HusmanHagberg Malmö

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö!

Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några företag, du kan självklart välja helt fritt.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har otroligt nöjda kunder. Kontakta oss om du ska göra en bostadsaffär här i Malmö så ska vi bevisa detta.

Läs vad 227 kunder tycker om HusmanHagberg Malmö

• 2019-12-02

Johan A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Saklig, påläst, tillgänglig. Rakt igenom professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-30

Dimitrios M skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Professionell, tillmötesgående och öppen.
    Vi hade svårt att sälja vår lägenhet till ett önskat pris. Malin gav inte upp och hittade en köpare vars bud matchade vårt.
    Vi är alltså mycket nöjda med den effektiva hantering av försäljning. Läs mer
  • 2019-11-29

Patricia B skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Bostadsrätt. BRÅ bemött. Ja. Jag är nojd Läs mer
  • 2019-11-28

Mathilda G skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Min sambo o jag har köpt lägenhet, super grym och väl talad man. Göra alla till lags och mycket trevlig, en mäklare man kan rekommendera Läs mer
  • 2019-11-24

Andreas N skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har sålt en lägenhet på annebergsgatan och jag upplevde Malin väldigt trevlig och hon förklara vad som hände och skulle hända på ett bra och enkelt sätt, Detta var min första försäljning så hade inte direkt några förväntningar, men det lilla jag tänkte mig levde hon upp till, sen uppskatta jag väldigt mycket hur hon hjälpte mig med att beställa en flyttstädning på enkelt vis. Läs mer
  • Bilquees iman S

2019-11-23

Bilquees iman S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Har köpt bostadsrätt på Östra Varvsgatan 5b i Malmö. Blev väldigt bra bemött av mäklaren Malin Ekenheim som är en glad, social och trevlig människa. Förutom mig som köpare, bemötte hon även min storebror och hans son på ett väldigt trevligt sätt. Ärligt talat, har jag aldrig sett en sådan trevlig mäklare. Min upplevelse av Malin är väldigt bra, blev verkligen nöjd. Läs mer
  • 2019-11-22

Evangelia I skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt en tomt via Per-Henrik och köpt en tomt som Per-Henrik förmedlade. Snabbt och smidigt skött. Vår tomt blev såld innan den ens kom ut på hemmet. Väldigt nöjd! Läs mer

Rahmatullah A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Blev bemött med ett stort leende och den bästa välkomnande jag nånsin har fått. Läs mer

Majlinda A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias Johansson sålde vår lägenhet och han var jätte duktig, en person som inger förtroende. Läs mer

Stéphanie B skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin sålde en: 3:a i Dockan, Malmö åt mig.

Malin är en relativt nybakad mäklare, och vilken fantastisk sådan!

Hon är:
    Proffsig - alltid lättillgänglig, ser till att besvara alla dina frågor samt stöttar dig i din process närhelst du behöver det. Hon gör inte det lilla extra, utan snarare väldigt mycket extra.

Handlingskraftig - ger dig och din motpart en knuff i rätt riktning när det behövs, får ihop annons på nolltid, etc. etc. etc. (min lägenhet såldes på knappt en vecka).

Affärsmässig - Hon får jobbet gjort och är som född till att sälja! Med det sagt har hon hjärtat på rätt plats (tyvärr till skillnad från många andra mäklare jag träffat). Balansen mellan att vara personlig och att skapa affärer som gynnar henne & hennes arbetsgivare, dig som klient och köparen skapar en win-win-win för alla involverade helt enkelt!

Tro mig när jag säger att detta är en stigande stjärna i märklarbranschen (glöm inte var du hörde det först)!

Ett extra STORT grattis till den mäklarbyrå som lyckats hitta denna pärla! Håll hårt i henne! Läs mer
  • Marie S

2019-11-17

Marie S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Mycket professionell och bra bemötande.
    Våra förväntningar har infriats.
    Mycket bra och vi kommer använda Husman Hagberg igen. Läs mer
    Robin K, Malin E gillar detta
  • Robin K

2019-11-17

Robin K skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag sålde min bostad med hjälp av Malin. Hon är otroligt tillmötesgående, kompetent och gör alltid det lilla extra både för köpare och säljare.

Ska jag sälja eller köpa igen kommer jag absolut ta hjälp av Malin! :-) Läs mer
  • 2019-11-07

Liudmila A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin är en väldigt kunnig mäklare och en mycket trevlig person som är tillgänglig 24/7.:) Läs mer
  • 2019-11-02

Johnny L skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Blev alltid bra bemött och han svarade alltid på sms. Läs mer
  • 2019-11-02

Hampus F skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Proffsigt bemötande rakt igenom och en snabb affär.
    Kan inte annat än vara supernöjd! Läs mer
  • Louise P

2019-10-31

Louise P skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin valde jag som mäklare för att hon var otroligt hungrig och man såg viljan av att göra bra affärer! Hon lägger sin själ i det hon tar sig an och finns alltid tillgänglig för eventuella frågor/bekymmer. Vad som också stack ut med Malin var att hon till skillnad från många andra mäklare jag träffat kändes väldigt genuin och ödmjuk, något som skapar förtroende hos både köpare och säljare. Vi fann också varandra i att ärlighet/transparens är viktigt för ett gott samarbete. Här har ni en toppenmäklare! Bäst ni hugger henne innan hon blir för stor. Läs mer
  • 2019-10-23

Katarina K skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias har hjälpt mig med försäljning av min bostad på ett professionellt sätt. Han var alltid tillgänglig och hjälpte med allt samt besvarade alla mina frågor. Läs mer
  • 2019-10-17

Josefin H skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Empatiskt, trevlig och duktig på sitt jobb. Läs mer
  • 2019-10-16

Adam S skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej

Jag köpte en lägenhet och tack för den professionella servicen.

Mvh Adam Jan Swat Läs mer
  • 2019-10-11

Hanna L skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Är tacksam för en snabb och okomplicerad affär när vi sålde vår bostadsrätt Läs mer
  • 2019-10-10

Torbjörn B skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Utomordentlig service genom hela försäljningsprocessen! Läs mer
  • 2019-10-10

Olivia A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har blivit väldigt bra bemött av mäklaren då hon sprider mycket glädje och det märktes verkligen att hon ville göra sina kunder nöjda, både för säljare och köpare. Det blev en snabb och bra affär eftersom vi fick boka en tidigare visning, samma dag som önskat och därmed lägga bud som i sin tur ledde till ett snabbt köp och försäljning. Det var över förväntan och jag skulle absolut rekommendera Malin till andra. Läs mer
  • 2019-09-28

Alma M skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde vår tvåa, lägenhet, på Hyllie och tycker att allt har gått som förväntat. Första lägenheten jag har köpt och nu sålt och har inte haft någon dålig upplevelse med det alls, endast positiva erfarenheter som följer med. Läs mer
  • 2019-09-28

Rasmus S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    En mycket trevlig och kunnig mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-26

Lina H skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Svarar snabbt, är positiv och hjälper med alla frågor som dyker upp. När vi köpte lägenhet var hon med oss varje steg på vägen. Rekommenderar henne :) Läs mer
  • 2019-09-26

Olivia A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin har varit till stor hjälp i mitt köp av lägenhet. Pedagogiskt och ärligt har hon lett mig genom köpet, från start till kontraktskrivning. Malin har svarat på allt och lite till som en förstagångsköpare behöver veta.

Objektet är en 2:a i Limhamn som ser exakt likadan ut i verkligheten som på Malins bilder, vilket var väldigt positivt för mig.

Med vänlig hälsning Olivia Läs mer
  • Ove K

2019-09-26

Ove K skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt bostadsrätt, hon var alltid positiv, kunnig och tillgänglig. Läs mer
  • 2019-09-25

Maria K skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt en tvåa i Lund. Kompetent, trevlig och förtroendeingivande. Vi förväntade oss att Johan skulle kunna sitt område, hålla oss informerade inför och efter visning. Samt hoppades vi klart kunna sälja lägenheten till ett bra pris. Vi är nöjda med Johans insats! Läs mer
  • 2019-09-24

Charlie S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har nyligen sålt min bostadsrätt på Lorensborgsgatan 5B i Malmö.

Jag var målmedveten och energisk från start och var nog ingen lätt kund att ha att göra med.

Malin Ekenheim gav genast ett gott intryck: väldigt påläst, ambitiös och lyssnade verkligen på mina önskemål. Under försäljningsprocessen höll hon mig hela tiden uppdaterad och gav mig tydlig information.

Min lägenhet hade sin första visning i onsdags kväll. Redan dagen efter skrevs det kontrakt - till ett högre pris än utgångspriset!

Malin var otroligt professionell och lyckades med att överträffa mina höga förväntningar. Jag rekommenderar henne starkt och kan lova att hon inte kommer göra er besvikna.

Hälsningar
    Charlie Simonsson, tillfredsställd kund Läs mer
  • 2019-09-22

Minna R skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpte en lägenhet via Malin. Fick svar snabbt vid frågor, väldigt trevligt bemötande och tydliga förklaringar över de juridiska betydelserna under upplösningen av kontraktet Läs mer

Thomas D skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Kanon på alla sätt!
    Snabb återkoppling på alla frågor och ett vänligt bemötande. Läs mer

Tammar Z skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag sålde min bostadsrätt på Gula Höja med Mathias som mäklare. Han är kunnig, professionell, trevlig och väldigt tillmötesgående. Det har varit lätt att få kontakt med honom. Jag kände mig trygg genom hela säljprocessen och blev väldigt nöjd med resultatet och summan som var över den jag hade förväntat mig.
    Jag rekommenderar verkligen Mathias Johansson Läs mer

Viktor U skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Gjorde det där lilla extra. Jätte nöjd med köpet Läs mer
  • 2019-09-17

• 2019-09-16

Annette Marie A skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt bostad
    Bemötandet var mycket trevligt
    Han är en väldigt bra och förtroendeingivande mäklare Läs mer
  • Magdalena S

2019-09-16

Magdalena S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Tog kontakt med Malin då jag ville sälja min bostadsrätt, en 1:a i Malmö. Från fotografering till att lägenheten såldes tog 3 dagar! Är verkligen supernöjd! Malin bryr sig verkligen om varje lägenhet och kund och lägger ner sin själ i jobbet! Kan inte rekommendera nog! Läs mer
  • 2019-09-13

Cendresa T skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Helt fantastisk människa. Lyssnade verkligen på det man sa, var alltid tillgänglig ! Läs mer
  • 2019-09-09

Emil B skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevligt bemötande och var lätt att få tag på när det behövdes. Sålde och köpte bostad i Bunkeflostrand via Mathias och kunde lösa det som behövdes trots att jag åkte på semester en dag efter att ha skrivit kontrakt. Läs mer
  • 2019-09-08

Anna G skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt bostadsrätt, Blev bemött positivt, professionellt och kunnigt. Kände mig trygg. Läs mer
  • Victor A

2019-09-01

Victor A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har köpt en lägenhet i Hyllie! Jag blev bemött av mäklaren på ett väldigt bra och trevligt sätt. Som svarar väldigt bra på frågor man har till henne snabbt och rätt.Förväntningen var väl att hitta en lägenhet och det gjorde jag! Mäklaren levde upp till dem ja eftersom jag hitta en väldigt fin lägenhet... Läs mer
  • Kim J

2019-08-29

Kim J skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag sålde min lägenhet i Hyllie.
    Jag hade inga speciella förväntningar inför försäljningen men blev positivt överraskad hur effektiv och ambitiös samt duktig Malin är i sin roll som mäklare. 10/10 Läs mer
  • 2019-08-26

Primus S skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan hjälpte mig med att sälja en bostadsrätt i Malmö vid s:t knut. Servicen var helt fantastisk och uppdatering av pågående arbete var perfekt,
    Eftersom mina förväntningar på att sälja lägenheten var ganska låga så vände Johan dom med sitt utgångspris och fick sålt den för det också.
    Allting var super. 5/5 Läs mer
  • 2019-08-26

Thelma S skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt min första lägenhet med hjälp av Ida Larsson på HusmanHagberg. Blivit fantastiskt bemött av henne, alltid tillgänglig och svarar snabbt på alla ens frågor och fick mig att känna mig trygg genom hela processen! Läs mer
  • 2019-08-22

Julia A skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde min bostad på Värnhem/Ellstorp. Ida är en otroligt duktig och påläst mäklare som verkligen överträffade mina förväntningar. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Jag rekommenderar Ida till alla som ska sälja sin bostad! Har bara positivt att säga om Ida!! Läs mer
  • 2019-08-19

Mikael Leonard H skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Pelle har förmedlat 5 olika objekt åt mig.
    Är en seriös och kompetent mäklare som håller det som utlovats.
    Har ett stort kontaktnät genom sin erfarenhet Läs mer
  • 2019-08-17

Anna B skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan var väldigt trevlig och professionell när vi köpte vår nya bostad.
    Snabb respons och tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-08-14

Emelie L skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt en bostadsrätt där Malin skötte affären snabbt och professionellt. Läs mer
  • 2019-08-10

Jan S skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    En bostadsrätt, 2:a på 61 kvm på Limhamnsvägen. Det fungerade mycket bra med Johan, han kunde svara på våra frågor och hade kontakt med föreningen när det behövdes. Han motsvarade alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Läs mer
  • 2019-08-06

Hannah S skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde vår första bostadsrätt med Mathias som mäklare. Mathias var alltid trevlig och lätt att ha att göra med och upplevdes professionell och hjälpsam. Vi kände oss trygga genom hela säljprocessen och blev väldigt nöjda med resultatet. Läs mer

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö