Kevin Rosenqvist

Kevin Rosenqvist

Kevin Rosenqvist är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Kevin Rosenqvist har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Kevin Rosenqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.8. Kevin Rosenqvist har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

69 omdömen om Kevin Rosenqvist

Stina T
Sålde sitt hus med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Mariastaden

Vi blev mycket väl bemötta av Kevin som var väldigt inlyssnande och professionell! Kevin levde helt och hållet upp till våra förväntningar!

Dragan R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Slottshöjden

Mycket lyhörd, saklig och kompetent mäklare, vi fick hjälp hela vägen till ett påskrivet kontrakt.

Kerstin H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Gustavslund

Kunnig trevlig svarar på allt väldigt ambitiös

Johan L
Slottshöjden

Kevin är en mycket duktig, engagerad och förtroendeingivande mäklare. Jag är mycket nöjd med en bra affär

Ulrika A
Slottshöjden

Glatt och trevligt bemötande, återkopplar direkt, tillgänglig och påläst. Vårt köp gick snabbt och smidigt och vi ser fram emot att flytta in i en härlig bostad!

Malte E
Eneborg

Grymt bra! Väldigt trevlig och kunnig mäklare, som har bra koll!

Elvis A
Pålsjö Hage

Kevin är en ödmjuk mäklare , hans bemötande från start till slut har varit super proffsigt! Kevin var alltid tillgänglig för att svara på frågor oavsett tid på dygnet. Han förklarade klart och tydligt marknaden idag och att det ibland kan ta längre tid att sälja i dagens marknad, men han arbetade strategiskt och smart, och tillslut så leverade han på varje punkt vi bestämde i kontraktet!

Max Ö
Mariastaden

Genuin och lyhörd i bemötandet. Snabba svar och bra information som mäklaren definitivt levde upp till. En riktig problemlösare som alltid finns tillgänglig och är påläst. Fick en god personlig relation och kan gladeligen rekommendera Kevin som mäklare!

Mallikarjuna S
Fredriksdal

I would like to commend Kevin on His prompt responses and accessibility. His timely communication has been crucial in addressing our concerns and keeping us informed throughout the process. It has certainly contributed to a positive experience on our end. Moreover, we value the depth of knowledge he've demonstrated in our discussions. We would like to emphasize that we are overall satisfied with the service provided. His commitment to ensuring a smooth and transparent experience is commendable and we look forward to continuing our professional relationship.

Dejan L
Fredriksdal