Sandra Lindh

Sandra Lindh

Sandra Lindh är mäklare på HusmanHagberg Malmö

Sandra Lindh har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Sandra Lindh har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 178 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Lindh har haft 60 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

178 omdömen om Sandra Lindh

Sedan starten hos Reco 2020
Oliver S
Nobeltorget/Annelund

Jag blev oerhört nöjd med mitt köp och mitt bemötande av Sandra. Det kändes verkligen tryggt.

Jonas A
Nobeltorget/Annelund

Mycket trevligt och inte minst lyhört bemötande. Väldigt effektivt och proffsigt arbete. Mycket nöjd kund!

Moa R
Lönngården

Jag är mycket nöjd med mitt boendeköp!

Thobias B
Lönngården

Sandra är en mycket kompetent mäklare som är engagerad, ärlig och driven. Jag kan varmt rekommendera henne!

Sheng S
Nobeltorget

Hon had hjälpt min son att sälja en lägenhet tidigare, hon är erfaren, hårt arbetande och förstod våra behov. Under visningen kommunicerade hon framstegen med oss ​​i rätt tid, avtalshandlingarna var i linje med kundens faktiska situation och vi följde upp uppföljningstjänsterna.kommunicerar framsteg med oss ​​i rätt tid. Hon har också följt upp uppföljningstjänsterna.

Andreas J
Högaholm

Bra bemötande, snabb respons, enkelt köp.

Anastazija S
Lindeborg

Trevlig, kunnig och duktig på att återkoppla med status på intressenter och processen framåt

Kaspar K
Dalaplan / Södervärn

Glad och positiv. Väldigt hjälpsam och kunnig, har kännt att man fått hjälp igenom hela processen :)

Angelika P
Nobeltorget

Bra kommunikation, snabb återkoppling, proffesionell.

Amanda S
Nobeltorget/Annelund

Vi valde Sandra som mäklare efter att varit på en visning som hon höll i då vi tyckte hon var trevlig och professionell. Hon är en väldigt kunnig och duktig mäklare som har bra koll på området vi sålde i. Hon är dessutom väldigt inkännande för vad man som säljare vill. Vi kände inte oss stressade på något sätt utan försäljningen skedde på våra villkor. Dessutom var Sandra duktig på att lösa eventuella problem. Hon skötte försäljningen på ett jättebra sätt och vi hamnade på ett slutpris som vi är nöjda med. Jag skulle verkligen rekommendera henne som mäklare!