Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Cardellsgatan Box 227, 291 23 Kristianstad — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kristianstad och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 517 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

• Karin R
    Karin R skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jättetrevligt bemötande på alla sätt!
  • Jonathan K
    Jonathan K skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Varit trevlig och hjälpsam, kändes engagerad har varit lätt aty komma i kontakt med.
    2017-03-16 Gunn H svarar Jonathan K
    Tack snälla, alltid kul med nöjda kunder :-)
  • Minna R
    Minna R skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra, trevlig och allt funkade
    2017-03-15 Gunn H svarar Minna R
    Tack så mycket Minna, kul att du trivs i din nya bostad :-)
  • Anton P
    Anton P skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Helt okej. Tyckte det var dåligt att jag ej fick någon inbjudan vid husköp. Jag fick veckan innan ringa till honom och fråga vilken tid vi skulle vara vid köpedagen. Annars var Björn helt ok.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi är mkt nöjda med Carina. Proffsig och trevlig
  • Jane A
    Jane A skrev om Gunn Högberg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra, trevlig, seriös å kunnig mäklare som man känner sig trygg med
    2017-03-14 Gunn H svarar Jane A
    Tack Jane 😊Det är alltid kul att hjälpa till vi var ett bra team👍
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi blev mycket vänligt och kunnigt bemötta!!
  • Christine A
    Christine A skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket nöjd svarar alltid på sms ringer upp . Bra kännedom om köpare /säljare , rimliga priser . Känner till mycket inom fastighets marknaden . Carina är bäst
  • Per H
    Per H skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra bemötande och duktig säljare/mäklare
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Min upplvelse är att jag som köpare fick mycket stöd och bra råd av Erik Rosdahl vilket betydligt underlättade för mitt köp av lägenheten.
    Upplevde att Erik visade äkta engagemang och var mån om att både säljare och köpare skulle bli nöjde med affären vilket jag tycker han lyckades med !
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bara positivt att säga om Jesper både när vi köpte hus av honom, så han fick även sälja båtar hus.
  • Eddie P
    Eddie P skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Magnus var en mycket trevlig mäklare och jag hade stort förtroende för honom genom hela processen.
  • Binh L
    Binh L skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Affären gick enkelt och smidigt. Rekomenderar starkt fastighetsbyrån.
  • Christian J
    Christian J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper gav ett mycket positivt intryck redan från start och levde mer än väl upp till förväntningarna som vi hade. Vi valde mäklarfirma och mäklare enbart på personkemin vi fick av honom. Toppbetyg och rekommenderar honom varmt.
  • Bodil J
    Bodil J skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Snabb o enkel försäljning. Vänligt o ärligt bemötande
  • Cia S
    Cia S skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vår upplevelse var bra. Anders gjorde ett bra jobb och fanns alltid nära till hands.
  • Oanh O
    Oanh O skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Hejsan!
    Som kund hos Fastighetsbyrån och framförallt att jag hade Carina Back som märklare upplevde jag en trygg affär, hon gav mig det lugnet som jag absolut behövde, det handlade om stor summa pengar som jag var så orolig för men Carina jobbade med stort ansvar och svarade på alla mina frågor, jag kände mig så nöjd med hennes insats. Hon skulle passa bra som psykolog när människor som jag får panikattack.

Nu har vi flyttat in och vi är nöjda med lägenheten, den är så fin!
    Jag tackar Carina Back med hela mitt hjärta
    Och rekommenderar henne varmt till alla som behöver nytt boende!
    Med vänliga hälsningar!
    Oanh Orrgren
    På Poppelvägen27.
  • Niklas C
    Niklas C skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har haft kontakt med Elg både som köpare och säljare. Han är tillgänglig i hög grad och kan svara på alla frågor samt löser alla uppkomna situationer. Vi är mycket nöjda.
  • Murat I
    Mats N skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Perfekt...hjälpsam...vänlig...välinformerad...och kunnig...
  • Hans N
    Hans N skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Ett mycket positivt och trevligt bemötande fick vi av Magnus, finns inget vi kan klaga på. Allt vi behövde hjälp med tog Magnus hand om på bästa tänkbara vis.
    Behöver vi hjälp av mäklare någon gång så kommer vi att ta hjälp av Magnus.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra o professionellt bemötande genom hela affären. Rekommenderas gärns
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Dan Sandelin en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Tack för ett kanononjobb, alla nöjda.
  • Bayram G
    Bayram G skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Hffjjhfdffjjgdfgjuhffggggggggggg
  • Per S
    Per S skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Proffsig och påläst, lätt att komma i kontakt med
  • Burim R
    Burim R skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket duktig mäklare. Jag sålde en lägenhet i centrala Kristianstad och Jesper var perfekt för det uppdraget. Mycket nöjd!
  • Meliha C
    Meliha C skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag var mer än nöjd när det gäller försäljningen av lägenheten
  • Siv C
    Siv C skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag tycker att hans bemötande var proffsigt. Då jag inte har någon tidigare erfarenhet av att köpa lägenhet så kan jag bara jämför med andra mäklares bemötande vid detta tillfället.
  • Britt-marie G
    Britt-marie G skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erik är en trevlig mäklare, god kunskap om husförsäljning. Han sålde vårt hus snabbt o lätt. Hälsningar Britt Marie o Ulf Gustafson, Färlöv
  • Annie S
    Annie S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Inget att klaga på. Vi lade bud innan visning och fick bostaden, jag tyckte då han var något tvär antagligen eftersom han behövde ringa återbud till alla som skulle gått på visningen antar jag. Men hjälpsam och när affären var klar var han jättetrevlig.
  • Amnih H
    Amnih H skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag tycker att Anders väldigt korrekt, tydligt, nogran och trevligt. Jag vill lämna bästa rekommendationen för honom.
  • Mats H
    Mats H skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina Back sålde min fastighet precis så som jag önskade, kvickt och lätt och till ett utmärkt pris
    Tack
  • Elsie N
    Elsie N skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Utmärkt bemötande! vi fick rekommendation från bekanta att ta kontakt med Carina Back. Carina är mycket professionell i att beakta köparens behov och att tillfredställa dem. Har också varit stöd för oss anhöriga underförsäljningen.
    Anna-Karin Liljestrand dotter till Elsie Norlin
  • Siv C
    Siv C skrev om Dan Sandelin en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag upplevde Fastighetsbyrån mycket seriös mäklare. Utan tvekan skulle jag ge mina varmaste rekommendationerna om deras tjänster och det är min fulla övertygelse om att köparen skulle säga det samma.
  • Björn S
    Björn S skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    När jag valde Fastighetsbyrån som mäklare vid försäljning av min fritidsfastighet i Kristianstad hade jag som krav att fastighetsmäklaren, Erik Rosdahl, skötte det mesta i min frånvaro pga att avståndet mellan min bostad och fritidshuset var för stort för att kunna närvara vid försäljningen.
    Detta har Erik Rosdahl skött på ett helt suveränt sätt och jag kan inte annat än att på det varmaste rekommendera honom och Fastighetsbyrån till andra framtida projekt.
    mvh
    Björn Svanholm
  • Martina M
    Martina M skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vänlig, trevlig, kunnig. Tålmodig och tydlig vid "dumma frågor" för den oinvigde. Kände mej väl bemött
  • Erica B
    Erica B skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Magnus var trevlig och tillgänglig att svara på frågor. Efter köpet var genomfört hade jag upptäckt vissa problem som jag frågade vad han rekommenderade att jag skulle göra, undvek frågan. Gott intryck överlag.
  • Martin S
    Martin S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra bemötande - bra service............................................................................................................................................
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Anders Everbring är en mycket sympatisk och trevlig man, som passar mycket bra som fastighetsmäklare. Jag och min hustru har visserligen ingen större erfarenhet
    av mäklare, men Anders sätt han visat oss, har bara varit positivt. Så därför ger vi
    honom högsta betyg.
    Vänliga hälsningar Kjell Kristensson
  • Robert O
    Robert O skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    jesper passade oss perfekt , han lyssnade på hur vi ville göra försäljningen
    han gjorde precis som vi ville med hela processen , och då blir man väldigt nöjd som kund . sammanfatninsvis av jesper , rak ärlig , mycket trevlig o kunnig.
  • Ahmad A
    Ahmad A skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bästa mäklaren i KRISTIANSTAD!
  • Rasmus N
    Rasmus N skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Seriös och duktig på vad han gjorde, tydlig i sina svar och duktig på att svara på konstiga frågor från oss "första hus köpare" Super nöjd med allt Ander hjälpte oss med!
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag är väldigt nöjd med Anders som mäklare. Han var trevlig, lätt att ha att göra med och kunnig på sin sak.
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevlig och omtänksam junior mäklare som på ett modernt sätt skötte försäljningen och gav en bra bild innan uppdraget startades som sedan överträffade utfallet!
    Positivt bemötande och enkelt och lätt för inblandade!
  • Maja O
    Maja O skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jätte bra! Jätte trevlig och fick bra information om huset och lätt att kontakta
  • Bernhard S
    Bernhard S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra. kompetent och flexibel.......................................
  • Ulrik J
    Ulrik J skrev om Mim Roslund en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Mims hantering av vårt husköp var till full belåtenhet. Inga problem med nånting, hon fanns alltid till hands när vi behövde hennes hjälp.
  • Maj-Louise Ö
    Maj-Louise Ö skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Fick ett mycket bra intryck av Anders från allra första början. Kände mig så lugn när jag pratade med honom. Då min man inte är frisk och jag själv hade gått ner mig både fysiskt och psykiskt och ändå fick tänka på allt och sköta allt. Så kändes det mycket tryggt med Anders .Bättre Mäklare kunde jag absolut inte fått och försäljningen av huset gick över förväntan, både snabbt och bra.
  • Tatjana T
    Tatjana T skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Kompetent, professionell och trevlig!
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina hjälpte oss på ett balanserat sätt i processen. Hon upppmanade till eftertanke före köpet och drivkraft när vi väl bestämt oss.

Cardellsgatan Box 227, 291 23 Kristianstad