Fastighetsbyrån Båstad

Fastighetsbyrån Båstad

Här i Båstad hittar du ett landskap utöver det vanliga, med hav klippor och obrukad jord. Vi på Fastighetsbyrån har ett brett kontaktnät här i området och vi utför affären på ett engagerat och noggrant sätt. Har du speciella önskemål? Inga problem, vi är vana att skräddarsy våra tjänster efter varje unik kund och affär!

Vi ligger alltid i framkant när det gäller utveckling och kunskap. Affärsmässigheten och kompetensen är alltid nära till hands när du anlitar oss för en affär. Är Båstad ett ställe för dig? Kom förbi oss på Köpmansgatan 59 så berättar vi mer!

Läs vad 165 kunder tycker om Fastighetsbyrån Båstad 2

2022-10-23 Verifierad kund
    Johan Swan har hela tiden uppträtt artigt och proffesionellt från vårt första bemötande.
    Han har under hela processen levt upp till vad har lovat.
    Mitt förtroende för J.S. har varit och är fortfarande mycket starkt och jag kan därför honom på det bästa rekommendera.
    Hans-Erik Rosenlund
    2022-10-22 Verifierad kund
    Professionellt och sympatisk bemötande!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Rahmn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2022-10-22 Verifierad kund
    Mycket smidig försäljning tack vare en tillmötesgående och kompetent säljare - bästa rekommendationer!
    2022-10-18 Verifierad kund
    Sofia är oerhört vänlig och hjälpsam och samtidigt professionell i sitt bemötande.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande av Sofia

En duktig och trevlig tjej som kan sin sak ang. försäljning m.m
  • sålde en tomt med hjälp av Sofia Rahmn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2022-10-12 Verifierad kund
    Sofia är både behaglig ock kompetent.
    Hon har hållit mig uppdaterad under hela tiden och alltid svarat snabbt på mina frågor.
    Sofia är en klippa!
    2022-10-05 Verifierad kund
    Sofia mötte oss med en härlig energi och var väldigt hjälpsam, både under visning men även tiden mellan visningen och köpet. Sofia var tillgänglig och hjälpte oss med de frågor som dök upp på ett väldigt bra sätt.
    Sammanfattat så kände vi oss trygga och väl informerade om bostad, förening och juridiska frågor i avtalet. Rekommenderar absolut Sofia vidare till alla som känner sig lite osäkra och vilse i sitt köp/sälj av bostad.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Han var/är lätt att få tag på. Förmedlade det som händer snabbt. Trevlig vid visning. Inte gåpåig alls. Hjälpsam hela vägen trots helg. Jag upplevde aldrig att han skulle vara stressad. Kändes bra.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Väl bemött från första stund, fullständig information om stegen framåt, informerat mig så jag haft realistiska förväntningar. Under resans gång informerat mig hela tiden, vilket hjälpt mig i mina beslut.
    Kan varmt rekommendera Johan Svahn och Fastighetsbyrån
    2022-09-20 Verifierad kund
    Bemött. Mycket bra
    Förväntningar: Att få huset snabbt och till bra pris sålt. och detta infriades

Vi är nöjda och tackar Johan för ett bra, vänligt och kunnigt sätt
    M.v.h. Kurt Andersson
    2022-09-20 Verifierad kund
    Hittills mycket bra. Men affären är dock ej ännu inte avslutad
    2022-09-13 Verifierad kund
    Hon va väldigt proffesionellt på sin sätt att jobba
    Man litar 100 på henne !!
    2022-09-06 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Johan! En mäklare som alltid svarar i telefon eller ringer upp snabbt därefter. Trevlig, effektiv och påläst. Oerhört hjälpsam och tog reda på all info själv, vi behövde nästan inte göra någonting. Proffsig vid påskrivningen och allt var förberett i minsta detalj.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Superbra
    Mycket bra
    Gärna ett tidigare avslut
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Rahmn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2022-09-01 Verifierad kund
    Grattis till Fastighetsbyrån i Båstad som har lyckats att knyta Sofia till sin verksamhet. Sofia är helt fantastisk på alla tänkbara sätt. Grattis också till Båstadborna som nu har tillgång till en sådan skicklig mäklare.
    Vänlig, välorganiserad, resultatinriktad och professionell i sin yrkesutövning.
    Resultatet av vårt samarbete ledde till ett fantastiskt resultat som redan har låtit tala om sig i byggnadens ca 40 bostadsrätter.
    Stort tack till Sofia!
    2022-08-24 Verifierad kund
    Tyvärr svarar mäklaren inte ärligt på frågor och för en bakom ljuset. Till grannen har hon sagt att det inte blir bygge framför huset, vilket nu är faktum. Hon sa till oss att hon som ägde bostadsrätten vi köpte inte ville flytta in pga familjesituation och att hon ångra sig. Det visa sig sedan att hon ägde två bostadsrätter och köpt dem i investeringssyfte. Oklart varför hon svarar med rena osanningar då hon bara kunde sagt som det är.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kortfattad information. Rörig lägenhet. Frys fullpackad med is.
    Vår kostnad 2*80 kr för att skicka handlingarna till säljaren. Säljare erhållit kostnadsfri svarspost.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Sofia är alltid snabb på att svara på frågor och tar snabbt reda på det som hon inte vet direkt. Ett väldigt positivt bemötande och hjälpte även till med vissa saker som låg i gränslandet till vad hon behövde att göra. Hon gjorde det lilla extra för att man skulle bli nöjd.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Jätte trevlig och hjälpsam.
    Kan varmt rekommendera Susanne.
    2022-07-28 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett trevligt och proffesionellt sätt. Lätt att kommunicera med och mycket hjälpsam.
    Bra upplägg vid skrivandet av kontraktet.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Superduktig och engagerad mäklare som gjorde bostadsaffären trygg, smidig och lönsam.
  • Claes A
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Svahn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2022-07-08 Verifierad kund
    En ovanligt trevlig och social person. Johan bryr sig verkligen om kunden, ringer ofta och frågar hur vi mår och om Byrån fått in nått nytt som Johan tror vi skulle vara intresserade av ringer om det direkt och tipsar. Hjälpt oss mycket i vår beslutsprocess. Sammanfört säljare o köpare på ett trevligt sätt och skötte avslutshandlingen med köpeavtal på ett mycket förtroendeingivande sätt. Man känner sig trygg hela vägen med Johan. Vi Kommer utan tvekan rekommendera Johan till vänner och bekanta. Om vi behöver en mäklare i framtiden kommer vi absolut vända oss till Johan. Mycket stort tack riktar vi till dej Johan först för att du är en så trevlig bekantskap och sen för hur galant du hjälpte oss i detta fastighetsköp.
    Vi rekommenderar Johan på vårt varmaste sätt.
    Bodil och Claes Ahnell Torekov
    2022-07-05 Verifierad kund
    Johan är en en skicklig,social mäklare med empati för kunden både säljare och köpare. Välklädd, artig, trevlig och lyssnar och är koncentrerad på uppgiften. Jag fick förtroende genast eftersom Johan var framåt och ville sälja. Johan är klar och tydlig och var lätt att förhandla med.Jag har gjort flera fastighetsaffär och jag kommer att rekommendera Fastighetsbyrån Johan Svahn Båstad, där har ni en en blivande chef. Hushållslärare Christina Pettersson
    • Förslöv
    2022-07-02 Verifierad kund
    Susanne var alltid mycket trevlig, otroligt serviceminded, snabb med svar på mail. Vi kände oss mycket trygga under hela processen.
    Vi kan verkligen rekommendera henne till alla!
  • sålde en tomt med hjälp av Johan Svahn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2022-06-09 Verifierad kund
    Bra vbvbvbvbvb vbvvbvvbbbvv gjgjgjgjgfv
  • köpte en tomt med hjälp av Johan Svahn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2022-06-09 Verifierad kund
    Vi har blivit väldigt väl bemötta av Johan, han har varit tillgänglig och hjälpsam i processen
    • Västra Karup
    2022-06-04 Verifierad kund
    Väldigt professionell och bra bemötande.
    Tog till sig av mina önskemål om återkoppling mm.
    Väldigt nöjd!
  • Jonas M
    sålde sitt hus med hjälp av Sofia Rahmn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2022-06-03 Verifierad kund
    Gör ett väldigt proffsigt arbete
    2022-06-01 Verifierad kund
    Johan är professionell och mycket kunnig i det han gör. Jag har stor respekt och förtroende för honom! Kommer rekommendera Johan i framtiden för andra.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Klok och smart och lyhörd! Aldrig varit med om proffsigare mäklare. Vi ger våra allra bästa rekommendationer
    Väl bemött.

Att bli väl bemött och Sofia skötte detta alldeles utmärkt.

Sofia är F F F ( Fri, Frisk, och Fräsch ) samt K I V ( Klok, Intelligent och Vacker ). Hon fixade mitt husköp med bravur.

Bertil Pettersson.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Trevlig och påläst, snabb i kontakter och i att kontakta säljaren vid frågor.
    • Torekov
    2022-05-21 Verifierad kund
    Johan är super- alltid snabba svar och informativ! Har gjort vår försäljning supersmidig, vi är jättenöjda med Johan och Fastighetsbyrån😀
    • Förslöv
    2022-05-18 Verifierad kund
    Har blivit väl bemött och väldigt uppdaterad om hur det går.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Hon är väldigt trevlig och har ett bra bemötande. Vi fick reda på det vi ville veta. Återkoppling hela tiden.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Synnerligen kompetent, noggrann, social och trevlig mäklare, som genomfört försäljningen av min fastighet, på ett utmärkt sätt! Är mycket nöjd!
    2022-05-12 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande genom hela processen.
    Vi är väldigt nöjda!
    Blev väl bemött
    Mäklaren levde upp till all förväntningar som jag hade
    Mäklaren var lätt att nå och gjorde ett jättebra jobb vid köpet av vår nya bostad
    Är väldigt nöjd med allt
    Var på ett par andra visningar innan vi hittade detta huset
    Och där kände jag mig inte alls så bemött
    Och dessa var inte från fastighetenbyrån
    / Mikael
    • Torekov
    2022-05-03 Verifierad kund
    Johan Svahn bemötte oss på ett jättebra sätt under hela processen. Han gjorde ett mycket förtroendeingivande intryck och var mycket hjälpsam och serviceinriktad. Han får högsta betyg av oss!
    2022-04-25 Verifierad kund
    Väldigt snäll och glad. Vänlig och hjälpsam
    2022-04-24 Verifierad kund
    Lyhörd mäklare som hela tiden sätter säljare och kund i fokus. Dubbelkollar allt under hela processen så att alla parter är nöjda och svarar på alla frågor med lugn och professionalitet.

Blir det fler affärer i framtiden kommer jag vända mig till Johan.

Tydlig genomgång av alla moment under säljprocessen, från planering och värdering, till kontraktsskrivningen.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vänlig. Tillgänglig. Kunnig. Engagerad. Bra service
    2022-04-12 Verifierad kund
    Väl utfört arbete och engagemang genom hela processen. Johan hjälpte oss väldigt mycket och inte bara med vår egen bostad utan även i jakten på nästa. På ett snabbt och bra sätt fick vi priset vi ville ha vilket gör att vi är väldigt nöjda.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Johan är en duktig, kunnig och strukturerad mäklare. Genom sina kunskaper, lyhördhet och hans uppföljning gjorde att det blev en bostadsaffärer. Kan varmt rekommendera Johan, han skapar möjligheter!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    2022-03-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig inget att klaga på. Hon håller ständig kontakt och uppdaterar oss om hur det går.
    2022-03-29 Verifierad kund
    Jag blev bemött väldigt serviceminded och noggrant all information och visste sin sak.
    • Ranarp
    2022-03-29 Verifierad kund
    Professionell, snabba korrekta svar.
    Gjorde affären klar Kl 20.30 på söndag kvällen. Det gillar jag.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Susanne är en helt fantastisk mäklare. Hon är alltid trevlig, professionell och strukturerad. Hon sätter kunden i centrum och är mån om att allt ska kännas rätt hela vägen. Kan inte sätta högre än 5 av 5 i betyg.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, hjälpsam kring allt i hela processen.
    2022-03-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Har träffat henne vid tidigare tillfällen och mitt intryck av henne har även då varit mycket bra, även om jag inte har lagt bud vid dessa tillfällen. Hon har tagit sig tid att svara på frågor även om dessa har kommit vid fel tillfälle. Hon har varit en stöttepelare för mig i denna bostadsaffären.