Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg Malmö Mathias Johansson
Mathias Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
Jag är en målmedveten, noggrann och glad person. Att arbeta som fastighetsmäklare är mitt absoluta drömjobb och jag älskar de utmaningar som arbetet medför. Jag förmedlar fastigheter och bostadsrätter runt om i hela Malmö. Jag strävar efter att genomföra en trygg bostadsaffär och vill alltid överträffa både säljares och köpares förväntningar. Detta genom att vara lyhörd inför kundens önskemål och vara tillgänglig. Det som gläder mig mest är att bli rekommenderad av nöjda kunder.

Läs vad 30 kunder tycker om Mathias Johansson

• Maria H
    Maria H sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sorgenfri
    Skulle sälja min lägenhet och begärde in offerter från olika mäklarfirmor och Mathias kändes helrätt. Han kan området, är intresserad, pålitlig, ger snabb återkoppling, ger sin expertis utan att vara påtvingande och innehar en servicekänsla ut i fingerspetsarna. Jag skulle köpa en bostadsrätt i samma veva som jag sålde lägenheten och Mathias var behjälplig även där. Stort tack! Läs mer
  • Cassie M sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Möllevången/Folkets Park
    Jag har sålt en 3:a nära Södervarn/Folkets Park i Malmö. Mathias kom på rekommendation av en granne och mötte alla mina förväntningar. Han var jordnära, rak på sak, flexibel, kunnig och kompetent. Han visade förståelse för mina behov och jag kände att han verkligen jobbade för mitt bästa. Jag kommer såklart rekommendera honom framöver och ta nytta av hans tjänster i framtiden om de behovs. En toppen mäklare som går att lita på! Läs mer
  • Nate S köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Sorgenfri
    Mathias har varit Professionell och tydlig. Läs mer
  • Rolf M skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Mycket trevlig lugn och säker och kunnig.
    Alltid nåbar på telefon och mail.
    Vi tog in offert från 5 olika mäklare alla var trevliga men Mathias var bäst och detta första intryck stämde under hela säljprocessen.
    Han är energisk på ett mycket sympatiskt sätt.
    Ärendet gällde försäljning av bostadsrätts lgh 4 rum o kök på Lugnet i Malmö . Läs mer
  • Sebastian W köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Rörsjöstaden/Värnhem
    Jag har köpt lägenhet tillsammans med min blivande sambo och vi har fått väldigt bra hjälp av Mathias till detta.
    Mathias har varit god med kommunikationen och svarat på ett proffesionellt sätt oavsett vilka frågor vi haft angående lägenheten. Mathias var tydlig och pedagogisk vid 'pappersarbetet' och förklarade vad allt innebar så att vi hade full koll på allt.
    Vi är väldigt nöjda och kan absolut tänka oss att använda oss av HusmanHagberg när vi ska sälja lägenheten i framtiden! Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Klagshamn
    Har sålt.
    Mathias har levt upp till våra förväntningar han lovade vid vårt första möte. Proffsig och väldig trevlig. Läs mer
  • Paul W köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Högaholm
    Köpt bostadsrätt på Högaholm i Malmö.

Lite tätare återkoppling hade varit bra över tid sedan första bud. Annars bra attityd, tydlig, trevlig och bra runt administration. Läs mer
  • Malin P sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Borgmästaregården
    Sålt Bostadsrätt . Väl bemött, Läs mer
  • Anette A skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Jag har som ombud sålt bostadsrätt lägenhet.
    Mathias har ett mycket gott bemötande och jag upplever att han är professionell i sin yrkesroll. Han är kunnig och leder tryggt processen med försäljningen.
    Mathias levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Rosita K skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
    Har sålt bostadsrätt i Malmö. Fick kontakt med Mathias via telefon och fick ett mycket bra bemötande, han var villig att diskutera arvode och vi kom fram till en bra lösning. Vi fick snabbt till möte/fotografering och ut bostaden på Hemnet.
    Han hade två visningar som gick och boka och var även tillgänglig för extra visningar för kunder som ville se den på annan tid. Bra information vid budgivning och bra råd till oss som skulle sälja. Mer än nöjd ! Läs mer

Senaste försäljningarna

Vagnmakarebyn