Daniella Karlsson

Daniella Karlsson

Daniella Karlsson är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Daniella Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Daniella Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniella Karlsson har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2023-08

14 omdömen om Daniella Karlsson

Sedan starten hos Reco 2023
Esmat M
Sålde sitt hus med hjälp av Daniella Karlsson en del av HusmanHagberg Helsingborg

Trevlig och duktig och väldigt proffsigt på detta . Hjälpsam .Önskar all lycka till henne 🌹

Svar från Daniella Karlsson

Vilket fint omdömde Esmat, stort tack! Nu väntar ett nytt kapitel för dig och familjen, all lycka till er!

Khalid A

Väldigt duktig och flitig , tillmötesgående och flexibel. Rekommenderar henne väldigt starkt 👏👌

Stort, stort tack för ditt fina omdöme Khalid! 😊

Anett A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniella Karlsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
Västra Berga

Är mycket nöjd med Daniella! Hon är lätt att få tag i, flexibel, bra på att återkoppla och oerhört kunnig.

Nima S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniella Karlsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
Västra Berga

Hon är hjälpsam och göra rekommendera Jag är jättenöjd

Svar från Daniella Karlsson

Tack för ditt fina omdöme Nima! Önskar dig all lycka i nya lägenheten, den kommer passa dig perfekt! :)

Irene N
Västra Berga

Är mycket nöjd med Daniella, lyhörd, lugn, tydlig, lätt att få tag i, och snabb återkoppling. Mycket nöjd när vi skrev under kontraktet, tog god tid på sig så alla förstod papperna! Kan verkligen rekommendera henne!

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för det fina omdömet Irene, vad glad jag blir! :)

Inga Gudrun B
Gustavslund

Jag är så nöjd att vi anlitade Daniella för att sälja mitt hus. Daniella är alltid trevlig, ytterst effektiv och snabb med att återkoppla. Jag kan verkligen rekommendera Daniella Karlsson. Mvh Inga Bäckström

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för det fina omdömet, det värmer i hjärtat!

Lars M
Köpte sitt hus med hjälp av Daniella Karlsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
Gustavslund

Daniella är väldigt ödmjuk och på läst om objektet. Köpet av fastigheten gick smidigt och jag är mycket nöjd med Daniella. Ingen annan mäklare har ringt upp mig innan visningen och undrat om jag hade några frågor.

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för ditt fina omdöme Lars! Dina ord uppskattas väldigt mycket!

Carola Ann-Margreth W

Daniellas engagemang i försäljningen av mitt hus var långt över min förväntan. Hon är kunnig, förtroendeingivande, tydlig i sin kommunikation och inlyssnande. Jag kan varmt rekommendera henne.

Svar från Daniella Karlsson

Stort stort tack för ditt fina omdöme Carola, dina ord uppskattas så mycket!

Emma-Helena L
Elineberg

Bra från första till sista mötet, skötte ägaren snyggt och med mkt hjärta. Rekommenderar!!

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för ditt fina omdöme Emma!

Anna Elzbieta K
Ättekulla

jag tycker att allt gick bra Daniella är kompetent,kan sitt arbete väldigt bra. jag är mycket nöjd.

Svar från Daniella Karlsson

Stort tack för ditt fina omdöme Anna!