Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Hallonqvist Fastighetsbyrå AB Jennie Hallonqvist
197 rekommendationer

Jennie Hallonqvist
en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Tegnérg. 58
216 12 limhamn — Visa karta

Vad tror Jennie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 197 kunder tycker om Jennie Hallonqvist

• Camilla E
    Camilla E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Då vi fick nöjet att stifta bekantskap med Jenny när vi köpte vårt nya hus, så var valet väldigt enkelt när vi skulle sälja vår befintliga hus. Jag har aldrig varit med om en sådan professionell presentation av fastigheten. Tillsammans med en känsla för att vara närvarande vid visningen, men inte för påstridig. När vi sedan skulle sälja vårt befintliga boende, så kände vi ett enormt förtroende, och med erfarenhet från en större mäklarfirma i närheten så var valet lätt. Hallonqvist it is! Allt från fotografering, tips med styling och återkoppling
    Jenny och Håkan- ni är det självklara valet! God Jul på er! Läs mer
    2017-12-13 Jennie H svarar Camilla E
    Camilla, stort tack för att du i julstressen tagit dig tid att återkoppla till oss gällande utfört arbete. Då ni mött oss både som köpare och nu även som säljare. Du ska veta att vi verkligen uppskattar det. ”Hallonqvist it is!", den tar vi. ;-)
    Vi önskar er en God Jul med lite vila innan ni tar er ann flytten.
    / Med vänlig hälsning Jennie & Håkan
  • Marcus O
    Marcus O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi köpte nyligen ett radhus i Malmö via Jennie Hallonqvist. Vi upplevde ett mycket professionellt bemötande hela vägen från visning till köp. Jennie var mycket påläst och bidrog med originalritningar samt korrekt och transparent information kring fastigheten. Det hade dessutom gjorts en förhandsbesiktning vilket ytterligare ökade tryggheten i köpet. Vi är mycket nöjda och efter att ha gått på många visningar i Malmö under vår/sommar 2017 kan vi konstatera att Hallonqvist står för en helt annan professionalism än merparten av de konkurrerande mäklarfirmorna i Malmö. Vi ger våra varma rekommendationer Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Marcus O
    Marcus, att vi står för ”en helt annan professionalism” är starka ord. Stort tack för din tydliga återkoppling och högsta betyg.
    /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Peter L
    Peter L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Redan vid första kontakten fick jag ett stort förtroende Jennie. Hon tar tag i sakerna på ett snabbt och effektivt sätt. Försäljningen av vår lägenhet gick över våra förväntningar.
    Jag kan varmt rekommendera Hallonqvist fastighetsbyrå

Peter Lundqvist Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Peter L
    Tack Peter, för din varma rekommendation. / Jag önskar dig och din familj en trevlig helg!
    /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist, har ett mycket trevligt och effektivt bemötande.
    Hon var tydlig med vad jag borde göra innan fotografering och visning.
    Kan säga att hon öppnade mina ögon över hur jag kunde förbättra mitt hem genom att rensa ut överflödiga möbler.
    Accepterade sen det jag valde att inte göra pga tidsbrist.
    Mycket klar och tydligt vision av hur fotona skulle tas och som sagt hur huset skulle förberedas.
    Jag är mycket nöjd med att jag anlitade henne och rekommenderar henne varmt.
    Ingrid Runhage Höjer Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Ingrid R
    Ingrid, det är med ett leende som jag läser din utförliga summering och starka rekommendation. Dessutom med högsta betyg. Tack snälla & trevlig helg!
    / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Klar genomgång av alla detaljer både innan, under och efter försäljningen. Väldigt duktig fotograf som tog fantastiska bilder till annonsen i samarbete med Jennie.Visningarna gick som på räls och båda närvarande mäklare gjorde ett mycket bra jobb.Träffade köparna på mäklarkontoret och där fick båda parter en grundlig genomgång av vidare process.En mycket seriös och kunnig mäklare. Läs mer
    2017-11-20 Jennie H svarar Tomas S
    Tomas, tack för förtroendet vi fick att förmedla din fastighet. Stort tack för utförlig återkoppling på utfört arbete. Det uppskattar vi verkligen. :-)
    Jag önskar dig en fortsatt fin höstvecka. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ett engagerande och förtroendeingivande bemötande och som levde upp till förväntningarna till 100%. Läs mer
    2017-11-20 Jennie H svarar Mikael H
    Tack Mikael för högsta betyg, inte illa. :-)
    Önskar dig en fortsatt fin höstvecka. / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Ann S
    Ann S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag tycker Jennie.hallonqvist@hallonqvist.se gjorde ett jättebra jobb när hon sålde lägenheten. Hon var positiv och full med energi. Jag rekommenderar henne till vänner. Förväntan år väl uppfylld. Mycket nöjd med Jennie.hallonqvist@hallonqvist.se.v Läs mer
    2017-11-13 Jennie H svarar Ann S
    Ann stort tack för både rekommendationer och högsta betyg. Det värmer. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Susann S
    Susann S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt bra bemötande, serviceminded. Läs mer
    2017-11-13 Jennie H svarar Susann S
    Susann, tack för högsta betyg och fin summering. :-) /Önskar dig en fortsatt fin höstvecka. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Hanse J
    Hanse J skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hallonqvist är bäst. Så enkelt är det. Vill man gå i mer detaljer kan man konstatera att Hallonqvist är fantastiskt duktiga på att lyfta objektet så att det ses från sin allra bästa sida. Intresset från kunderna blir då också stort. Ett mycket professionellt bemötande och perfekt ordning på alla papper ger också ett mycket gott intryck. Detta är en mäklarbyrå som vet vad dom gör. Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Hanse J
    Vilken fredag Hanse, det gör oss gott att få avsluta veckan med denna fina rekommendation. Vi bugar och tackar ödmjukt för din summering, "Hallonqvist är bäst, så enkelt är det!" . ;-) / Tack, tack och åter stort tack. Trevlig helg önskar Jennie & Håkan
  • Vigdis A
    Vigdis A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Med Jennie Hallonqvist som mäklare känns det väldigt tryggt. Proffsig och jätte trevlig. Vi uppdaterades hela tiden. Kul att samarbeta med och lära att känna. Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Vigdis A
    Tack Vigdis, för att du lämnar goda vitsord och dessutom med högsta betyg. / Stort tack & trevlig helg! Mvh Jennie Hallonqvist
  • Gösta A
    Gösta A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon gav ett positivt och förtroendefullt intryck med en gång. Fyllde oss med energi och tro att försäljningen skulle gå bra. Hon har stor yrkeskunskap och är flexibel utifrån det oväntade som kan uppstå i en process som går ut på att finna rätt köpare. Bra! Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Gösta A
    Gösta, det ger oss stor glädje att ni visar uppskattning på det sätt ni gjort. Dessutom med högsta betyg och den summering ni nu lämnar gällande utfört arbete. / Stort tack! Mvh Jennie Hallonqvist
    Gösta A, Jennie H gillar detta
  • Malin W
    Malin W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Effektiv, professionell och erfaren mäklare! Kan varmt rekommendera Jennie Hallonqvist. Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Malin W
    Malin, tack för högsta betyg och fina ord om utfört arbete. Det gör oss mycket glada. :-) /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Ajla S
    Ajla S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Noggrann, kvick, trygg, vass! Läs mer
    2017-08-25 Jennie H svarar Ajla S
    Ajla - det var 4 snabba. Jag tackar ödmjukast för tydlig återkoppling och högsta betyg. :-) / Trevlig helg! /Jennie Hallonqvist
  • Hans M
    Hans M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie gjorde ett starkt intryck när vi köpte vårt nya hus och blev då det självklara valet när vi skulle sälja vårt befintliga. Arbetar väldigt professionellt och effektivt. Full koll på dokumenteringen och oerhört tydlig mot både köpare och säljare i hela processen. Jennie inger en stor trygghet och vi kan inte annat än ge henne våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-08-11 Jennie H svarar Hans M
    Hasse & Linda, tack snälla för er fina återkoppling på utfört arbete, dessutom med högsta betyg, tack. Det värmer extra då vi har förmånen att möta er i ”båda leden”, både som köpare och nu även som säljare. Tack! 😊 / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Mende  T
    Mende  T skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie är verkligen något extra. Efter att man varit på många visningar känns dom flesta mäklare man stött på som om dom är där endast för att öppna dörren och ta emot bud (alltså ej speciellt pålästa om objektet dom säljer) Hallonqvist läser på om huset och håller en presentation inför alla på visningarna för att sprida informationen.skulle jag sälja igen vet jag vilken mäklare som kommer få uppdraget. Läs mer
    2017-08-03 Jennie H svarar Mende  T
    Mende, vi har ju träffat dig/er både som spekulant och som säljare, just därför blir jag extra glad när jag läser att du/ni uppskattar arbetet som vi utför. Att få göra skillnad är viktigt för oss. Jag bugar och tackar, för din fina återkoppling på utfört arbete dessutom med högsta betyg, tack. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Per-gösta I
    Per-gösta I skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie bemötte oss på ett mycket trevligt sätt och ingav ett stort förtroende.Hon genomförde sitt uppdrag på bästa tänkbara sätt,
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-08-02 Jennie H svarar Per-gösta I
    Per-Gösta, tack för högsta betyg och fin summering. Det uppskattas. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra bemötande. Pratar kanske lite för snabbt. Läs mer
  • Tord P
    Tord P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bemötandet från medarbetarna på Hallonqvist Fastighetesbyrå har inget inget övrigt att önska. Fin service och kunniga medarbetare är signifikativt för byrån. Kan med hela vårt hjärta rekommendera den för framtida kunder. Vi fick ut det vi ville av denna försäljning. Läs mer
  • Diana I
    Diana I skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie har under försäljningen på ett trevligt och kompetent sätt informerat om hur försäljningen går till samt givit oss goda råd om hur vi på bästa sätt kan presentera
    lägenheten vid visningen.Vi känner oss mycket nöjda med det hon har utfört som vår mäklare. Så vi vill verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Robert O
    Robert O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Superproffsigt bemötande och klockren hantering av allt från analys o marknadsplan till försäljningen och den administrativa "uppgörelsen". Kan varmt rekommendera Hallonqvists till alla som behöver sälja/köpa på LImhamn med omnejd. /Robert Ohlsson Läs mer
  • Charlotte O
    Charlotte O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket professionella och engagerade. Får högsta betyg. Kan varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå! Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en kompetent, engagerad och ansvarsfull mäklare. Toppklass helt enkelt, det kan inte bli bättre. Både jag och min man är mycket nöjda med Jennie och med hela fastighetsbyrån Hallonqvist. Vi rekommenderar starkt att man tar hjälp av Hallonqvist vid försäljning av fastigheter. Läs mer
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi är extremt nöjda med vår mäklare Hallonqvist Fastighetsbyrå.

- Väldigt trevliga
    - Mycket noggranna
    - Väldigt professionella

Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Stina H
    Stina H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket kunnig och noggrann mäklare som är lätt att nå och tillgänglig!

Litar på både henne och hennes kollegor till fullo, som alla är insatta väl i objektet som säljes! Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Från början, ingav Jennie Hallonqvist förtroende. Hon är sakkunnig och otroligt mån om sina kunder. Säljprocessen som hon använder sig av, skapar inga frågetecken. Allt är klart och tydligt och man känner sig som säljare av ett objekt, helt trygg. Jag kan varmt rekommendera henne och Hallonqvist Fastighetsbyrå. Läs mer
  • Gunnel P
    Gunnel P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag fick ett utmärkt bemötande och är mer än nöjd med er mäklare och det proffsiga upplägget! Snygg broschyr och snabba svar på mina frågor via mailen.

Jag kom just på en fråga till: På planritningen av lägenheten finns "DM" för 'diskmaskin' inritat, men i detaljbeskrivningen finns kyl och frys osv uppräknat, men diskmaskinen nämns inte. Jag hoppas att den finns kvar vid inflyttningen.

Hälsningar
    Gunnel Palmer Ericsson Läs mer
    2017-03-31 Jennie H svarar Gunnel P
    Hej Gunnel!

Tack för högsta betyg och fin rekommendation.
    Givetvis ska diskmaskinen stanna kvar. :-) / Trevlig helg!!!
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hallonqvist är väldigt noga och professionella. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Eivor H
    Eivor H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ett rakt igenom positivt bemötande från första stund. Hänsynsfull och tillmötesgående. Kände mig trygg och fick svar på mina frågor. Läs mer
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt serviceminded, proffesionell och en bra upparbetad kundkrets som gav resultat i försäljningen. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en effektiv, trevlig och jordnära mäklare som har kunskapen, tydligheten och hjärtat man söker efter som kund i en mäklare som fått uppdraget, som i vårt fall, att sälja vårt älskade barndomshem. Jennie är alltid proffsig och tillmötesgående. Hon förstår vilka behov som man har som säljare och hon är lyhörd på ett sätt som är beundransvärt med hänsyn till den mängden information som hon och hennes kollegor skulle hantera i samband med vårt uppdrag. Det var inte lätt och vi är mycket nöjda och har känt oss fullständigt trygga i processen genom Jennie! Läs mer
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag är helnöjd med arbetet som Jenny och Håkan gjorde vid försäljningen av vår fastighet. Seriösa, effektiva och mycket trevliga. Jag har absolut inget att klaga på utan kan varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå. Läs mer
  • Charlotta  T
    Charlotta  T skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en mycket engagerad, omsorgsfull, trevlig och seriös mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Hedvig M
    Hedvig M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Extremt trevlig samt erfaren & härligt bemötande. Upplevdes mycket proffesionel vilket bidrog till att jag som köpare kände en trygghet. Läs mer
  • Amelie M
    Amelie M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt bemötande. Påläst och serviceminded. Bara positiva åsikter från mig. Läs mer
  • Frida  E
    Frida  E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Kan inte i ord utrycka hur nöjd jag är med Hallonqvist mäklartjänst. Proffsigt och engagerat från början till slut. Inget lämnas åt slumpen. Läs mer
    2017-01-20 Jennie H svarar Frida  E
    Vi bugar och tackar för fina lovord och dessutom högsta betyg, det värmer. Tack Frida!
    / Trevlig helg!
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra påläst om objektet och ett bra bemötande.
    Behöver träna på sin säljteknik då vissa frågor inte passar sig att ställa intressenter bland övriga intressenter.
    Då vi även tagit in offert från Hallonqvist för att sälja vårt objekt upplevde vi att fokus låg väldigt mycket det negativa i området och inte att man lyfter fokus till det som är bra och som säljer. Detta kan även ha varit en säljteknik som inte passade oss.
    För vidare utveckling så bör Hallonqvist Fastighetsbyrå digitaliseras mer, börja använda sig utav sms vid budgivning då det finns en risk att budgivning stannar av.
    Personligen tror jag att långa budgivningsprocesser får köpare att tänka till och stanna av i sin budgivning då det inte är nyhetens behag längre med objektet.

Kan mycket väl rekommendera Hallonqvist om du skall köpa, mer tveksam att anlita som säljare av objektet pga. ovan nämnt. Läs mer
    2017-01-18 Jennie H svarar Stefan G
    Tack för att du tagit dig tid att återkoppla. Det var synd att jag inte fick tillfälle att träffa dig när jag var och tittade på ert fina hus. Än en gång, stort tack för den fina responsen som ni mailade över till mig innan julhelgerna: ” Vi har varit supernöjda med dig som mäklare i de två husköpen vi gjort!” det värmer verkligen.
    / Jag önskar er en god fortsättning på det nya året och lycka till i er nya bostad.
    // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Stig A
    Stig A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Helt nöjd med det bemötande jag fått av mäklaren Jennie Hallonqvist på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB Läs mer
    2017-01-18 Jennie H svarar Stig A
    Tack för fin återkoppling Stig. / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Lars G
    Lars G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Energi, positiv, öppen attityd och starka personligheter Läs mer
    2017-01-18 Jennie H svarar Lars G
    Lars, tack för topp-betyg och tydlig återkoppling. Det värmer. :-) / Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Robin  C
    Robin  C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Utmärkt bemötande och riktigt bra personlig service. Läs mer
    2017-01-18 Jennie H svarar Robin  C
    Robin, stort tack för högsta betyg, tack även för din fina respons. / Det uppskattas! / Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Anders  L
    Anders  L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie och Håkan bemötte mig väldigt professionellt och gav mig råd och hjälpte mig lösa de problem som uppstod under försäljningen.
    Varmt rekommenderade. Läs mer
    2017-01-18 Jennie H svarar Anders  L
    Anders högsta betyg, vi tackar för detta!
    Jag och Håkan uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla med hur du som säljare upplevde försäljningsprocessen. / Tusen tack!
    // Mvh Jennie Hallonqvist
  • Hanna-beata  C
    Hanna-beata  C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag upplevde Jennie och Håkan som väldigt professionella, noggranna och kommunikativa. Jag är väldigt nöjd med deras arbete som mäklare. Läs mer
  • Klas-göran  W
    Klas-göran  W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon är skicklig,bra känsla o snabb. Läs mer
    2017-01-18 Jennie H svarar Klas-göran  W
    Klas-Göran, tack för klar och tydlig återkoppling, dessutom med hösta betyg. /Tack!!!
    // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Per D
    Per D skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket bra förberedd vid första möte. Helt professionell i sin yrkesutövning. Väl genomför styling och presentation av lägenheten. Bra uppfattning av värdet på lägenheten och mycket väl granskning av omgivande objekt inför försäljningen. Mycket bra dokumentation av förättningen

Helt enkelt - strålande Läs mer
  • Kristoffer  B
    Kristoffer  B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag köpte min lägenhet av Jennie för nio år sedan och valde Hallonqvist för försäljningen. Jennie och hennes personal är engagerade, lyhörda och kunniga och jag var lika nöjd både som köpare och om säljare. Jag är mycket nöjd med allt från informationsinsamling till prospekt fram till erbjudande om hjälp med deklaration efter avslutad affär. Läs mer
    2017-01-18 Jennie H svarar Kristoffer  B
    Kristoffer, det är inte alltid vi får möjlighet att möta våra kunder som både köpare och säljare. Men det är givetvis extra kul när du som köpare återkommer som säljare. Tusen tack för du tagit dig tid att återkoppla och dessutom med högsta betyg. / Tack!
    // Mvh Jennie Hallonqvist
  • Lena S
    Lena S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Engagerad och noggrann. Tog sig tid. Personlig. Läs mer
  • Carina  M
    Carina  M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hej, det första intrycket var både proffsigt och mycket trevligt
    . Det resulterade i att jag anlitade mig utav Jenny och
    Teamet
    Hsllonqvist 2ggr.fördt vid försäljning
    Utav min fars borätt. Sedan min egen. Jag har kände att de lyssnade på mina önskemål, och vi hade ett fantastiskt gott samarbete. Jag är också mycket nöjd med deras fotografi bilder, de verkligen fram hävde all min egen styling, och allt vackert blev tydligt i bild inför försäljningen. Deras noggrannhet med pappers arbetet och uppföljning inför min deklaration uppskattas också! Jag tycker att detta klart visar att de tycker om sitt arbete, och visar upp ett proffsigt resultat i med en mycket nöjd kund. Mvh Carina på millar Läs mer
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Kort, koncis och saklig. Uppskattar det! Läs mer
    2016-08-25 Jennie H svarar Johnny W
    Johnny, jag bugar och tack för din respons och dessutom högsta betyg. /Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Sarah  S
    Sarah  S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Fantastisk! Tryg oplevelse at sælge via hallonqvist. Kompetente og dygtige mæglere. Meget entusiastiske, og vigtigst af alt, de tror på det de laver! Läs mer
    2016-08-26 Jennie H svarar Sarah  S
    Sarah, tack för responsen du ger oss och dessutom högsta betyg. :-) / Vi önskar dig en fortsatt fin fredag och en trevlig helg. // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist & Jenny Ahlbin
  • Eva L
    Eva L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Det är 3e gången vi anlitar Hallonqvists. Uppskattar deras upplägg och noggranna genomgång inför försäljningen. Uppskattar deras ärlighet och uppriktighet. Uppskattar att de löpande håller oss informerade. Uppskattar deras val av Malmös bästa fotografer (min subjektiva åsikt). Uppskattar deras energi och envishet. Uppskattar att de leder oss tryggt genom hela säljprocessen. Tack Jennie och Jenny. Läs mer
    2016-08-25 Jennie H svarar Eva L
    Eva, tack för fantastisk och utförlig återkoppling på vårt utförda arbete med bästa betyg. Det värmer!
    Vi tar dessa fina ord med oss resten av veckan… / Jennie & Jenny.
  • Bengt-göran  L
    Bengt-göran  L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Noggrann, påläst och samvetsgrann.
    Trevlig och tillmötesgående utan fjäsk.
    Duktiga medarbetare och samarbetspartners.
    Har allt som borgar för ett väl genomfört uppdrag.
    Vilket det också blev. Läs mer
Jennie Hallonqvist
Håkan Carlberg