Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm!

Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig hemma på riktigt!

Vackra Hässleholm i Skåne har mer än bara järnvägar och knutpunkter. Här kan du hitta både villor och bostadsrätter, mer centralt eller med närhet till den skånska landsbygden.

Ta hjälp av oss med din bostadsaffär!

Läs vad 468 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    • Balsby
    2022-01-26 Verifierad kund
    En oerhört professionell fastighetsmäklare med stort driv och engagemang i varje steg genom hela processen. Kundfokus och tillgänglighet i en övre klass för sig.
    Jag kan inget annat än och starkt (och varmt) rekommendera Jetmir!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Proffsig
    Trevlig
    Tydlig
    God kommunikation
  • LARS B
    skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-01-26 Spontant omdöme
    Fantastisk fastighetsmäklare med stort engagemang. Tydlig och påläst vilket skapar förtroende. Jag ser fram emot att få hjälp av Jetmir igen.
    2022-01-26 Verifierad kund
    Pedagogisk och proffsig. Skapade en god relation mellan säljare och köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-01-25 Verifierad kund
    Väldigt Effektiv och tillgänglig mäklare. Har ett trevligt bemötande. Behandlade både vårt bud Till säljarna och kontraktskrivandet På ett mycket bra och snabbt sätt.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Upplevde mötet som bra. Snabb och smidig affär, nöjd med Jetmirs insats
    2022-01-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av en kunnig mäklare som är kunnig inom sitt område och väldigt driven. Uppskattat!
    2022-01-22 Verifierad kund
    Dålig återkoppling, fick inte reda på vad som hände. Känns som han har för mycket att göra för att göra ett bra jobb med vår försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-01-20 Verifierad kund
    Mycket jordnära, lätt att konversera med, påläst. Kort sagt trevligt bemötande mot en trygg fastighetsaffär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Bjärnum
    2022-01-20 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare som brinner för sina kunder.
    Gör allt för att kunden ska känna sig nöjd och införstådd i allt kring försäljningen

Kan varmt rekommendera denna fantastiska människa till andra som går i tankar att sälja el köpa
    2022-01-19 Verifierad kund
    Trygg mäklare som gör det där lilla extra. Kämpar för att göra den bästa möjliga affären, vilket gör att man som säljare känner sig trygg.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Kristianstads bästa och mest drivna mäklare. På en helt egen nivå!
    2022-01-17 Verifierad kund
    En dans på rosor när man har Jetmir som mäklare!
    Flexibel, lyhörd & påläst.
    • Fjälkinge Tätort
    2022-01-17 Verifierad kund
    Att byta bostad är en av de stora händelserna i livet
    Både i glädje och kanske sorg.
    Då är det så viktigt att få hjälp av professionell och empatisk mäklare.
    Allt detta har Jetmir Isufi.
    Jag har blivit så vänligt bemött och känner mig helt trygg med min bostadsförsäljnkng
    • Fjälkinge Tätort
    2022-01-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande!
    Detta var mitt första bostadsköp så var lite nervös och hade många tankar och funderingar.
    Jetmir förklarade utförligt och på ett enkelt sätt så att nästan alla mina frågor och funderingar besvarades innan jag han ställa dem.
    Kändes tryggt och smidigt hela vägen från visning till kontraktskrivning.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Jetmir, höll mig uppdaterad under hela processen och hjälpte mig med min livs största affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    • Åhus
    2022-01-01 Verifierad kund
    Ett väldigt bra bemötande där vi snabbt fick en bra och trygg känsla för hela affären. Trots att affären gick väldigt snabbt var Jetmir alltid tillgänglig för frågor, funderingar samt återkopplade med välgrundade svar.
  • Jon P
    • Hammar
    2021-12-31 Verifierad kund
    Jetmir är den självklara mäklaren för oss när vi säljer. Han är proffsig och otroligt duktig. Rekommenderar alltid honom till de som ska sälja. 10/10
    • Hammar
    2021-12-24 Verifierad kund
    Trevlig. Strukturerad. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Överlag bara positivt intryck
  • Alban E
    2021-12-22 Verifierad kund
    Vi är jätte nöjda! Jetmir har varit otroligt duktig i sitt uppdrag att sälja vår bostad. Det gick snabbt enkelt och smidigt precis som vi önskade. Vill man ha en bra, smidig och säker bostads försäljning där allt går rätt till ja då är det självklara valet Jetmir! Vi är rekommenderar starkt Jetmir som mäklare. Tack Jetmir till försäljningen av vår borstad men även tack till köpet av vår nya bostad! Med vänliga hälsningar Alban och Aurora.
    2021-12-19 Verifierad kund
    Bara positivt😀 en trygg känsla. Väldigt professionell, härligt med såna människor som brinner för det dom sysslar med.
    2021-12-18 Verifierad kund
    Allt gick bra och smidigt!
    2021-12-16 Verifierad kund
    Fantastiskt mäklare, gör alltid sitt yttersta så du som säljare kan känna trygg vid försäljning. Finns alltid tillgänglig vid eventuella frågor som uppkommer.
    Otroligt engagerad även om förutsättningarna inte är dem bästa.
    Rekommenderas starkt.
    • Kristinehem
    2021-12-14 Verifierad kund
    Blev väl bemött av Daniel. Det kändes tryggt att köpa hus av Daniel som var väl insatt i fastigheten, vi köpte en fastighet med eftersatt underhåll och Daniel gick pedagogiskt igenom vilka problem som fanns med fastigheten och vad man behöver åtgärda.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Snäll och professionell. Hjälpte mig med o köpa en ny bostad. Lovade mig med o sälja min bostadsrätt innan jag flyttar in till den nya bostaden. Det känns tryggt.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Trevlig, pålitlig och proffsig! Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hur denna affären hanterades. Vi kan varmt rekommendera Daniel!
    2021-12-11 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kunnig med ett stort engagemang.
    Mäklaren Jetmir, fotografen Maja och stylisten Sara uppfyllde våra förväntningar till fullo.
  • Berndt Rudolf A
    2021-12-11 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig och kunnig gällande marknad mm.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Väster
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vänlig och engagerad mäklare med bra fingertoppskänsla för både köpare och säljare. Rekommenderas varmt.

Mvh Daniel
    2021-12-10 Verifierad kund
    otroligt nöjd med jetmir....
    proffsigt hanterat av försäljningen av min lägenhet
    2021-12-07 Verifierad kund
    Kunnig, hjälpsam och trevligt bemötande. Mäklaren uppnådde våra förväntningar.
    • Odal
    2021-12-07 Verifierad kund
    Kunnigt och professionellt bemötande av Jetmir. Jag hade höga förväntningar på honom och det levde han upp till. Min lägenhet såldes snabbt och allt gick väldigt smidigt.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Mycket duktig och engagerad mäklare. Levde verkligen upp till våra förväntningar och mer därtill. Rekommenderar honom gärna till andra som ska sälja.
    • Everöd
    2021-12-04 Verifierad kund
    Seriös, snabb, lätt o komma i kontakt med på sms,
    • Åhus
    2021-11-24 Verifierad kund
    Jetmir är en duktig mäklare som får jobbet gjort snabbt och smidigt!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Uppfyllde alla kriterier som önskas av en proffsig mäklare. Rekommenderas varmt
    2021-11-22 Verifierad kund
    Jetmir är otrolig professionell och duktig på sitt jobb. Han skapar stort förtroende och är väldigt noggrann genom hela säljprocessen.
    Han har ett stort nätverk och på så sätt kunde vi sälja min lägenhet snabbt och till ett bra pris!
    Jag rekommenderar honom starkt!
    2021-11-17 Verifierad kund
    Han har ett trevligt bemötande och är hjälpsam. Han har kunnat svara oss på våra frågor och hjälpa oss på ett bra sätt genom hela processen. Malte och Kerstin Hamlin.
    • Hässleholm
    2021-11-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, återkom med svar på frågor och ställde upp och löste med extra visning av huset.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Vi har under hela tiden blivit mycket bra bemötta av Jetmir.
    Vi hade höga förväntningar och han levde verkligen upp till dessa.
    Vi är mycket nöjda med resultatet av försäljningen av vår bostad, som vi som enda ägare bott i och trivts med under 45 år.
    2021-11-13 Verifierad kund
    Jetmir är både trevlig och bemötande
    • Fjälkinge
    2021-11-12 Verifierad kund
    Bra!

Fick ett bra intryck av honom som mäklare och hjälpte mig på ett bra sätt.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Daniel hade ett diskret och sakligt bemötande vilket underlättar bedömningen av fastigheten. Han skötte sedan formaliteterna på ett tydligt sätt.
    • Fjälkinge
    2021-11-11 Verifierad kund
    Duktig på att fånga in intresserade och flexibel
    2021-11-11 Verifierad kund
    Bra. Flexibel och mån om god kommunikation
    • Söder
    2021-11-11 Verifierad kund
    Vi tycker att vi blev bemötta bra, där fanns ett intresse att även göra andra parten dvs oss köpare nöjda. Snabbt enkelt och inga konstigheter.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Daniel var utmärkt i sin roll som mäklare. Uppskattade speciellt hans lugn, att det var lätt att kommunicera, bra råd, jordnära inställning och hans sätt att navigera uppkomna svårare situationer. Om jag får möjlighet kommer jag starkt att rekommendera Daniel till andra.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Jag upplevde mäklaren som kunnig, trevlig och professionell, och som ”renhårig”.
    • Söder
    2021-11-08 Verifierad kund
    Trevligt och effektiv kille
    Jobbar på bra
    2021-11-06 Verifierad kund
    Trevlig bemötande.
    Engagerad och driven säljare.
    Håller vad han lovar.
    Levererar resultat.