Johanna Jönsson

Johanna Jönsson

Johanna Jönsson är mäklare på Våningen & Villan Lund

Johanna Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Johanna Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-07 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Jönsson har haft 11 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att dagligen få känna att jag får förtroendet att hjälpa mina kunder med en av deras livs största affärer i livet. Den uppskattning jag får tillbaka gör det lika roligt att gå till jobbet varje dag.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Full av energi ger jag alltid 100 % i varje affär för att få bästa möjliga slutpris. Kunskap, flexibilitet och tillgänglighet anser jag är nyckeln till framgång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv, energisk, fokuserad och lösningsorienterad.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Att få följa med på resan hos alla kunder när de genomgår förändringar i livet och därmed byter bostad gör alltid avtryck.

Vad gör du helst på fritiden?
Samlar energi via familj och vänner, äter gott och kallbadar

Hur ser din drömbostad ut?
Ett boende nära havet och alla de jag tycker om

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 135 Läs vad Johanna Jönsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    • Sockerbruket
    2022-07-23 Verifierad kund
    Johanna har ett mycket seriöst och trevligt bemötande. Hon utstrålar ett piggt och kompetent intryck som inger förtroende.
    Under uppdragets gång svarade Johanna mycket snabbt och utförligt på såväl muntliga som skriftliga frågor från min sida.

Vid kontraktskrivandet gick Johanna igenom samtliga paragrafer på ett förnämligt och förklarande sätt.

Kan varmt rekommendera Johanna vid kommande försäljningar!

Leif Eriksson
    • Värpinge
    2022-05-08 Verifierad kund
    Johanna är en väldig trevlig och professionell mäklare genom hela försäljningsprocessen. Väldigt lyhörd, lättillgänglig och snabb med att återkoppla. Vi har känt oss otrolig trygg under hela processen och rekommenderar henne varmt som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    • Värpinge
    2022-05-07 Verifierad kund
    Hon lovade att fråga om lamporna i spotlighten gick att byta men har glömt att meddela oss
    • S:t Lars
    2022-04-02 Verifierad kund
    We are happy with the process of the sale, and handling the situation and support. Johanna is Highly recommended.
    • S:t Lars
    2022-04-01 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Johanna gav mycket begripliga svar på alla mina frågor och hon har varit lätt att nå per telefon när jag har behövt mer information
    • Väster
    2021-02-22 Verifierad kund
    Som köpare har jag ingenting att erinra. Johanna har varit lyhörd och fullgjort sitt arbete på ett utmärkt sätt.
  • Yao C
    • Centrum
    2021-01-03 Verifierad kund
    Johanna var mycket professionell och kunde svara pa alla mina fragor.
    Hon fixade saker snabbt och var tillganglig.
    Jag funderar att aven anvanda henne for forsaljningen av min nuvarande lagenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Jönsson en del av Våningen & Villan Lund
    • Dalby
    2020-11-26 Verifierad kund
    Parhus dalby
    Trevlig och proffesionellt
    Bra info och svarade snabbt på frågor, saknades lite info om huset men det tog hon snabbt reda på
    • Arenaparken
    2020-11-23 Verifierad kund
    Johanna är en trevlig och närvarande mäklare som fokuserar på att sälja den bostad som hon fått uppdraget för på en proffsigt sätt. Har köpt en lägenhet där Johanna var mäklare och tycker hon har levet upp till de förväntningar jag haft. Har sedan tidigare ingen positiv bild av Våningen & Villan men Johanna har lyckats ändra på det.
    • Centrum
    2020-11-13 Verifierad kund
    Vi har köpt en bostadsrätt. Johanna har definitivt levt upp till förväntningarna. Hennes bemötande har varit trevligt, professionellt och alltid med snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera Johanna som mäklare.