Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Cardellsgatan Box 227, 291 23 Kristianstad — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kristianstad och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 543 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

• Anders B
    Anders B skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket serviceinriktad och kunnig mäklare.
  • Hanne A
    Hanne A skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har svaret på det för, alt for mange penge til sådan et bitte hus, for stort hus mage penge men for bitte hus alt for mange i forhold til husets störrelse.
  • Nina G
    Nina G skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra bemötande. Kunnig på sitt jobb.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Eftet att hon har fått pengarna för lägenheten var hon inte längre intresserad av att hjälpa mig. Vi hade kommit överens om att hon skulle skicka en kopia på det Mail hon skulle skicka till säljaren angående dålig städning. När jag inte hade fått en kopia ochfrågade efter fick jag som svar att sluta jaga henne. Nej jag kan inte rekommendera denna mäklare.
  • Rikard T
    Rikard T skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevlig och tillmötesgående. Hade koll och svar på frågor.
  • Michel H
    Michel H skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket duktigt och trevlig. Hade gärna sålt/ köpt via Erik igen.
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fick ett bra bemötande och snabba svar via sms, är mycket nöjd med hennes insats.
  • Elma Z
    Elma Z skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Gott bemötande. Fick bra information och fixade allt i tid.Jätteduktig och trevlig som person.
  • Helene P
    Helene P skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Helt underbar person kunnig kompetent och ett fantastiskt bemötande helnöjd
    Med vänlig hälsning, Helene
  • Kerstin Birgitta Kristina P
    Kerstin Birgitta Kristina P skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bemötandet var bra,men försäljningen är inte slutförd förrän 1/9.
  • Gertrud H
    Gertrud H skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi rekommenderar gärna Fastighetsbyrån till de som tänker sälja eller köpa bostad
    S o G Hansson
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket nöjda med Carina som mäklare vid försäljning av vår lägenhet.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har varit väldigt nöjd med mäklaren ur alla aspekter.
    Rekommenderas!
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra, tillmötesgående. Bra tillgänglighet med att besvara telefon och mejl sanbbt.
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Kunnig, erfaren och mycket duktig. Professionell.
  • Christer J
    Christer J skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    trevligt bemötande och hjälpsam.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Glad, trevlig & tillmötesgående.
    Gjorde ett bra jobb med vår försäljning.
    Uppskattar mycket att han även svarade utanför de vanliga kontorstiderna.
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper är en mycket social och trevlig mäklare. Jag uppfattar honom som mycket kunnig, informativ och trygg. Han visar ödmjukhet och respekt, månar om oss som kund. I det stora hela en mycket bra mäklare.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Tycker det sköttes mycket bra av Mim hela tiden, hon uppdaterade mig när det behövdes och va rak på sak. Jag är mycket nöjd.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket trevligt bemötande. Mina förväntningar uppfylldes till fullo. Duktig och kunnig.
  • Ulrik H
    Ulrik H skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Seriöst och kompetent intryck. Trevlig och ödmjuk.
  • Annika J
    Annika J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper har endast anlitats för pappersarbetet i samband med mitt husköp. Han har från början haft ett bra bemötande och varit saklig och noggrann i sitt uppdrag. Han har varit flexibel och kommit till mig vid kontraktsskrivning då jag har fått förhinder.
  • Jonathan K
    Jonathan K skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper Elg var (är) hemskt trevlig och gav ett tryggt intryck. Jag upplevde att han alltid var tillgänglig och tillmötesgående, och det han inte kunde svara på det tog han reda på. Jag tror alla parter är nöjda.
  • Carina F
    Carina F skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi är supernöjda med Erik och Fastighetsbyrån. Ett mycket professionellt bemötande och köpet kändes väldigt tryggt. Vi fick all info gällande vår nya bostad och är nöjda över vårt köp.

Vi kan varmt rekommendera Erik
  • Robert C
    Robert C skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Professionellt bemötande och utmärkt hantering av försäljningens alla skeden !
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper Elg är en fantastisk mäklare som till och med kontaktade oss när vi hade glömt bort att det var visning på huset vi var intresserade av. Han ordnade då en privat visning både för mig vid ett tillfälle och sen till min sambo vid ett annat tillfälle för hon kunde tyvärr inte närvara samtidigt som mig. Detta ledde i sin tur till att vi köpte huset som vi nu flyttat in i och vi stormtrivs! Vi har Jesper att tacka för mycket. Han är fantastiskt trevlig i sitt bemötande och ger en stor trygghet genom hela processen. Vi kunde omöjligt varit mer nöjda! Mvh, Gustav & Sabine
  • Karin R
    Karin R skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jättetrevligt bemötande på alla sätt!
  • Jonathan K
    Jonathan K skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Varit trevlig och hjälpsam, kändes engagerad har varit lätt aty komma i kontakt med.
    2017-03-16 Gunn H svarar Jonathan K
    Tack snälla, alltid kul med nöjda kunder :-)
  • Minna R
    Minna R skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra, trevlig och allt funkade
    2017-03-15 Gunn H svarar Minna R
    Tack så mycket Minna, kul att du trivs i din nya bostad :-)
  • Anton P
    Anton P skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Helt okej. Tyckte det var dåligt att jag ej fick någon inbjudan vid husköp. Jag fick veckan innan ringa till honom och fråga vilken tid vi skulle vara vid köpedagen. Annars var Björn helt ok.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi är mkt nöjda med Carina. Proffsig och trevlig
  • Jane A
    Jane A skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra, trevlig, seriös å kunnig mäklare som man känner sig trygg med
    2017-03-14 Gunn H svarar Jane A
    Tack Jane 😊Det är alltid kul att hjälpa till vi var ett bra team👍
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi blev mycket vänligt och kunnigt bemötta!!
  • Christine A
    Christine A skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket nöjd svarar alltid på sms ringer upp . Bra kännedom om köpare /säljare , rimliga priser . Känner till mycket inom fastighets marknaden . Carina är bäst
  • Per H
    Per H skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra bemötande och duktig säljare/mäklare
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Min upplvelse är att jag som köpare fick mycket stöd och bra råd av Erik Rosdahl vilket betydligt underlättade för mitt köp av lägenheten.
    Upplevde att Erik visade äkta engagemang och var mån om att både säljare och köpare skulle bli nöjde med affären vilket jag tycker han lyckades med !
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bara positivt att säga om Jesper både när vi köpte hus av honom, så han fick även sälja båtar hus.
  • Eddie P
    Eddie P skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Magnus var en mycket trevlig mäklare och jag hade stort förtroende för honom genom hela processen.
  • Binh L
    Binh L skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Affären gick enkelt och smidigt. Rekomenderar starkt fastighetsbyrån.
  • Christian J
    Christian J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper gav ett mycket positivt intryck redan från start och levde mer än väl upp till förväntningarna som vi hade. Vi valde mäklarfirma och mäklare enbart på personkemin vi fick av honom. Toppbetyg och rekommenderar honom varmt.
  • Bodil J
    Bodil J skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Snabb o enkel försäljning. Vänligt o ärligt bemötande
  • Cia S
    Cia S skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vår upplevelse var bra. Anders gjorde ett bra jobb och fanns alltid nära till hands.
  • Oanh O
    Oanh O skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Hejsan!
    Som kund hos Fastighetsbyrån och framförallt att jag hade Carina Back som märklare upplevde jag en trygg affär, hon gav mig det lugnet som jag absolut behövde, det handlade om stor summa pengar som jag var så orolig för men Carina jobbade med stort ansvar och svarade på alla mina frågor, jag kände mig så nöjd med hennes insats. Hon skulle passa bra som psykolog när människor som jag får panikattack.

Nu har vi flyttat in och vi är nöjda med lägenheten, den är så fin!
    Jag tackar Carina Back med hela mitt hjärta
    Och rekommenderar henne varmt till alla som behöver nytt boende!
    Med vänliga hälsningar!
    Oanh Orrgren
    På Poppelvägen27.
  • Niklas C
    Niklas C skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har haft kontakt med Elg både som köpare och säljare. Han är tillgänglig i hög grad och kan svara på alla frågor samt löser alla uppkomna situationer. Vi är mycket nöjda.
  • Murat I
    Mats N skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Perfekt...hjälpsam...vänlig...välinformerad...och kunnig...
  • Hans N
    Hans N skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Ett mycket positivt och trevligt bemötande fick vi av Magnus, finns inget vi kan klaga på. Allt vi behövde hjälp med tog Magnus hand om på bästa tänkbara vis.
    Behöver vi hjälp av mäklare någon gång så kommer vi att ta hjälp av Magnus.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra o professionellt bemötande genom hela affären. Rekommenderas gärns
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Dan Sandelin en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Tack för ett kanononjobb, alla nöjda.
  • Bayram G
    Bayram G skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus