Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.

Läs vad 432 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg 2

• sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Ättekulla
    2021-07-09
    Jag upplever mäklaren som en varm och behaglig person som brinner för att göra ett så bra jobb som möjligt.
    • Bjuv
    2021-06-29
    Superduktig och trevlig mäklare
    2021-06-28
    Trevligt bemötande och satte rätt pris från början och var duktig på att leta upp de rätta kunderna och bra återkoppling.
    2021-06-24
    Proffsigt bemötande med en mäklare som var trevlig och genuin. Det var enkelt att jobba med henne och Svensk Fast. Vårt objekt såldes snabbt och med ett pris som vi tyckte var bra. Vi är nöjda.
    Tack så mycket för de fina orden. Så roligt att ni blev nöjda med försäljningen. Glad midsommar! Mvh Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Ramlösa
    2021-06-23
    Sanja har varit hjälpsam, lyhörd och mycket professionell. Vi är mycket nöjda med Sanja och Svensk Fastighetsförmedling
    Tack André för denna fina recension. Så kul att det gick så snabbt och att ni blev nöjda. Glad midsommar! :) Mvh Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Laröd
    2021-06-21
    Jag har blivit bemött på ett professionellt sätt. Mina förväntningar på en strukturerad och tydlig process infriades av mäklarens sätt att arbeta. Det har känts tryggt att genomföra försäljningen av bostaden på Lärkvägen 2A med tanke på såväl mitt som köparens intresse av att affären ska vara transparent. Som säljare har jag upplevt att rutinen med varudeklaration och energideklaration starkt bidragit till detta.
    Hej Johan. Stort tack för dina fina ord och att du tog dig tiden att svara. Allt gott! /Michael Lindskog Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-06-16
    Väldigt trevligt bemötande och härligt engagemang! Kändes närvarande på visningen. Bryr sig om både säljare och köpare.
    2021-06-16
    France de Galle mäklare Hbg var mycket proffsig i sitt arbete.
    Hon levde upp till våra förväntningar.
    2021-06-16
    Väldigt trevlig mäklare som visade gott engagemang.
    När vi hade frågor så återkopplar mäklaren snarast.
    Högsta betyg.
    Hej Niklas, Stort tack för dina fina ord. Önskar er all lycka till i ert nya hem och hoppas vi hörs i framtiden! Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-06-16
    Det var en tydlig, rak och ärlig kommunikation.
    • Ättekulla
    2021-06-08
    Köpte lägenhet av mäklare Carl Westrell som verkligen lyssnade in och skapade förtroende. Mycket bra bemötande.
    Hej Eva, vad roligt att ni är nöjda med min insats! Ni kommer att stormtrivas på Ättekulla med den bedårande utsikten!! Glad sommar! // Carl Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-06-04
    Rekomenderar varmt Michael Lindskog
    Tusen tack Bo för dina ord, uppskattas mycket! Ser fram emot att välkomna er till Skåne. :) Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-06-03
    Kan varmt rekommendera Michael Lindskog!
    Stort tack Pär för ditt fina omdöme! Det var ett rent nöje att få hjälpa er med köpet av ert nya boende. Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-06-02
    Carl är en mycket sympatisk och trevlig mäklare som sålde vårt radhus, vi kan varmt rekommendera honom då han uppfyllde alla våra förväntningar.
    Kul Andreas att ni är nöjda med min insats och superkul att få hjälpa er med försäljningen av ert härliga radhus! Mvh Carl Westrell Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-05-24
    Bästa servicen och den bästa mäklaren man kan tänka sig. Har haft en god kontakt med vår mäklare Carl Westrell som verkligen har hjälpt oss att hitta vårt drömhem.

Skulle verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till alla som vill bli bemötta på ett proffsigt, tryggt och smidigt sätt när de köper och säljer bostad.

Den största affären man gör i sitt liv ska definitivt kännas så här.
    Ger högsta betyget där finns att ge.

Mvh, Maria och Joakim Nilsson
    två lyckliga husägare
    Hej Maria och Joakim, så kul att få vara behjälplig på er resa till ert nästa drömboende, nu återstår bara att sälja ert fina radhus som det kommer att vara mycket stort intresse på! Tack för det fina omdömet så hörs vi! Mvh Carl Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-05-22
    Valde svensk fastighetsförmedling som mäklarfirma vid försäljning av bostadsrätt. Blev väl informerad av försäljningsprocessen och blev uppdaterad i intresset för lägenheten och fick även råd för när det är bra läge att ha is i magen för att få en bra försäljning. Supernöjd med mäklaren vi hade och kan starkt rekomendera henne.
    Stort tack för förtroendet och för de fina rekommendationerna! Lycka till i ert fina hus. Mvh Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-05-10
    Sålde vår villa genom fastighetsmäklare Carl Westrell, Helsingborg. Kändes tryggt och proffesionellt. Carl var alltid tillgänglig per telefon och väldigt flexibel med tider för visning, kontraktsskrivning etc. Vi är väldigt nöjda!
    Tack Christina och Rami, det var en ära att få sälja ert vackra hem! Kul att det även blev så att ni köpte av mig! Ha det fint så hörs vi! Mvh Carl Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Södercity
    2021-05-10
    Sålde min lägenhet. Väldigt nöjd 👍🏻😊
    Hej Nina, kul att du är nöjd och tack för att du lämnat ett fint omdöme, vi hörs! Mvh Carl Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • HELSINGBORG
    2021-05-04
    Varför får jag inte betala och få tillträde är riktigt förbannad
    Hej Karl-Erik! Jag förstår din iver att tillträda din fina stuga så snabbt som möjligt och därför satte vi ett kort tillträdesdatum i köpekontraktet. Enligt ditt önskemål gör vi allt för att tidigarelägga detta; Föreningen agerade skyndsamt med att godkänna din medlemsansökan och vi kontaktade samtidigt din bank för att få den första tillgängliga tillträdestiden. Så snart vi får återkoppling från dem kommer du att välkomnas till vårt kontor för att slutföra affären. Vänliga hälsningar, France Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-05-04
    Sålde min lägenhet via Caroline Magiera. Det är den första kontakt jag haft med mäklare som säljare och jag är SÅ nöjd! Hon förklarade allt på ett sätt så man förstod och var tydlig i det hon sa. Var lite orolig för att kontakten skulle bli lite ”stel”, men så var det verkligen inte. Trevlig, kunnig och professionell men samtidigt glad och skämtsam. Snabb och enkel kontakt/återkoppling i allt. Rekommenderar verkligen Caroline!
    • Eneborg
    2021-05-04
    Vi fick bra info o hjälp vid vårt köp.
    • Råå
    2021-05-04
    Sålde lägenhet genom er. Även köpa hus genom er. Måste sätta er in i olika personers olika förutsättningar inför Sälj processen.
    2021-03-17
    Sålt ...
    Snabbt och smidigt bra och lagom kontakt.
    Mkt trevlig France hbg
    2021-03-11
    Mycket proffsigt och tryggt bemötande av Caroline Magiera vid visningen. Caroline tog både köpare och säljare genom processen och fick igenom en affär där båda parter är mycket nöjda.
    Under kontraktskrivandet visade Caroline stor kompetens inom alla tänkbara frågor vi hade.
    Allt i allt mycket nöjd med hela upplevelsen kring köpet.
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-02-08
    Proffsigt och trevligt bemötande. Snabb återkoppling och lösningsinriktade.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-02-03
    France är det självklara valet, så inlyssnande, förstående, hjälpsam och verkligen driven! Vi sålde vår bostad på Dalhemsvägen 53B hur snabbt som helst och lyckades få till en bra affär. Vi är jättenöjda med France och skulle rekommendera henne till alla😃
  • Vera H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Elineberg
    2021-02-02
    Vi sålde vår pappas dödsbo, En lägenhet.
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren som tog väl hand om mig och mina frågor, Då jag tidigare aldrig varit i kontakt med mäklare.
    Kommer absolut ta hjälp av henne igen.
    Tack Vera, för fint omdöme! Tack för förtroendet och roligt att jag kunde hjälpa till. Det är bara att höra av er om ytterligare frågor dyker upp. Med vänliga hälsningar Sanja:) Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Elineberg
    2021-02-01
    Kunnig mäklare, proffsigt bemötande allt man kan förvänta sig. Tack!
    Tack Stefan och grattis till lägenheten! Med vänliga hälsningar Sanja Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Wilson Park
    2021-01-28
    Proffsigt, väldigt påläst om bostaden
    2021-01-27
    Försäljning av vårt kedjehus i Rydebäck.
    Mycket bra bemött av mäklaren. Trevlig, kunnig, tjänstvillig och alert.
    Mäklaren mötte våra förväntningar i mycket hög grad och genomförde förberedelser och försäljning på ett utmärkt sätt.
    En synnerligen trevlig upplevelse som vi verkligen kan rekommendera till andra i säljtankar.
    Överträffade på alla sätt våra erfarenheter av övriga mäklare i området.
    Hej Ulla och Ingvar, Tackar för den fina rekommendationen och kul att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen av ert fina kedjehus i härliga Rydebäck! Lycka till med ert nya boende söder ut så hörs vi! Mvh Carl Westrell Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-01-20
    Vi 4 syskon sålde vår mors lägenhet,
    Jag fick genast förtroende för mäklaren vi anlitade, mycket för hennes sätt och bemötande i det vi syskon tyckte var en svår situation. Vi var överens om pris och när vi skulle sälja och detta blev vi direkt överens om med mäklaren.
    Vi kunde lämna allt till henne, visning och all kontakt med eventuella köpare samt att hon kontinuerligt uppdaterade oss alla 4:a.
    Mäklaren gjorde så att vi kunde slappna av och lämna allt i hennes händer.
    Kan verkligen rekommendera henne
    2020-12-30
    Susanne var alltid tillgänglig för frågor och återkopplade alltid hastigt. Detta är något som jag i egenskap av förstagångsköpare uppskattade mycket - vidare så gav hon mig även en bankkontskt som kunde erbjuda en konkuranskraftig ränta.
    Tack Anders för dina positiva ord. Alltid roligt att bli uppskattad. Skoj att du uppskattade mina kunskaper och att jag kunde hjälpa dig med en bank för att få fördelaktig ränta. Jag hoppas att du skall trivas i ditt nya hem. Jag är helt övertygad om att den kommer bli fantastisk. Har du fler frågor är du alltid välkommen att höra av dig. Hälsningar Susanne Durgaram Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2020-12-27
    Min mäklare Caroline fick jag omedelbart förtroende för! Jag har både sålt och köpt lgh genom henne. Alla mäklare har samma mål vid försäljning eller köp, men med Caroline finns det ett genuint intresse för ens förväntningar och behov. Jag ville köpa med förbehåll, men fick ofta en känsla av att vara ”portad” av andra mäklare när jag la bud. Jag t o m blev rekommenderad av dessa mäklare att ev bli hemlös om jag vill köpa. Dagens mäklare är mest ute efter en snabb affär, framför allt för sig själva, men Caroline skiljde sig från dem. Hon var intresserad av hur hon bäst kunde hjälpa och utföra sitt jobb för mig som kund och andra kunder i våra affärer tillsammans! Hon är både kunnig, smart och genuint intresserad av att vara en bästa mäklare man kan ha! Jag mer än rekommenderar Caroline Magiera! Dalia
    • Västra Berga
    2020-12-20
    Jag och sambon sålde bostad i Malmö. Och kunde genom snabb och smidig affär köpa i Helsingborg.

Mäklaren var högt över förväntan, hon gav mycket information och brydde sig om oss som köpare.
    • Västra Berga
    2020-12-19
    Köpt en lägenhet precis med mäklare Caroline Magiera. Väldigt nöjd, affären gick snabbt och Caroline var mycket trevlig, hjälpsam och lätt att få kontakt med under processen.
  • Elin Sofie S
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2020-12-18
    Vi har både köpt och sålt genom Svensk Fastighetsförmedling. I båda processerna har Sanja Dedic tagit väl hand om oss genom sitt stora hjärta, respekt och lyhördhet inför våra önskemål. Inte nog med det. Hon är dessutom mycket professionell i sitt yrke som mäklare och fick sålt vår bostad med ett resultat över förväntan. Vi kan inget annat än varmt rekommendera Sanja Dedic och Svensk Fastighetsförmedling!
    Hej Elin Stort tack för era fina ord! :) Vad roligt att ni blev så nöjda med allting. Jag önskar er en God Jul och Ett Gott Nytt År! / Vänliga hälsningar Sanja Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Bjuv
    2020-12-17
    Inget köpt eller sålt än ,men på gång med bägge
    Mäklaren har gjort ett bra jobb än så länge
    • Centrum
    2020-12-15
    Sålde en lägenhet i Helsingborg.
    Blev mycket väl bemötta under hela processen och kunde avsluta affären över förväntningarna.
    2020-12-10
    Vi har sålt vårt hus i Stockholm för att efter många år flytta tillbaka till min barndomsstad Helsingborg nu som pensionärer. Caroline Magiera hjälpte oss med detta på sitt alltid vänliga, hjärtliga och omtänksamma sätt. Redan hennes förnämliga virtuella visning gjorde att vi fick stort förtroende för henne både som mäklare och människa. Vi rekommenderar henne varmt.
    Tusen tack för denna otroligt fina rekommendation! Det är av stor vikt för mig att inte bara säljarna, utan även köparna skall ha en så lätt och trevlig upplevelse som möjligt i dessa stora beslut. Skall bli så kul att få ha er här i Skåne igen. Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2020-11-30
    Hon France ... är en proffs mäklare fantastisk!!!
    • Husensjö
    2020-11-30
    Engagerad, påläst och full av energi det är Caroline Frank.
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2020-11-28
    Bra och smidig kontakt! Vi har köpt en tomt som svensk fast har förmedlat. När huset står färdigt ska vi sälja vårat radhus via svensk fast som vi har förtroende för.

Sanja på svensk fast är en väldigt duktig mäklare.
    Spännande tid väntar:) Stort tack för förtroendet! Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Norr
    2020-11-27
    Sålt en bostadsrätt.
    Proffsigt lättsamt bemötande.
    Allt motsvarade mina förväntningar.
    Ett stort tack Anders för dina ord. Vad glad jag blir att ni är nöjda. Jag hoppas att jag får äran att sälja till er i framtiden. Mvh Susanne Durgaram Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2020-11-25
    Vi har sålt ett radhus.
    Hela vägen under försäljningen har vi fått ett mycket
    professionellt bemötande av mäklaren. Då vi ställt frågor via Mail/sms har det kommit svar snabbt.
    Vi tycker att allt har känts tryggt!
    Ett stort tack Elisabet. Vad glad jag är att ni är nöjda. Alltid lika skoj att bli uppskattad. Mitt mål är att vara kompetent och serviceinriktad och att mina kunder skall känna sig trygga. Mvh Susanne Durgaram Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Adolfsberg
    2020-11-23
    Hi,

I would really appreciate the support and excellent work ethics of Sanja Dedic.

She is an excellent person and has lot of insights about the housing market around Helsingborg. She is very detail oriented and does wonderful job.

I would definitely recommend her and her agency for any of your housing needs...

Great great job Sanja...Thanks for all the support and being patient with me for asking so many questions..😀😀.

Regards,
    Ravi Mirani
    Hi Ravi Thank you for your kind words! I’m glad that you are happy with everything. And I’m also glad to be a part of you and your family’s important decisions regarding your housing situation. I wish you guys all the luck in your new home. Best regards, Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2020-11-22
    Jag har köpt en Lägenhet.
    Email och träffat.
    Sådär och bra.
    Hade lite stress men det var riktigt spännande.
    2020-11-21
    Jag har just sålt mitt lilla radhus, en bostadsrätt. Mäklaren Caroline Magiera var en frisk fläkt, lätt tycka om och att umgås med. Ung men kunnig och erfaren. Säker men inte påträngande, Helt neutral utan att vara opersonlig. Mycket hänsynsfull och förstående. Höll mig underrättad kontinuerligt. höll överenskomna tider. Skötte den följande budgivningen på ett professionellt sätt, huset ökade anmärkningsvärt i värde, slutsumman blev betydligt högre än väntat. Min erfarenhet av mäklare är minimal, men detta var helt perfekt. Jag fick all hjälp jag behövde - och mer. Så jag är verkligen nöjd. Kerstin
    Tusen tack Kerstin för dina värmande och fina ord, jag uppskattar det enormt. Det har varit en rolig och lärorik process att få genomföra med dig. Vi hörs framöver, Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2020-11-09
    Väldigt skicklig mäklaren med en hög förmåga att ge en personlig service.
    Tack Solo för dina ord. De värmer. Tack för att jag fick förtroendet. Mvh Susanne Durgaram Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2020-11-02
    Köpt lägenhet i Helsingborg och jag blev så väl bemött av Caroline, väldigt hjälpsam och svarade på alla frågor jag hade kring objektet.

Kan rekommendera Caroline då hon känns som en kvinna med huvudet på skaft, professionell och grym på sitt jobb!
    Tack Isabella för din härliga rekommendation. Jag önskar dig stort lycka till i ditt nya hem och hoppas att vi hörs i framtiden! Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2020-10-24
    Köpte lägenhet och sålde hus. Dålig visning då mäklaren inte visste var i området tvättstuga källare och soprum fanns, det fick vi fråga ordföranden och säljaren efter vi köpt. Huset vi sålde blev vi lovade komma till tidigare i lägenheten så köparna fick vårt hus tidigare, men det visade sig att det inte stämde så vi skulle söka tillfälligt boende i 8 dagar, inte hört ifrån mäklaren sedan vi fått 1 dag på oss att flytta ut ur huset med städning på det. Ingen mäklarfirman jag kommer rekommendera eller själv välja igen.