Fastighetsbyrån Höganäs

Storgatan 65B, 263 31 Höganäs — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Höganäs är ett team med många års erfarenhet av bostadsmarknaden. Vi är sammansvetsade, marknadsledande och jobbar alltid hårt för att bli bäst på det vi gör. Anställer du oss för ditt bostadsbyte får du engagemang, kvalitet och affärsmässighet utöver det vanliga.

Här i Höganäs står vi för vart fjärde hus som säljs. Du hittar oss på Storgatan 65b och får gärna komma hit för ett besök, vare sig du vill sälja eller köpa en bostad. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe och diskuterar dina bostadsplaner. Varmt välkommen!

Läs vad 274 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höganäs

• 2020-10-28

Jecicca W skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt en villa.
    Émile har agerat väldigt proffsigt och noga. Han har reagerat snabbt på våra frågor och har även varit väldigt trevlig och hjälpsam.
    Vi är nöjda med vårt köp som Émile hjälpte oss genomföra. Läs mer
  • 2020-10-19

Rosita J skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi sålde vårt hus och kände direkt att vi fick förtroende för Émile. Vi är väldigt nöjda med hans engagemang och hur han hanterade affären. Läs mer
  • 2020-10-14

Cecilia H skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    En toppen kille som kan hantera kunder med förtroende. Läs mer
  • 2020-10-13

Louise G skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Émile är en ytterst kunnig, serviceorienterad och proffsig mäklare.
    Han hjälpte oss med försäljningen av vårt sommarhus och affären gick inte bara fort, han uppnådde även ett mycket bra pris då han hade stenkoll på marknaden.
    Émile var under hela försäljningsprocessen mycket närvarande och vi kände att han höll oss uppdaterade och informerade från början till slut, vilket var viktigt för oss.
    Vi ger Émile våra varmaste rekommendationer och skulle inte tveka att återvända till honom igen i framtiden.
    På ett personligt plan är Émile dessutom jättetrevlig och ytterst angenäm att ha att göra med, bättre kan det inte bli! Läs mer
    2020-10-13 Émile A svarar Louise G
    Hej Louise och Christian!

Vilket fin omdöme, tack så jättemycket. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er pärla i Gamla Lerberget.

Vi håller kontakten och hörs snart igen!

• 2020-10-09

Eva T skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Positiv, glad o tillmötesgående. Ibland dröjde det innan han återkom med besked, men i övrigt har vi bara goda erfarenheter av Emile!👍 Läs mer
    2020-10-13 Émile A svarar Eva T
    Hej Eva!

Tack för den fina orden och för ert tålamod under en annorlunda högsäsong med ovanligt många bollar i luften.

Hoppas ni ska trivas riktigt bra i er fina lägenhet.

Elisabeth D skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt villa
    Lyssnar in önskan om och hittar rätt objekt
    Lugn och informativ presentation vid visning
    Bra bemötande och stöd i alla delar genom hela köpeprocessen
    Snabb feedback vid frågor
    Jättebra helt enkelt Läs mer
    2020-10-13 Émile A svarar Elisabeth D
    Tack så jättemycket Elisabeth! Det var väldigt trevligt att ha och göra med er med. Hoppas ni trivs bra i ert fina hus!

Ahmmad S skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mäklare som antingen är trött på sitt jobb eller inte riktigt håller en hög standard. Köpte ett radhus nyligen av mäklaren och där va inte mycket som gick rätt till. när jag ska välja mäklare i framtiden kommer detta definitivt inte vara den jag välja. Läs mer
    2020-10-08 Gilbert C svarar Ahmmad S
    Hej Ahmaad S.

I fredags kväll fick jag samtal från dig där du berättade att du var besviken över att avräkningen gällande månadsavgiften var felaktig samt att det i den bostadspärm som säljaren överlämnat till dig saknades kontaktuppgifter till styrelsen i föreningen. Eftersom Riksbyggen inte går att nå över helgen så ringde vi dem direkt på måndag förmiddag. De berättade då att de missat att skicka ut fakturan med månadsavgiften och det var därför som avräkningen blev felaktig. Vi såg till att allt reglerades under måndagen. Jag kontaktade även säljaren gällande kontaktuppgifter till styrelsen och fick till svar att föreningen aldrig skickat ut någon kontaktlista. Att föreningen inte delat ut någon kontaktlista samt att Riksbyggen missat att skicka ut fakturan är bara något jag kan beklaga.
  • 2020-10-05

William Thomas Junior R skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Gilbert skötte allt väldigt effektivt och professionellt samt kommunicerade väldigt tydligt allt så jag förstod processen. Läs mer
    2020-10-05 Gilbert C svarar William Thomas Junior R
    Tack för din feedback William det var kul att få hjälpa dig genom hela processen.
  • 2020-10-04

Liisa H skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Villa.
    Trevlig och saklig.
    Jag kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2020-10-13 Émile A svarar Liisa H
    Hej Liisa!

Tack för dina fina ord. Det var ett nöje att ha med er att göra. Hoppas allt är väl.

• Erling W

2020-10-03

Erling W skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Hej!
    Har sålt en äldre lägenhet på Borgmästargatan 2b Höganäs, 3 rum och kök:
    Lägenheten har lite äldre standard men ljus o trivsam.
    Mäklaren var lite tveksam till mina krav på pris från början men efter budgivning blev priset högre än vi förväntat oss efter att mäklaren skickligt matchat de olika budgivarna.
    Jag är helt nöjd med mäklaren som skött affären på ett bra sätt.
    Erling Wilkens Läs mer

Saadi A skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Hej, när jag köpte huset brukade mäklaren ringa 4-5 gånger varje dag, och när jag såg misstag i huset informerade jag honom om misstagen och han svarade inte på mig Läs mer
    2020-10-13 Émile A svarar Saadi A
    Hej Saadi!

Tack för din feedback.

Du hörde av dig till mig efter att du tog över huset med synpunkter på brister i fastigheten.

Vi tog ett möte på kontoret och gick igenom dina klagomål mot säljaren.
    Jag framförde sedan dessa till säljaren varpå denne återkom med ett skriftligt svar till dig med sin syn på saken.

Camilla P skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jordnära och proffsig mäklare Läs mer

Stefan P skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålde vad som kan beskrivas som ett radhus.
    Jag får säga att både jag och min sambo fann Patrick vara en sympatisk person som var väldigt lätt att ha med att göra.
    Patrick kändes väldigt genuin och vi kände att han verkligen brydde sig om oss och att vi skulle få sålt vårt hus i tid.
    Vi hade väl inga förväntningar som sådana, vi visste inte riktigt vad vi skulle förvänta oss ärligt talat. Så det var skönt att Patrick tog tag i, och skötte allt. Läs mer
  • Eva P

2020-10-02

Eva P skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt Brf lägenhet på Hylleblomsvägen genom Patric. Tycker att Patric har varit professionell och hanterat köpet snabbt och enkelt utan krusiduller. Läs mer
  • 2020-07-25

Viktoria Q skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi sålde en villa och Patrik tog sig an uppdraget med bravur. Bättre mäklare kunde vi inte haft😊 Läs mer
  • 2020-07-24

Andreas B skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kullabygden. Ett otroligt tålamod och är hela tiden lyhörd för kunden. Har mer är 20 år i denna bransch. Bedömer honom som en av de duktigaste i hela Skåne. Mycket nöjd med hans insats. Läs mer
    2020-07-24 Gilbert C svarar Andreas B
    Hej Andreas stort tack för de fina orden!!
  • Daniel Q

2020-07-23

Daniel Q skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric sålde vår villa och överträffade våra förväntningar på en proffsig, snabb och trygg affär. Läs mer
  • 2020-07-07

Birger E skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpte hus i Lerberget. Fick mycket bra intryck av Gilbert: Rak, tydlig och ärlig och han tog väl tillvara på både köpare- och säljarnas intresse.
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-07 Gilbert C svarar Birger E
    Tack Birger ni har fått ett jättefint hus och det var kul att höra att ni är nöjda med hela affären!
  • 2020-07-07

Sven J skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Etta, lägenhet
    Genomgående professionellt bemötande.
    La fram all information som fanns och visade de möjligheter som fanns i bostaden. Läs mer
    2020-10-13 Émile A svarar Sven J
    Tack för fin feedback Sven! Hoppas allt går bra med renoveringen av lägenheten!

• 2020-07-06

Ulrika W skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Professionell mäklare. God tillgänglighet och återkoppling. Bra rådgivande inför försäljning. Läs mer
    2020-10-13 Émile A svarar Ulrika W
    Tack så mycket Ulrika, det var ett nöje att arbeta med er.

• 2020-07-05

Paulina B skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Litar på min mäklare till 100%. Vet att han gör allt för att hjälpa mig och få en så bra affär som möjligt. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2020-06-22

Sanna M skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt ett hus och under hela processen var vi vaä bemötta av mäklaren. Läs mer
    2020-10-13 Émile A svarar Sanna M
    Hej Sanna och Andrew!

Tack för de fina orden. Hoppas att ni trivs i ert charmiga hus och att renoveringarna går bra.

Ta hand om er!

• 2020-06-20

Albert K skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Guten Tag
    Emile war immer sehr professionell und
    Es war sehr angenehm und immer freundlichen mit ihm zusammen zuarbeiten.
    Wir hätten keinen besseren Markler auswählen können.
    Mfg Albert Läs mer
    2020-10-13 Émile A svarar Albert K
    Danke Schön Albert!

It was a pleasure to sell your summerhouse!

Take care!

• 2020-06-15

Annika A skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt ett radhus där Gilbert var mäklare till huset. Gilbert bemötte oss väl vid varje tillfälle vi möttes, hade vi frågor så hjälpte han gärna till med det.
    Det kändes som han hade god kontakt både med säljare och köpare på ett proffsigt sätt.

Tack för allt
    Mvh Annika Arnskov Läs mer
    2020-06-22 Gilbert C svarar Annika A
    Stort tack Annika det var kul att få hjälpa er!
  • 2020-06-10

Magnus L skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpte hus i Skåne med Emilé som mäklare. Professionell och saklig. Trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-13 Émile A svarar Magnus L
    Tack så mycket för fin feedback Magnus! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus.

• 2020-06-09

Simon S skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Superenkelt bemötande och proffesionellt skött.
    Kunde enkelt sköta allt under ens egna omständigheter Läs mer
  • 2020-05-28

Märit N skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Har sålt en villa.
    Émile har uppträtt proffsigt och varit positiv, Vi har känt oss trygga med honom..Försäljningen av huset gick snabbt och enkelt. Vi hade inga speciella förväntningar, men känner oss nöjda hittills. Läs mer
    2020-05-29 Émile A svarar Märit N
    Tack så mycket Märit! Det har varit ett nöje att få hjälpe er.

• 2020-05-28

Max D skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket nöjd!!
    Professionellt rakt igenom hela affären. Bättre än så här blir det inte. Kan varmt rekommendera Émile Antier Bandstein.
    Sålt ett fritidshus i Viken. Läs mer
    2020-05-29 Émile A svarar Max D
    Tack Max, nöjet är helt på min sida.

• 2020-05-25

Martin R skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpte hus. Blev bra bemött och Émile verkar vara mycket kunnig. Läs mer
    2020-05-29 Émile A svarar Martin R
    Hej Martin!

Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni får en underbar första sommar i ert nya fina hus!

• 2020-05-25

Håkan B skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har sålt min villa byggd 1969. Emile var helt fantastisk. Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Läs mer
    2020-05-25 Émile A svarar Håkan B
    Vad glad jag blir för de fina orden. Stort tack för ett bra samarbete och en bra affär.

• 2020-05-23

Gunilla T skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Proffsigt, smidigt, och effektivt! Trevligt bemötande! Läs mer
    2020-05-25 Émile A svarar Gunilla T
    Tack Gunilla och Niklas! Det var ett nöje att hjälpa er!👍 Hoppas ni får en underbar första sommar i ert nya hus.

• 2020-04-18

Stellan P skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Tryggt och bra med en bred kunskap och kontaktbas. Allt gick snabbt och smidigt Läs mer
  • 2020-04-16

Marie B skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric Leo var ytterst närvarande, positiv och solklar från det att jag besökte min framtida bostad i Skäret, genom hela köpprocessen och fram till tillträdet två månader senare. Alltid tillgänglig, trygg och ärlig. Läs mer
  • 2020-04-05

Inger P skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt villa
    Kan varmt rekommendera Émile,
    Han är förtroendeingivande, engagerad och proffsig.
    Skulle jag sälja igen, hade jag valt Émile. Läs mer
    2020-04-06 Émile A svarar Inger P
    Tack snälla Inger för de fina orden. Vi ses och hörs snart igen! /Émile
  • 2020-04-04

Göran P skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har sålt vår villa och Émile skötte det hur bra som helst allt var perfekt Läs mer
    2020-04-06 Émile A svarar Göran P
    Tack Göran, det har varit ett nöja att få hjälpa er. Ha det så bra till vi ses igen! /Émile
  • 2020-04-02

Kerstin A skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket vänlig och korrekt.Upplyste om allt man kunde begära. Lämnade utrymme åt funderingar. Läs mer
    2020-04-20 Gilbert C svarar Kerstin A
    Tack för de fina orden! Lyckat till med ditt nya boende:)
  • 2020-03-17

Joachim Miguel L skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric har utfört sitt jobb som fastighetsmäklare oklanderligt, speciellt intressant eftersom vi är i samma bransch. Då är det extra kul att bli behandlad professionellt. Jag kan starkt rekommendera att anlita Patric Leo som fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-02-26

Gunilla A skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt hälftenägd villa.
    Mäklaren var saklig, respektfull och vänlig, väl strukturerad och utan onödiga utvikningar.
    Mina förväntningar var att affären skulle gå juste och smidigt, och det gjorde den absolut.
    Jag är 100% nöjd med Patric Leos tjänst. Läs mer
  • 2020-02-26

Carola H skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt villa i Nyhamnsläge. Mäklaren har varit fantastiskt tillmötesgående och har funnits där för oss. Läs mer
    2020-02-26 Émile A svarar Carola H
    Hej Carola! Tack för de fina orden. Vad bra att ni är nöjda och välkomna till Nyhamnsläge och Kullabygden!
  • 2020-02-25

Martina U skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric sålde vårt radhus och vi kan inte bli mer nöjda än vad man kan bli. Patric är trevlig, tydlig och ärlig. Vi är jätte nöjda med Patrics insats. Bra kommunikation och återkoppling, vilket vi tycker är viktigt.
    Vi hade gärna anlitat Patrik igen som mäklare och kommer rekommendera honom vidare. Läs mer
  • 2020-02-23

Bengt Torsten Allan B skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Han arbetar mycket proffitionellt med kunden i centrum. Läs mer
    2020-02-28 Émile A svarar Bengt Torsten Allan B
    Tack Bengan, det har varit ett nöje att hjälpa dig. Vi ses i eftermiddag på tillträdet!
  • Emil E

2020-02-13

Emil E skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Fick hjälp av Emile med försäljningen av mitt hus .
    Andra fastigheten han hjälper mig att sälja och har varit väldigt nöjd båda gångerna.
    Var behjälplig igenom hela försäljningen med alla möjliga frågor jag hade . Var punktlig och väldigt entusiastisk även om marknaden var lite seg i början av försäljningen .
    Kan verkligen rekommendera Emile om man ska sälja sin fastighet i Kullabygden .
    / E,J och Dorran Läs mer
    2020-02-17 Émile A svarar Emil E
    Hej Emil!

Tack så mycket för den fina recon. Det har varit ett nöje att hjälpa dig ännu en gång.

Stort lycka till med det nya huset! Vi ses och hörs snart igen.

• 2020-02-08

Michael M skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt ett hus i viken. Bra bemötande och kunnig. Läs mer
    2020-02-17 Gilbert C svarar Michael M
    Tack Michael, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2020-02-04

Maria P skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mäklaren agerade mycket professionellt. Jag kände ett stort förtroende för mäklaren som under hela försäljningen höll mig uppdaterad och kunde ge råd. Läs mer
  • 2020-02-02

Bo J skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket trevlig o duktig på alla vis,hjälpt oss att sälja vårat hus samt sålt nytt till oss ,även varit behjälplig att räkna ut vår fastighetsskatt som vi måste betala in till staten,han rekomenderas på det varmaste !
    Med vänlig hälsning,. Bosse o Mai-Lis Johansson. Läs mer
    2020-02-17 Émile A svarar Bo J
    Hej Bosse och Mai-Lis!

Tack för de fina orden. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya villa och att vi ses till sommaren!

Ha det så bra.

• 2020-01-27

Julius Alexander B skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric var underbar, synd att han är gift. Läs mer
  • 2019-12-26

Carolin Gabrielle M skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har köpt en fastighet som jag varit intresserad av länge. Gilbert var mycket uppmärksam och lyhörd gentemot våra behov samtidigt som han befann sig i en perfekt balans mellan mig som köpare och säljaren. Han arbetar diskret men samtidigt mycket kommersielt driven. Läs mer
    2020-01-02 Gilbert C svarar Carolin Gabrielle M
    Hej Carolin, det var väldigt kul att få hjälpa er! Lycka till med renoveringen det kommer säkert att bli jättefint när ni är klara.
  • 2019-12-13

Stephanie N skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt vårt hus. Gick över förväntan. Läs mer
    2019-12-16 Gilbert C svarar Stephanie N
    Tack Stephanie kul att ni är nöjda!
  • 2019-12-12

Caroline M skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile har sålt ett hus.

Han e väldigt professionell och duktig i sitt yrke.

Jag hade inte så mycket förväntningar utan jag ville bara ha sålt huset🤣

Jag e super nöjd med Emile som mäklare han har gjort ett super bra jobb. Jag kan rekommendera han vilken dag som helst Läs mer
    2019-12-13 Émile A svarar Caroline M
    Hej Caroline!

Vad roligt att höra att du är nöjd. Jag tackar för ert förtroende och för uppdraget. Glad Lucia och så småningom och God Jul och Gott Nytt, men innan dess ses vi på måndag för tillträdet!

• 2019-12-12

Ingmar J skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi köpte en villa. Trevligt bemötande via mejl och telefon innan visningen. Professionell genomgång på plats. Smidig, snabb och tydlig förhandling vid affären.
    Bra överlåtelse av dokument mm Läs mer
    2019-12-13 Émile A svarar Ingmar J
    Tack själva för en bra affär och väldigt trevligt bemötande. Välkomna hem till Sverige! Ha en trevlig Lucia!

Vi ses och hörs igen.

Bästa hälsningar Émile

Storgatan 65B, 263 31 Höganäs

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte