Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Storgatan 25, 264 33 Klippan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Klippan!

Är du påväg att flytta till Klippan i Skåne? Bra val. Här är det lugnt och skönt samtidigt som tågförbindelserna är goda till Skånes större städer. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor har full koll på Klippan och närliggande områden. Vi vet precis var det passar dig att bo och när läget är det bästa för en affär.

Vi tillhör en rikstäckande mäklarkedja med hela 80 års erfarenhet i branschen och vi brinner för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med ditt nya boende. Tveka inte att kontakta oss.

Läs vad 95 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Klippan

• 2020-10-23

Bengt J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har sålt mitt hus med Linda Grundström som mäklare. Jag är helnöjd med hennes bemötande och kompetens. Läs mer
  • 2020-10-02

Viktoria K skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt en gård med Linda som mäklare. Hon är proffsig, kunnig, hjälpsam och framförallt supertrevlig. Kan verkligen rekommendera Linda som mäklare! Läs mer
  • 2020-10-02

Ebtesam I skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Tack Linda för den bästa bemötande och all hjälp som vi fick från dig att du kunde sälja min lägenhet Läs mer
  • 2020-07-31

Per M skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket bra mäklare , svaret ges av att jag använt henne 3 ggr Läs mer
  • 2020-07-30

Jörgen L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt fastighet blev bra bemött förväntningarna var bra allting gick smidigt och fort vi behövde inte bry oss hon skötte allt. Läs mer
  • 2020-07-21

Rickard S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi sålde en lägenhet, och hela processen fungerade snabbt och smidigt med Linda. Man får genast en känsla av pålitlighet och uppriktighet. Läs mer
  • 2020-07-06

Niklas E skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi har kollat efter sommarhus i Helsingborgsområdet ett tag nu. linda är den första mäklare vi träffat som fått oss känna oss välkomna till visningen och den enda av alla mäklare som pratat med min sambo. Andra mäklare verkar tro att kvinnor inte kan köpa hus eller ha frågor ang detta utan dissar sambon genom att besvara hennes frågor till mig!

Stort tack till Linda! Hon fick även sålt ett hus till oss. Läs mer
  • 2020-06-16

Margaretha S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Jag blev bemött av mäklaren på ett utmärkt proffsigt och sakligt.
    Förväntningarna var eftersom jag hade sett objektet på internet
    i min smak. Läs mer
  • 2020-06-13

Ola J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt en bostadsrätt.
    Bemöt på ett proffsigt och ansvarsfullt sätt.
    Linda levde upp till mina förväntningar.
    Bra koll på den lokala marknaden, proffsig och bra presentation av objektet.
    Full pott från mej. Läs mer
  • Олександр В

2020-06-07

Олександр В skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Hej, Alla förväntningar uppfylldes. Eftersom detta för mig är den första upplevelsen av att köpa fastigheter i Sverige, ville jag få mycket information för att minska riskerna. Linda hjälpte mig med detta genom att på ett förståeligt sätt svara på alla frågor som ställts med tydliga exempel och en professionell titt på problemet.

Vänliga hälsingar Läs mer
  • Line A

2020-06-04

Line A skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag köpte en stuga och upplevde en professionell och väl förberedd fastighetsmäklare Läs mer
  • 2020-05-29

Anders S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har köpt en bostadsrätt av Linda som skött sitt uppdrag på bästa sätt.
    Våra förväntningar har uppfyllts och vi kan rekommendera Linda till fullo! Läs mer
  • 2020-05-27

Janet M skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda hjälpte mig att sälja mitt barndomshem.
    Är väldigt nöjd och glad över den fina hjälp som Linda har gett mig.
    Bara en massa ++++++++++++från Janet
    Haganäs gatan 15 i Åstorp. Läs mer
  • 2020-05-27

Magnus R skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    köpt villa i åstorp smidigt snabbt problemfritt . Läs mer
  • 2020-05-26

Anna-pia P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt ett hus och håller på med att sälja lägenheten. Blivit väldigt bra bemöta. Hoppas på en snabb försäljning av lägenheten. Läs mer
  • 2020-05-17

Monika W skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpte hus via mäklaren. Mycket trevlig och hjälpsam. Kollade upp och svarade på mail eller visning på frågor som dök upp. Aldrig några problem. Rekomenderar verkligen. Läs mer
  • 2020-05-13

Elin H skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi har köpt ett hus, upplevde bemötandet som väldigt bra och avslappnat. Väldigt professionellt och inget överdrivet. Är väldigt nöjda och kommer i framtiden anlita henne om behov finns. Läs mer
  • 2020-05-01

Katarina L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket trevlig och hjälpsam. Tillgänglig på obekväma tider. Läs mer
  • 2020-04-10

Lisbet J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har ķöpt en bostadsrätt. Jätte bra.jag fick svar på de frågor jag ville ha, linda visa både förråd och tvättstuga, bara positivt.🤗 Läs mer
  • 2020-03-09

Jim P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt villa.
    Bra och, trevlig bemötande, proffesionellt och ger tydliga svar.

Rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2020-02-28

Anette K skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålde nyligen en bostadsrätt. När jag ringde upp Linda första gången , kändes det att här har jag nog kommit rätt. Å så blev det. Linda har varit lätt att prata med o förstå +att få tag på. Lägenheten såldes inom en månad det hade jag aldrig trott, snabbt o enkelt gick allt. Mvh Anette Knutsson Läs mer
  • 2020-02-01

Carola L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag köpte en lägenhet via Linda och hon var mycket trevlig och kunde svara på alla mina frågor. Hon kändes precis så kompetent som jag förväntade mig av en mäklare.
    Toppenbra jobbat! Läs mer
  • 2020-01-27

Anna J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt min villa.
    Trevligt bemötande och tydliga instruktioner. Lätt att nå.
    Försäljningen motsvarade mina förväntningar och jag är nöjd med säljuppdraget. Läs mer
  • 2020-01-12

Jimmy N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålde mitt hus med hjälp av Linda.. Bara positivt att säga! Läs mer
  • 2020-01-01

Edward K skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Hon var sakligt och trevlig fick saker att hända Läs mer
  • 2019-12-16

Markus G skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålde bostadsrätt. Gick bra och smidigt. Läs mer
  • 2019-12-14

Maria W skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt hus av Linda och försäljning pågår av min bostadsrätt. Hon har ett bra bemötande. Stor kunskap/erfarenhet och känns trygg i det hon gör. Både som köpare och säljare blir man bra bemött och känner sig trygg i båda processerna.Linda är grymt duktig och rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-11-29

Karin S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köp av: Infanterigatan 22 A Ljungbyhed

Uppfattar Linda Grundström som:
    Glad, seriös uppmärksam och vänlig.
    Har stort förtroende för henne! Läs mer
  • 2019-11-28

Conny R skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Bra, personlig och med trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-11-28

Ann-christin Q skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi har köpt en bostadsrätt i Klippan och varit på flera visningar med Linda, även på andra objekt.
    Jag upplever Linda som korrekt och kunnig. Vi fick svar på våra frågor och hon tog sig tid även om vi dröjde oss kvar.
    Vi kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Klippan och Linda. Läs mer
  • 2019-11-24

Minonna S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Lille fastighet, fin behandling. Läs mer
  • 2019-11-01

Daniel Z skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt bostadsrätt
    Blev väldigt bra bemött. Varmt och korrekt.
    Var aldrig några orosmoment för Linda förklarade bra och svarade på alla frågor. Läs mer
  • Veronica P

2019-10-15

Veronica P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi anlitade Linda Grundström för att sälja vårt hus och bemötandet har varit mycket proffsigt från början till slut. Vår mäklare tog sig tid att lyssna in våra önskemål och genomförde försäljningen både snabbt och mycket erfaret. Rekommenderar verkligen denna mäklare till andra som vill sälja eller köpa hus. Mycket kompetent mäklare Läs mer
  • 2019-10-15

Maj N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    sålt fastighet v blomster g 16 Jag fich ett bra bemötande från den första dagen. Jag har fått genom kontakter att svensk fastiget att dom uppföljer sina betyg. Lina grunström hade bra bemötande och bra mäklar arbete. Läs mer
  • 2019-10-15

Frida A skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag tog hjälp av Linda för att sälja min lägenhet.
    Linda är mycket engagerad, påläst och positiv. Bra bemötande och lättillgänglig vid frågor.
    Jag skulle varmt rekommendera Linda! Läs mer
  • 2019-10-07

Lennart J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt ett enplanshus 122kvadrat 2450000.Linda har ett proffsigt o trevligt sätt.Är det något hon inte kan, återkommer hon med besked snabbt.Sammantaget kan jag varmt rekommendera Linda. Läs mer
  • 2019-10-07

Marcus Larsson T skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har i flera förvaltningsärenden vid avveckling av dödsbon haft kontakt med Linda. Hon uppträder alltid mycket professionellt och serviceinriktat. Jag kan varmt rekommendera Linda. Läs mer
  • 2019-10-05

Helena F skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    En underbart kunnig och driftig mäklare, på alla sätt och vis! Läs mer
  • 2019-10-05

Sven-Inge H skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket trevlig och kunnig mäklare till stor hjälp!! Läs mer
  • 2019-10-05

Henrik R skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi har sålt ett 1 o1/2 plans villa från 1951,vi är mycket nöjda med bemötandet vi fick av Linda samt hennes arbete runt försäljningen,alltså kan jag varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling o Linda. Läs mer

Tomas E skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt: Villagatan 28 Klippan
    Trevligt och personligt bemött, men ändå proffesionellt nivå rakt igenom med lite hjärta. Läs mer
  • 2019-10-03

Carina F skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålde ett hus, mäklaren var trevlig till en början men sen blev hon tyvärr oprofessionell och byta långt om länge och fick sålt direkt. Läs mer

Lena J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt lägenhet i Klippan.
    Bra och trevligt bemötande!
    Linda gjorde allt hon beskrev hon skulle göra på vårt första möte och det med engagemang.
    I och med vi sålde vår avlidne fars lägenhet va det väldigt känsligt allting och Linda va väldigt förstående och sympatisk!
    Hon får full pott!⭐️⭐️ Läs mer

Lina O skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt en villa och sålt lägenhet. Linda är trevlig och lättsam men har ett bristande engagemang och är svår att få tag på via telefon. Mina förväntningar var mycket högre med tanke på att det är en av de största affärerna man gör i livet och frågorna är många. Hon framstår som lite mer lovande än vad utfallet blev, tyvärr. Läs mer

Simon J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag fick bra hjälp med att sälja min villa. Proffsigt och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-09-30

Robert V skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Lätt att prata med. Trevlig vänlig bara positivt Läs mer
  • 2019-09-15

Carina S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Hej !
    Linda Grundström hade hand om försäljningen av vår gård .
    Linda är mycket engagerad , kunnig och professionell, dessutom är hon en glad o trevlig person .
    Hon rekommenderas varmt av oss Läs mer
  • 2019-09-11

Kerstin C skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Villa i Åstorp. Jag fick ett stort förtroende för mäklaren. Jag kände också att kemin stämde mellan oss,vilket jag tror är viktigt. Hon var även ett stort stöd för mig och hjälpte mig i situationer som för mig var helt främmande,för det är jag väldigt tacksam. Jag kan med glädje rekommendera ! Läs mer
  • 2019-09-02

Lars-Inge C skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har sålt bostaden
    Trevligt och proffsigt bemötande, fått svar på frågor som vi har haft. Läs mer
  • 2019-08-10

Elly F skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt. Linda är nogrann och professionell. Hon har ett vänligt bemötande och är lätt att komma i kontakt med om man har tex frågor eller funderingar.
    Kan varmt rekommendera Linda på Svensk Fastighetsförmedling i Klippan. Läs mer

Storgatan 25, 264 33 Klippan