Jennie Hallonqvist

Jennie Hallonqvist

Jennie Hallonqvist är mäklare på Hallonqvist fastighetsbyrå AB

Jennie Hallonqvist har varit registrerad mäklare sedan 2004-01. Jennie Hallonqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 363 omdömen med ett betyg på 4.8. Jennie Hallonqvist har haft 26 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag garanterar mitt starka engagemang, noggrann hantering av alla papper och en presentation som höjer din bostad samt en tydlig närvaro vid visning som förenklar för din kommande köpare.
Tänker att det bästa är att låta mina tidigare uppdragsgivare berätta om deras erfarenheter, så läs vidare på reco.se :-D.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har ett extra driv och ett stort behov av att prestera. Helt enkelt för att kunna leverera det bästa för både säljare och köpare.

Vad vet vi inte om dig?
För att orka hålla ett högt tempo så är jag mån om att motionera - oftast löpning eller raska & friska promenader med min hund. En stor bonus är att man då rensar huvudet och får en extra bra känsla av välbefinnande.
Utöver det så coachar jag tonårstjejer i Malbas basket, som ger mig mycket glädje och energi.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

363 omdömen om Jennie Hallonqvist

Sedan starten hos Reco 2014
Michael T
Köpte sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
HYLLIEBY / DJUPADAL

Min upplevelse med Jennie är varm ärlig , raka rör och bryr sig även om köparna vilket vi var i detta läget. Effektiv och snabb på alla sätt.

Per Håkan Å
Sålde sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
HYLLIEBY / DJUPADAL

Jennie är en otroligt skicklig mäklare. Noggrann, pedagogisk och förtroendeingivande. Hon är målmedveten utan att forcera och mån om samtliga intressenter får en angenäm sälj- och köpresa. Jennie Hallonqvist med personal får våra allra bästa rekommendationer!

Svar från Jennie Hallonqvist

Per, stort tack för din utförliga återkoppling, den uppskattar vi mycket. Tack även för ett fint samarbete under hela processen. Ännu ett tack för högsta betyg, det blir vi extra glada för. /Mvh Jennie & Claudia.

Gunnel N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
RIBERSBORG

Blev mycket trevligt bemött av mäklaren och uppfattade det som mäklaren gjorde vad hon kunde för att försäljningen skulle gå bra och smidigt. Positivt med en mäklaren som visare entusiasm för sitt arbete. Gav bra tips för att lägenheten skulle se bra ut vid försäljningen med bilder och idéer. Mycket bra kommunikation då jag fick reda på vad som hände och vad som skulle hända vid visningarna.

Svar från Jennie Hallonqvist

Tusen tack för den starka "reco" som ni återkopplar med och dessutom med högsta betyg. /Mvh Team Hallonqvist

Thomas A
HYLLIEBY / DJUPADAL

Kunnig, påläst och snabb. Kan marknaden och vilka förutsättningar som gäller. Engagerad i de objekt som mäklas. Bra presentationer.

Svar från Jennie Hallonqvist

Thomas, stort tack för din reco med högsta betyg. Det som gör oss extra glada är att ni som köpare återkommer så snabbt och väljer att ge oss ett fortsatt förtroende för försäljning av er nuvarande bostad. Det är det bästa betyg vi kan få. Vi ser mycket fram emot vår gemensamma process framåt. /Mvh Team Hallonqvist

Jan Luc Herman B
HYLLIEBY / DJUPADAL

Jennie helped me a lot as I am insufficient aware how to sell a house in Sweden. She guided me where needed and explained in detailed all the steps.

Svar från Jennie Hallonqvist

Jan, thank you so much for your feedback and also with top grade on reco. It’s been a pleasure to work with you through the process. Let’s keep in contact. / / Mvh Team Hallonqvist

Frida L
DJUPADAL / LIMHAMN

Outstanding från start till mål! Otroligt proffsigt bemötande och genomförande. Det var ett nöje att jobba ihop med Jennie och Claudia på Hallonqvist fastighetsbyrå och försäljningen av vårt hus gick till och med bättre än vi förväntat oss. Vi fick stöd och tips under hela processen men kände hela tiden att det var vi som säljare som bestämde riktning.

Svar från Jennie Hallonqvist

Frida stort tack för din feedback på vårt utförda arbete. Det har varit ett sant nöje från vår sida, att få arbeta tillsammans med er båda längs med hela processen. …. Teamwork makes dream work. /!Jennie & Claudia

Linn R
CENTRUM / CITY

Alltid proffesionellt bemötande och utförande.

Svar från Jennie Hallonqvist

Linn, tack snälla för din återkoppling på vårt utförda arbete. Det har varit ett nöje att få jobba med er bostad. /Jennie & Claudia

Alfred L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
PILDAMMARNA

Trevligt bemötande och en väldigt familjär stämning på kontoret!

Svar från Jennie Hallonqvist

Alfred, tack snälla för din återkoppling det värmer. Vi önskar dig en fortsatt fin fredag och en trevlig helg. /Jennie & Claudia

Terese K
Köpte en tomt med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
BUNKEFLOSTRAND

Pratar för mkt Dryg attityd Avbryter

Svar från Jennie Hallonqvist

Terese, tack för din reco. Den är viktigt för mig, då jag hela tiden vill utvecklas som person och fastighetsmäklare. Jag vet inte när det blev fel. Jag välkomnar varmt din återkoppling när vi ses på fredag nästa vecka. // Jag önskar er båda en fortsatt trevlig helg.

Mats A
ROSENVÅNG / LIMHAMN / DJUPADAL

En kunskap om hus som imponerade och ett engagemang som värmde!

Svar från Jennie Hallonqvist

Stort tack för din reflektion och återkoppling. Ett extra stort tack Mats för din rekommendation med högsta betyg. Det uppskattas mycket när den kommer från dig. / / Mvh Jennie Hallonqvist