Burim Rama

Burim Rama

Burim Rama är mäklare på Rama Fastighetsförmedling

Burim Rama har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Burim Rama har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Burim Rama har haft 6 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2021-12

Läs vad 5 Läs vad Burim Rama

• sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    • Balsby
    2022-01-21 Verifierad kund
    En oerhört engagerad, noggrann och trevlig mäklare! Vi träffade Burim när vi köpte ett hus genom honom, och efter det var det inget snack om vem som skulle sälja vårt hus. Burim har verkligen tagit hand om oss under säljprocessen och vi har känt oss så trygga. Han har verkligen säljarens bästa som högsta prioritet.
    Rekommenderas utan minsta tvekan!
  • köpte sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    • Hedentorp / Helgedal
    2022-01-15 Verifierad kund
    Rekommenderar Rama Fastighetsförmedling. Mäklaren Burim är noggrann , flexibel och trevlig !
  • sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    2021-12-16 Verifierad kund
    Jag har bara talat med Burim i telefon, men mitt barnbarn som är ekonom har bara gott att säga om Burim. Försäljningen av vår fastighet har skötts på ett sätt som inte har något övrigt att önska.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    • Charlottsborg
    2021-12-10 Verifierad kund
    Min resa med Burim har varit trygg från start till slut. Man märker klart och tydligt vilken passion han har för sitt jobb. Han tar gärna på sig ansvar för att underlätta jobbet för kunden.
    Burim ser till så att man känner sig trygg och bekväm med honom men framförallt satsar han hårt på att överträffa ens förväntningar.
    Inom en veckas tid löste han styling, fotografering och sålde själva bostaden med. Finns inte något mer man kan önska sig än detta när man gör en bostadsförsäljning!
    Stort tack för all hjälp!
    Rekommenderar starkt till alla som önskar en tillgänglig/trygg/professionell mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    • Sommarlust
    2021-12-01 Verifierad kund
    Lugn, saklig och påläst om objektet på visningen.

Under budgivning jobbade han för att få till en bra och smidig affär för både säljare och köpare.

Rekommenderar varmt Burim för framtida bostadsaffärer!