Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Ängelholm!

Denna kuststad, vackert belägen i Skåne erbjuder en lång historia på hela 500 år tillbaka och ett brett kultur- och naturliv. Vare sig du vill bo längs kuststräckan eller mitt inne i stan hjälper vi på Svensk fastighetsförmedling till med hela bostadsköpet. Allt från värdering till försäljning eller köp.

Med över 80 års kunskap och erfarenhet är Svensk fastighetsförmedling en av de största bostadsförmedlare på marknaden. Ta kontakt med vårt kontor i Ängelholm för mer information om boenden i området!

Läs vad 66 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm 2

• sålde sitt hus med hjälp av Alexander Sjödin en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Hässleholm
    2022-11-26 Verifierad kund
    • Jag blev väl bemött av Alexander!
    • Vi hade högre förväntningar.
    • Alexander är väldigt omtänksam o vänlig!
    Tack för de fina orden Silvana. Alexander Sjödin
    2022-11-19 Verifierad kund
    Lyhörd och tillmötesgående mäklare som gjort allt han kunnat för att vår fastighetsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt.
    Tusen tack för de fina orden Annika. Alexander Sjödin
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Sjödin en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-11-19 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande, glad och öppen. Han var ärlig och noggrann på visningen, förklarade tydligt och svarade på våra frågor. Vi fick hjälp med det vi behövde, och fick snabb återkoppling.

Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen!
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden Emelie.
    Önskar er ett stor lycka till med ert nya hus!
    2022-11-17 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare!

Blev direkt mött med ärlighet och på ett professionellt sätt.
    Hjälpte oss hela vägen igenom med fantastiskt service. Har han inte svar på en av dina frågor så gör han sitt absolut bästa att ta reda på svaret och återkomma. Tar sig tid att återkoppla hela tiden och lämnar inte en undrande eller svarslös.
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden Kevin och vill passa på att önska er stort lycka till i ert nya hus! Alexander Sjödin
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    2022-10-21 Verifierad kund
    Viktor är strålande som mäklare, och har ett härligt öppet sätt som passar oss utmärkt. Han levde mer än väl upp till våra förväntningar. Han kunde läsa av oss som kunder på ett utmärkt sätt och förmedlade det till säljarna.
    Vi är mer än nöjda med Viktors jobb.
    Mvh Roger
    Tack för det härliga omdömet Roger och tack för förtroendet med både köp av ny bostad och försäljning av bostad. Vi löste det här tillsammans alla tre.
    Grattis till ert nya paradis och riktigt snyggt jobbat alla gångerna du fintade mig med pappaskämt!
    Viktor Forsberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    2022-10-18 Verifierad kund
    Han var mycket engagerad och positiv under hela resan. Gav sig alltid tid att prata och förklara utan att på något sätt visa stress. Alltid åtkomlig. Otroligt lösningsorienterad men ändå lyhörd för kundens förslag och önskemål.
    Verkligen en mäklare som vi varmt kan rekommendera .
    Tack för de fina omdömet Mats det har varit en trevlig resa och få jobba med er. Är fortfarande lika imponerad över ditt arbete i trädgården och de grävda kistorna. Lycka till med nästa bostad och diverse projekt! Viktor Forsberg
    2022-10-18 Verifierad kund
    Viktor visade från början ett jättefint och respektfullt bemötande. Aldrig stressad.
    Vi såg att Viktor verkligen jobbade för oss. I dessa tider som är nu, gav han aldrig upp.
    Han hörde av sig ofta för att hålla oss underrättade om hur det gick.
    En lättsam, hjälpsam och okomplicerad mäklare som vi varmt skulle kunna rekommendera till andra som önskar sälja. Vi är så nöjda!
    Stort tack för de fina orden Laila. Det har varit en ära att få hjälpa er i processen med både försäljning och jakt på ny bostad. Tacksam för alla tips och råd jag har fått under resan och nu blir det svårt att hitta en lika god flädersaft som din! Lycka till i nästa drömbostad. Viktor Forsberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Ängelholm
    2022-10-17 Verifierad kund
    Lika stort engagemang som i vårt andra ärende. Snabb och effektiv med fokus på lösning.
    Stort tack för dina ord Marie. Är tacksam för att jag fick förtroendet att genomföra försäljningen på er bostad. Vi löste allt det här tillsammans och ni ska ha en eloge för ert engagemang i försäljningsprocessen. Viktor Forsberg
    2022-10-17 Verifierad kund
    Super duktig och trevlig man med ett stort engagemang. Stor tacksamhet för att vi fick köpa vår dröm och som gick i uppfyllelse eftersom Viktor hade en bra och tät kontakt med oss och säljare.
    Tack Marie för ert förtroende med både försäljning och köp av ny bostad. Är tacksam att ni trodde på mig under hela processen. Stort lycka till med nästa kapitel i fantastiska Ljungabolet! Viktor Forsberg
    2022-10-11 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Alexanders arbete.
    Stort tack för de fina orden Lars och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning.
    Vi är inte färdiga ännu, utan processen fortsätter med jakten på nytt boende.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Engagerad. Bra bemötande. Återkopplade och hade en bra dialog under tiden vilket vi hade som ett krav innan vi skrev vårt avtal. Försäljningen gick snabbt utan för många visningar.
    Däremot efter försäljningen så upplever jag inte att han återkopplat i samma utsträckning på frågor som vi haft.
    Hej Marie.
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om hur du upplevt mig i försäljningsprocessen av er villa. Jag blir väldigt glad över den positiva feedback som du upplevt under försäljningsprocessen.

Någonstans efter försäljningen är det uppenbart att jag brustit utifrån dina förväntningar och det tar jag fullt ansvar för och kan bara be om ursäkt för det. Jag tar till mig av det du skriver och ser till att göra det bättre i kommande process och hoppas att det känns okej.

Tack för din feedback.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt behjälplig, engagerad och tillgänglig under hela processen. Han förklarade tydligt steg efter steg, vilket gjorde att vi kände oss trygga med köpet.
    Tack Magdalena för de fina orden. Alexander Sjödin
  • sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    2022-09-14 Verifierad kund
    •Rådgiven av min revisor
    •uppfyllde. helt mina förväntningar
    . Kenneth Christofferson är ett bra proffs, som jobbar snabbt och tydligt
  • köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    Noggrann och trevlig.
    Tog god tid på sig.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, informerade tydligt om fastigheten.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra information om fastigheten.
    Levde upp till våra förväntningar.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Tack Alexander för hjälpen att sälja vårt hus! Försäljningen var snabb och smidig. Alexander ingav stort förtroende som mäklare genom ärlighet och fint bemötande. Allt kändes tryggt och professionellt. Rekommenderas!
    Jag tackar ödmjukast för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Stort lycka till framöver. Alexander Sjödin
    2022-09-05 Verifierad kund
    Alexander agerar på ett professionellt sätt.

Jag uppskattar sättet han känns transparent och ärlig - vilket ger mig som köpare en trygghet.

Tack Alexander för att du hjälpte oss hitta vårt drömhus!
    Stort tack för de fina orden.
    Stort lycka till med ert nya hus.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Alexander Sjödin som mäklare. Han har varit väldigt stöttande i processen att sälja vårt hus. Alltid funnits tillgänglig och gjort sitt yttersta för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Trevligt och proffesionellt bemötande, kan varmt rekommendera honom som mäklare!
    Tusen tack för de fina orden och stort lycka till framöver. Alexander Sjödin
  • köpte sin stuga med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Mellbystrand
    2022-08-31 Verifierad kund
    En mycket trevlig och proffsig mäklare.
    Bra bemötande hjälpsam.
    Snabb återkoppling på frågor.
  • Angelique K
    • Örkelljunga
    2022-08-24 Verifierad kund
    Kenneth hade ett stort projekt med vårat hus, många involverade. Och han var så hjälpsam, trevlig och glad hela vägen till mål.
    Helt klart den bästa mäklare vi har haft att göra med genom åren.
    Vi rekommenderar honom!

Tack för att du hjälpt oss så mycket!
    Hellberg Johnston
    2022-08-24 Verifierad kund
    Mycket proffsig! Fick snabb kontakt och snabb återkoppling. Superduktig mäklare som jag kommer att rekommendera till andra!
    Stort tack för de fina orden. Alexander Sjödin
    2022-08-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare.
    Väldigt ordningsam och hjälpsam som löste allt på kort tid.

Berit
    2022-08-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande bra tillgänglighet kvällar och helger spelade ingen roll han fanns där när vi sökte honom verkligen bra bästa och trevligaste och alltid glad och pigg det tackar vi för
  • köpte sin stuga med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Lidhult
    2022-07-15 Verifierad kund
    Bra dokumentation av huset. Klara besked om hur affären hanteras. Det fungerade bra med både visning, budgivning och kontraktsskrivning . Tillträdet återstår.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Viktor har visat stort engagemang och driv genom hela processen, kändes rätt från första stund. Viktor har haft ett proffsigt bemötande och varit väldigt måna om att vi ska vara nöjda i varje steg. Vi kan varmt rekommendera Viktor till våra vänner de planerar att sälja sitt hus.
    Stort tack för det trevliga omdömet Malin. Är ytterst tacksam över att jag fick uppgiften att förmedla ert paradis i Ljungabolet. Det har varit en fröjd på många sätt. Ha en riktigt trevlig sommar! Viktor Forsberg
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jag har träffat många mäklare men aldrig ngn så påläst om fastigheten som Viktor. Följde oss runt o berättade mkt utan att vara påträngande. Mkt proffsig skulle jag säga o den dagen vi ska sälja vet vi vem som får uppdraget. Lycka Till i framtiden
    Tack för omdömet Susanne, det värmer.
    Det skulle vara en ära att få hjälpa er med eventuella framtida uppdrag.
    Grattis till ert nya hem och lycka till med förädlingen på Björnbärsstigen!
    2022-06-23 Verifierad kund
    Viktor har visat ett stort engagemang med uppdraget.
    Varit proffsig och kunnig i sitt bemötande.
    Visat stort empati om något inte var bra och
    Behjälplig att lösa problem.

Vi kan varmt rekommendera Viktor till vänner
    Som i framtiden önskar sälja sin fastighet.
    Tack för förtroendet till uppdraget och stort tack för det goda omdömet.
    Hoppas att våra vägar korsas igen, det har varit ett roligt uppdrag på många sätt.
    Lycka till med er framtida renovering i Sundets pärla!
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mycket kunnig och påläst.
    Tjänstvillig.
    Stort tack för det fina omdömet Anders. Fantastiskt kul att få hjälp dig och Susanne med ert nya boende! Viktor Forsberg
  • sålde sin stuga med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Lidhult
    2022-06-21 Verifierad kund
    Venlig og imødekommende. God humor, et meget behageligt menneske.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jag blev bemött mycket vänligt och på ett mycket professionellt sätt. Vi förväntade ett försäljningspris som var vad vi trodde att det skulle bli. Men Viktor fick det att bli mycket högre när köpet var klart. Vi kan bara berömma Viktors handläggning av ärendet som mycket gott. Han var väldigt aktiv och engagerade sig i ärendet på ett utomordentligt sätt. Han ställde upp i alla lägen och arbetade väldigt aktivt på alla tider på dygnet. Om betygsskalan hade varit högre än det angivna skulle jag ge honom ett mycket högre betyg än skalan visar.
    Sammanfattningsvis vill jag berömma Viktors agerande i ärendet som utomordentligt och rekommenderar honom till andra säljare av fastigheter
    Stort tack för ett ytterst trevligt omdöme. Det har varit en fantastisk resa från första mötet till det sista.
    Är evigt tacksam för att jag fick förtroendet från er och jag är jätte glad att ni blev nöjda med slutresultatet. Ser fram emot när vi ses nästa år och ska fixa deklarationen. Grattis till en riktigt fin affär och tack till Mait, Leevi och Agneta för flera trevliga samtal.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mycket trevlig och lätt att nå. Snabb hantering av ärendet. Kompetent och erfaren inom yrket.
  • sålde sitt hus med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Strövelstorp
    2022-04-25 Verifierad kund
    Vi är nöjda på alla plan! Kan varmt rekommendera Bo o svensk fastighetsförmedling till alla. Snabba kontakter, bra goda o seriösa råd.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Serviceminded. Trevlig. Påläst, kunnig.
    Tack för omdömet Ellen, det har varit en fröjd och få slutföra processen med er. Viktor Forsberg
    2022-04-23 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och tillmötesgående mäklare. Mycket professionell och kunnig. Kan varmt rekommenderas!
    Stort tack för det fina omdömet Peter, hoppas våra vägar korsas igen och ännu en gång grattis till ert fridfulla paradis! Viktor Forsberg
    • Hyltebruk
    2022-04-10 Verifierad kund
    Han är snäll. Jag är jätte nöjd med honom.
  • sålde sin stuga med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Örkelljunga
    2022-04-08 Verifierad kund
    Vi hade mycket bra samtal med Bo under hela försäljningen. Han förklarade allt på ett bra sätt. Vi önskade ju innan att försäljningen skulle bli bra och inte för utdragen. Detta uppfylldes faktiskt. Bo var alltid noga att höra av sig på avtalad tid och underrättade oss under resans gång. Detta uppskattar vi stort. Så helhets intrycket blir mycket bra
    • Hyltebruk
    2022-04-07 Verifierad kund
    Kenneth Christoffersson är jättebra mäklare . Han berättar så tydligt allting , och mitt hus blev såld innan visningen.
  • köpte en tomt med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Unnaryd
    2022-03-29 Verifierad kund
    Herr Kristoffersson var oerhört hjälpsam och gav oss mycket detaljerad information om våra frågor om köpet och även om de allmänna reglerna såsom fastighetsskatt mm. Det som var särskilt bra för oss var att han talade både engelska och tyska, så vi hade inga språksvårigheter. Kristofferson tog sig tid för oss väldigt ofta (även på natten eller helgdagar). Vi var alltid uppdaterade om kontraktets status, dokumenten behandlades och skickades mycket snabbt. Handläggningen av depositionen gick smidigt.

Detta är redan den andra fastigheten som vi har köpt med hans stöd och det goda första intrycket har bekräftats igen.
    Utöver själva försäljningen gav herr Kristofferson oss massor av goda råd om att bo i Sverige och satte oss i kontakt med arkitekter och företagskonsulter, till exempel för nystartade företag. För oss utlänningar är detta en ovärderlig start på vårt liv i Sverige.
    • Unnaryd
    2022-01-31 Verifierad kund
    Kenneth var alltid vänlig och hjälpsam. han svarade på alla våra frågor - långt utöver de faktiska frågorna om fastigheten. Han gjorde det till exempel möjligt för oss att komma i kontakt med samhället och gav oss allmänna regler om skatter, lån och husbyggande företag och arkitekter. Han var alltid tillgänglig, svarar snabbt och driver försäljningen framåt i både säljarens och köparens intresse. Det som är särskilt trevligt för oss är att Kenneth talar mycket bra engelska och till och med tyska och kunde hjälpa så mycket för att förstå hela processen.
    2021-12-02 Verifierad kund
    Professionel mäklare. Mycket nöjd med allt. Stort engagemang och mycket bra återkoppling och information.

Stort tack.
    • Åsljunga
    2021-10-24 Verifierad kund
    Alt for mange unödige møder. Skal tage tre unødige møder i sverige; pris 1400 kr.
  • köpte en tomt med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    2021-10-04 Verifierad kund
    Duktig, snabb på svara och ge återkoppling. Tillmötesgående.
  • Jonas B
    • Åsljunga
    2021-07-29 Verifierad kund
    Utan tvekan den bästa mäklaren som vi har träffat på. Inga förväntningar alls på förhand, då kan det bara bli bättre. Det har visat sig att förväntningarna kunde vara stora utan risk för att bli besviken. Köpet vi gjorde har inte följt det normala utan det har varit en lång och utdragen process av många anledningar. Bo har hela tiden funnits till hands även under sin semester och svarat på frågor som uppkommit. Bo vet utan tvekan hur det ska gå till. Han finns till hands när det behövs utan att vara för mycket på.
  • EVA S
    skrev om Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    2021-05-06 Spontant omdöme
    Köpte tomt med hjälp av Bo. Smidigt med signering av avtal i Stockholm och hjälp med administration kring lagfart. Rekommenderas för en smidig affär! /Eva
  • köpte sitt hus med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Ljungbyhed
    2021-03-08 Verifierad kund
    Köp av vårat första gemensamma hus. Trevligt bemötande och snabba svar från Bo! Väntar nu på tillträdesdagen.
    2021-02-23 Verifierad kund
    Köpt en fastighet på landet. Blivit mkt väl bemött och Bo har varit både hjälpsam och flexibel med visning då vi inte kunde vid de angivna tiderna. Känns ärlig och seriös.
    2020-11-27 Verifierad kund
    Sålt fastighet (ännu har inte försäljningen avslutats helt).
    Har fram till dags datum enbart varit mycket nöjd. Tror att avslutande del blir lika bra.
    • Skånes Fagerhult
    2020-11-22 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och hjälpt oss mycket på vägen till vårt första husköp.
  • köpte sin bostad med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Munka Ljungby By
    2020-09-30 Verifierad kund
    Köpt hyresfastighet. Alert och kunnig. Villig att jusera faktafel och söka lösningar som passar båda parter.