Fastighetsbyrån Båstad

Köpmansgatan 73A, 269 32 Båstad — Visa karta

Här i Båstad hittar du ett landskap utöver det vanliga, med hav klippor och obrukad jord. Vi på Fastighetsbyrån har ett brett kontaktnät här i området och vi utför affären på ett engagerat och noggrant sätt. Har du speciella önskemål? Inga problem, vi är vana att skräddarsy våra tjänster efter varje unik kund och affär!

Vi ligger alltid i framkant när det gäller utveckling och kunskap. Affärsmässigheten och kompetensen är alltid nära till hands när du anlitar oss för en affär. Är Båstad ett ställe för dig? Kom förbi oss på Köpmansgatan 59 så berättar vi mer!

Läs vad 36 kunder tycker om Fastighetsbyrån Båstad

• 2020-06-08

Carl-olof O skrev om Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Linnéa skötte sitt uppdrag på bästa sätt. Hon hade ett mycket bra bemötande och visade prov på mycket god initiativförmåga. Läs mer
  • 2020-05-25

Håkan D skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Håller på att sälja mitt hus och är förhoppningsvis i slutfasen. Susanne har varit tillmötesgående och hjälpsam på alla vis. Hon är väldigt kunnig och jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-05-22

Hans M skrev om Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Vi har köpt ett fritidsboende. Bemötandet från Linnea har varit korrekt och engagerande utan att det har upplevts som "smörigt. Jag tycker att Linnea infriat de förväntningar som man kan ha på en proffsig mäklare och detta trots att jag förmodar att hon är ganska ung. Det mest anmärkningsvärda är att Linnea uppvisar engagemang även efter att affären avslutats. Läs mer
  • 2020-05-19

Ulrika L skrev om Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Linnéa var oerhört professionell, tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen vi gick igenom när vi köpte hus i norra Skåne. Kommunikationen mellan oss och henne var rak, tydlig och snabb, vilket underlättade mycket. Det var helt enkelt riktigt kul att köpa hus av Linnéa och Fastighetsbyrån Båstad. Läs mer
  • 2020-05-03

Bengt F skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Avser köp, BRF Hillarp 4.
    Bemötande perfekt från första stund vi mött Susanne! Det blev en del komplikationer som Susanne tacklade och visade stor uthållighet.
    Mina förväntningar som man förväntar sig att ett mäklaruppdrag ska innebära. Susanne la till det där "lite extra" vilket gjorde att vi kände oss mycket nöjda. Läs mer
  • Hans-Ove A

2020-05-02

Hans-Ove A skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Trevlig mäklare som under hela processen höll oss informerade om läget. Vi tycker att affären gick bra och inga konstigheter fanns. Mycket papper att skriva på, men det är ju så nu för tiden.
    Toppbetyg 10 av 10.
    Hans-Ove Aldenbrink Läs mer
  • 2020-05-01

Jonathan W skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Vi sålde vår bostadsrätt. Hon var otroligt professionell, trevligt och gjorde verkligen allt jobb och mer där till! Vi är super nöjda. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2020-04-30

Gabriela H skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    En lgh på stationsterassen 7 i Båstad. Susanne gav ett första varmt bemötande. Ödmjuk , och hela vägen gav hon information och alltid trevlig. Hon vet hur man är när man jobbar med människor. Läs mer

Zenita E skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Vi har sålt en villa och Susanne har varit mycket hjälpsam, engagerad och vi har fått ett mycket trevligt bemötande. Läs mer

Camilla J skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Mycket bra att ha att göra med på alla vis har köpt en fritids lägenhet av henne har absolut inget att klaga på. Läs mer

Bengt-olof J skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Susanne skötte sig utmärkt! besiktningen kan man dock undra lite över! lock på vattenlås var avlyfta under badkar och det luktade kloak vid de tillfälle vi tittade på huset.
    vi väntar fortfarande på kontakt person på Båstad VVS, för genomgång av golvvärme.

annars nöjd husägare! hälsar/Bengt/Susanne Läs mer

Ann-kristin N skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Har sålt vårt hus, Susanne har varit en jättebra mäklare och har skött det bra Tack Läs mer

Robert M skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Hus i Torekov Bemötande helt suverän
    Mäklaren var helt suverän med allt levde upp till allt o mer därtill Läs mer

Markus C skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Väldigt proffsig och trevlig. Kan varmt rekommenderas. Sålt en villa. Läs mer
  • 2020-04-12

Solveig L skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Har köpt en etta som bostadsrätt på strandterassen med min bror och det verkar bli mycket bra när vi får indraget vatten och kan flytta dit lite.
    Mäklaren var supertrevlig och bjöd verkligen på sig själv och hade ett mycket bra bemötande.
    Även någon kom från bostadsrättsföreningen kom och hälsade oss välkomna. Det var trevligt.
    Detta blir säkert mycket bra.
    Sammanfattningsvis mycket positivt allt. Läs mer
  • Siv A

2020-04-12

Siv A skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Vi har köpt en sommarlägenhet i Båstad.
    Mycket trevlig mäklare som hade koll på läget.
    Mycket nöjd med allt som hänger ihop
    med hela händelseförloppet av affären. Läs mer
  • 2020-01-31

Isabelle J skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Vi har sålt en bostadsrättsvilla och är mycket nöjda med vår mäklare.

Susanne har varit enkel att ha dialog med, ständigt vänlig och professionell i sitt bemötande. Lyhörd och okomplicerad!

Hade valt henne om vi skulle sälja någon gång i framtiden och lär absolut rekommendera henne till vänner som står i situation om att sälja! Läs mer
  • 2020-01-07

Sandra C skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Vi är oerhört tacksamma för Susanne som hjälpt oss så mycket och med det bästa bemötandet! Vi har fått hjälp med att skriva papper då vi redan hade köpare till vårt hus, men Susanne har gjort mycket mer än så och stöttat i processen att köpa ett nytt hus bland annat. Kunde inte önskat mer! Läs mer
  • 2019-12-12

Ingvar C skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Vi blev bemötta o hjälpta på bästa tänkbara sätt. Läs mer
  • 2019-12-07

Robert M skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Bostadsrätt bra bemött förväntningar var som väntat av en bra mäklare Läs mer
  • 2019-11-03

Heléne H skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Mäklaren hade servicekänsla, kommer bli en toppenmäklare med lite mer erfarenhet. Duktig, trevlig och tillmötesgående.

Fotografen motsvarade INTE förväntningarna. Tyvärr riktigt dåliga bilder med något enstaka undantag. Läs mer
  • 2019-09-20

Donia W skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Det hela var mycket bra, smidigt och med bra engagemang! Läs mer
  • 2019-09-18

Ann-Kristin T skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Mycket trevligt bemötande! Susanne är lugn och omtänksam!
    Susanne har hjälpt oss att sälja vårt hus.
    Mycket nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-09-15

Rickard T skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Sålt vårt hus .
    Bästa mäklaren som finns.
    Vi är mycket nöjda och jag tror att man inte kan hitta en trevligare och bättre mäklare nånstans. Läs mer
  • Ralf Johnny Patrik N

2019-09-11

Ralf Johnny Patrik N skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Susanne är en mycket kompetent och det kändes tryggt att köpa med henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-07

Charlott R skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Bostadsrätt, trevlig o engagerad mäklare. Levde upp till förväntningarna 👍👍👍 Läs mer
  • 2019-08-03

Monika G skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Köpte ett fritidshus. Oerhört kunnig och trevlig mäklare, gav ett mycket proffesionellt intryck. Snabba svar och besked vid kommunikation. Kommer att anlita Fastighetsbyrån i Båstad igen ifall det blir aktuellt. Läs mer
  • Ronny R

2019-07-29

Ronny R skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Varför tjata om betyg innan mäklaren slutfört affären?
    Hur stor del av vad ni fakturerat är dessa 300000:-
    Ronny Rydersten Läs mer
  • 2019-07-29

Claes Anders A skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Susanne uppträdde proffsigt genom säljprocessen 👍 Läs mer
  • 2019-07-09

Niclas M skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Sålt mitt suterränghus i grevie. Susanne har varit fantastisk med att informera om rätt saker vid rätt tidpunkt och alltid varit tillgängligt när man haft frågor, funderingar osv Läs mer
  • 2019-06-26

Per G skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Susanne var väldigt lyhörd och gjorde mycket för att kunna sälja mitt hus snabbt. Läs mer
  • Lotta F

2019-04-10

Lotta F skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Vi inledde kontakten med Susanne Hansen, genom en mejlfråga om en sommarstuga var till salu (som då ännu inte var utlagd på Internet). Hon tog snabbt reda på hur säljaren ville ha det och återkopplade oss snabbt. Så har det sedan löpt på - alltid serviceinriktad, glad och trevlig. Superduktig och kunnig i sitt arbete som mäklare och har varit så hjälpsam med alltid under hela processen. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-01-21

David Ä skrev om Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
    Vi är väldigt nöjda med Susannes insats!
    Hon är enormt serviceminded, trevlig, uppriktig och noggrann!
    Hela processen från visning till tillträde kändes väldigt stabilt och tryggt! Läs mer
  • 2018-09-12

Mats S skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Jag fick ett gott och personligt bemötande där hela kontoret ansträngde sig för en bra affär. Trevlig och varm personal. Läs mer
  • 2015-11-26

Maj Gretel Lisbet M skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    Mäklaren var trevlig och tillmötesgående,känndes att jag fick förtroende för mäklaren. Läs mer
  • 2015-07-28

Karin L skrev om Fastighetsbyrån Båstad
    God och saklig information.Engagerad.Mycket god tillgänglighet för kunder.Realistiska råd. Läs mer

Köpmansgatan 73A, 269 32 Båstad