Marcus Kjellerup

Marcus Kjellerup

Marcus Kjellerup är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Marcus Kjellerup har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Marcus Kjellerup har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.7. Marcus Kjellerup har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Marcus Kjellerup

Johanna Cecilia R
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Kjellerup en del av HusmanHagberg Helsingborg
Husensjö

Marcus upplevdes som lite för driven vid första kontakten men det är också det som är hans styrka. Han har varit väldigt lyhörd från början. Även om vårt hus låg som kommande en längre period höll han kontakt med oss på ett lagom sätt och höll oss uppdaterade! Marcus arbetar hårt för att du som är kund skall bli nöjd , han har en positiv framförhållning och jag rekommendera honom verkligen

Kjell Tore Johan Mikael G
Sofieberg

Mycket engagerad under försäljningsprocessen, trots mycket strul med köpare. Likaså en hög tillgänglighet (även under kvällar och helger) fram till att försäljningen vart helt klar. Dock var han ganska stressad under överlåtelsedagen, minus för det (annars hade det blivit högsta betyg).

Orlando G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Kjellerup en del av HusmanHagberg Helsingborg
Husensjö

Marcus provided a great service! The property was sold over our requested price in one month time.

Staffan V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Kjellerup en del av HusmanHagberg Helsingborg
Husensjö

Jag är nöjd han hjälpte mig att hitta en bostad som passa mig.

Matilda W
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Kjellerup en del av HusmanHagberg Helsingborg
Husensjö

Marcus har verkligen varit en klippa genom hela processen. Han är proffsig, lyhörd och sprider härlig energi. Vi är supernöjda med Marcus som mäklare.

Laila B
Rydebäck

Han är effektiv och återkommer med besked och svar snabbt. Han löser alla frågor på ett smidigt sätt.

Jennie J
Fältabacken

Marcus är en effektiv och välorganiserad mäklare med stort fokus på leverans både för säljare och köpare. Ytterst kompetent med ett professionellt bemötande.

Joakim K
Husensjö

Marcus har vart kanon! Lätt att ha att göra med och snabb och väldigt tillgänglig kommunikation genom hela processen.

Lina S
Centrum - Norr

Supertrevlig mäklare som varit hjälpsam och snabb under hela processen! Vi är mycket nöjda med Marcus vid vårt bostadsköp!

Camilla W
Husensjö

Serviceinriktad, svar snabbt på frågor, intresserad, smidig.