Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg Malmö Mathias Johansson
Mathias Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Jag är en målmedveten, noggrann och glad person. Att arbeta som fastighetsmäklare är mitt absoluta drömjobb och jag älskar de utmaningar som arbetet medför. Jag förmedlar fastigheter och bostadsrätter runt om i hela Malmö. Jag strävar efter att genomföra en trygg bostadsaffär och vill alltid överträffa både säljares och köpares förväntningar. Detta genom att vara lyhörd inför kundens önskemål och vara tillgänglig. Det som gläder mig mest är att bli rekommenderad av nöjda kunder.

Läs vad 47 Läs vad Mathias Johansson

• Ulla-Britt O sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-07-11

Köpt en 1,5 rums lgh på Möllevångsgatan 32 Malmö.
    Ett proffsigt bemötande, med svar på alla frågor.
    Hade väldigt god personkemi. Läs mer
  • Océanne A sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-06-29

Sorgenfri
    Mathias Johansson är genuin, kunnig och professionell i sitt bemötande och gjorde det lille extra genom hela processen. Vi kände oss helt trygga i hans händer när han sålde vår trea på Sorgenfri, till ett pris som gick över förväntan. Läs mer
  • Liselotte K sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-06-26

Södra sofielund
    Mälaren uppfyllde alla våra förväntningar på ett ett alldeles utmärkt sätt Läs mer
  • Victor N
    Victor N sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-06-04

Triangeln
    Oavsett hur marknaden ser ut lyckas Mathias bra med att få köpare på visningar och kontinuerligt informerar och uppdaterar genom processen.
    Supernöjd! Läs mer
  • My C
    My C köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-05-15

Sorgenfri
    Vi köpte lägenhet genom Mathias och fick ett generellt bra och tryggt intryck av honom från början. Hjälpsam och vänlig! Läs mer
  • Hannes E
    Hannes E sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-04-30

Västra Sorgenfri
    Mycket hjälpsam och duktig. Lyhörd till säljarens behov och önskemål. Superbra! Läs mer
  • Pierre E sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-04-08

Söderkulla
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska även sälja en bostadsrätt med hjälp av Mathias.
    Han är väldigt tillmötesgående och lyssnar bra på mina önskemål och förväntningar.
    Svårt att sammanfatta än, då vi ej är helt klara med våra affärer. Men hittills bra upplevelse Läs mer
  • Andreas L sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-03-30

Slussen
    Vi sålde en lägenhet med hjälp av Mathias. Läs mer
  • Thomas Z köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-03-13

Västra Sorgenfri
    Trevlig och effektiv mäklare..... Läs mer
  • Tobias G sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-03-02

Lugnet
    Vi sålde 2a på Lugnet med Mathias. Bra kontakt från start till slut och planeringshjälp. Alltid trevlig och professionell, och snabb på att svara på frågor. Läs mer

Senaste försäljningarna

Munkhättegatan