Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Södertorg, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Kristianstad och Åhus. Vi har kontor både på Cardellsgatan i sparbankens lokaler samt på Köpmannagatan i Åhus. Vi garanterar att du får en trygg affär med oss som mäklare. Vi hyser ett stort engagemang för bostäder och vill gärna hjälpa dig hitta rätt på marknaden.

Vad är du ute efter? En lägenhet, en villa eller kanske ett fritidshus? Vi känner till alla boendemöjligheter här i området och kan branschen till punkt och pricka. Välkommen in till oss så hjälper vi dig vidare i affären och ser till att affären blir lyckad.

Läs vad 838 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

• 2019-08-19

MARIA B skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Efter att både ha köpt och sålt ett hus respektive en gård med hjälp av Lars så finns det bara positivt att säga! Tack vare honom så blev både husköp och husförsäljning till en trygg fröjd att gå igenom. Kunde inte varit bättre! 🌸 Läs mer
  • 2019-08-19

Stanly J skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Villa. Han har ett trevligt sätt, tar reda på saker om han ej kan svara på sakfråga direkt.
    Burim visade hur en mäklare ska uppträda. Läs mer
  • 2019-08-18

Katja T skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper sålde vår villa, rekommenderar honom varmt. Proffsig, ärlig och svarar på alla dumma frågor och alltid lätt att nå. Läs mer
  • 2019-08-18

Nuha A skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag köpte en lägenhet . Mäklaren samarbetat mycket och hjälpte mig väldigt mycket när jag skulle köpa lägenheten. Mäklaren var klart o tydligt och hjälpsam och duktigt och fixade allt som det behövs. Det var en fint upplevelse . Läs mer
  • 2019-08-15

Henrik T skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Proffsig, lyhörd och ärlig. Han gör sitt jobb som mäklare och försöker att hjälpa både köpare och säljare till en bra affär. Läs mer
  • 2019-08-14

Anders S skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt en villa via Erik. Fungerade smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-08-14

Andreas O skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket trevlig och hjälpsam. Gjorde ett kanon jobb med min lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2019-08-19 Burim Rama svarar Andreas O
    Tack för dem fina orden och för förtroendet. Kul att du blev nöjd!
  • Ewa B

2019-08-12

Ewa B skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har köpt ett hus via Anders. Han har varit toppen att ha att göra med och varit behjälplig under hela processen. Anders får högsta betyg av mig. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-08-12

Merita A skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har köpt en lägenhet och är väldigt.
    Lars Petersson har haft ett positivt och gott bemötande, fastighetsbyrån har varit till stor hjälp. Läs mer
    2019-08-12 Lars P svarar Merita A
    Hej
    Tack för jag fick hjälpa till att hitta din bostad. All lycka till dig.
  • 2019-08-09

Jesper H skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte bostadsrätt bra bemötande från mäklare och smidig affär Läs mer
  • 2019-08-07

Zandra T skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Burim skötte allt lysande, var tydlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-08-09 Burim Rama svarar Zandra T
    Tack så mycket Zandra!
    Stort lycka till med huset.
  • 2019-08-06

Nils Peder M skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Burim har sålt vårt hus. Han har har haft en tydlig och rak kommunikation under processen och visat på professionalism. Burim har levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-08-09 Burim Rama svarar Nils Peder M
    Tack för dem fina orden Peder. Roligt att höra!
  • 2019-07-29

Karin Margareta H skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt bostad

Med bra service och vänligt och glatt bemötande

Huset blev snabbt sålt och till förväntat pris

Jag är nöjd med Fastighetsbyrån, har anlitat dem tidigare. Läs mer
    2019-08-06 Burim Rama svarar Karin Margareta H
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med huset.
    Det var ett fint samarbete och jag hoppas att ni får det bra i er nya lägenhet.
    Burim Rama gillar detta
  • 2019-07-29

Åsa Carolina M skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt en fastighet på Hanö genom Lars. Jag upplevde Lars som enkel och informativ. Läs mer
  • 2019-07-27

Birgitta L skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    sålt fastighet
    på ett bra och trevligt sätt
    hon levde upp till dem Läs mer
  • Göran A

2019-07-27

Göran A skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Ansvarskännande och pålitlig mäklare. Bra dokumentatipn kvalitetsmässigt! Läs mer
  • 2019-07-27

Ari A skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Alltid tillgänglig, kontinuerligt bra kontakt&kommunikation.
    Och viktigast av allt märkte att han genuint brydde sig. Läs mer
    2019-08-09 Burim Rama svarar Ari A
    Tack så mycket Ari!
    Var mycket trevligt att hjälpa er med försäljningen.
  • 2019-07-25

Nils Erik Teodor Å skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt fastighet, fick ett mycket positivt och kunnigt, proffsigt bemötande.
    Kände ett stort engagemang från mäklaren samt att vi hade samma uppfattning om prisnivån. Läs mer
    2019-07-25 Lars P svarar Nils Erik Teodor Å
    Tack för förmånen att få hjälpa till med denna mycket unika och trevliga fastighet och tack för gott samarbete

Elin T skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt en lägenhet, tyckte hon var mycket proffsig. Läs mer

Börje L skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Ordning och reda i hela processen. Läs mer
  • 2019-07-22

Malin S skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Erik Rosdahl som mäklare! Trevlig, jordnära, kunnig och professionell i sitt bemötande från början till slut! Läs mer
  • 2019-07-19

Nils E skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte vår första lägenhet med Jesper som mäklare och är väldigt nöjda. Jesper är en super trevlig kille som jag kommer rekommendera till flera 😊 Läs mer
    Jesper E gillar detta
  • 2019-07-19

Lilian N skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt villa.
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande!
    Hade stora förväntningar, vilka överträffades!!
    Kände stort stöd i beslutsprocessen vid avslutet. Alternativen presenterades sakligt. Läs mer
    Jesper E gillar detta
  • 2019-07-17

Göran H skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt. Mycket bra och intresserad av sitt arbete. Mycket trevlig. Blev över förväntan. Intresset för huset och priset. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-08-09 Burim Rama svarar Göran H
    Tack för förtroendet!
    Det var kul att lära känna er och roligt att höra att ni är nöjda.
  • 2019-07-15

Agneta C skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt bostadsrätt, men det har varit strul överlåtelse/köpeavtal och utträde/medlemskap i bostadsföreningen från mäklaren med underskrifter och nu på senaste utskicket var min identitet som köpare utbyt mot en helt okänd från Tollarp!...det är skrämmande när det inte är någon seriös handläggning från mäklarens sida.

Mvh Roland Persson Läs mer
  • 2019-07-11

Kristin J skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har köpt ett torp och affären och kontakten med mäklare och säljare har varit smidig hela tiden. Upplevde hela affären som väldigt professionell. Läs mer
  • 2019-07-11

Bjarne J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag köpte en lägenhet i Kristianstad.
    Jesper var mycket hjälpsam och service inriktad. Läs mer
  • 2019-07-10

George k skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Är lätt att få kontakt med och han ger en bra vägledning. Läs mer
  • 2019-07-08

Christoffer B skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper hjälpte mig att sälja vad som visade sig vara ett ganska svårsålt objekt, men till sist gick det vägen. Han var ständigt tillgänglig för att svara på alla frågor och bolla alla funderingar jag hade samtidigt som det var väldigt lätt att knyta an till honom som människa inte bara mäklare.

Redan vid första mötet visade han en professionalism och utstrålade kompetens som fick mig att känna mig bra till mods.

Jesper Rekommenderas absolut! Läs mer
  • 2019-07-05

Emelie N skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevligt bemötande, kunnig och hjälpsam genom hela affären. Läs mer
  • 2019-07-05

David K skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Stabilt, bra info hela vägen. Vi köpte ett hus så det kändes bra och tryggt. Märktes att det fanns mycket erfarenhet. Läs mer
    2019-07-05 Lars P svarar David K
    Tack
    Ett rent nöje att få hjälpa till
    Vi grejade det 👍
  • 2019-06-19

Margareta N skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt hus
    Bra bemötande - effektiv och tydlig dialog
    Förväntningar uppfyllda - dock kan man inte påverka marknaden men mäklaren gjorde ett mycket bra jobb Läs mer
  • Birgitta K

2019-06-19

Birgitta K skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Det har fungerat bra trots att jag redan hade bokat en annan mäklare som sedan fick fortsätta Detta kändes ok just då och jag hoppas ingen har tagit illa upp Läs mer
  • Malin N

2019-06-16

Malin N skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har både köpt ett radhus med Erik o han har även sålt vårt. Vi har upplevt honom som väldigt tillmötesgående, trevlig och tillgänglig. Helhetsintrycket har varit kanon. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-06-15

Anna L skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erik Rosdahl har på ett föredömligt sätt sålt vårt hus. Han är professionell och kunnig. Höll oss som säljare informerade genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom till nya uppdrag! Läs mer
  • 2019-06-12

Pernilla Å skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt hus i Fjälkinge där Erik var mäklare sålt vår bostadsrätt i Kristianstad med hjälp av Erik. Utmärkt bemötande och lättillgänglig. Vi fick inte det pris vi begärt men det beror mer på det höga kvadratmeterpriset vi begärde, en chansning från vår sida. Erik gjorde vad han kunde för att få ut mesta möjliga och vi är nöjda med slutpriset
    Mvh Pernilla Läs mer
  • 2019-06-10

Kristoffer J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    En mycket vänlig och kunnig mäklare som överträffade mina förväntningar när det kom till engagemang och råd. Mer än nöjd, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Åsa F

2019-06-09

Åsa F skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina har sålt mitt fantastiska torp till ett jättebra pris. Carina har skött allt proffsigt och gjort det med glimten i ögat. Märks att hon älskar sitt arbete.
    Eftersom allt ännu inte är klart med försäljning och deklaration känns det fel att sammanfatta nu men jag vet att allt kommer att sluta med mer än belåtenhet!
    Stor eloge och ett stort TACK till Carina! Läs mer
  • 2019-06-07

Susanne T skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har köpt ett, gammat ickevrenoverat, hus i Degeberge. Det har varit en del komplikationer m säljaren m Jesper o jag har hela tiden haft en bra dialog. Upplever Jesper som en seriös person m uppriktig vilja att få till bra lösningar för både köpare, säljare och mäklare. Inte någon ”SIBA krängare”. Kommer bara tala gott om honom o hoppas han tittar förbi på kaffe. Läs mer
  • 2019-06-07

Francois D skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har både köpt och sålt en lägenhet med hjälp av Anders. Allt har varit i ordning i alla steg! Läs mer
  • Bedri R

2019-06-06

Bedri R skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag blev behjälpt med o sälja mitt hus.
    Just såldes en bra bit över det priset som jag hade förväntad mig.
    Väldigt smidigt och proffesionellt gjort av mäklaren.
    Jag är mycke nöjd👏👏 Läs mer
  • Daniel M

2019-06-05

Daniel M skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    God serviceanda och engagerad fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2019-06-02

Gustaf Ö skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper har varit fantastisk hela vägen igenom mitt lägenhetsköp och svarat på alla dumma frågor och bemött mig på ett trevligt och respektfullt sätt Läs mer
  • 2019-05-31

Mikaela R skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag sålde en bostadsrätt och träffade Lars utanför byggnaden han jobbar i. Han boka tid med oss och sedan dess varit extremt hjälpsam och snäll! Bästa mäklaren jag har mött och jag tror jag inte kommer träffa en bättre! Läs mer
    2019-05-31 Lars P svarar Mikaela R
    Tack Mikaela
    Det har varit så roligt att få hjälpa er vidare mot nya äventyr
  • 2019-05-25

Afsaneh M skrev om Dan Sandelin en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt en bostadsrätt, allt sköter utmärkt och gick väldigt snabbt. Bra och snabba svar vid kontakt Läs mer
  • 2019-05-22

Christopher R skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    1,5 plans villa. Björn är väldigt engagerad, alltid tillgänglig och håller mig som säljare konstant uppdaterad på vad som händer. Kan bara rekommendera Björn som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-21

Markus R skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande genom hela processen. Super! Läs mer
    Carina B, Zelma B gillar detta
  • 2019-05-20

Frida T skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra bemötande och tillgänglighet för frågor och funderingar kring bostaden. Läs mer
  • Sandra F

2019-05-19

Sandra F skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt ett radhus i Vä Kristianstad med hjälp av Erik Rosdahl.
    Vårt första möte med en mäklare för försäljning av bostad och det blev superbt. Gemensamma tankar o synsätt gjorde att hela flödet än så länge har flutit på med fullt förtroende och har känts tryggt
    Över det hela är vi jättenöjda med samarbetet o den hjälp vi får även framöver innan allt är klart Läs mer
  • 2019-05-17

Mats Ola R skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus