Alla kategorier Mäklare Skåne Hässleholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm!

Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig hemma på riktigt!

Vackra Hässleholm i Skåne har mer än bara järnvägar och knutpunkter. Här kan du hitta både villor och bostadsrätter, mer centralt eller med närhet till den skånska landsbygden.

Ta hjälp av oss med din bostadsaffär!

Läs vad 28 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

• Lennart N skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Joakim var mycket servicemedveten och lyhörd för våra frågor. Lugn och trygg i sitt bemötande trots att allt gick mycket snabbt. Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lennart N
    Tack för omdöme och bra samarbete Lennart! /Joakim Fridolin
  • Ida Johanna L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Fick gott intryck direkt på visningen, och är supernöjd hela vägen! Trevligt och proffesionellt bemötande. Kan varmt rekommendera Jetmir och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Ronja R
    Ronja R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trygg, arbetsam och seriös. Vi sålde med Jetmir Isufi, en suverän mäklare. Läs mer
  • Sophia T skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har nyligen sålt vår lägenhet med Joakim Fridolin och hade inte kunnat vara mer nöjda!
    Allt gick smidigt och han var duktig på att ständigt hålla oss uppdaterade om läget och ge oss råd när vi behövde det.
    Mycket bra upplevelse av vår första försäljning. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sophia T
    Tack för gott samarbete Sophia! /Joakim Fridolin
  • Md Nurul A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir Isufi är en expert mäklare. Han hjälpte mig att sälja min lägenhet inom 4 dagar med mer än min förväntade pris.

Han är en bra människa och lätt att prata och lätt att få hjälp och tips och lätt att lita. Läs mer
  • Alex A
    Alex A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde min bostadsrätt för ett högre pris än vad jag hoppats på. Förväntningarna var höga i med det var Jetmir som skulle sälja den. Men det blev bättre än så. Läs mer
  • Patric T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sålde en Villa där mäklaren hade stora förväntningar till ett högt pris.
    Hade inte själva så höga förväntningar men till vår glädje levde han upp till dem.
    En riktig Säljare till Mäklare. Läs mer
  • Lise-Lotte A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir sålde ett hus åt mig och min syster.

Hade inga stora förväntningar innan första mötet.
    Men efter lite diskution så förstod jag att han brinner för detta arbetet.
    Han lovade inget men han visade på tidigare affärer han har gjort.
    Så vi fick ett förtroende för honom.
    Och han lyckades mycket bra. Läs mer
  • Zenny André L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har sålt en 2 rok lägenhet och jag blev bemött väldigt bra av Jetmir, han lyssnade och var intresserad och han levde upp till alla mina förväntningar. Toppenmäklare Läs mer
  • Mikael S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir sålde vår villa och fick vad vi begärde. Bra bemötande och tydlig med vad som ingick i arvodet och vilka tjänster som fanns att köpa till. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Haris S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min första bostadsförsäljning så jag behövde all hjälp jag kunde få och Jetmirs hjälp var över förväntan. Mitt objekt var nyrenoverad bostadsrätt på 56 kvm.
    Otroligt engagerad och driven. Jag kände att hans instats var personligt anpassad efter mitt objekt. Jetmir höll mig ständigt uppdaterad och var tydlig från början med hans försäljningsstrategi. Jag kan med gott samvete säga att den service han erbjuder är oslagbar. Jag hoppas att det dröjer innan min nästa flytt, men kommer inte tveka att kontakta Jetmir vid nästa köp/försäljning. Läs mer
  • Kjetil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Pålitelig. Effektiv. Informativ. Läs mer
  • Hässleholms K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Positiv erfarenhet av mäklaren i fråga. Försäljningspriset översteg våra förväntningar. Läs mer
  • Diana E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Solgt 2 tomtar, ingen problemer og fin service af Sara Hall Läs mer
  • Sven Åke R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir är väldigt trevlig, mycket kunnig och alltid mycket lätt att få kontakt med. Han skötte uppdraget på ett mycket förtjänstfullt sätt och alla inblandade är mycket nöjda. Absolut högsta möjliga betyg. Läs mer
  • Berat G skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Äntligen är lägenheten såld! Jag vill passa på att tacka mäklare Jetmir Isufi för ett väldigt bra och professionellt utfört arbete. Alltid kontaktbar, alltid svar på frågor, alltid trevlig och positiv. Ser inga motgångar och gör verkligen allt och lite till så att både säljare och köpare ska vara nöjda. Från första och sista stund så har det varit ett nöje att få ha honom som mäklare. Om ni har tankar på att sälja eller köpa, så rekommenderar jag honom starkt! Läs mer
  • Håkan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Proffsig, aktiv, ödmjuk, trevlig. Lever absolut upp till förväntningarna jag hade inför försäljning av min bostad. Läs mer
  • Lars-Olof I skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bemötandet vid telefonsamtalet var exemplariskt både när det gäller tid, ett värderingsärende och att boka den första kontakten. Vid den första kontakten var presentationen inriktad på självreflektion med ett inspirerande förhållningssätt. Oro bemötes med förståelse och förklaringar. Och hoppet om en bra affär kopplades samman med fakta utan övertoner. Vi kände oss väl omhändertagna från början till slut och resultatet överträffade alla våra förväntningar. Jetmirs agerande och handläggning av ärendet visar på yrkeskompetens och fingertoppskänslighet. Läs mer
  • Lone J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sara Hall er en meget professionel og dygtig mægler. Hun arbejder hurtigt og effektivt med at få udført sit arbejde, så det skal gå så smidigt som overhovedet som muligt for både os som sælger og få køberen.
    Vi kan kun give Sara Hall vores bedste anbefalinger. Läs mer
  • Marie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Engagerad, seriös och stöttande. Läs mer
  • Marco T skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Joakim var väldigt enkel att ha och göra med, och då talar jag utifrån att försäljningen även var min första. Joakim var tydlig, strukturell i sitt professionella bemötande och gjorde försäljningen väldigt komfortabel för mig som säljare. Mycket professionell och produktiv. Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marco T
    Tack Marco för gott samarbete! /Joakim Fridolin
  • Anisa M skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket bra start och avslut.
    Hjälpsam under hela processen.
    Tillgänglig och snabb återkoppling. Läs mer
    2017-09-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anisa M
    Tack Anisa! Hoppas du även i fortsättningen kommer trivas bra i ditt nya boende! /Joakim Fridolin
  • David P skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trevlig, saklig och informerande. Över förväntan och skulle definitivt anlita denna mäklaren igen!!! Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar David P
    Tack David! Ni är såklart alltid välkommen att återkomma. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende också! /Joakim Fridolin
  • Mohammed A skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Toppen mäklare. Rekommenderas stort. Engagerad och finns alltid tillgänglig för snabba svar.

Joakim är en toppen mäklare. Får 5/5 i betyg av mig! Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mohammed A
    Tack Mohammed! /Joakim Fridolin
  • Joakim B skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket trevlig, lugn och duktig mäklare som var hjälpsam under hela vårt husköp. Vi är väldigt nöjda med Carolines insatts! Joakim och Sara Läs mer
  • Markus Y skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min mäklare har varit mycket hänsynstagande under hela affären. Han har lyssnat och varit noga med att allt blir rätt och att jag har fått som jag ville. Jag har fått gott stöd i min försäljning. Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Markus Y
    Tack Markus! Hoppas allt gått bra med flytten! /Joakim Fridolin
  • Petra B skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Noggrann, professionell, kunnig och alltid tillgänglig. Tar sitt arbete på största allvar. Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra B
    Tack Petra! /Joakim Fridolin
  • Marie W skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag var mycket nöjd med försäljningen, och mycket nöjd med Fredrik Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie W
    Tack Marie, även om du fick mitt förnamn fel! /Joakim Fridolin