Fastighetsbyrån Hässleholm

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Hässleholm är oftast känt för sina järnvägar. Staden har otroligt goda kommunikationer, men du hittar desto mer än så. Kultur och natur är alltid närvarande i Hässleholm. Dessutom har staden en otrolig historia! Vi på Fastighetsbyrån vet precis var på orten du kan hitta det bästa boendet just för dig.

Vi är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och det är få frågor vi inte kan svara på. När du tar hjälp av oss med ditt bostadsköp eller din försäljning är du garanterad professionella mäklare med stort engagemang. Välkommen!

Läs vad 327 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässleholm

• 2020-06-29

Carina H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt ett hus i Tyringe. Blev bra bemött av mäklaren Jag är jätte nöjd med min mäklare Läs mer
  • 2020-06-29

Martin B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Villa såld efter ett långt ägande.
    Proffsigt agerande & bemötande rakt igenom från mäklare helt enkelt. Läs mer
  • 2020-06-19

Andreas G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mäklaren var kompetent, trevlig och alltid tillgänglig.

Processen var smidig och vi fick all information vi behövde. Läs mer
  • 2020-05-29

Anders Per-olov H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    jag har köpt en lägenhet och håller på att sälja ett hus
    Mäklaren är kunnig och trevlig
    Är hjälpsampå alla sätt o vis Läs mer
  • 2020-05-26

Claus D skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Processen blev besværliggjort af Coronakrisen og sælgers manglende lyst til at komme til Sverige og møde på ejendommen eller fastighetsmäklerens kontor. Oprettelse af svensk konto var umulig pga krisen og afsendelse af penge til fastighetsmäklerens konto blev besværliggjort af Swedbank. Läs mer
  • 2020-05-22

Agne Nils Gunnar N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har sålt mitt hus visning Torsdag sålt på tisdagen
    Bra mäklare
    Allt var bra Läs mer
  • 2020-05-21

Martin Fredrik Joakim W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålde fritidsfastighet. Mäklaren visade stort engagemang, tillgänglighet och lyhördhet. Skulle gärna rekommendera honom åt andra. Läs mer
  • 2020-05-19

Marissa F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Första husköp blir smidigt och säkert även osakra corona tider. Mäklaren var en bra väggledare genom hela processen. Svarade snabbt och noggrant på alla frågor. Läs mer
  • 2020-05-18

Gunnar S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Lantbruksfastighet, alldeles utmärkt sätt, bra uppdatering om vad som hände, helheten bra. Läs mer
  • 2020-05-16

Anna Maria N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Christian är utmärk och kompetent mäklare. Han tog hand om allt och gjorde vår upplevelse mycket positiv. Allt gick snabb och smidig och vi är jättenöjda. I framtiden kommer vi att rekommendera honom till andra som vill köpa ett hus. Läs mer
  • 2020-05-14

Adam N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket trevlig, kunnig mäklare. Christian hjälpte oss med allt från början till slut. Läs mer
  • 2020-05-11

Anne I skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Fick sålt en bostadsrätts lägenhet på fyra dagar då vår nya lägenhet var ett dödsbo som blev ledig den 15 maj så vi fick god hjälp av mäklare Emma Graneskog Har även anlitat Fastighetsbyrån tidigare då vi sålt en villa 2006 Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-05-11

Helene B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har sålt vår vila. Mäklaren har från första kontakt haft ett professionellt och trevligt bemötande. Serviceviljan har varit mycket stor. Den löpande kontakten har fungerat jättebra. Han har förmedlat en trygghet längs hela vägen. Kan varmt rekommendera andra att anlita samma mäklare. Läs mer
  • 2020-05-10

Lenita L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har både köpt och sålt bostad och fått den bästa hjälpen i båda fall! Läs mer
  • 2020-05-05

Elizabeth Johanna Maria B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    We sold our house that was located in the forest close to Perstorp. Having bought and sold before in the past years we had experienced the selling process before. We decided to have a different realestate agency for this house than we had for our previous sale and we were so pleasently surprised by the difference working with Christian Austen. He always responded quickly, explained everything clear and made sure we made the right decision when we received offers on our house. We really saw he was hard working and really enjoyed his positive energy. We can really recommend him to anyone selling in Perstorp kommun! Läs mer
  • 2020-05-05

Magnus G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bra och kunnig mäklare med stort tålamod. Hjälpte utöver det vanliga. Hjälpte till med detaljer vi trodde vi skulle göra själva. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-04

Emil K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har kommit i kontakt med Marcus som både köpare och säljare. Väldigt nöjd med resultatet i båda fallen, uppfattar att den andra parten är detsamma.

Marcus är flexibel, tillmötesgående och väldigt snabb när situationen kräver. Rak och tydlig i kommunikationen.

Vi är väldigt nöjda med sälj- och köpprocessen i sin helhet. Läs mer
  • 2020-04-29

Kjell A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa
    Mycket bra
    Ja det gjorde han Läs mer
  • 2020-04-29

Jonas W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Professionell, kunnig och trevlig Läs mer
  • 2020-04-24

Sara Elisabeth K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Christian är en fantastisk person. Sålt gård, köpt villa. Läs mer
  • 2020-04-24

Kristina N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Kände att det var skillnad på hur jag som köpare bemöttes kontra säljaren av bostaden.

Mäklaren var mer intresserad av att vara säljaren behjälplig än mig som köpare.

Och när det kommer till diskussioner om priser och nivåer så kändes det som mäklaren helt står på säljarens sida... Läs mer
  • 2020-04-20

Ita Z skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har köpt ett fritidshus i Hässleholm komun. Hade jätte bra kontakt med mäklare . Kattis hjälpte oss att få se fastigheten snabbt och har förklarat till oss tydligt hur det gå till efter var busbra accepterad (det var första gång för oss att köpa ett hus)
    Vi är jätte glada! Läs mer
  • 2020-04-16

Alf N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Varför får jag en sådan förfrågan innan uppdraget är slutfört? Läs mer
  • 2020-04-16

Fredrik S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Driven och positiv mäklare snabb försäljning så ett bra betyg till er och mäklare Läs mer
  • 2020-04-07

Bo J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Salg af Oderljunga Toarpsvägen 34, Oderljunga.

Venlig og kompetent vurdering og rådgivning.

Mäklaren levde fuldt ud upp til vore förventningar.

Udmærket - fint. Läs mer
  • 2020-04-07

Sofie K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt mindre hus lantligt. Mäklaren var trevlig men upplevdes något oengagerad och har också gett en del felaktig information så hen kunde varit mer noggrann. Jag har ganska höga förväntningar på en mäklare både som säljare och köpare då jag förväntar mig att mäklaren förmedlar fullt engagemang även vid mindre affärer och tydligt och effektivt svarar på frågor och hjälper kontakt mellan parterna vid behov. En helt ok upplevelse men skulle inte anlita vederbörande i egenskap av säljare Läs mer
  • 2020-04-05

Karin N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt min villa i Hässleholm. Blev väl bemött av säljaren, som mycket väl levde upp till mina förväntningar. Jag fick tydliga och förklarande svar på mina frågor och upplevde att alla moment under försäljningen gick väldigt smidigt. Jag är idag tacksam för den hjälp jag fick! Läs mer

Evert S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har sålt villa. Fick mycket hjälp av mäklarna, de var mycket trevliga och hjälpsamma. Kan varmt rekommendera dem, Läs mer

Maria S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm

Nicklas S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
  • Karl-Erik B

2020-03-25

Karl-Erik B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt en enplansvilla med källare med luft/vatten värmepump. Huset i gott skick. Jag är helnöjd med mäklarens arbete Läs mer
  • 2020-03-16

Peter W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har sålt en enplansvilla och är mycket nöjda med allt. Mäklaren har varit inlyssnande och informativ. Vår förväntan var att mäklaren skulle presentera vårt hus på ett bra och insäljande sätt och det är vi mycket nöjda med.

Vi kan och kommer verkligen att rekommendera byrån till de vi känner. Läs mer
  • 2020-03-09

Susan L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    100% happy
    Effektive
    Positive Läs mer
  • 2020-03-08

Magnus J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har köpt en avstyckad gård med hjälp av Rebecka. En väldigt trevlig och glad tjej. Läs mer
  • 2020-03-04

Pia Ulrika L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vår mäklare var intresserad, påläst, noggrann och trevlig. Han hade god kännedom om vår ort och hade ett bra kundunderlag.
    Han skapade ett intresse för vår fastighet (villa) som vi sålde innan visning.
    Vår mäklare överträffade våra förväntningar då vi trodde att det skulle ta lång tid att sälja fastigheten.
    Jag kommer att rekommendera vår mäklare för vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-03-04

Erik Filip G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hade Christian som mäklare han sålde mitt hus, helt galant hela vägen! Stor rekommendation för honom!! Kände mig så säker igenom allting och sa ett datum jag måste ha de sålt på och han gjorde de på 4 dagar som ingenting, världsklass 👌🏻👌🏻 Läs mer
  • Henrik L

2020-03-02

Henrik L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa, trevligt och kunnigt bemött.
    Snabb och effektivt process. Läs mer
  • 2020-02-29

Irene H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt mitt hus allt har varit bra en superduktig mäklare Läs mer
  • 2020-02-23

Johan D skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Duktig o kunnig mäklare. Hade strategier för olika scenarium i försäljningprocessen Läs mer
  • 2020-02-21

Alexandra L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har fått hjälp att sälja lgh 2rok av Emma Graneskog.

Har varit väldigt enkelt, smidigt och snabbt vilket vi önskade. Har varit bra och tydlig information under hela processen. Möjlighet att hålla dialog via mail och sms vilket underlättat då man har möjlighet att svara vid tillfälle utan att jobb eller liknade blir stört.

Mina förväntningar var att det skulle vara lite mer jobb med att sälja, men mäklaren har gjort allting och haft full koll, vi har inte behövt göra någonting mer än snabbt och lätt lägga in lite information digitalt enligt mäklarens uppmaning.

Är väldigt nöjd, allting har varit över förväntan. Har ingenting mer att önska. Läs mer
  • 2020-02-13

Magnus S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en bostadsrätt och tyckte att det fungerade bra med mäklaren Läs mer
  • 2020-02-13

Sanna S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Kort, koncist & vänlig 😊
    Snabba besked & proffsigt bemötande.
    Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Lisbeth B

2020-02-12

Lisbeth B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt mitt hus.
    Min mäklare Marcus Christensson är min första och enda kontakt med mäklare och det finns ingen möjlighet att jag skulle kunna få en bättre mäklare. Vid första kontakten med honom i telefon, kände vi med en gång ett stort förtroende. Därför blev det inte, som vi tänkt från börja, att ringa olika mäklare.
    Marcus är verkligen rätt man på rätt plats! Den service och information vi fått hela vägen kändes så tryggt. För att inte tala om det stora leende han alltid har.
    Alla frågor vi haft både skriftligen och muntligen har vi fått snabba svar på.
    Han har alltid hört av sig när han lovat.
    Listan kan bli lång med bara plus, finns INGA minus.
    /Lisbeth Läs mer
  • 2020-02-10

Stefan H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har köpt en villa i tyringe. Mäklaren vad snabb att förmedla frågor till säljare och var duktig på att höra av sig angående frågor och funderingar.

Vi ville ha proffsig hjälp och det fick vi igenom hela affären från visning till kontrakt och nyckelöverlämning.

Fantastiskt bra bemötande och trevlig atmosfär när man satt på möte tillsammans med mäklare och säljare. Läs mer
  • 2020-01-28

Annika N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Försäljning av kedjehuset gick snabbt och lätt. Mäklaren hade redan vid andra mötet en plan för visningen när kontraktet skrevs på. Under budgivningen höll mäklaren bra kontakt med oss och informerade vad köparna hade för tankar och så.
    Utmärkt mäklare att rekommendera! Läs mer
  • 2020-01-27

Bengt J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt radhus
    Bra bemötande
    Snabb försäljning
    Kan rekommenderas Läs mer
  • 2020-01-13

Victor A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mkt trevlig, tydlig och enkel att komma i kontakt med. Läs mer
  • 2019-12-29

Johanna F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket engagerad och flexibel. Följde våra önskemål och mycket kunnig o proffsig mäklare i samband av vår försäljning av lägenheten! Läs mer
  • 2019-12-28

Frida S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag och min sambo har äntligen köpt vårt första hus tillsammans. Vår märklare Rebecca gjorde vår dröm till verklighet på ett effektivt och smidigt sätt. Genom professionellt bemötande, vägledde hon oss fram för att uppfylla våran dröm. Kommer mer än gärna att rekommendera henne till andra och även använda oss av henne igen. Tack! Läs mer

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm