Kevin Rosenqvist

Kevin Rosenqvist

Kevin Rosenqvist är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Kevin Rosenqvist har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Kevin Rosenqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.8. Kevin Rosenqvist har haft 34 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

85 omdömen om Kevin Rosenqvist

Carina F
Sålde sitt hus med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Ramlösa

Kände oss trygga redan från början. Kevin hörde ofta av sig med information om läget, vilket vi uppskattat mycket. Vid våra funderingar så har vi snabbt fått bra hjälp. Trevlig och kunnig.

Anna B
Köpte sitt hus med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Ramlösa

Trevligt bemötande och bra service. Lättillgänglig

Kenneth J
Gantofta

Han gjorde ett bra jobb och gav ett förtroendefullt intryck

Sara N
Gantofta

Till en början vääääldigt seg på att svara. Kändes sådär när jag som kund försökte få kontakt, sen när vi började visa intresse skedde kontakten snabbt och smidigt. Han är trevlig och bemötande. Jag känner att jag kan höra av mig till honom och han hjälper mig med frågor och funderingar. Tar kontakt med säljarna om så behövs och fungerar bra som mellanhand.

Fredrik A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Slottshöjden

Kevin är mycket kompetent och lätt att samarbeta med. Vi kände oss i trygga händer under hela processen, med en tät dialog och proaktivt stöd från start till mål.

Kassandra B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Slottshöjden

Trevlig, kunnig och lättillgänglig. Det man önskar och förväntar sig av sin mäklare.

Kenneth J
Ringstorp

Vi blev mycket väl bemötta Hade förväntningar om en hyfsat snabb försäljning Och i dagsläget lever Kevin upp till förväntningarna Som vår mäklare är vi nöjda med vår mäklare i detta läget

Eva L
Eneborg

Positiv,snabb.gör sitt jobb bra

Milos B
Västra Berga

Kevin har hela tiden varit bemötande, positiv, kunnig. Hade svar på alla frågor och de få tillfälle han inte kunde svara direkt fick vi svår några timmar senare. Vi hoppades att han hade mycket information om bostaden och föreningen vilken han absolut hade och varit väldigt hjälpsam hela vägen, nu även med att få in oss i föreningen. Det är första gången vi köper en bostad så vi vet inte riktigt om eventuella normer, men tyckte det gick smidigt och framförallt snabbt. Vi rekommenderar stark Kevin.

Svar från Kevin Rosenqvist

Tusen tack för det fina omdömet! Helt säker på att ni kommer trivas i ert nya hem!

Göran A
Fleninge

Vi har fått ett bra bemötande av honom han jobbade på bra men ett tag fick vi lite dålig feedback men efter ett samtal har allt fungerat bra

Svar från Kevin Rosenqvist

Tacksam för ert omdöme och ett gott samarbete!