Johanna Jönsson

Johanna Jönsson

Johanna Jönsson är mäklare på Våningen & Villan Lund

Johanna Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Johanna Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-07 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Jönsson har haft 31 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att dagligen få känna att jag får förtroendet att hjälpa mina kunder med en av deras livs största affärer i livet. Den uppskattning jag får tillbaka gör det lika roligt att gå till jobbet varje dag.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Full av energi ger jag alltid 100 % i varje affär för att få bästa möjliga slutpris. Kunskap, flexibilitet och tillgänglighet anser jag är nyckeln till framgång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv, energisk, fokuserad och lösningsorienterad.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Att få följa med på resan hos alla kunder när de genomgår förändringar i livet och därmed byter bostad gör alltid avtryck.

Vad gör du helst på fritiden?
Samlar energi via familj och vänner, äter gott och kallbadar

Hur ser din drömbostad ut?
Ett boende nära havet och alla de jag tycker om

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 130 Läs vad Johanna Jönsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    • Väster
    2021-02-22
    Som köpare har jag ingenting att erinra. Johanna har varit lyhörd och fullgjort sitt arbete på ett utmärkt sätt.
  • Yao C
    2021-01-03
    Johanna var mycket professionell och kunde svara pa alla mina fragor.
    Hon fixade saker snabbt och var tillganglig.
    Jag funderar att aven anvanda henne for forsaljningen av min nuvarande lagenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    • Dalby
    2020-11-26
    Parhus dalby
    Trevlig och proffesionellt
    Bra info och svarade snabbt på frågor, saknades lite info om huset men det tog hon snabbt reda på
    • Arenaparken
    2020-11-23
    Johanna är en trevlig och närvarande mäklare som fokuserar på att sälja den bostad som hon fått uppdraget för på en proffsigt sätt. Har köpt en lägenhet där Johanna var mäklare och tycker hon har levet upp till de förväntningar jag haft. Har sedan tidigare ingen positiv bild av Våningen & Villan men Johanna har lyckats ändra på det.
    2020-11-13
    Vi har köpt en bostadsrätt. Johanna har definitivt levt upp till förväntningarna. Hennes bemötande har varit trevligt, professionellt och alltid med snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera Johanna som mäklare.
    2020-11-12
    Jättetrevlig och mycket hjälpsam!
    2020-11-02
    Supertrevlig mäklare som snabbt och effektivt hjälpte oss med allt vi behövde vid vårt lägenhetsköp.
    • Arenaparken
    2020-10-25
    Köpt 2a på 50 kvm. Johanna agerat professionellt men samtidigt avslappnat. Blev bemött mycket bra, framförallt på ett sätt som kändes gemytligt och inte så "intränat och fasadlikt" som mäklare ibland kan vara. Förväntar mig att en mäklare ska vilja sälja men samtidigt inte pressa kunden, vilket Johanna fann en bra balans på. Naturligt och trevligt bemötande, inte för mycket och inte för lite.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    2020-10-21
    Johanna har hjälpt mig att sälja min lägenhet i Lund. Jag har känt mig helt trygg med Johanna som min mäklare och tycker att hon gjort ett fantastiskt jobb!
    2020-10-12
    Trevlig mäklare som ger ett seriöst intryck. Hör av sig efter överenskommelse. Nöjd !