Lars Petersson

Lars Petersson

Lars Petersson är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Lars Petersson har varit registrerad mäklare sedan 1997-01. Lars Petersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.7. Lars Petersson har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

70 omdömen om Lars Petersson

Sedan starten hos Reco 2019
Hans K
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Sölvesborg

Mycket trevlig, kommunikativ och hjälpsam.

Svar från Lars Petersson

Tack. Grattis till ert fina bostad

Tore F
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Sölvesborg

Proffsigt bemotande, kunnig med manga ar I branched, kan rekomondera honom for kommannde Uppdrag.

Tack Tore. Lycka till med ny bostad. Va rädda om er

David D
Sölvesborg

Lars får högsta betyg så han på ett föredömligt sätt ser till att både köpare och säljare blir nöjda. Vi är supernöjda med det stöd vi fått genom hela processen.

Toppen David Det var ju lite snårigt att lösa allt, men vi gjorde det. Tack 🙏

Christer L
Sölvesborg

Mäklaren är tillmötesgående, empatisk och har ett professionellt bemötande. Tänker på att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Tack Christer. Värmande ord. All lycka

Bert A S
Centralt

Han hade för billig cykel och cykelhjälm.

Tack Bert. Jag ska överväga att byta upp mina grejor. ☺️

Jörgen K
Sandviken

Med tanken på att man inte har möts enbart använt telefonen , mail , så tycker jag att har gott bra , fick förtroende med en gång , Lars var klar med vad vi som kund ville ha , mycket vänlig , saklig , lugn , direkt till punkt , make it happen , bra med att förklara next step , håller oss informerade hela tiden , och lätt att nå / återkommer snappt Tror man kan inte tillföra mycket mera

Svar från Lars Petersson

Tack Jörgen Alltid en utmaning när en affär görs på detta sättet. Glad att det fungerar bra

Sanna E
Nya Tivoli

Mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Lyhörd för våra behov.

Svar från Lars Petersson

Tack Sanna Ni hittade en bra bostad, med ett centrumnära läge. All lycka till er i detta.

Sara R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Olofström

Gott bemötande, snäll och hjälpsam vid frågor och funderingar. Flexibelt och enkelt lägenhetsköp!

Svar från Lars Petersson

Tack Sara. Vilken fin lägenhet ni tar över.

Kent Roger M
Olofström

Kanon på alla sätt! Finns inget att klaga på.

Kumail U
Olofström

Har inte mycket säga men det car ok

Svar från Lars Petersson

Tack så mycket. Grattis till en trevlig bostad