Jennie Hallonqvist är mäklare på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Jennie Hallonqvist har varit registrerad mäklare sedan 2004-01. Jennie Hallonqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 310 omdömen med ett betyg på 4.8. Jennie Hallonqvist har haft 19 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag garanterar mitt starka engagemang, noggrann hantering av alla papper och en presentation som höjer din bostad samt en tydlig närvaro vid visning som förenklar för din kommande köpare.
Tänker att det bästa är att låta mina tidigare uppdragsgivare berätta om deras erfarenheter, så läs vidare på reco.se :-D.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har ett extra driv och ett stort behov av att prestera. Helt enkelt för att kunna leverera det bästa för både säljare och köpare.

Vad vet vi inte om dig?
För att orka hålla ett högt tempo så är jag mån om att motionera - oftast löpning eller raska & friska promenader med min hund. En stor bonus är att man då rensar huvudet och får en extra bra känsla av välbefinnande.
Utöver det så coachar jag tonårstjejer i Malbas basket, som ger mig mycket glädje och energi.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 310 Läs vad Jennie Hallonqvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • SÖDERKULLA
    2022-07-02 Verifierad kund
    Utmärkt!

De hjälper mig mycket och jag har nästan ingenting att göra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • SÖDERKULLA
    2022-06-30 Verifierad kund
    BrA bemött och svar på tekniska frågor om bostaden
    • RIBERSBORG
    2022-06-24 Verifierad kund
    Inget att anmarka pa, valdigt korrekt och effektivt bemotande.
    • RIBERSBORG
    2022-06-22 Verifierad kund
    Varje gång vi eller barnen flyttat har Jennie Hallonqvist och hennes medarbetare haft ansvar för försäljning. Ibland har det varit lätt under stark konjunktur.

Andra gånger, som nu senast, har det varit i oroliga tider. I det senare visar Hallonqvist den stora omsorg de visar om både köpare och säljare – att arbeta outtröttligt tills rätt köpare möter säljaren.
    Peter tack snälla för din återkoppling både i mailet som du skickade till oss och här på reco. Det betyder mycket för oss.

Det bästa betyget vi kan få är när du/ni som kunder återkommer till oss genom åren. Ett fortsatt förtroende måste vi ändå säga är den bästa responsen vi kan få på utfört arbete. 🙏🏼
    / Jennie Hallonqvist
    Jennie Hallonqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2022-04-24 Verifierad kund
    Jag hade ingen erfarenhet av mäklare och försäljning av bostad innan, så jag bad två olika mäklare titta på huset och presentera sig. Jag måste säga att det var stor skillnad i engagemanget och det personliga bemötandet, och valet av Hallonqvist ångrar jag inte.
    Den lilla mäklarbyrån gav en närhet och personlig kontakt som uppskattades mycket. Jennie med kollega Claudia var ytterst noga med detaljerna och gav omedelbar uppdatering samt lotsade en fram genom processen. Ytterst professionella.

Rekommenderas å det varmaste.
    Thomas, tack snälla för fin återkoppling på vårt arbete i samband med förmedlingen av er fastighet. Det uppskattar vi verkligen. Stort tack även för högsta betyg, och dina varmaste rekommendationer. :) Jennie Hallonqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2022-04-12 Verifierad kund
    Mycket professionell och effektiv mäklare! Upplevde ett gott bemötande och vi kände oss trygga i vårt köp. Fick bra svar på våra frågor. Allt gick smidigt och bra!
    Professionell och effektiv mäklare, starka ord.
    Ni kommer med all säkerhet att trivas bra på Djupadal.
    Tack Petra! /Mvh Jennie Hallonqvist
    2022-04-12 Verifierad kund
    Mäklaren bemötte oss på ett proffsigt sätt och gav oss all den hjälp vi behövde under processen. Sammantaget kan det bara bli högsta möjliga betyg!
    • HYLLIEBY / DJUPADAL
    2022-04-04 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med det stora engagemanget Jennie och Claudia visade. Jag är också nöjd med deras tydlighet och bemötande.
    Mvh Maria Brakel
    • HYLLIEBY / DJUPADAL
    2022-04-04 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemötta, och de levde upp till våra förväntningar.
    • HÄSTHAGEN
    2022-03-13 Verifierad kund
    Hon är intensiv och bra på att sälja! Men samtidigt väldigt professionell!
    Christian, stort tack för din respons.
    /mvh Jennie Hallonqvist