Läs vad 61 Läs vad Johan Berglund

• 2020-11-27
    Superb service! Kan rekommendera Johan och husmanHagberg som mäklare!
    Lucas H
    • 54.0 m²
    • Ellstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
  • 2020-11-25
    Som förstagångsköpare känns det väldigt bra med Johan som mäklare. Han gav intrycket av att vara en väldigt öppen, erfaren och hjälpsam person med trevligt bemötande.
    Elly F
    • 54.0 m²
    • Ellstorp
  • 2020-11-07
    Sålt en villa i östra Malmö. Johan har lång erfarenhet vilket känns tryggt. Han är snabb och tydlig.
    Fredrik Daniel N
    • 127.0 m²
    • Bulltofta
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
  • 2020-11-02
    Johan sålde vår villa. Han var mycket seriös, trevlig och kunnig. Lämnade också daglig uppdatering under försäljningsperioden, vilket vi uppskattade.
    Per Rune Staffan P
    • 189.0 m²
    • Torsgården
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
  • 2020-09-17
    Johan har sålt min lägenhet från visning på söndagen em till köp på måndag morgon.
    Johan är effektiv. Professionell och kunnig.
    Jag förväntade mig att affären skulle ta upp emot en månad och gick på en dag.
    Det är fantastiskt.
    Karin J
    • 3:a
    • 68.0 m²
    • Pildammarna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
  • 2020-09-10
    Fick känslan att han va ärlig och försökte inte dölja något. Jag har alltid varit skeptisk mot mäklare men Johan gjorde ett super proffsigt jobb.
    Tobias B
    • 129.0 m²
    • Virentofta
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
  • 2020-08-07
    Ett professionellt och trevligt bemötande upplevde jag att jag fick när jag hade Johan till att sälja min kolonistuga. Jag fick även snabb respons vid mejlkontakt. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare.
    Mvh Agneta Knutsson
    • Jägershill 2
    köpte sin stuga med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
  • 2020-06-25
    Bostadsrätt
    På ett trevligt och sakligt sätt.
    Svarade direkt vid frågor

Ännu så länge en mycket god helhetsupplevelse
    Helena M
    • 61.0 m²
    • Rörsjöstaden
  • 2020-05-25
    Johans närvaro och engagemang under säljprocessen av mitt hus har varit enastående. Han har under hela processen arbetet proaktivt. Priset på huset gick över förväntan trots att marknaden dippat en del. Kan varmt rekommendera Johan!
    Rolf Viktor Perry A
    • 3:a
    • 69.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte