Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Välkommen till Fastighetsbyrån i Kristianstad och Åhus. Vi har kontor både på Cardellsgatan i sparbankens lokaler samt på Köpmannagatan i Åhus. Vi garanterar att du får en trygg affär med oss som mäklare. Vi hyser ett stort engagemang för bostäder och vill gärna hjälpa dig hitta rätt på marknaden.

Vad är du ute efter? En lägenhet, en villa eller kanske ett fritidshus? Vi känner till alla boendemöjligheter här i området och kan branschen till punkt och pricka. Välkommen in till oss så hjälper vi dig vidare i affären och ser till att affären blir lyckad.

Läs vad 1149 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-06-12
    Jag har känt mig trygg hela vägen genom lägenhetsköpet med Erik som mäklare. Ett smidigt och enkelt förfarande med god stöttning och bra bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Öllsjö
    2021-06-12
    Blev bemött på bästa tänkbara sätt.
    Hon levde upp till all våra förväntingar mycket bra mäklare , kan sin sak, håller kontakt med en under resans gång mm
    Bästa mäklare ⭐️👍
    Haft henne en gång innan lika bra⭐️⭐️⭐️
  • sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Tollarp
    2021-06-11
    Effektiv och proffesionell helt enkelt
  • köpte sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-06-11
    Det lilla jag har haft med Burim är att det är en lugn, seriös och trevlig kille.
    • Egna Hem
    2021-06-11
    Väldigt professionell och tillmötesgående. Korrekt och sympatiskt.
    • Fjälkinge
    2021-06-10
    Valde samma mäklare vi köpte huset av, stor trygghet i att mäklaren hade kunskap både om området och fastigheten. Enkel att smsa/maila/ringa med. Rak och tydlig, inget lallande! Snabbt avklarat, lyhörd för våra önskemål.
  • Noor A
    • Öllsjö
    2021-06-10
    Erik ger ett professionellt intryck och har varit väldigt hjälpsam under hela processen. Proffsigt bemötande och överlag en väldigt trevlig och lugn person. Rekommenderas!
    2021-06-10
    Bästa mäklaren vi träffat på visning.
    Proffsig lugn stor kunskap om huset.
    Lyhörd trevlig skulle välja honom om vi ska sälja i framtiden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-06-10
    Fantastiskt bemötande! Utmärkt service och kunskap. Mäklare som anstränger sig utöver det vanliga. Nöje att sälja huset med Burim.
  • köpte en tomt med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Balsby
    2021-06-09
    Vi har sålt var bostad i Fjälkestad på Balstorpsvägen 9
    Vi var berätta 100% av mäklaren Borim Rama!
    Allt gick som planerat 👍
  • köpte en tomt med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-06-08
    Köpte en tomt. Träffade bara Burim på mötet när vi övertog tomten, men det räckte för att se vilken kanonkille det va! Skånes bästa mäklare! (y)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-06-07
    Köpte lägenhet med hjälp av Matilda. Fick alltid svar på frågor snabbt och fick mycket stöd i köpte-processen!
    • Norra Åsum
    Köpte en lägenhet
    Levde upp till förväntningarna, väldigt smidigt, mäklaren var trevlig och professionell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-06-07
    Går från hus till lägenhet. Proffsigt bemötande rakt igenom.
    2021-06-05
    Köpt hus, trevligt o proffsigt bemötande, ödmjuk och hjälpsam mäklare med hjärtat på rätt plats. Genuint intresse för sitt jobb, denna mäklare lyssnade in och hade koll på det mesta. Det var en fantastisk tid, som slutade i att vi fick vår dröm uppfylld, ett gudomligt fint hus.

Tack Burim!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-06-04
    Professionellt bemötande. Väldigt påläst Kände mig trygg hela vägen från visning till köp av bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-06-04
    Vi har sålt en våning i Kristianstads innerstad. Carina inger ett lugn o förtroende i kontakt med säljare. Tydlig i sin processbeskrivning. Visar stort engagemang för objektet som ska säljas. Även trygg o lugn vid affärens uppgörelse.
  • sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Åhus
    2021-06-04
    Sålde min bostad och utförde detta otroligt proffsigt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-06-03
    Vi köpte ny hus och sålt vara lägenhet och det gick hur bra som helst.
    Tack Erik för allt hjälpa du kunde erbjuda oss.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-06-02
    Sålde en svårsåld lägenhet, mäklaren var fantastiskt! Verkligen supernöjd
  • Noor A
    2021-06-02
    Burim var mycket professionell i sitt arbete med vår försäljning. Värnar om såväl köpare som säljare! Väldigt engagerad, ödmjuk och lätt att få förtroende för. Kändes tryggt under hela processen med kontinuerlig återkoppling!
    2021-06-01
    Köpte en etta i bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande. Hjälpsam mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-06-01
    Jeg kan kun abefale Matilda - jeg har følt mig godt behandlet og serviceret hele vejen igennem.
    Vh Stine
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Olofström
    2021-05-29
    Rak och är behjälplig vid frågor eftersom detta är första gången jag säljer ett hus, köpt hus via honom också.
    Jarmo Ett rent nöje få hjälpa till Även du håller rak och enkel dialog All lycka till dig i denna bostadsförlyttning Lasse Lars Petersson
    2021-05-28
    Hej! Köpt bostadsrätt. Skrivit mail och fått snabbt svar. Bra bemötande, positiv och hjälpsam. Bara varit bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Kulltorp
    2021-05-27
    Köpt första huset.
    Ej sålt någonting.
    Erik var grym när vi väl fick fatt i honom.
    Hade han svarat oss direkt när vi sökte honom hade han fått full pott :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Everöd
    2021-05-24
    Mäklaren Erik Rosdahl gav ett utmärkt första intryck när vi tog kontakt för en värdering och starten till försäljning av vårt hus i Everöd och så har det varit genomgående tills huset blev sålt. Måste ge både Erik och fotograf en stor eloge för presentationen med broschyren och dess bilder. En mycket positiv upplevelse och stor glädje! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    • Egna Hem
    2021-05-20
    Med sin kunskap, erfarenhet och lugn så kände vi oss extremt trygga & bekväma med Carina som mäklare när vi sålde vår bostad.
    Ett proffs ut i fingerspetsarna!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Sommarlust
    2021-05-18
    Matilda arbetade professionellt. Hon tog hand om allt och var snabb med besked.
    • Djurröd
    2021-05-14
    Hjälpsam, trevlig och tillmötesgående.
    • Yngsjö
    2021-05-07
    Jag har sålt ett fritidshus i Yngsjö. Jag uppfattade Erik som vänlig och intresserad med en positiv
    framtoning. En person som ingav förtroende. Erik gjorde också en fin positiv presentation som uppenbarligen gjorde många intresserade.
    Allt gick snabbt och lätt och vi fick ett pris som var över vår (försiktiga?) förväntan.
    • Odal/Vilan
    2021-05-07
    Allt perfekt, bästa mäklaren !
    2021-04-13
    Jag har sålt min villa med hjälp av Burim med ett resultat vida över förväntan. Vi hade en mkt bra dialog under hela processen o Burim fanns hela tiden tillgänglig för mig. Trots vissa problem med köparens lånelöfte så förhöll sig Burim optimistisk men realistisk-han höll mig ajour med olika skeenden i processen. Sammanfattningsvis är jag mkt nöjd med mitt val av mäklare o skulle rekommendera honom till flera säljare/köpare👍
  • Louise E
    2021-04-10
    Sålde en lägenhet med hjälp av Burim Rama. Burim är en genuin person som är sig själv. Han kör inte med något fulspel (som en del mäklare tyvärr gör). Jag tog kontakt med flera olika mäklare och Burim stod direkt ut från de andra på ett positivt sätt. Det var ingen tvekan kring vem jag skulle välja. Burim är tillgänglig, pålitlig, har glimten i ögat och lovar inte mer än han kan hålla - på så vis blir förväntningarna realistiska hos både säljare och köpare (att han sedan slog ett jätterekord i försäljningspris för området är ett väldigt stort plus!!!). I de kritiska momenten, som varje försäljning går igenom, lyckas Burim med hjälp av kompetens, humor och lugn hålla båda parter såväl informerade som trygga. Jag tror inte att Burim själv inser hur bra han är. Jag skulle vilja påstå att Burim är det starkast lysande stjärnskottet på Kristianstads mäklarhimmel.
  • Daniel F
    2021-04-09
    Vi ville ha en tävlingsinriktad och snabbfotad mäklare som kunde ge oss en snabb försäljning av vårt hus och Burim levererade. Rekord för gatan och sålt innan visning. Vi kan inte vara mer nöjda med Burim!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Egna Hem/Sommarlust
    2021-04-06
    Min har varit tillmötesgående och snabb på att återkoppla under hela processen.
  • Per P
    • Hedentorp
    2021-04-02
    Hjälpte oss med försäljning av villa. Supertrevlig och väldigt kunnig mäklare!
    Överträffar förväntningarna man kan ha på en mäklare.
    • Villands Vånga
    2021-03-28
    Mycket samarbetsvillig och uppmärksam i sitt arbete. Mycket positivt.
    • Åhus - Täppet
    2021-03-24
    Fantastiskt proffsig och varmt bemötande.
    Kände mig 100% trygg från första sekund.
    2021-03-18
    Matilda var mycket engagerad, hade alltid ett trevligt bemötande och var tillgänglig i mycket stor utsträckning.
    2021-03-18
    Vi har sålt ett hus på landet. Matilda har bemött oss på ett mycket bra sätt och under hela processen. Hon har alltid tagit sig tid att svara på frågor. Vi är mycket nöjda.
    2021-03-07
    Trevlig och professionell mäklare som gav ett bra intryck redan vid första mötet på förhandsvisningen. Husköpet har varit en smidig process där Erik varit hjälpsam och enkel att ha att göra med.
    • Färlöv
    2021-03-07
    Sålt har vi gjort .
    Mycket trevlig och rak mäklare Matilda och fixade allt galant och jätte smidigt
    Ger våra bäste rekommendationer
    • Näsby
    2021-03-04
    Vi har bara utmärkta ord om Matilda. Hon var hjälpsam,snäll och väldigt angarerat att vi säljer vår bostad. Tack att det finns sådana människor som man får känsla att man känner henne länge .vi är tacksamma för allt han har gjort för oss och min man och jag.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-03-03
    Ja hej jag har sålt en lägenhet ocl lars har varit jätte bra på alla vis lungt och metodiskt.Lars har varit min bästa mäklare av dom jag haft.Tack.Henrik
    Tack Henrik Jag är jätteglad att få hjälpa dig till din nya bostadsort All lycka till dig i detta Lasse Lars Petersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Vånga
    2021-02-28
    Sålde ett hus, det gick på bara 3 veckor! Mycket duktig, trevlig och proffsig mäklare. Även fotografen var kanonproffsig, fina foton!
    Har redan rekommenderat er till andra som ska höra av sig till er.
    2021-02-27
    Vi har sålt ett hus i Vä och Matilda var lättsam och lättförståelig och förklarade på ett jättebra sätt. Vi är så himla nöjda och glada för henne.
  • Håkan N
    2021-02-26
    Jag har sålt en enplansvilla.
    Mäklaren var proffsig och lätt att förstå.
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar.

Ett riktigt proffs. Det är så här det ska gå till, snabbt och bekymmersfritt.
  • Christian Ö
    • Fjälkinge
    2021-02-23
    Köpte nyss hus utanför Kristianstad.
    Burim Rama uppfyllde alla förväntningar som vi hade, hjälpte oss genom hela processen.
    Mycket duktig och trevlig mäklare.

Detta var en lång process eftersom vi väntade på att säljarna skulle få tillgång till deras nya hem, men Burim fanns alltid där och stöttade samt svarade på frågor vi hade.

Guldstjärna!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Olofström
    2021-02-22
    Vi har via Lars Petersson på fastighetsbyrån sålt vår villa.
    Lars har under denna process varit till stor hjälp och agerat snabbt för att möta våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda.
    Tack Jan Ett rent nöje att jobba mer er och ert fina hus. All lycka till er framgent Lars Petersson