HusmanHagberg Helsingborg

HusmanHagberg Helsingborg

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till HusmanHagberg Helsingborg! Vi är din mäklare i Helsingborg, Ramlösa, Görarp, Pålstorp, Välluv, Påarp, Pålsjö, Dalhem, Väla och Bårslöv med omnejd. Våra erfarna mäklare välkomnar dig oavsett om du funderar på att sälja bostad, köpa bostad eller bara är nyfiken på vad din bostad är värd. Helsingborg som stad...

324 omdömen om HusmanHagberg Helsingborg

Sedan starten hos Reco 2021

Krister J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniella Karlsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
Ödåkra

Lyhörd,engagerad och charmerande 🤗

Svar från Daniella Karlsson

Ni är helt underbara människor Krister & Monica, tack för det otroligt fina omdömet! Det har varit så kul att få hjälpa er längs vägen trots att vägen inte varit spikrak från början till slut, MEN till slut ordnade allt sig och jag är så glad för er skull! :)

Tea N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniella Karlsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
Ramlösa

Daniella var mäklare under vårt första husköp. Hennes vänliga och professionella inställning gjorde hela processen enkel för oss. Daniella tog sig tid att förklara varje steg och svara på alla våra frågor, vilket gav oss en känsla av förtroende genom hela processen. Vi är glada att vi fick just Daniella som mäklare, och rekommenderar henne varmt.

Svar från Daniella Karlsson

Wow vilka fina ord Tea! Jag är så glad att ni är nöjda med mitt arbete och att ni känt er trygga genom hela processen, det värmer verkligen! :)

Khader S
Västergård

Väldigt väl arbetande person och kan verkligen sitt yrke så väl som sitt eget namn har redan rekommenderat honom 😊

Frida P
Ramlösa

Snabb service och såg till vårt bästa genom hela affären!

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för den fina feedbacken! Nu börjar det nya kapitlet 200 m bort, så roligt att jag fick vara en del av er resa, både i försäljning och köp! :)

Hanife M
Dalhem

En trevlig kille och väldigt duktig mäklare.

Jens H
Dalhem

Lätt att få kontakt med honom. Saklig, intresserad av sitt uppdrag.

Nils-Göran G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Bermont en del av HusmanHagberg Helsingborg

Seriös engagerad Struktuerad servisminded

Stina T
Sålde sitt hus med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Mariastaden

Vi blev mycket väl bemötta av Kevin som var väldigt inlyssnande och professionell! Kevin levde helt och hållet upp till våra förväntningar!

Orlando G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Kjellerup en del av HusmanHagberg Helsingborg
Husensjö

Marcus provided a great service! The property was sold over our requested price in one month time.

Thomas B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
Norra Hamnen

Professionell. Trevlig. Krånglar inte till det.

Staffan V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Kjellerup en del av HusmanHagberg Helsingborg
Husensjö

Jag är nöjd han hjälpte mig att hitta en bostad som passa mig.

Isa M
Dalhem

Intelligent framgångsrika, duktig mäklare.

Housam E
Eneborg

Mycket trevlig bemötande, lätt att ha kontakt med och snabb på att svara.

Helén L
Sålde sitt hus med hjälp av Daniella Karlsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
Tågarp

Snabb och effektiv. Trevlig och lätt att kommunicera med.

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för ditt fina omdöme Helén! Nu börjar ett nytt kapitel lite närme en del familjen!

Cristina D
Olympia

Veldig hyggelig megler, har svart kjapp på mine spørsmål og ordnet opp med kontrakt, visning og depositum betaling.

Nour K
Ödåkra

Snabb och smidig kommunikation med Edison. Vi är väldigt nöjda med vårt husköp!

Dragan R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Slottshöjden

Mycket lyhörd, saklig och kompetent mäklare, vi fick hjälp hela vägen till ett påskrivet kontrakt.

Ivar Daniel O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Bermont en del av HusmanHagberg Helsingborg
Olympia

Linus är en sympatisk person. Han har mycket framåt anda och ser möjligheter. Han har lyckats med att sälja ett objekt till önskat pris trots lågkonjunktur och höga de räntorna. Vi rekommenderar honom varmt!

Bo S
Centrum - Norr

Hon hade ett bra bemötande och var saklig.

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för ditt fina omdöme Bo! Lägenheten kommer bli kanon efter du satt din prägel på den!

Kerstin H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Gustavslund

Kunnig trevlig svarar på allt väldigt ambitiös

Johan L
Slottshöjden

Kevin är en mycket duktig, engagerad och förtroendeingivande mäklare. Jag är mycket nöjd med en bra affär

Julia B
Ramlösagården

Mycket bra mäklare, väldigt flexibel och otroligt snabb på återkoppling, har svar på alla ens tusen frågor. Rekommenderar starkt!

Ulrika A
Slottshöjden

Glatt och trevligt bemötande, återkopplar direkt, tillgänglig och påläst. Vårt köp gick snabbt och smidigt och vi ser fram emot att flytta in i en härlig bostad!

Ulrika A
Olympia

Vi är 100% nöjda med hjälp (och stöd) vid försäljning samt köp av ny bostad. Martin är trevlig, kunnig, positiv, engagerad, tillgänglig och gav oss precis den "push" framåt som vi behövde i vår process. Vi kan varmt rekommendera Martin!

Malte E
Eneborg

Grymt bra! Väldigt trevlig och kunnig mäklare, som har bra koll!

Jon B
Ramlösagården

Väldigt nöjd med Edison! Kunde svara på alla frågor och väldigt snabb och smidig affär.

Boro D
Husensjö

Jag tycker han är trevlig person och vår samarbete har varit positiv och jag önskar honom lycka till i hans arbete mvh Boro

Simon N
Husensjö

Mycket bra mäklare han är trevlig och engagerad i sitt arbete Han hjälpte mig med allting och kunde svara på alla frågor jag hade om lägenheten och föreningen mm… En mäklare man kan lita på som alltid svara snabbt och återkom med svar snabbt.

Kristina M
Teckomatorp

Daniella ha varit väldigt lätt att arbeta tillsammans med. Tålmodig, professionell, aktiv, ärlig och positiv. Mina varmaste rekommendationer. // Kristina Malmbjörk

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för det fina omdömet Kristina, vad glad jag blir! :)

Enisa H
Dalhem

En fantastiskt trevlig , ung och ambitiös person som utstrålar trygghet. Edison ledde oss igen köpet på ett kunnigt och tydligt sätt , han förklarade allt välformulerat och hjälpte oss igenom hela köpet vilket uppfyllde våra förväntningar. Rekommenderar starkt att ta kontakt med HusmanHagberg mäklarfirman och fråga efter Edison om ni vill ha den bästa servicen och bästa bemötandet.

Mirsad H
Dalhem

Proffsigt. Jag kände mig i trygga händer och det fanns mycket kunskap inom många olika områden såsom ekonomi och juridik. Han var mycket engagerad och la tid som behövdes. Jag rekommenderar honom och därmed HusmanHagberg.

Matilda W
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Kjellerup en del av HusmanHagberg Helsingborg
Husensjö

Marcus har verkligen varit en klippa genom hela processen. Han är proffsig, lyhörd och sprider härlig energi. Vi är supernöjda med Marcus som mäklare.

Lena C
Sålde sin stuga med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Filborna

En väldigt kompetent , trevlig och glad mäklare , som jag varmt rekommenderar. Han är lätt att få tag på och alltid positiv, även i svåra tider . Stefan är en mäklare du kan lita på !

Svar från Stefan Andersen

Tack Lena! Ja man får hoppas att man lärt sig lite efter 30 år i branschen :)

Jamal F
Rosengården

Hej Jag tycker Edison Kuci en av de doktiga meklare , Han är snäll och problem lösande om man som köpare har inte såmycket erfaranhet han är hjälpsam lycka till honom Tack Mvh

Laila B
Rydebäck

Han är effektiv och återkommer med besked och svar snabbt. Han löser alla frågor på ett smidigt sätt.

Jennie J
Fältabacken

Marcus är en effektiv och välorganiserad mäklare med stort fokus på leverans både för säljare och köpare. Ytterst kompetent med ett professionellt bemötande.

Banaz M
Rosengården

Hej Jag tycker att Edison Kuci en av de bästa mejlaren i branschen han är snäll och modig Vi tacka honom han är hjälpsam Tack Mvh

Svar från Edison Kuci

Stort tack för ert omdöme, jag önskar er lycka till med er nya bostad!

Joakim K
Husensjö

Marcus har vart kanon! Lätt att ha att göra med och snabb och väldigt tillgänglig kommunikation genom hela processen.

Elvis A
Pålsjö Hage

Kevin är en ödmjuk mäklare , hans bemötande från start till slut har varit super proffsigt! Kevin var alltid tillgänglig för att svara på frågor oavsett tid på dygnet. Han förklarade klart och tydligt marknaden idag och att det ibland kan ta längre tid att sälja i dagens marknad, men han arbetade strategiskt och smart, och tillslut så leverade han på varje punkt vi bestämde i kontraktet!

Kristijan C
Adolfsberg

När vi bestämde oss för att sälja vår bostadsrätt så intervjuade vi 5 stycken mäklare för att förhoppningsvis hitta den mäklaren som kändes rätt för oss. Av dem 5 så var Edison den som kändes bäst. Rätt inställning, ärlig, noga i sitt sätt att bedöma skick och möjligheter med vår bostadsrätt men framförallt ödmjukheten! Dem andra mäklarna lovade oss guld och gröna skogar, Edison berättade för oss hur det egentligen stod till. Vi sålde mitt i inflationen och vi är grymt nöjda att vi har valt Edison som vår mäklare. Edison...

Svar från Edison Kuci

Att få vara en del av eran bostadsresa har varit en fröjd. Jag tackar oändligt mycket för ert förtroende och önskar er lycka till med nya huset!

Lina S
Centrum - Norr

Supertrevlig mäklare som varit hjälpsam och snabb under hela processen! Vi är mycket nöjda med Marcus vid vårt bostadsköp!

Amanda N
Tågaborg

Vi är mycket nöjda med Daniella! Hon är engagerad, kunnig och snabb på att återkoppla. Dessutom väldigt trevlig och lätt att kommunicera med. Kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för det fina omdömet Amanda, det värmer lite extra! Känns helt fantastiskt att vi lyckades uppnå och möta era förväntningar i prisbilden! All lycka till nu med husdrömmen!

Krister J
Tågaborg

Påläst,lyssnande och välkomnande! Entusiastisk och inspirerande! Vi fick vår drömbostad!🤗

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack Krister och Monica för ert fina omdöme! Ni är fantastiska människor och vad roligt att jag varit en del i att ni fick er drömlägenhet! :)

Salam A
Adolfsberg

Mycket professionellt bemötande med öppenhet och ärlighet. Edison Kuci är en stjärna på att hjälpa barnfamiljer att hitta en perfekt bostadsrätt som passar alla i familjen!

Svar från Edison Kuci

Grattis till er nya lägenhet och ett stort tack för ert fina omdöme!

Abbas K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
Oceanhamnen

Glad och tillgänglig att få kontakt med.

Stuart C

Kanon mycket trevlig o super duktig. Super nöjd 💯

Karin N
Rosengården

Edison läste våra behov och uppfyllde våra förväntningar med råge. Vi kände oss väl omhändertagna i en för oss ny situation. Härligt att möta en person som verkligen kan sitt jobb.

Svar från Edison Kuci

Tack för ert omdöme och förtroende Karin och Christer!

Camilla W
Husensjö

Serviceinriktad, svar snabbt på frågor, intresserad, smidig.

Eva-lotte W
Centrum - Norr

Väldigt trevligt bemötande! Kunnighet och skicklig i sin roll Inkännande och lyssnade på både säljare och köpare. Personlig på ett trevligt sätt. Vi är mycket nöjda!

Max Ö
Mariastaden

Genuin och lyhörd i bemötandet. Snabba svar och bra information som mäklaren definitivt levde upp till. En riktig problemlösare som alltid finns tillgänglig och är påläst. Fick en god personlig relation och kan gladeligen rekommendera Kevin som mäklare!