Daniella Karlsson

Daniella Karlsson

Daniella Karlsson är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Daniella Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Daniella Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniella Karlsson har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

31 omdömen om Daniella Karlsson

Staffan L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniella Karlsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
Västergård

Mycket trevlig och pålitlig snabb med alla svar man vill ha. Kan inte nog berömma en så trevlig och duktig Daniella MVH Staffan och Siv

Anne-Britt O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniella Karlsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
Västergård

Väldigt bra och trevligt bemötande. Daniella levde upp till alla mina förväntningar och lite till. Fick alltid snabbt svar vid kontakt. Kände mig trygg, lyssnad på och hon var alltid väl förberedd inför mötena. Förklarade allt på ett proffesionellt sätt. Hon gjorde verkligen allt för att min försäljning skulle bli genomförd på det allra bästa sättet för mig. Kändes så tryggt att hon tog hand om allt och alla kontakter som behövdes för försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Daniella om man ska köpa/sälja sin bostad.

Krister J
Ödåkra

Lyhörd,engagerad och charmerande 🤗

Svar från Daniella Karlsson

Ni är helt underbara människor Krister & Monica, tack för det otroligt fina omdömet! Det har varit så kul att få hjälpa er längs vägen trots att vägen inte varit spikrak från början till slut, MEN till slut ordnade allt sig och jag är så glad för er skull! :)

Tea N
Ramlösa

Daniella var mäklare under vårt första husköp. Hennes vänliga och professionella inställning gjorde hela processen enkel för oss. Daniella tog sig tid att förklara varje steg och svara på alla våra frågor, vilket gav oss en känsla av förtroende genom hela processen. Vi är glada att vi fick just Daniella som mäklare, och rekommenderar henne varmt.

Svar från Daniella Karlsson

Wow vilka fina ord Tea! Jag är så glad att ni är nöjda med mitt arbete och att ni känt er trygga genom hela processen, det värmer verkligen! :)

Frida P
Ramlösa

Snabb service och såg till vårt bästa genom hela affären!

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för den fina feedbacken! Nu börjar det nya kapitlet 200 m bort, så roligt att jag fick vara en del av er resa, både i försäljning och köp! :)

Helén L
Sålde sitt hus med hjälp av Daniella Karlsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
Tågarp

Snabb och effektiv. Trevlig och lätt att kommunicera med.

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för ditt fina omdöme Helén! Nu börjar ett nytt kapitel lite närme en del familjen!

Bo S
Centrum - Norr

Hon hade ett bra bemötande och var saklig.

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för ditt fina omdöme Bo! Lägenheten kommer bli kanon efter du satt din prägel på den!

Kristina M
Teckomatorp

Daniella ha varit väldigt lätt att arbeta tillsammans med. Tålmodig, professionell, aktiv, ärlig och positiv. Mina varmaste rekommendationer. // Kristina Malmbjörk

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för det fina omdömet Kristina, vad glad jag blir! :)

Amanda N
Tågaborg

Vi är mycket nöjda med Daniella! Hon är engagerad, kunnig och snabb på att återkoppla. Dessutom väldigt trevlig och lätt att kommunicera med. Kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för det fina omdömet Amanda, det värmer lite extra! Känns helt fantastiskt att vi lyckades uppnå och möta era förväntningar i prisbilden! All lycka till nu med husdrömmen!

Krister J
Tågaborg

Påläst,lyssnande och välkomnande! Entusiastisk och inspirerande! Vi fick vår drömbostad!🤗

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack Krister och Monica för ert fina omdöme! Ni är fantastiska människor och vad roligt att jag varit en del i att ni fick er drömlägenhet! :)