Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg HusmanHagberg Malmö

HusmanHagberg Malmö

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö!

Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några företag, du kan självklart välja helt fritt.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har otroligt nöjda kunder. Kontakta oss om du ska göra en bostadsaffär här i Malmö så ska vi bevisa detta.

Läs vad 207 kunder tycker om HusmanHagberg Malmö

• 2019-08-19

Mikael Leonard H skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Pelle har förmedlat 5 olika objekt åt mig.
    Är en seriös och kompetent mäklare som håller det som utlovats.
    Har ett stort kontaktnät genom sin erfarenhet Läs mer
  • 2019-08-17

Anna B skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan var väldigt trevlig och professionell när vi köpte vår nya bostad.
    Snabb respons och tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-08-14

Emelie L skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt en bostadsrätt där Malin skötte affären snabbt och professionellt. Läs mer
  • 2019-08-10

Jan S skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    En bostadsrätt, 2:a på 61 kvm på Limhamnsvägen. Det fungerade mycket bra med Johan, han kunde svara på våra frågor och hade kontakt med föreningen när det behövdes. Han motsvarade alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Läs mer
  • 2019-08-06

Hannah S skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde vår första bostadsrätt med Mathias som mäklare. Mathias var alltid trevlig och lätt att ha att göra med och upplevdes professionell och hjälpsam. Vi kände oss trygga genom hela säljprocessen och blev väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-07-29

Marianna T skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan har sålt vårt hus samt en lägenhet och allt på ett proffsigt och skickligt sätt.

Vi kan rekommendera honom till alla som vill ha en korrekt och bra mäklare. Läs mer
  • 2019-07-26

Adrian S skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Professionellt från initiala mötet till kontraktskrivningen och tillika tillträdet. Största rekommendationen till nästa säljare! Grymt Johan, tack! Läs mer
  • 2019-07-16

Dave B skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin was a great help when buying my first apartment in Malmö. She took the time to go through the contract in English with me and managed to answer all my questions. She values integrity highly and considerates all the people's perspectives. Would highly recommend Malin! Läs mer
  • 2019-07-15

Malin P skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde min första lägenhet på Tors Gränd med hjälp av Malin, som hade förståelse av det personliga värdet!
    Malin visade hög kvalite vid vårt första möte, ganska snabbt övertygade Malin mig att hon var rätt person som skulle få sälja min lägenhet. Kommer definitivt att rekommendera och använda Malin som min märklare i framtiden! Läs mer
  • 2019-07-13

Tina G skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt en mindre bostadsrätt i Malmö, vi är mycket nöjda med Malin. Mycket trevligt bemötande och hon kändes jordnära. Och alltid tillgänglig på telefon. Läs mer
  • 2019-07-12

HANNA S skrev om HusmanHagberg Malmö
    Använde Malin Ekenheim som mäklare vid min försäljning och är verkligen supernöjd. Jämförelse med tidigare mäklare jag använt så överträffar Malin alla förväntningar och skötte hela försäljningen med förstklassig professionalism. En riktigt stor stjärna i kanten! Läs mer
  • Hanna S

2019-07-12

Hanna S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin sålde min 2:a i Slottsstaden med bravur. Satte försäljningsrekord i min förening och sålde den på mindre än en vecka. Professionellt bemötande och överträffade alla förväntningar man kunde tänkas ha. Malin uppdaterade en kontinuerligt och pratade igenom ens tankar och funderingar. En riktig stjärna som jag absolut skulle rekommendera och anlita igen när dagen kommer. Läs mer
  • 2019-07-11

Ulla-Britt O skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt en 1,5 rums lgh på Möllevångsgatan 32 Malmö.
    Ett proffsigt bemötande, med svar på alla frågor.
    Hade väldigt god personkemi. Läs mer
  • 2019-07-04

Juha S skrev om Julia Antonsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej
    Ta kontakt med min bonusfar Jonas Odefjord istället jonas@odefjord.se för de har möjligen haft lite mer kontakt med varandra än vad Julia och jag har haft. Mvh Juha Läs mer
  • 2019-06-29

Océanne A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias Johansson är genuin, kunnig och professionell i sitt bemötande och gjorde det lille extra genom hela processen. Vi kände oss helt trygga i hans händer när han sålde vår trea på Sorgenfri, till ett pris som gick över förväntan. Läs mer
  • 2019-06-26

Jan Kristian B skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan är snabb., pålitlig och uppmärksam. Johan tar sig tid och fokuserar på det han gör. Det är sömlöst och det man önskar som både köpare och säljare. Detta utan att vara klistrig eller pushig som en del mäklare. Rakt och enkelt. Så vill jag ha det. Läs mer
  • 2019-06-26

Liselotte K skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mälaren uppfyllde alla våra förväntningar på ett ett alldeles utmärkt sätt Läs mer
  • Victor N

2019-06-04

Victor N skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Oavsett hur marknaden ser ut lyckas Mathias bra med att få köpare på visningar och kontinuerligt informerar och uppdaterar genom processen.
    Supernöjd! Läs mer
  • 2019-06-03

Mirsade H skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har såld min lägenhet, och att ha Ida som mäklare det var underbart, hon kan göra allt och snabbt, bästa mäklaren Läs mer
  • 2019-05-29

MUHAMED S skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Ett proffs helt enkelt! Gör de möjligt för alla partnerna att bli nöjda med affären Läs mer
  • 2019-05-20

Jonas S skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    En påläst och proffsig mäklare som gav ett tryggt och trevligt bemötande. Läs mer
  • My C

2019-05-15

My C skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi köpte lägenhet genom Mathias och fick ett generellt bra och tryggt intryck av honom från början. Hjälpsam och vänlig! Läs mer
  • 2019-05-09

Elin J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jättetrevlig och professionell. Känns trygg inför detta stora köp. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    Agnes A gillar detta
  • Hannes E

2019-04-30

Hannes E skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mycket hjälpsam och duktig. Lyhörd till säljarens behov och önskemål. Superbra! Läs mer
  • 2019-04-23

Beatrice Ludvigsson P skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan är sympatisk och trevlig. Han visade stor förståelse och flexibilitet vad gäller strul med besiktning innan besiktningsklausulens utlöpande. Läs mer
  • 2019-04-23

Linnea P skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes bemötande gentemot mig har varit bra. Bra service och snabba svar på frågor jag undrat kring.
    Köpte nyligen en lgh på Roskildevägen i Malmö Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar Linnea P
    Hej Linnea,
    Vad roligt att du är nöjd! Vi ses snart igen när det är dags för inflytt :)
  • 2019-04-15

ANNELIE B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Bra mäklare när jag köpte min förra bostad. Dessvärre inte nöjd vid försäljningen av samma lägenhet. Upplevde Agnes som passiv under försäljningsprocessen, trots att hon var medveten om att jag hade en tidsfrist att sälja inom. Detta påpekade även den mäklare jag köpte min nya bostad av, hon ringde även till Agnes och påpekade detta. Knappt två veckor innan tillträde var köparens medlemskap inte beviljat, det beviljades först efter det att jag sa till Agnes. I föreningen ska tillsynsbesiktning göras innan tillträde, detta hade Agnes inte bokat med föreningen när det återstod fyra dagar till tillträde och jag blev tvungen att själv boka det. Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar ANNELIE B
    Hej Annelie, tack för din input. Tråkigt att du är besviken och jag vet att det blev stressigt för dig. Dessvärre hade jag inte så många spekulanter att jobba med i försäljningen och den här vintern har en försäljningstid på tre veckor varit vanligt förekommande i Malmö. Jag hoppas ändå att du är nöjd med det pris du fick för lägenheten, som var en bra bit över snittpriset i föreningen. Vad gäller godkännande av medlemskap och bokning av tillsyn kan jag hålla med om att kommunikationen mellan mig och HSB inte fungerade då de inte svarade trots mina kontaktförsök via de kommunikationskanaler som är avsedda för den typen av ärenden. Efter händelsen har styrelsen börjat ta kontakt direkt med mig för att boka tillsyn så vi får hoppas att det fungerar felfritt i framtiden! Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-04-08

Pierre E skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska även sälja en bostadsrätt med hjälp av Mathias.
    Han är väldigt tillmötesgående och lyssnar bra på mina önskemål och förväntningar.
    Svårt att sammanfatta än, då vi ej är helt klara med våra affärer. Men hittills bra upplevelse Läs mer
  • 2019-04-07

Ingemar L skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har såld en 3-rumslgh med mycket bra läge och hiss från markplan. Vi ville gärna att försäljningen skulle ske så snabbt som möjligt. Våra förväntningar om försäljningsresultat infriades med råge.

Agnes höll oss löpande informerade vilket vi verkligen uppskattade. Vi kände oss trygga med Agnes som mäklare. Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar Ingemar L
    Hej,
    Tack för det trevliga omdömet och de fina blommorna jag fick!
  • 2019-04-05

Nils B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har köpt ett ”renoveringsobjekt” ganska spontant, vi är nöjda med hennes insats. Nu ska hon förhoppningsvis sälja vår nuvarande lägenhet.
    Det känns bra🙂 Läs mer
  • 2019-03-31

Elisabet T skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej,
    Tyvärr har jag inte varit i kontakt med Per-Henrik. Per-Henrik var på semester så vi hade kontakt med Matthias istället. Läs mer
  • 2019-03-30

Andreas L skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde en lägenhet med hjälp av Mathias. Läs mer
  • 2019-03-25

Marika L skrev om Julia Antonsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde vår bostadsrätt i Malmö till över utgångspris.
    Jag och min sambo fick en bra känsla för Julia vid första mötet och känslan har suttit genom hela affären.
    Vi önskade ett högt tempo när vi väl satte igång och hela affären har gått väldigt smidigt där Julia har varit lättillgänglig, trevlig, lugn och uppdaterat oss hela tiden på allt som hänt.

Vi är supernöjda med både försäljningspris såväl som kvalite på bemötande.
    Kan inget annat än att rekommendera! Läs mer
  • 2019-03-18

Helen J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    En trevlig o "mjuk" mäklare som inte är den påstridiga typen men som är kunnig och bestämd. Hon är tålmådig och det togs jättefina foton. Vi är jättenöjda med Agnes. Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar Helen J
    Hej Helen! Tack för det fina omdömet. Kul att ni är nöjda!
  • 2019-03-17

Birgitta O skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev väl mottagen av mäklaren vid visningen. Ett positivt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar Birgitta O
    Hej Birgitta,
    Tack för din rekommendation! Vi ses när det är dags för inflytt!
  • 2019-03-13

Thomas Z skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevlig och effektiv mäklare..... Läs mer
  • 2019-03-07

Rada T skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt en bostadsrätt. Trevlig och bemötande. Skulle gärna rekommendera honom till vänner och bekanta. Har gjort ett bra jobb. Stort tack till Per-Henrik Thurban. Läs mer
  • Robert F

2019-03-04

Robert F skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Är mycket bra mäklare jag vill rekomendera att min kompisar Läs mer
  • 2019-03-02

Tobias G skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde 2a på Lugnet med Mathias. Bra kontakt från start till slut och planeringshjälp. Alltid trevlig och professionell, och snabb på att svara på frågor. Läs mer
  • 2019-02-25

Kira V skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    I was buying an apartment and met Agnes at the very first viewing. She was kind enough to explain everything to me in English. I don't have much experience with realtors, but I expected a firm handshake and for the realtor to know about details of the house (from how bidding works to the recycling possibilities) and I got what I needed. She also laughed at my bad jokes, which is always appreciated.

During the selling situation she was impartial and professional. She even suggested me to take a friend with me to translate to make sure I had an unbiased opinion on the contract.

I would have appreciated a contract in English, so I hope that will happen at some point. Läs mer
    2019-04-23 Agnes A svarar Kira V
    Hi Kira, Thank you for kind words! I hope you will enjoy your new apartment. See you!
  • 2019-02-25

Chiara M skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    I bought an apartment. Per was very nice and always available for all my questions. Very clear in explaining the process (it was the first time for me to buy an apartment, so this was very important for me). He was also very nice and available in helping me with the language, since I don't speak Swedish, he translated everything for me, which I really appreciated. Läs mer
  • 2019-02-24

Ida B skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpte en lgh av Per-Henrik, kan rekommendera honom. Bra bemött, professionell mäklare, alltid tillgänglig. Läs mer
  • Johan R

2019-02-20

Johan R skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Slätten försäljningen mycket bra.
    Han är en suverän kille! Läs mer

Nelda B skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Pelle har på ett föredömligt sätt hjälpt oss att sälja vår unika lägenhet i Dockan. Han har agerat professionellt och trovärdigt i alla delar av processen. Pelle har ett ödmjukt och tillmötesgående sätt som upplevs personligt men ändå objektivt. Han har med råge levt upp till våra förväntningar på hur en bostadsaffär ska hanteras. Vi kan varmt rekommendera Pelle som mäklare. Läs mer

Clas N skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt. Hans bemötande är rakt igenom proffsigt, kunnigt och trevligt. Hans sätt att ge oss råd och hans kunnande fick oss att känna att vi inte kunde ha valt en bättre mäklare. En rakt igenom trygg och trevlig upplevelse. Läs mer

Claes B skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Pelle är en mycket skicklig mäklare och har utfört mäklaruppdraget på ett bra sätt. Han har ett bra bemötande, är informativ, har en god förmåga att läsa av marknaden, arbetar effektivt och är saklig.
    Han har genomfört försäljningen effektivt och på kort tid, vilket varit bra för oss som säljare.
    Vi har använt Pelle i tidigare försäljningar med lika gott resultat.
    Kan därför varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-02-18

Sedat A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Bra och professionell mäklare! Allt gick så smidigt! Läs mer
  • 2019-02-11

Sarah O skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    great experience and a sweet mix of friendliness and professionalism Läs mer
  • 2019-02-11

Henrik L skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde en 4a på Limhamnsvägen 10. Mycket bra och trevligt bemötande av Johan som på ett proffsigt och bra sätt visade vår lägenhet på bästa sätt. Kan varmt rekommendera Johan som mäklare Läs mer
  • 2019-02-08

Jörgen W skrev om Julia Antonsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt en bostadsrätt.

Blev bemött på ett mycket trevligt sätt.

Jag kände mig väl omhändertagen och fick svar på mina frågor.
    Helt ok. Läs mer

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö