Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Våningen & Villan - Lund

Våningen & Villan - Lund

Klostergatan 2, 222 22 Lund — Visa karta

Här i Lund växer Våningen & Villan och sedan sommaren 2016 hittar ni oss i större lokaler på Klostergatan 2. Vårt främsta mål är nöjda kunder och vår affärsmodell har visat sig resultera i rekommendationer, något vi tar som ett bevis på att den är framgångsrik.

För att skräddarsy din bostadsaffär ingår alltid två mervärden när du säljer med oss. Du får själv välja bland en rad tjänster såsom tidningsannonser, flyttstädning, kvällsfotografering eller homestyling. Vi ser sedan till att säljprocessen går enkelt och bekymmersfritt. Tänk inte på bostadsaffären, det gör vi!

Vi förmedlar både villor och våningar i flera områden i och omkring Lund. Kontakta oss för mer information om hur vi kan hjälpa just dig till en framgångsrik bostadsaffär!

Läs vad 135 kunder tycker om Våningen & Villan - Lund

• Filip N
    Filip N skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Jag var inte så ofta på plats i Lund vilket inte var ett problem då Maria kunde kommunicera på många olika sätt och var mycket snabb på att svara.
    2017-08-04 Maria G svarar Filip N
    Skönt att ni fått en väldigt bra upplevelse och känner er trygga med köpet trots att vi fått sköta det mesta per distans. Hoppas du ska trivas i Lund!
  • Arne F
    Arne F skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria upplever jag som engagerad och öppen i sin yrkesroll. Vi fick förtroende för henne mycket snabbt.
    2017-08-04 Maria G svarar Arne F
    Fina ord Arne, stort tack! Tävlingsmänniska som jag är hade det gärna fått bli en 5:a i betyg så klart - men det värmer att höra att ni har förtroende för mig!
  • Rosemarie B
    Rosemarie B skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria är en väldigt positiv tjej som har kunden i fokus. Engagerad och kunnig på det hon gör. Tillmötesgående och har en god kommunikation med oss hela tiden. Alltid tillgänglig.
    2017-08-04 Maria G svarar Rosemarie B
    Tack Rosemarie - alltid kul att kunna hjälpa till. Speciellt när mina kunder är så trevliga och lätta att prata med som er!
  • Erik L
    Erik L skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Lyhörd och tillmötesgående. En alltigenom god upplevelse under hela processen.
    2017-08-04 Maria G svarar Erik L
    Värmande ord från en trevlig kund. Tack snälla Erik!
  • Maren T
    Maren T skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria har vært veldig imøtekommende og service innstilt, tatt i betrakning at vi ikke har vært på visning og kommer fra Norge.
    2017-08-04 Maria G svarar Maren T
    Tack Maren, hoppas verkligen du ska trivas i Lund!
  • Helena E
    Helena E skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket bra bemötande, tillgänglig för frågor, har humor, bra att bolla med.
    2017-08-04 Maria G svarar Helena E
    Skönt att höra att ni är så nöjda Helena - och att jag dessutom har humor var guldkanten som fick mig att le när jag läste ert betyg!
  • Erik S
    Erik S skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Snabb, säker, tillgänglig, noggrann , tillförlitlig och trevlig.
    2017-08-04 Maria G svarar Erik S
    Tack Erik! Det var verkligen värmande ord.
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Mäklaren kändes väldigt påläst.
    2017-08-04 Maria G svarar Lennart F
    Tack Lennart. Jag försöker alltid förbereda mig väl inför varje försäljning och det känns skönt att du som kund kände dig trygg med det.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Flexibel, korrekt och svarar direkt på våra frågor! Supernöjda köpare!
    2017-05-26 Maria G svarar Johanna E
    Tack Johanna, hoppas verkligen ni ska trivas i er nya fina bostad!
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Professionell, trevlig och väldigt hjälpsam.
    2017-05-16 Maria G svarar Oskar L
    Tack Oskar, alltid kul att kunna hjälpa till!
  • Lars L
    Lars L skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Vi har fått ett utmärkt omhändertagande, lite förvånad att undersökningen
    inte kommr efter vi har fått tillgång till lägenheten.
    2017-05-15 Maria G svarar Lars L
    Tack Lars!
    Ja, det skickas ut automatiskt när en bostad är såld men tar med mig att det kan vara bra att utskick sker först efter tillträde.
    Vi hörs snart igen!
  • Anna R
    Anna R skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria har varit engagerad och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen. Hon har ett lugnt och naturligt sätt och är mycket bra på att förklara och komma med genomtänkta råd. Jag skulle inte tveka att anlita henne igen!
    2017-05-12 Maria G svarar Anna R
    Tack snälla Anna, det värmer verkligen att höra att du skulle anlita mig igen - det bästa betyg jag kan få!
  • Jesper N
    Jesper N skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket hjälpsam och duktig på att förmedla den information man behöver. Väldigt bra statusuppdaterinhar vid tex en budgivning och en mäklare som är steget före.
    2017-05-11 Maria G svarar Jesper N
    Tack Jesper! Kul att du är så nöjd och jag är övertygad om att du kommer trivas toppenbra.
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Suverän mäklare!
    Humöret alltid på topp, väldigt trevlig & professionell.
    Sammanfattningsvis suverän upplevelse & kommer definitivt rekommendera henne vidare!
    2017-05-03 Maria G svarar Sandra P
    Tack snälla Sandra! Humöret är aldrig svårt att hålla uppe när man har med så trevliga kunder som er att göra ju :)
  • Tahir P
    Tahir P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Otroligt professionell och givmild person! Lätt att prata med, klar och tydlig och har alltid kunden i fokus! En målmedveten person som vet vad hon vill. Kan starkt rekommendera henne till blivande säljare/köpare!
    2017-05-02 Maria G svarar Tahir P
    Tack - kul att ni blev så nöjda och att allt löpte på så smidigt för alla. Hörs snart igen!
  • Christin H
    Christin H skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Professionellt bemötande. Vänlig och trevlig. Saklig.
    2017-04-22 Maria G svarar Christin H
    Tack snälla Christin, Hoppas verkligen ni blir nöjda med köpet och kommer trivas bra.
  • Peter P
    Peter P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Snabbt resultat
    Proffsigt
    Hanterade försäljning som ett totalansvar
    2017-04-22 Maria G svarar Peter P
    Tack Peter, så himla kul att ni blev så nöjda och att allt löpte på väldigt smidigt på alla sätt. Lycka till med flytten!
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Superproffsig, snabbt upplägg och hela tiden återkoppling vad som händer kring bostadsaffären. Helt otrolig på att fixa avtal och genomförande. Känns som en mkt trygg o kunnig mäklare. Kan inte bli bättre.
    2017-04-22 Maria G svarar Susanne P
    Tack Susanne, det var verkligen fina ord som fick mig att le stort!
  • Carl L
    Carl L skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria var trevlig, glad och lättillgänglig.
    2017-04-11 Maria G svarar Carl L
    Tack snälla Carl! Alltid kul att kunna hjälpa till.
  • Annika C
    Annika C skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Väldigt trevlig och bra mäklare.
    2017-04-11 Maria G svarar Annika C
    Tack Annika! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende - och inte får FÖR mycket hemlängtan till er gamla fina bostad!
  • Unn D
    Unn D skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Hej, försäljningen av min lägenhet med Maria som mäklare gick otroligt smidigt. Maria är en öppen och bemötande person som är enkel att ha att göra med. Jag fick intrycket att hon är en ärlig och energisk person. Jag kan varmt rekommendera Maria som bostadsförmedlare och intrycket jag fick var inget annat än positivt.
    2017-04-11 Maria G svarar Unn D
    Det där betyget gjorde verkligen min dag Unn! Tack snälla för de fina orden, och tack för ett gott samarbete. Det är ju heller aldrig svårt att jobba tillsammans med någon som är så trevliga som ni :)
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Det var väldigt enkelt att jobba med Maria. Hon var väldigt tydlig och fanns alltid tillgänglig för frågor. Hon var väldigt engagerad.
    2017-04-11 Maria G svarar Jenny P
    Tack Jenny, det var verkligen värmande ord!
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria var väldigt trevlig och alltid snabb på att ge svar!
    2017-04-11 Maria G svarar Sofie R
    Tack Sofie, väldigt kul att få så fin feedback. Grattis igen till köpet!
  • André J
    André J skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Ewa var väldigt tydlig och återkoppla snabbt vid minsta detalj.
    Vi hade en väldigt bra dialog, då vi inte kunde vara så närvarande fysiskt vid köpet. Ewa sköte allt väldigt bra.
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Utomordentlig service, har haft en del att göra med mäklare innan men aldrig haft en med en sådan service
    2017-03-16 Ewa M svarar Mikael D
    Tack Mikael för dina vänliga ord. Ha det gott i er nya bostad!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria är trevlig, proffsig och hjälpsam. Vi är otroligt nöjda med vårt köp, tack vore henne!
    2017-02-23 Maria G svarar Daniel B
    Tack Daniel, är helt övertygad om att ni kommer trivas otroligt bra i ert nya fina hus!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Skötte allt väldigt snabbt och smidigt!
    2017-01-31 Maria G svarar Andreas J
    Tack Andreas, kul att du är så nöjd med mitt jobb! Varmt lycka till med flytten - hoppas du ska trivas!
  • Thai L
    Thai L skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Ewa Mårtensson Lindén är en bra märklare ,noga ,förklara tydligt ,har tålmod ,jag kan rekommendera henne 👍👍👍
  • Olivia S
    Olivia S skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria var väldigt flexibel, tillmötesgående och trevlig. Kan rekommenderas.
    2017-01-17 Maria G svarar Olivia S
    Tack Olivia. Med en så trevlig säljare som dig kan det ju aldrig gå fel!
  • Raymond P
    Raymond P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Professionell och mycket trevlig. Båda köpare och säljare blev mycket nöjda!
    2017-01-17 Maria G svarar Raymond P
    Tack snälla för de orden! Jag hoppas den nya fina lägenheten passar som hand i handske och att flytten gick bra
  • Agnes A
    Agnes A skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Ewa bidrog till att bostadsaffären blev en mycket trevlig tid. Förmedlingen mellan säljare och köpare var mycket professionell.
    2016-11-01 Ewa M svarar Agnes A
    Tack Agnes, det var trevligt att få lära känna dig. Hoppas du får det bra i din nya, fina lägenhet!
  • Jan K
    Jan K skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Från första kontakt fick vi gott intryck av Ewa och under hela försäljningen har vi fått all service och som vi behövt - mycket bra mäklararbete!
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Hon var trevlig, saklig och lätt att ha med att göra. Hon levererade också ett bra slutresultat i form av ett högt slutpris på lägenheten.
    2016-10-20 Maria G svarar Stefan N
    Tack för det fina omdömet och varmt lycka till med flytten!
  • Hong Y
    Hong Y skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    she is very professional and I am happy with what she did for me.
    2016-09-25 Maria G svarar Hong Y
    Thank you Hong! I hope you will be happy in your new apartment!
  • Peder A
    Peder A skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Allting fungerade utmärkt från vårt perspektiv som säljare.
  • Bodil E
    Bodil E skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Min upplevelse av anna är att hon är en mkt proffsig mäklare. Vi är nöjda med henne. Det enda jag önskat mer är att hon hade haft lite mer personlig kontakt ned oss när det hela "kört igång". Bara en känsla dock, hon är proffsig och bra men som säljare är det lätt att känna sig otrygg, det gäller ju mkt pengar och ovisshet.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Jag tycker att Anna är en väldigt bra mäklare eftersom hon alltid ställde upp och svarade på alla frågor som dök upp samt att hon var väldigt trevligt och hjälpsam i alla situationer!
  • Annika B
    Annika B skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Jag är otroligt nöjd med allt Anna fixade i samband med försäljningen av min bostadsrätt .
    Hon är jättebra
    Mvh Annika Behrmann
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Anna var väldigt hjälpsam och kommunikationen var extremt tydlig. Vi lyckades pussla ihop det så att jag kunde köpa lägenheten utan att vara på plats i Lund och sågs inte förrän det var dags för överlämnandet av nycklarna vilket var en viktig sak för att jag skulle kunna köpa lägenheten.
    Rekommenderas starkt.
  • Philip A
    Philip A skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Vi uppfattar Anna som en mycket professionell mäklare med personlig touch. Anna lever helt upp till våra fōrväntningar och vi använder henne gärna igen och rekommenderar henne.
  • Anders B
    Anders B skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket proffsig och förtroendeingivande. Kommer kontakta henne igen om det blir till att sälja fler fastigheter.
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    trevlig och god kommunikation. höll hela tiden oss uppdaterade via sms eller per telefon. Mycket nöjd med servicen.
    2016-09-25 Maria G svarar Jeanette C
    Tack snälla för de fina orden! Perfektionist som jag är hade jag hellre sett en 5a i betyg än en 4a - så skicka mig gärna ett pm hur jag hade kunnat höja betyget till 5/5 :)
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket kunnig, trevlig och professionell. Väldigt nöjd!
    2017-01-31 Maria G svarar Niklas T
    Tack Niklas, det värmer att höra! Hoppas flytten gick bra och att ni trivs i ert nya.
  • Erik W
    Erik W skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Överträffar mina förväntningar på ett mycket positivt sätt.

Proaktivitet, snabbhet, affärsmässighet, kvalitetssäkring under hela processen och trevligt bemötande.
    2017-01-31 Maria G svarar Erik W
    Alltid roligt att höra när jag överträffa förväntningar! Hoppas verkligen ni trivs med den fina lägenheten.
  • Johannes N
    Johannes N skrev om Våningen & Villan - Lund
    Seriös, kunnig och påläst. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar skarpt denna mäklare
  • Ivan V
    Ivan V skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Super professionelt og super dygtig
  • Henning C
    Henning C skrev om Våningen & Villan - Lund
    Fick ett mycket bra bemötande. Mäklaren överträffade mina förväntningar. Är mycket nöjd.
  • Adam G
    Adam G skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Sammanfattningsvis mkt bra, trovärdig, förtroendeingivande, engagerad med realistiska mål & rekommendationer.
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Anna Ahlström ger ett alltigenom professionellt intryck. Hon är kunning, tillmötesgående och ser till kundens bästa.
  • Lena H
    Lena H skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Jag köpte min bostadsrätt 6 månader innan inflyttning. Anna var under hela tiden väldigt tillgänglig, hon följde upp regelbundet och skötte det hela på ett mycket proffsigt och smidigt sätt. Hon är mycket trevlig och enkel att ha att göra med.
Anna Ahlström
Maria Brolin Glennow