Daniel Flygare

Daniel Flygare

Daniel Flygare är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Daniel Flygare har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Daniel Flygare har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Flygare har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

81 omdömen om Daniel Flygare

Sedan starten hos Reco 2019
Susann Maria O
Köpte en tomt med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Otroligt serviceinriktad och hjälpsam

Anne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hässleholm

Vänligt och trevligt bemötande. Bra information om läget.

Ulla W
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hästveda

Husförsäljningen gick som på räls med en otroligt empatisk, ödmjuk och mycket proffsig mäklare. Jag kände mig så "sedd" och allt var enkelt och lätt. Mina frågor besvarades utan dröjsmål och jag fick en fortlöpande information om alla steg i försäljningen och även vad som sker "efter". Jag kände mig trygg i att jag kunde lämna situationen till mäklaren och inte behövde oroa mig för något steg av processen. Jag känner stor tacksamhet för hur denna husförsäljning sköttes!

Sten K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hässleholm

Mycket trevlig och hjälpsam och kunnig!

Jonny Ö
Västra Torup

En mycket duktig och kompetent mäklare plus mycket trevlig.

Gunilla S
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Hej. Jag har upplevt ett mycke trevligt bemötande. Gunilla Skog

Agneta B
Bjärnum

Daniel är en engagerad mäklare både till oss säljare och köpare. Har fullt förtroende för de uppdrag som han utför för oss alla som är i en försäljning eller köp process. Kan varmt rekommendera honom.

Ulf H
Bjärnum

mycket bra visning, bra information och kommunikation. Sympatisks person, inte för på, hjälpsam

Frida H
Vittsjö

Blev fantastiskt väl bemött, Daniel tog sig tid att lära känna oss som säljare för att kunna arbeta så smidigt som möjligt med oss. Var särskilt nöjd med hans genuina och ärliga förhållningssätt samt hans snabba svar - han var alltid tillgänglig och vi kände oss väldigt trygga med att lämna över försäljningen av vår bostad till honom. Han bemötte våra önskemål av tidsram för visningar och dylikt samt att han såg till att hålla oss kontinuerligt uppdaterade och förde vår talan väl med köparna. Vi är 100% nöjda med Daniel.

Samer A
Bjärnum

Han var väldigt snällt och hjälpsam.