Claudia Carlin Hagel är mäklare på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Claudia Carlin Hagel har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 10 omdömen sedan 2018-08-20. Claudia Carlin Hagel har haft 2 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Det bästa med att jobba som mäklare är alla möten med olika människor samt
att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för kundservice och det viktigaste för
mig är nöjda kunder. Jag är en positiv och glad person som ger ett stort
personligt engagemang i varje affär. Jag skulle beskriva mig själv som noggrann,
tillgänglig och driven. Dessutom är jag duktig på att göra piruetter på isen så
det skall mycket till för att det ska snurra i huvudet på mig ;)
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 10 Läs vad Claudia Carlin Hagel

• Jag och min sambo köpte en 3:a i Limhamn på Vasagatan 16b. Vi blev väl bemötta av Claudia som va mycket engagerad och pålitlig. Skulle absolut rekommendera henne till nära och kära i samband av att sälja/köpa bostad i framtiden!
    Emilia S köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2020-09-20
    • 3:a
    • 66.0 m²
    • LIMHAMN
    2020-09-20
  • Allt gick perfekt med vårt bostadsköp. Claudia är professionell och förtroendeingivande. Vi kommer att kontakta Hallonqvist fastighetsbyrå och Claudia i framtiden. Kan varmt rekommendera!
    Calle V köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2020-09-18
    • 3:a
    • 66.0 m²
    • LIMHAMN
    2020-09-18
  • Jag har både köpt en bostadsrätt och sålt en annan med hjälp av Hallonqvist Fastighetsbyrå. Claudia Carlin Hagel hade hand om försäljningen av min bostadsrätt. Claudia är professionell, hon är noggrann och ser till att allt går rätt till, men bemöter samtidigt kunderna på ett trevligt och personligt sätt.
    Marie-louise O sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2019-09-28
    • 1:a
    • 27.0 m²
    • SÅLD! - ERIKSLUST / MELLANHEDEN / SLOTTSSTADEN
    2019-09-28
    Tack för den fina rekommendationen Marie-Louise!

Visa svar
  • Hjälpt mig sälja lägenhet. Mycket seriös och duktig mäklare. Alltid nåbar via sms och telefon. Hela försälningsprocessen var snabb och smidig från första till sista kontakt. Kan verkligen rekommendera Claudia och Hallonqvist Fastighetsbyrå.
    Tore M skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2019-09-24
    2019-09-24
    Tore, tack för den fina rekommendationen! :)

Visa svar
  • Proffsig och snabb försäljning av bostadsrätt.
    Kenneth N sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • SÅLD! -LIMHAMN
    Kenneth, stort tack för rekommendation med högsta betyg. / Mvh Claudia & Jennie

Visa svar
  • Har ännu inte genomfört handeln helt, men har köpt en 3:a på Köpenhamnsvägen, Malmö - brf. Trumman. Claudia är mycket vänlig och ger ett professionellt och hederligt/seriöst intryck. Hon hade full kontroll på alla papper och har hanterat allt perfekt, mitt intryck är att även säljaren var mycket nöjd. Hon är både duktig och sympatisk, en vinnande blandning!
    Eva J
    Eva J skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2019-09-22
    Tack för rekommendationen Eva och högsta betyg! Hoppas att du trivs bra i din nya bostad. Mvh Claudia

Visa svar
  • Vi köpte en villa genom Hallonqvist Fastighetsbyrå AB och mäklare Claudia Carlin Hagel. Mycket trevlig och professionell hantering genom hela förvärvsprocessen. Det är andra gången vi köper en bostad genom just den här mäklarbyrån och vi var väldigt nöjda med processen även den första gången.
    Karin L skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    Tack för den fina rekommendationen Karin! Mvh/ Claudia & Jennie

Visa svar
  • Claudia har på ett föredömligt hjälpt min dotter Johanna och mig i samband med vårt köp av dotterns bostadsrätt på Limhamn. Claudia hjälpte oss med tips på bankkontakt efter det att vår tidigare husbank motsatt sig belåning med hänvisning till att Johanna har en provanstöllning och att jag sedan 10 år är avtalspensionär. Den av Claudia anvisade bankkontakten på Nordea i Limhamn ordnade lånet vi telefonsamtal på mindre än en kvart. Stor eloge till Claudia!!!! Claudia hanterade hela köpprocessen från start till mål på ett ytterst proffesionellt sätt med beundransvärt engagemang. Våra varmaste rekommendationer till Claudia och Hallonqvist!!!
    Thomas K skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2019-09-21
    2019-09-21
    Tack Thomas för den mycket fina rekommendationen och högsta betyg!

Visa svar
  • Köpt hus i Falsterbo. Kändes som om hon saknade erfarenhet satt och läste innatill dvs hade högläsning för oss. Bemötandet var helt ok.
    Elisabeth L skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2019-04-17
    2019-04-17
  • Lägenhet. Proffsigt, snabbt och smidigt. Kontakt genom hela processen. Skit duktig.
    Alexander L skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    2018-08-20
    2018-08-20
    Tack för den fina återkopplingen och din rekomendation Alexander! /Mvh Claudia Carlin Hagel

Senaste försäljningarna

Vasagatan