Fastighetsbyrån Höganäs

Storgatan 65B, 263 31 Höganäs — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Höganäs är ett team med många års erfarenhet av bostadsmarknaden. Vi är sammansvetsade, marknadsledande och jobbar alltid hårt för att bli bäst på det vi gör. Anställer du oss för ditt bostadsbyte får du engagemang, kvalitet och affärsmässighet utöver det vanliga.

Här i Höganäs står vi för vart fjärde hus som säljs. Du hittar oss på Storgatan 65b och får gärna komma hit för ett besök, vare sig du vill sälja eller köpa en bostad. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe och diskuterar dina bostadsplaner. Varmt välkommen!

Läs vad 253 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höganäs

• 2020-07-06

Ulrika W skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Professionell mäklare. God tillgänglighet och återkoppling. Bra rådgivande inför försäljning. Läs mer
  • 2020-07-05

Paulina B skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Litar på min mäklare till 100%. Vet att han gör allt för att hjälpa mig och få en så bra affär som möjligt. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2020-06-22

Sanna M skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt ett hus och under hela processen var vi vaä bemötta av mäklaren. Läs mer
  • 2020-06-20

Albert K skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Guten Tag
    Emile war immer sehr professionell und
    Es war sehr angenehm und immer freundlichen mit ihm zusammen zuarbeiten.
    Wir hätten keinen besseren Markler auswählen können.
    Mfg Albert Läs mer
  • 2020-06-15

Annika A skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt ett radhus där Gilbert var mäklare till huset. Gilbert bemötte oss väl vid varje tillfälle vi möttes, hade vi frågor så hjälpte han gärna till med det.
    Det kändes som han hade god kontakt både med säljare och köpare på ett proffsigt sätt.

Tack för allt
    Mvh Annika Arnskov Läs mer
    2020-06-22 Gilbert C svarar Annika A
    Stort tack Annika det var kul att få hjälpa er!
  • 2020-06-10

Magnus L skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpte hus i Skåne med Emilé som mäklare. Professionell och saklig. Trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-09

Simon S skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Superenkelt bemötande och proffesionellt skött.
    Kunde enkelt sköta allt under ens egna omständigheter Läs mer
  • 2020-05-28

Märit N skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Har sålt en villa.
    Émile har uppträtt proffsigt och varit positiv, Vi har känt oss trygga med honom..Försäljningen av huset gick snabbt och enkelt. Vi hade inga speciella förväntningar, men känner oss nöjda hittills. Läs mer
    2020-05-29 Émile A svarar Märit N
    Tack så mycket Märit! Det har varit ett nöje att få hjälpe er.

• 2020-05-28

Max D skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket nöjd!!
    Professionellt rakt igenom hela affären. Bättre än så här blir det inte. Kan varmt rekommendera Émile Antier Bandstein.
    Sålt ett fritidshus i Viken. Läs mer
    2020-05-29 Émile A svarar Max D
    Tack Max, nöjet är helt på min sida.

• 2020-05-25

Martin R skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpte hus. Blev bra bemött och Émile verkar vara mycket kunnig. Läs mer
    2020-05-29 Émile A svarar Martin R
    Hej Martin!

Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni får en underbar första sommar i ert nya fina hus!

• 2020-05-25

Håkan B skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har sålt min villa byggd 1969. Emile var helt fantastisk. Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Läs mer
    2020-05-25 Émile A svarar Håkan B
    Vad glad jag blir för de fina orden. Stort tack för ett bra samarbete och en bra affär.

• 2020-05-23

Gunilla T skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Proffsigt, smidigt, och effektivt! Trevligt bemötande! Läs mer
    2020-05-25 Émile A svarar Gunilla T
    Tack Gunilla och Niklas! Det var ett nöje att hjälpa er!👍 Hoppas ni får en underbar första sommar i ert nya hus.

• 2020-04-18

Stellan P skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Tryggt och bra med en bred kunskap och kontaktbas. Allt gick snabbt och smidigt Läs mer
  • 2020-04-16

Marie B skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric Leo var ytterst närvarande, positiv och solklar från det att jag besökte min framtida bostad i Skäret, genom hela köpprocessen och fram till tillträdet två månader senare. Alltid tillgänglig, trygg och ärlig. Läs mer
  • 2020-04-05

Inger P skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt villa
    Kan varmt rekommendera Émile,
    Han är förtroendeingivande, engagerad och proffsig.
    Skulle jag sälja igen, hade jag valt Émile. Läs mer
    2020-04-06 Émile A svarar Inger P
    Tack snälla Inger för de fina orden. Vi ses och hörs snart igen! /Émile
  • 2020-04-04

Göran P skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har sålt vår villa och Émile skötte det hur bra som helst allt var perfekt Läs mer
    2020-04-06 Émile A svarar Göran P
    Tack Göran, det har varit ett nöja att få hjälpa er. Ha det så bra till vi ses igen! /Émile
  • 2020-04-02

Kerstin A skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket vänlig och korrekt.Upplyste om allt man kunde begära. Lämnade utrymme åt funderingar. Läs mer
    2020-04-20 Gilbert C svarar Kerstin A
    Tack för de fina orden! Lyckat till med ditt nya boende:)
  • 2020-03-17

Joachim Miguel L skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric har utfört sitt jobb som fastighetsmäklare oklanderligt, speciellt intressant eftersom vi är i samma bransch. Då är det extra kul att bli behandlad professionellt. Jag kan starkt rekommendera att anlita Patric Leo som fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-02-26

Gunilla A skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt hälftenägd villa.
    Mäklaren var saklig, respektfull och vänlig, väl strukturerad och utan onödiga utvikningar.
    Mina förväntningar var att affären skulle gå juste och smidigt, och det gjorde den absolut.
    Jag är 100% nöjd med Patric Leos tjänst. Läs mer
  • 2020-02-26

Carola H skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt villa i Nyhamnsläge. Mäklaren har varit fantastiskt tillmötesgående och har funnits där för oss. Läs mer
    2020-02-26 Émile A svarar Carola H
    Hej Carola! Tack för de fina orden. Vad bra att ni är nöjda och välkomna till Nyhamnsläge och Kullabygden!
  • 2020-02-25

Martina U skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric sålde vårt radhus och vi kan inte bli mer nöjda än vad man kan bli. Patric är trevlig, tydlig och ärlig. Vi är jätte nöjda med Patrics insats. Bra kommunikation och återkoppling, vilket vi tycker är viktigt.
    Vi hade gärna anlitat Patrik igen som mäklare och kommer rekommendera honom vidare. Läs mer
  • 2020-02-23

Bengt Torsten Allan B skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Han arbetar mycket proffitionellt med kunden i centrum. Läs mer
    2020-02-28 Émile A svarar Bengt Torsten Allan B
    Tack Bengan, det har varit ett nöje att hjälpa dig. Vi ses i eftermiddag på tillträdet!
  • Emil E

2020-02-13

Emil E skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Fick hjälp av Emile med försäljningen av mitt hus .
    Andra fastigheten han hjälper mig att sälja och har varit väldigt nöjd båda gångerna.
    Var behjälplig igenom hela försäljningen med alla möjliga frågor jag hade . Var punktlig och väldigt entusiastisk även om marknaden var lite seg i början av försäljningen .
    Kan verkligen rekommendera Emile om man ska sälja sin fastighet i Kullabygden .
    / E,J och Dorran Läs mer
    2020-02-17 Émile A svarar Emil E
    Hej Emil!

Tack så mycket för den fina recon. Det har varit ett nöje att hjälpa dig ännu en gång.

Stort lycka till med det nya huset! Vi ses och hörs snart igen.

• 2020-02-08

Michael M skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt ett hus i viken. Bra bemötande och kunnig. Läs mer
    2020-02-17 Gilbert C svarar Michael M
    Tack Michael, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2020-02-04

Maria P skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mäklaren agerade mycket professionellt. Jag kände ett stort förtroende för mäklaren som under hela försäljningen höll mig uppdaterad och kunde ge råd. Läs mer
  • 2020-02-02

Bo J skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket trevlig o duktig på alla vis,hjälpt oss att sälja vårat hus samt sålt nytt till oss ,även varit behjälplig att räkna ut vår fastighetsskatt som vi måste betala in till staten,han rekomenderas på det varmaste !
    Med vänlig hälsning,. Bosse o Mai-Lis Johansson. Läs mer
    2020-02-17 Émile A svarar Bo J
    Hej Bosse och Mai-Lis!

Tack för de fina orden. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya villa och att vi ses till sommaren!

Ha det så bra.

• 2020-01-27

Julius Alexander B skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric var underbar, synd att han är gift. Läs mer
  • 2019-12-26

Carolin Gabrielle M skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har köpt en fastighet som jag varit intresserad av länge. Gilbert var mycket uppmärksam och lyhörd gentemot våra behov samtidigt som han befann sig i en perfekt balans mellan mig som köpare och säljaren. Han arbetar diskret men samtidigt mycket kommersielt driven. Läs mer
    2020-01-02 Gilbert C svarar Carolin Gabrielle M
    Hej Carolin, det var väldigt kul att få hjälpa er! Lycka till med renoveringen det kommer säkert att bli jättefint när ni är klara.
  • 2019-12-13

Stephanie N skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt vårt hus. Gick över förväntan. Läs mer
    2019-12-16 Gilbert C svarar Stephanie N
    Tack Stephanie kul att ni är nöjda!
  • 2019-12-12

Caroline M skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile har sålt ett hus.

Han e väldigt professionell och duktig i sitt yrke.

Jag hade inte så mycket förväntningar utan jag ville bara ha sålt huset🤣

Jag e super nöjd med Emile som mäklare han har gjort ett super bra jobb. Jag kan rekommendera han vilken dag som helst Läs mer
    2019-12-13 Émile A svarar Caroline M
    Hej Caroline!

Vad roligt att höra att du är nöjd. Jag tackar för ert förtroende och för uppdraget. Glad Lucia och så småningom och God Jul och Gott Nytt, men innan dess ses vi på måndag för tillträdet!

• 2019-12-12

Ingmar J skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi köpte en villa. Trevligt bemötande via mejl och telefon innan visningen. Professionell genomgång på plats. Smidig, snabb och tydlig förhandling vid affären.
    Bra överlåtelse av dokument mm Läs mer
    2019-12-13 Émile A svarar Ingmar J
    Tack själva för en bra affär och väldigt trevligt bemötande. Välkomna hem till Sverige! Ha en trevlig Lucia!

Vi ses och hörs igen.

Bästa hälsningar Émile
  • 2019-12-11

Magnus L skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Proffsig och kunnig. Enkel och saklig. Läs mer
    2019-12-12 Gilbert C svarar Magnus L
    Stort Tack Magnus! Lycka till med ert nya boende.
  • 2019-12-07

Inga Maj F skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile’ har varit till mycket stor hjälp.
    Vi är nöjda med att ha anlitat Emile’ som vår mäklare.
    Tack från Ingamay och Lars Åke Läs mer
    2019-12-13 Émile A svarar Inga Maj F
    Tack så mycket Ingamay och Lars-Åke!

Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med er husförsäljning. Jag önskar er en fin Lucia, hälsa Picaso!

Vi ses och hörs!

• 2019-12-03

Linda V skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Bra bemötande, inga konstigheter. Hade ej så mycket kontakt, vilket ej behövdes heller. Gick alltid att få tag på vid behov och hade koll på läget. Läs mer
  • 2019-11-24

Gunvor Marita H skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt mindre villa i gamla Höganäs, ska renovera och menar flytta in permanent om några år
    Sara mötte oss proffsigt samt med glädje
    Ingav snabbt ett förtroende- tillit
    Svarade fort på Mail och Sms
    Talade om säljaren med värme och respekt
    Fick mig att känna mig utvald med tillit
    Efter att ha mött ett antal mäklare som jag inte känt någon tillit till hade jag inga större förväntningar
    Allt var bara plus
    Känner även nu att jag kan ta kontakt med Sara om jag har några frågor eller undrar över något
    Känner stort förtroende Läs mer
  • 2019-11-20

Sonata H skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi fick direkt ett mycket gott intryck av Émile Antier och han levde mer än väl upp till våra förväntningar genom hela säljprocessen. Mycket nöjda. Läs mer
    2019-12-09 Émile A svarar Sonata H
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er. Vi hörs och ses snart igen!

• 2019-11-14

Mende M skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    köpt tomt i höganäs
    bra bemötande, uppfyllde alla förväntningar som jag hade Läs mer
  • 2019-11-11

Mats E skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    När min hustru och jag flyttade tillbaka till Sverige efter 18 år i UK,
    var förväntningarna och ovissheten mycket stora. Vi mötte i Emile Antier Bandstein i Höganäs den rätte mäklaren för oss.
    Så här efteråt kan vi båda säga att han har exeptionella kunskaper inom sitt område och den rätta känslan för vad kunden
    behöver och handlar därefter. Helt oslagbar! Inte bara gjort oss
    glada och nöjda med vårt husköp utan också givet den bästa starten till att återvända till Sverige.Vi rekommenderar Emile på det varmaste till var och en som går i hustankar och ni blir absolut inte missnöjda, tvärtom synnerligen belåtna. Läs mer
    2019-11-11 Émile A svarar Mats E
    Hej Mats och Claire!

Tusen tack för den fina rekommendationen. Vad roligt att ni är nöjda och att ert köp kändes tryggt. Välkomna hem ännu en gång! Vi ses och hörs!
  • 2019-10-31

Elin S skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har varit jättenöjda med Émile som vår mäklare! Supertrevlig, professionell och lätt att få tag på vid frågor eller liknande. Han har hanterat vår försäljning med snabba resultat och med fin framgång! Vi är väldigt tacksamma! Läs mer
    2019-10-31 Émile A svarar Elin S
    Hej Elin och André!

Tack för era fina ord. Det har varit en ära att få hjälpa er med förmedlingen av er villa. Stort lycka till i framtiden med ert nya boende. Vi ses och hörs snart igen!
  • 2019-10-29

Anita J skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt villa. Mycke trevligt och proffsigt bemötande snabbt hanterande av ärendet. Läs mer
  • 2019-10-24

Eva L skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har sålt en större villa. Emile var positiv, vänlig och korrekt och hade ett, som jag bedömde, logiskt tänkesätt genom försäljningsprocessen. Han hade även en pedagogisk och tålmodig sida som visade sig då det uppkom frågeställningar, - var professionell i sitt yrkesutövande helt enkelt!
    Eva Läs mer
    2019-10-24 Émile A svarar Eva L
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen Eva!

Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.

Vi ses och hörs snart igen!
  • 2019-10-15

Emma B skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har sålt en villa /fritidshus med Emile hjälp. Han har varit kunnig, engagerad och hjälpsam. Jag är mycket nöjd med hans insats! Läs mer
    2019-10-15 Émile A svarar Emma B
    Tusen tack för de fina orden Emma och tack än en gång för att jag fick hjälpa er med er försäljning. Vi hörs och ses snart igen! 👍
  • 2019-10-03

Oskar Å skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Kompetent mäklare som hjälpte oss att genomföra en snabb, smidig och bra affär. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-03

Josefine T skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket proffesionell, kunnig och framförallt engagerad mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-02

Ronny P skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Har fem tomter till försäljning. I dagsläget sålt två. Han har ett mycket trevligt sätt. Ordning och reda, ringer snabbt upp om han är upptagen. Förväntningarna är uppfyllda. Patric är en säljare som jag tycker om, är saklig och svamlar inte. Är jordnära sådana människor tycker jag om. Läs mer
  • 2019-09-25

Anders M skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt en villa i Höganäs av Patric Leo och han är kunnig, hjälpsam och är lätt att få tag på. Kan varm rekommendera honom. Vi är mycket nöjda med honom. Läs mer
  • 2019-09-24

Eva J skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålde villa och köpt en mindre villa.
    Émile har alltid haft ett mycket gott bemötande och tålamod. Han har också stöttat och coachat när det varit tufft under sälj o köp processen.
    Han har varit professionell och förtroendegivande under hela processen en utmärkt medlare för både säljare o köpare.
    Mvh/ Eva o Sven Jönsson Läs mer
    2019-10-01 Émile A svarar Eva J
    Tack för att jag har fått hjälpa er med era affärer. Det har varit ett nöje från början till slut! Vi ses och hörs snart igen!
  • 2019-09-15

Lena Ö skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt ett hus i Höganäs
    Bemötandet var bra. En säljare som man snabbt fick förtroende för. Trevlig. Lätt att förstå och det kändes som att han visste vad han gjorde. Så honom fick jag ett bra förtroende för.
    Jag hade förväntningar om att det han gjorde det bästa för oss. Vi var 4 som ägde fastigheten och vi var alla nöjda.
    En säljare som hade läget under kontroll.
    Mycket trevlig och kunnig. Gjorde det bästa för oss. Läs mer
  • 2019-09-15

Marie-Louise S skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric har skött försäljningen av mig mina föräldrars hus helt otroligt bra. Hjälpt mig och mina systrar med alla turer kring försäljningen. Lätt att få tag på för att få svar på alla funderingar. Toppennöjd Läs mer
  • 2019-09-14

Sirpa Kyllikki K skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Gilbert har varit lätt och enkel att kommunicera med. Läs mer
    2019-09-23 Gilbert C svarar Sirpa Kyllikki K
    Tack Sirpa! Kul att få hjälp er :)

Storgatan 65B, 263 31 Höganäs