Våningen & Villan Malmö Hyllie

Våningen & Villan Malmö Hyllie

Vi tar hand om bostadsaffären åt dig!

Här på kontoret i Hyllie möts du av fastighetsmäklare som är specialister på bostadsmarknaden i området och som alltid strävar efter att du ska bli fullt nöjd med den mäklartjänst vi erbjuder.

Vårt fokus ligger alltid i att skräddarsy vår tjänst för dig och enligt dina önskemål. Utöver det traditionella innehållet ingår det alltid två mervärden, t.ex. homestyling och flyttstädning, i vår tjänst. Vi vill att du ska slippa tänka på bostadsaffären, att säljprocessen ska vara så enkel som möjligt och att du ska sälja till bästa pris för bästa möjliga arvode.

Välkommen till Våningen & Villan i Limham-Hyllie!

Läs vad 155 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö Hyllie 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • 56.0 m²
    2021-04-11
    Sålde bostad via Anni i Hyllie. Väldigt professionell och positiv har Anni varit genom hela resan. Skapat trygghet och struktur samt har varit informerad genom de olika faserna.
    Man kunde glatt förlita sig på Anni och hon skötte allt från visningar till bokning av stylist etc.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • 58.5 m²
    2021-04-11
    Jag köpte min första lägenhet och Annie var otroligt hjälpsam och trevlig, inte pushig o förklarade saker på ett tydligt och enkelt sätt utan att dumförklara en. Eftersom det är min första lägenhet visste jag i princip ingenting men med hjälp av Annie så fick jag veta allt jag behövde för att välja just den lägenheten!
    • 39.0 m²
    2021-04-08
    Anni har inte bara varit en mäklare men även blivit som en vän med den täta kontakt vi haft nästan dagligen med uppdateringar som Anni gett. Lyhörd och otroligt viljestark mäklare, kan varmt rekommendera henne! Även om det tog lite tid att sälja vår lägenhet fick vi det priset vi önskade pga att Anni inte gav sig. Stor eloge för ett fint engagemang i vår första försäljning 💜
    • 1:a
    • 37.0 m²
    2021-04-08
    Vänligt bemötande. Hjälpsam vid frågor och för att göra det så bra som möjligt för mig som köpare. Överlag en väldigt bra upplevelse.
    • 39.0 m²
    2021-04-08
    Från första kontakten klickade det direkt och vi visste att detta är en professionell och duktig mäklare. Anni lade ner ett superjobb när hon lyckades sälja våran lägenhet i Hyllie. Hon är alltid lättillgänglig, tillmötesgående och glad. Det finns en anledning till att hon är bäst i Hyllie. Går man i säljtankar i Hyllie ska man inte tveka och kontakta Anni. Det är en fantastisk mäklare.
    • 49.0 m²
    2021-03-29
    Köpt bostadsrätt i Hyllie, Buresgata.
    Mäklaren gav snabbt bemötande vid frågor och ordnade flera visningar då vi hade svårt att samordna oss. Vid kontrakt skrivning ordnades fullmakter fram och affären kunde göras på avstånd. Toppen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • 100.0 m²
    2021-03-20
    Väldigt hjälpsam och trevlig. Förstod mig och vad jag ville. Blev en jätte smidig affär samt mycket bra service!
  • Alexandra I
    • 100.0 m²
    2021-03-18
    Vi har både sålt och köpt villa av Christina. Christina har ett gott och trevligt bemötande och är positiv, driven och engagerad. En mäklare som alltid är tillgänglig.
    Väldigt nöjda kunder och kommer rekommendera henne vidare.
    • 42.0 m²
    2021-03-14
    Väldigt nöjd med hela försäljningsprocessen och kommunikationen. Anni är väldigt trevlig, engagerad och har väldigt god kännedom om området. Jag kan varmt rekommendera Anni som mäklare.
    • 137.0 m²
    • Tygelsjö
    2021-03-11
    Köpte hus, tycker att Cristina var snabb på att svara och bra tillgänglighet på konstiga tider med.
    • 42.0 m²
    2021-03-08
    Jeg har købt en bostadsrätt, mens jeg boede i udlandet og Anni var meget hjælpsom og professionel hele vejen igennem forløbet.
  • Patrik W
    • 103.0 m²
    • Kvarnby
    2021-03-04
    Sålt en lägenhet åt mig. Väldigt trevligt bemötande , tog sig verkligen tid , var påläst och kunnig angående min lägenhet .
    Bättre tillgänglighet än man nånsin kan förvänta sig, vilket underlätta och gav mig bästa priset .
    Flexibel vid hanteringen av påskrivning av avtalet vilket jag värderar högt .
    Kan varmt rekommendera Anni till andra som ska sälja sin bostad !
    • 75.0 m²
    2021-02-15
    Proffsig och tillmötesgående.
    • 52.5 m²
    • Holma
    2021-01-22
    Anni är en super kunnig och profession mäklare som förklarar steg för steg o tydligt
  • sålde sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • 109.0 m²
    2020-12-04
    Min bedömning om Cristin:
    Hon är kunnig om sitt arbete
    Hennes personlighet är väldigt bra
    Som fastighets mäklare hon har bra karisma, kunderna känner sig väldigt lungt i hela prossen.
    • 79.0 m²
    2020-11-28
    Köpte en trerummare på tors gränd, Hyllie. Mäklare har inte tagit intiativ att avsluta affären trots att jag stod som den enda spekulanter. Har inte blivit kontakt av mäklare för en/ ny förhandling. Jag som köpare fick jaga själv på Anni.
    Har inte fått hjälp av mäklare. Mäklaren ska fungera son mellan person, presenterar, förhandla för både köpare/ säljare.
    Hade jag inte själv tagit kontakt med mäklaren efter jag upptäckte att bostad stod kvar trots tredje visningen, skulle bostad förmodligen inte ha blivit såld ännu.
    • 125.0 m²
    • Anderslöv
    2020-11-14
    Jag har sålt en villa i Anderslöv. Cristina har ett mycket professionellt bemötande och ett lättsamt och förtroendeingivande sätt.
    Hon engagerade sig i försäljningen och vi kände att vi kunde lita på hennes råd och instruktioner.
    Sammanfattningsvis en trygg och säker upplevelse med fullt förtroende för hennes yrkeskunskaper.
    • 35.0 m²
    Saklig, tillmötesgående helt OK
    2020-11-06
    Vi har sålt hus i Staffanstorp
    Vi har bemött på bästa sättet man kan önska sig
    Hon levde upp mer änn våra förväntningar
    Lätt sammanfattning hor är super
    2020-11-06
    Nyligen köpte vi en villa i Staffanstorp. Men sedan tidigare stötte jag/vi på henne i samband med hus visningar.

Första mötet då skulle vi lägga en dold bud på en villa också i samma områden (Staffanstorp) , var hon mycket i frågande om lånelöfte och hon ville att vi åter igen kontakta banken, trotts att vi påpekade att vi hade lånelöfte från tre olika banker! Vi upplevde henne att hon såg ner på oss?!
    Hon sade att hon skall inte kontakta säljaren om den dolda budet tills vi återkom med besked om lånelöfte från banken! Dagen efter kontaktade jag banken
    och dem blev mycket förvånad och bad oss att mäklaren får kontakta oss om hon känner sig osäker. Jag kontaktade henne och hon vägrade ta budet på allvar och ställa in kommande visningen. Eter den andra visningen...Huset blev sålt till andra budgivare till lägre pris utan vårt medvetande och det kändes mycket obehagligt.

Det är första gången vi köper hus och i kontakt med mäklar världen. Jag hade stora förväntningar på människans ärlighet framför allt i västvärlden. Men tyvärr jag ändrade till och med min uppfattning och tro på civilisationen i anmälhet. Girighet och pangar kommer alltid i vägen för ett civilt samhälle!

Att hon råkade sälja den andra huset till oss hade med omständigheterna att göra, men jag skulle aldrig rekomundera mäklaren Våningen & Villa till varken köpare eller säljare i framtiden...
    2020-11-04
    Mina upplevelser av Cristina. Återkom inte med klara besked utan försökte slingra sig från frågor. Vid en dold bud på ett hus hade hon inte meddelat säljaren samt sa att hon inte kunde ta bort visningar på kort varsel trots att erfarenheten och verkligheten säger annat. Man kan visst ta bort visningar om säljaren hade accepterat den dolda buden som Christina inte förmedlat.
    Upplever inte henne som rak mäklare. Kan ej lita på henne viket var en svår beslut för oss när vi åter möttes i en annan objekt och köpte huset denna gång. Här kände vi säljaren därav allt gick igenom.
    • 120.0 m²
    • Hököpinge
    2020-10-30
    Malin hjälpte oss sälja vår bostadsrätt och gjorde det fantastisk. Helt från vi signerade med henne som mäklare har hon funnits där vid frågor, hanterat stort och smått av utmaningar och hjälpt oss känna oss trygga i vårt beslut samt förklarat vägen framåt efter varje steg.
    • 1.5:a
    • 35.0 m²
    2020-10-29
    Jättetrevlig och professionell mäklare, som hjälpte oss vid köpet i Hyllie.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • 85.0 m²
    • Dammfri
    2020-10-26
    Sålt en lägenhet med 3 rum och kök i Malmö.
    Förväntningarna av mäklaren uppfylldes och vi hade en bra kommunikation genom hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • 120.0 m²
    • Hököpinge
    2020-10-25
    Vi har köpt en lägenhet (bostadsrätt) där Malin varit mäklare. Vi tycker att Malin har skött kontakt och förmedling mellan oss och säljarna bra. Hon har varit informativ och tillmötesgående.
    • 1.5:a
    • 33.0 m²
    2020-10-15
    Såld 1:a
    Professionellt bemötatende. Bra lokalkännedom och strukturerad i sitt sätt att jobba.
    Anni levde 100% upp till mina förväntningar.

En bra upplevelse helt enkelt.
    • 45.0 m²
    • Södertorp
    2020-10-12
    Sålt en bostadsrätt. Anni har ett väldigt bra bemötande och levde upp över våra förväntningar. Alltid positiv som person.
    • 62.0 m²
    2020-10-07
    Köpt lägenhet. Trevligt bemötande. God tillgänglighet och service. Rekommenderas
    • 38.0 m²
    2020-10-06
    Hyllie boulevard 9 d
    snabbt enkelt och mycket bra.
    2020-10-04
    Vi sålde vår lägenhet i Hyllie.
    Förväntningarna var att låta en slipad och kunnig mäklare ta hand om det mesta som kommer med att sälja en bostad, förutom visning. Att bli vägledda i hur processen går till och vad vi som säljare ska göra.
    Hon levde upp till allt detta och var dessutom väldigt professionell och varm i sitt bemötande.
    • 96.0 m²
    • Kirseberg
    2020-10-03
    Allt perfekt, från början till slut. Jag är väldigt nöjd.
    • 68.0 m²
    2020-10-02
    Anni sålde vår lägenhet och vi är oerhört nöjda med hela processen. Proffsigt, ödmjukt och trevligt bemötande. Hela säljprocessen sköttes smidigt och vi är oerhört nöjda med slutresultatet. Kan varmt rekommendera Anni.
    2020-10-02
    Sålde en 4:a i Hyllie. Anni är väl insatt i området och bemöter både köpare med högsta grad av proffsighet. Anni levererade helt klar enligt våra höga förväntningar.
    • 50.0 m²
    2020-10-01
    Jag sålde en lägenhet på Atles gata, Hyllie vid årskiftet 2019/2020.
    Anni Johansson skötte sitt mäklaruppdragen på ett professionellt sätt.
    Anni hade ett vänligt bemötande och visade ett stort engagemang. Jag var mycket nöjd med henne.
    Yvonne Rosén
    • 34.0 m²
    2020-08-16
    Jag har sålt en liten tvåa. Blev bemött väldigt bra och professionellt. Allt gick över förväntan och jag är mycket nöjd med Anni och all hennes hjälp!
  • Staffan S
    • 83.0 m²
    2020-08-06
    Vi sålde vår bostadsrätt omgående trevligt bemötande o föreslog
    det pris vi själva tänkt högsta betyg och vi rekommenderar Anni till alla som står i säljtankar Det kan inte bli bättre
    Anita o Staffan Samson Bures Gata 19b Malmö
  • Nadire Z
    • 55.0 m²
    2020-08-04
    Vi har köpt en 2:a i Hyllie. Anni var välkomnande och visade stort intresse för både köpare och säljare. Förväntningarna hos oss var ett fint engagemang vilket anni levde upp till. Sammanfattningsvis är vi nöjda och hade rekommenderat Anni. 10/10
    • 84.8 m²
    • Skivarp
    2020-07-30
    Köpt och säljer lägenhet.

Bästa möjliga erfarenhet att ha Anni som mäklare.
  • Camilla E
    • 97.0 m²
    2020-07-28
    * Jeg har solgt en bostad via mægler Anni Johansson / Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    * Anni Johansson, har fra vores første møde været uovertruffen professionel, hendes kendskab til området er uden sammenligning. Aftaler og kommunikation er så afgjort i særklasse, hun møde op til fremvisninger på hvilket tidspunkt det måtte ønskes, til gavn for både køber og jeg som sælger. Fremstår engageret og meget tillidsvækkende.
    * Mine forventninger var høje, da det er kostbart at sælge. Alle mine forventninger er blevet mødt og mere til.
    * Anni Johansson modtager mine bedste anbefalinger.
    • 82.5 m²
    • Högaholm
    2020-07-28
    Vi har sålt vår marklägenhet via Malin Schön på Villan o Våningen.
    Hon är saklig, bra på att förklara.
  • Sven-Erik P
    • 55.0 m²
    2020-07-06
    Sålt Atles gata 11, Hyllie. Mycket effektiv mäklare. Bra på alla sätt och vis. Snabb och mycket trevlig. Vi sålde otroligt snabbt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet.
    2020-07-05
    Försäljningen gick bra trots omständigheterna.
    • 111.0 m²
    • Bunkeflostrand
    2020-06-26
    Sålt bostadsrätt
    Ett professionellt bemötande och ett utmärkt engagemang .
    från första stund till affären var avslutad.
    Väldigt nöjda med vår mäklare
    • 111.0 m²
    • Bunkeflostrand
    2020-06-26
    Kurosh Salehi Troligtvis Sveriges bästa mäklare från start till mål allt gick mycket smidigt och planerat från första mötet till avslut.
    Sen får man ej glömma deras fotograf och inredare mycket professionellt utfört.
    • 70.0 m²
    • Limhamns Sjöstad
    2020-06-19
    Köpt radhus i Klagshamn.
    Väldigt vänligt och proffsigt bemötande och svar på de frågor man har.
    • 132.0 m²
    • Oxie Kyrkby
    2020-06-18
    Sålt radhus/ villa. Mycket trevligt bemötande. Proffsig, kunnig , vi är mycket nöjda.
    • 132.0 m²
    • Oxie Kyrkby
    2020-06-17
    Såld Radhus/Villa I Oxie
    Mycket trevlig och proffsig
    Bra kontakt mellan båda oss
    Väldigt nöjd.
    • 123.5 m²
    2020-06-15
    Vi har sålt ett parhus i Klagshamn.
    Cristina är kunnig, professionell och lätt att ha en dialog med.
    Jag upplever henne trygg och lugn och att hon har god erfarenhet av bostadsförsäljning
    Hon har goda kunskaper om Klagshamn med omnejd.
    • 123.5 m²
    2020-06-15
    Ett parhus i Klagshamn.
    Hon är mycket professionellt
    och sympatisk och välklädd
    Hela hennes stil gillade jag

En mäklare jag kommer att rekommendera
    • 1:a
    • 28.0 m²
    2020-06-04
    Mycket trevlig & professionell..!