Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Tegnérg. 58, 216 12 limhamn — Visa karta

Välkommen till oss på Hallonqvist Fastighetsbyrå!

Vi är en familjeägd mäklarbyrå som förmedlar bostäder med stort engagemang och personlig närvaro. Vi strävar inte mot att bli störst, utan satsar på kvalitét före kvantitet.

Målet för oss är alltid att både köpare och säljare ska känna sig nöjda efter genomförd affär. Vi tror det är viktigt att du som ska sälja vet vem du har att göra med och ett gott råd är att träffa några olika mäklare, ställa frågor och jämföra. Sedan bestämmer du vem du vill lämna dina nycklar till. Du som ska köpa bostad bör också vara noga med att du får all information om aktuella objekt, så att du inte får några oväntade överraskningar.

Vi svarar gärna på frågor och hjälper dig genom din bostadsaffär!

Läs vad 241 kunder tycker om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

• Camilla E
    Camilla E skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Då vi fick nöjet att stifta bekantskap med Håkan när vi köpte vårt nya hus, så var valet väldigt enkelt när vi skulle sälja vår befintliga hus. Jag har aldrig varit med om en sådan professionell presentation av fastigheten. Tillsammans med en känsla för att vara närvarande vid visningen, men inte för påstridig. När vi sedan skulle sälja vårt befintliga boende, så kände vi ett enormt förtroende, och med erfarenhet från en större mäklarfirma i närheten så var valet lätt. Hallonqvist it is! Allt från fotografering, tips med styling och återkoppling
    Jenny och Håkan- ni är det självklara valet! God Jul på er!

Camilla Läs mer
    2017-12-13 Håkan C svarar Camilla E
    Hej Camilla!

Stort tack för den utförliga och tydliga återkopplingen, det uppskattar vi! :)
    Vi önskar er all lycka med flytten till ert nya fina boende!

God jul!
    Önskar Håkan & Jennie
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Då vi fick nöjet att stifta bekantskap med Jenny när vi köpte vårt nya hus, så var valet väldigt enkelt när vi skulle sälja vår befintliga hus. Jag har aldrig varit med om en sådan professionell presentation av fastigheten. Tillsammans med en känsla för att vara närvarande vid visningen, men inte för påstridig. När vi sedan skulle sälja vårt befintliga boende, så kände vi ett enormt förtroende, och med erfarenhet från en större mäklarfirma i närheten så var valet lätt. Hallonqvist it is! Allt från fotografering, tips med styling och återkoppling
    Jenny och Håkan- ni är det självklara valet! God Jul på er! Läs mer
    2017-12-13 Jennie H svarar Camilla E
    Camilla, stort tack för att du i julstressen tagit dig tid att återkoppla till oss gällande utfört arbete. Då ni mött oss både som köpare och nu även som säljare. Du ska veta att vi verkligen uppskattar det. ”Hallonqvist it is!", den tar vi. ;-)
    Vi önskar er en God Jul med lite vila innan ni tar er ann flytten.
    / Med vänlig hälsning Jennie & Håkan
    Hej Viveka!

Tack för din feedback :)

• Erik K
    Erik K skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket proffsig, trevlig och lösningsinriktad person. Gav mycket tydlig information genom hela processen. Läs mer
    2017-11-24 Håkan C svarar Erik K
    Hej!

Tack för återkopplingen, det värmer. :)
    Önskar dig en trevlig helg!

• Marcus O
    Marcus O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi köpte nyligen ett radhus i Malmö via Jennie Hallonqvist. Vi upplevde ett mycket professionellt bemötande hela vägen från visning till köp. Jennie var mycket påläst och bidrog med originalritningar samt korrekt och transparent information kring fastigheten. Det hade dessutom gjorts en förhandsbesiktning vilket ytterligare ökade tryggheten i köpet. Vi är mycket nöjda och efter att ha gått på många visningar i Malmö under vår/sommar 2017 kan vi konstatera att Hallonqvist står för en helt annan professionalism än merparten av de konkurrerande mäklarfirmorna i Malmö. Vi ger våra varma rekommendationer Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Marcus O
    Marcus, att vi står för ”en helt annan professionalism” är starka ord. Stort tack för din tydliga återkoppling och högsta betyg.
    /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Peter L
    Peter L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Redan vid första kontakten fick jag ett stort förtroende Jennie. Hon tar tag i sakerna på ett snabbt och effektivt sätt. Försäljningen av vår lägenhet gick över våra förväntningar.
    Jag kan varmt rekommendera Hallonqvist fastighetsbyrå

Peter Lundqvist Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Peter L
    Tack Peter, för din varma rekommendation. / Jag önskar dig och din familj en trevlig helg!
    /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Martin H
    Martin H skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hej !
    Jag har fått ett mycket bra bemötande och är jätte nöjd med mäklarn. Läs mer
    2017-11-15 Håkan C svarar Martin H
    Hej Martin!

Tusen tack för din återkoppling, det var trevligt att arbeta med er.

• Ingrid R
    Ingrid R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist, har ett mycket trevligt och effektivt bemötande.
    Hon var tydlig med vad jag borde göra innan fotografering och visning.
    Kan säga att hon öppnade mina ögon över hur jag kunde förbättra mitt hem genom att rensa ut överflödiga möbler.
    Accepterade sen det jag valde att inte göra pga tidsbrist.
    Mycket klar och tydligt vision av hur fotona skulle tas och som sagt hur huset skulle förberedas.
    Jag är mycket nöjd med att jag anlitade henne och rekommenderar henne varmt.
    Ingrid Runhage Höjer Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Ingrid R
    Ingrid, det är med ett leende som jag läser din utförliga summering och starka rekommendation. Dessutom med högsta betyg. Tack snälla & trevlig helg!
    / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Klar genomgång av alla detaljer både innan, under och efter försäljningen. Väldigt duktig fotograf som tog fantastiska bilder till annonsen i samarbete med Jennie.Visningarna gick som på räls och båda närvarande mäklare gjorde ett mycket bra jobb.Träffade köparna på mäklarkontoret och där fick båda parter en grundlig genomgång av vidare process.En mycket seriös och kunnig mäklare. Läs mer
    2017-11-20 Jennie H svarar Tomas S
    Tomas, tack för förtroendet vi fick att förmedla din fastighet. Stort tack för utförlig återkoppling på utfört arbete. Det uppskattar vi verkligen. :-)
    Jag önskar dig en fortsatt fin höstvecka. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ett engagerande och förtroendeingivande bemötande och som levde upp till förväntningarna till 100%. Läs mer
    2017-11-20 Jennie H svarar Mikael H
    Tack Mikael för högsta betyg, inte illa. :-)
    Önskar dig en fortsatt fin höstvecka. / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Ann D
    Ann D skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket gott! Håkan är proffsig, tillmötesgående, trovärdig och noggrann. Läs mer
    2017-11-14 Håkan C svarar Ann D
    Hej Ann!

Tack för den fina återkopplingen.
    Önskar er lycka till med det nya boendet!

• Johan H
    Johan H skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Håkan Carlberg på Hallonqvist Fastighetsbyrå gav ett mycket professionellt och förtroendegivande bemötande,
    han hjälpte oss med vår lägenhetsförsäljning på ett strukturerat och bra sätt.
    Allt fungerade perfekt och vi kommer definitivt anlita Hallonqvist Fastighetsbyrå fler gånger. Läs mer
    2017-11-14 Håkan C svarar Johan H
    Hej Johan!

Tack för din återkoppling, det värmer verkligen.
    Ni är välkomna tillbaka!

• Ann S
    Ann S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag tycker Jennie.hallonqvist@hallonqvist.se gjorde ett jättebra jobb när hon sålde lägenheten. Hon var positiv och full med energi. Jag rekommenderar henne till vänner. Förväntan år väl uppfylld. Mycket nöjd med Jennie.hallonqvist@hallonqvist.se.v Läs mer
    2017-11-13 Jennie H svarar Ann S
    Ann stort tack för både rekommendationer och högsta betyg. Det värmer. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Susann S
    Susann S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt bra bemötande, serviceminded. Läs mer
    2017-11-13 Jennie H svarar Susann S
    Susann, tack för högsta betyg och fin summering. :-) /Önskar dig en fortsatt fin höstvecka. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Elisabeth I
    Elisabeth I skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Superbra liten mäklarbyrå på Limhamn!
    Tack Jennie och Håkan för professionell hjälp och god ’ feeling’ vid försäljningen av mammas lght.
    Elisabeth Läs mer
  • Ladislav K
    Ladislav K skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevlig mäklare med bra framtid 😉 Läs mer
    2017-09-27 Håkan C svarar Ladislav K
    Hej Ladislav!

Stort tack för återkopplingen :)
  • Hanse J
    Hanse J skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hallonqvist är bäst. Så enkelt är det. Vill man gå i mer detaljer kan man konstatera att Hallonqvist är fantastiskt duktiga på att lyfta objektet så att det ses från sin allra bästa sida. Intresset från kunderna blir då också stort. Ett mycket professionellt bemötande och perfekt ordning på alla papper ger också ett mycket gott intryck. Detta är en mäklarbyrå som vet vad dom gör. Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Hanse J
    Vilken fredag Hanse, det gör oss gott att få avsluta veckan med denna fina rekommendation. Vi bugar och tackar ödmjukt för din summering, "Hallonqvist är bäst, så enkelt är det!" . ;-) / Tack, tack och åter stort tack. Trevlig helg önskar Jennie & Håkan
  • Vigdis A
    Vigdis A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Med Jennie Hallonqvist som mäklare känns det väldigt tryggt. Proffsig och jätte trevlig. Vi uppdaterades hela tiden. Kul att samarbeta med och lära att känna. Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Vigdis A
    Tack Vigdis, för att du lämnar goda vitsord och dessutom med högsta betyg. / Stort tack & trevlig helg! Mvh Jennie Hallonqvist
  • Gösta A
    Gösta A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon gav ett positivt och förtroendefullt intryck med en gång. Fyllde oss med energi och tro att försäljningen skulle gå bra. Hon har stor yrkeskunskap och är flexibel utifrån det oväntade som kan uppstå i en process som går ut på att finna rätt köpare. Bra! Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Gösta A
    Gösta, det ger oss stor glädje att ni visar uppskattning på det sätt ni gjort. Dessutom med högsta betyg och den summering ni nu lämnar gällande utfört arbete. / Stort tack! Mvh Jennie Hallonqvist
    Gösta A, Jennie H gillar detta
  • Malin W
    Malin W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Effektiv, professionell och erfaren mäklare! Kan varmt rekommendera Jennie Hallonqvist. Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Malin W
    Malin, tack för högsta betyg och fina ord om utfört arbete. Det gör oss mycket glada. :-) /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Adela  T
    Adela  T skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Har bara positiva erfarenheter av Håkan och Hallonqvist mäklarbyrå. Allt gick smärtfritt och bra. Läs mer
    2017-08-08 Håkan C svarar Adela  T
    Tack så mycket Adela, för den fina återkopplingen. Jag hoppas att du trivs bra i Ystad.
  • Ajla S
    Ajla S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Noggrann, kvick, trygg, vass! Läs mer
    2017-08-25 Jennie H svarar Ajla S
    Ajla - det var 4 snabba. Jag tackar ödmjukast för tydlig återkoppling och högsta betyg. :-) / Trevlig helg! /Jennie Hallonqvist
  • Hans M
    Hans M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie gjorde ett starkt intryck när vi köpte vårt nya hus och blev då det självklara valet när vi skulle sälja vårt befintliga. Arbetar väldigt professionellt och effektivt. Full koll på dokumenteringen och oerhört tydlig mot både köpare och säljare i hela processen. Jennie inger en stor trygghet och vi kan inte annat än ge henne våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-08-11 Jennie H svarar Hans M
    Hasse & Linda, tack snälla för er fina återkoppling på utfört arbete, dessutom med högsta betyg, tack. Det värmer extra då vi har förmånen att möta er i ”båda leden”, både som köpare och nu även som säljare. Tack! 😊 / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Mende  T
    Mende  T skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie är verkligen något extra. Efter att man varit på många visningar känns dom flesta mäklare man stött på som om dom är där endast för att öppna dörren och ta emot bud (alltså ej speciellt pålästa om objektet dom säljer) Hallonqvist läser på om huset och håller en presentation inför alla på visningarna för att sprida informationen.skulle jag sälja igen vet jag vilken mäklare som kommer få uppdraget. Läs mer
    2017-08-03 Jennie H svarar Mende  T
    Mende, vi har ju träffat dig/er både som spekulant och som säljare, just därför blir jag extra glad när jag läser att du/ni uppskattar arbetet som vi utför. Att få göra skillnad är viktigt för oss. Jag bugar och tackar, för din fina återkoppling på utfört arbete dessutom med högsta betyg, tack. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Helt ok, första gången jag hade kontakt med mäklare. Bra bemötande!
    Har varit närvarande och hjälpt mig med de frågor jag haft.
    Så mycket nöjd med Håkan. Läs mer
    2017-08-01 Håkan C svarar Stefan L
    Tack för den fina återkopplingen, Stefan!

Håkan
  • Per-gösta I
    Per-gösta I skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie bemötte oss på ett mycket trevligt sätt och ingav ett stort förtroende.Hon genomförde sitt uppdrag på bästa tänkbara sätt,
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-08-02 Jennie H svarar Per-gösta I
    Per-Gösta, tack för högsta betyg och fin summering. Det uppskattas. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Claudia K
    Claudia K skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket bra bemötande. Levde mer än väl upp till min förväntan! Ordningsam, hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2017-08-01 Håkan C svarar Claudia K
    Tack så mycket för den fina återkopplingen, det värmer!

//Håkan
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra bemötande. Pratar kanske lite för snabbt. Läs mer
  • Tord P
    Tord P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bemötandet från medarbetarna på Hallonqvist Fastighetesbyrå har inget inget övrigt att önska. Fin service och kunniga medarbetare är signifikativt för byrån. Kan med hela vårt hjärta rekommendera den för framtida kunder. Vi fick ut det vi ville av denna försäljning. Läs mer
  • Diana I
    Diana I skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie har under försäljningen på ett trevligt och kompetent sätt informerat om hur försäljningen går till samt givit oss goda råd om hur vi på bästa sätt kan presentera
    lägenheten vid visningen.Vi känner oss mycket nöjda med det hon har utfört som vår mäklare. Så vi vill verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Robert O
    Robert O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Superproffsigt bemötande och klockren hantering av allt från analys o marknadsplan till försäljningen och den administrativa "uppgörelsen". Kan varmt rekommendera Hallonqvists till alla som behöver sälja/köpa på LImhamn med omnejd. /Robert Ohlsson Läs mer
  • Charlotte O
    Charlotte O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket professionella och engagerade. Får högsta betyg. Kan varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå! Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en kompetent, engagerad och ansvarsfull mäklare. Toppklass helt enkelt, det kan inte bli bättre. Både jag och min man är mycket nöjda med Jennie och med hela fastighetsbyrån Hallonqvist. Vi rekommenderar starkt att man tar hjälp av Hallonqvist vid försäljning av fastigheter. Läs mer
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi är extremt nöjda med vår mäklare Hallonqvist Fastighetsbyrå.

- Väldigt trevliga
    - Mycket noggranna
    - Väldigt professionella

Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Stina H
    Stina H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket kunnig och noggrann mäklare som är lätt att nå och tillgänglig!

Litar på både henne och hennes kollegor till fullo, som alla är insatta väl i objektet som säljes! Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Från början, ingav Jennie Hallonqvist förtroende. Hon är sakkunnig och otroligt mån om sina kunder. Säljprocessen som hon använder sig av, skapar inga frågetecken. Allt är klart och tydligt och man känner sig som säljare av ett objekt, helt trygg. Jag kan varmt rekommendera henne och Hallonqvist Fastighetsbyrå. Läs mer
  • Gunnel P
    Gunnel P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag fick ett utmärkt bemötande och är mer än nöjd med er mäklare och det proffsiga upplägget! Snygg broschyr och snabba svar på mina frågor via mailen.

Jag kom just på en fråga till: På planritningen av lägenheten finns "DM" för 'diskmaskin' inritat, men i detaljbeskrivningen finns kyl och frys osv uppräknat, men diskmaskinen nämns inte. Jag hoppas att den finns kvar vid inflyttningen.

Hälsningar
    Gunnel Palmer Ericsson Läs mer
    2017-03-31 Jennie H svarar Gunnel P
    Hej Gunnel!

Tack för högsta betyg och fin rekommendation.
    Givetvis ska diskmaskinen stanna kvar. :-) / Trevlig helg!!!
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hallonqvist är väldigt noga och professionella. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Eivor H
    Eivor H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ett rakt igenom positivt bemötande från första stund. Hänsynsfull och tillmötesgående. Kände mig trygg och fick svar på mina frågor. Läs mer
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt serviceminded, proffesionell och en bra upparbetad kundkrets som gav resultat i försäljningen. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en effektiv, trevlig och jordnära mäklare som har kunskapen, tydligheten och hjärtat man söker efter som kund i en mäklare som fått uppdraget, som i vårt fall, att sälja vårt älskade barndomshem. Jennie är alltid proffsig och tillmötesgående. Hon förstår vilka behov som man har som säljare och hon är lyhörd på ett sätt som är beundransvärt med hänsyn till den mängden information som hon och hennes kollegor skulle hantera i samband med vårt uppdrag. Det var inte lätt och vi är mycket nöjda och har känt oss fullständigt trygga i processen genom Jennie! Läs mer
  • Olivia R
    Olivia R skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt trevlig, samt grundlig! Läs mer
    2017-03-30 Håkan C svarar Olivia R
    Hej Olivia!

Tack ska du ha för din återkoppling.

• Bodil S
    Bodil S skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam.Fick snabba svar på frågor Läs mer
    2017-03-30 Håkan C svarar Bodil S
    Hej Bodil!

Stort tack för det fina betyget, det värmer!

• Lennart R
    Lennart R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag är helnöjd med arbetet som Jenny och Håkan gjorde vid försäljningen av vår fastighet. Seriösa, effektiva och mycket trevliga. Jag har absolut inget att klaga på utan kan varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå. Läs mer
  • Charlotta  T
    Charlotta  T skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en mycket engagerad, omsorgsfull, trevlig och seriös mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Pia H
    Pia H skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Håkan Carlberg alltid lika vänlig och hjälpsam. Inga frågor är konstiga, vi är supernöjda med försäljningen. Hambergs Läs mer
    2017-01-24 Håkan C svarar Pia H
    Hej Pia!

Stort tack för den fina återkopplingen. Det var ett nöje att jobba med er och er vackra bostad.

Med vänlig hälsning
  • Hedvig M
    Hedvig M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Extremt trevlig samt erfaren & härligt bemötande. Upplevdes mycket proffesionel vilket bidrog till att jag som köpare kände en trygghet. Läs mer
  • Isabel T
    Isabel T skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Noggrannt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-01-20 Håkan C svarar Isabel T
    Hej Isabel!

Tack för den fina återkopplingen. Jag hoppas att du trivs bra i din nya fina lägenhet :)

• Amelie M
    Amelie M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt bemötande. Påläst och serviceminded. Bara positiva åsikter från mig. Läs mer
  • Frida  E
    Frida  E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Kan inte i ord utrycka hur nöjd jag är med Hallonqvist mäklartjänst. Proffsigt och engagerat från början till slut. Inget lämnas åt slumpen. Läs mer
    2017-01-20 Jennie H svarar Frida  E
    Vi bugar och tackar för fina lovord och dessutom högsta betyg, det värmer. Tack Frida!
    / Trevlig helg!
Jennie Hallonqvist