Johanna Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att dagligen få känna att jag får förtroendet att hjälpa mina kunder med en av deras livs största affärer i livet. Den uppskattning jag får tillbaka gör det lika roligt att gå till jobbet varje dag.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Full av energi ger jag alltid 100 % i varje affär för att få bästa möjliga slutpris. Kunskap, flexibilitet och tillgänglighet anser jag är nyckeln till framgång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv, energisk, fokuserad och lösningsorienterad.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Att få följa med på resan hos alla kunder när de genomgår förändringar i livet och därmed byter bostad gör alltid avtryck.

Vad gör du helst på fritiden?
Samlar energi via familj och vänner, äter gott och kallbadar

Hur ser din drömbostad ut?
Ett boende nära havet och alla de jag tycker om Läs mer

Läs vad 90 Läs vad Johanna Jönsson

• Robert S köpte sitt hus med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund

2020-03-28

Staffanstorp
    Johanna sålde ett hus till oss och man fick en väldigt bra känsla av Johanna som mäklare, mycket trevlig och utmärkt mäklare
    Med vänlig hälsning, Robban Läs mer
  • Bodil R sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund

2020-03-20

Råbylund
    Vänligt bemötande. Serviceminded. Svarar snabbt. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Anders M köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund

2020-03-18

Råbylund
    Seriös, trevlig, snabb och engagerad! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Ted Erik Stattin R sålde sitt hus med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund

2020-03-10

Sålt radhus.
    Väldigt proffsigt bemött av mäklaren och vi fick sålt vår bostad till ett pris vi var nöjda med!
    Smidighet har varit ett ledord i denna process Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Axel R köpte sitt hus med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund

2020-03-10

Hjärup
    Köpt relativt nybyggt i Hjärup. Vi blev trevligt bemötta av Johanna, som gav ett professionellt intryck och hjälpte till att svara på alla frågor vi hade. Har ingen tidigare erfarenhet av mäklare, så kan inte jämföra. Läs mer
  • Markus A skrev om Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund

2018-01-30

Jag anlitade Johanna vid försäljningen av min lägenhet i centrala Lund. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Maria R skrev om Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund

2018-01-28

Väldigt lagom på och ett bra första intryck och bemötande. Hon tog vara på såväl köparen som säljarens intresse.

Intresse och engagemang svalnade när mäklararvode var inbetalt. Frågor besvarades inte lika snabbt som innan. Läs mer
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund

2018-01-23

Johanna är väldigt trevlig. Hon är drivande och målmedveten och hon hjälpe oss att göra en riktigt bra husaffär. Läs mer
  • Christina B skrev om Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund

2018-01-22

Johanna är trevlig, informativ, punktlig och trovärdig ! En person som är mycket engagerad i sitt arbete som mäklare ! Detta är mina åsikter/ Med vänlig hälsning, Christina Berg Läs mer
  • Eva T skrev om Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund

2018-01-19

Johanna Jönsson var på alla sätt helt föredömlig vid försäljningen av en lägenhet. Hon var både professionell och mycket vänlig.
    Vid ev nya fastighetsaffärer, skulle Johanna Jönsson vara det självklara valet av mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Rudeboksvägen