HusmanHagberg Helsingborg

Välkommen till HusmanHagberg Helsingborg!

Vi är din mäklare i Helsingborg, Ramlösa, Görarp, Pålstorp, Välluv, Påarp, Pålsjö, Dalhem, Väla och Bårslöv med omnejd. Våra erfarna mäklare välkomnar dig oavsett om du funderar på att sälja bostad, köpa bostad eller bara är nyfiken på vad din bostad är värd.

Helsingborg som stad är en pulserande stad med mycket historia och närhet till både Köpenhamn, Kastrup och kontinenten. Vi på HusmanHagberg Helsingborg erbjuder en unik helhetstjänst med kundbehovet och marknadsföring i fokus så tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor. Varmt välkommen!

Läs vad 132 kunder tycker om HusmanHagberg Helsingborg 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Landskrona
    2022-11-29 Verifierad kund
    Bra professionellt och ledigt bemötande, smidig och vettig.
    Tack Niklas!
    Och grattis till ert nya boende.

Alltid lika kul med smidiga affärer och nöjda parter.
    Stefan Andersen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2022-11-23 Verifierad kund
    Linus är kunnig och seriös och ger ett gott intryck.
    Han har på alla sätt varit behjälplig kring mitt köp av lägenheten.
    Stort tack! Vill även nämna vilken cool hemsida du har och med ytterst med fina tavlor! Linus Månsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Klippan
    2022-11-22 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig för sin kund med ett toppen bemötande!
    Fått stöd och hjälp med allt vad försäljningen av min bostad innebär, rekommenderar varmt Johanna på HusmanHagberg.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2022-11-09 Verifierad kund
    Hade en fantastisk upplevelse med Kevin när vi sålde vår lägenhet. Väldigt trevlig, ödmjuk och enkel att ha att göra med. Levde helt upp till förväntningarna och lyckades även få sålt bostaden till högre pris än utgångspris. Tacksam! Kan varmt rekommendera Kevin som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2022-11-09 Verifierad kund
    Kevin är en trevlig mäklaren. Blev bemött väldigt bra. Snabba svar.
  • Peter B
    2022-11-03 Verifierad kund
    Korrekt, kunnig, noggrann, han har helt levt upp till mina förväntningar.
    • Laröd
    2022-11-01 Verifierad kund
    Jag tyckte jag gick fort och när kontraktet var skrivet så framkom det frågor hos köparna som vi skulle lösa och hjälp till med. Hade uppskattat om det gjordes innan.
    2022-10-24 Verifierad kund
    Han är bra mäklare duktigt och veldig tidligt.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Blev bra bemött. Blev uppringd samma dag som jag la intresseanmälan på kommande lägenheten där jag ville boka in en förhandsvisning.
    Tyckte allting kändes bra och smidigt och att mäklaren stod på båda sidorna och lyssnade på båda. Hade svar på alla mina frågor och var väldigt tillmötesgående med att skicka uppgifter till min bank.
  • Peter B
    • Västra Berga
    2022-10-09 Verifierad kund
    Toppen, Kevin var noggrann och följde upp alla frågor vi hade.
  • Tiziana C
    • Västra Berga
    2022-09-30 Verifierad kund
    Min upplevelse av mötet med Kevin är att han är seriös lyhörd öppen positiv och jag kände verkligen förtroende för honom.
    Han levde verkligen upp till mina förväntningar, eller rättare sagt bättre! Eftersom jag hade träffat några mäklare tidigare så kan jag bedöma att Kevin skilde sig på ett annorlunda sätt som jag uppskattade mycket. Verkligen nöjd , och vid nya köp eller försäljning så kontaktar jag gärna Kevin igen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Lerberget
    2022-09-29 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, proffsig och väldigt trevlig.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande . Allt gick smidigt och jag är nöjd över hela processen. Vi kan starkt rekommendera Kevin till andra som ska sälja eller köpa ett boende.
    Tack för omdömet Pakin, härligt att ni är nöjda! Kevin Rosenqvist
    2022-09-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig, vet vad han gör.
    Snabbt och smidigt att sälja bostaden.
    Oerhört tacksam för ditt omdöme Jonas, hoppas flytten har gått bra! Kevin Rosenqvist
    2022-09-07 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, seriös och ger alltid snabba svar. Bra service!

Förväntningarna var bra med tanke på att marknaden är som den är nu!
    Stort tack för ett gott samarbete Linus! Kevin Rosenqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Västergård
    2022-09-04 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Mänsklig och trevlig. Man märker att Stefan har bra kunskaper inom mäklar branschen.
    Tack Annika!
    Ja affären blev ju bra och smidig samt alla parter blev nöjda, precis som det skall vara.
    // Nöjd mäklare
  • Fredrik S
    2022-09-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Lyhörd och alert mäklare. :)
    Tack för de fina orden Fredrik!

Kevin Rosenqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2022-08-06 Verifierad kund
    Från första mötet med Linus har jag känt entt väldigt fint förhållningssätt till uppdrag och bemötande. Han är trygg och professionelli sitt uppdrag.
    Varför vi uppmärksammade Linus från början var hur han på ett positivt sätt beskrivit området där bostaden ligger.
    Rent praktiskt i genomförandet av marknadsföring och försäljnkng har Linus lyssnat in bra. Svarat relevant snabbt på frågor som uppstod. Vi skulle absolut rekommendera Linus Månsson som mäklare.
    Tack för det fina omdömet! Hoppas du kommer trivs bra redan nu i ditt nya hem! Linus Månsson
    2022-08-04 Verifierad kund
    Ett stort tack till bästa mäklaren! Du är så duktig, Linus!
    Tack så mycket! Hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten! Underbart att du kunde flytta så pass nära dina vänner i området! Linus Månsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Slottshöjden
    2022-08-03 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Helt ok

Har myckrt god kontakt
    Tack för ditt omdöme Kjell. Hoppas att ni kommer att trivas i Bålsta! Martin Sadowski
    • Gustavslund
    2022-06-20 Verifierad kund
    Lätt och trevlig att ha att göra med! Flexibel, lyhörd och tydlig.
    Tack och detsamma till er! Härligt att vi kunde hjälpa till att förmedla både ert befintliga boende och er nya drömbostad! Martin Sadowski
    • Ringstorp
    2022-06-17 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och tillgänglig.
    Tacksam för ditt omdöme Simon!

• köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Helsingborg
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och tydlig i kommunikationen. Lugn och tar sig tid för kunden.
    • Ringstorp
    2022-06-13 Verifierad kund
    Kevin är en trevlig, proffsig kille. Bra återkoppling samt lätt att prata med! Kändes som att han la ner tid och energi för att det skulle bli så bra som möjligt!
    Det glädjer mig att ni hade en positiv upplevelse, hoppas ni trivs i huset!

• Ulf Peter J
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Helsingborg
    2022-06-11 Verifierad kund
    Bra bemötande och lätt att komma i kontakt med.
    Han lyssnade på våra önskemål och såg till att vi fick köpa huset vi längat efter.
    Till slut blev huset ert och jag är övertygad om att ni kommer att trivas fint i er nya bostad!
    Tack för omdömet och All lycka till!
    2022-06-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Lätt att få och hålla kontakt med.
    Har gjort allt för att det ska bli en smidig affär för alla inblandade parter.
    Det glädjer mig att du fått en positiv upplevelse av mig och jag tackar för ett fint samarbete.
    All lycka till med din nya bostad!
    2022-06-09 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt & trevligt bemötande! Försäljningen av bostaden gick smidigt redan från start. Kevin är en otroligt engagerad och duktig mäklare som vi gärna anlitar igen!
    Stort tack för det fina omdömet! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!

• Filip J
    • Eneborg
    2022-06-08 Verifierad kund
    Väldigt professionell och kunnig mäklare. Bra bemötande redan vid värdering och full koll på värdehöjande förändringar.

Försäljningen gick snabbare än förväntat och jag är extremt nöjd med försäljningspriset.

Rekommenderar varmt Martin till alla som vill sälja och göra en riktigt bra affär!
    Stort tack för ditt fina omdöme Filip! Det glädjer mig att höra att du är nöjd med försäljningen. Lycka till i ditt nya boende! Martin Sadowski
    2022-06-08 Verifierad kund
    Allt var bra och Smidigt rekommendera er jättemycket
    Hej Johnny,

Tack för det fina omdömet. Stort lycka till med nya jobbet!
    Kevin Rosenqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Adolfsberg
    2022-05-14 Verifierad kund
    Rekommenderar stark... Han är väldigt trevligt, duktig och kunnig person.
    Vi tackar honom väldigt mycket.
    Tack för ditt fina omdöme Faheem! Hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet. Martin Sadowski
    • Raus Vång
    2022-05-13 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och snabb. Dessutom hjälpsam.
    Tack Gunilla! Er nya lägenhet i Viken verkar vara en riktig pärla! Martin Sadowski
    • Adolfsberg
    2022-05-10 Verifierad kund
    Saklig och ärligt mäklare som är realistiskt och gör ett bra jobb .
    Tack Miodrag!
    Ja det gick väldigt smidigt, tror att vi även slog rekord gällande högsta kvadratmeterpris i föreningen.

Lycka till med Ert nya boende.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Helsingborg
    • Ödåkra
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mycket fint bemötande och bra kommunikation. Vi hade en bergochdalbana med köpet :) men genom den hade vi en bra kontakt och Sara är väldigt hjälpsam i allt. Kan starkt rekommendera henne.
    • Döshult
    2022-04-29 Verifierad kund
    Martin var en professionell länk mellan oss köpare och säljarna.
    Tack för dina fina ord och stort lycka till med renoveringen! Martin Sadowski
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Helsingborg
    • Ödåkra
    2022-04-29 Verifierad kund
    Sara är en fantastiskt hjälpsam och tillgänglig mäklare som i alla lägen gör sitt yttersta. Något som jag ofta märker bland andra mäklare är att de ofta ger service till säljaren men missar köparen, detta var viktigt för oss att köparen skulle vara lika prioriterad. Sara ser till att livets kanske viktigaste affär blir lyckad för båda parter och är lika tillgänglig för dig som säljare som för köparen vilket ofta leder till en bättre affär. Jag ger mina och min sambos värnandet rekommendationer efter andra försäljningen med hjälp av Sara som mäklare.
    Tack så mkt! Det värmer Frida :-)
    Hoppas att ni kommer trivas på ert nya ställe och hälsa Sebbe så mkt!
    Vi får se om det blir ett generationsboende med föräldrarna eller något eget!!!
    HusmanHagberg Helsingborg
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Döshult
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevlig och behandlar både köpare och säljare på ett mycket proffsigt sätt.
    Skulle gärna anlita Martin Sadowski igen.
    Vi ger honom våra bästa rekommendationer.
    Tack för ert fina omdöme! Nu återstår bara att hitta drömlyan åt er :) Martin Sadowski
    • Sofieberg
    2022-04-28 Verifierad kund
    En noggrann hjälpsam mäklare som lyssnar och en väl samtidigt så är det en ärlig mäklare som säger som det är och det uppskattas av mig som säljare.
    Bra mäklare.
    Tack så mkt, hoppas att du finner ett annat boende nu och att allt går smidigt för dig och at barnen kommer tillrätta i ert nya "hem"

//Sara
  • BEKIR Ö
    skrev om Stephanie Eksell en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2022-04-26 Spontant omdöme
    Hon är jätte duktig en mäklaren . Hon jobbar så fort och klarar direkt :)
  • skrev om Stephanie Eksell en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2022-04-25 Spontant omdöme
    Enormt tålig, duktig att förklara och riktigt skolat mäklare som erbjöd stöd och hade ett underbart bemötande
    • Söders Höjder
    2022-04-25 Verifierad kund
    Bra bemött. Kunde uppfattas lite väl hetsig och att affären skulle gå snabbt. Skulle vara önskvärt med 2 större visningar än att han hörde av sig med kort varsel om bokade in nästan en varannan dag under en period.
    Hej Jennifer och tack för ditt omdöme.
    Självklart hade det varit önskvärt både för din och för min del om vi hade kunnat samla samtliga spekulanter vid samma visning. Dessvärre så funkar det inte alltid då kunder har olika önskemål om visningstider/dagar och självklart vill jag visa upp din bostad för maximalt antal deltagare för att vi på så vis ska kunna få maximalt betalt. I detta fall så ville spekulanten även ha svar innan helgen för veta om budet godtogs och detta förmedlade jag vidare till er. Men det slutade i allafall med ett bra slutpris. :) Lycka till med ert nya boende!
    2022-04-04 Verifierad kund
    Sara är en toppenmäklare med en härlig attityd där allt går att lösa. Vi förberedde vårt hus till försäljning långt innan vi hittade ett nytt boende och kunde lägga ut vårt hus till försäljning. Under hela processen var Sara tålmodig och väldigt hjälpsam. Sara var alltid lätt att nå och hon svarade professionellt på alla våra frågor. Kan varmt rekommendera Sara.
    Tack så mycket 🙏🏼🙋🏼‍♀️
    Jag hoppas ni kommer trivas vid havet och så glad att ni äntligen får ert drömboende!
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Helsingborg
    2022-03-23 Verifierad kund
    Sara är en mycket professionell, serviceminded och effektiv mäklare. Dessutom är hon mycket trevlig att ha att göra med.
    Tack så mycket. Detsamma till er :-) HusmanHagberg Helsingborg
  • köpte sitt hus med hjälp av Stephanie Eksell en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Brohult
    2022-03-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande,engagerad,tålmodig,bra på att förklara för äldre,tydlig,bra på att återkoppla.Jag kan varmt rekommendera Stephanie
    • Påarp
    2022-03-14 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som ordnade en smidig affär
    Tack! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hem! Linus Månsson
  • Ahmad T
    • Ragnvalla
    2022-03-14 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och snäll,tack så hemskt mycket till Martin,jag kommer rekommendera han starkt till alla vänner.
    Tack för ditt omdöme Ahmad! Härligt att du är nöjd med lägenheten och skönt för dig att du nu får kortare restid till jobbet. :) Martin Sadowski
    • Rosengården
    2022-03-10 Verifierad kund
    Det var jättesvårt att minska priset, det betyder att han är en bra säljare. Jätteduktig!
    Tack! Så kul att du köpte lägenheten! Lycka till med utbyggnaden av köket. Linus Månsson
    • Påarp
    2022-02-25 Verifierad kund
    Bemötandet var mycket proffsigt. Kändes äkta och förtroendeingivande. Informerade noga. Allt översteg våra förväntningar. Rekommenderar gärna Husman Hagberg och Linus Månsson om någon vi känner går i säljtankar. Så här långt är vi mycket nöjda.
    Så kul att höra! Lycka till med renoveringen i nya lägenheten! Linus Månsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Mörarp
    2022-02-20 Verifierad kund
    Linus var fort på att återkomma efter interesse sign-up, dette gjorde till jag fick köpa hus så fort!
    • Mörarp
    2022-02-18 Verifierad kund
    Fick huset sålt till begärt pris på mindre än 24 timmar så...svårt att se hur det skulle kunna bli bättre.

Jag tycker Linus ger ett seriöst och sansat intryck. Han kan ju helt klart den lokala marknaden och han fanna alltid tillgänglig.

Kan helt klart rekommendera honom utifrån min uppevelse.

Jon Håkansson, Mörarp
    2021-12-19 Verifierad kund
    Ett stort tack till bästa mäklaren! Lyhörd, engagerad med gediget kunnande tillsammans med den där extra förmågan att skapa en varm och äkta atmosfär för både köpare och säljare. Linus tänkte på allt i både stort och smått och det gjorde vår husförsäljning till en trygg och säker upplevelse! Han rekommenderas varmt!