Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Klippan!

Är du påväg att flytta till Klippan i Skåne? Bra val. Här är det lugnt och skönt samtidigt som tågförbindelserna är goda till Skånes större städer. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor har full koll på Klippan och närliggande områden. Vi vet precis var det passar dig att bo och när läget är det bästa för en affär.

Vi tillhör en rikstäckande mäklarkedja med hela 80 års erfarenhet i branschen och vi brinner för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med ditt nya boende. Tveka inte att kontakta oss.

Läs vad 109 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Klippan 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2021-03-10
    Linda Grundström har bemött mig vänligt, proffsigt och kunnigt. Jag har ingen tidigare erfarenhet av att sälja lägenhet men känner mig trygg i att Linda tar hand om försäljningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    • Nyvång
    2021-03-08
    Linda är snäll, trevlig och duktig kvinna och hon hjälpa fattiga som mig!
    Jag menar snällt om henne!
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2021-02-26
    Snabb och kompetent hantering. Tydlig i sin kommunikation. Gott resultat.

Allt som förväntat.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2021-02-01
    Har köpt en lägenhet.
    Tycker Linda var jätte trevlig och väl engagerad av att hjälpa oss med vår framtida bostad. Detta var både min och min sambos första köpes lägenhet och Linda förklarade processen så vi förstod hur allt skulle gå. Hon försökte hjälpa oss så mycket hon kunde och var mån om att vi skulle få en bra upplevelse av själva processen. Hon sålde en kompis lägenhet så hade bara bra förväntningar om henne vilket hon levde upp till 100%
  • Yvonne F
    2020-12-30
    Villa i ljungbyhed.
    Bra bemötande
    Hittade hus med våra förväntningar och fick ett trevligt bemötande
    2020-12-22
    Vi är mycket nöjda med Lindas insats i samband med vår husförsäljning. Hon är kunnig, professionell och har varit mycket lyhörd för våra önskemål. Vi rekommenderar därför henne varmt!
    Eva och Anders
  • Niklas L
    • Kvidinge
    2020-12-16
    Linda Grundström har hjälp mig att sälja mitt hus . Jag är jätte nöjd med hennes insats, kompetents och ärlig de är mitt intryck
    Rekommendera både firman och henne starkt
    • Kvidinge
    2020-12-16
    Har köpt hus genom Lindas försorg. Linda är en trevlig, tydlig och förtroendeingivande mäklare som uppfyllde mina förväntningar med råge.
    2020-12-02
    Köpt en bostadsrätt!
    Linda har jag träffat vid flera visningar tidigare. Hon är alltid trevlig, påläst och väldigt proffsig i sin roll som mäklare.
    Jag är nöjd med mitt köp. Och Linda är en stor bidragande anledning till det.
    2020-12-02
    1) Försäljning av en bostadsrätt
    2) Linda är en charmig och utmärkt mäklare.
    3) Vi förväntade oss att få ett visst pris men som visade sig vara för högt. Dock så fick vi +8 % vid budgivningen. Slutet gott och allting gott.
    4) Om vi själva skulle sälja vårt hus så hade Linfa varit den första kontakten. Dock bor vi inte i hennes område så det blir problem.
    2020-11-28
    Både köpte och sålde min lägenhet med hjälp av Linda som gav ett professionellt och glatt intryck. Kan rekommenderas!!
    2020-11-19
    Köpt bostadsrätt.
    Proffsig, kunnig, trevlig och positiv.
    Lagom mkt prat om "annat". Ibland upplevt av andra mäklare att de snackar om allt annat än bostaden.
    2020-11-19
    Köpt villa. Linda var positiv och framåt. Jag uppskattade särskilt att hon valde att ta emot ett sällskap var 15e min, och gå ett varv genom huset tillsammans med varje och ge den info som finns. Stort plus för oss, över förväntan :)
    Även frågor vi hade besvarades med tålamod.
    Kan varmt rekommenderas!
    2020-11-09
    Jag har sålt villa. Hon var vänlig och förstående och hjälpsam. Det var nog mer förväntningar än jag trott. Jag kände mig trygg med henne, och hennes hjälpsamhet.
    2020-10-23
    Jag har sålt mitt hus med Linda Grundström som mäklare. Jag är helnöjd med hennes bemötande och kompetens.
  • sålde sin bostad med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2020-10-02
    Sålt en gård med Linda som mäklare. Hon är proffsig, kunnig, hjälpsam och framförallt supertrevlig. Kan verkligen rekommendera Linda som mäklare!
    2020-10-02
    Tack Linda för den bästa bemötande och all hjälp som vi fick från dig att du kunde sälja min lägenhet
    • Elfdalen
    2020-07-31
    Mycket bra mäklare , svaret ges av att jag använt henne 3 ggr
    2020-07-30
    Sålt fastighet blev bra bemött förväntningarna var bra allting gick smidigt och fort vi behövde inte bry oss hon skötte allt.
    2020-07-21
    Vi sålde en lägenhet, och hela processen fungerade snabbt och smidigt med Linda. Man får genast en känsla av pålitlighet och uppriktighet.
    2020-07-06
    Vi har kollat efter sommarhus i Helsingborgsområdet ett tag nu. linda är den första mäklare vi träffat som fått oss känna oss välkomna till visningen och den enda av alla mäklare som pratat med min sambo. Andra mäklare verkar tro att kvinnor inte kan köpa hus eller ha frågor ang detta utan dissar sambon genom att besvara hennes frågor till mig!

Stort tack till Linda! Hon fick även sålt ett hus till oss.
    2020-06-16
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Jag blev bemött av mäklaren på ett utmärkt proffsigt och sakligt.
    Förväntningarna var eftersom jag hade sett objektet på internet
    i min smak.
    2020-06-13
    Sålt en bostadsrätt.
    Bemöt på ett proffsigt och ansvarsfullt sätt.
    Linda levde upp till mina förväntningar.
    Bra koll på den lokala marknaden, proffsig och bra presentation av objektet.
    Full pott från mej.
  • Олександр В
    • Perstorp Tätort
    2020-06-07
    Hej, Alla förväntningar uppfylldes. Eftersom detta för mig är den första upplevelsen av att köpa fastigheter i Sverige, ville jag få mycket information för att minska riskerna. Linda hjälpte mig med detta genom att på ett förståeligt sätt svara på alla frågor som ställts med tydliga exempel och en professionell titt på problemet.

Vänliga hälsingar
  • Line A
    köpte sin stuga med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2020-06-04
    Jag köpte en stuga och upplevde en professionell och väl förberedd fastighetsmäklare
    2020-05-29
    Har köpt en bostadsrätt av Linda som skött sitt uppdrag på bästa sätt.
    Våra förväntningar har uppfyllts och vi kan rekommendera Linda till fullo!
    2020-05-27
    Linda hjälpte mig att sälja mitt barndomshem.
    Är väldigt nöjd och glad över den fina hjälp som Linda har gett mig.
    Bara en massa ++++++++++++från Janet
    Haganäs gatan 15 i Åstorp.
    2020-05-27
    köpt villa i åstorp smidigt snabbt problemfritt .
    2020-05-26
    Köpt ett hus och håller på med att sälja lägenheten. Blivit väldigt bra bemöta. Hoppas på en snabb försäljning av lägenheten.
    2020-05-17
    Köpte hus via mäklaren. Mycket trevlig och hjälpsam. Kollade upp och svarade på mail eller visning på frågor som dök upp. Aldrig några problem. Rekomenderar verkligen.
    • Perstorp
    2020-05-13
    Vi har köpt ett hus, upplevde bemötandet som väldigt bra och avslappnat. Väldigt professionellt och inget överdrivet. Är väldigt nöjda och kommer i framtiden anlita henne om behov finns.
    2020-05-01
    Mycket trevlig och hjälpsam. Tillgänglig på obekväma tider.
    2020-04-10
    Jag har ķöpt en bostadsrätt. Jätte bra.jag fick svar på de frågor jag ville ha, linda visa både förråd och tvättstuga, bara positivt.🤗
    • Östra Ljungby
    2020-03-09
    Köpt villa.
    Bra och, trevlig bemötande, proffesionellt och ger tydliga svar.

Rekommendera denna mäklare.
    2020-02-28
    Sålde nyligen en bostadsrätt. När jag ringde upp Linda första gången , kändes det att här har jag nog kommit rätt. Å så blev det. Linda har varit lätt att prata med o förstå +att få tag på. Lägenheten såldes inom en månad det hade jag aldrig trott, snabbt o enkelt gick allt. Mvh Anette Knutsson
    2020-02-01
    Jag köpte en lägenhet via Linda och hon var mycket trevlig och kunde svara på alla mina frågor. Hon kändes precis så kompetent som jag förväntade mig av en mäklare.
    Toppenbra jobbat!
    2020-01-27
    Sålt min villa.
    Trevligt bemötande och tydliga instruktioner. Lätt att nå.
    Försäljningen motsvarade mina förväntningar och jag är nöjd med säljuppdraget.
    2020-01-12
    Sålde mitt hus med hjälp av Linda.. Bara positivt att säga!
  • köpte en tomt med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    • Perstorp
    2020-01-01
    Hon var sakligt och trevlig fick saker att hända
    2019-12-16
    Sålde bostadsrätt. Gick bra och smidigt.
    2019-12-14
    Köpt hus av Linda och försäljning pågår av min bostadsrätt. Hon har ett bra bemötande. Stor kunskap/erfarenhet och känns trygg i det hon gör. Både som köpare och säljare blir man bra bemött och känner sig trygg i båda processerna.Linda är grymt duktig och rekommenderas varmt
    • Ljungbyhed Tätort
    2019-11-29
    Köp av: Infanterigatan 22 A Ljungbyhed

Uppfattar Linda Grundström som:
    Glad, seriös uppmärksam och vänlig.
    Har stort förtroende för henne!
    2019-11-28
    Bra, personlig och med trevligt bemötande
    2019-11-28
    Vi har köpt en bostadsrätt i Klippan och varit på flera visningar med Linda, även på andra objekt.
    Jag upplever Linda som korrekt och kunnig. Vi fick svar på våra frågor och hon tog sig tid även om vi dröjde oss kvar.
    Vi kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Klippan och Linda.
    2019-11-24
    Lille fastighet, fin behandling.
    2019-11-01
    Köpt bostadsrätt
    Blev väldigt bra bemött. Varmt och korrekt.
    Var aldrig några orosmoment för Linda förklarade bra och svarade på alla frågor.
  • Veronica P
    2019-10-15
    Vi anlitade Linda Grundström för att sälja vårt hus och bemötandet har varit mycket proffsigt från början till slut. Vår mäklare tog sig tid att lyssna in våra önskemål och genomförde försäljningen både snabbt och mycket erfaret. Rekommenderar verkligen denna mäklare till andra som vill sälja eller köpa hus. Mycket kompetent mäklare
    2019-10-15
    sålt fastighet v blomster g 16 Jag fich ett bra bemötande från den första dagen. Jag har fått genom kontakter att svensk fastiget att dom uppföljer sina betyg. Lina grunström hade bra bemötande och bra mäklar arbete.
    2019-10-15
    Jag tog hjälp av Linda för att sälja min lägenhet.
    Linda är mycket engagerad, påläst och positiv. Bra bemötande och lättillgänglig vid frågor.
    Jag skulle varmt rekommendera Linda!
    2019-10-07
    Köpt ett enplanshus 122kvadrat 2450000.Linda har ett proffsigt o trevligt sätt.Är det något hon inte kan, återkommer hon med besked snabbt.Sammantaget kan jag varmt rekommendera Linda.