Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm!

Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig hemma på riktigt!

Vackra Hässleholm i Skåne har mer än bara järnvägar och knutpunkter. Här kan du hitta både villor och bostadsrätter, mer centralt eller med närhet till den skånska landsbygden.

Ta hjälp av oss med din bostadsaffär!

Läs vad 195 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

• 2020-09-18

Gert O skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har köpt en nyproduserad bostadsrätt med tillträde november 2021.Vi blev bra bemötta vid besöket hos oss lite mer stressad vid möte på hans kontor.
    Förväntningar ok. Läs mer
  • 2020-09-16

Josefin J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    När vi köpte vår bostadsrätt i våras så var Jetmir ansvarig mäklare. Jetmir var väldigt tillmötesgående och professionell under hela processen. En mäklare som gör det där extra och jobbar enormt hårt även "bakom kulisserna". Den dagen det är dags för oss att sälja så kommer vi definitivt välja Jetmir. En klass för sig. Läs mer
  • Kenneth F

2020-09-16

Kenneth F skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trevlig! Ärlig! Professionell ! Kunnig! Läs mer
  • 2020-09-14

Bo G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Mycket bra bemötande vid visningen och vid kontraktskrivning av fastighet i Bjärnum. Läs mer
    Daniel Flygare gillar detta
  • 2020-09-13

Marcus E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Som köpare av bostad upplevde vi att Jetmir var en trevlig mäklare som var tillgänglig när man behövde. Han var tydlig och hade koll på läget. Bra bemötande och det var en snabb process från visning till köp. Läs mer
  • 2020-09-13

Charlotte L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Ambitiös och engagerad som har fokus på sälj och service. Dessutom rådgivande till en trygg och rättssäker affär.
    Högsta betyg!
    Charlotte Läs mer
  • Ingmar S

2020-09-13

Ingmar S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt villa.
    Väldigt positivt, engagerat och glatt bemötande.
    Hög tillgänglighet och snabba svar.

Förväntningarna var att hitta rätt intressenter och rätt pris.
    Detta uppnåddes med bra bilder och text i annonsen samt erfarenhet, proffsigt bemötande.

Kan verkligen rekommendera Jetmir, när du skall sälja din
    villa eller bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-09-10

Ewa B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt mitt hus . Mäklaren har varit professionell och mycket duktig. Har visat stor engagemang och på bästa sätt hjälpt mig att uppnå de mål jag har haft. Mina förväntningar var höga och han levde upp till dem med 100% Läs mer
  • 2020-09-10

Lena O skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag anlitade Jetmir som mäklare för att sälja min bostadsrätt.

Han är väldigt professionell, lättillgänglig, och svarar på alla frågor.

Han är otroligt engagerad och gör sitt yttersta för att få till en bra försäljning.
    Han överträffade våra förväntningar och även köparen var nöjd.

Sålde med tjänsten Läge+ för vi ville sälja före vi köpte något annat och Jetmir hittade köpare utanför marknaden.

Jag kan varmt rekommendera Jetmir och ger honom 5/5. Läs mer

Mats O skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har köpt en bostadsrätt l Kristianstad. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren Jetmir Isufi. Alla våra förväntningar har uppfyllts och vi är mycket nöjda.

Hälsningar Eva och Mats 🔨 Läs mer
  • 2020-09-09

Nihad K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt bostad av mäklaren, bra påläst och tydlig i de diskussioner man har haft. Tillgänglig och professionell. Läs mer

Sara H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag kan bara ge ett positivt omdöme om Jetmir. Han är sakkunniga och väldigt trevlig i bemötandet. Jag kan rekommendera Jetmir/företaget för alla som vill göra bra och korrekta affärer. Läs mer
  • 2020-09-06

Jonas N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi sålde vårt hus med Jetmirs hjälp. Han har svarat tålmodigt på alla frågor närhelst vi haft dem. Han har tydligt guidat oss genom hela processen på ett lugnt och säkert sätt. Det märks att Jetmir har god erfarenhet och fingertoppskänsla för sitt yrke dvs han kan möta människor utefter deras behov och önskemål och därigenom skapa förutsättningar för att kunden känner trygghet vilket är viktigt då det handlar om en av livets största ekonomiska affärer.
    //Jonas och Marie Läs mer
  • 2020-09-02

Bo W skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    En fantastisk bra mäklare vi kan varmt rekommendera honom. Vi har sålt ett hus och köpt en lägenhet. Läs mer
  • Faruk Z

2020-08-26

Faruk Z skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi köpte en lägenhet genom Jetmir Isufi, tack vare han så lyckades vi köpa lägenheten och precis där vi vill ha den, Jetmir hade tålamod och bad oss vänta medan han hade semester men lovade oss att det skulle ordna sig, direkt efter hans förta arbetsdag efter semestern så hörde Jetmir av sig som lovat och allt gick snabb frpd det att vi fick direkt titta på lägenheten och skrev kontrakt efter bara några dagar, vi är Nöjda med Jetmir bemötande och han är otrolig duktig och bra, han är mycket angagerad och trevlig person, Nu är det dags snart att sälja vårt hus och självklart så har vi kontaktat Jetmir angående försäljningen av vår Hus och vi tror att han gör bra i från sig. Vi familjen Zuber hälsar Jetmir och önskar han all lycka i framtiden, stor hälsning också till alla hans kllegor på Svensk Fastighetsförmedling, mvh Familjen Zuber Läs mer
  • 2020-08-26

Lina T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Helt klart Kristianstads bästa mäklare! Läs mer
  • 2020-08-19

Monica H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2020-08-09

Mats-åke N skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt marklägenheter ska sälja villa
    Det var som en kompis direkt
    Verkar vara saklig och lugn och visade ingen stress
    Han ska även sälja villan Läs mer
    Daniel Flygare gillar detta
  • 2020-07-23

Anneli G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Daniel är en enormt duktig mäklare. Jag har bara positiva upplevelser av honom. jag har sålt 2 olika fastigheter. Läs mer
  • 2020-07-20

Olle B skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Han är en trevlig påg som är lätt att tycka om.Tyvärr kom han lite för sent till nästan alla möten då det samtidigt skulle komma köpare vid visning. Säljaren - jag - fick inte tid för att informera honom om vad som Läs mer
  • 2020-07-20

Annika S skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi har sålt en fastighet.

Mycket bra bemötande och allt igenom processen över lag bra hanterat.

Förbättringspotential:
    - att komma i tid innan visningar och möten för uppdateringar av info säljare vs mäklare.
    - att hålla kontraktsgenomgången något mer fokuserad.

Vi kan varmt rekommendera Daniel Flygare för andra uppdrag. Läs mer
  • 2020-07-10

Karin D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    En engagerad mäklare som gör allt han kan för att hjälpa både säljare och köpare till en bra bostads affär. Läs mer
  • 2020-07-10

Martin D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte en villa i öllsjö.
    Vi fick ett bra bemötande som växte under affärens gång.
    Sammantaget var Jetmir engagerad och väldigt inkännande.

En riktigt bra upplevelse. Läs mer
  • Åsa J

2020-07-08

Åsa J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kristianstad. Jag tog kontakt med Svensk Fast då jag såg att de hade fått till bäst slutpriser i vår BRF. Jetmir kontaktade mig omgående och vi bestämde träff. Jag blev väldigt bra och proffsigt bemött och han lyssnade på mig och mina önskningar. Sedan fotograferades lägenheten veckan efter och det ville väldigt fina bilder. Detta sattes ihop till en snygg annons. På tre dagar på marknaden förhandsvisades lägenheten och två timmar senare är den såld till ett mycket bra pris för mig. Jag är SÅ nöjd! Tack så hemskt mycket för detta bästa bemötandet! Åsa Johansen, Kristianstad Läs mer
  • 2020-07-08

Jakob V skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte en bostadsrätt av Jetmir. Han är hjälpsam och lätt att få kontakt med. Både säljare och köpare var jättenöjda med affären. Läs mer
  • 2020-07-06

Eva S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har blivit lite fundersam över om Jetmir var till för mig som säljare eller för köparen.
    Har följt vänners försäljning med andra representanter. Läs mer
  • 2020-07-02

Mari W skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Professionell och lyhörd säljare både mot oss säljer men även för köparen.
    Engagerad och lär känna huset innan han representerar det i en försäljning. Kanon på alla sätt! Läs mer
  • 2020-06-30

Benjamin A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Snabb, effektiv, professionell väldigt tillmötesgående. Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-06-26

Leif L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt en villa i utkanten av Kristianstad. Mycket engagerad och kunnig mäklare. Snabb och professionell mäklare. Jetmit gjorde en god bedömning av försäljningspriset och förhandlade fram vårt önskepris och ett pris som även köparen var nöjd med. Hela affären har gått smidigt för oss. Läs mer
  • 2020-06-11

Subhi S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag tycker att vi har fått en perfekt och professionell bemötande och skulle ge dem ett betyg av 5/5. Detta var inte ett bekymmer för mig men kanske något att tänka på i framtiden är att kanske inte prata så fort. Läs mer
  • 2020-06-04

Marie E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket bra Mäklare! En säljare som verkligen lägger focus på både säljare och köpare!
    Bästa mäklaren vi haft utan tvekan. Vi har sålt 5 ggr så vi är inga nybörjare. Läs mer
  • 2020-06-02

Hans E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt hus, okej bemötande, inte topp engagemang, gjorde sitt jobb Läs mer
  • 2020-06-01

Anna S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt huset. Jetmir är väldig professionell med sit arbete. Läs mer
  • 2020-05-29

Magnus S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bostad -villa!
    Engagerad ifrån första stunden tills mål ! Läs mer
  • 2020-05-29

Therése S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt en villa
    Trevligt och seriöst bemötande,aktiv
    Rekommenderar till andra! Läs mer
  • 2020-05-25

Elisabeth A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Hej! Har ännu ej träffat mäklaren. Träffat assisten och kollega. Svårt att komma med synpunkt då ..
    Mvh Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Elisabeth A
    Hej Elisabeth!

Tack för din feedback.

Jag har varit lite ledig under dessa dagar. Som tur är har jag kompetenta mäklarkollegor och assistenter som har kunnat hjälpa dig.

Jag får gratulera till ett bra köp. 😊
  • 2020-05-18

Gunnar Már H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har köpt hus. Har inte träffat honom, bara köpt via internet. Pratat med honom via Telefon, SMS och e-mail.
    Han svarar alltid samma dag och har svar på alla mina frågor.
    Inte haft något problem. Jag är nöjd. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Gunnar Már H
    Hej Gunnar!

Tack för din rekommendation. Kul att du är nöjd.
    Gratulerar till ditt nya hus. 😊
  • 2020-05-09

Jonna A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Proffesionell, trevlig och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • 2020-05-07

Claes J skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2a på 60kvm
    Trevligt och lättsamt bemötande.
    Bostaden såld innan den kom ut på marknaden, super bra! Läs mer
  • Philip K

2020-05-05

Philip K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    *Sålt bostadsrätt på 90 kvm i kristianstads centrum.

*Blev bemött väldigt bra med mig som kund i fokus och att lösa
    försäljningen tillsammans.

*Mina förväntningar var att få sålt bostaden. Blev positivt
    överraskad av att få en av skånes eller kanske skånes bästa
    mäklare.

*Sammanfattar det hela som väldigt smidigt och fick sålt
    lägenheten på endast 6 dagar med ett slutpris som jag
    förväntade. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Philip K
    Hej Phillip!

Tack för din fina rekommendation. Kul att du är nöjd och att det blev så bra.

Tack för förtroendet!
  • 2020-05-01

Zandra P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi sålde vår bostadsrätt i Osby och Daniel var med oss hela vägen med tydlig kommunikation och guidning! Vi är super nöjda med resultatet och den personliga assistansen vi fick av Daniel. Läs mer
  • 2020-04-28

Christer P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt fastigheten ca 10% högre än utgångsbudet. Mäklaren förklarade hela processen väldigt väl. Blev ungefär som förväntan.
    Rekommenderar mäklaren för vänner som önskar sälja eller köpa hus.
    Sammanfattar så här: sover gott igen. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Christer P
    Jag tackar så hjärtligt Christer!

Att du kan sova gott om nätterna igen är det absolut bästa betyg jag kunde fått. 😊

Jag hoppas att ni får trivas i ert nya boende.
  • 2020-04-28

Samuel Carl S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min första mäklare, snabb och kortfattad Läs mer
  • 2020-04-23

Claes A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi anlitade Jetmir Isufi för att sälja vår bostadsrätt. Han är en oerhört engagerad mäklare och gör verkligen sitt yttersta för att få till en bra försäljning. På mindre än 2 veckor från första kontakt till ett undertecknat avtal är mycket snabbt jobbat. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Claes A
    Tack för din rekommendation Claes!

Och tack för förtroendet. Fantastiskt kul att det blev så bra!

Jag hoppas att ni får trivas i ert nya boende. 😊
  • 2020-04-22

Jovan R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt Hus

Mäklaren var mycket professionell, kunnig och trevlig.
    Han var pedagogisk och hade bra svar på alla våra frågor och kom med många goda råd.
    Vår mäklare levde upp 100% till våra förväntningar.
    Vi kan varmt rekommendera Jetmir Isufi till liknande uppdrag. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Jovan R
    Jag tackar så hjärtligt för din fina rekommendation Jovan!
  • 2020-04-16

Bushra Abrahem H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag köpte ett hus. Mäklare var jätte tydligt och duktig. Han bemött oss på ett bra sätt som nu i korona tid. Läs mer
  • 2020-04-07

Per-åke A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sålt en villa. Bra bemötande och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-03

Sara Katarina A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Han visade ett stort engagemang och var alltid tillgänglig när jag hade några funderingar eller frågor! Kände att jag fick hjälp med allt jag behövde kring min försäljning! Mycket nöjd med min mäklare! Läs mer
  • 2020-04-03

Peter L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt lägenhet på Oxhagsvägen. Jetmir är enormt ambitiös och sätter verkligen sin kund i centrum och kan verkligen rekommendera honom som mäklare både vi köp och sälj. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Peter L
    Tack för din fin rekommendation Peter!

Kul att ni är nöjda. 😊
  • 2020-04-03

Seimone L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket bra bemötande och rekomenderar honom till alla :) Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Seimone L
    Tack för din fina rekommendation Seimone! Jag hoppas att ni får trivas i er nya lägenhet. 😊

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm