Johan Berglund

Johan Berglund

Johan Berglund är mäklare på HusmanHagberg Malmö

Johan Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2002-07. Johan Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.7. Johan Berglund har haft 26 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Jag är uppväxt i Malmö och har bott i många olika delar av staden som t ex Rörsjöstaden, Slottsstaden, Johanneslust, Husie och Ribersborg. Har arbetat som fastighetsmäklare sedan år 2001 och har under åren samlat på mig stor erfarenhet vilket gör att jag kan guida dig till en riktigt bra bostadsaffär. Som person är jag social och positiv vilket gör att mäklaryrket passar mig bra. Jag ser yrket som en livsstil vilket jag anser är en förutsättning för att kunna göra ett riktigt bra jobb och hålla en hög servicenivå.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 64 Läs vad Johan Berglund

• Pia N
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Limhamn
    2021-06-03
    Sålt ett halvhus. Det gick undan. Fick vad jag ville ha och är nöjd. Mäklaren den bäste!
    • Åkarp
    2021-02-06
    Proaktiv och snabb, effektiv. Bra mäklare!
  • Kenneth G
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Ribersborg
    2021-01-29
    Han är saklig, trevlig och ger värderingar baserat på nyvärdet, inte upphaussad värdering. Snabb och väl genomförd projektstart. Jag är mycket nöjd med visningarna och Johans feedback i alla situationer i säljkedjan.
    Mina förväntningar på hela processen fungerade utmärkt rakt igenom.
    Jag är oerhört nöjd från A till Ö.
    Tack för de fina orden Kenneth. Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :-) Johan Berglund
    • Ellstorp
    2020-11-27
    Superb service! Kan rekommendera Johan och husmanHagberg som mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Ellstorp
    2020-11-25
    Som förstagångsköpare känns det väldigt bra med Johan som mäklare. Han gav intrycket av att vara en väldigt öppen, erfaren och hjälpsam person med trevligt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Bulltofta
    2020-11-07
    Sålt en villa i östra Malmö. Johan har lång erfarenhet vilket känns tryggt. Han är snabb och tydlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Torsgården
    2020-11-02
    Johan sålde vår villa. Han var mycket seriös, trevlig och kunnig. Lämnade också daglig uppdatering under försäljningsperioden, vilket vi uppskattade.
    • Pildammarna
    2020-09-17
    Johan har sålt min lägenhet från visning på söndagen em till köp på måndag morgon.
    Johan är effektiv. Professionell och kunnig.
    Jag förväntade mig att affären skulle ta upp emot en månad och gick på en dag.
    Det är fantastiskt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Virentofta
    2020-09-10
    Fick känslan att han va ärlig och försökte inte dölja något. Jag har alltid varit skeptisk mot mäklare men Johan gjorde ett super proffsigt jobb.
  • sålde sin stuga med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
    • Jägershill 2
    2020-08-07
    Ett professionellt och trevligt bemötande upplevde jag att jag fick när jag hade Johan till att sälja min kolonistuga. Jag fick även snabb respons vid mejlkontakt. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare.
    Mvh Agneta Knutsson