Våningen & Villan Lund

Här i Lund växer Våningen & Villan och sedan sommaren 2016 hittar ni oss i större lokaler på Klostergatan 2. Vårt främsta mål är nöjda kunder och vår affärsmodell har visat sig resultera i rekommendationer, något vi tar som ett bevis på att den är framgångsrik.

För att skräddarsy din bostadsaffär ingår alltid två mervärden när du säljer med oss. Du får själv välja bland en rad tjänster såsom tidningsannonser, flyttstädning, kvällsfotografering eller homestyling. Vi ser sedan till att säljprocessen går enkelt och bekymmersfritt. Tänk inte på bostadsaffären, det gör vi!

Vi förmedlar både villor och våningar i flera områden i och omkring Lund. Kontakta oss för mer information om hur vi kan hjälpa just dig till en framgångsrik bostadsaffär!

Läs vad 394 kunder tycker om Våningen & Villan Lund 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    2022-09-16 Verifierad kund
    Johanna är outstanding :) Superprofessionell och effektiv. Jobbade stenhårt trots marknadsmotvind. Satte dessutom priset mitt i prick, fick på kronan det hon uppskattade vid vårt första möte. Utöver det har Våningen & Villan marknadens snyggaste marknadsföringsmaterial. Även Johannas kollega Marcus förtjänar en eloge, även han superprofessionell och trevlig!
    2022-09-11 Verifierad kund
    have find her very flexible and responsible as well as good caring of customer and try to meet the demands by considering all possible option .

have enjoined to work with her and will recommend
    2022-09-10 Verifierad kund
    Jag har en föreställning om att mäklare är försäljare utan dess like, att de är hungriga som tusan på att få sålt till så högt pris som möjligt och att det ska gå fort. Jag fick inte riktigt den känslan och därför sätter jag ”bara” en 4:a. Johanna är jättetrevlig och jag kände lite medmänsklighet och omtanke från henne när jag beskrev en del av hur jag fungerar. Jag behöver mkt uppdatering och det fick jag när jag förmedlade detta.
    • Sockerbruket
    2022-07-23 Verifierad kund
    Johanna har ett mycket seriöst och trevligt bemötande. Hon utstrålar ett piggt och kompetent intryck som inger förtroende.
    Under uppdragets gång svarade Johanna mycket snabbt och utförligt på såväl muntliga som skriftliga frågor från min sida.

Vid kontraktskrivandet gick Johanna igenom samtliga paragrafer på ett förnämligt och förklarande sätt.

Kan varmt rekommendera Johanna vid kommande försäljningar!

Leif Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Våningen & Villan Lund
    • Vipeholm
    2022-07-14 Verifierad kund
    Mycket bra, välkomnande och professionell bemötande.
    Vi hade höga förväntningar och är mycket nöjda. Vi möttes av en mäklare med hög professionell kompetens, kunskap och förståelse och som arbetade med en höggradig effektivitet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Våningen & Villan Lund
    • Vipeholm
    2022-07-12 Verifierad kund
    - Trevlig och professionell.
    - Tillmötesgående när det gällde önskemål om visningstid.
    - Tydlig med budgivningsprocessen
    - Intresserad av mig som köpare, men inte för mycket ”försäljare” (= positivt)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Våningen & Villan Lund
    2022-07-12 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande
    Levde upp till alla förväntningar
    2022-07-09 Verifierad kund
    Ingrid var mycket trevlig, hjälpsam, pragmatisk, positivt och effektivt. Kan rekommendera henne på det varmaste.
    Tack Cecilia! Vi hittade rätt köpare direkt! Ingrid Ankarcrona
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Våningen & Villan Lund
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Förväntningarna var neutrala efter nästan 2 års letande efter bostad men Ingrid och lägenheten gjorde att vi blev förtjusta.
    Korrekt och snabb hantering av budgivning och köp.
    Grattis till en fantastisk lägenhet!!! Så roligt att kunna presentera detta fina boende för er! Ingrid Ankarcrona
    2022-06-09 Verifierad kund
    Ingrid Ankarcrona har på alla sätt varit mycket professionell i sitt agerande från det att hon tog sig an objektet och till hon slutförde försäljningen.
    Jag kan å det varmaste rekommendera henne till framtida kunder. Med vänlig hälsning,
    Olle Löfgren
    Tack Olle! Fantastisk lägenhet att visa för spekulanter! Ingrid Ankarcrona
    2022-06-05 Verifierad kund
    Vi upplevde Ingrid Ankarcrona som enastående professionell. Detta korta utlåtande räcker, när någon är långt utöver vad man kan förvänta sig.
    Tack Kerstin! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen av den fantastiska lägenheten! Ingrid Ankarcrona
    • Annehem
    2022-05-30 Verifierad kund
    Ingrid har varit ett enormt stöd genom hela processen och varit mer tillgänglig än jag nånsin kunnat föreställa mig! Rekommenderas alla gånger!
    Tack Lollo! Vi löste det bra som ett team! Ingrid Ankarcrona
    2022-05-20 Verifierad kund
    Ingrid has been so helpful , many thanks to her
    So happy to help you buy the nice apartment! Ingrid Ankarcrona
    2022-05-18 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med hur Ingrid genomförde försäljningen av vår lägenhet. Ingrid är professionell, kunnig och kommunikativ. Vi kam varmt rekommendera henne.
    Så roligt att få hjälpa er med den fantastiska lägenheten! Tack för fint omdöme! Ingrid Ankarcrona
    2022-05-18 Verifierad kund
    Sålde vår lägenhet snabbt, effektivt, till ett pris vi var nöjda med.
    Verkligen snabbt! Tack för förtroendet och för fint omdöme! Ingrid Ankarcrona
    2022-05-18 Verifierad kund
    Very helpful, efficient and competent. She was quite open in sharing concerns and responding to our questions and made the process very smooth and easy for first time homebuyers like us!
    Thank you! I am so happy for you! The apartment is beautiful and perfect for a future pet! Ingrid Ankarcrona
    • Klostergården
    2022-05-16 Verifierad kund
    Smooth and clear communication.
    All queries are cleared with appropriate answers.
    Good luck with your new apartment! /Ingrid Ingrid Ankarcrona
    2022-05-08 Verifierad kund
    Johanna är en väldig trevlig och professionell mäklare genom hela försäljningsprocessen. Väldigt lyhörd, lättillgänglig och snabb med att återkoppla. Vi har känt oss otrolig trygg under hela processen och rekommenderar henne varmt som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    2022-05-07 Verifierad kund
    Hon lovade att fråga om lamporna i spotlighten gick att byta men har glömt att meddela oss
    2022-05-06 Verifierad kund
    Ingrid gjorde ett utmärkt arbete och jag är väldigt nöjd med min kontakt och erfarenhet hos Våningen & Villan Lund!
    Tack Nelly! Kul att få hjälpa dig med den mysiga lägenheten! Ingrid Ankarcrona
    2022-04-27 Verifierad kund
    Lugnt och sansat intryck.
    Systemastisk arbete under försäljningens gång.
  • köpte sitt hus med hjälp av
    • Linero
    2022-04-17 Verifierad kund
    Hjälpte mig både som köpare och senare som säljare så man var förberedd på allt under och efter budgivning.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Tillmötesgående, tillgänglig, rak och tydlig.
    Tack Sara! Grattis till ett väldigt bra köp! Ingrid Ankarcrona
    2022-04-13 Verifierad kund
    Ingrid är en mäklare som ser till att anstränga sig för att ta försäljningen framåt och hon är otroligt duktig på att skapa en bra känsla så att båda parterna känner sig säkra i affären och får den vägledning man behöver. Mycket nöjd med hennes arbete vid försäljningen.
    Tack Julia!!! Ingrid Ankarcrona
    2022-04-02 Verifierad kund
    We are happy with the process of the sale, and handling the situation and support. Johanna is Highly recommended.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Johanna gav mycket begripliga svar på alla mina frågor och hon har varit lätt att nå per telefon när jag har behövt mer information
    • Sofiaparken
    2022-03-24 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Ingrid, hon har levt upp till våra högt ställda förväntningar och mer därtill. Ingrid är saklig och korrekt, kunnig och professionell. Dessutom tillgänglig och väldigt snabb på att återkoppla. Lägg därtill en härlig energi och ett vänligt och trevligt sätt, så vet ni vilken mäklare ni ska välja!
    Tack Cecilia! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Ni gjorde mitt arbete lätt med en så fin lägenhet! Ingrid Ankarcrona
    • Hjärup
    2022-03-11 Verifierad kund
    Bra kommunikation och Ewa var otroligt engagerad och hade ett skönt lugn över sig vilket behövs i en stressad försäljningsprocess.
    Det var ingen enkel affär - en av de mest komplicerade - men så löste det sig till sist. Så bra! Ewa Lindén
    2022-03-08 Verifierad kund
    Trevligt och öppet bemötande. Drev processen framåt på ett bra sätt. Bra dialog med oss som säljare
    Tack Magnus! Trevligt att få hjälpa er att sälja den fina lägenheten! Ingrid Ankarcrona
    2022-03-05 Verifierad kund
    Väldigt gott första bemötande och var mycket hjälpsam under hela försäljningen
    Tack för förtroendet Filip! Ingrid Ankarcrona
    • Revingeby
    2022-03-01 Verifierad kund
    Mycket trevlig, påläst om objektet väl förberedd vid visning. Presenterade en mycket uppskattad genomgång av objektet vid visning. Vi kan varmt rekommendera henne.
    Alltid kul när mina köpare gillar visningarna! Presentationen är en populär och givande del av en bra visning tycker jag! Huset kommer bli så bra för er! Ingrid Ankarcrona
    2022-02-01 Verifierad kund
    Mycket kompetent.
    Trevligt bemötande. Och mycket bra på att läsa av oss säljare och ge oss ett bra stöd.
    Det märks att Ewa har lång erfarenhet.
    Tack snälla Eva, det var ett rent nöje att få sälja din fina lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas lika bra i ert nya boende. Ewa Lindén
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    • Norra Fäladen
    2021-11-12 Verifierad kund
    Ewa var proffsig och saklig och jag upplevde henne som erfaren och kompetent. Det kändes tryggt.
  • köpte sin stuga med hjälp av
    2021-09-01 Verifierad kund
    Tillgänglig ,respektfull, lugn, inlyssnande .
  • sålde sin stuga med hjälp av
    2021-07-21 Verifierad kund
    Är både nöjd och tacksam för Ewas professionella hjälp med att lotsa mig igenom försäljningen av min koloni.
    Som ovan försäljare visste jag inte vilka förväntningar jag skulle ha, men med Ewas hjälp har de nåtts, både upp till och över.
    Snabba, lätta kontakter via telefon och mail samt ett mycket trevligt och vänligt bemötande har gjort att jag känt mig trygg under hela processen.
    Tack Annika, det var ett nöje att sälja din fina koloni! Hoppas du inte kommer att sakna den alltför mycket. Önskar dig allt gott. Ewa Lindén
    • Norra Fäladen
    2021-07-19 Verifierad kund
    Ewa överträffade alla förväntningar jag hade. Jag fick mycket hjälp och hon svarade på alla mina frågor. Försäljningen gick snabbt och Ewa fanns alltid tillgänglig och höll mig hela tiden uppdaterad.
  • skrev om Våningen & Villan Lund
    2021-04-01 Spontant omdöme
    Josefin Fagerholm hjälpte oss under vårt nyproduktionsköp. Det var tydligt att hon satte oss i fokus, och gav oss gott om betänktetid utan att försöka stressa eller övertala oss. Något som många andra mäklare gör. Aldrig känt mig så trygg med ett köp innan!
    Tack så mycket Eric för dina fina ord!
    Bästa hälsningar, Josefin Fagerholm
    2021-03-08 Verifierad kund
    Sålt min bostadsrätt, mäklaren var mycket tillmötesgående och mycket kompetent.
    Är min första försäljning, men kändes tryggt med bra stöd från mäklaren.
    2021-02-22 Verifierad kund
    Som köpare har jag ingenting att erinra. Johanna har varit lyhörd och fullgjort sitt arbete på ett utmärkt sätt.
    • Klosters Fälad
    2021-02-09 Verifierad kund
    Ewa har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt! Hon har varit professionell, lugn och trevlig! Vi rekommenderar henne som mäklare !
  • Joyce Å
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    • Klosters Fälad
    2021-02-09 Verifierad kund
    Fick en bostadsrätt såld till ett bra pris.
    Mäklaren var trevlig, praktisk och effektiv.
    Upplevelse var positiv.
  • Yao C
    2021-01-03 Verifierad kund
    Johanna var mycket professionell och kunde svara pa alla mina fragor.
    Hon fixade saker snabbt och var tillganglig.
    Jag funderar att aven anvanda henne for forsaljningen av min nuvarande lagenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    • Dalby
    2020-11-26 Verifierad kund
    Parhus dalby
    Trevlig och proffesionellt
    Bra info och svarade snabbt på frågor, saknades lite info om huset men det tog hon snabbt reda på
    2020-11-23 Verifierad kund
    Johanna är en trevlig och närvarande mäklare som fokuserar på att sälja den bostad som hon fått uppdraget för på en proffsigt sätt. Har köpt en lägenhet där Johanna var mäklare och tycker hon har levet upp till de förväntningar jag haft. Har sedan tidigare ingen positiv bild av Våningen & Villan men Johanna har lyckats ändra på det.
    2020-11-13 Verifierad kund
    Vi har köpt en bostadsrätt. Johanna har definitivt levt upp till förväntningarna. Hennes bemötande har varit trevligt, professionellt och alltid med snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera Johanna som mäklare.
    2020-11-12 Verifierad kund
    Jättetrevlig och mycket hjälpsam!
    2020-11-11 Verifierad kund
    Vi har sålt vårt radhus och Ewa har lotsat oss på ett effektivt och trevligt sätt genom försäljningen.
    2020-11-11 Verifierad kund
    Ewa har varit ett helt fantastiskt stöd för oss som är ovana som säljare (radhus). Tillgänglig och alltid snabb med respons då vi behövt svar.
    2020-11-05 Verifierad kund
    wow

- Radhus
    - Mycket trevligt, vänligt & professionellt
    - Hade ganska låga förväntningar om service/tjänsten, Ewa gick långt över förväntningarna.
    - wow
    Det blev ju verkligen en lyckosam affär med ett jättebra slutpris. Kul! Ewa Lindén
    2020-11-02 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare som snabbt och effektivt hjälpte oss med allt vi behövde vid vårt lägenhetsköp.