Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg HusmanHagberg Malmö

HusmanHagberg Malmö

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö!

Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några företag, du kan självklart välja helt fritt.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har otroligt nöjda kunder. Kontakta oss om du ska göra en bostadsaffär här i Malmö så ska vi bevisa detta.

Läs vad 146 kunder tycker om HusmanHagberg Malmö

• Heidar H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har sålt en bostadsrätt i Malmö. Hela försäljningsprocessen har gått otroligt smidigt tack vare gott stöd och professionell hantering av vår mäklare. Vi har även fått utförlig information löpande om det som hänt, så vi har hela tiden känt att vi har koll på vad som kommer att ske härnäst. Läs mer
    2018-11-06 Agnes A svarar Heidar H
    Hej Heidar,
    Kul att ni är nöjda med min insats. Det är alltid kul med ett så fint omdöme!
  • Maria H
    Maria H skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Skulle sälja min lägenhet och begärde in offerter från olika mäklarfirmor och Mathias kändes helrätt. Han kan området, är intresserad, pålitlig, ger snabb återkoppling, ger sin expertis utan att vara påtvingande och innehar en servicekänsla ut i fingerspetsarna. Jag skulle köpa en bostadsrätt i samma veva som jag sålde lägenheten och Mathias var behjälplig även där. Stort tack! Läs mer
  • Cassie M skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har sålt en 3:a nära Södervarn/Folkets Park i Malmö. Mathias kom på rekommendation av en granne och mötte alla mina förväntningar. Han var jordnära, rak på sak, flexibel, kunnig och kompetent. Han visade förståelse för mina behov och jag kände att han verkligen jobbade för mitt bästa. Jag kommer såklart rekommendera honom framöver och ta nytta av hans tjänster i framtiden om de behovs. En toppen mäklare som går att lita på! Läs mer
  • Nate S skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias har varit Professionell och tydlig. Läs mer
  • Gordana S skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt lägenhet. Bra bemötande!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-05 Agnes A svarar Gordana S
    Hej Gordana,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt bemötande. Vi ses snart igen!
  • Teddy L
    Teddy L skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Min erfarenhet av Pelle begränsar sig till rådgivning kring kontraktsskrivning inom en affär som vi som säljare och våra vänner som köpare själva ritat upp. Där var dock hans hjälp mycket välkommen, vilket tillsammans med professionellt och vänligt bemötande ger ett gott betyg. /Teddy Läs mer
  • Lioudmila G skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Per-Henrik så mycket hjälpa mig,att sälja min lägenhet på Nobelvägen 147. Han är mycket duktig,punktlig,ärlig.Han har mycket respekt till kunderna och jag har Stort förtroende för honom .Jag är mycket glad att Per—Henrik har varit min mäklare! Lycka till Per—Henrik ock hans kollegor påHusmanHagberg i Malmö! MVH Ludmila Grönlund. Läs mer
  • Alexandra T skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Generöst, proffsigt och trevligt! Läs mer
  • Rolf M skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mycket trevlig lugn och säker och kunnig.
    Alltid nåbar på telefon och mail.
    Vi tog in offert från 5 olika mäklare alla var trevliga men Mathias var bäst och detta första intryck stämde under hela säljprocessen.
    Han är energisk på ett mycket sympatiskt sätt.
    Ärendet gällde försäljning av bostadsrätts lgh 4 rum o kök på Lugnet i Malmö . Läs mer
  • Ileana N
    Ileana N skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Har sålt mitt hus på Bertil Muhrs gatan
    18. Mycket bra bemötande, bra erbjudanden, han kan sin sak och har fått mig att känna trygghet med försäljningen
    Tack Pelle Läs mer
  • Johanna B skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    En bostadsrätt. Allting gick smidigt och effektivt. Lätt att få kontakt och man får all relevant information samlat.

Kändes bättre än tidigare erfarenheter från andra mäklare. Läs mer
  • Jessica S skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej!

Jag sålde en bostadsrätt 3:a på Kulladal. Tyckte att mäklaren kändes trygg och pålitlig i sitt bemötande. Han försökte inte konstra till det, utan berättade om för och nackdelar med visningar o dyl. Träffade några mäklare innan, men dom kändes som om dom satt och läste innantill. Kändes inte så proffsigt. Så..jag är helnöjd.. Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Pelle. Han var professionell i alla steg och allt har gått smidigt och utan problem. Behöver jag hjälp av en mäklare igen så ringer jag honom. Läs mer
  • Mats E skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt ett hus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren och mäklaren var arbetsam helt enligt våra förväntningar. Mäklaren levde upp till våra förväntningar på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Ingrid E skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har köpt hus,blev bra bemött och tyckte att han levde upp till förväntningarna.
    Inga konstigheter, lätt att prata med och lätt att få tag i om det var något man undrade. Läs mer
  • Teresa B skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevlig och seriös, tar sig tid att svara frågor. Mycket proffsig! Läs mer
  • Sanel O skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt bostad.

Mäklaren är trevlig och lätt att ha att göra med. Svarar alltid när man ringer, är glad för att svara på frågor och har han inte svaret så tar han reda på det och återkommer. Läs mer
  • Kristina N skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Professionell och duktig mäklare. Läs mer
  • Fredrik B skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Oerhört kunnig och serviceinriktad! Läs mer
  • Dino M skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Ida gjorde ett otroligt bra jobb. Jag behövde inte oroa mig över något alls. Hon tog fram allt material, träffade potentiella köpare och återkopplade på hur det gick samt hjälpte mig fatta ett bra beslut. Jag fick bra råd på småsaker jag skulle åtgöra för att få upp värdet på mig lägenhet och viktigast av allt fick jag mer än det priset jag ville sälja för.

Ida har mina bästa och varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Sebastian W skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har köpt lägenhet tillsammans med min blivande sambo och vi har fått väldigt bra hjälp av Mathias till detta.
    Mathias har varit god med kommunikationen och svarat på ett proffesionellt sätt oavsett vilka frågor vi haft angående lägenheten. Mathias var tydlig och pedagogisk vid 'pappersarbetet' och förklarade vad allt innebar så att vi hade full koll på allt.
    Vi är väldigt nöjda och kan absolut tänka oss att använda oss av HusmanHagberg när vi ska sälja lägenheten i framtiden! Läs mer
  • Phan Qui T skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt bostad för 2850000. Väldigt nöjd med priset när man jämfört med andra objekt som såldes samtidigt och efteråt. Johan var säker med prissättningen från början, vilket jag tror var avgörande för slutpriset. Han var väldigt proffsig och gav oss och köparen viktig information under försäljningen. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Michael H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes sålde vår bostadsrätt på Limhamnsvägen snabbt och effektivt till begärt pris! Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-11-05 Agnes A svarar Michael H
    Kul att ni är så nöjda med resultatet i försäljningen!
  • Ulrika K skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Innan denna undersökningen kom tänkte jag faktiskt på att spontant skriva till Agnes för berömma henne för hennes proffsiga och samtidigt högst personliga bemötande vid köpet av min framtida lägenhet. Jag har varit i kontakt med många(!) mäklare den senaste månaden och Agnes är den, för mig, klart bästa av dem alla. Tydlig utan att vara för säljig/pushig, lösningsorienterad, ställde upp på extra visningar med kort varsel, tog reda på vad som gällde rent lagmässigt med vem som ansvarar för vad i en renovering mm.
    Jag kan med värme rekommendera Agnes både för köpare och säljare. Läs mer
    2018-11-05 Agnes A svarar Ulrika K
    Hej Ulrika,
    Det är fantastiskt roligt att läsa ditt fina omdöme. Det ger mig en påminnelse om att hårt slit lönar sig, och att man kommer långt med att vara trevlig, ärlig och genuin. Jag hoppas verkligen att ni ska trivas i er nya lägenhet. Skicka gärna bilder på resultatet efter renovering :)
  • Nils Jörgen Rickard N skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    jag har sålt ett hus o de funka jättebra.Han e bäst Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde min lägenhet på Lägatan. Otroligt trevligt bemötande och en hårt arbetande mäklare. Jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Pehr W skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Utomordentlig insats med stor lokalkännedom. Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Har sålt.
    Mathias har levt upp till våra förväntningar han lovade vid vårt första möte. Proffsig och väldig trevlig. Läs mer
  • Ahmed A
    Ahmed A skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har sålt en bostad. Mäklaren var kunnig och bemötte mig väl och förklarade om hur han ska sälja på priset jag önskat "och till och med mer än jag önskat mig". Mäklaren har uppfyllt mina förväntningar och sköte försäljning på professionellt sätt, så jag inte behövde oroa mig om något. Jag hade en bra upplevelse och tänker kontakta Johan Runnerström igen ifall jag eller någon jag känner vill sälja eller köpa en fastighet. Läs mer
  • Paul W skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt bostadsrätt på Högaholm i Malmö.

Lite tätare återkoppling hade varit bra över tid sedan första bud. Annars bra attityd, tydlig, trevlig och bra runt administration. Läs mer
  • Malin P skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt Bostadsrätt . Väl bemött, Läs mer
  • Anette A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har som ombud sålt bostadsrätt lägenhet.
    Mathias har ett mycket gott bemötande och jag upplever att han är professionell i sin yrkesroll. Han är kunnig och leder tryggt processen med försäljningen.
    Mathias levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Jessica D skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt en två i Dockan. Blev vänligt bemött, han var tillgänglig hela tiden, pålitlig och hjälpsam. Läs mer
  • Rosita K skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Har sålt bostadsrätt i Malmö. Fick kontakt med Mathias via telefon och fick ett mycket bra bemötande, han var villig att diskutera arvode och vi kom fram till en bra lösning. Vi fick snabbt till möte/fotografering och ut bostaden på Hemnet.
    Han hade två visningar som gick och boka och var även tillgänglig för extra visningar för kunder som ville se den på annan tid. Bra information vid budgivning och bra råd till oss som skulle sälja. Mer än nöjd ! Läs mer
  • Björn G skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan hjälpte oss att sälja en lägenhet i Lund. Johan agerade professionellt från första stund och höll oss informerade på ett jättebra sätt genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Eva B skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Korrekt trevlig och pålitlig. Läs mer
  • Lisbeth P skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt lägenhet. Allt har funkat bra och han har varit hjälpsam. Läs mer
  • Nän E skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har precis skrivit kontrakt för köp av bostadsrätt på 55 kvadrat i Kirseberg med Mathias som mäklare. Han har stått för ett trevligt och professionellt bemötande hela processen igenom. Han har varit lättsam och lätt att ha att göra med och alltid varit tillgänglig och öppen för frågor.

Jag skulle definitivt rekommendera Mathias! Läs mer
  • Agnes A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias var tydlig, påläst, duktig på att återkoppla och resultatinriktad vilket ledde till en riktigt bra försäljning. Han höll verkligen det han lovade och sålde lägenheten till ett kanonpris! Jag är supernöjd och kommer definitivt att rekommendera Mathias till vänner och bekanta som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Erik Mikael H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes var alltid tillgänglig och informativ under mitt och min sambos köp av lägenhet. Är nöjd med hur allt gick till! Läs mer
  • Martin N
    Martin N skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias gav ett mycket seriöst intryck vid första mötet och uppfyllde sedan mina förväntningar med råge. Han är lyhörd, kompetent och flexibel. Affären var dessutom snabbt avklarad, så jag kan inte annat än rekommendera anlitande av Mathias vid bostadsförsäljning. Läs mer
  • Sandra B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes sålde min lägenhet, en 2:a vid Pildamsparken.
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt, och fick förtroende och bra kemi med henne snabbt.
    Hade förväntningar av att allt skulle gå snabbt och smidigt och sälja för en viss summa, jag kan bara säga att Agnes levererade på alla punkter och jag kommer rekomendera henne framöver. Läs mer
  • Eva Ö skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Slåt Villa
    Mycket bra och proffesionellt
    Höga förväntningar och Johan uppfyllda absolut dessa. Han är en mycket duktig säljare, alltid tillgänglig och har bra hand om kunderna och kan svara på deras frågor

Super nöjd Läs mer
  • Frida A skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde vårat hus i malmö. Fick all den hjälp vi behövde, och lite till.
    Rekomenderas Läs mer
  • Agnès D skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Har köpt en lägenhet i centralt Malmö. Fick helt ok hjälp. Läs mer
  • Peter K skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan har sålt mitt och min särbos hus med framgång.
    Vi har köpt ett gemensamt hus genom Johan. Ett proffsigt, engagerad och socialt har Johan allt av.
    Ett trevligt och avslappnad möte och ett stort förtroende från Johan.
    Alla våra förväntningar uppfylldes.
    Ett plus att vi fick proffsig hjälp av Johan att deklarera våra hus försäljning. Läs mer
  • Guralea M skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har köpt en lägenhet på serenadgatan 29 Läs mer
  • Gerry J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt villa
    Agnes klockren
    Agnes skötte allt till 100 % Läs mer
    2018-06-04 Agnes A svarar Gerry J
    Kul att höra att du är nöjd! Vi ses igen när det är dags för tillträde. Ha det fint!
  • Jörgen S skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Smidig och snabb i sitt bemötande av kunden Läs mer
  • Patrick A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Bra mäklare med mycket kunskap, rak på sak. Läs mer

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö