Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg HusmanHagberg Malmö

HusmanHagberg Malmö

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö!

Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några företag, du kan självklart välja helt fritt.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har otroligt nöjda kunder. Kontakta oss om du ska göra en bostadsaffär här i Malmö så ska vi bevisa detta.

Läs vad 108 kunder tycker om HusmanHagberg Malmö

• Agnes A
    Agnes A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias var tydlig, påläst, duktig på att återkoppla och resultatinriktad vilket ledde till en riktigt bra försäljning. Han höll verkligen det han lovade och sålde lägenheten till ett kanonpris! Jag är supernöjd och kommer definitivt att rekommendera Mathias till vänner och bekanta som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Erik Mikael H
    Erik Mikael H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes var alltid tillgänglig och informativ under mitt och min sambos köp av lägenhet. Är nöjd med hur allt gick till! Läs mer
  • Martin N
    Martin N skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias gav ett mycket seriöst intryck vid första mötet och uppfyllde sedan mina förväntningar med råge. Han är lyhörd, kompetent och flexibel. Affären var dessutom snabbt avklarad, så jag kan inte annat än rekommendera anlitande av Mathias vid bostadsförsäljning. Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes sålde min lägenhet, en 2:a vid Pildamsparken.
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt, och fick förtroende och bra kemi med henne snabbt.
    Hade förväntningar av att allt skulle gå snabbt och smidigt och sälja för en viss summa, jag kan bara säga att Agnes levererade på alla punkter och jag kommer rekomendera henne framöver. Läs mer
  • Eva Ö
    Eva Ö skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Slåt Villa
    Mycket bra och proffesionellt
    Höga förväntningar och Johan uppfyllda absolut dessa. Han är en mycket duktig säljare, alltid tillgänglig och har bra hand om kunderna och kan svara på deras frågor

Super nöjd Läs mer
  • Frida A
    Frida A skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde vårat hus i malmö. Fick all den hjälp vi behövde, och lite till.
    Rekomenderas Läs mer
  • Agnès D
    Agnès D skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Har köpt en lägenhet i centralt Malmö. Fick helt ok hjälp. Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan har sålt mitt och min särbos hus med framgång.
    Vi har köpt ett gemensamt hus genom Johan. Ett proffsigt, engagerad och socialt har Johan allt av.
    Ett trevligt och avslappnad möte och ett stort förtroende från Johan.
    Alla våra förväntningar uppfylldes.
    Ett plus att vi fick proffsig hjälp av Johan att deklarera våra hus försäljning. Läs mer
  • Guralea M
    Sålt villa
    Agnes klockren
    Agnes skötte allt till 100 % Läs mer
    2018-06-04 Agnes A svarar Gerry J
    Kul att höra att du är nöjd! Vi ses igen när det är dags för tillträde. Ha det fint!
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Smidig och snabb i sitt bemötande av kunden Läs mer
  • Patrick A
    Patrick A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Bra mäklare med mycket kunskap, rak på sak. Läs mer
  • Mirza P
    Mirza P skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias var trevlig, proffsig, alltid tillgänglig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    En bostadsaffär är en stor affär och då är det skönt att få hjälp av någon som har koll. Det har Johan!
    Han är trevlig, tydlig och lugn. Han kan sin bransch och visar engagemang. Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt lägenhet i Malmö.
    Bra, saklig, effektiv mäklare.
    Bara+++++++ Läs mer
  • Sebastian D
    Sebastian D skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålde vår lägenhet på Ellstorp i Malmö. Vi hade ytterliggare några mäklare hemma men det var Johan som fick vårt förtroende! En lyhörd person med känsla för vad kunden vill ha. Vi kunde inte fått en bättre mäklare!

Vi rekommenderar Johan starkt! Läs mer
  • Klara O
    Klara O skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpte en 3a på ellstorp. Johan var mycket trevlig och tillmötesgående! Det enda jag saknade var lite extra information på första visningen. En del saker vi fick reda på först när vi träffade säljarna. Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har sålt en bostadsrätt genom Johan Runnerström. Johans bemötande var otroligt professionellt och han var mycket tillmötesgående. Förväntningarna jag hade levde Johan upp till med marginal.

Jag kommer utan tvekan anlita Johan igen vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • Margareta D
    Margareta D skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har bara pratat på telefon med Agnes men är mkt nöjd med hennes bemötande. Min dotter är den som träffat Agnes för försäljning av vår lgh i Lund och hon är också nöjd! Agnes var bortrest så hon höll i en visning och hennes kollega Johan höll i tre tror jag. Pratade även med honom på telefon och även han mkt trevlig! Rekommenderar dom båda gärna! Har själv använt Husman Hagberg i Göteborg (Emma och Kristian)för försäljning av mitt hus och det var på den vägen vi valde att anlita samma firma vid denna försäljningen! Läs mer
    Johan R gillar detta
  • Jakob F
    Jakob F skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mathias hjälpte oss att sälja en trea på Sorgenfri. Mathias är både inlyssnande och driven. Han arbetar hårt och är duktig på det han gör. Kan varmt rekommendera honom i valet av mäklare. Läs mer
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi är mycket nöjda med Johan! Var en bra och seriös service genom hela processen. Läs mer
  • Lilian P
    Lilian P skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Allting fungerade perfekt tack Läs mer
    2018-03-08 Agnes A svarar Lilian P
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Alexander O
    Alexander O skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej underbar service, vi stötte på en del klydd med olika köpare men Agnes fixade allt utan problem och var alltid trevligt och tillmötesgående. Jag kommer utan tvekan att rekommendera Agnes till andra. Hon var underbar 👌 Läs mer
    2018-03-08 Agnes A svarar Alexander O
    Tack för din superfina rekommendation, Alex! Det värmer verkligen. Tack för din tålmodighet. Trots en del strul på vägen tog vi det i hamn till slut. Vi ses när det är dags för tillträde :)
  • Perdes H
    Perdes H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    en bra mäklare med leende på läppar :D Läs mer
    2018-03-08 Agnes A svarar Perdes H
    Tack för ditt fina omdöme, Perdes :) Vi ses igen när det är dags för tillträde på lägenheten. Tveka inte att kontakta mig för en kostnadsfri värdering i framtiden!
  • Martin E
    Martin E skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Johan och han tog hand om allt under försäljningsprocessen. Bland annat uppskattade jag att han tog sig tid för att planera in och vara på plats på förhandsvisningar samt informerade om hur allting hade gått och vad som skulle hända framöver så att jag kände mig väl insatt. Dessutom gick försäljningen av lägenheten över förväntan. Rekommenderar! Läs mer
  • Morten M
    Morten M skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jeg er tilfreds, hun er tålmodig og kommunikerende. Läs mer
    2018-03-08 Agnes A svarar Morten M
    Tack för ditt omdöme, Morten! Vi ses i nästa vecka då du äntligen får nycklarna till din nya lägenhet.
  • Eva F
    Eva F skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej! Agnes har på ett professionellt sätt tagit sig an försäljningen av min lägenhet. Jag bjöd in tre olika mäklare som fick presentera sin idé om försäljningen, arvode presentation m.m och Agnes var den som drog längsta strået. Hon var påläst, tydlig och hade en bra strategi i min mening. Agnes är positiv och glad och har under resans gång återkopplat på ett bra sätt i de olika försälningsstegen. Jag har inget negativt att tillägga. m v h Eva Frisk Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Eva F
    Eva,
    Det var fantastiskt roligt att läsa ditt omdöme om mig och min tjänst. Jag tackar ödmjukast för förtroendet att sälja din fina lägenhet och ska se till hålla uppe den här standarden i hela affären ut. Ha det bra så hörs vi snart igen!
  • Markus Silfverberg F
    Markus Silfverberg F skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes har varit helt fantastisk. Hon har alltid gått att få tag på och verkligen visat sitt intresse att besvara mina frågor och funderingar i med detta var min första gång som säljare. Jag är grymt nöjd med servicen och bemötandet som Agnes utgav. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Markus Silfverberg F
    Tack för din fina rekommendation, Markus! Det är roligt att höra att du är så nöjd. Vi ses snart igen!
  • Agata S
    Agata S skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Trots en tuff vår på bostadsmarknaden, upplevde jag att Mathias gjorde det lilla extra för att sälja min tvåa för det satta priset vid Värnhemstorget. Han höll extra visningar, följde upp med intressenter och var lätt att kommunicera med. Köparen av lägenheten var ganska strulig med både det ena och andra (lånelöfte, handpenning m.m.) och både jag och Mathias lärde oss att inget går att ta för givet tills kontraktet verkligen är påskrivet. Det jag framförallt uppskattade var att han var påläst om processen och att han höll god min även när det var lite skakigt! Jag rekommenderar Mathias! Läs mer
  • Natascha H
    Natascha H skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Bra bemötande, bra återkoppling, smidig försäljning! Läs mer
  • Emanuel P
    Emanuel P skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Upplevde bemötandet och kommunikationen som väldigt konstruktiv och effektiv. Läs mer
  • Filippa B
    Filippa B skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hon kändes lugn och lät en ta sin tid när man kollade på lägenheten. Var lagom på Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Filippa B
    Hej Filippa,
    Kul att ni är nöjda! Nu dröjer det inte länge tills ni får flytta in i er nya lägenhet. Vi ses snart :)
  • Lovel K
    Lovel K skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevlig och duktig mäklare. Vi upplevde affären som snabb och smidig utan komplikationer. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Lovel K
    Hej Lovel,
    Vad kul att höra att ni är nöjda! Vi ses igen när det är dags för er att flytta in i ert nya hem!
  • Gunhild S
    Gunhild S skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Engagerad, kunnig, vänlig, serviceminded och trevlig:) Läs mer
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Bra och professionellt bemötande.
    Hade bra tankar om försäljningen och kunde området.
    upplevelsen har varit bra och gick snabbt och smidigt när vi väl valde att påbörja försäljningen. Läs mer
  • Denis P
    Denis P skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    En mäklare som är lätt att komma i kontakt med. Klar, tydlig och professionell och trevlig. Det var kort och gott av mig. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Denis P
    Tack för din rekommendation, Denis. Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har inte så jättestor erfarenhet av mäklare, men jag upplevde Per-Henrik som seriös och professionell.
    Han gjorde sitt bästa för att ta reda på svar på de frågor vi hade, och förklarade saker som vi som köpare kunde tänka på. Läs mer
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Mycket lugn och professionell. Kände mig trygg som köpare. Läs mer
  • Dariusz S
    Dariusz S skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevlig att träffas och ha inköp av bostadsrätt genomfört av henne Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Dariusz S
    Hej!
    Kul att ni var nöjda med min insats. Hoppas att ni trivs i lägenheten! Tveka inte att höra av er om ni i framtiden vill ha en kostnadsfri värdering.
  • Sabrin S
    Sabrin S skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Jättebra upplevelse! Väldigt bra bemött och väl anpassat samt flexibelt under processen. Läs mer
  • Filip J
    Filip J skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Snabb och smidig affär, träffade aldrig Pelle personligen, men väldigt nöjd ändå. Läs mer
  • Victor N
    Victor N skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevlig, ärlig, levde upp till förväntan. Höll kontakt kontinuerligt och var proffsig i alla anseenden. Läs mer
  • Linn J
    Linn J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Ordning och proffsigt hanterat. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Linn J
    Tack för din rekommendation, Linn. Jag hoppas att du trivs i ditt nya hem! Tveka inte att höra av dig om du vill ha en värdering av din lägenhet. Vi ses!
  • Suleman G
    Suleman G skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Han är en professionell och kunnig mäklare. Läs mer
  • Mansour A
    Mansour A skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes har visat sin professionella sida genom hela affären från första mötet till sista mötet med köparen. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Mansour A
    Tack för de fina orden Mansour. Hoppas allt är bra med dig och hälsa familjen så gott från mig!
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag träffade mäklare från flera firmor men fastnade för Agnes trevlig bemötande, lugn och kunskap. Hon var alltid positiv och proffsig och hjälpte mig till en toppenförsäljning. Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Lisa J
    Så roligt att läsa din rekommendation, Lisa. Jag tackar för ditt förtroende!
  • Dennis K
    Dennis K skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes är en väldigt duktig mäklare som noggrant lyssnar på sin kund och agerar professionellt på alla sätt.

Jag kommer anlita Agnes även vid nästkommande bostadsförsäljning.

Tack din insats! Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Dennis K
    Tack för ditt förtroende, Dennis! Vi hörs när det är dags för nästa försäljning, tills dess hoppas jag att du ska trivas i ditt nya hem :)
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Agnes Andersson en del av HusmanHagberg Malmö
    Agnes är ambitiös, professionell, smidig och med tydlig rimlighetstänk i t.ex vad som var ett bra utgångspris och även i vad jag kunde förvänta mig i slutpris. Inga överord och med stort kundperspektiv i vilka tiläggstjänster (styling mm) som kunde rekommenderas för en så liten lägenhet som denna.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-01 Agnes A svarar Jesper H
    Jesper, jag tackar för de fina orden och rekommendationen. Hoppas att vi träffas även i nästa lägenhetsförsäljning. Ha det bra!
  • Magnus Z
    Magnus Z skrev om Per-Henrik Thurban en del av HusmanHagberg Malmö
    Professionell och trevlig mäklare som trots tuff höst på marknaden till slut hittade en bra köpare. Återkopplar under hela säljprocessen och är mottaglig för feedback och idéer. Läs mer
  • Peter Kälebo J
    Peter Kälebo J skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Hej

Utmärkt professionell tillgänglig och omhändertagande Läs mer

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö