Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Våningen & Villan - Lund
Rekommenderat företag 2016 - Våningen & Villan - Lund
Rekommenderat företag 2015 - Våningen & Villan - Lund

Våningen & Villan - Lund

Klostergatan 2, 222 22 Lund — Visa karta

Våningen & Villan grundades 1998 och är idag ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med cirka 60 medarbetare uppdelade på sju kontor kan vi hjälpa dig med erfarenhet och kompetens genom hela bostadsaffären. Vi strävar efter att göra varje bostadsaffär till den bästa, vilket får våra kunder att återkomma gång på gång. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din kommande bostadsaffär efter dina behov och önskemål. Allt för att du ska få din bostad såld till bästa pris för bästa möjliga arvode, samtidigt som säljprocessen ska vara så enkel och bekymmersfri som möjligt. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 103 kunder tycker om Våningen & Villan - Lund

• Agnes A
    Agnes A skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Ewa bidrog till att bostadsaffären blev en mycket trevlig tid. Förmedlingen mellan säljare och köpare var mycket professionell.
    2016-11-01 Ewa M svarar Agnes A
    Tack Agnes, det var trevligt att få lära känna dig. Hoppas du får det bra i din nya, fina lägenhet!
  • Jan K
    Jan K skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Från första kontakt fick vi gott intryck av Ewa och under hela försäljningen har vi fått all service och som vi behövt - mycket bra mäklararbete!
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Hon var trevlig, saklig och lätt att ha med att göra. Hon levererade också ett bra slutresultat i form av ett högt slutpris på lägenheten.
    2016-10-20 Maria G svarar Stefan N
    Tack för det fina omdömet och varmt lycka till med flytten!
  • Hong Y
    Hong Y skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    she is very professional and I am happy with what she did for me.
    2016-09-25 Maria G svarar Hong Y
    Thank you Hong! I hope you will be happy in your new apartment!
  • Peder A
    Peder A skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Allting fungerade utmärkt från vårt perspektiv som säljare.
  • Bodil E
    Bodil E skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Min upplevelse av anna är att hon är en mkt proffsig mäklare. Vi är nöjda med henne. Det enda jag önskat mer är att hon hade haft lite mer personlig kontakt ned oss när det hela "kört igång". Bara en känsla dock, hon är proffsig och bra men som säljare är det lätt att känna sig otrygg, det gäller ju mkt pengar och ovisshet.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Jag tycker att Anna är en väldigt bra mäklare eftersom hon alltid ställde upp och svarade på alla frågor som dök upp samt att hon var väldigt trevligt och hjälpsam i alla situationer!
  • Annika B
    Annika B skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Jag är otroligt nöjd med allt Anna fixade i samband med försäljningen av min bostadsrätt .
    Hon är jättebra
    Mvh Annika Behrmann
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Anna var väldigt hjälpsam och kommunikationen var extremt tydlig. Vi lyckades pussla ihop det så att jag kunde köpa lägenheten utan att vara på plats i Lund och sågs inte förrän det var dags för överlämnandet av nycklarna vilket var en viktig sak för att jag skulle kunna köpa lägenheten.
    Rekommenderas starkt.
  • Philip A
    Philip A skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Vi uppfattar Anna som en mycket professionell mäklare med personlig touch. Anna lever helt upp till våra fōrväntningar och vi använder henne gärna igen och rekommenderar henne.
  • Anders B
    Anders B skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket proffsig och förtroendeingivande. Kommer kontakta henne igen om det blir till att sälja fler fastigheter.
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    trevlig och god kommunikation. höll hela tiden oss uppdaterade via sms eller per telefon. Mycket nöjd med servicen.
    2016-09-25 Maria G svarar Jeanette C
    Tack snälla för de fina orden! Perfektionist som jag är hade jag hellre sett en 5a i betyg än en 4a - så skicka mig gärna ett pm hur jag hade kunnat höja betyget till 5/5 :)
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket kunnig, trevlig och professionell. Väldigt nöjd!
  • Erik W
    Erik W skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan - Lund
    Överträffar mina förväntningar på ett mycket positivt sätt.

Proaktivitet, snabbhet, affärsmässighet, kvalitetssäkring under hela processen och trevligt bemötande.
  • Johannes N
    Johannes N skrev om Våningen & Villan - Lund
    Seriös, kunnig och påläst. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar skarpt denna mäklare
  • Ivan V
    Ivan V skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Super professionelt og super dygtig
  • Henning C
    Henning C skrev om Våningen & Villan - Lund
    Fick ett mycket bra bemötande. Mäklaren överträffade mina förväntningar. Är mycket nöjd.
  • Adam G
    Adam G skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Sammanfattningsvis mkt bra, trovärdig, förtroendeingivande, engagerad med realistiska mål & rekommendationer.
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Anna Ahlström ger ett alltigenom professionellt intryck. Hon är kunning, tillmötesgående och ser till kundens bästa.
  • Lena H
    Lena H skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Jag köpte min bostadsrätt 6 månader innan inflyttning. Anna var under hela tiden väldigt tillgänglig, hon följde upp regelbundet och skötte det hela på ett mycket proffsigt och smidigt sätt. Hon är mycket trevlig och enkel att ha att göra med.
  • Olle B
    Olle B skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Toppenmäklare med ett personligt och trevligt bemötande. Vi köpte huset närmare 8 månader innan inflyttningsdatumet och fick löpande under hela väntetiden uppdateringar och hälsningar från Anna. Rekommenderas!
  • Anna F
    Anna F skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Professionell mäklare. Tillgänglig. Ingen stress för köparen.
  • Ann-charlotte R
    Ann-charlotte R skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Bra kontakt med Anna från början till slut.
    Anna hade en positiv inställning till att det inte skulle vara några problem att sälja tomten. -Det är bara att vänta in rätt köpare.
    Jag som kund kännde mig trygg med att ha Anna som mäklare.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket gott kundbemötande och engagerad mäklare.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Vi är väldigt nöjda! Anna är trevlig, ärlig och flitig, en bra mäklare helt enkelt!
  • Ralf L
    Ralf L skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Hon är allt det man vill ha när man anlitar en mäklare, klok och ambitiös samt dessutom mycket kunnig och vänlig. Hon var dessutom i stort sett alltid tillgänglig. Vi fick med andra ord mycket stort förtroende för Ewa. Och vi har redan rekommenderat henne för andra personer som står i begrepp att sälja sin fastighet.
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Våningen & Villan - Lund
    Väldigt proffsig, svar på allt och snabbt. Rekommenderas verkligen.
  • Sanimir R
    Sanimir R skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Ewa har varit mycket professionell och utfört sitt uppdrag på ett mycket bra sätt. Vi har haft kontinuerlig kontakt och även när vi har oroat oss om försäljningen så har hon bidragit till att lugna oss och hålla fokus på resultatet. Vi mycket nöjda.
  • Sven M
    Sven M skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    eva var en mycket bra jag fick mycket stort förtroende för eva som säljare var mycket kunnig
  • Malin O
    Malin O skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Flexibel och tillgänglig efter våra behov
  • Anna S
    Anna S skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Vi är jättenöjda med Ewa. Hon var mycket påläst och skötte försäljningen av vår lägenhet utmärkt. En kompetent och respektingivande mäklare.
  • Josefine U
    Josefine U skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket kunnig och trevlig mäklare.
  • George P
    George P skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Very happy with Anna. She's friendly, professional and delivered quality customer service.

Thank you.

George
  • Linda E
    Linda E skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Snabb att ta reda på fakta och tydlig i sina svar på frågor.
    Vänlig och med trevligt bemötande.
    Känns kunnig i sin mäklarroll.
  • Ulrik M
    Ulrik M skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Mycket bra bemötande och tydlighet i sin roll som mäklare. Verkade lite osäker vad gäller villor och trädgård och det kom vissa frågor som hon inte riktigt kunde hantera. Men i det stora hela har processen varit extremt bra hanterad, som sagt, tydliga svar på alla våra frågor och ett verkligt bra stösd.
  • Fredrika G
    Fredrika G skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Ewa har under hela mitt lägenhetsköp gett mig ett engagerat, professionellt och sympatiskt intryck. Hon har varit lätt att nå via mail, sms och telefon och alltid tillmötesgående i våra kontakter.
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Proffesionell, duktig och ett fantastiskt bra stöd genom hela försäljningsprocessen.
  • Jim B
    Jim B skrev om Våningen & Villan - Lund
    Engagerad, bra feedback, men upplevde henne mer eller mindre pressande efter kundens besiktning, vilket för vår del innebar ytterligare prissättning.
  • Johan E
    Johan E skrev om Våningen & Villan - Lund
    Vi var köpare. Fick den information vi frågade efter. Bemötandet blev bättre och bättre i processen.
  • Christina M
    Christina M skrev om Våningen & Villan - Lund
    Tydlig och rak i kommunikationen. Allt flöt på väldigt bra, från första kontakt till försäljning!
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    Välmött, trevlig och lugn. Hon fick en att känna sig säker med sitt köp av lägenhet.
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan - Lund
    När jag sökte en mäklare fick jag kontakt med tre mäklare. Av dessa tyckte jag att Ewa Mårtensson Lindén gjorde den bästa presentationen av vad hon kunde erbjuda som mäklare. Jag fick omedelbart ett mycket positivt intryck av Ewa Mårtenssons professionalism, något som senare också bekräftades.
    Ewa Mårtensson var mycket bra att samarbeta med och jag litade fullständigt på henne.
  • Ann H
    Ann H skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Så långt i processen (köpeavtal skrivet och handpenning betald) upplever jag Anna Ahlström som en synnerligen kunnig, engagerad och sympatisk mäklare. Hon agerar snabbt och effektivt och är samtidigt väldigt trevlig mot både säljare och köpare.
  • Jerry P
    Jerry P skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Glad, positiv , engagerande och påläst mäklare.
  • Pontus T
    Pontus T skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Anna gav ett mycket bra intryck. Glad, påläst och hon hade en bra känsla kring när hon skulle kontakt oss under visningen.
  • Christina T
    Christina T skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Vårt första möte med Anna var mycket bra, jag kände förtroende för henne direkt.
    Den gången blev det ingen försäljning, men vi kontaktade Anna en gång till när vi hade hittat det vi ville köpa och då kände vi för att sälja vårt hus.
    Anna har en härlig utstrålning är glad och positiv och gör ett mycket bra arbete.
    Vi kommer att rekommendera Anna och Våningen & Villan till andra som vill sälja.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Vi fick ett bra bemötande.
    Anna Ahlström gjorde rakt igenom ett mycket proffsigt arbete. Som företagare måste hon vara en stor favorit. Tyvärr kunde hon inte närvara vid alla visningarna. Det är inte lätt för en oerfaren mäklare att leva upp till en sån person.
  • Thorbörn L
    Thorbörn L skrev om Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan - Lund
    Johanna skötte sina uppgifter mycket bra och uppträdde mycket professionellt. Hon var mycket tydlig och ett trevligt bemötande. Hennes insats var mycket gedigen och bra.
  • Carl J
    Carl J skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Anna skötte försäljningen av vår lågenhet på ett proffsigt sätt.
  • Ann-louise P
    Ann-louise P skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan - Lund
    Kompetent, Trevlig , Lyhörd , Noga med att förklara, Lätta att komma i kontakt med Anna om vi hade frågor
Anna Ahlström
Johanna Jönsson