Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 367 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• 2020-08-05

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bostadsrätt. Engagerat och kunnigt, fick över 40 på visning. Hade pga tidigare negativa erfarenheter av mäklare låga förväntningar. Objektet sålde sig självt, men kan inte se annat än att alla kontakter med mäklaren var bra! Läs mer
  • 2020-07-23

Malin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Serviceminded och väldigt tillmötesgående. Toppenbra mäklare! Läs mer
  • 2020-06-15

Jytte I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en lägenhet.
    Trevligt och proffsigt bemötande av Susanne Durgaram. Läs mer
  • 2020-06-04

Mary Ann S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpte en villa på Gamla vägen 8 i Helsingborg. Det var mycket vänligt och väl informerade bemötande. Jag förväntade mig ett positiv stämning. Hon gick genom skicket på huset som en föreläsning. Trots det kunde vi avbryta henne med frågor. Det var den underbaraste dagen när vi fick huset. Läs mer
  • 2020-05-29

Linnea N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har precis köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren som jag hade var helt fantastisk. Bra med kundbemötande och hennes service var på topp. En mäklare som svarar på allt och är väldigt framåt och lätt att ha med att göra. Utmärkt! Läs mer
  • 2020-05-19

Seriös
    Vänlig Läs mer
  • 2020-05-11

Caroline K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt bostad. Bra service, bra och tydlig info. Snabbt och effektivt med bra återkoppling Läs mer
    2020-05-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline K
    Tack Caroline för dem fina orden! Lycka till med lägenheten och hoppas du kommer trivas. Med vänlig hälsning Johanna Kovac
  • 2020-05-01

Nettan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har köpt bostadsrätt.
    Proffsigt sätt.
    Klart nöjd Läs mer
  • 2020-04-30

Sven Åke C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Positiv med snabba återkopplingar Läs mer
  • 2020-04-28

Björn K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpte en bostadsrätt på Elineberg av Johanna Kovac. Blev mkt bra bemött, håller det hon lovar och är väldigt bra på snabb återkoppling. Läs mer
    2020-05-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn K
    Tack så hemskt mycket Björn för dem fina orden! Det värmer att veta att det uppskattas! Ha det gott tills vi ses igen. Med vänlig hälsning Johanna Kovac
  • 2020-04-15

Stefan Ronnie Evert N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra bemötande, bra plan och bra exekveringen. Mötte alla förväntningar extremt väl. Läs mer
  • 2020-04-06

Johan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har köpt en villa via vår mäklare. Trevligt och proffsigt bemötande. Mycket information väl påläst om flera detaljer om huset. Bra och löpande information under processen. Snabbt och enkelt genomförande och alltid där för frågor och funderingar. Läs mer
    2020-04-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan J
    Tack Johan för era vänliga ord. Det uppskattar jag.
    Lycka till med ert nya hem.
    Med vänlig hälsning Susanne Durgaram
  • 2020-04-03

Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vår förening har fått hjälp med att hyra ut en lokal. Vi är mycket nöjda med det arbete och den tid som vår mäklare la ner på uthyrningen. Det blev säkert mer arbete med det än vad både mäklaren och vi trodde från början, men alltid lika vänligt bemötande från vår mäklare. Läs mer
  • 2020-04-03

Anneli P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    sålt ett hus och köpt lägenhet av samma mäklare
    en mycket trevlig och kompetent mäklare kunde inte ha valt bättre rek henne verkligen. Läs mer
    2020-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli P
    Tack Anneli och Mikael för fina värmande ord.
    Det har varit fantastiskt att få lov att vara er mäklare i två affärer.
    Lycka till med ert nya boende.
    Mvh Susanne Durgaram - Fastighetsmäklare - Svensk Fast Helsingborg
  • 2020-03-30

Rolf H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt vår villa i Rydebäck. Bra Bemötande och god hjälp av Susanne. Rekommenderar henne gärna. Försäljningen gick snabbt och priset blev helt ok. Läs mer
    2020-03-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rolf H
    Tack Rolf och Gun för era värmande ord.
    Hälsningar Susanne
  • Mohamed C

2020-03-20

Mohamed C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    - Jag har sålt en trea på 87kvm.
    - Mäklarens bemötande var genuint, professionellt och med hög kvalité i allt hon gjorde. Allt från möten, till bilder, till att hålla mig uppdaterad etc.
    - Jag ville ha en mäklare som gav mig och lägenheten den uppmärksamhet och omtanke jag behövde i denna process. Helt enkelt bry sig. Detta levde mäklaren upp till!!
    - Min upplevelse var över vad som förväntades. Lägenheten var ute till försäljning en torsdag. På fredag (dagen efter) hade jag en spekulant på förhandsvisning och lägenheten såldes till denna spekulant med 100 000kr över utgångspriset. Läs mer
    2020-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mohamed C
    Tack Mohamed och Rolla för underbara ord från er. Ett stort tack än en gång för att jag fick äran att sälja er lägenhet. Lycka till med ert nya boende.
    Susanne Durgaram - Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mohamed C gillar detta
  • 2020-03-13

Mirjana M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Min mäklare /France /varit super trevligt och proffs!!!👍☺️🍀 Läs mer
  • 2020-03-12

Cenita E K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hon ger mycket bra service och man känner sig mycket trygg toppen kvalitet Läs mer
  • 2020-02-25

Niklas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt ett radhus i Helsingborg.
    Härligt och professionellt bemötande.
    Smidigt och enkel process där mäklaren var genomgående lösningsfokuserad. Läs mer

Anita A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostadsrättsradhus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren som var snabb, engagerad och kommunikativ i varje steg. Läs mer

Claire B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har köpt bostad via Mikel Lindskog och fick rakt igenom ett professionellt bemötande och bra stöd i samband med avtalsskkrivandet. Läs mer

Stina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    France Le Gall var mycket proffsig i sitt bemötande och informativ från visning till avslutad affär. Vi kände oss mycket trygga med köpet av vår nya bostad under hela processen! Läs mer

Arbnor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålde mitt lägenhet med hjälp av en underbar mäklare.

Vem annars än France :), en trevlig och underbar människa framför allt, och när det gäller hennes profession mäklare, hon vet verkligen hur hon ska leverera till 100%.

Jag personligen önskar henne lycka till med alla hennes framtida affärer, och kommer verkligen rekommendera och anlita henne vid mina framtida försäljningar.

Hälsningar: Arbnor S. Läs mer
  • 2020-02-19

Shilin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vänlig, hjälpsam. Kunnig personal. Läs mer

Perparim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag som köpare är nöjd med hanteringen mäklaren hade. Det var en snabb affär och vi kunde samma dag skriva kontrakt. Läs mer

Azemina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi köpte ett hus. Trevlig bemötande. Läs mer

Sibel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra trevlig mäklare sålt en lägenhet Läs mer

Robin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Blev mycket bra bemött av min mäklare ”Stellan” han är väldigt engagerad och professionell och lyssnar till ens önskemål skulle starkt rekomendera honom. Läs mer
  • 2020-02-10

Håkan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostädsrätt/radhus.
    Trevlig, lugn, saklig och lätt att prata med. Fick bra förtroende för mäklaren.
    Förväntningarna var att sälja över utgångspriset men tyvärr så blev det inte det utgångspriset som vi hade tänkt. Annars nöjd ändå. Läs mer
  • 2020-02-10

Jenny L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Nöjd med affären , snabbt och smidigt . Läs mer
  • 2020-02-04

Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt ett radhus i Gantofta. Min mäklare har på bästa sätt levt upp till mina förväntningar. Vi fick från början en bra kontakt och det har fortsatt så. Hon har hela tiden arbetat utifrån mina önskningar och resultatet kunde inte blivit bättre. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Eva O

2020-01-28

Eva O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt bostadsrätt. Bra guidning att hitta och genomföra köp av det vi önskade. Blev mycket positivt bemött av mäklaren. Läs mer
  • 2020-01-26

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Lägenhet
    Blev bemött som vi kände varandra . Jätte trevlig jordnära , lyssnade gav bra tips inget var omöjligt.
    Förväntningar: Få sålt snabbt . Så blev det oxå.
    Mycket bra upplevelse ! Sms kontakt o svarade oavsett tid på dygnet. Träffade oss även en lördag när vi mötte köparen. Johanna är en toppenmäklare. Läs mer
  • 2020-01-23

Nadereh S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vår mäklare Caroline Frank överträffade våra förväntningar när det kom till försäljningen av vår bostadsrätt. Skulle jag sälja i framtiden är Caroline ett självklart val. Läs mer
  • 2020-01-22

Besnik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
  • 2020-01-21

Per Ove K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bärnstensvägen 3B, markplan. Caroline Frank skötte både visningen, vidare kontakt samt kontraktsskrivningen på bästa sätt i alla avseenden. Toppbetyg! Mvh Pia & PO Karlsson Läs mer
  • 2020-01-20

Stig Fogh A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra Bra Bra Bra Bra Bra Bra Bra Bra bra Läs mer
  • 2019-12-28

Margareta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren var engagerad o aktiv hela vägen från visning till avslut. Superbra enligt min mening. Läs mer
  • 2019-12-06

Martin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt en hyresrätt i Helsingborg.
    Trevligt bemötande av mäklare, både av den mäklare som hade hand om försäljningen samt övriga mäklare jag kom i Kontakt med på kontoret. Läs mer
  • 2019-12-03

Torbjörn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren har bemöt oss mycket bra lyhörd och mycket saklig när vi ville säja vårt hus 5 stjärnor till henne Läs mer
  • 2019-11-28

Bo Anders Göte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Dom hjälpte oss o sälja huset snabbt o enkelt. Dom fixa allt så det va enkelt o smidigt för alla. Dom e jätte trevliga o super vänliga. Vi Kan värmt rekomderar dom . Läs mer
  • 2019-11-24

Shruti S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sussane is a very good realtor. The process was very easy and she answered all the questions we had. Läs mer
  • Jelena I

2019-11-23

Jelena I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi köpte villa i Påarp, vårt första köp och tack vare mäklaren kände vi oss väldigt trygga i det! Vi blev bemötta med ett leende och vänlighet från första visningen/träffen. Vi kom lite tidigt till visningen och mäklaren hade inte öppnat upp allt men det störde inte henne, hon tog sig tid att visa oss huset medans vi var ensamma och berätta allt hon kunde om det, hon hade jättegoda kunskaper om huset. Hon tog sig också tid att lära känna oss och våra tankar om vilket boende vi ville ha. Jag hade tidigare tankar om att mäklaren enbart representerar säljaren men i detta fallet kände vi oss som köpare också viktiga vilket gjorde att vi kände oss trygga och kunde se bostaden med andra ögon. Sammanfattningsvis otroligt bra upplevelse och jättefint bemötande av mäklaren som vi uppskattar mycket! Läs mer
  • 2019-11-22

Charlotte B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt lgh och sålt lgh . Mycket bra bemötande av mäklaren . Läs mer
  • 2019-11-21

Anne-Lie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi blev på bästa sätt bemötta och hjälpta med vår försäljning av vår villa i Helsingborg. Steg för steg tillsammans med våra kompetenta & trevliga mäklare Stellan & fotografen Stefani tog vi oss igenom försäljningsprocessen. Vi kände oss trygga i hela förloppet och fick bra svar på våra funderingar. Ett stort tack till dessa stjärnor! Läs mer
  • 2019-11-18

Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en villa och köpt en bostadsrätt. Proffsigt bemötande av mäklaren och fotografen. Läs mer
  • 2019-11-14

Anne-Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Både köpt och sålt. Vi blev bemötta på ett proffesionellt sätt med god kunskap gällande objektet och utmärkt service. Mäklaren överträffade våra förväntningar genom att hela tiden kontakta oss vid frågor ändringar, vi fick en positiv känsla av hela affären, kunden i fokus 👍. Läs mer
  • 2019-11-14

Anders P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hej!
    Jag har bara varit i kontakt med mäklaren vid undertecknande av kontrakt så jag har ingen erfarenhet i övrigt.
    Vid kontraktsskrivningen fick jag ett positivt intryck.
    Mvh Anders Läs mer
  • 2019-11-12

Annika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt
    Mycket bra bemötande
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    I helhet, bra genomfört Läs mer
  • 2019-11-09

Elias T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hon var jättetrevlig och hjälper med allt möjligt. Läs mer

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg