Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Cardellsgatan, 291 25 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Kristianstad och Åhus. Vi har kontor både på Cardellsgatan i sparbankens lokaler samt på Köpmannagatan i Åhus. Vi garanterar att du får en trygg affär med oss som mäklare. Vi hyser ett stort engagemang för bostäder och vill gärna hjälpa dig hitta rätt på marknaden.

Vad är du ute efter? En lägenhet, en villa eller kanske ett fritidshus? Vi känner till alla boendemöjligheter här i området och kan branschen till punkt och pricka. Välkommen in till oss så hjälper vi dig vidare i affären och ser till att affären blir lyckad.

Läs vad 1066 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

• 2020-11-21

Nina W skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt bostad
    Matilda är super trevlig, enkel att prata med och hjälpsam
    Super proffs! Läs mer
  • 2020-11-20

Bo B skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra och seriös mäklare för både säljare och köpare Läs mer
  • 2020-11-16

Patrik P skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt hus i Färlöv.

Mycket bra bemötande.

Hoppades på en snabb försäljning. Och det blev det.

Tycker att det var toppen från början till slutet. Läs mer
  • 2020-11-15

Maria skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Snabb o smidig affär, mäklaren var tillgänglig och flexibel. Köpte hus innanför murarna i Åhus. Så nöjd. Läs mer
  • 2020-11-09

Karl-henner W skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi var mycket nöjda med arbetena av Burim Rama och rekommenderar honom med fullt entusiasmen. Han var mycket vänligt och mottagligt och hjälpte oss med full engagement när som helst, ocksa pa helgen. Krista och Karl Henner Watz, Tyskland Läs mer
  • Dibran H

2020-11-09

Dibran H skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt min bostad genom Burim. Hade inte kunnat förvänta mig bättre service än vad jag fick från Burim, väldigt ödmjuk och bryr sig om sina kunder på bästa sätt. Svarar alltid i telefon och ger även många tips till sina kunder. Bästa mäklaren i Kristianstad, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-11-06

Eva L skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina har på ett utmärkt sätt hjälpt oss med försäljning och smidigt följt våra önskningar i denna Covid-19-märkta tid. Läs mer
  • 2020-11-04

Susanne E skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt fastighet.
    Proffsigt och kunnigt bemötande.
    Är super nöjd och kommer verkligen att rekommendera Burim när jag pratar om husförsäljningen. Läs mer
  • 2020-11-04

Fredric J skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt ett parhus, mäklaren har varit rak och kompetetent. Processen har fungerat mycket bra och kommunikationen mellan oss som säljare och mäklaren har hela tiden fungerat utmärkt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-10-29

Per Arne Henrik E skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Matilda har förmedlat försäljningen av vårt hus på Bäckåkersvägen 4 i Viby.
    Redan första gången ju träffade henne så kände vi ett stort förtroende.
    Nu till min bedömning av Matildas arbete.
    Matilda har skött detta på ett excellent sätt.
    Kontakten som vi har fått med henne har varit otroligt bra och vi kommer att skryta med att vi har lärt känna denna otroliga person både som mäklare och lite som privatperson. En tjej som alltid har gått att nå och alltid med ett leende på läpparna. Tyvärr så kommer jag inte på fler superlativ men kommer alltid att komma ihåg henne och kommer att rekommendera Matilda till alla vår vänner Läs mer
  • 2020-10-13

Sune F skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina Back gjorde ett utomordentligt professionellt arbete med försäljningen av vår fars hus. Jag skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
  • 2020-10-13

Evelina E skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Det var min första sålda lägenheten, och jag kontaktade därför Burim då han hade angett sitt intresse först. Vi fick en genomgång och allt var grundligt och bra.
    Tiden gick och visningarna gick tomma, men trots det hörde Burim av sig.
    När lägenheten såldes och budgivningen var igår tog även hans erfarenheter in och vi valde rätt budgivare. Jag tycker att helhetsupplevelsen har varit bra och god kontakt, trevlig säljare och lätt till skratt. Uppskattas! Läs mer
  • 2020-10-12

Christian H skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt fritidshus. Trevligt bemötande och motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • 2020-10-11

Nihad K skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålde min lägenhet via Burim. Lugn, tillgänglig och tar reda på det han inte vet. Var bra i sina rekommendationer om hur vi skulle gå vidare och det blev väldigt bra tillslut. Läs mer
  • 2020-10-06

Maria A skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Proffsigt bemötande och hantering av affären. Lättillgänglig. Läs mer
  • 2020-10-06

Christina D skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt en mindre bostadsfastighet i relativt dåligt skick.
    Min upplevelse är jag jag blivit väldigt väl bemött, väl informerad och uppdaterad av Carina. Innan annons, innan visning, efter visningar och under budgivningen har hon hållit mig väl uppdaterad om allt vilket känts bra. Carina levde upp till de förväntningar jag hade av hur en mäklare ska agera och behandla sina kunder och spekulanter, så sammanfattningsvis är min upplevelse bara positiv. Läs mer
  • 2020-10-05

Jonas V skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålde vårt hus. Erik var behjälplig med allt som rörde husförsäljningen. Tack Erik. Läs mer
  • 2020-10-05

Hanna L skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har köpt ett nytt hus.
    Erik har under hela processen varit väldigt trevligt och tillmötesgående.
    Allt gick väldigt bra, har aldrig köpt hus såhär innan.
    Allt som allt är vi väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2020-10-04

Sine D skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt mitt fritidshus. Hittade fastighetsbyrån på Internet. Mäklaren är professionell, vänlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-10-04 Lars P svarar Sine D
    Tack för förtroendet.
    Ert vackra hus vid ån kommer glädja de nya ägarna
    Lycka till med er nya bostad i Danmark
  • 2020-10-03

Dorota R skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt en 2a på Almvägen i Kristianstad. Vi har blivit väl bemötta av Matilda som är en trevlig, sympatisk och professionell mäklare. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-10-03

Sofia R skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Matilda är genuin och professionell. En helt fantastisk mäklare som jag varmt kan rekommendera. Vi är verkligen nöjda med allt! Läs mer

Niclas T skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har köpt bostad av Erik. Min fru och jag fick ett väldigt gott intryck av Erik, trevlig och professionell. Läs mer

Vildana R skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag köpte en bostadsrätt i Kristianstad där Jesper Elg var mäklare. Han var kunnig, professionell och mycket trevlig och tillmötesgående. Han hjälpte till med allt och var väldigt ärlig men kunnig gällande mitt köp. Jag har haft en bra upplevelse. Läs mer

Suzanne D skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har köpt en insatslägenhet. Fick ett bra och flexibilitet bemötande. Läs mer
  • 2020-10-02

Eva Karna Gunilla R skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erik hjälpte mig med att sälja ett drygt hundra år gammalt hus utan badrum, men med tillhörande tobakslada och ett litet stall. Tomt 2800 kvm, enskilt läge, ca 30 min promenad från havet. Eriks bemötande och stöd under hela försäljningsprocessen var mycket professionellt och trevligt. Sammanfattningsvis bästa tänkbara mäklare! Läs mer

Thorild H skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevlig och snabb. Höll vad han lovat. Läs mer
  • 2020-09-30

Marina G skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Burim har inlevelseförmåga, intresse för kunden och är lösnings inriktad. Han förhåller sig proffesionellt och är god samarbetspartner.

Tummen upp! Läs mer
  • 2020-09-24

Gert H skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevlig, kommunikativ och proffsig.

Rekommenderas till alla. Läs mer
  • 2020-09-24

Fredrik M skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålde fritidsboende och fick bästa bemötande från första till sista kontakt. Proffsig och kunnig och prickade troligt försäljningspris exakt.

Vi är nöjda Läs mer
  • 2020-09-22

Jeffery Ehsan R skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Matilda är en person som har en otrolig förmåga att balansera konsultation och personligt engagemang på ett ypperligt sätt. Det är otroligt viktigt i en så stor affär som försäljningen av ett hus är. Jag kunde inte vara mer nöjd och hoppas på att göra fler affärer med henne. Läs mer
  • 2020-09-21

Kais B skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Hej
    Jag har köpte en lägenhet
    Och jag fick bra hjälp och jag tacka fastighetsbyrå och mäklare Burim Rama för att han gört bra job för oss
    Tack Läs mer
  • 2020-09-21

Suzie L skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Burim hjälpte oss att köpa vårt paradis på jorden. Vi har fått all hjälp vi har behövt, allt från när vi har på visning, hållit oss uppdaterade när det gällde budgivningen och till slut när vi skulle skriva papper på Torpet. Allt har skötts mycket bra och vi är mycket nöjda med all hjälp vi har fått av Burim. Läs mer
  • 2020-09-20

Thomas H skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Burim hjälpte oss att sälja vårat hus. Redan vid första kontakten blev vi väl bemötta. Han är väldigt kunnig och fick huset sålt. Allt gick väldigt smidigt, och hade vi frågor så kunde vi ringa när som helst. Jag förstår att han är högt rankad, för bättre säljare kunde vi inte fått.
    Ska du sälja ditt hus så ring Burim :) Läs mer
  • 2020-09-11

Per P skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    drivande, målinriktad, omtänksam, vänlig, effektiv, engagerad Läs mer
  • 2020-09-10

Victoria O skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Kunde inte fått en bättre mäklare än Matilda. Otroligt engagerad, proffsig och serviceminded! Kommer rekommendera henne vidare till alla jag känner och skulle jag någonsin mer i mitt liv behöva en mäklare så är hon det självklara valet! Läs mer
  • 2020-09-08

Mattias H skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt en villa. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Han gjorde även flera uppföljningssamtal för att kolla så vi inte hade några frågor.

Finns inget direkt att klaga på :) Läs mer
  • 2020-09-07

Per Ola Henrik L skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålde ett mindre hus (86 kvm) några km ifrån kristianstad centrum, Burim är mycket trevlig, hjälpsam, och väldigt noga med att kontakta och uppdatera sina kunder på vad som händer. Läs mer
  • 2020-08-30

STAFFAN M skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Väldigt förtroendeingivande och lämnade inget åt slumpen. God kommunikation genom hela affären som gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen. Hatten av! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-08-29

Ali A skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jobbar från hjärtat! Mycket hjälpsam! Läs mer
  • 2020-08-25

Jesper Olof H skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålde ett vinterbonat fritidshus med Matilda som mäklare. Jag hade inga stora förväntningar, men under Matildas trygga ledning lotsade hon affären i hamn på ett sätt så att både jag och köpare blev nöjda Faktum var att mina förväntningar överträffades många gånger om. Rekommenderas starkt! Läs mer

Bengt Gösta Christer K skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålde vår villa i Åhus. Mäklaren hade hela tiden en bra dialog med oss och gjorde ett fantastiskt jobb! Läs mer

Karin E skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt en bostadsrätt i Kristianstad. Burim Rama är trevlig, professionell och med ett mycket lugnt sätt. Vi har fått snabb återkoppling om vi har haft frågor. Vi har fått det vi förväntande oss av en mäklare dvs kompetens inom ett områden som vi själva inte besitter särskilt mycket kunskap om samt god service. Läs mer
    2020-08-29 Burim Rama svarar Karin E
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen!
  • 2020-08-18

Eva-katrine P skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har köpt en lägenhet och fick bra med hjälp av Matilda.
    Hon är kunnig och hjälpsam. En bra upplevelse kort och gott. Läs mer
  • 2020-08-13

Anders A skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt BRF för vår son och allt har har fungerat friktionsfritt. Säljaren hade slarvat med flyttstädningen men Carina fixade flyttstädning via extern firma på säljarens bekostnad. VI är mycket nöjda

Anders Läs mer
  • 2020-08-07

Juan B skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Matilda var mycket professionellt och noggrann, vilket gjorde att vi kände oss mycket trygga med vårt köp. Vi varmt rekommenderar henne som mäklare. Läs mer
  • 2020-08-01

Fredrik E skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt Villa utanför Kristianstad.
    Väldigt bra bemötande. Läs mer
  • 2020-07-30

Teddi Casper W skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevligt och proffsig mäklaren. Rekommenderas. Läs mer
    2020-08-29 Burim Rama svarar Teddi Casper W
    Tackar tackar! Stort lycka till framåt.
  • 2020-07-29

Dardan S skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Topp topp finns inget mer att säga Läs mer
    2020-08-29 Burim Rama svarar Dardan S
    Tack så mycket och lycka till i nya huset!
  • 2020-07-28

Mia M skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt bostadsrätt. Väldigt trevligt bemötande & alltid tillgänglig samt förklarar pedagogiskt så att man som första gångs säljare förstår Läs mer
    Carina B gillar detta
  • 2020-07-26

Thomas S skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Professionell, korta svarstider och innovation for att hitta en losning med saljaren. Läs mer
    Carina B gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte