Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm!

Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig hemma på riktigt!

Vackra Hässleholm i Skåne har mer än bara järnvägar och knutpunkter. Här kan du hitta både villor och bostadsrätter, mer centralt eller med närhet till den skånska landsbygden.

Ta hjälp av oss med din bostadsaffär!

98 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2023-01-26 Verifierad kund
    Han var väldigt snällt och hjälpsam.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Sjödin en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-12-19 Verifierad kund
    Tycker att jag blev väldigt bra bemött! Mäklaren gav ett förtroendegivande intryck,väldigt tydlig med vilka ambitioner han hade och hur försäljningen skulle gå tillväga! Mycket engagerad, hjälpsam och mån om att alla skulle bli nöjda med försäljningen av bostaden.
    Tusen tack för de fina orden Lars och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljning. Alexander Sjödin
    2022-12-18 Verifierad kund
    Alexander har fungerat mycket bra. Varit tillgänglig 24/7 och på ett enkelt och tydligt sätt guidat oss igenom denna process. Jag rekommenderar mer än gärna honom för både köpare och säljare
    Tack Åsa för ett mycket bra samarbete. Är super tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning och jag blir väldigt glad för de fina orden, tack! Alexander Sjödin
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Sjödin en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-12-18 Verifierad kund
    Blev väl bemött av Alexander, proffesionell på alla sätt och vis. Vi hade stora förväntningar och Alexander uppfyllde alla dom och lite till utöver det. Väldigt hjälpsam och förståelig. Har svar på alla frågor man har. Rekommenderas starkt att köpa hus/lägenhet via Alexander! Ni kommer inte bli besvikna
    Tusen tack för de fina orden, det värmer väldigt mycket Minavere.
    Vill passa på att önska ett stort lycka till i ert nya hus och hoppas att ni kommer trivas.
    Alexander Sjödin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Sjödin en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-12-03 Verifierad kund
    Mycket engagerad och professionell mäklare med tydlig information genom hela säljprocessen.
    Stort tack Anders för de fina orden. Alexander Sjödin
    2022-11-30 Verifierad kund
    Jättetrevlig mäklare. Känner sig trygg med honom. Han svarade snabbt på frågor och gav bra råd. Kunde inte vara nöjdare
    Tack för de fina orden Cecilia & tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Alexander Sjödin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Sjödin en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-11-30 Verifierad kund
    utmärkt specialist, sympatisk person, hjälpte oss med att köpa en lägenhet
    Tack så mycket för de fina orden Ivan! Alexander Sjödin
    2022-11-26 Verifierad kund
    • Jag blev väl bemött av Alexander!
    • Vi hade högre förväntningar.
    • Alexander är väldigt omtänksam o vänlig!
    Tack för de fina orden Silvana. Alexander Sjödin
    2022-11-19 Verifierad kund
    Lyhörd och tillmötesgående mäklare som gjort allt han kunnat för att vår fastighetsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt.
    Tusen tack för de fina orden Annika. Alexander Sjödin
    2022-11-19 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande, glad och öppen. Han var ärlig och noggrann på visningen, förklarade tydligt och svarade på våra frågor. Vi fick hjälp med det vi behövde, och fick snabb återkoppling.

Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen!
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden Emelie.
    Önskar er ett stor lycka till med ert nya hus!
    2022-11-17 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare!

Blev direkt mött med ärlighet och på ett professionellt sätt.
    Hjälpte oss hela vägen igenom med fantastiskt service. Har han inte svar på en av dina frågor så gör han sitt absolut bästa att ta reda på svaret och återkomma. Tar sig tid att återkoppla hela tiden och lämnar inte en undrande eller svarslös.
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden Kevin och vill passa på att önska er stort lycka till i ert nya hus! Alexander Sjödin
    2022-10-11 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Alexanders arbete.
    Stort tack för de fina orden Lars och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning.
    Vi är inte färdiga ännu, utan processen fortsätter med jakten på nytt boende.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Engagerad. Bra bemötande. Återkopplade och hade en bra dialog under tiden vilket vi hade som ett krav innan vi skrev vårt avtal. Försäljningen gick snabbt utan för många visningar.
    Däremot efter försäljningen så upplever jag inte att han återkopplat i samma utsträckning på frågor som vi haft.
    Hej Marie.
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om hur du upplevt mig i försäljningsprocessen av er villa. Jag blir väldigt glad över den positiva feedback som du upplevt under försäljningsprocessen.

Någonstans efter försäljningen är det uppenbart att jag brustit utifrån dina förväntningar och det tar jag fullt ansvar för och kan bara be om ursäkt för det. Jag tar till mig av det du skriver och ser till att göra det bättre i kommande process och hoppas att det känns okej.

Tack för din feedback.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt behjälplig, engagerad och tillgänglig under hela processen. Han förklarade tydligt steg efter steg, vilket gjorde att vi kände oss trygga med köpet.
    Tack Magdalena för de fina orden. Alexander Sjödin
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket vänligt och trevligt bemött från första början. Vi förväntade oss en trevlig, lugn och saklig person, med rimlig tolkning av läget. Första intrycket var mycket bra och vi bestämde oss direkt Han har verkligen levt upp till det. Han fixar och ordnar allt i samband med att köpet är klart på ett fint sätt.

Mycket bra!
    • Hörja
    2022-09-15 Verifierad kund
    Snabbt och trevligt bemötande.
    Mycket nöjda med hela hans agerande från första möte till försäljning.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-09-07 Spontant omdöme
    Kan starkt rekommendera Daniel som hjälpte oss med försäljningen av en bostadsrätt i ett komplicerat dödsbo. Oerhört professionellt bemötande och handhavande genom hela processen.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Tack Alexander för hjälpen att sälja vårt hus! Försäljningen var snabb och smidig. Alexander ingav stort förtroende som mäklare genom ärlighet och fint bemötande. Allt kändes tryggt och professionellt. Rekommenderas!
    Jag tackar ödmjukast för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Stort lycka till framöver. Alexander Sjödin
    2022-09-05 Verifierad kund
    Alexander agerar på ett professionellt sätt.

Jag uppskattar sättet han känns transparent och ärlig - vilket ger mig som köpare en trygghet.

Tack Alexander för att du hjälpte oss hitta vårt drömhus!
    Stort tack för de fina orden.
    Stort lycka till med ert nya hus.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Alexander Sjödin som mäklare. Han har varit väldigt stöttande i processen att sälja vårt hus. Alltid funnits tillgänglig och gjort sitt yttersta för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Trevligt och proffesionellt bemötande, kan varmt rekommendera honom som mäklare!
    Tusen tack för de fina orden och stort lycka till framöver. Alexander Sjödin
    2022-09-01 Verifierad kund
    Daniel är väldigt kompetent mäklare som vill både köpare och säljares bästa. Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar men kan inte säga att jag upplever att det finns något som Daniel inte levde upp till.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Mycket proffsig! Fick snabb kontakt och snabb återkoppling. Superduktig mäklare som jag kommer att rekommendera till andra!
    Stort tack för de fina orden. Alexander Sjödin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemött. Han var väl förberedd och såg till att affären skedde på ett bra och smidigt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel har skött allt på ett mycket professionellt och förtroendeingivande vis. Rekommenderar honom starkt!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel är lompetent, lugn och driven.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel är mycket professionell som mäklare och samtidigt ödmjuk och trevlig i sitt bemötande.

Han lyckades på ett bra och effektivt sätt genomföra försäljningen av vårt hus till det pris vi förväntade oss.

Vi skulle absolut anlita Daniel igen inför framtida husaffärer!
    • Skälsböke
    2022-05-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, vi var överens om det mesta. Att försäljningen skulle gå snabbt, inga hinder på vägen.
    Mycket bra marknadsföring, arbetade tillsammans. Det blev lite strul med köparna, eftersom de inte hade klart med sin bank helt. Men Daniel är en mycket lugn person, fick oss att vänta ett par dagar. Sedan drog han försäljningen i hamn. De gick också snabbt med försäljningen och vi blev nöjda med priset vi fick för fastigheten. Kan varmt rekommendera mäklare Daniel Flygare
    • Skälsböke
    2022-05-09 Verifierad kund
    Daniel bemötte oss med självförtroende och kändes lugn, säker och trygg.
    Han fick oss att känna oss trygga och bemötte oss utifrån våra förutsättningar och personlighet det va fint. Kändes även som säljarna hade fått samma uppfattning.
    Sammanfattningsvis ser vi fram emot att han hjälper oss att sälja vårt nuvarande hus, jag är helt säker på att vi kan få det sålt och få ut det rätta värdet.
    • Ljungdala
    2022-02-28 Verifierad kund
    Bemötandet har varit professionellt, inte alltför käckt och pushigt. Daniel har varit angelägen om att tillgodose våra önskemål och hitta bra praktiska lösningar.
    De återkopplingar vi har fått har varit bra, dock kunde vi önskat några fler återkopplingar då försäljningen har dragit ut lite på tiden.
    • Ljungdala
    2022-02-28 Verifierad kund
    Allt flöt på bra från början till slut.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Centrum
    2022-02-24 Verifierad kund
    Mycket Bra .......................................................................................................................................................................
    2022-02-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Kunnig.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Mycket jordnära, lätt att konversera med, påläst. Kort sagt trevligt bemötande mot en trygg fastighetsaffär.
    2022-01-20 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare som brinner för sina kunder.
    Gör allt för att kunden ska känna sig nöjd och införstådd i allt kring försäljningen

Kan varmt rekommendera denna fantastiska människa till andra som går i tankar att sälja el köpa
    • Kristinehem
    2021-12-14 Verifierad kund
    Blev väl bemött av Daniel. Det kändes tryggt att köpa hus av Daniel som var väl insatt i fastigheten, vi köpte en fastighet med eftersatt underhåll och Daniel gick pedagogiskt igenom vilka problem som fanns med fastigheten och vad man behöver åtgärda.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Trevlig, pålitlig och proffsig! Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hur denna affären hanterades. Vi kan varmt rekommendera Daniel!
    • Väster
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vänlig och engagerad mäklare med bra fingertoppskänsla för både köpare och säljare. Rekommenderas varmt.

Mvh Daniel
    2021-11-17 Verifierad kund
    Han har ett trevligt bemötande och är hjälpsam. Han har kunnat svara oss på våra frågor och hjälpa oss på ett bra sätt genom hela processen. Malte och Kerstin Hamlin.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, återkom med svar på frågor och ställde upp och löste med extra visning av huset.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Daniel hade ett diskret och sakligt bemötande vilket underlättar bedömningen av fastigheten. Han skötte sedan formaliteterna på ett tydligt sätt.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Daniel var utmärkt i sin roll som mäklare. Uppskattade speciellt hans lugn, att det var lätt att kommunicera, bra råd, jordnära inställning och hans sätt att navigera uppkomna svårare situationer. Om jag får möjlighet kommer jag starkt att rekommendera Daniel till andra.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Jag upplevde mäklaren som kunnig, trevlig och professionell, och som ”renhårig”.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande.
    Snabb och smidig försäljning.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Skapade en snabb och smidig affär vilket både säljare och köpare önskade, en mäklare som var lättillgänglig, närvarande och stöttande genom hela processen vilket underlättar extremt mycket! Super nöjda!
    2021-10-13 Verifierad kund
    Daniel har visat ett stort engagemang och driv under hela processen från första samtal till färdigt avtal. Smidig att ha att göra med och lätt att kommunicera med. Sålt hus via andra mäklarfirmor innan så jag har att jämföra med. Mycket nöjd med helheten!
    • Hästveda
    2021-07-22 Verifierad kund
    Jag och min man har blivit bemötta på det allra bästa sätt. Daniel är mycket proffsig och tillmötesgående och levde verkligen upp till de förväntningar vi hade. Vi fick snabbt svar på de frågor och funderingar vi hade.
    Han gjorde allt för att vår försäljning skulle bli så bra och positiv som möjligt.
    Vi är mycket nöjda.
    • Hästveda
    2021-07-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabba återkopplingar
    2021-06-23 Verifierad kund
    Daniel er venlig og imødekommende. Jeg følte, at han ville mig det bedste. Han havde en super god fornemmelse for, hvad boligen var værd. Jeg følte mig i gode hænder. Top karakter fra mig.
    • Broby
    2021-06-09 Verifierad kund
    Vi är såå tacksamma att Daniel hjälpt oss sälja vårt unika hus. Han är proffsig, kunnig, vänlig och är snabb på och svara o fixa. Han är ärlig och omtänksam och vi har haft många glada skratt på denna resa! Han tog en plats i våra hjärtan!!
    2021-06-07 Verifierad kund
    Han är kunnig i sitt område. Han har kunskap .