Kenneth Christoffersson

Kenneth Christoffersson

Kenneth Christoffersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Kenneth Christoffersson har varit registrerad mäklare sedan 2010-03. Kenneth Christoffersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.9. Kenneth Christoffersson har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

28 omdömen om Kenneth Christoffersson

Florus V
Köpte sin stuga med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Kinnared

Vi upplevde kontakten och förhandlingarna med Kenneth Christoffersson som mycket bra! Han svarar snabbt på meddelanden och tar sig tid att svara på alla frågor ordentligt vid telefonkontakt! Viljan att tänka med eller att skicka kontraktet till vårt hemland var också mycket trevlig. För oss var det en mycket positiv upplevelse.

Christina S
Sålde sin stuga med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Kinnared

Trevlig, tillgänglig, ärlig, ställer upp.

Lars-Johan S
Sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Långaryd

Han var gohällig! Att va gohällig är bra nog!

Ammi S
Långaryd

Mycket trevlig, öppen och hade tid för oss. Han gjorde ett mycket bra jobb. Det kom betydligt fler än vi trodde på visningen av vårt hus/vår stuga. Och köparna verkar vara toppen också:)

Lars B
Köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Torup

Kenneth är mycket trevlig och ställer verkligen upp för sina spekulanter. Högsta betyg för hans bemötande.

Jan-Erik K
Torup

Mycket bra bemötande, saklig och kunnig. Gav oss tålmodigt svar på alla frågor vi hade om försäljningen. Levde upp till alla förväntningar vi kunde ha.

Gunvor E
Kinnared

Trevligt bemötande. Kunnig. Allt till belåtenhet. Bra.

Camilla M
Kinnared

Bra återkoppling, tillgänglig, trevlig och tar sig tid till köparen.

Jurirat K
Unnaryd

Kenneth ist ein sehr guter Makler. Er ist hilfsbereit, pünktlich und haben allen Fragen beantwortet. Vor allem das er deutsch spricht das ist schon mal sehr hilfreich :)

Anne-Christine R
Laholm

Vänlig, kunnig och hjälpsam. En väldigt behaglig mäklare.