Fastighetsbyrån Hässleholm

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Hässleholm är oftast känt för sina järnvägar. Staden har otroligt goda kommunikationer, men du hittar desto mer än så. Kultur och natur är alltid närvarande i Hässleholm. Dessutom har staden en otrolig historia! Vi på Fastighetsbyrån vet precis var på orten du kan hitta det bästa boendet just för dig.

Vi är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och det är få frågor vi inte kan svara på. När du tar hjälp av oss med ditt bostadsköp eller din försäljning är du garanterad professionella mäklare med stort engagemang. Välkommen!

Läs vad 283 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässleholm

Birthe J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har sålt mitt hus!
    Mäklaren var energisk och jag fick förtroende för henne.
    hon lovade snabb försäljning och lyssnade på mina förväntningar inför försäljningen.
    Nöjd med resultatet: Läs mer

Petra B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Engagerad, snabb på att svara och har hållit mig uppdaterad hela tiden. Realistisk! Läs mer

Kurt S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Både köpt o sålt genom min mäklare / mycket nöjda är vi med bemötande m. m Läs mer
  • 2019-12-08

Ingalill A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en skogstomt. Det gick snabbt och bra. Fin återkoppling hela tiden! Läs mer
  • 2019-12-05

Mats A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Skogstomt som sålts. Annonsering var klar efter fotografering, det gick fort. Regelbunden kontakt m mäklaren,.
    Kontraktsskrivning etc har fungerat utmärkt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-12-01

Patrik F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpte en lägenhet, min mäklare var extremt trevlig, snabb hjälpsam och fanns alltid tillgänglig om de fanns frågor, rekomenderar starkt :) Läs mer
  • 2019-11-27

Jim N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi sålde mitt barndomshem, ett kedjehus på Ljungdala i Hässleholm, efter att båda mina föräldrar gått bort. Snabbt och lätt, med bra kontakt hela vägen från värdering till försäljning. Smidigt att följa hela förloppet i Säljcoachen samt regelbundna samtal/SMS från mäklaren om läget just nu och vad som behöver göras.

Totalt sett mycket nöjd med Linda och hennes arbete! Läs mer
  • 2019-11-23

Sten Bertil Gunnar T skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket nöjd med mäklaren vid vår försäljning av vårt hus, trevlig och kunnig, varmt rekommenderad till andra Läs mer
  • 2019-11-22

Dao L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa i Hässleholm. Vår mäklare Marcus var väldigt trevlig och var lätt att få tag på. Väldigt kunnig, visade stort engagemang och allt sköttes professionellt och affären gick väldigt smidigt. Allt som allt väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-11-19

John Erik H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Helt igennem en fantastisk oplevelse at
    Købe hus igennem jer. Läs mer
  • 2019-11-19

Annika J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har sålt vår villa. Är mycket nöjd med mäklaren.
    rekommenderar gärna vidare Läs mer
  • 2019-11-18

Peter R skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bra så långt
    Överlåtelsen har inte skett ännu
    Hälsningar
    Peter Läs mer
  • 2019-11-16

Susanne H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt bostadsrätt i Hässleholm.
    Mäklare Linda Friberg har skött allt.
    Är mycket nöjd med henne och hennes bemötande och kan varmt rekommendera henne.
    Vänligen
    Susanne Hammarkvist Läs mer
  • Christer H

2019-11-12

Christer H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi köpte ett hus i Skyrup med Rebecca Servin som mäklare. Hon var mycket trevlig och hjälpsam. Uppskattade särskilt de grundliga genomgångarna både vid första möte samt vid kontraktskrivning och tillträde.
    Hon hade även bra kontakt med säljaren och skickade oss värdefull information om hus och trädgård. Läs mer
  • 2019-11-12

Jonna L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt ett radhus
    Blivit bra bemött och fått svar på frågor vi haft. De har gått till precis som de ska. Allt har varit bra. Läs mer
  • 2019-11-11

Sara K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bostadsrätt. Mäklaren engagerad, tillgänglig och helt enkel närvarande på ett sätt som händes tryggt. Läs mer

Christina S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa. Bra service hela vägen. Läs mer

Pia G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Det var bra innan köpet. Men det dök upp konstigheter efter köpet slutförs. En induktion spis som inte är en induktion och ett vindsförråd som inte finns bla. Det ger minus. Det var även en slarvigt gjord broschyr med felaktigt antal rum som vi påpekade om. Läs mer

Joakim H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Markus var professionell och sympatisk. Läs mer
  • 2019-11-05

Eva Karin Marie D skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Närvarande och gott bemötande. Snabbapuckar! Läs mer
  • 2019-11-04

Palle L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har sålt ett fritidshus. Fick ett bra bemötande av mäklaren, och allt gick över förväntan. En helt outstanding fotodokumentation samt beskrivning! Kan absolut rekommendera denna mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-04

Mats Stefan D skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vår mäklare Christian från Fastighetsbyrån visade stort kunnande och engagemang när vi sålde vårt hus i Harastorp, Röke. Bra information och stor kunskap om krav från presumtiva kunder. Bra tips inför försäljning och en fördel med mäklare som är bekant med området. Han följde upp alla som varit på visning vilket påskyndade budgivnings processen och möjliggjorde ett snabbt avslut. Läs mer
  • 2019-10-31

Felicia R skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi fick professionell och fantastisk hjälp med att sälja vår bostad. Supertrevligt bemötande av en mäklare i toppklass! Läs mer
  • 2019-10-26

Helene B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Engagerad pålsylet mycket nöjd Läs mer
  • 2019-10-18

Inga Monica N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jättebra bemötande snabb affär att sälja vår villa jättebra! Läs mer
  • 2019-10-13

Katy Iréne L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt min villa.
    Blev bemött på ett engagerande och trevligt sätt.
    Mina förväntningar var att få en engagerad, trevlig och ärlig mäklare och det levde han verkligen upp till.
    En positiv upplevelse i det hela. Läs mer
  • 2019-10-12

Caroline S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har köpt en bodstadsrätt, det var en väldigt bra mäklare! Fick mycket information hon var jätte bra! Ordning o reda! Läs mer
  • 2019-10-11

Christin P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har inget att klaga på under min husflförsäljning, jättebra bemötande. Läs mer
  • Alex H

2019-10-09

Alex H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    bostadsrätt på stenbocken förening i Hässleholm Läs mer
  • 2019-10-07

Inger S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt bostadsrätt. Fått mycket bra bemötande av en mycket duktig mäklare!
    Kan varmt rekommendera Emma Graneskog och Fastighetsbyrån i Hässleholm!!! Läs mer
  • 2019-10-07

Sayed N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Emma är en duktigt och bra mäklare. Läs mer
  • 2019-10-03

Marcus C skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Marklägenhet köp.
    Kanon mäklare, trevlig och påläst! Läs mer
  • 2019-10-02

Viktoria Å skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Trygg och pålitlig mäklarfirma! Extra bra att de hjälper dig med deklarationen! Läs mer
  • 2019-09-30

Andreas E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jätte trevlig mäklare. Fick ut min bostad på marknaden på en vecka vilket jag får säga är ett underverk. Fick till en snabb försäljning till ett bra pris. Läs mer
  • 2019-09-26

Lennart J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt vlla
    Bra bemötande
    Hade större förväntningar på priset som mäklaren inte levde upp till Läs mer
  • 2019-09-23

Diana P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bostadsrätt.
    Emma bemöter på ett korrekt men avslappnat sätt. Hon är otroligt ärlig och jag litar på henne och hennes omdöme till 100%
    Mäklaren levde absolut upp till mina förväntningar om att min bostad visades på ett professionellt sätt och att jag kan känna mig trygg i att hon har koll på allt.

Trygghet, proffessionalitet, effektivitet. Läs mer
  • 2019-09-16

Pia W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt villa i Skyrup. Bra kontakt och återkoppling med mäklare! Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-09-14

Barbara F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt min villa i Sösdala med hjälp av Kattis Prenell, Fastighetsbyrån.
    Från allra första stund kändes allt mycket bra och det har bara blivit bättre och bättre. Mina förväntningar var att sälja huset till rätt pris och det blev bättre än vad jag hade trott tack vare Kattis. Läs mer
  • 2019-09-13

Magnus J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag var väldigt nöjd med Marcus som mäklare vid min husförsäljning då han är duktig, effektiv och engagerad. Han ger ett mycket säkert och positivt intryck med hög grad av professionalism och ett bra tänk kring försäljningsstrategi. Han informerade sig väl om mitt hus och området/grannskap för att kunna möte spekulanternas frågor väl. Sist men inte minst, han håller det han lovar. Jag kan bara lämna mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-09-09

Linnea S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har köpt en 1 1/2 plans villa med källare. Mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-09-07

Hanan A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har köpt ett hus i Perstorp och det gick snabbt och smidigt. Mäklaren var trevlig hjälpsam och tydlig med att förklara nästan allt om avtalet.
    Rekommenderas Läs mer
  • 2019-09-04

Malena P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt bostadsrättslägenhet.
    Mäklaren var positiv och glad. Jag kände mig betydelsefull som kund. Affären gick över förväntan och jag tycker verkligen att mäklaren gjorde ett bra jobb. Alltid engagerad och tillgänglig. Läs mer
  • 2019-09-01

Joakim N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt lägenhet
    Utmärkt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-26

Bengt Thony L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt vårt hus via byrån Christian Austen är ett föredöme som säljare, många stora plus. Läs mer
  • 2019-08-26

Carina C skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har köpt en lägenhet och har bara positivt att säga om mäklaren som vi hade kontakt med Läs mer
  • 2019-08-21

Elizabeth M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket trevlg och hjälpsam. Det enda jag är missnöjd med är försäljningspriset. Läs mer
  • 2019-08-19

Ari Vilho Väinäniö E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt ett fritidshus.
    Mycket bra bemött och professionellt hanterat från första möte till avslut. Läs mer
  • 2019-08-14

Lars S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt fastighet.
    Mycket positivt bemötande av mäklaren.
    Rak och tydlig kommunikation med mäklaren under hela processen, han gjorde ett utmärkt arbete.

Fastighetsbyrån Hässleholm/Perstorp har verkligen förstått att sätta kunden i centrum.
    Servicen fortsatte även efter affären var genomförd. Läs mer
  • 2019-08-14

Cecilie E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Købte et fritidshus på Klangens Väg i Västra Torup. Mægler var god og nem at komme i kontakt med, og svarede hurtigt og ærligt på alle spørgsmål. Var desuden meget ben og imødekommende over for en dansker, der ikke kender til måden ejendomssalg fungerer på i Sverige. Läs mer
  • 2019-08-07

Elin S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en drömlägenhet tack vare min fantastiska mäklare! Läs mer

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm