Carina Back
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med människor!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har stort engagemang, erfarenhet och mycket kärlek till jobbet. Mäklarjobbet är för mig en livsstil. Jag lever nära jobbet och uppskattar att ingen dag är den andra lik.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner. Jag reser gärna till både snö och sol och jag är väldigt idrottsintresserad, både av att titta på sport och utöva.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns många drömmar om fina ställen att bo på, det är känslan i bostaden avgör. Läs mer

Läs vad 161 kunder tycker om Carina Back

• Maria N sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-02-12

6:a
    173m²
    Öllsjö
    Carina är mycket tydlig och rak i sin kommunikation, uppskattas. Läs mer
  • Ali M
    Ali M sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-02-12

6:a
    155m²
    Åhus - Täppet
    Tar hänsyn till sina kunder genom att vara tydlig och kontaktbar. Tar alltid kunden först. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Nellie E sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-02-08

4:a
    88m²
    Åsumtorp
    Jag har sålt min villa och blev proffsigt bemött av mäklaren. Hon levde upp till mina högsta förväntningar och levererade försäljningen exakt så som jag ville ha den. Mitt betyg har inget med priset jag fick att göra utan att jag kände att mäklaren lyssnade och levererade. Toppen! Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Kristina S sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-01-24

4:a
    114m²
    Hammar
    Vi sålde vår bostad med mäklaren. Hon är profesionell och mycket duktig i sin roll. Vi upplevde henne som mycket upptagen och skulle önskat tätare kontakt under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Martin T köpte sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-01-07

Professionellt bemötande och trevlig. Läs mer
  • Pierre O sålde sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-19

Vi sålde ett hus i Tollarp med Carina Back som mäklare och det har hon skött exemplariskt och varit bra på att återkoppla vid frågor! Mycket nöjd. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Lina G köpte sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-19

Har köpt ett objekt i Hammarslund.

Professionellt och trevligt bemötande. Tillgänglig och snabb återkoppling/respons. Carina upplevdes arbeta för båda parterna (både oss som köpare och för säljarna).

Kan varmt rekommendera Carina Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Britta J sålde sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-13

Trevligt och väldigt bra bemötande! Läs mer
  • Anita J sålde sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-11-20

Sålt bostad väl bemött. Kan rekommendera Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Martin L sålde sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-11-20

Försäljning av hus på Granevägen 23 Knislinge.
    Vi blev väldigt bra bemötta av Carina. Hon är proffsig i sitt uppträdande och bidrog till en försäljning som vi är nöjda med.

Hälsningar Martin Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus