Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Södertorg, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Kristianstad och Åhus. Vi har kontor både på Cardellsgatan i sparbankens lokaler samt på Köpmannagatan i Åhus. Vi garanterar att du får en trygg affär med oss som mäklare. Vi hyser ett stort engagemang för bostäder och vill gärna hjälpa dig hitta rätt på marknaden.

Vad är du ute efter? En lägenhet, en villa eller kanske ett fritidshus? Vi känner till alla boendemöjligheter här i området och kan branschen till punkt och pricka. Välkommen in till oss så hjälper vi dig vidare i affären och ser till att affären blir lyckad.

Läs vad 782 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

• 2019-04-17

Anette B skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte lägenhet av Jesper. Snabbt, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-14

Ibrhim D skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Väldigt trevlig och lätt att få tag i och duktig på det han gör Läs mer
    2019-04-14 Lars P svarar Ibrhim D
    Tack för förtroendet jag fick att hjälpa till
  • Alexander C

2019-04-13

Alexander C skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålde en bostadsrätt.
    Bra bemött av mäklare. Lyssnade och försökte leva upp till mina önskemål och lyckades. Läs mer
  • 2019-04-11

Per S skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har köpt en bostadsrätt och är nöjd med allt som har med köpet att göra. Läs mer
  • 2019-04-09

Eva S skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Kunnig,påläst.
    Trevligt bemötande.
    Lyssnat in mina åsikter,kommit med förslag till att lägenhetsaffären skulle fortskrida.
    Fortlöpande kontakt i samband med budgivning,mycket bra.
    Jag känner mig nöjd och tillfreds med denna Mäklarkontakt. Läs mer
  • Jennie

2019-04-05

Jennie skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Ville sälja min lgh snabbt, och blev rekommenderad Carina. Snabba puckar, klara besked och 23 dagar mellan ett första möte till lgh blev såld. Fantastiskt bemötande! Läs mer
  • Iréne Linda A

2019-04-02

Iréne Linda A skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt en villa med Anders hjälp, vi har fungerat bra ihop från första dagen vi träffades till köpekontraktet skrevs på. Jag rekomenderar gärna hans hjälp till mina vänner Läs mer
  • Mikael P

2019-04-01

Mikael P skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina förmedlade spekulant till min bostadsrätt och överenskommelse mellan parter skedde snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-03-28

Jytte Lindgaard J skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bemött på ett mycket bra sätt som säljare av bostad.
    Har tidigare träffas Björn och fick då stort förtroende för honom Läs mer
  • 2019-03-27

Elise M skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt villa. Magnus skötte försäljningen mycket bra och jag är nöjd med alla kontakter så här långt. Magnus är engagerad och sköter kommunikationen väldigt bra. Läs mer
  • 2019-03-27

Ingvar L skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt en villa i Öllsjö.Under hela processen har jag blivit bemött på ett mycket profesionellt sätt och hittills har Carina levt upp till de förväntningar jag hade. Allt har varit till full belåtenhet-utmärkt Läs mer
  • 2019-03-24

Sonja Å skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Han har varit till mötesgående och uppfyllt förväntningarna. Han är en mycket trevlig person som ingav förtroende och jag kände mig trygg att ha honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-21

Ronny E skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt villa .Mycket väl bemötta ,alltid tillgänglig. Våra förväntningar var att få vårt hus sålt till ett bra pris. Det utfördes av vår mäklare på ett proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda
    med all hjälp vi har fått. Läs mer
    2019-03-31 Lars P svarar Ronny E
    Tack Ronny
    Ett rent nöje jobba med er
    Lasse
  • 2019-03-18

Sven Olof J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi sålde en äldre villa på landet med hjälp av Jesper. Redan från första kontaken har han känts vänlig, tillmötesgående, intresserad och flexibel. Vi har haft bra hjälp med allt under hela processen. Rekommenderar verkligen Jesper! Läs mer
  • 2019-03-18

Anna Madeleine M skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Pålitlig och skicklig mäklare som man får stort förtroende för. Läs mer
  • 2019-03-14

Anna C skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte en liten vindsvåning och mäklaren var mycket trevlig och kunnig och hjälpte oss få till en snabb affär. Läs mer
  • Anna-Lena G

2019-03-11

Anna-Lena G skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina har hjälpt mig att sälja 2ggr. Första gången var det mammas lägenhet som såldes med utmärkt resultat . Carina är mycket proffsig och var stöttande.
    Nu har hon hjälpt mig sälja mitt hus, det har gått väldigt smidigt. Carina förstod att det är jobbigt att sälja . Det är mitt hem sedan 41 år.
    Tack Carina💖 Läs mer
  • 2019-03-08

Inger P skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har köpt ett större hus och Carina är en helt fantastisk mäklare. Super proffsig och oerhört service inriktad . Har hjälpt oss på allra bästa sätt. Läs mer
  • 2019-03-08

Percy P skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bästa tänkbara hjälpsamma seriösa mäklare snabb kommunikation
    Vi rekommenderar henne till Er alla Läs mer
  • Östen N

2019-03-08

Östen N skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina Back gav ett mkt gott intryck vid första mötet. Att Carina sedan lyckades sälja fastigheten inom 14 dagar gav ytterligare plus på hennes conto.
    Kan inte annat än att rekommendera henne till presumtiva säljare av fastigheter. Tvivlar ej det minsta över, att Carina Back, skulle göra ett icke godkänt arbete för sin uppdragsgivare.

Östen Nilsson Läs mer
  • Lena G

2019-03-08

Lena G skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mitt hus byggt 1942 med 100-tals fel o brister.
    Fick bra uppfattning av Lars från första mötet.
    Lars höll mig informerad under hela processen o var ständigt anträffbar för mina frågor. Dygnet runt.
    Jag är 100% nöjd o ska med glädje rekommendera honom. Läs mer
    2019-03-08 Lars P svarar Lena G
    Hej Lena
    Ett rent nöje få hjälpa dig
    Tack för förtroendet.
    Lars Petersson
  • 2019-03-02

Åsa J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket trevligt bemötande av Jesper och allting sköttes utmärkt. Läs mer
  • 2019-02-27

Bertil H skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bostadsrätt
    Bra bemötande och löste problemet méd bostadsförening på ett bra sätt

Vi är mycket glada och nöjda med köpet
    Mvh Bertil o Lena Läs mer
  • 2019-02-26

Ulf Börje L skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Magnus har hjälpt oss att sälja vårt hus i Villands Vånga. Magnus har bemött oss på ett korrekt och respektfullt sätt. Han har tagit hänsyn till våra önskemål och gjort en bra presentation av vårt hus. Huset blev sålt både snabbare och till ett pris långt över vår förväntan.
    Vi är väldigt nöjda med Magnus både vad gäller bemötande och hans kunskap. Vi kan varmt rekommendera honom till andra husförsäljare. 👍😃 Läs mer
  • 2019-02-22

Johan B skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket kompetent och trevligt bemötande. Läs mer
  • Douglas G

2019-02-21

Douglas G skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte fastighet
    Anders är kompetent och duktig mäklare som hanterar alla situationen Läs mer
  • 2019-02-21

Horst H skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mmægleren har været meget professionel og hjælpful ! Mægleren levede op til forventningerne! Läs mer
  • 2019-02-19

Henrik R skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Anders har gennemført salg af vores Svendske hus. Anders har altid været forberedt, professionel og har gennemført alle møde med omhyggelighed. Läs mer
  • 2019-02-19

Karl D skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Tydlig och förtroendeingivande genom hela försäljningen. Kan verkligen rekommendera Anders. Läs mer
  • 2019-02-18

Mona-Lise S skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt bostadsrätt.Proffsigt bemötande,Överträffade våra förväntningar, snabb och smidig affär.Är mycket nöjda. Läs mer
  • Maria V

2019-02-18

Maria V skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi säljer vår bostad via henne och vi är mycket nöjda med henne. Hon är professionell, snäll, vi kan rekommendera henne! Läs mer

Lennie B skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte ett hus som Carina förmedlade.
    Har ingenting att invända emot. Proffesionellt och väl genomfört både gällande information, visning och själva köpet. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer

Dick S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper levde väl upp till mina förväntningar som var ganska höga.
    Han är trevlig och har stor kunskap om marknaden.
    Försäljningen drog inte ut på tiden utan gick väldigt snabbt och smidigt vilket kändes skönt. Läs mer
  • 2019-02-14

Mattias Å skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har sålt ett parhus och blev bemött av en glad, positiv och oerhört kunnig mäklare. Samtliga förväntningar som vi hade har uppföljts och hela försäljningen har löpt på bra.

Med vänlig hälsning Mattias o Jenny Läs mer
  • 2019-02-14

Yvonne D skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålde hus i Olseröd. Fick all hjälp jag behövde och blev bemött på bästa sätt. Jesper är kunnig, vänlig och lyhörd. Läs mer
  • 2019-02-13

Stig K skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Lyhörd, informativ och trevlig, alltid tillgänglig Läs mer
  • 2019-02-12

Maria N skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina är mycket tydlig och rak i sin kommunikation, uppskattas. Läs mer
  • Ali M

2019-02-12

Ali M skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Tar hänsyn till sina kunder genom att vara tydlig och kontaktbar. Tar alltid kunden först. Läs mer
  • 2019-02-08

Nellie E skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt min villa och blev proffsigt bemött av mäklaren. Hon levde upp till mina högsta förväntningar och levererade försäljningen exakt så som jag ville ha den. Mitt betyg har inget med priset jag fick att göra utan att jag kände att mäklaren lyssnade och levererade. Toppen! Läs mer
  • Marina C

2019-02-06

Marina C skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket engagerad och mycket duktig på att informera mig fortlöpande. Läs mer
  • 2019-02-04

Anna W skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Väl påläst, smidig och genuint intresserad av sitt jobb. Mkt proffsig samtidigt som lagom personlig. Rekommenderar henne gärna till vänner och bekanta! Läs mer
  • Kamelia T

2019-02-02

Kamelia T skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi sålde en bostadsrätt. Vi upplevde ett väldigt trevligt och professionellt bemötande, vi fick till en snabb affär och blev nöjda med resultatet, det uppfyllde våra förväntningar väl. Läs mer
  • 2019-01-28

Caroline A skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erik är supertrevlig och verkar genuint intresserad av att hjälpa en att sälja och inte bara för egen vinnings skull.

Vi sålde en mindre villa.
    Första mötet var positivt då jag hade en helt annan bild av mäklare (en ganska negativ sådan) Erik visade ju direkt på att den var helt fel. Läs mer
  • 2019-01-26

Niclas R skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt hus i Färlöv.
    Fick ett fantastiskt bemötande där jag upplevde Erik som mycket professionell och att han verkligen jobbade för både vår skull men även för köparnas. Tycker vi har haft en bra dialog hela tiden och Erik har beskrivit och förklarat allt på ett bra sätt.
    Jag hade egentligen inga förväntningar då jag inte har någon erfarenhet av detta sedan tidigare.
    Jag har inte något alls att klaga på utan är bara tacksam för all hjälp vi fått. Läs mer
  • 2019-01-24

Kristina S skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi sålde vår bostad med mäklaren. Hon är profesionell och mycket duktig i sin roll. Vi upplevde henne som mycket upptagen och skulle önskat tätare kontakt under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Lena J

2019-01-18

Lena J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt en bostadsrätt och har bara positiva erfarenheter från första träffen. Mina förväntningar var väl inte så höga vad gäller priset för lägenheten. Men Jesper var väldigt energisk, effektiv och sålde min lägenhet snabbt o lätt till ett betydligt högre pris än jag förväntat mig!
    Jag har bara gott att säga om Jesper Elg som mäklare och kommer att rekommendera honom till andra som letar mäklare. Läs mer
    2019-02-04 Jesper E svarar Lena J
    Tack Lena! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-01-18

Roland L skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt en villa i Arkelstorp. Har blivit bemött av mäklaren på ett trevligt sätt. Förväntningarna var att det skulle flyta på ett smidigt sätt och det har det gjort. Läs mer
    2019-01-18 Jesper E svarar Roland L
    Tack Roland! Vi hörs snart igen!
  • 2019-01-07

Martin T skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Professionellt bemötande och trevlig. Läs mer
  • 2018-12-27

Mark S skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Hjälpte till vid köp av villa. Lätt att få tag på. Jobbar för båda sidorna. Producerar fram svar snabbt om man har några frågor. Noggrann. Läs mer
    2018-12-28 Björn P svarar Mark S
    Tack så hjärtligt för Ditt fina omdöme Mark! Jag blev så glad! Jag önskar Er Ett riktigt gott Nytt År och hoppas NI skall trivas bra i Ert nya boende.
  • 2018-12-21

Eva-Lis M skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket trevlig mäklare som kämpade förtvivlat med att sälja vår lägenhet o till slut fick vi den såld. Bra jobbat Anders. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer

Södertorg, 291 31 Kristianstad