Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Ängelholm!

Denna kuststad, vackert belägen i Skåne erbjuder en lång historia på hela 500 år tillbaka och ett brett kultur- och naturliv. Vare sig du vill bo längs kuststräckan eller mitt inne i stan hjälper vi på Svensk fastighetsförmedling till med hela bostadsköpet. Allt från värdering till försäljning eller köp.

Med över 80 års kunskap och erfarenhet är Svensk fastighetsförmedling en av de största bostadsförmedlare på marknaden. Ta kontakt med vårt kontor i Ängelholm för mer information om boenden i området!

Läs vad 24 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm 2

• köpte en tomt med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Munka-Ljungby
    2021-10-04
    Duktig, snabb på svara och ge återkoppling. Tillmötesgående.
  • Jonas B
    • Åsljunga
    2021-07-29
    Utan tvekan den bästa mäklaren som vi har träffat på. Inga förväntningar alls på förhand, då kan det bara bli bättre. Det har visat sig att förväntningarna kunde vara stora utan risk för att bli besviken. Köpet vi gjorde har inte följt det normala utan det har varit en lång och utdragen process av många anledningar. Bo har hela tiden funnits till hands även under sin semester och svarat på frågor som uppkommit. Bo vet utan tvekan hur det ska gå till. Han finns till hands när det behövs utan att vara för mycket på.
  • EVA S
    skrev om Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    2021-05-06
    Köpte tomt med hjälp av Bo. Smidigt med signering av avtal i Stockholm och hjälp med administration kring lagfart. Rekommenderas för en smidig affär! /Eva
  • köpte sitt hus med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Ljungbyhed
    2021-03-08
    Köp av vårat första gemensamma hus. Trevligt bemötande och snabba svar från Bo! Väntar nu på tillträdesdagen.
    • Laholm
    2021-02-23
    Köpt en fastighet på landet. Blivit mkt väl bemött och Bo har varit både hjälpsam och flexibel med visning då vi inte kunde vid de angivna tiderna. Känns ärlig och seriös.
  • sålde sitt hus med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Laholm
    2020-11-27
    Sålt fastighet (ännu har inte försäljningen avslutats helt).
    Har fram till dags datum enbart varit mycket nöjd. Tror att avslutande del blir lika bra.
    • Skånes Fagerhult
    2020-11-22
    Väldigt bra bemötande och hjälpt oss mycket på vägen till vårt första husköp.
  • köpte sin bostad med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Munka Ljungby By
    2020-09-30
    Köpt hyresfastighet. Alert och kunnig. Villig att jusera faktafel och söka lösningar som passar båda parter.
    • Munka-Ljungby
    2020-08-03
    Mycket professionel och lösningsorienterad.
  • sålde sin bostad med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Örkelljunga
    2020-07-06
    Ett hus på landet med ganska stor tomt 25009 kv m . Ett mycket proffsigt bemötande, alltid tillgänglig. Resultat : snabb försäljning som mer än väl motsvarade våra förväntningar
    • Magnarp
    2020-05-01
    Ett professionellt agerande med ett mycket bra resultat skapade en nöjd kund.
    • Båstad
    2020-04-26
    Vi har bara gott om att säga om Bo Qvarnerup. Lugn saklig och avsätter gott om tid. Ger ett gediget helhetsintryck utan att vara alltför lismande och insälgande.
  • Jens Erik S
    • Bälinge
    2020-04-17
    Jeg har solgt fritidshus. Vi er fuldt ud tilfreds med forløbet. Set med danske øjne lidt omstændelig, men også betryggende, så vi er fuldt ud tilfreds.
    • Ausås
    2020-01-02
    Bara positivt att säga om Bo's bemötande. 👍🖖
    • Örkelljunga
    2019-10-28
    Sålt villa. Mäklaren mycket lyhörd gav bra att tänka på tips.
    Tillgänglig vid frågor. Mycket bra bemötande.
    • Ängelholm
    2019-10-22
    Sålt mitt hus. Blivit noggrant informerad och respektfullt bemött.
    Bra samarbete.
    En mäklare att rekommendera och kontakta framöver.
    Stort och hjärtligt tack för allt arbete Bo
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Hultqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Villan
    2019-09-29
    Sålt bostadsrätt.
    Evelina var mycket professionell. Lyhörd på våra förväntningar med försäljningen och presenterade sina tankar och idéer för hur dessa skulle tillgodoses på ett mycket bra sätt. Drev ständigt processen framåt och återkopplade mellan varje moment vilket var trygghetsgivande.
    Kan varmt rekommendera Evelina.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Ängelholm
    2019-08-25
    Har sålt en bostadsrätt. Mäklaren skötte hela processen på ett utomordentligt bra sätt, jag kände mig trygg hela tiden. Försäljningsmaterialet som togs fram såg mycket proffsigt och säljande ut. Kan varmt rekommendera denna mäklare till liknande uppdrag.
    2019-08-23
    Sålt villa.
    Mäklaren är trevlig, tillmötesgående och förstående. Förväntningarna blev goda.
    Han tog sig tid att förklara och vi kunde diskutera oss fram till bästa lösning.
    Rekommenderar gärna denna mäklare som bemött mig på bästa sätt.
    2019-07-31
    Som jag förväntat mig, professionell.
    2019-06-17
    Vi har sålt ett fritidshus på Hallandsåsen.
    Vi blev bra bemötta av mäklaren. Han kändes lugn, trygg och förtroendeingivande.
    Vi tycker att mäklaren levde bra upp till våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda!
  • Kerstin H
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    2018-05-22
    Försäljning av villa, 4 rum, i Magnarp
    Vänligt bemötande, professionell, ärlig, tålmodig, hjälpsam
    Förväntningar om att känna stöd i en situation, då man kan känna sig osäker och orolig. Mäklaren förklarade allting mycket noggrant, och gav mig lugnande besked, som även ingav hopp. Bra förhandsinfo och återkoppling, snabba svar på mina frågor - viktigt i denna mitt livs mest betydande husaffär.
    Mycket positiv upplevelse!
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    2018-04-08
    Jag upplever mäklaren som väldigt kunnig och hon har skött
    försäljningen på ett proffsigt sätt.Hon har svarat på alla våra
    frågor och vi har alltid blivit väl bemötta
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    2017-06-19
    Vi har fått bra och trevligt bemötande av båda mäklarna.
    Det vi känner är att vi fick påminna om vissa saker och hade blivit lovade att få vara delaktiga i fotografering och se vilka bilder som lades ut vilket inte blev så. Fick inte bra bemötande av fotografen. Vi fick inte med planritning på nätet eller i katalogen, upplevde det som att de inte tog tag i saker direkt trots att vi hade kort tid på oss. Det resulterade i att katalogen inte kom till visningen heller.
    Annonsen i tidningen uteblev. Mäklaren lovade vid första mötet att han skulle boka tid för energideklaration men när vi frågade någon dag innan så var det missat. Men de löste det i sista stund.
    Vid visningen kom mäklaren samtidigt som första spekulanten vilket resulterade i att vi inte kunde prata några ord innan....
    Mäklaren Frances som slutförde husköpet har gjort det bra :)