Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.

Läs vad 393 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Bo W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Engagerad, påläst och full av energi det är Caroline Frank. Läs mer
  • 2020-11-28

Eda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra och smidig kontakt! Vi har köpt en tomt som svensk fast har förmedlat. När huset står färdigt ska vi sälja vårat radhus via svensk fast som vi har förtroende för.

Sanja på svensk fast är en väldigt duktig mäklare. Läs mer
    2020-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eda S
    Spännande tid väntar:) Stort tack för förtroendet!
  • 2020-11-27

Anders G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en bostadsrätt.
    Proffsigt lättsamt bemötande.
    Allt motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-11-25

Elisabet S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt ett radhus.
    Hela vägen under försäljningen har vi fått ett mycket
    professionellt bemötande av mäklaren. Då vi ställt frågor via Mail/sms har det kommit svar snabbt.
    Vi tycker att allt har känts tryggt! Läs mer
    2020-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabet S
    Ett stort tack Elisabet. Vad glad jag är att ni är nöjda. Alltid lika skoj att bli uppskattad.
    Mitt mål är att vara kompetent och serviceinriktad och att mina kunder skall känna sig trygga.
  • 2020-11-23

Ravi M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hi,

I would really appreciate the support and excellent work ethics of Sanja Dedic.

She is an excellent person and has lot of insights about the housing market around Helsingborg. She is very detail oriented and does wonderful job.

I would definitely recommend her and her agency for any of your housing needs...

Great great job Sanja...Thanks for all the support and being patient with me for asking so many questions..😀😀.

Regards,
    Ravi Mirani Läs mer
    2020-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ravi M
    Hi Ravi

Thank you for your kind words! I’m glad that you are happy with everything. And I’m also glad to be a part of you and your family’s important decisions regarding your housing situation. I wish you guys all the luck in your new home.

Best regards,
    Sanja Dedic
  • 2020-11-22

Mohammad G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har köpt en Lägenhet.
    Email och träffat.
    Sådär och bra.
    Hade lite stress men det var riktigt spännande. Läs mer
  • 2020-11-21

Kerstin Anna-stina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har just sålt mitt lilla radhus, en bostadsrätt. Mäklaren Caroline Magiera var en frisk fläkt, lätt tycka om och att umgås med. Ung men kunnig och erfaren. Säker men inte påträngande, Helt neutral utan att vara opersonlig. Mycket hänsynsfull och förstående. Höll mig underrättad kontinuerligt. höll överenskomna tider. Skötte den följande budgivningen på ett professionellt sätt, huset ökade anmärkningsvärt i värde, slutsumman blev betydligt högre än väntat. Min erfarenhet av mäklare är minimal, men detta var helt perfekt. Jag fick all hjälp jag behövde - och mer. Så jag är verkligen nöjd. Kerstin Läs mer
  • 2020-11-09

Solo H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Väldigt skicklig mäklaren med en hög förmåga att ge en personlig service. Läs mer
    2020-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Solo H
    Tack Solo för dina ord. De värmer. Tack för att jag fick förtroendet.
  • 2020-11-02

ISABELLA A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt lägenhet i Helsingborg och jag blev så väl bemött av Caroline, väldigt hjälpsam och svarade på alla frågor jag hade kring objektet.

Kan rekommendera Caroline då hon känns som en kvinna med huvudet på skaft, professionell och grym på sitt jobb! Läs mer
  • 2020-10-24

Marie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpte lägenhet och sålde hus. Dålig visning då mäklaren inte visste var i området tvättstuga källare och soprum fanns, det fick vi fråga ordföranden och säljaren efter vi köpt. Huset vi sålde blev vi lovade komma till tidigare i lägenheten så köparna fick vårt hus tidigare, men det visade sig att det inte stämde så vi skulle söka tillfälligt boende i 8 dagar, inte hört ifrån mäklaren sedan vi fått 1 dag på oss att flytta ut ur huset med städning på det. Ingen mäklarfirman jag kommer rekommendera eller själv välja igen. Läs mer
  • 2020-10-21

John Wiston M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren gav oss stöd från allra första stunden vid själva visningen. Hon strålade trygghet, var varmt i sitt bemötande och mycket professionellt och ärligt gällande saker som borde beaktas och noggrann påttittas på besiktningsprotokoll -innan budgivning skulle startas. Läs mer
    2020-10-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar John Wiston M
    Tack för dina fina ord John, det är av stor vikt för mig att köpare och säljare känner sig trygga genom hela processen! Jag önskar er varmt lycka till med ert nya boende och hoppas att vi hörs i framtiden!
  • Ulrica S

2020-10-19

Ulrica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Så nöjd från början till slut. Finns absolut inget att anmärka på. Proffsig, snabb och kunnig.
    Bästa Caroline Magiera!
    Tack för allt. Läs mer
    2020-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulrica S
    Tusen tack för dina fina ord!
  • 2020-10-14

Denise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpte en lägenhet och la bud direkt efter visning. Jätte bra mäklare och mycket bra info Läs mer
    2020-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Denise H
    Tack Denise för dina värmande ord. Alltid lika roligt att bli uppskattad som mäklare.
    Lycka till med ert boende.
  • 2020-10-14

Maria T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt villa på ett mycket lätt och smidigt sätt, försäljningen skedde utan att bostaden ens hann hamna på den öppna marknaden. Vår mäklare Caroline var öppen för våra önskemål, rak och ärlig, och hade ett proffsigt sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria T
    Så otroligt härligt att läsa och stort tack för den fina rekommendationen!
  • 2020-10-05

Jan V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Susanne Durgaram stort tack!! Du är trevlig och en mycket duktig mäklare 😊 Läs mer
    2020-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan V
    Ett stort tack Jan för dina fina ord. De värmde. Alltid lika roligt att bli uppskattad för sitt arbete. Jag försöker alltid göra mitt bästa.
    Skoj att ni är nöjda.
    Hälsningar Susanne Durgaram
  • Janet C

2020-10-01

Janet C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi fick hjälp att sälja vårt radhus i 1 1/2 plan som är en bostadsrätt, Susanne visade stor kompetens genom sin kunskap i värdering av bostaden och som mäklare inför försäljningen. Vi är mycket nöjda med henne då hon höll oss informerade hela tiden om utvecklingen i upplägget. Kan varmt rekommendera denna kompetenta mäklare och kommer anlita henne igen. Läs mer
    2020-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Janet C
    Ett stort tack Janet och L. Vilken resa det blev och så nervösa ni var. Det blev bra till slut och jag tackar så mycket för dessa fina ord. Är alltid lika glad att läsa dessa uppskattande ord.
    Hälsningar Susanne Durgaram
  • 2020-09-26

Isabela Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklarens bemötande har varit bra. Dock var vi tydliga med att vi ville ha en snabb affär och vi ville bli av med huset snarast möjligt. Det blev inte så. I efterhand fick vi reda på att trots att köparen inte hade begärt ett förbehåll om att de skulle sälja sin lägenhet innan, så tog mäklaren hänsyn till detta. Mäklaren skulle nämligen även sälja den lägenheten. Fult spel av mäklaren anser vi. Inte lojal mot oss som säljare. Det var mer intressant att få en försäljning till, än att sträva för att uppnå våra önskemål. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Isabela Z
    Tack Izabela för dina ord och tack för samtalet så vi kunde reda ut missförståndet. Det viktigaste för mig är att ni är nöjda. Allt gott! Med vänlig hälsning Johanna Kovac, Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2020-09-10

Frida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag sålde min lägenhet genom Susanne Durgaram, Svensk fastighetsförmedling. Susanne var väldigt engagerad i försäljningens alla steg. Det kändes nästan som att det var hennes egen lägenhet hon skulle sälja. Hon är som mäklare väldigt tillgänglig och tar sig alltid tid när man ringer.

Vi är supernöjda och Susanne är en mäklare vi rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-09-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frida S
    Tack Frida för dina fina ord. Så glad att ni är nöjda då det är mitt mål att alltid göra det ”där” lilla extra för att göra mina kunder och visningsgäster.
  • 2020-09-09

Annika N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Betyget uselt räcker inte till. Den mest oseriösa, oärliga, falska och omänskligaste mäklare vi någonsin hört talas om. Bryr sig verkligen inte ett dugg om sina kunder utan ser bara pengar för egen vinning. Mäklaren har lurat oss och satt oss i en situation som påverkar oss enormt under flera år framöver. Läs mer
    2020-09-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika N
    Hej,
    Vi beklagar att du är missnöjd, men vi delar inte din bild av vad som hänt. Den situation ni som köpare hamnat i är beklaglig, men också en som vi tydligt varnat för kunde bli konsekvensen av era beslut; Tydligt informationsunderlag har funnits och diskuterats såväl innan som under köp. Vi arbetar oförtrutet med att genomföra så trygga och smidiga bostadsaffärer som möjligt, vilket även framgår av de rekommendationer vi får och det fina totalbetyg vi innehar på Reco (4,7/5)
  • 2020-09-04

Tamalika C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    I was looking for a nice cozy house in the middle of the city with all the amenities close by but in a quiet place. Caroline Grank helped me exactly with that! As a first time buyer in Sweden, Caroline helped me with all the naive queries that I had and in the end it was a smooth and enjoyable process. She is very efficient and extremely collaborative! I got all the help on time even during the summer holidays, as there was always some one as a back up when Caroline was on leave. Overall, a very good experience. I would strongly recommend Caroline and Svensk Fastighetsförmedling to my friends! They will help you to find your dream home for sure! Jattebra! Läs mer
  • 2020-08-31

Ruth N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Som köpare av mitt drömradhus träffade jag mäklare på Svensk Fastighetsförmedling som samarbetade med varandra. Mäklarna inte bara servade säljaren utan matchade rätt köpare till rätt säljare/objekt. Till detta krävs människokännedom, psykologi och en stor portion lyhördhet.

Jag hade letat i 6 år och hade bestämt mig att denna visningssöndag skulle vara den sista i mitt mångåriga letande. Nu eller aldrig skulle jag köpa ett hus. Jag var trött på sökandet. Ett större renoveringsobjekt kom inte på fråga.

Idag betalar handpenningen med glädje och tillförsikt inför ett nytt kapitel i mitt liv. Mäklaren för objektet ska ha en stor eloge för sitt arbete. Tack!

Med vänlig hälsning Ruth Läs mer
    2020-08-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ruth N
    Tusen tack Ruth för dina fina ord! Det uppskattas enormt och vi ser fram emot att hjälpa dig hela vägen i mål!
    /Michael och Caroline
  • 2020-08-24

Henrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en bostadsrätt.
    Har fått utmärkt hjälp av mäklaren. Snabba svar, professionellt bemötande!
    Snabb affär, trodde det skulle ta mycket längre tid.
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-08-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik F
    Tack så hemskt mycket Henrik för de fina orden och för förtroendet! Med vänlig hälsning Johanna.
  • 2020-08-24

Ulf M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Tog väl hand om både säljare och köpare - precis som en mäklare ska! Professionell och engagerad. Kan inte bli mycket bättre än så. Läs mer
    2020-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf M
    Tack Ulf för dina värmande ord. Det är alltid roligt att bli uppskattad. Jag hoppas att vi möts igen.
  • 2020-08-17

Astrit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Utgångspriset som sattes på min lägenhet var både rekord i föreningen och området, utöver detta så blev det budgivning. Försäljningen blev snabb och smidig.

Otroligt ambitös och driven 10/10.

Rekommenderar France starkt! Läs mer
  • 2020-08-06

Ingela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt en bostadsrätt och mäklaren var hela tiden enormt aktiv. Försäljningen gick otroligt snabbt och mäklaren informerade mig hela tiden om vad som hände.
    Mäklaren var från första stund fantastiskt engagerad, snabb, trevlig, positiv och alltid lätt att få tag i.
    Bättre mäklare kunde jag inte ha fått, jag är så tacksam för hennes proffsighet genom hela processen och återkommer gärna till henne i framtiden. Läs mer
    2020-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingela B
    Tack Ingela för dina fina ord. Det uppskattar jag. Jag försöker alltid vara tillgänglig och hålla hög servicenivå till mina kunder. Roligt att det uppskattas.
  • 2020-08-05

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bostadsrätt. Engagerat och kunnigt, fick över 40 på visning. Hade pga tidigare negativa erfarenheter av mäklare låga förväntningar. Objektet sålde sig självt, men kan inte se annat än att alla kontakter med mäklaren var bra! Läs mer
    2020-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter L
    Tack Peter för dina fina ord. Roligt att du tyckte jag var bättre än din förra mäklare. Det var mitt mål att visa att en mäklare verkligen kan vara engagerad och servicevänlig.
  • 2020-07-23

Malin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Serviceminded och väldigt tillmötesgående. Toppenbra mäklare! Läs mer
    2020-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin F
    Tack Malin och Jakob för jag fick sälja ert fina hus. Roligt att ni uppskattade mig som mäklare. Jag fick ju äran att ha er i både köp och sälj av bostad. Jag önskar er all lycka till framöver med ert nya boende.
    /Susanne
  • 2020-06-15

Jytte I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en lägenhet.
    Trevligt och proffsigt bemötande av Susanne Durgaram. Läs mer
    2020-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jytte I
    Tack Jytte och Crister för era fina ord. Alltid lika roligt att bli uppskattad.
    Jag önskar er all lycka med ert framtida boende.
  • 2020-06-04

Mary Ann S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpte en villa på Gamla vägen 8 i Helsingborg. Det var mycket vänligt och väl informerade bemötande. Jag förväntade mig ett positiv stämning. Hon gick genom skicket på huset som en föreläsning. Trots det kunde vi avbryta henne med frågor. Det var den underbaraste dagen när vi fick huset. Läs mer
    2020-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mary Ann S
    Tack Mary Ann för dina fina ord. Roligt att ni uppskattade mig. Det skall vara roligt att köpa hus och ni skall kunna fråga för att verkligen förstå vad ni köper. Mitt mål är att ni skall känna er så bekväma att ni verkligen vågar fråga. Jag önskar er all lycka med ert nya hus.
    /Susanne
  • 2020-05-29

Linnea N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har precis köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren som jag hade var helt fantastisk. Bra med kundbemötande och hennes service var på topp. En mäklare som svarar på allt och är väldigt framåt och lätt att ha med att göra. Utmärkt! Läs mer
  • 2020-05-19

Seriös
    Vänlig Läs mer
  • 2020-05-11

Caroline K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt bostad. Bra service, bra och tydlig info. Snabbt och effektivt med bra återkoppling Läs mer
    2020-05-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline K
    Tack Caroline för dem fina orden! Lycka till med lägenheten och hoppas du kommer trivas. Med vänlig hälsning Johanna Kovac
  • 2020-05-01

Nettan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har köpt bostadsrätt.
    Proffsigt sätt.
    Klart nöjd Läs mer
  • 2020-04-30

Sven Åke C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Positiv med snabba återkopplingar Läs mer
  • 2020-04-28

Björn K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpte en bostadsrätt på Elineberg av Johanna Kovac. Blev mkt bra bemött, håller det hon lovar och är väldigt bra på snabb återkoppling. Läs mer
    2020-05-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn K
    Tack så hemskt mycket Björn för dem fina orden! Det värmer att veta att det uppskattas! Ha det gott tills vi ses igen. Med vänlig hälsning Johanna Kovac
  • 2020-04-15

Stefan Ronnie Evert N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra bemötande, bra plan och bra exekveringen. Mötte alla förväntningar extremt väl. Läs mer
  • 2020-04-06

Johan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har köpt en villa via vår mäklare. Trevligt och proffsigt bemötande. Mycket information väl påläst om flera detaljer om huset. Bra och löpande information under processen. Snabbt och enkelt genomförande och alltid där för frågor och funderingar. Läs mer
    2020-04-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan J
    Tack Johan för era vänliga ord. Det uppskattar jag.
    Lycka till med ert nya hem.
    Med vänlig hälsning Susanne Durgaram
  • 2020-04-03

Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vår förening har fått hjälp med att hyra ut en lokal. Vi är mycket nöjda med det arbete och den tid som vår mäklare la ner på uthyrningen. Det blev säkert mer arbete med det än vad både mäklaren och vi trodde från början, men alltid lika vänligt bemötande från vår mäklare. Läs mer
    2020-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena L
    Ett stort tack Lena och Brf Rydebäcks Centrum 1 för att jag fick förtroendet. Lycka till med era lokaler.
  • 2020-04-03

Anneli P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    sålt ett hus och köpt lägenhet av samma mäklare
    en mycket trevlig och kompetent mäklare kunde inte ha valt bättre rek henne verkligen. Läs mer
    2020-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli P
    Tack Anneli och Mikael för fina värmande ord.
    Det har varit fantastiskt att få lov att vara er mäklare i två affärer.
    Mvh Susanne Durgaram - Fastighetsmäklare - Svensk Fast Helsingborg
  • 2020-03-30

Rolf H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt vår villa i Rydebäck. Bra Bemötande och god hjälp av Susanne. Rekommenderar henne gärna. Försäljningen gick snabbt och priset blev helt ok. Läs mer
    2020-03-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rolf H
    Tack Rolf och Gun för era värmande ord.
    Hälsningar Susanne
  • Mohamed C

2020-03-20

Mohamed C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    - Jag har sålt en trea på 87kvm.
    - Mäklarens bemötande var genuint, professionellt och med hög kvalité i allt hon gjorde. Allt från möten, till bilder, till att hålla mig uppdaterad etc.
    - Jag ville ha en mäklare som gav mig och lägenheten den uppmärksamhet och omtanke jag behövde i denna process. Helt enkelt bry sig. Detta levde mäklaren upp till!!
    - Min upplevelse var över vad som förväntades. Lägenheten var ute till försäljning en torsdag. På fredag (dagen efter) hade jag en spekulant på förhandsvisning och lägenheten såldes till denna spekulant med 100 000kr över utgångspriset. Läs mer
    2020-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mohamed C
    Tack Mohamed och Rolla för underbara ord från er. Ett stort tack än en gång för att jag fick äran att sälja er lägenhet. Lycka till med ert nya boende.
    Susanne Durgaram - Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mohamed C gillar detta
  • 2020-03-13

Mirjana M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Min mäklare /France /varit super trevligt och proffs!!!👍☺️🍀 Läs mer
  • 2020-03-12

Cenita E K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hon ger mycket bra service och man känner sig mycket trygg toppen kvalitet Läs mer
  • 2020-02-25

Niklas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt ett radhus i Helsingborg.
    Härligt och professionellt bemötande.
    Smidigt och enkel process där mäklaren var genomgående lösningsfokuserad. Läs mer

Anita A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostadsrättsradhus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren som var snabb, engagerad och kommunikativ i varje steg. Läs mer

Claire B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har köpt bostad via Mikel Lindskog och fick rakt igenom ett professionellt bemötande och bra stöd i samband med avtalsskkrivandet. Läs mer

Stina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    France Le Gall var mycket proffsig i sitt bemötande och informativ från visning till avslutad affär. Vi kände oss mycket trygga med köpet av vår nya bostad under hela processen! Läs mer

Arbnor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålde mitt lägenhet med hjälp av en underbar mäklare.

Vem annars än France :), en trevlig och underbar människa framför allt, och när det gäller hennes profession mäklare, hon vet verkligen hur hon ska leverera till 100%.

Jag personligen önskar henne lycka till med alla hennes framtida affärer, och kommer verkligen rekommendera och anlita henne vid mina framtida försäljningar.

Hälsningar: Arbnor S. Läs mer
  • 2020-02-19

Shilin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vänlig, hjälpsam. Kunnig personal. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte