Alla kategorier Mäklare Skåne Hässleholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hässleholm

Fastighetsbyrån Hässleholm

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Hässleholm är oftast känt för sina järnvägar. Staden har otroligt goda kommunikationer, men du hittar desto mer än så. Kultur och natur är alltid närvarande i Hässleholm. Dessutom har staden en otrolig historia! Vi på Fastighetsbyrån vet precis var på orten du kan hitta det bästa boendet just för dig.

Vi är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och det är få frågor vi inte kan svara på. När du tar hjälp av oss med ditt bostadsköp eller din försäljning är du garanterad professionella mäklare med stort engagemang. Välkommen!

Läs vad 138 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässleholm

• 2019-01-11

Mikael A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Perfekt proffsigt engagerande
    Har inget att klaga på
    Man vill känna sig trygg i ett sånt här läge o det gjorde jag
    Tack Läs mer
  • 2018-12-28

Marianne D skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa
    Bra mäklare jobbade proffesionellt Läs mer
  • 2018-12-26

Qamile I skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag hade verkligen ingen koll på hur man går till väga med försäljning och var lite nervös för vad som förväntades av mig men min Mäklare skötte allt till det bästa. Tusen tack Läs mer
  • 2018-12-20

Krister A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Fungerade som jag hade tänkt mig. Läs mer
  • 2018-12-08

Göran A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt vår villa. Vi har blivit bemötta på utomordentligt sätt som har överstigit våra förväntningar. Mäklaren kunnig och arbetade slappt, raka tydliga besked. Kan verkligen rekommendera mäklaren(Christian) Läs mer
  • Eva-Marie Charlotte S

2018-12-06

Eva-Marie Charlotte S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket bra bemötande och proffsigt skött när vi sålde vår villa i Perstorp otroligt snabbt! Läs mer
  • 2018-12-05

Göran Fredrik Mattias L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Bra mäklare som inger förtroende och har stor sakkunskap.
    Kan verkligen rekommendera han, är riktigt duktig. Läs mer
  • 2018-12-04

Camilla N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi köpte en lägenhet för några veckor sen och både kommunikationen och bemötandet av mäklaren är vi mycket nöjda med. Läs mer
  • Jennie Linda Susanne L

2018-12-02

Jennie Linda Susanne L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Riktigt bra och förtoendeingivande grabb.
    Bra kunskap om både husförmedling, fastigheterna i området och köpare.
    Kan rekommendera honom till vem som helst, kanon bra. Läs mer

Jenny Astrid Gabriella H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hej!
    Vi har sålt vårt hus. Vår mäklare Rebecca har varit kanon från början till slut. Vi har ingenting att klaga på. Kunnig, flexibel och mycket bra bemötande. Läs mer

Hans F skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har sålt bostad , mäklaren va mycket trevlig och tillmötesgående Läs mer

Jan Åke A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Rebecca uppfyllde alla våra förväntningar då vi sålde vår gård. Informerade bra om vad som skulle hända, kom med bud dagen efter vi träffats fixa besiktning och fotograf samma vecka, veckan därpå var det på hemnet. Kontakten med köparna och budgivarna hanterade Rebecca jättebra och på en månad var affären i hamm. Vi är jättenöjda en bättre mäklare kund vi inte få. Mvh Ingrid & Jan Läs mer

Sune S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har köpt en bostadsrätt.
    Mycket bra.
    Ja.
    Jätteduktig mäklare som är mycket hjälpsam. Läs mer

Jesper H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Snabbt och okomplicerat
    Bra dialog Läs mer

Jesper B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Proffesionellt utförd försäljning av bostad med bra bemötande och lättarbetade stödfunktioner. Läs mer
  • Jakob R

2018-11-28

Jakob R skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Försäljning av bostadsrätt i form av radhus.

Mäklaren är professionell, omhändertagande, återkopplar snabbt och är flexibel.

Mäklaren har gjort ett bra arbete och lever upp till våra förväntningar.

Positivt! Läs mer

Margit Ingegärd T skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    sålt villa, blev mycket väl bemött med tanke på att jag tidigare hade haft en annan mäklare som ej fick sålt vår villa. Affären är ännu ej helt slutförd . Läs mer

Eva Helen N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt villa på landsbygden. Har blivit väl bemött, lättillgänglig . Vi är mycket nöjda med mäklaren fick ut ett pris på vår villa som var över förväntan. Det jag kan tycka är att fastighetsbyrån tar ut en ganska hög kostnad med tanke på dem krav som ställs på köparen vid en försäljning som tex extra kostnad för annons på hemnet, möblering vid visning och fotografering. Annars väldigt nöjd kund. Läs mer

Katarina M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en enrumslägenhet, aktiv och intresserad mäklare som hade koll på läget. Läs mer
  • 2018-11-21

Glenn Daniel L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har sålt bostad.
    Mycket bra bemöttande.
    Hade inte så mycket förväntningar men blev mycket överraskad på ett positivt sätt.
    Mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2018-11-20

Shqipe B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt hus. Kattis har varit helt fantastisk!!! Jag kunde inte fått bättre mäklare. Fanns alltid där när jag behövde svar, svarade snabbt på sms, var tillgänglig, positiv, energisk!! Alltid ett leende på läpparna och ordnade med allt!! Har bara gott att säga.
    Hennes positiva anda gjorde det lättare för mig att ”släppa” mitt hus som jag bott i under många år, med andra ord ALLT VAR BRA! Läs mer
  • 2018-11-20

Anna Maria N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt tio år gammal bostad på landet.
    Mäklaren var väldigt proffsig o flexibel.
    För oss var det viktigt att känna förtroende o personlig kemi med vår mäklare. Samt att det blev rätt köpare.
    Väldigt nöjda. Läs mer
  • 2018-11-19

Lena R skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mycket hjälpsamma och alltid trevliga! Lätta att nå och aldrig omöjliga! Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2018-11-08

Anders R skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mkt trevligt bemötande.
    Lyssnar på kunden.
    Totalt sett mkt bra samarbete och snabbt agerande när intresserade köpare fanns. Läs mer
  • 2018-11-08

Marie-Louise A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt bostadsrätt
    * Dålig återkoppling
    * Oengagerad visning
    * Visar inte kända fel och brister, efter köp fås information att "det var känt"
    * Lång tid och dålig information
    * Olika personer som gett olika information
    * Vid överlämning mindre bra respekt. Skedde i öppen lokal med telefoner och övrig personal. Läs mer
  • 2018-11-07

Dumo Leilani N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi fick sälja lägenheten väldigt fort och fick bra slut pris. Mäklaren är mycket trevlig och mycket kunnig i sitt jobb. Jag var mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-11-03

Sven Å skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt bostadsrätt i Hässleholm välbemött av en väl påläst mäklare Läs mer
  • 2018-11-03

Gertrud A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi köpte en bostadsrätt på Ljungdala. Mäklaren var väldigt duktig och mycket trevlig. Läs mer
  • Gitte D

2018-10-29

Gitte D skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Meget kompetent, dygtig og utrolig sød og hjælpsom Läs mer
  • 2018-10-22

Ivar S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Gick väldigt bra kan väl tycka att det var bar betalt för nerlagda timma eftersom mäklaren hade sålt fastigheten innan och hade alla uppgifter. Läs mer
  • 2018-10-19

Alp T skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Well donnnnnnnnnnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Läs mer

Gunilla H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har sålt Floragatan 2 i Hässleholm, mäklaren Leif Arvidsson har stöttat oss till 110 %. Mäklaren har varit bra hela vägen från första stund. Läs mer

Monica A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Otroligt kunning och hjälpsam. Har ringt även efter avslutad affär och frågat om trivseln m m. Linda är helt fantastiskt Läs mer

Tina J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm

Köpt villa. Allt gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Karin L

2018-10-10

Karin L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt hus. Trevligt och kunnigt bemötande. Besvarat frågor snabbt. Har aldrig köpt hus förr, så jag vet inte vilka förväntningar jag hade, men allt känns mycket positivt, och jag hoppas att huset ska ge mig mycket glädje med denna goda start! Läs mer
  • 2018-10-09

Mari L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mäklaren var väldigt kunnig om fastigheten hon sålde. Tog tag i problem som uppstod och löste det på ett proffsigt sätt. Bra kontakt genom hela affären Läs mer
  • 2018-10-07

ulf r skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hej. Jättebra mäklare Rebecka heter hon. Allt gick väldigt fort . så tacksam för din hjälp . Tack Rebecka Läs mer

Elisabeth Å skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en villa och blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Mäklaren levde upp till förväntningarna men kunde ha hört av sig lite mer. Jag tycker dock att det är väldigt dyrt att anlita mäklare med tanke på vad man får för pengarna. Läs mer

Alice J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Fel som var i lgh fanns inte med i köpet. Ugnen fungerade ej, spisen funkade bara tre plattor. Det var kvarstannande vatten i golvbrunnen i toaletten dvd inte rätt fall. Mäklaren struntade i att hjälpa efter vi påtalat och vi vet fortfarande inte vad som sker. Oerhört arrogant. Läs mer

Petra A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en tvåa i Hässleholm
    Mäklaren var fantastisk och ställde upp på obekväm tid för avtal
    Det neg var att lägenheten inte var i skick vid övertagandet och jag vet inte vems ansvar det ligger på
    Fel antal nycklar, söndriga kontakter, dålig städning mm Läs mer
  • Ida S

2018-10-05

Ida S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt ett hus och köpt ett annat hus och det var samma mäklare till båda husen. Jag blev bra bemött av mäklaren.

Jag hade kanske större förväntningar på budgivningen på mitt hus men till slut så gick de som jag ville.

Sammanfattningen är väl att det var enkelt och man hängde med på ett bra sätt med allt som skedde. Läs mer
  • 2018-10-05

Rasmus M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt hus.
    Mäklaren skötte sitt jobb, och hjälpte till när budgivningen blev långdragen. Hon hade koll på allt, och mötte våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-10-05

Linda O skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Mäklare var väldigt trevlig och kunnig.
    Vi fick mycket bra hjälp och information.
    Vi är mycket nöjda med affären, allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2018-10-04

Karin Monica B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag sålde mitt hus som låg på landsbygden , det gick snabbt och mäklaren kunde sin sak och jag fick stort förtroende för henne . Alla förväntningar jag hade stämde precis ! Läs mer
  • Henrik A

2018-10-04

Henrik A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpte ett fritidshus o mäklaren Christian skötte det hela mycket bra. Läs mer

Gunilla B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande och tillgänglig för frågor o funderingar under hela processen. Dessutom sköttes det administrativa arbetet mycket smidigt och effektivt. Läs mer

Birgitta N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har sålt en bostadsrätt. Kunnigt och engagerat bemötande. Vi har haft tidigare kontakt med samma företag, inte så bra. Hon satte ett bra pris som vi kanske tyckte var något högt. Men, men hon klarade det på ett utmärkt sätt. Läs mer

Julia O skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Lyhörd, engagerad och duktig! Läs mer

Christian A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har köpt och sålt bostadshus,Rebecca mäklare är super trevlig,fick förtroende direkt efter köp,otrolig engagerad och kund vänlig,en tjej som satsar 100% på kunden. Läs mer

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm