Alla kategorier Mäklare Skåne Hässleholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hässleholm

Fastighetsbyrån Hässleholm

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Hässleholm är oftast känt för sina järnvägar. Staden har otroligt goda kommunikationer, men du hittar desto mer än så. Kultur och natur är alltid närvarande i Hässleholm. Dessutom har staden en otrolig historia! Vi på Fastighetsbyrån vet precis var på orten du kan hitta det bästa boendet just för dig.

Vi är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och det är få frågor vi inte kan svara på. När du tar hjälp av oss med ditt bostadsköp eller din försäljning är du garanterad professionella mäklare med stort engagemang. Välkommen!

Läs vad 238 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässleholm

• 2019-08-21

Elizabeth M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket trevlg och hjälpsam. Det enda jag är missnöjd med är försäljningspriset. Läs mer
  • 2019-08-19

Ari Vilho Väinäniö E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt ett fritidshus.
    Mycket bra bemött och professionellt hanterat från första möte till avslut. Läs mer
  • 2019-08-14

Lars S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt fastighet.
    Mycket positivt bemötande av mäklaren.
    Rak och tydlig kommunikation med mäklaren under hela processen, han gjorde ett utmärkt arbete.

Fastighetsbyrån Hässleholm/Perstorp har verkligen förstått att sätta kunden i centrum.
    Servicen fortsatte även efter affären var genomförd. Läs mer
  • 2019-08-14

Cecilie E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Købte et fritidshus på Klangens Väg i Västra Torup. Mægler var god og nem at komme i kontakt med, og svarede hurtigt og ærligt på alle spørgsmål. Var desuden meget ben og imødekommende over for en dansker, der ikke kender til måden ejendomssalg fungerer på i Sverige. Läs mer
  • 2019-08-07

Elin S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en drömlägenhet tack vare min fantastiska mäklare! Läs mer
  • 2019-08-07

Eva H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Slutresultatet blev bra och servicevillig kontakt, skulle dock ha uppskattat bättre råd vad giller timing och hur vi la ut annonsen. Läs mer
  • 2019-07-31

Susan Mary C skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt sommarstuga.
    Mycket trevlig mäklare som gjorde ett bra intryck.
    Mina förväntningar blev verkligen infriade Läs mer
  • 2019-07-27

Jan K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    experienced, dedicated, sometimes hard to reach, but always responsive! 4stars! Läs mer

Ruth W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en bostadsrätt. Hon gjorde ett bra jobb. Inte så lätt i semestertider att sälja.
    Har haft mäklare genom Sparbanken vid 4 tillfällen och är helnöjd Läs mer

Birgit M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har salt en stuga och alt har fungerad bra. Läs mer

Christin N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har bott på samma adress i 37 år så en ny erfarenhet. En vänlig och rar mäklare. Men för att det inte ska behöva bli obekvämt mellan köpare och sälgare så borde mäklaren arrangera en besiktning av tömmning av huset och dess städning. Detta var ren katastrof, inte roligt att ta över andras saker och skit Läs mer
  • 2019-07-23

Lars K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Snabb visning av lägenheten och snabba svar vid budgivning. Vet att fastighetsbyrån alltid har bra service och det fick jag verkligen. Läs mer
  • 2019-07-20

Lisbet Thyge F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Christian Austsen håndterede vores køb af stuga meget professionelt og med stor grad af service. Läs mer
  • 2019-07-18

Seppo W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa. Ett bra bemötande, kunde doc varit lite bättre på återkoppling efter visningar. Hade nog förväntat oss en tidigare försäljning och inte så långdragen. Sammanfattningsvis ok. Läs mer
  • 2019-07-14

Anders M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en liten bostad
    Gott bemötande
    Mer en godkänt
    Lysnar Tar åtsig å levererar Läs mer
  • 2019-07-13

‭Ioana G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hon är bra, snäll. Jag fick tydligt och snabbt svar på alla mina frågor. Jag kände mig trygg, jag fick hjälp med allt som jag behövde. Läs mer
  • 2019-07-11

Claes Ingemar F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bra bemötande. Adekvat fortlöpande information. Överträffar mina förväntningar. Ett utmärkt genomförande av uppdraget. Tusen tack! Läs mer
  • 2019-07-11

Helène Christina S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en tomt. Bra bemötande hela vägen. Kul med regelbunden uppdatering ang besökande på hemnet. Försäljningen har gått smidigt. Läs mer
  • Angelika K

2019-07-11

Angelika K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-10

Anna S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köp av en bostadsrätt. Hela processen från visning, kontraktsskrivning och överlåtelse har sköts av mäklaren på ett seriöst, noggrant, förtroendeingivande och tryggt sätt. Läs mer
  • 2019-07-08

Joel F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Helt enkelt en bra märklare. Snabb affär där både köparen och säljare var nöjda. Lätt och få tag i när det gällde frågor. Läs mer

Heinz S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    trevlig och energisk mäklare som ligger i Läs mer

Marie Y skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpte ett fritidshus i Röke. Mkt trevligt bemötande, snabb att svara på mail och snabbt avslutad budgivning. Det enda som drar ner betyget är att vid dagen för överlåtelse var inte allt klart med banken eftersom vi dagen innan justerat priset. Vi förutsatte att mäklaren hade informerat banken om detta, men så var inte fallet. Vi löste det själva med säljaren vid sittande bord. Läs mer

Jan Erik M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa
    Mina förväntningar infriades
    En bra känsla av att hantera försäljningen tillsammans Läs mer
  • 2019-06-30

Birgitta A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt bostadsrätt, personlig och proffsig mäklare som gjorde det lilla extra för att jag skulle känna mig väl bemött och omhändertagen. Läs mer
  • 2019-06-29

Anne A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Fastighetsbyrån i Hässleholm, Leif Arvidsson och Rebecca Servin, har sålt vår villa! De har på bästa sätt infriat våra förväntningar! Med sin långa erfarenhet och stora kunskap, har de bidragit med värdefulla tips och råd. De har lotsat oss igenom försäljningens alla steg och hela tiden funnits tillgängliga för att svara på våra många frågor. Vi kan verkligen rekommendera dem för en trygg och seriös fastighetsaffär! //Anne o Jan-Åke Läs mer
  • 2019-06-28

Teresa W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har köpt en bostadrätt på Bokeberg i Hässleholm.
    Mäklare gjorde ett bra jobb.Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-27

Kristian N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag köpte en större etta i Hässleholm. Lägenheten var ganska sliten.

Mäklaren skötte hela budgivningsprocessen mycket bra och var tillmötesgående vid visningen att titta på olika lokaler i föreningen.

Från min erfarenhet av en tidigare visning på en annan lägenhet samt under köpet av min nuvarande lägenhet så kan jag varmt rekommendera mäklaren både för säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-06-26

Lars Ö skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har sålt en jordbruksfastighet.mäklaren Kattis var jättebra. Henne kan vi rekommendera.
    Vi är fullt nöjda Läs mer
  • 2019-06-24

Clara L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag och min sambo vart väldigt intresserade av en villa i Bjärnum och tack vare vår mäklare kunde vi få en tidigare visning än de andra som man kunde boka. Med detta kunde vi lägga ett bud och slapp budgivning varav säljaren accepterade det budet vi gav. Hade det inte varit för vår mäklare som var superproffsig och tillgänglig för både visning och kontakt hade vi kanske inte kunnat köpa fastigheten. Allting gick mycket snabbt och smidigt! Vi kunde inte varit mer nöjda. Läs mer
  • 2019-06-24

Martin E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket kunnig och fungerade utmärkt i sin roll som rådigare och vägledare. Läs mer
  • 2019-06-15

Cansu C skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Han är bra på sitt jobb bara han svarar ej telefonen annars är der bra 👏👏👍👍 Läs mer
  • 2019-06-15

Maria S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mäklaren kändes kunnig, bra bemötande
    Försäljningen av huset sköttes
    bra och snabbt. Läs mer
  • 2019-06-14

Ingemar L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bra o trevlig mäklare, snabb affär Läs mer
  • 2019-06-12

Rosel W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en bostadsrätt. Mycket tillmötesgående .mäklare. Läs mer
  • 2019-06-12

Eva A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har köpt hus i Bjärnum
    Mäklaren var mycket professionell, trevlig och tillmötesgående,
    Tråkig stökig lokal Läs mer
  • 2019-06-10

Jan W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bra bra bra bra bra bra bra mycket bra bra Läs mer
  • 2019-06-10

Kjell S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt hus i Bjärnum
    Var lite på kollisionskurs först p.g.a. att mäklaren inte kom i tid, kändes som mäklaren inte vilje sälja något.
    Sedan blev det kanon, ur trevlig mäklare Läs mer

Sara B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Tydlig, trevlig och tillgänglig. Läs mer

Ulf J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mäklaren utförde sitt uppdrag på ett kunnigt och tjänstvilligt sätt. Läs mer

Göran P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mäklaren, Pernilla, gjorde ett fantastiskt jobb när vi sålde vår bostadsrätt. Trevligt bemötande, positiv och proffsig. Våra förväntningar blev helt uppfyllda. Läs mer
  • 2019-06-03

Caroline I skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hade Kattis kanon trevlig, bra bemötande och lyssnade på oss och vad vi hade för önskemål.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-03

Lena M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Tycker att Rebecka servin är toppen alltid trevlig och hjälpsam Läs mer
  • 2019-06-01

Jörgen A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hejsa.
    I forbindelse med købet af sommerstugan på Holgaberga har
    det været mycket treveligt at mødes med mækleren ( Andreas)
    Lige från Visning til sluthandel, har Andreas været mycket hjælpsam med oplysninger, kontakter m.m.
    Så tack for bra job Andreas.
    Hilsen från
    Jørgen Andersen
    Egebjerg DK Läs mer
  • 2019-05-31

Yongho J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Andre was very helpful and I appreciate for his service. Everything was on time and quick. Thank you so much! Läs mer
  • Kenth Ingvar P

2019-05-30

Kenth Ingvar P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt mitt hus o jag är jätte nöjf Läs mer
  • 2019-05-30

Peter J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hjälpsam och snabb med uppdateringar. Skönt att kunna lämna över en försäljning och känna sig trygg i att det kommer att skötas på rätt sätt. Läs mer
  • 2019-05-29

Linnea P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en bostadsrätt, kedjehus.
    Trevligt och bra bemötande. Mäklaren förklarade allting väldigt tydligt och enkelt - det tycket jag är bra. Inte röra till det i onödan. Vi har fått den infon vi behövt och mäklaren har varit hjälpsam och tillgänglig genom hela affären. Läs mer
  • 2019-05-26

Annika Vera Kristina D skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi köpte en lägenhet av mäklaren i första steget och den affären gick väldigt fort och smärtfritt.
    Försäljning av villa gick även den fort och där var mäklare mycket engagerad och följde upp på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-05-15

Petra Anette Lisbeth P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt mitt hus och haft en mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som är mån om sina kunder. Eftersom det är första gången jag sålt ett hus så är det skönt att ha någon att lita på och som hjälper en till 100% Läs mer

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm