Martin Sadowski

Martin Sadowski

Martin Sadowski är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Martin Sadowski har varit registrerad mäklare sedan 2016-03. Martin Sadowski har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 5.0. Martin Sadowski har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

50 omdömen om Martin Sadowski

Sedan starten hos Reco 2021
Thomas B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
Norra Hamnen

Professionell. Trevlig. Krånglar inte till det.

Ulrika A
Olympia

Vi är 100% nöjda med hjälp (och stöd) vid försäljning samt köp av ny bostad. Martin är trevlig, kunnig, positiv, engagerad, tillgänglig och gav oss precis den "push" framåt som vi behövde i vår process. Vi kan varmt rekommendera Martin!

Abbas K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
Oceanhamnen

Glad och tillgänglig att få kontakt med.

Marita B
Råå

Trygg, smidig, positiv och snabb på att återkoppla.

Caroline W
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
Högasten

Väldigt trevligt bemötande och god service

Maija P
Råå

ytterst kunnig och trevlig mäklare, bra kontakt och alltid väl bemött. rekommenderas varmt.

Marie Ingela B
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
Högasten

En mycket bra mäklare som har varit engagerad och till hands hela tiden. Han har alltid svarat i telefon eller återkommit snabbt. Jag har hela tiden haft intrycket av att han arbetar aktivt och effektivt flr att få mitt hus sålt så fort som möjligt och till så bra pris som möjligt.

Carl-Johan L
Norra Hamnen

Martin har en låg profil men levererar mer. Han har varit oerhört snabb på att svar på alla frågor. Ett lugn och trevligt sätt. Han ger en trygghet i en av de största affärerna de flesta personer gör privat. Hans bedömningar och råd har varit välgrundade och jag har litat på dem. Jag kan varmt rekommendera Martin som mäklare.

Maria S
Husensjö

Martin är lyhörd, lätt att ha kontakt med och snabb att lösa saker.

Alexander W
Norr Helsingborg

Bra och flexibel mäklare som är tillgänglig i princip närsom i veckan 👍

Svar från Martin Sadowski

Tack för ett bra samarbete Alexander och stort lycka till i ditt nästa boende!