Våningen & Villan Malmö Hyllie

Våningen & Villan Malmö Hyllie

Vi tar hand om bostadsaffären åt dig!

Här på kontoret i Hyllie möts du av fastighetsmäklare som är specialister på bostadsmarknaden i området och som alltid strävar efter att du ska bli fullt nöjd med den mäklartjänst vi erbjuder.

Vårt fokus ligger alltid i att skräddarsy vår tjänst för dig och enligt dina önskemål. Utöver det traditionella innehållet ingår det alltid två mervärden, t.ex. homestyling och flyttstädning, i vår tjänst. Vi vill att du ska slippa tänka på bostadsaffären, att säljprocessen ska vara så enkel som möjligt och att du ska sälja till bästa pris för bästa möjliga arvode.

Välkommen till Våningen & Villan i Limham-Hyllie!

Läs vad 268 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö Hyllie 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    2022-09-12 Verifierad kund
    We met Anni while viewing an apartment. We figured apartment is not for us, but Anni was proactive and said she would call us if she has another apartment that could be fit for us. About a week after Anni contacted us with apartment for us to view. We loved it and the rest was easy as Anni was clear in communication at all times, very supportive with all the questions we had especially considering we are still newbies in Sweden. During the buying process all went smooth and we received full explanation of details about the property and obligations from all stakeholders.
  • Cecilia T
    2022-09-12 Verifierad kund
    Super bra bemötande, Anni har stort expertis inom försäljning av lägenheter inom området. Proffsig och inom en kort tid kunde hon lyckas sälja vår lägenhet utan som någon helst problem. Vi har inte kunnat vara nöjdare, allt har varit så smidigt, precis som man vill att en lyckad försäljning ska vara. Vi rekommenderar Anni starkt om någon ska sälja. Ni kommer inte bli annat än nöjda såsom vi blev.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    2022-09-10 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med att vi valde Anni som vår mäklare. Hon har varit med oss genom hela processen och som förstagångssäljare så hade vi många frågor och vi var petiga med detaljer. Anni tog sig tiden och svarade på allt pedagogiskt och förklarade exakt hur vi ska tänka i olika situationer. Var man SKA vara petig och var det inte har något betydelse. Vi uppskattade den raka och tydliga kommunikationen väldigt mycket. Anni var snabb med att svara på både samtal och sms och tog sig även tiden att checka in efter varje moment för att kolla hur vi känner och om vi är nöjda, exempelvis efter styling, fotografering, annonsen och slutligen vid bud. Ett självklart val i framtiden också!
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jeg opplevde Anni som en veldig god megler som tok vare på meg og mine interesser.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Anni har alltid en väldig trevlig och proffsig sätt. Hon återkommer snabbt på frågor och har svar.
    Hela köpprocessen har gått smidigt och Anni har hjälpt oss genom hela processen med kompetens och lugn.
    Vi kommer absolut rekommendera henna som mäklare till kompisar och vänner
    2022-09-02 Verifierad kund
    Grym, rekommenderar till alla.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Anni gjorde ett bra jobb med försäljningen och deltog med stort engagemang genom hela processen.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Vi är oerhört nöjda med Anni från första mötet till avslutad affär. Hon är väldigt engagerad och lyhörd, vilket gjorde att vi kände oss trygga med henne genom hela processen. Ett solklart val för oss vid framtida bostadsaffärer!
    2022-08-25 Verifierad kund
    Trevlig! Gick igenom detaljerna kontraktet med oss köpare/säljare när vi skulle skriva på! Jag uppskattar att hon gjorde det eftersom man är så ofokuserad och hade jag istället fått läsa själv hade jag bara skummat genom dokumentet. Hon kollade upp saker snabbt och sakligt.
    2022-08-10 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött. Lätt att prata med, ger bra information och är supertrevlig och gullig!
    2022-07-25 Verifierad kund
    Anni är otroligt professionell, väldigt engagerad och driven. Det är ett nöje att lämna över ansvaret till henne och hon håller en väl uppdaterad under hela processen.
    Min försäljning har varit en väldigt enkel och behaglig resa tack vare henne.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Väldigt kompetent mäklare som vi känt oss trygga med! Vi har varit jätte nöjda med Anni som mäklare, det kunde inte blivit bättre
    2022-07-15 Verifierad kund
    Anni Johansson is very experienced person in her profession. She maintains the balance on both sides ( seller and buyer ) and a loving person. 💕
    2022-07-12 Verifierad kund
    Glad och positiv mäklare som levde upp till våra förväntningar. Vi behövde sälja snabbt och det gjorde vi även, tack vare henne.
    Trevlig bemötande. Kan sitt jobb. Jätte duktig.👍
    2022-07-11 Verifierad kund
    Anni er alltid super profesjonell og veldig imøtekommende. Hun har fått oss å kjenne oss trygge med kjøpet, og jeg kommer definitiv til å høre av meg til Anni igjen om jeg har fler spørsmål ang boligmarkede.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Vi är jätte nöjda med Anni Johansson.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Anni Johansson var från första möte varm, tydlig och tillmötesgående. Skulle rekommendera henne till alla som vill köpa eller sälja i området. Hon har verkligen mött våra förväntningar och fått det att kännas kul att sälja lägenheten, inte bara läskigt.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Anni som mäklare! Hon höll oss ständigt uppdaterade genom hela processen och är otroligt lyhörd och förtroendeingivande.
    2022-06-22 Verifierad kund
    - Bemötandet var på professionell nivå. Tydlig, trevlig och välkomnande.
    - Överträffade förväntningarna.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Anni har bemött oss professionellt och har levt upp till våra förväntningar under hela köpprocessen. Hon har varit behjälplig, tillgänglig och trevlig att ha att göra med. Hela köpet gick smidigt till och vi har inget att anmärka på.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Anni utförde ett grymt jobb! Rekommenderar henne starkt!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Anni var väldigt snäll och hjälpsam. Man fick alltid tag på henne när man behövde och hon gav alltid en bra service.

Om jag någon gång ska köpa lägenhet igen så vill jag ha hennes hjälp.
    2022-05-16 Verifierad kund
    She is very professional and above all, a human being full of warmth and consideration for her customers. She is just great.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Anni hade ett otroligt fint bemötande och var väldigt mån om att uppfylla mina mål och förväntningar. Hon var positiv och väldigt engagerad under hela processen. Jag är så glad att jag valde Anni som mäklare och kan stark rekommendera henne!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Utmärkt bemöt av Anni.
    Hade höga förväntningar, Anni levde upp till det och var fantastisk bra. Gjorde jobbet enkel och bra. Kunde inte bli bättre.
    2022-03-15 Verifierad kund
    Mycket seriös och påläst Mäklare .
    Kunnig och service minded parerat med en Precis rådgivning om utgångs pris och förväntningar . Vi är så nöjda med hela hanteringen
    2022-03-11 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig! Otroligt bra bemötande och förklara processen mycket väl!
    2022-02-28 Verifierad kund
    Anni has been great in all aspects with us. This is already our second negotiation with her and we strongly recommend.
    • Triangeln
    2022-02-24 Verifierad kund
    Proffsig, saklig, serviceminded
    2022-02-23 Verifierad kund
    Bra bemötande och professionelt och snabb affär!
    2022-02-18 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande av Anni. Hjälpsam och tillmötesgående.
    2022-02-18 Verifierad kund
    Anni var utmärkt från start till slut.
    2022-02-17 Verifierad kund
    Lyhörd och hjälpsam. Hade bra koll och fick det att gå snabbt.
    2022-02-16 Verifierad kund
    1. Fantastiskt bemötande,
    2. Överträffade alla våra förväntningar,
    3. Väldigt trevlig och professionell,
    4. Allt gick väldigt snabbt och smidigt.
    2022-02-16 Verifierad kund
    Vi fick ett fantastiskt bemötande av Anni och hon överträffade alla våra förväntningar. Hon är väldigt trevlig och professionell och allt gick väldigt snabbt och smidigt.
    2022-02-12 Verifierad kund
    Jätte bra service, tack för hjälpen
    2022-02-10 Verifierad kund
    Med Anni blir man så väl omhändertagen som man bara kan bli. Hon gör ett otroligt bra jobb. Och lovar inte något som hon inte kan leva upp till. Men har alltid levererat över mina förväntningar varje gång.
    I Affären tar de hand om allt som behöver göras.
    2022-02-03 Verifierad kund
    Amningar varit behjälplig i hela processen- allt ifrån att förbereda annons till höra av sig när potentiella köpare vill komma på visning.

Man märker att hon har ett stort kontaktnät i Hyllie och det kändes helt rätt att förmedla lägenheten via Våningen och Villan och Anni!
    2022-02-01 Verifierad kund
    Skapade en trygghet för mig som köpare då jag själv inte alls är insatt i processen.
    Väldigt enkel att ha att göra med och tillgänglig för alla (dumma) frågor.
    2022-01-23 Verifierad kund
    Jättebra bemötande, väldigt trevlig och proffessionell. Har endast goda saker o säga!
    2022-01-21 Verifierad kund
    Har, tyvärr aldrig träffat henne men hon har skött allting snabbt, lätt och till min belåtenhet. ( Handlat via ombud)
    2022-01-20 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig på telefon och snabbt återkoppling vid frågor. Ger ett seriöst och förtroendeingivande intryck direkt vid första mötet. Vi kände oss trygga genom hela processen tack vare Anni!
    2022-01-20 Verifierad kund
    Det visade sig vara ett bra val att anlita Anni som genom hela processen varit lyhörd, professionell, driven och kunnig. Kan inget mer önska av en mäklare.
    2022-01-16 Verifierad kund
    Anni är en ytterst kompetent, tillgänglig och trevlig mäklare. Det märks att hon jobbar hårt för en framgångsrik försäljning. Hon lyckades sälja vår lägenhet off market innan en officiell försäljning hade initierats, vilket också visar att hon har mycket trafik bland kunder i Hyllie. Rekommenderar henne varmt!
    2021-12-17 Verifierad kund
    Mäklaren bemötte oss mycket trevligt och proffesionellt. Har varit på några visningar i hyllie med Anni och hon är alltid lika trevlig och tillmötesgående.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Proffsig & vänlig! Väldigt nöjd.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig och positiv.
    Jag behöver en mäklare som hjälper mig genom processen, det har hon klarat galant.
    Kunde svara på frågor om lägenheten.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Det finns ingen som Anni! Med ett stort kontaktnät och otrolig kunskap sålde hon min lägenhet på förhand innan annonsen hunnit gå till tryck. Anni har hjälpt mig, som är relativt ny på bostadsmarknaden, genom hela processen och jag känner stort förtroende för henne. Hon har koll på precis allt och är inte minst en glad, driven, engagerad och fantastisk person. Jag kan med glädje rekommendera alla som går i flyttankar att sälja med Anni, inte främst på Hyllie. WOW!
    2021-12-01 Verifierad kund
    Vi var jätte nöjda och kände oss bekväma med att låta Anni sälja vår bostad. Allt gick snabbt och smidigt. Hon lyssnade på oss och våra önskemål vilket vi värderade högt.