Johanna Jönsson

Johanna Jönsson

Johanna Jönsson är mäklare på Våningen & Villan Lund

Johanna Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Johanna Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-07 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Jönsson har haft 25 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att dagligen få känna att jag får förtroendet att hjälpa mina kunder med en av deras livs största affärer i livet. Den uppskattning jag får tillbaka gör det lika roligt att gå till jobbet varje dag.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Full av energi ger jag alltid 100 % i varje affär för att få bästa möjliga slutpris. Kunskap, flexibilitet och tillgänglighet anser jag är nyckeln till framgång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv, energisk, fokuserad och lösningsorienterad.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Att få följa med på resan hos alla kunder när de genomgår förändringar i livet och därmed byter bostad gör alltid avtryck.

Vad gör du helst på fritiden?
Samlar energi via familj och vänner, äter gott och kallbadar

Hur ser din drömbostad ut?
Ett boende nära havet och alla de jag tycker om

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

146 omdömen om Johanna Jönsson

Sedan starten hos Reco 2014
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    2023-03-15 Verifierad kund
    Bra service och flexible till önskemål
    2023-03-13 Verifierad kund
    Johanna har jobbat mycket professionellt rakt igenom processen. Kommunikationen med Johanna har varit snabb och tydlig. Hon upplevs ha god kännedom om marknaden, jobbar med hög självsäkerhet, och har god kontakt med människor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    • Norra Fäladen
    2023-03-09 Verifierad kund
    Johanna är en jätte bra mäklare som är väldigt bra på det hon gör. När jag skulle på visning blev jag bemött på ett välkomnande sätt. Det kändes väldigt bra när man fick prata med Johanna!
    Jag hade många förhoppningar på denna lägenheten och detta levde den upp till, lika fin som på bilden.
    När jag köpte lägenheten blev jag väldigt glad men hade aldrig kunnat göra det utan mäklarens fantastiska hjälp. Johanna beskrev allt noggrant så jag förstod allt som stod i alla papper. Hennes glädje och erfarenhet smittar lätt av sig på ett positivt sätt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    • Hjärup
    2023-02-24 Verifierad kund
    Johanna treated us very well. She explained the details of the house clearly. Timely response for our queries.
    The process was really smooth with her
    • Centrum
    2023-02-23 Verifierad kund
    Var tydlig och har fått all information som jag behövde
    • Väster
    2022-11-03 Verifierad kund
    Bra genomförd försäljning och inga konstigheter. Tror att både säljaren och köparen är nöjda!
    • Väster
    2022-11-01 Verifierad kund
    Lyhörd, bra service o kommunikation på ett trevligt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    • Genarp
    2022-10-06 Verifierad kund
    Mycket professionell och duktig mäklare.

Pratar och förklarar på ett sätt som alla förstår och tar tag i problem på ett snabbt och effektivt sätt.

Lever upp till alla förväntningar och ännu mer.
    Kommer aldrig anlita någon annan mäklare så länge hon är aktiv!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Johanna är outstanding :) Superprofessionell och effektiv. Jobbade stenhårt trots marknadsmotvind. Satte dessutom priset mitt i prick, fick på kronan det hon uppskattade vid vårt första möte. Utöver det har Våningen & Villan marknadens snyggaste marknadsföringsmaterial. Även Johannas kollega Marcus förtjänar en eloge, även han superprofessionell och trevlig!
    2022-09-11 Verifierad kund
    have find her very flexible and responsible as well as good caring of customer and try to meet the demands by considering all possible option .

have enjoined to work with her and will recommend