HusmanHagberg Malmö

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö!

Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några företag, du kan självklart välja helt fritt.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har otroligt nöjda kunder. Kontakta oss om du ska göra en bostadsaffär här i Malmö så ska vi bevisa detta.

Läs vad 271 kunder tycker om HusmanHagberg Malmö

• 2020-09-17

Karin J skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan har sålt min lägenhet från visning på söndagen em till köp på måndag morgon.
    Johan är effektiv. Professionell och kunnig.
    Jag förväntade mig att affären skulle ta upp emot en månad och gick på en dag.
    Det är fantastiskt. Läs mer
  • 2020-09-16

Emely B skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    proffsigt bemötande med kontakt redan i somras. När väl lägenheten skulle ut så gick det snabbt och Sandra hade redan potensiella köpare till mig.
    Snyggt jobbat och bra bemött! Läs mer
  • 2020-09-13

Peter F skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag sålde en 2:a på Söderkulla i Malmö. Min bild av Ida är: Målinriktad, engagerad, förtroendeingivande, lugn och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2020-09-10

Tobias B skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Fick känslan att han va ärlig och försökte inte dölja något. Jag har alltid varit skeptisk mot mäklare men Johan gjorde ett super proffsigt jobb. Läs mer
  • 2020-08-29

Charlotte Åsa K skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har köpt en 3:a i Malmö med hjälp av Sandra. Hon har varit väldigt hjälpsam och effektiv genom hela processen. Otroligt snabb och kunnig, vilket gjort att vi känt oss trygga från början till slut. Läs mer
  • 2020-08-26

Toni M skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej ! Fick ett mkt trevligt bemötande av Sandra .. flexibel när det gällde extra visningar .. uppskattas
    Glad & trevlig vid alla möten Läs mer
  • 2020-08-26

Camilla A skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag och min man har sålt en lägenhet på Mariedalsvägen i Malmö. Vi har blivit väldigt bra bemött av Sandra Lindh, hon har varit snabb med att ta tag i allt som behöver förberedas inför en försäljning. Det är väldigt bra att Sandra inte bara är mäklare utan även är stylist, vilket innebär att hon även där snabbt kan göra stylingen utan att behöva vänta in någon annan stylist. Från att det fotograferades till att skriva kontrakt på försäljning tog det endast 14 dagar. Väldigt bra skött och vi har fått uppdateringar hela tiden via sms eller mail. Vi kan verkligen rekommendera Sandra Lindh som mäklare. Läs mer
  • 2020-08-13

Roozbeh F skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Ida is a professional and trustworthy agent and we she did a great job in finding a good customer for our flat. Both us and the buyer were happy with the deal, and this is the most important thing. Läs mer
  • 2020-08-10

Martin T skrev om Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    jag har köpt en bostadsrätt på ett rum av anton sholander på husman hagberg. Anton har varit fantastisk mot mig som förstagångs köpare då jag inte har haft någon direkt rutin på bostadsköp. Har anton alltid varit tillgänglig både på mail och telefon samt förklarat saker jag undrat över han har alltid haft ett proffsigt bemötande mot mig som köpare en toppenmäklare som jag kan rekomendera till andra. Läs mer
  • 2020-08-07

Agneta K skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Ett professionellt och trevligt bemötande upplevde jag att jag fick när jag hade Johan till att sälja min kolonistuga. Jag fick även snabb respons vid mejlkontakt. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare.
    Mvh Agneta Knutsson Läs mer

Enkidu B skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Väldigt snäll och trevlig. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2020-07-23

Frans H skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Bra, kunnig mäklare som jobbar hårt. Hon är lättillgänglig och serviceminded. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-07-20

Emilia G skrev om Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde en lägenhet i Lund. Vi är jättenöjda med mäklaren, då han har ett trevligt och lugnt bemötande. Jag trodde att det skulle vara jobbigt att sälja lägenheten, men tack vare mäklaren har det varit smidigt, tryggt och enkelt. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-07-15

Maria A skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Proffsigt, seriöst och vänligt utfört! Läs mer
  • 2020-07-08

Elmedin N skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Sandra Lindh är en ”up and coming star” som har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet.
    På ett professionellt, engagerat, drivet och med en detaljerad noggrannhet lyckades Sandra genomföra en snabb, smidig och positiv upplevelse med oss som säljare i fokus.
    Vi kan varmt rekommendera Sandra för framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • 2020-07-08

Sarah S skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag kontaktade först Ida för att jag ville köpa en bostad där hon var ansvarig mäklare. Mitt första intryck av henne var väldigt trygg så jag valde att även anlite henne för att få min egen lägenhet såld.

Min upplevelse har varit bra och Ida har lagt ner mycket tid för att hjälpa mig få det jag önskade där jag var nöjd som både säljare och köpare. Läs mer
    Ida L gillar detta
  • 2020-07-06

Emma S skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt en 2a. Trevlig mäklare som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-07-03

Hanna Anna Frida I skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Inlyssnande och gav återkoppling längst hela vägen vilket skapade en känsla av trygghet. Upplevdes agerade rättvist inför både säljare och köpare genom hela processen. Genuin och mycket hjälpsam! Läs mer
  • 2020-06-25

Niklas Leif E skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt en trea, allt gick utmärkt. Läs mer
  • 2020-06-25

Helena M skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Bostadsrätt
    På ett trevligt och sakligt sätt.
    Svarade direkt vid frågor

Ännu så länge en mycket god helhetsupplevelse Läs mer
  • 2020-06-12

Jenny P skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Sandra var min mäklare vid försäljningen av min lägenhet i Vellinge. Jag kände en stor trygghet med Sandra redan från början. Hon är bra på lyssna och visar respekt, förståelse och ger trygghet på ett väldigt professionellt sätt. Sandra gav mig även råd i köp av nytt boende vilket var till en fantastisk hjälp. Jag kan varmt rekommendera Sandra!!!! Jenny, i Vellinge Läs mer
  • 2020-06-10

Britta Karin R skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Genom Sandra Lindh har vi köpt en bostadsrättslägenhet i Vellinge. Sandra visade stort engagemang och lotsade oss igenom affären på ett utomordentligt sätt. Snabb och effektiv och mycket inkännande och tillmötesgående. Det var helt enkelt en proffsigt genomförd bostadsaffär! Tack Sandra! Läs mer

Britt A skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt bostadsrätt. Sandra var väldigt mjuk och lättsam. Lät oss prata om vad vi önskade och jagade inte på oss. Gav feedback efter varje visning. Ingav oss inga orimliga förhoppningar. Men gav oss känslan att det skulle bli budgivning. Och ett pris som vi kunde acceptera. Läs mer

Hans R skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Proffsig och vänlig behandling vid vår bostadsaffär.Hjälpsam och införstående och inte den vanliga jargongen.Vi blev i alla fall mycket nöjda och till och med tacksamma. Bra att kunna lyssna. Läs mer

Erica B skrev om Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    Anton ger snabb återkoppling och är engagerad i hela processen. Läs mer

Gunilla Margareta U skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har köpt en mindre lägenhet som Sandra Lindh har uppdraget att sälja.
    Sandra är en mycket sympatisk person, som inger en känsla av trygghet, humor och förståelse. Hon stressar inte och låter allt ta den tid man känner sig behöva vid en så viktig händelse. Sandra gjorde ett jättefint jobb i samband med budgivningen och jag känner att hon är rätt person att få köpare/säljare att känna sig trygga.
    Grattis till en fin medarbetare i Sandra Lindh!
    Med vänlig hälsning, Gunilla Uhlemann Läs mer

Elsa Birgitta N skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har sålt min villa och Johan skötte affären på bästa tänkbara vis. Engagerad och omsorgsfull! Läs mer

Carl A skrev om Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har sålt min lägenhet med anton. Han är en professionell och kunnig mäklare. Anton har alltid varit tillgänglig och alltid svarat på alla frågor jag haft. Han har även lagt ner mycket tid på förmedlingen och lyckats sälja till ett bra pris trots omständigheterna.

Jag skulle rekommendera Anton till alla personer som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
  • 2020-05-27

Johan R skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Säljare av bostadsrätt. Professionellt bemötande och fantastisk tillgänglighet. Vi är väldigt nöjda med Johans insats. Läs mer
  • 2020-05-25

Rolf Viktor Perry A skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johans närvaro och engagemang under säljprocessen av mitt hus har varit enastående. Han har under hela processen arbetet proaktivt. Priset på huset gick över förväntan trots att marknaden dippat en del. Kan varmt rekommendera Johan! Läs mer
  • 2020-05-19

Mato G skrev om HusmanHagberg Malmö
    Köpt en lägenhet . Blev bra bemött och Malin tog reda på de frågetecken vi hade . Fanns tyvärr inga i instruktionsböcker på maskinerna och inget som vare sig säljare eller mäklare kunde svara på . Alla nycklar som överlämnades av mäklare passade inte . Läs mer
  • 2020-05-14

Manhal A skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag tycker att han är Snabbt och smidigt Läs mer
  • 2020-05-13

Rickard H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Har sålt ett hus i Vellinge som Malin har hjälpt oss med. Kände att jag fick snabbt kontakt. Malin tog sig an uppdraget mycket ansvarsfullt och såg till att det kändes bra både för säljare och köpare. Kände att processen var proffsig och uppfyllde alla mina önskningar.

Rickard Hylén Läs mer
  • 2020-05-12

Susanne H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Vi har sålt ett hus i Vellinge.
    Redan första mötet med Malin kände vi oss lugna och trygga . Malin hade en mycket god förmåga att känna in och lyssna på oss och våra önskemål. Lätt att få kontakt med och mycket bra energi.
    Malin gick noga igenom all information på ett lättförståeligt sätt. Vi kände hela tiden att hon verkligen brydde sig genuint både för säljare och köpare mycket proffsigt!
    Allt har gått snabbt och smidig. Vi är mycket nöjda och rekommenderar med hela vårt hjärta Malin som mäklare till våra nära och kära. Läs mer
  • 2020-05-12

Niclas W skrev om Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har sålt en Bostadsrätt.
    Anton var väldigt snabb och tydlig med att följa upp med information om vad som hände gällande lägenheten och alla processer som ingick i säljandet.

Jag rekommenderar honom stark eftersom jag kände mig trygg med hans hanterande gällande min bostad. Jag kände även att han jobbade på bra med bokningen av visningar, vilket gjorde min tillvaro mindre stressad. Läs mer
  • 2020-05-08

Mikael F skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande. Noggrann. Positiv. Läs mer
  • 2020-05-02

Ken Å skrev om HusmanHagberg Malmö
    Mycket trevligt bemött och levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • Trine Lykke H

2020-04-30

Trine Lykke H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Jeg har købt lejlighed af Malin, og hun var sød og imødekommende straks når man møder hende. Hun var god til at give mig ro og tid under visningen så man ikke følte noget stress. Igennem papirarbejdet gik Malin roligt og sikkert igennem alle punkter, så alt blev forstået (selv en dansker forstod det😉).
    Jeg er glad for at have køvt lejlighed hvor Malin var mægler. Läs mer
  • Sammie T

2020-04-12

Sammie T skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpte en bostad i Malmö, utmärkt service, klockren att jobba med, Inga konstigheter.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-04-12

Katia W skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Venlig og imødekommende, skaber en god tryghed for os om sælgere af vores hus. Kan varmt anbefales. Läs mer
  • 2020-04-12

Ali M skrev om HusmanHagberg Malmö
    Jag har köpt en tomt på Önsvala i Staffanstorp.
    Jag blev uppmanat på han bemötande, han var mycket aktive och positiv fast det var mycket orolighet angående CRONA Virus. Läs mer
  • Susanne H

2020-04-11

Susanne H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Köpte en bostadsrätt av Malin och från första möte var hon super proffsig. Glad varm och trevlig. Den perfekta mäklaren som jag hoppas få göra fler affärer med samt kommer att rekommendera till andra med gott samvete. Läs mer
  • 2020-04-10

Raouf S skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevligt person bra sammerbete Läs mer
  • 2020-04-10

Kaisa L skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt bostadsrättstadhus.
    Johan ger ett mycket positivt intryck. Artig, informativ, och mycket snabb med sin återkoppling. Framför allt inte påträngande.
    Rekommenderar honom gärna .
    Kaisa larsson Läs mer
  • 2020-04-03

Nina K skrev om HusmanHagberg Malmö
    Malin hjälpte mig att sälja min lägenhet i Malmö. Malin gav ett varmt och genuint intryck direkt. Hon gav en trygghet till både mig och köparen, något jag aldrig har känt med tidigare mäklare. Malin är super gullig, kompetent och kommunikativ. Hon är väldigt rak vilket jag verkligen uppskattar. Som min köpare sa så var det som att komma hem till Malin när lägenheten visades. 5 av 5 toasters ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Malin är en pärla och lätt den bästa mäklaren jag träffat, rekommenderas varmt ❤️ Läs mer
  • 2020-04-03

Bertil Paul W skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan är en mäklare jag kan rekommendera. Sympatisk, kunnig, och pålitlig. Efter en väl utförd försäljning av vår villa så kan jag inte annat än rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-03-30

Marie S skrev om HusmanHagberg Malmö
    Malin är fantastisk och levde upp till alla mina förväntningar och mer därtill! Jag är otroligt nöjd och tacksam för en alltigenom proffsig och smidig process. Försäljningen av lägenheten på Borgmästargården gick snabbt och smärtfritt. Jag kan varmt rekommendera Malin Ekenheim. Läs mer
  • 2020-03-29

Alexander V skrev om HusmanHagberg Malmö
    Malin var en bra mäklare som var trevlig och hjälpsamma under processen! Rekommendera henne varmt! Läs mer
  • 2020-03-27

Jesper H skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Grym mäklare! Köpte min första bostadsrätt genom Johan. Allt gick smidigt och enkelt. Rekommenderas! Läs mer

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö