Johan Berglund
Registrerad mäklare sedan 2002-07-26
Aktiv på Reco.se sedan 2014-09-10
2019-08 - 2020-07
Jag är uppväxt i Malmö och har bott i många olika delar av staden som t ex Rörsjöstaden, Slottsstaden, Johanneslust, Husie och Ribersborg. Har arbetat som fastighetsmäklare sedan år 2001 och har under åren samlat på mig stor erfarenhet vilket gör att jag kan guida dig till en riktigt bra bostadsaffär. Som person är jag social och positiv vilket gör att mäklaryrket passar mig bra. Jag ser yrket som en livsstil vilket jag anser är en förutsättning för att kunna göra ett riktigt bra jobb och hålla en hög servicenivå.

Läs vad 55 Läs vad Johan Berglund

• Agneta K sålde sin stuga med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2020-08-07

Ett professionellt och trevligt bemötande upplevde jag att jag fick när jag hade Johan till att sälja min kolonistuga. Jag fick även snabb respons vid mejlkontakt. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare.
    Mvh Agneta Knutsson Läs mer
  • Titti Z
    Titti Z köpte sin stuga med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2020-08-07

Mycket trevlig och tillmötesgående
    Rekommenderar han gärna
    Mvh Titti Zandelin
    Köpt koloni genom Johan Läs mer
  • Helena M köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2020-06-25

Rörsjöstaden
    Bostadsrätt
    På ett trevligt och sakligt sätt.
    Svarade direkt vid frågor

Ännu så länge en mycket god helhetsupplevelse Läs mer
    Sandra L gillar detta
  • Rolf Viktor Perry A köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2020-05-25

3:a
    Johans närvaro och engagemang under säljprocessen av mitt hus har varit enastående. Han har under hela processen arbetet proaktivt. Priset på huset gick över förväntan trots att marknaden dippat en del. Kan varmt rekommendera Johan! Läs mer
  • Bertil Paul W sålde sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2020-04-03

Västra Kattarp
    Johan är en mäklare jag kan rekommendera. Sympatisk, kunnig, och pålitlig. Efter en väl utförd försäljning av vår villa så kan jag inte annat än rekommendera honom. Läs mer
  • Hossein J köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2020-01-11

3:a
    Bunkeflostrand / Annestad
    Jeg har købt en lejlighed. Johan var meget venlige, imødekommende og hjælpsomme. Johan levede up til min forventningerne og gjorde handlen let og behagelig for mig. Johan virkede meget professionel og kompetent. Jeg kan hermed give min bedste anbefalinger om Johan Berglund.
    Hossein Jalilzadeh Läs mer
  • Mathilda G köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-11-28

Lorensborg
    Min sambo o jag har köpt lägenhet, super grym och väl talad man. Göra alla till lags och mycket trevlig, en mäklare man kan rekommendera Läs mer
  • Primus S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-08-26

1.5:a
    S:t Knut
    Johan hjälpte mig med att sälja en bostadsrätt i Malmö vid s:t knut. Servicen var helt fantastisk och uppdatering av pågående arbete var perfekt,
    Eftersom mina förväntningar på att sälja lägenheten var ganska låga så vände Johan dom med sitt utgångspris och fick sålt den för det också.
    Allting var super. 5/5 Läs mer
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-08-17

4:a
    Svedala
    Johan var väldigt trevlig och professionell när vi köpte vår nya bostad.
    Snabb respons och tillmötesgående! Läs mer
  • Jan S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-08-10

Ribersborg
    En bostadsrätt, 2:a på 61 kvm på Limhamnsvägen. Det fungerade mycket bra med Johan, han kunde svara på våra frågor och hade kontakt med föreningen när det behövdes. Han motsvarade alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Andréegatan