Daniel Flygare
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 17 Läs vad Daniel Flygare

• Reidar G sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Snabb service, Vi fick ett bra pris. Mycket gott bemötande, Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Reidar G
    Tack för rekommendationen Reidar och stort tack för att jag fått hjälpa er med försäljningen av bostadsrätten!
  • Ingrid J köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Tyringe
    Han är den bästa!!!! mäklare jag någonsin träffat skulle rekomdera han för kungen om jag kunde. Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Ingrid J
    Tack så oerhört mycket Ingrid!
    Jag hade gärna hjälpt till att förmedla något slott också, så säg bara till kungen när du träffar honom.
  • Caroline O köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Köpt en bostadsrätt, 3a.
    Daniel är mycket professionell och trevlig och allt gällande detta lägenhetsköp har varit toppen. Superbra bemötande, snabb och tydlig kommunikation med en väldigt flexibel approach.
    Evigt tacksam för att han lyckades ordna en så snabb förhandsvisning och att affären gick i lås ganska omgående.

Stort Tack till Daniel!

Mvh Caroline Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Caroline O
    Tack snälla Caroline för rekommendationen!
    Det har varit lätt att hjälpa dig på bästa sätt eftersom du själv varit väldigt flexibel.
    Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
  • Per T köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-02-11

Älmhult
    Lätt, smidigt och trevligt....................................................... Läs mer
    2020-02-18 Daniel Flygare svarar Per T
    Tack Per för rekommendationen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra med er nya fastighet.
  • Karolina Å köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-02-02

Vanneberga
    Mycket trevlig, sympatisk och tjänstvillig mäklare. Vi har köpt en liten gård som vi ser fram emot att flytta till! Vi har bara positiva erfarenheter av visningar, telefon- och mailkontakter samt kontraktsskrivning mm. Mvh/ Kerstin och Kenneth Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Karolina Å
    Tack för rekommendationen Kerstin och Kenneth!
    Vad roligt att ni känner er nöjda med alla momenten och jag hoppas att ni kommer trivas kanon när ni nu flyttar lite närmre barn och barnbarn.
  • Doris Elisabeth P sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-02-01

Knislinge
    Daniel har alltid varit tillgänglig, både på mail, SMS och telefonen. Han har på ett mycket proffsigt sätt besvarat våra frågor. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Doris Elisabeth P
    Tack för rekommendationen Doris! Det har varit ett trevligt samarbete vi haft och det är en skön känsla att vi lyckades hitta en köpare som ni själva också kände var rätt för ert hus.
    Hoppas ni kommer trivas med att flytta in till stan.
  • Joakim A köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-01-30

Hässleholm
    Köpt villa i Hässleholm. Har haft tät kontakt med Daniel som hela tiden varit saklig men varm i sitt bemötande. Både jag och min sambo har känt oss trygga genom hela affären. Daniel agerade över våra förväntningar där han tog hänsyn till både säljare och köpare genom hela processen. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Joakim A
    Tack så mycket Joakim! Det glädjer mig att ni har känt er trygga och ni kommer att få ett oerhört trevligt hus att få flytta in i. Jag tror att ni kommer trivas kanon där.
  • Emma J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2020-01-30

Hässleholm
    Vi träffade 3 olika mäklarbyråer när vi bestämde oss för att sälja vårt hus. Det kändes genast tryggt med Daniel och valde att han skulle hjälpa oss sälja vårt hus. Vi är glada att vi gjorde det valet och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Emma J
    Tack snälla för rekommendationen Emma!
    Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er vid försäljningen och att vi kunde hitta den lösningen som blev bäst för just er.
  • Christer N köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2019-10-30

Bjärnum
    Mala
    Väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Christer N
    Tack för omdömet Chrille och jag ser fram emot att se utvecklingen som stationen ska genomgå.
  • Claudia G
    Claudia G köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

2019-10-22

Eneryda
    We bought a house for my parents, and Daniel was very flexible and patient with us. He booked the meeting according to our schedule, and he called us and discussed as many times as needed. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Claudia G
    Thank you Claudia, it has been my pleasure all of the way. Hope that your parents will enjoy the house.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Jetmir Isufi