Fastighetsbyrån Båstad

Fastighetsbyrån Båstad

Här i Båstad hittar du ett landskap utöver det vanliga, med hav klippor och obrukad jord. Vi på Fastighetsbyrån har ett brett kontaktnät här i området och vi utför affären på ett engagerat och noggrant sätt. Har du speciella önskemål? Inga problem, vi är vana att skräddarsy våra tjänster efter varje unik kund och affär!

Vi ligger alltid i framkant när det gäller utveckling och kunskap. Affärsmässigheten och kompetensen är alltid nära till hands när du anlitar oss för en affär. Är Båstad ett ställe för dig? Kom förbi oss på Köpmansgatan 59 så berättar vi mer!

Läs vad 63 kunder tycker om Fastighetsbyrån Båstad 2

2021-05-07
    Har sålt min villa, fick ett proffsigt och varmt bemötande av Susanne. Kommer att rekommendera henne som mäklare om jag får tillfälle! Åsa
    2021-04-07
    Fritidshus har sålts. Bra bemötande av mäklaren. Driven
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2021-03-25
    Jag sålde en fritidslägenhet med Susannes hjälp. Hon har stor kunskap om området och marknaden. Hennes professionalism och ödmjukhet har satt sin prägel på hela processen, ett nöje för alla inblandade.
    2021-03-19
    Sålt en villa i Förslöv. Proffsigt bemötande. Ivrig och påläst. Jag ville egentligen ha annan mäklare. Förväntningarna var således låga. Och överträffades. Väldigt. Genomgående nöjd.
  • Roger L
    2021-03-18
    Susanne tog sig an uppdraget av att sälja vårt hus på ett noggrant och proffsigt sätt.
    Med en känsla av aktivt och seriöst arbetssätt gjorde hon försäljningen till något som kändes tryggt och stabilt.
    // Roger Larsson
    2021-02-25
    Hus på landet
    Bra bemötande. Inkännande.
    Det blev så bra det kunde
  • Kerstin Ö
    2021-02-23
    Jag har sålt mitt enplanshus på dryga 150kvm i Hemmeslöv med hjälp av Susanne Hansen.
    Susanne ger ett rakt och förtroendeingivande bemötande. Vet inte riktigt om jag hade några förväntningar, men Susanne har funnits där för mig och mina undringar, önskningar och beslut.
    Mvh Kerstin
    2021-02-22
    Vi har sålt en villa och inför försäljningen tog vi kontakt med 5 olika mäklarfirmor. Susanne var den som vi direkt kände ett förtroende för. Vi fick även stort förtroende för både den stylist och fotograf som Fastighetsbyrån anlitade. Försäljningen har varit en alltigenom trevlig upplevelse.
  • Bertil H
    2021-02-19
    Vid försäljningen av vår villa så upplevde vi Susanne som gediget intresserad, service-minded och engagerad. Hon är jordnära samt enkel och trevlig att ha att göra med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    • Centralt
    2021-01-24
    Jag upplever Susanne som trevlig, kunnig och väldigt serviceinriktad.
    2021-01-24
    Jag är mycket nöjd med mäklare Sussane Hansen. Affär gick smidigt och enkelt. All beröm för proffsigt och respektfullt bemötande av Susanne.
    2020-12-27
    Mitt bestående intryck var att jag möttes av såväl stor professionalitet som mänsklig värme.
  • köpte en tomt med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    • Rammsjö
    2020-12-15
    Tack Susanne för den proffsiga mäklare
    Du är. Det var behagligt att handla fastighet
    med din hjälp. Händer det igen så hör jag av
    mig!
    • Hov
    2020-12-08
    Sålt bostadsrätt. Hon var engagerad från första början tills köpekontrakt var skrivet. Kunnig, gick fort att sälja, kontaktade mej så fort något hände, trevlig, inget stöddig sätt.
    Är helt nöjd med min fastighetsmäklare.
    Kan rekommendera henne vidare och Fastighetsnyrån.
    2020-12-05
    Hej Jag o frun sålde ett radhus i Förslöv hade Susanne som
    mäklare.Vi tyckte bra om henne från första stund mycket trevligt sätt.Presenterade Fastighetsbyrån mycket proffsigt.
    Man kan väl säga att förväntningara vi hade på en mäklare levde hon upp till med råge.Vi är mycket nöjda
    Mats o Agneta
    2020-11-10
    Servicevillig och tillmötesgående
    2020-11-09
    vi är mycket nöjda med fastighetsaffären vi gjort och Susanne som mäklare!
    Susanne är en positiv och noggrann mäklare som tar tag i och redogör klart för regler och olika omständligheter genom hela processen!
    Kontoret som helhet utstrålar en positiv och trevlig anda!

Lycka till i det fortsatta arbetet som vi klart ser ökar i nya projekt och affärer!
    2020-10-21
    Hej, vi har sålt vår bostadsrätt i Förslöv. Susanne har skött allting exemplariskt. Svarat på sms, meddelat viktig information, aldrig låtit stressad utan alltid väldigt trevlig och professionell.
    Med vänlig hälsning, Mirjam Engberg
    2020-10-06
    Vi sålde en bostadsrättsvilla på 6 rum och kök. Susanne uppfyllde alla förväntningar man kan ha på en mäklare och mer därtill. Vi tyckte om hennes sätt att vara, personlig men professionell. Den värdering hon gjorde visade sig stämma väldigt väl med vad marknaden ville betala. Hela tiden fick vi uppdateringar och råd som var värdefullt.

Skulle inte välja någon annan mäklare om vi skulle sälja igen i Båstad kommun!
    2020-10-06
    Susanne är mycket proffesionellt och ger mycket hög grad av service!
    2020-10-04
    Sålt en villa tillsammans med mina systrar. Har blivit både trevligt och proffsigt bemött.Tycker att mina förväntningar hittills har blivit uppfyllda och är nöjd med allt i sin helhet.
  • Magnus A
    köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2020-10-04
    Trevligt bemötande, lösningsorienterad och förtroendeingivande.
  • Eva A
    2020-10-02
    Susanne är en oerhört engagerad, kompetent och sympatisk mäklare. Jag har känt mig fullständigt trygg i hennes hantering av min och mina syskons husförsäljning.
  • Åsa H
    2020-10-02
    Mycket kunnig i allt som rör försäljningen av en fastighet. Framåt, intresserad, informativ och lätt att få kontakt med. När vi behövde diskutera vilket som var bästa lösningen gav hon goda råd utan att styra våra beslut. Vi har känt oss helt trygga i hela processen, märkt hur hon lyssnat till och tagit hänsyn till våra önskemål. Kan varmt rekommendera henne.
    2020-08-21
    Toppen!
    Bra service och tillgänglighet.
    Väldigt trevligt bemötande.
    2020-08-19
    Mkt trevligt bemötande. Återkopplade snabbt och var lätt att få tag i.
    • Östra Karup
    2020-07-18
    Hej. Jag tycker jätte bra som mäklare är Linnéa. Hon är jätte trevligt att prata med och hon förklarar tydligt. Jag önskar att hon får jobba vidare som mäklare även i framtiden. Önskar henne lycka till. Mvh Nona Villanueva Hansson
    2020-06-08
    Linnéa skötte sitt uppdrag på bästa sätt. Hon hade ett mycket bra bemötande och visade prov på mycket god initiativförmåga.
    2020-05-25
    Håller på att sälja mitt hus och är förhoppningsvis i slutfasen. Susanne har varit tillmötesgående och hjälpsam på alla vis. Hon är väldigt kunnig och jag kan verkligen rekommendera henne.
    2020-05-22
    Vi har köpt ett fritidsboende. Bemötandet från Linnea har varit korrekt och engagerande utan att det har upplevts som "smörigt. Jag tycker att Linnea infriat de förväntningar som man kan ha på en proffsig mäklare och detta trots att jag förmodar att hon är ganska ung. Det mest anmärkningsvärda är att Linnea uppvisar engagemang även efter att affären avslutats.
    2020-05-19
    Linnéa var oerhört professionell, tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen vi gick igenom när vi köpte hus i norra Skåne. Kommunikationen mellan oss och henne var rak, tydlig och snabb, vilket underlättade mycket. Det var helt enkelt riktigt kul att köpa hus av Linnéa och Fastighetsbyrån Båstad.
    2020-05-03
    Avser köp, BRF Hillarp 4.
    Bemötande perfekt från första stund vi mött Susanne! Det blev en del komplikationer som Susanne tacklade och visade stor uthållighet.
    Mina förväntningar som man förväntar sig att ett mäklaruppdrag ska innebära. Susanne la till det där "lite extra" vilket gjorde att vi kände oss mycket nöjda.
  • Hans-Ove A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2020-05-02
    Trevlig mäklare som under hela processen höll oss informerade om läget. Vi tycker att affären gick bra och inga konstigheter fanns. Mycket papper att skriva på, men det är ju så nu för tiden.
    Toppbetyg 10 av 10.
    Hans-Ove Aldenbrink
    2020-05-01
    Vi sålde vår bostadsrätt. Hon var otroligt professionell, trevligt och gjorde verkligen allt jobb och mer där till! Vi är super nöjda. Rekommenderas verkligen.
    2020-04-30
    En lgh på stationsterassen 7 i Båstad. Susanne gav ett första varmt bemötande. Ödmjuk , och hela vägen gav hon information och alltid trevlig. Hon vet hur man är när man jobbar med människor.
    2020-04-29
    Vi har sålt en villa och Susanne har varit mycket hjälpsam, engagerad och vi har fått ett mycket trevligt bemötande.
    2020-04-29
    Mycket bra att ha att göra med på alla vis har köpt en fritids lägenhet av henne har absolut inget att klaga på.
    2020-04-29
    Susanne skötte sig utmärkt! besiktningen kan man dock undra lite över! lock på vattenlås var avlyfta under badkar och det luktade kloak vid de tillfälle vi tittade på huset.
    vi väntar fortfarande på kontakt person på Båstad VVS, för genomgång av golvvärme.

annars nöjd husägare! hälsar/Bengt/Susanne
    2020-04-29
    Har sålt vårt hus, Susanne har varit en jättebra mäklare och har skött det bra Tack
    Hus i Torekov Bemötande helt suverän
    Mäklaren var helt suverän med allt levde upp till allt o mer därtill
    2020-04-29
    Väldigt proffsig och trevlig. Kan varmt rekommenderas. Sålt en villa.
    2020-04-12
    Har köpt en etta som bostadsrätt på strandterassen med min bror och det verkar bli mycket bra när vi får indraget vatten och kan flytta dit lite.
    Mäklaren var supertrevlig och bjöd verkligen på sig själv och hade ett mycket bra bemötande.
    Även någon kom från bostadsrättsföreningen kom och hälsade oss välkomna. Det var trevligt.
    Detta blir säkert mycket bra.
    Sammanfattningsvis mycket positivt allt.
  • Siv A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Båstad
    2020-04-12
    Vi har köpt en sommarlägenhet i Båstad.
    Mycket trevlig mäklare som hade koll på läget.
    Mycket nöjd med allt som hänger ihop
    med hela händelseförloppet av affären.
    2020-01-31
    Vi har sålt en bostadsrättsvilla och är mycket nöjda med vår mäklare.

Susanne har varit enkel att ha dialog med, ständigt vänlig och professionell i sitt bemötande. Lyhörd och okomplicerad!

Hade valt henne om vi skulle sälja någon gång i framtiden och lär absolut rekommendera henne till vänner som står i situation om att sälja!
    2020-01-07
    Vi är oerhört tacksamma för Susanne som hjälpt oss så mycket och med det bästa bemötandet! Vi har fått hjälp med att skriva papper då vi redan hade köpare till vårt hus, men Susanne har gjort mycket mer än så och stöttat i processen att köpa ett nytt hus bland annat. Kunde inte önskat mer!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Båstad
    2019-12-12
    Vi blev bemötta o hjälpta på bästa tänkbara sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Båstad
    2019-12-07
    Bostadsrätt bra bemött förväntningar var som väntat av en bra mäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Båstad
    2019-11-03
    Mäklaren hade servicekänsla, kommer bli en toppenmäklare med lite mer erfarenhet. Duktig, trevlig och tillmötesgående.

Fotografen motsvarade INTE förväntningarna. Tyvärr riktigt dåliga bilder med något enstaka undantag.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Båstad
    2019-09-20
    Det hela var mycket bra, smidigt och med bra engagemang!
    2019-09-18
    Mycket trevligt bemötande! Susanne är lugn och omtänksam!
    Susanne har hjälpt oss att sälja vårt hus.
    Mycket nöjd med allt!