Fastighetsbyrån Hässleholm

Fastighetsbyrån Hässleholm

Hässleholm är oftast känt för sina järnvägar. Staden har otroligt goda kommunikationer, men du hittar desto mer än så. Kultur och natur är alltid närvarande i Hässleholm. Dessutom har staden en otrolig historia! Vi på Fastighetsbyrån vet precis var på orten du kan hitta det bästa boendet just för dig.

Vi är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och det är få frågor vi inte kan svara på. När du tar hjälp av oss med ditt bostadsköp eller din försäljning är du garanterad professionella mäklare med stort engagemang. Välkommen!

Läs vad 393 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässleholm 2

2021-04-06
    Solgt via. Christian, super sød og professionelt fyr
    2021-04-05
    Köpt villa, sålt villa.
    Allt funkade smidigt. Kanske lite för snabbt. Saknade personlig kontakt i skapande av annons-var inte beredd på /informerad om att den kontakten gjordes via nätet/hemsidan
    2021-03-27
    Tack så mycket THERESE HIETANIN
    2021-03-18
    Vi fick hjälp med att sälja vår villa. Mäklaren ställde upp till 100% och fixade vår försäljning klanderfritt. Allt gick smidigt, vi kan inte vara nöjdare än så här!
    2021-03-16
    Grymaste mäklare Christian Austen
    2021-03-16
    Grymt duktig mäklare. Dvs Christian.austen@fastighetsbyran.se
    2021-03-15
    Köpt en bostadsrätt.

Mäklaren har hållit mig informerad genom hela processen och bemött mig mycket väl!

Mycket proffesionellt av Christian och mycket bra upplevelse.
    • Hässleholm - Hassellunden
    2021-03-14
    Jag har sålt en bostadsrätt. jag har blivit mycket bra bemött av mäklaren under hela bostadsaffären. förväntningarna uppfylldes. det gick smidigt hela bostadsaffären. mäklaren var mycket kunnig och trevlig att ha och göra med.
    2021-03-12
    Helt ok , har köpt en tomt.
    Bemötandet bra
    2021-03-07
    Driven och duktig. Har koll på alla papper. Vi har köpt en tomt.
    2021-03-05
    Sålt en tvåa, mycket bra och snabba ryck med mäklaren, allt gick över förväntan
    2021-03-05
    Köp av stuga.
    Oerhört proffsig service men även personligt bemötande med mycket god respekt både mot säljare och köpare. Vi är väldigt nöjda.
    2021-03-02
    Christian Austen är en fint och jätte bra mäklare.
    Tack för hjälpen
    2021-03-01
    Vi har købt et fritidshus og mægleren har været god til, at informere og virker også diplomatiske i forhold til både køber (os) og sælger.

Dog har vi savnet nogle alternative løsninger/muligheder/udspil fra mægler til det endelig køb af huset, som desværre mere eller mindre blev stoppet/skubbet, da grænserne mellem Danmark og Sverige blev lukket på grund af Corona.
    • Centralt
    2021-03-01
    Therese är en mycket ambitiös mäklare! Lyssnade till mina önskemål och hade en god kommunikation genom hela affären.
    Hade förhoppningar om ett stort kontaktnät, vilket mer än väl uppfylldes!
    2021-02-28
    Vi tycker att Christian Ausen är en urmärkt mäklare
    • Hässleholm
    2021-02-27
    Nöjd med allt som jag köpt och sålt
    2021-02-13
    Köpte en bostadsrätt och blev väldigt bra bemötta. Fick ett väldigt gott intryck och mäklaren svarade och förklarade enkelt och lättförståeligt på våra frågor.
    • Hässleholm - Ekedal
    2021-02-12
    Vi har sålt vår villa i Hässleholm.
    Fick en kunnig, lyhörd och trevlig mäklare.
    2021-01-31
    Sålt mitt hus.
    Mäklaren Christian Austen gjorde ett utmärkt jobb. Det gick snabbt. Bra foto. Bra annons. Jag är mycket nöjd.
    2021-01-26
    Noggrant och perfekt genomförande
    • Hässleholm
    2021-01-18
    Super bra bemötande och kände mig säker under hela lägenhetsköpet. Kunde inte blir bättre!
    • Hästveda
    2021-01-07
    Vi blev väldigt bra bemötta och omhändertagna av Marcus Kristensson på kontoret i hässleholm. Vi kände stort förtroende och fick hjälp med alla våra frågor och funderingar.
    Han var verkligen grym!!
    Han hjålpte oss även med bankkontakt på sparbanken skåne som även han hjålpte oss på ett bra sätt.
    2021-01-03
    Vi har nyligen köpt ett fritidshus i Hässleholms kommun.

Christian är en mycket professionell och skicklig mäklare - den bästa jag har någonsin träffat. Uppskattar den mycket trevliga och neutrala hållningen under förhandlingarna mellan oss och säljaren.

Hade inte så många förväntningar - istället blev vi mycket positivt överraskade.
  • Monica F
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hässleholm
    2020-12-28
    Jag/vi har sålt en bostadsrätt.

Bemötandet var mycket bra.

Eftersom jag/vi kände till mäklaren förstod jag/vi att det skulle gå bra.

En proffsig mäklare med ett bra bemötande.
    2020-12-28
    Köpt och sålt. Marcus har varit fenomenal hela vägen!
    2020-12-27
    Jättenöjd med all kontakt med mäklaren, svarade alltid när man ringde och gav alltid svar på ens frågor och gjorde så köpet kändes tryggt o lugnt.
    • Hässleholm - Bokeberg
    2020-12-25
    Det var en engagerad mäklare som kunde kombinera rollen som mäklare med att vara personlig utan att bli för privat. Emma som hon heter har ett mycket gott rykte vilket skapar trygghet både hos oss säljare och för köparen. Vi har stött på mäklare som med olika typer av försök provat att anlita dem i stället.
    Emma gav goda råd som vid försäljningen visade sig vara helt riktiga. Dessutom höll hon oss uppdaterade flera gånger dagligen i samband med försäljningen.
    Jag har haft med fastighetsbyrån i Hässleholm att göra tidigare men det är första gången vi arbetat tillsammans med Emma.
    Fastighetsbyrån och Emma uppfyllde våra förväntningar och vi kommer att rekommendera henne vid de tillfälle som kan bli aktuella
    2020-12-24
    Köpt tomter. Har varit hjälpsam under den snabba processen. Inget att anmärka på.
    • Hässleholm - Finjasjöpark
    2020-12-20
    Vi har köpt ett radhus och sålt vårt hus.
    Mäklaren var kunnig , proffsig och hade ett trevligt bemötande.
    Vi ville få huset sålt på ett bra och snabbt vis vilket vi fick genom
    en smidig affär.
    Vi är väldigt nöjda med allting !
    2020-12-19
    Lägenhet // Bostadsrätt.
    Väldigt bra.
    Han brukar vara trevlig och kunna sina saker, och det kund e han nu med.
    Mycket bra.
    • Hässleholm - Ekedal
    2020-12-18
    Marcus är trevlig och har varit snabb på att återkoppla. Han hjälpte oss att få ihop en snabb o smidig affär där alla parter blev nöjda
    • Hässleholm - Bokeberg
    2020-12-17
    Vi är mycket nöjda med hur vår affär har handlagts av Emma och lägenheten på Drottninggatan är precis en sådan vi letat efter länge.

Tack för detta,
    Jan-Ole
  • sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Hässleholm
    2020-12-12
    Köpt ett hus. Är på väg att sälja skog.
    Har blivit jätte bra bemött av mäklaren.
    2020-11-25
    Sålt en liten villa där vår mäklare skötte sig alldeles lysande. Nära till hands när man undrade något. Trevligt bemötande och ordnade allt på bästa sätt.
    2020-11-23
    Christian är en riktigt bra mäklare där han lägger ner mycket tid och jobb med att sälja huset. Alltid anträffbar om man har frågor.
    2020-11-18
    Christian was always available on the phone and emails. He helped me with all matters concerning the purchase and answered all my questions. We had an unfortunate situation with inaccurate bank details, that led to a delay in the finalisation of the purchase. I do not believe it was Christian's fault, but rather the company's lack of rigour and the bank's miscommunication. However, Christian could've managed the problem better once we found ourselves in it, trying to solve it earlier than he did.
    That is my only negative criticism, which I hope will be taken constructively.
    2020-11-16
    Köpt ett hus av en duktig och trevlig mäklare på fastighetsbyrån. Allt gick smidigt och lätt. Mycket nöjd!
    2020-11-12
    Närvarande mäklare som alltid återkommer snabbt med besked.
    • Hästveda
    2020-11-08
    Vi har sålt ett välskött hus i Hästveda. Marcus har under hela processen varit tydlig och informerat oss vad vi skulle göra och vad som fortsättningsvis skulle hända. Vi är väldigt nöjda med hans insats.
    • Ballingslöv
    2020-11-05
    -Småhus
    -Ärlig, saklig, pedagogisk när han förklarar och genomför säljprocessen, förtroendeingivande
    -Snabb, enkel säljprocess, vi fick ständiga återkopplingar var i processen försäljningen befann sig
    -Absolut en mäklare och byrå jag kommer att rekommendera
    2020-10-30
    Kunde inte ha varit bättre.Trots att enbart telefon o digitalkontakt var möjlig gick allt smidigt o snabbt. Jättebra o trevlig kontakt.Rekommenderas verkligen!
    2020-10-28
    Jeg har solgt mit torp og er rigtig tilfreds med måden som det blev præsenteret på samt hele forløbet frem til overdragelsen i dag. Overdragelsen blev ikke gennemført, da pengene ikke var tilstede på klientkonto på grund af en række fejl i betalingsonformationen til købere. Det blev ikke opdaget af mægleren at pengene ikke var kommet, hvorfor overdragelsen ikke kunne gennemføres. Dette er en usel service som mægleren også erkender, men ifølge lederen i hässleholm er helt i overenstemmelse med de forventninger som jeg burde have til svenske mæglers ansvar for gennemførsel af handlen. Jeg kan varmt anbefale mægleren, men absolut ikke hässleholm fastighetbyrån, da ledelsen tydeligvis ikke kan tage et ansvar for ovennævnte
    2020-10-28
    Bra kommunikationsförmåga, tydlig information och mycket effektiv.
    2020-10-25
    Vi köpte en tomt. Mäklaren hjälpte oss att förstå allting vi skrev på och allt som behövdes göra efter köpet. Han hjälpte oss även med saker som han inte behövt hjälpa oss med vilket var väldigt omtänksamt då detta är första gången vi köpt fastighet. Mycket trevlig mäklare att ha att göra med!
    2020-10-13
    Nice friendly guy who made things easy to underestand and was very helpful
    2020-10-06
    Sålt en 1 1/2 plans villa i Bjärnum. Mycket nöjd med mäklaren. Mycket bra bemött. Allt gick smidigt och snabbt. Högsta betyg från mig.
    2020-10-05
    Vi sålde vår bostadsrätt med denna mäklare. Kändes inte som har så intressertad av vårt objekt. Vi kände inte att hon ansträngde sig för att få vårt objekt sålt.
    Trevligare kundbemötande hade vi förväntat oss.
    2020-10-05
    poiuyt mnbvc vfrde vcxdsew bbbbhjuikkmmmmm
    lkkjjhggfddddd
    2020-10-04
    Köpt lägenhet.
    Bra bemötande och hjälpsam.
    Bra!