Jennie Hallonqvist
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02
Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag garanterar mitt starka engagemang, noggrann hantering av alla papper och en presentation som höjer din bostad samt en tydlig närvaro vid visning som förenklar för din kommande köpare.
Tänker att det bästa är att låta mina tidigare uppdragsgivare berätta om deras erfarenheter, så läs vidare på reco.se :-D.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har ett extra driv och ett stort behov av att prestera. Helt enkelt för att kunna leverera det bästa för både säljare och köpare.

Vad vet vi inte om dig?
För att orka hålla ett högt tempo så är jag mån om att motionera - oftast löpning eller raska & friska promenader med min hund. En stor bonus är att man då rensar huvudet och får en extra bra känsla av välbefinnande.
Utöver det så coachar jag tonårstjejer i Malbas basket, som ger mig mycket glädje och energi. Läs mer

Läs vad 244 Läs vad Jennie Hallonqvist

• Per N skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2020-03-25

Vi har sålt två hus med Jennie och hon är en mycket engagerad, professionell, informativ, samt strukturerad mäklare som ger stort förtroende både till säljare och köpare.

Dessutom använder Jennie sig utav en väldigt duktig fotograf.

Vi kommer definitivt att vända oss till Jennie igen om vi skall sälja hus i framtiden. Läs mer
  • Håkan C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2020-03-23

Har sålt min bostadsrätt via Hallonqvist Fastighetsbyrå AB. Väldigt bra service, full koll på läget genom hela processen och väldigt effektivt. Kan varmt rekommendera Hallonqvist! Läs mer
  • Mats E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2020-03-20

Har sålt en bostad på 148 kvm
    Blev utmärkt bemött från första stund.
    Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar med råge.
    Är mycket kunniga. Läs mer
    2020-03-20 Jennie H svarar Mats E
    Härligt att läsa Mats. Stort tack för reco med högsta betyg.
    Trevlig helg! /Jennie Hallonqvist
  • Bengt T skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2020-03-19

Jennie är en engagerad och kunnig mäklare med gott omdöme som jag har stort förtroende för och varmt rekommenderar. Läs mer
    2020-03-20 Jennie H svarar Bengt T
    Bengt Tore, starka ord engagemang, omdöme och förtroende. Gläder mig mycket att få så fin återkoppling på utfört arbete. Trevlig helg! //Mvh Jennie Hallonqvist
  • Cecilia K skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2020-03-19

Jennie, är professionell, vänlig, noggrann och engagerad. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-20 Jennie H svarar Cecilia K
    Cecilia, tack för fin återkoppling. Det uppskattas mycket. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Anders H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Sålt en fastighet
    Väldigt positivt bemött av Jennie. Vi hade höga förväntningar på priset och utfallet av försäljningen. Tycker verkligen att Jennie levde upp och lite till enligt våra förväntningar. Läs mer
  • Bodil S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-09-23

Jag har sålt en fastighet på Arbäcksgatan i Malmö. Jag och min man träffade Jennie Hallonquist då vi var ute på promenad med vår hund. Min man berättade om huset och Jennie sa att hon var fastighetsmäklare och att vi var välkomna att höra av oss när det var dags för försäljning.
    Vi, jag och min bror fastnade för Jennie på grund av hennes energi och noggrannhet.
    Hon hade bra koll på området och informerade oss om alla steg.
    Huset blev snabbt sålt och till ett bra pris.
    Hälsningar
    Bodil Sjöberg Läs mer
  • Sara H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-09-23

Sålde vårt hus och är oerhört nöjda. Professionellt bemötande och proffsigt arbete från start till mål. Läs mer
  • Jonathan L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-09-20

Både köper och säljer hus via Hallonqvist. Noga med detaljer, trevlig och tillmötesgående. Väldigt bra kundkontakt och inger trovärdighet och tillit. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-09-20

Väldigt proffsigt i alla avseenden. Väldigt trevligt!
    Kan bara rekommendera! Läs mer

Andra mäklare hos Hallonqvist Fastighetsbyrå AB