Stefan Andersen

Stefan Andersen

Stefan Andersen är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Stefan Andersen har varit registrerad mäklare sedan 1996-08. Stefan Andersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.6. Stefan Andersen har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

16 omdömen om Stefan Andersen

Lena C
Sålde sin stuga med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Filborna

En väldigt kompetent , trevlig och glad mäklare , som jag varmt rekommenderar. Han är lätt att få tag på och alltid positiv, även i svåra tider . Stefan är en mäklare du kan lita på !

Svar från Stefan Andersen

Tack Lena! Ja man får hoppas att man lärt sig lite efter 30 år i branschen :)

Margaretha S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Wilson Park

Trevlig, kunnig, alltid tillgänglig. Rekommenderas varmt.

Louise L
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Billesholm

Inga tidigare erfarenheter av Stefan men det jag och min man har haft med Stefan så är han en Glad Kontaktbar Trevlig Godhjärtad Hade jag var chef över Stefan så skulle jag ge honom en extra semesterveckan och hela byrån god frukost dagligen 🌼🌸. Hälsa honom från Louise från billesholm

Ahmed A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Rosengården

Han är professionellt med bra bemötande

Jeton R
Rosengården

Snabb på att svara och levererar fet han lovar.

Theresa T
Köpte sin stuga med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Ringstorp

Glad men vimsig. Har inte all fakta förbered. Avslutet kunde gått fortare för vår bank kunde fixa det på en gång medans mäklaren sa att det kunde ta ca 3 veckor.

Mats F
Adolfsberg

Alltid lika proffsig och tillmötesgående. Rekommenderas varmt.

Mona A
Norr Helsingborg

Under svårar tider tyckte jag nog att Stefan gjorde ett bra jobb! Höll mig uppdaterad hela tiden. Blev lite besviken att företaget inte gick ner i pris på försäljningen med tanke på att jag själv fick gå ner nästan en halv miljon på min försäljning. Mvh/ Mona

Fitim E
Fredriksdal

Bessttt Stefan är bäst och alltid tillgänglig för kunden

Svar från Stefan Andersen

Tack! Ja det är väldigt viktigt att vara tillgänglig för mina kunder.

Ghazi M
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Andersen en del av HusmanHagberg Helsingborg
Gustavslund

Jag tycker att han är bra och trevlig

Svar från Stefan Andersen

Detsamma Ghazi och grattis till ert nya boende