Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Klippan!

Är du påväg att flytta till Klippan i Skåne? Bra val. Här är det lugnt och skönt samtidigt som tågförbindelserna är goda till Skånes större städer. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor har full koll på Klippan och närliggande områden. Vi vet precis var det passar dig att bo och när läget är det bästa för en affär.

Vi tillhör en rikstäckande mäklarkedja med hela 80 års erfarenhet i branschen och vi brinner för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med ditt nya boende. Tveka inte att kontakta oss.

Läs vad 142 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Klippan 2

• sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2022-05-19 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött av Linda och jag är väldigt nöjd med henne. Hon gjorde sitt jobb och jag hade inga problem så än en gång så är jag nöjd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2022-05-13 Verifierad kund
    Linda made a good presentation of the house. She listened to the questions we brought up and it showed later that these questions had been passed on to the sellers. The closing meeting at Lindas office in Klippan went very well and she ensured that both sellers and buyers felt ccomfortable when the final papers were circulated for signatures.
    We appreciated very much Lindas professionnel handling of the sale.
    2022-05-07 Verifierad kund
    Utmärkt , proffsigt ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
    2022-05-05 Verifierad kund
    Linda er kvik og imødekommende. Hun går til opgaven med ildhu og svarer på alt, hvad man ønsker at vide.
    Hun har holdt mange visninger og vi fik hurtigt solgt vores hus.
    Det har været en fornøjelse at sælge vores hus med Lindas hjælp
    2022-04-29 Verifierad kund
    En väldigt trevlig, positiv och kompetent mäklare.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jag hade jättehöga förväntningar då jag köpte samma hus med henne som mäklare i november och upplevde henne som driven. Men denna gången tycker jag det är under all kritik. Jag och han jag köpte huset med lever inte tillsammans. Hon visste om att vi inte pratade ändå hälsar hon till honom att han ska kontakta mig istället för att höra av sig själv. Hon skulle kontakta dem som var med på tidigare budgivning men det gjorde hon inte för att hon inte "orkade". Jag har två som hört av sig till mig som både ringt och mejlat på huset men det tog en vecka innan den som mejlade fick ett svar, den som ringde bad hon att den skulle kontakta henne igen OM den var intresserad. Hon återkopplade inte efter varje visning om hur det gått. Och man fick mer eller mindre jaga henne för att få något att hända med huset. Hon påtalade till mig att vi köpte det för ett överpris. Till saken hör att vi förlorade 500 000 på att köpa och sen sälja. Pengar som var en investering till barnen, pensionen, kanske ett framtida köp.

Nej, jag är faktiskt fruktansvärt besviken. Och skulle dessvärre knte rekommendera henne till någon.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Mycket duktig och kompetent mäklare!
    2022-04-24 Verifierad kund
    en utmärkt mäklare som har gjort ett utomordentligt bra arbete. försäljningen gick väldigt snabbt och smärtfritt. köpte fastigheten av Linda, och det fanns ingen tvekan om var jag skulle vända mig när det var dags att sälja vidare igen.
    2022-04-18 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och svarar på mail och sms inom rimlig tid 👍🏿
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2022-04-16 Verifierad kund
    Linda strålar med positiv energi. Har endast bra erfarenhet att samarbeta med Linda. Professionel, saklig, lätt att prata med, en helt fantastisk människa. Tacksam att jag fick ha henne som mäklare för min första bostadsköp.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2022-04-14 Verifierad kund
    Allt fungerade bra från början till slutet. Finns inget att anmärka på.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Levde upp till alla förväntningar och mer! Rekommenderas starkt!
    2022-03-24 Verifierad kund
    Otroligt bemötande och engagemang från Linda!
    2022-02-22 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med vår erfarenhet av mäklaren. Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och hjälpande sätt.
    Vi är tillexempel mycket tacksamma över att hon kunde ordna en extra visning till oss, då vi inte kunde några av dem utsatta dagarna.

Detta är vår första bostad, så därav har vi haft många funderingar. Vi har kunnat ställa alla frågor som vi behövt och fått mycket bra svar på dem alla.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Bemödandet var utmärkt, väldigt trevlig och professionell på sitt jobb!
  • sålde sin bostad med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2021-12-31 Verifierad kund
    Det var Linda som sålde huset till oss. När vi nu måste sälja så valde vi henne eftersom erfarenheterna var goda.

Allt har fungerat problemfritt fram till kontrakt. Återstår tillträde, men det ska nog gå bra det med.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Linda er en god meklare som har forstået vores ønsker og været god til at opfylde dem
    2021-12-11 Verifierad kund
    Linda was great. She's been very kind and open about the features of the house and we've had a quick and efficient communication with her. I would definitely recommend Linda, she has been very helpful and proactive thoughout the whole process.
    2021-10-21 Verifierad kund
    Linda är väldigt lättsam som person. Kände genast förtroende för henne. Hon kan sitt jobb och har full koll på det. Väldigt hjälpsam och handlingskraftig!
    2021-10-20 Verifierad kund
    Hade bra genomgång men hade velat att säljarna skulle ha mer papper o årtal på när saker var utförda, garantier mm.
    Inget sådant hade säljarna med sig skulle varit ett krav vilket mäklaren hade kunnat varit tydligare med.
    Annars kanon!
    2021-10-20 Verifierad kund
    Proffsig, personlig och har ett mycket bra bemötande. Man känner sig trygg i husaffären med Linda.
    2021-10-20 Verifierad kund
    Positiv/glad, hjälpsam, kunnig, effektiv!
    10/10
    2021-09-22 Verifierad kund
    Linda har varit serviceminded och lösningsorienterad. Som köpare har vi upplevt henne professionell och hjälpsam!
    2021-09-15 Verifierad kund
    Linda är trevlig, duktig och effektiv.
    2021-09-04 Verifierad kund
    Hon var bra !………………………………………………………………….
    2021-07-24 Verifierad kund
    Har upplevt allt mycket bra. Bra bemötande av mäklaren och man drog inte ut på affären utan man kom snabbt till avslut
    2021-07-21 Verifierad kund
    Finns ingenting att klaga på!👍
    2021-07-21 Verifierad kund
    Så bra. Ordning och reda. Bra koll och snabba svar. Super 😀😀
    2021-07-19 Verifierad kund
    Mötet med mäklaren var super! Väldigt glad och enkel person.
    Hon gjorde det väldigt enkelt för oss och hela processen var smidig tack vare Linda.

Hon jobbar hårt och gör allt för att sina kunder ska känna sig sedda och nöjda.
    Precis så som man vill att en mäklare ska vara.

Mvh Linnéa och Linus
    2021-07-19 Verifierad kund
    Linda var mkt duktig med sitt uppdrag . Kände mig lugn. Skulle jag sälja igen , så blir det Linda. Och jag kommer rekommendera henne till andra .
    2021-07-02 Verifierad kund
    Linda är en mycket bra mäklare och har lätt för att ta människor. Allt har varit till belåtenhet
    2021-06-23 Verifierad kund
    Vi var var optimistiska men ändå väldigt osäkra på hur det skulle sluta. Men allt gick över förväntan ock vi var mer än nöjda. Linda sköte detta på ett mycket proffsigt sätt.
    2021-06-14 Verifierad kund
    Man kan tryggt lämna över allt ansvar till LINDA, känner mej trygg i hennes arbete. Därmed bästa betyg till henne.👍🏻💐💐🐩
    2021-03-10 Verifierad kund
    Linda Grundström har bemött mig vänligt, proffsigt och kunnigt. Jag har ingen tidigare erfarenhet av att sälja lägenhet men känner mig trygg i att Linda tar hand om försäljningen.
    • Nyvång
    2021-03-08 Verifierad kund
    Linda är snäll, trevlig och duktig kvinna och hon hjälpa fattiga som mig!
    Jag menar snällt om henne!
    2021-02-26 Verifierad kund
    Snabb och kompetent hantering. Tydlig i sin kommunikation. Gott resultat.

Allt som förväntat.
    2021-02-01 Verifierad kund
    Har köpt en lägenhet.
    Tycker Linda var jätte trevlig och väl engagerad av att hjälpa oss med vår framtida bostad. Detta var både min och min sambos första köpes lägenhet och Linda förklarade processen så vi förstod hur allt skulle gå. Hon försökte hjälpa oss så mycket hon kunde och var mån om att vi skulle få en bra upplevelse av själva processen. Hon sålde en kompis lägenhet så hade bara bra förväntningar om henne vilket hon levde upp till 100%
  • Yvonne F
    2020-12-30 Verifierad kund
    Villa i ljungbyhed.
    Bra bemötande
    Hittade hus med våra förväntningar och fick ett trevligt bemötande
    2020-12-22 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Lindas insats i samband med vår husförsäljning. Hon är kunnig, professionell och har varit mycket lyhörd för våra önskemål. Vi rekommenderar därför henne varmt!
    Eva och Anders
  • Niklas L
    • Kvidinge
    2020-12-16 Verifierad kund
    Linda Grundström har hjälp mig att sälja mitt hus . Jag är jätte nöjd med hennes insats, kompetents och ärlig de är mitt intryck
    Rekommendera både firman och henne starkt
    • Kvidinge
    2020-12-16 Verifierad kund
    Har köpt hus genom Lindas försorg. Linda är en trevlig, tydlig och förtroendeingivande mäklare som uppfyllde mina förväntningar med råge.
    2020-12-02 Verifierad kund
    Köpt en bostadsrätt!
    Linda har jag träffat vid flera visningar tidigare. Hon är alltid trevlig, påläst och väldigt proffsig i sin roll som mäklare.
    Jag är nöjd med mitt köp. Och Linda är en stor bidragande anledning till det.
    2020-12-02 Verifierad kund
    1) Försäljning av en bostadsrätt
    2) Linda är en charmig och utmärkt mäklare.
    3) Vi förväntade oss att få ett visst pris men som visade sig vara för högt. Dock så fick vi +8 % vid budgivningen. Slutet gott och allting gott.
    4) Om vi själva skulle sälja vårt hus så hade Linfa varit den första kontakten. Dock bor vi inte i hennes område så det blir problem.
    • Klippan Tätort
    2020-11-28 Verifierad kund
    Både köpte och sålde min lägenhet med hjälp av Linda som gav ett professionellt och glatt intryck. Kan rekommenderas!!
    2020-11-19 Verifierad kund
    Köpt bostadsrätt.
    Proffsig, kunnig, trevlig och positiv.
    Lagom mkt prat om "annat". Ibland upplevt av andra mäklare att de snackar om allt annat än bostaden.
    2020-11-19 Verifierad kund
    Köpt villa. Linda var positiv och framåt. Jag uppskattade särskilt att hon valde att ta emot ett sällskap var 15e min, och gå ett varv genom huset tillsammans med varje och ge den info som finns. Stort plus för oss, över förväntan :)
    Även frågor vi hade besvarades med tålamod.
    Kan varmt rekommenderas!
    2020-11-09 Verifierad kund
    Jag har sålt villa. Hon var vänlig och förstående och hjälpsam. Det var nog mer förväntningar än jag trott. Jag kände mig trygg med henne, och hennes hjälpsamhet.
    2020-10-23 Verifierad kund
    Jag har sålt mitt hus med Linda Grundström som mäklare. Jag är helnöjd med hennes bemötande och kompetens.
    2020-10-02 Verifierad kund
    Sålt en gård med Linda som mäklare. Hon är proffsig, kunnig, hjälpsam och framförallt supertrevlig. Kan verkligen rekommendera Linda som mäklare!
    2020-10-02 Verifierad kund
    Tack Linda för den bästa bemötande och all hjälp som vi fick från dig att du kunde sälja min lägenhet