Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Cardellsgatan Box 227, 291 23 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Kristianstad och Åhus. Vi har kontor både på Cardellsgatan i sparbankens lokaler samt på Köpmannagatan i Åhus. Vi garanterar att du får en trygg affär med oss som mäklare. Vi hyser ett stort engagemang för bostäder och vill gärna hjälpa dig hitta rätt på marknaden.

Vad är du ute efter? En lägenhet, en villa eller kanske ett fritidshus? Vi känner till alla boendemöjligheter här i området och kan branschen till punkt och pricka. Välkommen in till oss så hjälper vi dig vidare i affären och ser till att affären blir lyckad.

Läs vad 566 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

• Jetmir B
    Jetmir B skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fantastisk mäklare med mycket kunskap och kontakter! Väldigt lätttillgänlig också! Svarade han inte när man ringde så återkopplade han snarast... väldigt nöjda med honom samt hans medarbetare på fastighetsbyrån i Kristianstad! Ingen tvekan om vem man anlitar nästa gång!!
  • Petra B
    Petra B skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    En närvaro och ett professionellt bemötande utöver det vanliga. Mim skötte affären och höll mig uppdaterad från början till slut. Beskrivningen var välarbetad, hon var påläst och försäljningen gick fort och enkelt. Jag kan varmt rekomemendera Mim som mäklare.
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erik tog väl hand om mig och visade stort tålamod genom hela affären.
  • P.neumann@hotmail.dk N
    P.neumann@hotmail.dk N skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina er professionel, meget sympatisk. Imødekommende både over for sælger såvel som køber.

Da jeg som tidligere fastighedsmäklare i Danmark, forventede meget af Carina, levede hun 110 % op til mine forventninger. Jeg kan kun anbefale Carina til alle der skal sælge fastighed.
    2017-09-19 Carina B svarar P.neumann@hotmail.dk N
    Tack Preben 😃 Hoppas ni trivs med er flytt tillbaka. Hälsa Paul, kramar Carina
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Skötte förmedligen av uppdraget på ett professionellt och bra sätt. Erik Rosdahl får säkert sköta eventuella vidare fastighetsaffärer åt oss i framtiden!
  • Kersti P
    Kersti P skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Min erfaring med Magnus Simonsson og Helena er to meget professionelle personer.
    Alt sker som aftalt, er hjælpsomme, venlige, alt papirarbejdet er meget oplysende, og meget i orden.

Jeg har kun godt at sige om den hjælp jeg fik til at sælge mit hus i Sverige, og jeg kan kun give dem mine bedste anbefalinger, de lever mere end op, til mine forventninger.

Med venlig hilsen
    Kersti Pedersen
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Seriös, tillgänglig och väldigt hjälpsam
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fantastiskt bemötande och arbete, har rekommenderat honom till alla jag känner...
    Supernöjda på alla sätt
    2017-09-19 Jesper E svarar Håkan S
    Tack Håkan! Jag hoppas vi ses framöver också!
  • Rune S
    Rune S skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Magnus är mkt professionell i sitt arbete både jag o köpare tycker detta dessutom mkt trevlig kan inte tänkas finnas bättre😎😎
  • Georgi V
    Georgi V skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Gunn Högberg, person with hi personality Woman who give us really trust for everything she says. We are thankful for everything she does for us, 👍👍👍
  • Christian G
    Christian G skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bästa och mest kompetenta mäklare jag någonsin träffat.
  • Terese P
    Terese P skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fantastiskt! Kunde inte varit mer nöjd!!
  • Terese P
    Terese P skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fantastiskt! Kunde inte varit mer nöjd!!
  • Viveca D
    Viveca D skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Hej
    Jag var mycket nöjd med Carina och jag tyckte hela försäljningen gick bra. Mycket professionell och bra att samarbeta med.

Jag tror alla i styrelsen är positiva till Carina
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Svår att få tag på i början. Jag skickade 2 mail utan att få svar och ringde en gång och lämnade meddelande på mobilsvar utan att bli uppringd efteråt. När jag väl bokade in en visning och därefter la första budet så förstod han att jag var seriös, så då ändrade han lite attityd mot mig och blev väldigt trevlig. Slutade med att jag köpte huset.
  • Marylene A
    Marylene A skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevligt bemötande och snabb affär..
  • Assar A
    Assar A skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mkt trevligt bemötande, engagerande och proffsig handläggning under hela försäljningsprocessen.
  • Else L
    Else L skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Utmärkt. Prisvärd. Kunnig om området och prisnivån
  • Helena L
    Helena L skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina är en sympatisk och kunnig mäklare. Tillmötesgående för att lösa de hinder som eventuellt dyker upp längs vägen. Kan varmt rekommendera henne.
  • Linda P
    Linda P skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Strålande
    Tack vare henne kunde vi köpa hus tidigare än vi hade hoppas på!
    En rekordförsäljning !
  • Jan N
    Jan N skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Hej! Jag tycker att Mim gjorde ett bra jobb,allting flöt på bra.
  • Mats S
    Mats S skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mkt trevligt, personligt och tillmötesgående bemötande!
  • Claes M
    Claes M skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Kort och gott så kan jag bara säga: Toppbetyg till en otroligt lugn och proffsig mäklare.
  • Anders B
    Anders B skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket serviceinriktad och kunnig mäklare.
  • Hanne A
    Hanne A skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har svaret på det för, alt for mange penge til sådan et bitte hus, for stort hus mage penge men for bitte hus alt for mange i forhold til husets störrelse.
  • Nina G
    Nina G skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra bemötande. Kunnig på sitt jobb.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Eftet att hon har fått pengarna för lägenheten var hon inte längre intresserad av att hjälpa mig. Vi hade kommit överens om att hon skulle skicka en kopia på det Mail hon skulle skicka till säljaren angående dålig städning. När jag inte hade fått en kopia ochfrågade efter fick jag som svar att sluta jaga henne. Nej jag kan inte rekommendera denna mäklare.
  • Rikard T
    Rikard T skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevlig och tillmötesgående. Hade koll och svar på frågor.
  • Michel H
    Michel H skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket duktigt och trevlig. Hade gärna sålt/ köpt via Erik igen.
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fick ett bra bemötande och snabba svar via sms, är mycket nöjd med hennes insats.
  • Elma Z
    Elma Z skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Gott bemötande. Fick bra information och fixade allt i tid.Jätteduktig och trevlig som person.
  • Helene P
    Helene P skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Helt underbar person kunnig kompetent och ett fantastiskt bemötande helnöjd
    Med vänlig hälsning, Helene
  • Kerstin Birgitta Kristina P
    Kerstin Birgitta Kristina P skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bemötandet var bra,men försäljningen är inte slutförd förrän 1/9.
  • Gertrud H
    Gertrud H skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi rekommenderar gärna Fastighetsbyrån till de som tänker sälja eller köpa bostad
    S o G Hansson
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket nöjda med Carina som mäklare vid försäljning av vår lägenhet.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har varit väldigt nöjd med mäklaren ur alla aspekter.
    Rekommenderas!
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra, tillmötesgående. Bra tillgänglighet med att besvara telefon och mejl sanbbt.
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Kunnig, erfaren och mycket duktig. Professionell.
  • Christer J
    Christer J skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    trevligt bemötande och hjälpsam.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Glad, trevlig & tillmötesgående.
    Gjorde ett bra jobb med vår försäljning.
    Uppskattar mycket att han även svarade utanför de vanliga kontorstiderna.
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper är en mycket social och trevlig mäklare. Jag uppfattar honom som mycket kunnig, informativ och trygg. Han visar ödmjukhet och respekt, månar om oss som kund. I det stora hela en mycket bra mäklare.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Tycker det sköttes mycket bra av Mim hela tiden, hon uppdaterade mig när det behövdes och va rak på sak. Jag är mycket nöjd.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket trevligt bemötande. Mina förväntningar uppfylldes till fullo. Duktig och kunnig.
  • Ulrik H
    Ulrik H skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Seriöst och kompetent intryck. Trevlig och ödmjuk.
  • Annika J
    Annika J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper har endast anlitats för pappersarbetet i samband med mitt husköp. Han har från början haft ett bra bemötande och varit saklig och noggrann i sitt uppdrag. Han har varit flexibel och kommit till mig vid kontraktsskrivning då jag har fått förhinder.
  • Jonathan K
    Jonathan K skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper Elg var (är) hemskt trevlig och gav ett tryggt intryck. Jag upplevde att han alltid var tillgänglig och tillmötesgående, och det han inte kunde svara på det tog han reda på. Jag tror alla parter är nöjda.
  • Carina F
    Carina F skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi är supernöjda med Erik och Fastighetsbyrån. Ett mycket professionellt bemötande och köpet kändes väldigt tryggt. Vi fick all info gällande vår nya bostad och är nöjda över vårt köp.

Vi kan varmt rekommendera Erik
  • Robert C
    Robert C skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Professionellt bemötande och utmärkt hantering av försäljningens alla skeden !
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper Elg är en fantastisk mäklare som till och med kontaktade oss när vi hade glömt bort att det var visning på huset vi var intresserade av. Han ordnade då en privat visning både för mig vid ett tillfälle och sen till min sambo vid ett annat tillfälle för hon kunde tyvärr inte närvara samtidigt som mig. Detta ledde i sin tur till att vi köpte huset som vi nu flyttat in i och vi stormtrivs! Vi har Jesper att tacka för mycket. Han är fantastiskt trevlig i sitt bemötande och ger en stor trygghet genom hela processen. Vi kunde omöjligt varit mer nöjda! Mvh, Gustav & Sabine
  • Karin R
    Karin R skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jättetrevligt bemötande på alla sätt!

Cardellsgatan Box 227, 291 23 Kristianstad