Stefan Andersen är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Stefan Andersen har varit registrerad mäklare sedan 1996-08. Stefan Andersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 4.0. Stefan Andersen har haft 2 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-02 - 2022-04

Läs vad 2 Läs vad Stefan Andersen

• sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Adolfsberg
    2022-05-10 Verifierad kund
    Saklig och ärligt mäklare som är realistiskt och gör ett bra jobb .
    Tack Miodrag!
    Ja det gick väldigt smidigt, tror att vi även slog rekord gällande högsta kvadratmeterpris i föreningen.

Lycka till med Ert nya boende.
    • Söders Höjder
    2022-04-25 Verifierad kund
    Bra bemött. Kunde uppfattas lite väl hetsig och att affären skulle gå snabbt. Skulle vara önskvärt med 2 större visningar än att han hörde av sig med kort varsel om bokade in nästan en varannan dag under en period.
    Hej Jennifer och tack för ditt omdöme.
    Självklart hade det varit önskvärt både för din och för min del om vi hade kunnat samla samtliga spekulanter vid samma visning. Dessvärre så funkar det inte alltid då kunder har olika önskemål om visningstider/dagar och självklart vill jag visa upp din bostad för maximalt antal deltagare för att vi på så vis ska kunna få maximalt betalt. I detta fall så ville spekulanten även ha svar innan helgen för veta om budet godtogs och detta förmedlade jag vidare till er. Men det slutade i allafall med ett bra slutpris. :) Lycka till med ert nya boende!