Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Hesslegatan 4, 291 22 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristianstad!

Här i Skånes största kommun med ett invånarantal på hela 80.000 människor finns massor av möjligheter och variation när det kommer till boende. Om du vill bo mitt inne i stan eller nära ett naturreservat med rikt djurliv är upp till dig. Våra mäklare på kontoret har god lokalkännedom och kan guida dig till ditt absoluta drömboende.

Våra mäklare har som alltid god erfarenhet och kännedom om bostadsmarknaden, och kan ge dig en kombinerad, trygg och lyckad bostadsaffär.

Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 209 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

• 2020-07-23

Anneli G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Daniel är en enormt duktig mäklare. Jag har bara positiva upplevelser av honom. jag har sålt 2 olika fastigheter. Läs mer
  • 2020-07-20

Olle B skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Han är en trevlig påg som är lätt att tycka om.Tyvärr kom han lite för sent till nästan alla möten då det samtidigt skulle komma köpare vid visning. Säljaren - jag - fick inte tid för att informera honom om vad som Läs mer
  • 2020-07-20

Annika S skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi har sålt en fastighet.

Mycket bra bemötande och allt igenom processen över lag bra hanterat.

Förbättringspotential:
    - att komma i tid innan visningar och möten för uppdateringar av info säljare vs mäklare.
    - att hålla kontraktsgenomgången något mer fokuserad.

Vi kan varmt rekommendera Daniel Flygare för andra uppdrag. Läs mer
  • 2020-07-10

Karin D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    En engagerad mäklare som gör allt han kan för att hjälpa både säljare och köpare till en bra bostads affär. Läs mer
  • 2020-07-10

Martin D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte en villa i öllsjö.
    Vi fick ett bra bemötande som växte under affärens gång.
    Sammantaget var Jetmir engagerad och väldigt inkännande.

En riktigt bra upplevelse. Läs mer
  • Åsa J

2020-07-08

Åsa J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kristianstad. Jag tog kontakt med Svensk Fast då jag såg att de hade fått till bäst slutpriser i vår BRF. Jetmir kontaktade mig omgående och vi bestämde träff. Jag blev väldigt bra och proffsigt bemött och han lyssnade på mig och mina önskningar. Sedan fotograferades lägenheten veckan efter och det ville väldigt fina bilder. Detta sattes ihop till en snygg annons. På tre dagar på marknaden förhandsvisades lägenheten och två timmar senare är den såld till ett mycket bra pris för mig. Jag är SÅ nöjd! Tack så hemskt mycket för detta bästa bemötandet! Åsa Johansen, Kristianstad Läs mer
  • 2020-07-08

Jakob V skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte en bostadsrätt av Jetmir. Han är hjälpsam och lätt att få kontakt med. Både säljare och köpare var jättenöjda med affären. Läs mer
  • 2020-07-06

Eva S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har blivit lite fundersam över om Jetmir var till för mig som säljare eller för köparen.
    Har följt vänners försäljning med andra representanter. Läs mer
  • 2020-07-03

Moa P skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Fästningsgatan 10B.
    I samband med att jag kollade ett annat hus där Albin var mäklare fångade han upp mig och informerade om att ta bilder och lägga ut min då lägenhet på kommande då jag visste jag ville flytta I närtid. Därefter har det varit god kontakt, kunnat höra utav mig när som på dygnet i princip, fått snabbåterkoppling vid frågor. Väldigt nöjd. Tack Albin! Läs mer
  • 2020-07-02

Mari W skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Professionell och lyhörd säljare både mot oss säljer men även för köparen.
    Engagerad och lär känna huset innan han representerar det i en försäljning. Kanon på alla sätt! Läs mer
  • 2020-06-30

Benjamin A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Snabb, effektiv, professionell väldigt tillmötesgående. Mycket nöjd Läs mer
  • Caitlyn J

2020-06-29

Caitlyn J skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag köpte ett lite billigare men fortfarande fint hus i behov av renovering. Albin var fullt ärlig från början med vad som behöver åtgärdas och vad som skulle prioriteras samt såg till att visa allt!

Väldigt tillmötesgångande, väldigt trevlig och kontaktbar!

Kan verkligen rekommendera denna mäklaren! Läs mer
  • 2020-06-26

Leif L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt en villa i utkanten av Kristianstad. Mycket engagerad och kunnig mäklare. Snabb och professionell mäklare. Jetmit gjorde en god bedömning av försäljningspriset och förhandlade fram vårt önskepris och ett pris som även köparen var nöjd med. Hela affären har gått smidigt för oss. Läs mer
  • 2020-06-26

Georgette S skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Fick ett jättebra och professionellt bemötande av Albin! Man fick 100 procent tillit till honom! Han levde verkligen upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-06-11

Subhi S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag tycker att vi har fått en perfekt och professionell bemötande och skulle ge dem ett betyg av 5/5. Detta var inte ett bekymmer för mig men kanske något att tänka på i framtiden är att kanske inte prata så fort. Läs mer
  • 2020-06-04

Marie E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket bra Mäklare! En säljare som verkligen lägger focus på både säljare och köpare!
    Bästa mäklaren vi haft utan tvekan. Vi har sålt 5 ggr så vi är inga nybörjare. Läs mer
  • 2020-06-03

Wei Z skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt fritidshus. I am very pleased about the service. Läs mer
  • 2020-06-02

Hans E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt hus, okej bemötande, inte topp engagemang, gjorde sitt jobb Läs mer
  • Murat I

2020-06-01

Murat I skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Kan varmt rekommendera Albin👌💯💯

Vi sålde vår tomt via Albin och kände att han verkligen jobbade & ville vårt bästa.
    En otroligt engagerad mäklare som inte gav sig förens vi var nöjda.
    Väldigt duktig på att återkoppla och vi kände att han hade full koll under hela processen.

Alltid glad och positiv, kommer definitivt använda oss av honom i framtiden ifall tillfälle ges.

Ännu en gång, vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-06-22 Albin M svarar Murat I
    Tack för din fina rekommendation. Kul att du är nöjd och att det blev så bra.

Tack för förtroendet!

Ha en trevlig sommar!
  • 2020-06-01

Anna S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt huset. Jetmir är väldig professionell med sit arbete. Läs mer
  • 2020-05-29

Magnus S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bostad -villa!
    Engagerad ifrån första stunden tills mål ! Läs mer
  • 2020-05-29

Therése S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt en villa
    Trevligt och seriöst bemötande,aktiv
    Rekommenderar till andra! Läs mer
  • 2020-05-25

Elisabeth A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Hej! Har ännu ej träffat mäklaren. Träffat assisten och kollega. Svårt att komma med synpunkt då ..
    Mvh Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Elisabeth A
    Hej Elisabeth!

Tack för din feedback.

Jag har varit lite ledig under dessa dagar. Som tur är har jag kompetenta mäklarkollegor och assistenter som har kunnat hjälpa dig.

Jag får gratulera till ett bra köp. 😊
  • 2020-05-18

Gunnar Már H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har köpt hus. Har inte träffat honom, bara köpt via internet. Pratat med honom via Telefon, SMS och e-mail.
    Han svarar alltid samma dag och har svar på alla mina frågor.
    Inte haft något problem. Jag är nöjd. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Gunnar Már H
    Hej Gunnar!

Tack för din rekommendation. Kul att du är nöjd.
    Gratulerar till ditt nya hus. 😊
  • 2020-05-14

Balsam H skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag köpte ett hus, bemötande var så bar som helst. Svara snabbt på telefonen och lätt att ta kontakt med honom. Läs mer
    2020-05-19 Albin M svarar Balsam H
    Tack så mycket kul att ni är nöjda!
  • 2020-05-09

Jonna A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Proffesionell, trevlig och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • 2020-05-07

Claes J skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2a på 60kvm
    Trevligt och lättsamt bemötande.
    Bostaden såld innan den kom ut på marknaden, super bra! Läs mer
  • Philip K

2020-05-05

Philip K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    *Sålt bostadsrätt på 90 kvm i kristianstads centrum.

*Blev bemött väldigt bra med mig som kund i fokus och att lösa
    försäljningen tillsammans.

*Mina förväntningar var att få sålt bostaden. Blev positivt
    överraskad av att få en av skånes eller kanske skånes bästa
    mäklare.

*Sammanfattar det hela som väldigt smidigt och fick sålt
    lägenheten på endast 6 dagar med ett slutpris som jag
    förväntade. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Philip K
    Hej Phillip!

Tack för din fina rekommendation. Kul att du är nöjd och att det blev så bra.

Tack för förtroendet!
  • 2020-05-01

Zandra P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi sålde vår bostadsrätt i Osby och Daniel var med oss hela vägen med tydlig kommunikation och guidning! Vi är super nöjda med resultatet och den personliga assistansen vi fick av Daniel. Läs mer
  • 2020-04-28

Christer P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt fastigheten ca 10% högre än utgångsbudet. Mäklaren förklarade hela processen väldigt väl. Blev ungefär som förväntan.
    Rekommenderar mäklaren för vänner som önskar sälja eller köpa hus.
    Sammanfattar så här: sover gott igen. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Christer P
    Jag tackar så hjärtligt Christer!

Att du kan sova gott om nätterna igen är det absolut bästa betyg jag kunde fått. 😊

Jag hoppas att ni får trivas i ert nya boende.
  • 2020-04-28

Samuel Carl S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min första mäklare, snabb och kortfattad Läs mer
  • 2020-04-23

Claes A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi anlitade Jetmir Isufi för att sälja vår bostadsrätt. Han är en oerhört engagerad mäklare och gör verkligen sitt yttersta för att få till en bra försäljning. På mindre än 2 veckor från första kontakt till ett undertecknat avtal är mycket snabbt jobbat. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Claes A
    Tack för din rekommendation Claes!

Och tack för förtroendet. Fantastiskt kul att det blev så bra!

Jag hoppas att ni får trivas i ert nya boende. 😊
  • 2020-04-22

Jovan R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt Hus

Mäklaren var mycket professionell, kunnig och trevlig.
    Han var pedagogisk och hade bra svar på alla våra frågor och kom med många goda råd.
    Vår mäklare levde upp 100% till våra förväntningar.
    Vi kan varmt rekommendera Jetmir Isufi till liknande uppdrag. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Jovan R
    Jag tackar så hjärtligt för din fina rekommendation Jovan!
  • 2020-04-16

Bushra Abrahem H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag köpte ett hus. Mäklare var jätte tydligt och duktig. Han bemött oss på ett bra sätt som nu i korona tid. Läs mer
  • 2020-04-14

Ola L skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt lägenhet via Svenskfastighetsförmedling och Albin Mauritzon. Albin var mycket vänlig o påläst ang sälj objektet,vilket ingav stort förtroende och affären avslutades i god anda och med humöret på på topp.Och min total upplevelse av affären ,är mkt god!! Albin Mauritzson en *Comming man*...Jag gör gärna fler affärer med honom som mäklare. Läs mer
    2020-05-19 Albin M svarar Ola L
    Stort tack för den fina rekommendationen Ola. Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i denna fina lägenhet!
  • 2020-04-12

Marigona I skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Albin som mäklare! Vi blev väldigt nöjda med vår försäljning och Albin var engagerad och han höll alltid nära kontakten med oss vilket var uppskattande! Tack för en bra försäljning! Kan varmt rekommendera Albin som mäklare! Läs mer
    2020-05-19 Albin M svarar Marigona I
    Tack för de fina orden Marigona! Kul att ni är nöjda.
  • 2020-04-11

William P skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har köpt en 2:a i Fjälkinge blev mycket bra bemött trevlig grabb vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar då det va min första gång jag köpte bostad, kan bara säga mycket bra! Läs mer
    2020-05-19 Albin M svarar William P
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Jakob M

2020-04-11

Jakob M skrev om Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har sålt en 2a i Fjälkinge ,har blivit väl bemött och fått mina villkor besvarade, har haft bra kontakt. Mäklaren leverede verkligen en bra affär och min försäljning steg med 16%från utgångspriset..perfekt! Läs mer
    2020-05-19 Albin M svarar Jakob M
    Tack för en fin rekommendation Jakob. Kul att du är nöjd och jag önskar dig stort lycka till vid sökandet av drömhuset!
  • 2020-04-07

Per-åke A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sålt en villa. Bra bemötande och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-03

Sara Katarina A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Han visade ett stort engagemang och var alltid tillgänglig när jag hade några funderingar eller frågor! Kände att jag fick hjälp med allt jag behövde kring min försäljning! Mycket nöjd med min mäklare! Läs mer
  • 2020-04-03

Peter L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt lägenhet på Oxhagsvägen. Jetmir är enormt ambitiös och sätter verkligen sin kund i centrum och kan verkligen rekommendera honom som mäklare både vi köp och sälj. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Peter L
    Tack för din fin rekommendation Peter!

Kul att ni är nöjda. 😊
  • 2020-04-03

Seimone L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket bra bemötande och rekomenderar honom till alla :) Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Seimone L
    Tack för din fina rekommendation Seimone! Jag hoppas att ni får trivas i er nya lägenhet. 😊
  • 2020-03-30

Ronja D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte en bostadsrätt där Jetmir var mäklare och han skötte det väldigt professionellt. Han var väldigt trevlig, förklarade så att jag förstod allt vi gick igenom, har varit väldigt snabb på att svara i förberedelserna gällande försäljning och möte, väldigt tillmötesgående då jag hade 7 timmar bilkörning till mötet. Även nu när kontraktet är skrivet har han kontaktat mig för att fråga mig hur det känns och om det dykt upp någon fråga vilket jag verkligen uppskattar, det visar att han verkligen bryr sig om att båda parter är nöjda. Jag är supernöjd med Jetmir som mäklare i dessa affärer! Läs mer
  • 2020-03-14

Roger S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    På ett Professionellt sätt tog Jetmir hand om vår försäljning. En smidig affär där Jetmir skötte allt utmärkt. Läs mer
  • 2020-03-13

Jan Åke W skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt villa och köpt radhus.
    Fick ett mycket positivt bemötande av Jetmir.
    Jetmir uppfyllde med råge alla våra förväntningar.
    Vi kan med glädje rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling i Kristianstad. Läs mer
  • 2020-03-12

Ola L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Proffsigt och väl genomförd affär.Bra och yrkesmässigt bemötande , överförväntan . En genomgående god upplevelse .seriöst och yrkesmässigt ..... Läs mer
  • 2020-03-11

Charlott T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt bostad. Trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2020-03-11

Jimmi T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trevligt och väldigt duktig. Köpte en villa och blev jättebra bemött. Läs mer
  • VIKTOR I

2020-03-10

VIKTOR I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi hade ett oerhört trevligt och givande möte med Jetmir. En mäklare som besitter mycket kompetens och är väldigt trevlig. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-03-08

Hans L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bra engagemang från mäklaren. Lyssnade in mina önskemål. Letade upp objekt som passade efter min beskrivning. Snabba svar vid mobil kommunikation. Bra koll på bostadsföreningar. Bra information vid visningar. Skapade god kommunikation mellan köpare och säljare. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Hans L
    Jag tackar ödmjukast för din fina rekommendation Hans!

Hesslegatan 4, 291 22 Kristianstad