Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm!

Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig hemma på riktigt!

Vackra Hässleholm i Skåne har mer än bara järnvägar och knutpunkter. Här kan du hitta både villor och bostadsrätter, mer centralt eller med närhet till den skånska landsbygden.

Ta hjälp av oss med din bostadsaffär!

Läs vad 106 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

• 2019-12-11

Christina Marianne A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bostadsrätt. Bemötande Engagerat. Trevligt Informativt. Vänlig och ett respektfullt intryck. Kunnig och tillgänglig vid frågor.
    Levde upp till alla förväntningar. Kan rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-12-10

Nejra H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt hus med hjälp utav Jetmir, väldigt trevligt bemötande och allt kändes tryggt och informativt! Gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2019-12-06

Drago S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    ???????????????????!!!?????????????????¿ Läs mer
  • 2019-12-06

Miranda B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bra bemötande, inget att klaga på. Läs mer

Nils P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har sålt min mormors dödsbo.
    Jetmir var professionell från början till slut och höll mig uppdaterad under hela vägens gång. Tillgänlig när man behövde honom och löste alla eventuella frågetecken längs resans gång.

Jag hade höga förväntningar på vårat slutpris och jag kände att Jetmir var den personen som skulle kunna få till det, vilket han gjorde!

Helheten är vi samtliga arvtagare supernöjda med allt Jetmir har gjort och skulle verkligen rekommendera honom till samtliga försäljningar. Läs mer
  • 2019-12-06

Daniel J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt ett fristående radhus.
    Trevlig och professionell.
    Mäklaren levererade över förväntan. Läs mer
  • 2019-12-05

Fredrik H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag och min fru har sålt en enplansvilla i Kristianstad och processen och hanteringen har skötts på ett proffsigt och affärsmannamässigt skickligt tillvägagångssätt.

Vi blev bemötta med ett stort engagemang och drivkraft från Jetmir. Han var lyhörd och angelägen om att vi som säljare samt köparen skulle känna sig trygga och säkra med försäljning/köp, vilket var viktigt för oss.

Förväntningarna vi hade infriades med största belåtenhet. Snabb process från första mötet tills vi beställde uppdraget och sedermera avslut. Priset för fastigheten låg inom spannet för det som utlovats och dialogen under budgivningen fungerade smidigt och rakt.

Sammanfattningsvis så kan vi starkt rekommendera Jetmir och Svenskt Fastighetsförmedling. Seriöst bemötande, smidig process och det kändes tryggt och ärligt hela vägen. Mycket nöjda!

//Fredrik Hansson och Louise Lilja, Timotejvägen 1 Kristianstad Läs mer
  • 2019-12-03

Marie O skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har sålt ett hus som gick snabbt och smidigt att sälja Läs mer
  • 2019-12-02

Kerstin L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har genomfört försäljning av mitt föräldrahem med hjälp av Jetmir Isufi som är en fantastik person. Har fått stor hjälp i en situation där jag inte hade kunskap eller erfarenhet.
    Stort TACK för allt. Läs mer
  • 2019-11-29

Annelie R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt en lägenhet. Mäklaren var lätt att få kontakt med och gav ett kunnigt och seriöst intryck. Läs mer
  • 2019-11-26

Emma P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Från första mötet tills att bostaden var såld var allt smidigt och effektivt, samtidigt som det kändes tryggt. Värderingen av bostaden var marknadsmässig och vi blev väldigt nöjda med den snabba affären. Läs mer
    2019-11-27 Jetmir I svarar Emma P
    Tack för förtroendet Emma, och tack för din fina rekommendation!:)
  • 2019-11-25

Martin K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi köpte en 2,5:a på Kaserngatan 20.

Vi blve bemötta på visiningen direkt när vi kom dit vilket var väldigt bra. Då där var ett annat par också så fick vi lite mindre tid med mäklaren under tiden vi var där.
    Förväntningen uppfylldes då han höll sitt ord ang förhandsbud och dylikt vilket jag tyckte var väldigt bra. Kan rekomendera Jetmir till andra. Läs mer
    2019-11-27 Jetmir I svarar Martin K
    Tack för din rekommendation Martin! Kul att ni är nöjda!

Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad.
  • 2019-11-24

Ann-margret N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt mitt hus , som är byggt 1939. Han hade ett trevligt sätt. Han levde mer än väl upp till mina förväntningar.
    Det blev en snabb försäljning av huset, säkert tack vare av Jetmirs marknadsföring på de sociala medierna. Läs mer
    2019-11-27 Jetmir I svarar Ann-margret N
    Tack Ann-Margret för de fina orden. Kul att ni är nöjda!
  • 2019-11-21

Dan J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Superengagerad, alltid ett vänligt bemötande, hög servicenivå och en skicklig förhandlare. Förmedlar korrekt fakta. Vi kommer definitivt anlita honom även nästa gång vi säljer. Läs mer
    2019-11-27 Jetmir I svarar Dan J
    Tack för din fina rekommendation Dan och tack för förtroendet. Jag vill även tacka för ett fantastiskt samarbete och kul att ni nöjda.

Hoppas även att ni kommer trivas i er nya bostad. Hälsa Liselotte!
  • 2019-11-16

Leith A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har precis såld min lägenhet med hjälp av Jetmir. Han är en fantastisk mäklare som gör allt för att uppfylla kundens önskemål. De va inte lätt att få min lägenhet såld, men Jetmir gav inte upp och gjorde allt han kunde för att locka fram kunder och de lyckades han med.

Om jag kort ska sammanfatta min upplevelse så jag är väldigt nöjd att jag vände mig till Jetmir och kommer absolut ta kontakt med honom vid nästa tillfälle. Läs mer
  • 2019-11-09

Doris Elisabeth P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt en bostad. Ska sälja min bostad. Läs mer
  • 2019-11-07

Leutrim H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mäklaren var oerhört serviceinriktad och flexibel för att tillgodose mina behov och önskemål som försäljare. Mäklaren var tillgänglig och kontaktbar när jag behövde honom. Läs mer
  • Lena T

2019-11-07

Lena T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt radhus köpt bostadsrätt. Mäklaren har ställt upp till 100%. Har svarat på alla våra frågor varit tillgänglig till en stor del av dygnet. Alla förväntningar infriades. Som kund vill vi varmt rekommendera Mäklare Jetmir Isufi. Läs mer
  • 2019-11-07

Gunilla L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Förtroendeingivande.
    Enkel att förstå, rakt på sak.
    Trevlig i bemötandet. Läs mer
  • 2019-11-05

Hadar A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir som mäklare är ett måste! Jag kände mig så trygg och säker med jetmir !
    Han är alltid i samtal med sina klienter och lugnar ner dom.
    Jag är super nöjd för den servicen jag har fått från Jetmir!
    Jag tackar så mycket för din hjälp! Läs mer
  • 2019-11-04

Rikard H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi köpte en bostad och blev bemötta med respekt och en sådan vänlighet. Vi hade ganska stora förväntningar på visningen och mäklaren mötte oss och gav bästa möjliga vägledning support och service.
    Han var verkligen både säljaren och köparens mäklare. Läs mer
  • 2019-11-02

Sofia H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt en villa i Hammar
    Blev bemött på ett mycket trevligt och tryggt sätt. Läs mer
  • 2019-11-01

Jörgen H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har köpt hus.Mäklaren upplevdes som seriös o kunnig. Han va vänlig lugn lät oss prata fråga. Han skriver till oss o undrar om vi har funderingar. Han förklara en massa för oss i samband med att vi skrev på papperna
    Nöjd Läs mer
  • 2019-10-30

Christer N skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Mala
    Väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Christer N
    Tack för omdömet Chrille och jag ser fram emot att se utvecklingen som stationen ska genomgå.
  • 2019-10-23

Joel P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir var otroligt professionell och hjälpsam!
    Kan verkligen rekommendera Jetmir! Läs mer
  • Claudia G

2019-10-22

Claudia G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    We bought a house for my parents, and Daniel was very flexible and patient with us. He booked the meeting according to our schedule, and he called us and discussed as many times as needed. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Claudia G
    Thank you Claudia, it has been my pleasure all of the way. Hope that your parents will enjoy the house.
  • 2019-10-22

Thi Anh Tuyet P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har sålt huset ( Haldinsväg 10 )med stor hjälp av era duktig mäklaren - Jetmir Isufi - vilken tur som vi fått han som mäklaren att lita på ! Vi har pratat med grannarna om Jetmir med snäll och bra mäklaren. Hälsa ock önskar allt går så bra till Jetmir .Tack ! Läs mer
  • 2019-10-20

Faez S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt och sålt
    Allt bra
    Tack. Läs mer
  • 2019-10-19

Burim M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bra och kunnig mäklare.. tydlig. Läs mer
  • 2019-10-08

Greger K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Positivt bemötande. Informativ och saklig. Visade objektet för ca ett år sedan. Är hittills nöjd med mäklaren och har rekommenderat honom. Läs mer
  • 2019-10-08

Albana I skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt villa
    Väldigg bra och profesionrlt bemötande.
    Jätte nöjd Läs mer
  • 2019-10-04

Hatem M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har köpt en villa. Jag blev bemött väldigt bra av Jetmir. Han var mycket professionell och hjälpsam. Han var extremt tydlig med allt som gällde köpet, vilka rättigheter och skylldigheter vi hade som köpare. Det kändes som att Jetmir var tillgänglig dygnet runt och svarade alltid på mina frågor.

Sammanfattningsvis 10/10 till Jetmir. Läs mer
  • 2019-10-04

Joakim B skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vänligt bemötande och verkar vara professionell. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Joakim B
    Tack Joakim och roligt att ni vände er till mig för hjälp.
  • 2019-10-03

Osman M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    En mäklare som levererar det han lovar och mer!
    Vi är otroligt nöjda med Jetmir som mäklare.
    Han skötte hela processen på ett professionellt sätt.
    Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-10-03

Emelie T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt hus. Mycket trevligt bemötande. Fixade egen visning till oss. Dock fick säljaren själv visa. Mäklaren kunde ej. Upplevde att mäklaren hade lite för mycket. Var inte stressad i bemötandet men fick känslan av att han hade mycket. Glömde förmedla viss info. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Skulle själva kunna anlita honom vid en ev försäljning. Läs mer
  • 2019-10-03

Regenten Å skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Torremöllavägen Önnestad, från försäljning till övertagande exemplariskt skött, detta innefattar också Jetmirs assistent Julia Nilsson Läs mer

Asta P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Försåld sommarstuga för en huvudman till mig. Jag uppfattade honom som oproffsig. Han beklagade sig över hur mycket jobb han lagt ner på den försäljningen jämfört med andra. Köparna var inte heller nöjda med honom, Läs mer
  • 2019-10-03

Patric T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt bostad utanför Hässleholm
    Sålde, mycket över förväntan.
    Rekomderar starkt denna mäklare. Läs mer
  • 2019-10-03

Charles Winther skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi sålde en marklägenhet med hjälp utav Jetmir.
    Proffsigt bemötande, tillvägagångssätt och verkligen en engagerad mäklare. Vi har sålt olika objekt med andra aktörer innan vi kom i kontakt med Jetmir. Framöver kommer detta vara mäklare vi kommer att vända oss till vid eventuell försäljning. Rekommenderar starkt att kontakta Jetmir vid en försäljning. Läs mer
  • 2019-10-03

Ingrid E skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt gård, sålt villa!

Genomgående stort engagemang samt kunskap - tillgänglig och väldigt serviceminded. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Ingrid E
    Tack snälla för att jag fått vara med er genom hela den här resan. Ser fram emot ett besök på gården när ni kommit iordning med allt.
  • 2019-10-03

Dalal M skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi är köpt ett kedjehus. Där vi blev bemött på ett trevligt sätt precis som man vill bli bemött. En bra mäklaren då han försökte att hjälpa oss på alla sätt. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Dalal M
    Tack Dalal och hoppas att hela familjen trivs bra i ert nya hus.
  • 2019-10-02

Rana K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag och min har köpt ett hus. Hela upplevelsen var utmärkt. Mäklaren var jätte trevlig och professionell. Kan rekommendera mäklaren varmt till alla! Läs mer
  • 2019-10-01

Nihat D skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi har både köpt och sålt en villa med hjälp av Daniel Flygare.
    Vi fick ett väldigt korrekt bemötande vid köpet av vårt nya hus varför vi valde att fortsätta med Daniel med försäljningen av vårt gamla hus.
    Det mesta fungerade bra vid köpet men är inte 100% nöjd med slutfasen av försäljningen av vårt gamla hus. Det var inte en helt enkel situation men hade viljat se lite mer driv hur man hanterade övriga budgivare för att maximera försäljningen. Det var trots allt 2-3 budgivare.
    Totalt sett över köp och sälj är vi nöjda med resultaten. Läs mer
    2019-10-01 Daniel Flygare svarar Nihat D
    Tack för rekommendationen och jag beklagar att ni kände att jag inte lyckades maximera försäljningen och vill gärna ha feedback på hur ni tycker att jag skulle hantera sitautionen annorlunda.
  • 2019-10-01

Fitim E skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Avbokade mötet där jag skulle skriva under för köpet av villan.

Jag fick information att endast jag köparen behövde vara på plats till detta möte som skulle äga rum, alltså inte säljaren. Men tyvärr är min son sjuk och vi var tvungna att åka in till sjukhuset. Detta meddelade jag via sms till mäklaren som återkom med följande sms, " Skojar du med mig ! Säljaren sitter redan här och väntar. Ring mig när du har möjlighet". Detta sms var väldigt onödigt. vi hade påpekat att vi skulle köpa huset. Och vi gjorde detta dagen efter sjukhus besöket.

Förvänta mig absolut inte ett sådant bemötande. har förståelse i hans situation men aldrig att jag skulle välja att åka och skriva under papper istället för att åka till sjukhuset. Läs mer
    2019-10-01 Daniel Flygare svarar Fitim E
    Jag beklagar ännu en gång att du kände dig illa bemött, tyvärr så blir ju köpet inte bindande förrän vi har ett skriftligt avtal och därför blev jag orolig när ni avbokade mötet 5 minuter innan vi skulle ses. Hoppas att ni kommer trivas i ert hus.
  • 2019-09-30

Tomas N skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sålt bostad. Men det kvarstår fullföljande och efterarbete , som jag ännu inte kan värdera. Läs mer
    2019-10-01 Daniel Flygare svarar Tomas N
    Tack för rekommendationen Tomas. Jag hoppas att ni ska känna er nöjda hela vägen in i mål med försäljningen och i jakten på en ny bostad.
  • 2019-09-23

Lop-Mo C skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde en lägenhet. Hela processen genomfördes proffesionellt. Mycket nöjd. Läs mer
  • Filip B

2019-09-21

Filip B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag anlitade Jetmir genom en rekommendation och jag kan inget annat än att sprida rekommendationen vidare. En hårt arbetande mäklare som värdesätter sin kund! Läs mer
  • 2019-09-20

Anette P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt Bostadsrätt. Positiv, vänlig mäklare . Bra genomgång vid kontraktskrivningen. Läs mer
  • 2019-09-10

Fisnik Z skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde vår lägenhet med hjälp av Jetmir. Fantastiskt engagemang och vilja att hjälpa oss. Svarade på kvällar/helger till och med, kontaktbar i princip hela tiden. Kändes verkligen att han gjorde ett genuint arbete, inte liksom bara för sin egen skull utan mest för vår. Guldstjärna till dig!:) Ps. Svårt att ta hjälp av en annan mäklare än dig i framtiden. Läs mer
  • Mathias H

2019-09-05

Mathias H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bestämde oss för att anlita Jetmir Isufi på svensk fast efter ha bjudit hem x antal mäklare från området.
    Jetmir sticker ut med sitt driv och genuina intresse för att göra affärer.
    Har under hela affären funnits tillgänglig 24/7.
    Huset sålde han under tidsatt ram och till ett pris som överträffade våra förväntningar.
    Flyttar Vi i framtiden så vet iaf Jag vem Vi kommer att kontakta! Läs mer

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm