Alla kategorier Mäklare Skåne Hässleholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm!

Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig hemma på riktigt!

Vackra Hässleholm i Skåne har mer än bara järnvägar och knutpunkter. Här kan du hitta både villor och bostadsrätter, mer centralt eller med närhet till den skånska landsbygden.

Ta hjälp av oss med din bostadsaffär!

Läs vad 25 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

• Magnus L

2019-01-18

Magnus L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Hade nästan totalrenoverad brf ute till försäljning, med annan mäklare. Detta skedde från slutet av september till november 2018. Hade 7000+ hemnet besök, men under dessa 8 veckor endast 8 par som tittade och 1 som lade skambud (utan att titta på brf ens...). Vi ändrade texter, bilder, sänkte pris 10% men hände inget.

Så vi stylade brf ännu mer, målade innetrappan, kollade upp flera mäklare och intervjuade några stycken och valde Jetmir bland flera andra toppmäklare i Kristianstad. Jetmir skiljer ut sig mot flera andra mäklare:
    + lättillgänglig på mejl, sms och telefon trots han har 3 barn, förstår inte hur han hinner
    + trygg och grym i sin säljkompetens, duktig på att övertyga köpare som är osäkra, utan att vara påträngande
    + foton som från en modetidning. Vi har sålt 5 andra objekt och dessa bilder har blivit bäst, de sista 3 objekten har vi stylat rejält (luftigt och snyggt)
    + många andra saker

Summa, summarum, det slutade med nytt försäljningsrekord i förening innan första visning, trots att köparna som började buda inte hade sett objektet. Läs mer
  • 2019-01-14

Malin N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    En smidig affär som spekulant. Engagerad mäklare!
    Trevligt bemötande både per telefon och mail.
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-01-07

Emil I skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Oerhört ambitiös och energisk mäklare. Vi hade en lägenhet att sälja och tack vare mäklarens kontaktnät och engagemang, så såldes den väldigt snabbt till ett jättebra pris. Läs mer
  • Andreas Adrian V

2018-12-25

Andreas Adrian V skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte en lägenhet samtidigt som jag sålde min nuvarande innan den ens kom ut på hemnet (läge+) bästa tänkbara bemötande av Jetmir Isufi. En mäklare i toppklass. Min mäklare fick mig att känna mig trygg och allt gick smidigt till. Dessutom slog han ett försäljningsrekord. Kommer alltid att rekommendera Jetmir Isufi till nära och kära. 10/10 Läs mer
    2019-01-02 Jetmir I svarar Andreas Adrian V
    Stort tack Andreas!

Jag vill tacka er båda förtroendet då ni agerade både köpare och säljare under en kort period. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er och det är extra kul att vi lyckades slå föreningsrekord. God fortsättning så ses vi snart igen!
  • 2018-12-24

Hayder A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir är målmedveten och lyhörd. Han visste vad vi ville och han var tydlig i allt. Vi fick bostaden såld på 2 dagar vilket vi enbart kan tacka Jetmir för. Vi är grymt nöjda och kan varmt rekommendera Jetmir när det är dags för er att sälja er bostad Läs mer
    2019-01-02 Jetmir I svarar Hayder A
    Stort tack för förtroendet Hayder!

Tusen tack för din fina rekommendation.
  • 2018-12-22

Linn G skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt bostadsrätt.
    En mäklare som inte låter kunden få space att gå runt, titta och tänka själv utan går max 1meter bakom och berättar för kund vad denne ska tycka och tänka.
    En mäklare som behöver tagga ner och bli mycket mer ödmjuk och lära sig känna av folk och situationer. Läs mer
  • 2018-12-10

Aida J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mäklaren hjälpte mig att sälja min bostad och köpa en ny!
    En helt fantastisk kille!
    Kan lätt rekommendera han till andra! Läs mer
    2019-01-02 Jetmir I svarar Aida J
    Tusen tack Aida!

Otroligt kul att ni är nöjda..

God fortsättning!
  • 2018-12-09

Mohammed A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde nyligen vårt hus. Jetmir motsvarade alla våra förväntningar! Vi kände trygghet rakt genom hela processen! Jetmirs roll som mäklare passar honom utmärkt, hans vänlighet, lugn, tydlighet och kunskap gav oss fullt förtroende!
    Rekommenderas starkt av oss! Läs mer
  • 2018-10-25

Ida Johanna L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Fick gott intryck direkt på visningen, och är supernöjd hela vägen! Trevligt och proffesionellt bemötande. Kan varmt rekommendera Jetmir och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-01-02 Jetmir I svarar Ida Johanna L
    Tusen tack Ida!

Vad glad jag blir av att läsa detta. Du är alltid välkommen att höra av dig vid minsta lilla.

Jag hoppas att du trivs i ditt nya hus.

God fortsättning!
  • Ronja R

2018-10-25

Ronja R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trygg, arbetsam och seriös. Vi sålde med Jetmir Isufi, en suverän mäklare. Läs mer
    2019-01-02 Jetmir I svarar Ronja R
    Stort tack Ronja!

Det var verkligen en ära att få hjälpa till.
    Tack för förtroendet och din fina rekommendation

God fortsättning!!
  • 2018-10-17

Md Nurul A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir Isufi är en expert mäklare. Han hjälpte mig att sälja min lägenhet inom 4 dagar med mer än min förväntade pris.

Han är en bra människa och lätt att prata och lätt att få hjälp och tips och lätt att lita. Läs mer
  • Alex A

2018-10-13

Alex A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde min bostadsrätt för ett högre pris än vad jag hoppats på. Förväntningarna var höga i med det var Jetmir som skulle sälja den. Men det blev bättre än så. Läs mer
  • 2018-09-04

Patric T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sålde en Villa där mäklaren hade stora förväntningar till ett högt pris.
    Hade inte själva så höga förväntningar men till vår glädje levde han upp till dem.
    En riktig Säljare till Mäklare. Läs mer
  • 2018-07-19

Lise-Lotte A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir sålde ett hus åt mig och min syster.

Hade inga stora förväntningar innan första mötet.
    Men efter lite diskution så förstod jag att han brinner för detta arbetet.
    Han lovade inget men han visade på tidigare affärer han har gjort.
    Så vi fick ett förtroende för honom.
    Och han lyckades mycket bra. Läs mer
  • 2018-06-24

Zenny André L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har sålt en 2 rok lägenhet och jag blev bemött väldigt bra av Jetmir, han lyssnade och var intresserad och han levde upp till alla mina förväntningar. Toppenmäklare Läs mer
  • 2018-06-21

Mikael S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir sålde vår villa och fick vad vi begärde. Bra bemötande och tydlig med vad som ingick i arvodet och vilka tjänster som fanns att köpa till. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-06-14

Haris S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min första bostadsförsäljning så jag behövde all hjälp jag kunde få och Jetmirs hjälp var över förväntan. Mitt objekt var nyrenoverad bostadsrätt på 56 kvm.
    Otroligt engagerad och driven. Jag kände att hans instats var personligt anpassad efter mitt objekt. Jetmir höll mig ständigt uppdaterad och var tydlig från början med hans försäljningsstrategi. Jag kan med gott samvete säga att den service han erbjuder är oslagbar. Jag hoppas att det dröjer innan min nästa flytt, men kommer inte tveka att kontakta Jetmir vid nästa köp/försäljning. Läs mer
  • 2018-06-06

Kjetil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Pålitelig. Effektiv. Informativ. Läs mer
  • 2018-05-23

Hässleholms K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Positiv erfarenhet av mäklaren i fråga. Försäljningspriset översteg våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-05-05

Diana E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Solgt 2 tomtar, ingen problemer og fin service af Sara Hall Läs mer
  • 2018-05-01

Sven Åke R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir är väldigt trevlig, mycket kunnig och alltid mycket lätt att få kontakt med. Han skötte uppdraget på ett mycket förtjänstfullt sätt och alla inblandade är mycket nöjda. Absolut högsta möjliga betyg. Läs mer
  • 2018-03-16

Berat G skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Äntligen är lägenheten såld! Jag vill passa på att tacka mäklare Jetmir Isufi för ett väldigt bra och professionellt utfört arbete. Alltid kontaktbar, alltid svar på frågor, alltid trevlig och positiv. Ser inga motgångar och gör verkligen allt och lite till så att både säljare och köpare ska vara nöjda. Från första och sista stund så har det varit ett nöje att få ha honom som mäklare. Om ni har tankar på att sälja eller köpa, så rekommenderar jag honom starkt! Läs mer
  • 2018-03-09

Håkan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Proffsig, aktiv, ödmjuk, trevlig. Lever absolut upp till förväntningarna jag hade inför försäljning av min bostad. Läs mer
  • 2018-03-04

Lars-Olof I skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bemötandet vid telefonsamtalet var exemplariskt både när det gäller tid, ett värderingsärende och att boka den första kontakten. Vid den första kontakten var presentationen inriktad på självreflektion med ett inspirerande förhållningssätt. Oro bemötes med förståelse och förklaringar. Och hoppet om en bra affär kopplades samman med fakta utan övertoner. Vi kände oss väl omhändertagna från början till slut och resultatet överträffade alla våra förväntningar. Jetmirs agerande och handläggning av ärendet visar på yrkeskompetens och fingertoppskänslighet. Läs mer
  • 2018-02-18

Lone J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sara Hall er en meget professionel og dygtig mægler. Hun arbejder hurtigt og effektivt med at få udført sit arbejde, så det skal gå så smidigt som overhovedet som muligt for både os som sælger og få køberen.
    Vi kan kun give Sara Hall vores bedste anbefalinger. Läs mer
  • 2018-01-18

Marie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Engagerad, seriös och stöttande. Läs mer

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm