Stefan Andersen

Stefan Andersen

Stefan Andersen är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Stefan Andersen har varit registrerad mäklare sedan 1996-08. Stefan Andersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.7. Stefan Andersen har haft 20 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

21 omdömen om Stefan Andersen

Jolanta S
Köpte sin stuga med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Filborna

Positiv upplevelse. Snabb och jättebra service. Gott proffesionellt bemötande.

Marie B
Sålde sin stuga med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Filborna

Stefan har ett trevligt bemötande , lyssnar in vad kunden säger . Han är tillgänglig och anpassar sig till när köparna kan titta vilket inte är helt givet idag då många mäklare vill visa objekt på kontorstid . Ger inte upp om det inte blir napp direkt utan fortsätter med samma entusiasm . Vi är väldigt nöjda med Stefan

Anette L
Ättekulla

Ringer alltid tillbaks snabbt eller svara på på Mail snabbt Fixar till ändringar snabbt Trevlig lyhörd

Hans-Göran S
Mariastaden

En mycket duktig och trevlig mäklare. Vi fick god kontakt och han hjälpte mig inte bara med försäljningen av min koloni utan även med annat privat. Punktlig och hjälpsam. Ordning och reda och ett trevligt sätt.

Ivar H
Mariastaden

Proffsigt och kunnig kan rekommendera honom till andra

Lena C
Filborna

En väldigt kompetent , trevlig och glad mäklare , som jag varmt rekommenderar. Han är lätt att få tag på och alltid positiv, även i svåra tider . Stefan är en mäklare du kan lita på !

Svar från Stefan Andersen

Tack Lena! Ja man får hoppas att man lärt sig lite efter 30 år i branschen :)

Margaretha S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Wilson Park

Trevlig, kunnig, alltid tillgänglig. Rekommenderas varmt.

Louise L
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Billesholm

Inga tidigare erfarenheter av Stefan men det jag och min man har haft med Stefan så är han en Glad Kontaktbar Trevlig Godhjärtad Hade jag var chef över Stefan så skulle jag ge honom en extra semesterveckan och hela byrån god frukost dagligen 🌼🌸. Hälsa honom från Louise från billesholm

Ahmed A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Rosengården

Han är professionellt med bra bemötande

Jeton R
Rosengården

Snabb på att svara och levererar fet han lovar.