Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
Rekommenderat företag 2016 - Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
Rekommenderat företag 2015 - Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Tegnérg. 58, 216 12 limhamn — Visa karta

Hallonqvist fastighetsbyrå är ett familjeägt företag som förmedlar bostadsrätter och fastigheter. För oss är varje förmedling unik och vi har alltid ett stort engagemang i varje affär.

Läs vad 189 kunder tycker om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

• Ann-christin M
    Ann-christin M skrev om Jenny Ahlbin en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ett jätte bra bemötande
    Kände att jenny tog väl hand om mig och alla mina frågor
    Allt skötes väldigt bra och kommunikationen fungerade utmärkt
    En mycket duktig mäklare och ett superbra service
    2016-09-05 Jenny A svarar Ann-christin M
    Hej Anki och stort tack för din fina återkoppling. Vi hörs och ses snart igen.
  • Lars G
    Lars G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Energi, positiv, öppen attityd och starka personligheter
  • Per-henrik  C
    Per-henrik  C skrev om Jenny Ahlbin en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket professionell och noggrann. Ett vänligt bemötande vid samtliga tillfällen/kontakter.
    2016-08-30 Jenny A svarar Per-henrik  C
    Stort tack för er återkoppling Per-Henrik. Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi köpte vårt boende via Hallonqvist, Håkan gav oss ett professionellt bemötande under hela processen. Trevlig och familjär mäklare!
    2016-08-30 Håkan C svarar Sebastian T
    Tack för din återkoppling, Sebastian.

Jag hoppas att ni trivs bra i Malmö och i er nya lägenhet :)

Med vänlig hälsning
  • Robin  C
    Robin  C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Utmärkt bemötande och riktigt bra personlig service.
  • Anders  L
    Anders  L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie och Håkan bemötte mig väldigt professionellt och gav mig råd och hjälpte mig lösa de problem som uppstod under försäljningen.
    Varmt rekommenderade.
  • Hanna-beata  C
    Hanna-beata  C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag upplevde Jennie och Håkan som väldigt professionella, noggranna och kommunikativa. Jag är väldigt nöjd med deras arbete som mäklare.
  • Klas-göran  W
    Klas-göran  W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon är skicklig,bra känsla o snabb.
  • Majid S
    Majid S skrev om Jenny Ahlbin en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon var jätte trevligt och snäll.
    Hon hade ett gott samarbete med oss och säljare.
    2016-08-29 Jenny A svarar Majid S
    Tack själv för ett gott samarbete Majid.
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Jenny Ahlbin en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jenny är mycket professionell och kunnig. Med en utmärkt kundförståelse tillsammans med ett organiserat och systematiskt arbetssätt skapar Jenny ett mycket stort förtroende. Vi vill ge Jenny våra allra bästa rekommendationer.

Paulina och Jonas
    2016-08-27 Jenny A svarar Jonas G
    Stort tack Paulina och Jonas för er respons och rekommendation och dessutom högsta betyg.
  • Per D
    Per D skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket bra förberedd vid första möte. Helt professionell i sin yrkesutövning. Väl genomför styling och presentation av lägenheten. Bra uppfattning av värdet på lägenheten och mycket väl granskning av omgivande objekt inför försäljningen. Mycket bra dokumentation av förättningen

Helt enkelt - strålande
  • Kent B
    Kent B skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    All kontakt med samtlig personal var vänlig, professionell och gav mig en känsla av att vara i trygga händer under min bostadsaffär. Kan varmt rekommendera dem för deras noggrannhet och vänliga bemötande.
    2016-08-26 Håkan C svarar Kent B
    Tack så mycket för din återkoppling, Kent.

Vi hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet. :)

Håkan på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
  • Kristoffer  B
    Kristoffer  B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag köpte min lägenhet av Jennie för nio år sedan och valde Hallonqvist för försäljningen. Jennie och hennes personal är engagerade, lyhörda och kunniga och jag var lika nöjd både som köpare och om säljare. Jag är mycket nöjd med allt från informationsinsamling till prospekt fram till erbjudande om hjälp med deklaration efter avslutad affär.
  • Lena S
    Lena S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Engagerad och noggrann. Tog sig tid. Personlig.
  • Sten L
    Sten L skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hej,
    Från dag 1 och första träffen med Håkan Carlberg har det varit förstklassig service och dito hantering av allt som haft att göra med försäljningen av vår fina lägenhet. Allt har med råge motsvarat våra förväntningar. Detta trots att Håkan är ganska ny som fastighetsmäklare och därför saknar längre erfarenhet. Han har en gyllene framtid inom mäkleriet och önskas all tänkbar framgång.
    Allt det positiva sagt om Håkan ovan gäller även för Jennie Hallonqvist, som var assisterande mäklare till Håkan under försäljningsprocessen. Vi kan därför varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå AB till alla som står inför en fastighetsaffär, stor som liten. De förtjänar 5 stjärnor för sitt arbete och engagemang.
    Vänliga hälsningar från Sten Arne och Maiken.
    2016-09-02 Håkan C svarar Sten L
    Hej Sten Arne och Maiken!

Stort tack för lovorden, det uppskattar vi verkligen!

Hoppas att ni trivs bra i er lägenhet.

Håkan på Hallonqvist
  • Carina  M
    Carina  M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hej, det första intrycket var både proffsigt och mycket trevligt
    . Det resulterade i att jag anlitade mig utav Jenny och
    Teamet
    Hsllonqvist 2ggr.fördt vid försäljning
    Utav min fars borätt. Sedan min egen. Jag har kände att de lyssnade på mina önskemål, och vi hade ett fantastiskt gott samarbete. Jag är också mycket nöjd med deras fotografi bilder, de verkligen fram hävde all min egen styling, och allt vackert blev tydligt i bild inför försäljningen. Deras noggrannhet med pappers arbetet och uppföljning inför min deklaration uppskattas också! Jag tycker att detta klart visar att de tycker om sitt arbete, och visar upp ett proffsigt resultat i med en mycket nöjd kund. Mvh Carina på millar
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Kort, koncis och saklig. Uppskattar det!
    2016-08-25 Jennie H svarar Johnny W
    Johnny, jag bugar och tack för din respons och dessutom högsta betyg. /Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Sarah  S
    Sarah  S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Fantastisk! Tryg oplevelse at sælge via hallonqvist. Kompetente og dygtige mæglere. Meget entusiastiske, og vigtigst af alt, de tror på det de laver!
    2016-08-26 Jennie H svarar Sarah  S
    Sarah, tack för responsen du ger oss och dessutom högsta betyg. :-) / Vi önskar dig en fortsatt fin fredag och en trevlig helg. // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist & Jenny Ahlbin
  • Eva L
    Eva L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Det är 3e gången vi anlitar Hallonqvists. Uppskattar deras upplägg och noggranna genomgång inför försäljningen. Uppskattar deras ärlighet och uppriktighet. Uppskattar att de löpande håller oss informerade. Uppskattar deras val av Malmös bästa fotografer (min subjektiva åsikt). Uppskattar deras energi och envishet. Uppskattar att de leder oss tryggt genom hela säljprocessen. Tack Jennie och Jenny.
    2016-08-25 Jennie H svarar Eva L
    Eva, tack för fantastisk och utförlig återkoppling på vårt utförda arbete med bästa betyg. Det värmer!
    Vi tar dessa fina ord med oss resten av veckan… / Jennie & Jenny.
  • Bengt-göran  L
    Bengt-göran  L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Noggrann, påläst och samvetsgrann.
    Trevlig och tillmötesgående utan fjäsk.
    Duktiga medarbetare och samarbetspartners.
    Har allt som borgar för ett väl genomfört uppdrag.
    Vilket det också blev.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra och påläst
    .......................................................................
    2016-08-25 Håkan C svarar Fredrik S
    Tack för din återkoppling, Fredrik.

MVH Håkan Carlberg
  • Karin  S
    Karin  S skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket bra och engagerad! Rekommenderar Hallonqvist!
    2016-08-25 Håkan C svarar Karin  S
    Tack för återkopplingen och de fina orden!

MVH Håkan Carlberg
  • Anders B
    Anders B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Allt mycket bra fram tills det dök upp en flyer på vårt område som var helt ok (då vi godkänt att Hallonqvist fick ha oss som referensobjekt men att INGA priser skulle vara angivna.)På flyern var det dock angivet vilket pris som vi fick och detta är vi och den nya ägaren absolut inte tillfreds med.
    Tänk på detta i framtiden, vad jag som säljare har fått eller vad köparen har betalt är en sak mellan dom.
    2016-08-25 Jennie H svarar Anders B
    Tack för din återkoppling Anders. Det glädjer oss att ni känner att allt har gått mycket bra. 
    Vi känner precis som ni att vi har haft en intensiv och en mycket bra process, från det att vi träffades första gången på vårt kontor onsdagen den 27 juli fram tills att vi skrev kontrakt 14 dagar efter.
    Det finns en anledning till att vi frågar er parter om det är ok att vi har förmedlingsprocessen av er bostad som en referens. Ni känner oss väl vid detta laget och ni vet ju att vi inte vill att något blir fel. Vi har ingen notering om att ni önskat att köpeskillingen skulle vara hemlig. Vi ber innerligt om ursäkt för att vi missat detta.
    Vi önskar er en fortsatt fin och solig torsdag! / Jennie & Jenny.
  • Louise  H
    Louise  H skrev om Jenny Ahlbin en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi sålde vårt hus med Jenny på Hallonqvist efter rekommendationer från vänner och kunde inte varit nöjdare! Proffsigt och engagerat bemötande från första mötet vilket gjorde att vi inte tvekade en sekund på att gå vidare. Enormt bra öga för detaljer, tips och råd på hur vi kunde förbereda för fotografering och visning och supertrevlig! Vi var bortresta under de första visningarna och fick fantastisk återkoppling på intressenter via mail och telefon. Vi rekommenderar Jenny och Hallonqvist varmt!
    2016-08-27 Jenny A svarar Louise  H
    Tack för dom fina orden Louise och Hans.
  • Ingmari S
    Ingmari S skrev om Jenny Ahlbin en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    professionell, lyhörd, vänlig och kunnig.
    2016-08-27 Jenny A svarar Ingmari S
    Tack för fina ord Ingmari! Och högsta betyg!
  • Lisbeth M
    Lisbeth M skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket trevlig och serviceminde, överträffa mina förväntningar på mäklare.
    2016-03-14 Håkan C svarar Lisbeth M
    Hej Lisbeth!

Tack för din återkoppling, det skall jag ta med mig in i kommande affärer.
    Önskar dig en trevlig vecka!

MVH Håkan
  • Anders B
    Anders B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt engagerat och bra bemötande. Hallonqvist känns gediget och viljan att utföra arbetet till allas bästa känns äkta och bra. Prismässigt lite i överkant kan jag tycka men detta var å andra sidan mitt första uppdrag som säljare. Min egen ouppmärksamhet gjorde att någon förhandling aldrig skedde. Stort plus försnygga bra prospekt och en mycket engagerad bra kommunikation .
  • Christian R
    Christian R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    mycket nöjda med allt från bemödande till försäljning av lägenheten.
    Rekommenderas till det allra bästa
  • Karin O
    Karin O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Snabb, engagerad, orädd för arbete, positivt säljande i annons och möte med köpare.
  • Viveca R
    Viveca R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie är engagerad och kunnig. Det är ordning och reda och hon driver processen framåt mot målet - en affär till rätt pris för både säljare och köpare. Frånsett en del synpunkter på presentationsmaterial är jag mycket nöjd.
  • Peter O
    Peter O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi har nu använt Hallonqvist för att sälja tre hus. Först ett för fem år sedan och sedan ett under 2015 och senast vårt eget i början av 2016.
    Vid den senaste försäljningen hade vi flera mäklare som vi valde mellan, men vi var överens när vi satsade på Hallonquist. Och vi blev inte besvikna.
    Av bara farten sålde de också min systers lägenhet – som tre mäklare tidigare misslyckats med att sälja.
    Deras prospekt är inte lika tjusiga som andras – men deras energi och professionalism krossar all konkurrens.
    2016-03-07 Jennie H svarar Peter O
    Peter, stort tack för din utförliga summering av utfört arbete. Vi blir glada av att läsa att ni värderar det som vi känner är viktigast i förmedlingsarbetet. Att vi dessutom "krossar all konkurrens" det är bara att buga och tacka för den fina slutsatsen.
    Återkopplingen vi fått av dig ang. prospektet har vi tagit till oss och åtgärdat, något annat kan vi inte göra när det kommer ifrån en expert. /Vänligen Jennie Hallonqvist
    Jennie H, Jenny A gillar detta
  • Gun J
    Gun J skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket trevligt bemötande, hjälpsamma och proffsiga. Påläst och kunnig.
    2016-03-07 Håkan C svarar Gun J
    Hej Gun!

Tack för de fina orden, jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet.

Håkan
  • Karin O
    Karin O skrev om Jenny Ahlbin en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag är mycket nöjd med hennes engagerade entusiastiska bemötande. Sälj proceduren skedde i fantastiskt rask takt. Inget bemödande kändes svårt eller tröttande från fotografering med viss styling till visningar av huset.
    2016-08-27 Jenny A svarar Karin O
    Stort tack för dom fina orden Karin!
  • Anne S
    Anne S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hög ambitionsnivå både mot köpare och säljare. Personlig kontakt utan att falla in i den klassiska säljarstereotypen. Tydligt och professionellt!
  • Annika O
    Annika O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bara positivt att säga! Mycket tillmötesgående och bra service!
    2016-03-06 Jennie H svarar Annika O
    Annika, tack snälla för fin summering och högsta betyg, det uppskattas. / Jennie Hallonqvist
    Jennie H gillar detta
  • Theresa O
    Theresa O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Professionellt, effektivt, positiv attityd, god målbild, som smittade av sig på mig själv.
  • Peggy E
    Peggy E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Tydlig information, bra uppföljning och mycket bra service.
  • Yngve L
    Yngve L skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi har varit på en del visningar nu, och Hallonqvist är utan diskussion våra favorit-mäklare här i Malmö så långt. Jag undrar mig över hur lite intresserade vissa andra mäklare är över att berätta om husen, så det är härligt att få se så bra förberedning som de gör. Vi har redan noterat ned det i fall vi skal sälja någonting en gång i framtiden. De gör ett jättebra jobb!
  • Peter O
    Peter O skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    När våra föräldrars hus efter 54 år skulle säljas, så fanns det väldigt mycket att tänka på. Jenny och Jennie ledde oss mycket professionellt genom hela processen, som slutade med att både köparna och vi som säljare kände oss väl omhändertagna. Hallonqvist var noga med att allt skulle vara tydligt och klart och att alla skulle vara nöjda.
  • Richard B
    Richard B skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Tre arbetsdagar efter att Jenny och Håkan fick uppdraget, var huset besiktigat, beskrivet i ord och bild, utlagt på digitala medier och första spekulanten inbokad till visning. Vilket engagemang! Vilken effektivitet och fart! Därtill med högsta precision och kvalitet! Sedan följde en rad visningar med utmärkt återkoppling och vips var huset sålt. Köparen var bästa tänkbara med tanke på kontraktsvillkor. Jag är helnöjd! Varför kan man bara ge fem poäng?
  • Max L
    Max L skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Efter att ha haft ett par olika mäklare för att kolla på lägenheten så fastnade jag och min sambo för Håkan då det kändes kanon efter första mötet. Han var väl förberedd och mycket trevlig. Vi fick bra tips inför fotografering och han var alltid lätt att nå på telefon. Lägenheten såldes snabbt och jag kan absolut rekommendera Håkan som mäklare!
    2015-10-08 Håkan C svarar Max L
    Hej Max!

Tack för din fina återkoppling, det var ett nöje att få arbeta med er och er fina bostad.

Med vänliga hälsning
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Jenny Ahlbin en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande.
    2016-08-27 Jenny A svarar Christian Ö
    Tack för er respons och högsta betyg Christian!
  • Ebba K
    Ebba K skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Håkan har varit jätte hjälpsam och trevlig på alla sätt och viss :)
    2015-10-08 Håkan C svarar Ebba K
    Hej Ebba!

Tack för de fina orden. Hoppas att du trivs i din nya bostad :)

• Lina G
    Lina G skrev om Jenny Ahlbin en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra. Proffsigt och varmt bemötande.
    2016-08-27 Jenny A svarar Lina G
    Tack för responsen och för högsta betyg!
  • Catarina D
    Catarina D skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag vill tacka Jennie och Jenni på Hallonqvist mäklarbyrå. Ett fantastiskt engagemang, kunskap, planering, goda råd och otroligt professionella! Jag hjälpte min mamma sälja sitt hus i Rosenvång och tog hjälp av Hallonqvist. Kunde inte varit mer nöjd. Önskar dom fanns i Stockholm när jag skall sälja där själv
  • Markus S
    Markus S skrev om Jenny Ahlbin en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket bra mottagande. Vi kan rekommendera Hallonqvist.
    2016-08-27 Jenny A svarar Markus S
    Tack för rekommendationen Markus!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie var väldigt engagerad som mäklare och hade även bra idéer kring inredning och möblering inför fotografering. Tycker även att Jennies upplägg kring budgivningsprocessen är bra, vilket kan vara viktigt vid en försäljning. Totalt sett mycket nöjd.
    Jennie H gillar detta
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en mycket kompetent mäklare med djup och bred kunskapsbas som skapar trygghet och ger hög servicekänsla.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie, är en energisk trevlig och målinriktat mäklare som gör ett grundligt och väldigt seriöst arbete med sitt team.
  • Anders G
    Anders G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt nöjd. Vi gick mycket på teamets energi och fokus på detaljer. Där flera mäklare tycktes missa vad vi kände var "poängen" med vår lägenhet, valde Hallonquist att lägga kraft och fokus.

Resultatet blev en snygg och snabb försäljning.
Jennie Hallonqvist
Jenny Ahlbin