Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm!

Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig hemma på riktigt!

Vackra Hässleholm i Skåne har mer än bara järnvägar och knutpunkter. Här kan du hitta både villor och bostadsrätter, mer centralt eller med närhet till den skånska landsbygden.

Ta hjälp av oss med din bostadsaffär!

Läs vad 166 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

• 2020-06-04

Marie E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket bra Mäklare! En säljare som verkligen lägger focus på både säljare och köpare!
    Bästa mäklaren vi haft utan tvekan. Vi har sålt 5 ggr så vi är inga nybörjare. Läs mer
  • 2020-06-02

Hans E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt hus, okej bemötande, inte topp engagemang, gjorde sitt jobb Läs mer
  • 2020-06-01

Anna S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt huset. Jetmir är väldig professionell med sit arbete. Läs mer
  • 2020-05-29

Magnus S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bostad -villa!
    Engagerad ifrån första stunden tills mål ! Läs mer
  • 2020-05-29

Therése S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt en villa
    Trevligt och seriöst bemötande,aktiv
    Rekommenderar till andra! Läs mer
  • 2020-05-25

Elisabeth A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Hej! Har ännu ej träffat mäklaren. Träffat assisten och kollega. Svårt att komma med synpunkt då ..
    Mvh Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Elisabeth A
    Hej Elisabeth!

Tack för din feedback.

Jag har varit lite ledig under dessa dagar. Som tur är har jag kompetenta mäklarkollegor och assistenter som har kunnat hjälpa dig.

Jag får gratulera till ett bra köp. 😊
  • 2020-05-18

Gunnar Már H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har köpt hus. Har inte träffat honom, bara köpt via internet. Pratat med honom via Telefon, SMS och e-mail.
    Han svarar alltid samma dag och har svar på alla mina frågor.
    Inte haft något problem. Jag är nöjd. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Gunnar Már H
    Hej Gunnar!

Tack för din rekommendation. Kul att du är nöjd.
    Gratulerar till ditt nya hus. 😊
  • 2020-05-09

Jonna A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Proffesionell, trevlig och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • 2020-05-07

Claes J skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2a på 60kvm
    Trevligt och lättsamt bemötande.
    Bostaden såld innan den kom ut på marknaden, super bra! Läs mer
  • Philip K

2020-05-05

Philip K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    *Sålt bostadsrätt på 90 kvm i kristianstads centrum.

*Blev bemött väldigt bra med mig som kund i fokus och att lösa
    försäljningen tillsammans.

*Mina förväntningar var att få sålt bostaden. Blev positivt
    överraskad av att få en av skånes eller kanske skånes bästa
    mäklare.

*Sammanfattar det hela som väldigt smidigt och fick sålt
    lägenheten på endast 6 dagar med ett slutpris som jag
    förväntade. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Philip K
    Hej Phillip!

Tack för din fina rekommendation. Kul att du är nöjd och att det blev så bra.

Tack för förtroendet!
  • 2020-05-01

Zandra P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi sålde vår bostadsrätt i Osby och Daniel var med oss hela vägen med tydlig kommunikation och guidning! Vi är super nöjda med resultatet och den personliga assistansen vi fick av Daniel. Läs mer
  • 2020-04-28

Christer P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt fastigheten ca 10% högre än utgångsbudet. Mäklaren förklarade hela processen väldigt väl. Blev ungefär som förväntan.
    Rekommenderar mäklaren för vänner som önskar sälja eller köpa hus.
    Sammanfattar så här: sover gott igen. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Christer P
    Jag tackar så hjärtligt Christer!

Att du kan sova gott om nätterna igen är det absolut bästa betyg jag kunde fått. 😊

Jag hoppas att ni får trivas i ert nya boende.
  • 2020-04-28

Samuel Carl S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min första mäklare, snabb och kortfattad Läs mer
  • 2020-04-23

Claes A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi anlitade Jetmir Isufi för att sälja vår bostadsrätt. Han är en oerhört engagerad mäklare och gör verkligen sitt yttersta för att få till en bra försäljning. På mindre än 2 veckor från första kontakt till ett undertecknat avtal är mycket snabbt jobbat. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Claes A
    Tack för din rekommendation Claes!

Och tack för förtroendet. Fantastiskt kul att det blev så bra!

Jag hoppas att ni får trivas i ert nya boende. 😊
  • 2020-04-22

Jovan R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt Hus

Mäklaren var mycket professionell, kunnig och trevlig.
    Han var pedagogisk och hade bra svar på alla våra frågor och kom med många goda råd.
    Vår mäklare levde upp 100% till våra förväntningar.
    Vi kan varmt rekommendera Jetmir Isufi till liknande uppdrag. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Jovan R
    Jag tackar så hjärtligt för din fina rekommendation Jovan!
  • 2020-04-16

Bushra Abrahem H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag köpte ett hus. Mäklare var jätte tydligt och duktig. Han bemött oss på ett bra sätt som nu i korona tid. Läs mer
  • 2020-04-07

Per-åke A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sålt en villa. Bra bemötande och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-03

Sara Katarina A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Han visade ett stort engagemang och var alltid tillgänglig när jag hade några funderingar eller frågor! Kände att jag fick hjälp med allt jag behövde kring min försäljning! Mycket nöjd med min mäklare! Läs mer
  • 2020-04-03

Peter L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt lägenhet på Oxhagsvägen. Jetmir är enormt ambitiös och sätter verkligen sin kund i centrum och kan verkligen rekommendera honom som mäklare både vi köp och sälj. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Peter L
    Tack för din fin rekommendation Peter!

Kul att ni är nöjda. 😊
  • 2020-04-03

Seimone L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket bra bemötande och rekomenderar honom till alla :) Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Seimone L
    Tack för din fina rekommendation Seimone! Jag hoppas att ni får trivas i er nya lägenhet. 😊
  • 2020-03-30

Ronja D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte en bostadsrätt där Jetmir var mäklare och han skötte det väldigt professionellt. Han var väldigt trevlig, förklarade så att jag förstod allt vi gick igenom, har varit väldigt snabb på att svara i förberedelserna gällande försäljning och möte, väldigt tillmötesgående då jag hade 7 timmar bilkörning till mötet. Även nu när kontraktet är skrivet har han kontaktat mig för att fråga mig hur det känns och om det dykt upp någon fråga vilket jag verkligen uppskattar, det visar att han verkligen bryr sig om att båda parter är nöjda. Jag är supernöjd med Jetmir som mäklare i dessa affärer! Läs mer
  • 2020-03-14

Roger S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    På ett Professionellt sätt tog Jetmir hand om vår försäljning. En smidig affär där Jetmir skötte allt utmärkt. Läs mer
  • 2020-03-13

Jan Åke W skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt villa och köpt radhus.
    Fick ett mycket positivt bemötande av Jetmir.
    Jetmir uppfyllde med råge alla våra förväntningar.
    Vi kan med glädje rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling i Kristianstad. Läs mer
  • 2020-03-12

Ola L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Proffsigt och väl genomförd affär.Bra och yrkesmässigt bemötande , överförväntan . En genomgående god upplevelse .seriöst och yrkesmässigt ..... Läs mer
  • 2020-03-11

Charlott T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt bostad. Trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2020-03-11

Jimmi T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trevligt och väldigt duktig. Köpte en villa och blev jättebra bemött. Läs mer
  • 2020-03-08

Hans L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bra engagemang från mäklaren. Lyssnade in mina önskemål. Letade upp objekt som passade efter min beskrivning. Snabba svar vid mobil kommunikation. Bra koll på bostadsföreningar. Bra information vid visningar. Skapade god kommunikation mellan köpare och säljare. Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Hans L
    Jag tackar ödmjukast för din fina rekommendation Hans!
  • 2020-03-06

Gazmend V skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi kan uppriktigt säga att bättre mäklare kan man inte ha att göra med, hans insats var över våra förväntningar! Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jetmir som var mycket engagerad, charmig och professionell, samtidigt ingav han en trygghet för både oss som säljare, men även köparna. Han har lett oss genom hela processen och vi har fått snabb feedback och förklaringar på alla våra frågor.

Vi kan verkligen rekommendera Jetmir , vare sig det gäller om du ska sälja eller köpa. Läs mer
  • 2020-03-02

Anton L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte vårt första hus. Mäklaren var väldigt bra och tillgänglig. Läs mer
  • 2020-03-01

Ervina M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag anlitade Jetmir då jag skulle sälja mitt hus.
    Jag har valt att ge Jetmir det högsta betyget för att:

Från ett första samtal till ett första möte, tog det endast två dagar.

Förtroendeingivande från allra första mötet med fokus på mig och mina önskemål för att jag ska bli nöjd.

Mycket kunnig och påläst inom sitt område

Har hållit det han lovat under hela säljprocessen.

Har varit tillgänglig under hela processen via, samtal, sms, mejl med snabb återkoppling.

Bra att bolla med. Har vågat ge sina synpunkter utifrån sin profession utan att fatta beslut åt mig.

Har överträffat mina förväntningar på slutpriset som var en bra bit över utgångspris och det jag hade som mål.

Alltid bra bemötande, positiv, glad, trevlig.

Uttrycket ” rätt man på rätt plats” stämmer verkligen in på Jetmir!

Mvh Ervina Läs mer
  • 2020-03-01

Johanna Å skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi fick väldigt bra hjälp vid köp av hus. Tillgänglig och trevlig, allt har känns väldigt tryggt! Kan varmt rekommendera Jetmr! Läs mer
  • 2020-03-01

Magnus A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag kom i kontakt med mäklaren när sålde min bostadsrätt och jag var nöjd från början till slut. Hela försäljningen skedde på ett professionellt sätt och han fanns alltid tillgänglig. Kan verkligen rekommendera Jetmir. Läs mer
  • 2020-02-29

Elzbieta S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt en mark lgh.
    Blev väldigt bemött av Jetmir!

Vid skrivningen av kontrakt var väldigt smidigt och var mycket tillmötesgående.

Kan varmt rekommendera andra säljare och köpare att anlita Jetmir! Läs mer
  • 2020-02-27

Fredrik A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min upplevelse o förväntningar jag hade blev riktigt bra! Jetmir skötte allt med vår köp av bostadsrätten klockrent!
    Anträffbar o behjälplig.
    Kan varmt rekommendera honom.
    /Fredrik A Läs mer
  • 2020-02-25

Charlotta S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jättetrevligt och tillmötesgående. Känns tryggt och bra allihopa! Läs mer
  • 2020-02-25

Margit Marianne N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde min mors hus på ett utmärkt sätt. Stort engagemang som gav resultat. Läs mer
  • 2020-02-19

Marcus S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har köpt lägenhet. Blev bemött på ett positivt och serviceinriktat sätt. Läs mer
  • 2020-02-18

Reidar G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Snabb service, Vi fick ett bra pris. Mycket gott bemötande, Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Reidar G
    Tack för rekommendationen Reidar och stort tack för att jag fått hjälpa er med försäljningen av bostadsrätten!
  • 2020-02-18

Kristina K skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    En tvåa på oxhagsvägen. Vi hade en väldigt bra och förstående mäklare som noga arbetade efter våra behov, och alltid såg det ljusa i vår lägenhet.

Vår lägenhet såldes väldigt fort, tack vare mäklarens väletablerade relationer, vilket vi är tacksamma över. Det finns många mäklare i Kristianstad, men av ovanstående anledningar valde vi just Jetmir! Läs mer
  • 2020-02-18

Ingrid J skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Han är den bästa!!!! mäklare jag någonsin träffat skulle rekomdera han för kungen om jag kunde. Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Ingrid J
    Tack så oerhört mycket Ingrid!
    Jag hade gärna hjälpt till att förmedla något slott också, så säg bara till kungen när du träffar honom.
  • 2020-02-18

Caroline O skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt en bostadsrätt, 3a.
    Daniel är mycket professionell och trevlig och allt gällande detta lägenhetsköp har varit toppen. Superbra bemötande, snabb och tydlig kommunikation med en väldigt flexibel approach.
    Evigt tacksam för att han lyckades ordna en så snabb förhandsvisning och att affären gick i lås ganska omgående.

Stort Tack till Daniel!

Mvh Caroline Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Caroline O
    Tack snälla Caroline för rekommendationen!
    Det har varit lätt att hjälpa dig på bästa sätt eftersom du själv varit väldigt flexibel.
    Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
  • 2020-02-12

Rahbar Z skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag köpte en villa.
    Jag fick utmärkt bemötande.
    Jag upplevde stor tillit med en hjälpsam och erfaren mäklare med mycket kunskap. Läs mer
  • 2020-02-12

Andreas M skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde bostadsrätt snabbt och engagerat. Fantastiskt engagemang. Rekommenderas skarpt!!! Läs mer
  • 2020-02-11

Per T skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Lätt, smidigt och trevligt....................................................... Läs mer
    2020-02-18 Daniel Flygare svarar Per T
    Tack Per för rekommendationen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra med er nya fastighet.
  • 2020-02-02

Karolina Å skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Mycket trevlig, sympatisk och tjänstvillig mäklare. Vi har köpt en liten gård som vi ser fram emot att flytta till! Vi har bara positiva erfarenheter av visningar, telefon- och mailkontakter samt kontraktsskrivning mm. Mvh/ Kerstin och Kenneth Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Karolina Å
    Tack för rekommendationen Kerstin och Kenneth!
    Vad roligt att ni känner er nöjda med alla momenten och jag hoppas att ni kommer trivas kanon när ni nu flyttar lite närmre barn och barnbarn.
  • 2020-02-01

Doris Elisabeth P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Daniel har alltid varit tillgänglig, både på mail, SMS och telefonen. Han har på ett mycket proffsigt sätt besvarat våra frågor. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Doris Elisabeth P
    Tack för rekommendationen Doris! Det har varit ett trevligt samarbete vi haft och det är en skön känsla att vi lyckades hitta en köpare som ni själva också kände var rätt för ert hus.
    Hoppas ni kommer trivas med att flytta in till stan.
  • 2020-01-30

Joakim A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt villa i Hässleholm. Har haft tät kontakt med Daniel som hela tiden varit saklig men varm i sitt bemötande. Både jag och min sambo har känt oss trygga genom hela affären. Daniel agerade över våra förväntningar där han tog hänsyn till både säljare och köpare genom hela processen. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Joakim A
    Tack så mycket Joakim! Det glädjer mig att ni har känt er trygga och ni kommer att få ett oerhört trevligt hus att få flytta in i. Jag tror att ni kommer trivas kanon där.
  • 2020-01-30

Emma J skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi träffade 3 olika mäklarbyråer när vi bestämde oss för att sälja vårt hus. Det kändes genast tryggt med Daniel och valde att han skulle hjälpa oss sälja vårt hus. Vi är glada att vi gjorde det valet och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Emma J
    Tack snälla för rekommendationen Emma!
    Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er vid försäljningen och att vi kunde hitta den lösningen som blev bäst för just er.
  • 2020-01-22

Jimmy B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har sålt en bostadsrätt
    Jag blev väldigt bra och proffsigt bemött
    Jetmir överträffade alla förväntningar som tillgänglighet, återkopplingen på frågor, värdering på lägenhet samt att hitta en seriös köpare/ rätt köpare
    Väldigt positiv och engagerad
    Jetmir är i särklass den bästa mäklare jag har haft kontakt med Läs mer
  • 2020-01-22

Johnny N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt lägenhet.ska sälja hus.
    Trevligt bemött.
    Förväntningarna uppföljda.
    Allt har hittills fungerat bra. Läs mer

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm