Linda Grundström

Linda Grundström

Linda Grundström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Klippan

Linda Grundström har varit registrerad mäklare sedan 2002-08. Linda Grundström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 4.8. Linda Grundström har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

161 omdömen om Linda Grundström

Rune L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
Klippan Tätort

Linda är mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående. Hon har gjort ett väldigt bra jobb och jag skulle rekommendera henne till andra. Mycket nöjd!

Susanne Kjerstine P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
Nyslätt

Linda har varit mycket professionell både på visning och kontraktsskrivning. Hon har lyssnat på våra behov och återkommit snabbt med svar på frågor vi haft i samband med köpet. Linda ger ett trovärdigt intryck och vi rekommenderar henne gärna till andra, både säljare och köpare.

Pia Z
Nyslätt

Bra, rak o tydlig information inför och under försäljningsprocessen.

Linus J
Centrum

Blev bemött med ett glatt humör och ett stort leende. Min lägenhet blev såld snabbt, smidigt och till ett bra pris. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar och har hjälpt mig med både husköp och försäljning fläckfritt.

Yvonne N
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
Ljungbyhed

Vi har varit mycket nöjda och vi har fått all information som behövdes för försäljningen. Hon har varit proffesionellt och ett mycket vänligt bemötande. Allt har fungerat bra så hon får ett mycket högt betyg från oss.

Marianne H
Centrum

Linda har nu sålt tredje bostaden i Klippan för mig,jag är nöjd och känner hon alltid är engagerad i sin uppgift!

Frida W
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
Klippan

Trevlig och väldigt tillmötesgående tjej. Har tydliga svar på de frågor man ställer och känns som att hon har koll på det mesta. Rekommenderas

Pernilla A
Klippan

Erfaren, professionell, kunnig, lösningsfokuserad och påläst. Mycket nöjd!

Susann J
Åstorp

Trevlig, rak och en snabb problemlösare 😊

Karin R
Ljungbyhed

Linda lyssnade på mina önskemål och genomförde försäljningen på ett superbra sätt Hon höll mig underrättad hela tiden Jag är så nöjd med Linda och det hon har gjort för mig Många kramar till Linda