HusmanHagberg Helsingborg

• köpte sitt hus med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • 180.0 m²
    • Fjärestad
    2021-04-12
    Hej, Jag hade endast kontakt med mäklaren via telefon/sms men jag träffade Linda Nguyen vid visning och kontraktskrivning och fick mycket bra intryck och bemötande av henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • 121.0 m²
    • Mörarp
    2021-03-16
    Han är väldigt framåt och trevlig person. Väldigt driven och duktig och kan sitt jobb riktigt bra.
    Han har väldigt bra koll på marknaden med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • 121.0 m²
    • Mörarp
    2021-03-16
    Köpt ett hus genom Linus och HusmanHagberg. Väldigt imponerad över Linus arbetssätt, effektivitet och bra bemötande. Hela processen gick otroligt fort, men han ingav hela tiden ett bra intryck och vi är supernöjda över den service vi fått hittills och känner att vi kommer fortsatt få tills vi får tillträde till vårt nya hus.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-02-19
    Köpt ett 1-planshus och fick ett proffsigt, trevligt bemötande.
    Sara är sakkunnig och gjorde hela processen från början till slut på ett professionellt sätt.
    Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-02-19
    Har köpt en villa av Sara. Bemötandet har varit väldigt trevligt och man har känt sig välkommen med vilken fråga som helst. Jag tycker Sara har levt upp till alla mina förväntningar och mer än så. Jag skulle gärna både köpa och ha Sara att sälja min bostad i framtiden och jag kan varmt rekommendera henne till andra.
  • Caroline R
    sålde sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-02-17
    Vi har sålt en villa i Gantofta utanför Helsingborg.
    Sara har under hela processen mött oss på ett professionellt sätt, alla våra frågor blev besvarade direkt.
    Sara har levt upp till alla våra förväntningar och mer därtill!
    Vi har känt oss trygga genom hela processen och rekommenderar verkligen Sara som mäklare till alla som går i köp- eller säljtankar!
    Tack för era fina ord. Så glad att ni är nöjda! Sara Engström