Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg Malmö Johan Berglund
Johan Berglund
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2019-04
Jag är uppväxt i Malmö och har bott i många olika delar av staden som t ex Rörsjöstaden, Slottsstaden, Johanneslust, Husie och Ribersborg. Har arbetat som fastighetsmäklare sedan år 2001 och har under åren samlat på mig stor erfarenhet vilket gör att jag kan guida dig till en riktigt bra bostadsaffär. Som person är jag social och positiv vilket gör att mäklaryrket passar mig bra. Jag ser yrket som en livsstil vilket jag anser är en förutsättning för att kunna göra ett riktigt bra jobb och hålla en hög servicenivå.

Läs vad 42 Läs vad Johan Berglund

• Beatrice Ludvigsson P köpte sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-04-23

Solbacken
    Johan är sympatisk och trevlig. Han visade stor förståelse och flexibilitet vad gäller strul med besiktning innan besiktningsklausulens utlöpande. Läs mer
  • Clas N sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-02-19

Johan har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt. Hans bemötande är rakt igenom proffsigt, kunnigt och trevligt. Hans sätt att ge oss råd och hans kunnande fick oss att känna att vi inte kunde ha valt en bättre mäklare. En rakt igenom trygg och trevlig upplevelse. Läs mer
  • Henrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-02-11

Ribersborg
    Sålde en 4a på Limhamnsvägen 10. Mycket bra och trevligt bemötande av Johan som på ett proffsigt och bra sätt visade vår lägenhet på bästa sätt. Kan varmt rekommendera Johan som mäklare Läs mer
  • My L sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-02-08

Ribersborg
    Johan hjälpte oss sälja vår 4:a i Malmö. Utöver ett professionellt bemötande uppdaterade Johan oss hela tiden under processen och har även varit behjälplig med våra frågor och funderingar. Läs mer
  • Karin N köpte sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2018-12-17

Köpt hus och Johan ska eventuellt sälja vårt radhus. Jag upplever Johan som väldigt kompetent, drivande ovh trevlig. Läs mer
  • Anders G sålde sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2018-12-17

Mycket trevligt och proffsigt bemötande med en klar tanke på utförande och högt tempo från start till avslut. Läs mer
  • Chris N
    Chris N köpte sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2018-12-17

Vi var til husvisning på Per-Nilsonbyn 27. Min kone var mandag den 10/12 og kunne godt lide huset. Vi aftalte derfor at jeg skulle gå på visning onsdag den 12/12. Da jeg kom til visningen var jeg eneste person der, og Johan tog rigtigt godt imod mig. Men jeg gik og så på husets 1 etage, så var deltagende, samtidig med at han lod mig kigge selv.
    Ud over dette, så hilste og snakkede han med min søn på 2 måneder, som jeg havde med på visningen. Hvilket gjorde at mit møde med ham, blev rigtigt godt. Vi har tidligere været på visninger, hvor mäkleren har været "to much". Hvorefter vi har trukket os fra huset, da det ikke føltes ret.
    Vi lagde bud på dette hus torsdag den 13/12 og skrev kontrakt fredag den 14/12. Både min kone og jeg føltes os rigtigt godt behandlet af Johan, det samme gjorde husets sälgere. For vi snakkede med dem, mens Johan var borte fra vores lokale.
    Fordi vi følte os godt behandlet af Johan, og fordi han er helt naturlig, så vil vi lade ham sælge vores bolig også. (rækkehus på Vikhem, Staffanstorp)
    Jeg vil også gerne anbefale Johan for andre, som skal sælge deres hus (hvis jeg skulle blive spurgt). Läs mer
  • Bertil C skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2018-12-06

Han ingav stort förtroende redan vid första mötet.
    Kunnig och skötte uppdraget proffsigt.

Vi är mycket nöjda.

Ulla-Britt & Bertil Läs mer
  • Zebasthian T
    Zebasthian T sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2018-12-06

Anderslöv
    Sålt Brf i anderslöv.
    Driven mäklare, fick vad vi önskade plus lite till.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Mats E skrev om Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-16

Sålt ett hus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren och mäklaren var arbetsam helt enligt våra förväntningar. Mäklaren levde upp till våra förväntningar på ett utmärkt sätt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Carl Flormansgatan