Mathias Johansson

Mathias Johansson

Mathias Johansson är mäklare på HusmanHagberg Malmö

Mathias Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Mathias Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 5.0. Mathias Johansson har haft 7 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag är en målmedveten, noggrann och glad person. Att arbeta som fastighetsmäklare är mitt absoluta drömjobb och jag älskar de utmaningar som arbetet medför. Jag förmedlar fastigheter och bostadsrätter runt om i hela Malmö. Jag strävar efter att genomföra en trygg bostadsaffär och vill alltid överträffa både säljares och köpares förväntningar. Detta genom att vara lyhörd inför kundens önskemål och vara tillgänglig. Det som gläder mig mest är att bli rekommenderad av nöjda kunder.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

76 omdömen om Mathias Johansson

Sedan starten hos Reco 2017
Armin S
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Södra Sallerup

Bättre mäklare får man fan leta efter. Stort tack för allt å speciellt tålamodet ❤️

Pia K
Röda Höja

Professionell rakt igenom. Tydlighet Effektiv. Rekommenderas

Catarina E
Rostorp

Trevlig, proffesionell och enkel att ha och göra med. Lyssnat på alla våra önskemål men samtidigt kommit med sina rekommendationer!

Federica P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Limhamn

Snällt och väldigt professionellt Tillgänglig och snabbt att svara på alla frågor även på lördag och söndag

Sofia N
Limhamn

Mathias mötte både oss och spekulanterna med vänlighet, respekt och med ett otroligt proffesionellt förhållningssätt. Han höll oss välinformerade om alla steg, stora som små, i processen och gav även råd till oss kring vår nya bostad. Vi rekommenderar alla att anlita Mathias Johansson på HusmanHagberg.

Tonny T
Bulltofta

Engagerad och kunnig. Svår marknad just nu men det blev bra tillslut.

Jessika N
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Videdal

Mathias är lugn och trygg som mäklare. Han är bra på att lyssna och min uppfattning är att han förstod vad som var viktigt för mig som säljare. Jag upplevde också att han på ett tydligt sätt tog ansvar för processen både mot mig som säljare men också för köparna. Mathias är tillgänglig, smidig och mycket lätt att samarbeta med.

Jesper R
Sorgenfri

Mycket tillmötesgående, smidig och konkret.

Lawen S
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Videdal

En otroligt serviceinriktad mäklare som engagerar sig i båda parterna för en smidig och bra affär.

Gracious O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Kirseberg

Bemötande var trevligt och lättsam Hade ingen förväntningar men mäklaren var hjälpsam. Svarade enkelt och begripligt på mina frågor Upplevde att det gick bra och inte komplicerat