Claudia Carlin Hagel är mäklare på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Claudia Carlin Hagel har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Claudia Carlin Hagel har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.9. Claudia Carlin Hagel har haft 8 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Det bästa med att jobba som mäklare är alla möten med olika människor samt
att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för kundservice och det viktigaste för
mig är nöjda kunder. Jag är en positiv och glad person som ger ett stort
personligt engagemang i varje affär. Jag skulle beskriva mig själv som noggrann,
tillgänglig och driven. Dessutom är jag duktig på att göra piruetter på isen så
det skall mycket till för att det ska snurra i huvudet på mig ;)

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 25 Läs vad Claudia Carlin Hagel

• sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • JOHANNESLUST
    2022-06-19 Verifierad kund
    Proffsigt och fokuserat. Mycket fina bilder!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • LIMHAMN/ LIMHAMNS SJÖSTAD
    2022-06-13 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemött. Snabb information skickades till mig
    både före och efter köpet. Allt gick fantastiskt bra med Claudia.
    • LIMHAMN
    2022-05-10 Verifierad kund
    Claudia har varit fantastisk att ha som mäklare. Engagerad, professionell med bra råd och mycket bra uppdatering om försäljningen under hela processen.
    • PILDAMMARNA / KRONBORG
    2021-12-09 Verifierad kund
    Professionellt och mycket vänligt bemötande trots speciella omständigheter. Kontinuerlig uppdatering via mail och telefon under hela processen. Stor förståelse för en del specifika problem som dök upp.
    Tack snälla för den fina återkopplingen och dessutom med högsta betyg!
    Önskar er en God Jul, MVH Claudia Carlin Hagel
    Claudia Carlin Hagel
  • köpte sitt hus med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2021-12-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av Claudia. Utmärkt tillgänglighet och effektivitet!

Kan inte bli annat än högsta betyg!
    Tack snälla för den fina återkopplingen! Önskar er en riktigt God Jul.
    MVH Claudia Carlin Hagel
    2021-12-05 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt bemötta av Claudia och hon var väldigt hjälpsam och professionell när vi köpte vårt hus!
    Tack Stina för den fina återkopplingen och dessutom med högsta betyg! Mvh Claudia Carlin Hagel Claudia Carlin Hagel
  • sålde sitt hus med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2021-12-03 Verifierad kund
    Vi är väldig nöjda med både köp av lägenhet och sedan hjälp med försäljning av hus ! Proffsigt , enkelt och tydligt är väl de tre orden som kommer automatiskt !
    Tack så mycket Gabriella för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att arbeta med ert hus. Önskar er en God Jul, Mvh Claudia Carlin Hagel Claudia Carlin Hagel
    2021-12-03 Verifierad kund
    Engagerade, kunniga och snabba.
    Vi är helnöjda med försäljnings processen.
    Tack Jonas för den fina återkopplingen och dessutom med högsta betyg!
    MVH Claudia Carlin Hagel
    • HINDBY
    2021-11-22 Verifierad kund
    Hon gjorde ett utmärkt jobb! Tillmötesgående och engagerad.
    Tack Henrik för den fina återkopplingen och dessutom med högsta betyg! Mvh Claudia Carlin Hagel Claudia Carlin Hagel
    • LIMHAMN
    2021-10-15 Verifierad kund
    En underbart och väldigt noggrann mäklare!
    Tack för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att arbeta med er bostad!
    Önskar er en trevlig helg!