Susanne Hansen
Registrerad mäklare sedan 2013-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-21
2019-07 - 2020-06

Läs vad 21 Läs vad Susanne Hansen

• Håkan D sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad

2020-05-25

Hemmeslöv
    Håller på att sälja mitt hus och är förhoppningsvis i slutfasen. Susanne har varit tillmötesgående och hjälpsam på alla vis. Hon är väldigt kunnig och jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Bengt F köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad

2020-05-03

Avser köp, BRF Hillarp 4.
    Bemötande perfekt från första stund vi mött Susanne! Det blev en del komplikationer som Susanne tacklade och visade stor uthållighet.
    Mina förväntningar som man förväntar sig att ett mäklaruppdrag ska innebära. Susanne la till det där "lite extra" vilket gjorde att vi kände oss mycket nöjda. Läs mer
  • Hans-Ove A
    Hans-Ove A köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad

2020-05-02

Båstad
    Trevlig mäklare som under hela processen höll oss informerade om läget. Vi tycker att affären gick bra och inga konstigheter fanns. Mycket papper att skriva på, men det är ju så nu för tiden.
    Toppbetyg 10 av 10.
    Hans-Ove Aldenbrink Läs mer
  • Jonathan W sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad

2020-05-01

Vi sålde vår bostadsrätt. Hon var otroligt professionell, trevligt och gjorde verkligen allt jobb och mer där till! Vi är super nöjda. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Gabriela H sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad

2020-04-30

Båstad
    En lgh på stationsterassen 7 i Båstad. Susanne gav ett första varmt bemötande. Ödmjuk , och hela vägen gav hon information och alltid trevlig. Hon vet hur man är när man jobbar med människor. Läs mer
  • Zenita E sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad

2020-04-29

Vi har sålt en villa och Susanne har varit mycket hjälpsam, engagerad och vi har fått ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Camilla J köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad

Båstad
    Mycket bra att ha att göra med på alla vis har köpt en fritids lägenhet av henne har absolut inget att klaga på. Läs mer
  • Bengt-olof J köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad

2020-04-29

Susanne skötte sig utmärkt! besiktningen kan man dock undra lite över! lock på vattenlås var avlyfta under badkar och det luktade kloak vid de tillfälle vi tittade på huset.
    vi väntar fortfarande på kontakt person på Båstad VVS, för genomgång av golvvärme.

annars nöjd husägare! hälsar/Bengt/Susanne Läs mer
  • Ann-kristin N sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad

Förslöv
    Har sålt vårt hus, Susanne har varit en jättebra mäklare och har skött det bra Tack Läs mer
  • Robert M köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad

Torekov
    Hus i Torekov Bemötande helt suverän
    Mäklaren var helt suverän med allt levde upp till allt o mer därtill Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Båstad

Susanne Hansen