Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Hallonqvist Fastighetsbyrå AB Jennie Hallonqvist

en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Tegnérg. 58, 216 12 limhamn — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 165 rekommendationer

Läs vad 165 användare tycker om Jennie Hallonqvist

• Hedvig M
    Hedvig M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Extremt trevlig samt erfaren & härligt bemötande. Upplevdes mycket proffesionel vilket bidrog till att jag som köpare kände en trygghet.
  • Amelie M
    Amelie M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt bemötande. Påläst och serviceminded. Bara positiva åsikter från mig.
  • Frida  E
    Frida  E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Kan inte i ord utrycka hur nöjd jag är med Hallonqvist mäklartjänst. Proffsigt och engagerat från början till slut. Inget lämnas åt slumpen.
    2017-01-20 Jennie H svarar Frida  E
    Vi bugar och tackar för fina lovord och dessutom högsta betyg, det värmer. Tack Frida!
    / Trevlig helg!
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra påläst om objektet och ett bra bemötande.
    Behöver träna på sin säljteknik då vissa frågor inte passar sig att ställa intressenter bland övriga intressenter.
    Då vi även tagit in offert från Hallonqvist för att sälja vårt objekt upplevde vi att fokus låg väldigt mycket det negativa i området och inte att man lyfter fokus till det som är bra och som säljer. Detta kan även ha varit en säljteknik som inte passade oss.
    För vidare utveckling så bör Hallonqvist Fastighetsbyrå digitaliseras mer, börja använda sig utav sms vid budgivning då det finns en risk att budgivning stannar av.
    Personligen tror jag att långa budgivningsprocesser får köpare att tänka till och stanna av i sin budgivning då det inte är nyhetens behag längre med objektet.

Kan mycket väl rekommendera Hallonqvist om du skall köpa, mer tveksam att anlita som säljare av objektet pga. ovan nämnt.
    2017-01-18 Jennie H svarar Stefan G
    Tack för att du tagit dig tid att återkoppla. Det var synd att jag inte fick tillfälle att träffa dig när jag var och tittade på ert fina hus. Än en gång, stort tack för den fina responsen som ni mailade över till mig innan julhelgerna: ” Vi har varit supernöjda med dig som mäklare i de två husköpen vi gjort!” det värmer verkligen.
    / Jag önskar er en god fortsättning på det nya året och lycka till i er nya bostad.
    // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Stig A
    Stig A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Helt nöjd med det bemötande jag fått av mäklaren Jennie Hallonqvist på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2017-01-18 Jennie H svarar Stig A
    Tack för fin återkoppling Stig. / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Lars G
    Lars G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Energi, positiv, öppen attityd och starka personligheter
    2017-01-18 Jennie H svarar Lars G
    Lars, tack för topp-betyg och tydlig återkoppling. Det värmer. :-) / Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Robin  C
    Robin  C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Utmärkt bemötande och riktigt bra personlig service.
    2017-01-18 Jennie H svarar Robin  C
    Robin, stort tack för högsta betyg, tack även för din fina respons. / Det uppskattas! / Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Anders  L
    Anders  L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie och Håkan bemötte mig väldigt professionellt och gav mig råd och hjälpte mig lösa de problem som uppstod under försäljningen.
    Varmt rekommenderade.
    2017-01-18 Jennie H svarar Anders  L
    Anders högsta betyg, vi tackar för detta!
    Jag och Håkan uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla med hur du som säljare upplevde försäljningsprocessen. / Tusen tack!
    // Mvh Jennie Hallonqvist
  • Hanna-beata  C
    Hanna-beata  C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag upplevde Jennie och Håkan som väldigt professionella, noggranna och kommunikativa. Jag är väldigt nöjd med deras arbete som mäklare.
  • Klas-göran  W
    Klas-göran  W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon är skicklig,bra känsla o snabb.
    2017-01-18 Jennie H svarar Klas-göran  W
    Klas-Göran, tack för klar och tydlig återkoppling, dessutom med hösta betyg. /Tack!!!
    // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Per D
    Per D skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket bra förberedd vid första möte. Helt professionell i sin yrkesutövning. Väl genomför styling och presentation av lägenheten. Bra uppfattning av värdet på lägenheten och mycket väl granskning av omgivande objekt inför försäljningen. Mycket bra dokumentation av förättningen

Helt enkelt - strålande
  • Kristoffer  B
    Kristoffer  B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag köpte min lägenhet av Jennie för nio år sedan och valde Hallonqvist för försäljningen. Jennie och hennes personal är engagerade, lyhörda och kunniga och jag var lika nöjd både som köpare och om säljare. Jag är mycket nöjd med allt från informationsinsamling till prospekt fram till erbjudande om hjälp med deklaration efter avslutad affär.
    2017-01-18 Jennie H svarar Kristoffer  B
    Kristoffer, det är inte alltid vi får möjlighet att möta våra kunder som både köpare och säljare. Men det är givetvis extra kul när du som köpare återkommer som säljare. Tusen tack för du tagit dig tid att återkoppla och dessutom med högsta betyg. / Tack!
    // Mvh Jennie Hallonqvist
  • Lena S
    Lena S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Engagerad och noggrann. Tog sig tid. Personlig.
  • Carina  M
    Carina  M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hej, det första intrycket var både proffsigt och mycket trevligt
    . Det resulterade i att jag anlitade mig utav Jenny och
    Teamet
    Hsllonqvist 2ggr.fördt vid försäljning
    Utav min fars borätt. Sedan min egen. Jag har kände att de lyssnade på mina önskemål, och vi hade ett fantastiskt gott samarbete. Jag är också mycket nöjd med deras fotografi bilder, de verkligen fram hävde all min egen styling, och allt vackert blev tydligt i bild inför försäljningen. Deras noggrannhet med pappers arbetet och uppföljning inför min deklaration uppskattas också! Jag tycker att detta klart visar att de tycker om sitt arbete, och visar upp ett proffsigt resultat i med en mycket nöjd kund. Mvh Carina på millar
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Kort, koncis och saklig. Uppskattar det!
    2016-08-25 Jennie H svarar Johnny W
    Johnny, jag bugar och tack för din respons och dessutom högsta betyg. /Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Sarah  S
    Sarah  S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Fantastisk! Tryg oplevelse at sælge via hallonqvist. Kompetente og dygtige mæglere. Meget entusiastiske, og vigtigst af alt, de tror på det de laver!
    2016-08-26 Jennie H svarar Sarah  S
    Sarah, tack för responsen du ger oss och dessutom högsta betyg. :-) / Vi önskar dig en fortsatt fin fredag och en trevlig helg. // Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist & Jenny Ahlbin
  • Eva L
    Eva L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Det är 3e gången vi anlitar Hallonqvists. Uppskattar deras upplägg och noggranna genomgång inför försäljningen. Uppskattar deras ärlighet och uppriktighet. Uppskattar att de löpande håller oss informerade. Uppskattar deras val av Malmös bästa fotografer (min subjektiva åsikt). Uppskattar deras energi och envishet. Uppskattar att de leder oss tryggt genom hela säljprocessen. Tack Jennie och Jenny.
    2016-08-25 Jennie H svarar Eva L
    Eva, tack för fantastisk och utförlig återkoppling på vårt utförda arbete med bästa betyg. Det värmer!
    Vi tar dessa fina ord med oss resten av veckan… / Jennie & Jenny.
  • Bengt-göran  L
    Bengt-göran  L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Noggrann, påläst och samvetsgrann.
    Trevlig och tillmötesgående utan fjäsk.
    Duktiga medarbetare och samarbetspartners.
    Har allt som borgar för ett väl genomfört uppdrag.
    Vilket det också blev.
  • Anders B
    Anders B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Allt mycket bra fram tills det dök upp en flyer på vårt område som var helt ok (då vi godkänt att Hallonqvist fick ha oss som referensobjekt men att INGA priser skulle vara angivna.)På flyern var det dock angivet vilket pris som vi fick och detta är vi och den nya ägaren absolut inte tillfreds med.
    Tänk på detta i framtiden, vad jag som säljare har fått eller vad köparen har betalt är en sak mellan dom.
    2016-08-25 Jennie H svarar Anders B
    Tack för din återkoppling Anders. Det glädjer oss att ni känner att allt har gått mycket bra. 
    Vi känner precis som ni att vi har haft en intensiv och en mycket bra process, från det att vi träffades första gången på vårt kontor onsdagen den 27 juli fram tills att vi skrev kontrakt 14 dagar efter.
    Det finns en anledning till att vi frågar er parter om det är ok att vi har förmedlingsprocessen av er bostad som en referens. Ni känner oss väl vid detta laget och ni vet ju att vi inte vill att något blir fel. Vi har ingen notering om att ni önskat att köpeskillingen skulle vara hemlig. Vi ber innerligt om ursäkt för att vi missat detta.
    Vi önskar er en fortsatt fin och solig torsdag! / Jennie & Jenny.
  • Anders B
    Anders B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt engagerat och bra bemötande. Hallonqvist känns gediget och viljan att utföra arbetet till allas bästa känns äkta och bra. Prismässigt lite i överkant kan jag tycka men detta var å andra sidan mitt första uppdrag som säljare. Min egen ouppmärksamhet gjorde att någon förhandling aldrig skedde. Stort plus försnygga bra prospekt och en mycket engagerad bra kommunikation .
  • Christian R
    Christian R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    mycket nöjda med allt från bemödande till försäljning av lägenheten.
    Rekommenderas till det allra bästa
  • Karin O
    Karin O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Snabb, engagerad, orädd för arbete, positivt säljande i annons och möte med köpare.
  • Viveca R
    Viveca R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie är engagerad och kunnig. Det är ordning och reda och hon driver processen framåt mot målet - en affär till rätt pris för både säljare och köpare. Frånsett en del synpunkter på presentationsmaterial är jag mycket nöjd.
  • Peter O
    Peter O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi har nu använt Hallonqvist för att sälja tre hus. Först ett för fem år sedan och sedan ett under 2015 och senast vårt eget i början av 2016.
    Vid den senaste försäljningen hade vi flera mäklare som vi valde mellan, men vi var överens när vi satsade på Hallonquist. Och vi blev inte besvikna.
    Av bara farten sålde de också min systers lägenhet – som tre mäklare tidigare misslyckats med att sälja.
    Deras prospekt är inte lika tjusiga som andras – men deras energi och professionalism krossar all konkurrens.
    2016-03-07 Jennie H svarar Peter O
    Peter, stort tack för din utförliga summering av utfört arbete. Vi blir glada av att läsa att ni värderar det som vi känner är viktigast i förmedlingsarbetet. Att vi dessutom "krossar all konkurrens" det är bara att buga och tacka för den fina slutsatsen.
    Återkopplingen vi fått av dig ang. prospektet har vi tagit till oss och åtgärdat, något annat kan vi inte göra när det kommer ifrån en expert. /Vänligen Jennie Hallonqvist
    Jennie H, Jenny A gillar detta
  • Anne S
    Anne S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hög ambitionsnivå både mot köpare och säljare. Personlig kontakt utan att falla in i den klassiska säljarstereotypen. Tydligt och professionellt!
  • Annika O
    Annika O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bara positivt att säga! Mycket tillmötesgående och bra service!
    2016-03-06 Jennie H svarar Annika O
    Annika, tack snälla för fin summering och högsta betyg, det uppskattas. / Jennie Hallonqvist
  • Theresa O
    Theresa O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Professionellt, effektivt, positiv attityd, god målbild, som smittade av sig på mig själv.
  • Peggy E
    Peggy E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Tydlig information, bra uppföljning och mycket bra service.
  • Catarina D
    Catarina D skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag vill tacka Jennie och Jenni på Hallonqvist mäklarbyrå. Ett fantastiskt engagemang, kunskap, planering, goda råd och otroligt professionella! Jag hjälpte min mamma sälja sitt hus i Rosenvång och tog hjälp av Hallonqvist. Kunde inte varit mer nöjd. Önskar dom fanns i Stockholm när jag skall sälja där själv
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie var väldigt engagerad som mäklare och hade även bra idéer kring inredning och möblering inför fotografering. Tycker även att Jennies upplägg kring budgivningsprocessen är bra, vilket kan vara viktigt vid en försäljning. Totalt sett mycket nöjd.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en mycket kompetent mäklare med djup och bred kunskapsbas som skapar trygghet och ger hög servicekänsla.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie, är en energisk trevlig och målinriktat mäklare som gör ett grundligt och väldigt seriöst arbete med sitt team.
  • Anders G
    Anders G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt nöjd. Vi gick mycket på teamets energi och fokus på detaljer. Där flera mäklare tycktes missa vad vi kände var "poängen" med vår lägenhet, valde Hallonquist att lägga kraft och fokus.

Resultatet blev en snygg och snabb försäljning.
  • Emelie Z
    Emelie Z skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi har mött Jennie och hennes kollegor först som köpare och vi valde därefter att anlita de till att sälja vår bostad. Vårt intryck är de är kunniga, pålästa och engagerade på ett sätt som inte alla mäklare är.
    2016-03-04 Jennie H svarar Emelie Z
    Emelie, tack för fin återkoppling och tusen tack för alla rekommendationer som ni har gett oss. Det uppskattar vi verkligen! /Bästa hälsningar Jennie & Jenny
  • Aleksandar D
    Aleksandar D skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Omtänksam och professionellt, rekommenderas varmt!
  • Sami B
    Sami B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie hallonqvist är en väldigt duktigt och informativ mäklare, talar tydligt, snabb service och väldigt kunnig som mäklare. Jag rekomenderar starkt till alla som vill sälja/köpa anlita Jennie HAllonqvist och deras mäklar byrå! ni lär inte bli missnöjda. Mvh// Sami
  • Carsten J
    Carsten J skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie har sålt vor bostadsrät her i 2015, och Jennie har även vårit mäklare på samme bostadsrät i 2011, da vi köpte den.
    I begge tilfälle var Jennie mycke aktiv och pressade en bra pris fram til säljaren.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Helt nöjd med mina kontakter med byrån.
    Grundlig vid undertecknandet av köpeavtalet.
    Trevlig kontakt och Jennie mycket kunnig och noggrann.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Engagerad och driven, som lyssnar på säljaren önskemål.
  • Eva J
    Eva J skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi har anlitat Jenny Hallonqvist tidigare och vi är lika nöjda denna gången som vid förra försäljningen/köpet. Mycket proffsig!
    2015-06-09 Jennie H svarar Eva J
    Eva, tack för din fina respons och tack även för högsta betyg. :-)
    Alltid extra kul med återkommande kunder. /Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Anders S
    Anders S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    seriös , kunnig och bra förslag för en lyckad affär
    2015-05-29 Jennie H svarar Anders S
    Anders, tack för rak och tydlig återkoppling. Stort tack även för högt betyg med stark rekommendation. / Trevlig helg! Mvh, Jennie Hallonqvist
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hallonqvist är en seriös mäklarfirma med duktiga och ambiösa medarbetare. Vi är mycket nöjda med samarbetet och kan rekommendera firmat och Jennie på det starkaste.
  • Haoraa S
    Haoraa S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Otroligt måna om både säljare och köpare. Jenny och teamet är så välkomnande och verkligen otroligt omhändertagande. Stor rekommendation verkligen!!!

Sami och Haoraa
  • Ida M
    Ida M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag fick ett mycket seriöst intryck av Jennie och hela Hallonqvist-byrån. Jag fick personliga råd och vägledning i vårt stora köp och jag kände mig mycket trygg under hela processen.
    Om jag ska komma med någon kritik kan det väl vara prospekten som delades ut på visningen - som inte var särskilt snygg.
    2015-05-28 Jennie H svarar Ida M
    Ida stort tack för din fina summering. Kul att höra att ni uppskattar vårt arbetssätt. För oss är det viktigt att både säljare och köpare känner sig nöjda och trygga i denna stora affär. /Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Tord P
    Tord P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ger ett proffessionellt intryck
    2015-05-28 Jennie H svarar Tord P
    Tack för fin återkoppling Tord. /Med vänlig hälsning Jennie Hallonqvist
  • Mariann P
    Mariann P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi är mycket nöjda med det mäklaruppdrag som Jennie Hallonqvist utfört åt oss på ett professionellt, seriöst och effektivt sätt;
    - Bra helhetsperspektiv,tidplan, statistik och med full kontroll på processen.
    - Bra rekommendationer och tips gällande vad som behöver göras inför fotografering/visning.
    -Insatt i byggnadstekniska frågor.
    -Bra och tydlig kommunikation med oss säljare.

Birgitta och Mariann Påhlsson
    2015-02-25 Jennie H svarar Mariann P
    Birgitta & Mariann, tack för er utförliga bedömning avseende arbetet som vi utfört i förmedlingsprocessens flera delmoment. Vi tackar även för er starka rekommendation. Den uppskattar vi verkligen. :-) /Med vänlig hälsning, Jennie Hallonqvist
  • Anders W
    Anders W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Högkvalitativ nivå rakt igenom hela försäljningsförloppet!

Anders Wester
    2015-02-20 Jennie H svarar Anders W
    Anders, tack för starkt och tydligt omdöme, med toppbetyg för vidare rekommendation. Det gläder oss alla på Hallonqvist. Trevlig helg! /Jennie Hallonqvist
  • Peter B
    Peter B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt bra byrå. Jennie är alltid glad, framåt och energisk.
    2015-02-20 Jennie H svarar Peter B
    Peter, tack för fina ord och högt betyg. Trevlig helg! /Jennie Hallonqvist
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Venlig og professionel. Levede helt op til förväntan.
  • Minna T
    Minna T skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket kunniga och vänliga personer som kommer säkert att hitta ett svar på alla dina frågor. Jag kan verkligen rekommendera!
    2015-02-20 Jennie H svarar Minna T
    Minna, tack för din starka rekommendation, den uppskattar vi. /Jennie Hallonqvist
Håkan Carlberg
Björn Hallonqvist