Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm!

Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig hemma på riktigt!

Vackra Hässleholm i Skåne har mer än bara järnvägar och knutpunkter. Här kan du hitta både villor och bostadsrätter, mer centralt eller med närhet till den skånska landsbygden.

Ta hjälp av oss med din bostadsaffär!

Läs vad 346 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2021-06-11
    Han är jätte bra, duktig och hjälpa samm mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    • Möllebacken
    2021-06-10
    Med allt nöjd.han är best meklare för sitt jobb.och han är trevligt med köpare och säljare. Med han man köner sig mycke säker
  • Henrik K
    • Viby
    2021-06-09
    Jag hade första kontakten med Jetmir för ett år sedan när vi började fundera på att sälja. Samtidigt som vi letade nytt och funderade på att bygga.

När allt var klart för hur vi skulle gå vidare kontaktades Jetmir igen. Pedagogisk genomgång av säljproccesen och grymma samarbetspartner fixade besiktning och fotografering med kanonresultat.
    Jetmir har ett stort kontaktnät med kunder och redan innan visning hade vi bud.

Jetmir är enormt tillmötesgående och ärlig och väldigt tydlig med att han jobbar för båda parter. Både säljare och köpare.

Jag är supernöjd med Jetmir och rekommenderar verkligen att arbeta med honom om ni vill ha en smidig affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Broby
    2021-06-09
    Vi är såå tacksamma att Daniel hjälpt oss sälja vårt unika hus. Han är proffsig, kunnig, vänlig och är snabb på och svara o fixa. Han är ärlig och omtänksam och vi har haft många glada skratt på denna resa! Han tog en plats i våra hjärtan!!
    • Bjärnum
    2021-06-07
    Han är kunnig i sitt område. Han har kunskap .
    2021-06-03
    Jetmirs sålde min bostadsrätt. Hans servicenivå och bemötande är fantastiskt. Han svarar direkt på mejl och meddelanden. Han är noggrann och effektiv och letar upp den bästa möjliga matchningen mellan säljare och köpare. Blir det aktuellt för mig att någon gång sälja igen kommer jag utan tvekan att vända mig till Jetmir på nytt.
    • Vilan
    2021-06-02
    Har sålt huset innan visning, blev bemött på ett bra sätt.
    Han gjorde jobbet som det ska.
    Mycket nöjd med hans inställning och insats.
    2021-05-31
    Glöd som ingen annan mäklare har!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2021-05-29
    Köpte en fantastisk lägenhet, Jetmir ordnade en extra visning för mig eftersom jag var bortrest innan, och tur var det eftersom det visade sig vara min drömlägenhet! Riktigt snabb och smidig affär, är jättenöjd med mitt köp!
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Östervärn
    2021-05-27
    Flygare hjälpte oss att köpa ett hus i Hässleholm och möttes på en väldigt varmt och påläst sätt.
    Visningen av huset var lysande och han hjälpte oss med de frågor vi hade.
    Sammanfattning.... Lysande!
    2021-05-26
    Köpt en lägenhet tillsammans med mina föräldrar
    Blev bra bemött, fick en privat visning vilket uppskattades.
    Allt levde upp till förväntningarna med servicen från fastighetsbyrån
    Det var en smidig affär. Kontrakt påskrivningen var tydlig och utförlig.
    Hade gärna haft måtten på väggar och tak i lägenhet för att underlätta för flytten, utöver det var allt bra.
    2021-05-25
    Etta på Sadelmakargatan Kstd. +Blev proffsigt bemötta. Fick svar på alla våra frågor. Ett positivt helhetsintryck. Vi är mycket nöjda. -Måtten på väggarna i de olika rummen tycker jag borde vara med i ett köp när man skriver på papper. Man vill ju alltid veta info om en vara man handlar, framför allt om det är en lgh man köper. Med vänlig hälsning, Marie
    • Degeberga
    2021-05-25
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Jetmir Isufi. Jag har hört om honom som en enorm duktig fastighetsmäklare från mina arbetskollegor. I våra möten/kommunikationer med Jetmir har han alltid varit positiv och saklig. Han är tillgänglig dygnet runt och har dessutom en mycket stor social kompetens. Viktigaste av allt - han levererade!! Snabbt och säkert!!

Margareta
    Lägenhet
    Trevligt och korrekt
    Som jag förväntar mig att bli bemött i affärer
    Totalt en seriös och korrekt affärsuppgörelse
    2021-05-21
    Hörde av mig till Jetmir när jag behövde sälja min bostadsrätt med kort varsel, och han tog sin an detta snabbt och smidigt. Har genom hela processen varit trevlig, positiv, avslappnad och trygg. Han har varit mån om både mig som säljare men verkar också vara mån om köparen. Att jag dessutom sålt för högre pris än vad jag hade förväntat mig var ett extra plus. Kan varmt rekommendera Jetmir.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2021-05-18
    Det går snabbt och enkelt med Jetmir. Väldigt tydlig och tillmötesgående och inga konstigheter. En bra mäklare som sitter på mycket kunskap och är alltid tillgänglig
    2021-05-17
    • Gamla Näsby
    2021-05-16
    Jetmir sålde vårt radhus i Kristianstad. Nema problemas.
    Bra bemött och lätt tillgänglig på mejl.
    Jetmir levde upp till förväntningarna.
    • Charlottesborg
    2021-05-07
    Trevlig och professionell mäklare som gav ett bra intryck redan vid första mötet. Jetmir var positiv, hjälpsam och lyhörd för våra förväntningar och önskemål. Vi har sålt lägenhet och köpt villa via Jetmir och vi är väldigt nöjda med hans insats, bemötande, engagemang och det professionella hjälpen som vi fick av honom. Rekommenderar honom stark till alla som vill ha en snabb och smidig affär!
    2021-05-07
    We are looking for a villa for months until we met Jetmir. He was a flexible and great real estate agent who knows our call and find it quickly
    2021-05-05
    Jetmir är utmärkt person. Han är mycket duktig
    2021-05-04
    Vi har köpt marklägenhet. Väldigt trevligt bemötande och vi fick snabba svar på våra frågor. Vi är nöjda med köpet. //Eva o Björn
    • Äspet
    2021-05-04
    Jetmir är som ingen annan mäklare jag arbetat med. Han är alltid tillgänglig, arbetar förebyggande och är väldigt, väldigt skicklig. För att sammanfatta Jetmir är han en gamechanger. Jag har aldrig varit så nöjd med en bostadsförsäljning som i samarbetet med Jetmir. Han är mäklarvärldens Zlatan.
  • Ellinor A
    • Öllsjö
    2021-05-03
    Snabb, hjälpsam, trevlig, tillgänglig!
    • Öllsjö
    2021-05-02
    Kan rekommendera Jetmir till andra. Försäljningen av lägenheten gick över förväntan.
  • Gunner J
    • Killeberg
    2021-04-30
    Vi har solgt vor fastighet i 28396 Killeberg med
    med kanoninsats av Daniel, tack för hjälpen...Marianne o Gunner
    2021-04-28
    Fullservice och en snabb och problemfri affär. Redan efter första mötet så presenterades ett antal intresserade kunder till köpet av min villa.
    • Parkstaden
    2021-04-26
    Jetmir har hjälpt oss med försäljningen av vår bostadsrätt i Kristianstad. Vårt intryck av Jetmir är att han är väldigt professionell och att han lever upp till sitt goda rykte, med råge. Vi är verkligen supernöjda med hela processen och kan varmt rekommendera Jetmir!
    2021-04-26
    Stig åt sidan Christian IV, Kristianstad har en ny kung.
    Snabb försäljning till en bra bit över utgångspriset.
    Kan ju inte va annat än helnöjd.
    Vi sålde vår bostadsrätt
    Vi blev väl bemötta
    Vi hade förväntningar på bra betalt som han levde upp till
    Allt gick snabbt och smärtfritt
  • Desireé P
    • Fjälkinge Tätort
    2021-04-26
    Vi har både köpt hus genom Jetmir och han har även sålt vår lägenhet. Allting har gått väldigt smidigt och vi är mycket nöjda med båda affärerna. Vi har förstått varför han är en väldigt rekommenderad mäklare. Skulle vi göra någon bostadsaffär igen så vet vi vem vi ska anlita😊
    • Fjälkinge Tätort
    2021-04-26
    Jetmir har hjälpt oss att köpa en ny bostad samt sälja våran gamla. Vi är jättenöjda med bemötandet och affärerna har känts trygga och smidiga.
    • Möllebacken
    2021-04-21
    Sålde vårt hus tack vara Jetmir. Gick snabbt och smidigt. Ett fantastiskt samarbete, snabbt o lätt. Bra kommunikation o fantastiskt bemötande i alla lägen 😀
    2021-04-18
    Driven, kunnig och kundvänlig👍👍
    2021-04-17
    Vi sålde en bostadsrätt på högsta våningen utan hiss och försäljningen blir den tredje bästa i området!
    Jetmir är mycket förtroendeingivande och gör alltid ett bra jobb, valet var väldigt enkelt.
    Våra förväntningar var höga och på något vis lyckas Jetmir ändå leverera 25% utöver förväntat pris.

Tack för en fantastiskt trygg affär!
  • Jenny A
    2021-04-16
    Tog hjälp av Jetmir när vi skulle sälja vår lägenhet och han överträffade våra förväntningar!
    Fick ett bra bemötande redan från start och allting i hela processen fungerade väldigt smidigt och enkelt från början till slut. Fördelarna som vi upplevt med Jetmir är att han varit engagerad, snabb i sin återkoppling samt lyssnade på våra behov.
    Mycket nöjda!
    2021-04-16
    Mäklare med fingertoppskänsla.
    Alltid korrekt och snabb med mig som säljare i fokus, dock utan att förglömma köparen vilket skapar en mycket trivsam och smidig affär.
  • Ulf Magnus Fredrik D
    2021-04-13
    Jag har sålt en fastighet och fått snabb och precis hjälp med ett skrivuppdrag av Jetmir.
    Jag har en kommande försäljning av en stor fastighet där jag fick snabb hjälp när jag behövde ha in en annons och litar helt på Jetmirs kunnande vid denna försäljning

Magnus Dahl
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2021-04-09
    Mycket trevlig att ha och göra med!
    2021-04-08
    Jag sålde min bostadsrätt i Kristianstad med hjälp av Jetmir. Vad jag kan säga om honom som mäklare är wow. Han gör sitt yttersta för att säljare och köpare ska känna sig trygga och nöjda med sin affär. Han överträffade mina förväntning och jag skulle starkt rekommendera honom som mäklare.
  • sålde sin bostad med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2021-04-04
    Daniel är snabb och proffsig, han lyssnade in våra behov och skötte affären på bästa sätt. Vi är mycket nöjda och hade gärna samarbetat med Daniel igen i framtiden.
  • köpte sin bostad med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2021-04-01
    Köpt hästgård i villaområde.

Bemötandet av mäklaren var väldigt bra, lätt att få tag på och snabba svar.

Mäklarens annons och bilder speglade fastigheten på ett mycket verklighetstroget sätt.

Sammanfattningsvis så var det detta den snabbaste husaffären vi någonsin gjort.
    2021-04-01
    Ville ha en snabb och effektiv affär. Daniel sålde vår hästgård redan innan visning. Han skötte hela affären extremt bra och lyssnade på mina krav. Han är professionell och bra på det han gör. Jag valde rätt mäklare och kan verkligen rekommendera honom.
    2021-04-01
    Köpte vår första lägenhet, en trea, av Jetmir och han har haft god förståelse för oss, varit pedagogisk och förklarat för oss på ett bra sätt.

Han har även gett oss perspektiv på objektet som vi själva inte hade från början.
    2021-03-30
    Jetmir Isufi är en lyhörd, engagerad och skicklig mäklare med ett stort positiv bemötande. Han är otroligt bra och väldigt duktig att tillgodose alla inblandade parter så att alla ska bli nöjda med han som mäklare. Vi är väldigt nöjda med Jetmir och det kändes trygg att ha hans stöd och hans ständiga närvarande när det behövdes och han hjälper gärna till extra mycket för att göra kunden nöjd. Han är verkligen den bästa mäklaren och jag rekommenderar Jetmir Isufi till alla.
    2021-03-28
    Sålt bostad. Jättetrevlig, enkel att ha att göra med och tillgänglig.

Toppen! Så ska det vara.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2021-03-28
    Jag köpte en Villa och ska sälja min lägenhet. Daniel är ett jättebra och jätte duktig mäklare.
  • Panagiotis T
    • Degeberga
    2021-03-24
    Jag sålde ett gammalt hus och förväntningarna var inte så stora, men Jetmir skötte det hela alldeles utmärkt, från första mötet till kontraktskrivning,hela tiden informerade vad som händer och hur han skulle agera, och resultatet blev över förväntan, jag är nöjd med allt och kommer att rekommendera honom till min omgivning och givetvis utnyttja hans tjänster i framtiden, mvh Panagiotis.
    • Egna Hem
    2021-03-18
    Över förväntan! Trevlig och jättebra mäklare som man verkligen känner sig trygg med. Tillgänglig och hjälpsam till tusan