Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Tegnérg. 58, 216 12 limhamn — Visa karta

Välkommen till oss på Hallonqvist Fastighetsbyrå!

Vi är en familjeägd mäklarbyrå som förmedlar bostäder med stort engagemang och personlig närvaro. Vi strävar inte mot att bli störst, utan satsar på kvalitét före kvantitet.

Målet för oss är alltid att både köpare och säljare ska känna sig nöjda efter genomförd affär. Vi tror det är viktigt att du som ska sälja vet vem du har att göra med och ett gott råd är att träffa några olika mäklare, ställa frågor och jämföra. Sedan bestämmer du vem du vill lämna dina nycklar till. Du som ska köpa bostad bör också vara noga med att du får all information om aktuella objekt, så att du inte får några oväntade överraskningar.

Vi svarar gärna på frågor och hjälper dig genom din bostadsaffär!

Läs vad 269 kunder tycker om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

• 2019-04-23

Jeanette B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Har sålt en bostadsrätt. Blev mycket trevligt bemött, fick snabb information och mina förväntningar jag hade blev väl uppfyllda.
    Kan varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå AB vidare på mäklaruppdrag. Läs mer
  • Josefine C

2019-04-23

Josefine C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Supertrevliga och duktiga mäklare både Jennie och Claudia.
    Har både köpt och sålt bostad genom dem. Läs mer
  • 2019-04-18

Finn H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    År 2015-2016 letade vi hus i Malmö och var således på väldigt många visningar innan vi till slut hittade vår nuvarande bostad. Bland alla mäklare vi träffade så var det en som varje gång skiljde ut sig från mängden: Jennie Hallonqvist. Hennes noggranna genomgångar av bostäderna hon sålde visade på stor kunskap om husen, och hon gav ett förtroendegivande, ärligt och professionellt intryck.

Därför lade vi hennes namn på minnet och tänkte att om vi någon gång skulle sälja vårt eget hus så var det definitivt Hallonqvist vi skulle kontakta. Och detta gjorde vi när vi sålde vårt hus, och efter att nu hela processen är färdig så gjorde vi ett helt rätt val. Både Jennie och Claudia var oerhört kompetenta, noggranna, tillgängliga, ärliga och transparenta, viket gjorde att vi kände oss trygga hela processen, från uppstart, till fotografering, till visning, till budgivning, och slutligen till kontraktskrivning. Därför kan jag varmt rekommendera Hallonqvist till alla som tänker sälja bostad i Malmö. Läs mer
  • 2019-04-17

Elisabeth L skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Köpt hus i Falsterbo. Kändes som om hon saknade erfarenhet satt och läste innatill dvs hade högläsning för oss. Bemötandet var helt ok. Läs mer
  • 2019-04-17

Carin M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Har köpt en bostadsrätt av Jennie. Hon hade ett proffsigt erfaret bemötande och jag hade själv kunnat anlita henne vid en försäljning i framtiden. Läs mer
  • 2019-04-16

Gun-Britt U skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Samarbetet med Jennie och Håkan fungerade väldigt bra från första början. De är mycket professionella och effektiva. Dokumentationen är också utmärkt och jag kan varmt rekommendera dem.
    Gun-Britt U Läs mer
  • Margarita P

2018-12-13

Margarita P skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi hade det stora nöjet att med Håkan och Claudia på Hallonqvist få vår lägenhet förmedlad på bästa möjliga sätt.
    Från vårt första möte till såld bostad har vi fått förstklassig service med omedelbar återkoppling vid varje händelse.
    De gjorde försäljningsprocessen rolig att få vara en del av.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-12-14 Björn H svarar Margarita P
    Tack för den fina återkopplingen! Det värmer lite extra denna kalla fredag. Vi önskar er en god jul och ett gott nytt år!
    Hälsningar Håkan och Claudia
  • 2018-11-27

Johan L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi har sålt en bostadsrätt storlek större.
    Vi blev från första början bemötta på ett väldigt professionellt och engagerat sätt på en väldigt personlig nivå.
    Vi blev imponerade av engagemanget och effektiviteten i processen där vi tyckte att storleken på firman gjorde att alla var involverade.
    Tillsammans gjorde detta att vi fick ett väldigt bra pris för vår bostad. Läs mer
  • Joakim W

2018-11-10

Joakim W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag sålde min bostadsrätt i Slottstaden med hjälp av Hallonqvist Fastighetsbyrå och jag kan verkligen rekommendera byrån och Jennie. Jennie har ett fantastiskt engagemang och brinner verkligen för sitt jobb. Jag kommer att kontakta Jennie även vid framtida försäljningar. Läs mer
    2018-11-13 Jennie H svarar Joakim W
    Joakim, stort tack för tydlig återkoppling och dessutom med högsta betyg. Det värmer. / Mvh Jennie Hallonqvist
  • 2018-11-07

Pia O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi sålde vår villa genom Jennie Hallonqvist som genomförde försäljningsuppdraget på ett mycket proffsigt, effektivt och samtidigt lyhört sätt. Det var uppenbart att exponeringen mot marknaden var hög och att många seriösa spekulanter nåddes. Vi uppskattade särskilt Jennies noggrannhet, tydlighet och gedigna kunskaper om allt från byggnadskonstruktion till fastighetsjuridik. Vi uppskattade även de samarbetspartners som hon förmedlade kontakt med. Vi är mycket nöja med hela processen och kan varmt rekommendera Hallonqvist för framtida försäljningsprocesser. Läs mer
    2018-11-13 Jennie H svarar Pia O
    Pia, tack för din utförliga återkoppling. Extra glad blir jag att du som advokat återkopplar med uppskattning avseende våra kunskaper inom fastighetsjuridik och byggnadskonstruktion. Stort tack för högsta betyg med varma rekommendationer. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • 2018-11-07

Jonas C skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Sålt dödsbo’s hus och det har fungerat utmärkt. Professionell med bra återföring av gången i försäljningen och inga krusiduller. Förväntningarna överträffades och rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-02-27 Hallonqvist Fastighetsbyrå AB svarar Jonas C
    Tack för den fina återkopplingen, Jonas!
    Vi ses på tillträdesdagen,

Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-11-06 Jennie H svarar Yvonne A
    Yvonne, stort tack för rekommendation med högsta betyg. /Mvh Jennie Hallonqvist

Bengt J skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Sålde ett hus på Limhamn. Köper ett annat i Bunkeflostrand. Allt gick som på räls. Bra bemött av mäklare. Läs mer
    2018-11-05 Jennie H svarar Bengt J
    Bengt, stort tack för din rekommendation med högsta betyg. / Jennie & Claudia
  • 2018-08-22

Jan-anders J skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Köpt hus i Hyllieby. Mäklarfirman agerade lite bättre än förväntat. Läs mer
    2019-02-27 Hallonqvist Fastighetsbyrå AB svarar Jan-anders J
    Hej Jan-Anders!

Tack för återkopplingen. Lycka till med er nya bostad!

• 2018-08-22

Joen C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mycket proffsigt bemötande
    Och agerande. Bra uppföljning
    På alla detaljer hela vägen.
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2018-08-21

Anna-clara A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi har sålt en bostadsrätt. Ett trevligt och engagerat bemötande. Relevanta tips och förslag på kontakter som visade sig vara utmärkta. Levde upp till alla förväntningar med bravur. Läs mer
  • Henrik C

2018-08-20

Henrik C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag är mycket nöjd med Hallonqvist fastighetsbyrå som haft uppdraget att sälja en lägenhet efter min mammas bortgång.
    Eftersom jag själv hade mycket att stå i ville jag ha en mäklare som tog hand om försäljningen med relativt liten insats från mig själv.

Jag förstod redan vid det inledande mötet att Jennie Hallonqvist, med sin energi, professionalism och faktaspäckade genomgång av säljprocessen, var rätt för mig.
    Jennie gav ett mycket kompetent och seriöst intryck och förklarade sakligt vad som behövde göras, vilka förväntningar jag kunde ha på priset samt tidplanen för försäljningen.
    Jennie förklarade också mycket tydligt vad som ingick i mäklaruppdraget och hur processen skulle genomföras.
    Jag upskattade särskilt Hallonqvists prismodell för arvodet där man kan välja mellan fast pris eller en rörlig provisionsmodell.

Jennie och Claudia bildade ett team som på alla sätt uppfyllde mina förväntningar. De genomförde snabbt och effektivt fotografering, beskrivning och annonsering.
    Vid fotograferingen gav Jennie och Claudia goda råd om hur lägenheten kunde ställas iordning för att ge ett gott och rättvisande intryck vid visningarna.
    Jennie och Claudia var noga med att alltid kolla med mig vad som publicerades innan det lades ut i annonserna, detta sköttes på ett effektivt och noggrant sätt.
    Tack vare Hallonqvists exponering och information blev intresset för lägenheten stort och visningar och budgivning hanterades av Jennie och Claudia under en kort men intensiv period.
    Jag hölls hela tiden underrättad om vad som hände och fick goda, lyhörda råd av Jennie och Claudia under denna del av processen.

Efter budgivningen träffades köpare och säljare på Hallonqvists kontor där vi noga gick igenom affären och där eventuella frågor kunde besvaras av Jennie och Claudia.

I ett av dokumenten, mäklarjournalen, beskrivs mäklarens aktiviteter under uppdraget och det var imponerande att se hur systematiska och noggranna Hallonqvists varit med varje moment under försäljningen.
    Den trygghet och professionalism som både jag, spekulanterna och köparen upplevt fick här sin förklaring i alla de detaljer som Jennie och Claudia utfört under uppdragets gång.

Jag har blivit mycket väl omhändertagen som kund och känner fullt förtroende för Hallonqvists Fastighetsbyrå. Jag rekommenderar dem varmt. Läs mer

Anna A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ensam arvinge skall sälja dödsboets villa:Intervju och offert från fyra mäklarföretag på fyra dagar.Mindre än en halvtimme för att besluta Hallonqvists:Jennie H gav redan från början intryck av att vara kunnig,effektiv,energisk och rak.Sammanställning av presentationsdata,fotografering och visningsplanering gick snabbt; kloka råd när de efterfrågades och alltid direkt svar på alla frågor.Efter två veckor klart för första visning.Anbud och budgivning direkt,kontraktsskrivning två dagar senare.Alla kontakter därefter i första hand med Håkan Karlberg som fortsatte företagets linje:svar direkt,klart,tydligt och respektfullt.Allt som sedan gjordes fram till avslutet gick lika väl.Alla råd visade sig vara goda;stöd och informationer alltid omedelbara och korrekta.Jag har svårt att tänka mig hur ett mäklarföretag skulle kunna sköta ett uppdrag bättre.Köparna föreföll lika nöjda som jag.Annat än högsta rekommendation kan inte komma i fråga. Läs mer
    2018-08-20 Jennie H svarar Anna A
    Stort tack Anna för fin återkoppling på utfört arbete, det värmer. Dessutom med högsta betyg.
    /Tack!!!

Robert A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt och bra på alla sätt.
    Jag köpte en bostadsrätt i Dammfri, Malmö och ser fram emot att flytta in. Jennie gjorde ett bra jobb och bar trevlig hela väge . Läs mer
    2018-08-20 Jennie H svarar Robert A
    Robert, tack för din rekommendation.
    Välkommen till vårt härliga Malmö. :-)
    / Mvh Jennie Hallonqvist
  • 2018-08-20

Alexander L skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Lägenhet.
    Proffsigt, snabbt och smidigt.
    Kontakt genom hela processen.
    Skit duktig. Läs mer
    2018-08-20 Claudia C svarar Alexander L
    Tack för den fina återkopplingen och din rekomendation Alexander!
    /Mvh Claudia Carlin Hagel

Annika Å skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Sålde lgh och köpte hus. 100% tillgänglig och utmärkt service Läs mer
    2019-02-27 Hallonqvist Fastighetsbyrå AB svarar Annika Å
    Hej!

Tack för den fina utvärderingen. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus! :)

• 2018-05-30

Carl M skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Sålt småhus - privatbostad. Mäklaren gav ett kompetent och förtroendeingivande intryck genom hela processen vilket uppfyllde mina förväntningar till fullo. Jag rekommenderar denna mäklare till andra och skulle inte tveka att använda honom igen. Läs mer
    2019-02-27 Hallonqvist Fastighetsbyrå AB svarar Carl M

Tack för feedbacken! :)

Magnus S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonkvist på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB i Limhamn är onekligen helt klart något annat än vad man förväntar sig från mäklare i allmänhet.

Vi kallade in tre mäklare för att sälja min mammas gamla lägenhet. Hallonqvists Fastighetsbyrå var en av dessa, en som vi dessutom fått på rekommendation från en bekant och denne hustru som båda hade lagt märkte till hur professionell Jennie var vid en annan visning. Av dessa tre mäklare uppfattade jag en som en skrävlare av stora mått och som dessutom gärna talade illa om sina branschkollegor som ett sätt att framhäva sig själv och så ska det ju inte vara, så de blev avpolleterade snabbt.

De återstående två, varav Hallonqvists Fastighetsbyrå var en, var båda synnerligen pålästa vid vårt första möte i lägenheten och Jennie Hallonqvist var helt klart ett snäpp vassare och det säger faktiskt en hel del. Det som jag uppskattade med Hallonqvists Fastighetsbyrå då var att, utöver att de var makalöst pålästa och hade omfattande statistiskt underlag med sig, så gick det att resonera med dem. Det där med statistik är ju egentligen inte bara siffrorna i sig utan de ska ju tolkas också och sådana saker som att väga in relevanta omvärldsfaktorer kräver erfarenhet och där utmärkte sig Hallonqvists Fastighetsbyrå sig direkt. Jennie är helt enkelt en oerhört kompetent fastighetsmäklare med lång erfarenhet och hon gav ett väldigt seriöst, trevligt och kompetent intryck.
    De hade dessutom en intressant prismodell som man kunde välja om man ville och det var att det fanns ett incitament att försöka få upp priset. Ju högre pris, desto högre procentuell ersättning.

Hallonqvists Fastighetsbyrå fick uppdraget och genomförde det med excellens. Lägenheten fick en bra exponering i digital media (som var det enda som vi kollade) och i övrigt online, lägenhetsbeskrivningen var korrekt och bilderna återgav lägenheten på ett rättvist sätt. En bra sak som de gjorde, var att ställa dit lite möbler så att såväl fotografen som tog bilderna, som spekulanterna som skulle besöka lägenheten, kunde få en rättvis bild av lägenheten och dess mått. Min mammas gamla prylar var ju borta då, så Hallonqvists Fastighetsbyrås grepp där var helt klart bra, såväl för oss som säljare som för köparen.

När sedan budgivningen var klar så samlades köpare och säljare på Hallonqvists Fastighetsbyrå i Limhamn för att gå igenom affären och göra avslut. Att köpeskillingen hade kommit in kontrollerades också. Medarbetarna på Hallonqvists Fastighetsbyrå var trevliga och engagerade så det var också bra, det märktes att de trivdes med Jennies ledarskap.

Jag är kräsen med min betygssättning. För att få högsta betyg av mig så krävs det något som är rejält över vad man kan förvänta sig som fullgott och med hög kvalitet i hela leveransen. Vad gäller Hallonqvists Fastighetsbyrå så kan man faktiskt bara sätta ett enda betyg och det är högsta möjliga. Vi fortstår varför de som rekommenderade Hallonqvists Fastighetsbyrå till oss, tyckte som de gjorde. Vi kan bara stämma in i de lovorden.

Tjusigt Jennie & Co! Läs mer
    2018-08-20 Jennie H svarar Magnus S
    Energigivande läsning :-)
    Vilken sammanfattning Magnus, vi bugar och tackar för att du tagit dig tid att återkoppla så utförligt.

Kenny Å skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bästa mäklaren vi anlitat, har dragit ett hästjobb med värderingar, visningar och budgivning. Lika bra service genom hela förloppet. Kommer att anlita igen :) Läs mer
    2019-02-27 Hallonqvist Fastighetsbyrå AB svarar Kenny Å
    Hej Kenny och Annika!

Tack för de fina orden, det värmer.
    Ni är varmt välkomna åter! :)

Carina S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi är fantastiskt nöjda med samarbetet med Jennie. Hon lånade våra ritningar, ställde rätt frågor och tog reda på alla fakta kring vårt fina hus. Jennie är verkligen påläst och kunnig när hon håller i visningar. Snabb på att återkoppla information mellan köpare och säljare. Vår villa såldes på två visningar. Läs mer
    2018-08-20 Jennie H svarar Carina S
    Carina, stort tack för fin återkoppling och dessutom med bästa betyg. /Mvh Jennie Hallonqvist

Lars P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket proffsigt och yrkeskunnigt hanterade av vår lägenhetsförsäljning.
    Jenny Hallonqvist tillsammans med Håkan Carlberg genomförde en snabb lägenhetsförsäljning som på alla sätt motsvarande våra förväntningar. Läs mer

Josefin N skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi sålde vår lägenhet genom Hallonqvist och både jag och min sambo var eniga om att Jennie utan tvekan är den mest proffsiga mäklare vi varit i kontakt med. Hon ställde dessutom upp och sålde vår lägenhet till 22 på kvällen och hämtade och lämnade köpare från annan ort på tågstationen. Det är vad jag kallar att ”Walk the extra mile”! Läs mer
    2018-08-21 Jennie H svarar Josefin N
    Tack för att ni ser vårt arbete. Det värmer. :-) / / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Petter G

2018-05-28

Petter G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi sålde vår bostadsrätt på Limhamn med Hallonqvists Fastighetsbyrå. Jennie och Håkan var väldigt professionella och gjorde allt för att vi som säljare skulle känna oss trygga. De gjorde hela tiden lite extra för affären skulle gå så smidigt som möjligt. De lade mycket möda på att beskrivning och bilder skulle vara av hög kvalite. När vi väl skulle skriva kontrakt var de väl förberedda. Vi kan rekommendera Hallonqvist varmt och kommer utan tvekan ringa Jennie nästa gång. Läs mer

Roger S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie har mycket energi och ett högt tempo.
    Saklig och påläst om fastigheten. Läs mer

Karina L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Proffesionell och smidig försäljning av en bostadsrätt. Läs mer
  • 2018-03-03

Sofie L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie kan vara Malmös bästa mäklare. Superduktig, proffsig, noggrann och engagerad! Vi var supernöjda både med henne och Håkan, och skulle lätt välja dem igen. Läs mer
  • 2018-03-01

Fredrik V skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mottog ett utmärkt och proffesionellt bemötande. Kändes som en trygg och pålitligt mäklare! Läs mer
    2019-02-27 Hallonqvist Fastighetsbyrå AB svarar Fredrik V
    Hej Fredrik!

Tack för feedbacken och för de fina orden.

• 2018-02-06

Jörgen A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag fick ett mycket fint och professionellt bemötande av Jennie. Hon kom med mycket information och fakta runt marknaden och vad vi kunde förvänta oss. Jennie är en mycket kunnigt mäklare som kom med många bra tips på vad vi skulle göra. Hon och mäklarbyrån gav oss det där extra som gjorde att vi kände oss mycket nöjda efter en snabb försäljning. Jag kan verkligen rekommendera Jennie och Hallonqvist Fastighetsbyrå. Läs mer
  • 2018-02-05

Cecilia S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevlig, proffesionell och hjälpsam! Läs mer
  • 2018-02-05

Jesper S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Positivt, vänligt, proffsigt och lyhört bemötande. Läs mer
  • 2018-02-03

Vince R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Min erfarenhet med Jennie var bra. Hon var noggran och professionell. Läs mer
  • 2018-02-03

Alice Å skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi är mycket nöjda med vänligt bemötande, utomordentlig information och proffsig hantering. Hela köp-processen har gått smidigt och det har varit trevlig och positiv återkoppling i mejl
    och telefonsamtal. Vi önskar mäklare Jennie all lycka i framtiden.

Alice och Rolf Åhlund Läs mer

Magnus N skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra förtroende. Bra o tydlig vid kontraktskrivning. Läs mer
    2019-02-27 Hallonqvist Fastighetsbyrå AB svarar Magnus N
    Hej Magnus!

Tack för din feedback, trevlig helg!

Marie J skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket proffsigt och hjärtligt bemötande. Kom snabbt till avslut och får hjälp med allt. Läs mer
    2018-02-02 Jennie H svarar Marie J
    Tack Marie, för tydlig återkoppling och dessutom med högsta betyg. / Trevlig helg! //Mvh Jennie Hallonqvist

Håkan S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag tycker att vi fick svar på dom frågorna vi hade, och att processen fungerade bra.
    Har en positiv bild av Jennie Hallonqvist efter denna processen. Läs mer
  • Camilla E

2017-12-13

Camilla E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Då vi fick nöjet att stifta bekantskap med Jenny när vi köpte vårt nya hus, så var valet väldigt enkelt när vi skulle sälja vår befintliga hus. Jag har aldrig varit med om en sådan professionell presentation av fastigheten. Tillsammans med en känsla för att vara närvarande vid visningen, men inte för påstridig. När vi sedan skulle sälja vårt befintliga boende, så kände vi ett enormt förtroende, och med erfarenhet från en större mäklarfirma i närheten så var valet lätt. Hallonqvist it is! Allt från fotografering, tips med styling och återkoppling
    Jenny och Håkan- ni är det självklara valet! God Jul på er! Läs mer
    2017-12-13 Jennie H svarar Camilla E
    Camilla, stort tack för att du i julstressen tagit dig tid att återkoppla till oss gällande utfört arbete. Då ni mött oss både som köpare och nu även som säljare. Du ska veta att vi verkligen uppskattar det. ”Hallonqvist it is!", den tar vi. ;-)
    Vi önskar er en God Jul med lite vila innan ni tar er ann flytten.
    / Med vänlig hälsning Jennie & Håkan

Hej Viveka!

Tack för din feedback :)

• 2017-11-23

Erik K skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket proffsig, trevlig och lösningsinriktad person. Gav mycket tydlig information genom hela processen. Läs mer
    2019-02-27 Hallonqvist Fastighetsbyrå AB svarar Erik K
    Hej!

Tack för återkopplingen, det värmer. :)
    Önskar dig en trevlig helg!

• Marcus O

2017-11-21

Marcus O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi köpte nyligen ett radhus i Malmö via Jennie Hallonqvist. Vi upplevde ett mycket professionellt bemötande hela vägen från visning till köp. Jennie var mycket påläst och bidrog med originalritningar samt korrekt och transparent information kring fastigheten. Det hade dessutom gjorts en förhandsbesiktning vilket ytterligare ökade tryggheten i köpet. Vi är mycket nöjda och efter att ha gått på många visningar i Malmö under vår/sommar 2017 kan vi konstatera att Hallonqvist står för en helt annan professionalism än merparten av de konkurrerande mäklarfirmorna i Malmö. Vi ger våra varma rekommendationer Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Marcus O
    Marcus, att vi står för ”en helt annan professionalism” är starka ord. Stort tack för din tydliga återkoppling och högsta betyg.
  • 2017-11-18

Peter L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Redan vid första kontakten fick jag ett stort förtroende Jennie. Hon tar tag i sakerna på ett snabbt och effektivt sätt. Försäljningen av vår lägenhet gick över våra förväntningar.
    Jag kan varmt rekommendera Hallonqvist fastighetsbyrå

Peter Lundqvist Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Peter L
    Tack Peter, för din varma rekommendation. / Jag önskar dig och din familj en trevlig helg!
  • 2017-11-15

Martin H skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hej !
    Jag har fått ett mycket bra bemötande och är jätte nöjd med mäklarn. Läs mer
    2019-02-27 Hallonqvist Fastighetsbyrå AB svarar Martin H
    Hej Martin!

Tusen tack för din återkoppling, det var trevligt att arbeta med er.

• Ingrid R

2017-11-15

Ingrid R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist, har ett mycket trevligt och effektivt bemötande.
    Hon var tydlig med vad jag borde göra innan fotografering och visning.
    Kan säga att hon öppnade mina ögon över hur jag kunde förbättra mitt hem genom att rensa ut överflödiga möbler.
    Accepterade sen det jag valde att inte göra pga tidsbrist.
    Mycket klar och tydligt vision av hur fotona skulle tas och som sagt hur huset skulle förberedas.
    Jag är mycket nöjd med att jag anlitade henne och rekommenderar henne varmt.
    Ingrid Runhage Höjer Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Ingrid R
    Ingrid, det är med ett leende som jag läser din utförliga summering och starka rekommendation. Dessutom med högsta betyg. Tack snälla & trevlig helg!
    / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Tomas S

2017-11-14

Tomas S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Klar genomgång av alla detaljer både innan, under och efter försäljningen. Väldigt duktig fotograf som tog fantastiska bilder till annonsen i samarbete med Jennie.Visningarna gick som på räls och båda närvarande mäklare gjorde ett mycket bra jobb.Träffade köparna på mäklarkontoret och där fick båda parter en grundlig genomgång av vidare process.En mycket seriös och kunnig mäklare. Läs mer
    2017-11-20 Jennie H svarar Tomas S
    Tomas, tack för förtroendet vi fick att förmedla din fastighet. Stort tack för utförlig återkoppling på utfört arbete. Det uppskattar vi verkligen. :-)
    Jag önskar dig en fortsatt fin höstvecka. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • 2017-11-14

Mikael H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ett engagerande och förtroendeingivande bemötande och som levde upp till förväntningarna till 100%. Läs mer
    2017-11-20 Jennie H svarar Mikael H
    Tack Mikael för högsta betyg, inte illa. :-)
    Önskar dig en fortsatt fin höstvecka. / Mvh Jennie Hallonqvist
Jennie Hallonqvist