Carina Back
Registrerad mäklare sedan 2005-06-22
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-02
2019-09 - 2020-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med människor!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har stort engagemang, erfarenhet och mycket kärlek till jobbet. Mäklarjobbet är för mig en livsstil. Jag lever nära jobbet och uppskattar att ingen dag är den andra lik.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner. Jag reser gärna till både snö och sol och jag är väldigt idrottsintresserad, både av att titta på sport och utöva.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns många drömmar om fina ställen att bo på, det är känslan i bostaden avgör. Läs mer

Läs vad 214 Läs vad Carina Back

• Anders A köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-08-13

2:a
    Gamla Näsby
    Köpt BRF för vår son och allt har har fungerat friktionsfritt. Säljaren hade slarvat med flyttstädningen men Carina fixade flyttstädning via extern firma på säljarens bekostnad. VI är mycket nöjda

Anders Läs mer
  • Mia M sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-07-28

2:a
    Gamla Näsby
    Sålt bostadsrätt. Väldigt trevligt bemötande & alltid tillgänglig samt förklarar pedagogiskt så att man som första gångs säljare förstår Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Thomas S köpte sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-07-26

Yngsjö
    Professionell, korta svarstider och innovation for att hitta en losning med saljaren. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Emma Å köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-07-26

4:a
    Gamla Näsby
    Träffade endast henne vid kontraktskrivning.
    Det gick bra. Fick inget större intryck. Läs mer
  • Kurt H sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-06-22

Öllsjö
    Sålt enplanshus. Bra bemötande. Snabbt avslut. Hyfsat pris. Läs mer
  • Birgitta E sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-06-21

Gamla Näsby
    Sålt en villa. Carina skötte det mycket snabbt; smidigt och professionellt. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Mia L sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-28

Arkelstorp
    Carina levde upp till våra förväntningar. Väldigt poistiva till säljcoachen som gjorde att vi hade bra inblick genom hela processen. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Sandra H köpte sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-18

Gärds Köpinge
    Har köpt ett hus.
    Mycket trevlig mäklare, och en mäklare som kunnat svara på allt å varit behjälplig.
    Visste inte vad jag skulle förvänta mig då jag aldrig köpt hus innan så visste inte alls hur det skulle gå till. Mycket smidigt gick det! Tacksam för det! Kontaktar gärna samma mäklare om det skulle bli aktuellt med köp/sälj igen. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Pernilla M sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-17

Öllsjö
    Sålde vårt hus. Carina är super bra, trevlig saklig och ärlig. Hon säger som det är.
    Kunde inte vara mer nöjda än vi är just nu. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Annika E sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-11

Vi har sålt ett 1 1/2 plans hus. Väldigt trevligt bemötande av Carina. Gav bra tips.
    Bara positivt intryck av Carina. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus