Kenneth Christoffersson

Kenneth Christoffersson

Kenneth Christoffersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Kenneth Christoffersson har varit registrerad mäklare sedan 2010-03. Kenneth Christoffersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Kenneth Christoffersson har haft 7 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2022-04

Läs vad 5 Läs vad Kenneth Christoffersson

• sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Laholm
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mycket trevlig och lätt att nå. Snabb hantering av ärendet. Kompetent och erfaren inom yrket.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Hyltebruk
    2022-04-10 Verifierad kund
    Han är snäll. Jag är jätte nöjd med honom.
    • Hyltebruk
    2022-04-07 Verifierad kund
    Kenneth Christoffersson är jättebra mäklare . Han berättar så tydligt allting , och mitt hus blev såld innan visningen.
  • köpte en tomt med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    • Unnaryd
    2022-03-29 Verifierad kund
    Herr Kristoffersson var oerhört hjälpsam och gav oss mycket detaljerad information om våra frågor om köpet och även om de allmänna reglerna såsom fastighetsskatt mm. Det som var särskilt bra för oss var att han talade både engelska och tyska, så vi hade inga språksvårigheter. Kristofferson tog sig tid för oss väldigt ofta (även på natten eller helgdagar). Vi var alltid uppdaterade om kontraktets status, dokumenten behandlades och skickades mycket snabbt. Handläggningen av depositionen gick smidigt.

Detta är redan den andra fastigheten som vi har köpt med hans stöd och det goda första intrycket har bekräftats igen.
    Utöver själva försäljningen gav herr Kristofferson oss massor av goda råd om att bo i Sverige och satte oss i kontakt med arkitekter och företagskonsulter, till exempel för nystartade företag. För oss utlänningar är detta en ovärderlig start på vårt liv i Sverige.
    • Unnaryd
    2022-01-31 Verifierad kund
    Kenneth var alltid vänlig och hjälpsam. han svarade på alla våra frågor - långt utöver de faktiska frågorna om fastigheten. Han gjorde det till exempel möjligt för oss att komma i kontakt med samhället och gav oss allmänna regler om skatter, lån och husbyggande företag och arkitekter. Han var alltid tillgänglig, svarar snabbt och driver försäljningen framåt i både säljarens och köparens intresse. Det som är särskilt trevligt för oss är att Kenneth talar mycket bra engelska och till och med tyska och kunde hjälpa så mycket för att förstå hela processen.