Jennie Hallonqvist

Jennie Hallonqvist

Jennie Hallonqvist är mäklare på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

och har varit registrerad mäklare sedan 2004. Jennie Hallonqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 266 omdömen sedan 2014-11-18. Jennie Hallonqvist har haft 34 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag garanterar mitt starka engagemang, noggrann hantering av alla papper och en presentation som höjer din bostad samt en tydlig närvaro vid visning som förenklar för din kommande köpare.
Tänker att det bästa är att låta mina tidigare uppdragsgivare berätta om deras erfarenheter, så läs vidare på reco.se :-D.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har ett extra driv och ett stort behov av att prestera. Helt enkelt för att kunna leverera det bästa för både säljare och köpare.

Vad vet vi inte om dig?
För att orka hålla ett högt tempo så är jag mån om att motionera - oftast löpning eller raska & friska promenader med min hund. En stor bonus är att man då rensar huvudet och får en extra bra känsla av välbefinnande.
Utöver det så coachar jag tonårstjejer i Malbas basket, som ger mig mycket glädje och energi.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 266 Läs vad Jennie Hallonqvist

• Jennie Hallonqvist har ett stor engagemang, driv och service utöver vad jag förväntade mig. Högsta betyg!
    Philippa Anna Maria S sålde sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2020-10-19
    • 94.0 m²
    • DJUPADAL / LIMHAMN
    2020-10-19
  • Jennie har hjälpt mig att sälja lägenhet. Jennie är krävande på ett positivt sätt och uppnådde ett utmärkt resultat. Kan bara bli högsta betyg!
    Håkan S sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2020-10-17
    • 68.5 m²
    • ÖN / LIMHAMN
    2020-10-17
  • Vår upplevelse av Hallonqvist Fastighetsbyrå har varit mycket positiv från första mötet till avslutad affär. Vårt positiva intryck påbörjades redan när vi gick på visningar som Jennie höll i, då hon uppvisade ett engagemang och en insatthet i objekten på en nivå som stack ut jämfört med andra mäklare. Vi fick många värdefulla tips och förslag inför vår egen försäljning, och Jennie var lättillgänglig under hela processen, alltid med ett varmt och trevligt bemötande. Vi hade inte kunnat be om en bättre mäklarupplevelse!
    Martin B sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2020-08-17
    • 57.0 m²
    • RIBERSBORG / SLOTTSSTADEN
    2020-08-17
  • Jennie &Co har ett starkt engagemang i sitt uppdrag. Kompetent och med ett starkt driv inom sin yrkesgrupp. Sällan upplevt liknande under tidigare köp och försäljningar av fastigheter och lägenheter. Önskar Jennie fortsatt framgång. Marie och Bo
    Bo D sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2020-07-29
    • 58.0 m²
    • LIMHAMN
    2020-07-29
  • Bra engagerad mäklare som jag varmt rekommenderar.
    Anna L sålde sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2020-06-26
    • 140.0 m²
    • SÅLD! - SIBBARP / LIMHAMN
    2020-06-26
  • Köpt lägenhet, Jennie hade bra koll och höll en kort och märkbart väl repeterad genomgång av allt som var relevant för lägenheten. Den svarade på alla de frågor jag hade med mig, och Jennie hade inga som helst problem att svara på de få frågor hon inte täckt och fick från andra spekulanter. Informativ och enkel att ha att göra med!
    Rikard L köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2020-06-22
    • 4:a
    • 91.5 m²
    • LORENSBORG / PILDAMMARNA
    2020-06-22
  • Vi har precis köpt vår drömbostad! Jennie Hallonqvist är påläst, proffsig och inte minst trevlig att ha att göra med. Både jag och min man är supernöjda både med affären och bemötandet.
    Ida E sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • 55.5 m²
    • SLOTTSSTADEN / ERIKSLUST
    2020-06-16
  • Jennie hjälpte oss med att sälja vår bostadsrätt. Det var toppklass redan från första början. Jennie är otroligt rutinerad och vi är väldigt nöjda med henne. Ska vi sälja i framtiden så kommer vi använda oss av Hallonqvist igen.
    Emilie R sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • 71.0 m²
    • DAMMFRI
    2020-06-16
  • Bostadsrätt. Professionellt, engagerat bemötande. Slutpris blev något under förväntan, men berodde på tidpunkten med pandemin. Ingen skugga ska falla på mäklaren för det.
    Carl E sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • 71.0 m²
    • DAMMFRI
  • Väldigt duktig och påläst. Mycket professionellt intryck
    Jonas E köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • 99.0 m²
    • FRIDHEM / RIBERSBORG