Jennie Hallonqvist

Jennie Hallonqvist

Jennie Hallonqvist är mäklare på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Jennie Hallonqvist har varit registrerad mäklare sedan 2004-01. Jennie Hallonqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 285 omdömen med ett betyg på 4.8. Jennie Hallonqvist har haft 32 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag garanterar mitt starka engagemang, noggrann hantering av alla papper och en presentation som höjer din bostad samt en tydlig närvaro vid visning som förenklar för din kommande köpare.
Tänker att det bästa är att låta mina tidigare uppdragsgivare berätta om deras erfarenheter, så läs vidare på reco.se :-D.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har ett extra driv och ett stort behov av att prestera. Helt enkelt för att kunna leverera det bästa för både säljare och köpare.

Vad vet vi inte om dig?
För att orka hålla ett högt tempo så är jag mån om att motionera - oftast löpning eller raska & friska promenader med min hund. En stor bonus är att man då rensar huvudet och får en extra bra känsla av välbefinnande.
Utöver det så coachar jag tonårstjejer i Malbas basket, som ger mig mycket glädje och energi.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 285 Läs vad Jennie Hallonqvist

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • DJUPADAL / LIMHAMN
    2021-07-09
    Väldigt bra bemött. Jenny var bra organiserad, tydlig i sin kommunikation och gjorde hela processen enkel från visning, budgivning och kontraktsskrivning.
    • PILDAMMARNA / KRONBORG
    2021-06-14
    Jennie hade ett vänligt och proffsigt bemötande. Hon förklarade alla turer kring lägenhetsköpet på ett bra sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • LIMHAMN
    2021-06-14
    Försäljningen av en lägenhet sköttes på ett i alla avseenden utmärkt sätt. Hallonqvist Fastighetsbyrå kan varmt rekommenderas.
    • BOBERGSÄNGEN / DAMMFRI
    2021-06-01
    Jag köpte nyligen en lägenhet via Jennie och har haft genomgående bra och trevligt bemötande. Hon kändes väldigt mån om att både jag och säljaren skulle vara nöjda och har hela tiden varit tydlig och förklarat utförligt varje steg. Kändes väldigt tryggt under hela köpet, vilket var särskilt skönt då det är mitt första lägenhetsköp.
    Josephine, det gläder oss mycket att du känner så. /Tack för fin återkoppling! Mvh, Jennie Hallonqvist Jennie Hallonqvist
    • LIMHAMN / ROSENVÅNG
    2021-04-10
    Sålt bostadsrätt i Limhamn. Perfekt bemötande från en kunnig mäklare med bra kontakter till styling, förvaring, flyttning, etc. Högsta betyg
    Högsta betyg, inte illa! :) Jens, tack för en fin summering på utfört arbete. /Mvh Jennie Hallonqvist Jennie Hallonqvist
    • LORENSBORG
    2021-03-11
    Sålde min bostadsrätt genom Hallonqvist. Kunde nog inte begärt ett bättre bemötande. Proffsig, engagerad, driven och väl förberedd. Genom hela säljprocessen har jag fått otroligt bra service som inte bara underlättat det för mig men också gett mig en känsla av trygghet. Jag kan bara varmt rekommendera Hallonqvist.
    Väl förberedd, driven, engagerad och proffsig. Det är inga dåliga ord som du summerar vårt arbete med. Stort tack för denna fina återkoppling, det värmer. /Mvh Jennie Hallonqvist Jennie Hallonqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2021-02-24
    Vi köpte en villa där Jennie Hallonqvist representerade säljaren. Genom hela processen var det ett proffsigt bemötande. Informativ visning och Jennie var snabb med återkoppling vid olika frågeställningar. Hela affären gick smidigt.
    Tack Pontus återkopplingen, det uppskattas mycket. /Mvh Jennie Hallonqvist Jennie Hallonqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2021-02-20
    Jag är övertygad om att Jennies yrkeskunnande och underbara energi var orsaken till den lyckade affären, där både vi säljare och köparna verkade lika nöjda. TACK
    • LIMHAMN
    2021-02-19
    Jag sålde min bostadsrätt på Limhamn och kan bara rekommendera Jennie & Claudia för deras arbete.
    Proffsigt och tydligt från första möte till avslutad budgivning.

Processen gick fort och jag fick tydlig återkoppling i försäljningens samtliga skeden.
    Sammanfattningsvis är jag supernöjd och kan verkligen rekommendera Hallonqvist.
    2021-02-18
    Jennie hjälpte oss att sälja föräldrarnas hus. Mycket positivt överraskad över hur proffsig hon var och den höga kvalitet på säljtexterna. Rekommenderas!