Ali Shakir

Ali Shakir

Ali Shakir är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Ali Shakir har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Ali Shakir har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.8. Ali Shakir har haft 40 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

36 omdömen om Ali Shakir

Rosie N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ali Shakir en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Broby

Mkt trevligt bemötande ,lugn ,saklig o tog sig tid att förklara.. höll kontakt Hade förväntningar att få hjälp att sälja min lägenhet, vilket mäklaren lyckades. Ali är mycket duktig, pålitlig ,och jag kände trygghet att ha honom som mäklare.

Sara P
Sålde sitt hus med hjälp av Ali Shakir en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Knislinge

Duktig, effektiv. Huset såldes snabbt - vi är nöjda! Skulle vi sälja igen, vet vi vem vi skulle välja.

Elsa Ingeborg N

Mycket trevligt bemötande. Smidigt och snabbt agerande. Fastigheten är redan såld. Köpeskillingen blev en bit över förväntan. Mycket gott betyg.

Stella G
Köpte sitt hus med hjälp av Ali Shakir en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Fantastisk! Lyhörd, positiv, öppen och snabba resultat, Hjälpte mig stänga ett budande tidigt och alla blev glada. Absolut imponerad, rekommenderar starkt!

Nicole C
Hanaskog

Möte Ali första gången på en husvisning i Hanaskog där vi tittade på ett hus som nu är vårt. Ali mötte oss med ett varmt välkomnande och ett gott intryck. Påläst och tillmötesgående. Lätt att prata med och återkopplar snabbt om man undrar något. Har också därför valt att själv använda Ali som mäklare för försäljning av vår lägenhet så vi snart kan flytta in i vårt hus. Kan varmt rekommendera honom

Aynur I
Glimåkra

Ali är toppen. Den bästa mäklaren och säljaren.

Martina J

Superbra, Trevlig, noggrann Allt som en riktigt bra mäklare

Arne F
Knislinge

Social, vänlig, mycket kunnig och seriös. En person det är mycket lätt att samarbeta med. Inger förtroende från första stund. mao en person mycket lämpad för sitt yrke.

Christin M
Balsby

Det var ett kort och koncist möte utan komplikationer så jag är helt nöjd med mäklarens bemötande och hans nedlagda arbete gällande min affär.

Bengt-olle P
Glimåkra

Ali var både personlig och proffesionell och var en mkt god mäklare som vi varmt kan rekommendera.