Fastighetsbyrån Höganäs

Vi på Fastighetsbyrån i Höganäs är ett team med många års erfarenhet av bostadsmarknaden. Vi är sammansvetsade, marknadsledande och jobbar alltid hårt för att bli bäst på det vi gör. Anställer du oss för ditt bostadsbyte får du engagemang, kvalitet och affärsmässighet utöver det vanliga.

Här i Höganäs står vi för vart fjärde hus som säljs. Du hittar oss på Storgatan 65b och får gärna komma hit för ett besök, vare sig du vill sälja eller köpa en bostad. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe och diskuterar dina bostadsplaner. Varmt välkommen!

Läs vad 330 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höganäs 2

• köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2022-01-19 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och bra mäklare. Proffsig men samtidigt personlig. Tydlig och detaljerad. Vi är väldigt nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Farhult
    2021-12-03 Verifierad kund
    Professionell, trevlig och seriös mäklare som gav rak och tydlig information genom hela processen.
    • Klippan
    2021-11-28 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande. Mina förväntningar infriades med råge. Kan varmt rekommendera denna mäklaren.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Skäret
    2021-10-19 Verifierad kund
    Under hela processen med att sälja vår fastighet har Gilbert varit en klippa. Det trevliga bemötande och den hjälp vi fått har varit fantastiskt. Gilbert är så kunnig, pålitlig och trevlig att man kan slappna av och känna fullt förtroende för honom. Han har guidat oss genom den stressfulla tid en husförsäljning innebär, gett oss tid när vi behövde prata och hållit oss konstant informerade. Vi är super nöjda och tacksamma!
    2021-10-12 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, lång erfarenhet inom yrket samt lyssnar in vad man har för önskemål, vilket leder till en positiv känsla och en smidig affär.
    2021-10-10 Verifierad kund
    Vänlig, behjälplig och förklarande.
    • Nyvång
    2021-10-04 Verifierad kund
    Patric är mycket duktig. Han är sympatisk och lätt att ha
    och göra med. Vi har fått fin och lättförstålig information
    under hela försäljningen. Vi är mer än nöjda.
    2021-10-02 Verifierad kund
    Jag köpte huset med Gilbert som mäklare. Gilbert är tydlig och enkelt att kommuniceras med. Rekommenderas såklart!
    • Stidsvig
    2021-10-01 Verifierad kund
    Patrick var rigtigt imødekommende og har indraget os i alt der er ikke noget negativt at sige om hamhan er super sød og glad og smilende og rigtig og rigtig god at snakke med man er aldrig i tvivl om noget uddyber alt så man forstår så vil helt klart anbefale ham til andre med stort plus.
    • Stidsvig
    2021-10-01 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare men inte riktigt uppdaterad vad som gällde vid köpet av övertag av saker besiktning mm Vi har själv fått ta reda på detta
    2021-08-31 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett mycket bra och korrekt sätt. Vi fick ett tryggt intryck av Gilbert. Vi kan varmt rekommendera Gilbert som fastighetsmäklare. Vi känner att vi har regelbunden kontakt i vår affär och det är viktigt för oss. Med vänlig hälsning, Susanne och Anders
    Hej Susanne och Anders!
    Affären gick snabbt och det känns verkligen som vi hittade rätt köpare till ert hus.

Tack för ni tog er tid att rekommendera mig :)
    2021-08-29 Verifierad kund
    Jag upplevde Gilbert som en mycket ambitiös och noggrann och informativ säljare av min bostad.
    Allt blev till belåtenhet för min del när affären blev klar.
    Hej Inger stort tack för de fina orden. Det var väldigt kul att få hjälpa dig genom hela processen både med ditt köp och försäljning. Lycka till med nya boendet det kommer att bli jättefint :) Gilbert Christoffersson
    2021-08-26 Verifierad kund
    Hello.

We found Émile to be an extremely professional mäklare. He knew very well and in detail about the house he sold to us and answered all our questions. He was very fast in providing replies to us as well. During the contract signing, he took us through each line in the contract and explained it in detail as well.

Very happy with the service he provided us. Bra job!
    2021-08-24 Verifierad kund
    Mycket bra!
    Har sålt två fastigheter för vår räkning!

Han är kung !!
    Tack Jörgen det var kul att få hjälpa er ännu en gång :) Gilbert Christoffersson
    2021-07-26 Verifierad kund
    Han är proffsig, saklig, lugn och förtroendeingivande.
    2021-07-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig och påläst mäklare som alltid är tillgänglig vid frågor mm.
    2021-07-10 Verifierad kund
    Emile var otroligt professionell och alltid lugn och trygg. Under den digitala visningen var han otroligt metodisk och pedagogisk och lämnade inget åt slumpen. Emile fanns alltid tillgänglig vid frågor vilket kändes extra bra för oss som köpte en villa 70 mil från där vi bor :-). Jag kan starkt rekommendera Emile till alla som skall sälja sin bostad eller villa :-)
    2021-06-26 Verifierad kund
    Proffsig och saklig. Schysst på alla vis mot alla inblandade. Allt kändes tryggt och vi fick bra information längst vägen.
    • Ingelsträde
    2021-06-22 Verifierad kund
    Toppen 😊👍🏻👍🏻 Bra bemötande!! Mycket hjälpsam mäklare
    • Ingelsträde
    2021-06-21 Verifierad kund
    Super trevlig, positiv och mycket kompetent!
    Patric förklarade allt så tydligt och fick oss att känna oss trygga med vårt första husköp!
    Kontakterna gick super smidigt och snabbt!
    Vi blev bemötta med stort engangemang och proffsighet! Allt organiseras och fixas med stor kunskap och god samarbete!
    Jag rekommenderar verkligen Patric Leo!
    2021-06-13 Verifierad kund
    Hej!
    Fick hjälp att sälja mina föräldrars f.d. bostad.
    Mäklaren Gilbert Christoffersson var trevlig, hjälpsam och gjorde ett bra jobb med försäljning av huset. Fixade fina bilder på huset med en bra marknadsföring. Han har även varit till stor hjälp efteråt med hur man ska skicka in paper och betala till Skatteverket.
    Mvh Anneli
    Hej Anneli,

tack för din rekommendation. Det var kul att få lära känna er alla tre.
    Ha en fin sommar!
    Gilbert Christoffersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-06-12 Verifierad kund
    Émile skötte husförsäljningen på ett mycket bra sätt. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar honom gärna. Han återkopplar och ger bra och tydlig information till oss som säljare av fastigheten.
    • Höganäs-nedre
    2021-06-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig.
    Att han skulle sälja huset och det gjorde han.
    Jag rekomenderar honom gärna till andra.
    Hej John-Erik och Anita!

De har varit väldigt kul att få samarbeta med er genom hela processen.
    Njut av sommaren i ert nya fina hus :)
    2021-06-10 Verifierad kund
    Lugn och trevlig. Kunnig och det kändes noggrant.
    • Nyhamnsläge
    2021-06-10 Verifierad kund
    Mycket bra personlig service! Hjälpsamma hela vägen vid försäljningen, både före och efter.
    2021-06-08 Verifierad kund
    Bra bemötande rakt igen och kändes väldigt kunnig och ärlig i alla samtal
    2021-06-08 Verifierad kund
    Vi sålde vårt hus sedan 40 år tillbaka..Emilé var väldigt omtänksam, noggrann och såg till att vi fick all information vi behövde och tiden vi behövde. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi kan varmt rekommendera Emilé som mäklare.
    Linda&Irene
    Plöjargränd 7
    2021-06-04 Verifierad kund
    Vi har precis köpt vårt första gemensamma hus av Èmile.
    Èmile har rakt igenom affärens varit tydlig, professionel och realistisk. Egenskaper vi värderar högt.
    Èmile kom även med bra synpunkter på åtgärder i huset vilket gjorde att vi kände ett genuint intresse från Èmiles sida.
    Èmile har även stor erfarenhet i området där vi köpt huset, vilket känns betryggande.

Vi kommer använda oss av Èmile igen, då vi inte har mer att önska från en mäklare.

Tack!
    Wow! Tusen tack för de fina orden Joakim!

Vi hörs och ses snart igen.

Mvh: Émile
    2021-06-02 Verifierad kund
    Köpt hus med Gilbert som ansvarig mäklare. Bra bemötande genom hela processen och mycket bra information. Jag rekommenderar varmt Gilbert som mäklare!
    Hej Ida stort tack för din rekommendation. Ni kommer att få en fin sommar i er nya bostad här i Höganäs :) Gilbert Christoffersson
    2021-05-19 Verifierad kund
    Jag överlät mäklarkontakten till mina systrar, men fick under hela processen löpande information om läget. Mycket nöjd.
    Christer
    Stort tack Christer för rekommendationen och uppdraget. På återhörande! Émile Antier Bandstein
  • Helené T
    2021-05-19 Verifierad kund
    Vi är tre syskon som sålt vår avlidna pappas hus och fick all hjälp och stöttning i detta på ett varmt och proffesionellt sätt av Émile. Med glimten i ögat lotsade han igenom oss i en värld vi inte rör oss i så mycket, sälja hus med allt därtill tillhör inte vardagen för någon av oss tre syskon.
    Största förtroende och högsta poäng till Émile.
    Tack för den fina rekommendationen Helené! Det var ett nöje att få hjälpa er! Vi hörs och ses. Émile Antier Bandstein
    2021-05-19 Verifierad kund
    Fått hjälp att sälja ett hus, fick direkt ett positivt intryck av Émile Bandstein.
    Èmile var trevligt, kunnig, hjälpsam och gav information hela tiden vad som skulle hända och vad vi skulle göra.
    Rekommenderar verkligen både Èmile och Fastighetsbyrån.
    Tack så jättemycket Gunilla, det var ett nöje att få hjälpa er!

Vi ses och hörs snart igen!
    2021-05-03 Verifierad kund
    Vi gav Patric förtroendet att sälja vårt radhus och det gjorde han galant. Enkel att samarbeta med och gav ett seriöst intryck ifrån start till mål.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-04-09 Verifierad kund
    Gillbert är en mäklare av högsta klass.
    Mina förväntningar att få till smidig försäljning,därför anlitades Gillbert.
    Jag kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån
    Tack för de fina orden!

Det var verkligen kul att få hjälpa er igen :)
    Gilbert Christoffersson
  • köpte en tomt med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Strandbaden
    2021-03-30 Verifierad kund
    Gilbert har varit hjälpsam och serviceinriktad, han är väldigt lätt att jobba med.
    Hej Johan stort tack för din feedback!

Ska bli spännande att se ert nya hus när det är uppfört.

Lycka till!!
    2021-03-23 Verifierad kund
    Vi har bara gott att säga om Emile,
    Han gjorde ett bra jobb och var
    mycket tillmötesgående.

Hälsningar Inger och Roland Fridh
    Tack för den fina rekommendationen Roland!

Hoppas allt blir bra med ert nya boende. Vi hörs och ses!
    2021-03-16 Verifierad kund
    När jag skulle sälja mitt parhus i Höganäs var det självklart att kontakta Fastighetsbyrån här, de hade med gott resultat sålt min sambos hus på en mindre skåneort för cirka ett år sedan. Det blev en trevlig kontakt med Patric Leo redan i telefonen och sedan gick det raskt undan. Proffsigt lotsade han mig, den gamla tanten som aldrig förr i sitt liv stått ensam vid en husförsäljning genom hela proceduren .Vänligt men bestämt fick jag veta att det mesta skulle plockas undan inför fotograferingen vilket resulte-rade i en kundvänlig presentation av mitt hem. Direkt efter visningen, då han berättade om läget och utsikterna till ett snabbt avslut gav han de presumtiva köparna någon dags andrum innan budgivningen startade. Och sen gick det undan! Två familjer, en yngre och en äldre utkristalliserade sig omedelbart och priset rusade till en nivå som jag aldrig ens vågat tänka. Lugnt och fint fungerade Patric som en mellanhand och höll oss àjour med läget. Det var också han som var den klarsynte när de med högsta budet konstrade och ställde nya krav. Vi resonerade oss fram till vem som skulle få lyckan att flytta in i mitt kära gamla hus, som jag efter bästa förmåga underhållit i 26 år.
    Tack vare Patric Leo kan jag tills vidare ta det lugnt och inrikta mig på min egen förestående flyttning. Bättre fastighetsmäklare kan jag inte tänka mig och jag kommer gärna att rekommendera honom vid grannars och bekantas försäljningar.
    Barbro Paulsson Höganäs
    Hej Barbro!
    Stort tack för de fina orden! Det värmer verkligen :)
    Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus.
    • Norra Häljaröd
    2021-03-14 Verifierad kund
    Vi hade en mycket positiv upplevelse när vi köpte hus genom Patric. Vi upplevde Patric som mycket service minded, snabb och trevlig och kände att han bemötte oss på ett mycket proffesionellt sätt. Allt löpte på smidigt och vi känner oss väldigt nöjda med vår affär.
    Hej Isabelle,
    Stort tack för fin feed-back! Det är alltid roligt att få höra positiva ord och att ni är nöjda.
    Jag önskar er stort lycka till med huset och hoppas att ni kommer trivas en lång tid framåt.
    Nu hoppas vi bara att våren ska komma till Höganäs :)
    2021-03-09 Verifierad kund
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Min upplevelse av samarbetet är att Emile agerar mycket professionellt och trovärdigt, han ger bra och löpande återkoppling och driver försäljningen framåt i ett bra tempo.
    Sist men inte minst Emile agerar han på ett väldigt trevligt sätt och överträffar mina förväntningar.

/PKA
    Tack så mycket för de fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Vi hörs! /Émile Émile Antier Bandstein
  • Maths M
    2021-03-05 Verifierad kund
    Villa 180 kvm i Viken.
    Mkt proffsigt och korrekt bemötande. Bra affärsmannaskap.
    Rekommenderar gärna Emile!
    Tack för Recon Maths! Det var ett nöje att få samarbeta med dig. Vi hörs och ses! /Émile Émile Antier Bandstein
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Farhult
    2021-02-08 Verifierad kund
    Trevlig, snart, kan sitt jobb
    2021-02-07 Verifierad kund
    Jag har sålt en villa.
    Bemötandet var mycket professionellt: vänligt, ärligt, transparent och lyhört.
    Emile överträffade mina förväntningar. Han lyckades på ett mycket bra sätt förena affärsmässighet och etik.
    Sammanfattningsvis kan jag bara säga att jag är 100% nöjd med såväl process som resultatet av försäljningen.
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Karin! Vi ses i maj :) /Émile Émile Antier Bandstein
    2021-02-07 Verifierad kund
    Supertrevlig och duktig mäklare som man får förtroende för.
    • Nyhamnsläge
    2021-02-04 Verifierad kund
    Villa köpt
    Påläst, tillgänglig och kunnig mäklare
    2021-01-26 Verifierad kund
    Enkel och smidig affär. Lätt att få tag på
    • Strandbaden
    2021-01-24 Verifierad kund
    Köpt villa i Strandbaden. Mycket professionellt bemötande samt serviceinriktat och korrekt genomförande av affären.
    Tack så jättemycket Annelie! Hoppas att ni trivs bra i Strandbaden. Vi hörs och ses /Émile Émile Antier Bandstein
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-01-18 Verifierad kund
    Köpt lägenhet,processen från att titta till det färdiga avtalet fungerade på ett bra sätt.Våra förväntningar infriades,information tillfredställande och på det stora hel en väl fungerade process
    • Norra Häljaröd
    2021-01-09 Verifierad kund
    Sålt Fritidshus

Bra bemötande

Ja är nöjd Allt jättebra
    • Brunnby
    2020-12-26 Verifierad kund
    Jag har köpt en tomt i Brunnby och även sålt ett hus tidigare. Jag har vid bägge tillfällen blivit mycket väl omhändertagen och fått råd och hjälp på ett mycket proffsigt sätt. Alltid snabba svar vid sms och mail. Jag har upplevt trygghet och tjänstvillighet hos en mäklare som verkligen levt upp till förväntningarna. Jag kan inte önska mig mer.
    2020-12-25 Verifierad kund
    Villa i Lerberget

Mycket bra bemötande, kunnig mäklare som förklarar försäljningen på ett bra sätt.

Bra upplagt med utgångspris och analys av marknaden

En mycket lyckad försäljning där vi kände att vi blev väl omhändertagna