Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.

Läs vad 497 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg 2

• Ekeby
    2022-07-24 Verifierad kund
    Erfaren, lugn, bra rådgivning med tyngdpunkten på våra beslut. Rekommenderar varmt vår mäklare Jenny 👍
    2022-07-09 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött och fick se lägenheten flera gånger.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Samba har varit helt fantastisk från början till slut. Hon mötte oss i lägenheten personligen, beskrev hur hon tyckte vi skulle lägga upp uppdraget och skötte det hela på ett suveränt sätt - rak och enkel kommunikation, mycket vänlig och professionell, personlig, ansvarsfull, jag har absolut inget annat än positiva saker att säga om vårt samarbete och jag är jättenöjd! Tack Sanja!
    2022-07-02 Verifierad kund
    Det kan inte bli bättre stort tack
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och bra information om objektet jag köpt
    2022-06-21 Verifierad kund
    Vi har blivit bra bemötta.
    Fått svar på våra frågor.
    Ringt tillbaka när vi bett om det.
    Förklarade bra
    2022-06-15 Verifierad kund
    duktiga och sakkunniga mäklare,
    2022-06-13 Verifierad kund
    Sanja är otroligt lyhörd, lugn och förstående mäklare och hennes bemötande var mycket trevlig vid varje samtal. Hon har gjort försäljning på ett mycket professionellt sätt och vi kände oss trygga hela vägen. Mycket nöjda
    Stort tack för ert fina betyg! Det har varit kul att få hjälpa till med försäljningen. MVH Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-06-06 Verifierad kund
    Jag fick komma på en tid som passade mig sen på eftermiddagen vilken var perfekt, mäklarens bemötande var bra.
    Hej Elin, Tack för ditt utlåtande och fina betyg! /Michael Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Rya
    2022-06-06 Verifierad kund
    Effektiv, kunnig och mycket tillmötesgående! Rekommenderar Carl Westrell å det varmaste!
    Det tackar jag för Per!! Det har varit kul att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fritidshus i Rya! // Carl Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig personal. Är så nöjd kunde inte vara bättre!
    Vad härligt att höra Christina. Detta kommer bli superbra! Allt gott! /Michael Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande från båda mäklarna (Michael & Caroline) som vi har varit i kontakt med vilket också gjorde att vi genomförde en affär (köp) även om processen dragit ut på tiden. Vi kommer med största sannolikhet även genomföra en försäljning så länge bemötandet, hastighet med kontakt/feedback håller sig på denna höga, förväntade, nivå och givetvis en gemensam realistisk prisnivå. I nuläget och so far kan vi verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg för ett bra och professionellt agerande och bemötande.
    Tack magnus för din fina feedback, Det känns super att det blev den lägenhet ni önskade från första början, nyproduktion är alltid en process som blir svår att styra över. Givetvis vill vi hålla samma standard för er framöver när vi går mot försäljning av ert hem. Ser fram emot ett långsiktigt samarbete. / Caroline Magiera & Michael Lindskog! Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med både bemötande och hantering av köpet.
    Tack Viveca! Det kommer bli kanon med den lägenheten till er. Blir spännande att följa byggnationen. /Michael Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
  • AMELA M
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-05-18 Spontant omdöme
    Fantastisk service från våran mäklare Sanja.
    Tack Amela! Roligt att få hjälpa till vid försäljningen av kolonistugan! Mvh Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-05-16 Verifierad kund
    Carl Westrell agerade som en riktigt professionell "KAM" han blev nästintill en gammal kamrat, som lyssnade och gav input.
    Ingav trygghet när det började bli lite nervöst, lade energi och kraft på oss som kunder.

Tack Carl
    Tack för dem uppfriskande orden Hans och kul att jag har kunnat vara till hjälp under er bostadsresa! Vi ses o hörs! // Carl Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-05-16 Verifierad kund
    Min mäklare Sanja skötte detta professionellt hela vägen från första samtalet tills dess att objektet var sålt.
    Rekommenderas starkt
    Tack för den fina feedbacken Mirza! Stort lycka till i Kanada. Hälsningar
    Sanja Dedic
  • MILAN K
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-05-11 Spontant omdöme
    Sanja Dedic var mäklaren som ordnade allt! Trevlig, kunnig och tillgänglig är tre ord om henne. Vi hade ett särskilt önskemål om lång tid till överlåtelsen, detta ordnade hon på bästa sätt. Sanja är varmt rekommenderat av oss.
    Det underlättade med så fantastiska kunder som er. Stort lycka till med det nya huset och varmt välkomna tillbaka till mig! Med vänlig hälsning, Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Naturglimten
    2022-04-22 Verifierad kund
    Super trevlig mäklare med massor av energi. När vi kollade på bostaden var han precis lagom närvarande så det kändes som vi kunde kolla på egen hand.
    Tack för de fina orden Malin, ni kommer att stormtrivas i ert blivande boende på Naturglimten!! Med vänlig hälsning, Carl Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Ödåkra
    2022-04-06 Verifierad kund
    Jag tycker att Sanja är väldigt duktig som mäklare. Hon är trevlig, arbetsam, effektiv och mycket hjälpsam med köpet. Allt gick igång fint och snabbt! Tack så jättemycket Sanja.
    Tack för de fina orden Hanh! Det var bara roligt att jag kunde hjälpa till! Med vänliga hälsningar, Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-04-05 Verifierad kund
    Jenny skötte affären snabbt och smidigt, precis som jag ville. Hon var alltid vänlig i sitt bemötande och sin kommunikation.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Caroline är utmärkt mäklaren som är alltid hjälpsam och super trevligt!
    Tusen tack för dina vänliga ord, hoppas ni kommer trivas galant i Laröd. Vi ses och hös inom kort igen, Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-04-01 Verifierad kund
    This is our first Swedish property and Carl was very professional and gave us a good feeling, and explained everything very well.
    Just glad I could help you find your property in Rydebäck! Was a pleasure doing business with you! Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-03-21 Verifierad kund
    Caroline explained every possible facet of the home in a detailed way. This gave us the clarity to decide upon the property in a constructive way. She's punctual and always on time.
    Thank you for the nice feedback, I know you will be so happy in your new home and it was a pleasure to guide you through the process of buying. See you soon! Best Regards, Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
  • Thomas B
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-03-20 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda från första stund. vi blev bemötta på ett utmärkt sätt, så bra att vi snabbt sade nej tack till de andra fyra mäklarna vi träffat. vi ville sälja vårt hus på ett sätt där vi inte ville ha för mycket ståhej runt försäljningen o det blev precis så. Köparen bestämde sig ganska snabbt att anta det bud vi givit honom och så var det klart snabbare än vi kunde tänkt oss. handpenning betaldes samma vecka som vi skri vi kontrakt och inflyttningsdatum kom vi överens om.
    Tusen tack för er fina feedback Thomas. Det har varit så kul att få vara en del av denna stora process för er och jag är tacksam för förtroendet och det fina samarbete vi haft under denna tiden. Jag önskar er stort lycka till med er nya bostad, vi ses och hörs inom en snar framtid! Hälsa hem och ta hand om er! Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-03-17 Verifierad kund
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande!
    Tack för dina fina ord Ina, så kul att processen gick så smidigt och alltid kul att få sälja med rekordpris i ett område. Nu letar jag massor efter ert nya hem, vi hörs snart igen!
    Mvh Caroline Magiera
    2022-03-08 Verifierad kund
    Jenny överträffade alla förväntningar. Jätteproffsig och kunnig.

Rekommenderas varmt
    Tusen tack för er fina rekommendation och tack igen för ett gott samarbete! Mvh Jenny Nilsson Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-02-28 Verifierad kund
    Hela försäljningen gick väldigt smidigt och mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Mycket professionell och fantastiskt bemötande!
    Rekommenderar starkt Caroline Magiera!
    Fina ni, Tack för förtroendet och den underbara dialog och samarbete vi haft genom hela processen. Skall bli så skönt att ha er nära när ni flyttar mot mina hemtrakter. Den där vinkvällen är nära nu! Krama familjen, Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-02-26 Verifierad kund
    Vi blev positivt bemötta och snabb återkoppling och hantering.Mäklaren levdeupp till våra förväntningar och allt har fungerat klanderfritt
    Så kul att höra att ni är nöjda genom processen, alltid kul att få förmedla en bostad och speciellt i denna affären när man vet att ni var sugna på detta boendet redan vid säljstarten! Önskar er lycka till i ert nya hem. Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-02-26 Verifierad kund
    Vi blev Positivt bemötta och snabb återkoppling och hantering. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och allt har fungerat klanderfritt.
    Vad härligt att höra att ni är nöjda, önskar er stort lycka till i er nya bostad!
    Mvh Caroline Magiera
    • Ättekulla
    2022-02-02 Verifierad kund
    Lämnar våra bästa rekommendationer till mäklaren Carl . Väldigt professionellt bemötande.
    Vi kände högt förtroende och upplevde en trygg affär vid köpet av vårt hus.
    Rekommenderar varmt
    Vänliga hälsningar amna
    Tack för den fina rekommendationen Amna! Vad roligt att det blev ni som fick köpa huset, ni kommer att stormtrivas i denna bostad och underbara område! Mvh Carl Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2022-01-20 Verifierad kund
    Sanja var en väldigt trevlig o kunnig mäklare. Vi skulle gärna rekommendera henne för hon var så professionell.
    Tack för era fina ord! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Med vänliga hälsningar, Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Gantofta
    2022-01-15 Verifierad kund
    Toppen 👍 lyssna på våra önskemål
    Tack Liban! Vad roligt att ni är nöjda. Med vänliga hälsningar, Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Gantofta
    2022-01-14 Verifierad kund
    Bra bemötande av mäklaren och en snabb och smidig affär! :)
    Tack Mirella! Snart dags för inflytt:) Mvh Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-12-29 Verifierad kund
    Vi har blivit mycket väl bemötta av Jenny och fått all den service vi förväntat oss.
    Tusen tack för er fina kommentar! Det har varit ett nöje att hjälpa er och jag hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Allt gott! Mvh Jenny Nilsson Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Rosengården
    2021-11-23 Verifierad kund
    Mycket proffsig mäklare som vet vad han gör! Allt gick mycket smidigt och snabbt tack vare mäklarens erfarenhet och kunnighet!
    Rekommenderar starkt
    Tackar för den fina rekommendationen Mertzani! Det har varit kul att få hjälpa er med försäljningen och hoppas att vi får göra affärer ihop vid annat tillfälle också! Mvh Carl Westrell Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-11-18 Verifierad kund
    Ett fantastiskt glatt och professionellt bemötande av Caroline och hennes assistent ! Kan varmt rekommendera dom.
    Tack för dina fina ord Kicki. Lycka till med nya bostaden och hör av dig om det skulle uppkomma frågor längst vägen. Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
  • Ulrica S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Bårslöv
    2021-11-10 Verifierad kund
    Återigen succé! Vi är supernöjda och rekommenderar Caroline Magiera varmt.
    Så härligt att höra, tack för förtroendet även denna gång, önskar er stort lycka till i den nya bostaden och hoppas givetvis att vi hörs igen i framtiden. Ge en stor kram till familjen. Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Wilson Park
    2021-11-08 Verifierad kund
    Jag skriver vad jag vill utan pekpinnar.
    Valde SF p g a stor etablerad mäklarfirma med bra villkor.
    Litade på mäklaren och tror på marknaden.
    Han hade bråttom vilket passade mig men en del gick lite för snabbt t ex fotograferingen.
    Bra med direktiv till min fru men jag hade nog behövt en del riktlinjer också.
    Mäklaren är trevlig även om utgångspriset var för högt men marknaden gjorde sitt.
    Hoppas att affären löper på som den skall.
    OK Lars
    Hej Lars och tack för att du tagit dig tid för omdömet av mig! Det har varit skoj att få hjälpa er med försäljningen och ni har en lycklig köpare som snart ska få flytta in i ert härliga hem! // Carl Westrell Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Fortunaterrassen
    2021-11-04 Verifierad kund
    Allt fungerade som det ska och vi är nöjda med köpprocessen.
    Hej Karin, kul att ni är nöjda med köpprocessen! Rydebäck och ditt nya boende kommer att bli toppen för dig då du flyttar in! Carl Westrell Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Fortunaterrassen
    2021-10-31 Verifierad kund
    Snabbt proffsigt och fint bemötande.
    Stort tack för de fina orden Bengt och tack själva för att jag fick hjälpa er med försäljning av ert härliga boende! // Carl Westrell Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-10-20 Verifierad kund
    Mäklaren var tillgänglig och snabb på att svara på frågor, dela information osv.
    Skötte kontakten med säljaren otroligt snabbt.
    Tack för den fina recensionen Lisa. Hoppas att ni trivs i ert nya hem! Med vänliga hälsningar, Sanja Dedic Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
  • Anastasija Z
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-10-12 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare. Jätte bra kontakt med mäklaren och svarar på alla frågor och super trevlig.

Han har varit lätt att få tag på och informerat oss om allting som vi behöver veta.
    Vad roligt att du är nöjd Anastasija! Ni kommer att stormtrivas i er blivande lägenhet!! Mvh Carl Westrell Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-10-12 Verifierad kund
    Mäklaren Sanja var tillmötesgående, strategisk och kunnig om marknaden. Hade bra råd och agerade professionellt. Bästa mäklaren👍
    Tack Tanja för ditt fina omdöme! Glad att är nöjd. Det är en spännande och rolig tid som väntar med ert nya hus! :) Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-10-08 Verifierad kund
    Har blivit bemött på bästa sätt av vår mäklare Carl Westrell. Rekommenderar honom starkt till alla som vill sälja sitt hem . Kommer definitivt leta upp Carl igen om vi ska sälja igen .
    Maria o Joakim
    Stort tack Maria o Joakim, det värmer mig med de fina orden! Ni är så välkomna att återkomma då det är dags att hjälpa er igen :) Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-10-07 Verifierad kund
    Mäklare var mycket bra med konversation, svarade artigt, förklarade på djupet, stöttade på varje steg
    Kul att höra ni är nöjda, det är alltid av stor vikt för mig att kunder lämnar glada och insatta i processen. Tveka inte att ringa om det skulle finnas frågor och vi hörs igen i framtiden. Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Slottshöjden
    2021-10-05 Verifierad kund
    Vi ger våra varmaste rekommendationer till Caroline och Svensk Fastighetsförmedling. Med positiv energi lotsade Caroline vår affär i mål på ett professionellt och tryggt sätt. Toppklass!

Carl och Lena M
    Toktack för er fina rekommendation, alltid kul med nöjda säljare och köpare. Det var så kul att få förtroendet och gå igenom denna process med er. Mvh Caroline Magiera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Eneborg
    2021-09-27 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande från mäklaren som kunde svara på alla frågor.
    Tusen tack för dina fina ord, det värmer mycket!
    Önskar er stort lycka till i nya boendet, och finns det fler frågor som uppkommer är det bara att höra av sig! / Caroline Magiera
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    2021-09-27 Verifierad kund
    Proffsig och snabb hantering av försäljningen
    Tack Bo för ditt fina betyg. Det uppskattas! /Michael Lindskog Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    • Eneborg
    2021-09-23 Verifierad kund
    Sammantaget kan man sammanfatta hela upplevelsen som det bästa sättet att för första gången köpa en bostadsrätt. Caroline var väldigt trevlig och duktig på att förklara alla olika delar som ingår för att köpa vår bostad. Bra genomgång av alla parters rättigheter och skyldigheter och för oss som inte hade några specifika förväntningar var hela upplevelsen väldigt bra!
    Tack Yonathan för din fina återkoppling. Det är viktigt med både nöjda säljare och köpare, önskemålet från min sida är alltid att ni skall lämna med en bra upplevelse. Skönt att få det bekräftat!
    Önskar er stort lycka till i ert nya boende och hoppas vi hörs igen i framtiden!
    / Caroline Magiera
    2021-09-20 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare och bra bemött!
    Tack för ditt fina betyg Hannah!! Hoppas att du kommer att trivas i din nya, fina lägenhet! // Carl Westrell Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg