Våningen & Villan Malmö Hyllie

Våningen & Villan Malmö Hyllie

Vi tar hand om bostadsaffären åt dig!

Här på kontoret i Hyllie möts du av fastighetsmäklare som är specialister på bostadsmarknaden i området och som alltid strävar efter att du ska bli fullt nöjd med den mäklartjänst vi erbjuder.

Vårt fokus ligger alltid i att skräddarsy vår tjänst för dig och enligt dina önskemål. Utöver det traditionella innehållet ingår det alltid två mervärden, t.ex. homestyling och flyttstädning, i vår tjänst. Vi vill att du ska slippa tänka på bostadsaffären, att säljprocessen ska vara så enkel som möjligt och att du ska sälja till bästa pris för bästa möjliga arvode.

Välkommen till Våningen & Villan i Limham-Hyllie!

Läs vad 208 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö Hyllie 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • Ribersborg
    2021-10-25
    Mycket bra och trevlig mäklare.
    2021-10-15
    Anni bemötte oss med en positiv inställning vid första mail.

Vi ville ha en mäklare som vi kände lyssna på oss och vad vi ville. Hon gick över alla våra förväntningar på en personlig service nivå.

Snabbt, smidigt och en trygghet gällande affär och kontrakt skrivning. Rekommenderar starkt Anni till alla hädanefter.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    2021-10-11
    Anni är lyhörd och driftig lyssnar in oss som kund och går på vår gemensamma linje, snabb och effektiv i sin återkoppling. Ger ett enkelt naturligt intryck men är oerhört proffesionell.
    2021-10-03
    Mycket bra
    Trevlig och smidig att ha kontakt med
    2021-10-01
    Annie är en professionell, driven och hängiven mäklare. Vi är mycket nöjda med valet av mäklare och hela processen gick snabbt och okomplicerat. Rekommenders!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • Sockerbruket
    2021-10-01
    Anni är en toppen mäklare som har varit till stor hjälp både vid husköp och lägenhetsförsäljning. Hon har kommit med råd, tips och alltid varit tillgänglig vid eventuella frågor eller funderingar. Vi är super nöjda med Anni och rekommenderar henne STARKT!
    • Pildammarna
    2021-10-01
    Anni was fantastic! She was super helpful throughout the process, answering our questions and helping us understand the process of purchasing a home on Sweden.
    • Sockerbruket
    2021-09-29
    Anni har bemött oss väldigt bra och har visat sin tillgänglighet vid eventuella frågor vi har. Hon svarar på våra funderingar/frågor snabbt och visar ett genuint intresse för oss som kunder. Då vi aldrig har köpt eller sålt innan har det varit mycket information att ta in och få ut men Anni har hjälpt oss genom processen vilket får oss att känna oss trygga i att ha henne som mäklare.
    • Dalaplan
    2021-09-29
    Jag är mycket nöjd med Anni som mäklare då hon är mycket professionell i sin roll. Med hennes kunskap och mycket goda bemötande gjorde hon, enligt mig, försäljningen både smidig och lyckad för samtliga parter.
    • Västra Hamnen
    2021-09-27
    Ett mycket bra bemötande och suverän service!
    • Pildammarna
    2021-09-22
    Anni är lyhörd, kunnig o jobbar stenhårt för att knyta ihop säcken för alla inblandade parter! One of a kind!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • Klagshamn
    2021-08-22
    Christina är en mycket bra mäklare, väldigt kunnig, professionell och alltid trevlig.
    • Lindeborg
    2021-08-17
    Mycket bra bemötande från mäklaren och en proffsig genomgång av kontraktet. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera våningen och villan till våra bekanta!
    • Lindeborg
    2021-08-17
    Mycket bra, lungt och trevlig tjej. Man känner sig trygg i affären.
    • Bunkeflostrand
    2021-08-16
    Jag är jättenöjd med Anni som mäklare, det var smidigt och enkelt.
    2021-08-12
    Anni var mycket professionell
    Lyssnade på våra önskemål
    Var alltid tillgänglig
    Återkopplade alltid när vi hade funderingar
    Alltid trevlig
    Vi är jättenöjda
  • Robert S
    2021-08-07
    Jag har aldrig tidigare använt mig av sådana tjänster som en mäklare erbjuder, vilket gjorde att jag spenderade mycket tid före jag valde Anni Johansson på att undersöka alternativen noga. Jag läste tidigare omdömen, tittade på försäljningsstatistik, bland mycket annat. Av allt jag gick igenom fick jag fram att Anni Johansson skulle vara en mycket bra mäklare, till och med Hyllies bästa, en mäklare som både levererar en bra affär och ett bra bemötande. Nu när väl affären är genomförd så kan jag utan tvekan enbart instämma i hennes tidigare omdömen. Anni Johansson har levererat en försäljning av min bostad som från start till mål har präglats av hög kvalité, bra kundbemötande och ett bra driv. Jag ställde höga förväntningar, varav all har infriats. Utifrån detta rekommenderar jag alla som överväger att sälja/köpa bostad i området att gör det genom henne.
    • Sibbarp
    2021-08-07
    Proffessionalitet med ett ord.
    2021-08-06
    Alltid lika hjälpsam. Kommer alltid välja Annie
  • Carlos J
    • Lorensborg
    2021-07-21
    We had an excellent treatment by Anni, she was very helpful and kind knowing that we don't speak Swedish.

The deal was closed really quick, which was great.
    • Lorensborg
    2021-07-19
    Duktig mäklare, bra helhetsupplevelse.
    • Limhamn
    2021-07-19
    Anni är mycket trevlig och tillmötesgående på ett lugnt och fint sätt. Hon är en mäklare jag gärna anlitar i framtiden :)
    2021-07-10
    Vi är mycket nöjda med Anni, vi blev proffsigt och trevligt bemötta under hela säljprocessen. Vi kan bara ge våra allra bästa rekommendationer!
    2021-07-08
    Vi är mycket nöjda med Anni!
    Proffsigt från början till slut.
    • Östra Torn
    2021-07-08
    Riktigt nöjd med hela processen av försäljning. Kunde inte fått ett bättre bemötande. Ger Anni 10/10. 👍
    2021-07-08
    Väldigt kunnig och hjälpsam som alltid tar sig tid att svara på frågor och liknande.
    2021-07-07
    Det är andra gången vi väljer att sälja med våningen & villan, denna gång fick vi anni som mäklare. Det råder ingen tvivel om att anni har ett utvecklat kontaktnät och lokalkännedom i området vi sålde i, vilket resulterade i att vår lägenhet blev såld efter en visning.

Anni är väldigt ödmjuk, proffisionel och realistisk. Detta var den snabbaste försäljning vi varit med om och vi är väldigt nöjda med hela hanteringen. Det var och är lätt att få kontakt med anni om vi hade frågor och allt gick väldigt smidigt, och hon är tydlig i sin roll som mäklare.

Våra förväntningar blev över förväntan och vi vill ge Anni de varmaste rekommendationerna till er som går i flyttankar.
    2021-07-05
    Proffsig och kunnig om Hyllie speciellt! Väldigt nöjda 👍🏼
  • Johan D
    2021-07-02
    Mycket skarp, effektiv och förtroendeingivande mäklare! Snabb respons och bra återkoppling.
    2021-06-24
    Otroligt driven och engagerad i kombination med att hon ger genuin och personlig service! Inte pushy utan lyssnar in och sätter kundens behov i centrum. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare och skulle rekommendera Anni alla dagar i veckan!
    2021-06-23
    Anni har varit aktiv och kommunikativ under hela processen med tydlig information och ett gediget engagemang.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • Limhamn
    2021-06-07
    Vi hade jättehöga förväntningar på mäklaren Cristina Forsnor Hattenhauer när vi skulle sälja vårt radhus.
    Vi förväntade oss gedigen erfarenhet, stor kunskap om både hus och folk, affärsmässighet, både vänlighet och saklighet och att vi skulle känna oss trygga med henne som mäklare för vårt hus.
    Alla våra förväntningar överträffades med råge!
    Vi är mycket nöjda!
    2021-06-02
    Professionell, rak, lyhörd. Alltid med ett leende på läpparna och bra vägledning för att få till en lyckad försäljning. Extremt nöjda med vårt val av Anni som mäklare för vår bostadsförsäljning.
    2021-06-01
    Väldigt smidig och effektiv mäklare!
    2021-05-31
    Jag och min sambo köpte en 3a i Hyllie genom Anni. Vi är båda väldigt nöjda med hennes jobb och allt sköttes mycket professionellt. Anni var lättillgänglig, hjälpsam och informativ under hela processen.
    2021-05-30
    Köpte lägenhet i Hyllie genom Anni. Anni gjorde ett proffsigt jobb och ansträngde sig extra för att få till en smidig affär.
    2021-05-28
    Köpte en bostadsrätt som Anni hjälpt oss att hitta. Utmärkt bemötande och tillgänglighet, snabb och smidig affär.
    • Hököpinge
    2021-05-27
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Inte omöjlig att arbeta ”obekväma tider”, utan gjorde vad som var bäst för köpare och säljare.
  • Samia N
    sålde sitt hus med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • Hököpinge
    2021-05-26
    Anni er rigtig dygtig. Hun er proffesionel og en meget virkelig God Ejendomsmægler. Anni er bedst!!
    2021-05-14
    The whole sales process and communication were very pleasant. Anni is nice and committed, and has a good knowledge of real estate. I would recommend Anni as an agent.
    • Nobeltorget
    2021-05-06
    Fantastiskt bra mäklare! Pricksäker och sålde lägenheten till föreningsrekord! Fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande och kan varmt rekommendera henne!
    5 av 5 möjliga!
    • Bjärred
    2021-05-06
    Cristina ger en trygghet från början av affären till signerat kontrakt. Fin personlig kontakt & det är andra gången vi säljer ett hus med Cristina.
  • köpte sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • Bjärred
    2021-05-06
    Vi har köpt bostad. Cristina har varit väldigt bemötande och professionell.
    2021-05-03
    Jag blev bemött mycket bra av Annie. Trevlig och villig att hjälpa till på alla sätt. Annie uppfyllde alla kraven som jag hade på en mäklare.
    Kan starkt rekommendera Annie till någon annan.
    2021-04-11
    Sålde bostad via Anni i Hyllie. Väldigt professionell och positiv har Anni varit genom hela resan. Skapat trygghet och struktur samt har varit informerad genom de olika faserna.
    Man kunde glatt förlita sig på Anni och hon skötte allt från visningar till bokning av stylist etc.
    2021-04-11
    Jag köpte min första lägenhet och Annie var otroligt hjälpsam och trevlig, inte pushig o förklarade saker på ett tydligt och enkelt sätt utan att dumförklara en. Eftersom det är min första lägenhet visste jag i princip ingenting men med hjälp av Annie så fick jag veta allt jag behövde för att välja just den lägenheten!
    2021-04-08
    Anni har inte bara varit en mäklare men även blivit som en vän med den täta kontakt vi haft nästan dagligen med uppdateringar som Anni gett. Lyhörd och otroligt viljestark mäklare, kan varmt rekommendera henne! Även om det tog lite tid att sälja vår lägenhet fick vi det priset vi önskade pga att Anni inte gav sig. Stor eloge för ett fint engagemang i vår första försäljning 💜
    2021-04-08
    Vänligt bemötande. Hjälpsam vid frågor och för att göra det så bra som möjligt för mig som köpare. Överlag en väldigt bra upplevelse.
    2021-04-08
    Från första kontakten klickade det direkt och vi visste att detta är en professionell och duktig mäklare. Anni lade ner ett superjobb när hon lyckades sälja våran lägenhet i Hyllie. Hon är alltid lättillgänglig, tillmötesgående och glad. Det finns en anledning till att hon är bäst i Hyllie. Går man i säljtankar i Hyllie ska man inte tveka och kontakta Anni. Det är en fantastisk mäklare.
    2021-03-29
    Köpt bostadsrätt i Hyllie, Buresgata.
    Mäklaren gav snabbt bemötande vid frågor och ordnade flera visningar då vi hade svårt att samordna oss. Vid kontrakt skrivning ordnades fullmakter fram och affären kunde göras på avstånd. Toppen!