Jennie Hallonqvist

Jennie Hallonqvist

Jennie Hallonqvist är mäklare på Hallonqvist fastighetsbyrå AB

Jennie Hallonqvist har varit registrerad mäklare sedan 2004-01. Jennie Hallonqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 356 omdömen med ett betyg på 4.8. Jennie Hallonqvist har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag garanterar mitt starka engagemang, noggrann hantering av alla papper och en presentation som höjer din bostad samt en tydlig närvaro vid visning som förenklar för din kommande köpare.
Tänker att det bästa är att låta mina tidigare uppdragsgivare berätta om deras erfarenheter, så läs vidare på reco.se :-D.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har ett extra driv och ett stort behov av att prestera. Helt enkelt för att kunna leverera det bästa för både säljare och köpare.

Vad vet vi inte om dig?
För att orka hålla ett högt tempo så är jag mån om att motionera - oftast löpning eller raska & friska promenader med min hund. En stor bonus är att man då rensar huvudet och får en extra bra känsla av välbefinnande.
Utöver det så coachar jag tonårstjejer i Malbas basket, som ger mig mycket glädje och energi.

356 omdömen om Jennie Hallonqvist

Sedan starten hos Reco 2014
Alfred L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
PILDAMMARNA

Trevligt bemötande och en väldigt familjär stämning på kontoret!

Terese K
Köpte en tomt med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
BUNKEFLOSTRAND

Pratar för mkt Dryg attityd Avbryter

Svar från Jennie Hallonqvist

Terese, tack för din reco. Den är viktigt för mig, då jag hela tiden vill utvecklas som person och fastighetsmäklare. Jag vet inte när det blev fel. Jag välkomnar varmt din återkoppling när vi ses på fredag nästa vecka. // Jag önskar er båda en fortsatt trevlig helg.

Mats A
Sålde sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
ROSENVÅNG / LIMHAMN / DJUPADAL

En kunskap om hus som imponerade och ett engagemang som värmde!

Svar från Jennie Hallonqvist

Stort tack för din reflektion och återkoppling. Ett extra stort tack Mats för din rekommendation med högsta betyg. Det uppskattas mycket när den kommer från dig. / / Mvh Jennie Hallonqvist

Ulf S
DJUPADAL / LIMHAMN

Ett trevligt bemötande från en energirik och ambitiös mäklare. Mycket saklig och med ordning och reda vilket uppskattas. Jobbade hårt för att få huset sålt. Rekommenderas verkligen!

Johanna G
Köpte sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
LIMHAMN

Vi är mycket nöjda med Jenny. Snabb på att svara, nogrann och väldigt trevlig!

Roger L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
LIMHAMN / ELINEGÅRD / KALKSTENSPARKEN

Smidigt, skickligt, kunnigt. Bra bemötande gentemot både säljare och köpare.

Lennart M
FÅGELBACKEN / HÄSTHAGEN / SLOTTSSTADEN

Rak och proffsigt arbete. Inga oklarheter.

Svar från Jennie Hallonqvist

Lennart, tack för din reco med högsta betyg. Det är mycket att tänka på vid en bostadsaffär. Det är vårt jobb att guida er genom processen. Det gläder oss mycket att höra att ni har uppfattat oss klart och tydligt. Tack för ert förtroende. /Jennie & Claudia.

Anders M
FÅGELBACKEN / HÄSTHAGEN / SLOTTSSTADEN

Ett närvarande , 100% engagerat genomförande av försäljningsprocessen .

Svar från Jennie Hallonqvist

Tack Anders. Det är skillnaden mellan A och O... dvs. att ge 100% engagemang hela vägen. :) / Team Hallonqvist

Linda H
FÅGELBACKEN / HÄSTHAGEN / SLOTTSSTADEN

Proffsig och tydlig. Höll mig hela tiden uppdaterad och informerade mig om läget. Förväntningarna uppfyllda på en proffsig och trygg mäklare och affär.

Svar från Jennie Hallonqvist

Tack för din återkoppling Linda. En förmedlingsprocess där både köpare och säljare känner sig trygga det är vi mycket måna om. Att stötta, guida och hjälpa till i alla led, ser vi som en självklar service att ge våra kunder.

Britt-Marie A
LIMHAMN / ELINEGÅRD / KALKSTENSPARKEN

Jag har bara gott att säga så sköt att ha trygga mäklare sidan om en i pressade stunder och fullt förtroende fem stjärnor och jag rekommenderar er båda Jennie och Claudia Tack Britt-Marie

Svar från Jennie Hallonqvist

Britt-Marie, tack snälla din fina återkoppling och dessutom med högsta betyg till oss. /Jennie & Claudia!