Alla kategorier Mäklare Skåne Höganäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Höganäs

Fastighetsbyrån Höganäs

Storgatan 65B, 263 31 Höganäs — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Höganäs är ett team med många års erfarenhet av bostadsmarknaden. Vi är sammansvetsade, marknadsledande och jobbar alltid hårt för att bli bäst på det vi gör. Anställer du oss för ditt bostadsbyte får du engagemang, kvalitet och affärsmässighet utöver det vanliga.

Här i Höganäs står vi för vart fjärde hus som säljs. Du hittar oss på Storgatan 65b och får gärna komma hit för ett besök, vare sig du vill sälja eller köpa en bostad. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe och diskuterar dina bostadsplaner. Varmt välkommen!

Läs vad 183 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höganäs

• 2019-06-14

Maria G skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Trevlig och inte för ”på” under visningen Kom dock med felaktig info gällande avstånd mellan tomtgräns o nybyggnation som känns som baskunskaper o väsentligt för själva köpet. Hörde inte av sig när han hade lovat. Alla papper i god ordning. Läs mer
  • 2019-06-13

Christer B skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi är mycket nöjda med Emil som mäklare. Han är en kompetent

och skicklig sådan. Han har varit mycket engagerad och gjort ett

bra jobb. Läs mer
    2019-06-13 Émile A svarar Christer B
    Tack så mycket Christer!

Det har varit kul att jobba med er och ert fina hus. Allt gott. Vi ses och hörs!
  • 2019-06-09

Dan M skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Trevlig kille, liksom hans kollega Émile som vi hade kontakt med under en stor del av resan. Köpte ett hus med dem som mäklare och tycker att de har skött det bra! Läs mer
  • 2019-06-07

Jessica J skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt en villa och Gilbert har varit tillgänglig, snabb med svar på frågor, uppgifter vi bett om osv. Han ger ett seriöst intryck och kan sin sak. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-06-03

Katarina S skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric var vänlig, hade ett bra bemötande och kändes erfaren. Det var dock inte han som informerade mig om att huset var delvis K-märkt utan säljarna själva. vilket drar ner betyget. Läs mer
  • 2019-05-19

Jesper S skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt och sålt bostadsrätt. Engagerad mäklare med bra kännedom om närområdet och brett kontaktnät. Lätt att nå med snabba svar. Bra kundbemötande och förståelse för kundönskemål. Anlitar gärna Patric fler gånger. Läs mer
  • 2019-04-26

Lillebil R skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Ett gammalt hus.
    Mäklaren skötte sig utmärkt, precis som jag förväntat och önskat mig. Läs mer
    2019-04-26 Émile A svarar Lillebil R
    Hej Lillebill! Tack för den fina rekommendationen, roligt att du blev nöjd. Välkommen till Kullabygden än en gång.
  • 2019-04-26

Kenneth E skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har sålt vår villa och bemötandet har varit utmärkt från första mötet.
    Ambitiös, saklig och bistod med goda råd.
    Kan rekommendera Patric till kommande fastighetsaffärer. Läs mer
  • 2019-04-24

Roni Daniel Clemens E skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt fristående radhus i lerberget, Patric gav en mycket hög servicegrad och vi är mycket nöjda.

Vi fick dock aldrig se någon budgivningslista vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2019-04-26 Patric L svarar Roni Daniel Clemens E
    Stort tack Daniel för de fina orden! Ber om ursäkt för att ni inte fått budgivningslistan. Tidigare gav vi alltid ut dom i samband med kontraktskrivningen men efter en lagändring (GDPR) får vi nu endast lämna ut dom vid tillträdet. Det var en miss från min sida. Har skickat den till dig nu.
  • 2019-04-11

Malin E skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt nybyggt radhus i Höganäs.
    Väldigt proffsig, påläst, kunnig och har ett betryggande sätt.
    Lugn och snabb på återkoppling. Läs mer
  • 2019-04-10

Eva Gunilla C skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt min enplans villa i Viken Höganäs Kommun.

En mäklare som passade mig perfekt, mycket artig,
    tillmötesgående,förtroendeingivande,stöttande,
    så jag kunde sova på nätterna.
    Kände mig mycket trygg under hela försäljningen.
    Allt gick oerhört snabbt och smärtfritt.

Emil Antier är i mitt tycke en super duktig mäklare.

Hälsningar
    Gunilla Cato. Läs mer
    2019-04-15 Émile A svarar Eva Gunilla C
    Hej kära Gunilla!

Tack för dina fina och värmande ord. Stort tack för ett gott samarbete. Vi hörs och ses snart igen!

Mvh: Émile Antier Bandstein
  • 2019-04-09

Victor W skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric har ett mycket lugnt och stabilt intryck. Är enligt vår mening den bästa mäklaren som vi stött på i Kullabygden. Både vad gäller på visningar och när han sålde vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-04-01

Emil B skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag sålt mitt radhus, Patric är en fantastisk person att samarbeta.
    Vänlig, korrekt, proffsig och vill alltid hitta lösningar som är bar för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-03-16

Belinda B skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt min bostadsrätt i viken. Proffsig och tydlig mäklare! Läs mer
  • 2019-03-15

Helena S skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi köpte ett sommarhus och fick bra bemötande och snabb hjälp med allt. Eftersom vi skulle resa utomlands direkt efter att vi erlagt handpenning hjälpte Emile oss med allt inkl besök av besiktningsman, kontakter med kommunen ang VA, elabonnemang och han hade också fullmakt att genomföra hela affären på tillträdesdagen. Allt gick toppen! Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-03-12

Johan W skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt ett hus från 1951 som inte blivit renoverat I princip sedan förra ägaren flyttade in, så behovet är omfattande idag.
    Patric har sedan första kontakten varit mycket tillmötesgående och etremt hjälpsam. Var det något som han inte kunde svara på direct så tog han reda på det och återkom omgående.
    Många husmäklare har man gått igenom med åren men Patric slår nog dom flesta mycket bra mäklarna. Läs mer
  • Johan P

2019-03-07

Johan P skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag hade hjälp av Gillbert på fastighetdbyrån när jag sålde min 2:a i Rörets brf när jag flyttat till Luleå för studier. Han var väldigt bra på att informera mig och samtidigt samarbetade bra med mina föräldrar som skötte de praktiska då jag flyttat norrut.
    Han gjorde även en bra analys av värdet på bostaden och kom med goda val som gav bra slutpris.
    Väldigt nöjd med med Gillbert som jag hade fått tips på bla utav gammal kollega. Läs mer
    2019-03-11 Gilbert C svarar Johan P
    Tack Johan för din feedback och lycka till med studierna!
  • 2019-02-26

Jan N skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt nyproducerad bostadsrätt.
    Korrekt bemötande, svarar alltid eller ringer tillbaka när man sökt honom.
    Patric uppfyllde våra förväntningar, smidigt kontraktsskrivande.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-02-22

Bodil A skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric har hjälp mig sälja mitt radhus.
    Patric är empatisk och seriös.
    Raka och klara besked.
    Patric är en mycket skicklig mäklare.
    Patric har bemött mig på ett bra sätt, vi har pratat igenom alla
    de frågor som jag haft, samt att han har kommit med bra förslag.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-02-21

Bengt-Åke Christer E skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile har gjort ett bra jobb att sälja mitt hus har blivit vänligt mottagen och infomerad Läs mer
    2019-02-22 Émile A svarar Bengt-Åke Christer E
    Tack så mycket Bengan! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig. Vi hörs snart igen.

• 2019-02-19

Helena S skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Har sålt hus i Lerberget.
    Har enbart positivt att säga!
    Ett mycket proffsigt och trevligt bemötande hela vägen med en utmärkt service!! Tack! Läs mer
    2019-02-22 Émile A svarar Helena S
    Tack för dina fina ord Helena. Vad glad jag blir! Vi hörs och ses snart igen.

• 2019-02-19

Thomas H skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric var väldigt hjälpsam och på g när han sålde vårt hus i Höganäs.
    Han levde upp till våra förväntningar samt gjorde då att vi fick sålt huset inom den tiden vi tippade på , Läs mer
  • Annika O

2019-02-18

Annika O skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Har sålt ett hus. Fantastiskt bra bemötande från Emile. bra uppdateringar hela tiden om hur försäljningen går.Hela affären har flutit smidigt från dag ett, trots flertal knölar på vägen. Läs mer
    2019-02-22 Émile A svarar Annika O
    Hej Annika! Tack för ert förtroende och gott samarbete. Ja, vi redde ut det tillsammans. Vi hörs och ses i framtiden.

• 2019-02-17

Ulf M skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt en bostadsrätt i Jonstorp, Beckasinvägen 10.
    Utmärkt bemötande och god service.
    Motsvarade helt mina förväntningar. Läs mer
  • Gunilla F

2019-02-17

Gunilla F skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    En-plansvilla med inredd källare och garage från -70-talet. Nära hav/bad i naturskönt omtyckt område.

Har haft kontakt och hjälp av Gilbert vid två tidigare tillfällen; försäljning av min fars hus och påbörjad försäljning av nuvarande hus då jag själv avbröt pga privata skäl.

Gilbert är en mycket förtroendeingivande, empatisk och kunnig person. Han är lugn och trygg och saklig. Engagerad. Beskriver på ett enkelt språk vad som sker och ska ske. Mycket god kontakt. Precis som man önskar sej av någon som ska sköta ens livs kanske största affär.

Jag kan varmt rekommendera Gilbert som Din mäklare. En man på rätt plats!

Med vänlig hälsning, Gunilla Fransson, Nyhamnsläge Läs mer
    2019-02-28 Gilbert C svarar Gunilla F
    Tack Gunilla det var kul att få hjälpa dig igen!
  • 2019-02-17

Marie-Louise K skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Tillmötesgående. Lyhörd och rak. Läs mer
    2019-02-28 Gilbert C svarar Marie-Louise K
    Tack Marie-Louise för din rekommendation!
  • 2019-02-14

Kerstin Annica E skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Behövde sälja mitt/vårt hus akut pga akuta personliga omständigheter. Blev rekommenderad att prata med Gilbert Christoffersson och hade inga förväntningar alls. Har ingen erfarenhet av mäklare heller. Han förstod dock snabbt hela situationen och jag känner mig mycket professionellt bemött på alla plan! Med vänlig hälsning, Annica Ebefeldt Läs mer
    2019-02-15 Gilbert C svarar Kerstin Annica E
    Tack Annica! skönt att allt löste sig för er på ett smidigt sätt.
  • Mattias S

2019-02-03

Mattias S skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Émile är seriös, proffesionell och alltid tillmötesgående . Trevlig både före och efter affären. Har man frågor har han alltid svar eller så ordnar han fram svaren . Läs mer
    2019-02-12 Émile A svarar Mattias S
    Hej Mattias!

Tack för den fina kommentaren. Hoppas att ni trivs i ert nya hus.

Med vänliga hälsningar: Émile
    Émile A gillar detta
  • 2019-01-14

Karolin M skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt en villa i Höganäs kommun. Allting var kanon på visningen, Patric var engagerad och bemötte oss väl.
    Budgivning och kontraktskrivning gick också bra. Men efter det fick vi en del anmärkningar på huset i samband med en besiktningsman varit här, vi kontaktade Patric och kände oss inte uppbackade. Ett takbyte bagatelliserades bla. Kort och gott har det känts som att säljarna har haft större uppbackning än vi köpare. Detta är väldigt nytt för oss då vi aldrig ägt bostad förut, vi fick inte reda på att en fastighetsskatt skulle betalas förens banken meddelade oss ett par dagar innan tillträde. Väl vid tillträde var vår nyköpta villa ganska ordentligt smutsig på sina ställen, kontaktade Patric som skulle ringa upp säljarna. Sen dess har vi inte hört mer. Läs mer
  • 2018-12-07

Carl Henrik T skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Våra förväntningar när vi sålde vårt hus var bara positivt. Mäklaren,som sköte försäljningen, var både trevlig, proffsig och korrekt
    Fam Thulin Läs mer
  • 2018-12-05

Conny B skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket kunnig och svarar gärna på frågor. Allmänt bra upplevelse. Läs mer
    2018-12-06 Gilbert C svarar Conny B
    Tack Conny, det var kul att hjälpa dig att hitta en bostad.
  • Inger J

2018-12-05

Inger J skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Tog kontakt med Fastighetsbyrån för att sälja mitt hus blev bemött med både humor och värme. Fick fin kontakt med Patric från första stund nästan som om jag känt honom sedan länge fast jag aldrig träffat honom innan. Trodde att det skulle ta tid och sälja men han kämpade på, tog ca 2 månader. Han höll mig informerad och gav mig råd på vägen. Läs mer
  • 2018-11-11

Sandra H skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Trevlig, tillmötesgående mäklare som är serviceminded utan att vara för "säljig". Rekommenderar Gilbert! Läs mer
    2018-12-03 Gilbert C svarar Sandra H
    Tack Sandra väldigt kul att höra!
  • 2018-11-09

Eddy R skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har sålt vårt hus. Vi har fått ett mycket bra bemötande.
    Han har varit mycket hjälpsam och alltid svarat snabb om vi haft några frågor. Läs mer
  • 2018-11-08

Rebecca E skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Underbar mäklare som hjälpte oss med att sälja huset, fanns alltid på plats när vi hade frågor om allt rörande försäljningen. Läs mer
  • Åsa E

2018-11-07

Åsa E skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt bostad. Emile mycket professionell. En stor miss var att vi bokat möte på kontoret ang fullmakt. Han var inte där o kollegerna visste inget. Troligen glömt det. Detta drog ner betyget. Läs mer
  • Branko L

2018-10-28

Branko L skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpte ett hus i Lerberget, Höganäs.
    Fick ett oerhört professionellt och involverat bemötande av mäklaren på visningen.
    När affären var klar har jag varit i kontakt med Emile ett flertalet gånger för att få svar på frågor och han har alltid varit anträffbar och vill verkligen att man som kund ska känna sig trygg och nöjd.
    Definitivt en person jag kommer anlita den dagen oavsett när det är som mäklare. Läs mer
  • 2018-10-16

Göran R skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Bra o konkret skötte vårt bud och våra förslag snabbt o enkelt trotts lördag Läs mer
  • 2018-10-08

Helen Katharina P skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi köpte och sålde en villa i Höganäs genom Emile. Vi var väldigt nöjda med samarbetet! Läs mer
  • 2018-09-28

Marja H skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har köpt lägenhet. Emile har alltid var glad och tillmötesgående. Varit snabb med response. Ibland har jag känt att jag kanske kommer med löjlig fråga men jag får alltid ett trevlig bemötande och svar kommer så fort han har möjlighet. Ett stort TACK till Emile ! Läs mer
  • 2018-09-21

Marianne L skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har sålt en villa i Arild-Skäret och blev väl bemött av mäklaren och förväntningarna jag hade levde han
    upp till mer än väl. Jag kommer att ge honom de bästa
    rekommendationerna.

Med vänlig hälsning
    Marianne Landgren Läs mer
  • 2018-09-19

Philippe S skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt fritidshus.
    Enskild visning och kontraktskrivning med Gilbert.
    Seriös, kunnig, förtroendeingivande! Läs mer
  • Charlotta A

2018-09-19

Charlotta A skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Hej!
    Blev av Émile bemött med vänlighet och respekt vid försäljning av min fastighet, och upplevde att mina förväntningar blev uppfyllda. Bra och snabb återkoppling när jag hade akuta frågor och det kändes som att vi tillsammans ingick i ett Team.
    Mvh Charlotta Ahlgren Läs mer
  • Thomas H

2018-09-18

Thomas H skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile did a terrific job selling our summer home in Arild. He is very knowledgeable about the market dynamics and highly effective in the process. Läs mer
  • 2018-09-16

Karolina H skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Uppriktig och saklig - förtroendeingivande. Absolut en mäklare att köpa fastighet genom. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-09-16

Charlotte F skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vid vårt köp av en villa i Höganäs hade vi enbart positiva upplevelser av Emile Antier på Fastighetsbyrån. Förtroendeingivande och korrekt utan att vara stel.
    Snabb, serviceinriktad och utan att ”hårdsälja” lät han vårt köpbeslutet mogna. Läs mer
  • 2018-09-13

Ulf L skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    På alla sätt en positiv kontakt . Emile var väl förberedd och påläst hade också en hög servicenivå när det gällde en rad praktiska frågor för oss som nya i Arild . Läs mer
  • 2018-09-07

Lina Maria Larsdotter R skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt en villa, och samma mäklare fick då i uppdrag att sälja vår nuvarande bostad. Villan vi köpte tittade vi på för 2,5 år sedan när den låg ute, och det var fint av mäklaren att komma ihåg oss och kontakta oss när nu samma hus var till försäljning igen. Mäklaren har varit flexibel och kunnig. Läs mer
  • 2018-07-10

Assar H skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Öppen, trevlig o tillmötesgående Läs mer
  • 2018-07-07

Marianne L skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Gilbert var en trevlig och engagerande mäklare i hela bostadsaffären från början till slut.

Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer

Storgatan 65B, 263 31 Höganäs