Susanne Hansen

Susanne Hansen

Susanne Hansen är mäklare på Fastighetsbyrån Båstad

Susanne Hansen har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Susanne Hansen har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.8. Susanne Hansen har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

89 omdömen om Susanne Hansen

Sedan starten hos Reco 2019
Stefan S
Torekov

Trevlig och serviceinriktad samt lösningsfokuserad mot oss som kunder.

Øystein H
Förslöv

Trevligt bemötande och snabb respons

Anna L
Förslöv

Vi har fått ett mycket bra bemötande, tydlig och snabb - en professionell mäklare som överträffade våra förväntningar.

Mattias N
Förslöv

Professionell och bra mäklare. Tydlig och bra uppföljning under hela processen vilket gjorde mig som köpare trygg.

Emma S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hansen en del av Fastighetsbyrån Båstad
Hemmeslöv

Vänlig och hjälpsam. Har hon inte svaret så kollar hon upp och återkommer. En mäklare som man snabbt får en bra kontakt med

Benny L
Förslöv

Vi " föll" för Sussane direkt en mycket proffsigt och kunnig mäklare ,hela tiden hört av sig under försäljningen gång.

Sabina W
Hemmeslöv

Tyvärr svarar mäklaren inte ärligt på frågor och för en bakom ljuset. Till grannen har hon sagt att det inte blir bygge framför huset, vilket nu är faktum. Hon sa till oss att hon som ägde bostadsrätten vi köpte inte ville flytta in pga familjesituation och att hon ångra sig. Det visa sig sedan att hon ägde två bostadsrätter och köpt dem i investeringssyfte. Oklart varför hon svarar med rena osanningar då hon bara kunde sagt som det är.

Christer F
Hemmeslöv

Jätte trevlig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Susanne.

Kristoffer B
Hemmeslöv

Superduktig och engagerad mäklare som gjorde bostadsaffären trygg, smidig och lönsam.

Ulrika L
Förslöv

Susanne var alltid mycket trevlig, otroligt serviceminded, snabb med svar på mail. Vi kände oss mycket trygga under hela processen. Vi kan verkligen rekommendera henne till alla!