Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Välkommen till Fastighetsbyrån i Kristianstad och Åhus. Vi har kontor både på Cardellsgatan i sparbankens lokaler samt på Köpmannagatan i Åhus. Vi garanterar att du får en trygg affär med oss som mäklare. Vi hyser ett stort engagemang för bostäder och vill gärna hjälpa dig hitta rätt på marknaden.

Vad är du ute efter? En lägenhet, en villa eller kanske ett fritidshus? Vi känner till alla boendemöjligheter här i området och kan branschen till punkt och pricka. Välkommen in till oss så hjälper vi dig vidare i affären och ser till att affären blir lyckad.

Läs vad 1385 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus 2

• sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jag kopierar det omdöme som lagts innan:Jag kan bara rekommendera denna Fastighetsbyrå.
    Lars P var ansvarig för försäljning av min fastighet och han skötte detta med elegans. Trots initiala problem pga en dykande marknad så gav han inte upp, utan han lyckades sälja och göra en godkänd affär. Mycket professionell hantering av uppdraget från första dagen, en mäklare jag mycket gärna rekommenderar vilken dag som helst, var viss!
    Tack Peter. Vi hjälptes åt att bolla idéer vilket resulterade ett rimligt resultat. Så vi lyckades. Lars Petersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-27 Verifierad kund
    Hej!
    Vi blev bemöta av Matilda Körrman på ett mycket bra sätt. På dem förväntningar vi hade vid köpet av huset av Matilda fick vi.
    Hon är duktig mäklare 🥰
    2022-06-26 Verifierad kund
    Matilda är mycket trevlig och hjälpsam, löser allt snabbt utan stress. Tack för allt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-25 Verifierad kund
    Matilda väldigt lyhörd, psykologisk , kunnig o ödmjuk i sitt bemötande , kunde inte valt en bättre mäklare . Är verkligen nöjd…
    2022-06-25 Verifierad kund
    Jag har från första gången jag träffade
    Matilda blivit väldigt bra bemött. Klara tydliga svar på mina frågor. Jag tycker hon har gjort ett utmärkt jobb. Jag har känt mig väldigt trygg med henne. Hon levde upp till mina förväntningar. Just nu känns det mycket bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-24 Verifierad kund
    Mäklare Lars p har jag bara possitivt att säga om. Bra bemötande och vägledande igenom hela prosessen ! Köpa/sälja
    Tack så mycket. Det gäller att hitta lösningar på hela boendeprocessen. Det har vi gjort bra tillsammans. Lars Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Sommarlust
    2022-06-20 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande där jag som köpare kände att mäklaren hade de bästa för alla inblandade i åtanke.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Charlottesborg
    2022-06-19 Verifierad kund
    Ett proffs inom sitt område, vänlig och taktfull! Vi vill med nöje rekommendera er mäklarkontor till våra bekanta och vänner! Tack!

Mvh Gulja, Mazen
  • köpte sitt hus med hjälp av Eva Rosquist en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-16 Verifierad kund
    Hon har utmärkt erfarenhet av sitt arbete, hon diskuterar och hjälper, och hon är vacker. Jag önskar henne framgån❤❤❤❤
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Vanneberga
    2022-06-16 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig på sin sak.
  • skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-15 Spontant omdöme
    Matilda är ärlig, rak och saklig, dessutom väldigt trevlig.
  • Kenned R
    2022-06-14 Verifierad kund
    Matilda är trevlig och rak verkar veta vad hon talar om vi får se hur det går vi är ej framme ännu MVH Kenned Elsie
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Erik Rosdahl. En trygg, tillförlitlig och erfaren mäklare som med ett mycket fint bemötande har varit tillgänglig och behjälplig under processen av mitt husköp.
    Tack snälla och hoppas att det kommer bli toppen framöver 🌺 Erik Rosdahl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-14 Verifierad kund
    Matilda överträffade våra förväntningar. Alltid saklig och positiv. Mycket professionell i alla avseenden.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Det var bra bemötande av en kunnig mäklare som hjälpte till med all information före och efter köpet tusen tack till Eva Rosquist för en riktigt bra service tack.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Hällevik
    2022-06-12 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam. Bra information.
    Tack Clary
    Alltid en speciell situation vi hanterade. Ibland är vi lite väl styrande och påstridiga men jag förstod att ni insåg anledningen
    Grattis till ett trevligt hus pau lister
    Lars Petersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-08 Verifierad kund
    Bra bemötande. Mötte våra förväntningar och är nöjda med resultatet.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Mycket professionell och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Carina har ett proffsigt sätt utan att ge avkall på det personliga. Hon svarar alltid snabbt vid kontakt, både per telefon och via mail och det är tydligt att hon är påläst och kompetent.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Riktig bra bemötande, kunnig,trevlig,imponerande med alla information som vi har fått av henne med alla ord hon är rätt person på att göra sitt jobb stora ack till Eva M.V.H. LATIF VESELAJ
    2022-06-06 Verifierad kund
    Vår upplevelse av bostadsköp med stöd av mäklare Carina Back, sågs och ses som god och förtroendefull. Väldigt tillmötesgående, serviceinriktad och lösningsorienterad mäklare med gott bemötande. Snabb återkoppling när så behövs! Saklig och tydlig!
  • Eva L
    2022-06-06 Verifierad kund
    Evas presentation av sig själv och mäklarfirman kändes tryggt och korrekt. Eva var lyhörd och visade intresse för hur jag ville ha försäljningen av mitt hus. Jag kände förtroende direkt. Eva är en positiv och lyhörd person. Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    2022-06-04 Verifierad kund
    MVG proffsigt kunnig vänlig.svara på alla frågor klart är mycket nöjd med affäre
    2022-06-04 Verifierad kund
    Eva var mycket omtänksam. Hon vill att både säljare och köpare ska vara nöjda. Hon hade bra koll på huset och var väl inläst på vad säljaren hade för önskemål.
  • sålde sitt hus med hjälp av Eva Rosquist en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-04 Verifierad kund
    Kändes väldigt bra redan vid första mötet. Lätt att prata med och var otroligt drivande när hon bemötte alla budgivare. Hade ständig kontakt med henne. Ringde oss så fort hon visste något nytt. Skickade även mail och sms hela tiden under budgivningen. Agerade snabbt när hon hade misstankar och genomförde vår husförsäljning på ett otroligt snabbt och proffsigt sätt.
    Vi kunde inte fått en bättre mäklare!
    2022-06-03 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande både på visning och på kontoret.
    Informativ om grejer vi undrade om.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Rosquist en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Parkstaden
    2022-06-03 Verifierad kund
    Underbart bemötande. Personlig men samtidigt mycket professionell. Kan absolut rekommendera Eva som mäklare.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Vi har bra kontakt och han har hjälpt mig sälja ett hus innan, så det fungerar bra.
    Det är inga konstigheter utan det fungerar bra.
    Tack Lilly. Lite krångel var det allt, men det löste sig tack vara att vi alla tog bra och kloka beslut, så det blev ett bra slutresultat
    Ett fint hus som kommer i rättan händer.
    Lasse
    Lars Petersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket bra kundbemötande, lyssnade aktivt och kom med bra förslag. Kunnig i sin yrkesroll och presenterade förloppet bra, kontrollerade så att jag uppfattat det han sa. En mäklare som ingav gott förtroende och levde upp till det. Mycket nöjd!
    • Vanneberga
    2022-06-01 Verifierad kund
    Kanonbra seriös mäklare som upplevs proffesionell och hjälpsam
    2022-05-31 Verifierad kund
    Saklig och noggrann. Gav utförlig information avseende fastighetsförsäljningen och vad vi som köpare ska tänka på.
    • Vä trakten
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande. Jag var väldigt osäker inför allt.
    Eva stöttade, vägledde, rådde mig mm. Hon var ett stort stöd. Jag är tacksam för att jag hade Eva.
    • Parkstaden
    2022-05-28 Verifierad kund
    Eva bemötte oss på ett jätte trevlig sätt och vi kände oss trygg genom hela sälj processen. Eva överträffade våra förväntningar, vi är så nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-05-28 Verifierad kund
    Matilda är en framåt tjej,mycket kunnig,engagerad i vårt fall,lätt att få bra kontakt med vänlig,hjälpsam,ja en toppspelare kort sagt!!!
    • Norje
    2022-05-27 Verifierad kund
    Erfaren mäklare som var lugn och förstående i sitt bemötande. Drivande i budgivningen vilket resulterade i en snabb affär.
    Tack Anita
    En fin stuga på vacker plats
    Jag är tacksam jag kunde hjälpa dig
    • Näsby
    2022-05-25 Verifierad kund
    Ett profsigt och bra bemötande.
    Vi förutsatte att hon skulle vara det då vi träffat henne tidigare i ett annat försäljningsärende.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med mäklaren Mim Roslund. Tydlig kommunikation till oss som säljare, allt från upplägget innan start av försäljningsprocessen och sen under hela vägen till avslut för kontraktsskrivning. Vid alla frågor som dök upp under vägen, hade Mim alltid snabba återkopplingar.
    Kändes tryggt och bra hela vägen.
    Vi kommer att rekommendera henne till andra som står inför en försäljning av sin bostad.
    • Sätaröd
    2022-05-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, inlyssnande och informativ.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Höll och överträffade våra förväntningar. Rekommenderas varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Nöbbelöv
    2022-05-05 Verifierad kund
    Carina Back är en noggrann mäklare som är lyhörd för säljarens behov, hon tar sig tid att förklara och tydliggöra de olika stegen i processen. Carina har ett varmt proffsigt bemötande och som säljare kan man känna sig helt trygg med hennes kompetens och kunskap. Som säljare kan vi varmt rekommendera Carina Back som mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Yngsjö
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Tog sig tid med att svara på frågor. Alltid snabb återkoppling.
    Lyhörd för våra önskemål.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Från start till slut så var Mim trevlig och alltid tillgänglig när vi hade frågor.
    • Norra Åsum
    2022-04-29 Verifierad kund
    Blev super väl bemött av mäklaren och hon guidade oss genom hela processen helt utmärkt. Väldigt lätt att få kontakt med och super trevlig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Nöbbelöv
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket proffessionell och trevlig. Allt gick smidigt, inga problem. Vi är mycket nöjda!
    • Broby
    2022-04-26 Verifierad kund
    Korrekt och proffsigt bemötande.
    Bra samordning med allt som skall göras inför försäljning.
    Bra avslut vid kontraktsskrivning
    2022-04-25 Verifierad kund
    Bra bemötande, lätt att få kontakt med samt.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Tillmötesgående och kunnig har gett oss en trygghet under processen att sälja vårt hus
    2022-04-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Profetionell.
    Lätt att kommunicera med.
    Erik Rosdahl
    • Yngsjö
    2022-04-23 Verifierad kund
    Hon har varit bra och hjälpsam när det gäller försäljning av stugan.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Han är mycket bra på allting.
    Han gör som din ska