Fastighetsbyrån Båstad

Köpmansgatan 70A, 269 31 Båstad — Visa karta

Här i Båstad hittar du ett landskap utöver det vanliga, med hav klippor och obrukad jord. Vi på Fastighetsbyrån har ett brett kontaktnät här i området och vi utför affären på ett engagerat och noggrant sätt. Har du speciella önskemål? Inga problem, vi är vana att skräddarsy våra tjänster efter varje unik kund och affär!

Vi ligger alltid i framkant när det gäller utveckling och kunskap. Affärsmässigheten och kompetensen är alltid nära till hands när du anlitar oss för en affär. Är Båstad ett ställe för dig? Kom förbi oss på Köpmansgatan 59 så berättar vi mer!

Läs vad 16 kunder tycker om Fastighetsbyrån Båstad

• 2019-11-03

Heléne H skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Mäklaren hade servicekänsla, kommer bli en toppenmäklare med lite mer erfarenhet. Duktig, trevlig och tillmötesgående.

Fotografen motsvarade INTE förväntningarna. Tyvärr riktigt dåliga bilder med något enstaka undantag. Läs mer
  • 2019-09-20

Donia W skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Det hela var mycket bra, smidigt och med bra engagemang! Läs mer
  • 2019-09-18

Ann-Kristin T skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Mycket trevligt bemötande! Susanne är lugn och omtänksam!
    Susanne har hjälpt oss att sälja vårt hus.
    Mycket nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-09-15

Rickard T skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Sålt vårt hus .
    Bästa mäklaren som finns.
    Vi är mycket nöjda och jag tror att man inte kan hitta en trevligare och bättre mäklare nånstans. Läs mer
  • Ralf Johnny Patrik N

2019-09-11

Ralf Johnny Patrik N skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Susanne är en mycket kompetent och det kändes tryggt att köpa med henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-07

Charlott R skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Bostadsrätt, trevlig o engagerad mäklare. Levde upp till förväntningarna 👍👍👍 Läs mer
  • 2019-08-03

Monika G skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Köpte ett fritidshus. Oerhört kunnig och trevlig mäklare, gav ett mycket proffesionellt intryck. Snabba svar och besked vid kommunikation. Kommer att anlita Fastighetsbyrån i Båstad igen ifall det blir aktuellt. Läs mer
  • Ronny R

2019-07-29

Ronny R skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Varför tjata om betyg innan mäklaren slutfört affären?
    Hur stor del av vad ni fakturerat är dessa 300000:-
    Ronny Rydersten Läs mer
  • 2019-07-29

Claes Anders A skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Susanne uppträdde proffsigt genom säljprocessen 👍 Läs mer
  • 2019-07-09

Niclas M skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Sålt mitt suterränghus i grevie. Susanne har varit fantastisk med att informera om rätt saker vid rätt tidpunkt och alltid varit tillgängligt när man haft frågor, funderingar osv Läs mer
  • 2019-06-26

Per G skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Susanne var väldigt lyhörd och gjorde mycket för att kunna sälja mitt hus snabbt. Läs mer
  • Lotta F

2019-04-10

Lotta F skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Vi inledde kontakten med Susanne Hansen, genom en mejlfråga om en sommarstuga var till salu (som då ännu inte var utlagd på Internet). Hon tog snabbt reda på hur säljaren ville ha det och återkopplade oss snabbt. Så har det sedan löpt på - alltid serviceinriktad, glad och trevlig. Superduktig och kunnig i sitt arbete som mäklare och har varit så hjälpsam med alltid under hela processen. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-01-21

David Ä skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Vi är väldigt nöjda med Susannes insats!
    Hon är enormt serviceminded, trevlig, uppriktig och noggrann!
    Hela processen från visning till tillträde kändes väldigt stabilt och tryggt! Läs mer
  • 2018-09-12

Mats S skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Jag fick ett gott och personligt bemötande där hela kontoret ansträngde sig för en bra affär. Trevlig och varm personal. Läs mer
  • 2015-11-26

Maj Gretel Lisbet M skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Mäklaren var trevlig och tillmötesgående,känndes att jag fick förtroende för mäklaren. Läs mer
  • 2015-07-28

Karin L skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    God och saklig information.Engagerad.Mycket god tillgänglighet för kunder.Realistiska råd. Läs mer

Köpmansgatan 70A, 269 31 Båstad