Jennie Hallonqvist

Jennie Hallonqvist

Jennie Hallonqvist är mäklare på Hallonqvist fastighetsbyrå AB

Jennie Hallonqvist har varit registrerad mäklare sedan 2004-01. Jennie Hallonqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 374 omdömen med ett betyg på 4.8. Jennie Hallonqvist har haft 27 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag garanterar mitt starka engagemang, noggrann hantering av alla papper och en presentation som höjer din bostad samt en tydlig närvaro vid visning som förenklar för din kommande köpare.
Tänker att det bästa är att låta mina tidigare uppdragsgivare berätta om deras erfarenheter, så läs vidare på reco.se :-D.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har ett extra driv och ett stort behov av att prestera. Helt enkelt för att kunna leverera det bästa för både säljare och köpare.

Vad vet vi inte om dig?
För att orka hålla ett högt tempo så är jag mån om att motionera - oftast löpning eller raska & friska promenader med min hund. En stor bonus är att man då rensar huvudet och får en extra bra känsla av välbefinnande.
Utöver det så coachar jag tonårstjejer i Malbas basket, som ger mig mycket glädje och energi.

2023-10 - 2024-09

374 omdömen om Jennie Hallonqvist

Sedan starten hos Reco 2014
Clara R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
DOCKAN / VÄSTRA HAMNEN

En mycket engagerad, lojal och serviceinriktad mäklare. Inga frågor känns dumma och hela processen från visning till kontraktsskrivning har känts proffsig, trygg och strukturerad!

Jan Kristian M
Sålde sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
GAMLA LIMHAMN / LIMHAMN

Så trevligt och proffsigt bemötande ifrån mäklaren. Hon var grym på att återkoppla och va ohört noggrann med allt under processen.

Håkan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
LIMHAMN / ÖN

Jennies synliga närvaro, otroliga engagemang och höga kompetens gav som vanligt resultat i en bra och välskött affär. Rekommenderas å det varmaste...

Susanne L
LIMHAMN / ÖN

Mycket engagerad och ambitiös mäklare. Kände mig trygg genom hela affären.

Connie W
LIMHAMN / ÖN

Duktig säljare, noggrann vi ger Hallonqvist fastighetsbyrå de bästa referenserna

Birte E
LIMHAMN

De bästa rekommendationer till Jennie Hallonqvist. Hela säljprocessen sköttes med högsta proffessionalism från A till Ö. Jennie och Claudia har varit högst kunniga, öppna, erfarna och effektiva. Högsta betyg!

Marie J
LIMHAMN

Mycket kunniga och pålästa. Höll ett litet miniföredrag om lägenheten och föreningen som uppskattades av köparna. Vi har stort förtroende för Hallonqvist som mäklare!

Emma S
DJUPADAL / LIMHAMN

Jennie levde upp till våra höga förväntningar. Väldigt engagerad och lyhörd. Seriös och noggrann i alla steg av processen.

Svar från Jennie Hallonqvist

Vilken fin summering, tack snälla Emma. Ännu ett tack för högsta betyg, det betyder mycket för oss. Önskar dig & din familj en riktigt trevlig helg! /Team Hallonqvist

Max S
DJUPADAL / LIMHAMN

Trevlig, proffsig, tydlig och serviceminded mäklare som gör det där lilla extra för en bra affär för alla parter.

Svar från Jennie Hallonqvist

Max, tack snälla för att du tog dig tid att återkoppla på vårt arbete. Det uppskattar vi mycket. Vi önskar er en trevlig helg! /Jennie & Claudia

Anders L
Köpte sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
HYLLIEBY / DJUPADAL

Mycket professionella, duktiga och trevliga.

Svar från Jennie Hallonqvist

Anders, tack för din respons och tack för högsta betyg. Det är mycket värdefullt för oss. Trevlig helg! /Jennie & Claudia