Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Våningen & Villan - Lund

Våningen & Villan - Lund

Klostergatan 2, 222 22 Lund — Visa karta

Våningen & Villan grundades 1998 och är idag ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med cirka 60 medarbetare uppdelade på sju kontor kan vi hjälpa dig med erfarenhet och kompetens genom hela bostadsaffären. Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till den bästa, vilket får våra kunder att återkomma gång på gång. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din kommande bostadsaffär efter dina behov och önskemål. Allt för att du ska få din bostad såld till bästa pris för bästa möjliga arvode, samtidigt som säljprocessen ska vara så enkel och bekymmersfri som möjligt. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 120 kunder tycker om Våningen & Villan - Lund

• Christin H
    Christin H skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Professionellt bemötande. Vänlig och trevlig. Saklig.
    2017-04-22 Maria G svarar Christin H
    Tack snälla Christin, Hoppas verkligen ni blir nöjda med köpet och kommer trivas bra.
  • Peter P
    Peter P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Snabbt resultat
    Proffsigt
    Hanterade försäljning som ett totalansvar
    2017-04-22 Maria G svarar Peter P
    Tack Peter, så himla kul att ni blev så nöjda och att allt löpte på väldigt smidigt på alla sätt. Lycka till med flytten!
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Superproffsig, snabbt upplägg och hela tiden återkoppling vad som händer kring bostadsaffären. Helt otrolig på att fixa avtal och genomförande. Känns som en mkt trygg o kunnig mäklare. Kan inte bli bättre.
    2017-04-22 Maria G svarar Susanne P
    Tack Susanne, det var verkligen fina ord som fick mig att le stort!
  • Carl L
    Carl L skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria var trevlig, glad och lättillgänglig.
    2017-04-11 Maria G svarar Carl L
    Tack snälla Carl! Alltid kul att kunna hjälpa till.
  • Annika C
    Annika C skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Väldigt trevlig och bra mäklare.
    2017-04-11 Maria G svarar Annika C
    Tack Annika! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende - och inte får FÖR mycket hemlängtan till er gamla fina bostad!
  • Unn D
    Unn D skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Hej, försäljningen av min lägenhet med Maria som mäklare gick otroligt smidigt. Maria är en öppen och bemötande person som är enkel att ha att göra med. Jag fick intrycket att hon är en ärlig och energisk person. Jag kan varmt rekommendera Maria som bostadsförmedlare och intrycket jag fick var inget annat än positivt.
    2017-04-11 Maria G svarar Unn D
    Det där betyget gjorde verkligen min dag Unn! Tack snälla för de fina orden, och tack för ett gott samarbete. Det är ju heller aldrig svårt att jobba tillsammans med någon som är så trevliga som ni :)
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Det var väldigt enkelt att jobba med Maria. Hon var väldigt tydlig och fanns alltid tillgänglig för frågor. Hon var väldigt engagerad.
    2017-04-11 Maria G svarar Jenny P
    Tack Jenny, det var verkligen värmande ord!
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria var väldigt trevlig och alltid snabb på att ge svar!
    2017-04-11 Maria G svarar Sofie R
    Tack Sofie, väldigt kul att få så fin feedback. Grattis igen till köpet!
  • André J
    André J skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Ewa var väldigt tydlig och återkoppla snabbt vid minsta detalj.
    Vi hade en väldigt bra dialog, då vi inte kunde vara så närvarande fysiskt vid köpet. Ewa sköte allt väldigt bra.
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Utomordentlig service, har haft en del att göra med mäklare innan men aldrig haft en med en sådan service
    2017-03-16 Ewa M svarar Mikael D
    Tack Mikael för dina vänliga ord. Ha det gott i er nya bostad!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria är trevlig, proffsig och hjälpsam. Vi är otroligt nöjda med vårt köp, tack vore henne!
    2017-02-23 Maria G svarar Daniel B
    Tack Daniel, är helt övertygad om att ni kommer trivas otroligt bra i ert nya fina hus!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Skötte allt väldigt snabbt och smidigt!
    2017-01-31 Maria G svarar Andreas J
    Tack Andreas, kul att du är så nöjd med mitt jobb! Varmt lycka till med flytten - hoppas du ska trivas!
  • Thai L
    Thai L skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Ewa Mårtensson Lindén är en bra märklare ,noga ,förklara tydligt ,har tålmod ,jag kan rekommendera henne 👍👍👍
  • Olivia S
    Olivia S skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Maria var väldigt flexibel, tillmötesgående och trevlig. Kan rekommenderas.
    2017-01-17 Maria G svarar Olivia S
    Tack Olivia. Med en så trevlig säljare som dig kan det ju aldrig gå fel!
  • Raymond P
    Raymond P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Professionell och mycket trevlig. Båda köpare och säljare blev mycket nöjda!
    2017-01-17 Maria G svarar Raymond P
    Tack snälla för de orden! Jag hoppas den nya fina lägenheten passar som hand i handske och att flytten gick bra
  • Agnes A
    Agnes A skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Ewa bidrog till att bostadsaffären blev en mycket trevlig tid. Förmedlingen mellan säljare och köpare var mycket professionell.
    2016-11-01 Ewa M svarar Agnes A
    Tack Agnes, det var trevligt att få lära känna dig. Hoppas du får det bra i din nya, fina lägenhet!
  • Jan K
    Jan K skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Från första kontakt fick vi gott intryck av Ewa och under hela försäljningen har vi fått all service och som vi behövt - mycket bra mäklararbete!
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Hon var trevlig, saklig och lätt att ha med att göra. Hon levererade också ett bra slutresultat i form av ett högt slutpris på lägenheten.
    2016-10-20 Maria G svarar Stefan N
    Tack för det fina omdömet och varmt lycka till med flytten!
  • Hong Y
    Hong Y skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    she is very professional and I am happy with what she did for me.
    2016-09-25 Maria G svarar Hong Y
    Thank you Hong! I hope you will be happy in your new apartment!
  • Peder A
    Peder A skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Allting fungerade utmärkt från vårt perspektiv som säljare.
  • Bodil E
    Bodil E skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Min upplevelse av anna är att hon är en mkt proffsig mäklare. Vi är nöjda med henne. Det enda jag önskat mer är att hon hade haft lite mer personlig kontakt ned oss när det hela "kört igång". Bara en känsla dock, hon är proffsig och bra men som säljare är det lätt att känna sig otrygg, det gäller ju mkt pengar och ovisshet.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Jag tycker att Anna är en väldigt bra mäklare eftersom hon alltid ställde upp och svarade på alla frågor som dök upp samt att hon var väldigt trevligt och hjälpsam i alla situationer!
  • Annika B
    Annika B skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Jag är otroligt nöjd med allt Anna fixade i samband med försäljningen av min bostadsrätt .
    Hon är jättebra
    Mvh Annika Behrmann
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Anna var väldigt hjälpsam och kommunikationen var extremt tydlig. Vi lyckades pussla ihop det så att jag kunde köpa lägenheten utan att vara på plats i Lund och sågs inte förrän det var dags för överlämnandet av nycklarna vilket var en viktig sak för att jag skulle kunna köpa lägenheten.
    Rekommenderas starkt.
  • Philip A
    Philip A skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Vi uppfattar Anna som en mycket professionell mäklare med personlig touch. Anna lever helt upp till våra fōrväntningar och vi använder henne gärna igen och rekommenderar henne.
  • Anders B
    Anders B skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket proffsig och förtroendeingivande. Kommer kontakta henne igen om det blir till att sälja fler fastigheter.
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    trevlig och god kommunikation. höll hela tiden oss uppdaterade via sms eller per telefon. Mycket nöjd med servicen.
    2016-09-25 Maria G svarar Jeanette C
    Tack snälla för de fina orden! Perfektionist som jag är hade jag hellre sett en 5a i betyg än en 4a - så skicka mig gärna ett pm hur jag hade kunnat höja betyget till 5/5 :)
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket kunnig, trevlig och professionell. Väldigt nöjd!
    2017-01-31 Maria G svarar Niklas T
    Tack Niklas, det värmer att höra! Hoppas flytten gick bra och att ni trivs i ert nya.
  • Erik W
    Erik W skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Överträffar mina förväntningar på ett mycket positivt sätt.

Proaktivitet, snabbhet, affärsmässighet, kvalitetssäkring under hela processen och trevligt bemötande.
    2017-01-31 Maria G svarar Erik W
    Alltid roligt att höra när jag överträffa förväntningar! Hoppas verkligen ni trivs med den fina lägenheten.
  • Johannes N
    Johannes N skrev om Våningen & Villan - Lund
    Seriös, kunnig och påläst. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar skarpt denna mäklare
  • Ivan V
    Ivan V skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Super professionelt og super dygtig
  • Henning C
    Henning C skrev om Våningen & Villan - Lund
    Fick ett mycket bra bemötande. Mäklaren överträffade mina förväntningar. Är mycket nöjd.
  • Adam G
    Adam G skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Sammanfattningsvis mkt bra, trovärdig, förtroendeingivande, engagerad med realistiska mål & rekommendationer.
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Anna Ahlström ger ett alltigenom professionellt intryck. Hon är kunning, tillmötesgående och ser till kundens bästa.
  • Lena H
    Lena H skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Jag köpte min bostadsrätt 6 månader innan inflyttning. Anna var under hela tiden väldigt tillgänglig, hon följde upp regelbundet och skötte det hela på ett mycket proffsigt och smidigt sätt. Hon är mycket trevlig och enkel att ha att göra med.
  • Olle B
    Olle B skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Toppenmäklare med ett personligt och trevligt bemötande. Vi köpte huset närmare 8 månader innan inflyttningsdatumet och fick löpande under hela väntetiden uppdateringar och hälsningar från Anna. Rekommenderas!
  • Anna F
    Anna F skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Professionell mäklare. Tillgänglig. Ingen stress för köparen.
  • Ann-charlotte R
    Ann-charlotte R skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Bra kontakt med Anna från början till slut.
    Anna hade en positiv inställning till att det inte skulle vara några problem att sälja tomten. -Det är bara att vänta in rätt köpare.
    Jag som kund kännde mig trygg med att ha Anna som mäklare.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket gott kundbemötande och engagerad mäklare.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Vi är väldigt nöjda! Anna är trevlig, ärlig och flitig, en bra mäklare helt enkelt!
  • Ralf L
    Ralf L skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Hon är allt det man vill ha när man anlitar en mäklare, klok och ambitiös samt dessutom mycket kunnig och vänlig. Hon var dessutom i stort sett alltid tillgänglig. Vi fick med andra ord mycket stort förtroende för Ewa. Och vi har redan rekommenderat henne för andra personer som står i begrepp att sälja sin fastighet.
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Våningen & Villan - Lund
    Väldigt proffsig, svar på allt och snabbt. Rekommenderas verkligen.
  • Sanimir R
    Sanimir R skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Ewa har varit mycket professionell och utfört sitt uppdrag på ett mycket bra sätt. Vi har haft kontinuerlig kontakt och även när vi har oroat oss om försäljningen så har hon bidragit till att lugna oss och hålla fokus på resultatet. Vi mycket nöjda.
  • Conny V
    Conny V skrev om Emma Stenkvist en del av Våningen & Villan - Lund
    Det fungerade riktigt bra, är nöjd med bemötande och upplägg av försäljning av läghenheten.
  • Micael H
    Micael H skrev om Emma Stenkvist en del av Våningen & Villan - Lund
    Emma,
    Var mäklare vid vårt senaste fastighetsköp, Landskronavägen 362. Jag jobbar som global inköpsdirektör inom Siemens, och är mycket van
    vid olika typer av affärer. Emma är en av de bästa försäljare/mäklare jag har träffat. Otrolig proffessionalitet, kunnighet och förståelse för affärers olika faser. Även om hon hade semester drev hon på affären till ett avslut, som jag tror alla parter är nöjda vilket är bästa bevis på en bra affär
    MVH// Micael Hedlund
  • Sven M
    Sven M skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    eva var en mycket bra jag fick mycket stort förtroende för eva som säljare var mycket kunnig
  • Malin O
    Malin O skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Flexibel och tillgänglig efter våra behov
  • Anna S
    Anna S skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Vi är jättenöjda med Ewa. Hon var mycket påläst och skötte försäljningen av vår lägenhet utmärkt. En kompetent och respektingivande mäklare.
  • Josefine U
    Josefine U skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket kunnig och trevlig mäklare.
  • George P
    George P skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Very happy with Anna. She's friendly, professional and delivered quality customer service.

Thank you.

George