Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Cardellsgatan Box 227, 291 23 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Kristianstad och Åhus. Vi har kontor både på Cardellsgatan i sparbankens lokaler samt på Köpmannagatan i Åhus. Vi garanterar att du får en trygg affär med oss som mäklare. Vi hyser ett stort engagemang för bostäder och vill gärna hjälpa dig hitta rätt på marknaden.

Vad är du ute efter? En lägenhet, en villa eller kanske ett fritidshus? Vi känner till alla boendemöjligheter här i området och kan branschen till punkt och pricka. Välkommen in till oss så hjälper vi dig vidare i affären och ser till att affären blir lyckad.

Läs vad 599 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

• Emmelie P
    Emmelie P skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra, kunnig o påläst om objektet. Lätt att nå via telefon. Sammantaget är vi mycket nöjda med mäklaren!
  • Anders F
    Anders F skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erik skötte sitt uppdrag mycket bra. Saklig och lättsam.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag fick ett bra proffisionellt men ändå lugnt o personligt bemötande. Dte ska kännas tryggt och lugnt att köpa o sälja bostad; det lugnet ingav Anders!
  • Ola O
    Ola O skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Nöjd. Bra och proffsig service. Gjorde allt som var avtalat. Missade en sak, men löste det fort.
  • Hans A
    Hans A skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har haft god hjælp af Magnus Simonsson da vi solgte torpet
  • Mohannad I
    Mohannad I skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevlig och mycket kunnig. Bra på att svara och återkoppla!
  • Burim G
    Burim G skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket trevlig kunnig och profesionell människa tack så mycket Magnus Simonsson
  • Nils-Arne  P
    Nils-Arne P skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fastighetsbyrån har varit mycket bra att samarbeta med. Min mäklare Magnus Simonssons effektiva och snabba arbete gjorde att jag verkligen kan rekommendera Fastighetsbyrån Kristianstad.
  • Mia M
    Mia M skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Toppen! Svarade snabbt på telefonsamtal/sms/mail!
  • Göran C
    Göran C skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Tycker vi fick ett bra o proffsigt bemötande lätt o prata med o aldrig några problem
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Helt fantastiskt och hur trevlig som helt var Mim!!!!!!!
  • Hans A
    Hans A skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har bare positive erfarenheter med Fastighedsbyran Kristianstad & Åhus.
  • Kristin E
    Kristin E skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Magnus Simonsson en mycket professionell och kunnig mäklare.som jag varmt rekommenderar. Bra bemötande.
    Kände mig trygg med Magnus som höll mig väl underrättad under hela processen. Var alltid tillgänglig. Ringde snabbt tillbaka när man sökt honom. Är mycket nöjd med hela affären.
    Kristin
  • Per T
    Per T skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket trevlig kille som alltid ställer upp även om man har konstiga frågor.
    Min affär med Erik gick smidigt och kan verkligen rekommendera honom till andra kunder.
    Mvh Per Thulemark
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Gunn kontaktade oss och erbjöd visning av ett objekt. Vi tackade nej med anledning av att utgångspriset var högre än vårt lånelöfte. Gunn sa då att säljarna var beredda att gå ner i pris. Vi tittade på objektet och lade ett bud, vilket var några 100.000 kronor under utgångspriset, i linje med vårt lånelöfte. Gunn blev då upprörd och menade att hon inte kunde framföra ett sådant lågt bud till säljarna. Hon kontaktade oss igen efter några dagar och undrade om vi kunnat skaka fram mer pengar genom t ex privata lån. Vi stod fast vid budet och efter några veckor kom det fram till säljarna, vilka accepterade det.

I inledningsskedet var Gunn trevlig och hjälpsam, även om hon verkade mycket dåligt påläst om objektet i fråga. Men när budet inte stämde med hennes förväntningar blev bemötandet markant sämre. Detta resulterade i att vi valde en annan mäklare än Fastighetsbyrån vid försäljningen av vårt tidigare hus.

Bör tilläggas att Gunn var sjukskriven när de slutgiltiga papperna skrevs och hennes ersättare har vi absolut inget att anmärka på.
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Utöver sedvanlig mäklar service kan jag nämna följande!
    På + plussidan har jag fått utlovad documentation angående tidigare renovering av lgh.
    På - sidan kan jag nämna att erbjudande om att sälja befintlig lgh uteblivit.

Finansierings erbjudande.
    I samband med visningen var Sparbanken representerad och erbjud finansiering.
    Här var det tyvärr inte många rätt, här finns det en hel del mer att önska!
    Riktigt dåligt om jag ska vara tydlig här, vilket resulterade i att banken förlorade fyra potentiella kunder.

Med vänliga hälsningar
    Staffan Lund
  • Jakob D
    Jakob D skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Min bild av henne är bra och allt fungerade bra.
  • Marie D
    Marie D skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Proffsigt och ett mkt gott bemötande!Ett stort plus var Magnus tillgänglighet!Det var alltid lätt att få kontakt m honom om det var ngt man funderade över!
  • Kristina Ö
    Kristina Ö skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Gun är en helt unik mäklare som är guld värd.
    Har inte ord för hur mycket jag uppskattar henne.
    Snabb affär, unikt bemötande och inga problem.
  • Murat I
    Murat I skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mkt Bra! Trevlig & ordentlig. Finns bara positiva saker att säga om henne. Kan definitivt tänka mig att göra affärer med henne igen
  • Mari J
    Mari J skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi fick mycket bra bemötande av Gunn. Vi fick bra kontakt och jag upplever henne som mycket proffsig i sitt yrke.
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mitt intryck av Jesper är att han är en kunnig och duktig mäklare som vet vad han gör. Han levde upp till alla mina förväntningar.
  • Bengt D
    Bengt D skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket professionell och ödmjuk. Gjorde det vi önskade.
  • Erik H
    Erik H skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har fungerat bra med Erik och kan rekommendera honom!
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Som tidigare angivits från mig ,upprepar jag att Jespers
    uppdrag på alla sätt varit mycket bra.
    2017-10-04 Jesper E svarar Marianne T
    Det är jag som tackar! Lycka till i ditt nya hem!
  • Joachim P
    Joachim P skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra tillmötesgående och serviceinriktad!
    Högsta betyg!
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Stort minus att man inte uppmanar säljaren att bestämma städbesiktning innan kontraktsskrivningen. Köpte ett fruktansvärt smutsigt hus.
  • Roger O
    Roger O skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Hon gav ett oseriöst intryck från början till slut.
    Redan på visningen stod hon bara i köket svarade kort och var ej påläst.
    Tex driftkostnader.
    När vi skulle boka möte för underskrift av köpekontraktet så stressade oss och och var inte alls tillmötesgående när vi kunde. Vi är väldigt missnöjda med henne och kommer definitivt inte köpa/sälja något hus med hjälp av henne.
  • Info@allanslas.se M
    Info@allanslas.se M skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra kontakt och professionellt bemötande.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag kände mig väl bemött av honom. Han utstrålade kompetens och självförtroende.
  • Sven-olof E
    Sven-olof E skrev om Dan Sandelin en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Dan Samdeli har alltid varit min mäklare och jag är mycket nöjd med vad Dan hjälpt mig med .Skulle tro han är föd till mäklare, mycket kompetent och trevlig man.👍👍
  • Julia A
    Julia A skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Tyckte Mim var en jättebra mäklare. Bra bemötande och man fick bra information.
  • Andrea T
    Andrea T skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket vänlig och ett trevligt bemötande. Ger ett kompetent intryck. Väl förberedd med avtal och övriga administrativa handlingar.
  • Jetmir B
    Jetmir B skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fantastisk mäklare med mycket kunskap och kontakter! Väldigt lätttillgänlig också! Svarade han inte när man ringde så återkopplade han snarast... väldigt nöjda med honom samt hans medarbetare på fastighetsbyrån i Kristianstad! Ingen tvekan om vem man anlitar nästa gång!!
  • Petra B
    Petra B skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    En närvaro och ett professionellt bemötande utöver det vanliga. Mim skötte affären och höll mig uppdaterad från början till slut. Beskrivningen var välarbetad, hon var påläst och försäljningen gick fort och enkelt. Jag kan varmt rekomemendera Mim som mäklare.
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erik tog väl hand om mig och visade stort tålamod genom hela affären.
  • P.neumann@hotmail.dk N
    P.neumann@hotmail.dk N skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina er professionel, meget sympatisk. Imødekommende både over for sælger såvel som køber.

Da jeg som tidligere fastighedsmäklare i Danmark, forventede meget af Carina, levede hun 110 % op til mine forventninger. Jeg kan kun anbefale Carina til alle der skal sælge fastighed.
    2017-09-19 Carina B svarar P.neumann@hotmail.dk N
    Tack Preben 😃 Hoppas ni trivs med er flytt tillbaka. Hälsa Paul, kramar Carina
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Skötte förmedligen av uppdraget på ett professionellt och bra sätt. Erik Rosdahl får säkert sköta eventuella vidare fastighetsaffärer åt oss i framtiden!
  • Kersti P
    Kersti P skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Min erfaring med Magnus Simonsson og Helena er to meget professionelle personer.
    Alt sker som aftalt, er hjælpsomme, venlige, alt papirarbejdet er meget oplysende, og meget i orden.

Jeg har kun godt at sige om den hjælp jeg fik til at sælge mit hus i Sverige, og jeg kan kun give dem mine bedste anbefalinger, de lever mere end op, til mine forventninger.

Med venlig hilsen
    Kersti Pedersen
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Seriös, tillgänglig och väldigt hjälpsam
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fantastiskt bemötande och arbete, har rekommenderat honom till alla jag känner...
    Supernöjda på alla sätt
    2017-09-19 Jesper E svarar Håkan S
    Tack Håkan! Jag hoppas vi ses framöver också!
  • Rune S
    Rune S skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Magnus är mkt professionell i sitt arbete både jag o köpare tycker detta dessutom mkt trevlig kan inte tänkas finnas bättre😎😎
  • Georgi V
    Georgi V skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Gunn Högberg, person with hi personality Woman who give us really trust for everything she says. We are thankful for everything she does for us, 👍👍👍
  • Christian G
    Christian G skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bästa och mest kompetenta mäklare jag någonsin träffat.
  • Terese P
    Terese P skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fantastiskt! Kunde inte varit mer nöjd!!
  • Terese P
    Terese P skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fantastiskt! Kunde inte varit mer nöjd!!
  • Viveca D
    Viveca D skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Hej
    Jag var mycket nöjd med Carina och jag tyckte hela försäljningen gick bra. Mycket professionell och bra att samarbeta med.

Jag tror alla i styrelsen är positiva till Carina
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Svår att få tag på i början. Jag skickade 2 mail utan att få svar och ringde en gång och lämnade meddelande på mobilsvar utan att bli uppringd efteråt. När jag väl bokade in en visning och därefter la första budet så förstod han att jag var seriös, så då ändrade han lite attityd mot mig och blev väldigt trevlig. Slutade med att jag köpte huset.
  • Marylene A
    Marylene A skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevligt bemötande och snabb affär..
  • Assar A
    Assar A skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mkt trevligt bemötande, engagerande och proffsig handläggning under hela försäljningsprocessen.

Cardellsgatan Box 227, 291 23 Kristianstad