Carina Back
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med människor!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har stort engagemang, erfarenhet och mycket kärlek till jobbet. Mäklarjobbet är för mig en livsstil. Jag lever nära jobbet och uppskattar att ingen dag är den andra lik.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner. Jag reser gärna till både snö och sol och jag är väldigt idrottsintresserad, både av att titta på sport och utöva.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns många drömmar om fina ställen att bo på, det är känslan i bostaden avgör. Läs mer

Läs vad 154 kunder tycker om Carina Back

• Britta J sålde sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Trevligt och väldigt bra bemötande! Läs mer
  • Anita J sålde sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt bostad väl bemött. Kan rekommendera Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Martin L sålde sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Försäljning av hus på Granevägen 23 Knislinge.
    Vi blev väldigt bra bemötta av Carina. Hon är proffsig i sitt uppträdande och bidrog till en försäljning som vi är nöjda med.

Hälsningar Martin Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Micela D sålde sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt en lägenhet av större modell i centrala Kristianstad där Carina varit vår mäklare.

Carina är härlig att ha och göra med och det märks att hon arbetat länge och kan sin marknad. Hennes fokus ligger på kunden och är alltid tillgänglig för stöd och råd.

Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Kerstin S sålde sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag fick initialt en mycket positiv uppfattning av Carina. En kunnig och lyhörd mäklare med raka budskap som på ett professionellt sätt löste frågorna som uppstod. Läs mer
  • Fanny L köpte sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Prästallen 22. Bra och flexibel mäklare. Mycket nöjd! Läs mer
  • Bo S skrev om Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Professionellt och ändå personligt bemötande Läs mer
    Carina B gillar detta
  • Irene S sålde sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt vår villa på Kulltorp i Kristianstad.

På ett professionellt och trevligt sätt.

Vi är nöjda med att just Carina Back sålde vårt hus. Läs mer
  • Christina B sålde sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    HÅSLÖV 5:17, BYHOLMSVÄGEN 128 I VIBY

Följande arbete har utförts.
    a) Möte där mäklaren kom ut till Byholmsvägen 128 och tittade samt gjorde en värdering av fastigheten.
    b) Carina bokade möte med Anticimex / Energi deklaration. Där jag var med, ej mäklaren
    c) Carina bokade möte med Anticimex / Energi Dolda fel försäkring. Där jag var med, ej mäklaren.

d) Någon fotografering blev det inte
    e) Inget utlägg på Hemnet
    f) Ingen visning av fastigheten, då den ena personen som utförde arbetet från Anticimex. Även la bud på huset, som vi tillslut accepterade, efter 2 olika prisförslag på fastigheten.

Carina nämnde för oss innan vi påbörjade denna besiktning att besiktnings-mannen var intresserad av huset.

Är priset nedan relevant ?
    (Fastigheten såldes för 2.500.000kronor))?

Har via bekanta som nyttjat Fastighetsbyrån fått reda på att det finns olika priser tydligen, beroende på var i processen affären blir klar. Då denna affär inte krävde så mycket arbete, så har jag hört att goda vänner till mig, har betalt helt andra priser för samma typ av arbete.

För detta ovan så blev det en avgift på över 82.500kr, är detta rätt ?

Med vänlig hälsning & trevlig helg,

Bobby Bengtsson Läs mer
  • Anders H köpte sin bostad med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi sökte bostad i Vä och fick på det viset kontakt med Carina Back som var en mycket bra och kunnig mäklare som hjälpte oss och såg till att vi fick svar på våra frågor Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back