Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Hallonqvist Fastighetsbyrå AB Jennie Hallonqvist
212 rekommendationer

Jennie Hallonqvist
en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag garanterar mitt starka engagemang, noggrann hantering av alla papper och en presentation som höjer din bostad samt en tydlig närvaro vid visning som förenklar för din kommande köpare.
Tänker att det bästa är att låta mina tidigare uppdragsgivare berätta om deras erfarenheter, så läs vidare på reco.se :-D.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har ett extra driv och ett stort behov av att prestera. Helt enkelt för att kunna leverera det bästa för både säljare och köpare.

Vad vet vi inte om dig?
För att orka hålla ett högt tempo så är jag mån om att motionera - oftast löpning eller raska & friska promenader med min hund. En stor bonus är att man då rensar huvudet och får en extra bra känsla av välbefinnande.
Utöver det så coachar jag tonårstjejer i Malbas basket, som ger mig mycket glädje och energi.
Tegnérg. 58
216 12 limhamn — Visa karta

Vad tror Jennie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 212 kunder tycker om Jennie Hallonqvist

• Magnus S
    Magnus S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonkvist på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB i Limhamn är onekligen helt klart något annat än vad man förväntar sig från mäklare i allmänhet.

Vi kallade in tre mäklare för att sälja min mammas gamla lägenhet. Hallonqvists Fastighetsbyrå var en av dessa, en som vi dessutom fått på rekommendation från en bekant och denne hustru som båda hade lagt märkte till hur professionell Jennie var vid en annan visning. Av dessa tre mäklare uppfattade jag en som en skrävlare av stora mått och som dessutom gärna talade illa om sina branschkollegor som ett sätt att framhäva sig själv och så ska det ju inte vara, så de blev avpolleterade snabbt.

De återstående två, varav Hallonqvists Fastighetsbyrå var en, var båda synnerligen pålästa vid vårt första möte i lägenheten och Jennie Hallonqvist var helt klart ett snäpp vassare och det säger faktiskt en hel del. Det som jag uppskattade med Hallonqvists Fastighetsbyrå då var att, utöver att de var makalöst pålästa och hade omfattande statistiskt underlag med sig, så gick det att resonera med dem. Det där med statistik är ju egentligen inte bara siffrorna i sig utan de ska ju tolkas också och sådana saker som att väga in relevanta omvärldsfaktorer kräver erfarenhet och där utmärkte sig Hallonqvists Fastighetsbyrå sig direkt. Jennie är helt enkelt en oerhört kompetent fastighetsmäklare med lång erfarenhet och hon gav ett väldigt seriöst, trevligt och kompetent intryck.
    De hade dessutom en intressant prismodell som man kunde välja om man ville och det var att det fanns ett incitament att försöka få upp priset. Ju högre pris, desto högre procentuell ersättning.

Hallonqvists Fastighetsbyrå fick uppdraget och genomförde det med excellens. Lägenheten fick en bra exponering i digital media (som var det enda som vi kollade) och i övrigt online, lägenhetsbeskrivningen var korrekt och bilderna återgav lägenheten på ett rättvist sätt. En bra sak som de gjorde, var att ställa dit lite möbler så att såväl fotografen som tog bilderna, som spekulanterna som skulle besöka lägenheten, kunde få en rättvis bild av lägenheten och dess mått. Min mammas gamla prylar var ju borta då, så Hallonqvists Fastighetsbyrås grepp där var helt klart bra, såväl för oss som säljare som för köparen.

När sedan budgivningen var klar så samlades köpare och säljare på Hallonqvists Fastighetsbyrå i Limhamn för att gå igenom affären och göra avslut. Att köpeskillingen hade kommit in kontrollerades också. Medarbetarna på Hallonqvists Fastighetsbyrå var trevliga och engagerade så det var också bra, det märktes att de trivdes med Jennies ledarskap.

Jag är kräsen med min betygssättning. För att få högsta betyg av mig så krävs det något som är rejält över vad man kan förvänta sig som fullgott och med hög kvalitet i hela leveransen. Vad gäller Hallonqvists Fastighetsbyrå så kan man faktiskt bara sätta ett enda betyg och det är högsta möjliga. Vi fortstår varför de som rekommenderade Hallonqvists Fastighetsbyrå till oss, tyckte som de gjorde. Vi kan bara stämma in i de lovorden.

Tjusigt Jennie & Co! Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi är fantastiskt nöjda med samarbetet med Jennie. Hon lånade våra ritningar, ställde rätt frågor och tog reda på alla fakta kring vårt fina hus. Jennie är verkligen påläst och kunnig när hon håller i visningar. Snabb på att återkoppla information mellan köpare och säljare. Vår villa såldes på två visningar. Läs mer
  • Lars P
    Lars P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket proffsigt och yrkeskunnigt hanterade av vår lägenhetsförsäljning.
    Jenny Hallonqvist tillsammans med Håkan Carlberg genomförde en snabb lägenhetsförsäljning som på alla sätt motsvarande våra förväntningar. Läs mer
  • Josefin N
    Josefin N skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi sålde vår lägenhet genom Hallonqvist och både jag och min sambo var eniga om att Jennie utan tvekan är den mest proffsiga mäklare vi varit i kontakt med. Hon ställde dessutom upp och sålde vår lägenhet till 22 på kvällen och hämtade och lämnade köpare från annan ort på tågstationen. Det är vad jag kallar att ”Walk the extra mile”! Läs mer
  • Petter G
    Petter G skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi sålde vår bostadsrätt på Limhamn med Hallonqvists Fastighetsbyrå. Jennie och Håkan var väldigt professionella och gjorde allt för att vi som säljare skulle känna oss trygga. De gjorde hela tiden lite extra för affären skulle gå så smidigt som möjligt. De lade mycket möda på att beskrivning och bilder skulle vara av hög kvalite. När vi väl skulle skriva kontrakt var de väl förberedda. Vi kan rekommendera Hallonqvist varmt och kommer utan tvekan ringa Jennie nästa gång. Läs mer
  • Roger S
    Roger S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie har mycket energi och ett högt tempo.
    Saklig och påläst om fastigheten. Läs mer
  • Karina L
    Karina L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Proffesionell och smidig försäljning av en bostadsrätt. Läs mer
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie kan vara Malmös bästa mäklare. Superduktig, proffsig, noggrann och engagerad! Vi var supernöjda både med henne och Håkan, och skulle lätt välja dem igen. Läs mer
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag fick ett mycket fint och professionellt bemötande av Jennie. Hon kom med mycket information och fakta runt marknaden och vad vi kunde förvänta oss. Jennie är en mycket kunnigt mäklare som kom med många bra tips på vad vi skulle göra. Hon och mäklarbyrån gav oss det där extra som gjorde att vi kände oss mycket nöjda efter en snabb försäljning. Jag kan verkligen rekommendera Jennie och Hallonqvist Fastighetsbyrå. Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevlig, proffesionell och hjälpsam! Läs mer
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Positivt, vänligt, proffsigt och lyhört bemötande. Läs mer
  • Vince R
    Vince R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Min erfarenhet med Jennie var bra. Hon var noggran och professionell. Läs mer
  • Alice Å
    Alice Å skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi är mycket nöjda med vänligt bemötande, utomordentlig information och proffsig hantering. Hela köp-processen har gått smidigt och det har varit trevlig och positiv återkoppling i mejl
    och telefonsamtal. Vi önskar mäklare Jennie all lycka i framtiden.

Alice och Rolf Åhlund Läs mer
  • Marie J
    Marie J skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket proffsigt och hjärtligt bemötande. Kom snabbt till avslut och får hjälp med allt. Läs mer
    2018-02-02 Jennie H svarar Marie J
    Tack Marie, för tydlig återkoppling och dessutom med högsta betyg. / Trevlig helg! //Mvh Jennie Hallonqvist
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag tycker att vi fick svar på dom frågorna vi hade, och att processen fungerade bra.
    Har en positiv bild av Jennie Hallonqvist efter denna processen. Läs mer
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Då vi fick nöjet att stifta bekantskap med Jenny när vi köpte vårt nya hus, så var valet väldigt enkelt när vi skulle sälja vår befintliga hus. Jag har aldrig varit med om en sådan professionell presentation av fastigheten. Tillsammans med en känsla för att vara närvarande vid visningen, men inte för påstridig. När vi sedan skulle sälja vårt befintliga boende, så kände vi ett enormt förtroende, och med erfarenhet från en större mäklarfirma i närheten så var valet lätt. Hallonqvist it is! Allt från fotografering, tips med styling och återkoppling
    Jenny och Håkan- ni är det självklara valet! God Jul på er! Läs mer
    2017-12-13 Jennie H svarar Camilla E
    Camilla, stort tack för att du i julstressen tagit dig tid att återkoppla till oss gällande utfört arbete. Då ni mött oss både som köpare och nu även som säljare. Du ska veta att vi verkligen uppskattar det. ”Hallonqvist it is!", den tar vi. ;-)
    Vi önskar er en God Jul med lite vila innan ni tar er ann flytten.
    / Med vänlig hälsning Jennie & Håkan
  • Marcus O
    Marcus O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi köpte nyligen ett radhus i Malmö via Jennie Hallonqvist. Vi upplevde ett mycket professionellt bemötande hela vägen från visning till köp. Jennie var mycket påläst och bidrog med originalritningar samt korrekt och transparent information kring fastigheten. Det hade dessutom gjorts en förhandsbesiktning vilket ytterligare ökade tryggheten i köpet. Vi är mycket nöjda och efter att ha gått på många visningar i Malmö under vår/sommar 2017 kan vi konstatera att Hallonqvist står för en helt annan professionalism än merparten av de konkurrerande mäklarfirmorna i Malmö. Vi ger våra varma rekommendationer Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Marcus O
    Marcus, att vi står för ”en helt annan professionalism” är starka ord. Stort tack för din tydliga återkoppling och högsta betyg.
    /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Peter L
    Peter L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Redan vid första kontakten fick jag ett stort förtroende Jennie. Hon tar tag i sakerna på ett snabbt och effektivt sätt. Försäljningen av vår lägenhet gick över våra förväntningar.
    Jag kan varmt rekommendera Hallonqvist fastighetsbyrå

Peter Lundqvist Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Peter L
    Tack Peter, för din varma rekommendation. / Jag önskar dig och din familj en trevlig helg!
    /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist, har ett mycket trevligt och effektivt bemötande.
    Hon var tydlig med vad jag borde göra innan fotografering och visning.
    Kan säga att hon öppnade mina ögon över hur jag kunde förbättra mitt hem genom att rensa ut överflödiga möbler.
    Accepterade sen det jag valde att inte göra pga tidsbrist.
    Mycket klar och tydligt vision av hur fotona skulle tas och som sagt hur huset skulle förberedas.
    Jag är mycket nöjd med att jag anlitade henne och rekommenderar henne varmt.
    Ingrid Runhage Höjer Läs mer
    2017-12-08 Jennie H svarar Ingrid R
    Ingrid, det är med ett leende som jag läser din utförliga summering och starka rekommendation. Dessutom med högsta betyg. Tack snälla & trevlig helg!
    / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Klar genomgång av alla detaljer både innan, under och efter försäljningen. Väldigt duktig fotograf som tog fantastiska bilder till annonsen i samarbete med Jennie.Visningarna gick som på räls och båda närvarande mäklare gjorde ett mycket bra jobb.Träffade köparna på mäklarkontoret och där fick båda parter en grundlig genomgång av vidare process.En mycket seriös och kunnig mäklare. Läs mer
    2017-11-20 Jennie H svarar Tomas S
    Tomas, tack för förtroendet vi fick att förmedla din fastighet. Stort tack för utförlig återkoppling på utfört arbete. Det uppskattar vi verkligen. :-)
    Jag önskar dig en fortsatt fin höstvecka. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ett engagerande och förtroendeingivande bemötande och som levde upp till förväntningarna till 100%. Läs mer
    2017-11-20 Jennie H svarar Mikael H
    Tack Mikael för högsta betyg, inte illa. :-)
    Önskar dig en fortsatt fin höstvecka. / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Ann S
    Ann S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag tycker Jennie.hallonqvist@hallonqvist.se gjorde ett jättebra jobb när hon sålde lägenheten. Hon var positiv och full med energi. Jag rekommenderar henne till vänner. Förväntan år väl uppfylld. Mycket nöjd med Jennie.hallonqvist@hallonqvist.se.v Läs mer
    2017-11-13 Jennie H svarar Ann S
    Ann stort tack för både rekommendationer och högsta betyg. Det värmer. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Susann S
    Susann S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt bra bemötande, serviceminded. Läs mer
    2017-11-13 Jennie H svarar Susann S
    Susann, tack för högsta betyg och fin summering. :-) /Önskar dig en fortsatt fin höstvecka. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Hanse J
    Hanse J skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hallonqvist är bäst. Så enkelt är det. Vill man gå i mer detaljer kan man konstatera att Hallonqvist är fantastiskt duktiga på att lyfta objektet så att det ses från sin allra bästa sida. Intresset från kunderna blir då också stort. Ett mycket professionellt bemötande och perfekt ordning på alla papper ger också ett mycket gott intryck. Detta är en mäklarbyrå som vet vad dom gör. Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Hanse J
    Vilken fredag Hanse, det gör oss gott att få avsluta veckan med denna fina rekommendation. Vi bugar och tackar ödmjukt för din summering, "Hallonqvist är bäst, så enkelt är det!" . ;-) / Tack, tack och åter stort tack. Trevlig helg önskar Jennie & Håkan
  • Vigdis A
    Vigdis A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Med Jennie Hallonqvist som mäklare känns det väldigt tryggt. Proffsig och jätte trevlig. Vi uppdaterades hela tiden. Kul att samarbeta med och lära att känna. Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Vigdis A
    Tack Vigdis, för att du lämnar goda vitsord och dessutom med högsta betyg. / Stort tack & trevlig helg! Mvh Jennie Hallonqvist
  • Gösta A
    Gösta A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hon gav ett positivt och förtroendefullt intryck med en gång. Fyllde oss med energi och tro att försäljningen skulle gå bra. Hon har stor yrkeskunskap och är flexibel utifrån det oväntade som kan uppstå i en process som går ut på att finna rätt köpare. Bra! Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Gösta A
    Gösta, det ger oss stor glädje att ni visar uppskattning på det sätt ni gjort. Dessutom med högsta betyg och den summering ni nu lämnar gällande utfört arbete. / Stort tack! Mvh Jennie Hallonqvist
    Gösta A, Jennie H gillar detta
  • Malin W
    Malin W skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Effektiv, professionell och erfaren mäklare! Kan varmt rekommendera Jennie Hallonqvist. Läs mer
    2017-09-08 Jennie H svarar Malin W
    Malin, tack för högsta betyg och fina ord om utfört arbete. Det gör oss mycket glada. :-) /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Ajla S
    Ajla S skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Noggrann, kvick, trygg, vass! Läs mer
    2017-08-25 Jennie H svarar Ajla S
    Ajla - det var 4 snabba. Jag tackar ödmjukast för tydlig återkoppling och högsta betyg. :-) / Trevlig helg! /Jennie Hallonqvist
  • Hans M
    Hans M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie gjorde ett starkt intryck när vi köpte vårt nya hus och blev då det självklara valet när vi skulle sälja vårt befintliga. Arbetar väldigt professionellt och effektivt. Full koll på dokumenteringen och oerhört tydlig mot både köpare och säljare i hela processen. Jennie inger en stor trygghet och vi kan inte annat än ge henne våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-08-11 Jennie H svarar Hans M
    Hasse & Linda, tack snälla för er fina återkoppling på utfört arbete, dessutom med högsta betyg, tack. Det värmer extra då vi har förmånen att möta er i ”båda leden”, både som köpare och nu även som säljare. Tack! 😊 / Mvh Jennie Hallonqvist
  • Mende  T
    Mende  T skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie är verkligen något extra. Efter att man varit på många visningar känns dom flesta mäklare man stött på som om dom är där endast för att öppna dörren och ta emot bud (alltså ej speciellt pålästa om objektet dom säljer) Hallonqvist läser på om huset och håller en presentation inför alla på visningarna för att sprida informationen.skulle jag sälja igen vet jag vilken mäklare som kommer få uppdraget. Läs mer
    2017-08-03 Jennie H svarar Mende  T
    Mende, vi har ju träffat dig/er både som spekulant och som säljare, just därför blir jag extra glad när jag läser att du/ni uppskattar arbetet som vi utför. Att få göra skillnad är viktigt för oss. Jag bugar och tackar, för din fina återkoppling på utfört arbete dessutom med högsta betyg, tack. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Per-gösta I
    Per-gösta I skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie bemötte oss på ett mycket trevligt sätt och ingav ett stort förtroende.Hon genomförde sitt uppdrag på bästa tänkbara sätt,
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-08-02 Jennie H svarar Per-gösta I
    Per-Gösta, tack för högsta betyg och fin summering. Det uppskattas. /Mvh Jennie Hallonqvist
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bra bemötande. Pratar kanske lite för snabbt. Läs mer
  • Tord P
    Tord P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Bemötandet från medarbetarna på Hallonqvist Fastighetesbyrå har inget inget övrigt att önska. Fin service och kunniga medarbetare är signifikativt för byrån. Kan med hela vårt hjärta rekommendera den för framtida kunder. Vi fick ut det vi ville av denna försäljning. Läs mer
  • Diana I
    Diana I skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie har under försäljningen på ett trevligt och kompetent sätt informerat om hur försäljningen går till samt givit oss goda råd om hur vi på bästa sätt kan presentera
    lägenheten vid visningen.Vi känner oss mycket nöjda med det hon har utfört som vår mäklare. Så vi vill verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Robert O
    Robert O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Superproffsigt bemötande och klockren hantering av allt från analys o marknadsplan till försäljningen och den administrativa "uppgörelsen". Kan varmt rekommendera Hallonqvists till alla som behöver sälja/köpa på LImhamn med omnejd. /Robert Ohlsson Läs mer
  • Charlotte O
    Charlotte O skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket professionella och engagerade. Får högsta betyg. Kan varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå! Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en kompetent, engagerad och ansvarsfull mäklare. Toppklass helt enkelt, det kan inte bli bättre. Både jag och min man är mycket nöjda med Jennie och med hela fastighetsbyrån Hallonqvist. Vi rekommenderar starkt att man tar hjälp av Hallonqvist vid försäljning av fastigheter. Läs mer
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Vi är extremt nöjda med vår mäklare Hallonqvist Fastighetsbyrå.

- Väldigt trevliga
    - Mycket noggranna
    - Väldigt professionella

Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Stina H
    Stina H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Mycket kunnig och noggrann mäklare som är lätt att nå och tillgänglig!

Litar på både henne och hennes kollegor till fullo, som alla är insatta väl i objektet som säljes! Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Från början, ingav Jennie Hallonqvist förtroende. Hon är sakkunnig och otroligt mån om sina kunder. Säljprocessen som hon använder sig av, skapar inga frågetecken. Allt är klart och tydligt och man känner sig som säljare av ett objekt, helt trygg. Jag kan varmt rekommendera henne och Hallonqvist Fastighetsbyrå. Läs mer
  • Gunnel P
    Gunnel P skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag fick ett utmärkt bemötande och är mer än nöjd med er mäklare och det proffsiga upplägget! Snygg broschyr och snabba svar på mina frågor via mailen.

Jag kom just på en fråga till: På planritningen av lägenheten finns "DM" för 'diskmaskin' inritat, men i detaljbeskrivningen finns kyl och frys osv uppräknat, men diskmaskinen nämns inte. Jag hoppas att den finns kvar vid inflyttningen.

Hälsningar
    Gunnel Palmer Ericsson Läs mer
    2017-03-31 Jennie H svarar Gunnel P
    Hej Gunnel!

Tack för högsta betyg och fin rekommendation.
    Givetvis ska diskmaskinen stanna kvar. :-) / Trevlig helg!!!
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Hallonqvist är väldigt noga och professionella. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Eivor H
    Eivor H skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Ett rakt igenom positivt bemötande från första stund. Hänsynsfull och tillmötesgående. Kände mig trygg och fick svar på mina frågor. Läs mer
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Väldigt serviceminded, proffesionell och en bra upparbetad kundkrets som gav resultat i försäljningen. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en effektiv, trevlig och jordnära mäklare som har kunskapen, tydligheten och hjärtat man söker efter som kund i en mäklare som fått uppdraget, som i vårt fall, att sälja vårt älskade barndomshem. Jennie är alltid proffsig och tillmötesgående. Hon förstår vilka behov som man har som säljare och hon är lyhörd på ett sätt som är beundransvärt med hänsyn till den mängden information som hon och hennes kollegor skulle hantera i samband med vårt uppdrag. Det var inte lätt och vi är mycket nöjda och har känt oss fullständigt trygga i processen genom Jennie! Läs mer
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jag är helnöjd med arbetet som Jenny och Håkan gjorde vid försäljningen av vår fastighet. Seriösa, effektiva och mycket trevliga. Jag har absolut inget att klaga på utan kan varmt rekommendera Hallonqvist Fastighetsbyrå. Läs mer
  • Charlotta  T
    Charlotta  T skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Jennie Hallonqvist är en mycket engagerad, omsorgsfull, trevlig och seriös mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Hedvig M
    Hedvig M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Extremt trevlig samt erfaren & härligt bemötande. Upplevdes mycket proffesionel vilket bidrog till att jag som köpare kände en trygghet. Läs mer
  • Amelie M
    Amelie M skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Trevligt bemötande. Påläst och serviceminded. Bara positiva åsikter från mig. Läs mer
  • Frida  E
    Frida  E skrev om Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Kan inte i ord utrycka hur nöjd jag är med Hallonqvist mäklartjänst. Proffsigt och engagerat från början till slut. Inget lämnas åt slumpen. Läs mer
    2017-01-20 Jennie H svarar Frida  E
    Vi bugar och tackar för fina lovord och dessutom högsta betyg, det värmer. Tack Frida!
    / Trevlig helg!
Jennie Hallonqvist