Fastighetsbyrån Höganäs

Fastighetsbyrån Höganäs

Vi på Fastighetsbyrån i Höganäs är ett team med många års erfarenhet av bostadsmarknaden. Vi är sammansvetsade, marknadsledande och jobbar alltid hårt för att bli bäst på det vi gör. Anställer du oss för ditt bostadsbyte får du engagemang, kvalitet och affärsmässighet utöver det vanliga.

Här i Höganäs står vi för vart fjärde hus som säljs. Du hittar oss på Storgatan 65b och får gärna komma hit för ett besök, vare sig du vill sälja eller köpa en bostad. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe och diskuterar dina bostadsplaner. Varmt välkommen!

Läs vad 298 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höganäs 2

2021-05-03
    Vi gav Patric förtroendet att sälja vårt radhus och det gjorde han galant. Enkel att samarbeta med och gav ett seriöst intryck ifrån start till mål.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-04-09
    Gillbert är en mäklare av högsta klass.
    Mina förväntningar att få till smidig försäljning,därför anlitades Gillbert.
    Jag kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån
    Tack för de fina orden! Det var verkligen kul att få hjälpa er igen :) Gilbert Christoffersson
  • köpte en tomt med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-03-30
    Gilbert har varit hjälpsam och serviceinriktad, han är väldigt lätt att jobba med.
    Hej Johan stort tack för din feedback! Ska bli spännande att se ert nya hus när det är uppfört. Lycka till!! Gilbert Christoffersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-03-23
    Vi har bara gott att säga om Emile,
    Han gjorde ett bra jobb och var
    mycket tillmötesgående.

Hälsningar Inger och Roland Fridh
    2021-03-16
    När jag skulle sälja mitt parhus i Höganäs var det självklart att kontakta Fastighetsbyrån här, de hade med gott resultat sålt min sambos hus på en mindre skåneort för cirka ett år sedan. Det blev en trevlig kontakt med Patric Leo redan i telefonen och sedan gick det raskt undan. Proffsigt lotsade han mig, den gamla tanten som aldrig förr i sitt liv stått ensam vid en husförsäljning genom hela proceduren .Vänligt men bestämt fick jag veta att det mesta skulle plockas undan inför fotograferingen vilket resulte-rade i en kundvänlig presentation av mitt hem. Direkt efter visningen, då han berättade om läget och utsikterna till ett snabbt avslut gav han de presumtiva köparna någon dags andrum innan budgivningen startade. Och sen gick det undan! Två familjer, en yngre och en äldre utkristalliserade sig omedelbart och priset rusade till en nivå som jag aldrig ens vågat tänka. Lugnt och fint fungerade Patric som en mellanhand och höll oss àjour med läget. Det var också han som var den klarsynte när de med högsta budet konstrade och ställde nya krav. Vi resonerade oss fram till vem som skulle få lyckan att flytta in i mitt kära gamla hus, som jag efter bästa förmåga underhållit i 26 år.
    Tack vare Patric Leo kan jag tills vidare ta det lugnt och inrikta mig på min egen förestående flyttning. Bättre fastighetsmäklare kan jag inte tänka mig och jag kommer gärna att rekommendera honom vid grannars och bekantas försäljningar.
    Barbro Paulsson Höganäs
    Hej Barbro! Stort tack för de fina orden! Det värmer verkligen :) Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus. Patric Leo
    • Norra Häljaröd
    2021-03-14
    Vi hade en mycket positiv upplevelse när vi köpte hus genom Patric. Vi upplevde Patric som mycket service minded, snabb och trevlig och kände att han bemötte oss på ett mycket proffesionellt sätt. Allt löpte på smidigt och vi känner oss väldigt nöjda med vår affär.
    Hej Isabelle, Stort tack för fin feed-back! Det är alltid roligt att få höra positiva ord och att ni är nöjda. Jag önskar er stort lycka till med huset och hoppas att ni kommer trivas en lång tid framåt. Nu hoppas vi bara att våren ska komma till Höganäs :) Patric Leo
    2021-03-09
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Min upplevelse av samarbetet är att Emile agerar mycket professionellt och trovärdigt, han ger bra och löpande återkoppling och driver försäljningen framåt i ett bra tempo.
    Sist men inte minst Emile agerar han på ett väldigt trevligt sätt och överträffar mina förväntningar.

/PKA
    Tack så mycket för de fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Vi hörs! /Émile Émile Antier Bandstein
  • Maths M
    2021-03-05
    Villa 180 kvm i Viken.
    Mkt proffsigt och korrekt bemötande. Bra affärsmannaskap.
    Rekommenderar gärna Emile!
    Tack för Recon Maths! Det var ett nöje att få samarbeta med dig. Vi hörs och ses! /Émile Émile Antier Bandstein
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Farhult
    2021-02-08
    Trevlig, snart, kan sitt jobb
    2021-02-07
    Jag har sålt en villa.
    Bemötandet var mycket professionellt: vänligt, ärligt, transparent och lyhört.
    Emile överträffade mina förväntningar. Han lyckades på ett mycket bra sätt förena affärsmässighet och etik.
    Sammanfattningsvis kan jag bara säga att jag är 100% nöjd med såväl process som resultatet av försäljningen.
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Karin! Vi ses i maj :) /Émile Émile Antier Bandstein
    2021-02-07
    Supertrevlig och duktig mäklare som man får förtroende för.
    • Nyhamnsläge
    2021-02-04
    Villa köpt
    Påläst, tillgänglig och kunnig mäklare
    2021-01-26
    Enkel och smidig affär. Lätt att få tag på
  • köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-01-24
    Köpt villa i Strandbaden. Mycket professionellt bemötande samt serviceinriktat och korrekt genomförande av affären.
    Tack så jättemycket Annelie! Hoppas att ni trivs bra i Strandbaden. Vi hörs och ses /Émile Émile Antier Bandstein
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-01-18
    Köpt lägenhet,processen från att titta till det färdiga avtalet fungerade på ett bra sätt.Våra förväntningar infriades,information tillfredställande och på det stora hel en väl fungerade process
    • Norra Häljaröd
    2021-01-09
    Sålt Fritidshus

Bra bemötande

Ja är nöjd Allt jättebra
    • Brunnby
    2020-12-26
    Jag har köpt en tomt i Brunnby och även sålt ett hus tidigare. Jag har vid bägge tillfällen blivit mycket väl omhändertagen och fått råd och hjälp på ett mycket proffsigt sätt. Alltid snabba svar vid sms och mail. Jag har upplevt trygghet och tjänstvillighet hos en mäklare som verkligen levt upp till förväntningarna. Jag kan inte önska mig mer.
    2020-12-25
    Villa i Lerberget

Mycket bra bemötande, kunnig mäklare som förklarar försäljningen på ett bra sätt.

Bra upplagt med utgångspris och analys av marknaden

En mycket lyckad försäljning där vi kände att vi blev väl omhändertagna
    2020-11-21
    Mycket trevlig och kunnig. Var bra på att hålla kontakten och uppdatera mig när det hände något från spekulanter.
    Fint att Ni tänker på Barncancerfonden.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-11-13
    Försäljning av lägenhet.

Väldigt trevligt och professionellt bemötande och kände mig trygg under hela processen. De höga förväntningar jag hade innan affären överträffades!
  • Mats M
    • Skäret
    2020-11-08
    Sålt och fick mkt bra vägledningen genom hela köpet!
    Tack Mats! Det har varit väldigt kul att få sälja er fantastiska fastighet! Émile Antier Bandstein
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Nyhamnsläge
    2020-11-05
    Sålt villa i nordvästra Skåne. Mycket hjälpsam och professionell mäklare !
    Väntade mig ett snabbt avslut på affären , vilket också blev resultatet.

Mycket bra engagemang under hela processen av mäklaren , gjorde att vi kände oss trygga .
    2020-11-05
    Köpt tomt .
    Bra bemötande.
    Korrekt levererad information.
    Tack Henrik och lycka till med bygget av det nya huset det blir säkert jättebra! Gilbert Christoffersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-11-04
    Köp fastighet jonstorpsvägen 90. Mycket bra bemötande. Jag har inget att anmärka på
    Hej Magnus, stort tack för din rekommendation. Lycka till med er nya bostad! Gilbert Christoffersson
    2020-10-28
    Vi har köpt en villa.
    Émile har agerat väldigt proffsigt och noga. Han har reagerat snabbt på våra frågor och har även varit väldigt trevlig och hjälpsam.
    Vi är nöjda med vårt köp som Émile hjälpte oss genomföra.
    Tack för de fina orden Jecicca och grattis ännu en gång till ett underbart hus! /Émile Émile Antier Bandstein
    2020-10-19
    Vi sålde vårt hus och kände direkt att vi fick förtroende för Émile. Vi är väldigt nöjda med hans engagemang och hur han hanterade affären.
    Tack så jättemycket Rosita! Vad glad jag blir. :) Det har varit väldigt roligt att jobba med er. Allt gott! /Émile Émile Antier Bandstein
    2020-10-14
    En toppen kille som kan hantera kunder med förtroende.
    • Gamla Lerberget
    2020-10-13
    Émile är en ytterst kunnig, serviceorienterad och proffsig mäklare.
    Han hjälpte oss med försäljningen av vårt sommarhus och affären gick inte bara fort, han uppnådde även ett mycket bra pris då han hade stenkoll på marknaden.
    Émile var under hela försäljningsprocessen mycket närvarande och vi kände att han höll oss uppdaterade och informerade från början till slut, vilket var viktigt för oss.
    Vi ger Émile våra varmaste rekommendationer och skulle inte tveka att återvända till honom igen i framtiden.
    På ett personligt plan är Émile dessutom jättetrevlig och ytterst angenäm att ha att göra med, bättre kan det inte bli!
    Hej Louise och Christian! Vilket fin omdöme, tack så jättemycket. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er pärla i Gamla Lerberget. Vi håller kontakten och hörs snart igen! /Émile Émile Antier Bandstein
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-10-09
    Positiv, glad o tillmötesgående. Ibland dröjde det innan han återkom med besked, men i övrigt har vi bara goda erfarenheter av Emile!👍
    Hej Eva! Tack för den fina orden och för ert tålamod under en annorlunda högsäsong med ovanligt många bollar i luften. Hoppas ni ska trivas riktigt bra i er fina lägenhet. /Émile Émile Antier Bandstein
    Köpt villa
    Lyssnar in önskan om och hittar rätt objekt
    Lugn och informativ presentation vid visning
    Bra bemötande och stöd i alla delar genom hela köpeprocessen
    Snabb feedback vid frågor
    Jättebra helt enkelt
    Tack så jättemycket Elisabeth! Det var väldigt trevligt att ha och göra med er med. Hoppas ni trivs bra i ert fina hus! /Émile Émile Antier Bandstein
  • skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-10-05
    Mäklare som antingen är trött på sitt jobb eller inte riktigt håller en hög standard. Köpte ett radhus nyligen av mäklaren och där va inte mycket som gick rätt till. när jag ska välja mäklare i framtiden kommer detta definitivt inte vara den jag välja.
    Hej Ahmaad S. I fredags kväll fick jag samtal från dig där du berättade att du var besviken över att avräkningen gällande månadsavgiften var felaktig samt att det i den bostadspärm som säljaren överlämnat till dig saknades kontaktuppgifter till styrelsen i föreningen. Eftersom Riksbyggen inte går att nå över helgen så ringde vi dem direkt på måndag förmiddag. De berättade då att de missat att skicka ut fakturan med månadsavgiften och det var därför som avräkningen blev felaktig. Vi såg till att allt reglerades under måndagen. Jag kontaktade även säljaren gällande kontaktuppgifter till styrelsen och fick till svar att föreningen aldrig skickat ut någon kontaktlista. Att föreningen inte delat ut någon kontaktlista samt att Riksbyggen missat att skicka ut fakturan är bara något jag kan beklaga. Gilbert Christoffersson
  • sålde en tomt med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-10-05
    Gilbert skötte allt väldigt effektivt och professionellt samt kommunicerade väldigt tydligt allt så jag förstod processen.
    Tack för din feedback William det var kul att få hjälpa dig genom hela processen. Gilbert Christoffersson
    2020-10-04
    Villa.
    Trevlig och saklig.
    Jag kan varmt rekommendera honom till andra.
    Hej Liisa! Tack för dina fina ord. Det var ett nöje att ha med er att göra. Hoppas allt är väl. /Émile Émile Antier Bandstein
  • Erling W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-10-03
    Hej!
    Har sålt en äldre lägenhet på Borgmästargatan 2b Höganäs, 3 rum och kök:
    Lägenheten har lite äldre standard men ljus o trivsam.
    Mäklaren var lite tveksam till mina krav på pris från början men efter budgivning blev priset högre än vi förväntat oss efter att mäklaren skickligt matchat de olika budgivarna.
    Jag är helt nöjd med mäklaren som skött affären på ett bra sätt.
    Erling Wilkens
    2020-10-02
    Hej, när jag köpte huset brukade mäklaren ringa 4-5 gånger varje dag, och när jag såg misstag i huset informerade jag honom om misstagen och han svarade inte på mig
    Hej Saadi! Tack för din feedback. Du hörde av dig till mig efter att du tog över huset med synpunkter på brister i fastigheten. Vi tog ett möte på kontoret och gick igenom dina klagomål mot säljaren. Jag framförde sedan dessa till säljaren varpå denne återkom med ett skriftligt svar till dig med sin syn på saken. /Émile Émile Antier Bandstein
    • Ingelsträde
    Jordnära och proffsig mäklare
    2020-10-02
    Sålde vad som kan beskrivas som ett radhus.
    Jag får säga att både jag och min sambo fann Patrick vara en sympatisk person som var väldigt lätt att ha med att göra.
    Patrick kändes väldigt genuin och vi kände att han verkligen brydde sig om oss och att vi skulle få sålt vårt hus i tid.
    Vi hade väl inga förväntningar som sådana, vi visste inte riktigt vad vi skulle förvänta oss ärligt talat. Så det var skönt att Patrick tog tag i, och skötte allt.
  • Eva P
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-10-02
    Köpt Brf lägenhet på Hylleblomsvägen genom Patric. Tycker att Patric har varit professionell och hanterat köpet snabbt och enkelt utan krusiduller.
    2020-07-25
    Vi sålde en villa och Patrik tog sig an uppdraget med bravur. Bättre mäklare kunde vi inte haft😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-07-24
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kullabygden. Ett otroligt tålamod och är hela tiden lyhörd för kunden. Har mer är 20 år i denna bransch. Bedömer honom som en av de duktigaste i hela Skåne. Mycket nöjd med hans insats.
    Hej Andreas stort tack för de fina orden!! Gilbert Christoffersson
  • Daniel Q
    sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-07-23
    Patric sålde vår villa och överträffade våra förväntningar på en proffsig, snabb och trygg affär.
    2020-07-07
    Köpte hus i Lerberget. Fick mycket bra intryck av Gilbert: Rak, tydlig och ärlig och han tog väl tillvara på både köpare- och säljarnas intresse.
    Rekommenderas!
    Tack Birger ni har fått ett jättefint hus och det var kul att höra att ni är nöjda med hela affären! Gilbert Christoffersson
    2020-07-07
    Etta, lägenhet
    Genomgående professionellt bemötande.
    La fram all information som fanns och visade de möjligheter som fanns i bostaden.
    Tack för fin feedback Sven! Hoppas allt går bra med renoveringen av lägenheten! /Émile Émile Antier Bandstein
  • skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-07-06
    Professionell mäklare. God tillgänglighet och återkoppling. Bra rådgivande inför försäljning.
    Tack så mycket Ulrika, det var ett nöje att arbeta med er. /Émile Émile Antier Bandstein
  • skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-07-05
    Litar på min mäklare till 100%. Vet att han gör allt för att hjälpa mig och få en så bra affär som möjligt. Kan varmt rekommendera dem!
  • skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-06-22
    Vi har köpt ett hus och under hela processen var vi vaä bemötta av mäklaren.
    Hej Sanna och Andrew! Tack för de fina orden. Hoppas att ni trivs i ert charmiga hus och att renoveringarna går bra. Ta hand om er! /Émile Émile Antier Bandstein
    2020-06-20
    Guten Tag
    Emile war immer sehr professionell und
    Es war sehr angenehm und immer freundlichen mit ihm zusammen zuarbeiten.
    Wir hätten keinen besseren Markler auswählen können.
    Mfg Albert
    Danke Schön Albert! It was a pleasure to sell your summerhouse! Take care! /Émile Émile Antier Bandstein
    2020-06-15
    Vi har köpt ett radhus där Gilbert var mäklare till huset. Gilbert bemötte oss väl vid varje tillfälle vi möttes, hade vi frågor så hjälpte han gärna till med det.
    Det kändes som han hade god kontakt både med säljare och köpare på ett proffsigt sätt.

Tack för allt
    Mvh Annika Arnskov
    Stort tack Annika det var kul att få hjälpa er! Gilbert Christoffersson
    • Gamla Lerberget
    2020-06-10
    Köpte hus i Skåne med Emilé som mäklare. Professionell och saklig. Trevligt bemötande. Rekommenderas!
    Tack så mycket för fin feedback Magnus! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. /Émile Émile Antier Bandstein
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-06-09
    Superenkelt bemötande och proffesionellt skött.
    Kunde enkelt sköta allt under ens egna omständigheter