HusmanHagberg Malmö

HusmanHagberg Malmö

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö!

Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några företag, du kan självklart välja helt fritt.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har otroligt nöjda kunder. Kontakta oss om du ska göra en bostadsaffär här i Malmö så ska vi bevisa detta.

Läs vad 365 kunder tycker om HusmanHagberg Malmö 2

• Kroksbäck
    2021-06-20
    Hon var duktig och svarade snabbt men budgivningen tog väldigt lång tid men det var nog säljaren och de andra som budade som dröjde. Vi är nöjda med mäklaren iallafall :)
    • Kroksbäck
    2021-06-18
    Hon var mycket trevlig och allt hon förklarade var tydlig. Vi fick allt information under budgivningen.
    Även om fotografen hade missat några bilder från gården hon hade i sin arkiv och kompletterade när vi sa till henne. Totalt är vi mycket nöjda med henne.

Mvh Roland & Jasmen
  • Rohina S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Larsson en del av HusmanHagberg Malmö
    2021-06-11
    Välbemötande duktig, kunnig väldigt profficionelt.
    Väldigt nöjd med Ida på grund av att hon sköt så bra sitt arbete så vi släppte all stress av visning m.m. lägenhet såld för mer än utgångspris.:)
    • Ellstorp
    2021-06-10
    Vi från köparsidan upplevde Ida som mycket proffsig! Rak, tydlig och förtroendeingivande och alltid snabb på bollen.
    2021-06-10
    Vi fick av Ida en väldig positiv och bra bemötande. Hon var trevlig, kunnig och professionell.

Våran förväntningar var inte så höga eftersom vi hade testat med en annan mäklare i tre månader med många visningar utan tur.

Ida förmågade att sälja lägenheten på första dagen till ett högra pris än utgångspris. Som tårta på tårta fick vi också råd om eventuella kommande köp. Kanon bra jobbat Ida. Vi är extremt nöjda.

Mohammad & Rohina Sahebzadah
    • Pildammarna
    2021-06-10
    Sandra kom för en värdering av vår bostad och vi skrev sedan under ett kontrakt om att hon skulle få sälja vår bostad ifall vi var intresserade, plötsligt fann vi vår nya bostad som Sandra mycket noga hjälpte oss att kontrollera. Vi köpte den och fick med kort varsel få ut vår egen snabbt på marknaden! Tre veckor senare hade vi stylat, fotograferat, lagt ut, haft visning och sålt! Sandra arbetade på med stor glädje och trygghet! Hon ger ett professionellt intryck samtidigt som hon är personlig och lyhörd för våra önskningar. Ingen mäklare hade kunnat passa oss bättre! Vi kan varmt rekommendera Sandra Lindh för er försäljning/ ett köp!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Siljö en del av HusmanHagberg Malmö
    • Västra Hamnen
    2021-06-04
    It was so smooth dealing with Sebastian, very kind and professional. Good work!!!
    Thank you for the kind words Nitin! And I hope you will enjoy your new house as well. Sebastian Siljö
  • Pia N
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    2021-06-03
    Sålt ett halvhus. Det gick undan. Fick vad jag ville ha och är nöjd. Mäklaren den bäste!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Siljö en del av HusmanHagberg Malmö
    • Västra Hamnen
    2021-06-02
    Vi köpte vår nya bostad av Sebastian Siljö på Husmanhagberg och kan bara uttrycka vår stora tacksamhet på hur han hanterade hela säljprocessen.

Sebastian är duktig på att återkoppla, visar stort engagemang och är väldigt påläst vilket resulterade i att vi kände oss trygga genom hela processen.

Vi kan verkligen rekommendera Sebastian och kommer att anlita honom i framtiden.
    Stort tack för de fina orden, jag hoppas att ni kommer trivas! Sebastian Siljö
    • Dammfri / Slottsstaden
    2021-05-17
    Sålde vår lägenhet på förhandsvisning i Malmö. Sandra överträffade våra förväntningar och såg till så att affären blev snabb och smidig. Proffsigt bemötande och hög kunskap genomsyrade hela affären.

Jag lämnar härmed en varm rekommendation.
    • Dammfri / Slottsstaden
    2021-05-17
    Köpte en trea. Mycket trevlig mäklare och väldigt hjälpsam och duktig. Kan rekommendera henne
    • Nydala
    2021-05-12
    Hej,
    Vi har köpt en 4 rums lägenhet som vi tycker mycket om tack vare Ida gick allt så smidigt och våra förventnningar blev uppfyllda.Ida är en mäklare som strålar ut positiv energi mycket trevlig,vänlig lugn och välbemötande.Hon besitter mycket kunskap ,är en jätteduktig mäklare vilken vi kan varmt rekomendera.Ida är mycket naturlig och trevlig vilket gör att allt går på det bästa sättet och alla blir glada och mycket nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    • Nilstorp
    2021-05-07
    Mycket duktig och professionell mäklare!
    • Söderkulla
    2021-05-04
    Hej 😊
    Jag tycker hon är jette bra,och mycket information.Är bra med kynder.
    Tack så mycket
    Mvh Dejvit Spahi
  • MIKAEL E
    skrev om HusmanHagberg Malmö
    2021-05-02
    Mäklare Ida Larsson, professionell flexibel och alltid tillgänglig. Mycket smidig och enkel affär som man gillar det, rekommenderar starkt
  • sålde sitt hus med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    • Gullviksborg
    2021-04-27
    Sandra var alltid tillgänglig när man försökte ta tag i henne och hade frågor. Hon var trevlig och hjälpsam.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    • Åkarp
    2021-04-13
    Vi har köpt ett bostad, Sandra är nog den trevligaste mäklaren jag stött på och alltid tillgänglig och hjälpsam när man behöver henne.
    • Högaholm
    2021-04-08
    Hon ar var mycket snällt och respekt och hjälpa till för att få din lägenhet tack så mycket för henne .
    • Högaholm
    2021-04-08
    Jag har köpt en lägenhet .
    Sandra hjälpa oss för att köpa den lägenhet och hon var är mycket respekt och svarar på alla frågorna som jag har frågat henne och hon har hjälpa oss för att vi överens med säljaren och beviljapriset .
    • Västra Sorgenfri
    2021-04-06
    Bra kommunikation från första kontakten till genomförd försäljning!
    • Värnhem
    2021-03-21
    Sandra har varit mycket professionell genom hela processen och det har därför känts väldigt tryggt och bra att genomföra köpet av bostadsrätt..
    • Slottsstaden
    2021-03-20
    Lugn, pålitlig och målinriktad.
    2021-03-19
    Trevlig o bra mäklare, Enkelt och bra!
    • Värnhem
    2021-03-19
    Jag har sålt en bostadsrätt med Sandra på HusmanHagberg. Hon skötte det hela med bravur! Sandra är en mycket professionell, kunnig och trevlig mäklare. Hon är enkel att samarbeta med och var alltid tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera Sandra som mäklare!! Supernöjd!
    • Linero
    2021-03-18
    Hon var jätteduktigt och professionell samt trevlig 😊!
    • Slottsstaden
    2021-03-18
    Köpt lägenhet, Ida har varit proffsig, kommunikativ och tillgänglig. Supernöjd med mitt köp!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    • Gullviksborg
    2021-03-17
    Vi har sålt vår radhus. Vi tycker att Sandra är trevligt och har bra bemötande, lyhörd och fantastiskt personlighet.
    2021-03-12
    Jag har sålt och köpt en bostadsrätt med hjälp från Ida. Jag har haft en god upplevelse. Ida är mycket hjälpsom och jag er mycket nöjd. Hun svarede snabbt och hjalp mig, når det var något jag tvivlade på .Tack så mycket for hjälpan! Kan klart rekommenderas!
    • Lorensborg
    2021-03-09
    Sandra was very helpful, make me feel comfortable all the way through the process. She is very positive and makes a stressful experience not so bad after all.
    I would recommend working with Sandra, she is a professional with a positive attitude and good energy.
    She is also knowledgeable and had the answers to all the questions.
    2021-03-08
    Bra bemötande. Påläst och kunnig. Snabb återkoppling.
    2021-03-05
    Sandra hjälpte mig precis sälja min tvåa. Jätteduktig, trevlig och professionell mäklare. Rekommenderar varmt.
    2021-02-27
    Kunnig, engagerad och proffsig med god lokalkännedom och känsla för värdet på bostaden. Vänlig, professionell och tillgänglig i kontakten med säljaren och intressenter. Jag har stort förtroende för Sandra Lindh och kan varm rekommendera henne!
    2021-02-24
    Bra kommunikation och väldigt tillgänglig!
    2021-02-24
    I det stora hela så fungerade allt bra.
    Sandra är väldigt hjälpsam och kunnig.
    2021-02-22
    +++++ Mycket seriös och pro-aktiv mäklare som får saker att hända. Sandra har ett professionellt och respektfullt bemötande av både köpare och säljare. Hon är både lösningsorienterad och hjälpsam. Jag är mycket nöjd från start till mål.
    • Lund - Centralt
    2021-02-11
    Kanon trevlig! Väldigt proffsig, Sandra är professionell och ligger inte på en tills man får spader som en del andra. Hel nöjd med min process av lägenhetsköp.
    • Lund - Centralt
    2021-02-11
    Sålde min bostad med Sandra.
    Blev väldigt väl bemött, Sandra är alltid trevlig och tillmötesgående.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Åkarp
    2021-02-06
    Proaktiv och snabb, effektiv. Bra mäklare!
  • Kenneth G
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Ribersborg
    2021-01-29
    Han är saklig, trevlig och ger värderingar baserat på nyvärdet, inte upphaussad värdering. Snabb och väl genomförd projektstart. Jag är mycket nöjd med visningarna och Johans feedback i alla situationer i säljkedjan.
    Mina förväntningar på hela processen fungerade utmärkt rakt igenom.
    Jag är oerhört nöjd från A till Ö.
    Tack för de fina orden Kenneth. Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :-) Johan Berglund
    2021-01-27
    Köpte min bostadsrätt med Sandra Lindh som mäklare. Hon är kompetent, trevlig och genuin under hela processen - från visning till budgivning och kontrakt. Lugnt och tryggt bemötande.
  • Anna S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    2021-01-27
    Anlitade Sandra när jag skulle sälja min bostadsrätt, en lägenhet om 2rok i Malmö. Lägenheten såldes inom en vecka från att den lades ut på Hemnet.
    Jag är så nöjd med hennes insats! Hon är oerhört kunnig och hjälpsam. Undersöker frågor som uppstår och återkopplar snabbt. Hon är lätt att nå och trevlig i kontakten. Jag kommer absolut att anlita henne igen, om behovet uppstår!
    • Nydala
    2021-01-23
    Sandra har sålt vår lägenhet, och
    Hon är en väldig trevlig, positiv , tillmötesgående och tillgänglig mäklare Vi bestämde oss för att sälja med henne för att vid första mötet fick vi en positiv känsla och kändes rätt.
    Och under vår process så satte hon ingen press på oss och var väldigt engagerad och hjälpsam.
    • Lorensborg
    2021-01-21
    Sandra är en mycket duktig fastighetsmäklare. Hennes trevliga och öppna sätt gör det enkelt att samarbeta med henne både i köp-och säljfunktionen. Hon har god kunskap inom sitt område och besitter en stor portion humor
    • Nobeltorget
    2020-12-13
    Sandra sålde en 2a på 57kvm åt mig. Sandra kom in med storm och levererade det jag ansåg vara helt klart bäst bedömning i utgångspris, utav totalt 6mäklare, så var hennes bedömning bäst. Och visade sig stämma överrens med verkligheten vilket då Sandra visste redan.
    Sandra är positiv glad å energisk mäklare som ser till att säljaren är nöjd.
    Skulle jag sälja lägenhet igen så vore Sandra mitt 1a val varje gång. Stenkoll på marknaden, kunnig i området och fingertoppskänsla i alla detaljer hon bidrog med.
    • Nobeltorget
    2020-12-12
    Sandra hjälpte mig från visning av lägenhet till kontraktskrivning! Jag upplevde henne som påläst och trygg och hon kunde svara på alla mina frågor. Detta gjorde att jag som köpare fick förtroende för Sandra som mäklare och jag kände mig trygg i processen. Då detta var mitt första lägenhetsköp blev detta extra viktigt för mig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    • Kulladal
    2020-12-12
    Vi har sålt ett hus Johan har hela tiden varit väldigt aktiv på ett mycket positivt sätt Han har skött hela affären på ett mycket proffsigt sätt.En mäklare vi verkligen kan rekommenderar. Tack
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    • Kulladal
    2020-12-12
    Vi behövde hjälp att sälja vårt radhus i Kulladal. Och vi kan varmt rekommendera Johan . Alltid lugn och saklig till oss och även till spekulanterna och hjälpsam. Han har hjälpt oss att göra en bra affär. Och kommer absolut anlita honom igen och rekommenderar honom till våra vänner om de skall sälja.
    • Segevång
    2020-12-11
    Ida gjorde ett jättebra jobb under hela försäljningen, hon kom in med bra energi och såg till att hela affären var effektiv. Hon var lätt att nå under hela processen och engagerade sig i försäljningen samtidigt som hon gav rätt förväntningar och bra tips på hur jag skulle förbereda bostaden. Rekommenderar helt klart Ida som mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Ellstorp
    2020-11-27
    Superb service! Kan rekommendera Johan och husmanHagberg som mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Runnerström en del av HusmanHagberg Malmö
    • Tuna
    2020-11-27
    Effektiv, service-minded och professionell hantering!