Erik Rosdahl
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 77 Läs vad Erik Rosdahl

• Niklas A köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-02-09

Ovesholm
    Vi köpte hus i Ovesholm, och jag kan säga att om alla mäklare hade jobbat som Erik så hade förmodligen bostadsmarknaden sett lite bättre ut i största allmänhet 😊 Läs mer
  • Robin S köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-01-20

Erik är en fantastik mäklare som var, hjälpsam, tydlig och enkel. Läs mer
  • Christoffer P sålde sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-11-14

Ovesholm
    Erik är trevlig, hjälpsam, professionell och noggrann. Enormt nöjda med hur han skötte vår husförsäljning. Bara positivt att säga. Läs mer
  • Sara L sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-11-02

Hammar
    Sålde vårt radhus och fick den bästa hjälpen man kunnat tänka sig! Bästa mäklaren i Sverige! Läs mer
  • Joacim L sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-10-31

Hammar
    Bättre och ärligare mäklare finns inte i Sverige!👍👍👍 Läs mer
  • Sofia T köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-10-10

Rinkaby
    Köp en villa. Trevligt bemötande och lätta samtal. Förklarade allt tydligt får oss som inte hade så mycket erfarenheter av husköp. Läs mer
  • Elinda S köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-10-08

Gärds Köpinge
    Villa i gärds Köpinge. Visning och budgivningen va bra, informationsrik och proffesionellt. Summa MVG Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-10-07

Rinkaby
    Erik förmedlade en 140 m2 enplansvilla (LB hus)
    I Rinkaby, som jag och min sambo köpte.
    Vi är mycket nöjd med bemötandet både under visningen och tiden fram till tillträdet.
    Proffsigt och väl genomfört. Läs mer
  • Renata C köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-08-26

Öllsjö
    Trevlig, pålitlig, det kändes väldigt tryggt att ha Erik som mäklare. Läs mer
  • Camilla Å
    Camilla Å köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-08-25

Köpte en super fin lgh i centrala Kristianstad 😊
    Tyckte att Erik va duktig i sitt arbete o kunnig så det kändes tryggt att ha honom som mäklare .

Om det blir aktuellt i framtiden för att sälja kommer jag såklart anlita Erik Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back