Linda Grundström
Registrerad mäklare sedan 2002-08-07
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 74 Läs vad Linda Grundström

• Per M sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-07-31

6:a
    Elfdalen
    Mycket bra mäklare , svaret ges av att jag använt henne 3 ggr Läs mer
  • Jörgen L sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-07-30

Klippan
    Sålt fastighet blev bra bemött förväntningarna var bra allting gick smidigt och fort vi behövde inte bry oss hon skötte allt. Läs mer
  • Rickard S sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-07-21

Centrum
    Vi sålde en lägenhet, och hela processen fungerade snabbt och smidigt med Linda. Man får genast en känsla av pålitlighet och uppriktighet. Läs mer
  • Niklas E köpte sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-07-06

Ljungbyhed
    Vi har kollat efter sommarhus i Helsingborgsområdet ett tag nu. linda är den första mäklare vi träffat som fått oss känna oss välkomna till visningen och den enda av alla mäklare som pratat med min sambo. Andra mäklare verkar tro att kvinnor inte kan köpa hus eller ha frågor ang detta utan dissar sambon genom att besvara hennes frågor till mig!

Stort tack till Linda! Hon fick även sålt ett hus till oss. Läs mer
  • Margaretha S köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-06-16

4:a
    Väster
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Jag blev bemött av mäklaren på ett utmärkt proffsigt och sakligt.
    Förväntningarna var eftersom jag hade sett objektet på internet
    i min smak. Läs mer
  • Ola J sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-06-13

4:a
    Väster
    Sålt en bostadsrätt.
    Bemöt på ett proffsigt och ansvarsfullt sätt.
    Linda levde upp till mina förväntningar.
    Bra koll på den lokala marknaden, proffsig och bra presentation av objektet.
    Full pott från mej. Läs mer
  • Олександр В
    Олександр В köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-06-07

2:a
    Perstorp Tätort
    Hej, Alla förväntningar uppfylldes. Eftersom detta för mig är den första upplevelsen av att köpa fastigheter i Sverige, ville jag få mycket information för att minska riskerna. Linda hjälpte mig med detta genom att på ett förståeligt sätt svara på alla frågor som ställts med tydliga exempel och en professionell titt på problemet.

Vänliga hälsingar Läs mer
  • Line A
    Line A köpte sin stuga med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-06-04

Klippan
    Jag köpte en stuga och upplevde en professionell och väl förberedd fastighetsmäklare Läs mer
  • Anders S köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-05-29

Klippan
    Har köpt en bostadsrätt av Linda som skött sitt uppdrag på bästa sätt.
    Våra förväntningar har uppfyllts och vi kan rekommendera Linda till fullo! Läs mer
  • Janet M sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-05-27

Åstorp
    Linda hjälpte mig att sälja mitt barndomshem.
    Är väldigt nöjd och glad över den fina hjälp som Linda har gett mig.
    Bara en massa ++++++++++++från Janet
    Haganäs gatan 15 i Åstorp. Läs mer