Lars Petersson

Lars Petersson

Lars Petersson är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Lars Petersson har varit registrerad mäklare sedan 1997-01. Lars Petersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Petersson har haft 34 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 34 Läs vad Lars Petersson

• köpte sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2021-08-01
    Det var trevligt både på visningen och på kontoret under signatur av köpekontrakt.
    Vilken bostad ni köpt ! Fint läge och rejäla utrymmen Lycka till Lasse Lars Petersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Bromölla
    2021-07-31
    Trevlig, kunnig. Lätt att få tag på om man hade några frågor.
    Tack för förtroendet All lycka till dig framgent Lasse Lars Petersson
    • Sölvesborg
    2021-07-25
    Bra bemötande på ett lättsamt och trevligt sätt, samtidigt väldigt informativ samt proffsig.
    Han vet vad han gör och allt gick samt o smidigt med ett bra resultat.
    Hej Det är ett trevlig och under många år väl omhändertaget hus. Tack för förtroendet. Lasse Lars Petersson
    2021-06-16
    Kunnig, bra bemötande, trevlig
    Tack Mattias Kul att se dig på gatorna härikring bärandes gymväskan. Lycka till med nästa bostad och tack för förtroendet att få hjälpa till. Lasse Lars Petersson
    2021-05-29
    Rak och är behjälplig vid frågor eftersom detta är första gången jag säljer ett hus, köpt hus via honom också.
    Jarmo Ett rent nöje få hjälpa till Även du håller rak och enkel dialog All lycka till dig i denna bostadsförlyttning Lasse Lars Petersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Charlottsborg
    2021-03-03
    Ja hej jag har sålt en lägenhet ocl lars har varit jätte bra på alla vis lungt och metodiskt.Lars har varit min bästa mäklare av dom jag haft.Tack.Henrik
    Tack Henrik Jag är jätteglad att få hjälpa dig till din nya bostadsort All lycka till dig i detta Lasse Lars Petersson
    2021-02-22
    Vi har via Lars Petersson på fastighetsbyrån sålt vår villa.
    Lars har under denna process varit till stor hjälp och agerat snabbt för att möta våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda.
    Tack Jan Ett rent nöje att jobba mer er och ert fina hus. All lycka till er framgent Lars Petersson
    2021-02-21
    Vi har sålt vårt hus och har Lars Petersson som vår mäklare.Vi har bara positivt att säga om honom.
    Tack Anna Det var mycket trevligt få hjälpa till All lycka till er framgent Lars Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    • Odal/Vilan
    2021-01-31
    Duktig och flexibel 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Tack så mycket All lycka till dig i din fina bostad Lasse Lars Petersson
    • Vinnö
    2020-12-21
    Bra bemötande av mäklaren med klara instruktioner. Våra förväntningar förverkligades och överlag gick allt smidigt till!
    Tack Rasmus All lycka till er God jul osv Lars Petersson