Fastighetsbyrån Hässleholm

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Hässleholm är oftast känt för sina järnvägar. Staden har otroligt goda kommunikationer, men du hittar desto mer än så. Kultur och natur är alltid närvarande i Hässleholm. Dessutom har staden en otrolig historia! Vi på Fastighetsbyrån vet precis var på orten du kan hitta det bästa boendet just för dig.

Vi är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och det är få frågor vi inte kan svara på. När du tar hjälp av oss med ditt bostadsköp eller din försäljning är du garanterad professionella mäklare med stort engagemang. Välkommen!

Läs vad 349 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässleholm

• 2020-10-25

Claudia C skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi köpte en tomt. Mäklaren hjälpte oss att förstå allting vi skrev på och allt som behövdes göra efter köpet. Han hjälpte oss även med saker som han inte behövt hjälpa oss med vilket var väldigt omtänksamt då detta är första gången vi köpt fastighet. Mycket trevlig mäklare att ha att göra med! Läs mer
  • 2020-10-13

David N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Nice friendly guy who made things easy to underestand and was very helpful Läs mer
  • 2020-10-06

Martin N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en 1 1/2 plans villa i Bjärnum. Mycket nöjd med mäklaren. Mycket bra bemött. Allt gick smidigt och snabbt. Högsta betyg från mig. Läs mer
  • 2020-10-05

Lan B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi sålde vår bostadsrätt med denna mäklare. Kändes inte som har så intressertad av vårt objekt. Vi kände inte att hon ansträngde sig för att få vårt objekt sålt.
    Trevligare kundbemötande hade vi förväntat oss. Läs mer
  • 2020-10-05

Bengt Göran R skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    poiuyt mnbvc vfrde vcxdsew bbbbhjuikkmmmmm
    lkkjjhggfddddd Läs mer
  • 2020-10-04

Eva S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt lägenhet.
    Bra bemötande och hjälpsam.
    Bra! Läs mer
  • 2020-10-04

Malin N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag och min sambo köpte hus, hade direkt ingen erfarenhet sedan tidigare av någonting gällande husköp, jag anser att vi blev bemötta positivt, mäklaren var förstående, noggrann och informativ, vi kände aldrig att någon av våra frågor var för dumma för att ställa. Jag kände att det var en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-10-02

Julia N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag och min man har sålt vår lägenhet via fastighetsbyrån och köpt hus privat.

Vi fick snabbt hjälp från första kontakt att värdera lägenheten och sedan lägga ut till försäljning och liknande. Mäklaren arbetade bra, snabbt och professionellt.

Mäklaren har varit professionell genom hela samarbetet. Hon har förklarat allt hon gjort väldigt tydligt och lättförståeligt. Hon har även varit noggrann och gått genom kontrakt och diverse papper noggrant med alla inblandade parter.

Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-10-02

Hajra H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Trevlig och proffsig! Jag har fått mycket hjälp och jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2020-08-23

Rasa P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mäklare hjälpte oss att sälja lägenhet och köpa ett hus.
    Vi är supernöjda! Trevlig, snabb och servisinriktad mäklare! Läs mer
  • 2020-08-05

Laila W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt lägenhet.
    Utmärkt.
    Över all förväntan.
    All service var jättebra. Mäklaren var
    Bra på att förklara allting. Läs mer

Kerstin Margareta H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag sålde en villa, o det gick mkt smidigt! Jag önskade en affär med så lite visningar som möjligt o mäklaren accepterade det o gick igen sina kundkontakter. Där fanns iaf en potentiell köpare som blev kontaktad, efter fotograferingen o styling, o de blev mkt förtjusta i huset o det blev affär. Tog 1 månad allt som allt. Jag fick det jag begärde, det var inget prutande;) Läs mer

Sara E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag sålde ett radhus. Kontakten med mäklaren har varit bra och jag har känt mig trygg genom hela processen. Professionellt bemötande! Läs mer

Dan L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa och hade höga förväntningar på min mäklare. Förväntningar som han verkligen uppfyllde. Läs mer
  • 2020-07-30

Per W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt bostad i Hästveda genom Marcus Christensson på Fastighetsbyrån i Hässleholm.
    Hans bemötande var 100 % bra!
    Försäljningen gick snabbt. Läs mer
  • 2020-07-27

Ronny L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa, bemötandet från mäklaren vara mycket bra.
    Mäklaren levede mer än väl upp till våra förväntningar.
    Mycket nöjda med mäklaren, lyhörd och intreserad. Läs mer
  • 2020-07-24

Ann-kristin L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt fastighet och är nöjd med mäklare. Läs mer
  • 2020-07-18

Marisa K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpte ett hus, allting gick bra och snabba mäklaren var snäll, trevligt och har bra bemötande. Läs mer
  • 2020-07-16

Jazmin R skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålde en 2 plans hus med källare o flyttade till enplanshus med samma mäklare. Allt var smidigt o bra. Mäklaren hade bra kontakt med oss o hörde av sig så fort det var något. Väldigt lätt att få tag på också. Läs mer
  • 2020-07-15

Birgitta P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Allt var bra. Sålde villa och affären gick mycket snabbt. Läs mer
  • 2020-07-12

Jonas N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hej.
    Jag har köpt en lägenhet, jag tycker att min mäklare var jätte duktig och aktiv med goda kunskaper när det gäller lägenhet och bolån.
    Hon var jätte snäll och flexibel på att hantera saker på rätt sätt med goda bemötande.
    Jag kommer även kontakta henne ifall en dag säljer min lägenhet.
    Sammanfattningsvis vill Jag bara säger att jag är väldigt nöjd med min mäklare.
    Hon är väldigt duktig. Läs mer
  • 2020-07-08

Gazment B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hello he did a good job and I am very happy for his help. Läs mer
  • 2020-06-29

Carina H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt ett hus i Tyringe. Blev bra bemött av mäklaren Jag är jätte nöjd med min mäklare Läs mer
  • 2020-06-29

Martin B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Villa såld efter ett långt ägande.
    Proffsigt agerande & bemötande rakt igenom från mäklare helt enkelt. Läs mer
  • 2020-06-19

Andreas G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mäklaren var kompetent, trevlig och alltid tillgänglig.

Processen var smidig och vi fick all information vi behövde. Läs mer
  • 2020-05-29

Anders Per-olov H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    jag har köpt en lägenhet och håller på att sälja ett hus
    Mäklaren är kunnig och trevlig
    Är hjälpsampå alla sätt o vis Läs mer
  • 2020-05-26

Claus D skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Processen blev besværliggjort af Coronakrisen og sælgers manglende lyst til at komme til Sverige og møde på ejendommen eller fastighetsmäklerens kontor. Oprettelse af svensk konto var umulig pga krisen og afsendelse af penge til fastighetsmäklerens konto blev besværliggjort af Swedbank. Läs mer
  • 2020-05-22

Agne Nils Gunnar N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har sålt mitt hus visning Torsdag sålt på tisdagen
    Bra mäklare
    Allt var bra Läs mer
  • 2020-05-21

Martin Fredrik Joakim W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålde fritidsfastighet. Mäklaren visade stort engagemang, tillgänglighet och lyhördhet. Skulle gärna rekommendera honom åt andra. Läs mer
  • 2020-05-19

Marissa F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Första husköp blir smidigt och säkert även osakra corona tider. Mäklaren var en bra väggledare genom hela processen. Svarade snabbt och noggrant på alla frågor. Läs mer
  • 2020-05-18

Gunnar S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Lantbruksfastighet, alldeles utmärkt sätt, bra uppdatering om vad som hände, helheten bra. Läs mer
  • 2020-05-16

Anna Maria N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Christian är utmärk och kompetent mäklare. Han tog hand om allt och gjorde vår upplevelse mycket positiv. Allt gick snabb och smidig och vi är jättenöjda. I framtiden kommer vi att rekommendera honom till andra som vill köpa ett hus. Läs mer
  • 2020-05-14

Adam N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket trevlig, kunnig mäklare. Christian hjälpte oss med allt från början till slut. Läs mer
  • 2020-05-11

Anne I skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Fick sålt en bostadsrätts lägenhet på fyra dagar då vår nya lägenhet var ett dödsbo som blev ledig den 15 maj så vi fick god hjälp av mäklare Emma Graneskog Har även anlitat Fastighetsbyrån tidigare då vi sålt en villa 2006 Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-05-11

Helene B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har sålt vår vila. Mäklaren har från första kontakt haft ett professionellt och trevligt bemötande. Serviceviljan har varit mycket stor. Den löpande kontakten har fungerat jättebra. Han har förmedlat en trygghet längs hela vägen. Kan varmt rekommendera andra att anlita samma mäklare. Läs mer
  • 2020-05-10

Lenita L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har både köpt och sålt bostad och fått den bästa hjälpen i båda fall! Läs mer
  • 2020-05-05

Elizabeth Johanna Maria B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    We sold our house that was located in the forest close to Perstorp. Having bought and sold before in the past years we had experienced the selling process before. We decided to have a different realestate agency for this house than we had for our previous sale and we were so pleasently surprised by the difference working with Christian Austen. He always responded quickly, explained everything clear and made sure we made the right decision when we received offers on our house. We really saw he was hard working and really enjoyed his positive energy. We can really recommend him to anyone selling in Perstorp kommun! Läs mer
  • 2020-05-05

Magnus G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bra och kunnig mäklare med stort tålamod. Hjälpte utöver det vanliga. Hjälpte till med detaljer vi trodde vi skulle göra själva. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-04

Emil K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har kommit i kontakt med Marcus som både köpare och säljare. Väldigt nöjd med resultatet i båda fallen, uppfattar att den andra parten är detsamma.

Marcus är flexibel, tillmötesgående och väldigt snabb när situationen kräver. Rak och tydlig i kommunikationen.

Vi är väldigt nöjda med sälj- och köpprocessen i sin helhet. Läs mer
  • 2020-04-29

Kjell A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa
    Mycket bra
    Ja det gjorde han Läs mer
  • 2020-04-29

Jonas W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Professionell, kunnig och trevlig Läs mer
  • 2020-04-24

Sara Elisabeth K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Christian är en fantastisk person. Sålt gård, köpt villa. Läs mer
  • 2020-04-24

Kristina N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Kände att det var skillnad på hur jag som köpare bemöttes kontra säljaren av bostaden.

Mäklaren var mer intresserad av att vara säljaren behjälplig än mig som köpare.

Och när det kommer till diskussioner om priser och nivåer så kändes det som mäklaren helt står på säljarens sida... Läs mer
  • 2020-04-20

Ita Z skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har köpt ett fritidshus i Hässleholm komun. Hade jätte bra kontakt med mäklare . Kattis hjälpte oss att få se fastigheten snabbt och har förklarat till oss tydligt hur det gå till efter var busbra accepterad (det var första gång för oss att köpa ett hus)
    Vi är jätte glada! Läs mer
  • 2020-04-16

Alf N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Varför får jag en sådan förfrågan innan uppdraget är slutfört? Läs mer
  • 2020-04-16

Fredrik S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Driven och positiv mäklare snabb försäljning så ett bra betyg till er och mäklare Läs mer
  • 2020-04-07

Bo J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Salg af Oderljunga Toarpsvägen 34, Oderljunga.

Venlig og kompetent vurdering og rådgivning.

Mäklaren levde fuldt ud upp til vore förventningar.

Udmærket - fint. Läs mer
  • 2020-04-07

Sofie K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt mindre hus lantligt. Mäklaren var trevlig men upplevdes något oengagerad och har också gett en del felaktig information så hen kunde varit mer noggrann. Jag har ganska höga förväntningar på en mäklare både som säljare och köpare då jag förväntar mig att mäklaren förmedlar fullt engagemang även vid mindre affärer och tydligt och effektivt svarar på frågor och hjälper kontakt mellan parterna vid behov. En helt ok upplevelse men skulle inte anlita vederbörande i egenskap av säljare Läs mer
  • 2020-04-05

Karin N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt min villa i Hässleholm. Blev väl bemött av säljaren, som mycket väl levde upp till mina förväntningar. Jag fick tydliga och förklarande svar på mina frågor och upplevde att alla moment under försäljningen gick väldigt smidigt. Jag är idag tacksam för den hjälp jag fick! Läs mer
  • 2020-04-04

Evert S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har sålt villa. Fick mycket hjälp av mäklarna, de var mycket trevliga och hjälpsamma. Kan varmt rekommendera dem, Läs mer

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm