Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm!

Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig hemma på riktigt!

Vackra Hässleholm i Skåne har mer än bara järnvägar och knutpunkter. Här kan du hitta både villor och bostadsrätter, mer centralt eller med närhet till den skånska landsbygden.

Ta hjälp av oss med din bostadsaffär!

Läs vad 126 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

• 2020-02-18

Kristina K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    En tvåa på oxhagsvägen. Vi hade en väldigt bra och förstående mäklare som noga arbetade efter våra behov, och alltid såg det ljusa i vår lägenhet.

Vår lägenhet såldes väldigt fort, tack vare mäklarens väletablerade relationer, vilket vi är tacksamma över. Det finns många mäklare i Kristianstad, men av ovanstående anledningar valde vi just Jetmir! Läs mer
  • 2020-02-12

Rahbar Z skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag köpte en villa.
    Jag fick utmärkt bemötande.
    Jag upplevde stor tillit med en hjälpsam och erfaren mäklare med mycket kunskap. Läs mer
  • 2020-02-12

Andreas M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde bostadsrätt snabbt och engagerat. Fantastiskt engagemang. Rekommenderas skarpt!!! Läs mer
  • 2020-02-11

Per T skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Lätt, smidigt och trevligt....................................................... Läs mer
    2020-02-18 Daniel Flygare svarar Per T
    Tack Per för rekommendationen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra med er nya fastighet.
  • 2020-02-02

Karolina Å skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Mycket trevlig, sympatisk och tjänstvillig mäklare. Vi har köpt en liten gård som vi ser fram emot att flytta till! Vi har bara positiva erfarenheter av visningar, telefon- och mailkontakter samt kontraktsskrivning mm. Mvh/ Kerstin och Kenneth Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Karolina Å
    Tack för rekommendationen Kerstin och Kenneth!
    Vad roligt att ni känner er nöjda med alla momenten och jag hoppas att ni kommer trivas kanon när ni nu flyttar lite närmre barn och barnbarn.
  • 2020-02-01

Doris Elisabeth P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Daniel har alltid varit tillgänglig, både på mail, SMS och telefonen. Han har på ett mycket proffsigt sätt besvarat våra frågor. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Doris Elisabeth P
    Tack för rekommendationen Doris! Det har varit ett trevligt samarbete vi haft och det är en skön känsla att vi lyckades hitta en köpare som ni själva också kände var rätt för ert hus.
    Hoppas ni kommer trivas med att flytta in till stan.
  • 2020-01-30

Joakim A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt villa i Hässleholm. Har haft tät kontakt med Daniel som hela tiden varit saklig men varm i sitt bemötande. Både jag och min sambo har känt oss trygga genom hela affären. Daniel agerade över våra förväntningar där han tog hänsyn till både säljare och köpare genom hela processen. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Joakim A
    Tack så mycket Joakim! Det glädjer mig att ni har känt er trygga och ni kommer att få ett oerhört trevligt hus att få flytta in i. Jag tror att ni kommer trivas kanon där.
  • 2020-01-30

Emma J skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi träffade 3 olika mäklarbyråer när vi bestämde oss för att sälja vårt hus. Det kändes genast tryggt med Daniel och valde att han skulle hjälpa oss sälja vårt hus. Vi är glada att vi gjorde det valet och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Emma J
    Tack snälla för rekommendationen Emma!
    Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er vid försäljningen och att vi kunde hitta den lösningen som blev bäst för just er.
  • 2020-01-22

Jimmy B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt en bostadsrätt
    Jag blev väldigt bra och proffsigt bemött
    Jetmir överträffade alla förväntningar som tillgänglighet, återkopplingen på frågor, värdering på lägenhet samt att hitta en seriös köpare/ rätt köpare
    Väldigt positiv och engagerad
    Jetmir är i särklass den bästa mäklare jag har haft kontakt med Läs mer
  • 2020-01-22

Johnny N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt lägenhet.ska sälja hus.
    Trevligt bemött.
    Förväntningarna uppföljda.
    Allt har hittills fungerat bra. Läs mer
  • Victoria H

2020-01-21

Victoria H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Fantastisk mäklare! Han lyssnar på sina kunder, driver fram ens mål och önskningar och bara sätter allt på pricken!

Rekommenderar honom till ALLA! Läs mer
  • 2020-01-20

Dick S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt radhus.
    Mycket väl bemött av mäklaren.
    Svarade upp mot förväntningarna.
    Skulle anlita Jetmir igen om det var aktuellt. Läs mer
  • Esat M

2020-01-18

Esat M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte radhus. Och jag kan beskriva Jetmir som en toppen mäklare från 1 till 10 så får han av mig en stor 10. Han är klar och tydligt. Så han ska ha ett stort tack från oss han är bäst. Läs mer
  • 2020-01-17

Martin J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Grymt bra service!! Det märks att han finns där för dig, riktigt bra. Skulle absolut rekommendera honom Läs mer
  • 2020-01-16

Ibrahim M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir fick min lägenhet såld kvickt, smidigt och effektivt. Mycket god kontakt under hela processen och väldigt flexibel med sin tillgänglighet. Hade stenkoll på allt. Det enda jag behövde göra var att lämna lägenheten under visningstiden & sedan underteckna lite papper. Enkelt! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-01-12

Anton M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Väldigt hjälpsam. Vi skulle på semester när visningarna på objektet var inplanerade men Jetmir ordnade en förhandsvisning till oss utan några besvär! Läs mer
  • 2020-01-11

Kristoffer N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi sålde en bostadsrätt som jetmir lyckades sälja till ett bra pris innan visning. En väldigt trevlig, duktig och ambitiös mäklare som gör allt för att vi skulle få så mycket som möjligt för bostaden.
    Han gjorde verkligen ett grymt jobb! Läs mer
  • 2019-12-17

Christian Y skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag försökte under sommaren sälja med en billigare mäklare i över 3 månaders tid utan att få ett bud på utgångspriset 1.500.000.

Under hösten ringde jag Jetmir Isufi på Svenskfastighetsförmedling som gav mig en del tips på småsaker som behövdes åtgärdas. 3 veckor efter det såldes huset för 1.650.000.

Jag är mycket mycket nöjd och kan starkt rekommendera Jetmir.
    Han kan verkligen sitt jobb.

Kvällsbilderna var väldigt fina.

Christian Läs mer
  • 2019-12-15

Johannes S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bra kund bemötande, mycket bra på att förklara till kunder som köper för första gången. Läs mer
  • 2019-12-11

Christina Marianne A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bostadsrätt. Bemötande Engagerat. Trevligt Informativt. Vänlig och ett respektfullt intryck. Kunnig och tillgänglig vid frågor.
    Levde upp till alla förväntningar. Kan rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-12-10

Nejra H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt hus med hjälp utav Jetmir, väldigt trevligt bemötande och allt kändes tryggt och informativt! Gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2019-12-06

Drago S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    ???????????????????!!!?????????????????¿ Läs mer
  • 2019-12-06

Miranda B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bra bemötande, inget att klaga på. Läs mer

Nils P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har sålt min mormors dödsbo.
    Jetmir var professionell från början till slut och höll mig uppdaterad under hela vägens gång. Tillgänlig när man behövde honom och löste alla eventuella frågetecken längs resans gång.

Jag hade höga förväntningar på vårat slutpris och jag kände att Jetmir var den personen som skulle kunna få till det, vilket han gjorde!

Helheten är vi samtliga arvtagare supernöjda med allt Jetmir har gjort och skulle verkligen rekommendera honom till samtliga försäljningar. Läs mer
  • 2019-12-06

Daniel J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt ett fristående radhus.
    Trevlig och professionell.
    Mäklaren levererade över förväntan. Läs mer
  • 2019-12-05

Fredrik H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag och min fru har sålt en enplansvilla i Kristianstad och processen och hanteringen har skötts på ett proffsigt och affärsmannamässigt skickligt tillvägagångssätt.

Vi blev bemötta med ett stort engagemang och drivkraft från Jetmir. Han var lyhörd och angelägen om att vi som säljare samt köparen skulle känna sig trygga och säkra med försäljning/köp, vilket var viktigt för oss.

Förväntningarna vi hade infriades med största belåtenhet. Snabb process från första mötet tills vi beställde uppdraget och sedermera avslut. Priset för fastigheten låg inom spannet för det som utlovats och dialogen under budgivningen fungerade smidigt och rakt.

Sammanfattningsvis så kan vi starkt rekommendera Jetmir och Svenskt Fastighetsförmedling. Seriöst bemötande, smidig process och det kändes tryggt och ärligt hela vägen. Mycket nöjda!

//Fredrik Hansson och Louise Lilja, Timotejvägen 1 Kristianstad Läs mer
  • 2019-12-03

Marie O skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har sålt ett hus som gick snabbt och smidigt att sälja Läs mer
  • 2019-12-02

Kerstin L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har genomfört försäljning av mitt föräldrahem med hjälp av Jetmir Isufi som är en fantastik person. Har fått stor hjälp i en situation där jag inte hade kunskap eller erfarenhet.
    Stort TACK för allt. Läs mer
  • 2019-11-29

Annelie R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt en lägenhet. Mäklaren var lätt att få kontakt med och gav ett kunnigt och seriöst intryck. Läs mer
  • 2019-11-26

Emma P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Från första mötet tills att bostaden var såld var allt smidigt och effektivt, samtidigt som det kändes tryggt. Värderingen av bostaden var marknadsmässig och vi blev väldigt nöjda med den snabba affären. Läs mer
    2019-11-27 Jetmir I svarar Emma P
    Tack för förtroendet Emma, och tack för din fina rekommendation!:)
  • 2019-11-25

Martin K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi köpte en 2,5:a på Kaserngatan 20.

Vi blve bemötta på visiningen direkt när vi kom dit vilket var väldigt bra. Då där var ett annat par också så fick vi lite mindre tid med mäklaren under tiden vi var där.
    Förväntningen uppfylldes då han höll sitt ord ang förhandsbud och dylikt vilket jag tyckte var väldigt bra. Kan rekomendera Jetmir till andra. Läs mer
    2019-11-27 Jetmir I svarar Martin K
    Tack för din rekommendation Martin! Kul att ni är nöjda!

Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad.
  • 2019-11-24

Ann-margret N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt mitt hus , som är byggt 1939. Han hade ett trevligt sätt. Han levde mer än väl upp till mina förväntningar.
    Det blev en snabb försäljning av huset, säkert tack vare av Jetmirs marknadsföring på de sociala medierna. Läs mer
    2019-11-27 Jetmir I svarar Ann-margret N
    Tack Ann-Margret för de fina orden. Kul att ni är nöjda!
  • 2019-11-21

Dan J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Superengagerad, alltid ett vänligt bemötande, hög servicenivå och en skicklig förhandlare. Förmedlar korrekt fakta. Vi kommer definitivt anlita honom även nästa gång vi säljer. Läs mer
    2019-11-27 Jetmir I svarar Dan J
    Tack för din fina rekommendation Dan och tack för förtroendet. Jag vill även tacka för ett fantastiskt samarbete och kul att ni nöjda.

Hoppas även att ni kommer trivas i er nya bostad. Hälsa Liselotte!
  • 2019-11-16

Leith A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har precis såld min lägenhet med hjälp av Jetmir. Han är en fantastisk mäklare som gör allt för att uppfylla kundens önskemål. De va inte lätt att få min lägenhet såld, men Jetmir gav inte upp och gjorde allt han kunde för att locka fram kunder och de lyckades han med.

Om jag kort ska sammanfatta min upplevelse så jag är väldigt nöjd att jag vände mig till Jetmir och kommer absolut ta kontakt med honom vid nästa tillfälle. Läs mer
  • 2019-11-09

Doris Elisabeth P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt en bostad. Ska sälja min bostad. Läs mer
  • 2019-11-07

Leutrim H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mäklaren var oerhört serviceinriktad och flexibel för att tillgodose mina behov och önskemål som försäljare. Mäklaren var tillgänglig och kontaktbar när jag behövde honom. Läs mer
  • Lena T

2019-11-07

Lena T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt radhus köpt bostadsrätt. Mäklaren har ställt upp till 100%. Har svarat på alla våra frågor varit tillgänglig till en stor del av dygnet. Alla förväntningar infriades. Som kund vill vi varmt rekommendera Mäklare Jetmir Isufi. Läs mer
  • 2019-11-07

Gunilla L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Förtroendeingivande.
    Enkel att förstå, rakt på sak.
    Trevlig i bemötandet. Läs mer
  • 2019-11-05

Hadar A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir som mäklare är ett måste! Jag kände mig så trygg och säker med jetmir !
    Han är alltid i samtal med sina klienter och lugnar ner dom.
    Jag är super nöjd för den servicen jag har fått från Jetmir!
    Jag tackar så mycket för din hjälp! Läs mer
  • 2019-11-04

Rikard H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi köpte en bostad och blev bemötta med respekt och en sådan vänlighet. Vi hade ganska stora förväntningar på visningen och mäklaren mötte oss och gav bästa möjliga vägledning support och service.
    Han var verkligen både säljaren och köparens mäklare. Läs mer
  • 2019-11-02

Sofia H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt en villa i Hammar
    Blev bemött på ett mycket trevligt och tryggt sätt. Läs mer
  • 2019-11-01

Jörgen H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har köpt hus.Mäklaren upplevdes som seriös o kunnig. Han va vänlig lugn lät oss prata fråga. Han skriver till oss o undrar om vi har funderingar. Han förklara en massa för oss i samband med att vi skrev på papperna
    Nöjd Läs mer
  • 2019-10-30

Christer N skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Mala
    Väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Christer N
    Tack för omdömet Chrille och jag ser fram emot att se utvecklingen som stationen ska genomgå.
  • 2019-10-23

Joel P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir var otroligt professionell och hjälpsam!
    Kan verkligen rekommendera Jetmir! Läs mer
  • Claudia G

2019-10-22

Claudia G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    We bought a house for my parents, and Daniel was very flexible and patient with us. He booked the meeting according to our schedule, and he called us and discussed as many times as needed. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Claudia G
    Thank you Claudia, it has been my pleasure all of the way. Hope that your parents will enjoy the house.
  • 2019-10-22

Thi Anh Tuyet P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har sålt huset ( Haldinsväg 10 )med stor hjälp av era duktig mäklaren - Jetmir Isufi - vilken tur som vi fått han som mäklaren att lita på ! Vi har pratat med grannarna om Jetmir med snäll och bra mäklaren. Hälsa ock önskar allt går så bra till Jetmir .Tack ! Läs mer
  • 2019-10-20

Faez S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt och sålt
    Allt bra
    Tack. Läs mer
  • 2019-10-19

Burim M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bra och kunnig mäklare.. tydlig. Läs mer
  • 2019-10-08

Greger K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Positivt bemötande. Informativ och saklig. Visade objektet för ca ett år sedan. Är hittills nöjd med mäklaren och har rekommenderat honom. Läs mer
  • 2019-10-08

Albana I skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt villa
    Väldigg bra och profesionrlt bemötande.
    Jätte nöjd Läs mer

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm