HusmanHagberg Helsingborg

HusmanHagberg Helsingborg

Välkommen till HusmanHagberg Helsingborg!

Vi är din mäklare i Helsingborg, Ramlösa, Görarp, Pålstorp, Välluv, Påarp, Pålsjö, Dalhem, Väla och Bårslöv med omnejd. Våra erfarna mäklare välkomnar dig oavsett om du funderar på att sälja bostad, köpa bostad eller bara är nyfiken på vad din bostad är värd.

Helsingborg som stad är en pulserande stad med mycket historia och närhet till både Köpenhamn, Kastrup och kontinenten. Vi på HusmanHagberg Helsingborg erbjuder en unik helhetstjänst med kundbehovet och marknadsföring i fokus så tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor. Varmt välkommen!

Läs vad 60 kunder tycker om HusmanHagberg Helsingborg 2

• Bårslöv
    2021-10-18
    Trevligt bemötande, svar på alla frågor, hjälp utöver det som är standard för den tjänsten vi betalar för, trygg upplevelse av förfarandet.
    2021-10-17
    Sara är en mycket proffsig & driftig mäklare som verkligen bryr sig om både säljare och köpare. En mycket påläst mäklare som kunde svara på de flesta frågor redan vid visningen, de fåtalet frågor hon inte kunde svaret på tog hon genast reda på. Lätt att få tag på även sena kvällar vilket jag uppskattade med mina arbetstider :-)
    Jag rekommenderar verkligen henne till mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Elineberg
    2021-10-17
    Vill man ha en trygg, proffsig försäljning där man får bäst betalt. Då ska man välja Sara som sin mäklare som jag gjorde.
    • Bårslöv
    2021-10-15
    Sara är en fantastiskt engagerad och positiv person. Vi blev jättebra bemötta, hon lyssnade på vad vi sa och infriade våra förväntningar långt över vad vi trodde från början. Serviceminded och lätt att nå och få svar från vid frågor. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare!
    2021-10-15
    Hon fixade direkt så vi fick komma på kvällen 20.30, då vi inte kunde på visningen. Det tyckte jag var kanon att hon fixade! Man märkte hon var drivande, envis o kämpar för sina kunder vilket är en mkt bra egenskap! Många mäklare gör inte det lilla extra, men det gör verkligen sara! Det var tack vare hennes envishet, övertalning o sunt förnuft som gjorde att vi faktiskt fick huset på fältgatan 13. Kan varmt rekommendera henne!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-10-13
    Han var fantastiskt bra , kan inte vara bättre
    Säljare . Kan varmt rekommendera honom till hus försäljning . Enda minus ingen visky
    McH
    Göran Asplund
    • Miatorp
    2021-10-05
    Super trevligt och allt hjälpen man få av han är grymt
    Hjälpsam och tålamod
    Och har ett jättefint varm välkommen till visningen
    Och att man få ett lugnande känsla när vi var på visning
    • Miatorp
    2021-10-05
    Mycket bra bemötande. Tillmötesgående och kunnig. Mycket duktig.
    2021-10-04
    Utmärkt! Väldigt trevlig och hjälpsam och bra förtroende från både håll!
    2021-10-04
    Bra bemötande. Tydlig och pålitlig. En bra och okomplicerad bostadsaffär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-09-29
    Linus är på alla sätt lyhörd och tillmötesgående. Han är lätt att få tag på och diskutera med. Upplever Linus som en positiv och glad mäklare som gärna delar med sig utav sina kunskaper. Kunnig och snabb på att hitta lösningar. Bra på försäljning för båda parter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-09-26
    Supertrevlig och tillmötesgående. Otroligt duktig på sin grej, rekommenderas varmt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-09-24
    Tillgänglig och engagerad hela vägen till affär som i detta fallet tog lite längre tid.
    Positiv och lätt att kommunicera med.
  • DEJAN M
    skrev om Stephanie Eksell en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-09-17
    Verkligen engagerad och jätte trevlig 👍
  • AMÉLIJA E
    skrev om Stephanie Eksell en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-09-08
    En härlig och positiv mäklare som kämpar in i de sista. Hon gjorde det vi trodde var omöjligt vilket var att slå försäljningsrekord med vår lägenhet.
    Jag kan varmt rekommendera Stephanie!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stephanie Eksell en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-09-06
    Väldigt trevlig och engagerad, rekommenderas
    Tack Eva. Vad bra att ni är nöjda, vi ses på tillträdet i februari. Stephanie Eksell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stephanie Eksell en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-09-06
    Perfekt utfört arbete, perfekt kommunikation mellan säljare och mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-09-06
    Professionell, kunnig rak på sak,tydlig en person som vet vad han gör. För honom är kunden i centrum inte bara säljaren men även köparen.
    Kommer inte med tomma löfte bara för att få uppdraget till varje pris.
    Han säger sanningen oavset att det gör ont men som kund senare förstår att han hade rätt.
    Jag recomenderar till 100%.
    2021-08-24
    Otrolig lättsam och smidig mäklare, påläst och engagerad!
    2021-08-24
    Trevlig o lättsam mäklare som återkoppla ofta o snabbt. Mycket nöjda med Martin!
    2021-08-19
    Bästa mäklare som bi har träffat alltid tillgänglig.
    2021-08-07
    Från första stunden fick jag känslan av att Sara Engström var den rätta personen att ta hand om försäljningen av mitt hus. Jag upplevde henne som en mycket kunnig, seriös och engagerad mäklare med ett trevligt sätt att bemöta mig. Hon hade alltid tid för att besvara frågor. Jag är väldigt nöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-08-02
    Linus kändes trygg och kunnig i sitt bemötande. Försöker lösa situationen till det bästa. Rekommenderar gärna honom till andra.. Vi hoppas nu han kan lösa ett privat garage som var vår prioritering på Ättekulla. Med vänlig hälsning, Marie
    2021-08-01
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Linus Månsson som sålde vår bostadsrätt. Han är väldigt kunnig inom sitt område och han har ett professionellt bemötande. vi har känt ett stort förtroende och trygghet under hela vår process, han har alltid gett snabb feedback och haft många bra idéer kring försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Linus Månsson! ⭐️
  • sålde sin stuga med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Pålstorp
    2021-07-30
    Kanonbra bemötande. Positiv trevlig och effektiv.
    2021-07-27
    Trevligt bemötande. Presenterade huset väl och var bra under kontraktsskrivningen.
    • Vallåkra
    2021-07-26
    Mäklaren uppträdde enligt god affärssed
    2021-07-25
    Mycket trevlig mäklare. Lätt att få tag i och ordnade kontraktet på ett tryggt och bra sätt.
    2021-07-22
    Linus är en mycket engagerad mäklare, förklarar allt så man förstår vad som gäller. Hans engagemang gick verkligen hem hos oss. Förväntningarna vi hade var inte så stora men Linus motbevisade detta. Försäljningen gick snabbt och bra både för oss och köparna. Vi är mycket nöjda med allt och kommer rekommendera Linus som mäklare till vänner och bekanta .
    2021-07-08
    Martin är mycket trevlig o duktig mäklare.Sålde min lägenhet på ”kommande” innan den kom ut till försäljning.Jag kan varmt rekommendera Martin som mäklare.Eva på Husensjövägen.😊
    2021-07-05
    Sara bästa kvinnliga mäklare, trevlig, kunnigt, det räcker att säga att vi kommer att rekommendera Sara vidare till vänner och bekanta!!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-07-05
    Sara bemötte oss på ett vänligt och humant sätt. Inga frågor kändes dumma. Hon var mycket tillmötesgående och gjorde husaffären lätt för oss.
    2021-07-05
    mycket bra! Sara var/är proffsig i sitt bemötande av mig som säljare.
    2021-07-01
    Kompetent, positiv och ärlig. Kände mig trygg vid försäljningen av mitt hus.
    2021-06-30
    Martin har varit väldigt trevlig och proffsig.
    2021-06-28
    Mycket trevligt och professionellt bemötande!
    Väldigt tillmötesgående gällande hur vi ville försäljningen skulle fortlöpa, allt gick snabbt lätt och smidigt! Martin visar stort engagemang för oss som säljare vilket uppskattas mycket.
    Snabb återkoppling oavsett vardag eller helgdag!
    2021-06-28
    Svarar och agerar t.o.m på midsommar dagen ang. Hus intresse! Det visar stort engagemang!
    Affären blev klar dagen efter , mycket proffesionellt.
  • Berne Einar J
    2021-06-23
    Martin har ett lättsamt och trevligt uppträdande, men ändå mycket noga med allt i sitt arbete.

Förväntningarna överträffades.

12 poäng på en 10-skala!
    • Söder
    2021-06-22
    Vi är otroligt nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Martin är lyhörd, kunnig och väldigt proffsig! Vi kan varmt rekommendera Martin!
    2021-06-18
    Han var lugn och ingav förtroende. Vi kände oss inte stressade vid visningen utan kunde se oss om i lugn och ro.
    • Maria Park
    2021-06-14
    Sara er en meget dyktig, pliktoppfyllende, hardtarbeidende og ikke minst en veldig hyggelig megler som gjør alt for at både selger og kjøper skal være fornøyde med salg-/kjøpsprosessen fra start til slutt. Hun har fulgt opp hele veien og kan det hun holder på med. Anbefaler Sara på det varmeste!
    2021-05-29
    Trevlig i bemötandet och väldigt effektiv i sitt arbete! Supernöjda!
  • Mielinda T
    sålde sitt hus med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Vallåkra
    2021-05-27
    Vi har sålt vår villa utanför Helsingborg.
    Jag skickade Mail till Linus och inom 10 min hade han kontaktat oss vilket vi tyckte var mkt proffesionellt.
    Allt gick väldigt fort och vi har haft en bra kontakt med Linus hela vägen.
    Vi kan definitivt rekommendera, Husmanhagberg och Linus 😃
    • Bankogården
    2021-05-26
    Linus är en mäklare som sticker ut positivt från mängden med mycket energi, positivitet, professionell och håller dessutom vad han lovar och återkommer när han skall.
    • Rydebäck
    2021-05-25
    Vilket driv! Sara har hjälp oss både med att sälja & köpa hus på ett mycket bra sätt.
    Vi är supernöjda med såväl Saras engagemang och härliga & glada bemötande. Sara är ”alltid” tillgänglig & vi känner hon gjort det som förväntas av en mäklare plus det lilla extra, vilket har vara en enorm fördel för oss.
    Är dessutom påläst & har svar klart på ens frågor & funderingar.
    Ska vi använda oss av mäklare igen i framtiden kommer Sara vara det självklara valet!
    • Råå
    2021-05-20
    Martin har hjälpt oss sälja vår lägenhet, med snabba ryck så hade vi fotograferat och lagt ut till försäljning. Som kommande så lyckades Martin ändå snabbt hitta en köpare.
    Inget krångel och inga problem. Vi är mycket nöjda med Martin.
  • Debapriyo K
    2021-05-14
    I recently purchased a property for which Martin Sadowski was the broker. I had a wonderful experience with martin. He has been very helpful and is very prompt with his responses, helpful with his suggestions. He is a good listener and really patient in answering your queries.
    Last but not the least, he is available round the clock which I believe is crucial when you are looking for a new home. I strongly recommend Martin.
    2021-05-12
    I recently bought an apartment for which Martin was the broker. I had a wonderful experience, Martin was very patient and helpful and provided good suggestions and helpful answers.
    2021-05-06
    Efter att ha varit i kontakt med Sara Engström så kan jag med gott samvete rekommendera henne. Hon är en trygg person som sätter båda köpare och säljare i centrum.
    Jag har inte träffat någon annan mäklare som känns mer pålitlig och professionell än henne.
    2021-05-04
    Är nöjd med Linus gör ett bra jobb håller mig uppdaterad vad som händer bara gott att säga om honom 👍