Sandra Lindh

Sandra Lindh

Sandra Lindh är mäklare på HusmanHagberg Malmö

Sandra Lindh har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Sandra Lindh har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.8. Sandra Lindh har haft 31 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 51 Läs vad Sandra Lindh

• Limhamn
    2021-07-08
    Sandra är en mycket skicklig och duktig mäklare, som tog sig an uppdraget med stor entusiasm.
    Rekommenderar henne varmt
    till bekanta som går i sälj tankar.
    Bra jobbat👏
    • Nobeltorget/Annelund
    2021-07-04
    Mycket trevlig och återkopplar hela tiden med vad som händer.
    • Nobeltorget/Annelund
    2021-06-24
    Supertrevlig och hjälpsam mäklare. Fick besked samt svar på frågor snabbt. Blev även väldigt bra bemött!
    • Pildammarna
    2021-06-10
    Sandra kom för en värdering av vår bostad och vi skrev sedan under ett kontrakt om att hon skulle få sälja vår bostad ifall vi var intresserade, plötsligt fann vi vår nya bostad som Sandra mycket noga hjälpte oss att kontrollera. Vi köpte den och fick med kort varsel få ut vår egen snabbt på marknaden! Tre veckor senare hade vi stylat, fotograferat, lagt ut, haft visning och sålt! Sandra arbetade på med stor glädje och trygghet! Hon ger ett professionellt intryck samtidigt som hon är personlig och lyhörd för våra önskningar. Ingen mäklare hade kunnat passa oss bättre! Vi kan varmt rekommendera Sandra Lindh för er försäljning/ ett köp!
    • Dammfri / Slottsstaden
    2021-05-17
    Sålde vår lägenhet på förhandsvisning i Malmö. Sandra överträffade våra förväntningar och såg till så att affären blev snabb och smidig. Proffsigt bemötande och hög kunskap genomsyrade hela affären.

Jag lämnar härmed en varm rekommendation.
    • Dammfri / Slottsstaden
    2021-05-17
    Köpte en trea. Mycket trevlig mäklare och väldigt hjälpsam och duktig. Kan rekommendera henne
  • sålde sitt hus med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    • Gullviksborg
    2021-04-27
    Sandra var alltid tillgänglig när man försökte ta tag i henne och hade frågor. Hon var trevlig och hjälpsam.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
    • Åkarp
    2021-04-13
    Vi har köpt ett bostad, Sandra är nog den trevligaste mäklaren jag stött på och alltid tillgänglig och hjälpsam när man behöver henne.
    • Högaholm
    2021-04-08
    Hon ar var mycket snällt och respekt och hjälpa till för att få din lägenhet tack så mycket för henne .
    • Högaholm
    2021-04-08
    Jag har köpt en lägenhet .
    Sandra hjälpa oss för att köpa den lägenhet och hon var är mycket respekt och svarar på alla frågorna som jag har frågat henne och hon har hjälpa oss för att vi överens med säljaren och beviljapriset .