Bo Qvarnerup

Bo Qvarnerup

Bo Qvarnerup är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Bo Qvarnerup har varit registrerad mäklare sedan 1989-10. Bo Qvarnerup har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.8. Bo Qvarnerup har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Bo Qvarnerup

Sedan starten hos Reco 2019
Anders M
Sålde sitt hus med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Örkelljunga

Ett famtastiskt engagemang och effektivitet. Mycket trevligt bemötande och ger ett intryck av stort kunnande och erfarenhet.

Svar från Bo Qvarnerup

Tack Anders för värmande ord! Har varit kul att få hjälpa Er med försäljningen.

Fredrik G
Köpte sitt hus med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Kvidinge

Han var trevlig och kunnig inom området

Svar från Bo Qvarnerup

Tack för trevligt omdöme kul med nöjda kunder

Ulla Margareta D
Kvidinge

Absolut bäst på alla sätt och vis. Lugn förtroendeingivande, saklig, påläst. Kunde inte önska mig någon bättre. Så tacksam.

Svar från Bo Qvarnerup

Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen, kul med nöjda kunder.

Siv S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Villan

Bra bemötande! Bra återkoppling

Tom Krister P
Sålde sin bostad med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Hjärnarp

Vi har på alla sätt varit nöjda med Bo Qvarnerups arbete, Poffsigt bemötande av oss som säljare och av de kunder vi känner till. Hans goda kunskaper om lantbruk kändes bra och rätt vid denna försäljning. Bo har också varit noggrann med all information till oss, vilket har känts bra o tryggt. Han har också på ett bra sätt förklarat de delar i försäljningen vi hade frågor runt. Vi har lärt oss mycket och känt stor trygghet hela vägen. En fastighetsmäklare att rekommendera .

Per-Gunnar S
Köpte sin stuga med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Mellbystrand

En mycket trevlig och proffsig mäklare. Bra bemötande hjälpsam. Snabb återkoppling på frågor.

Sven Roland L
Strövelstorp

Vi är nöjda på alla plan! Kan varmt rekommendera Bo o svensk fastighetsförmedling till alla. Snabba kontakter, bra goda o seriösa råd.

Berith A
Sålde sin stuga med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Örkelljunga

Vi hade mycket bra samtal med Bo under hela försäljningen. Han förklarade allt på ett bra sätt. Vi önskade ju innan att försäljningen skulle bli bra och inte för utdragen. Detta uppfylldes faktiskt. Bo var alltid noga att höra av sig på avtalad tid och underrättade oss under resans gång. Detta uppskattar vi stort. Så helhets intrycket blir mycket bra

Kristian W
Munka-Ljungby

Professionel mäklare. Mycket nöjd med allt. Stort engagemang och mycket bra återkoppling och information. Stort tack.

Claus N
Åsljunga

Alt for mange unödige møder. Skal tage tre unødige møder i sverige; pris 1400 kr.