Susanne Hansen

Susanne Hansen

Susanne Hansen är mäklare på Fastighetsbyrån Båstad

Susanne Hansen har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Susanne Hansen har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. Susanne Hansen har haft 28 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 30 Läs vad Susanne Hansen

• 2020-11-09
    vi är mycket nöjda med fastighetsaffären vi gjort och Susanne som mäklare! Susanne är en positiv och noggrann mäklare som tar tag i och redogör klart för regler och olika omständligheter genom hela processen! Kontoret som helhet utstrålar en positiv och trevlig anda! Lycka till i det fortsatta arbetet som vi klart ser ökar i nya projekt och affärer!
    Birgitta J
    • 85.5 m²
  • 2020-10-21
    Hej, vi har sålt vår bostadsrätt i Förslöv. Susanne har skött allting exemplariskt. Svarat på sms, meddelat viktig information, aldrig låtit stressad utan alltid väldigt trevlig och professionell. Med vänlig hälsning, Mirjam Engberg
    Mirjam E
    • 137.0 m²
  • 2020-10-06
    Vi sålde en bostadsrättsvilla på 6 rum och kök. Susanne uppfyllde alla förväntningar man kan ha på en mäklare och mer därtill. Vi tyckte om hennes sätt att vara, personlig men professionell. Den värdering hon gjorde visade sig stämma väldigt väl med vad marknaden ville betala. Hela tiden fick vi uppdateringar och råd som var värdefullt. Skulle inte välja någon annan mäklare om vi skulle sälja igen i Båstad kommun!
    Markus E
    • 137.0 m²
  • 2020-10-06
    Susanne är mycket proffesionellt och ger mycket hög grad av service!
    Anna S
    • 90.0 m²
    • Torekov
  • 2020-10-04
    Sålt en villa tillsammans med mina systrar. Har blivit både trevligt och proffsigt bemött.Tycker att mina förväntningar hittills har blivit uppfyllda och är nöjd med allt i sin helhet.
    Anders B
  • 2020-10-04
    Trevligt bemötande, lösningsorienterad och förtroendeingivande.
    Magnus A
    Magnus A
    • 90.0 m²
  • 2020-10-02
    Susanne är en oerhört engagerad, kompetent och sympatisk mäklare. Jag har känt mig fullständigt trygg i hennes hantering av min och mina syskons husförsäljning.
    Eva A
    Eva A
  • 2020-10-02
    Mycket kunnig i allt som rör försäljningen av en fastighet. Framåt, intresserad, informativ och lätt att få kontakt med. När vi behövde diskutera vilket som var bästa lösningen gav hon goda råd utan att styra våra beslut. Vi har känt oss helt trygga i hela processen, märkt hur hon lyssnat till och tagit hänsyn till våra önskemål. Kan varmt rekommendera henne.
    Åsa H
    Åsa H
  • 2020-08-21
    Toppen! Bra service och tillgänglighet. Väldigt trevligt bemötande.
    Jill K
    • 42.0 m²
    • Båstad
  • 2020-05-25
    Håller på att sälja mitt hus och är förhoppningsvis i slutfasen. Susanne har varit tillmötesgående och hjälpsam på alla vis. Hon är väldigt kunnig och jag kan verkligen rekommendera henne.
    Håkan D
    • 70.0 m²
    • Hemmeslöv
    sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte