HusmanHagberg Malmö

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö!

Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några företag, du kan självklart välja helt fritt.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har otroligt nöjda kunder. Kontakta oss om du ska göra en bostadsaffär här i Malmö så ska vi bevisa detta.

Läs vad 210 kunder tycker om HusmanHagberg Malmö

• 2019-10-17

Josefin H skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Empatiskt, trevlig och duktig på sitt jobb. Läs mer
  • 2019-10-16

Adam S skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej

Jag köpte en lägenhet och tack för den professionella servicen.

Mvh Adam Jan Swat Läs mer
  • 2019-10-11

Hanna L skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Är tacksam för en snabb och okomplicerad affär när vi sålde vår bostadsrätt Läs mer
  • 2019-10-10

Torbjörn B skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Utomordentlig service genom hela försäljningsprocessen! Läs mer
  • 2019-10-10

Olivia A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har blivit väldigt bra bemött av mäklaren då hon sprider mycket glädje och det märktes verkligen att hon ville göra sina kunder nöjda, både för säljare och köpare. Det blev en snabb och bra affär eftersom vi fick boka en tidigare visning, samma dag som önskat och därmed lägga bud som i sin tur ledde till ett snabbt köp och försäljning. Det var över förväntan och jag skulle absolut rekommendera Malin till andra. Läs mer
  • 2019-09-28

Alma M skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde vår tvåa, lägenhet, på Hyllie och tycker att allt har gått som förväntat. Första lägenheten jag har köpt och nu sålt och har inte haft någon dålig upplevelse med det alls, endast positiva erfarenheter som följer med. Läs mer
  • 2019-09-28

Rasmus S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    En mycket trevlig och kunnig mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-26

Lina H skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Svarar snabbt, är positiv och hjälper med alla frågor som dyker upp. När vi köpte lägenhet var hon med oss varje steg på vägen. Rekommenderar henne :) Läs mer
  • 2019-09-26

Olivia A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin har varit till stor hjälp i mitt köp av lägenhet. Pedagogiskt och ärligt har hon lett mig genom köpet, från start till kontraktskrivning. Malin har svarat på allt och lite till som en förstagångsköpare behöver veta.

Objektet är en 2:a i Limhamn som ser exakt likadan ut i verkligheten som på Malins bilder, vilket var väldigt positivt för mig.

Med vänlig hälsning Olivia Läs mer
  • Ove K

2019-09-26

Ove K skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt bostadsrätt, hon var alltid positiv, kunnig och tillgänglig. Läs mer
  • 2019-09-25

Maria K skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt en tvåa i Lund. Kompetent, trevlig och förtroendeingivande. Vi förväntade oss att Johan skulle kunna sitt område, hålla oss informerade inför och efter visning. Samt hoppades vi klart kunna sälja lägenheten till ett bra pris. Vi är nöjda med Johans insats! Läs mer
  • 2019-09-24

Charlie S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har nyligen sålt min bostadsrätt på Lorensborgsgatan 5B i Malmö.

Jag var målmedveten och energisk från start och var nog ingen lätt kund att ha att göra med.

Malin Ekenheim gav genast ett gott intryck: väldigt påläst, ambitiös och lyssnade verkligen på mina önskemål. Under försäljningsprocessen höll hon mig hela tiden uppdaterad och gav mig tydlig information.

Min lägenhet hade sin första visning i onsdags kväll. Redan dagen efter skrevs det kontrakt - till ett högre pris än utgångspriset!

Malin var otroligt professionell och lyckades med att överträffa mina höga förväntningar. Jag rekommenderar henne starkt och kan lova att hon inte kommer göra er besvikna.

Hälsningar
    Charlie Simonsson, tillfredsställd kund Läs mer
  • 2019-09-22

Minna R skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpte en lägenhet via Malin. Fick svar snabbt vid frågor, väldigt trevligt bemötande och tydliga förklaringar över de juridiska betydelserna under upplösningen av kontraktet Läs mer

Thomas D skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Kanon på alla sätt!
    Snabb återkoppling på alla frågor och ett vänligt bemötande. Läs mer

Tammar Z skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag sålde min bostadsrätt på Gula Höja med Mathias som mäklare. Han är kunnig, professionell, trevlig och väldigt tillmötesgående. Det har varit lätt att få kontakt med honom. Jag kände mig trygg genom hela säljprocessen och blev väldigt nöjd med resultatet och summan som var över den jag hade förväntat mig.
    Jag rekommenderar verkligen Mathias Johansson Läs mer

Viktor U skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Gjorde det där lilla extra. Jätte nöjd med köpet Läs mer
  • 2019-09-17

• 2019-09-16

Annette Marie A skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt bostad
    Bemötandet var mycket trevligt
    Han är en väldigt bra och förtroendeingivande mäklare Läs mer
  • Magdalena S

2019-09-16

Magdalena S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Tog kontakt med Malin då jag ville sälja min bostadsrätt, en 1:a i Malmö. Från fotografering till att lägenheten såldes tog 3 dagar! Är verkligen supernöjd! Malin bryr sig verkligen om varje lägenhet och kund och lägger ner sin själ i jobbet! Kan inte rekommendera nog! Läs mer
  • 2019-09-13

Cendresa T skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Helt fantastisk människa. Lyssnade verkligen på det man sa, var alltid tillgänglig ! Läs mer
  • 2019-09-09

Emil B skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevligt bemötande och var lätt att få tag på när det behövdes. Sålde och köpte bostad i Bunkeflostrand via Mathias och kunde lösa det som behövdes trots att jag åkte på semester en dag efter att ha skrivit kontrakt. Läs mer
  • 2019-09-08

Anna G skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt bostadsrätt, Blev bemött positivt, professionellt och kunnigt. Kände mig trygg. Läs mer
  • Victor A

2019-09-01

Victor A skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har köpt en lägenhet i Hyllie! Jag blev bemött av mäklaren på ett väldigt bra och trevligt sätt. Som svarar väldigt bra på frågor man har till henne snabbt och rätt.Förväntningen var väl att hitta en lägenhet och det gjorde jag! Mäklaren levde upp till dem ja eftersom jag hitta en väldigt fin lägenhet... Läs mer
  • Kim J

2019-08-29

Kim J skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag sålde min lägenhet i Hyllie.
    Jag hade inga speciella förväntningar inför försäljningen men blev positivt överraskad hur effektiv och ambitiös samt duktig Malin är i sin roll som mäklare. 10/10 Läs mer
  • 2019-08-26

Primus S skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan hjälpte mig med att sälja en bostadsrätt i Malmö vid s:t knut. Servicen var helt fantastisk och uppdatering av pågående arbete var perfekt,
    Eftersom mina förväntningar på att sälja lägenheten var ganska låga så vände Johan dom med sitt utgångspris och fick sålt den för det också.
    Allting var super. 5/5 Läs mer
  • 2019-08-26

Thelma S skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt min första lägenhet med hjälp av Ida Larsson på HusmanHagberg. Blivit fantastiskt bemött av henne, alltid tillgänglig och svarar snabbt på alla ens frågor och fick mig att känna mig trygg genom hela processen! Läs mer
  • 2019-08-22

Julia A skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde min bostad på Värnhem/Ellstorp. Ida är en otroligt duktig och påläst mäklare som verkligen överträffade mina förväntningar. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Jag rekommenderar Ida till alla som ska sälja sin bostad! Har bara positivt att säga om Ida!! Läs mer
  • 2019-08-19

Mikael Leonard H skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Pelle har förmedlat 5 olika objekt åt mig.
    Är en seriös och kompetent mäklare som håller det som utlovats.
    Har ett stort kontaktnät genom sin erfarenhet Läs mer
  • 2019-08-17

Anna B skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan var väldigt trevlig och professionell när vi köpte vår nya bostad.
    Snabb respons och tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-08-14

Emelie L skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt en bostadsrätt där Malin skötte affären snabbt och professionellt. Läs mer
  • 2019-08-10

Jan S skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    En bostadsrätt, 2:a på 61 kvm på Limhamnsvägen. Det fungerade mycket bra med Johan, han kunde svara på våra frågor och hade kontakt med föreningen när det behövdes. Han motsvarade alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Läs mer
  • 2019-08-06

Hannah S skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde vår första bostadsrätt med Mathias som mäklare. Mathias var alltid trevlig och lätt att ha att göra med och upplevdes professionell och hjälpsam. Vi kände oss trygga genom hela säljprocessen och blev väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-07-29

Marianna T skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan har sålt vårt hus samt en lägenhet och allt på ett proffsigt och skickligt sätt.

Vi kan rekommendera honom till alla som vill ha en korrekt och bra mäklare. Läs mer
  • 2019-07-26

Adrian S skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Professionellt från initiala mötet till kontraktskrivningen och tillika tillträdet. Största rekommendationen till nästa säljare! Grymt Johan, tack! Läs mer
  • 2019-07-16

Dave B skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin was a great help when buying my first apartment in Malmö. She took the time to go through the contract in English with me and managed to answer all my questions. She values integrity highly and considerates all the people's perspectives. Would highly recommend Malin! Läs mer
  • 2019-07-15

Malin P skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde min första lägenhet på Tors Gränd med hjälp av Malin, som hade förståelse av det personliga värdet!
    Malin visade hög kvalite vid vårt första möte, ganska snabbt övertygade Malin mig att hon var rätt person som skulle få sälja min lägenhet. Kommer definitivt att rekommendera och använda Malin som min märklare i framtiden! Läs mer
  • 2019-07-13

Tina G skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt en mindre bostadsrätt i Malmö, vi är mycket nöjda med Malin. Mycket trevligt bemötande och hon kändes jordnära. Och alltid tillgänglig på telefon. Läs mer
  • 2019-07-12

HANNA S skrev om HusmanHagberg Malmö
    Använde Malin Ekenheim som mäklare vid min försäljning och är verkligen supernöjd. Jämförelse med tidigare mäklare jag använt så överträffar Malin alla förväntningar och skötte hela försäljningen med förstklassig professionalism. En riktigt stor stjärna i kanten! Läs mer
  • Hanna S

2019-07-12

Hanna S skrev om Malin Ekenheim en del av HusmanHagberg Malmö
    Malin sålde min 2:a i Slottsstaden med bravur. Satte försäljningsrekord i min förening och sålde den på mindre än en vecka. Professionellt bemötande och överträffade alla förväntningar man kunde tänkas ha. Malin uppdaterade en kontinuerligt och pratade igenom ens tankar och funderingar. En riktig stjärna som jag absolut skulle rekommendera och anlita igen när dagen kommer. Läs mer
  • 2019-07-11

Ulla-Britt O skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt en 1,5 rums lgh på Möllevångsgatan 32 Malmö.
    Ett proffsigt bemötande, med svar på alla frågor.
    Hade väldigt god personkemi. Läs mer
  • 2019-06-29

Océanne A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias Johansson är genuin, kunnig och professionell i sitt bemötande och gjorde det lille extra genom hela processen. Vi kände oss helt trygga i hans händer när han sålde vår trea på Sorgenfri, till ett pris som gick över förväntan. Läs mer
  • 2019-06-26

Jan Kristian B skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan är snabb., pålitlig och uppmärksam. Johan tar sig tid och fokuserar på det han gör. Det är sömlöst och det man önskar som både köpare och säljare. Detta utan att vara klistrig eller pushig som en del mäklare. Rakt och enkelt. Så vill jag ha det. Läs mer
  • 2019-06-26

Liselotte K skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mälaren uppfyllde alla våra förväntningar på ett ett alldeles utmärkt sätt Läs mer
  • Victor N

2019-06-04

Victor N skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Oavsett hur marknaden ser ut lyckas Mathias bra med att få köpare på visningar och kontinuerligt informerar och uppdaterar genom processen.
    Supernöjd! Läs mer
  • 2019-06-03

Mirsade H skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har såld min lägenhet, och att ha Ida som mäklare det var underbart, hon kan göra allt och snabbt, bästa mäklaren Läs mer
  • 2019-05-29

MUHAMED S skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Ett proffs helt enkelt! Gör de möjligt för alla partnerna att bli nöjda med affären Läs mer
  • 2019-05-20

Jonas S skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    En påläst och proffsig mäklare som gav ett tryggt och trevligt bemötande. Läs mer
  • My C

2019-05-15

My C skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi köpte lägenhet genom Mathias och fick ett generellt bra och tryggt intryck av honom från början. Hjälpsam och vänlig! Läs mer
  • 2019-05-09

Elin J skrev om HusmanHagberg Malmö
    Jättetrevlig och professionell. Känns trygg inför detta stora köp. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    Agnes A gillar detta

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö