Erik Rosdahl
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 55 kunder tycker om Erik Rosdahl

• Caroline A sålde sin bostad med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-01-28

Erik är supertrevlig och verkar genuint intresserad av att hjälpa en att sälja och inte bara för egen vinnings skull.

Vi sålde en mindre villa.
    Första mötet var positivt då jag hade en helt annan bild av mäklare (en ganska negativ sådan) Erik visade ju direkt på att den var helt fel. Läs mer
  • Niclas R sålde sin bostad med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-01-26

Sålt hus i Färlöv.
    Fick ett fantastiskt bemötande där jag upplevde Erik som mycket professionell och att han verkligen jobbade för både vår skull men även för köparnas. Tycker vi har haft en bra dialog hela tiden och Erik har beskrivit och förklarat allt på ett bra sätt.
    Jag hade egentligen inga förväntningar då jag inte har någon erfarenhet av detta sedan tidigare.
    Jag har inte något alls att klaga på utan är bara tacksam för all hjälp vi fått. Läs mer
  • Jörgen A sålde sin bostad med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-17

- Har sålt min villa
    - Bra bemötande och intryck från första stund
    - Förväntade mig en engagerad mäklare, Erik levde upp till
    förväntningarna
    - Sammanfattningsvis är jag nöjd med Erik Läs mer
  • Håkan F köpte sin bostad med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-11

Köpt villa
    Mycket bra bemött
    Förväntningarna införlivades
    Sammanfattningsvis mycket bra Läs mer
  • Hedvig F sålde sin bostad med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-05

Fanstastiskt duktig mäklare, lyhörd och noggrann. Hade man några frågor fick man utförliga och bra svar. Jag hade inte kunnat vara mer nöjd med Erik. Sålde min lägenhet i Kristianstad via Fastighetsbyrån Erik Rosdahl. Läs mer
  • Ann-Margret B skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-10-17

Sålt vårt Fritidshus vid Yngsjö Havsbad.
    Vi blev mkt bra bemött av Erik Rosdahl.

Våra förväntningar har varit i stort sett uppfyllda, men det har varit en del som kunde varit bättre.

Vi hade hoppats på att det skulle vara ett bättre utfall med visningar, bud och slutbud. Vi saknade skyltar att huset varit till försäljning, de kom upp först i mitten av augusti efter påtryckning från oss.

Men nu är försäljningen i hamn även om vi inte är helt nöjda med slutbudet. Läs mer
  • Rolf Anders G skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-10-01

Sålt mindre hyresfastighet.

På bästa sätt.

Förväntningar är fullt ut tillgodosedda.

Jag och min fru är mycket nöjda Läs mer
  • Ida F skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-09-24

Erik var mäklare när jag köpte min lägenhet. Han var väldigt trevlig och gav mycket information och svarade på alla mina frågor. Han gjorde det tydligt och enkelt för mig att genomföra mitt första bostadsköp. Helt klart toppbetyg! Läs mer
  • Matilda T skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-09-15

Erik får självklart toppbetyg!
    /Matilda & Fisnik Läs mer
  • Ali F
    Ali F skrev om Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-07-31

Super trevlig mäklare som sålde min bostadsrätt till ett bra mkt högre pris än utsatt. TOPPEN Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back