Claudia Carlin Hagel
Registrerad mäklare sedan 2018-01-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-20
2019-07 - 2020-06
Det bästa med att jobba som mäklare är alla möten med olika människor samt
att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för kundservice och det viktigaste för
mig är nöjda kunder. Jag är en positiv och glad person som ger ett stort
personligt engagemang i varje affär. Jag skulle beskriva mig själv som noggrann,
tillgänglig och driven. Dessutom är jag duktig på att göra piruetter på isen så
det skall mycket till för att det ska snurra i huvudet på mig ;) Läs mer

Läs vad 8 Läs vad Claudia Carlin Hagel

• Marie-louise O sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-09-28

SÅLD! - ERIKSLUST / MELLANHEDEN / SLOTTSSTADEN
    Jag har både köpt en bostadsrätt och sålt en annan med hjälp av Hallonqvist Fastighetsbyrå. Claudia Carlin Hagel hade hand om försäljningen av min bostadsrätt.
    Claudia är professionell, hon är noggrann och ser till att allt går rätt till, men bemöter samtidigt kunderna på ett trevligt och personligt sätt. Läs mer
    2019-11-27 Claudia C svarar Marie-louise O
    Tack för den fina rekommendationen Marie-Louise!
  • Tore M skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-09-24

Hjälpt mig sälja lägenhet. Mycket seriös och duktig mäklare. Alltid nåbar via sms och telefon. Hela försälningsprocessen var snabb och smidig från första till sista kontakt. Kan verkligen rekommendera Claudia och Hallonqvist Fastighetsbyrå. Läs mer
    2019-11-27 Claudia C svarar Tore M
    Tore, tack för den fina rekommendationen! :)
    Claudia C, Jennie H gillar detta
  • Kenneth N sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2:a
    SÅLD! -LIMHAMN
    Proffsig och snabb försäljning av bostadsrätt. Läs mer
    2019-09-23 Claudia C svarar Kenneth N
    Kenneth, stort tack för rekommendation med högsta betyg.
    / Mvh Claudia & Jennie
  • Eva J
    Eva J skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-09-22

Har ännu inte genomfört handeln helt, men har köpt en 3:a på Köpenhamnsvägen, Malmö - brf. Trumman.

Claudia är mycket vänlig och ger ett professionellt och hederligt/seriöst intryck. Hon hade full kontroll på alla papper och har hanterat allt perfekt, mitt intryck är att även säljaren var mycket nöjd.

Hon är både duktig och sympatisk, en vinnande blandning! Läs mer
    2019-11-27 Claudia C svarar Eva J
    Tack för rekommendationen Eva och högsta betyg! Hoppas att du trivs bra i din nya bostad.
    Mvh Claudia
  • Karin L skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-09-22

Vi köpte en villa genom Hallonqvist Fastighetsbyrå AB och mäklare Claudia Carlin Hagel. Mycket trevlig och professionell hantering genom hela förvärvsprocessen. Det är andra gången vi köper en bostad genom just den här mäklarbyrån och vi var väldigt nöjda med processen även den första gången. Läs mer
    2019-11-27 Claudia C svarar Karin L
    Tack för den fina rekommendationen Karin!
    Mvh/ Claudia & Jennie
    Claudia C gillar detta
  • Thomas K skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-09-21

Claudia har på ett föredömligt hjälpt min dotter Johanna och mig i samband med vårt köp av dotterns bostadsrätt på Limhamn.
    Claudia hjälpte oss med tips på bankkontakt efter det att vår tidigare husbank motsatt sig belåning med hänvisning till att Johanna har en provanstöllning och att jag sedan 10 år är avtalspensionär. Den av Claudia anvisade bankkontakten på Nordea i Limhamn ordnade lånet vi telefonsamtal på mindre än en kvart. Stor eloge till Claudia!!!!
    Claudia hanterade hela köpprocessen från start till mål på ett ytterst proffesionellt sätt med beundransvärt engagemang. Våra varmaste rekommendationer till Claudia och Hallonqvist!!! Läs mer
    2019-11-27 Claudia C svarar Thomas K
    Tack Thomas för den mycket fina rekommendationen och högsta betyg!
    Claudia C gillar detta
  • Elisabeth L skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2019-04-17

Köpt hus i Falsterbo. Kändes som om hon saknade erfarenhet satt och läste innatill dvs hade högläsning för oss. Bemötandet var helt ok. Läs mer
  • Alexander L skrev om Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

2018-08-20

Lägenhet.
    Proffsigt, snabbt och smidigt.
    Kontakt genom hela processen.
    Skit duktig. Läs mer
    2018-08-20 Claudia C svarar Alexander L
    Tack för den fina återkopplingen och din rekomendation Alexander!
    /Mvh Claudia Carlin Hagel
    Jennie H, Claudia C gillar detta