Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg HusmanHagberg Malmö

HusmanHagberg Malmö

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö!

Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några företag, du kan självklart välja helt fritt.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har otroligt nöjda kunder. Kontakta oss om du ska göra en bostadsaffär här i Malmö så ska vi bevisa detta.

Läs vad 181 kunder tycker om HusmanHagberg Malmö

• 2019-04-15

ANNELIE B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Bra mäklare när jag köpte min förra bostad. Dessvärre inte nöjd vid försäljningen av samma lägenhet. Upplevde Agnes som passiv under försäljningsprocessen, trots att hon var medveten om att jag hade en tidsfrist att sälja inom. Detta påpekade även den mäklare jag köpte min nya bostad av, hon ringde även till Agnes och påpekade detta. Knappt två veckor innan tillträde var köparens medlemskap inte beviljat, det beviljades först efter det att jag sa till Agnes. I föreningen ska tillsynsbesiktning göras innan tillträde, detta hade Agnes inte bokat med föreningen när det återstod fyra dagar till tillträde och jag blev tvungen att själv boka det. Läs mer
  • 2019-04-08

Pierre E skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska även sälja en bostadsrätt med hjälp av Mathias.
    Han är väldigt tillmötesgående och lyssnar bra på mina önskemål och förväntningar.
    Svårt att sammanfatta än, då vi ej är helt klara med våra affärer. Men hittills bra upplevelse Läs mer
  • 2019-04-07

Ingemar L skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har såld en 3-rumslgh med mycket bra läge och hiss från markplan. Vi ville gärna att försäljningen skulle ske så snabbt som möjligt. Våra förväntningar om försäljningsresultat infriades med råge.

Agnes höll oss löpande informerade vilket vi verkligen uppskattade. Vi kände oss trygga med Agnes som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-05

Nils B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har köpt ett ”renoveringsobjekt” ganska spontant, vi är nöjda med hennes insats. Nu ska hon förhoppningsvis sälja vår nuvarande lägenhet.
    Det känns bra🙂 Läs mer
  • 2019-03-31

Elisabet T skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej,
    Tyvärr har jag inte varit i kontakt med Per-Henrik. Per-Henrik var på semester så vi hade kontakt med Matthias istället. Läs mer
  • 2019-03-30

Andreas L skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde en lägenhet med hjälp av Mathias. Läs mer
  • 2019-03-25

Marika L skrev om Julia Antonsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde vår bostadsrätt i Malmö till över utgångspris.
    Jag och min sambo fick en bra känsla för Julia vid första mötet och känslan har suttit genom hela affären.
    Vi önskade ett högt tempo när vi väl satte igång och hela affären har gått väldigt smidigt där Julia har varit lättillgänglig, trevlig, lugn och uppdaterat oss hela tiden på allt som hänt.

Vi är supernöjda med både försäljningspris såväl som kvalite på bemötande.
    Kan inget annat än att rekommendera! Läs mer
  • 2019-03-18

Helen J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    En trevlig o "mjuk" mäklare som inte är den påstridiga typen men som är kunnig och bestämd. Hon är tålmådig och det togs jättefina foton. Vi är jättenöjda med Agnes. Läs mer
  • 2019-03-17

Birgitta O skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev väl mottagen av mäklaren vid visningen. Ett positivt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-13

Thomas Z skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevlig och effektiv mäklare..... Läs mer
  • 2019-03-07

Rada T skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt en bostadsrätt. Trevlig och bemötande. Skulle gärna rekommendera honom till vänner och bekanta. Har gjort ett bra jobb. Stort tack till Per-Henrik Thurban. Läs mer
  • Robert F

2019-03-04

Robert F skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Är mycket bra mäklare jag vill rekomendera att min kompisar Läs mer
  • 2019-03-02

Tobias G skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde 2a på Lugnet med Mathias. Bra kontakt från start till slut och planeringshjälp. Alltid trevlig och professionell, och snabb på att svara på frågor. Läs mer
  • 2019-02-25

Kira V skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    I was buying an apartment and met Agnes at the very first viewing. She was kind enough to explain everything to me in English. I don't have much experience with realtors, but I expected a firm handshake and for the realtor to know about details of the house (from how bidding works to the recycling possibilities) and I got what I needed. She also laughed at my bad jokes, which is always appreciated.

During the selling situation she was impartial and professional. She even suggested me to take a friend with me to translate to make sure I had an unbiased opinion on the contract.

I would have appreciated a contract in English, so I hope that will happen at some point. Läs mer
  • 2019-02-25

Chiara M skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    I bought an apartment. Per was very nice and always available for all my questions. Very clear in explaining the process (it was the first time for me to buy an apartment, so this was very important for me). He was also very nice and available in helping me with the language, since I don't speak Swedish, he translated everything for me, which I really appreciated. Läs mer
  • 2019-02-24

Ida B skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpte en lgh av Per-Henrik, kan rekommendera honom. Bra bemött, professionell mäklare, alltid tillgänglig. Läs mer
  • Johan R

2019-02-20

Johan R skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Slätten försäljningen mycket bra.
    Han är en suverän kille! Läs mer

Nelda B skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Pelle har på ett föredömligt sätt hjälpt oss att sälja vår unika lägenhet i Dockan. Han har agerat professionellt och trovärdigt i alla delar av processen. Pelle har ett ödmjukt och tillmötesgående sätt som upplevs personligt men ändå objektivt. Han har med råge levt upp till våra förväntningar på hur en bostadsaffär ska hanteras. Vi kan varmt rekommendera Pelle som mäklare. Läs mer

Clas N skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt. Hans bemötande är rakt igenom proffsigt, kunnigt och trevligt. Hans sätt att ge oss råd och hans kunnande fick oss att känna att vi inte kunde ha valt en bättre mäklare. En rakt igenom trygg och trevlig upplevelse. Läs mer

Claes B skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Pelle är en mycket skicklig mäklare och har utfört mäklaruppdraget på ett bra sätt. Han har ett bra bemötande, är informativ, har en god förmåga att läsa av marknaden, arbetar effektivt och är saklig.
    Han har genomfört försäljningen effektivt och på kort tid, vilket varit bra för oss som säljare.
    Vi har använt Pelle i tidigare försäljningar med lika gott resultat.
    Kan därför varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-02-18

Sedat A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Bra och professionell mäklare! Allt gick så smidigt! Läs mer
  • 2019-02-11

Sarah O skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    great experience and a sweet mix of friendliness and professionalism Läs mer
  • 2019-02-11

Henrik L skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde en 4a på Limhamnsvägen 10. Mycket bra och trevligt bemötande av Johan som på ett proffsigt och bra sätt visade vår lägenhet på bästa sätt. Kan varmt rekommendera Johan som mäklare Läs mer
  • 2019-02-08

Jörgen W skrev om Julia Antonsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt en bostadsrätt.

Blev bemött på ett mycket trevligt sätt.

Jag kände mig väl omhändertagen och fick svar på mina frågor.
    Helt ok. Läs mer
  • 2019-02-08

My L skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan hjälpte oss sälja vår 4:a i Malmö. Utöver ett professionellt bemötande uppdaterade Johan oss hela tiden under processen och har även varit behjälplig med våra frågor och funderingar. Läs mer
  • Samra O

2019-01-31

Samra O skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpte en bostadsrätt utav Mathias.
    Han vad väldigt trevlig i sitt bemötande inte minst sagt tillmötesgående Ang mina funderingar och frågor. Väldigt duktig på det han gör samt självsäker i det han utför vilket utger ett trygg känsla som köpare då det var min första gång. Läs mer
  • 2019-01-31

Malgorzata M skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Trodde aldrig att jag kommer sälja så snabbt och till super bra pris !
    Mathias Er fantastisk 🙏 Läs mer
  • 2019-01-21

Dimitrios Z skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Professionell, trevlig, hjälpsam, tydlig, uppmärksam. Läs mer
  • Daniel M

2019-01-14

Daniel M skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Väldigt responsiv och flexibel och lyhörd.
    Lugn och trevlig. En person som inte ser stressad ut utan när han har ditt uppdrag så är just den kunden i centrum under hela uppdraget. Läs mer
  • 2019-01-08

Linnea I skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Har köpt en bostadsrätt.
    Väldigt bra bemöt var våran första gång vi köpt lägenhet och han var väldigt hjälpsam och det tackar vi oerhört för.

Han är väldigt hjälpsam och väldigt duktig på sitt jobb.
    Oerhört duktig! Läs mer
  • 2018-12-17

Karin N skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt hus och Johan ska eventuellt sälja vårt radhus. Jag upplever Johan som väldigt kompetent, drivande ovh trevlig. Läs mer
  • 2018-12-17

Anders G skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande med en klar tanke på utförande och högt tempo från start till avslut. Läs mer
  • Chris N

2018-12-17

Chris N skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi var til husvisning på Per-Nilsonbyn 27. Min kone var mandag den 10/12 og kunne godt lide huset. Vi aftalte derfor at jeg skulle gå på visning onsdag den 12/12. Da jeg kom til visningen var jeg eneste person der, og Johan tog rigtigt godt imod mig. Men jeg gik og så på husets 1 etage, så var deltagende, samtidig med at han lod mig kigge selv.
    Ud over dette, så hilste og snakkede han med min søn på 2 måneder, som jeg havde med på visningen. Hvilket gjorde at mit møde med ham, blev rigtigt godt. Vi har tidligere været på visninger, hvor mäkleren har været "to much". Hvorefter vi har trukket os fra huset, da det ikke føltes ret.
    Vi lagde bud på dette hus torsdag den 13/12 og skrev kontrakt fredag den 14/12. Både min kone og jeg føltes os rigtigt godt behandlet af Johan, det samme gjorde husets sälgere. For vi snakkede med dem, mens Johan var borte fra vores lokale.
    Fordi vi følte os godt behandlet af Johan, og fordi han er helt naturlig, så vil vi lade ham sælge vores bolig også. (rækkehus på Vikhem, Staffanstorp)
    Jeg vil også gerne anbefale Johan for andre, som skal sælge deres hus (hvis jeg skulle blive spurgt). Läs mer
  • 2018-12-06

Bertil C skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Han ingav stort förtroende redan vid första mötet.
    Kunnig och skötte uppdraget proffsigt.

Vi är mycket nöjda.

Ulla-Britt & Bertil Läs mer
  • Zebasthian T

2018-12-06

Zebasthian T skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt Brf i anderslöv.
    Driven mäklare, fick vad vi önskade plus lite till.
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2018-11-05

Heidar H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har sålt en bostadsrätt i Malmö. Hela försäljningsprocessen har gått otroligt smidigt tack vare gott stöd och professionell hantering av vår mäklare. Vi har även fått utförlig information löpande om det som hänt, så vi har hela tiden känt att vi har koll på vad som kommer att ske härnäst. Läs mer
    2018-11-06 Agnes A svarar Heidar H
    Hej Heidar,
    Kul att ni är nöjda med min insats. Det är alltid kul med ett så fint omdöme!
  • Maria H

2018-10-29

Maria H skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Skulle sälja min lägenhet och begärde in offerter från olika mäklarfirmor och Mathias kändes helrätt. Han kan området, är intresserad, pålitlig, ger snabb återkoppling, ger sin expertis utan att vara påtvingande och innehar en servicekänsla ut i fingerspetsarna. Jag skulle köpa en bostadsrätt i samma veva som jag sålde lägenheten och Mathias var behjälplig även där. Stort tack! Läs mer
  • 2018-10-29

Cassie M skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har sålt en 3:a nära Södervarn/Folkets Park i Malmö. Mathias kom på rekommendation av en granne och mötte alla mina förväntningar. Han var jordnära, rak på sak, flexibel, kunnig och kompetent. Han visade förståelse för mina behov och jag kände att han verkligen jobbade för mitt bästa. Jag kommer såklart rekommendera honom framöver och ta nytta av hans tjänster i framtiden om de behovs. En toppen mäklare som går att lita på! Läs mer
  • 2018-10-25

Nate S skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias har varit Professionell och tydlig. Läs mer
  • 2018-10-25

Gordana S skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt lägenhet. Bra bemötande!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-05 Agnes A svarar Gordana S
    Hej Gordana,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt bemötande. Vi ses snart igen!
  • Teddy L

2018-10-22

Teddy L skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Min erfarenhet av Pelle begränsar sig till rådgivning kring kontraktsskrivning inom en affär som vi som säljare och våra vänner som köpare själva ritat upp. Där var dock hans hjälp mycket välkommen, vilket tillsammans med professionellt och vänligt bemötande ger ett gott betyg. /Teddy Läs mer
  • 2018-10-19

Lioudmila G skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Per-Henrik så mycket hjälpa mig,att sälja min lägenhet på Nobelvägen 147. Han är mycket duktig,punktlig,ärlig.Han har mycket respekt till kunderna och jag har Stort förtroende för honom .Jag är mycket glad att Per—Henrik har varit min mäklare! Lycka till Per—Henrik ock hans kollegor påHusmanHagberg i Malmö! MVH Ludmila Grönlund. Läs mer

Alexandra T skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Generöst, proffsigt och trevligt! Läs mer

Rolf M skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mycket trevlig lugn och säker och kunnig.
    Alltid nåbar på telefon och mail.
    Vi tog in offert från 5 olika mäklare alla var trevliga men Mathias var bäst och detta första intryck stämde under hela säljprocessen.
    Han är energisk på ett mycket sympatiskt sätt.
    Ärendet gällde försäljning av bostadsrätts lgh 4 rum o kök på Lugnet i Malmö . Läs mer
  • Ileana N

2018-10-18

Ileana N skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Har sålt mitt hus på Bertil Muhrs gatan
    18. Mycket bra bemötande, bra erbjudanden, han kan sin sak och har fått mig att känna trygghet med försäljningen
    Tack Pelle Läs mer

Johanna B skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    En bostadsrätt. Allting gick smidigt och effektivt. Lätt att få kontakt och man får all relevant information samlat.

Kändes bättre än tidigare erfarenheter från andra mäklare. Läs mer

Jessica S skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej!

Jag sålde en bostadsrätt 3:a på Kulladal. Tyckte att mäklaren kändes trygg och pålitlig i sitt bemötande. Han försökte inte konstra till det, utan berättade om för och nackdelar med visningar o dyl. Träffade några mäklare innan, men dom kändes som om dom satt och läste innantill. Kändes inte så proffsigt. Så..jag är helnöjd.. Läs mer
  • Stefan P

2018-10-16

Stefan P skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Pelle. Han var professionell i alla steg och allt har gått smidigt och utan problem. Behöver jag hjälp av en mäklare igen så ringer jag honom. Läs mer
  • 2018-10-16

Mats E skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt ett hus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren och mäklaren var arbetsam helt enligt våra förväntningar. Mäklaren levde upp till våra förväntningar på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2018-10-16

Ingrid E skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har köpt hus,blev bra bemött och tyckte att han levde upp till förväntningarna.
    Inga konstigheter, lätt att prata med och lätt att få tag i om det var något man undrade. Läs mer

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö