Linda Grundström
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 58 Läs vad Linda Grundström

• Jim P köpte sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-03-09

Östra Ljungby
    Köpt villa.
    Bra och, trevlig bemötande, proffesionellt och ger tydliga svar.

Rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • Anette K sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-02-28

Klippan Tätort
    Sålde nyligen en bostadsrätt. När jag ringde upp Linda första gången , kändes det att här har jag nog kommit rätt. Å så blev det. Linda har varit lätt att prata med o förstå +att få tag på. Lägenheten såldes inom en månad det hade jag aldrig trott, snabbt o enkelt gick allt. Mvh Anette Knutsson Läs mer
  • Carola L köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-02-01

Klippan Tätort
    Jag köpte en lägenhet via Linda och hon var mycket trevlig och kunde svara på alla mina frågor. Hon kändes precis så kompetent som jag förväntade mig av en mäklare.
    Toppenbra jobbat! Läs mer
  • Anna J sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-01-27

Ljungbyhed
    Sålt min villa.
    Trevligt bemötande och tydliga instruktioner. Lätt att nå.
    Försäljningen motsvarade mina förväntningar och jag är nöjd med säljuppdraget. Läs mer
  • Jimmy N sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-01-12

Klippan
    Sålde mitt hus med hjälp av Linda.. Bara positivt att säga! Läs mer
  • Edward K köpte en tomt med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2020-01-01

Perstorp
    Hon var sakligt och trevlig fick saker att hända Läs mer
  • Markus G sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2019-12-16

Klippan Centralt
    Sålde bostadsrätt. Gick bra och smidigt. Läs mer
  • Maria W sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2019-12-14

Solslätt
    Köpt hus av Linda och försäljning pågår av min bostadsrätt. Hon har ett bra bemötande. Stor kunskap/erfarenhet och känns trygg i det hon gör. Både som köpare och säljare blir man bra bemött och känner sig trygg i båda processerna.Linda är grymt duktig och rekommenderas varmt Läs mer
  • Karin S köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2019-11-29

Ljungbyhed Tätort
    Köp av: Infanterigatan 22 A Ljungbyhed

Uppfattar Linda Grundström som:
    Glad, seriös uppmärksam och vänlig.
    Har stort förtroende för henne! Läs mer
  • Conny R köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

2019-11-28

Väster
    Bra, personlig och med trevligt bemötande Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Linda Grundström