Carina Back
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med människor!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har stort engagemang, erfarenhet och mycket kärlek till jobbet. Mäklarjobbet är för mig en livsstil. Jag lever nära jobbet och uppskattar att ingen dag är den andra lik.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner. Jag reser gärna till både snö och sol och jag är väldigt idrottsintresserad, både av att titta på sport och utöva.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns många drömmar om fina ställen att bo på, det är känslan i bostaden avgör. Läs mer

Läs vad 208 Läs vad Carina Back

• Mia L sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-28

Arkelstorp
    Carina levde upp till våra förväntningar. Väldigt poistiva till säljcoachen som gjorde att vi hade bra inblick genom hela processen. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Sandra H köpte sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-18

Gärds Köpinge
    Har köpt ett hus.
    Mycket trevlig mäklare, och en mäklare som kunnat svara på allt å varit behjälplig.
    Visste inte vad jag skulle förvänta mig då jag aldrig köpt hus innan så visste inte alls hur det skulle gå till. Mycket smidigt gick det! Tacksam för det! Kontaktar gärna samma mäklare om det skulle bli aktuellt med köp/sälj igen. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Pernilla M sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-17

Öllsjö
    Sålde vårt hus. Carina är super bra, trevlig saklig och ärlig. Hon säger som det är.
    Kunde inte vara mer nöjda än vi är just nu. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Annika E sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-11

Vi har sålt ett 1 1/2 plans hus. Väldigt trevligt bemötande av Carina. Gav bra tips.
    Bara positivt intryck av Carina. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Birgitta E sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-10

Helgedal
    Vi har sålt en villa på Hedentorp. Försäljningen gick över förväntan och allt har gått snabbt, smidigt och utan några problem. Det har kännts tryggt och vi har fått en del försäljningstips.
    Med andra ord, helnöjda!
    Häls. Birgitta Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Johan M köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-28

4:a
    Skånes Viby
    Vi tycker att Carina skött sig alldeles utmärkt i samband med själva köpet. Dock tycker vi att mäklaren har en skyldighet att följa upp bättre hur slutresultatet blev vid en nyproduktion som i vårt fall. Mycket fel i utförandet och missnöje hos alla köpare till bostadsrätterna i det nya området. Bör undersöka för vem man jobbar. Alldeles för dålig byggare Läs mer
  • Per H köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-18

3:a
    Skånes Viby
    Vi har köpt en bostadsrätt. Carina är oerhört kunnig med en förmåga att förklara så att man förstår. Hon bryr sig och med inlevelseförmåga för våra behov. Hon får det bästa av alla bra betyg. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Susanne F sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-14

Fjälkinge
    Hej
    Carina har sålt vårt hus och allt har fungerat bra, har haft Carina tidigare vid både köp och försäljning och vi valde själva att vi ville ha Carina även denna gång
    Susanne & Micke Stockzell Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Patrik V sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-14

Öllsjö
    Trevligt och professionellt bemötande och snabba svar vid frågor. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Anton S köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-12

4:a
    Skånes Viby
    Köpt ett nyproducerat parhus i Viby. Carina var väldigt tillmötesgående och löste allt utan problem! Är nöjd med henne och kan rekommendera. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back