Lars Petersson
Registrerad mäklare sedan 1997-01-10
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 23 Läs vad Lars Petersson

• Keyan H köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-06-29

Näsby
    Köpt min första bostadsrätt av Lars och jag kan inget annat än att glädjas åt hur smidigt och enkelt affären gått! Raka kort hela vägen och mycket proffesionellt bemötande! Läs mer
    2020-06-29 Lars P svarar Keyan H
    Tack Keyan
    Ett rent nöja att få hjälpa till
    All lycka till dig
    Lasse
  • Christian Sven-erik B sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-06-09

Tollarp
    Vi träffade Lars första gången på en av flera visningar vi har varit på. Baserat på det bemötande vi fick där sa vi att om det blev aktuellt att någon gång sälja så skulle vi absolut anlita Lars och så blev det.

Lars hjälpte oss i försäljningen av vår villa på ett väldigt fint sätt. Genom ett tydligt och vänligt bemötande lotsade han oss genom processen. Läs mer
    2020-06-09 Lars P svarar Christian Sven-erik B
    Hej
    Tack för förtroendet. Jag hoppas att er lilla gård kommer att skänka er glädje.
    Det är ett rent nöje få samarbeta med er.
    Lasse
  • Magnus N sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-06

Tollarp
    Enkel och tydlig dialog inför under och efter försäljningen av mitt radhus. Snabb process med ett resultat långt över förväntan. Läs mer
    2020-05-07 Lars P svarar Magnus N
    Tack Magnus
    Det var en ren glädje att få jobba med dig. Lycka till framgent
  • Hans Alf T sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-11

Maglehem
    Vi har sålt vårt föräldrahem i Maglehem Juleboda.Bra bemötande,saklig och intresserad av huset.Bra beskrivning av fastigheten.
    Löpande information om hur försäljningen går. Läs mer
    2020-04-11 Lars P svarar Hans Alf T
    Hej
    Tack Alf
    Det blev lyckosamt i dessa tider.
    En fantastisk fastighet som krävde stor respekt så även för er, med tanke på hur länge den funnits i familjen.
    Köparen är utan tvekan den rätte.
    Lasse
  • Yvonne P sålde sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-11

Maglehem
    Vi har sålt ett hus från mitten av 1800-talet som varit i släkten i nästan hundra år. Bland flera mäklare valde vi Lars för den entusiasm och ödmjukhet han visade inför uppdraget.
    Lars var lyhörd, respekterade våra önskemål och höll oss kontinuerligt underrättade om händelseförloppet.
    Stort tack för all hjälp. Läs mer
    2020-04-14 Lars P svarar Yvonne P
    Tack
    Ni har varit underbara hela resan. Hela fastigheten tillsammans med er, andas genuinitet. Köparna kommer att få förvalta i mina ögon ett rent kulturföremål i en vacker bygd. Tack för detta.
    Burim Rama gillar detta
  • Kaj R sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-03-04

Kristianstad - Söder
    Sålde en bostadsrätt i Kristianstad. Nöjda med personlig service och enkel kommunikation med Lars. Lars var till stöd under hela processen. Läs mer
    2020-03-04 Lars P svarar Kaj R
    Tack Kaj
    Ett rent nöje få jobba med er.
    Önskar er all lycka framgent.
    Lasse
  • Emma G sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-03-04

Kristianstad - Söder
    Lars hjälpte oss med försäljningen av vår trea i centrala Kristianstad. Innan, under och efter processen fanns han alltid tillgänglig för frågor och rådgivning. Vi var mycket nöjda med vår försäljning! Läs mer
    2020-03-04 Lars P svarar Emma G
    Emma
    Ett nöje att få vara delaktig i era flyttbestyr. Jag önskar er all lycka med er nya bostad.
    Lasse
  • Marcus S köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-03-01

2:a
    Odal/Vilan
    Köpte en lägenhet , 63kvm.

Blev bra bemött , fick den informationen som behövdes utan massa onödiga tillägg.

Överlag så gick allting lätt och smidigt. Läs mer
    2020-03-01 Lars P svarar Marcus S
    Tack
    Lycka till med din lägenhet
  • Sejla m köpte sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-11-18

Gratia Dei/Kulltorp
    Köpt radhus. Allt gick smidigt till. Trevlig mäklare Läs mer
  • Alexander R köpte sitt hus med hjälp av Lars Petersson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-09-21

Arkelstorp
    Trevlig, hjälpsam, kunnig, drivande, proffsig, ödmjuk, säljare på ett smart sätt, pedagogisk, trovärdig, avslappnad, mm!! Tummen upp!! 👍 Läs mer
    2019-09-21 Lars P svarar Alexander R
    Tack för en spännande försäljning av ett mycket vackert hus

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back