Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Hesslegatan 4, 291 22 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristianstad!

Här i Skånes största kommun med ett invånarantal på hela 80.000 människor finns massor av möjligheter och variation när det kommer till boende. Om du vill bo mitt inne i stan eller nära ett naturreservat med rikt djurliv är upp till dig. Våra mäklare på kontoret har god lokalkännedom och kan guida dig till ditt absoluta drömboende.

Våra mäklare har som alltid god erfarenhet och kännedom om bostadsmarknaden, och kan ge dig en kombinerad, trygg och lyckad bostadsaffär.

Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 272 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

• 2020-11-27

Belmin M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har nyligen sålt min tvårumslägenhet. Jetmir har varit ärlig under hela försäljningen och varit lättillgänglig. Han är hjälpsam och tydlig. Jetmir är en mäklare som jag kan rekommendera för dig som vill ha en engagerad och driven mäklare. Läs mer
  • HASHIM V

2020-11-27

HASHIM V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mitt första köp av bostadsrätt hanterades av Jetmir Isufi som gjorde ett fantastiskt jobb då han var mottaglig hela tiden, var tydlig, fick en att känna sig trygg och kom till skott snabbt & smidigt!
    En superbra mäklare! Läs mer
  • 2020-11-27

Lago V skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt bostadsrättslägenhet på Tredalagatan 15B i Kristianstad.

Vårt första möte präglades av Jetmirs positiva energi vid beskrivning av möjligheterna till försäljning av aktuellt objekt. Jetmir var förtroendeskapande vilket ledde till att vi direkt uppdrog åt Jetmir att genomföra lägenhetsförsäljningen.

Jag förväntade mig en försäljning inom en bestämd tidsram och till en rimlig prisnivå. Jetmir levde upp till mina önskemål med råge både vad gäller tid och prisnivå.

Jetmir genomförde denna affär på ett mycket professionellt sätt. Han visade mycket stor kunnighet i vad som krävdes av oss alla och visade skicklig affärsmässighet. Han har också en särskild förmåga att "känna av" både säljare och köpare för att nå ett optimalt resultat. Han genomförde denna affär på rekordtid trots "pandemitider" och förestående julhelg och han var en övertygande dirigent i affärens alla olika steg.

Jag kan varmt rekommendera honom till den det berör. Läs mer
  • 2020-11-26

Kerstin S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir Isufi sålde vår bostad.
    Proffsig till tusen. Förmåga att känna av kunderna, arbeta snabbt och effektivt.
    Jättenöjd med hans bemötande och snabba och noggranna arbete. Läs mer
  • 2020-11-26

Nadia S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Hej

Jag har köpt en lägenhet. Är oerhört tacksam för all stöd och hjälp från mäklarn. Ett smidigt och bra köp. Allt gick hur bra som helst. Läs mer
  • 2020-11-23

Emelie S skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt hus. Blev bra bemött, trevlig och hjälpsam med att svara på alla frågor så bra han bara kunde. Hade inte direkt några förväntningar. Från bokning av husvisning till idag (som köpare av huset) så har allt gått väldigt bra, lätt och smidigt) Läs mer
  • 2020-11-21

Adis D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir är en fantastiskt duktig och proffsig mäklare! Det kändes rätt redan när vi träffades för att diskutera förmedlingsuppdraget. Han sålde en bostadsrätt åt mig i Parkstaden under några få dagar och överträffade alla mina förväntningar! Läs mer
  • 2020-11-20

Meir S skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi köpte en lägenhet och blev bemötta med omtanke och hög proffesionalism. Albin tar hand om sina kunder med glädje och är mycket flexibel och pålitlig. Jag kan rekommendera honom till mina bekanta. Vi vill sätta det högsta betyg för hans bemötande och kunnighet i arbetet. Stort tack, Albin! Läs mer
  • Christer R

2020-11-19

Christer R skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt en villa som ligger i omedelbar närhet till naturen, några kilometer från större samhälle.

Albin gjorde ett första bra intryck, som växte mer och mer allt eftersom kontakten ökade. Albin var väldigt jordnära och hade ett personligt engagemang. Jag hade en oro inför försäljningen (det är ju inte var dag som jag säljer hus), men hans täta kontakter med mig och hans lugna sätt, fick min oro att stilla sig. Albins kunskaper fanns inget att klaga på, vilket sedan visade sig när det gjordes besiktning av huset. Det var inte mycket som Albin missat vid hans första genomgång av huset. Han var hela tiden väldigt mån om hur jag kände och vad jag tyckte.

Albin är en professionell mäklare och en person jag gärna skulle vilja ha som kompis privat. En man som jag kunde lita på och gjorde ett fantastiskt bra arbete. Jag har inget negativt att säga och känner mig väldigt nöjd med hela affären, värd varenda krona. Läs mer
  • 2020-11-18

Linus T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Hur trevlig som helst och han förklarar riktigt bra så att man för står allt och känner sig trygg. Läs mer
  • 2020-11-17

Eva L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt bin lägenhet och har blivit bra bemött av min mäklare och mina förväntningar blev som jag önskade mig. Läs mer
  • 2020-11-17

Oskar Saman S skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Daniel hjälpte mig att sälja mitt hus, blev trevligt och proffesionellt bemött under hela processen.
    Rekommenderar varmt Daniel. Läs mer
  • 2020-11-13

Arjete M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Från den stund vi tog kontakt med Jetmir har det känts bra. Han har enrom kompetens och kunskaper inom sitt yrke. Vi kände oss trygga och kände genast att vi kunde släppa kontrollen för han hade koll på allt. Det gick smidigt till. Han var alltid tillgänglig och mån om att höra av sig tillbaka de gånger han inte svarade direkt. Kanonbra att rådfråga kring allt som hade med försäljningen att göra.

Några månader innan hade vi försökt att sälja lägenheten med utgångspris 1195000 med en annan mäklarfirma, detta misslyckades totalt och vi fick inte ett enda bud i närheten av det priset. Bara månader efter kliver Jetmir in och säljer för 1400000. Läs mer
  • 2020-11-13

Johan K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag hade en hel del frågor och nervositet inför första bostads köpet men Jetmir var där och svarade på alla frågor jag hade och snabba svar. En riktigt bra mäklare 😁👍🏼 Läs mer
  • 2020-11-12

Sven H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde min villa med ett resultat över förväntan.Fick ett väldigt fint bemötande och dem var mycket hjälpsamma med de frågor vi hade.
    Vill tacka både Jetmir & Karl för gott samarbete!
    Kan varmt rekommendera dem!
    Tusen tack för hjälpen
    Sven & Anne-Lie Läs mer
  • 2020-11-10

Mortaza S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har köpt en lägenhet och jag tyckte att mäklaren var väldigt trevlig och positiv. Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara duktig, rätt och en person som inte ser kunderna annorlunda och dessa förväntningar stämmer väl. Jag hade en bra upplevelse med mäklaren då jag fick mycket information och det kändes som att mäklaren var aktiv och svarade på mina mejl rätt snabbt (även på helgerna). Mäklaren besvarar alla mina frågor och har mycket tålamod vilket uppskattas. Läs mer
  • 2020-11-08

Johan L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Ett oerhört proffsigt bemötande från Jetmir! Det fanns inga frågor som inte möttes med goda svar. Grymt löpande kontakt igenom hela ”resan” Topp! Läs mer
  • 2020-11-08

Jennie E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trygg och välkomnande mäklare som ger det lilla extra till sina kunder! 👌
    Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-11-07

Christian P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte en villa i Kristianstad på Möllebacken.
    Mäklaren gjorde ett gott intryck från början samt att han hade koll på det mesta och det han inte visste tog han reda på omgående och meddelade oss som kunder. Vi blev väldigt väl bemötta redan vid första kontakt. Samt att han var tillgänglig i princip dygnet runt. Jag rekommenderar gärna denna mäklare till mina vänner. Läs mer
  • 2020-11-05

Nicke S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir är tillgänglig och professionell.
    Fick förtroende för Jetmir direkt och hade det under hela processen.
    Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-11-04

Aleksander S skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt Villa i Ljungarum.
    Jag har fått ett bra bemötande av mäklaren. Han var hjälpsam i alla steg, och utförde sitt arbete med stor kompetens. Jag hade inga specifika förväntningar eftersom att det var min första riktiga kontakt med en mäklare, men mitt intryck av mäklaren efter avslutad process är enbart positiva. Läs mer
  • 2020-11-04

Marianne P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Kompetent, trygg, lugn. Precis vad vi behövde Läs mer
  • 2020-10-24

Marcus P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir gav ett proffsigt bemötande, han var dessutom väldigt kunnig och trevlig! Försäljningen gick smidigt och vi lyckades få ett bra pris för vår bostadsrätt! Läs mer
  • 2020-10-23

Latifa N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt bostad av Jetmir som är mycket professionell och tålmodig. Som köpare upplevde jag honom mycket ärlig och neutral. Han pressade inte till säljarens fördel och svarade på alla mina frågor.
    Han levde upp till mina förväntningar. Efter en dålig erfarenhet med en annan mäklare var det just Jetmir jag ville köpa hus av på grund av hans goda och professionella rykte. Läs mer
  • 2020-10-20

Emil O skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde min etta i Kristianstad.
    Proffesionellt bemötande och snabb affär.
    Utmärkt hanterat Läs mer
  • 2020-10-19

Bengt M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket bra. Svarar snabbt på mina frågor.
    Är vänlig o kunnig. Läs mer
  • 2020-10-18

Mikael E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Fantastiskt trevligt, påläst och mycket bra att ha att göra med! Läs mer
  • Emelie L

2020-10-18

Emelie L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har köpt en lägenhet med hjälp av mäklare Jetmir Isufi. Han hade ett fantastiskt bemötande och gav mycket information vilket var fantastiskt bra. Han hade svar på alla våra frågor och såg till att veta vad han pratade om. All in all hade vi en bra upplevelse och jag hade anlitat honom ifall jag skulle sälja min lägenhet. Läs mer
  • Beatrice C

2020-10-17

Beatrice C skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir gav inledningsvis ett förtroendeingivande intryck och svarade på mina "tusen" frågor och funderingar både på mail och via telefon oavsett tid. Jag blev via en vän rekommenderad Jetmir, och är nöjd med mitt val av mäklare. Jetmir har under hela säljprocessen varit engagerad, tillgänglig, effektiv och professionell i sitt bemötande. Min bostadsrätt såldes till ett belåtet pris. Jetmir leverar och ser både säljaren och köparens perspektiv. Det märks att Jetmir både har erfarenhet och förståelse samr kunskap om bostadsmarknaden i Kristianstad med omnejd. Jag rekommederar varmt Jetmir som mäklare. Läs mer
  • 2020-10-09

Margareta W skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mäklarens bemötande var fint! undantag att han ihärdar att kalla mig vid ett smeknamn som jag aldrig haft. jag överlever men gillar det inte. F:ö bra betyg. Läs mer
  • 2020-10-08

Ester Anna Birgitta J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har sålt vårt hus. Vi har blivit bra bemötta Vi har ingenting att klaga på allt har fungerat bra. Vi har fått svar på de frågor vi har haft funderingar på. Läs mer
  • 2020-10-07

Per L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    -Köpt
    -Svarar snabbt och ger feedback på våra frågor.
    - Vänligt intryck
    -Mäklaren levde absolut upp till våra förväntningar

Från start till mål har det fungerat mer än väl godkänt. Läs mer
  • 2020-10-07

Anette S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Klart, tydligt och korrekt. Bra återkoppling och snabb. Läs mer
  • 2020-10-04

Anna S skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Albin har sålt en trea på Näsbychaussén i Kristianstad .
    Han är trevlig , social , omtänksam , ärlig . Jag har fått reda på hela tiden vad som händer med budgivningen , snabba svar om man skickat sms .
    Är hel nöjd . Läs mer
  • 2020-10-02

Mats O skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Lägenhet har köpts och villa har sålts
    Har bemötts på ett utmärkt sätt
    Önskan om att köpa en fin lägenhet med bra läge och en bra försäljning av vår villa - mäklaren levde upp till alla förväntningar
    Vi är mycket nöjda med köpet och försäljningen
    Vänligen
    Eva o Mats Olsson Kristianstad Läs mer
  • 2020-10-02

Anders M skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Superbra allt perfekt .......................... Läs mer
  • 2020-09-28

Stefan K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket professionellt och trevligt bemötande samt handhavande, sålde snabbt där andra mäklare misslyckats.
    Rekommenderas skarpt! Läs mer
  • 2020-09-26

Ranya R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har köpt en bostadsrätt där Jetmir Isufi var ansvarig mäklare.
    Det hela fullfördes smidigt och komplikationsfritt. Jag kände mig i trygga händer och kan absolut rekommendera Jetmir till andra köpare och säljare! Läs mer
  • 2020-09-26

Sanja N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jättebra bemötande, tydlig och vänlig. Läs mer
  • 2020-09-25

Mats D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Proffsig, tillgänglig, påläst. Läs mer
  • 2020-09-25

Patrik N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har köpt hus. Jetmir har uppträtt proffesionellt och varit en bra medlare i köpet. Läs mer

Adel S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Utmärkt bemötande. Levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • 2020-09-23

Peter S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt bostad i Åhus. Blev bra bemött och smidig affär Läs mer
  • 2020-09-23

Lollo Louisa Magdalena K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir har lagt ner mycket tid och energi för att hitta rätt köpare till mitt hus, jag är mycket tacksam för hans ihärdighet! Snabbt, enkelt och effektivt med Jetmir som ändå lyckas övertyga och charma. Läs mer
  • 2020-09-20

Tommy E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trevlig kunnig och serviceminded Läs mer
  • 2020-09-18

Gert O skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har köpt en nyproduserad bostadsrätt med tillträde november 2021.Vi blev bra bemötta vid besöket hos oss lite mer stressad vid möte på hans kontor.
    Förväntningar ok. Läs mer
  • 2020-09-16

Josefin J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    När vi köpte vår bostadsrätt i våras så var Jetmir ansvarig mäklare. Jetmir var väldigt tillmötesgående och professionell under hela processen. En mäklare som gör det där extra och jobbar enormt hårt även "bakom kulisserna". Den dagen det är dags för oss att sälja så kommer vi definitivt välja Jetmir. En klass för sig. Läs mer
  • Kenneth F

2020-09-16

Kenneth F skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trevlig! Ärlig! Professionell ! Kunnig! Läs mer
  • 2020-09-14

Bo G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Mycket bra bemötande vid visningen och vid kontraktskrivning av fastighet i Bjärnum. Läs mer
    Daniel Flygare gillar detta
  • 2020-09-13

Marcus E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Som köpare av bostad upplevde vi att Jetmir var en trevlig mäklare som var tillgänglig när man behövde. Han var tydlig och hade koll på läget. Bra bemötande och det var en snabb process från visning till köp. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte