HusmanHagberg Malmö

HusmanHagberg Malmö

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö!

Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några företag, du kan självklart välja helt fritt.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har otroligt nöjda kunder. Kontakta oss om du ska göra en bostadsaffär här i Malmö så ska vi bevisa detta.

Läs vad 498 kunder tycker om HusmanHagberg Malmö 2

• S:t Knut
    2022-07-02 Verifierad kund
    Kanon han lyckades sälja för högre än jag köpte. Otroligt fin styling. Bra jobbat.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Bra dialog under hela processen med oss säljare. Kunnig.
    Kan varmt rekommenderas.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Sandra var trevlig och lyssnade på vad man hade att säga till henne. Hon är väldigt kompetent som mäklare och vet vad hon pratar om. Vi är väldigt nöjda med Sandra och kan varmt rekommendera henne.
    • Segevång
    2022-06-13 Verifierad kund
    vänligt bemötande. ordning och reda.
    • Husie
    2022-06-11 Verifierad kund
    Sandra har verkligen varit toppen genom hela säljprocessen. Kan varmt rekommendera henne.
    • Kroksbäck
    2022-06-10 Verifierad kund
    Han förhandlade rättvist både för köparen och säljaren. Våra förhoppningar i ideal fall var att hyresrätten uppsägningstid skulle tas hänsyn ock Henrik förhandlade så att vi komm till en kompromiss med säljaren
    • Kroksbäck
    2022-06-10 Verifierad kund
    Otroligt hjälpsam på alla sätt, väldigt bemötande och otroligt proffsig mäklare, har inget negativt att säga överhuvudtaget.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Sandra var trevlig och ständigt positiv genom hela säljprocessen, jag ansåg henne vara både kompetent och serviceinriktad.

Jag hade förväntningar att mäklaren snabbt skulle svara på meddelanden och ha ett bra bemötande gentemot potentiella köpare. Detta levdes upp till och mer därtill.

Att sälja min lägenhet med hjälp av Sandra var smidigt, roligt och väldigt tryggt. 5/5 Stjärnor.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Bra stöd för oss säljare.

Bra kontakt med familjen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Limhamn - Ön
    2022-06-08 Verifierad kund
    Bra bemötande. Johan var lyhörd och följde upp bra. Lite otydligt i fasen precis före budgivning, då vi trodde vi hade en köpöverenskommelse då vi kom tillbaka med besked inom givet tidsintervall.
    • Nobeltorget/Annelund
    2022-06-07 Verifierad kund
    Hon var trevlig, professionell och charmig! Inga konstigheter alls, super nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    • Kirseberg
    2022-06-05 Verifierad kund
    Bemötande var trevligt och lättsam
    Hade ingen förväntningar men mäklaren var hjälpsam. Svarade enkelt och begripligt på mina frågor

Upplevde att det gick bra och inte komplicerat
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    • Kirseberg
    2022-06-04 Verifierad kund
    Trevlig, ärlig o vi är nöjda Allt är som det är i dessa tider, man kan inte trolla med knäna så tummen upp (om nu allt går i hamn)
    2022-05-28 Verifierad kund
    Henrik är en toppenmäklare som verkligen gör sitt yttersta.
    Superkommunikativ med täta uppföljningar vilket verkligen inger trygghet i att inget lämnas åt slumpen. Kan bara rekommendera!
    2022-05-28 Verifierad kund
    Som köpare upplevde vi Henrik som informativ och ödmjuk.
    Henrik har gett oss en "varit med oss hela vägen"-känsla.
    Stort plus för tillgänglighet och kommunikativ under budgivningsprocessen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Slottsstaden
    2022-05-24 Verifierad kund
    Blev vänligt bemött hela tiden. Jag tror att förväntningarna blev vad vi trodde när det gälldepris o.dyl.
    Har bara bra saker att säga. OmJohan

Mvh Inger Blom
    2022-05-21 Verifierad kund
    Anser Henrik vara en kompetent, professionell samt jordnära mäklare. Enkel att interagera med samt tillgänglig när han behövs. Återkopplar snabbt och har alltid ett positivt bemötande. Jag upplever honom även som en genuin människa med integritet. För mig är det viktigt i alla professionella sammanhang då det inger förtroende. Med det sagt rekommenderar jag verkligen Henrik som mäklare.
  • Molly K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    2022-05-21 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, väldigt lätt att prata med och kände mig säker att ställa frågor. Mötte alla förväntningar och allting var väldigt smidigt. Blev snabbt välinformerad och Sandra såg hela tiden till att jag förstod och förklarade allt väldigt bra. Kände mig väldigt trygg.
    • Nobeltorget/Sofielund
    2022-05-21 Verifierad kund
    Sandra är trevlig, hjälpsam och återkommer snabbt ifall man har frågor.
    Hon kunde lösa en förhandsvisning på kortvarsel och köpet rullade på snabbt och fint med Sandra som mäklare.
    2022-05-20 Verifierad kund
    "Allt har fungerat väldigt bra. Information och service överlag är jag väldigt nöjd med. Henrik var kunnig, saklig är några av hans positiva egenskaper. Sammanlagt har han vårat fulla förtroende ."
    Stort och varmt tack för ditt fina omdöme Sausan. Jag vet att du var lite nervös inför denna försäljningen men är glad över att vi lyckades få ett så stort intresse för din bostad och nå ett så lyckat resultat. Det var du värd helt enkelt. Ser framemot att få hjälpa dig igen i framtiden. Mvh Henrik Henrik Feuk
    • Nobeltorget/Sofielund
    2022-05-20 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, kunnig om området och påläst om prisbilden etc. Snabb återkoppling under kommunikationen samt bra och värdefulla råd avseende försäljningen.
    Proffsig styling av lägenheten som absolut bidrog till snabb försäljning till ett bra pris.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Både sålde och köpte lgh genom Henrik. Bra kommunikation och snabb återkoppling. Allt gick snabbt och smidigt då han vissa mig en lgh och hade spekulanter till min.
    Återigen Annika, tack för ditt fina omdöme. Väldigt snabbt gick det då du både köpte ny bostad och fick sålt din egen inom loppet av en vecka. Kul att få hjälpa dig och är säker på att en dag i framtiden hjälper jag dig igen men fram tills dess hoppas jag du ska trivas utomordentligt fint i din nya lägenhet. Mvh Henrik Henrik Feuk
    2022-05-19 Verifierad kund
    Allt gick väldigt fort från visning till köp. Snabb återkoppling hela vägen! Då jag varit i kontakt med Henrik från en annan visning så visste han vad jag sökte och tipsa mig om denna lgh. Så nöjd med bemötande och köp.
    Tack för det fina omdömet Annika. Det var en självklarhet för mig att kontakta dig direkt när jag åter fick in en lägenhet som erbjöd exakt samma planlösning som den första lgh du tittade på, och du tvekade inte. Glad att du till slut fick en sådan lägenhet du önskade och hoppas du ska trivas super bra. Mvh Henrik Henrik Feuk
    2022-05-19 Verifierad kund
    Henrik har under hela processens gång haft ett bra bemötande samt förklarat och hållit oss uppdaterade. Vi är väldigt nöjda!
    Tacksam för ert fina omdöme Ludvig. Det var mitt nöje att hålla er uppdaterade och jag är säker på att ni kommer trivas mycket bra i er fina nya lägenhet och i området, vi blir ju praktiskt taget grannar så jag vet att läget är super härligt. Grattis igen. Mvh Henrik Henrik Feuk
  • Margareta G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Feuk en del av HusmanHagberg Malmö
    2022-05-19 Verifierad kund
    Henrik är mycket engagerad i sitt jobb. Han är lätt att nå på telefon och genom sms. Han ställer upp när det behövs. Han är en mäklare som man kan lita på. Jag skulle rekommendera Henrik till mina bekanta för jag är nöjd med vårt samarbete.
    Tack Margareta för det fina omdömet och dina rekommendationer, det värmer mig. Ser framemot att hjälpa både dig och även dina bekanta i framtiden. Mvh Henrik Henrik Feuk
    2022-05-19 Verifierad kund
    Proffsigt och tydlig i sin kommunikation angående lägenhetsköpet
    Stort tack Daniel för det fina omdömet, är säker på att du kommer trivas mycket bra i din fina nyproducerade lägenhet. Bjud gärna in på en kaffe ☕️ en dag. Mvh Henrik Henrik Feuk
    • Katrinelund
    2022-05-19 Verifierad kund
    Very good and professional agent, polite and most importantly- efficient! Sold our property without a problem.
    Thank you Chantel for your very kind feedback. It was my pleasure to help you with the sale of your apartment. Warm regards Henrik Henrik Feuk
    • Davidshall
    2022-05-17 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande, Sandra är en hjälpsam och kompetent mäklare.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Henrik är en mycket seriös och pålitlig mäklare som verkligen brinner för sitt jobb. Vi befann oss på annan ort under hela försäljningen där Henrik på ett mycket förtroendeingivande sätt hjälpte oss med allt från styling, fotografering, annonser samt visningar på en mycket hög nivå där vi under hela processen fick bra och tydlig feedback samt möjlighet att påverka de olika delarna på ett väldigt bra sätt! Vi kunde inte vara mer nöjda!
    Stort och varmt tack Martin för det fina omdömet. Det var ett stort nöje att få hjälpa er nå en riktigt lyckad försäljning av ert hem som ni verkligen älskat, extra kul också med nytt föreningsrekord. Nu hoppas jag att ni ska trivas minst lika bra i ert nya drömboende i Göteborg. Ni får höra av när ni hälsar på i Malmö. Mvh Henrik Henrik Feuk
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Påläst och återkom med svar på frågor jag ställde.
    Tack för ditt fina omdöme Olof. Det är en härlig bostad du köpt, hoppas du ska trivas riktigt bra. Mvh Henrik Henrik Feuk
    2022-05-14 Verifierad kund
    Enkelt, snabbt och smidig affär. Helt enligt mina önskemål.
    Är glad att vi kunde ordna en så snabb, bra och smidig försäljning på endast några dagar och utanför hemnet. Jag är alltid nöjd när man lever helt upp till säljarens önskemål. Lycka till med ert nya boende. Mvh Henrik Henrik Feuk
    2022-05-13 Verifierad kund
    En fantastisk och pålitlig mäklare med hög service. Kan varmt rekommendera Henrik som mäklare.
    Tack Jessica för ditt fina omdöme samt rekommendationer. Det var en väldigt rolig förmedling och jag är glad för er skull dels att ni hittat nytt drömboende i Göteborg samt att vi lyckas slå nytt föreningsrekord med er försäljning här nere i Malmö. Önskar er varmt lycka till i Göteborg. Mvh Henrik Henrik Feuk
    2022-05-06 Verifierad kund
    Han verkade vara pålitlig när han kontaktade mig för att ha hand om försäljning av min lägenhet. Han var omtänksam vid första Tel samtal. Han är för noggrann, tänker för mycket juridisk. Fotografering var jag inte nöjd med. Stylisten och fotografen var inte noggranna för att informera boendet för att se till att golvet eller vissa saker skulle finnas på bättre plats. Upplevde att han mest lyssnade på spekulanter än att uppfylla min önskemål. Sammanlagt är jag nöjd med hans insatser.
    Tack Zoya för ditt omdöme, är såklart glad för att du sammanlagt är nöjd med min insats. Jag är kanske lite för noggrann ibland men juridiken som vi talade om under försäljningen var viktigt för mig att informera om för att se till att skydda både era samt en köpares intresse.
    Jag tar såklart till mig av din feedback gällande styling och foto. Jag hoppas du blev nöjd med slutpriset som vi kämpade mycket hårt för att uppnå samt hoppas din son med familj ska trivas riktigt bra i sitt nya boende. Mvh Henrik
    Henrik Feuk
    • Pildammarna
    2022-04-26 Verifierad kund
    Snabbt smidigt & proffsigt snabbt smidigt & proffsigt
    • Sorgenfri/Nobeltorget
    2022-04-20 Verifierad kund
    Sandra är omtänksam och proffsig i sitt bemötande.
    Hela försäljningen har hittat mycket smidig utan en massa jobb för mig som säljare. Känns tryggt
    2022-04-17 Verifierad kund
    Från första mötet fick jag förtroende för Sandra. Hon har varit realistisk i sin bedämning av min bostad. Alltid glad och positiv.
    • Sorgenfri/Nobeltorget
    2022-04-16 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig på det hon gör. Informerar bra om köpprocessen. Inte puschig vid avstämning utav intresse för lägenhetsvisningen.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kunnig. Pedagogisk. Bra service.
    2022-04-14 Verifierad kund
    På mycket bra sätt. Bra bemötande. Lyhörd, trevlig, svarar alltid när man ringer honom. Informerar, är rättvis.
    Stort tack för dina värmande ord Jeanette. Det glädjer mig att vi fick en riktigt nöjd köpare, hoppas du ska trivas riktigt bra nu i din nya fina lägenhet. Mvh Henrik Henrik Feuk
    2022-04-14 Verifierad kund
    Henrik är en mäklare som visat stort engagemang för både objekt och mig som säljare. Jag har känt mig väl omhändertagen och jag har fått mycket hjälp med frågor som jag haft angående försäljning samt köp av lägenhet, hjälp som för mig har varit ovärderlig.

Med Henriks hjälp så lyckades vi sälja min lägenhet med stor vinst och för en rekordsumma i föreningen. Jag är mer än nöjd med Henrik som ansvarig mäklare, han har varit grym genom hela processen!
    Varmt tack för det fina omdömet Ludvig. Riktigt kul att dels hjälpa er lite på traven när när ni sökte nästa bostad och sen alltid härligt att slå nytt föreningsrekord. Glad för er skull och för köparen. Mvh Henrik Henrik Feuk
    • S:t Knut
    2022-04-13 Verifierad kund
    Sandra var snäll och trevlig över hela processen. Hon hjälpte oss mycket med allt, kunde svaret på alla våra frågor förutom en som var lite speciellt men hon frågade och ringde oss tilbaka med det. Det är lite läskigt att köpa ens första lägenhet men hon gjorde oss att känna trygga i hela processen. Vi är väldigt nöjda och tänker troligtvis kontakta henne när det att dags för oss att flyta vidare :)
  • Jan S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    • Gyllins trädgård
    2022-04-06 Verifierad kund
    Sandra höll oss informerade om läget
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Malmö
    • Lorensborg
    2022-04-04 Verifierad kund
    Väldigt tystlåten.
    Kände tyvärr ingen trygghet i honom överhuvudtaget
    • Lönngården
    2022-04-04 Verifierad kund
    Sandra var trevlig, lätt att få tag på och visade lägenheten bra. Hon kom med bra information och skötte allt på ett proffsigt sätt.
    • Katrinelund
    2022-04-03 Verifierad kund
    Trevlig, välkomnande och omhändertagande
    Tack Jacky för ditt fina omdöme. Lycka till nu i ditt nya och fina hem. Den dag du söker nytt i framtiden så hjälper jag dig gärna hitta rätt. Mvh Henrik Henrik Feuk
    2022-04-01 Verifierad kund
    Mycket professionellt mäklare som har en unik marknadsföring när det gäller nybyggda lgh där man inte kan ha visningar för spekulanterna genom 3D digitala visning. Jag fick ständig information och uppdatering under processen. Jag förväntade mig att försäljningen skulle gå snabbt, smidigt och att det skulle bli budgivning. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar.
    Varmt tacksam för dina fina ord Aylin. Det var riktigt kul att få hjälpa dig med din försäljning och är såklart nöjd med att ha levt upp till alla dina förväntningar. Mvh Henrik Henrik Feuk
    • Friluftsstaden
    2022-03-31 Verifierad kund
    Vi hade höga förväntningar, och är väldigt nöjda med hela försäljningen.
    • Friluftsstaden
    2022-03-29 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som gjorde processen smidig!
    • Lund - Centralt
    2022-03-26 Verifierad kund
    Mycket smidig och bra affär! Rekommenderas!
  • skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    2022-03-25 Spontant omdöme
    Mycket professionel, trevlig, glad mäklare som lyssnade till mina önskemål som säljare och som även informerade om allt jag skulle kunna tänkas behöva veta inför försäljningen.

Processen för att sälja var mycket smidig och Sandra svarade snabbt och tydligt på mina frågor närhelst jag ställde dom. Information kom löpande och var klar och tydlig. Det var även tydligt att hon jobbade lika hårt för att alla potentiella köpare skulle bli lika nöjda som mig som säljare, vilket resulterade i en trygg försäljning för båda parter. Jag är mycket nöjd och rekommenderar varmt att ta kontakt med Sandra om du funderar på att sälja din bostad