Eva Rosquist

Eva Rosquist

Eva Rosquist är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Eva Rosquist har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Eva Rosquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 117 omdömen med ett betyg på 4.9. Eva Rosquist har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

117 omdömen om Eva Rosquist

Sedan starten hos Reco 2021
Johan R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Rosquist en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera Eva som mäklare.

Annika L
Köpte sitt hus med hjälp av Eva Rosquist en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Färlöv

Proffsig men ändå personlig, tillmötesgående, ambitiös, kunnig och trevlig.

Görel R
Sålde sitt hus med hjälp av Eva Rosquist en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Fårabäck

Eva har varit tillgänglig, öppen för förslag, kunnig, tjänstvillig och engagerad. Mvh Görel Rosenberg

Rasmus E
Färlöv

Trevlig men saknade rätt mycket info om huset

Rickard O
Färlöv

Vi blev mycket väl omhändertagna genom hela processen. Försäljningen gick fortare än förväntat. Kan varmt rekommendera Eva och fastighetsbyrån vid bostadsköp & försäljning.

Majken P
Egna Hem/Sommarlust

Informativ: Har under hela processen sett till att vi vet hur försäljningen går till, vad som händer och vilka alternativa val som säljaren står inför. Gett goda råd i dessa val. Varit ständigt tillgänglig för frågor (och visat tålamod med dem). Ihärdig: Objektet ifråga har sålts under en period med lägre efterfrågan. När vi slutligen har accepterat ett bud, har vi känt oss helt trygga med att mäklaren gjort allt vad hon kunnat för att sälja objektet på efter omständigheterna optimala villkor. Köparen har velat ha mycket...

Susanne E

Trevligt bemötande Alltid tillgänglig Uppfyllde alla våra förväntningar

Jörgen E
Åhus

Eva är en mycket trevlig och proffsig mäklare. Hon gör sitt jobb med ett leende.

Susanne M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Rosquist en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Vänligen Snabb Vi så bara lägenheten en gång

Else R
Åhus

Eva är toppen och har hjälpt mig vid hus-sälj och köp ! Alltid utan problem och alltid lika vänlig och hjälpsam !