Daniel Flygare

Daniel Flygare

Daniel Flygare är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Daniel Flygare har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Daniel Flygare har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Flygare har haft 31 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 71 Läs vad Daniel Flygare

• sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket vänligt och trevligt bemött från första början. Vi förväntade oss en trevlig, lugn och saklig person, med rimlig tolkning av läget. Första intrycket var mycket bra och vi bestämde oss direkt Han har verkligen levt upp till det. Han fixar och ordnar allt i samband med att köpet är klart på ett fint sätt.

Mycket bra!
    • Hörja
    2022-09-15 Verifierad kund
    Snabbt och trevligt bemötande.
    Mycket nöjda med hela hans agerande från första möte till försäljning.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Daniel är väldigt kompetent mäklare som vill både köpare och säljares bästa. Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar men kan inte säga att jag upplever att det finns något som Daniel inte levde upp till.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemött. Han var väl förberedd och såg till att affären skedde på ett bra och smidigt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel har skött allt på ett mycket professionellt och förtroendeingivande vis. Rekommenderar honom starkt!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel är lompetent, lugn och driven.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel är mycket professionell som mäklare och samtidigt ödmjuk och trevlig i sitt bemötande.

Han lyckades på ett bra och effektivt sätt genomföra försäljningen av vårt hus till det pris vi förväntade oss.

Vi skulle absolut anlita Daniel igen inför framtida husaffärer!
    • Skälsböke
    2022-05-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, vi var överens om det mesta. Att försäljningen skulle gå snabbt, inga hinder på vägen.
    Mycket bra marknadsföring, arbetade tillsammans. Det blev lite strul med köparna, eftersom de inte hade klart med sin bank helt. Men Daniel är en mycket lugn person, fick oss att vänta ett par dagar. Sedan drog han försäljningen i hamn. De gick också snabbt med försäljningen och vi blev nöjda med priset vi fick för fastigheten. Kan varmt rekommendera mäklare Daniel Flygare
    • Skälsböke
    2022-05-09 Verifierad kund
    Daniel bemötte oss med självförtroende och kändes lugn, säker och trygg.
    Han fick oss att känna oss trygga och bemötte oss utifrån våra förutsättningar och personlighet det va fint. Kändes även som säljarna hade fått samma uppfattning.
    Sammanfattningsvis ser vi fram emot att han hjälper oss att sälja vårt nuvarande hus, jag är helt säker på att vi kan få det sålt och få ut det rätta värdet.
    • Ljungdala
    2022-02-28 Verifierad kund
    Bemötandet har varit professionellt, inte alltför käckt och pushigt. Daniel har varit angelägen om att tillgodose våra önskemål och hitta bra praktiska lösningar.
    De återkopplingar vi har fått har varit bra, dock kunde vi önskat några fler återkopplingar då försäljningen har dragit ut lite på tiden.