Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Hesslegatan 4, 291 22 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristianstad!

Här i Skånes största kommun med ett invånarantal på hela 80.000 människor finns massor av möjligheter och variation när det kommer till boende. Om du vill bo mitt inne i stan eller nära ett naturreservat med rikt djurliv är upp till dig. Våra mäklare på kontoret har god lokalkännedom och kan guida dig till ditt absoluta drömboende.

Våra mäklare har som alltid god erfarenhet och kännedom om bostadsmarknaden, och kan ge dig en kombinerad, trygg och lyckad bostadsaffär.

Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 169 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

• 2020-04-03

Peter L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt lägenhet på Oxhagsvägen. Jetmir är enormt ambitiös och sätter verkligen sin kund i centrum och kan verkligen rekommendera honom som mäklare både vi köp och sälj. Läs mer
  • 2020-04-03

Seimone L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket bra bemötande och rekomenderar honom till alla :) Läs mer
  • 2020-03-30

Ronja D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte en bostadsrätt där Jetmir var mäklare och han skötte det väldigt professionellt. Han var väldigt trevlig, förklarade så att jag förstod allt vi gick igenom, har varit väldigt snabb på att svara i förberedelserna gällande försäljning och möte, väldigt tillmötesgående då jag hade 7 timmar bilkörning till mötet. Även nu när kontraktet är skrivet har han kontaktat mig för att fråga mig hur det känns och om det dykt upp någon fråga vilket jag verkligen uppskattar, det visar att han verkligen bryr sig om att båda parter är nöjda. Jag är supernöjd med Jetmir som mäklare i dessa affärer! Läs mer
  • 2020-03-14

Roger S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    På ett Professionellt sätt tog Jetmir hand om vår försäljning. En smidig affär där Jetmir skötte allt utmärkt. Läs mer
  • 2020-03-13

Jan Åke W skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt villa och köpt radhus.
    Fick ett mycket positivt bemötande av Jetmir.
    Jetmir uppfyllde med råge alla våra förväntningar.
    Vi kan med glädje rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling i Kristianstad. Läs mer
  • 2020-03-12

Ola L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Proffsigt och väl genomförd affär.Bra och yrkesmässigt bemötande , överförväntan . En genomgående god upplevelse .seriöst och yrkesmässigt ..... Läs mer
  • 2020-03-11

Charlott T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt bostad. Trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2020-03-11

Jimmi T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trevligt och väldigt duktig. Köpte en villa och blev jättebra bemött. Läs mer
  • VIKTOR I

2020-03-10

VIKTOR I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi hade ett oerhört trevligt och givande möte med Jetmir. En mäklare som besitter mycket kompetens och är väldigt trevlig. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-03-08

Hans L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bra engagemang från mäklaren. Lyssnade in mina önskemål. Letade upp objekt som passade efter min beskrivning. Snabba svar vid mobil kommunikation. Bra koll på bostadsföreningar. Bra information vid visningar. Skapade god kommunikation mellan köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-03-06

Gazmend V skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi kan uppriktigt säga att bättre mäklare kan man inte ha att göra med, hans insats var över våra förväntningar! Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jetmir som var mycket engagerad, charmig och professionell, samtidigt ingav han en trygghet för både oss som säljare, men även köparna. Han har lett oss genom hela processen och vi har fått snabb feedback och förklaringar på alla våra frågor.

Vi kan verkligen rekommendera Jetmir , vare sig det gäller om du ska sälja eller köpa. Läs mer
  • 2020-03-02

Anton L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte vårt första hus. Mäklaren var väldigt bra och tillgänglig. Läs mer
  • 2020-03-01

Ervina M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag anlitade Jetmir då jag skulle sälja mitt hus.
    Jag har valt att ge Jetmir det högsta betyget för att:

Från ett första samtal till ett första möte, tog det endast två dagar.

Förtroendeingivande från allra första mötet med fokus på mig och mina önskemål för att jag ska bli nöjd.

Mycket kunnig och påläst inom sitt område

Har hållit det han lovat under hela säljprocessen.

Har varit tillgänglig under hela processen via, samtal, sms, mejl med snabb återkoppling.

Bra att bolla med. Har vågat ge sina synpunkter utifrån sin profession utan att fatta beslut åt mig.

Har överträffat mina förväntningar på slutpriset som var en bra bit över utgångspris och det jag hade som mål.

Alltid bra bemötande, positiv, glad, trevlig.

Uttrycket ” rätt man på rätt plats” stämmer verkligen in på Jetmir!

Mvh Ervina Läs mer
  • 2020-03-01

Johanna Å skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi fick väldigt bra hjälp vid köp av hus. Tillgänglig och trevlig, allt har känns väldigt tryggt! Kan varmt rekommendera Jetmr! Läs mer
  • 2020-03-01

Magnus A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag kom i kontakt med mäklaren när sålde min bostadsrätt och jag var nöjd från början till slut. Hela försäljningen skedde på ett professionellt sätt och han fanns alltid tillgänglig. Kan verkligen rekommendera Jetmir. Läs mer
  • 2020-02-29

Elzbieta S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt en mark lgh.
    Blev väldigt bemött av Jetmir!

Vid skrivningen av kontrakt var väldigt smidigt och var mycket tillmötesgående.

Kan varmt rekommendera andra säljare och köpare att anlita Jetmir! Läs mer
  • 2020-02-27

Fredrik A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min upplevelse o förväntningar jag hade blev riktigt bra! Jetmir skötte allt med vår köp av bostadsrätten klockrent!
    Anträffbar o behjälplig.
    Kan varmt rekommendera honom.
    /Fredrik A Läs mer
  • 2020-02-25

Charlotta S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jättetrevligt och tillmötesgående. Känns tryggt och bra allihopa! Läs mer
  • 2020-02-25

Margit Marianne N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde min mors hus på ett utmärkt sätt. Stort engagemang som gav resultat. Läs mer
  • 2020-02-19

Marcus S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har köpt lägenhet. Blev bemött på ett positivt och serviceinriktat sätt. Läs mer
  • 2020-02-18

Reidar G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Snabb service, Vi fick ett bra pris. Mycket gott bemötande, Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Reidar G
    Tack för rekommendationen Reidar och stort tack för att jag fått hjälpa er med försäljningen av bostadsrätten!
  • 2020-02-18

Kristina K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    En tvåa på oxhagsvägen. Vi hade en väldigt bra och förstående mäklare som noga arbetade efter våra behov, och alltid såg det ljusa i vår lägenhet.

Vår lägenhet såldes väldigt fort, tack vare mäklarens väletablerade relationer, vilket vi är tacksamma över. Det finns många mäklare i Kristianstad, men av ovanstående anledningar valde vi just Jetmir! Läs mer
  • 2020-02-18

Ingrid J skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Han är den bästa!!!! mäklare jag någonsin träffat skulle rekomdera han för kungen om jag kunde. Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Ingrid J
    Tack så oerhört mycket Ingrid!
    Jag hade gärna hjälpt till att förmedla något slott också, så säg bara till kungen när du träffar honom.
  • 2020-02-18

Caroline O skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt en bostadsrätt, 3a.
    Daniel är mycket professionell och trevlig och allt gällande detta lägenhetsköp har varit toppen. Superbra bemötande, snabb och tydlig kommunikation med en väldigt flexibel approach.
    Evigt tacksam för att han lyckades ordna en så snabb förhandsvisning och att affären gick i lås ganska omgående.

Stort Tack till Daniel!

Mvh Caroline Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Caroline O
    Tack snälla Caroline för rekommendationen!
    Det har varit lätt att hjälpa dig på bästa sätt eftersom du själv varit väldigt flexibel.
    Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
  • 2020-02-12

Rahbar Z skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag köpte en villa.
    Jag fick utmärkt bemötande.
    Jag upplevde stor tillit med en hjälpsam och erfaren mäklare med mycket kunskap. Läs mer
  • 2020-02-12

Andreas M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde bostadsrätt snabbt och engagerat. Fantastiskt engagemang. Rekommenderas skarpt!!! Läs mer
  • 2020-02-11

Per T skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Lätt, smidigt och trevligt....................................................... Läs mer
    2020-02-18 Daniel Flygare svarar Per T
    Tack Per för rekommendationen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra med er nya fastighet.
  • 2020-02-02

Karolina Å skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Mycket trevlig, sympatisk och tjänstvillig mäklare. Vi har köpt en liten gård som vi ser fram emot att flytta till! Vi har bara positiva erfarenheter av visningar, telefon- och mailkontakter samt kontraktsskrivning mm. Mvh/ Kerstin och Kenneth Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Karolina Å
    Tack för rekommendationen Kerstin och Kenneth!
    Vad roligt att ni känner er nöjda med alla momenten och jag hoppas att ni kommer trivas kanon när ni nu flyttar lite närmre barn och barnbarn.
  • 2020-02-01

Doris Elisabeth P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Daniel har alltid varit tillgänglig, både på mail, SMS och telefonen. Han har på ett mycket proffsigt sätt besvarat våra frågor. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Doris Elisabeth P
    Tack för rekommendationen Doris! Det har varit ett trevligt samarbete vi haft och det är en skön känsla att vi lyckades hitta en köpare som ni själva också kände var rätt för ert hus.
    Hoppas ni kommer trivas med att flytta in till stan.
  • 2020-01-30

Joakim A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt villa i Hässleholm. Har haft tät kontakt med Daniel som hela tiden varit saklig men varm i sitt bemötande. Både jag och min sambo har känt oss trygga genom hela affären. Daniel agerade över våra förväntningar där han tog hänsyn till både säljare och köpare genom hela processen. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Joakim A
    Tack så mycket Joakim! Det glädjer mig att ni har känt er trygga och ni kommer att få ett oerhört trevligt hus att få flytta in i. Jag tror att ni kommer trivas kanon där.
  • 2020-01-30

Emma J skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi träffade 3 olika mäklarbyråer när vi bestämde oss för att sälja vårt hus. Det kändes genast tryggt med Daniel och valde att han skulle hjälpa oss sälja vårt hus. Vi är glada att vi gjorde det valet och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Emma J
    Tack snälla för rekommendationen Emma!
    Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er vid försäljningen och att vi kunde hitta den lösningen som blev bäst för just er.
  • 2020-01-22

Jimmy B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt en bostadsrätt
    Jag blev väldigt bra och proffsigt bemött
    Jetmir överträffade alla förväntningar som tillgänglighet, återkopplingen på frågor, värdering på lägenhet samt att hitta en seriös köpare/ rätt köpare
    Väldigt positiv och engagerad
    Jetmir är i särklass den bästa mäklare jag har haft kontakt med Läs mer
  • 2020-01-22

Johnny N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt lägenhet.ska sälja hus.
    Trevligt bemött.
    Förväntningarna uppföljda.
    Allt har hittills fungerat bra. Läs mer
  • Victoria H

2020-01-21

Victoria H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Fantastisk mäklare! Han lyssnar på sina kunder, driver fram ens mål och önskningar och bara sätter allt på pricken!

Rekommenderar honom till ALLA! Läs mer
  • 2020-01-20

Dick S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt radhus.
    Mycket väl bemött av mäklaren.
    Svarade upp mot förväntningarna.
    Skulle anlita Jetmir igen om det var aktuellt. Läs mer
  • Esat M

2020-01-18

Esat M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte radhus. Och jag kan beskriva Jetmir som en toppen mäklare från 1 till 10 så får han av mig en stor 10. Han är klar och tydligt. Så han ska ha ett stort tack från oss han är bäst. Läs mer
  • 2020-01-17

Martin J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Grymt bra service!! Det märks att han finns där för dig, riktigt bra. Skulle absolut rekommendera honom Läs mer
  • 2020-01-16

Ibrahim M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir fick min lägenhet såld kvickt, smidigt och effektivt. Mycket god kontakt under hela processen och väldigt flexibel med sin tillgänglighet. Hade stenkoll på allt. Det enda jag behövde göra var att lämna lägenheten under visningstiden & sedan underteckna lite papper. Enkelt! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-01-12

Anton M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Väldigt hjälpsam. Vi skulle på semester när visningarna på objektet var inplanerade men Jetmir ordnade en förhandsvisning till oss utan några besvär! Läs mer
  • 2020-01-11

Kristoffer N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi sålde en bostadsrätt som jetmir lyckades sälja till ett bra pris innan visning. En väldigt trevlig, duktig och ambitiös mäklare som gör allt för att vi skulle få så mycket som möjligt för bostaden.
    Han gjorde verkligen ett grymt jobb! Läs mer
  • 2019-12-17

Christian Y skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag försökte under sommaren sälja med en billigare mäklare i över 3 månaders tid utan att få ett bud på utgångspriset 1.500.000.

Under hösten ringde jag Jetmir Isufi på Svenskfastighetsförmedling som gav mig en del tips på småsaker som behövdes åtgärdas. 3 veckor efter det såldes huset för 1.650.000.

Jag är mycket mycket nöjd och kan starkt rekommendera Jetmir.
    Han kan verkligen sitt jobb.

Kvällsbilderna var väldigt fina.

Christian Läs mer
  • 2019-12-15

Johannes S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bra kund bemötande, mycket bra på att förklara till kunder som köper för första gången. Läs mer
  • 2019-12-11

Christina Marianne A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bostadsrätt. Bemötande Engagerat. Trevligt Informativt. Vänlig och ett respektfullt intryck. Kunnig och tillgänglig vid frågor.
    Levde upp till alla förväntningar. Kan rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-12-10

Nejra H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt hus med hjälp utav Jetmir, väldigt trevligt bemötande och allt kändes tryggt och informativt! Gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2019-12-06

Drago S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    ???????????????????!!!?????????????????¿ Läs mer
  • 2019-12-06

Miranda B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bra bemötande, inget att klaga på. Läs mer

Nils P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har sålt min mormors dödsbo.
    Jetmir var professionell från början till slut och höll mig uppdaterad under hela vägens gång. Tillgänlig när man behövde honom och löste alla eventuella frågetecken längs resans gång.

Jag hade höga förväntningar på vårat slutpris och jag kände att Jetmir var den personen som skulle kunna få till det, vilket han gjorde!

Helheten är vi samtliga arvtagare supernöjda med allt Jetmir har gjort och skulle verkligen rekommendera honom till samtliga försäljningar. Läs mer
  • 2019-12-06

Daniel J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt ett fristående radhus.
    Trevlig och professionell.
    Mäklaren levererade över förväntan. Läs mer
  • 2019-12-05

Fredrik H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag och min fru har sålt en enplansvilla i Kristianstad och processen och hanteringen har skötts på ett proffsigt och affärsmannamässigt skickligt tillvägagångssätt.

Vi blev bemötta med ett stort engagemang och drivkraft från Jetmir. Han var lyhörd och angelägen om att vi som säljare samt köparen skulle känna sig trygga och säkra med försäljning/köp, vilket var viktigt för oss.

Förväntningarna vi hade infriades med största belåtenhet. Snabb process från första mötet tills vi beställde uppdraget och sedermera avslut. Priset för fastigheten låg inom spannet för det som utlovats och dialogen under budgivningen fungerade smidigt och rakt.

Sammanfattningsvis så kan vi starkt rekommendera Jetmir och Svenskt Fastighetsförmedling. Seriöst bemötande, smidig process och det kändes tryggt och ärligt hela vägen. Mycket nöjda!

//Fredrik Hansson och Louise Lilja, Timotejvägen 1 Kristianstad Läs mer
  • 2019-12-03

Marie O skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har sålt ett hus som gick snabbt och smidigt att sälja Läs mer

Hesslegatan 4, 291 22 Kristianstad