Erika Bosakova

Erika Bosakova

Erika Bosakova är mäklare på Rama Fastighetsförmedling

Erika Bosakova har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Erika Bosakova har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.9. Erika Bosakova har haft 18 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

25 omdömen om Erika Bosakova

Inger Anna Kristina K
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Bosakova en del av Rama Fastighetsförmedling
Gärds Köpinge

Erika är fantastisk. Hon har förklarat mycket bra om försäljningen o lagt in många visningar! Hållt mig underrättad hela tiden.Jag skulle mycket gärna rekommendera henne till mina vänner. Kram

Alvin P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Bosakova en del av Rama Fastighetsförmedling
Östermalm

Alltid lätt att få tag i snabb respons

Karin J
Sommarlust

Erika är lugn och ödmjuk. Hon förklarar utan att pusha. Verkar lyssna och visar hänsyn.

Svar från Erika Bosakova

Tack snälla för ditt fina omdöme Karin! Kul att få hjälpa dig! Hälsningar, Erika

Emely B
Vilan

Erika har varit väldigt hjälpsam under hela processen med både frågor och snabb återkoppling. Jag anser att Erika levde upp till de förväntningarna jag hade och blev bemött på ett professionellt sätt både via telefon och i verkligheten. Sammanfattningsvis tycker jag att Erika gjorde ett bra jobb och jag upplevde det hela processen med en bra trygghet.

Svar från Erika Bosakova

Tusen tack för dina fina ord Emely! Roligt att du är nöjd. Stort lycka till med nya bostaden! Hälsningar, Erika

Arber H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Bosakova en del av Rama Fastighetsförmedling
Vilan

Väldigt nöjda med all hjälp av mäklare. Gick snabbt och smidigt från kontakt till försäljning. De slog till och med föreningsrekord utan att lägenheten hann komma ut på marknaden :) Rekommenderar de starkt!

Svar från Erika Bosakova

Tack för ditt fina omdöme Arber! Kul att du är nöjd och att vi fick hjälpa dig med försäljningen! Vi ses på tillträdet :) Hälsningar, Erika

Omar A
Vilan

Väldigt trevligt bemötande och mycket hjälpsam. Fick många bra tips av henne.

Svar från Erika Bosakova

Tack så mycket Omar! Jag är glad att du hittade en bostad som passar dig. Jag hoppas du ska trivas i lägenheten! Hälsningar, Erika

Frida R
Sommarlust

Hade alltid en plan för nästa steg i en bostadsmarknad där det gått sämre under det senaste året. När en annan tappade hoppet var mäklaren alltid driven. Bra återkoppling med hur allt gått i processen. Rekommenderar starkt Erika!

Svar från Erika Bosakova

Tack snälla för det fina omdömet Frida! Jag är glad att jag fick hjälpa till med försäljningen och tack för ett gott samarbete! Hälsningar, Erika

Philip J
Norra Åsum

Allt man kan vilja ha av en mäklare!

Tack för de fina orden Philip! Vi syns på tillträdet! :) Hälsningar, Erika

Jaber A
Skrev om Erika Bosakova en del av Rama Fastighetsförmedling

En underbar tjej som är väldigt duktig med kunder.Jag skulle vilja säga att hon var en underbar kund och hjälpsam maximalt Tack för allt.

Erika B gillar detta
Svar från Erika Bosakova

Tack så jättemycket Jaber! Jag är glad att jag fick hjälpa dig att hitta en lägenhet till slut. Grattis till lägenheten och lycka till med renoveringen! Hälsningar, Erika

Amer M
Vilan

Väldigt tillmötesgående och lyhörd mäklare. Vi kände oss trygga genom hela köpet av vår första lägenhet.

Svar från Erika Bosakova

Stort tack Amir! Glad jag fick hjälpa till med ert första bostadsköp. Önskar er all lycka till med lägenheten! Hälsningar, Erika