Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristianstad!

Här i Skånes största kommun med ett invånarantal på hela 80.000 människor finns massor av möjligheter och variation när det kommer till boende. Om du vill bo mitt inne i stan eller nära ett naturreservat med rikt djurliv är upp till dig. Våra mäklare på kontoret har god lokalkännedom och kan guida dig till ditt absoluta drömboende.

Våra mäklare har som alltid god erfarenhet och kännedom om bostadsmarknaden, och kan ge dig en kombinerad, trygg och lyckad bostadsaffär.

Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 643 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad 2

• köpte sitt hus med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-08-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande samt saklig och punktlig kommunikation. Max levde upp till våra förväntningar gällande bostadsköp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-07-21 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande o påläst. Jag återkommer gärna till Max
    Hej Maria! tack så hemskt mycket för de fina orden. Hjälper dig gärna i framiden!

Hälsningar, Max
    Max Bergdahl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-07-21 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Max som mäklare, en seriös, lugn, trevlig och trygg mäklare som vill det bästa för såväl säljare som köpare. Kan verkligen rekommendera Max och hade valt honom alla dagar i veckan i framtida bostadsaffärer.
    Tack Klara för förtroendet och lycka till med nya boendet! bara att höra av sig om det är något jag kan hjälpa dig med i framtiden!

Hälsningar, Max Bergdahl
    Max Bergdahl
  • sålde sitt hus med hjälp av Adnan Becirovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-06-20 Verifierad kund
    Positiv, inkännande och social. Jordnära som person och vi fick den hjälp vi behövde.
  • köpte sin stuga med hjälp av Gunn Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-06-17 Verifierad kund
    Fint bemötande och bra svar på våra frågor .
    Vi vill gärna känna oss trygga och det har vi känt.
    Vänliga hälsningar
    Annica och Mats
    Tack Annica och Mats, hoppas ni får många sköna dagar i stugan :-)
    Bästa Hälsningar Gunn
    Gunn Högberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Gunn Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-06-10 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och förtroendeingivande bemötande. Tillgänglig.
    Tack Sara det har varit så fint att jobba med er :-) Nu får ni en spännande tid på vägen till ert nya boende :-) Gunn Högberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Hässleholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemött. Han var väl förberedd och såg till att affären skedde på ett bra och smidigt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel har skött allt på ett mycket professionellt och förtroendeingivande vis. Rekommenderar honom starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel är lompetent, lugn och driven.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel är mycket professionell som mäklare och samtidigt ödmjuk och trevlig i sitt bemötande.

Han lyckades på ett bra och effektivt sätt genomföra försäljningen av vårt hus till det pris vi förväntade oss.

Vi skulle absolut anlita Daniel igen inför framtida husaffärer!
    2022-05-19 Verifierad kund
    Trygghetsgivande, tillgänglig och behjälplig vid alla typer av frågor.
    • Skälsböke
    2022-05-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, vi var överens om det mesta. Att försäljningen skulle gå snabbt, inga hinder på vägen.
    Mycket bra marknadsföring, arbetade tillsammans. Det blev lite strul med köparna, eftersom de inte hade klart med sin bank helt. Men Daniel är en mycket lugn person, fick oss att vänta ett par dagar. Sedan drog han försäljningen i hamn. De gick också snabbt med försäljningen och vi blev nöjda med priset vi fick för fastigheten. Kan varmt rekommendera mäklare Daniel Flygare
    • Tollarp
    2022-05-11 Verifierad kund
    Allt gick bra och det har absolut inte varit något att sätta fingret på :-)
    • Skälsböke
    2022-05-09 Verifierad kund
    Daniel bemötte oss med självförtroende och kändes lugn, säker och trygg.
    Han fick oss att känna oss trygga och bemötte oss utifrån våra förutsättningar och personlighet det va fint. Kändes även som säljarna hade fått samma uppfattning.
    Sammanfattningsvis ser vi fram emot att han hjälper oss att sälja vårt nuvarande hus, jag är helt säker på att vi kan få det sålt och få ut det rätta värdet.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Jetmir levererar som vanligt. På 7 dagar hjälpte Jetmir oss med både köp av nytt hus samt försäljning av nuvarande hus. Försäljningen gjordes supersnabbt och han överträffade alla förväntningar. Rekommenderar honom starkt!
    2022-05-07 Verifierad kund
    Ett stort tack för väldigt trevligt och professionellt bemötande från Jetmir. Han är lyhörd och gjorde sitt yttersta för att leva upp till våra förväntningar. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår lägenhet!
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jetmir har otroligt positiv energi genom hela processen! Han har stora kunskaper om marknaden och vi kände oss väldigt trygga med honom som mäklare! Han är tydlig, lyhörd och återkopplar snabbt vid frågor. Vi rekommenderar Jetmir för att han ger hela sitt engagemang till sina kunder, han får en att känna sig väl omhändertagen och han lever upp till förväntningarna om en god affär!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Jetmir är en mäklare som ställer alltid kunden i fokus och överträffar ens förväntningar.
    Där kvalité är bara förnamnet.
    En mäklare som skapar förtroende där valet är en självklarhet!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mycket kompetent mäklare. Kommer verkligen rekommendera honom i framtiden.
    • Everöd
    2022-05-06 Verifierad kund
    Lyssnar på mig som säljare, vad jag vill och hur jag vill genomföra försäljningen.
    Haft kontakt med Gunn tidigare. Sålt bostadsrätt och köpt fastighet med hjälp av Gunn.
    Tack för att jag fått hjälpa er igen, och tusen tack för det fina omdömet
    Bästa hälsningar Gunn
    • Everöd
    Personligt
    Proffsigt
    Kunnigt
    Trevligt
    Tusen tack, är så glad att få jobba tillsammans med er
    Bästa hälsningar Gunn
    • Sommarlust
    2022-05-04 Verifierad kund
    Professionell mäklaren, trevlig bemötande samt bra informationsflödet.
    Rekommenderar varmt!
    2022-05-03 Verifierad kund
    Smidigt, professionellt och trevligt
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jetmir är en enastående mäklare. Det märks tydligt att han inte bara ser sitt jobb som sitt jobb, utan även som sin livsstil. Han var väldigt engagerad, förstående och pedagogisk gentemot oss som säljare, och förklarade alla steg noggrant. Han är även mån om att man ska känna sig trygg, vilket han verkligen levde upp till. Han fanns även tillgänglig under hela processen för att svara på frågor etc. Vi är så nöjda med försäljningen av vårt hus! Rekommenderar Jetmir starkt, vill man ha en bra mäklare så är det Jetmir man ska kontakta! 💫
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande!
    Vill både säljarens och köparens bästa
    2022-05-01 Verifierad kund
    Jetmir hjälpe oss på ett exemplariskt sätt när vi hittade boendet vi verkligen ville ha. Jetmir är alltid tillgänglig och vi slutförde köpet otroligt snabbt, allt tack vara Jetmir! Rekommenderar honom starkt!!
    2022-04-30 Verifierad kund
    Vi blev gott bemött av vår mäklare Jetmir Isufi.

Han lyckades sälja vårt hus på Bronsgjutarvägen 8 till önskad pris under väldigt kort tid.

Vi vill jättegärna ha honom som vår mäklare igen när vi vill sälja vårt nya hus i framtiden.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Jetmir är väldigt trevlig och förtroendeingivande. Vi fick svar på alla våra frågor och funderingar.

Min personliga favorit är att Jetmir matchade våra önskemål mot olika hus, vi har träffat många mäklare utan att få i närheten samma hjälp. Så det var långt över förväntan!

Hela affären kändes trygg och smidig.
    2022-04-30 Verifierad kund
    En bra bemöttelse, lyhörd och duktig.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Jetmir som mäklare. Mycket engagerad, professionell, pedagogisk och driven.
    Gör allt för att hela försäljningen ska gå så smidigt som möjligt.
    Exakt så här ska en mäklare vara.
  • Göran J
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jag hade inga problem med Julia, väl bemött trevlig det var ok
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jetmir har levererat mer och lite till!
    2022-04-28 Verifierad kund
    Strålande försäljning. Snabbt, smidigt och bra pris!
    2022-04-27 Verifierad kund
    professionellt Bemötande och väldigt hjälpsam och till mötesgående.

Ska absolut rekommendera honom till andra!
    2022-04-26 Verifierad kund
    Otroligt professionell mäklare, går inte att jämföra med någon annan i stan. Jetmir är alltid tillgänglig, har svar på allt man undrar och man får alltid svar direkt. Har både sålt och köpt av Jetmir ett par gånger och kommer aldrig välja någon annan mäklare. Det bästa med Jetmir är att han gör sitt bästa både för säljaren och köparen, världsklass!
    • Kristianstad Centrum
    2022-04-26 Verifierad kund
    Trevlig och mycket tydlig! Bra när man köpte sin första lägenhet :)
    • Gamla Näsby
    2022-04-24 Verifierad kund
    Som vanligt så levererar Jetmir mer än 100%. Vi har både köpt och sålt via honom och jag kan inte vara mer nöjd. En stjärna i sin bransch och definitivt en vänlig och ödmjuk själ med glimten i ögat.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Professionell och ett bra bemötande.
    Bästa Mäklaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Kristianstad Centrum
    2022-04-22 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och alltid tillgänglig när man hade frågor eller tankar,
    Otroligt duktig och kompetent som person och mäklare.
    Gav ett lugn under hela processen och har gärna med Jetmir att göra i framtiden, både som köpte och säljare.
    • Viby
    2022-04-19 Verifierad kund
    Svarade vänligt på alla frågor och tog sig tid att förklara det vi inte förstod. Kändes förtroendeingivande.
    • Norra Åsum
    2022-04-18 Verifierad kund
    Jetmir är så trevlig, ärlig, och hjälpsam som person. Han ger oss tips som vi behöver. Svarar på frågor som vi har på ett adekvat sätt. Aktiv mäklare som främjar hela process vid köpet av bostad.
  • Madeleine A
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    • Barum
    2022-04-17 Verifierad kund
    Snabb kontakt, trevlig kille! Tog snabbt reda på svaren på alla frågor och tankar vi hade om huset och allt runtomkring. 😊
  • William M
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-04-17 Verifierad kund
    Jetmir sålde vår nuvarande lägenhet och har aktivt bevarat kontakt med oss vid vårt sökande av ny bostad. Detta har resulterat i att vi även köpt en bostad som Jetmir har förvärvat.

Då vi både fått uppleva att vara köpare och säljare under jetmir som mäklare har vi fått en helhetsbild av honom och vår uppfattning är att han är en helt fantastisk mäklare som ser till både köpare och säljares bästa.

Därmed kan jag varmt rekommendera Jetmir om man vill sälja sin nuvarande bostad men även om man vill ha en trygg affär som köpare.
    2022-04-17 Verifierad kund
    Alltid serös och gör det bästa för båda ska kännas trygga i köpet.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Snabbt återkopplande och flexibel mäklare som är intresserad att sälja sina objekt
    2022-04-15 Verifierad kund
    Bra bemötande. Lättillgänglig. Skönt med en mäklare som vill sälja.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Proffsigt och avslappnat möte. Alltid på topp och leverera snabba och enkla lösningar på allt.
    Alltid tillhands både via Mail och tel och han levererar i toppklass. Av 5/5 🥇
    • Viby
    2022-04-10 Verifierad kund
    Ett bra bemötande, Smidigt och snabbt
    2022-04-09 Verifierad kund
    Försäljningen gick snabbt och effektiv och vi som säljare har inte behövt göra mycket.
    Jetmir är grym och kan sin sak! Han har under hela säljprocessen varit närvarande och lättillgänglig. Om vi i framtiden behöver en mäklare, kommer vi definitivt anlita Jetmir igen. Stort tack!