Alla kategorier Mäklare Skåne Hässleholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm!

Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig hemma på riktigt!

Vackra Hässleholm i Skåne har mer än bara järnvägar och knutpunkter. Här kan du hitta både villor och bostadsrätter, mer centralt eller med närhet till den skånska landsbygden.

Ta hjälp av oss med din bostadsaffär!

Läs vad 44 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

• 2019-06-23

Julia S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi köpte ett hus som förmedlades av Jetmir. Vi fick ett trevligt bemötande och vi blev välinformerade om huset som vi köpt. Vi är väldigt nöjda med mäklaren och han rekommenderas varmt!

Mvh Rebecca och Julia Läs mer
  • Julian G

2019-06-19

Julian G skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Magisk service och dedikation.

TOPP försäljning Läs mer
  • 2019-06-12

Klara D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har köpt en bostad och är var så väll mottagen och bemött av Jetmir. Var lugn och kunnig om lägenheten. Besvarade alla frågor utan att tala ner. Blev även väldigt nöjd att han pratade med mig även vid de tillfällen min pappa var med. Otroligt trevlig!
    Bara en bra upplevelse för mig. Läs mer
  • 2019-06-10

Zilhad Z skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir hjälpte mig att sälja min lägenhet. Extremt ödmjuk och positiv kille. Jag kunde luta mig tillbaka och låta Jetmir lösa alltihop. Vilket han gjorde galant!

Uppdaterar så fort det är något. Även fast förutsättningarna inte var de bästa lyckades Jetmir göra en vinstaffär!

Strålande insats. Jag är supernöjd!!! Läs mer
  • 2019-06-05

Kevin A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Helt okej bemötande. Läs mer
  • 2019-06-04

Johan L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir har på ett mycket ett mycket kundfokuserat, personligt och drivet sätt genomfört försäljningen av vårt hus på ett utmärkt sätt. Våra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-06-03

Johanna H skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt. Snabb affär. Bra mäklare Läs mer
  • 2019-06-03

Ann-kristin D skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren ger ett förtroendegivande intryck.
    Vi önskade att lägenheten blev såld så fort som möjligt till så högt pris som möjligt. Så blev det verkligen! Mäklaren hjälpte oss med råd om styling samt ordnade fönsterputsare. Fotografierna av lägenheten är mycket bra, samma gäller prospektet som fanns vid visningen.
    Mäklaren engagerade sig helhjärtat, det märktes i kontakterna med honom. Jag rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • 2019-05-22

Bamdad T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Enkelt sagt, Jetmir Isufi är en fantastisk mäklare. Läs mer
  • 2019-05-20

Madeleine E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    köpt bostad.
    Miss kommunikation och obestämt om tid för visning. berätta inte om hur man gått vidare när vi väl vunnit budgivningen fråns vi var på mötet med på skrivning av avtalet. Mycket lätt att få tag på telefon och svara snabbt på sms. Läs mer
  • 2019-05-09

Inger L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag har varit ombud för mina föräldrar som både köpt bostad och sålt villa och jag/vi har under hela förloppet blivit fantastiskt bra bemötta och vägledda av Jetmir genom processen.
    Jag har inga förväntningar mer än att det hela ska flyta på och det har det gjort hela vägen.
    Jag rekommenderar Jetmir varmt, som kan sin sak, är driven och förklarar så man förstår. Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Inger L
    Tack för er fina rekommendation Anette och Inger. Jag är oerhört tacksam att jag kunde hjälpa till att både sälja ert fina hus, men även hjälpa er att hitta en ny bostad.
    På återseende!
  • 2019-04-08

Anneli B skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir gjorde ett mycket bra jobb. Hade en klar strategi hur hela förloppet skulle gå till. Kanon👍🤗 Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Anneli B
    Tusen tack Anneli!
    Det var oerhört roligt att vi fick ett sådant fint slutresultat. Det förtjänade ni!
  • Aurora A

2019-04-04

Aurora A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir Isufi hjälpte oss med att sälja huset! Gjorde ett utmärkt jobb som mäklare och är professionell i sitt arbete! Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Aurora A
    Stort tack Aurora!

Jag är oerhörd tacksam att jag kunde hjälpa till.
  • Eva-Charlotte R

2019-03-21

Eva-Charlotte R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir Isufi rekommenderas varmt som mäklare. Han var trevlig och skötte husförsäljningen smidigt. Han höll mig uppdaterad och svarade på alla frågor. Slutresultatet blev mycket bra. Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Eva-Charlotte R
    Stort tack för din fina rekommendation Eva-Charlotte.
    Det var ett rent nöje att få hjälpa till.
  • Anna T

2019-03-01

Anna T skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag och min bror stod med ett dödsbo vi skulle sälja, ingen av oss hade tidigare erfarenhet av att ha sålt eller köpt en bostad. Tur vi fick kontakt med Jetmir Isufi som tagit oss smidigt genom denna process! Proffsig, trevlig, EFFEKTIV, alltid tillgänglig och dessutom en fantastisk bra mäklare. Vill du få din bostad såld och uppskattar effektivitet och professionalitet? Välj Jetmir på svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Anna T
    Tusen tack för din fina rekommendation Anna.:)
    Det var ett stort nöje att få hjälpa er.
  • 2019-02-15

Linda L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir ger hög service. Han är tillgänglig och tydlig. Oerhört driven. Läs mer
  • 2019-01-31

Caroline E skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min syster och jag har sålt vårt föräldrahem och detta kunde inte blivit bättre!! Bästa bemötande och kommunikation! Vi är så glada för det blev perfekt matchning av hus och nya ägare..till bra pris! Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Caroline E
    Jag tackar ödmjukast för din fina rekommendation Caroline. Jag är oerhörd glad att jag fick hjälpa till och att det blev så bra för alla parter.
  • Jon P

2019-01-24

Jon P skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Kristianstad och vi är extremt nöjda med hans arbete. Eftersom vi hade hört mycket gott om honom tidigare hade vi extremt höga förväntningar. Nu i efterhand kan vi säga att han överträffade förväntningarna enormt.

Han är trevlig, otroligt kunnig och lugn. Jetmir är också väldigt snabb på att återkoppla och svara på eventuella frågor. Vi hade ett riktigt bra team work.

Vi kan verkligen rekommendera Jetmir som mäklare. Läs mer
    2019-05-09 Jetmir I svarar Jon P
    Tusen tack för er fina rekommendation Johanna och Jon!
    Det är fantastiskt roligt att vi lyckades få till ett så fint slutresultat.

Jag hoppas att ni får trivas på ert nyproducerade drömboende.:)
  • Magnus L

2019-01-18

Magnus L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Hade nästan totalrenoverad brf ute till försäljning, med annan mäklare. Detta skedde från slutet av september till november 2018. Hade 7000+ hemnet besök, men under dessa 8 veckor endast 8 par som tittade och 1 som lade skambud (utan att titta på brf ens...). Vi ändrade texter, bilder, sänkte pris 10% men hände inget.

Så vi stylade brf ännu mer, målade innetrappan, kollade upp flera mäklare och intervjuade några stycken och valde Jetmir bland flera andra toppmäklare i Kristianstad. Jetmir skiljer ut sig mot flera andra mäklare:
    + lättillgänglig på mejl, sms och telefon trots han har 3 barn, förstår inte hur han hinner
    + trygg och grym i sin säljkompetens, duktig på att övertyga köpare som är osäkra, utan att vara påträngande
    + foton som från en modetidning. Vi har sålt 5 andra objekt och dessa bilder har blivit bäst, de sista 3 objekten har vi stylat rejält (luftigt och snyggt)
    + många andra saker

Summa, summarum, det slutade med nytt försäljningsrekord i förening innan första visning, trots att köparna som började buda inte hade sett objektet. Läs mer
    2019-01-21 Jetmir I svarar Magnus L
    Stort tack för din fina rekommendation Magnus!

Det har varit en ära att få hjälpa dig och Caroline.

Lycka till framöver!
  • 2019-01-14

Malin N skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    En smidig affär som spekulant. Engagerad mäklare!
    Trevligt bemötande både per telefon och mail.
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2019-01-21 Jetmir I svarar Malin N
    Stort tack Malin!
    Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad.
  • 2019-01-07

Emil I skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Oerhört ambitiös och energisk mäklare. Vi hade en lägenhet att sälja och tack vare mäklarens kontaktnät och engagemang, så såldes den väldigt snabbt till ett jättebra pris. Läs mer
  • Andreas Adrian V

2018-12-25

Andreas Adrian V skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpte en lägenhet samtidigt som jag sålde min nuvarande innan den ens kom ut på hemnet (läge+) bästa tänkbara bemötande av Jetmir Isufi. En mäklare i toppklass. Min mäklare fick mig att känna mig trygg och allt gick smidigt till. Dessutom slog han ett försäljningsrekord. Kommer alltid att rekommendera Jetmir Isufi till nära och kära. 10/10 Läs mer
    2019-01-02 Jetmir I svarar Andreas Adrian V
    Stort tack Andreas!

Jag vill tacka er båda förtroendet då ni agerade både köpare och säljare under en kort period. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er och det är extra kul att vi lyckades slå föreningsrekord. God fortsättning så ses vi snart igen!
  • 2018-12-24

Hayder A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir är målmedveten och lyhörd. Han visste vad vi ville och han var tydlig i allt. Vi fick bostaden såld på 2 dagar vilket vi enbart kan tacka Jetmir för. Vi är grymt nöjda och kan varmt rekommendera Jetmir när det är dags för er att sälja er bostad Läs mer
    2019-01-02 Jetmir I svarar Hayder A
    Stort tack för förtroendet Hayder!

Tusen tack för din fina rekommendation.
  • 2018-12-22

Linn G skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt bostadsrätt.
    En mäklare som inte låter kunden få space att gå runt, titta och tänka själv utan går max 1meter bakom och berättar för kund vad denne ska tycka och tänka.
    En mäklare som behöver tagga ner och bli mycket mer ödmjuk och lära sig känna av folk och situationer. Läs mer
    2019-02-07 Jetmir I svarar Linn G
    Hej Linn!

Tråkigt att du kände så. Men då det var en privat visning så fick jag göra er sällskap hela visningen. Det brukar ju oftast uppskattas. Men jag tar med mig det till nästa gång.:)

Jag hoppas att ni får trivas i er nya bostadsrätt.
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2018-12-10

Aida J skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mäklaren hjälpte mig att sälja min bostad och köpa en ny!
    En helt fantastisk kille!
    Kan lätt rekommendera han till andra! Läs mer
    2019-01-02 Jetmir I svarar Aida J
    Tusen tack Aida!

Otroligt kul att ni är nöjda..

God fortsättning!
  • 2018-12-09

Mohammed A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde nyligen vårt hus. Jetmir motsvarade alla våra förväntningar! Vi kände trygghet rakt genom hela processen! Jetmirs roll som mäklare passar honom utmärkt, hans vänlighet, lugn, tydlighet och kunskap gav oss fullt förtroende!
    Rekommenderas starkt av oss! Läs mer
  • 2018-10-25

Ida Johanna L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Fick gott intryck direkt på visningen, och är supernöjd hela vägen! Trevligt och proffesionellt bemötande. Kan varmt rekommendera Jetmir och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-01-02 Jetmir I svarar Ida Johanna L
    Tusen tack Ida!

Vad glad jag blir av att läsa detta. Du är alltid välkommen att höra av dig vid minsta lilla.

Jag hoppas att du trivs i ditt nya hus.

God fortsättning!
  • Ronja R

2018-10-25

Ronja R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trygg, arbetsam och seriös. Vi sålde med Jetmir Isufi, en suverän mäklare. Läs mer
    2019-01-02 Jetmir I svarar Ronja R
    Stort tack Ronja!

Det var verkligen en ära att få hjälpa till.
    Tack för förtroendet och din fina rekommendation

God fortsättning!!
  • 2018-10-17

Md Nurul A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir Isufi är en expert mäklare. Han hjälpte mig att sälja min lägenhet inom 4 dagar med mer än min förväntade pris.

Han är en bra människa och lätt att prata och lätt att få hjälp och tips och lätt att lita. Läs mer
  • Alex A

2018-10-13

Alex A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde min bostadsrätt för ett högre pris än vad jag hoppats på. Förväntningarna var höga i med det var Jetmir som skulle sälja den. Men det blev bättre än så. Läs mer
  • 2018-09-04

Patric T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sålde en Villa där mäklaren hade stora förväntningar till ett högt pris.
    Hade inte själva så höga förväntningar men till vår glädje levde han upp till dem.
    En riktig Säljare till Mäklare. Läs mer
  • 2018-07-19

Lise-Lotte A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir sålde ett hus åt mig och min syster.

Hade inga stora förväntningar innan första mötet.
    Men efter lite diskution så förstod jag att han brinner för detta arbetet.
    Han lovade inget men han visade på tidigare affärer han har gjort.
    Så vi fick ett förtroende för honom.
    Och han lyckades mycket bra. Läs mer
  • 2018-06-24

Zenny André L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har sålt en 2 rok lägenhet och jag blev bemött väldigt bra av Jetmir, han lyssnade och var intresserad och han levde upp till alla mina förväntningar. Toppenmäklare Läs mer
  • 2018-06-21

Mikael S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir sålde vår villa och fick vad vi begärde. Bra bemötande och tydlig med vad som ingick i arvodet och vilka tjänster som fanns att köpa till. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-06-14

Haris S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min första bostadsförsäljning så jag behövde all hjälp jag kunde få och Jetmirs hjälp var över förväntan. Mitt objekt var nyrenoverad bostadsrätt på 56 kvm.
    Otroligt engagerad och driven. Jag kände att hans instats var personligt anpassad efter mitt objekt. Jetmir höll mig ständigt uppdaterad och var tydlig från början med hans försäljningsstrategi. Jag kan med gott samvete säga att den service han erbjuder är oslagbar. Jag hoppas att det dröjer innan min nästa flytt, men kommer inte tveka att kontakta Jetmir vid nästa köp/försäljning. Läs mer
  • 2018-06-06

Kjetil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Pålitelig. Effektiv. Informativ. Läs mer
  • 2018-05-23

Hässleholms K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Positiv erfarenhet av mäklaren i fråga. Försäljningspriset översteg våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-05-05

Diana E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Solgt 2 tomtar, ingen problemer og fin service af Sara Hall Läs mer
  • 2018-05-01

Sven Åke R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir är väldigt trevlig, mycket kunnig och alltid mycket lätt att få kontakt med. Han skötte uppdraget på ett mycket förtjänstfullt sätt och alla inblandade är mycket nöjda. Absolut högsta möjliga betyg. Läs mer
  • 2018-03-16

Berat G skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Äntligen är lägenheten såld! Jag vill passa på att tacka mäklare Jetmir Isufi för ett väldigt bra och professionellt utfört arbete. Alltid kontaktbar, alltid svar på frågor, alltid trevlig och positiv. Ser inga motgångar och gör verkligen allt och lite till så att både säljare och köpare ska vara nöjda. Från första och sista stund så har det varit ett nöje att få ha honom som mäklare. Om ni har tankar på att sälja eller köpa, så rekommenderar jag honom starkt! Läs mer
  • 2018-03-09

Håkan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Proffsig, aktiv, ödmjuk, trevlig. Lever absolut upp till förväntningarna jag hade inför försäljning av min bostad. Läs mer
  • 2018-03-04

Lars-Olof I skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bemötandet vid telefonsamtalet var exemplariskt både när det gäller tid, ett värderingsärende och att boka den första kontakten. Vid den första kontakten var presentationen inriktad på självreflektion med ett inspirerande förhållningssätt. Oro bemötes med förståelse och förklaringar. Och hoppet om en bra affär kopplades samman med fakta utan övertoner. Vi kände oss väl omhändertagna från början till slut och resultatet överträffade alla våra förväntningar. Jetmirs agerande och handläggning av ärendet visar på yrkeskompetens och fingertoppskänslighet. Läs mer
  • 2018-02-18

Lone J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sara Hall er en meget professionel og dygtig mægler. Hun arbejder hurtigt og effektivt med at få udført sit arbejde, så det skal gå så smidigt som overhovedet som muligt for både os som sælger og få køberen.
    Vi kan kun give Sara Hall vores bedste anbefalinger. Läs mer
  • 2018-01-18

Marie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Engagerad, seriös och stöttande. Läs mer

Frykholmsgatan 8, 281 31 Hässleholm