Sandra Lindh

Sandra Lindh

Sandra Lindh är mäklare på HusmanHagberg Malmö

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Sandra Lindh har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 17 omdömen sedan 2020-05-08. Sandra Lindh har haft 13 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 17 Läs vad Sandra Lindh

• Sandra was very helpful in helping us buy the apartment that suited us and being open and flexible with our needs.
    Brianna P köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-09-27
    • 4:a
    • Möllevången
    2020-09-27
  • Sålt lgh på Södra Förstadsggatan 84 B Sandra har lyssnat in oss i processen, väglett med kompetens och lyhördhet. Stöttat oss sökandet efter ny bostad: undersökt de objekt vi varit intresserade av bl a Sandra har levt upp till våra förväntningar, och varit personlig på ett förtroendeingivande sätt Vi har försökt sälja tidigare men inte lyckats till det pris vi ville ha. Säkert var det även då en kompetent person som hjälpte oss - men Sandra har varit lite av en vän. Det är för oss en av de stora sakerna man gör i livet, skönt med stöd i detta! Tack Sandra !!
    Jonas J sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-09-26
    • 4:a
    • Möllevången
    2020-09-26
  • proffsigt bemötande med kontakt redan i somras. När väl lägenheten skulle ut så gick det snabbt och Sandra hade redan potensiella köpare till mig. Snyggt jobbat och bra bemött!
    Emely B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-09-16
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Vellinge - Centrum
    2020-09-16
  • Vi har köpt en 3:a i Malmö med hjälp av Sandra. Hon har varit väldigt hjälpsam och effektiv genom hela processen. Otroligt snabb och kunnig, vilket gjort att vi känt oss trygga från början till slut.
    Charlotte Åsa K köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-08-29
    • 84.5 m²
    • Hästhagen
    2020-08-29
  • Hej ! Fick ett mkt trevligt bemötande av Sandra .. flexibel när det gällde extra visningar .. uppskattas Glad & trevlig vid alla möten
    Toni M köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    • 70.0 m²
    • Dammfri / Slottsstaden
    2020-08-26
  • Jag och min man har sålt en lägenhet på Mariedalsvägen i Malmö. Vi har blivit väldigt bra bemött av Sandra Lindh, hon har varit snabb med att ta tag i allt som behöver förberedas inför en försäljning. Det är väldigt bra att Sandra inte bara är mäklare utan även är stylist, vilket innebär att hon även där snabbt kan göra stylingen utan att behöva vänta in någon annan stylist. Från att det fotograferades till att skriva kontrakt på försäljning tog det endast 14 dagar. Väldigt bra skött och vi har fått uppdateringar hela tiden via sms eller mail. Vi kan verkligen rekommendera Sandra Lindh som mäklare.
    Camilla A sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    • 70.0 m²
    • Dammfri / Slottsstaden
    2020-08-26
  • Väldigt snäll och trevlig. Jag är supernöjd!
    Enkidu B
    Enkidu B köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-07-27
    • 1:a
    • 23.2 m²
    • Nobeltorget
    2020-07-27
  • Bra, kunnig mäklare som jobbar hårt. Hon är lättillgänglig och serviceminded. Jag är mycket nöjd.
    Frans H sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-07-23
    • 1:a
    • 23.2 m²
    • Nobeltorget
    2020-07-23
  • Sandra Lindh är en ”up and coming star” som har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. På ett professionellt, engagerat, drivet och med en detaljerad noggrannhet lyckades Sandra genomföra en snabb, smidig och positiv upplevelse med oss som säljare i fokus. Vi kan varmt rekommendera Sandra för framtida bostadsaffärer.
    Elmedin N sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-07-08
    • 85.0 m²
    • Hyllie
    2020-07-08
  • Inlyssnande och gav återkoppling längst hela vägen vilket skapade en känsla av trygghet. Upplevdes agerade rättvist inför både säljare och köpare genom hela processen. Genuin och mycket hjälpsam!
    Hanna Anna Frida I köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    2020-07-03
    • Fågelbacken