Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

• BadgeSevenYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristianstad! Här i Skånes största kommun med ett invånarantal på hela 80.000 människor finns massor av möjligheter och variation när det kommer till boende. Om du vill bo mitt inne i stan eller nära ett naturreservat med rikt djurliv är upp till dig. Våra mäklare på kontoret har...

715 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Susann Maria O
Köpte en tomt med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Otroligt serviceinriktad och hjälpsam

Anne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hässleholm

Vänligt och trevligt bemötande. Bra information om läget.

Katarina J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Sölvesborg

Michel H. är social och lätt att få kontakt med. Han är lyhörd och ödmjuk. När jag haft åsikter ang. prissättning har han genast ändrat. Kanske borde han förklara sin åsikt. Eftersom han är proffs och vet bättre. Vi ville få huset sålt. Och det fick vi. Prissättning är min åsikt som Michel lyssnade på. Michel är en toppentrevlig person..Med tanke på sin ungdom är han synnerligen lämplig och duktig.

Ulla W
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hästveda

Husförsäljningen gick som på räls med en otroligt empatisk, ödmjuk och mycket proffsig mäklare. Jag kände mig så "sedd" och allt var enkelt och lätt. Mina frågor besvarades utan dröjsmål och jag fick en fortlöpande information om alla steg i försäljningen och även vad som sker "efter". Jag kände mig trygg i att jag kunde lämna situationen till mäklaren och inte behövde oroa mig för något steg av processen. Jag känner stor tacksamhet för hur denna husförsäljning sköttes!

Maud L
Sålde sitt hus med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Sölvesborg

Kunnig. Trevlig. Lätt att få tag på via telefon. Hjälpsam.

Niklas S
Kristianstad

Grym mäklare! Svarade snabbt när man hade frågor och har hållit mig uppdaterad under hela köpet ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Sten K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hässleholm

Mycket trevlig och hjälpsam och kunnig!

Jonny Ö
Västra Torup

En mycket duktig och kompetent mäklare plus mycket trevlig.

Gunilla S
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Hej. Jag har upplevt ett mycke trevligt bemötande. Gunilla Skog

Frida N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Kristianstad

trevligt bemötande. Bra återkoppling.

Jim F
Sölvesborg

Trevlig mäklare med snabba svar o enkla lösningar.

Gunilla S
Kristianstad

Serviceinriktad och målinriktad. Motsvarar våra förväntningar.

Margareta N
Vik

Trevlig och tillmötesgående vid kontraktsskrivningen så den kunde ske på min hemort.

Kristina B
Olofström

Enda anledningen till att Michel inte får ”exceptionellt” är att det är ett extremt betyg för extrema försäljningar. Michel gjorde ett utmärkt jobb gällande vår försäljning och vi rekommenderar honom varmt till alla som önskar en personlig kontakt på alla plan.

Evert J
Tollarp

Helt ok har gjort allt perfekt trevlig korrekt i allt som han åtagit sig.

Mohamed Shakir M
Sibbhult

Under en oerhört svår marknad med dagens ekonomiska läge lyckades Michel överträffa våra förväntningar genom otroligt hårt arbete, engagemang, drivkraft och ihärdighet. Att låta en mäklare förmedla ens fastighet förutsätter förtroende vilket Michel har förvaltat med bravur. Michel är en mycket kompetent mäklare som inte låter slumpen avgöra affärens utgång. Han lägger ner sin tid, sitt driv, kompetens och ger aldrig upp. Hädanefter kommer jag vända mig till Michel vid köp, rådgivning eller försäljning av bostad.

Johanna S
Köpte sitt hus med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Olofström

Michel har varit fantastisk under hela resan 🏡🗝☀️

Arbnor R
Karlshamn

Väldigt bra mäklare, mycket bra bemötande och artig. Michel har varit väldigt hjälpsam och jag kände mig trygg med att ha honom som mäklare. Jag rekommenderar verkligen honom.

Markus M
Näsum

Väldigt trevlig och lägger verkligen ner hela sin själ och energi i sitt arbete😁😁👍👍👍

Jörgen K
Mörrum

Hjälpsam, gav bra svar, inte påflugen. Trevligt mottagande på visning en.

Ingela K
Mörrum

Allt fungerade bra! Michael svarar snabbt på mail och telefon.

Sven R
Kristianstad

Hon är hur bra som helst. Lättsam och trevlig utan att tumma på professionaliteten. Kan både bekräfta mig som kund och vägleda med sin kunskap och erfarenhet. Hon kan inte vara så gammal, men i henne relaterar man ändå till en fullvuxen mäklare. Trevligt och tryggt.

Kenneth A
Gamla Näsby

Michel har varit mycket tillmötesgående Väldigt rar o trevlig person som är sig själv på ett ödmjukt sätt vilket jag har uppskattat. Kontakten mellan oss har varit bra o täta kontakter har funnits då det behövts. Marknaden är vad den är just nu men jag har känt tilltro till allt och vi är nöjda o har fått det Michel trodde från början. Mycket nöjda. Med vänlig hälsning Helen Andersson

Nurten Ertekin A
Kristianstad

Hi Hela processen var jättebra och enkelt sätt att sköta ärendet. Tack

Jonny E
Tollarp

mycket duktig har mycket ny tänkande och trevlig persson

David R
Näsby

Michel jobbar väldigt bra. Vi uppskattar hans förmåga. Bra jobbat!

Linnéa E
Kristianstad

Fantastisk mäklare ! Målmedveten, noga och trevlig. Skulle varmt rekommendera honom till alla som vill sälja sin bostad. Toppklass på kundservicen.

Elin F
Kristianstad

Trevligt och tillmötesgående arbetssätt. Snabb affär. Rekommenderar.

Hasan B
Broby

Vi har varit i kontakt och träffat många mäklare genom åren, men Michel är den som stack ut och bästa vi har träffat! Vi har varit väldigt nöjda med Michel under processen. Han jobbade på flitigt och kom med bra tips och förslag på vad vi kunde göra. Michels trevliga personlighet i kombination med hans kunnighet har varit en kontakt som jag har haft fullt förtroende för och litat på. Rekommenderar starkt!

Emil H
Näsby

Trevligt bemötande och tydlig under hela processen

Agneta B
Bjärnum

Daniel är en engagerad mäklare både till oss säljare och köpare. Har fullt förtroende för de uppdrag som han utför för oss alla som är i en försäljning eller köp process. Kan varmt rekommendera honom.

Ulf H
Bjärnum

mycket bra visning, bra information och kommunikation. Sympatisks person, inte för på, hjälpsam

Frida H
Vittsjö

Blev fantastiskt väl bemött, Daniel tog sig tid att lära känna oss som säljare för att kunna arbeta så smidigt som möjligt med oss. Var särskilt nöjd med hans genuina och ärliga förhållningssätt samt hans snabba svar - han var alltid tillgänglig och vi kände oss väldigt trygga med att lämna över försäljningen av vår bostad till honom. Han bemötte våra önskemål av tidsram för visningar och dylikt samt att han såg till att hålla oss kontinuerligt uppdaterade och förde vår talan väl med köparna. Vi är 100% nöjda med Daniel.

Maria J
Linderöd

Michel var mycket trevlig och gjorde allt för att svara på alla våra dumma frågor och han beskrev allting så att vi kunde förstå vad det innebar.

Michelle M
Östermalm

Michel var driven och framåt i sitt bemötande med oss. Han gav oss konkreta information om dagens bostadsläge och lovade att göra sitt bästa för att vi skulle blir nöjda med försäljningen av vår bostad. Det kan vi verkligen säga att vi är, det har gått snabbt och över förväntan. Vi kan varmt rekommendera Michel till andra som går i sälj- eller köptankar.

Adnan D
Kristianstad

Han var fantastisk med oss. Han var alltid där och han svarade på våra frågor och funderingar. Han nådde vårt riktpris. Väldigt tacksam för allt han gjorde för oss.

Lennart B
Arkelstorp

Bemötandet var väldigt bra. Michel har på ett väldigt bra sätt hållit mig informerad om de olika momenten under säljprocessen. Hjälpsam och trevlig.

Linh D
Näsby

Jag träffade Michel för första gången när jag var på en visning men det blev inget med den lägenheten. Michel var väldigt snabb och hjälpte mig att hitta andra lägenheter som passar mina önskemål och behov. Det dröjde inte länge och jag blev förtjust i den andra lägenheten så fort jag såg den. Michal är en ung och ambitiös kille. Jag blev imponerad av hur duktig och flitig han är. Jag känner mig väldigt bekväm och nöjd med Michel som mäklare och självklart med hans hjälp blev processen att hitta och köpa en lägenhet mycket enklare.

Digna S
Arkelstorp

Michel Haidar gör sitt jobb väldigt bra, utan problem är vi mycket nöjda.

Musse F
Näsby

Mäklaren fanns alltid när jag behövde honom. Han svarade alltid på mina frågor och var tillgänglig 24/7.

Samer A
Bjärnum

Han var väldigt snällt och hjälpsam.

Sare B
Charlottesborg

Han var hjälpsam ,tänksam , duktig och snabb.vi är väldigt tacksamma.

Burim R
Fjälkinge

Smidig hjälp och ett super bemötande. Kunde inte blivit bättre!

Nurten Ertekin A
Charlottesborg

Han var jätte hjälpsam och snäll person

Jan-Erik H
Sålde sitt hus med hjälp av Gunn Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Degeberga

Eftersom hon skadade sig i en ridolycka under sin semester var hon inte delaktig i själva försäljningen. Det borde ni veta innan ni skickar ut denna enkät.

Jonatan H
Kristianstad

Grym mäklare. Lätt att få tag i och återkopplade snabbt vid frågor eller funderingar, vilket vi tyckte var skönt. Upplevde Adnan som tillmötesgående för både säljaren (vi) och köparna. Mycket nöjda och skulle välja Adnan igen, alla gånger :)

Bente G
Sölvesborg

Min erfarenhet er at vi har blitt bemøtt av Max Bergdahl som en engasjert, grundig og faglig oppdatert megler som informert oss å fulgt oss opp under hele prossessen i vårt salg av vår eiendom. Så jeg kan anbefale han.

Inger S
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Sommarlust

Allting har varit jättebra med Adnan, rekommenderas.

Karin A
Kristianstad

Mäklaren har varit intresserad, nogrann, saklig, positiv i sitt förhållningssätt - proffessionell. Det har gjort att jag kännt mig trygg.

Rasmus J
Kristianstad

Han har svarat på alla frågor vi har haft och gett bra information om allt angående lägenheten, väldigt nöjd av köpet och väldigt nöjd med Adnan.