Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Storgatan 54, 262 32 Ängelholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Ängelholm!

Denna kuststad, vackert belägen i Skåne erbjuder en lång historia på hela 500 år tillbaka och ett brett kultur- och naturliv. Vare sig du vill bo längs kuststräckan eller mitt inne i stan hjälper vi på Svensk fastighetsförmedling till med hela bostadsköpet. Allt från värdering till försäljning eller köp.

Med över 80 års kunskap och erfarenhet är Svensk fastighetsförmedling en av de största bostadsförmedlare på marknaden. Ta kontakt med vårt kontor i Ängelholm för mer information om boenden i området!

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

• 2019-09-29

Marcus M skrev om Evelina Hultqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    Sålt bostadsrätt.
    Evelina var mycket professionell. Lyhörd på våra förväntningar med försäljningen och presenterade sina tankar och idéer för hur dessa skulle tillgodoses på ett mycket bra sätt. Drev ständigt processen framåt och återkopplade mellan varje moment vilket var trygghetsgivande.
    Kan varmt rekommendera Evelina. Läs mer
  • Kerstin H

2018-05-22

Kerstin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    Försäljning av villa, 4 rum, i Magnarp
    Vänligt bemötande, professionell, ärlig, tålmodig, hjälpsam
    Förväntningar om att känna stöd i en situation, då man kan känna sig osäker och orolig. Mäklaren förklarade allting mycket noggrant, och gav mig lugnande besked, som även ingav hopp. Bra förhandsinfo och återkoppling, snabba svar på mina frågor - viktigt i denna mitt livs mest betydande husaffär.
    Mycket positiv upplevelse! Läs mer
  • 2018-04-08

Karl M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    Jag upplever mäklaren som väldigt kunnig och hon har skött
    försäljningen på ett proffsigt sätt.Hon har svarat på alla våra
    frågor och vi har alltid blivit väl bemötta Läs mer
  • 2017-06-19

Susanne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    Vi har fått bra och trevligt bemötande av båda mäklarna.
    Det vi känner är att vi fick påminna om vissa saker och hade blivit lovade att få vara delaktiga i fotografering och se vilka bilder som lades ut vilket inte blev så. Fick inte bra bemötande av fotografen. Vi fick inte med planritning på nätet eller i katalogen, upplevde det som att de inte tog tag i saker direkt trots att vi hade kort tid på oss. Det resulterade i att katalogen inte kom till visningen heller.
    Annonsen i tidningen uteblev. Mäklaren lovade vid första mötet att han skulle boka tid för energideklaration men när vi frågade någon dag innan så var det missat. Men de löste det i sista stund.
    Vid visningen kom mäklaren samtidigt som första spekulanten vilket resulterade i att vi inte kunde prata några ord innan....
    Mäklaren Frances som slutförde husköpet har gjort det bra :) Läs mer

Storgatan 54, 262 32 Ängelholm