Lars Petersson är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

och har varit registrerad mäklare sedan 1997. Lars Petersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 24 omdömen sedan 2019-02-26. Lars Petersson har haft 20 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 24 Läs vad Lars Petersson

• Jag har sålt mitt fritidshus. Hittade fastighetsbyrån på Internet. Mäklaren är professionell, vänlig och tillmötesgående.
    Sine D sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2020-10-04
    • 90.0 m²
    • Sibbhult
    2020-10-04
    Tack för förtroendet. Ert vackra hus vid ån kommer glädja de nya ägarna Lycka till med er nya bostad i Danmark

Visa svar
  • Köpt min första bostadsrätt av Lars och jag kan inget annat än att glädjas åt hur smidigt och enkelt affären gått! Raka kort hela vägen och mycket proffesionellt bemötande!
    Keyan H köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2020-06-29
    • 76.5 m²
    • Näsby
    2020-06-29
    Tack Keyan Ett rent nöja att få hjälpa till All lycka till dig Lasse

Visa svar
  • Vi träffade Lars första gången på en av flera visningar vi har varit på. Baserat på det bemötande vi fick där sa vi att om det blev aktuellt att någon gång sälja så skulle vi absolut anlita Lars och så blev det. Lars hjälpte oss i försäljningen av vår villa på ett väldigt fint sätt. Genom ett tydligt och vänligt bemötande lotsade han oss genom processen.
    Christian Sven-erik B sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2020-06-09
    • 165.0 m²
    • Tollarp
    2020-06-09
    Hej Tack för förtroendet. Jag hoppas att er lilla gård kommer att skänka er glädje. Det är ett rent nöje få samarbeta med er. Lasse

Visa svar
  • Enkel och tydlig dialog inför under och efter försäljningen av mitt radhus. Snabb process med ett resultat långt över förväntan.
    Magnus N sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2020-05-06
    • 130.0 m²
    • Tollarp
    2020-05-06
    Tack Magnus Det var en ren glädje att få jobba med dig. Lycka till framgent

Visa svar
  • Vi har sålt vårt föräldrahem i Maglehem Juleboda.Bra bemötande,saklig och intresserad av huset.Bra beskrivning av fastigheten. Löpande information om hur försäljningen går.
    Hans Alf T sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • 70.0 m²
    • Maglehem
    2020-04-11
    Hej Tack Alf Det blev lyckosamt i dessa tider. En fantastisk fastighet som krävde stor respekt så även för er, med tanke på hur länge den funnits i familjen. Köparen är utan tvekan den rätte. Lasse

Visa svar
  • Vi har sålt ett hus från mitten av 1800-talet som varit i släkten i nästan hundra år. Bland flera mäklare valde vi Lars för den entusiasm och ödmjukhet han visade inför uppdraget. Lars var lyhörd, respekterade våra önskemål och höll oss kontinuerligt underrättade om händelseförloppet. Stort tack för all hjälp.
    Yvonne P sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • 70.0 m²
    • Maglehem
    2020-04-11
    Tack Ni har varit underbara hela resan. Hela fastigheten tillsammans med er, andas genuinitet. Köparna kommer att få förvalta i mina ögon ett rent kulturföremål i en vacker bygd. Tack för detta. Lasse

Visa svar
  • Sålde en bostadsrätt i Kristianstad. Nöjda med personlig service och enkel kommunikation med Lars. Lars var till stöd under hela processen.
    Kaj R sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • 81.0 m²
    • Kristianstad - Söder
    Tack Kaj Ett rent nöje få jobba med er. Önskar er all lycka framgent. Lasse

Visa svar
  • Lars hjälpte oss med försäljningen av vår trea i centrala Kristianstad. Innan, under och efter processen fanns han alltid tillgänglig för frågor och rådgivning. Vi var mycket nöjda med vår försäljning!
    Emma G sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • 81.0 m²
    • Kristianstad - Söder
    2020-03-04
    Emma Ett nöje att få vara delaktig i era flyttbestyr. Jag önskar er all lycka med er nya bostad. Lasse

Visa svar
  • Köpte en lägenhet , 63kvm. Blev bra bemött , fick den informationen som behövdes utan massa onödiga tillägg. Överlag så gick allting lätt och smidigt.
    Marcus S köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2020-03-01
    • 2:a
    • 63.0 m²
    • Odal/Vilan
    2020-03-01
    Tack Lycka till med din lägenhet

• Köpt radhus. Allt gick smidigt till. Trevlig mäklare
    Sejla m köpte sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2019-11-18
    • 126.0 m²