Erik Rosdahl
Registrerad mäklare sedan 2015-07-08
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 79 Läs vad Erik Rosdahl

• Markus J köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-07-09

Åhus
    Jag har köpt ett hus genom Erik Rosdahl. Erik är väldigt tillmötesgående och väldigt kunnig som som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Erik.

Markus Läs mer
  • Martin D sålde sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-06-15

Åhus
    Erik har sålt vår hästgård utanför åhus,Det gick snabbt och smidigt vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Niklas A köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-02-09

Ovesholm
    Vi köpte hus i Ovesholm, och jag kan säga att om alla mäklare hade jobbat som Erik så hade förmodligen bostadsmarknaden sett lite bättre ut i största allmänhet 😊 Läs mer
  • Robin S köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-01-20

Erik är en fantastik mäklare som var, hjälpsam, tydlig och enkel. Läs mer
  • Christoffer P sålde sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-11-14

Ovesholm
    Erik är trevlig, hjälpsam, professionell och noggrann. Enormt nöjda med hur han skötte vår husförsäljning. Bara positivt att säga. Läs mer
  • Sara L sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-11-02

3:a
    Hammar
    Sålde vårt radhus och fick den bästa hjälpen man kunnat tänka sig! Bästa mäklaren i Sverige! Läs mer
  • Joacim L sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-10-31

3:a
    Hammar
    Bättre och ärligare mäklare finns inte i Sverige!👍👍👍 Läs mer
  • Sofia T köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-10-10

Rinkaby
    Köp en villa. Trevligt bemötande och lätta samtal. Förklarade allt tydligt får oss som inte hade så mycket erfarenheter av husköp. Läs mer
  • Elinda S köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-10-08

Gärds Köpinge
    Villa i gärds Köpinge. Visning och budgivningen va bra, informationsrik och proffesionellt. Summa MVG Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-10-07

Rinkaby
    Erik förmedlade en 140 m2 enplansvilla (LB hus)
    I Rinkaby, som jag och min sambo köpte.
    Vi är mycket nöjd med bemötandet både under visningen och tiden fram till tillträdet.
    Proffsigt och väl genomfört. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back