Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Schoug Mäklarfirma

Schoug Mäklarfirma

ÖREBROGATAN 32, 252 50 Helsingborg — Visa karta

Schoug Mäklarfirma har varit belägen i Helsingborg i mer än 20 år. Efter den tiden vågar vi säga att vi kan marknaden mycket bra. Vi hjälper till att förmedla alla typer av bostäder, men med tiden har vi blivit specialiserade på bostadsrätter. Vi erbjuder fri värdering och kommer gärna förbi och värderar just ditt boende. Tack vare den gedigna erfarenheten vi har på kontoret, kan vi marknadsvärdet på din bostadsrätt eller villa. Givetvis kommer vi hjälpa dig att hitta ett nytt härligt hem. Vi strävar ständigt efter att ha riktigt nöjda kunder, eftersom att nöjda kunder är goda kunder. Vi vill stolt berätta att mycket av framgången beror på att våra kunder rekommenderar oss till andra samt återkommer när det är dags att sälja igen. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 99 kunder tycker om Schoug Mäklarfirma

• Gunvor Elisabeth P skrev om Schoug Mäklarfirma
    Har sålt en villa och köpt en bostadsrätt.
    Snabbt trevligt bemötande. Min villa såldes snabbt och till ett bra pris. Hade förväntat mig ett lägre pris. Mäklaren satte ett pris, och budgivning inleddes. Är mycket nöjd med handläggandet vid försäljningen. Läs mer
  • Anneli Birgit S skrev om Schoug Mäklarfirma
    Sålt enplans villa
    första mötet med Schoug då var allt bra kändes som att han var inne på samma tänk som vi med vår villa vad vi ville få ut av försäljningen samt vad vi ville få ut av vår mäklare
    men när vi väl valt mäklare som blev Schoug då var det besvikelse efter besvikelse sättet de lades in på objekt beskrivningen allt som vi påtalade till mäklaren om att det var fel så rättades det inte till samt att han inte tog ansvar för att det var faktiskt han vi hade anlitat för att sälja vår villa då trodde vi att han ansvara för att vår information om vår villa vi lämnat honom skulle stämma med det han skrev in men inte
    vi hade stora förväntningar och verkligen trodde på mäklaren men han levde inte upp till något alls av dem så otroligt besvikna kommer aldrig att rekommendera denna mäklaren som tur är så fick vi efter total kaos i vår villa försäljning träffa en annan på mäklar byrån som var otroligt trevlig och hjälpte oss på bästa sätt
    detta gjorde att vi efter mycket energi och många svordomar fick sålt vår villa utan att behöva byta mäklar firma
    men tyvärr så kommer vi aldrig få förtroende för mäklar byrån igen och om vi någon gång behöver hjälp med villa försäljning eller lägenhets försäljning då kommer vi nog inte att anlita Schoug Mäklarfirma Läs mer
  • Michael H skrev om Schoug Mäklarfirma
    Utöver alla vanliga egenskaper (bra bemötande, lyhörd, förmedlande) extra-plus i kanten för att tillämpa avsteg från vedertagna rutiner (som hjälpte både säljare och köpare) Läs mer
  • Jonny M skrev om Schoug Mäklarfirma
    Sålde min bostadsrätt och mäklaren var väl insatt i området och all kontakt var välkomnande och ja allt hanterades på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Mats Anders Christer O skrev om Schoug Mäklarfirma
    Professionellt bemötande från starten. Ställde många frågor om huset som senare användes i annonsen.

Var ärlig gällande prisbild och satte ett realistiskt pris som utgångspris. Ansåg att huset kunde säljas på tre veckor. Huset såldes på 8 dagar.

Var alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • Besa V skrev om Schoug Mäklarfirma
    Profssigt,någran, lyhörd för säljares och klåpares behöv. Stark rekommenderar Schoug Mäklarfirma. Läs mer
  • Mirka R
    Mirka R skrev om Schoug Mäklarfirma
    Mycke bra ,arrangerat,tillgängligt.Hjälpsam med alla problem. Läs mer
  • Ioana C skrev om Schoug Mäklarfirma
    Är väldigt nöjd med min mäklare och med husförsäljningen, mycket trevlig och lyhörd mäklare! Läs mer
  • Laurits Aalling H
    Laurits Aalling H skrev om Schoug Mäklarfirma
    Mycket fint. Effektiv service. Alt klarat på no time Läs mer
  • Viorel D skrev om Schoug Mäklarfirma
    Vi hade äran att känna en trevlig och mycket professionell mäklare som är herr Schoug. Mer om detta är han väldigt tålmodig och även om vi pratar inte en flytande svenska var han mycket tydlig och vi fick svar och förklaringar på alla frågor.
    Vi kan gärna rekommendera honom till andra och vi hoppas att samarbeta vid andra tillfällen. Läs mer
  • Susanne M skrev om Schoug Mäklarfirma
    Proffsigt och smidigt! Allt gick bra, mäklaren gjorde det han skulle när han skulle och var trevlig. Läs mer
  • Tommy B skrev om Schoug Mäklarfirma
    lugnt sakligt proffsigt vänligt bemötande/Med vänlig hälsning, Tommy Bergström. Läs mer
  • Enver M
    Enver M skrev om Schoug Mäklarfirma
    Schoug Mäklarfirma er velig duktig och arlig persone Läs mer
  • Ferhad A skrev om Schoug Mäklarfirma
    Mycket bra mäklare faktist hjälpsam ock duktig dessutom ansvarsfull Läs mer
  • Jozsef N skrev om Schoug Mäklarfirma
    Bra bemötande och snabb försäljning Läs mer
  • Monika D skrev om Schoug Mäklarfirma
    Vänligt bemötande. Försöker hjälpa en så gott de kan att hitta en bostad. Läs mer
  • Rut E skrev om Schoug Mäklarfirma
    Mycket trevligt bemötande, kunnig mäklare som verkade uppriktigt intresserad i att göra bästa möjliga affär för båda parter. Nåbar största delen av dygnet. Läs mer
  • Alexander A skrev om Schoug Mäklarfirma
    Fick ett mycket bra bemötande och är väldigt nöjd. Läs mer
  • Christina M skrev om Schoug Mäklarfirma
    Mycket bra och lättillgänglig service. Läs mer
  • Nicklas E skrev om Schoug Mäklarfirma
    Mycket positiv. Lätt att få tag på mäklaren. Trevligt bemötande. Kunnig. Läs mer
  • Anton M skrev om Schoug Mäklarfirma
    Härlig personal, hjälpsamma och väldigt kunniga! Tillgängliga och verkligen där för en! Läs mer
  • Elijana P
    Elijana P skrev om Schoug Mäklarfirma
    Vi är väldigt nöjda med mäklaren. En väldigt trevlig och hjälpsam person. Läs mer
  • Dragan J skrev om Schoug Mäklarfirma
    Raka på saken,tydliga svar, tillmötesgående,betydligt bättre än en del mäklare vi har träffat, lätta att prata med och öppna för förslag, tror att dem är en tillgång för både säljare och köpare och kan bara tacka för hjälpen vid vår husköp Läs mer
  • Isuf D skrev om Schoug Mäklarfirma
    Bra service snabbt och smidigt välbemött som kund. Läs mer
  • Marianne P skrev om Schoug Mäklarfirma
    En trevlig och lättsam person. Upplevde att visningen av lägenheten forcerades och lite dåligt att han inte hade alla nycklar så vi fick se källarutrymmet bl a. Vi vet att vi har undersökningsplikt som köpare, men kunde önska att han visade på eller talade om felen som fanns bl a golvet i kök och vardagsrum. Läs mer
  • Adrianna S
    Adrianna S skrev om Schoug Mäklarfirma
    100 % nöjd ! Man känner sig speciell vid möten med mäklarna och den tiden är verkligen kundens tid. Läs mer
  • Gert A skrev om Schoug Mäklarfirma
    Richard gav ett förtroendeingivande intryck som var positivt för oss som säljare och troligtvis även för köpare. Läs mer
  • Christer F skrev om Schoug Mäklarfirma
    Väldigt bra,snabbt och effektivt,
    Skall jag sälja så blir det Schoug som får
    Uppdraget Läs mer
    Stefan A, Rickard gillar detta
  • Denise H skrev om Schoug Mäklarfirma
    Bra och trevlig personal. Får jobbet gjort! Läs mer
  • Marianne B skrev om Schoug Mäklarfirma
    Jeg har väret meget tillfreds med at väre kunde hos Schou og kan anbefale dem til andre som behöver hjälp ved salg af bolig:-) Mvh.Marianne Bruun Läs mer
  • Ann-marie B skrev om Schoug Mäklarfirma
    Seriös mäklare både vid förmedlingen och vid kontrakt skrivningen, bra fotografering, bra information och snabb affär. Alltid bra när mäklare har
    en byrålåda med tänkbara kunder. Läs mer
  • Stefan C skrev om Schoug Mäklarfirma
    Stellan är en bra kille som lyssnade på mig som kund och ordnade en bra affär för alla
    Stefan Collin Läs mer
  • Dane P skrev om Schoug Mäklarfirma
    Jag är köpare så jag har inte så mycket kontakt med mäklaren. Hittills bara köpehandlingar o. dyl. Men det har fungerat helt OK. Läs mer
  • Annika H skrev om Schoug Mäklarfirma
    Jag tyckte att mäklaren var ganska oengagerad och jag fick själv ringa honom för att få information. Ingen mäklare jag skulle anlita igen. Läs mer
  • Eva E skrev om Schoug Mäklarfirma
    Är alltigenom nöjd med allt som har haft med mina kontakter med schoug att göra .särskilt vill jag betona med den ordning och reda som allting och alla papper har fungerat . Bemötandet var på topp på alla sätt och vis. Läs mer
  • Hardy L skrev om Schoug Mäklarfirma
    Vi var meget glade for den behandling, vi fik allerede fra start på vort salg af vor sommerstuga i Sverige. Meget professionelt og informativ oplysning om vilkårene og reglerne for salg i Sverige. Også tilbagemeldinger fra fremvisninger af boligen var fyldestgørende. Läs mer
  • Anna-carin P skrev om Schoug Mäklarfirma
    Snabb och god service från mäklaren. Läs mer
  • Heidi O skrev om Schoug Mäklarfirma
    Mycket trevliga o hjälpsamma. Läs mer
  • Sarah T
    Sarah T skrev om Schoug Mäklarfirma
    Det gick lätt, snabbt och smidigt!! Läs mer
  • Göran F skrev om Schoug Mäklarfirma
    Kan inte betrakta dem som en seriös Mäklarfirma. Läs mer
  • Marcella O skrev om Schoug Mäklarfirma
    Rekommenderar starkt, trevlig och tillgänglig. Läs mer
  • Jon M skrev om Schoug Mäklarfirma
    Bra service, proffsiga och trevliga. Läs mer
  • Martina M skrev om Rickard Schoug en del av Schoug Mäklarfirma
    De var alltid tillgängliga och hjälpsama. Rickard har visat från själva början att han är proffs och även hans kollegor. Tyvärr det blev inte försäljning pga ändrade familjeförhållande Läs mer
  • Lars A skrev om Schoug Mäklarfirma
    Proffsigt intryck
    Skulle använda dom igen
    Samt rekommendera dom till andra Läs mer
  • Christoffer J skrev om Schoug Mäklarfirma
    Alltid ett trevligt och bra bemötande på Schougs mäklarfirma. Läs mer
  • Pierre L skrev om Schoug Mäklarfirma
    Bästa mäklar firman i Helsingborg med omnejd. Läs mer
  • Jonas D skrev om Schoug Mäklarfirma
    Dåligt påläst om lägenheten och föreningen. Verkade inte speciellt intresserad av att göra ett bra jobb... Läs mer
  • Osaj D skrev om Schoug Mäklarfirma
    Jag har rekommenderat mina två tillfälle Läs mer
  • Ann-christin B skrev om Schoug Mäklarfirma
    Bästa mäklarfirman
    Kan verkligen rekommenderra er
    Ni gör bra reklam på Tv Läs mer
  • Rawche F skrev om Schoug Mäklarfirma
    Toppen
    Rekomenderas varmt
    Bra service bra jobbat
    Allt gick som det ska Läs mer
 Rickard Schoug
4.0 / 5 — 1 reco