Fastighetsbyrån Hässleholm

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Hässleholm är oftast känt för sina järnvägar. Staden har otroligt goda kommunikationer, men du hittar desto mer än så. Kultur och natur är alltid närvarande i Hässleholm. Dessutom har staden en otrolig historia! Vi på Fastighetsbyrån vet precis var på orten du kan hitta det bästa boendet just för dig.

Vi är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och det är få frågor vi inte kan svara på. När du tar hjälp av oss med ditt bostadsköp eller din försäljning är du garanterad professionella mäklare med stort engagemang. Välkommen!

Läs vad 300 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässleholm

• 2020-02-13

Magnus S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en bostadsrätt och tyckte att det fungerade bra med mäklaren Läs mer
  • 2020-02-13

Sanna S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Kort, koncist & vänlig 😊
    Snabba besked & proffsigt bemötande.
    Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Lisbeth B

2020-02-12

Lisbeth B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt mitt hus.
    Min mäklare Marcus Christensson är min första och enda kontakt med mäklare och det finns ingen möjlighet att jag skulle kunna få en bättre mäklare. Vid första kontakten med honom i telefon, kände vi med en gång ett stort förtroende. Därför blev det inte, som vi tänkt från börja, att ringa olika mäklare.
    Marcus är verkligen rätt man på rätt plats! Den service och information vi fått hela vägen kändes så tryggt. För att inte tala om det stora leende han alltid har.
    Alla frågor vi haft både skriftligen och muntligen har vi fått snabba svar på.
    Han har alltid hört av sig när han lovat.
    Listan kan bli lång med bara plus, finns INGA minus.
    /Lisbeth Läs mer
  • 2020-02-10

Stefan H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har köpt en villa i tyringe. Mäklaren vad snabb att förmedla frågor till säljare och var duktig på att höra av sig angående frågor och funderingar.

Vi ville ha proffsig hjälp och det fick vi igenom hela affären från visning till kontrakt och nyckelöverlämning.

Fantastiskt bra bemötande och trevlig atmosfär när man satt på möte tillsammans med mäklare och säljare. Läs mer
  • 2020-01-31

Caroline O skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har sålt en bostadsrätt i form av ett radhus ute på Stattena i Hässleholm.
    Vi är verkligen supernöjda med allt som rört denna försäljningen!
    Linda Friberg är en helt fantastisk mäklare som skött allt så bra från början till slut. Har varit mycket trevlig och tydlig genom hela processen och försäljningsresultatet var långt över vår förväntan.
    Stort tack till henne! //Caroline Olsson och Jimmie Ekström Läs mer
  • 2020-01-28

Annika N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Försäljning av kedjehuset gick snabbt och lätt. Mäklaren hade redan vid andra mötet en plan för visningen när kontraktet skrevs på. Under budgivningen höll mäklaren bra kontakt med oss och informerade vad köparna hade för tankar och så.
    Utmärkt mäklare att rekommendera! Läs mer
  • 2020-01-27

Bengt J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt radhus
    Bra bemötande
    Snabb försäljning
    Kan rekommenderas Läs mer
  • 2020-01-13

Victor A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mkt trevlig, tydlig och enkel att komma i kontakt med. Läs mer
  • 2019-12-29

Johanna F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket engagerad och flexibel. Följde våra önskemål och mycket kunnig o proffsig mäklare i samband av vår försäljning av lägenheten! Läs mer
  • 2019-12-28

Frida S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag och min sambo har äntligen köpt vårt första hus tillsammans. Vår märklare Rebecca gjorde vår dröm till verklighet på ett effektivt och smidigt sätt. Genom professionellt bemötande, vägledde hon oss fram för att uppfylla våran dröm. Kommer mer än gärna att rekommendera henne till andra och även använda oss av henne igen. Tack! Läs mer
  • 2019-12-25

Caroline G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt min lägenhet! En mycket professionell och informativ mäklare som ger ett positivt och lugnt intryck. Läs mer
  • 2019-12-20

Jasmin V skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hej!
    Jag köpte ett hus i Perstorp , mäklare Christian var väldigt trevlig och tydlig inom affären. Jag ska gärna rekommendera fastighetsbyrån på grund av utmärkt mäklaren. Stor tack. Med vänlig hälsning Jasmin Läs mer
  • 2019-12-18

Bo G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Lägenhet.
    Mycket trevligt och professionellt!
    Göra en bra upplevelse och uppfattning av lägenheten samt få upp priset så mycket som möjligt.
    Vår mäklare nådde definitivt upp till dessa mål! Läs mer
  • 2019-12-17

Petra S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Både köpt och sålt bostadsrätt .
    Jag hade turen att ha samma mäklare till båda affärerna !
    Mycket noggrann , ansvarsfull och kompetent !
    Om jag ska göra bostadsaffär igen kommer jag definitivt vilja ha samma mäklare . Läs mer
  • 2019-12-13

Bo H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hej
    Jag heter Bo Höjlin och har köpt/sålt 12 fastigheter fram till nu. Jag har även bott i hyreslägenheter.
    Under dessa köp av fastigheter har jag aldrig upplevt en noggrannare, sakligare och ärligare mäklare än denna, jag kan därför rekomendera fastighetsbyrån ta använda honom som undervisare till deras andra mäklare i just konsten att förmedla fastigheter.

Kanske ska man inte jämföra olika mäklare för att det har varit olika objekt. Men min upplevelse av just detta fastighetsköp var tack vare mäklarens kunnighet som att köpa en dosa snus på Ica. Han informerade oss både köpare och säljare i lugn god och saklig takt och gav oss utrymme till att ställa frågor. Då det gällde ekonomiska frågor fick vi enskilda genomgångar på ett fantastiskt bra sätt.
    Som helhet kan inte bli bättre.
    Bo Höjlin Läs mer
  • Linda S

2019-12-12

Linda S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi köpte ett hus i stan och sålde vår hästgård. Det var mäklaren som förmedlade huset vi köpte som vi valde att sälja vår gård
    Härlig mäklare med mkt energi. Läs mer
  • 2019-12-12

Sara B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en lägenhet i önskad fastighet och område så den biten mycket bra. Mäklaren, en sån man anställer helt enkelt. Proffsig, energisk, kunnig och mycket serviceminded. 5 stjärnor. Bra och snabbåterkoppling, "lagom" med kontakt, konkret och objektiv.

Det enda som jag saknar är erbjudande om besiktning som tilläggstjänst. Lägenheten jag köpt har livsfarlig el, ojordade uttag och strömförande köksfläkt. Vi fick en stöt som fällde en person till golvet, sånt tänker man inte alltid på men nu gör man / Sara Läs mer

Birthe J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har sålt mitt hus!
    Mäklaren var energisk och jag fick förtroende för henne.
    hon lovade snabb försäljning och lyssnade på mina förväntningar inför försäljningen.
    Nöjd med resultatet: Läs mer

Petra B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Engagerad, snabb på att svara och har hållit mig uppdaterad hela tiden. Realistisk! Läs mer

Kurt S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Både köpt o sålt genom min mäklare / mycket nöjda är vi med bemötande m. m Läs mer
  • 2019-12-08

Ingalill A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en skogstomt. Det gick snabbt och bra. Fin återkoppling hela tiden! Läs mer
  • 2019-12-05

Mats A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Skogstomt som sålts. Annonsering var klar efter fotografering, det gick fort. Regelbunden kontakt m mäklaren,.
    Kontraktsskrivning etc har fungerat utmärkt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-12-01

Patrik F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpte en lägenhet, min mäklare var extremt trevlig, snabb hjälpsam och fanns alltid tillgänglig om de fanns frågor, rekomenderar starkt :) Läs mer
  • 2019-11-27

Jim N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi sålde mitt barndomshem, ett kedjehus på Ljungdala i Hässleholm, efter att båda mina föräldrar gått bort. Snabbt och lätt, med bra kontakt hela vägen från värdering till försäljning. Smidigt att följa hela förloppet i Säljcoachen samt regelbundna samtal/SMS från mäklaren om läget just nu och vad som behöver göras.

Totalt sett mycket nöjd med Linda och hennes arbete! Läs mer
  • 2019-11-23

Sten Bertil Gunnar T skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket nöjd med mäklaren vid vår försäljning av vårt hus, trevlig och kunnig, varmt rekommenderad till andra Läs mer
  • 2019-11-22

Dao L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa i Hässleholm. Vår mäklare Marcus var väldigt trevlig och var lätt att få tag på. Väldigt kunnig, visade stort engagemang och allt sköttes professionellt och affären gick väldigt smidigt. Allt som allt väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-11-19

John Erik H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Helt igennem en fantastisk oplevelse at
    Købe hus igennem jer. Läs mer
  • 2019-11-19

Annika J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har sålt vår villa. Är mycket nöjd med mäklaren.
    rekommenderar gärna vidare Läs mer
  • 2019-11-18

Peter R skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bra så långt
    Överlåtelsen har inte skett ännu
    Hälsningar
    Peter Läs mer
  • 2019-11-16

Susanne H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt bostadsrätt i Hässleholm.
    Mäklare Linda Friberg har skött allt.
    Är mycket nöjd med henne och hennes bemötande och kan varmt rekommendera henne.
    Vänligen
    Susanne Hammarkvist Läs mer
  • Christer H

2019-11-12

Christer H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi köpte ett hus i Skyrup med Rebecca Servin som mäklare. Hon var mycket trevlig och hjälpsam. Uppskattade särskilt de grundliga genomgångarna både vid första möte samt vid kontraktskrivning och tillträde.
    Hon hade även bra kontakt med säljaren och skickade oss värdefull information om hus och trädgård. Läs mer
  • 2019-11-12

Jonna L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt ett radhus
    Blivit bra bemött och fått svar på frågor vi haft. De har gått till precis som de ska. Allt har varit bra. Läs mer
  • 2019-11-11

Sara K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bostadsrätt. Mäklaren engagerad, tillgänglig och helt enkel närvarande på ett sätt som händes tryggt. Läs mer

Christina S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa. Bra service hela vägen. Läs mer

Pia G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Det var bra innan köpet. Men det dök upp konstigheter efter köpet slutförs. En induktion spis som inte är en induktion och ett vindsförråd som inte finns bla. Det ger minus. Det var även en slarvigt gjord broschyr med felaktigt antal rum som vi påpekade om. Läs mer

Joakim H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Markus var professionell och sympatisk. Läs mer
  • 2019-11-05

Eva Karin Marie D skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Närvarande och gott bemötande. Snabbapuckar! Läs mer
  • 2019-11-04

Palle L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har sålt ett fritidshus. Fick ett bra bemötande av mäklaren, och allt gick över förväntan. En helt outstanding fotodokumentation samt beskrivning! Kan absolut rekommendera denna mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-04

Mats Stefan D skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vår mäklare Christian från Fastighetsbyrån visade stort kunnande och engagemang när vi sålde vårt hus i Harastorp, Röke. Bra information och stor kunskap om krav från presumtiva kunder. Bra tips inför försäljning och en fördel med mäklare som är bekant med området. Han följde upp alla som varit på visning vilket påskyndade budgivnings processen och möjliggjorde ett snabbt avslut. Läs mer
  • 2019-10-31

Felicia R skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi fick professionell och fantastisk hjälp med att sälja vår bostad. Supertrevligt bemötande av en mäklare i toppklass! Läs mer
  • 2019-10-26

Helene B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Engagerad pålsylet mycket nöjd Läs mer
  • 2019-10-18

Inga Monica N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jättebra bemötande snabb affär att sälja vår villa jättebra! Läs mer
  • 2019-10-13

Katy Iréne L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt min villa.
    Blev bemött på ett engagerande och trevligt sätt.
    Mina förväntningar var att få en engagerad, trevlig och ärlig mäklare och det levde han verkligen upp till.
    En positiv upplevelse i det hela. Läs mer
  • 2019-10-12

Caroline S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har köpt en bodstadsrätt, det var en väldigt bra mäklare! Fick mycket information hon var jätte bra! Ordning o reda! Läs mer
  • 2019-10-11

Christin P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har inget att klaga på under min husflförsäljning, jättebra bemötande. Läs mer
  • Alex H

2019-10-09

Alex H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    bostadsrätt på stenbocken förening i Hässleholm Läs mer
  • 2019-10-07

Inger S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt bostadsrätt. Fått mycket bra bemötande av en mycket duktig mäklare!
    Kan varmt rekommendera Emma Graneskog och Fastighetsbyrån i Hässleholm!!! Läs mer
  • 2019-10-07

Sayed N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Emma är en duktigt och bra mäklare. Läs mer
  • 2019-10-03

Marcus C skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Marklägenhet köp.
    Kanon mäklare, trevlig och påläst! Läs mer
  • 2019-10-02

Viktoria Å skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Trygg och pålitlig mäklarfirma! Extra bra att de hjälper dig med deklarationen! Läs mer

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm