Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristianstad!

Här i Skånes största kommun med ett invånarantal på hela 80.000 människor finns massor av möjligheter och variation när det kommer till boende. Om du vill bo mitt inne i stan eller nära ett naturreservat med rikt djurliv är upp till dig. Våra mäklare på kontoret har god lokalkännedom och kan guida dig till ditt absoluta drömboende.

Våra mäklare har som alltid god erfarenhet och kännedom om bostadsmarknaden, och kan ge dig en kombinerad, trygg och lyckad bostadsaffär.

Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 412 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad 2

• sålde sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2021-06-24
    Väldigt tydligt.. detaljerad...
    Höga förväntningar som mäklaren har visat att han kan nå..
  • köpte sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2021-06-24
    Jetmir är det bästa och trevligaste mäklaren jag någonsin mött!!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Röke
    2021-06-23
    Daniel er venlig og imødekommende. Jeg følte, at han ville mig det bedste. Han havde en super god fornemmelse for, hvad boligen var værd. Jeg følte mig i gode hænder. Top karakter fra mig.
    2021-06-22
    Rekommenderar Jetmir Isufi starkt, Kristianstads bästa mäklare.
    Så kunnig och professionell.
    Stort tack Jetmir för att du hjälpte oss hitta vårat drömboende. 🌟🌸
    2021-06-22
    Alltid tillgänglig,, tålamod till 100..Ger inte upp och gör de bästa för alla part, för oss var de viktigt att kunna få information o svar och därför är han den bästa då har värkligen kämpar och svarar och finns där för oss...Starka rekomedationer på denna mäklare samt så säljar han och uppnår mål för en.
    • Österäng
    2021-06-19
    Förtroendeingivande och professionellt bemötande. Problemfri försäljning från första kontakten till kontraktsskrivningen. Kan rekommendera starkt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karl Dahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    • Villands Vånga
    2021-06-19
    Trevligt bemötande, lyhörd, lugn, organiserad, tillgänglig.
  • Leonora S
    • Näsby
    2021-06-17
    Vi har nu sålt två hus, Smultronstigen i Tollarp samt Lärkvägen i Kristianstad, via Jetmir Isufi.
    Jetmir har vid båda tillfällen varit professionell (värnat om både säljare och köpare), varit tillgänglig när som på dygnet , mycket engagerad och haft ett mycket gott bemötande.
    Jetmir lever upp till sitt goda rykte och är en mycket skicklig mäklare.
    Han har alltid kunden i centrum.
    • Viby
    2021-06-16
    Bra bemötande, tydlighet. Enkel att ha att göra med och ganska lätt att få tag i.
    2021-06-16
    väldigt bra bemötande. Han levde upp till våra förväntningar.
  • Carmen S
    2021-06-16
    Hej, otroligt bra bemötande, ringde när han lovade, pålitlig. Det känns väldig trygg att ha honom som mäklare.
    Professionell och sakkunnig.
    Fantastiskt bemötande och ger löpande information om läget. Ingiver trygghet och förtroende.
    Rekommenderas verkligen!
    • Arkelstorp
    2021-06-16
    Vänligt bemött, informativ o hjälpsam. huset blev sålt snabbt o till en familj som med all säkerhet tar väl hand om huset. Effektivitet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    • Kristianstad
    2021-06-11
    Han är jätte bra, duktig och hjälpa samm mäklare.
  • Leonora S
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2021-06-10
    Vi har nu sålt två hus, Smultronstigen 2 i Tollarp samt Lärkvägen 2 i Kristianstad, via Jetmir Isufi.
    Jetmir lever upp till sitt goda rykte och är en mycket skicklig mäklare.
    Han har alltid kunden i centrum.
    • Möllebacken
    2021-06-10
    Med allt nöjd.han är best meklare för sitt jobb.och han är trevligt med köpare och säljare. Med han man köner sig mycke säker
  • Henrik K
    • Viby
    2021-06-09
    Jag hade första kontakten med Jetmir för ett år sedan när vi började fundera på att sälja. Samtidigt som vi letade nytt och funderade på att bygga.

När allt var klart för hur vi skulle gå vidare kontaktades Jetmir igen. Pedagogisk genomgång av säljproccesen och grymma samarbetspartner fixade besiktning och fotografering med kanonresultat.
    Jetmir har ett stort kontaktnät med kunder och redan innan visning hade vi bud.

Jetmir är enormt tillmötesgående och ärlig och väldigt tydlig med att han jobbar för båda parter. Både säljare och köpare.

Jag är supernöjd med Jetmir och rekommenderar verkligen att arbeta med honom om ni vill ha en smidig affär.
    • Broby
    2021-06-09
    Vi är såå tacksamma att Daniel hjälpt oss sälja vårt unika hus. Han är proffsig, kunnig, vänlig och är snabb på och svara o fixa. Han är ärlig och omtänksam och vi har haft många glada skratt på denna resa! Han tog en plats i våra hjärtan!!
    • Bjärnum
    2021-06-07
    Han är kunnig i sitt område. Han har kunskap .
  • köpte sitt hus med hjälp av Karl Dahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2021-06-04
    En mäklare som gör ett toppen arbete .
    En hjälpsam mäklare som gör affären mellan köpare och säljare väldigt smidigt .
    Vill du ha en grym mäklare som vet sin grej så ska du välja Karl Dahlin!
    2021-06-03
    Jetmirs sålde min bostadsrätt. Hans servicenivå och bemötande är fantastiskt. Han svarar direkt på mejl och meddelanden. Han är noggrann och effektiv och letar upp den bästa möjliga matchningen mellan säljare och köpare. Blir det aktuellt för mig att någon gång sälja igen kommer jag utan tvekan att vända mig till Jetmir på nytt.
    • Vilan
    2021-06-02
    Har sålt huset innan visning, blev bemött på ett bra sätt.
    Han gjorde jobbet som det ska.
    Mycket nöjd med hans inställning och insats.
    • Östermalm
    2021-05-31
    Glöd som ingen annan mäklare har!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    • Östermalm
    2021-05-29
    Köpte en fantastisk lägenhet, Jetmir ordnade en extra visning för mig eftersom jag var bortrest innan, och tur var det eftersom det visade sig vara min drömlägenhet! Riktigt snabb och smidig affär, är jättenöjd med mitt köp!
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Östervärn
    2021-05-27
    Flygare hjälpte oss att köpa ett hus i Hässleholm och möttes på en väldigt varmt och påläst sätt.
    Visningen av huset var lysande och han hjälpte oss med de frågor vi hade.
    Sammanfattning.... Lysande!
    2021-05-26
    Köpt en lägenhet tillsammans med mina föräldrar
    Blev bra bemött, fick en privat visning vilket uppskattades.
    Allt levde upp till förväntningarna med servicen från fastighetsbyrån
    Det var en smidig affär. Kontrakt påskrivningen var tydlig och utförlig.
    Hade gärna haft måtten på väggar och tak i lägenhet för att underlätta för flytten, utöver det var allt bra.
    2021-05-25
    Etta på Sadelmakargatan Kstd. +Blev proffsigt bemötta. Fick svar på alla våra frågor. Ett positivt helhetsintryck. Vi är mycket nöjda. -Måtten på väggarna i de olika rummen tycker jag borde vara med i ett köp när man skriver på papper. Man vill ju alltid veta info om en vara man handlar, framför allt om det är en lgh man köper. Med vänlig hälsning, Marie
    • Degeberga
    2021-05-25
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Jetmir Isufi. Jag har hört om honom som en enorm duktig fastighetsmäklare från mina arbetskollegor. I våra möten/kommunikationer med Jetmir har han alltid varit positiv och saklig. Han är tillgänglig dygnet runt och har dessutom en mycket stor social kompetens. Viktigaste av allt - han levererade!! Snabbt och säkert!!

Margareta
    Lägenhet
    Trevligt och korrekt
    Som jag förväntar mig att bli bemött i affärer
    Totalt en seriös och korrekt affärsuppgörelse
    2021-05-21
    Hörde av mig till Jetmir när jag behövde sälja min bostadsrätt med kort varsel, och han tog sin an detta snabbt och smidigt. Har genom hela processen varit trevlig, positiv, avslappnad och trygg. Han har varit mån om både mig som säljare men verkar också vara mån om köparen. Att jag dessutom sålt för högre pris än vad jag hade förväntat mig var ett extra plus. Kan varmt rekommendera Jetmir.
    • Villands Vånga
    2021-05-18
    Jag har köpt ett hus på landet. Rakt igenom positivt och informativt bemötande. Mina förväntningar var att få ärliga svar om husets standard och det fick jag. Jag vet vad som behöver åtgärdas och känner mig trygg med det.
    • Kristianstad
    2021-05-18
    Det går snabbt och enkelt med Jetmir. Väldigt tydlig och tillmötesgående och inga konstigheter. En bra mäklare som sitter på mycket kunskap och är alltid tillgänglig
    2021-05-17
    • Gamla Näsby
    2021-05-16
    Jetmir sålde vårt radhus i Kristianstad. Nema problemas.
    Bra bemött och lätt tillgänglig på mejl.
    Jetmir levde upp till förväntningarna.
  • sålde sin stuga med hjälp av Karl Dahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    • Rigeleje
    2021-05-10
    Karl har på mitt uppdrag sålt en sommarstuga. Under hela precessen har han skött allt perfekt, bra kommunikation, snabb respons vid frågor och har hjälpt till att ordna alla papper. Jag kunde inte vara mer nöjd med Karl än vad jag är.
    • Charlottesborg
    2021-05-07
    Trevlig och professionell mäklare som gav ett bra intryck redan vid första mötet. Jetmir var positiv, hjälpsam och lyhörd för våra förväntningar och önskemål. Vi har sålt lägenhet och köpt villa via Jetmir och vi är väldigt nöjda med hans insats, bemötande, engagemang och det professionella hjälpen som vi fick av honom. Rekommenderar honom stark till alla som vill ha en snabb och smidig affär!
    2021-05-07
    We are looking for a villa for months until we met Jetmir. He was a flexible and great real estate agent who knows our call and find it quickly
    2021-05-05
    Jetmir är utmärkt person. Han är mycket duktig
    2021-05-04
    Vi har köpt marklägenhet. Väldigt trevligt bemötande och vi fick snabba svar på våra frågor. Vi är nöjda med köpet. //Eva o Björn
  • köpte sitt hus med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    • Hörby
    2021-05-04
    Jag köpte min villa med hjälp av Albin. Oehört hjälpsam och tydlig vilket verkligen uppskattades då jag köpte huset själv. En trygg affär, så nöjd!
    • Äspet
    2021-05-04
    Jetmir är som ingen annan mäklare jag arbetat med. Han är alltid tillgänglig, arbetar förebyggande och är väldigt, väldigt skicklig. För att sammanfatta Jetmir är han en gamechanger. Jag har aldrig varit så nöjd med en bostadsförsäljning som i samarbetet med Jetmir. Han är mäklarvärldens Zlatan.
  • Ellinor A
    • Öllsjö
    2021-05-03
    Snabb, hjälpsam, trevlig, tillgänglig!
    • Öllsjö
    2021-05-02
    Kan rekommendera Jetmir till andra. Försäljningen av lägenheten gick över förväntan.
  • Gunner J
    • Killeberg
    2021-04-30
    Vi har solgt vor fastighet i 28396 Killeberg med
    med kanoninsats av Daniel, tack för hjälpen...Marianne o Gunner
    2021-04-28
    Fullservice och en snabb och problemfri affär. Redan efter första mötet så presenterades ett antal intresserade kunder till köpet av min villa.
    • Parkstaden
    2021-04-26
    Jetmir har hjälpt oss med försäljningen av vår bostadsrätt i Kristianstad. Vårt intryck av Jetmir är att han är väldigt professionell och att han lever upp till sitt goda rykte, med råge. Vi är verkligen supernöjda med hela processen och kan varmt rekommendera Jetmir!
    2021-04-26
    Stig åt sidan Christian IV, Kristianstad har en ny kung.
    Snabb försäljning till en bra bit över utgångspriset.
    Kan ju inte va annat än helnöjd.
    • Sommarlust
    Vi sålde vår bostadsrätt
    Vi blev väl bemötta
    Vi hade förväntningar på bra betalt som han levde upp till
    Allt gick snabbt och smärtfritt
  • Desireé P
    • Fjälkinge Tätort
    2021-04-26
    Vi har både köpt hus genom Jetmir och han har även sålt vår lägenhet. Allting har gått väldigt smidigt och vi är mycket nöjda med båda affärerna. Vi har förstått varför han är en väldigt rekommenderad mäklare. Skulle vi göra någon bostadsaffär igen så vet vi vem vi ska anlita😊