Jennie Hallonqvist
Registrerad mäklare sedan 2004-01-07
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-18
2019-07 - 2020-06
Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag garanterar mitt starka engagemang, noggrann hantering av alla papper och en presentation som höjer din bostad samt en tydlig närvaro vid visning som förenklar för din kommande köpare.
Tänker att det bästa är att låta mina tidigare uppdragsgivare berätta om deras erfarenheter, så läs vidare på reco.se :-D.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har ett extra driv och ett stort behov av att prestera. Helt enkelt för att kunna leverera det bästa för både säljare och köpare.

Vad vet vi inte om dig?
För att orka hålla ett högt tempo så är jag mån om att motionera - oftast löpning eller raska & friska promenader med min hund. En stor bonus är att man då rensar huvudet och får en extra bra känsla av välbefinnande.
Utöver det så coachar jag tonårstjejer i Malbas basket, som ger mig mycket glädje och energi. Läs mer

Läs vad 262 Läs vad Jennie Hallonqvist

• Anna L sålde sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2020-06-26

SÅLD! - SIBBARP / LIMHAMN
    Bra engagerad mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Rikard L köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2020-06-22

4:a
    LORENSBORG / PILDAMMARNA
    Köpt lägenhet, Jennie hade bra koll och höll en kort och märkbart väl repeterad genomgång av allt som var relevant för lägenheten. Den svarade på alla de frågor jag hade med mig, och Jennie hade inga som helst problem att svara på de få frågor hon inte täckt och fick från andra spekulanter. Informativ och enkel att ha att göra med! Läs mer
  • Ida E köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

FRIDHEM / RIBERSBORG
    Vi har precis köpt vår drömbostad! Jennie Hallonqvist är påläst, proffsig och inte minst trevlig att ha att göra med. Både jag och min man är supernöjda både med affären och bemötandet. Läs mer
  • Emilie R sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

DAMMFRI
    Jennie hjälpte oss med att sälja vår bostadsrätt. Det var toppklass redan från första början. Jennie är otroligt rutinerad och vi är väldigt nöjda med henne. Ska vi sälja i framtiden så kommer vi använda oss av Hallonqvist igen. Läs mer
  • Carl E sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

DAMMFRI
    Bostadsrätt. Professionellt, engagerat bemötande. Slutpris blev något under förväntan, men berodde på tidpunkten med pandemin. Ingen skugga ska falla på mäklaren för det. Läs mer
  • Jonas E köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

FRIDHEM / RIBERSBORG
    Väldigt duktig och påläst. Mycket professionellt intryck Läs mer
  • Eva L köpte sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2020-06-11

SÅLD! BUNKEFLO / BUNKEFLOSTRAND
    Jag och min familj köpte ett hus på Bunkeflostrand, där Jennie Hallonqvist var ansvarig mäklare. Redan från första visning upplevde vi Jennie som en utomstående professionell mäklare. Hon visade stor respekt för våra behov, involverade sig i våra tankar och funderingar genom hela processen. Efter Att köpet genomförts dök det upp en del oväntade utmaningar i huset. Även efter signerat köpeavtal hade Jennie stort engagemang och hög service med att hjälpa oss reda ut dessa utmaningar.

Rekommenderar varmt Jennie och hennes personal.
    //Eva Loubani Läs mer
  • Kjell Arne Peter E köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2020-06-10

4:a
    SÅLD! - BORGMÄSTAREGÅRDEN
    Vi har köpt en fyrarumslägenhet på 14:e vån centralt i Malmö. Vi blev i princip bra bemötta. I princip levde mäklaren upp till våra förväntningar. Eftersom vi inte tidigare varit i budgivningssituation var vi inte helt informerade om att det förväntades att vi skulle ha ett explicit lånelöfte från banken. Vi hade i princip pengarna - men inte tillgängliga på kvällen när budgivningen blev onödigt hetsig. Läs mer
  • Mats C köpte sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2020-06-09

SÅLD! - LIMHAMN / SIBBARP
    Köpt villa. Alltid väl bemött. Snabb i kommunikationen. Går absolut att lita på.
    Sammanfattningen är mycket bra mäklare. Läs mer
  • Bogdan D köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2020-06-09

ERIKSLUST / MELLANHEDEN / SLOTTSSTADEN
    Väldigt trevlig, förståelig och professionell mäklare. Var väldig informativ under visningen. Läs mer

Andra mäklare hos Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Jennie Hallonqvist