Sandra Lindh
Registrerad mäklare sedan 2020-02-25
Aktiv på Reco.se sedan 2020-05-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 9 Läs vad Sandra Lindh

• Elmedin N sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö

2020-07-08

Hyllie
    Sandra Lindh är en ”up and coming star” som har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet.
    På ett professionellt, engagerat, drivet och med en detaljerad noggrannhet lyckades Sandra genomföra en snabb, smidig och positiv upplevelse med oss som säljare i fokus.
    Vi kan varmt rekommendera Sandra för framtida bostadsaffärer. Läs mer
    Sandra L gillar detta
  • Hanna Anna Frida I köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö

2020-07-03

Fågelbacken
    Inlyssnande och gav återkoppling längst hela vägen vilket skapade en känsla av trygghet. Upplevdes agerade rättvist inför både säljare och köpare genom hela processen. Genuin och mycket hjälpsam! Läs mer
    Sandra L gillar detta
  • Niklas Leif E sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö

2020-06-25

Fågelbacken
    Sålt en trea, allt gick utmärkt. Läs mer
    Sandra L gillar detta
  • Jenny P sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö

2020-06-12

Vellinge Centrum
    Sandra var min mäklare vid försäljningen av min lägenhet i Vellinge. Jag kände en stor trygghet med Sandra redan från början. Hon är bra på lyssna och visar respekt, förståelse och ger trygghet på ett väldigt professionellt sätt. Sandra gav mig även råd i köp av nytt boende vilket var till en fantastisk hjälp. Jag kan varmt rekommendera Sandra!!!! Jenny, i Vellinge Läs mer
    Sandra L gillar detta
  • Britta Karin R köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö

2020-06-10

Vellinge Centrum
    Genom Sandra Lindh har vi köpt en bostadsrättslägenhet i Vellinge. Sandra visade stort engagemang och lotsade oss igenom affären på ett utomordentligt sätt. Snabb och effektiv och mycket inkännande och tillmötesgående. Det var helt enkelt en proffsigt genomförd bostadsaffär! Tack Sandra! Läs mer
    Sandra L gillar detta
  • Britt A sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö

2020-06-08

Vellinge Centrum
    Sålt bostadsrätt. Sandra var väldigt mjuk och lättsam. Lät oss prata om vad vi önskade och jagade inte på oss. Gav feedback efter varje visning. Ingav oss inga orimliga förhoppningar. Men gav oss känslan att det skulle bli budgivning. Och ett pris som vi kunde acceptera. Läs mer
    Sandra L gillar detta
  • Hans R köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö

2020-06-08

Vellinge Centrum
    Proffsig och vänlig behandling vid vår bostadsaffär.Hjälpsam och införstående och inte den vanliga jargongen.Vi blev i alla fall mycket nöjda och till och med tacksamma. Bra att kunna lyssna. Läs mer
    Sandra L gillar detta
  • Gunilla Margareta U köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö

2020-06-05

Vellinge Centrum
    Jag har köpt en mindre lägenhet som Sandra Lindh har uppdraget att sälja.
    Sandra är en mycket sympatisk person, som inger en känsla av trygghet, humor och förståelse. Hon stressar inte och låter allt ta den tid man känner sig behöva vid en så viktig händelse. Sandra gjorde ett jättefint jobb i samband med budgivningen och jag känner att hon är rätt person att få köpare/säljare att känna sig trygga.
    Grattis till en fin medarbetare i Sandra Lindh!
    Med vänlig hälsning, Gunilla Uhlemann Läs mer
    Sandra L gillar detta
  • Mikael F köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö

2020-05-08

1.5:a