Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Södertorg, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Kristianstad och Åhus. Vi har kontor både på Cardellsgatan i sparbankens lokaler samt på Köpmannagatan i Åhus. Vi garanterar att du får en trygg affär med oss som mäklare. Vi hyser ett stort engagemang för bostäder och vill gärna hjälpa dig hitta rätt på marknaden.

Vad är du ute efter? En lägenhet, en villa eller kanske ett fritidshus? Vi känner till alla boendemöjligheter här i området och kan branschen till punkt och pricka. Välkommen in till oss så hjälper vi dig vidare i affären och ser till att affären blir lyckad.

Läs vad 807 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

• 2019-06-19

Margareta N skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt hus
    Bra bemötande - effektiv och tydlig dialog
    Förväntningar uppfyllda - dock kan man inte påverka marknaden men mäklaren gjorde ett mycket bra jobb Läs mer
  • Birgitta K

2019-06-19

Birgitta K skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Det har fungerat bra trots att jag redan hade bokat en annan mäklare som sedan fick fortsätta Detta kändes ok just då och jag hoppas ingen har tagit illa upp Läs mer
  • Malin N

2019-06-16

Malin N skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har både köpt ett radhus med Erik o han har även sålt vårt. Vi har upplevt honom som väldigt tillmötesgående, trevlig och tillgänglig. Helhetsintrycket har varit kanon. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-06-15

Anna L skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erik Rosdahl har på ett föredömligt sätt sålt vårt hus. Han är professionell och kunnig. Höll oss som säljare informerade genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom till nya uppdrag! Läs mer
  • 2019-06-12

Pernilla Å skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt hus i Fjälkinge där Erik var mäklare sålt vår bostadsrätt i Kristianstad med hjälp av Erik. Utmärkt bemötande och lättillgänglig. Vi fick inte det pris vi begärt men det beror mer på det höga kvadratmeterpriset vi begärde, en chansning från vår sida. Erik gjorde vad han kunde för att få ut mesta möjliga och vi är nöjda med slutpriset
    Mvh Pernilla Läs mer
  • 2019-06-10

Kristoffer J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    En mycket vänlig och kunnig mäklare som överträffade mina förväntningar när det kom till engagemang och råd. Mer än nöjd, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Åsa F

2019-06-09

Åsa F skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina har sålt mitt fantastiska torp till ett jättebra pris. Carina har skött allt proffsigt och gjort det med glimten i ögat. Märks att hon älskar sitt arbete.
    Eftersom allt ännu inte är klart med försäljning och deklaration känns det fel att sammanfatta nu men jag vet att allt kommer att sluta med mer än belåtenhet!
    Stor eloge och ett stort TACK till Carina! Läs mer
  • 2019-06-07

Susanne T skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har köpt ett, gammat ickevrenoverat, hus i Degeberge. Det har varit en del komplikationer m säljaren m Jesper o jag har hela tiden haft en bra dialog. Upplever Jesper som en seriös person m uppriktig vilja att få till bra lösningar för både köpare, säljare och mäklare. Inte någon ”SIBA krängare”. Kommer bara tala gott om honom o hoppas han tittar förbi på kaffe. Läs mer
  • 2019-06-07

Francois D skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har både köpt och sålt en lägenhet med hjälp av Anders. Allt har varit i ordning i alla steg! Läs mer
  • Bedri R

2019-06-06

Bedri R skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag blev behjälpt med o sälja mitt hus.
    Just såldes en bra bit över det priset som jag hade förväntad mig.
    Väldigt smidigt och proffesionellt gjort av mäklaren.
    Jag är mycke nöjd👏👏 Läs mer
  • Daniel M

2019-06-05

Daniel M skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    God serviceanda och engagerad fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2019-06-02

Gustaf Ö skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jesper har varit fantastisk hela vägen igenom mitt lägenhetsköp och svarat på alla dumma frågor och bemött mig på ett trevligt och respektfullt sätt Läs mer
  • 2019-05-31

Mikaela R skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag sålde en bostadsrätt och träffade Lars utanför byggnaden han jobbar i. Han boka tid med oss och sedan dess varit extremt hjälpsam och snäll! Bästa mäklaren jag har mött och jag tror jag inte kommer träffa en bättre! Läs mer
    2019-05-31 Lars P svarar Mikaela R
    Tack Mikaela
    Det har varit så roligt att få hjälpa er vidare mot nya äventyr
  • 2019-05-25

Afsaneh M skrev om Dan Sandelin en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt en bostadsrätt, allt sköter utmärkt och gick väldigt snabbt. Bra och snabba svar vid kontakt Läs mer
  • 2019-05-22

Christopher R skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    1,5 plans villa. Björn är väldigt engagerad, alltid tillgänglig och håller mig som säljare konstant uppdaterad på vad som händer. Kan bara rekommendera Björn som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-21

Markus R skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande genom hela processen. Super! Läs mer
    Carina B, Zelma B gillar detta
  • 2019-05-20

Frida T skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra bemötande och tillgänglighet för frågor och funderingar kring bostaden. Läs mer
  • Sandra F

2019-05-19

Sandra F skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt ett radhus i Vä Kristianstad med hjälp av Erik Rosdahl.
    Vårt första möte med en mäklare för försäljning av bostad och det blev superbt. Gemensamma tankar o synsätt gjorde att hela flödet än så länge har flutit på med fullt förtroende och har känts tryggt
    Över det hela är vi jättenöjda med samarbetet o den hjälp vi får även framöver innan allt är klart Läs mer
  • 2019-05-17

Mats Ola R skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Kanon i allt.
    Pedagogiskt genomgång. Läs mer
  • 2019-05-11

Mikael B skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    jag har köp en marklägenhet jag och sambo Läs mer
  • 2019-05-02

Inga-Lill N skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Blev bemött på bra och trevligt sätt är nöjd med allt Läs mer
  • 2019-05-02

Alma D skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte ett hus av Carina. Hon har gjort ett proffsigt arbete från visning till tilldelning av nycklar. Beskriver väldigt tydligt och svarar på alla frågor Läs mer
  • 2019-04-27

Eva My Katarina B skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Erfaren lugn och stabil mäklare. Har varit ett bra stöd i vår försäljning av vårt hus. Visat på mycket kompetens och har hanterat frågor från både säljare och köpare på ett mycket bra sätt. Snabb återkoppling i alla steg i försäljningen. Vi har känt oss trygga hela vägen i försäljningsförloppet. Läs mer
    2019-04-27 Lars P svarar Eva My Katarina B
    Tack för förtroendet
    Ett rent nöje lära känna er och få hjälpa till
    Lasse
  • 2019-04-27

Kajsa L skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Björn var hjälpsam och trevlig från första visningen. Under köpeprocessen svarade han snabbt och tydligt på alla mina frågor och stöttade mig när jag kände mig orolig för något. Han visade stort engagemang och jag upplevde det som att han fanns där både för säljarna och för mig. Jag uppskattade framför allt hans ärliga och naturliga sätt. Läs mer
    2019-04-27 Björn P svarar Kajsa L
    Hej Kajsa. Tack så hjärtligt för Ditt fina omdöme. Det betyder mycket för mig och jag också bara gott att säga om Dig och Jonathan. Hoppas Ni skall trivas riktigt bra i denna vackra villa. Med vänlig hälsning, Björn
  • 2019-04-24

Jenny R skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi sålde vår villa och fick ett proffsigt bemötande. Duktig på att följa upp efter visningarna. Lätt att få tag på vid behov. Läs mer
  • 2019-04-17

Anette B skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte lägenhet av Jesper. Snabbt, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-14

Ibrhim D skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Väldigt trevlig och lätt att få tag i och duktig på det han gör Läs mer
    2019-04-14 Lars P svarar Ibrhim D
    Tack för förtroendet jag fick att hjälpa till
  • Alexander C

2019-04-13

Alexander C skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålde en bostadsrätt.
    Bra bemött av mäklare. Lyssnade och försökte leva upp till mina önskemål och lyckades. Läs mer
  • 2019-04-11

Per S skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Har köpt en bostadsrätt och är nöjd med allt som har med köpet att göra. Läs mer
  • 2019-04-09

Eva S skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Kunnig,påläst.
    Trevligt bemötande.
    Lyssnat in mina åsikter,kommit med förslag till att lägenhetsaffären skulle fortskrida.
    Fortlöpande kontakt i samband med budgivning,mycket bra.
    Jag känner mig nöjd och tillfreds med denna Mäklarkontakt. Läs mer
  • Jennie

2019-04-05

Jennie skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Ville sälja min lgh snabbt, och blev rekommenderad Carina. Snabba puckar, klara besked och 23 dagar mellan ett första möte till lgh blev såld. Fantastiskt bemötande! Läs mer
  • Iréne Linda A

2019-04-02

Iréne Linda A skrev om Anders Everbring en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt en villa med Anders hjälp, vi har fungerat bra ihop från första dagen vi träffades till köpekontraktet skrevs på. Jag rekomenderar gärna hans hjälp till mina vänner Läs mer
  • Mikael P

2019-04-01

Mikael P skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina förmedlade spekulant till min bostadsrätt och överenskommelse mellan parter skedde snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-03-28

Jytte Lindgaard J skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bemött på ett mycket bra sätt som säljare av bostad.
    Har tidigare träffas Björn och fick då stort förtroende för honom Läs mer
  • 2019-03-27

Elise M skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt villa. Magnus skötte försäljningen mycket bra och jag är nöjd med alla kontakter så här långt. Magnus är engagerad och sköter kommunikationen väldigt bra. Läs mer
  • 2019-03-27

Ingvar L skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt en villa i Öllsjö.Under hela processen har jag blivit bemött på ett mycket profesionellt sätt och hittills har Carina levt upp till de förväntningar jag hade. Allt har varit till full belåtenhet-utmärkt Läs mer
  • 2019-03-24

Sonja Å skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Han har varit till mötesgående och uppfyllt förväntningarna. Han är en mycket trevlig person som ingav förtroende och jag kände mig trygg att ha honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-21

Ronny E skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt villa .Mycket väl bemötta ,alltid tillgänglig. Våra förväntningar var att få vårt hus sålt till ett bra pris. Det utfördes av vår mäklare på ett proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda
    med all hjälp vi har fått. Läs mer
    2019-03-31 Lars P svarar Ronny E
    Tack Ronny
    Ett rent nöje jobba med er
    Lasse
  • 2019-03-18

Sven Olof J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi sålde en äldre villa på landet med hjälp av Jesper. Redan från första kontaken har han känts vänlig, tillmötesgående, intresserad och flexibel. Vi har haft bra hjälp med allt under hela processen. Rekommenderar verkligen Jesper! Läs mer
    Jesper E gillar detta
  • 2019-03-18

Anna Madeleine M skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Pålitlig och skicklig mäklare som man får stort förtroende för. Läs mer
  • 2019-03-14

Anna C skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpte en liten vindsvåning och mäklaren var mycket trevlig och kunnig och hjälpte oss få till en snabb affär. Läs mer
  • Anna-Lena G

2019-03-11

Anna-Lena G skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina har hjälpt mig att sälja 2ggr. Första gången var det mammas lägenhet som såldes med utmärkt resultat . Carina är mycket proffsig och var stöttande.
    Nu har hon hjälpt mig sälja mitt hus, det har gått väldigt smidigt. Carina förstod att det är jobbigt att sälja . Det är mitt hem sedan 41 år.
    Tack Carina💖 Läs mer
  • 2019-03-08

Inger P skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har köpt ett större hus och Carina är en helt fantastisk mäklare. Super proffsig och oerhört service inriktad . Har hjälpt oss på allra bästa sätt. Läs mer
  • 2019-03-08

Percy P skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bästa tänkbara hjälpsamma seriösa mäklare snabb kommunikation
    Vi rekommenderar henne till Er alla Läs mer
  • Östen N

2019-03-08

Östen N skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Carina Back gav ett mkt gott intryck vid första mötet. Att Carina sedan lyckades sälja fastigheten inom 14 dagar gav ytterligare plus på hennes conto.
    Kan inte annat än att rekommendera henne till presumtiva säljare av fastigheter. Tvivlar ej det minsta över, att Carina Back, skulle göra ett icke godkänt arbete för sin uppdragsgivare.

Östen Nilsson Läs mer
  • Lena G

2019-03-08

Lena G skrev om Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mitt hus byggt 1942 med 100-tals fel o brister.
    Fick bra uppfattning av Lars från första mötet.
    Lars höll mig informerad under hela processen o var ständigt anträffbar för mina frågor. Dygnet runt.
    Jag är 100% nöjd o ska med glädje rekommendera honom. Läs mer
    2019-03-08 Lars P svarar Lena G
    Hej Lena
    Ett rent nöje få hjälpa dig
    Tack för förtroendet.
    Lars Petersson
  • 2019-03-02

Åsa J skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket trevligt bemötande av Jesper och allting sköttes utmärkt. Läs mer
    Jesper E gillar detta
  • 2019-02-27

Bertil H skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Bostadsrätt
    Bra bemötande och löste problemet méd bostadsförening på ett bra sätt

Vi är mycket glada och nöjda med köpet
    Mvh Bertil o Lena Läs mer
  • 2019-02-26

Ulf Börje L skrev om Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Magnus har hjälpt oss att sälja vårt hus i Villands Vånga. Magnus har bemött oss på ett korrekt och respektfullt sätt. Han har tagit hänsyn till våra önskemål och gjort en bra presentation av vårt hus. Huset blev sålt både snabbare och till ett pris långt över vår förväntan.
    Vi är väldigt nöjda med Magnus både vad gäller bemötande och hans kunskap. Vi kan varmt rekommendera honom till andra husförsäljare. 👍😃 Läs mer
  • 2019-02-22

Johan B skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket kompetent och trevligt bemötande. Läs mer

Södertorg, 291 31 Kristianstad