Alla kategorier Mäklare Skåne Hässleholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hässleholm

Fastighetsbyrån Hässleholm

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Hässleholm är oftast känt för sina järnvägar. Staden har otroligt goda kommunikationer, men du hittar desto mer än så. Kultur och natur är alltid närvarande i Hässleholm. Dessutom har staden en otrolig historia! Vi på Fastighetsbyrån vet precis var på orten du kan hitta det bästa boendet just för dig.

Vi är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och det är få frågor vi inte kan svara på. När du tar hjälp av oss med ditt bostadsköp eller din försäljning är du garanterad professionella mäklare med stort engagemang. Välkommen!

Läs vad 115 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässleholm

• Anders R skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mkt trevligt bemötande.
    Lyssnar på kunden.
    Totalt sett mkt bra samarbete och snabbt agerande när intresserade köpare fanns. Läs mer
  • Marie-Louise A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt bostadsrätt
    * Dålig återkoppling
    * Oengagerad visning
    * Visar inte kända fel och brister, efter köp fås information att "det var känt"
    * Lång tid och dålig information
    * Olika personer som gett olika information
    * Vid överlämning mindre bra respekt. Skedde i öppen lokal med telefoner och övrig personal. Läs mer
  • Dumo Leilani N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi fick sälja lägenheten väldigt fort och fick bra slut pris. Mäklaren är mycket trevlig och mycket kunnig i sitt jobb. Jag var mycket nöjd! Läs mer
  • Sven Å skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt bostadsrätt i Hässleholm välbemött av en väl påläst mäklare Läs mer
  • Gertrud A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi köpte en bostadsrätt på Ljungdala. Mäklaren var väldigt duktig och mycket trevlig. Läs mer
  • Gitte D
    Gitte D skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Meget kompetent, dygtig og utrolig sød og hjælpsom Läs mer
  • Ivar S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Gick väldigt bra kan väl tycka att det var bar betalt för nerlagda timma eftersom mäklaren hade sålt fastigheten innan och hade alla uppgifter. Läs mer
  • Alp T skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Well donnnnnnnnnnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Läs mer
  • Gunilla H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har sålt Floragatan 2 i Hässleholm, mäklaren Leif Arvidsson har stöttat oss till 110 %. Mäklaren har varit bra hela vägen från första stund. Läs mer
  • Monica A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Otroligt kunning och hjälpsam. Har ringt även efter avslutad affär och frågat om trivseln m m. Linda är helt fantastiskt Läs mer
  • Tina J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt bostadsrätt.
    Utmärkt bemötande alla förväntningar. Uppfylldes. Läs mer
  • Emelie W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt villa. Allt gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt hus. Trevligt och kunnigt bemötande. Besvarat frågor snabbt. Har aldrig köpt hus förr, så jag vet inte vilka förväntningar jag hade, men allt känns mycket positivt, och jag hoppas att huset ska ge mig mycket glädje med denna goda start! Läs mer
  • Mari L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Mäklaren var väldigt kunnig om fastigheten hon sålde. Tog tag i problem som uppstod och löste det på ett proffsigt sätt. Bra kontakt genom hela affären Läs mer
  • ulf r skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Hej. Jättebra mäklare Rebecka heter hon. Allt gick väldigt fort . så tacksam för din hjälp . Tack Rebecka Läs mer
  • Elisabeth Å skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt en villa och blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Mäklaren levde upp till förväntningarna men kunde ha hört av sig lite mer. Jag tycker dock att det är väldigt dyrt att anlita mäklare med tanke på vad man får för pengarna. Läs mer
  • Alice J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Fel som var i lgh fanns inte med i köpet. Ugnen fungerade ej, spisen funkade bara tre plattor. Det var kvarstannande vatten i golvbrunnen i toaletten dvd inte rätt fall. Mäklaren struntade i att hjälpa efter vi påtalat och vi vet fortfarande inte vad som sker. Oerhört arrogant. Läs mer
  • Petra A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en tvåa i Hässleholm
    Mäklaren var fantastisk och ställde upp på obekväm tid för avtal
    Det neg var att lägenheten inte var i skick vid övertagandet och jag vet inte vems ansvar det ligger på
    Fel antal nycklar, söndriga kontakter, dålig städning mm Läs mer
  • Ida S
    Ida S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har sålt ett hus och köpt ett annat hus och det var samma mäklare till båda husen. Jag blev bra bemött av mäklaren.

Jag hade kanske större förväntningar på budgivningen på mitt hus men till slut så gick de som jag ville.

Sammanfattningen är väl att det var enkelt och man hängde med på ett bra sätt med allt som skedde. Läs mer
  • Rasmus M skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt hus.
    Mäklaren skötte sitt jobb, och hjälpte till när budgivningen blev långdragen. Hon hade koll på allt, och mötte våra förväntningar. Läs mer
  • Linda O skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Mäklare var väldigt trevlig och kunnig.
    Vi fick mycket bra hjälp och information.
    Vi är mycket nöjda med affären, allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Karin Monica B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag sålde mitt hus som låg på landsbygden , det gick snabbt och mäklaren kunde sin sak och jag fick stort förtroende för henne . Alla förväntningar jag hade stämde precis ! Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpte ett fritidshus o mäklaren Christian skötte det hela mycket bra. Läs mer
  • Gunilla B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande och tillgänglig för frågor o funderingar under hela processen. Dessutom sköttes det administrativa arbetet mycket smidigt och effektivt. Läs mer
  • Birgitta N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har sålt en bostadsrätt. Kunnigt och engagerat bemötande. Vi har haft tidigare kontakt med samma företag, inte så bra. Hon satte ett bra pris som vi kanske tyckte var något högt. Men, men hon klarade det på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Julia O skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Lyhörd, engagerad och duktig! Läs mer
  • Christian A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Har köpt och sålt bostadshus,Rebecca mäklare är super trevlig,fick förtroende direkt efter köp,otrolig engagerad och kund vänlig,en tjej som satsar 100% på kunden. Läs mer
  • Helena N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålt bostadsrätt. Bara en positiv bild av mäklaren från början till där vi är idag. Överlåtelsen sker i januari. Vi fick ungefär det vi önskade och är nöjda! Läs mer
  • Anton N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jättehärlig och framför allt flexibel. Läs mer
  • Linnea P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt en bostadsrätt. Trevlig mäklare som var mycket hjälpsam. Då vi inte hade erfarenhet av att köpa bostadsrätt tidigare var hon mycket bra och hjälpsam. Läs mer
  • Clara N skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag sålde en lgh inne i Hässleholm. Blev väldigt bra bemött med mäklaren då hon gjorde en väldigt bra affär med säljaren å köparen. Hon uppfyllde alla krav vilket vara att få en vinst på lgh. Läs mer
  • Rut Birgit K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Ett hus i Hästveda

Bra bemötande vid alla tillfällen

Vi förväntade oss bra service och som en bra hjälp.

En bra mäklare väldigt tillmötesgående och en stor hjälp för oss. Trevlig och återkom med svar på de frågor som fanns. Läs mer
  • Martina S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Sålde en bostadsrätt inne i Perstorp. Super nöjd och allt har gått väldigt smidigt och lätt! Christian Austen har varit väldigt tillmötesgående och svarat snabbt både på mail och telefon. Försäljningen har gått smidigt och lätt och kan starkt rekommendera honom vidare! Läs mer
  • Viggo K skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt hus.
    Bemötandet var bra.
    Efter behandling med papper, lagfart var inte bra. kom in på banken alldeles för sent.
    Sammanfattning. Inte professionellt. Läs mer
  • Leona S skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpte en bostadsrätt, mäklaren var mycket hjälpsam och tillmötesgående. Allt flöt på mycket smidigt. Läs mer
  • Hildur A skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Påläst och mycket trevlig försäljare. Läs mer
  • John Henning J skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    tillmötesgående sakkunniga trevliga Läs mer
  • Jakob C skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    meget god information og 'service' - generelt.

Forbedringsforslag: bliv bedre til at oplyse bankdata til pengeoverførsler - og den smarteste / billigste måde at gøre det på. Fx Danmark - Sverige. Det havde vi lidt bøvl med. Läs mer
  • Mats G skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Från fotografering till kontraktsskrivning gick det fort, fem dagar!

Linda Friberg var väldigt engagerad och bostaden blev såld innan visning! Läs mer
  • Britt P skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Tog för många egna beslut. Undanhöll information. Kändes som man störde. Läs mer
  • Emma-Lena L
    Emma-Lena L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Trevlig, kunnig och levde upp till alla våra förväntningar. Sålde huset snabbt och lätt innan det hann ut på Hemnet. Läs mer
  • Magnus W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare. Hon är positiv, kunnig och ger ett förtroende givande intryck. Läs mer
  • Matilda E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Köpt villa och är nöjd med mäklarens bemötande Läs mer
  • Lars L skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har inget att anmärka på utom avgiften till Hemnet som jag tycker är helt fel.
    Mäklaren gjorde ett bra jobb men för det arvodet har man rätt att kräva att bra jobb. Läs mer
  • Linda E skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vår mäklare var kunnig, trevlig, flexibel och det kändes tryggt att köpa med hjälp av honom.
    Dock blev vi otrevligt bemötta av mäklarens kvinnliga kollega som ringde och skulle bekräfta överlämningsdatum och tid. När vi förklarade vad vi bestämt med mäklaren och att ändringar skett fick vi veta att det inte stämde för den informationen hade inte hon. Detta kunde skötts med en trevlig ton och med lite finess. Det är ej köparens fel att kommunikationen inte fungerar på kontoret. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare och skulle rekommendera honom. Läs mer
  • Lena B skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag sålde min villa.
    Blev väldigt väl bemött av Kattis Prenell, en glad och trevlig tjej, som talade om hur allt skulle gå till på ett upplysande vis.
    Jag fick mer betalt för villan än jag förväntat mig ock Kattis skötte det bra!
    Hela affären gick snabbt och utan problem! Snyggt jobbat!!! Läs mer
  • Per Ingvar O skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Jag har de bästa erfarenheterna av mäklartjänsterna från Fastighetsbyrån i Hässleholm Läs mer
  • Hans-Robert R skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Wir sind sehr zufrieden mit dem Ablauf des Hausverkaufs. Da wir nicht in Schweden wohnen, war es sehr gut, mit dem Makler per mail und Telefon in Verbindung stehen zu können. Die Treffen in Schweden waren gut organisiert. Läs mer
  • Björn Lorens H skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm
    Trevligt bemötande och bra resultat! Läs mer
  • Marie W skrev om Fastighetsbyrån Hässleholm

Frykholmsgatan 4, 281 31 Hässleholm