Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Tegnérg. 58, 216 12 limhamn — Visa karta

Välkommen till oss på Hallonqvist Fastighetsbyrå!

Vi är en familjeägd mäklarbyrå som förmedlar bostäder med stort engagemang och personlig närvaro. Vi strävar inte mot att bli störst, utan satsar på kvalitét före kvantitet.

Målet för oss är alltid att både köpare och säljare ska känna sig nöjda efter genomförd affär. Vi tror det är viktigt att du som ska sälja vet vem du har att göra med och ett gott råd är att träffa några olika mäklare, ställa frågor och jämföra. Sedan bestämmer du vem du vill lämna dina nycklar till. Du som ska köpa bostad bör också vara noga med att du får all information om aktuella objekt, så att du inte får några oväntade överraskningar.

Vi svarar gärna på frågor och hjälper dig genom din bostadsaffär!

Läs vad 206 kunder tycker om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

• Daniel L
    Daniel L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Från början, ingav Jennie Hallonqvist förtroende. Hon är sakkunnig och otroligt mån om sina kunder. Säljprocessen som hon använder sig av, skapar inga frågetecken. Allt är klart och tydligt och man känner sig som säljare av ett objekt, helt trygg. Jag kan varmt rekommendera henne och Hallonqvist Fastighetsbyrå.
  • Gunnel P
    Gunnel P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag fick ett utmärkt bemötande och är mer än nöjd med er mäklare och det proffsiga upplägget! Snygg broschyr och snabba svar på mina frågor via mailen.

Jag kom just på en fråga till: På planritningen av lägenheten finns "DM" för 'diskmaskin' inritat, men i detaljbeskrivningen finns kyl och frys osv uppräknat, men diskmaskinen nämns inte. Jag hoppas att den finns kvar vid inflyttningen.

Hälsningar
    Gunnel Palmer Ericsson
    2017-03-31 Jennie H svarar Gunnel P
    Hej Gunnel!

Tack för högsta betyg och fin rekommendation.
    Givetvis ska diskmaskinen stanna kvar. :-) / Trevlig helg!!!
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hallonqvist är väldigt noga och professionella. Rekommenderar starkt.
  • Eivor H
    Eivor H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ett rakt igenom positivt bemötande från första stund. Hänsynsfull och tillmötesgående. Kände mig trygg och fick svar på mina frågor.
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt serviceminded, proffesionell och en bra upparbetad kundkrets som gav resultat i försäljningen.
  • Karin E
    Karin E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en effektiv, trevlig och jordnära mäklare som har kunskapen, tydligheten och hjärtat man söker efter som kund i en mäklare som fått uppdraget, som i vårt fall, att sälja vårt älskade barndomshem. Jennie är alltid proffsig och tillmötesgående. Hon förstår vilka behov som man har som säljare och hon är lyhörd på ett sätt som är beundransvärt med hänsyn till den mängden information som hon och hennes kollegor skulle hantera i samband med vårt uppdrag. Det var inte lätt och vi är mycket nöjda och har känt oss fullständigt trygga i processen genom Jennie!
  • Olivia R
    Olivia R skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt trevlig, samt grundlig!
    2017-03-30 Håkan C svarar Olivia R
    Hej Olivia!

Tack ska du ha för din återkoppling.

• Bodil S
    Bodil S skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam.Fick snabba svar på frågor
    2017-03-30 Håkan C svarar Bodil S
    Hej Bodil!

Stort tack för det fina betyget, det värmer!

• Lennart R
    Lennart R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag är helnöjd med arbetet som Jenny och Håkan gjorde vid försäljningen av vår fastighet. Seriösa, effektiva och mycket trevliga. Jag har absolut inget att klaga på utan kan varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå.
  • Charlotta  T
    Charlotta  T skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en mycket engagerad, omsorgsfull, trevlig och seriös mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Pia H
    Pia H skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Håkan Carlberg alltid lika vänlig och hjälpsam. Inga frågor är konstiga, vi är supernöjda med försäljningen. Hambergs
    2017-01-24 Håkan C svarar Pia H
    Hej Pia!

Stort tack för den fina återkopplingen. Det var ett nöje att jobba med er och er vackra bostad.

Med vänlig hälsning
  • Hedvig M
    Hedvig M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Extremt trevlig samt erfaren & härligt bemötande. Upplevdes mycket proffesionel vilket bidrog till att jag som köpare kände en trygghet.
  • Isabel T
    Isabel T skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Noggrannt och proffsigt bemötande.
    2017-01-20 Håkan C svarar Isabel T
    Hej Isabel!

Tack för den fina återkopplingen. Jag hoppas att du trivs bra i din nya fina lägenhet :)

MVH Håkan
  • Amelie M
    Amelie M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt bemötande. Påläst och serviceminded. Bara positiva åsikter från mig.
  • Frida  E
    Frida  E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Kan inte i ord utrycka hur nöjd jag är med Hallonqvist mäklartjänst. Proffsigt och engagerat från början till slut. Inget lämnas åt slumpen.
    2017-01-20 Jennie H svarar Frida  E
    Vi bugar och tackar för fina lovord och dessutom högsta betyg, det värmer. Tack Frida!
    / Trevlig helg!
  • Jennie  Å
    Jennie  Å skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Så glada över att vi valde Hallonqvist! Engagerade, professionella med härlig energi Vi är väldigt nöjda med hela säljprocessen och Håkan var toppen! Påläst, genuin och som vi hade förtroende för. Extra plus att man får hjälp att deklarera efter försäljning! Stort tack Håkan & Jennie!
    2017-01-19 Håkan C svarar Jennie  Å
    Stort tack Jennie för denna fina återkoppling - det värmer verkligen!

• Elias  F
    Elias  F skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket professionell och grundlig, alltid tillgänglig och villig att hjälpa till. Vi är mycket nöjda med vår bostadsförsäljning och hade gladeligen anlitat Håkan igen.
    2017-01-19 Håkan C svarar Elias  F
    Hej Elias!

Stort tack för de fina orden, det var ett nöje att arbeta med er och er fina lägenhet. Jag hoppas allt är väl och att ni trivs bra i er nya. :)

• Stefan G
    Stefan G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra påläst om objektet och ett bra bemötande.
    Behöver träna på sin säljteknik då vissa frågor inte passar sig att ställa intressenter bland övriga intressenter.
    Då vi även tagit in offert från Hallonqvist för att sälja vårt objekt upplevde vi att fokus låg väldigt mycket det negativa i området och inte att man lyfter fokus till det som är bra och som säljer. Detta kan även ha varit en säljteknik som inte passade oss.
    För vidare utveckling så bör Hallonqvist Fastighetsbyrå digitaliseras mer, börja använda sig utav sms vid budgivning då det finns en risk att budgivning stannar av.
    Personligen tror jag att långa budgivningsprocesser får köpare att tänka till och stanna av i sin budgivning då det inte är nyhetens behag längre med objektet.

Kan mycket väl rekommendera Hallonqvist om du skall köpa, mer tveksam att anlita som säljare av objektet pga. ovan nämnt.
    2017-01-18 Jennie H svarar Stefan G
    Tack för att du tagit dig tid att återkoppla. Det var synd att jag inte fick tillfälle att träffa dig när jag var och tittade på ert fina hus. Än en gång, stort tack för den fina responsen som ni mailade över till mig innan julhelgerna: ” Vi har varit supernöjda med dig som mäklare i de två husköpen vi gjort!” det värmer verkligen.
    / Jag önskar er en god fortsättning på det nya året och lycka till i er nya bostad.
    // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Stig A
    Stig A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Helt nöjd med det bemötande jag fått av mäklaren Jennie Hallonqvist på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2017-01-18 Jennie H svarar Stig A
    Tack för fin återkoppling Stig. / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Stig A
    Stig A skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Håkan Carlberg har enligt min bedömning fullgjort sitt mäklaruppdrag utan anmärkning.
    2017-01-17 Håkan C svarar Stig A
    Hej Stig!

Stort tack för din återkoppling, det värmer.

• Alexander G
    Alexander G skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Han var trevlig och var tillgänglig och var professionell i sitt kundbemötande.
    2017-01-17 Håkan C svarar Alexander G
    Hej Alexander!

Stort Tack för din återkoppling, hoppas att du trivs bra i din lägenhet.

• Lars G
    Lars G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Energi, positiv, öppen attityd och starka personligheter
    2017-01-18 Jennie H svarar Lars G
    Lars, tack för topp-betyg och tydlig återkoppling. Det värmer. :-) / Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Per-henrik  C
    Per-henrik  C skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket professionell och noggrann. Ett vänligt bemötande vid samtliga tillfällen/kontakter.
    2016-08-30 Jenny A svarar Per-henrik  C
    Stort tack för er återkoppling Per-Henrik. Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi köpte vårt boende via Hallonqvist, Håkan gav oss ett professionellt bemötande under hela processen. Trevlig och familjär mäklare!
    2016-08-30 Håkan C svarar Sebastian T
    Tack för din återkoppling, Sebastian.

Jag hoppas att ni trivs bra i Malmö och i er nya lägenhet :)

Med vänlig hälsning
  • Robin  C
    Robin  C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Utmärkt bemötande och riktigt bra personlig service.
    2017-01-18 Jennie H svarar Robin  C
    Robin, stort tack för högsta betyg, tack även för din fina respons. / Det uppskattas! / Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Anders  L
    Anders  L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie och Håkan bemötte mig väldigt professionellt och gav mig råd och hjälpte mig lösa de problem som uppstod under försäljningen.
    Varmt rekommenderade.
    2017-01-18 Jennie H svarar Anders  L
    Anders högsta betyg, vi tackar för detta!
    Jag och Håkan uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla med hur du som säljare upplevde försäljningsprocessen. / Tusen tack!
    // Mvh Jennie Hallonqvist
  • Hanna-beata  C
    Hanna-beata  C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag upplevde Jennie och Håkan som väldigt professionella, noggranna och kommunikativa. Jag är väldigt nöjd med deras arbete som mäklare.
  • Klas-göran  W
    Klas-göran  W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon är skicklig,bra känsla o snabb.
    2017-01-18 Jennie H svarar Klas-göran  W
    Klas-Göran, tack för klar och tydlig återkoppling, dessutom med hösta betyg. /Tack!!!
    // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Majid S
    Majid S skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon var jätte trevligt och snäll.
    Hon hade ett gott samarbete med oss och säljare.
    2016-08-29 Jenny A svarar Majid S
    Tack själv för ett gott samarbete Majid.
  • Per D
    Per D skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket bra förberedd vid första möte. Helt professionell i sin yrkesutövning. Väl genomför styling och presentation av lägenheten. Bra uppfattning av värdet på lägenheten och mycket väl granskning av omgivande objekt inför försäljningen. Mycket bra dokumentation av förättningen

Helt enkelt - strålande
  • Kent B
    Kent B skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    All kontakt med samtlig personal var vänlig, professionell och gav mig en känsla av att vara i trygga händer under min bostadsaffär. Kan varmt rekommendera dem för deras noggrannhet och vänliga bemötande.
    2016-08-26 Håkan C svarar Kent B
    Tack så mycket för din återkoppling, Kent.

Vi hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet. :)

Håkan på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
  • Kristoffer  B
    Kristoffer  B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag köpte min lägenhet av Jennie för nio år sedan och valde Hallonqvist för försäljningen. Jennie och hennes personal är engagerade, lyhörda och kunniga och jag var lika nöjd både som köpare och om säljare. Jag är mycket nöjd med allt från informationsinsamling till prospekt fram till erbjudande om hjälp med deklaration efter avslutad affär.
    2017-01-18 Jennie H svarar Kristoffer  B
    Kristoffer, det är inte alltid vi får möjlighet att möta våra kunder som både köpare och säljare. Men det är givetvis extra kul när du som köpare återkommer som säljare. Tusen tack för du tagit dig tid att återkoppla och dessutom med högsta betyg. / Tack!
    // Mvh Jennie Hallonqvist
  • Lena S
    Lena S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Engagerad och noggrann. Tog sig tid. Personlig.
  • Sten L
    Sten L skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hej,
    Från dag 1 och första träffen med Håkan Carlberg har det varit förstklassig service och dito hantering av allt som haft att göra med försäljningen av vår fina lägenhet. Allt har med råge motsvarat våra förväntningar. Detta trots att Håkan är ganska ny som fastighetsmäklare och därför saknar längre erfarenhet. Han har en gyllene framtid inom mäkleriet och önskas all tänkbar framgång.
    Allt det positiva sagt om Håkan ovan gäller även för Jennie Hallonqvist, som var assisterande mäklare till Håkan under försäljningsprocessen. Vi kan därför varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå AB till alla som står inför en fastighetsaffär, stor som liten. De förtjänar 5 stjärnor för sitt arbete och engagemang.
    Vänliga hälsningar från Sten Arne och Maiken.
    2016-09-02 Håkan C svarar Sten L
    Hej Sten Arne och Maiken!

Stort tack för lovorden, det uppskattar vi verkligen!

Hoppas att ni trivs bra i er lägenhet.

Håkan på Hallonqvist
  • Carina  M
    Carina  M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hej, det första intrycket var både proffsigt och mycket trevligt
    . Det resulterade i att jag anlitade mig utav Jenny och
    Teamet
    Hsllonqvist 2ggr.fördt vid försäljning
    Utav min fars borätt. Sedan min egen. Jag har kände att de lyssnade på mina önskemål, och vi hade ett fantastiskt gott samarbete. Jag är också mycket nöjd med deras fotografi bilder, de verkligen fram hävde all min egen styling, och allt vackert blev tydligt i bild inför försäljningen. Deras noggrannhet med pappers arbetet och uppföljning inför min deklaration uppskattas också! Jag tycker att detta klart visar att de tycker om sitt arbete, och visar upp ett proffsigt resultat i med en mycket nöjd kund. Mvh Carina på millar
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Kort, koncis och saklig. Uppskattar det!
    2016-08-25 Jennie H svarar Johnny W
    Johnny, jag bugar och tack för din respons och dessutom högsta betyg. /Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Sarah  S
    Sarah  S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Fantastisk! Tryg oplevelse at sælge via hallonqvist. Kompetente og dygtige mæglere. Meget entusiastiske, og vigtigst af alt, de tror på det de laver!
    2016-08-26 Jennie H svarar Sarah  S
    Sarah, tack för responsen du ger oss och dessutom högsta betyg. :-) / Vi önskar dig en fortsatt fin fredag och en trevlig helg. // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist & Jenny Ahlbin
  • Eva L
    Eva L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Det är 3e gången vi anlitar Hallonqvists. Uppskattar deras upplägg och noggranna genomgång inför försäljningen. Uppskattar deras ärlighet och uppriktighet. Uppskattar att de löpande håller oss informerade. Uppskattar deras val av Malmös bästa fotografer (min subjektiva åsikt). Uppskattar deras energi och envishet. Uppskattar att de leder oss tryggt genom hela säljprocessen. Tack Jennie och Jenny.
    2016-08-25 Jennie H svarar Eva L
    Eva, tack för fantastisk och utförlig återkoppling på vårt utförda arbete med bästa betyg. Det värmer!
    Vi tar dessa fina ord med oss resten av veckan… / Jennie & Jenny.
  • Bengt-göran  L
    Bengt-göran  L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Noggrann, påläst och samvetsgrann.
    Trevlig och tillmötesgående utan fjäsk.
    Duktiga medarbetare och samarbetspartners.
    Har allt som borgar för ett väl genomfört uppdrag.
    Vilket det också blev.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra och påläst
    .......................................................................
    2016-08-25 Håkan C svarar Fredrik S
    Tack för din återkoppling, Fredrik.

• Karin  S
    Karin  S skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket bra och engagerad! Rekommenderar Hallonqvist!
    2016-08-25 Håkan C svarar Karin  S
    Tack för återkopplingen och de fina orden!

• Anders B
    Anders B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Allt mycket bra fram tills det dök upp en flyer på vårt område som var helt ok (då vi godkänt att Hallonqvist fick ha oss som referensobjekt men att INGA priser skulle vara angivna.)På flyern var det dock angivet vilket pris som vi fick och detta är vi och den nya ägaren absolut inte tillfreds med.
    Tänk på detta i framtiden, vad jag som säljare har fått eller vad köparen har betalt är en sak mellan dom.
    2016-08-25 Jennie H svarar Anders B
    Tack för din återkoppling Anders. Det glädjer oss att ni känner att allt har gått mycket bra. 
    Vi känner precis som ni att vi har haft en intensiv och en mycket bra process, från det att vi träffades första gången på vårt kontor onsdagen den 27 juli fram tills att vi skrev kontrakt 14 dagar efter.
    Det finns en anledning till att vi frågar er parter om det är ok att vi har förmedlingsprocessen av er bostad som en referens. Ni känner oss väl vid detta laget och ni vet ju att vi inte vill att något blir fel. Vi har ingen notering om att ni önskat att köpeskillingen skulle vara hemlig. Vi ber innerligt om ursäkt för att vi missat detta.
    Vi önskar er en fortsatt fin och solig torsdag! / Jennie & Jenny.
  • Ingmari S
    Ingmari S skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    professionell, lyhörd, vänlig och kunnig.
    2016-08-27 Jenny A svarar Ingmari S
    Tack för fina ord Ingmari! Och högsta betyg!
  • Lisbeth M
    Lisbeth M skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket trevlig och serviceminde, överträffa mina förväntningar på mäklare.
    2016-03-14 Håkan C svarar Lisbeth M
    Hej Lisbeth!

Tack för din återkoppling, det skall jag ta med mig in i kommande affärer.
    Önskar dig en trevlig vecka!

MVH Håkan
  • Anders B
    Anders B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt engagerat och bra bemötande. Hallonqvist känns gediget och viljan att utföra arbetet till allas bästa känns äkta och bra. Prismässigt lite i överkant kan jag tycka men detta var å andra sidan mitt första uppdrag som säljare. Min egen ouppmärksamhet gjorde att någon förhandling aldrig skedde. Stort plus försnygga bra prospekt och en mycket engagerad bra kommunikation .
  • Christian R
    Christian R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    mycket nöjda med allt från bemödande till försäljning av lägenheten.
    Rekommenderas till det allra bästa
  • Karin O
    Karin O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Snabb, engagerad, orädd för arbete, positivt säljande i annons och möte med köpare.
  • Viveca R
    Viveca R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie är engagerad och kunnig. Det är ordning och reda och hon driver processen framåt mot målet - en affär till rätt pris för både säljare och köpare. Frånsett en del synpunkter på presentationsmaterial är jag mycket nöjd.
  • Peter O
    Peter O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi har nu använt Hallonqvist för att sälja tre hus. Först ett för fem år sedan och sedan ett under 2015 och senast vårt eget i början av 2016.
    Vid den senaste försäljningen hade vi flera mäklare som vi valde mellan, men vi var överens när vi satsade på Hallonquist. Och vi blev inte besvikna.
    Av bara farten sålde de också min systers lägenhet – som tre mäklare tidigare misslyckats med att sälja.
    Deras prospekt är inte lika tjusiga som andras – men deras energi och professionalism krossar all konkurrens.
    2016-03-07 Jennie H svarar Peter O
    Peter, stort tack för din utförliga summering av utfört arbete. Vi blir glada av att läsa att ni värderar det som vi känner är viktigast i förmedlingsarbetet. Att vi dessutom "krossar all konkurrens" det är bara att buga och tacka för den fina slutsatsen.
    Återkopplingen vi fått av dig ang. prospektet har vi tagit till oss och åtgärdat, något annat kan vi inte göra när det kommer ifrån en expert. /Vänligen Jennie Hallonqvist
    Jennie H, Jenny A gillar detta
  • Gun J
    Gun J skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket trevligt bemötande, hjälpsamma och proffsiga. Påläst och kunnig.
    2016-03-07 Håkan C svarar Gun J
    Hej Gun!

Tack för de fina orden, jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet.

Jennie Hallonqvist
Björn Hallonqvist