HusmanHagberg Höganäs

HusmanHagberg Höganäs

Välkommen till HusmanHagberg Höganäs - din lokala och erfarna fastighetsmäklare! Vi erbjuder professionell hjälp när du ska köpa, sälja eller värdera ditt hem i den vackra kuststaden Höganäs. Vi guidar dig genom hela processen, oavsett om du planerar att köpa eller sälja. Njut av närheten till Köpenhamn, Kastrup och kontinenten...

9 omdömen om HusmanHagberg Höganäs

Per W
Viken

Snabbt, trevligt och proffsigt 👍

Sven Gunnar N
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Höganäs
Höganäs

Mycket trevliga mäklare dom sköt affären på exemplariskt vis Jag är till 100 procent nöjd med deras arbete

Andrew B
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Höganäs
Höganäs

The viewing was set up very professionally, lots of people viewing so they had 2 agents to discuss everything with the visitors. Always a quick response when getting in touch with Linus to arrange the purchase of the house

Evelina B
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Höganäs
Jonstorp

Toppenbra mäklare som var engagerad i både köpare och säljare och kändes väldigt mån över affären, inte pådrivande eller stressad som många andra vi mött utan var väldigt förtroendeingivande och professionell! Kände oss väl omhändertagna från första stund. Kan varmt rekommendera Linus!

Marcus T
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Höganäs
Jonstorp

Mäklaren upplevdes mycket kunnig, hjälpsam och förstående. Vi fick inte intrycket av att han endast ville få sålt, utan han var mån om att köpet skulle bli bra för båda parter och var således inte så pass pådrivande att man tappade intresset! Grymt professionellt och jäkligt bra agerat, Linus!

Erik S
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Höganäs
Lerberget

Vi blev bemött på ett mycket vänligt och personligt sätt. Linus var alltigenom tillmötesgående och hjälpsam. Han kom med tips till mig som köpare och erbjöd ytterligare hjälp vid behov. Han uppfyllde de förväntningar som jag hade genom sitt professionella bemötande.

Jan Peter Mårten J
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Höganäs
Lerberget

Vi blev proffsigt bemötta. Vi ville sälja snabbt för att slippa dubbla hyror/lån. Och det blev relativt snabbt sålt. Trevlig, proffsig

Marita B
Jonstorp

Mycket bra bemött fick intryck av att detta objekt var viktigt för mäklare och att man brydde sig, Man kom med råd om upplägg etc. Kändes som att mäklaren visste vad han pratade om och samtidigt var trevlig. Jag kommer rekommendera mäklare och Husman Hagberg.

Olof Bengt Daniel H
Jonstorp

Trevligt bemötande och information av mäklaren mkt kunnig samt hjälpsam.