Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 329 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• 2019-12-06

Martin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt en hyresrätt i Helsingborg.
    Trevligt bemötande av mäklare, både av den mäklare som hade hand om försäljningen samt övriga mäklare jag kom i Kontakt med på kontoret. Läs mer
  • 2019-12-03

Torbjörn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren har bemöt oss mycket bra lyhörd och mycket saklig när vi ville säja vårt hus 5 stjärnor till henne Läs mer
  • 2019-11-28

Bo Anders Göte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Dom hjälpte oss o sälja huset snabbt o enkelt. Dom fixa allt så det va enkelt o smidigt för alla. Dom e jätte trevliga o super vänliga. Vi Kan värmt rekomderar dom . Läs mer
  • 2019-11-24

Shruti S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sussane is a very good realtor. The process was very easy and she answered all the questions we had. Läs mer
  • Jelena I

2019-11-23

Jelena I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi köpte villa i Påarp, vårt första köp och tack vare mäklaren kände vi oss väldigt trygga i det! Vi blev bemötta med ett leende och vänlighet från första visningen/träffen. Vi kom lite tidigt till visningen och mäklaren hade inte öppnat upp allt men det störde inte henne, hon tog sig tid att visa oss huset medans vi var ensamma och berätta allt hon kunde om det, hon hade jättegoda kunskaper om huset. Hon tog sig också tid att lära känna oss och våra tankar om vilket boende vi ville ha. Jag hade tidigare tankar om att mäklaren enbart representerar säljaren men i detta fallet kände vi oss som köpare också viktiga vilket gjorde att vi kände oss trygga och kunde se bostaden med andra ögon. Sammanfattningsvis otroligt bra upplevelse och jättefint bemötande av mäklaren som vi uppskattar mycket! Läs mer
  • 2019-11-22

Charlotte B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt lgh och sålt lgh . Mycket bra bemötande av mäklaren . Läs mer
  • 2019-11-21

Anne-Lie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi blev på bästa sätt bemötta och hjälpta med vår försäljning av vår villa i Helsingborg. Steg för steg tillsammans med våra kompetenta & trevliga mäklare Stellan & fotografen Stefani tog vi oss igenom försäljningsprocessen. Vi kände oss trygga i hela förloppet och fick bra svar på våra funderingar. Ett stort tack till dessa stjärnor! Läs mer
  • 2019-11-18

Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en villa och köpt en bostadsrätt. Proffsigt bemötande av mäklaren och fotografen. Läs mer
  • 2019-11-14

Anne-Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Både köpt och sålt. Vi blev bemötta på ett proffesionellt sätt med god kunskap gällande objektet och utmärkt service. Mäklaren överträffade våra förväntningar genom att hela tiden kontakta oss vid frågor ändringar, vi fick en positiv känsla av hela affären, kunden i fokus 👍. Läs mer
  • 2019-11-14

Anders P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hej!
    Jag har bara varit i kontakt med mäklaren vid undertecknande av kontrakt så jag har ingen erfarenhet i övrigt.
    Vid kontraktsskrivningen fick jag ett positivt intryck.
    Mvh Anders Läs mer
  • 2019-11-12

Annika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt
    Mycket bra bemötande
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    I helhet, bra genomfört Läs mer
  • 2019-11-09

Elias T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hon var jättetrevlig och hjälper med allt möjligt. Läs mer
  • 2019-10-31

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Radhus i bostadsrättsform.
    Magisk mäklare. Stellan har säkrat upp oss som kunder och även våra nära och kära.

Stellan levererade som ingen annan mäklare, utan att för dens skull vara överdriven. Läs mer
  • 2019-10-24

Hassan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2019-10-24

Abdallah H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har köpt lägenhet. Jag tycker att det var en fint bemötande från mäklaren. :) Läs mer
  • 2019-10-23

Sibyl Ulla-Britt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bostadsrätt.
    På ett alldeles utmärkt sätt.
    Mina förväntningar uppfyllde mina krav och
    mäklaren var kanon. Läs mer
  • 2019-10-23

Mariana B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har köpt en bostadsrätt och och mäklaren Stellan från Helsingborg var så hjälpsam och på ett professionellt sätt skötte hela processen så att alla inblandade blev nöjda med affären . Läs mer
  • 2019-10-22

Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag sålde en bostadsrätt och fick fantastiskt bra hjälp av mäklaren. Snabb i återkoppling, personligt och förtroendeingivande bemötande, tydlig. Läs mer
  • 2019-10-22

Jenny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren var väldigt informativ, gjode det lilla extra, som att sätta upp lappar lite var stans i lägenheten med info. lade fram tumstock och papper/penna. hade kollega som visade källaren och tvättstugan. lugn och sansad, proffsig. Läs mer
  • 2019-10-04

Leif R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är mycket nöjda med mäklaren Anton Sandman Läs mer
  • 2019-09-21

Christer W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi försäljning av bostadsrätt i Helsingborg assisterade Johanna på ett utmärkt sätt. Klar och tydlig information, goda råd och ett proffsigt agerande hela vägen. Läs mer

Bozena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en lägenhet genom dödsbo, mäklaren proffsig och jag är nöjd när det gäller försäljning Läs mer

Alexandra P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har både köpt nytt boende och sålt min lägenhet via samma mäklare och är väldigt nöjd med hur smidigt allt skötts och flutit på. Känner mej hittills väldigt nöjd! Läs mer

Teresa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hon är mycket trevlig ,duktig och engagerad mäklare . Jag är mycket nöjd och kan rekomendera till er alla som tänker sälja eller köpa sin bostad Läs mer
  • 2019-09-04

Riad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi sålde vårt radhus i helsingborg och var helt oerfarna av att sälja.

Stellan var väldigt pedagogisk och tog oss lugnt igenom hela processen.

Både lärorikt och med ett otroligt bra utfall.

Tack Stellan! Läs mer
    2019-11-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Riad H
    Tack själv Riad! Jag är glad att ni kände er trygga och informerade - och att vi gjorde en riktigt bra affär! Jag hjälper er gärna igen om läge skulle uppstå framöver
  • 2019-09-03

Raed H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag blev uppringd av mäklaren för att värdera mitt brf radhus. Jag var halvintresserad av att sälja huset men nappade på mäklarens erbjudande om en gratis värdering. När mäklaren kom hem till oss fick jag direkt förtroende för henne. Jag fick bra tips på saker som skulle göras innan försäljningen och efter en tid så kom vi i kontakt igen. Då var jag helt redo för att sälja huset. Mäklaren har haft en del utmaningar eftersom vi sålde huset med förbehåll i kontraktet men efter mycket hårt arbete så lyckades hon låsa affären. Av den anledningen väljer jag att sätta högsta betyg och rekommenderar France på svensk fast Helsingborg. Om jag hade fått välja mäklare igen hade jag definitivt valt France. Läs mer
    2019-11-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Raed H
    Så roligt att höra Raed, tack ska du ha! Hårt arbete lönar sig alltid och jag är glad att vi lyckades göra en bra affär tillsammans; Din nöjdhet och rekommendation skattar jag högt! På återseende framöver
  • 2019-09-03

Katrin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevlig. Snabb på att svara på Mail och sms. Bra återkoppling efter visning.
    Johanna lotsa mig igenom hela försäljningen på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2019-10-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Katrin R
    Tack för dina fina ord, Katrin! Det gläder mig verkligen att du är nöjd och att du tog dig tid att skriva detta. Ha det fint!
  • Carl Viktor Mikael O

2019-09-02

Carl Viktor Mikael O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Stellan har varit otroligt skicklig och professionell när jag ville sälja min lägenhet.

Allt ifrån tempo till att hålla mig informerad konstant har varit i yttersta toppklass.

Då både jag och min nuvarande sambo sålde samtidigt som vi köpte en gemensam bostad så märkte jag vilken skillnad det är när man har och göra med en duktig mäklare.

Utan tvekan 5/5 i betyg! Stort tack! Läs mer
    2019-09-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Carl Viktor Mikael O
    Det är jag som tackar, både för dessa fina ord och för förtroendet! Roligt att höra att du/ni märkte skillnad; Mitt mål är definitivt att vara lite bättre, lite vassare än alla andra. Och det var ett sant nöje att få hjälpa till!
  • 2019-08-31

Annsofie V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har köpt vårt första gemensamma hus och fick ett sådant fint bemötande av Caroline på svensk fast. Vi är så nöjda Läs mer
    2019-09-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Annsofie V
    Tack Annsofie! Jag önskar er många lyckliga år i ert nya hem - kanske korsas våra vägar igen framöver :)
  • 2019-08-29

Carolina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi sålde en bostad på Ladugatan i Helsingborg och hade Johanna Kovac som mäklare! Vi har inte ångrat vårt beslut en enda sekund! Johanna är glad och trevlig och har ett nytänk kring upplägget på visningarna! Vi kan varmt rekommendera er att låta Johanna Kovac sälja er bostad! Läs mer
    2019-09-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Carolina H
    Så roligt att höra, tack ska du ha Carolina! Det var en riktigt rolig försäljning och ett nöje att få hjälpa er. Ha det riktigt fint, så ses vi!
  • 2019-08-28

Lina Fatéma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi köpte ett radhus där Johanna Kovac var mäklare.
    Johanna var engagerad, professionell och gav precis den information som behövdes. Vi kände inte att någonting fattades.

Ska vi sälja i framtiden anlitar vi gärna Johanna! Läs mer
    2019-09-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Lina Fatéma S
    Tack Lina, för fina ord! Jag hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya hem och kanske får vi chans att samarbeta i framtiden! Ha det fint!
  • 2019-08-27

Christel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket positivt och proffsigt bemötande av France vid vårt köpt av bostadsrätt. Tillgänglig och återkopplar snabbt. Mycket effektiv och noggrann. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-08-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Christel H
    Christel, tack för dina fina ord! Att göra mina kunder nöjda är a och o för min del och det gläder mig att ni är nöjda med ert inköp av ert nya hem. Kanske får jag möjlighet att hjälpa er igen i framtiden. Ha det fint, så hörs vi!
  • 2019-08-26

Bengt Holger Ingemar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi sålde en bostadsrätt. På mäklarens initiativ möjliggjordes för ev köpare att på ett tidigt stadium visa intresse. Lägenheten skulle nämligen bli tillgänglig efter ca 1,5 år. Lägenheten visades därför annonymt på nätet och fastighetsförmedlingens fönster.

Det visade sig att en familj var villig att skriva avtal om övertagande ca 8 månader före tillträde. Vi är positiva till det tidiga beslutet och är mycket nöjda med mäklarens hantering av ärendet. Läs mer
    2019-08-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Bengt Holger Ingemar A
    Tack ska du ha för dina fina ord, de gläder verkligen! Jag är glad att alla bitar föll på plats, att det blev en lyckad affär för alla parter och att ni är nöjda - då är jag också nöjd. Vår tjänst Läge+ levererar ännu en gång :) Ha det fint, så ses vi framöver!
  • 2019-08-15

Jim Richard Valentin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hade Johanna som min mäklare! Hon var verkligen den bästa mäklaren jag kunde välja för min försäljning. Bra på att informera om allt som gällde min försäljning. Lätt att förra dialog med om hur jag vill att försäljningen skulle gå till, samt hon kom med mycket bra råd som hjälpte till att ta viktiga beslut. Kommer verkligen rekommendera henne till folk jag känner som vill sälja! Läs mer
    2019-08-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Jim Richard Valentin G
    Tack och återigen tack för den här rekommendationen! Att du som kund är nöjd och berättar det för dina vänner är det finaste betyg jag kan få. Jag hoppas vi får chans att samarbeta igen framöver. Ha en härlig dag!
  • 2019-08-13

Martin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålde bostaden, allt gick smidigt och snabbt enligt mina önskemål, klart högsta betyg till mäklarna och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2019-08-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Martin L
    Så roligt att höra, tack så mycket för dina fantastiska ord, Martin! Må väl, så ses vi förhoppningsvis när det är läge igen
  • 2019-08-10

Ilirjana B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Johanna fick ta över försäljningen av vår bostadsrätt när en av hennes kollegor skulle sluta. Hon satte sig snabbt in i ärendet och gav snabbt återkoppling till mig när det fanns något nytt.

Hon charmade spekulanten och lägenheten blev såld till utgångspris. Hon är en riktig stjärna! Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2019-08-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Ilirjana B
    Det här var verkligen en rolig försäljning! Ibland krävs det bara en extra charmoffensiv som pricken över i:et ;-) Tackar ödmjukast för dina fina ord!
  • 2019-08-09

Cathrina C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande. Engagerad punktlig kunnig mäklare som jag snabbt fick förtroende för Läs mer
    2019-08-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Cathrina C
    Tack för det Catharina! Mycket viktiga egenskaper i en mäklare anser jag och jag är glad att du upplevde vårt samarbete på detta sätt. Må så fint!
  • 2019-07-21

Marie Louise N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt en lägenhet på Kadettgatan.
    Jag har ingen erfarenhet av det här, men jag har känt att jag fått det stöd och de råd jag behövt.
    Jag fick förtroende för dig med en gång och jag har känt att jag kunde ring eller meila utan att det var till besvär Läs mer
    2019-08-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Marie Louise N
    Så roligt att höra, tack Marie Louise! Att du kände dig trygg är bland det viktigaste i en bostadsaffär. Jag hoppas vi får chans att samarbeta igen framöver!
  • 2019-07-03

Filip P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Go o gla tjej. Väldigt framåt och flexibel. Super tydlig på alla sätt o vis! Läs mer
    2019-07-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Filip P
    Tack Filip, dina ord glädjer verkligen! Roligt att du är nöjd. Vi ses framöver!
  • 2019-07-01

Birgitta O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Försäljning av bostadsrätt, utgångspris rätt, Kunnig, engagerad, tillgänglig. Rekommenderar gärna Louise till mina vänner och bekanta. Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta O
    Birgitta, tack så mycket för dina fina ord. Din rekommendation är det bästa betyg jag kan få, så det tackar jag ödmjukast för! På återseende!
  • Caroline W

2019-06-29

Caroline W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna-Karin sålde min 3:a på västra berga och jag tyckte eller rättare sagt att hon gjorde ett utmärkt jobb från start till slut.
    Trots en trög bostadsmarknad så drog hon affären i hamn, jag rekommenderar Anna-Karin.
    En ambitiös, envis och engagerad mäklare! Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline W
    Tack Caroline, det var roligt att höra! Tack för förtroendet; Glad att jag kunde förvalta det och att du är nöjd. Vi ses!
  • Ulf B

2019-06-24

Ulf B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Försäljning av lägenhet. Gick som en dans tack vare duktig och intresserad mäklare. Hela proceduren gick snabbt och smärtfritt.
    kan verkligen rekommenderas! Louise Scholander gjorde verkligen ett utmärkt arbete med hela proceduren. Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf B
    Så roligt att höra, tack ska du ha Ulf! Det var ett nöje att hjälpa till. På återseende!
  • 2019-06-23

Åse S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt radhus.
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och professionellt sätt.

Förväntningarna uppfylldes helt och hållet.

Vi är mycket nöjde med mäklaren och försäljningen och anlitar gärna företaget/ mäklaren igen. Läs mer
    2019-06-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åse S
    Tack Åse, det gläder att höra att ni är nöjda! Ser fram emot att hjälpa er igen om det blir läge. Ha en fin dag!
  • 2019-06-05

Leena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en marklägenhet, blev bra bemött av mäklaren,jag fick ett bra pris för lgh, mäklaren var lugn inför budgivningen och sa att det skulle gå bra, vilket det gjorde. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Leena R
    Så trevligt att höra, Leena! Tack för förtroendet - kanske får vi chans att samarbeta igen framöver. Ha en riktigt bra dag!
  • Thu nga L

2019-05-24

Thu nga L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt lägenheten i Helsingborg och blev bemött av bästa Johanna Kovac.
    Johanna är väldigt Profissionell samtidigt är hon väldigt ödmjuk och hon har mycket kunskap och var alltid tillgänglig så jag kände mig väldigt trygg under hela processen. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Thu nga L
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva det här! Är väldigt glad att du känt dig trygg under hela resan. Lycka till på nya läget!
  • 2019-05-23

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt en bostadsrätt i södra Helsingborg. Redan från start blev jag proffisionellt bemött av mäklaren, Johanna Kovac, som satte precis rätt pris. Hon höll mig uppdaterad under hela processen och jag har känt mig trygg med de beslut vi tog och jag är nöjd med hur allt avlöpte. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan L
    Jan, tack så mycket för dina lovord, de värmer och gläder massor! Din trygghet och nöjdhet är de bästa resultat jag kan önska mig. Välkommen åter om behov skulle uppstå!
  • 2019-05-17

Jessica M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en lgh och blev bemött med kärlek, kunskap, erfarenhet och Respekt!!! Eema är den bästa mäklaren jag vet. Har anlitat henne flera gånger och blivit lika nöjd varje gång! Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Jessica M
    Det här gör mig jätteglad Jessica - tack så mycket för dina fina ord och för det återkommande förtroendet! :) Vi ses igen hoppas jag!
  • Anne J

2019-05-17

Anne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt radhus.
    Har fått den hjälp vi förväntade oss av mäklaren.
    Trevligt bemötande och fast besluten att göra det
    bästa för oss.

Kan rekommendera Stellan. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Anne J
    Så trevligt att höra, Anne! Tack så mycket för förtroendet, är glad att jag kunde förvalta det på bästa sätt. En rekommendation är det bästa betyg jag kan få!
  • 2019-05-17

Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hej hej ! Jag lärde känna Louise snabbt . Hon är en varm social gooo tjej ! Hon hjälpte mig att sälja Lilla Bergaliden 7 , Hon kan hantera olika typer av människor , slutklämmen blev sååå bra. Jag är såå nöjd , hon vet min plan framåt . Jag har blivit bemött på bästa sätt . MVH från Eva E 👍🔆🌷🌷🌷🌷🌷 Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Eva E
    Tack Eva, så glad jag blir! Jag önskar dig all lycka och du vet var jag/vi finns om du behöver mer hjälp framöver. Ha en fin dag!
  • 2019-05-15

Jon J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Eema Strand hjälpte oss att sälja vårt radhus (bostadsrätt). Eema arbetade snabbt och effektivt men var samtidigt personlig och gav ett väldigt genuint intryck. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jon J
    Tack snälla Jon för dina fina ord! Glad att ni är nöjda. Tack för förtroendet!

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg