Fastighetsbyrån Båstad

Fastighetsbyrån Båstad

Här i Båstad hittar du ett landskap utöver det vanliga, med hav klippor och obrukad jord. Vi på Fastighetsbyrån har ett brett kontaktnät här i området och vi utför affären på ett engagerat och noggrant sätt. Har du speciella önskemål? Inga problem, vi är vana att skräddarsy våra tjänster efter varje unik kund och affär!

Vi ligger alltid i framkant när det gäller utveckling och kunskap. Affärsmässigheten och kompetensen är alltid nära till hands när du anlitar oss för en affär. Är Båstad ett ställe för dig? Kom förbi oss på Köpmansgatan 59 så berättar vi mer!

Läs vad 106 kunder tycker om Fastighetsbyrån Båstad 2

• sålde en tomt med hjälp av Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2021-11-24
    Mycket engagerad.
    Och kunnig.
  • köpte en tomt med hjälp av Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2021-11-19
    Perfekt ,aktiv , väldigt mycket hjälpsam.
    2021-11-16
    Mycket bra och proffsigt bemötande!
    Vi är väldigt nöja med den kontakt vi haft med Sofia.
    2021-11-16
    Mycket nöjd över att vi valde Sofia som vår mäklare. God kommunikation och bra uppdatering till oss genom hela processen.
    2021-11-01
    Utmärkt, mycket engagerat och snabbt
    2021-10-30
    Proffsigt kundvänligt med beröm mer än godkänt
  • Anne J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2021-10-08
    Ett glatt humör. Alltid villig att ställa upp och hjälpa till.
    2021-10-04
    Linnéa har varit otroligt professionell i sin roll som mäklare och agerat på det bästa tänkbara sätt. Kommer varmt rekommendera Linnéa vidare!
    • Stora Hult
    2021-09-25
    Super trevlig mäklare .
    Har supportat hela resan som köpet ägt rum.
    Ifall vi haft frågor så har hon hjälpt och tagit reda på svar och återkopplat.
    • Torekov
    2021-09-18
    Väldigt positiv och bra uppföljning.
  • Charlotte D
    sålde sitt hus med hjälp av Sofia Rahmn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2021-09-12
    Vid första mötet bestämde jag mig direkt för Sofia Rahmn att vara min mäklare .Så positiv och glad alltid .Jag fick så bra genomgång av hur allt skulle läggas upp ,så tacksam då jag nu är ensamstående och då inte insatt i så mycket om detta.
    Alltid uppföljning av vad som händeunder tiden och noga med att jag var med på noterna hela tiden gm visning och försäljning .
    Sofia var kunnig i allt och kunde ge mig svar på alla frågor
    Jag är så glad och nöjd ,tacksam för allt genom hela husaffären
    Tack Sofia 💐
    2021-09-11
    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
    2021-09-08
    Riktigt bra. Och snabb på svar med. Mycket hjälpsam när inte hänger med. 😀
    2021-09-06
    Mycket trevlig och kompetent, kunnig och hjälpsam.
    5 av 5 !!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2021-09-06
    Det kändes tryggt och säkert, hon var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Kunnig och har riktigt bra koll på vårt område. Rekommenderar henne starkt till alla som går i säljar tankar.
    2021-09-06
    Linnea är mycket tydlig och kunnig. Hon har ett lugnt, trevligt och professionellt bemötande.
    Hon höll bra kontakt med oss och uppdaterade oss kontinuerligt med ny information. Linnea överträffade våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne och skulle gärna anlita henne igen om vi ska köpa eller sälja en bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Rahmn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2021-08-21
    Påläst och kunnig och engagerad
    2021-08-21
    Alla kontakter med Susanne har varit professionella och vi har känt oss trygga som köpare till en fastighet som hon förmedlat.
    • Östra Karup
    2021-07-29
    Vi upplever hennes arbete mycket proffsigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad
    • Stationsterrassen
    2021-07-24
    Vi har hälsats med vänlighet och riktigt bra service under all kontakt med mäklaren. Hon har gjort stora ansträngningar för att hjälpa till och har svarat snabbt på förfrågningar. vi har varit mycket nöjda och kommer att ge Linnea våra varmaste rekommendationer
    2021-07-21
    Lyhörd och förtroendeingivande. Återkom när vi hade frågor och tog sig besvär att ta reda på information istället för att bara ta enkla vägen ut.
    2021-07-21
    Jag blev bra bemött. Mina förväntningar var inte så stora men jag blev glatt överraskad av denna trevliga tjej. Ja hon gjorde bra ifrån sig särskilt med budgivningen och hon ställde upp med all hjälp mvh Leif Malmgren.
    • Östra Karup
    2021-07-20
    Mycket trevlig och kunnig. Lite svår att få tag på.
    2021-07-19
    Väldigt trevlig och duktig mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2021-07-10
    Bemötande var jätte bra! Mäklaren levde upp till våra förväntningar . Allt var jätte bra 👍🏻
  • Eva B
    köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    • Torekov
    2021-07-02
    Susanne Hansen har alltid funnits tillgänglig.
    Svarat på våra frågor, tagit fram information på ett proffsigt sätt.
    Dessutom har hon varit noggrann.
    Det har varit ett sant nöje att möta Susanne Hansen.
    2021-06-25
    Varmaste rekommendationer till Linnéa, lyssnade in vad vi som säljare önskade. Tydlig och rak kommunikation.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Båstad
    2021-06-16
    Sofia var kunnig och och mycket trevlg
    2021-06-14
    Susanne har varit en trevlig och informativ mäklare som dessutom varit lyhörd för önskemål.
    • Riviera
    2021-06-14
    Susanne Hansen gjorde ett bra jobb när vi skulle köpa hus! Vi bodde inte på orten och Susanne, med hjälp av säljaren, löste det så att vi kunde bli välinformerade om huset och omgivningarna trots att vi inte kunde gå på de öppna visningarna. Om du ska köpa hus och ser att det är Susanne som är mäklaren så kan du nog vara lugn med att du ska kunna ta genomtänkta beslut.
    • Ängelsbäck
    2021-06-13
    Lugn, trevlig och professionell.
    2021-06-13
    Snabb återkoppling med trevligt bemötande.

Blev lite stressat på slutet.... glömde en del info.

Mkt bra!
    2021-06-13
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående mäklare som gjorde oss trygga i vårt köp.
    2021-06-12
    Susanne är lugn och sansad samt kunnig och organiserad.
    Utmärkt mäklare.
    2021-06-11
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande av Susanne Hansen, från första samtalet! Vi är väldigt nöjda med hennes arbete och hur hon har följt upp med info i vårt projekt som pågått sen 2019, hon hade oturen att ta över ett trögt projekt då den första mäklaren i Halmstad inte uppfyllde kraven. Men hon har gjort ett fantastiskt bra jobb och lyft projektet som nu är slutsålt och snart färdigt byggt! Vi har ett stort förtroende för Susanne och skulle absolut rekommendera henne till andra.
    Kommer dessutom ha henne i tankarna om vi i framtiden vill sälja vår bostad.

Carlos & Mariette
  • Åsa R
    • Ängelsbäck
    2021-06-10
    Susanne har bemött oss på ett väldigt proffesionellt, genuint och trevligt sätt. Hon har uppdaterat oss kontinuerligt och de frågor och funderingar vi haft har hon snabbt återkopplat om.

Hon är helt enkelt strålande både som person och på sitt arbete !
    2021-06-08
    Supertrevlig och proffsig mäklare! Väldigt gott mottagande ända från början, då vi var spekulanter, tills att vi till slut köpte huset. Både vi och säljarna var väldigt nöjda med affären och hanteringen av den. Vi ger Linnéa 5/5! Rekommenderas starkt!
    2021-06-07
    Både köpte och därefter sålde bostad med Susannes hjälp. Proffsigt, engagerat och ansvarstagande bemötande genom båda affärerna. Vi kände oss väldigt väl omhändertagna under hela processen.
    2021-06-07
    Jag har köpt bostad. Susanne hade ett bra bemötande och vi är nöjda med hennes bemötande och service.
    • Västra Karup
    2021-06-07
    Professionell service, personligt och vänligt bemötande. Oerhört effektiv.
  • Gunilla J
    2021-06-04
    Bostadsrätt
    Toppen mäklare!
    Allt utfört till 100%
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2021-05-29
    Försäljning av bostadsrätt med bra läge centralt i Båstad.

Susanne bemötte mig på ett kunnigt, professionellt och engagerat sätt.

Ett vettigt utgångspris, välplanerade visningar, bra och bred annonsering levererades.

Snabb försäljning enligt mina förväntningar.
    2021-05-10
    Köpt fritidshus i Hemmeslöv. Enbart positiva erfarenheter! Susanne kan varmt rekommenderas som mäklare.
    2021-05-07
    Har sålt min villa, fick ett proffsigt och varmt bemötande av Susanne. Kommer att rekommendera henne som mäklare om jag får tillfälle! Åsa
    2021-04-07
    Fritidshus har sålts. Bra bemötande av mäklaren. Driven
    2021-03-25
    Jag sålde en fritidslägenhet med Susannes hjälp. Hon har stor kunskap om området och marknaden. Hennes professionalism och ödmjukhet har satt sin prägel på hela processen, ett nöje för alla inblandade.
    2021-03-19
    Sålt en villa i Förslöv. Proffsigt bemötande. Ivrig och påläst. Jag ville egentligen ha annan mäklare. Förväntningarna var således låga. Och överträffades. Väldigt. Genomgående nöjd.
  • Roger L
    2021-03-18
    Susanne tog sig an uppdraget av att sälja vårt hus på ett noggrant och proffsigt sätt.
    Med en känsla av aktivt och seriöst arbetssätt gjorde hon försäljningen till något som kändes tryggt och stabilt.
    // Roger Larsson
    • Grevie
    2021-02-25
    Hus på landet
    Bra bemötande. Inkännande.
    Det blev så bra det kunde
  • Kerstin Ö
    2021-02-23
    Jag har sålt mitt enplanshus på dryga 150kvm i Hemmeslöv med hjälp av Susanne Hansen.
    Susanne ger ett rakt och förtroendeingivande bemötande. Vet inte riktigt om jag hade några förväntningar, men Susanne har funnits där för mig och mina undringar, önskningar och beslut.
    Mvh Kerstin