Linda Grundström
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 46 Läs vad Linda Grundström

• Daniel Z köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2019-11-01

Klippan Centralt
    Köpt bostadsrätt
    Blev väldigt bra bemött. Varmt och korrekt.
    Var aldrig några orosmoment för Linda förklarade bra och svarade på alla frågor. Läs mer
  • Veronica P
    Veronica P sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Ljungbyhed
    Vi anlitade Linda Grundström för att sälja vårt hus och bemötandet har varit mycket proffsigt från början till slut. Vår mäklare tog sig tid att lyssna in våra önskemål och genomförde försäljningen både snabbt och mycket erfaret. Rekommenderar verkligen denna mäklare till andra som vill sälja eller köpa hus. Mycket kompetent mäklare Läs mer
  • Maj N sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Solslätt
    sålt fastighet v blomster g 16 Jag fich ett bra bemötande från den första dagen. Jag har fått genom kontakter att svensk fastiget att dom uppföljer sina betyg. Lina grunström hade bra bemötande och bra mäklar arbete. Läs mer
  • Frida A sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Klippan Centralt
    Jag tog hjälp av Linda för att sälja min lägenhet.
    Linda är mycket engagerad, påläst och positiv. Bra bemötande och lättillgänglig vid frågor.
    Jag skulle varmt rekommendera Linda! Läs mer
  • Lennart J köpte sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2019-10-07

Klippan
    Köpt ett enplanshus 122kvadrat 2450000.Linda har ett proffsigt o trevligt sätt.Är det något hon inte kan, återkommer hon med besked snabbt.Sammantaget kan jag varmt rekommendera Linda. Läs mer
  • Marcus Larsson T sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2019-10-07

LJUNGBYHED
    Jag har i flera förvaltningsärenden vid avveckling av dödsbon haft kontakt med Linda. Hon uppträder alltid mycket professionellt och serviceinriktat. Jag kan varmt rekommendera Linda. Läs mer
  • Helena F sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Klippan
    En underbart kunnig och driftig mäklare, på alla sätt och vis! Läs mer
  • Sven-Inge H sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Perstorp
    Mycket trevlig och kunnig mäklare till stor hjälp!! Läs mer
  • Henrik R sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Klippan
    Vi har sålt ett 1 o1/2 plans villa från 1951,vi är mycket nöjda med bemötandet vi fick av Linda samt hennes arbete runt försäljningen,alltså kan jag varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling o Linda. Läs mer
  • Tomas E sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Sålt: Villagatan 28 Klippan
    Trevligt och personligt bemött, men ändå proffesionellt nivå rakt igenom med lite hjärta. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Linda Grundström