Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Södertorg, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Kristianstad och Åhus. Vi har kontor både på Cardellsgatan i sparbankens lokaler samt på Köpmannagatan i Åhus. Vi garanterar att du får en trygg affär med oss som mäklare. Vi hyser ett stort engagemang för bostäder och vill gärna hjälpa dig hitta rätt på marknaden.

Vad är du ute efter? En lägenhet, en villa eller kanske ett fritidshus? Vi känner till alla boendemöjligheter här i området och kan branschen till punkt och pricka. Välkommen in till oss så hjälper vi dig vidare i affären och ser till att affären blir lyckad.

Läs vad 868 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

• 2019-10-10

Sofia T skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köp en villa. Trevligt bemötande och lätta samtal. Förklarade allt tydligt får oss som inte hade så mycket erfarenheter av husköp. Läs mer

Malena S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Lyhörd, anpassade sig efter situationen. Var väldigt tillgänglig o hjälpsam Läs mer

Wiweca Helene S skrev om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Ansvarig mäklare för att sälja mitt hus uppvisade en utomordentlig professionell inställning genom hela affären, från första kontakt till kontraktsskrivning. Mäklaren var väldigt påläst och förstod mig väldigt bra. Mäklaren var även väldigt flexibel och nåbar genom hela affären. Läs mer

Andreas H skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina är hjälpsam, trevlig och tillgänglig som mäklare. Hon hjälper alltid till med frågeställningar och svarar snabbt. T Läs mer
  • 2019-10-08

Elinda S skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Villa i gärds Köpinge. Visning och budgivningen va bra, informationsrik och proffesionellt. Summa MVG Läs mer
  • Ulrika T

2019-10-08

Ulrika T skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har köpt en enplansvilla.
    Vi har blivit mycket väl informerade och mycket bra bemötta av Carina Back. Att köpa hus är ett stort beslut som ger många frågor. Dessa har Carina Back hjälpt oss med så hela processen från visning till att skriva kontrakt och överlämning har känts tryggt och bra. Mycket proffsig och kunnig mäklare! Läs mer
  • Mikael J

2019-10-07

Mikael J skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erik förmedlade en 140 m2 enplansvilla (LB hus)
    I Rinkaby, som jag och min sambo köpte.
    Vi är mycket nöjd med bemötandet både under visningen och tiden fram till tillträdet.
    Proffsigt och väl genomfört. Läs mer
  • 2019-10-02

Felicia L skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har köpt en bostad i vånga och vi är mycket nöjda med all kontakt gällande mäklaren.
    Snabb på att svara på frågar, väl inläst på objektet och mycket kunnig inom sin sak. Läs mer
  • 2019-09-27

Sayed M skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    I bought a villa in Rinkaby - kristianstad. Läs mer
  • 2019-09-26

Caroline E skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Med ett förtroendeingivande bemötande sköter Burim affären på ett professionellt och kunnigt sätt samtidigt som han inger en värme och har ett medmänskligt sätt att hantera angelägenheter både för köpare och säljare. Burim hanterar livets stora affärer med en lättsamhet och positiv anda. Efter mina 10 år i stora och små fastighetsaffärer är han den bästa mäklaren jag kan rekommendera. Läs mer
    2019-10-03 Burim Rama svarar Caroline E
    Verkligen kul att höra Caroline. Tusen tack för dem fina orden. Mycket trevligt att lära känna dig.
  • 2019-09-24

Lennart K skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt lägenhet.

Hon har ju onekligen en lång erfarenhet som mäklare. Det speglades igenom i hela affären.

Mycket väl bemötande. Mycket nöjd.. Läs mer
  • 2019-09-24

Dan Rickard B skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Anders hjälpte oss att sälja vårt gamla charmiga hus på 145 kvm. Vi fick lite mer än vi begärde och Anders gjorde ett bra jobb. Han var lugn, trygg och saklig. Med andra ord inte en typisk säljare. Läs mer
  • 2019-09-23

Christoffer D skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt en fastighet via Carina Back.
    Bemötandet har varit bra och har inget att tillägga mer ang det. Läs mer
  • 2019-09-21

Alexander R skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevlig, hjälpsam, kunnig, drivande, proffsig, ödmjuk, säljare på ett smart sätt, pedagogisk, trovärdig, avslappnad, mm!! Tummen upp!! 👍 Läs mer
    2019-09-21 Lars P svarar Alexander R
    Tack för en spännande försäljning av ett mycket vackert hus
  • 2019-09-17

Lena Gunnel Lisbeth E skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt mitt hus i Äsphult. Ligger för sig själv.

Redan från första mötet stämde det mellan oss.
    Har aldrig varit besvärad när jag kanske lite många gånger ringde honom. Men han förklarade lugnt saker och ting för mig.
    Då blev allting så mycket lättare för mig.

Lars har med sitt trevliga och tillmötesgående sätt gjort att beslutet att sälja huset blev bra.

Han är en mycket duktig mäklare.
    Slutligen när pappren skulle skrivas skötte han det på ett utomordentligt sätt.
    Blev även över till lite skratt.

Hoppas att det jag har skrivit blir positivt.

M v h Gunnel Läs mer
    2019-09-17 Lars P svarar Lena Gunnel Lisbeth E
    Tack för jag fick hjälpa dig
    En ren glädje att få samarbeta med dig
  • 2019-09-17

Ylva Marianne H skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt en 11/2 plans fastighet.
    Försäljningen gick mycket fort och smärtfritt.
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande.
    Fick bra rådgivning inför försäljningen.
    Duktig på att informera om hur en fastighetsförsäljning går till.
    Vi förväntade oss att det skulle vara svårare att sälja och att det skulle ta längre tid. Läs mer

Filippa K skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Säljer en lägenhet i Kristianstad, Burim var från början mycket trevlig och noga med att gå igenom alla detaljer inför visningar och försäljning. Han har under hela processen uppdaterat mig med vad som pågått vilket jag har uppskattat mycket. Läs mer
    2019-10-03 Burim Rama svarar Filippa K
    Tack för ett trevligt samarbete och stort lycka till framöver !

Linus O skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    .................................. Läs mer
  • 2019-09-16

Fredrik A skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte bostadsrätt i Kristianstad. Tycker Anders gjort det bra, svarat på frågor och funderingar samt ingett ett gott förtroende. Läs mer
  • 2019-09-13

MUNTHER HASEB BUSTAN A skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bra mötande och förklaring, bra jobbat av dig bästa Jasper. Läs mer
  • 2019-09-12

Dennis S skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt en 2a på Östermalm!
    Trevlig och klok mäklare som finns där för dig och hjälper dig med allt runt om kring och kommer med tips!
    Jätte nöjd kund👍🏻 Läs mer

Olof E skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi valde Carina vid försäljningen av vår bostadsrätt. Proffsigt bemötande och stort kunnande. Helnöjda! Läs mer

Veronica Ö skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt en bostadsrätt, osedd. Men kände oss trygg med det då Burin var tillmötesgående och svarade i tid och otid på alla våra frågor. Förmedlade även en besiktningsman efter vår förfrågan om det. Läs mer
    2019-10-03 Burim Rama svarar Veronica Ö
    Roligt att ni är nöjda. Hoppas allting går bra i lägenheten.

Richard J skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Superbra mäklare, gör sitt yttersta för att alla parter ska bli nöjda och alltid tillgänglig och hjälpsam. Tack! Läs mer
    2019-10-03 Burim Rama svarar Richard J
    Det är enkelt med så trevliga kunder som er. Tack för ett fint samarbete.
  • 2019-09-03

Madelene A skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt en bostadsrätt på Kulltorp i Kristianstad.
    Vi blev bemötta på bästa tänkbara sätt av Burim Rama. Han är proffsig, trevlig, förstående och återkopplar alltid snabbt på frågor osv.
    Vi förväntade oss en driven mäklare som skulle göra sitt allra bästa för att sälja vår bostad. Det levde Burim till 100% upp till.
    Vi skulle rekommendera Burim som mäklare till alla som ska sälja sin bostad! :) Läs mer
    2019-10-03 Burim Rama svarar Madelene A
    Tusen tack för dem fina orden. Det var jättekul att få vara med i försäljningen. Hoppas ni får det underbart i ert nya hus.
  • 2019-09-02

Per H skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket nöjd med allt; från initialt möte till slutförandet av affären Läs mer
  • 2019-08-31

Rigmor N skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har köpt ett hus på Hanö. Kan bara varmt rekommendera Lars! Hade kontakt hela tiden fram tills överlåtelsen. Ringde o talade om allt som hände o svarade alltid direkt när vi ringde .Mvh Lars o Rigmor Nord Läs mer
    2019-08-31 Lars P svarar Rigmor N
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med er ögonsten
    Ett rent nöje
  • 2019-08-29

Kerstin Å skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    sålt en lite gård. Mött stort engagemang. Ledde till snabb affär. Mäklaren tog på sig även försäljning av köparens fastighet. Upplevde att den dubbla sitsen ledde till ojämnt förhållningssätt till mig som säljare och den andra parten som köpare. Köparens argument och önskningar kom i första rummet, med påtryckningar. Har tagit upp detta med mäklaren. Läs mer
    2019-08-31 Lars P svarar Kerstin Å
    Tack för att jag fick hjälpa till
    Det gick ju galant till slut
  • 2019-08-26

Renata C skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevlig, pålitlig, det kändes väldigt tryggt att ha Erik som mäklare. Läs mer
  • Camilla Å

2019-08-25

Camilla Å skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte en super fin lgh i centrala Kristianstad 😊
    Tyckte att Erik va duktig i sitt arbete o kunnig så det kändes tryggt att ha honom som mäklare .

Om det blir aktuellt i framtiden för att sälja kommer jag såklart anlita Erik Läs mer
  • 2019-08-19

MARIA B skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Efter att både ha köpt och sålt ett hus respektive en gård med hjälp av Lars så finns det bara positivt att säga! Tack vare honom så blev både husköp och husförsäljning till en trygg fröjd att gå igenom. Kunde inte varit bättre! 🌸 Läs mer
  • 2019-08-19

Stanly J skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Villa. Han har ett trevligt sätt, tar reda på saker om han ej kan svara på sakfråga direkt.
    Burim visade hur en mäklare ska uppträda. Läs mer
    2019-09-03 Burim Rama svarar Stanly J
    Värmer att höra Stanly. Hoppas att ni trivs bra i huset!
  • 2019-08-18

Katja T skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper sålde vår villa, rekommenderar honom varmt. Proffsig, ärlig och svarar på alla dumma frågor och alltid lätt att nå. Läs mer
  • 2019-08-18

Nuha A skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag köpte en lägenhet . Mäklaren samarbetat mycket och hjälpte mig väldigt mycket när jag skulle köpa lägenheten. Mäklaren var klart o tydligt och hjälpsam och duktigt och fixade allt som det behövs. Det var en fint upplevelse . Läs mer
  • 2019-08-15

Henrik T skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Proffsig, lyhörd och ärlig. Han gör sitt jobb som mäklare och försöker att hjälpa både köpare och säljare till en bra affär. Läs mer
  • 2019-08-14

Anders S skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt en villa via Erik. Fungerade smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-08-14

Andreas O skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket trevlig och hjälpsam. Gjorde ett kanon jobb med min lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2019-08-19 Burim Rama svarar Andreas O
    Tack för dem fina orden och för förtroendet. Kul att du blev nöjd!
  • Ewa B

2019-08-12

Ewa B skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har köpt ett hus via Anders. Han har varit toppen att ha att göra med och varit behjälplig under hela processen. Anders får högsta betyg av mig. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-08-12

Merita A skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har köpt en lägenhet och är väldigt.
    Lars Petersson har haft ett positivt och gott bemötande, fastighetsbyrån har varit till stor hjälp. Läs mer
    2019-08-12 Lars P svarar Merita A
    Hej
    Tack för jag fick hjälpa till att hitta din bostad. All lycka till dig.
    Lasse
  • 2019-08-09

Jesper H skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte bostadsrätt bra bemötande från mäklare och smidig affär Läs mer
  • 2019-08-07

Zandra T skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Burim skötte allt lysande, var tydlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-08-09 Burim Rama svarar Zandra T
    Tack så mycket Zandra!
    Stort lycka till med huset.
  • 2019-08-06

Nils Peder M skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Burim har sålt vårt hus. Han har har haft en tydlig och rak kommunikation under processen och visat på professionalism. Burim har levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-08-09 Burim Rama svarar Nils Peder M
    Tack för dem fina orden Peder. Roligt att höra!
  • 2019-07-29

Karin Margareta H skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt bostad

Med bra service och vänligt och glatt bemötande

Huset blev snabbt sålt och till förväntat pris

Jag är nöjd med Fastighetsbyrån, har anlitat dem tidigare. Läs mer
    2019-08-06 Burim Rama svarar Karin Margareta H
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med huset.
    Det var ett fint samarbete och jag hoppas att ni får det bra i er nya lägenhet.
  • 2019-07-29

Åsa Carolina M skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt en fastighet på Hanö genom Lars. Jag upplevde Lars som enkel och informativ. Läs mer
  • 2019-07-27

Birgitta L skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    sålt fastighet
    på ett bra och trevligt sätt
    hon levde upp till dem Läs mer
  • Göran A

2019-07-27

Göran A skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Ansvarskännande och pålitlig mäklare. Bra dokumentatipn kvalitetsmässigt! Läs mer
  • 2019-07-27

Ari A skrev om Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Alltid tillgänglig, kontinuerligt bra kontakt&kommunikation.
    Och viktigast av allt märkte att han genuint brydde sig. Läs mer
    2019-08-09 Burim Rama svarar Ari A
    Tack så mycket Ari!
    Var mycket trevligt att hjälpa er med försäljningen.
  • 2019-07-25

Nils Erik Teodor Å skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt fastighet, fick ett mycket positivt och kunnigt, proffsigt bemötande.
    Kände ett stort engagemang från mäklaren samt att vi hade samma uppfattning om prisnivån. Läs mer
    2019-07-25 Lars P svarar Nils Erik Teodor Å
    Tack för förmånen att få hjälpa till med denna mycket unika och trevliga fastighet och tack för gott samarbete
    Lasse

Elin T skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt en lägenhet, tyckte hon var mycket proffsig. Läs mer

Börje L skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Ordning och reda i hela processen. Läs mer

Södertorg, 291 31 Kristianstad