Mäklare Skåne Malmö Hallonqvist Fastighetsbyrå AB Jennie Hallonqvist
Jennie Hallonqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag garanterar mitt starka engagemang, noggrann hantering av alla papper och en presentation som höjer din bostad samt en tydlig närvaro vid visning som förenklar för din kommande köpare.
Tänker att det bästa är att låta mina tidigare uppdragsgivare berätta om deras erfarenheter, så läs vidare på reco.se :-D.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har ett extra driv och ett stort behov av att prestera. Helt enkelt för att kunna leverera det bästa för både säljare och köpare.

Vad vet vi inte om dig?
För att orka hålla ett högt tempo så är jag mån om att motionera - oftast löpning eller raska & friska promenader med min hund. En stor bonus är att man då rensar huvudet och får en extra bra känsla av välbefinnande.
Utöver det så coachar jag tonårstjejer i Malbas basket, som ger mig mycket glädje och energi. Läs mer

Läs vad 229 Läs vad Jennie Hallonqvist

• Andreas Christopher G
    Andreas Christopher G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-06-04

Gick på visning i januari, vilket resulterade i att jag köpte en bostad tillsammans med min blivande sambo ute på Ön. Håkan Carlbergs professionella intryck gjorde att jag valde Hallonqvist Fastighetsbyrå.

Jag köpte först en bostad hos er och sedan sålde jag min lägenhet. Eran energi och tydlighet gjorde mig trygg som säljare.

När jag skulle sälja min bostad träffade jag både Jennie och Claudia. Sedan dag ett har ni tre haft en bra kontakt med mig och varit tydliga i ert förmedlande. Väldigt trevligt bemötande och alltid svarat utförligt på mina frågor och funderingar. Detta känns väldigt bra när man skall sälja sin bostad.

Kommer rekommendera er och anlita er i framtiden! Läs mer
  • Jeanette B skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-04-23

Har sålt en bostadsrätt. Blev mycket trevligt bemött, fick snabb information och mina förväntningar jag hade blev väl uppfyllda.
    Kan varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå AB vidare på mäklaruppdrag. Läs mer
  • Josefine C
    Josefine C skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-04-23

Supertrevliga och duktiga mäklare både Jennie och Claudia.
    Har både köpt och sålt bostad genom dem. Läs mer
  • Finn H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-04-18

År 2015-2016 letade vi hus i Malmö och var således på väldigt många visningar innan vi till slut hittade vår nuvarande bostad. Bland alla mäklare vi träffade så var det en som varje gång skiljde ut sig från mängden: Jennie Hallonqvist. Hennes noggranna genomgångar av bostäderna hon sålde visade på stor kunskap om husen, och hon gav ett förtroendegivande, ärligt och professionellt intryck.

Därför lade vi hennes namn på minnet och tänkte att om vi någon gång skulle sälja vårt eget hus så var det definitivt Hallonqvist vi skulle kontakta. Och detta gjorde vi när vi sålde vårt hus, och efter att nu hela processen är färdig så gjorde vi ett helt rätt val. Både Jennie och Claudia var oerhört kompetenta, noggranna, tillgängliga, ärliga och transparenta, viket gjorde att vi kände oss trygga hela processen, från uppstart, till fotografering, till visning, till budgivning, och slutligen till kontraktskrivning. Därför kan jag varmt rekommendera Hallonqvist till alla som tänker sälja bostad i Malmö. Läs mer
  • Carin M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-04-17

Har köpt en bostadsrätt av Jennie. Hon hade ett proffsigt erfaret bemötande och jag hade själv kunnat anlita henne vid en försäljning i framtiden. Läs mer
    Jennie H gillar detta
  • Gun-Britt U skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-04-16

Samarbetet med Jennie och Håkan fungerade väldigt bra från första början. De är mycket professionella och effektiva. Dokumentationen är också utmärkt och jag kan varmt rekommendera dem.
    Gun-Britt U Läs mer
  • Johan L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2018-11-27

Vi har sålt en bostadsrätt storlek större.
    Vi blev från första början bemötta på ett väldigt professionellt och engagerat sätt på en väldigt personlig nivå.
    Vi blev imponerade av engagemanget och effektiviteten i processen där vi tyckte att storleken på firman gjorde att alla var involverade.
    Tillsammans gjorde detta att vi fick ett väldigt bra pris för vår bostad. Läs mer
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2018-11-10

Jag sålde min bostadsrätt i Slottstaden med hjälp av Hallonqvist Fastighetsbyrå och jag kan verkligen rekommendera byrån och Jennie. Jennie har ett fantastiskt engagemang och brinner verkligen för sitt jobb. Jag kommer att kontakta Jennie även vid framtida försäljningar. Läs mer
    2018-11-13 Jennie H svarar Joakim W
    Joakim, stort tack för tydlig återkoppling och dessutom med högsta betyg. Det värmer. / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Pia O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2018-11-07

Vi sålde vår villa genom Jennie Hallonqvist som genomförde försäljningsuppdraget på ett mycket proffsigt, effektivt och samtidigt lyhört sätt. Det var uppenbart att exponeringen mot marknaden var hög och att många seriösa spekulanter nåddes. Vi uppskattade särskilt Jennies noggrannhet, tydlighet och gedigna kunskaper om allt från byggnadskonstruktion till fastighetsjuridik. Vi uppskattade även de samarbetspartners som hon förmedlade kontakt med. Vi är mycket nöja med hela processen och kan varmt rekommendera Hallonqvist för framtida försäljningsprocesser. Läs mer
    2018-11-13 Jennie H svarar Pia O
    Pia, tack för din utförliga återkoppling. Extra glad blir jag att du som advokat återkopplar med uppskattning avseende våra kunskaper inom fastighetsjuridik och byggnadskonstruktion. Stort tack för högsta betyg med varma rekommendationer. /Mvh Jennie Hallonqvist
    Jennie H gillar detta
  • Frederik V skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2018-11-05

Andra mäklare hos Hallonqvist Fastighetsbyrå AB