Lars Petersson är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Lars Petersson har varit registrerad mäklare sedan 1997-01. Lars Petersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.7. Lars Petersson har haft 33 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 53 Läs vad Lars Petersson

• köpte sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-08-06 Verifierad kund
    Trevlig o kunnig lättsam duktig
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-08-04 Verifierad kund
    Engagerad o mycket trevligt bemötande! Objektiv utifrån värde o marknad.
    Tack för detta
    Fantastisk bostad du sålde. All lycka framgent
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jag kopierar det omdöme som lagts innan:Jag kan bara rekommendera denna Fastighetsbyrå.
    Lars P var ansvarig för försäljning av min fastighet och han skötte detta med elegans. Trots initiala problem pga en dykande marknad så gav han inte upp, utan han lyckades sälja och göra en godkänd affär. Mycket professionell hantering av uppdraget från första dagen, en mäklare jag mycket gärna rekommenderar vilken dag som helst, var viss!
    Tack Peter. Vi hjälptes åt att bolla idéer vilket resulterade ett rimligt resultat. Så vi lyckades. Lars Petersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-06-24 Verifierad kund
    Mäklare Lars p har jag bara possitivt att säga om. Bra bemötande och vägledande igenom hela prosessen ! Köpa/sälja
    Tack så mycket. Det gäller att hitta lösningar på hela boendeprocessen. Det har vi gjort bra tillsammans. Lars Petersson
    2022-06-12 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam. Bra information.
    Tack Clary
    Alltid en speciell situation vi hanterade. Ibland är vi lite väl styrande och påstridiga men jag förstod att ni insåg anledningen
    Grattis till ett trevligt hus pau lister
    2022-06-03 Verifierad kund
    Vi har bra kontakt och han har hjälpt mig sälja ett hus innan, så det fungerar bra.
    Det är inga konstigheter utan det fungerar bra.
    Tack Lilly. Lite krångel var det allt, men det löste sig tack vara att vi alla tog bra och kloka beslut, så det blev ett bra slutresultat
    Ett fint hus som kommer i rättan händer.
    • Norje
    2022-05-27 Verifierad kund
    Erfaren mäklare som var lugn och förstående i sitt bemötande. Drivande i budgivningen vilket resulterade i en snabb affär.
    Tack Anita
    En fin stuga på vacker plats
    Jag är tacksam jag kunde hjälpa dig
    2022-04-17 Verifierad kund
    Bästa bemötande av trevlig mäklare.
    Hade inte så stora förväntningar men blev positivt överraskad.
    Jag har upplevt mäklaren som ärlig och oerhört seriös.
    Tack Gerd
    Ditt lilla drömställe hamnar i rättan händer.
    • Åhus - Pallers
    2022-03-22 Verifierad kund
    Superbra erfaren mäklare som verkligen är lösningsinriktad och tillmötesgående.
    Trevlig och lyhörd för frågor.
    Lättillgänglig.
    Högsta betyg!
    Tack det värmer. Trots det var lite strul och andan i halsen emellanåt.
    Men när det gäller lösningsinriktad är jag nog slagen av dig.
    Lars Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    2022-02-15 Verifierad kund
    Proffesionellt, mänskligt och smidigt.
    Mycket nöjd med både bemötande och praktisk hantering.
    Tack Annelie
    En glädje kunna ska en bra lösning för er