Fastighetsbyrån Höganäs

Vi på Fastighetsbyrån i Höganäs är ett team med många års erfarenhet av bostadsmarknaden. Vi är sammansvetsade, marknadsledande och jobbar alltid hårt för att bli bäst på det vi gör. Anställer du oss för ditt bostadsbyte får du engagemang, kvalitet och affärsmässighet utöver det vanliga.

Här i Höganäs står vi för vart fjärde hus som säljs. Du hittar oss på Storgatan 65b och får gärna komma hit för ett besök, vare sig du vill sälja eller köpa en bostad. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe och diskuterar dina bostadsplaner. Varmt välkommen!

358 omdömen om Fastighetsbyrån Höganäs

Sedan starten hos Reco 2013
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Höganäs
    2022-12-03 Verifierad kund
    sono stata trattata bene broker gentile e disponibile
  • sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2022-09-27 Verifierad kund
    Émile levde upp till alla våra förväntningar om en god mäklare. Alltid tillgänglig, förberedd, trygg och lugn.
  • köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2022-09-26 Verifierad kund
    Émile är trevlig, resultatorienterad och lyhörd.
    -allt man vill ha i en fastighetsaffär både som köpare och säljare.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig under hela processen från visning till tillträde. Tog sig alltid tid och har ett otroligt komihåg. Kan varmt rekommendera Émile till alla som ska sälja eller köpa bostad.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande! Émile var påläst och professionell. Vi är mycket nöjda med allting och kan varmt rekommendera Émile!
    • Mölle
    2022-08-22 Verifierad kund
    Émile gjorde ett gott intryck redan första gången han besökte oss förra året. Sedan gick allt smidigt även om starten tog längre tid än vad vi hade trott (oerfarna)
    Det förekom några smärre missförstånd under resans gång, men på det hela taget så tycker vi att Émile skötte sig bra som lyckades sälja stugan till utgångspriset trots att ingen egentligen ville lägga bud.
    Det blev mycket hektiskt på slutet när köpekontraktet skulle skrivas och det blev problem med formuleringarna i 12:e paragrafen. Kanske Émile hade kunnat komma med något användbart förslag om det inte varit sådan tidspress.

Det var en svårt att skiljas från stugan som funnits så länge i familjen och Émile gav ett bra stöd under processen.
    Att det sedan blev vissa meningsskiljaktigheter både mellan oss två säljare och köparna angående lösöret, kunde Émile nog inte göra så mycket åt.
    Det verkar inte som betygsknappen ovan fungerar men jag vill ge Émile betyget utmärkt
    2022-08-18 Verifierad kund
    Det kan inte bli bättre, supernöjda med köpet!
    2022-08-07 Verifierad kund
    Vi blev lurade av Émile.
    Han kom undan med det.
  • Martin H
    2022-07-25 Verifierad kund
    Mycket påläst och proffsig rakt igenom! Rekommenderas verkligen!
    2022-07-14 Verifierad kund
    Bra upplevelse med engagerad mäklare som ledde till köp av vårt nya boende.
    Tack
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av mäklaren. Smidig process vid köp!
    2022-05-16 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och bra information och lyckad försäljning.
    Kan varmt rekommenderad
    2022-05-07 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande, bara positiva saker att säga om Émile & kan absolut rekommendera honom vidare!
    2022-05-03 Verifierad kund
    Bra bemötande och pedagogisk! Uppfyllde de förväntningar vi hade!
  • köpte en tomt med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Mölle
    2022-05-03 Verifierad kund
    Émile var trevlig, professionell och gjorde ett mycket gott arbete.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Blev bemött på ett mycket bra och trevligt sätt. Han tog sig tid att förklara och gå runt och visa fastigheten på visningen utan att det kändes stressande. Övriga kontakter har också skötts på ett bra och proffsigt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2022-04-10 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemötta av vår mäklare Émile Antier Bandstein. Han var vänlig, korrekt, påläst och kände väl till bostadsmarknaden i Höganäs. Han var också mycket hjälpsam och svarade på alla våra frågor.

Vi hade höga förväntningar, vilka han levde upp till.
    Tack så mycket för de trevliga raderna Sylvia och Johan!

Vi hörs på fredag i samband med slutförandet av er affär.

2022-04-09 Verifierad kund
    Trevlig, saklig, professionell, tillgänglig och snabb.
    Tack så mycket Johan! Nöjet var helt på min sida.

Émile Antier Bandstein
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2022-04-08 Verifierad kund
    Respektfullt bemötande där mäklaren är påläst om fastigheten.
    En lång skilsmässa som resulterat i att hitta nytt boende, en jobbig process både för vuxen och barn. Sättet Emile bemötte min 10-åring på, som var med på visningen, var helt outstanding grymt speciellt när sonen nästa dag slänger ur sig: Man kanske skulle sälja hus när man blir stor, som Emile. 🙏🏻
    Wow, vilka fina ord Annelie! Varmt välkomna åter!

2022-04-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Inlyssnande med bra dialog. Höga förväntningar som Emil levde upp till. Mycket bra mäklare som vi kommer att rekommendera till andra vi känner.
    Tack för en bra affär Katarina och Håkan! Ha det så bra, vi ses och hörs nästa år :)

2022-04-03 Verifierad kund
    Har blivit bemött på ett mycket trevligt sätt .

Förväntningarna var att få mitt hus sålt . Emile får tio stjärnor av tio !

Han har varit mycket engagerad i mig som säljare. Hållit mig väl informerad om läget före och efter husvisningen .
    Har stort förtroende för Emile som mäklare .
    Skulle rekommendera honom utan tvekan till andra kunder som vill sälja sina fastigheter .
    Tack för de fina orden Gunnel, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din husförsäljning.

Vi hörs och ses!
    2022-04-03 Verifierad kund
    Émile är engagerad, proffsig och väldigt trevlig och det har känts tryggt att lämna över försäljningen i hans händer.  Rekommenderar Émile starkt för alla som går i säljtankar!
    Tack så jättemycket för rekon Jeanette!

Vi hörs och ses!

2022-03-29 Verifierad kund
    Mäklaren har skött försäljningen galant än så länge, inget är helt klart än men jag hoppas att han han kan slutföra det hela utan några problem.
    Tack för det fina omdömet. Ja, nu tar inväntar vi att allt faller på plats. Vi hörs och ses!

/ Émile
    2022-02-23 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Affären kändes stabil genom hela processen. Kommer absolut att använda mig av Émile vid framtida köp och försäljningar.
    Tusen tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa er!

• Mjöhult
    2022-02-22 Verifierad kund
    Emile har på ett utomordentligt och positivt sätt hanterat försäljningen av mitt hus från första kontakten till sista handslaget. Han har ingett ett stort förtroende och på ett fint sätt respekterat önskemål och integritet. Över förväntan⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Wow, vilka fina ord. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta tillsammans. Ha det så bra så hörs vi i framtiden.

2022-02-21 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Emile.
    Vi ville få huset sålt p,g.a flyttning till annan ort och det lyckades
    efter ganska läng tid.
    Emile hade ingen lätt uppgift med försäljningen då det endast
    lades dolda bud på huset, Men till slut kom ett dolt bud som vi
    och köparen kunde acceptera. Huset tog lång tid att sälja och vi fick erbjudabde från andra mäklare som ville ta över försäljningen. Vi hade förtroende för Emile och tillslut lycksdet han ro affären i hamn.
    AM.
    Hej Matts och Aet!

Tusen tack för de fina omdömet och ert tålamod med affären. Det var en utmaning, men tillsammans löste vi det bra.

Allt gott, vi ses på torsdag!

2022-02-21 Verifierad kund
    Émile är noggrann, målinriktad och ärlig mäklare som jag både kan tänka mig att sälja fler bostäder med och även köpa från.
    Tack så hemskt mycket för den trevliga rekon Titty! Vi ses i samband med tillträdet.

2022-02-21 Verifierad kund
    Bra bemötande från kunnig och engagerad mäklare!
    Tack så mycket Marie!

2022-02-19 Verifierad kund
    Hjälpsam, trevlig och kunnig inom sitt område!
    Tack så mycket Jonas! Vi ses på torsdag.

2022-01-31 Verifierad kund
    Väldigt professionell, svarar snabbt. Hjälpte till att ordna en snabb affär och gick det lilla extra för att allt skulle bli bra för båda parter.
    Tack Elias! Det var ett nöje att få hjälpa dig. Vi ses Émile Antier Bandstein
    2022-01-19 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och bra mäklare. Proffsig men samtidigt personlig. Tydlig och detaljerad. Vi är väldigt nöjda.
    Tack för den fina feedbacken Sofie!

Vi ses!
    • Farhult
    2021-12-03 Verifierad kund
    Professionell, trevlig och seriös mäklare som gav rak och tydlig information genom hela processen.
    • Klippan
    2021-11-28 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande. Mina förväntningar infriades med råge. Kan varmt rekommendera denna mäklaren.
    • Skäret
    2021-10-19 Verifierad kund
    Under hela processen med att sälja vår fastighet har Gilbert varit en klippa. Det trevliga bemötande och den hjälp vi fått har varit fantastiskt. Gilbert är så kunnig, pålitlig och trevlig att man kan slappna av och känna fullt förtroende för honom. Han har guidat oss genom den stressfulla tid en husförsäljning innebär, gett oss tid när vi behövde prata och hållit oss konstant informerade. Vi är super nöjda och tacksamma!
    2021-10-12 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, lång erfarenhet inom yrket samt lyssnar in vad man har för önskemål, vilket leder till en positiv känsla och en smidig affär.
    2021-10-10 Verifierad kund
    Vänlig, behjälplig och förklarande.
    • Nyvång
    2021-10-04 Verifierad kund
    Patric är mycket duktig. Han är sympatisk och lätt att ha
    och göra med. Vi har fått fin och lättförstålig information
    under hela försäljningen. Vi är mer än nöjda.
    2021-10-02 Verifierad kund
    Jag köpte huset med Gilbert som mäklare. Gilbert är tydlig och enkelt att kommuniceras med. Rekommenderas såklart!
    • Stidsvig
    2021-10-01 Verifierad kund
    Patrick var rigtigt imødekommende og har indraget os i alt der er ikke noget negativt at sige om hamhan er super sød og glad og smilende og rigtig og rigtig god at snakke med man er aldrig i tvivl om noget uddyber alt så man forstår så vil helt klart anbefale ham til andre med stort plus.
    • Stidsvig
    2021-10-01 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare men inte riktigt uppdaterad vad som gällde vid köpet av övertag av saker besiktning mm Vi har själv fått ta reda på detta
    2021-08-31 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett mycket bra och korrekt sätt. Vi fick ett tryggt intryck av Gilbert. Vi kan varmt rekommendera Gilbert som fastighetsmäklare. Vi känner att vi har regelbunden kontakt i vår affär och det är viktigt för oss. Med vänlig hälsning, Susanne och Anders
    Hej Susanne och Anders!
    Affären gick snabbt och det känns verkligen som vi hittade rätt köpare till ert hus.

Tack för ni tog er tid att rekommendera mig :)
    2021-08-29 Verifierad kund
    Jag upplevde Gilbert som en mycket ambitiös och noggrann och informativ säljare av min bostad.
    Allt blev till belåtenhet för min del när affären blev klar.
    Hej Inger stort tack för de fina orden. Det var väldigt kul att få hjälpa dig genom hela processen både med ditt köp och försäljning. Lycka till med nya boendet det kommer att bli jättefint :) Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-08-26 Verifierad kund
    Hello.

We found Émile to be an extremely professional mäklare. He knew very well and in detail about the house he sold to us and answered all our questions. He was very fast in providing replies to us as well. During the contract signing, he took us through each line in the contract and explained it in detail as well.

Very happy with the service he provided us. Bra job!
    Thank you very much Aswathi. It was so nice to get to know you guys! Émile Antier Bandstein
    2021-08-24 Verifierad kund
    Mycket bra!
    Har sålt två fastigheter för vår räkning!

Han är kung !!
    Tack Jörgen det var kul att få hjälpa er ännu en gång :) Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-07-26 Verifierad kund
    Han är proffsig, saklig, lugn och förtroendeingivande.
    2021-07-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig och påläst mäklare som alltid är tillgänglig vid frågor mm.
    2021-07-10 Verifierad kund
    Emile var otroligt professionell och alltid lugn och trygg. Under den digitala visningen var han otroligt metodisk och pedagogisk och lämnade inget åt slumpen. Emile fanns alltid tillgänglig vid frågor vilket kändes extra bra för oss som köpte en villa 70 mil från där vi bor :-). Jag kan starkt rekommendera Emile till alla som skall sälja sin bostad eller villa :-)
    2021-06-26 Verifierad kund
    Proffsig och saklig. Schysst på alla vis mot alla inblandade. Allt kändes tryggt och vi fick bra information längst vägen.
    • Ingelsträde
    2021-06-22 Verifierad kund
    Toppen 😊👍🏻👍🏻 Bra bemötande!! Mycket hjälpsam mäklare
    • Ingelsträde
    2021-06-21 Verifierad kund
    Super trevlig, positiv och mycket kompetent!
    Patric förklarade allt så tydligt och fick oss att känna oss trygga med vårt första husköp!
    Kontakterna gick super smidigt och snabbt!
    Vi blev bemötta med stort engangemang och proffsighet! Allt organiseras och fixas med stor kunskap och god samarbete!
    Jag rekommenderar verkligen Patric Leo!