Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Södertorg, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Kristianstad och Åhus. Vi har kontor både på Cardellsgatan i sparbankens lokaler samt på Köpmannagatan i Åhus. Vi garanterar att du får en trygg affär med oss som mäklare. Vi hyser ett stort engagemang för bostäder och vill gärna hjälpa dig hitta rätt på marknaden.

Vad är du ute efter? En lägenhet, en villa eller kanske ett fritidshus? Vi känner till alla boendemöjligheter här i området och kan branschen till punkt och pricka. Välkommen in till oss så hjälper vi dig vidare i affären och ser till att affären blir lyckad.

Läs vad 859 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

• 2019-12-28

Emilia H skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte ett hus på landet. Han var väldigt trevlig att prata med och hade alltid svar på ens frågor. Han var väldigt hjälpsam med allt man undrade och svarade snabbt. Läs mer
  • 2019-12-27

Magnus A skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Väldigt duktig o trevlig, bra på sitt jobb Läs mer
  • 2019-12-19

Nihad V skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålde ett äldre hus på landet, och köpte ett annat med och av Jesper. En mycket kunnig, engagerad och ödmjuk mäklare, som tar sig tid att reda ut frågor och funderingar. Vi skulle inte tveka över att anlita Jesper igen. Läs mer
  • 2019-12-08

Thale-marie H skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket trevlig, håller tider och arbetar både fort och väl för att uppnå nästa möjliga mål för mig som säljare. Använt mäklaren vid tidigare tillfälle och är mycket väl bemött och nöjd. Läs mer
  • 2019-12-08

Axel D skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har skaffad en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemöttande, väldigt hjälpsam och snabbt att svara på frågor.
    Första bostadsköp så viste inte vad att förvänta. Men tyckte mäklaren var perfekt, och hjälpte mig med mina frågor och funderingar.
    En bra upplevelse, affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-12-09 Burim Rama svarar Axel D
    Tack för trevlig kontakt Axel. Stort lycka till med lägenheten nu och kom förbi på en kaffe någon dag.
  • 2019-12-07

Isam A skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har köpt ett hus. Mäklaren var ärlig, grundlig. Allt överträffade mina förväntningar. Är nöjd Läs mer
  • 2019-12-07

Susanna L skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra mäklare som hade ett trevligt bemötande och höll kontakten och uppdaterade om det behövdes med information genom hela processen. Läs mer
  • 2019-12-02

Sylejman M skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    köpte hus
    hon var duktig
    trevlig tjej
    jag är nöjd me mitt köp Läs mer
  • 2019-12-01

Emma E skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi köpte vårt sommarhus genom Fastighetsbyråns mäklare Jesper Elg och fick ett väldigt fint och tillgängligt bemötande under hela processen från visning, genom budgivning och fram till tillträdet. Jesper var därför ett givet val när vi strax efteråt behövde hjälp med att sälja en annan fastighet/tomt.
    /Emma och Fredrik Ekdahl Läs mer
  • 2019-11-24

Mats L skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi köpte hus av Kim. Det gick så smidigt och vi fick ett proffsigt intryck. Så han fick sälja vår bostadsrätt. Vi hade egentligen bestämt oss för en annan mäklare. Men vi gillade Kim, så han fick uppdraget. Han är inte billigast. Men väldigt duktig. Både köpet och säljandet gick extremt smidigt. Han är lyhörd för våra önskemål och inte påträngande som andra mäklare. Inte billigast, men rekomonderas starkt ändå. Läs mer
  • 2019-11-22

Mohammed H skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Han är jätteduktig och erfaren. Jag tror på hans förslag och åsikter Läs mer
    2019-11-22 Burim Rama svarar Mohammed H
    Tack så mycket Mohammed. Hoppas att du ska trivas bra i lägenheten.
    Lycka till!
  • Berndt Rudolf A

2019-11-21

Berndt Rudolf A skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevligt bemötande.
    Hjälpsam, eftersom vi fick se objektet föra de allmänna visningarna vid vår genomresa.
    Kunnig. Läs mer
    2019-11-22 Burim Rama svarar Berndt Rudolf A
    Tack för dem snälla orden Berndt!
    Vi syns i området :)

Emma S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Har en positiv upplevelse av hela processen! Läs mer

Eva E skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag och min man har köpt ett parhus och jag har sålt mitt hus som jag har haft i 22 år.
    Vi har blivit bemött på ett professionellt sätt, Carina har mycket kunskap.
    Jag har inte sålt något hus tidigare och hade givetvis frågor och funderingar kring detta, men jag kände att jag fick svar på mina frågor. Hon tar sig alltid tid vilket känns bra.
    Försäljningen gick smidigt och jag är mycket nöjd. Läs mer

Sejla m skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt radhus. Allt gick smidigt till. Trevlig mäklare Läs mer
  • Helene G

2019-11-14

Helene G skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har sålt ett hus i Näsby. Bemötandet har varit bra tycker jag. Jag hade förväntat mig en bättre affär än vad det blev. Dock är det inte mäklarens fel. Mäklaren var positiv och ärlig om vad vi kunde få för huset. Över lag blev det bra ändå. Läs mer
  • 2019-11-14

Bojan S skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har köpt en bostadsrätt på Egna hem, Almvägen.

Mäklaren var väldigt professionell och levde minst sagt upp till förväntningarna. Alltid tillgänglig och oerhört hjälpsam.

Är väldigt nöjd med hela processen. Läs mer
    2019-11-18 Burim Rama svarar Bojan S
    Tack Bojan. Roligt att höra att du är nöjd.
    Stort lycka till med nya lägenheten!
  • 2019-11-14

Christoffer P skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erik är trevlig, hjälpsam, professionell och noggrann. Enormt nöjda med hur han skötte vår husförsäljning. Bara positivt att säga. Läs mer
  • 2019-11-10

Lennart W skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevlig o noggrann när vi köpte vår stuga i gummarp bra mail kontakt och inga problem Läs mer
  • 2019-11-05

Sebastian N skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi köpte en fastighet i Hammarslund genom Carina Back.
    Vi fick ett proffsigt bemötande och var väldigt nöjda med affären. Läs mer
  • 2019-11-04

Susanne S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper är trevlig, gav bra med information och förklarade saker som vi var osäkra på. Läs mer
  • 2019-11-02

Sara L skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålde vårt radhus och fick den bästa hjälpen man kunnat tänka sig! Bästa mäklaren i Sverige! Läs mer
  • 2019-10-31

Leif N skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt ett enplans vinkelhus i Vä.
    Fick alla upplysningar av mäklaren o
    blev väl bemötta.
    Vi har aldrig sålt något innan men var
    nöjda med mäklarens information.
    Huset blev fort sålt o vi är helt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-31

Joacim L skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bättre och ärligare mäklare finns inte i Sverige!👍👍👍 Läs mer
  • 2019-10-29

Anders O skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Carina, vilket blev väldigt lyckat. Hon har gjort ett utmärkt marknadsföringsarbete av vårt hus.
    Hon är saklig och hon är "ständigt" kontaktbar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-10-22

Ingrid S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt en sommarstuga i Yngsjö.
    Otroligt vänligt bemött av Mäklaren Jesper!
    Trodde inte att huset skulle bli så snabbt sålt och till ett högre pris än vi gått ut med.
    Jesper levde mer än väl upp till våra förväntningar!!
    Absolut toppen! Läs mer
  • 2019-10-19

Aram A skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag sålde min lägenhet. Burim Rama han var jätte duktig.
    Ska absolut välja han nästa gång jag köper/säljer något! Läs mer
    2019-10-30 Burim Rama svarar Aram A
    Tack så mycket för dem fina orden Aram. Kul att vara med i försäljningen och roligt att du är nöjd med allt.
  • 2019-10-17

Emilia E skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi valde att anlita Carina som mäklare för att sälja vårt nya hus i Kristanstad. Vi valde henne både för att vi hade anlitat henne vid försäljning av vår tidigare lgh men också för att hon ger ett rakt och ärligt intryck. Hon upplevs inte som en ”säljare”. Båda gångerna levererade hon resultat som vi var nöjda över. Hon svarade snabbt på e-post och sms/samtal och gjorde att vi kände oss trygga med hela processen. Vi rekommenderar Carina alla gånger! Läs mer
  • 2019-10-10

Sofia T skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köp en villa. Trevligt bemötande och lätta samtal. Förklarade allt tydligt får oss som inte hade så mycket erfarenheter av husköp. Läs mer

Malena S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Lyhörd, anpassade sig efter situationen. Var väldigt tillgänglig o hjälpsam Läs mer

Wiweca Helene S skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Ansvarig mäklare för att sälja mitt hus uppvisade en utomordentlig professionell inställning genom hela affären, från första kontakt till kontraktsskrivning. Mäklaren var väldigt påläst och förstod mig väldigt bra. Mäklaren var även väldigt flexibel och nåbar genom hela affären. Läs mer

Andreas H skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina är hjälpsam, trevlig och tillgänglig som mäklare. Hon hjälper alltid till med frågeställningar och svarar snabbt. T Läs mer
  • 2019-10-08

Elinda S skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Villa i gärds Köpinge. Visning och budgivningen va bra, informationsrik och proffesionellt. Summa MVG Läs mer
  • Ulrika T

2019-10-08

Ulrika T skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har köpt en enplansvilla.
    Vi har blivit mycket väl informerade och mycket bra bemötta av Carina Back. Att köpa hus är ett stort beslut som ger många frågor. Dessa har Carina Back hjälpt oss med så hela processen från visning till att skriva kontrakt och överlämning har känts tryggt och bra. Mycket proffsig och kunnig mäklare! Läs mer
  • Mikael J

2019-10-07

Mikael J skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erik förmedlade en 140 m2 enplansvilla (LB hus)
    I Rinkaby, som jag och min sambo köpte.
    Vi är mycket nöjd med bemötandet både under visningen och tiden fram till tillträdet.
    Proffsigt och väl genomfört. Läs mer
  • 2019-10-02

Felicia L skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har köpt en bostad i vånga och vi är mycket nöjda med all kontakt gällande mäklaren.
    Snabb på att svara på frågar, väl inläst på objektet och mycket kunnig inom sin sak. Läs mer
  • 2019-09-27

Sayed M skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    I bought a villa in Rinkaby - kristianstad. Läs mer
  • 2019-09-26

Caroline E skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Med ett förtroendeingivande bemötande sköter Burim affären på ett professionellt och kunnigt sätt samtidigt som han inger en värme och har ett medmänskligt sätt att hantera angelägenheter både för köpare och säljare. Burim hanterar livets stora affärer med en lättsamhet och positiv anda. Efter mina 10 år i stora och små fastighetsaffärer är han den bästa mäklaren jag kan rekommendera. Läs mer
    2019-10-03 Burim Rama svarar Caroline E
    Verkligen kul att höra Caroline. Tusen tack för dem fina orden. Mycket trevligt att lära känna dig.
  • 2019-09-24

Lennart K skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt lägenhet.

Hon har ju onekligen en lång erfarenhet som mäklare. Det speglades igenom i hela affären.

Mycket väl bemötande. Mycket nöjd.. Läs mer
  • 2019-09-23

Christoffer D skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt en fastighet via Carina Back.
    Bemötandet har varit bra och har inget att tillägga mer ang det. Läs mer
  • 2019-09-21

Alexander R skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevlig, hjälpsam, kunnig, drivande, proffsig, ödmjuk, säljare på ett smart sätt, pedagogisk, trovärdig, avslappnad, mm!! Tummen upp!! 👍 Läs mer
    2019-09-21 Lars P svarar Alexander R
    Tack för en spännande försäljning av ett mycket vackert hus
  • 2019-09-17

Lena Gunnel Lisbeth E skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt mitt hus i Äsphult. Ligger för sig själv.

Redan från första mötet stämde det mellan oss.
    Har aldrig varit besvärad när jag kanske lite många gånger ringde honom. Men han förklarade lugnt saker och ting för mig.
    Då blev allting så mycket lättare för mig.

Lars har med sitt trevliga och tillmötesgående sätt gjort att beslutet att sälja huset blev bra.

Han är en mycket duktig mäklare.
    Slutligen när pappren skulle skrivas skötte han det på ett utomordentligt sätt.
    Blev även över till lite skratt.

Hoppas att det jag har skrivit blir positivt.

M v h Gunnel Läs mer
    2019-09-17 Lars P svarar Lena Gunnel Lisbeth E
    Tack för jag fick hjälpa dig
    En ren glädje att få samarbeta med dig
  • 2019-09-17

Ylva Marianne H skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt en 11/2 plans fastighet.
    Försäljningen gick mycket fort och smärtfritt.
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande.
    Fick bra rådgivning inför försäljningen.
    Duktig på att informera om hur en fastighetsförsäljning går till.
    Vi förväntade oss att det skulle vara svårare att sälja och att det skulle ta längre tid. Läs mer
  • 2019-09-16

Filippa K skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Säljer en lägenhet i Kristianstad, Burim var från början mycket trevlig och noga med att gå igenom alla detaljer inför visningar och försäljning. Han har under hela processen uppdaterat mig med vad som pågått vilket jag har uppskattat mycket. Läs mer
    2019-10-03 Burim Rama svarar Filippa K
    Tack för ett trevligt samarbete och stort lycka till framöver !
  • 2019-09-16

Linus O skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    .................................. Läs mer
    Burim Rama gillar detta
  • 2019-09-13

MUNTHER HASEB BUSTAN A skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra mötande och förklaring, bra jobbat av dig bästa Jasper. Läs mer
  • 2019-09-12

Dennis S skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt en 2a på Östermalm!
    Trevlig och klok mäklare som finns där för dig och hjälper dig med allt runt om kring och kommer med tips!
    Jätte nöjd kund👍🏻 Läs mer

Olof E skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi valde Carina vid försäljningen av vår bostadsrätt. Proffsigt bemötande och stort kunnande. Helnöjda! Läs mer

Veronica Ö skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt en bostadsrätt, osedd. Men kände oss trygg med det då Burin var tillmötesgående och svarade i tid och otid på alla våra frågor. Förmedlade även en besiktningsman efter vår förfrågan om det. Läs mer
    2019-10-03 Burim Rama svarar Veronica Ö
    Roligt att ni är nöjda. Hoppas allting går bra i lägenheten.

Richard J skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Superbra mäklare, gör sitt yttersta för att alla parter ska bli nöjda och alltid tillgänglig och hjälpsam. Tack! Läs mer
    2019-10-03 Burim Rama svarar Richard J
    Det är enkelt med så trevliga kunder som er. Tack för ett fint samarbete.

Södertorg, 291 31 Kristianstad