Ali Shakir

Ali Shakir

Ali Shakir är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Ali Shakir har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Ali Shakir har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.8. Ali Shakir har haft 23 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

24 omdömen om Ali Shakir

Sven Assar C
Sålde sitt hus med hjälp av Ali Shakir en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Broby

En bra upplevelse från början till slut. Allt var klart och tydligt. En snabb och bra affär.

Bengt L
Sibbhult

Vi blev väldigt väl bemötta av Ali. Vi visste att det inte är så lätt att sälja hus i Sibbhult just nu, men Ali tog sig an uppdraget med stort engagemang. Han planerade tidigt in flera visningar och följde upp samtliga intressenter. Vi fick löpande information om hur de olika intressenterna ställde sig, så vi fick en bra bild av läget. Han var lyhörd för våra synpunkter. Det blev budgivning och huset såldes för strax över utgångspriset och det är vi väldigt nöjda med.

Björn M
Glimåkra

Trevlig och kunnig inom sitt område,

Claes-Henrik S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ali Shakir en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Söder

Hans bemötande var utmärkt. Han guidade oss igenom affären. Affären är inte helt avslutad ännu men vi hoppas på att inga problem dyker upp.

Peter B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ali Shakir en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Söder

Tydlig klar vänlig , nästan lite blyg på ett charmigt sätt. Väldigt noggrann , allt skall bli rätt ,alla skall förstått.

Tala Y
Köpte sitt hus med hjälp av Ali Shakir en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Hammar

Ali Shakir har varit en jätte bra mäklare och gav oss en väldigt bra och professionellt bemötande. Han hjälpte oss ganska fort med att hitta det lämpliga huset för oss och allt gick väldigt smidigt 😍

Ahmed A
Hammar

Jättebra, han var flexibel och väldigt enkel att prata med och nå.

Ibrahim A
Knislinge

Sålt en lägenhet till mig, bästa grabben

Mona-Lise S
Söder

Trevligt bemötande.Allt har fungerat smidigt och bra

Björn K
Söder

Vi fick ett bra bemötande och han var väl påläst!