HusmanHagberg Malmö

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö!

Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några företag, du kan självklart välja helt fritt.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har otroligt nöjda kunder. Kontakta oss om du ska göra en bostadsaffär här i Malmö så ska vi bevisa detta.

Läs vad 246 kunder tycker om HusmanHagberg Malmö

• 2020-02-17

Rolf E skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Försäljning av Bostadsrätt snabb och bra på alla sätt! Läs mer
  • 2020-02-15

Fredrik H skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mycket professionell och tillgänglig mäklare, som var lätt att kommunicera med och jobbade effektivt för att tillgodose både mina behov som köpare, men också säljarens önskningar. Jag upplever att mina förväntningar uppnåddes, och att mäklaren var duktig på sitt arbete. Läs mer
  • Tao G

2020-02-07

Tao G skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Kunnig, trevlig mäklare med engagemang och leende! Försäljningen gick snabbt och smidigt, båda jag och köparen är nöjd :-) Läs mer
  • 2020-02-06

Sandra V skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jätte trevlig och lätt att gå kontakt med! Läs mer
  • 2020-02-04

Marcus G skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Kunnig, lugn och trevlig mäklare! Läs mer
  • Martina B

2020-02-03

Martina B skrev om Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    Nyinflyttad i Malmö köpte jag just en lägenhet som såldes med hjälp av den ansvarige mäklaren Anton Scholander på HusmanHagberg.

Innan mitt slutgiltiga val hade jag pågående kontakt inkluderat budgivning med flera mäklare gällande olika intressanta säljobjekt.

Min upplevelse av Anton Scholanders förhållningssätt gentemot mig som potentiell köpare är följande:

Anton uppträder högst professionellt, engagerat, målmedvetet, säljinriktat och detta helt utan självhävdelsebehov eller några charmerande 'locka-köparen-fraser'.
    All nödvändig information, under hela försäljningsprocessen, förmedlas av Anton med konsekvent tydlighet, sakkunnighet och i synnerhet med största respekt och ödmjukhet för både köparen och säljaren.

Om ca två år kommer jag att flytta in i en nybyggd lägenhet. Jag vet redan nu vem jag kommer att vilja anlita för försäljning av min lägenhet i Augustenborg. Anton Scholander.

Gratulerar HusmanHagberg till en mycket kompetent mäklare samt ger Anton Scholander mina varma rekommendationer för framtida förmedlingsuppdrag.

Vänligen,
    Martina Benejova Läs mer
    Anton S gillar detta
  • 2020-01-31

Thérése S skrev om Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    Anton har varit mycket flexibel, effektiv och tjänstvillig på alla upptänkliga sätt. Affären sköttes snabbt och jag kände mig hela tiden trygg med att han tog hand om allt dygnet runt faktiskt! Anton är en behaglig och vänlig person som det var lätt att känna förtroende för. Jag har ingenting att anmärka på. Läs mer
    Anton S gillar detta
  • 2020-01-28

LARA H skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt lägenhet med Johan som mäklare. Mycket trevligt och professionellt bemötande, snabb och smidig affär. Vi tackar och är mycket nöjda!! Läs mer
  • 2020-01-27

Julia H skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Lätt att få kontakt med, respekt för säljarens önskemål, målinriktad och driven! Läs mer
  • 2020-01-21

Christina G skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Personlig och mänsklig.
    Lyhörd för kundens behov.
    Upplevs genuin. Läs mer
  • 2020-01-19

Mattias H skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde en villa tillsammans med Malin. Fast det var utanför det normala området, tog sig Malin både tid för att träffas, förklara och hjälpa till.
    En prisvärd försäljning där exponeringen både planerades o utfördes i tid. Tillsammans med tjänsterna som bolaget erbjuder hade vi en enkel säljresa. Läs mer
  • 2020-01-19

Karin Sofia H skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har sålt en villa tillsammans med Malin Ekenheim och hon har varit fantastisk på alla sätt och vis. Tydlig med hur hon jobbar, hennes vision och satte en realistisk målbild och pris. Hon var lyhörd för våra behov och lärde sig allt om omgivningen, huset etc. Väldigt proffsigt bemötande mot alla intresserade, beskitningspersoner och oss såklart. Rak i kommunikationen och följde upp alla frågor och återkoppling under budgivning etc. Vi kan varmt rekommendera Malin! Läs mer
  • 2020-01-16

Sabina E skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Malin. Hon har varit super, haft koll och uppdaterat mig ofta. Tack! Läs mer
  • 2020-01-15

Johan R skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Mycket nöjd med kontakten som hon förmedlade i samband med lägenhetsköp! Smidig och lyhörd! Läs mer
  • 2020-01-11

Hossein J skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Jeg har købt en lejlighed. Johan var meget venlige, imødekommende og hjælpsomme. Johan levede up til min forventningerne og gjorde handlen let og behagelig for mig. Johan virkede meget professionel og kompetent. Jeg kan hermed give min bedste anbefalinger om Johan Berglund.
    Hossein Jalilzadeh Läs mer

Liena L skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag köpte sundpromenaden 1

Och Malin vad så snäll och super duckti. Läs mer

David L skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin är väldigt lätt att ha och göra med. Trevlig, flexibel och professionell. Rekommenderas! Läs mer

Jasmin H skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Världens bästa mäklare.Hon kan verklig sitt jobb Läs mer
  • 2019-12-13

Maria N skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har precis sålt vår bostadsrättslägenhet. Ida Larsson skötte det hela med bravur. Ida är väldigt enkel att samarbeta med och jag känner att jag fråga om "allt" utan att verka dum. Det är lätt att prata med Ida och jag fick ett stort förtroende för Ida redan vid första personliga kontakten.
    Ida är rätt kvinna på platsen som mäklare!!! Läs mer
    Ida L gillar detta
  • 2019-12-02

Johan A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Saklig, påläst, tillgänglig. Rakt igenom professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-30

Dimitrios M skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Professionell, tillmötesgående och öppen.
    Vi hade svårt att sälja vår lägenhet till ett önskat pris. Malin gav inte upp och hittade en köpare vars bud matchade vårt.
    Vi är alltså mycket nöjda med den effektiva hantering av försäljning. Läs mer
  • 2019-11-29

Patricia B skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Bostadsrätt. BRÅ bemött. Ja. Jag är nojd Läs mer
  • 2019-11-28

Mathilda G skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Min sambo o jag har köpt lägenhet, super grym och väl talad man. Göra alla till lags och mycket trevlig, en mäklare man kan rekommendera Läs mer
  • 2019-11-24

Andreas N skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har sålt en lägenhet på annebergsgatan och jag upplevde Malin väldigt trevlig och hon förklara vad som hände och skulle hända på ett bra och enkelt sätt, Detta var min första försäljning så hade inte direkt några förväntningar, men det lilla jag tänkte mig levde hon upp till, sen uppskatta jag väldigt mycket hur hon hjälpte mig med att beställa en flyttstädning på enkelt vis. Läs mer
  • Bilquees iman S

2019-11-23

Bilquees iman S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Har köpt bostadsrätt på Östra Varvsgatan 5b i Malmö. Blev väldigt bra bemött av mäklaren Malin Ekenheim som är en glad, social och trevlig människa. Förutom mig som köpare, bemötte hon även min storebror och hans son på ett väldigt trevligt sätt. Ärligt talat, har jag aldrig sett en sådan trevlig mäklare. Min upplevelse av Malin är väldigt bra, blev verkligen nöjd. Läs mer
  • 2019-11-22

Evangelia I skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt en tomt via Per-Henrik och köpt en tomt som Per-Henrik förmedlade. Snabbt och smidigt skött. Vår tomt blev såld innan den ens kom ut på hemmet. Väldigt nöjd! Läs mer

Rahmatullah A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Blev bemött med ett stort leende och den bästa välkomnande jag nånsin har fått. Läs mer

Majlinda A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias Johansson sålde vår lägenhet och han var jätte duktig, en person som inger förtroende. Läs mer

Stéphanie B skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin sålde en: 3:a i Dockan, Malmö åt mig.

Malin är en relativt nybakad mäklare, och vilken fantastisk sådan!

Hon är:
    Proffsig - alltid lättillgänglig, ser till att besvara alla dina frågor samt stöttar dig i din process närhelst du behöver det. Hon gör inte det lilla extra, utan snarare väldigt mycket extra.

Handlingskraftig - ger dig och din motpart en knuff i rätt riktning när det behövs, får ihop annons på nolltid, etc. etc. etc. (min lägenhet såldes på knappt en vecka).

Affärsmässig - Hon får jobbet gjort och är som född till att sälja! Med det sagt har hon hjärtat på rätt plats (tyvärr till skillnad från många andra mäklare jag träffat). Balansen mellan att vara personlig och att skapa affärer som gynnar henne & hennes arbetsgivare, dig som klient och köparen skapar en win-win-win för alla involverade helt enkelt!

Tro mig när jag säger att detta är en stigande stjärna i märklarbranschen (glöm inte var du hörde det först)!

Ett extra STORT grattis till den mäklarbyrå som lyckats hitta denna pärla! Håll hårt i henne! Läs mer
  • Marie S

2019-11-17

Marie S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Mycket professionell och bra bemötande.
    Våra förväntningar har infriats.
    Mycket bra och vi kommer använda Husman Hagberg igen. Läs mer
    Robin K, Malin E gillar detta
  • Robin K

2019-11-17

Robin K skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag sålde min bostad med hjälp av Malin. Hon är otroligt tillmötesgående, kompetent och gör alltid det lilla extra både för köpare och säljare.

Ska jag sälja eller köpa igen kommer jag absolut ta hjälp av Malin! :-) Läs mer
  • 2019-11-07

Liudmila A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin är en väldigt kunnig mäklare och en mycket trevlig person som är tillgänglig 24/7.:) Läs mer
  • 2019-11-02

Johnny L skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Blev alltid bra bemött och han svarade alltid på sms. Läs mer
  • 2019-11-02

Hampus F skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Proffsigt bemötande rakt igenom och en snabb affär.
    Kan inte annat än vara supernöjd! Läs mer
  • Louise P

2019-10-31

Louise P skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin valde jag som mäklare för att hon var otroligt hungrig och man såg viljan av att göra bra affärer! Hon lägger sin själ i det hon tar sig an och finns alltid tillgänglig för eventuella frågor/bekymmer. Vad som också stack ut med Malin var att hon till skillnad från många andra mäklare jag träffat kändes väldigt genuin och ödmjuk, något som skapar förtroende hos både köpare och säljare. Vi fann också varandra i att ärlighet/transparens är viktigt för ett gott samarbete. Här har ni en toppenmäklare! Bäst ni hugger henne innan hon blir för stor. Läs mer
  • 2019-10-23

Katarina K skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias har hjälpt mig med försäljning av min bostad på ett professionellt sätt. Han var alltid tillgänglig och hjälpte med allt samt besvarade alla mina frågor. Läs mer
  • 2019-10-17

Josefin H skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Empatiskt, trevlig och duktig på sitt jobb. Läs mer
  • 2019-10-16

Adam S skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej

Jag köpte en lägenhet och tack för den professionella servicen.

Mvh Adam Jan Swat Läs mer
  • 2019-10-11

Hanna L skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Är tacksam för en snabb och okomplicerad affär när vi sålde vår bostadsrätt Läs mer
  • 2019-10-10

Torbjörn B skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Utomordentlig service genom hela försäljningsprocessen! Läs mer
  • 2019-10-10

Olivia A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har blivit väldigt bra bemött av mäklaren då hon sprider mycket glädje och det märktes verkligen att hon ville göra sina kunder nöjda, både för säljare och köpare. Det blev en snabb och bra affär eftersom vi fick boka en tidigare visning, samma dag som önskat och därmed lägga bud som i sin tur ledde till ett snabbt köp och försäljning. Det var över förväntan och jag skulle absolut rekommendera Malin till andra. Läs mer
  • 2019-09-28

Alma M skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde vår tvåa, lägenhet, på Hyllie och tycker att allt har gått som förväntat. Första lägenheten jag har köpt och nu sålt och har inte haft någon dålig upplevelse med det alls, endast positiva erfarenheter som följer med. Läs mer
  • 2019-09-28

Rasmus S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    En mycket trevlig och kunnig mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-26

Lina H skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Svarar snabbt, är positiv och hjälper med alla frågor som dyker upp. När vi köpte lägenhet var hon med oss varje steg på vägen. Rekommenderar henne :) Läs mer
  • 2019-09-26

Olivia A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin har varit till stor hjälp i mitt köp av lägenhet. Pedagogiskt och ärligt har hon lett mig genom köpet, från start till kontraktskrivning. Malin har svarat på allt och lite till som en förstagångsköpare behöver veta.

Objektet är en 2:a i Limhamn som ser exakt likadan ut i verkligheten som på Malins bilder, vilket var väldigt positivt för mig.

Med vänlig hälsning Olivia Läs mer
  • Ove K

2019-09-26

Ove K skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt bostadsrätt, hon var alltid positiv, kunnig och tillgänglig. Läs mer
  • 2019-09-25

Maria K skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt en tvåa i Lund. Kompetent, trevlig och förtroendeingivande. Vi förväntade oss att Johan skulle kunna sitt område, hålla oss informerade inför och efter visning. Samt hoppades vi klart kunna sälja lägenheten till ett bra pris. Vi är nöjda med Johans insats! Läs mer
  • 2019-09-24

Charlie S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har nyligen sålt min bostadsrätt på Lorensborgsgatan 5B i Malmö.

Jag var målmedveten och energisk från start och var nog ingen lätt kund att ha att göra med.

Malin Ekenheim gav genast ett gott intryck: väldigt påläst, ambitiös och lyssnade verkligen på mina önskemål. Under försäljningsprocessen höll hon mig hela tiden uppdaterad och gav mig tydlig information.

Min lägenhet hade sin första visning i onsdags kväll. Redan dagen efter skrevs det kontrakt - till ett högre pris än utgångspriset!

Malin var otroligt professionell och lyckades med att överträffa mina höga förväntningar. Jag rekommenderar henne starkt och kan lova att hon inte kommer göra er besvikna.

Hälsningar
    Charlie Simonsson, tillfredsställd kund Läs mer
  • 2019-09-22

Minna R skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpte en lägenhet via Malin. Fick svar snabbt vid frågor, väldigt trevligt bemötande och tydliga förklaringar över de juridiska betydelserna under upplösningen av kontraktet Läs mer
  • 2019-09-18

Thomas D skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Kanon på alla sätt!
    Snabb återkoppling på alla frågor och ett vänligt bemötande. Läs mer

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö