Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Tegnérg. 58, 216 12 limhamn — Visa karta

Välkommen till oss på Hallonqvist Fastighetsbyrå!

Vi är en familjeägd mäklarbyrå som förmedlar bostäder med stort engagemang och personlig närvaro. Vi strävar inte mot att bli störst, utan satsar på kvalitét före kvantitet.

Målet för oss är alltid att både köpare och säljare ska känna sig nöjda efter genomförd affär. Vi tror det är viktigt att du som ska sälja vet vem du har att göra med och ett gott råd är att träffa några olika mäklare, ställa frågor och jämföra. Sedan bestämmer du vem du vill lämna dina nycklar till. Du som ska köpa bostad bör också vara noga med att du får all information om aktuella objekt, så att du inte får några oväntade överraskningar.

Vi svarar gärna på frågor och hjälper dig genom din bostadsaffär!

Läs vad 225 kunder tycker om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

• Hanse J
    Hanse J skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hallonqvist är bäst. Så enkelt är det. Vill man gå i mer detaljer kan man konstatera att Hallonqvist är fantastiskt duktiga på att lyfta objektet så att det ses från sin allra bästa sida. Intresset från kunderna blir då också stort. Ett mycket professionellt bemötande och perfekt ordning på alla papper ger också ett mycket gott intryck. Detta är en mäklarbyrå som vet vad dom gör.
    2017-09-08 Jennie H svarar Hanse J
    Vilken fredag Hanse, det gör oss gott att få avsluta veckan med denna fina rekommendation. Vi bugar och tackar ödmjukt för din summering, "Hallonqvist är bäst, så enkelt är det!" . ;-) / Tack, tack och åter stort tack. Trevlig helg önskar Jennie & Håkan
  • Vigdis A
    Vigdis A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Med Jennie Hallonqvist som mäklare känns det väldigt tryggt. Proffsig och jätte trevlig. Vi uppdaterades hela tiden. Kul att samarbeta med och lära att känna.
    2017-09-08 Jennie H svarar Vigdis A
    Tack Vigdis, för att du lämnar goda vitsord och dessutom med högsta betyg. / Stort tack & trevlig helg! Mvh Jennie Hallonqvist
  • Gösta A
    Gösta A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon gav ett positivt och förtroendefullt intryck med en gång. Fyllde oss med energi och tro att försäljningen skulle gå bra. Hon har stor yrkeskunskap och är flexibel utifrån det oväntade som kan uppstå i en process som går ut på att finna rätt köpare. Bra!
    2017-09-08 Jennie H svarar Gösta A
    Gösta, det ger oss stor glädje att ni visar uppskattning på det sätt ni gjort. Dessutom med högsta betyg och den summering ni nu lämnar gällande utfört arbete. / Stort tack! Mvh Jennie Hallonqvist
    Gösta A, Jennie H gillar detta
  • Malin W
    Malin W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Effektiv, professionell och erfaren mäklare! Kan varmt rekommendera Jennie Hallonqvist.
    2017-09-08 Jennie H svarar Malin W
    Malin, tack för högsta betyg och fina ord om utfört arbete. Det gör oss mycket glada. :-) /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Adela  T
    Adela  T skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Har bara positiva erfarenheter av Håkan och Hallonqvist mäklarbyrå. Allt gick smärtfritt och bra.
    2017-08-08 Håkan C svarar Adela  T
    Tack så mycket Adela, för den fina återkopplingen. Jag hoppas att du trivs bra i Ystad.
    MVH Håkan
  • Ajla S
    Ajla S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Noggrann, kvick, trygg, vass!
    2017-08-25 Jennie H svarar Ajla S
    Ajla - det var 4 snabba. Jag tackar ödmjukast för tydlig återkoppling och högsta betyg. :-) / Trevlig helg! /Jennie Hallonqvist
  • Hans M
    Hans M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie gjorde ett starkt intryck när vi köpte vårt nya hus och blev då det självklara valet när vi skulle sälja vårt befintliga. Arbetar väldigt professionellt och effektivt. Full koll på dokumenteringen och oerhört tydlig mot både köpare och säljare i hela processen. Jennie inger en stor trygghet och vi kan inte annat än ge henne våra bästa rekommendationer.
    2017-08-11 Jennie H svarar Hans M
    Hasse & Linda, tack snälla för er fina återkoppling på utfört arbete, dessutom med högsta betyg, tack. Det värmer extra då vi har förmånen att möta er i ”båda leden”, både som köpare och nu även som säljare. Tack! 😊 / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Mende  T
    Mende  T skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie är verkligen något extra. Efter att man varit på många visningar känns dom flesta mäklare man stött på som om dom är där endast för att öppna dörren och ta emot bud (alltså ej speciellt pålästa om objektet dom säljer) Hallonqvist läser på om huset och håller en presentation inför alla på visningarna för att sprida informationen.skulle jag sälja igen vet jag vilken mäklare som kommer få uppdraget.
    2017-08-03 Jennie H svarar Mende  T
    Mende, vi har ju träffat dig/er både som spekulant och som säljare, just därför blir jag extra glad när jag läser att du/ni uppskattar arbetet som vi utför. Att få göra skillnad är viktigt för oss. Jag bugar och tackar, för din fina återkoppling på utfört arbete dessutom med högsta betyg, tack. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Helt ok, första gången jag hade kontakt med mäklare. Bra bemötande!
    Har varit närvarande och hjälpt mig med de frågor jag haft.
    Så mycket nöjd med Håkan.
    2017-08-01 Håkan C svarar Stefan L
    Tack för den fina återkopplingen, Stefan!

• Per-gösta I
    Per-gösta I skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie bemötte oss på ett mycket trevligt sätt och ingav ett stort förtroende.Hon genomförde sitt uppdrag på bästa tänkbara sätt,
    Vi kan varmt rekommendera henne.
    2017-08-02 Jennie H svarar Per-gösta I
    Per-Gösta, tack för högsta betyg och fin summering. Det uppskattas. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Claudia K
    Claudia K skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket bra bemötande. Levde mer än väl upp till min förväntan! Ordningsam, hjälpsam och trevlig.
    2017-08-01 Håkan C svarar Claudia K
    Tack så mycket för den fina återkopplingen, det värmer!

//Håkan
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra bemötande. Pratar kanske lite för snabbt.
  • Tord P
    Tord P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bemötandet från medarbetarna på Hallonqvist Fastighetesbyrå har inget inget övrigt att önska. Fin service och kunniga medarbetare är signifikativt för byrån. Kan med hela vårt hjärta rekommendera den för framtida kunder. Vi fick ut det vi ville av denna försäljning.
  • Diana I
    Diana I skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie har under försäljningen på ett trevligt och kompetent sätt informerat om hur försäljningen går till samt givit oss goda råd om hur vi på bästa sätt kan presentera
    lägenheten vid visningen.Vi känner oss mycket nöjda med det hon har utfört som vår mäklare. Så vi vill verkligen rekommendera henne.
  • Robert O
    Robert O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Superproffsigt bemötande och klockren hantering av allt från analys o marknadsplan till försäljningen och den administrativa "uppgörelsen". Kan varmt rekommendera Hallonqvists till alla som behöver sälja/köpa på LImhamn med omnejd. /Robert Ohlsson
  • Charlotte O
    Charlotte O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket professionella och engagerade. Får högsta betyg. Kan varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå!
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en kompetent, engagerad och ansvarsfull mäklare. Toppklass helt enkelt, det kan inte bli bättre. Både jag och min man är mycket nöjda med Jennie och med hela fastighetsbyrån Hallonqvist. Vi rekommenderar starkt att man tar hjälp av Hallonqvist vid försäljning av fastigheter.
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi är extremt nöjda med vår mäklare Hallonqvist Fastighetsbyrå.

- Väldigt trevliga
    - Mycket noggranna
    - Väldigt professionella

Vi är mycket nöjda
  • Stina H
    Stina H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket kunnig och noggrann mäklare som är lätt att nå och tillgänglig!

Litar på både henne och hennes kollegor till fullo, som alla är insatta väl i objektet som säljes!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Från början, ingav Jennie Hallonqvist förtroende. Hon är sakkunnig och otroligt mån om sina kunder. Säljprocessen som hon använder sig av, skapar inga frågetecken. Allt är klart och tydligt och man känner sig som säljare av ett objekt, helt trygg. Jag kan varmt rekommendera henne och Hallonqvist Fastighetsbyrå.
  • Gunnel P
    Gunnel P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag fick ett utmärkt bemötande och är mer än nöjd med er mäklare och det proffsiga upplägget! Snygg broschyr och snabba svar på mina frågor via mailen.

Jag kom just på en fråga till: På planritningen av lägenheten finns "DM" för 'diskmaskin' inritat, men i detaljbeskrivningen finns kyl och frys osv uppräknat, men diskmaskinen nämns inte. Jag hoppas att den finns kvar vid inflyttningen.

Hälsningar
    Gunnel Palmer Ericsson
    2017-03-31 Jennie H svarar Gunnel P
    Hej Gunnel!

Tack för högsta betyg och fin rekommendation.
    Givetvis ska diskmaskinen stanna kvar. :-) / Trevlig helg!!!
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hallonqvist är väldigt noga och professionella. Rekommenderar starkt.
  • Eivor H
    Eivor H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ett rakt igenom positivt bemötande från första stund. Hänsynsfull och tillmötesgående. Kände mig trygg och fick svar på mina frågor.
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt serviceminded, proffesionell och en bra upparbetad kundkrets som gav resultat i försäljningen.
  • Karin E
    Karin E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en effektiv, trevlig och jordnära mäklare som har kunskapen, tydligheten och hjärtat man söker efter som kund i en mäklare som fått uppdraget, som i vårt fall, att sälja vårt älskade barndomshem. Jennie är alltid proffsig och tillmötesgående. Hon förstår vilka behov som man har som säljare och hon är lyhörd på ett sätt som är beundransvärt med hänsyn till den mängden information som hon och hennes kollegor skulle hantera i samband med vårt uppdrag. Det var inte lätt och vi är mycket nöjda och har känt oss fullständigt trygga i processen genom Jennie!
  • Olivia R
    Olivia R skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt trevlig, samt grundlig!
    2017-03-30 Håkan C svarar Olivia R
    Hej Olivia!

Tack ska du ha för din återkoppling.

• Bodil S
    Bodil S skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam.Fick snabba svar på frågor
    2017-03-30 Håkan C svarar Bodil S
    Hej Bodil!

Stort tack för det fina betyget, det värmer!

• Lennart R
    Lennart R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag är helnöjd med arbetet som Jenny och Håkan gjorde vid försäljningen av vår fastighet. Seriösa, effektiva och mycket trevliga. Jag har absolut inget att klaga på utan kan varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå.
  • Charlotta  T
    Charlotta  T skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en mycket engagerad, omsorgsfull, trevlig och seriös mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Pia H
    Pia H skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Håkan Carlberg alltid lika vänlig och hjälpsam. Inga frågor är konstiga, vi är supernöjda med försäljningen. Hambergs
    2017-01-24 Håkan C svarar Pia H
    Hej Pia!

Stort tack för den fina återkopplingen. Det var ett nöje att jobba med er och er vackra bostad.

Med vänlig hälsning
  • Hedvig M
    Hedvig M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Extremt trevlig samt erfaren & härligt bemötande. Upplevdes mycket proffesionel vilket bidrog till att jag som köpare kände en trygghet.
  • Isabel T
    Isabel T skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Noggrannt och proffsigt bemötande.
    2017-01-20 Håkan C svarar Isabel T
    Hej Isabel!

Tack för den fina återkopplingen. Jag hoppas att du trivs bra i din nya fina lägenhet :)

MVH Håkan
  • Amelie M
    Amelie M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt bemötande. Påläst och serviceminded. Bara positiva åsikter från mig.
  • Frida  E
    Frida  E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Kan inte i ord utrycka hur nöjd jag är med Hallonqvist mäklartjänst. Proffsigt och engagerat från början till slut. Inget lämnas åt slumpen.
    2017-01-20 Jennie H svarar Frida  E
    Vi bugar och tackar för fina lovord och dessutom högsta betyg, det värmer. Tack Frida!
    / Trevlig helg!
  • Jennie  Å
    Jennie  Å skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Så glada över att vi valde Hallonqvist! Engagerade, professionella med härlig energi Vi är väldigt nöjda med hela säljprocessen och Håkan var toppen! Påläst, genuin och som vi hade förtroende för. Extra plus att man får hjälp att deklarera efter försäljning! Stort tack Håkan & Jennie!
    2017-01-19 Håkan C svarar Jennie  Å
    Stort tack Jennie för denna fina återkoppling - det värmer verkligen!

• Elias  F
    Elias  F skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket professionell och grundlig, alltid tillgänglig och villig att hjälpa till. Vi är mycket nöjda med vår bostadsförsäljning och hade gladeligen anlitat Håkan igen.
    2017-01-19 Håkan C svarar Elias  F
    Hej Elias!

Stort tack för de fina orden, det var ett nöje att arbeta med er och er fina lägenhet. Jag hoppas allt är väl och att ni trivs bra i er nya. :)

• Stefan G
    Stefan G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra påläst om objektet och ett bra bemötande.
    Behöver träna på sin säljteknik då vissa frågor inte passar sig att ställa intressenter bland övriga intressenter.
    Då vi även tagit in offert från Hallonqvist för att sälja vårt objekt upplevde vi att fokus låg väldigt mycket det negativa i området och inte att man lyfter fokus till det som är bra och som säljer. Detta kan även ha varit en säljteknik som inte passade oss.
    För vidare utveckling så bör Hallonqvist Fastighetsbyrå digitaliseras mer, börja använda sig utav sms vid budgivning då det finns en risk att budgivning stannar av.
    Personligen tror jag att långa budgivningsprocesser får köpare att tänka till och stanna av i sin budgivning då det inte är nyhetens behag längre med objektet.

Kan mycket väl rekommendera Hallonqvist om du skall köpa, mer tveksam att anlita som säljare av objektet pga. ovan nämnt.
    2017-01-18 Jennie H svarar Stefan G
    Tack för att du tagit dig tid att återkoppla. Det var synd att jag inte fick tillfälle att träffa dig när jag var och tittade på ert fina hus. Än en gång, stort tack för den fina responsen som ni mailade över till mig innan julhelgerna: ” Vi har varit supernöjda med dig som mäklare i de två husköpen vi gjort!” det värmer verkligen.
    / Jag önskar er en god fortsättning på det nya året och lycka till i er nya bostad.
    // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Stig A
    Stig A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Helt nöjd med det bemötande jag fått av mäklaren Jennie Hallonqvist på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2017-01-18 Jennie H svarar Stig A
    Tack för fin återkoppling Stig. / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Stig A
    Stig A skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Håkan Carlberg har enligt min bedömning fullgjort sitt mäklaruppdrag utan anmärkning.
    2017-01-17 Håkan C svarar Stig A
    Hej Stig!

Stort tack för din återkoppling, det värmer.

MVH Håkan Carlberg
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Han var trevlig och var tillgänglig och var professionell i sitt kundbemötande.
    2017-01-17 Håkan C svarar Alexander G
    Hej Alexander!

Stort Tack för din återkoppling, hoppas att du trivs bra i din lägenhet.

MVH Håkan Carlberg
  • Lars G
    Lars G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Energi, positiv, öppen attityd och starka personligheter
    2017-01-18 Jennie H svarar Lars G
    Lars, tack för topp-betyg och tydlig återkoppling. Det värmer. :-) / Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Per-henrik  C
    Per-henrik  C skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket professionell och noggrann. Ett vänligt bemötande vid samtliga tillfällen/kontakter.
    2016-08-30 Jenny A svarar Per-henrik  C
    Stort tack för er återkoppling Per-Henrik. Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi köpte vårt boende via Hallonqvist, Håkan gav oss ett professionellt bemötande under hela processen. Trevlig och familjär mäklare!
    2016-08-30 Håkan C svarar Sebastian T
    Tack för din återkoppling, Sebastian.

Jag hoppas att ni trivs bra i Malmö och i er nya lägenhet :)

Med vänlig hälsning
  • Robin  C
    Robin  C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Utmärkt bemötande och riktigt bra personlig service.
    2017-01-18 Jennie H svarar Robin  C
    Robin, stort tack för högsta betyg, tack även för din fina respons. / Det uppskattas! / Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Anders  L
    Anders  L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie och Håkan bemötte mig väldigt professionellt och gav mig råd och hjälpte mig lösa de problem som uppstod under försäljningen.
    Varmt rekommenderade.
    2017-01-18 Jennie H svarar Anders  L
    Anders högsta betyg, vi tackar för detta!
    Jag och Håkan uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla med hur du som säljare upplevde försäljningsprocessen. / Tusen tack!
    // Mvh Jennie Hallonqvist
  • Hanna-beata  C
    Hanna-beata  C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag upplevde Jennie och Håkan som väldigt professionella, noggranna och kommunikativa. Jag är väldigt nöjd med deras arbete som mäklare.
  • Klas-göran  W
    Klas-göran  W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon är skicklig,bra känsla o snabb.
    2017-01-18 Jennie H svarar Klas-göran  W
    Klas-Göran, tack för klar och tydlig återkoppling, dessutom med hösta betyg. /Tack!!!
    // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Majid S
    Majid S skrev om Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon var jätte trevligt och snäll.
    Hon hade ett gott samarbete med oss och säljare.
    2016-08-29 Jenny A svarar Majid S
    Tack själv för ett gott samarbete Majid.
  • Per D
    Per D skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket bra förberedd vid första möte. Helt professionell i sin yrkesutövning. Väl genomför styling och presentation av lägenheten. Bra uppfattning av värdet på lägenheten och mycket väl granskning av omgivande objekt inför försäljningen. Mycket bra dokumentation av förättningen

Helt enkelt - strålande
  • Kent B
    Kent B skrev om Håkan Carlberg en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    All kontakt med samtlig personal var vänlig, professionell och gav mig en känsla av att vara i trygga händer under min bostadsaffär. Kan varmt rekommendera dem för deras noggrannhet och vänliga bemötande.
    2016-08-26 Håkan C svarar Kent B
    Tack så mycket för din återkoppling, Kent.

Vi hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet. :)

Håkan på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
Jennie Hallonqvist