HusmanHagberg Malmö

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö!

Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några företag, du kan självklart välja helt fritt.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har otroligt nöjda kunder. Kontakta oss om du ska göra en bostadsaffär här i Malmö så ska vi bevisa detta.

Läs vad 242 kunder tycker om HusmanHagberg Malmö

• 2020-05-27

Johan R skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Säljare av bostadsrätt. Professionellt bemötande och fantastisk tillgänglighet. Vi är väldigt nöjda med Johans insats. Läs mer
  • 2020-05-25

Rolf Viktor Perry A skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johans närvaro och engagemang under säljprocessen av mitt hus har varit enastående. Han har under hela processen arbetet proaktivt. Priset på huset gick över förväntan trots att marknaden dippat en del. Kan varmt rekommendera Johan! Läs mer
  • 2020-05-19

Mato G skrev om HusmanHagberg Malmö
    Köpt en lägenhet . Blev bra bemött och Malin tog reda på de frågetecken vi hade . Fanns tyvärr inga i instruktionsböcker på maskinerna och inget som vare sig säljare eller mäklare kunde svara på . Alla nycklar som överlämnades av mäklare passade inte . Läs mer
  • 2020-05-14

Manhal A skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag tycker att han är Snabbt och smidigt Läs mer
  • 2020-05-13

Rickard H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Har sålt ett hus i Vellinge som Malin har hjälpt oss med. Kände att jag fick snabbt kontakt. Malin tog sig an uppdraget mycket ansvarsfullt och såg till att det kändes bra både för säljare och köpare. Kände att processen var proffsig och uppfyllde alla mina önskningar.

Rickard Hylén Läs mer
  • 2020-05-12

Susanne H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Vi har sålt ett hus i Vellinge.
    Redan första mötet med Malin kände vi oss lugna och trygga . Malin hade en mycket god förmåga att känna in och lyssna på oss och våra önskemål. Lätt att få kontakt med och mycket bra energi.
    Malin gick noga igenom all information på ett lättförståeligt sätt. Vi kände hela tiden att hon verkligen brydde sig genuint både för säljare och köpare mycket proffsigt!
    Allt har gått snabbt och smidig. Vi är mycket nöjda och rekommenderar med hela vårt hjärta Malin som mäklare till våra nära och kära. Läs mer
  • 2020-05-12

Niclas W skrev om Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har sålt en Bostadsrätt.
    Anton var väldigt snabb och tydlig med att följa upp med information om vad som hände gällande lägenheten och alla processer som ingick i säljandet.

Jag rekommenderar honom stark eftersom jag kände mig trygg med hans hanterande gällande min bostad. Jag kände även att han jobbade på bra med bokningen av visningar, vilket gjorde min tillvaro mindre stressad. Läs mer
  • 2020-05-08

Mikael F skrev om Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande. Noggrann. Positiv. Läs mer
    Sandra L gillar detta
  • 2020-05-02

Ken Å skrev om HusmanHagberg Malmö
    Mycket trevligt bemött och levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • Trine Lykke H

2020-04-30

Trine Lykke H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Jeg har købt lejlighed af Malin, og hun var sød og imødekommende straks når man møder hende. Hun var god til at give mig ro og tid under visningen så man ikke følte noget stress. Igennem papirarbejdet gik Malin roligt og sikkert igennem alle punkter, så alt blev forstået (selv en dansker forstod det😉).
    Jeg er glad for at have køvt lejlighed hvor Malin var mægler. Läs mer
  • Sammie T

2020-04-12

Sammie T skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpte en bostad i Malmö, utmärkt service, klockren att jobba med, Inga konstigheter.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-04-12

Katia W skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Venlig og imødekommende, skaber en god tryghed for os om sælgere af vores hus. Kan varmt anbefales. Läs mer
  • 2020-04-12

Ali M skrev om HusmanHagberg Malmö
    Jag har köpt en tomt på Önsvala i Staffanstorp.
    Jag blev uppmanat på han bemötande, han var mycket aktive och positiv fast det var mycket orolighet angående CRONA Virus. Läs mer
  • Susanne H

2020-04-11

Susanne H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Köpte en bostadsrätt av Malin och från första möte var hon super proffsig. Glad varm och trevlig. Den perfekta mäklaren som jag hoppas få göra fler affärer med samt kommer att rekommendera till andra med gott samvete. Läs mer
  • 2020-04-10

Raouf S skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Trevligt person bra sammerbete Läs mer
  • 2020-04-10

Kaisa L skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt bostadsrättstadhus.
    Johan ger ett mycket positivt intryck. Artig, informativ, och mycket snabb med sin återkoppling. Framför allt inte påträngande.
    Rekommenderar honom gärna .
    Kaisa larsson Läs mer
  • 2020-04-03

Nina K skrev om HusmanHagberg Malmö
    Malin hjälpte mig att sälja min lägenhet i Malmö. Malin gav ett varmt och genuint intryck direkt. Hon gav en trygghet till både mig och köparen, något jag aldrig har känt med tidigare mäklare. Malin är super gullig, kompetent och kommunikativ. Hon är väldigt rak vilket jag verkligen uppskattar. Som min köpare sa så var det som att komma hem till Malin när lägenheten visades. 5 av 5 toasters ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Malin är en pärla och lätt den bästa mäklaren jag träffat, rekommenderas varmt ❤️ Läs mer
  • 2020-04-03

Bertil Paul W skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Johan är en mäklare jag kan rekommendera. Sympatisk, kunnig, och pålitlig. Efter en väl utförd försäljning av vår villa så kan jag inte annat än rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-03-30

Marie S skrev om HusmanHagberg Malmö
    Malin är fantastisk och levde upp till alla mina förväntningar och mer därtill! Jag är otroligt nöjd och tacksam för en alltigenom proffsig och smidig process. Försäljningen av lägenheten på Borgmästargården gick snabbt och smärtfritt. Jag kan varmt rekommendera Malin Ekenheim. Läs mer
  • 2020-03-29

Alexander V skrev om HusmanHagberg Malmö
    Malin var en bra mäklare som var trevlig och hjälpsamma under processen! Rekommendera henne varmt! Läs mer
  • 2020-03-27

Jesper H skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Grym mäklare! Köpte min första bostadsrätt genom Johan. Allt gick smidigt och enkelt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-25

Bengt R skrev om Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    Bra bemötande och mycket tjänstvillig. Dock hade det varit bra att veta vilka seriösa bud som fanns. Jag antar att det är fråga om policy från Byrån, och då kan inte Anton lastas för detta.

Det blev ingen affär till slut efter besiktning, men jag har gärna kontakt med Anton i framtida köp/sälj ärenden. Läs mer
  • 2020-02-28

Marta S skrev om HusmanHagberg Malmö
    Snabb. Mycket kommunikativ. Trevlig sätt. Strategisk. Läs mer
  • 2020-02-27

Mohammad A skrev om HusmanHagberg Malmö
    Mycket duktig mäklare. Jobbar aktivt för en lyckad affär som gynnar både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-02-27

Ann-kristin I skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Sålt en 2,5 lägenhet i Slottsstaden. Jag blev mycket bra bemött
    av mäklaren. Mina förväntningar uppfylldes helt och Johan var mycket tydlig med vad som gällde. Detta gäller även vid försäljningen där vi upplystes både skriftligen och muntligen vad som gällde. Johan har dessutom ett behagfullt och lugnt sätt, vilket gjorde att jag kände mig trygg med att låta honom sälja min lägenhet. Jag kan därför varmt rekommendera Johan som mäklare.
    Ann-Christin Isaksson Läs mer
  • 2020-02-23

Ivo Achu N skrev om HusmanHagberg Malmö
    I bought or I am in a process of buying a house. Per has acted professionally in our dealings so far. Läs mer
  • 2020-02-17

Rolf E skrev om HusmanHagberg Malmö
    Försäljning av Bostadsrätt snabb och bra på alla sätt! Läs mer
  • 2020-02-15

Fredrik H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Mycket professionell och tillgänglig mäklare, som var lätt att kommunicera med och jobbade effektivt för att tillgodose både mina behov som köpare, men också säljarens önskningar. Jag upplever att mina förväntningar uppnåddes, och att mäklaren var duktig på sitt arbete. Läs mer
  • Tao G

2020-02-07

Tao G skrev om HusmanHagberg Malmö
    Kunnig, trevlig mäklare med engagemang och leende! Försäljningen gick snabbt och smidigt, båda jag och köparen är nöjd :-) Läs mer
  • 2020-02-06

Sandra V skrev om HusmanHagberg Malmö
    Jätte trevlig och lätt att gå kontakt med! Läs mer
  • 2020-02-04

Marcus G skrev om HusmanHagberg Malmö
    Kunnig, lugn och trevlig mäklare! Läs mer
  • Martina B

2020-02-03

Martina B skrev om Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    Nyinflyttad i Malmö köpte jag just en lägenhet som såldes med hjälp av den ansvarige mäklaren Anton Scholander på HusmanHagberg.

Innan mitt slutgiltiga val hade jag pågående kontakt inkluderat budgivning med flera mäklare gällande olika intressanta säljobjekt.

Min upplevelse av Anton Scholanders förhållningssätt gentemot mig som potentiell köpare är följande:

Anton uppträder högst professionellt, engagerat, målmedvetet, säljinriktat och detta helt utan självhävdelsebehov eller några charmerande 'locka-köparen-fraser'.
    All nödvändig information, under hela försäljningsprocessen, förmedlas av Anton med konsekvent tydlighet, sakkunnighet och i synnerhet med största respekt och ödmjukhet för både köparen och säljaren.

Om ca två år kommer jag att flytta in i en nybyggd lägenhet. Jag vet redan nu vem jag kommer att vilja anlita för försäljning av min lägenhet i Augustenborg. Anton Scholander.

Gratulerar HusmanHagberg till en mycket kompetent mäklare samt ger Anton Scholander mina varma rekommendationer för framtida förmedlingsuppdrag.

Vänligen,
    Martina Benejova Läs mer
  • 2020-01-31

Thérése S skrev om Anton Scholander en del av HusmanHagberg Malmö
    Anton har varit mycket flexibel, effektiv och tjänstvillig på alla upptänkliga sätt. Affären sköttes snabbt och jag kände mig hela tiden trygg med att han tog hand om allt dygnet runt faktiskt! Anton är en behaglig och vänlig person som det var lätt att känna förtroende för. Jag har ingenting att anmärka på. Läs mer
  • 2020-01-28

LARA H skrev om Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    Köpt lägenhet med Johan som mäklare. Mycket trevligt och professionellt bemötande, snabb och smidig affär. Vi tackar och är mycket nöjda!! Läs mer
  • 2020-01-27

Julia H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Lätt att få kontakt med, respekt för säljarens önskemål, målinriktad och driven! Läs mer
  • 2020-01-21

Christina G skrev om HusmanHagberg Malmö
    Personlig och mänsklig.
    Lyhörd för kundens behov.
    Upplevs genuin. Läs mer
  • 2020-01-19

Mattias H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Vi sålde en villa tillsammans med Malin. Fast det var utanför det normala området, tog sig Malin både tid för att träffas, förklara och hjälpa till.
    En prisvärd försäljning där exponeringen både planerades o utfördes i tid. Tillsammans med tjänsterna som bolaget erbjuder hade vi en enkel säljresa. Läs mer
  • 2020-01-19

Karin Sofia H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Vi har sålt en villa tillsammans med Malin Ekenheim och hon har varit fantastisk på alla sätt och vis. Tydlig med hur hon jobbar, hennes vision och satte en realistisk målbild och pris. Hon var lyhörd för våra behov och lärde sig allt om omgivningen, huset etc. Väldigt proffsigt bemötande mot alla intresserade, beskitningspersoner och oss såklart. Rak i kommunikationen och följde upp alla frågor och återkoppling under budgivning etc. Vi kan varmt rekommendera Malin! Läs mer
  • 2020-01-16

Sabina E skrev om HusmanHagberg Malmö
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Malin. Hon har varit super, haft koll och uppdaterat mig ofta. Tack! Läs mer
  • 2020-01-15

Johan R skrev om HusmanHagberg Malmö
    Mycket nöjd med kontakten som hon förmedlade i samband med lägenhetsköp! Smidig och lyhörd! Läs mer
  • 2020-01-11

Hossein J skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Jeg har købt en lejlighed. Johan var meget venlige, imødekommende og hjælpsomme. Johan levede up til min forventningerne og gjorde handlen let og behagelig for mig. Johan virkede meget professionel og kompetent. Jeg kan hermed give min bedste anbefalinger om Johan Berglund.
    Hossein Jalilzadeh Läs mer

Liena L skrev om HusmanHagberg Malmö
    Jag köpte sundpromenaden 1

Och Malin vad så snäll och super duckti. Läs mer

David L skrev om HusmanHagberg Malmö
    Malin är väldigt lätt att ha och göra med. Trevlig, flexibel och professionell. Rekommenderas! Läs mer

Jasmin H skrev om HusmanHagberg Malmö
    Världens bästa mäklare.Hon kan verklig sitt jobb Läs mer
  • 2019-12-13

Maria N skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Vi har precis sålt vår bostadsrättslägenhet. Ida Larsson skötte det hela med bravur. Ida är väldigt enkel att samarbeta med och jag känner att jag fråga om "allt" utan att verka dum. Det är lätt att prata med Ida och jag fick ett stort förtroende för Ida redan vid första personliga kontakten.
    Ida är rätt kvinna på platsen som mäklare!!! Läs mer
    Ida L gillar detta
  • 2019-12-02

Johan A skrev om HusmanHagberg Malmö
    Saklig, påläst, tillgänglig. Rakt igenom professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-30

Dimitrios M skrev om HusmanHagberg Malmö
    Professionell, tillmötesgående och öppen.
    Vi hade svårt att sälja vår lägenhet till ett önskat pris. Malin gav inte upp och hittade en köpare vars bud matchade vårt.
    Vi är alltså mycket nöjda med den effektiva hantering av försäljning. Läs mer
  • 2019-11-29

Patricia B skrev om Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    Bostadsrätt. BRÅ bemött. Ja. Jag är nojd Läs mer
  • 2019-11-28

Mathilda G skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    Min sambo o jag har köpt lägenhet, super grym och väl talad man. Göra alla till lags och mycket trevlig, en mäklare man kan rekommendera Läs mer
  • 2019-11-24

Andreas N skrev om HusmanHagberg Malmö
    Jag har sålt en lägenhet på annebergsgatan och jag upplevde Malin väldigt trevlig och hon förklara vad som hände och skulle hända på ett bra och enkelt sätt, Detta var min första försäljning så hade inte direkt några förväntningar, men det lilla jag tänkte mig levde hon upp till, sen uppskatta jag väldigt mycket hur hon hjälpte mig med att beställa en flyttstädning på enkelt vis. Läs mer

Kronborgsvägen 2, 217 42 Malmö