Erik Rosdahl
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 64 Läs vad Erik Rosdahl

• Birgitta K
    Birgitta K köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-06-19

Det har fungerat bra trots att jag redan hade bokat en annan mäklare som sedan fick fortsätta Detta kändes ok just då och jag hoppas ingen har tagit illa upp Läs mer
  • Malin N
    Malin N sålde sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-06-16

Gärds Köpinge
    Vi har både köpt ett radhus med Erik o han har även sålt vårt. Vi har upplevt honom som väldigt tillmötesgående, trevlig och tillgänglig. Helhetsintrycket har varit kanon. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Anna L sålde sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-06-15

Åhus - Täppet
    Erik Rosdahl har på ett föredömligt sätt sålt vårt hus. Han är professionell och kunnig. Höll oss som säljare informerade genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom till nya uppdrag! Läs mer
  • Pernilla Å sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-06-12

Östermalm
    Köpt hus i Fjälkinge där Erik var mäklare sålt vår bostadsrätt i Kristianstad med hjälp av Erik. Utmärkt bemötande och lättillgänglig. Vi fick inte det pris vi begärt men det beror mer på det höga kvadratmeterpriset vi begärde, en chansning från vår sida. Erik gjorde vad han kunde för att få ut mesta möjliga och vi är nöjda med slutpriset
    Mvh Pernilla Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F sålde sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-05-19

Vi har sålt ett radhus i Vä Kristianstad med hjälp av Erik Rosdahl.
    Vårt första möte med en mäklare för försäljning av bostad och det blev superbt. Gemensamma tankar o synsätt gjorde att hela flödet än så länge har flutit på med fullt förtroende och har känts tryggt
    Över det hela är vi jättenöjda med samarbetet o den hjälp vi får även framöver innan allt är klart Läs mer
  • Alexander C
    Alexander C sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-04-13

Gamla Näsby
    Sålde en bostadsrätt.
    Bra bemött av mäklare. Lyssnade och försökte leva upp till mina önskemål och lyckades. Läs mer
  • Sonja Å sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-03-24

Jag har sålt en bostadsrätt.
    Han har varit till mötesgående och uppfyllt förväntningarna. Han är en mycket trevlig person som ingav förtroende och jag kände mig trygg att ha honom som mäklare. Läs mer
  • Bertil H köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-02-27

Fjälkinge
    Bostadsrätt
    Bra bemötande och löste problemet méd bostadsförening på ett bra sätt

Vi är mycket glada och nöjda med köpet
    Mvh Bertil o Lena Läs mer
  • Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-02-22

Gamla Näsby
    Mycket kompetent och trevligt bemötande. Läs mer
  • Caroline A sålde sin bostad med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-01-28

Erik är supertrevlig och verkar genuint intresserad av att hjälpa en att sälja och inte bara för egen vinnings skull.

Vi sålde en mindre villa.
    Första mötet var positivt då jag hade en helt annan bild av mäklare (en ganska negativ sådan) Erik visade ju direkt på att den var helt fel. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back