Johan Berglund
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Jag är uppväxt i Malmö och har bott i många olika delar av staden som t ex Rörsjöstaden, Slottsstaden, Johanneslust, Husie och Ribersborg. Har arbetat som fastighetsmäklare sedan år 2001 och har under åren samlat på mig stor erfarenhet vilket gör att jag kan guida dig till en riktigt bra bostadsaffär. Som person är jag social och positiv vilket gör att mäklaryrket passar mig bra. Jag ser yrket som en livsstil vilket jag anser är en förutsättning för att kunna göra ett riktigt bra jobb och hålla en hög servicenivå.

Läs vad 51 Läs vad Johan Berglund

• Bertil Paul W sålde sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2020-04-03

Västra Kattarp
    Johan är en mäklare jag kan rekommendera. Sympatisk, kunnig, och pålitlig. Efter en väl utförd försäljning av vår villa så kan jag inte annat än rekommendera honom. Läs mer
  • Hossein J köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2020-01-11

Bunkeflostrand / Annestad
    Jeg har købt en lejlighed. Johan var meget venlige, imødekommende og hjælpsomme. Johan levede up til min forventningerne og gjorde handlen let og behagelig for mig. Johan virkede meget professionel og kompetent. Jeg kan hermed give min bedste anbefalinger om Johan Berglund.
    Hossein Jalilzadeh Läs mer
  • Mathilda G köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-11-28

Lorensborg
    Min sambo o jag har köpt lägenhet, super grym och väl talad man. Göra alla till lags och mycket trevlig, en mäklare man kan rekommendera Läs mer
  • Primus S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-08-26

S:t Knut
    Johan hjälpte mig med att sälja en bostadsrätt i Malmö vid s:t knut. Servicen var helt fantastisk och uppdatering av pågående arbete var perfekt,
    Eftersom mina förväntningar på att sälja lägenheten var ganska låga så vände Johan dom med sitt utgångspris och fick sålt den för det också.
    Allting var super. 5/5 Läs mer
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-08-17

Svedala
    Johan var väldigt trevlig och professionell när vi köpte vår nya bostad.
    Snabb respons och tillmötesgående! Läs mer
  • Jan S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-08-10

Ribersborg
    En bostadsrätt, 2:a på 61 kvm på Limhamnsvägen. Det fungerade mycket bra med Johan, han kunde svara på våra frågor och hade kontakt med föreningen när det behövdes. Han motsvarade alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Läs mer
  • Marianna T sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-07-29

Ribersborg
    Johan har sålt vårt hus samt en lägenhet och allt på ett proffsigt och skickligt sätt.

Vi kan rekommendera honom till alla som vill ha en korrekt och bra mäklare. Läs mer
  • Adrian S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-07-26

Dockan
    Professionellt från initiala mötet till kontraktskrivningen och tillika tillträdet. Största rekommendationen till nästa säljare! Grymt Johan, tack! Läs mer
  • Jan Kristian B köpte sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-06-26

Johan är snabb., pålitlig och uppmärksam. Johan tar sig tid och fokuserar på det han gör. Det är sömlöst och det man önskar som både köpare och säljare. Detta utan att vara klistrig eller pushig som en del mäklare. Rakt och enkelt. Så vill jag ha det. Läs mer
  • Beatrice Ludvigsson P
    Beatrice Ludvigsson P köpte sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö

2019-04-23

Solbacken
    Johan är sympatisk och trevlig. Han visade stor förståelse och flexibilitet vad gäller strul med besiktning innan besiktningsklausulens utlöpande. Läs mer

Senaste försäljningarna

Ormvråksgatan