Claudia Carlin Hagel

Claudia Carlin Hagel

Claudia Carlin Hagel är mäklare på Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Claudia Carlin Hagel har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Claudia Carlin Hagel har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.8. Claudia Carlin Hagel har haft 6 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Det bästa med att jobba som mäklare är alla möten med olika människor samt
att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för kundservice och det viktigaste för
mig är nöjda kunder. Jag är en positiv och glad person som ger ett stort
personligt engagemang i varje affär. Jag skulle beskriva mig själv som noggrann,
tillgänglig och driven. Dessutom är jag duktig på att göra piruetter på isen så
det skall mycket till för att det ska snurra i huvudet på mig ;)

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 13 Läs vad Claudia Carlin Hagel

• sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • TRIANGELN
    2021-06-29
    Redan vid första kontakten fick vi ett mycket gott intryck av Claudia. Vi har haft många och tidvis täta kontakter och det positiva intrycket har förstärkts under denna tid. Claudia har varit professionell och informativ. Trots en hel del motgångar och besvärligheter lyckades Claudia behålla sin positiva inställning.
    Det har varit roligt och enkelt att kommunicera med Claudia. Vi kan starkt rekommendera henne till andra kunder.
    • RIBERSBORG
    2021-03-08
    Proffsig och lyhörd. Bara positivt att säga om hur Claudia skötte försäljningen av vår lägenhet.
    • SLOTTSSTADEN / ERIKSLUST
    2021-02-04
    Trevlig, professionell och lätt att prata med, vilket jag uppskattar. Rekommenderas varmt!
    Tack för den fina återkopplingen Karin och dessutom med högsta betyg! Mvh Claudia Carlin Hagel Claudia Carlin Hagel
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    • LIMHAMN
    2020-09-20
    Jag och min sambo köpte en 3:a i Limhamn på Vasagatan 16b. Vi blev väl bemötta av Claudia som va mycket engagerad och pålitlig. Skulle absolut rekommendera henne till nära och kära i samband av att sälja/köpa bostad i framtiden!
    • LIMHAMN
    2020-09-18
    Allt gick perfekt med vårt bostadsköp. Claudia är professionell och förtroendeingivande. Vi kommer att kontakta Hallonqvist fastighetsbyrå och Claudia i framtiden. Kan varmt rekommendera!
    • SÅLD! - ERIKSLUST / MELLANHEDEN / SLOTTSSTADEN
    2019-09-28
    Jag har både köpt en bostadsrätt och sålt en annan med hjälp av Hallonqvist Fastighetsbyrå. Claudia Carlin Hagel hade hand om försäljningen av min bostadsrätt.
    Claudia är professionell, hon är noggrann och ser till att allt går rätt till, men bemöter samtidigt kunderna på ett trevligt och personligt sätt.
    Tack för den fina rekommendationen Marie-Louise! Claudia Carlin Hagel
  • 2019-09-24
    Hjälpt mig sälja lägenhet. Mycket seriös och duktig mäklare. Alltid nåbar via sms och telefon. Hela försälningsprocessen var snabb och smidig från första till sista kontakt. Kan verkligen rekommendera Claudia och Hallonqvist Fastighetsbyrå.
    Tore, tack för den fina rekommendationen! :) Claudia Carlin Hagel
    • SÅLD! -LIMHAMN
    2019-09-22
    Proffsig och snabb försäljning av bostadsrätt.
    Kenneth, stort tack för rekommendation med högsta betyg. / Mvh Claudia & Jennie Claudia Carlin Hagel
  • 2019-09-22
    Har ännu inte genomfört handeln helt, men har köpt en 3:a på Köpenhamnsvägen, Malmö - brf. Trumman.

Claudia är mycket vänlig och ger ett professionellt och hederligt/seriöst intryck. Hon hade full kontroll på alla papper och har hanterat allt perfekt, mitt intryck är att även säljaren var mycket nöjd.

Hon är både duktig och sympatisk, en vinnande blandning!
    Tack för rekommendationen Eva och högsta betyg! Hoppas att du trivs bra i din nya bostad. Mvh Claudia Claudia Carlin Hagel
  • 2019-09-22
    Vi köpte en villa genom Hallonqvist Fastighetsbyrå AB och mäklare Claudia Carlin Hagel. Mycket trevlig och professionell hantering genom hela förvärvsprocessen. Det är andra gången vi köper en bostad genom just den här mäklarbyrån och vi var väldigt nöjda med processen även den första gången.
    Tack för den fina rekommendationen Karin! Mvh/ Claudia & Jennie Claudia Carlin Hagel