Fastighetsbyrån Hässleholm

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Hässleholm är oftast känt för sina järnvägar. Staden har otroligt goda kommunikationer, men du hittar desto mer än så. Kultur och natur är alltid närvarande i Hässleholm. Dessutom har staden en otrolig historia! Vi på Fastighetsbyrån vet precis var på orten du kan hitta det bästa boendet just för dig.

Vi är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och det är få frågor vi inte kan svara på. När du tar hjälp av oss med ditt bostadsköp eller din försäljning är du garanterad professionella mäklare med stort engagemang. Välkommen!

Läs vad 258 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässleholm

• 2019-10-13

Katy Iréne L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt min villa.
    Blev bemött på ett engagerande och trevligt sätt.
    Mina förväntningar var att få en engagerad, trevlig och ärlig mäklare och det levde han verkligen upp till.
    En positiv upplevelse i det hela. Läs mer
  • 2019-10-12

Caroline S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har köpt en bodstadsrätt, det var en väldigt bra mäklare! Fick mycket information hon var jätte bra! Ordning o reda! Läs mer
  • 2019-10-11

Christin P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har inget att klaga på under min husflförsäljning, jättebra bemötande. Läs mer
  • Alex H

2019-10-09

Alex H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    bostadsrätt på stenbocken förening i Hässleholm Läs mer
  • 2019-10-07

Inger S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt bostadsrätt. Fått mycket bra bemötande av en mycket duktig mäklare!
    Kan varmt rekommendera Emma Graneskog och Fastighetsbyrån i Hässleholm!!! Läs mer
  • 2019-10-07

Sayed N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Emma är en duktigt och bra mäklare. Läs mer
  • 2019-10-03

Marcus C skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Marklägenhet köp.
    Kanon mäklare, trevlig och påläst! Läs mer
  • 2019-10-02

Viktoria Å skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Trygg och pålitlig mäklarfirma! Extra bra att de hjälper dig med deklarationen! Läs mer
  • 2019-09-30

Andreas E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jätte trevlig mäklare. Fick ut min bostad på marknaden på en vecka vilket jag får säga är ett underverk. Fick till en snabb försäljning till ett bra pris. Läs mer
  • 2019-09-26

Lennart J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt vlla
    Bra bemötande
    Hade större förväntningar på priset som mäklaren inte levde upp till Läs mer
  • 2019-09-23

Diana P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bostadsrätt.
    Emma bemöter på ett korrekt men avslappnat sätt. Hon är otroligt ärlig och jag litar på henne och hennes omdöme till 100%
    Mäklaren levde absolut upp till mina förväntningar om att min bostad visades på ett professionellt sätt och att jag kan känna mig trygg i att hon har koll på allt.

Trygghet, proffessionalitet, effektivitet. Läs mer
  • 2019-09-16

Pia W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt villa i Skyrup. Bra kontakt och återkoppling med mäklare! Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-09-14

Barbara F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt min villa i Sösdala med hjälp av Kattis Prenell, Fastighetsbyrån.
    Från allra första stund kändes allt mycket bra och det har bara blivit bättre och bättre. Mina förväntningar var att sälja huset till rätt pris och det blev bättre än vad jag hade trott tack vare Kattis. Läs mer
  • 2019-09-13

Magnus J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag var väldigt nöjd med Marcus som mäklare vid min husförsäljning då han är duktig, effektiv och engagerad. Han ger ett mycket säkert och positivt intryck med hög grad av professionalism och ett bra tänk kring försäljningsstrategi. Han informerade sig väl om mitt hus och området/grannskap för att kunna möte spekulanternas frågor väl. Sist men inte minst, han håller det han lovar. Jag kan bara lämna mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-09-09

Linnea S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har köpt en 1 1/2 plans villa med källare. Mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-09-07

Hanan A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har köpt ett hus i Perstorp och det gick snabbt och smidigt. Mäklaren var trevlig hjälpsam och tydlig med att förklara nästan allt om avtalet.
    Rekommenderas Läs mer
  • 2019-09-04

Malena P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt bostadsrättslägenhet.
    Mäklaren var positiv och glad. Jag kände mig betydelsefull som kund. Affären gick över förväntan och jag tycker verkligen att mäklaren gjorde ett bra jobb. Alltid engagerad och tillgänglig. Läs mer
  • 2019-09-01

Joakim N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt lägenhet
    Utmärkt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-26

Bengt Thony L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt vårt hus via byrån Christian Austen är ett föredöme som säljare, många stora plus. Läs mer
  • 2019-08-26

Carina C skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har köpt en lägenhet och har bara positivt att säga om mäklaren som vi hade kontakt med Läs mer
  • 2019-08-21

Elizabeth M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket trevlg och hjälpsam. Det enda jag är missnöjd med är försäljningspriset. Läs mer
  • 2019-08-19

Ari Vilho Väinäniö E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt ett fritidshus.
    Mycket bra bemött och professionellt hanterat från första möte till avslut. Läs mer
  • 2019-08-14

Lars S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt fastighet.
    Mycket positivt bemötande av mäklaren.
    Rak och tydlig kommunikation med mäklaren under hela processen, han gjorde ett utmärkt arbete.

Fastighetsbyrån Hässleholm/Perstorp har verkligen förstått att sätta kunden i centrum.
    Servicen fortsatte även efter affären var genomförd. Läs mer
  • 2019-08-14

Cecilie E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Købte et fritidshus på Klangens Väg i Västra Torup. Mægler var god og nem at komme i kontakt med, og svarede hurtigt og ærligt på alle spørgsmål. Var desuden meget ben og imødekommende over for en dansker, der ikke kender til måden ejendomssalg fungerer på i Sverige. Läs mer
  • 2019-08-07

Elin S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en drömlägenhet tack vare min fantastiska mäklare! Läs mer
  • 2019-08-07

Eva H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Slutresultatet blev bra och servicevillig kontakt, skulle dock ha uppskattat bättre råd vad giller timing och hur vi la ut annonsen. Läs mer
  • 2019-07-31

Susan Mary C skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt sommarstuga.
    Mycket trevlig mäklare som gjorde ett bra intryck.
    Mina förväntningar blev verkligen infriade Läs mer
  • 2019-07-27

Jan K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    experienced, dedicated, sometimes hard to reach, but always responsive! 4stars! Läs mer

Ruth W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en bostadsrätt. Hon gjorde ett bra jobb. Inte så lätt i semestertider att sälja.
    Har haft mäklare genom Sparbanken vid 4 tillfällen och är helnöjd Läs mer

Birgit M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har salt en stuga och alt har fungerad bra. Läs mer

Christin N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har bott på samma adress i 37 år så en ny erfarenhet. En vänlig och rar mäklare. Men för att det inte ska behöva bli obekvämt mellan köpare och sälgare så borde mäklaren arrangera en besiktning av tömmning av huset och dess städning. Detta var ren katastrof, inte roligt att ta över andras saker och skit Läs mer
  • 2019-07-23

Lars K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Snabb visning av lägenheten och snabba svar vid budgivning. Vet att fastighetsbyrån alltid har bra service och det fick jag verkligen. Läs mer
  • 2019-07-20

Lisbet Thyge F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Christian Austsen håndterede vores køb af stuga meget professionelt og med stor grad af service. Läs mer
  • 2019-07-18

Seppo W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa. Ett bra bemötande, kunde doc varit lite bättre på återkoppling efter visningar. Hade nog förväntat oss en tidigare försäljning och inte så långdragen. Sammanfattningsvis ok. Läs mer
  • 2019-07-14

Anders M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en liten bostad
    Gott bemötande
    Mer en godkänt
    Lysnar Tar åtsig å levererar Läs mer
  • 2019-07-13

‭Ioana G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hon är bra, snäll. Jag fick tydligt och snabbt svar på alla mina frågor. Jag kände mig trygg, jag fick hjälp med allt som jag behövde. Läs mer
  • 2019-07-11

Claes Ingemar F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bra bemötande. Adekvat fortlöpande information. Överträffar mina förväntningar. Ett utmärkt genomförande av uppdraget. Tusen tack! Läs mer
  • 2019-07-11

Helène Christina S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en tomt. Bra bemötande hela vägen. Kul med regelbunden uppdatering ang besökande på hemnet. Försäljningen har gått smidigt. Läs mer
  • Angelika K

2019-07-11

Angelika K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-10

Anna S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köp av en bostadsrätt. Hela processen från visning, kontraktsskrivning och överlåtelse har sköts av mäklaren på ett seriöst, noggrant, förtroendeingivande och tryggt sätt. Läs mer
  • 2019-07-08

Joel F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Helt enkelt en bra märklare. Snabb affär där både köparen och säljare var nöjda. Lätt och få tag i när det gällde frågor. Läs mer

Heinz S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    trevlig och energisk mäklare som ligger i Läs mer

Marie Y skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpte ett fritidshus i Röke. Mkt trevligt bemötande, snabb att svara på mail och snabbt avslutad budgivning. Det enda som drar ner betyget är att vid dagen för överlåtelse var inte allt klart med banken eftersom vi dagen innan justerat priset. Vi förutsatte att mäklaren hade informerat banken om detta, men så var inte fallet. Vi löste det själva med säljaren vid sittande bord. Läs mer

Jan Erik M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa
    Mina förväntningar infriades
    En bra känsla av att hantera försäljningen tillsammans Läs mer
  • 2019-06-30

Birgitta A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt bostadsrätt, personlig och proffsig mäklare som gjorde det lilla extra för att jag skulle känna mig väl bemött och omhändertagen. Läs mer
  • 2019-06-29

Anne A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Fastighetsbyrån i Hässleholm, Leif Arvidsson och Rebecca Servin, har sålt vår villa! De har på bästa sätt infriat våra förväntningar! Med sin långa erfarenhet och stora kunskap, har de bidragit med värdefulla tips och råd. De har lotsat oss igenom försäljningens alla steg och hela tiden funnits tillgängliga för att svara på våra många frågor. Vi kan verkligen rekommendera dem för en trygg och seriös fastighetsaffär! //Anne o Jan-Åke Läs mer
  • 2019-06-28

Teresa W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har köpt en bostadrätt på Bokeberg i Hässleholm.
    Mäklare gjorde ett bra jobb.Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-27

Kristian N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag köpte en större etta i Hässleholm. Lägenheten var ganska sliten.

Mäklaren skötte hela budgivningsprocessen mycket bra och var tillmötesgående vid visningen att titta på olika lokaler i föreningen.

Från min erfarenhet av en tidigare visning på en annan lägenhet samt under köpet av min nuvarande lägenhet så kan jag varmt rekommendera mäklaren både för säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-06-26

Lars Ö skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har sålt en jordbruksfastighet.mäklaren Kattis var jättebra. Henne kan vi rekommendera.
    Vi är fullt nöjda Läs mer
  • 2019-06-24

Clara L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag och min sambo vart väldigt intresserade av en villa i Bjärnum och tack vare vår mäklare kunde vi få en tidigare visning än de andra som man kunde boka. Med detta kunde vi lägga ett bud och slapp budgivning varav säljaren accepterade det budet vi gav. Hade det inte varit för vår mäklare som var superproffsig och tillgänglig för både visning och kontakt hade vi kanske inte kunnat köpa fastigheten. Allting gick mycket snabbt och smidigt! Vi kunde inte varit mer nöjda. Läs mer

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm