Daniel Flygare
Registrerad mäklare sedan 2019-02-18
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 24 Läs vad Daniel Flygare

• Anneli G sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-07-23

Osby
    Daniel är en enormt duktig mäklare. Jag har bara positiva upplevelser av honom. jag har sålt 2 olika fastigheter. Läs mer
  • Olle B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-07-20

Vinslöv
    Han är en trevlig påg som är lätt att tycka om.Tyvärr kom han lite för sent till nästan alla möten då det samtidigt skulle komma köpare vid visning. Säljaren - jag - fick inte tid för att informera honom om vad som Läs mer
  • Annika S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-07-20

Vinslöv
    Vi har sålt en fastighet.

Mycket bra bemötande och allt igenom processen över lag bra hanterat.

Förbättringspotential:
    - att komma i tid innan visningar och möten för uppdateringar av info säljare vs mäklare.
    - att hålla kontraktsgenomgången något mer fokuserad.

Vi kan varmt rekommendera Daniel Flygare för andra uppdrag. Läs mer
  • Jonna A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-05-09

2:a
    Centrum
    Proffesionell, trevlig och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • Claes J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-05-07

2:a
    Centrum
    2a på 60kvm
    Trevligt och lättsamt bemötande.
    Bostaden såld innan den kom ut på marknaden, super bra! Läs mer
  • Zandra P sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-05-01

Osby
    Vi sålde vår bostadsrätt i Osby och Daniel var med oss hela vägen med tydlig kommunikation och guidning! Vi är super nöjda med resultatet och den personliga assistansen vi fick av Daniel. Läs mer
  • Per-åke A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-04-07

Älmhult
    Sålt en villa. Bra bemötande och smidigt. Läs mer
  • Reidar G sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Hässleholm
    Snabb service, Vi fick ett bra pris. Mycket gott bemötande, Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Reidar G
    Tack för rekommendationen Reidar och stort tack för att jag fått hjälpa er med försäljningen av bostadsrätten!
  • Ingrid J köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Tyringe
    Han är den bästa!!!! mäklare jag någonsin träffat skulle rekomdera han för kungen om jag kunde. Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Ingrid J
    Tack så oerhört mycket Ingrid!
    Jag hade gärna hjälpt till att förmedla något slott också, så säg bara till kungen när du träffar honom.
  • Caroline O köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Hässleholm
    Köpt en bostadsrätt, 3a.
    Daniel är mycket professionell och trevlig och allt gällande detta lägenhetsköp har varit toppen. Superbra bemötande, snabb och tydlig kommunikation med en väldigt flexibel approach.
    Evigt tacksam för att han lyckades ordna en så snabb förhandsvisning och att affären gick i lås ganska omgående.

Stort Tack till Daniel!

Mvh Caroline Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Caroline O
    Tack snälla Caroline för rekommendationen!
    Det har varit lätt att hjälpa dig på bästa sätt eftersom du själv varit väldigt flexibel.
    Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Jetmir Isufi