Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Våningen & Villan Våningen & Villan Lund

Våningen & Villan Lund

Klostergatan 2, 222 22 Lund — Visa karta

Här i Lund växer Våningen & Villan och sedan sommaren 2016 hittar ni oss i större lokaler på Klostergatan 2. Vårt främsta mål är nöjda kunder och vår affärsmodell har visat sig resultera i rekommendationer, något vi tar som ett bevis på att den är framgångsrik.

För att skräddarsy din bostadsaffär ingår alltid två mervärden när du säljer med oss. Du får själv välja bland en rad tjänster såsom tidningsannonser, flyttstädning, kvällsfotografering eller homestyling. Vi ser sedan till att säljprocessen går enkelt och bekymmersfritt. Tänk inte på bostadsaffären, det gör vi!

Vi förmedlar både villor och våningar i flera områden i och omkring Lund. Kontakta oss för mer information om hur vi kan hjälpa just dig till en framgångsrik bostadsaffär!

Läs vad 278 kunder tycker om Våningen & Villan Lund

• 2019-03-14

Anna E skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    Ewa är en lugn, kunnig, trygg, trevlig och omtänksam mäklare. Ledde fram till en lyckad försäljning av bostadsrätt i Lund. Kan varmt rekommendera Ewa som mäklare. Läs mer
  • 2019-02-26

Eva A skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Vi har sålt en villa och vi kände direkt förtroende för Anna.
    Anna har ett väldigt positivt bemötande och har ett stort kunnande i det hon gör. Anna har med sin kompetens gjort att hela processen har varit väldigt smidig.
    Vi kommer att rekommendera Anna till bekanta som behöver en mäklare. Läs mer
  • 2019-02-26

Per J skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Vi köpte en bostadsrätt i centrala Lund till vår dotter. Anna Ahlström uppfattade vi som mycket seriös och välorganiserad. Trevligt bemötande, lugn och sansad. Inget påtvingat "säljande" som uppskattades av oss som själva sysslar med försäljning. Läs mer
  • 2019-02-12

Pauli T skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Köpte ett hus.
    Blev ok bemött men inget utmärkande.
    Mäklaren levde inte upp till förväntningarna. Kändes som mäklaren hade bristfällig information om objektet hon sålde. Tycker om mäklare som har stenkoll på varje objekt dem säljer. Känns som att dem är mer kompetenta då.
    Mäklaren hade kunnat vara mer serviceminded, tillmötesgående, social etc. vid själva visningstillfället. Vid telefonkontakt var det bra med tillgänglighet och vänlighet. Läs mer
  • Petra F

2019-02-09

Petra F skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Omtanke, serviceminded och stor erfarenhet beskriver Anna väl. Vi är mkt nöjda! Läs mer
  • 2019-02-09

Richard K skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Jättebra kommunikation och information Läs mer
  • 2019-02-09

Magnus S skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Vi anlitade Anna Ahlström för försäljning av vår villa i Åkarp. Hon har varit tryggheten själv genom hela processen och bemött oss med kunnande, värme och proffessionalitet. Hon har levt upp till alla våra förväntningar och vi kan verkligen rekommendera henne. Hon är fantastisk! Läs mer
  • 2019-02-08

Jonas N skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Vi har sålt vårt hus med er hjälp.
    Bara positva tankar om Anna Ahlström samt Länsförsäkringar i helhet . Stort tack för all hjälp och fortsatt hjälp i framtiden. Läs mer
  • 2019-02-08

Willy O skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Jag och min sambo har köpt hus och min sambo säljer sitt hus. Vi uppfattar Anna som kunnig och väl insatt i fastighets-försäljning med ett trevligt och motiverande sätt. Har skött vår sak på ett utmärkt sätt. Läs mer

Daniel L skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    På ett professionellt och med glatt bemötande har Anna hjälpt mig med att sälja en villa och införskaffa en ny! Läs mer

Camilla H skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Vänlig, kompetent, snabb återkoppling. Jag har köpt bostad som Anna förmedlade. Läs mer

Christina J skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Köp av BR-lgh. Proffsigt och smidigt bemötande. Läs mer

Hanna S skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Super bra! Proffsig, inlyssnande och kommunikativ. Precis det vi önskade. Vi är supernöjda! Läs mer

Julia A skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Väldigt hjälpsam och mån om att göra en smidig affär. Snabb på att svara. Tummen upp! Läs mer
  • Per B

2019-02-07

Per B skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Vi var och tittade på fastighet. Anna var mäklare. Anna är inte gå på typen. Hon pushar inte. Är inte ett frimärke i ryggen på en. Men ändå närvarande positivt sett.
    När det sedan blev dags för oss sitt sälja var saken klar. Vi ringde Anna. Kompetent. Ger ett mycket trevligt intryck. Lugn och sansad.
    Mycket bra kommunikation. Tack hälsar Pelle å Eva Läs mer
    Våningen & Villan Lund gillar detta
  • Arne F

2019-02-07

Arne F skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    Vi sålde vår fastighet Höör Tjuvaröd 1:55 med adressTjuvarödsvägen 9, 24336 Höör.
    Vi insåg genast vid Evas första besök hos oss att hon hade rätt inställning och känsla för vår rätt speciella villa och därför var rätt mäklare för uppdraget.
    Vi förväntade oss att få fastigheten såld inom en rimlig tid och till ett pris som motsvarade den värdering som vi och flera andra mäklare kommit fram till.Detta infriades till fullo av Eva.
    Hela affären genomfördes på ett trevligt och professionellt sätt
    till vår fulla belåtenhet Läs mer

André Z skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Kan varmt rekommendera Anna för hennes engagemang och driv.
    Mycket enkel att kommunicera med. Tillgänglig och serviceinriktad.
    Mycket nöjd med samarbetet. Läs mer
  • 2019-02-06

Alicja F skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    Jag valde Ewa att hjälpa mig sälja en bostadsrätt. Det som avgjorde var hennes erfarenhet och professionalism . Även trygghet och ett lugnt bemötande. Ewa hade väldigt bra koll på hur marknaden och priserna såg ut i just detta område och det stämde med summan vi fick . Försäljningen gick relativt snabbt och Ewa var bra på att uppdatera mig angående visningar och bud. Jag är mycket nöjd och rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • Rudolf S

2019-02-05

Rudolf S skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    Vi fick hjälp av EML på V&V att marknadsföra, visa och sälja vår fina lgh i Lund 2018. EML har på bästa sätt tagit hand om oss och hjälpt oss i våra tankar och beslut. EML har hållit oss väl informerade om status i försäljningen och nu återstår bara att EML synar vårt utkast till deklaration senare i vår.

Som tecken på vår uppskattning har vi nu bett EML hålla ett öga på nya möjligheter till passande boende för oss.

Vår "mindset" om mäklares sätt att göra affärer främst relaterat till eget ego och inkomstönskan, har kommit på skam. EML har verkligen "hållit oss i handen", både vi som säljare och våra köpare. Läs mer
  • 2019-02-05

Jan K skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    Ewa har sålt en villa och en bostadsrättslägenhet för oss under en två-års period.
    Vi är mycket nöjda med de resultat hon uppnådde och vi ger
    högsta betyg, Jan o Laila Klint Läs mer

Emil O skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    Ewa hjälpte oss både med att köpa och sälja och var fantastisk i alla steg. Var alltid tillgänglig och var väldigt mån om att vi skulle känna oss säkra i vårt byte av bostad. Läs mer

Annmarie A skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    Vi har sålt ett hus och Ewa var snabb, effektiv, tillmötesgående, tillgänglig och ingav stort förtroende.
    Vi rekommenderar henne som mäklare och vi är mycket nöjda. Läs mer

Alexandra F skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    Mycket professionell och grundlig i sitt arbete. Mån om kundens bästa och väldigt trevligt bemötande. Läs mer

Malin N skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    Engagerad och kompetent mäklare.
    Slutför inte sitt uppdrag förrän båda parter är nöjda!
    Kan varmt rekommendera Ewa och förmedlingen till dem som ska sälja sina fastigheter Läs mer

Andreas G skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    Ewa var lugn och saklig vid försäljningen av mitt hus. Jag tydliga besked och hjälpte mig genom hela processen på ett föredömligt vis. Jag rekommenderar Ewa som mäklare, och hade gärna arbetat med henne igen. Läs mer
  • 2019-01-23

Matilda G skrev om Våningen & Villan Lund
    Köpt min första lägenhet. Jättetrevligt bemötande, engagerad och noggran! Supernöjd! Läs mer
    2019-01-24 Våningen & Villan Lund svarar Matilda G
    Tack Matilda, kul att höra att du är så nöjd. Hoppas du ska trivas bra!
  • 2019-01-23

Anna B skrev om Våningen & Villan Lund
    Är generellt nöjd med Våningen och Maria. Maria är en mäklare som representerar, något som var viktigt för mig vid val av mäklare, men också en mäklare som känts pålitlig och hjälpsam.

Jag var inte helt nöjd med bilderna då det fanns en del detaljer som hade kunnat redigerats (som sladdar och prylar som sticker ut osv).

Inför själva visningen fick jag väldigt lite information om vad som kan vara bra att tänka på/ vad som behövs göras. Jag vet dock inte om detta var för att Maria upplevade att jag hade koll på vad som skulle göras eller om det helt enkelt är så att man inte brukar gå igenom vad som måste göras inför visning. Läs mer
    2019-01-24 Våningen & Villan Lund svarar Anna B
    Tack för dina fina ord och feedback.
    Jag tyckte du hade så himla bra koll själv att jag inte ville störa för mycket; men lovar att ta till mig och lära av dina åsikter.
  • 2018-12-12

Kattie F skrev om Våningen & Villan Lund
    Maria sålde min lägenhet på klostergården. Hon gör allt och lite extra man kan tänka sig av en mäklare. Kommer att rekommendera henne för mina vänner om de ska sälja. Är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-11-14

Agnes B skrev om Våningen & Villan Lund
    Jag har köpt en lägenhet av Maria och blev alltod mycket trevligt bemött Läs mer
  • 2018-11-14

Mia L skrev om Våningen & Villan Lund
    Vänligt och professionellt bemötande! Läs mer
    2019-01-24 Våningen & Villan Lund svarar Mia L
    Tack Mia - jag hoppas flytten gått bra och att ni börjar känna er som hemma i ert nya boende!

Emma B skrev om Våningen & Villan Lund
    Köpte en lägenhet.
    Hjälpsam! Läs mer
    2018-11-13 Våningen & Villan Lund svarar Emma B
    Tack för det höga betyget Emma - hoppas verkligen du ska trivas som fisken i vattnet i din nya fina bostad!

Anders L skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Jag har köpt en villa och blev trevligt bemött av mäklaren.
    Kan rekomendera mäklaren till andra som behöver hjälp av en mäklare. Läs mer

Katharina J skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    vi sålde en lägenhet som vår dotter haft under sina medicinstudier under 5 år. Mäklaren var mycket trevlig och kunnig. Läs mer

Mats K skrev om Våningen & Villan Lund
    väldigt behaglig att jobba med. Ordnar allt som behövs och ställer alltid upp. Läs mer
    2018-11-13 Våningen & Villan Lund svarar Mats K
    Roligt att du är nöjd Mats, det känns skönt att höra. Tack för fint betyg!
  • Heléne S

2018-11-11

Heléne S skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Bullerbyvägen 1, Löddeköpinge (Hofterup) köpte vi.
    Anna är mycket trevlig. Gav mycket bra information och var hjälpsam. Ingav förtroende. Kunnig.

Vi känner oss väl omhändertagna i vår bostadsaffär 👍😊 Läs mer

Eva R skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Köpte ett hus. A var förtroendeingivande, kunnig och påläst och dessutom trevlig. Läs mer

Laila P skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Jag skulle sälja ett enplanshus med källare från 1985 + ett äldre
    jättestort uthus. Både Anna Ahlström och jag såg uthuset som en bonus med alla de möjligheter som stod till buds men tyvärr gjorde inte spekulanterna detta utan det blev snarare en black om foten. Nerverna kröp utanpå kroppen på mig när ingenting hände men hela tiden behöll Anna sitt lugna sätt och det påverkade ju även mig. Till slut dök rätt köpare upp och med facit i handen kan jag bara säga att jag är mycket nöjd och glad över affären och jag tror även att köparna är det. Anna Ahlström hade en väldigt stor del i att allt blev så bra och jag vill verkligen rekommendera henne på det bästa. Läs mer

Claes-Göran A skrev om Våningen & Villan Lund
    Maria var trevlig och hjälpsam vid vårt köp av lägenheten på Kämpagränden. Var kunnig och hade svar på alla vår funderingar under köpprocessen. Ställde upp en lördag för en andra visning av lägenheten efter köpet för att vi som föräldrar skulle få se lägenheten som endast vår dotter hade sett innan köp. Det är vi tacksamma för. Maria motsvarade de förväntningar som vi hade. Läs mer
    2018-11-13 Våningen & Villan Lund svarar Claes-Göran A
    Tack Claes-Göran. Härligt att höra så fina ord. Hälsa så gott till resten av familjen, och lycka till med flytten!

Gill H skrev om Våningen & Villan Lund
    Bra bemötande. Och höll bra kontakt trots att vi var 3 delägare som dessutom oftast befann oss på olika orter.
    Effektiv o bra på att hålla oss uppdaterade. Läs mer
    2018-11-13 Våningen & Villan Lund svarar Gill H
    Tack Gill! Kul att ni är så nöjda med allt. Hälsa resten av familjen!
  • 2018-11-10

Lena M skrev om Våningen & Villan Lund
    Suverän service och kunnande!
    Snabbt och smidigt skött.
    Jag kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2018-11-13 Våningen & Villan Lund svarar Lena M
    Tack snälla rara Lena! Hoppas vi får tillfälle att ses snart igen, och varmt lycka till med flytten.

Per-Olof O skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Sålt lägenhet i Lund. AA är serviceinriktad och svarar snabbt och dessutom utanför arbetstid. Informerar kontinuerligt utan uppmaning. Ger bra tips och tydlig utan massa ordbajs. Uppfattar AA som kompetent och påläst. Läs mer

Anders O skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Anna hjälpte till att sälja huset jag köpt. Hon skötte det mycket professionellt och jag kan varmt rekommendera henne för andra bostadsaffärer. Läs mer

Suzanne N skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Arbetade snabbt och effektivt och gav goda råd och god information. Jag kände mig trygg och väl behandlad och var nöjd med utfallet. Läs mer

Wenshan P skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Anna is quite nice and professional. Läs mer
  • Magnus L

2018-11-09

Magnus L skrev om Våningen & Villan Lund
    Köpte en mycket stor lägenhet, vilket iaf tidigare varit en nischad marknad. Väldigt trevligt bemötande. Mycket snabb på svar och väldigt inlyssnande. Trevligt snabbt och bra! Läs mer
    2018-11-13 Våningen & Villan Lund svarar Magnus L
    Tack snälla! Kul att ni blev så nöjda - och vi hörs ju snart igen!
  • Johan H

2018-11-09

Johan H skrev om Våningen & Villan Lund
    Maria är en fantastiskt duktig mäklare. Hon har stenkoll på hela försäljningsprocessen och hur man bör agera i alla steg. Framför allt har hon just de egenskaper som man letar efter: dels är hon väldigt lyhörd för säljarnas tankar och önskemål, dels uppväger hon detta med rekommendationer och praktiska råd från gedigen erfarenhet. Hon utövar rollen som mäklare som en väldigt lugn, säker, förtroendeingivande och saklig person. Genom hela processen har Maria varit i princip ständigt tillgänglig, väldigt flexibel och kommunikationen har varit perfekt. Läs mer
    2018-11-13 Våningen & Villan Lund svarar Johan H
    Tack snälla Johan för de orden. Det var verkligen toppenkul att få jobba med er fina bostad!

Tomi H skrev om Våningen & Villan Lund
    Flöt på mycket bra, tanken på att vi som ägde lägenheten och Maria befanns sig på 3 olika orter med långa sträckor i mellan.

Jag träffade aldrig mäklaren, det gjorde min son, men jag pratade med henne och hon var tydlig och bra på problemlösning Läs mer
    2018-11-13 Våningen & Villan Lund svarar Tomi H
    Tack Tomi! Det var ett fint betyg, och värmer att höra.

Jan J skrev om Våningen & Villan Lund
    Mycket trevligt bemötande och bra information vid köp av bostadsrätt i Lund. Vi rekommenderar gärna Maria Brolin Glennow som mäklare. Läs mer
    2018-11-13 Våningen & Villan Lund svarar Jan J
    Tack Jan. Kul att också ni fick hitta ert nya drömhem till slut!

Anne L skrev om Våningen & Villan Lund
    Sålt en bostadsrätt. Blivit bemött på ett utomordentligt bra sätt. Lugn, saklig , tålig och effektiv Läs mer
    2018-11-13 Våningen & Villan Lund svarar Anne L
    Kul att du blev så nöjd med allt Anne. Hoppas vi ses snart igen!

Debora L skrev om Våningen & Villan Lund
    Maria sålde min bostadsrätt och gjorde hela proceduren otroligt enkel. Jag bodde inte längre i Lund där lägenheten låg, utan hade flyttat till Göteborg. Jag träffade Maria en gång för värdering, avtalsskrivning och överräckning av en nyckel, och en gång för överräckning av resterande nycklar, resten skötte vi på distans. Lägenheten blev såld snabbt och enkelt och Maria var väldigt duktig på att återkoppla om vad som hänt och skulle hända. Supernöjd med Maria dom min mäklare! Läs mer
    2018-11-13 Våningen & Villan Lund svarar Debora L
    Tack för de fina orden Debora - värmer verkligen att höra!

Klostergatan 2, 222 22 Lund