Alla kategorier Mäklare Skåne Höganäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Höganäs

Fastighetsbyrån Höganäs

Storgatan 65B, 263 31 Höganäs — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Höganäs är ett team med många års erfarenhet av bostadsmarknaden. Vi är sammansvetsade, marknadsledande och jobbar alltid hårt för att bli bäst på det vi gör. Anställer du oss för ditt bostadsbyte får du engagemang, kvalitet och affärsmässighet utöver det vanliga.

Här i Höganäs står vi för vart fjärde hus som säljs. Du hittar oss på Storgatan 65b och får gärna komma hit för ett besök, vare sig du vill sälja eller köpa en bostad. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe och diskuterar dina bostadsplaner. Varmt välkommen!

Läs vad 151 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höganäs

• Sandra H skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Trevlig, tillmötesgående mäklare som är serviceminded utan att vara för "säljig". Rekommenderar Gilbert! Läs mer
  • Eddy R skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har sålt vårt hus. Vi har fått ett mycket bra bemötande.
    Han har varit mycket hjälpsam och alltid svarat snabb om vi haft några frågor. Läs mer
  • Rebecca E skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Underbar mäklare som hjälpte oss med att sälja huset, fanns alltid på plats när vi hade frågor om allt rörande försäljningen. Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt bostad. Emile mycket professionell. En stor miss var att vi bokat möte på kontoret ang fullmakt. Han var inte där o kollegerna visste inget. Troligen glömt det. Detta drog ner betyget. Läs mer
  • Branko L
    Branko L skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpte ett hus i Lerberget, Höganäs.
    Fick ett oerhört professionellt och involverat bemötande av mäklaren på visningen.
    När affären var klar har jag varit i kontakt med Emile ett flertalet gånger för att få svar på frågor och han har alltid varit anträffbar och vill verkligen att man som kund ska känna sig trygg och nöjd.
    Definitivt en person jag kommer anlita den dagen oavsett när det är som mäklare. Läs mer
  • Göran R skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Bra o konkret skötte vårt bud och våra förslag snabbt o enkelt trotts lördag Läs mer
  • Helen Katharina P skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi köpte och sålde en villa i Höganäs genom Emile. Vi var väldigt nöjda med samarbetet! Läs mer
  • Marja H skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har köpt lägenhet. Emile har alltid var glad och tillmötesgående. Varit snabb med response. Ibland har jag känt att jag kanske kommer med löjlig fråga men jag får alltid ett trevlig bemötande och svar kommer så fort han har möjlighet. Ett stort TACK till Emile ! Läs mer
  • Marianne L skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har sålt en villa i Arild-Skäret och blev väl bemött av mäklaren och förväntningarna jag hade levde han
    upp till mer än väl. Jag kommer att ge honom de bästa
    rekommendationerna.

Med vänlig hälsning
    Marianne Landgren Läs mer
  • Philippe S skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt fritidshus.
    Enskild visning och kontraktskrivning med Gilbert.
    Seriös, kunnig, förtroendeingivande! Läs mer
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Hej!
    Blev av Émile bemött med vänlighet och respekt vid försäljning av min fastighet, och upplevde att mina förväntningar blev uppfyllda. Bra och snabb återkoppling när jag hade akuta frågor och det kändes som att vi tillsammans ingick i ett Team.
    Mvh Charlotta Ahlgren Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile did a terrific job selling our summer home in Arild. He is very knowledgeable about the market dynamics and highly effective in the process. Läs mer
  • Karolina H skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Uppriktig och saklig - förtroendeingivande. Absolut en mäklare att köpa fastighet genom. Inget att klaga på. Läs mer
  • Charlotte F skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vid vårt köp av en villa i Höganäs hade vi enbart positiva upplevelser av Emile Antier på Fastighetsbyrån. Förtroendeingivande och korrekt utan att vara stel.
    Snabb, serviceinriktad och utan att ”hårdsälja” lät han vårt köpbeslutet mogna. Läs mer
  • Ulf L skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    På alla sätt en positiv kontakt . Emile var väl förberedd och påläst hade också en hög servicenivå när det gällde en rad praktiska frågor för oss som nya i Arild . Läs mer
  • Lina Maria Larsdotter R skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt en villa, och samma mäklare fick då i uppdrag att sälja vår nuvarande bostad. Villan vi köpte tittade vi på för 2,5 år sedan när den låg ute, och det var fint av mäklaren att komma ihåg oss och kontakta oss när nu samma hus var till försäljning igen. Mäklaren har varit flexibel och kunnig. Läs mer
  • Assar H skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Öppen, trevlig o tillmötesgående Läs mer
  • Marianne L skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Gilbert var en trevlig och engagerande mäklare i hela bostadsaffären från början till slut.

Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Saklig, kunnig, hjälpsam. Gav ett proffsigt intryck. Läs mer
  • Rolf Arne L skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har sålt ett en och en halvplans hus och han har utfört detta utan problem. Han har också förklarat allt som skulle ske på ett
    utmärkt sätt. Vi kan verkligen rekommendera honom till andra kunder. Han levde verkligen upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
    Patric L gillar detta
  • Marie K skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Bra bemötande, noggrann, engagerad, kunnig och ordentlig. Läs mer
  • Karin J
    Karin J skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpare av Borgmästargatan 2b.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Affären väl genomförd med kunnig mäklare. Läs mer
  • Åsa L skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile har varit otroligt hjälpsam och svarat på alla tänkbara frågor från en orolig bostadsägarenovis. :) Läs mer
  • Rolf Arne L skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Allt fungerade bra, snabbt och trevligt. Läs mer
  • Sandra V skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Proffessionellt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Tony G skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålde en 2a åt oss och allt gick snabbt och bra med hela affären Läs mer
    Patric L gillar detta
  • Monica S skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt och säljer bostadsrätt.
    Emile är en mycket duktig och trevlig, tillmötesgående mäklare. Duktig på att återkoppla. Finner lämpliga lösningar.
    Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Peter H skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Värdering av hus Höganäs
    Trevligt bemötande
    SNabb och effektiv hantering med bra kommunikation Läs mer
  • Lena A skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket bra i alla delar av processen. Läs mer
  • Lars S skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Fastighetsbyrån i Höganäs, har ett mycket professionellt sätt att arbeta och att utnyttja dagens hjälpmedel typ drönare med kamera mm. Läs mer
  • Lena W skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Lyhörda, snabba, höll tider o överenskommelser, trevliga, proffsiga. Läs mer
  • Monika M skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Trevligt bemötande. Lätt att prata med,
    fick hjälp med alla mina frågor. Kan lätt rekommendera honom till andra som vill sälja sitt hus. Läs mer
  • Kullabostäder Ab K skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Gilbert är professionell, kunnig, och trevlig. Har behärskar både sälj- och köpprocessen och det byggtekniska frågorna som så ofta dyker upp i samband med sälj- och köpprocessen. Läs mer
  • Catrin L skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Herr Emile Antier är en förträfflig representant för Fastighetsmäklarkåren. Alla uppgifter lösta på bästa sätt. Läs mer
  • Ovidius Fastighetsförvaltning Ab O skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Det är inte Gilbert i första hand som skött försäljningarna den senaste tiden utan Sarah Elmin. Helhetsintrycket är bra med hyggliga aktiviteter och målbild när det gäller prissättning. Läs mer
  • Gertrud P skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Det hela gick riktigt bra o fort.

Mvh Gertrud. Läs mer
  • Lars-Ove J
    Lars-Ove J skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Helt nöjda! Bra återkoppling om läget i försäljningen! Rekommenderas! Läs mer
  • Jennifer A skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Det var bra och allt gick bra... Han var trevlig och lätt att prata med! Läs mer
  • Agneta R skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile har mer än väl levt upp till min förväntan genom att vara professionell, snabb, tillgänglig, empatisk o mycket trevlig och jag har fått god hjälp o kloka råd. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Lennart U skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Bemötandet var och är mycket bra. Kunnig, social, trevlig. Som kund had vi tills med mäklare satt ut ett försäljningspris . Tyvärr blev slutprisetvid försäljningen bra mycket lägre. utgångpris 4 milj 995.000:- Försälningpris: 4 milj 395.000:- Vi kan inte lasta Gilbert för att det blev så. Han gjorde verkligen ett proffsigt jobb. Marknaden vek nedåt när köpet gjordes. Vad gäller lägenheten vi köpte blev priset en rel bra bit över utgångspriset. m.a.o. lite ojämnt i de olika affärerna. som sagt. På kort tid förändrades bostadsmarknaden. Så klart en besvikelse för oss men all kredit till Gilbert för det sätt han skötte det hela Läs mer
  • Lennart G skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    En perfekt mäklare som aldrig ger upp hittar nya infallsviklar.Vi ger bästa rekommendationer
    Monica&Lennart Gilhorn Läs mer
  • Claes F
    Claes F skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric Leo gav ett väldigt gott intryck, både innan som efter försäljningen. Han har agerat mycket professionellt. Han hjälpte till med allt och kom med råd vad som skulle göras. Läs mer
  • Leif P skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket kunnig och bemötandet mycket vänligt och professionelt och han levde med råge upp till min förväntan. Läs mer
  • Svea G skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    En av de bästa mäklare vi träffat.
    Lyhörd, kunnig, noggrann, stort tålamod............ Läs mer
  • Alexander T skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile was a pleasure to work with. Very professional and highly recommended. We certainly hope to work with him again in the future! Läs mer
  • Agneta Christina G
    Agneta Christina G skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Högsta poäng till Patrik. Vänlig, lyssnande och hjälpsam. Kan inte bli bättre! Lika bra som min gamle mäklare, Arne Westman på Fastighetsbyrån i Ulricehamn...och han är bra han! Läs mer
  • Agneta Christina G
    Agneta Christina G skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Ett bra val, trevliga och kompetenta bostadsäljare. Mäklarna som hamnar högst på rankingen!!! Läs mer
  • Leif P skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Ett mycket gott bemötande, och arvodet är väl ganska normalt. Läs mer
  • Peter O skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket bra bemötande, trevlig och professionell. Snabb affär och genomgående saklig, noggrann och hjälpsam. Kommer absolut att rekommendera Emile. Läs mer
  • Bertil E skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag fick från första kontakten vi hade fullt förtroende för hans sätt att handskas med försäljning av mitt hus. Så jag kan bara rekommendera honom till nya kunder. Läs mer

Storgatan 65B, 263 31 Höganäs