Linda Grundström

Linda Grundström

Linda Grundström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Linda Grundström har varit registrerad mäklare sedan 2002-08. Linda Grundström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.8. Linda Grundström har haft 56 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 136 Läs vad Linda Grundström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    • Centrum
    2022-09-23 Verifierad kund
    Jag har länge flyttat omkring och haft med flertalet mäklare att göra. Men aldrig har jag kunnat haft någon form av förtroende för denne. Förväntningarna här var således inte så höga. Linda har på alla sätt och vis motbevisat mig svårigheten i att finna sitt perfekta hem. Hon bemötte mig så väl från dag ett, tog hand om mina åsikter och önskemål och hjälpte mig på så vis att finna det rätta stället för mig. Hon fanns tillgänglig när som helst, hörde av sig kontinuerligt för att uppdatera mig, löste extra visningar, och körde till och med in till en annan stad för att möta mig när mina tider krockade med annat. Linda har inte bara ett hjärta av guld, utan hon är även oerhört kunnig och erfaren. Hon har gedigen koll på läget och har de senaste uppdateringarna om olika områden. Alla möjliga frågor har hon svar på. Kontraktsskrivningen var otroligt enkel, precis som resterande process. Jag kommer inte att kontakta en annan mäklare under min livstid - det är Linda som gäller !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    • Centrum
    2022-09-23 Verifierad kund
    Under hela försäljningen så var Linda väldigt aktiv och höll mig uppdaterad utav vad som skedde.

Hon är en väldigt trevlig, lättsam och rak person.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    • Klippan
    2022-09-08 Verifierad kund
    Linda Grundström är otroligt hjälpsam och engagerad mäklare. Kan varmt rekommendera Linda Grundström och var över mina förväntningar.
    • Åstorp
    2022-08-20 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande, upplevde Linda som professionell i sitt yrkesutövande
  • köpte sin stuga med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    • Perstorp Tätort
    2022-08-06 Verifierad kund
    Köpet var bra tydligt och smidigt allt blev ordnat på bästa sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    • PERSTORP
    Hej
    Hon har ett väll bemötande och är riktigt trevligt person.
    • Ljungbyhed
    2022-08-02 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Linda redan på visningen och hon tog sig tid och svarade på alla frågor vi hade. Hon tog även med sig någon fråga som hon skulle ta med köparen för att sedan återkomma med svaret. Husköpet gick snabbt och smidigt, vilket passade både oss och köparen.
    Vi kan verkligen rekommendera Linda och skulle vi någon gång sälja, så blir det Linda vi kommer att vända oss till.
    • Åstorp
    2022-08-02 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och vi fick hjälp med allt vi behövde hjälp med. Bra på att kommunicera och informera och vi slapp vänta länge på svar. Vi kände att hon var genuin som person och mäklare.
  • sålde sin stuga med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    • Perstorp Tätort
    Trevlig och förtroendeingivande.
    Mycket professionell, kunnig och energisk.
    Levererade över förväntan.
    Rekommenderas.
    • Ljungbyhed
    2022-07-06 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig, lyhörd och bra bemötande. Mycket bra beskrivning plus fina foton i prospekt.