Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm!

Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig hemma på riktigt!

Vackra Hässleholm i Skåne har mer än bara järnvägar och knutpunkter. Här kan du hitta både villor och bostadsrätter, mer centralt eller med närhet till den skånska landsbygden.

Ta hjälp av oss med din bostadsaffär!

Läs vad 78 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

• 2019-10-08

Greger K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Positivt bemötande. Informativ och saklig. Visade objektet för ca ett år sedan. Är hittills nöjd med mäklaren och har rekommenderat honom. Läs mer
  • 2019-10-08

Albana I skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt villa
    Väldigg bra och profesionrlt bemötande.
    Jätte nöjd Läs mer
  • 2019-10-04

Hatem M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har köpt en villa. Jag blev bemött väldigt bra av Jetmir. Han var mycket professionell och hjälpsam. Han var extremt tydlig med allt som gällde köpet, vilka rättigheter och skylldigheter vi hade som köpare. Det kändes som att Jetmir var tillgänglig dygnet runt och svarade alltid på mina frågor.

Sammanfattningsvis 10/10 till Jetmir. Läs mer
  • 2019-10-04

Joakim B skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vänligt bemötande och verkar vara professionell. Läs mer
  • 2019-10-03

Osman M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    En mäklare som levererar det han lovar och mer!
    Vi är otroligt nöjda med Jetmir som mäklare.
    Han skötte hela processen på ett professionellt sätt.
    Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-10-03

Emelie T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt hus. Mycket trevligt bemötande. Fixade egen visning till oss. Dock fick säljaren själv visa. Mäklaren kunde ej. Upplevde att mäklaren hade lite för mycket. Var inte stressad i bemötandet men fick känslan av att han hade mycket. Glömde förmedla viss info. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Skulle själva kunna anlita honom vid en ev försäljning. Läs mer
  • 2019-10-03

Regenten Å skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Torremöllavägen Önnestad, från försäljning till övertagande exemplariskt skött, detta innefattar också Jetmirs assistent Julia Nilsson Läs mer

Asta P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Försåld sommarstuga för en huvudman till mig. Jag uppfattade honom som oproffsig. Han beklagade sig över hur mycket jobb han lagt ner på den försäljningen jämfört med andra. Köparna var inte heller nöjda med honom, Läs mer
  • 2019-10-03

Patric T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt bostad utanför Hässleholm
    Sålde, mycket över förväntan.
    Rekomderar starkt denna mäklare. Läs mer
  • 2019-10-03

Charles Winther skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi sålde en marklägenhet med hjälp utav Jetmir.
    Proffsigt bemötande, tillvägagångssätt och verkligen en engagerad mäklare. Vi har sålt olika objekt med andra aktörer innan vi kom i kontakt med Jetmir. Framöver kommer detta vara mäklare vi kommer att vända oss till vid eventuell försäljning. Rekommenderar starkt att kontakta Jetmir vid en försäljning. Läs mer
  • 2019-10-03

Ingrid E skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt gård, sålt villa!

Genomgående stort engagemang samt kunskap - tillgänglig och väldigt serviceminded. Läs mer
  • 2019-10-03

Dalal M skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi är köpt ett kedjehus. Där vi blev bemött på ett trevligt sätt precis som man vill bli bemött. En bra mäklaren då han försökte att hjälpa oss på alla sätt. Läs mer
  • 2019-10-02

Rana K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag och min har köpt ett hus. Hela upplevelsen var utmärkt. Mäklaren var jätte trevlig och professionell. Kan rekommendera mäklaren varmt till alla! Läs mer
  • 2019-10-01

Nihat D skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi har både köpt och sålt en villa med hjälp av Daniel Flygare.
    Vi fick ett väldigt korrekt bemötande vid köpet av vårt nya hus varför vi valde att fortsätta med Daniel med försäljningen av vårt gamla hus.
    Det mesta fungerade bra vid köpet men är inte 100% nöjd med slutfasen av försäljningen av vårt gamla hus. Det var inte en helt enkel situation men hade viljat se lite mer driv hur man hanterade övriga budgivare för att maximera försäljningen. Det var trots allt 2-3 budgivare.
    Totalt sett över köp och sälj är vi nöjda med resultaten. Läs mer
    2019-10-01 Daniel Flygare svarar Nihat D
    Tack för rekommendationen och jag beklagar att ni kände att jag inte lyckades maximera försäljningen och vill gärna ha feedback på hur ni tycker att jag skulle hantera sitautionen annorlunda.
  • 2019-10-01

Fitim E skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Avbokade mötet där jag skulle skriva under för köpet av villan.

Jag fick information att endast jag köparen behövde vara på plats till detta möte som skulle äga rum, alltså inte säljaren. Men tyvärr är min son sjuk och vi var tvungna att åka in till sjukhuset. Detta meddelade jag via sms till mäklaren som återkom med följande sms, " Skojar du med mig ! Säljaren sitter redan här och väntar. Ring mig när du har möjlighet". Detta sms var väldigt onödigt. vi hade påpekat att vi skulle köpa huset. Och vi gjorde detta dagen efter sjukhus besöket.

Förvänta mig absolut inte ett sådant bemötande. har förståelse i hans situation men aldrig att jag skulle välja att åka och skriva under papper istället för att åka till sjukhuset. Läs mer
    2019-10-01 Daniel Flygare svarar Fitim E
    Jag beklagar ännu en gång att du kände dig illa bemött, tyvärr så blir ju köpet inte bindande förrän vi har ett skriftligt avtal och därför blev jag orolig när ni avbokade mötet 5 minuter innan vi skulle ses. Hoppas att ni kommer trivas i ert hus.
  • 2019-09-30

Tomas N skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sålt bostad. Men det kvarstår fullföljande och efterarbete , som jag ännu inte kan värdera. Läs mer
    2019-10-01 Daniel Flygare svarar Tomas N
    Tack för rekommendationen Tomas. Jag hoppas att ni ska känna er nöjda hela vägen in i mål med försäljningen och i jakten på en ny bostad.
  • 2019-09-23

Lop-Mo C skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde en lägenhet. Hela processen genomfördes proffesionellt. Mycket nöjd. Läs mer
  • FILIP B

2019-09-21

FILIP B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag anlitade Jetmir genom en rekommendation och jag kan inget annat än att sprida rekommendationen vidare. En hårt arbetande mäklare som värdesätter sin kund! Läs mer
  • 2019-09-20

Anette P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt Bostadsrätt. Positiv, vänlig mäklare . Bra genomgång vid kontraktskrivningen. Läs mer
  • 2019-09-10

Fisnik Z skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde vår lägenhet med hjälp av Jetmir. Fantastiskt engagemang och vilja att hjälpa oss. Svarade på kvällar/helger till och med, kontaktbar i princip hela tiden. Kändes verkligen att han gjorde ett genuint arbete, inte liksom bara för sin egen skull utan mest för vår. Guldstjärna till dig!:) Ps. Svårt att ta hjälp av en annan mäklare än dig i framtiden. Läs mer
  • Mathias H

2019-09-05

Mathias H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bestämde oss för att anlita Jetmir Isufi på svensk fast efter ha bjudit hem x antal mäklare från området.
    Jetmir sticker ut med sitt driv och genuina intresse för att göra affärer.
    Har under hela affären funnits tillgänglig 24/7.
    Huset sålde han under tidsatt ram och till ett pris som överträffade våra förväntningar.
    Flyttar Vi i framtiden så vet iaf Jag vem Vi kommer att kontakta! Läs mer
  • 2019-09-04

Stelian I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Har köpt en vila, mäklaren var jätte bra, mäklaren levde upp alla mina förväntningar Läs mer
  • 2019-08-31

Sait S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi köpte bostadsrätt av Jetmir. Fantastiskt bemötande och väldigt tillmötesgående. Hade svar på alla våra frågor. Ser fram emot att ha honom som mäklare när jag säljer mitt hus. Läs mer
  • 2019-08-29

Paul L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi köpte ett fritidshus av Jetmir och blev väldigt bra mottagna av mäklaren, han hade svar på allt som vi frågade om.
    Allt som allt väldigt bra mottagna. Läs mer
  • 2019-08-22

Christoffer E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vår upplevelse vid detta husförvärv är väldigt bra. Trevligt bemötande både via telefon och mejl.

Under budgivningen fick vi löpande information om vad som hände och hur det fungerade.

När det skulle skrivas kontrakt var allt förberett och klart. Läs mer
  • 2019-08-22

Patrik B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har sålt vår en plansvilla.
    Vi är väldigt nöjda med jetmir. Han lovade mycket och höll allt och mer där till. Av alla mäklare jag varit i kontakt med, står jetmir flera klasser högre. Ett fördömme för branschen. Uppriktig, driven och kompetent. Läs mer
  • Jennie S

2019-08-21

Jennie S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har både köpt och sålt hus via Jetmir!

Han är ett proffs ut i fingerspetsarna! Lyhörd, ödmjuk och enormt engagerad! Han ger det där lilla extra! Han förklarar på ett enkelt sätt och inger förtroende.

Jag var orolig då jag skulle sälja huset men Jetmir kunde konsten att lugna ner mig och han svarade på alla mina frågor dag som natt, han var anträffbar dygnet runt! Otroligt!!

Tveka inte att anlita Jetmir, han är precis den mäklare man önskar! ⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • 2019-08-21

Kristoffer S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt en bostadsrätt - en tvårummare, där mäklaren Jetmir Isufi via sitt breda spekulantnät lyckades hitta en köpare inom två dygn efter publicering på Hemnet. Vi stängde affären snabbt innan visning och båda parter var nöjda. Jag valde Jetmir via tidigare rekommendationer och för att jag litade på att han hade ett stort nätverk av potentiella köpare, vilket känns viktigt när det ligger flera liknande objekt ute på marknaden. Jetmir har varit duktig på att hålla mig som säljare informerad under processens gång och slutsumman blev att vi slog försäljningsrekord i bostadsföreningen!. Läs mer
  • Christer G

2019-08-20

Christer G skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har köpt en bostadsrätt i Kristianstad.
    Proaktiv och tipsade om objektet. Vänlig, positiv och väldigt professionell i sin roll. Balanserad och relevant information om objekt och process. Väldigt snabb i agernade och kommunikation.
    Fick ett väldigt stort förtroende och överträffade andra erfarenheter av kontakt med mäklare.
    Väldigt professionell hantering av information, process och kommunikation. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Dan P

2019-08-15

Dan P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Daniel Flygare är en både skicklig och tillmötesgående mäklare. Han möter upp både säljare och köpare på bästa vis.
    Har goda kunskaper kring byggnadskonstruktioner samt återkopplar vid varje händelse i överlåtelsen.

Bästa rekommendationer ges....
    Dan Petersson - Höör Läs mer
    2019-09-30 Daniel Flygare svarar Dan P
    Tack snälla Dan, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen.
  • 2019-07-11

Agata S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt bostad. Realistisk prisbild. Transparent budgivning och professionellt och respektfullt bemötande. Lyssnar in önskemål. Läs mer
  • 2019-07-02

Jenny P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt en 2.a på 61kvm på Östermalm i Kristianstad, högst upp med balkong i söderläge.
    Bra bemötande, alltid tillgänglig och med snabb svarsfrekvens, kunde sitt jobb och levde upp till sitt rykte. Läs mer
  • 2019-07-01

Robin Å skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt lägenhet.
    Mäklaren uppfyllde de förväntningar jag hade.
    Blev väl bemött. Läs mer
  • 2019-06-28

Rebecca B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Snabbt smidigt och effektivt! Läs mer
  • 2019-06-23

Julia S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi köpte ett hus som förmedlades av Jetmir. Vi fick ett trevligt bemötande och vi blev välinformerade om huset som vi köpt. Vi är väldigt nöjda med mäklaren och han rekommenderas varmt!

Mvh Rebecca och Julia Läs mer
  • Julian G

2019-06-19

Julian G skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Magisk service och dedikation.

TOPP försäljning Läs mer
  • 2019-06-12

Klara D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har köpt en bostad och är var så väll mottagen och bemött av Jetmir. Var lugn och kunnig om lägenheten. Besvarade alla frågor utan att tala ner. Blev även väldigt nöjd att han pratade med mig även vid de tillfällen min pappa var med. Otroligt trevlig!
    Bara en bra upplevelse för mig. Läs mer
  • 2019-06-10

Zilhad Z skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir hjälpte mig att sälja min lägenhet. Extremt ödmjuk och positiv kille. Jag kunde luta mig tillbaka och låta Jetmir lösa alltihop. Vilket han gjorde galant!

Uppdaterar så fort det är något. Även fast förutsättningarna inte var de bästa lyckades Jetmir göra en vinstaffär!

Strålande insats. Jag är supernöjd!!! Läs mer
  • 2019-06-05

Kevin A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Helt okej bemötande. Läs mer
  • 2019-06-04

Johan L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir har på ett mycket ett mycket kundfokuserat, personligt och drivet sätt genomfört försäljningen av vårt hus på ett utmärkt sätt. Våra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-06-03

Johanna H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt. Snabb affär. Bra mäklare Läs mer
  • 2019-06-03

Ann-kristin D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren ger ett förtroendegivande intryck.
    Vi önskade att lägenheten blev såld så fort som möjligt till så högt pris som möjligt. Så blev det verkligen! Mäklaren hjälpte oss med råd om styling samt ordnade fönsterputsare. Fotografierna av lägenheten är mycket bra, samma gäller prospektet som fanns vid visningen.
    Mäklaren engagerade sig helhjärtat, det märktes i kontakterna med honom. Jag rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • 2019-05-22

Bamdad T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Enkelt sagt, Jetmir Isufi är en fantastisk mäklare. Läs mer
  • 2019-05-20

Madeleine E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    köpt bostad.
    Miss kommunikation och obestämt om tid för visning. berätta inte om hur man gått vidare när vi väl vunnit budgivningen fråns vi var på mötet med på skrivning av avtalet. Mycket lätt att få tag på telefon och svara snabbt på sms. Läs mer
  • 2019-05-09

Inger L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har varit ombud för mina föräldrar som både köpt bostad och sålt villa och jag/vi har under hela förloppet blivit fantastiskt bra bemötta och vägledda av Jetmir genom processen.
    Jag har inga förväntningar mer än att det hela ska flyta på och det har det gjort hela vägen.
    Jag rekommenderar Jetmir varmt, som kan sin sak, är driven och förklarar så man förstår. Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Inger L
    Tack för er fina rekommendation Anette och Inger. Jag är oerhört tacksam att jag kunde hjälpa till att både sälja ert fina hus, men även hjälpa er att hitta en ny bostad.
    På återseende!
  • 2019-04-08

Anneli B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir gjorde ett mycket bra jobb. Hade en klar strategi hur hela förloppet skulle gå till. Kanon👍🤗 Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Anneli B
    Tusen tack Anneli!
    Det var oerhört roligt att vi fick ett sådant fint slutresultat. Det förtjänade ni!
  • Aurora A

2019-04-04

Aurora A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir Isufi hjälpte oss med att sälja huset! Gjorde ett utmärkt jobb som mäklare och är professionell i sitt arbete! Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Aurora A
    Stort tack Aurora!

Jag är oerhörd tacksam att jag kunde hjälpa till.
  • Eva-Charlotte R

2019-03-21

Eva-Charlotte R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir Isufi rekommenderas varmt som mäklare. Han var trevlig och skötte husförsäljningen smidigt. Han höll mig uppdaterad och svarade på alla frågor. Slutresultatet blev mycket bra. Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Eva-Charlotte R
    Stort tack för din fina rekommendation Eva-Charlotte.
    Det var ett rent nöje att få hjälpa till.
  • Anna T

2019-03-01

Anna T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag och min bror stod med ett dödsbo vi skulle sälja, ingen av oss hade tidigare erfarenhet av att ha sålt eller köpt en bostad. Tur vi fick kontakt med Jetmir Isufi som tagit oss smidigt genom denna process! Proffsig, trevlig, EFFEKTIV, alltid tillgänglig och dessutom en fantastisk bra mäklare. Vill du få din bostad såld och uppskattar effektivitet och professionalitet? Välj Jetmir på svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Anna T
    Tusen tack för din fina rekommendation Anna.:)
    Det var ett stort nöje att få hjälpa er.
  • 2019-02-15

Linda L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir ger hög service. Han är tillgänglig och tydlig. Oerhört driven. Läs mer

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm