Läs vad 87 Läs vad Linda Grundström

• 2020-12-30
    Villa i ljungbyhed.
    Bra bemötande
    Hittade hus med våra förväntningar och fick ett trevligt bemötande
    Yvonne F
    Yvonne F
    • 116.0 m²
    • Ljungbyhed
    köpte sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
  • 2020-12-22
    Vi är mycket nöjda med Lindas insats i samband med vår husförsäljning. Hon är kunnig, professionell och har varit mycket lyhörd för våra önskemål. Vi rekommenderar därför henne varmt!
    Eva och Anders
    Eva C
    • 179.0 m²
    • Klippan
    sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
  • 2020-12-16
    Linda Grundström har hjälp mig att sälja mitt hus . Jag är jätte nöjd med hennes insats, kompetents och ärlig de är mitt intryck
    Rekommendera både firman och henne starkt
    Niklas L
    Niklas L
    • 93.0 m²
    • Kvidinge
  • 2020-12-16
    Har köpt hus genom Lindas försorg. Linda är en trevlig, tydlig och förtroendeingivande mäklare som uppfyllde mina förväntningar med råge.
    Anders B
    • 93.0 m²
    • Kvidinge
  • 2020-12-02
    Köpt en bostadsrätt!
    Linda har jag träffat vid flera visningar tidigare. Hon är alltid trevlig, påläst och väldigt proffsig i sin roll som mäklare.
    Jag är nöjd med mitt köp. Och Linda är en stor bidragande anledning till det.
    Malin L
    • 80.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
  • 2020-12-02
    1) Försäljning av en bostadsrätt
    2) Linda är en charmig och utmärkt mäklare.
    3) Vi förväntade oss att få ett visst pris men som visade sig vara för högt. Dock så fick vi +8 % vid budgivningen. Slutet gott och allting gott.
    4) Om vi själva skulle sälja vårt hus så hade Linfa varit den första kontakten. Dock bor vi inte i hennes område så det blir problem.
    Lars-erik A
    • 80.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
  • 2020-11-28
    Både köpte och sålde min lägenhet med hjälp av Linda som gav ett professionellt och glatt intryck. Kan rekommenderas!!
    Carola L
    • 1:a
    • 43.0 m²
    • Klippan Tätort
  • 2020-11-19
    Köpt bostadsrätt.
    Proffsig, kunnig, trevlig och positiv.
    Lagom mkt prat om "annat". Ibland upplevt av andra mäklare att de snackar om allt annat än bostaden.
    Therese S
    • 73.0 m²
    • Solslätt
  • 2020-11-19
    Köpt villa. Linda var positiv och framåt. Jag uppskattade särskilt att hon valde att ta emot ett sällskap var 15e min, och gå ett varv genom huset tillsammans med varje och ge den info som finns. Stort plus för oss, över förväntan :)
    Även frågor vi hade besvarades med tålamod.
    Kan varmt rekommenderas!
    Mia A
    • 149.0 m²
    • Klippan
  • 2020-11-09
    Jag har sålt villa. Hon var vänlig och förstående och hjälpsam. Det var nog mer förväntningar än jag trott. Jag kände mig trygg med henne, och hennes hjälpsamhet.
    Birgitta C
    • 104.0 m²
    • Åstorp

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte