Mäklare Skåne Malmö HusmanHagberg Malmö Mathias Johansson
Mathias Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01
Jag är en målmedveten, noggrann och glad person. Att arbeta som fastighetsmäklare är mitt absoluta drömjobb och jag älskar de utmaningar som arbetet medför. Jag förmedlar fastigheter och bostadsrätter runt om i hela Malmö. Jag strävar efter att genomföra en trygg bostadsaffär och vill alltid överträffa både säljares och köpares förväntningar. Detta genom att vara lyhörd inför kundens önskemål och vara tillgänglig. Det som gläder mig mest är att bli rekommenderad av nöjda kunder.

Läs vad 35 kunder tycker om Mathias Johansson

• Sarah O köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-02-11

33m²
    Möllevången/Folkets Park
    great experience and a sweet mix of friendliness and professionalism Läs mer
  • Samra O
    Samra O köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-01-31

43m²
    Bunkeflostrand / Annestad
    Köpte en bostadsrätt utav Mathias.
    Han vad väldigt trevlig i sitt bemötande inte minst sagt tillmötesgående Ang mina funderingar och frågor. Väldigt duktig på det han gör samt självsäker i det han utför vilket utger ett trygg känsla som köpare då det var min första gång. Läs mer
  • Malgorzata M sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-01-31

43m²
    Bunkeflostrand / Annestad
    Trodde aldrig att jag kommer sälja så snabbt och till super bra pris !
    Mathias Er fantastisk 🙏 Läs mer
  • Dimitrios Z köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-01-21

63m²
    Stadsteatern / Davidshall
    Professionell, trevlig, hjälpsam, tydlig, uppmärksam. Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2019-01-14

75m²
    Väldigt responsiv och flexibel och lyhörd.
    Lugn och trevlig. En person som inte ser stressad ut utan när han har ditt uppdrag så är just den kunden i centrum under hela uppdraget. Läs mer
  • Maria H
    Maria H sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-29

60m²
    Sorgenfri
    Skulle sälja min lägenhet och begärde in offerter från olika mäklarfirmor och Mathias kändes helrätt. Han kan området, är intresserad, pålitlig, ger snabb återkoppling, ger sin expertis utan att vara påtvingande och innehar en servicekänsla ut i fingerspetsarna. Jag skulle köpa en bostadsrätt i samma veva som jag sålde lägenheten och Mathias var behjälplig även där. Stort tack! Läs mer
  • Cassie M sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-29

72m²
    Möllevången/Folkets Park
    Jag har sålt en 3:a nära Södervarn/Folkets Park i Malmö. Mathias kom på rekommendation av en granne och mötte alla mina förväntningar. Han var jordnära, rak på sak, flexibel, kunnig och kompetent. Han visade förståelse för mina behov och jag kände att han verkligen jobbade för mitt bästa. Jag kommer såklart rekommendera honom framöver och ta nytta av hans tjänster i framtiden om de behovs. En toppen mäklare som går att lita på! Läs mer
  • Nate S köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-25

77m²
    Sorgenfri
    Mathias har varit Professionell och tydlig. Läs mer
  • Rolf M skrev om Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-18

Mycket trevlig lugn och säker och kunnig.
    Alltid nåbar på telefon och mail.
    Vi tog in offert från 5 olika mäklare alla var trevliga men Mathias var bäst och detta första intryck stämde under hela säljprocessen.
    Han är energisk på ett mycket sympatiskt sätt.
    Ärendet gällde försäljning av bostadsrätts lgh 4 rum o kök på Lugnet i Malmö . Läs mer
  • Sebastian W köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö

2018-10-14

82m²
    Rörsjöstaden/Värnhem
    Jag har köpt lägenhet tillsammans med min blivande sambo och vi har fått väldigt bra hjälp av Mathias till detta.
    Mathias har varit god med kommunikationen och svarat på ett proffesionellt sätt oavsett vilka frågor vi haft angående lägenheten. Mathias var tydlig och pedagogisk vid 'pappersarbetet' och förklarade vad allt innebar så att vi hade full koll på allt.
    Vi är väldigt nöjda och kan absolut tänka oss att använda oss av HusmanHagberg när vi ska sälja lägenheten i framtiden! Läs mer

Senaste försäljningarna

Erik Dahlbergsgatan