HusmanHagberg Malmö

Snittbetyg
4.9
Ring 040-615 30 40 Dela

Om företaget

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö! Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några...

674 omdömen om HusmanHagberg Malmö

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 674 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Klara G
Rörsjöstaden

Sandra har under flera månader envist kämpat på med försäljningen av min lägenhet i Malmö. Hon är varm, lyhörd och sätter alltid mig som kund i fokus. Hon sticker ut som mäklare med sin fina personlighet! Rekommenderar henne varmt!

Jacob C
Dalaplan / Södervärn

När jag köpte min nya lägenhet var det Henrik som var mäklare, han gav ett väldigt seriöst och ärligt intryck som jag uppskattade. I köpeprocessen märkte jag hur nöjd säljaren var med honom så när jag strax där efter skulle sälja min gamla kändes det tryggt att välja Henrik. Trots mina redan höga förväntningar blev jag gång på gång påminnd om varför han blev utsedd till malmös populäraste mäklare för några kvartal sedan. Alltid snabba och raka svar, samt en stöttepelare i frågor runt i kring som egentligen inte tillhör...

Najibullah A
Segevång

Hon är en trevlig och kunnig mäklare.

Anette M
Västra Hamnen

Köpte precis min lägenhet i VH av Henrik Feuk. Är så jätteglad och tacksam för det fina, hjälpsamma och professionella bemötande jag fått av Henrik Feuk🤩 Från första visningen till kontraktsskrivningen🏡 Var alltid tillgänglig och snabb på att hjälpa mig vidare med alla mina frågor och funderingar😃 Så lugn, förstående, som fick mig också att bli lugnare i hela processen🙏 Henrik hjälpte verkligen mig att våga ta det sista beslutet, att flytta efter många år på samma plats🤩🙏 Han är en mäklare som vi köpare alltid vill möta när vi går på visning🏡🤩 Är jättenöjd och jätteglad😃 Anette

Gabrielle N
Västra Hamnen

Henrik är erfar, professionell, trevlig i kontakten. En väldigt bra mäklare.

Hans N
Västra Hamnen

Jag hade valt honom, då han sålt ett antal lägenheter i vår Brf. Med höga kvm. Priser och hade bra lämnade omdöme. Han satte ett korrekt utgångspris - hans förutsägelse att vi nog endast skulle behöva 3 visningar, visade sig korrekta. Han såg dessutom till att en delning av vårt ägande av vårt boende före ett överlåtelseavtal blev godkännt innan kontraktsskrivning . Vi är mycket nöjda! Hans och Gabi Nordgren

Karl J
Nobeltorget

Mycket trevlig och proffsigt bemötande

Elis B
Nobeltorget

Sandra har varit en tydlig och schysst hjälpande hand i min första gång på bostadsmarknaden! Väldigt bemötande och trevlig:)

Elin K
Nobeltorget

Sandra har varit positiv och trygg genom hela försäljningsprocessen. Hon har bra människokännedom och lyckades verkligen hitta den perfekta köparen för min lägenhet, trots en seg marknad :)

Petter L
Nobeltorget

Sandra var en fantastisk mäklare, Hon framstod som genuin och brinna för sitt jobb! Hon var snabb och tydlig med förändringar i processen och lyckades alltid vara förberedd på svar som köpare kom med innan jag som säljare behövde vara inblandad. Hon gav mig bra vägledning i hela säljprocessen och var absolut en viktig anledning till att försäljningen gick så bra som den gjorde! Jag skulle utan att tvecka använda Sandra igen i framtida försäljningar.

Oscar N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Bunkeflostrand / Annestad

Toppen mäklare, mycket trevlig och gav bra råd.

Rolf E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Bunkeflostrand / Annestad

Kunnig och trevlig samt snabb.respons!

Monica G
Västra Hamnen

Trevlig, och förtroendeingivande med mycket tålamod med alla mina frågor. Har lugnt och fint lotsat mig igenom alla steg i processen.

Carolin E
Rörsjöstaden

Under en period där jag tittade på många objekt var Henrik den mäklare som jag som potentiell köpare fick bäst bemötande av. När det blev dags för mig att sälja ville jag att mina spekulanter skulle få samma upplevelse, och jag valde Henrik som mäklare. Vi hade utmaningen att sälja i tuffa tider under vintern 2023/2024 och Henrik levererar allt jag förväntade mig och hoppades på. Hans lugn, tålamod och ständigt trevliga och förstående bemötande av både mig som säljare och spekulanterna uppskattade jag särskilt. Dialogen...

Oscar N
Nobeltorget/Annelund

Kanonbra! Rak och tydlig kommunikation och ärlig rådgivning.

Line W
Nobeltorget/Annelund

Vi är supernöjda med valet av mäklare! Sandra var mycket hjälpsam och affären gick väldigt smidigt. Hon skötte det exemplariskt. Rekommenderar starkt!

Maria S
Västra Hamnen

En mkt positiv kunnig lugn och trygg mäklare.Ödmjuk. Mycket lyhörd för mina önskemål.Alltid nåbar och väldigt bra på återkoppling. Av 4:a mäklare som jag har haft de sista 7 åren så är Henrik Feuk den som toppar listan.Med en skärpa som är långt ifrån de andras. Han vet precis när var och hur.

Jan Fredrik J
Nobeltorget/Annelund

Henrik har skött min lägenhets försäljning på ett engagerat och aktivt sätt.

Jacob C
Västra Hamnen

Fick direkt ett gott intyck av Henrik och det höll i sig under hela köpeprocessen. Alltid lugn och stabil vilket var väldigt skönt när jag själv blev stressig. Rekomenderas!

Moa A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Ribersborg

På alla sätt professionell och duktig mäklare som förstår sig på marknaden.

Regina R
Högaholm

Henrik kändes trygg och förtroende givande. Ville ha en snabb försäljning. Kommer rekommendera honom till andra.

Bengt S
Lindeborg

Är super nöjda med Sandra som överträffade våra förväntningar. Genom sitt professionella, kompetenta och personliga engagemang genom försäljningsprocessen. Kunde inte kännas bättre. .

Olivia S
Heleneholm

Väldigt trevlig och hjälpsam! Jag fick sålt min lägenhet snabbt vilket var det jag ville. Jag kände att han var väldigt genuin och brydde sig om mina åsikter och tankar. Jag hade rekommenderat honom starkt!

Frida E
Slottsstaden

Supersmidigt hela vägen med Sandra! Rekommenderar varmt

Anna J
Västra Hamnen

Trevlig och enkel att ha att göra med

Charlotta O
Davidshall

Väldigt bra bemötande samt kände att Sandra verkligen ansträngde sig för att utgången skulle bli så bra som möjligt.

Fredrik N
Västra Hamnen

Mkt trevlig. Svarar alltid och arbetade riktigt hårt på en tuff marknad vilket gav resultat. Mvh Fredrik

Jonas-günter R
Västra Hamnen / Dockan

Engagerad, driven och mycket duktig samt trevligt, rekommenderar honom till alla som vill göra en god bostadsaffär.

Jesper B
Dammfri

Skulle inte kunna tänka mig en bättre mäklare. Motiverad, kunnig, engagerad, ja det finns många bra ord jag kan beskriva Henrik med men för att hålla det kort så gjorde Henrik allting väldigt smidigt & enkelt & hela processen var endast en positiv upplevelse, något man inte alltid har gällande bostadsaffärer. Inget annat än 10/10 är befogat!

Zefiryna W
Dalaplan / Södervärn

Det var mycket trevlig att trefas Sandra. . Hon var professionell och direkt i samtalet. Vi fick bra bemötande. Hennes arbete känns som professionell.

Johanna L
Nobeltorget/Annelund

Jag kontaktade Sandra för att jag såg att hon sålt flera lägenheter i samma område. Väldigt nöjd med hennes bemötande, hon har genom hela processen känts professionell men personlig och förstående, vilket har gjort att man känt sig trygg genom säljprocessen. Jag rekommenderar verkligen henne som mäklare.

Lusse Mikaela M
Lindeborg

Mycket hängiven, kommunikativ och engagerad. Rekommenderar Sandra för er alla som är intresserade av att sälja sin bostad. Trevlig, hjälpsam och proffesionellt. Tack så mycket Sandra!

Parisa D
Lindeborg

Mycket hjälpsam och professionell mäklare

Tove L
Nobeltorget/Annelund

Sandra har varit jättetrevlig och hjälpsam under hela förloppet, även när jag varit förvirrad och oklar. Hon har gett ett mycket tryggt och professionellt intryck, och också varit glad och rolig att prata med.

Vidar T
Dammfri

Henrik var alltid trevlig och svarade på alla frågor, minsta lilla. Han svarade även snabbt och tydligt på mail och sms. Han är vad en mäklare ska vara, hjälpsam för både säljaren och köparen.

Anfal A
Västra Hamnen / Dockan

Han arbetar hårt, samarbetsvillig, noggrann, och trevlig

Jan Mikael B
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Feuk en del av HusmanHagberg Malmö
Staffanstorp / Borggård

Väldigt ambitiös mäklare som gör allt för att få oss kunder nöjda.

Brita C
Lugnet

Fortlöpande info om alla vändningar i processen, underbyggd argumentation för olika gemensamma beslut. En mycket engagerad mäklare som nog ingjuter förtroende för såväl säljare som köpare.

Åsa B
Nydala

Snabbt smidigt. Allt flöt på utan krångel.

Christoffer S
Västra Hamnen

Väl påläst men inte för på, lämnar tid och rum till att fundera själv men har all fakta på hand samt snabb i korrespondensen. En personlig touch utan att vara för på.

Ralf R
Västra Hamnen

Professionell energisk mäklarinsats vid försäljningen.

Rita Paulina G
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
Videdal

Mycket proffsigt bemötande och väldigt service mindre. Fanns tillgänglig 24/7. Uppskattar Johans transparens och ärlighet, det får man förtroende för. Bra på att löpande uppdatera oss och följa upp saker/frågor under processen. Johan är också mycket trevlig och positiv.

Michael S
Slussen

Har haft Sandra som mäklare vid både försäljning och köp av ny lägenhet. Sandra har kommit med tips och haft gehör under en ganska trist marknad för försäljning. Gett återkoppling efter varje visning. Pålitlig, tillgänglig och professionell!

Tony T
Lorensborg

Trevlig och professionell. Mycket nöjd!

Stina M
Lorensborg

Väldigt nöjd med Sandra! Trevlig, hjälpsam ovh noggrann.

Philip E
Västra Sorgenfri

Sandra är trevlig, engagerad och har en väldigt god kommunikation vilket har gjort hela processen oerhört enkelt och trygg för mig som säljare!

Azhar C
Almvik

We recently bought a new appartment and also sold our old one through Henrik Feuk as broker. He worked extremely professional throughout the process. First as a representative of the sellers and later as our representative. We found him to be an eloquent, friendly, very reliable and positive person. He always took the time to answer our questions and seemed committed to our case. We were very satisfied with all the information, feedback and updates from Henrik both when buying and selling. We will always recommend Henrik...

Charlotta N
Söderkulla

Henrik är en mäklare med ett proffsigt och personligt bemötande. Påläst och engagerad, snabb på att återkoppla och hålla oss uppdaterade. Rekommenderar Henrik å det varmaste. 😊

Svar från Henrik Feuk

Jag önskar tacka för förtroendet samt nu även för ert fina och motiverande omdöme. Allra viktigaste för mig är att ni är nöjda samt även köparen och här lyckades vi med detta. Det var ett sant nöje att hjälpa er i mål med denna försäljningen. Hoppas vi syns och hörs av i framtiden.

Mine M
Pildammarna

Vi har fått ett väldigt gott bemötande av Henrik, då han har varit väldigt lyhörd inför våra önskemål och varit oerhört serviceinriktad. Kunde inte ha bett mer av en mäklare!

Svar från Henrik Feuk

Stort och varmt tack för det fina omdömet. Det är alltid kul samt värmande att mina köpare är riktigt nöjda. Jag hoppas ni ska trivas riktigt väl i er nya fina bostad på charmigt läge. Ni är alltid välkomna att höra av er om där finns något jag kan hjälpa er med.

Lingjun J
Pildammarna

Vi vill bara uttrycka vår tacksamhet för den enastående upplevelsen vi har haft med dig som vår mäklare. Din vänlighet och positiva energi har verkligen gjort hela processen både rolig och avslappnad. Vi har verkligen uppskattat din serviceninded- attityd, oavsett hur små eller stora våra frågor har varit har du alltid tagit dig tid att besvara dem på ett snabbt och utförligt sätt. Tack än en gång för allt du har gjort.

Svar från Henrik Feuk

Det har varit en sann fröjd för mig att hjälpa er framåt till detta bostadsköp. Jag är ödmjuk och tacksam för det fina omdömet, att ni är så pass nöjda är det som betyder allra mest för mig.

Filtrera omdömen