Fastighetsbyrån Höganäs

Storgatan 65B, 263 31 Höganäs — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Höganäs är ett team med många års erfarenhet av bostadsmarknaden. Vi är sammansvetsade, marknadsledande och jobbar alltid hårt för att bli bäst på det vi gör. Anställer du oss för ditt bostadsbyte får du engagemang, kvalitet och affärsmässighet utöver det vanliga.

Här i Höganäs står vi för vart fjärde hus som säljs. Du hittar oss på Storgatan 65b och får gärna komma hit för ett besök, vare sig du vill sälja eller köpa en bostad. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe och diskuterar dina bostadsplaner. Varmt välkommen!

Läs vad 215 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höganäs

• 2019-10-15

Emma B skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har sålt en villa /fritidshus med Emile hjälp. Han har varit kunnig, engagerad och hjälpsam. Jag är mycket nöjd med hans insats! Läs mer
    2019-10-15 Émile A svarar Emma B
    Tusen tack för de fina orden Emma och tack än en gång för att jag fick hjälpa er med er försäljning. Vi hörs och ses snart igen! 👍
  • 2019-10-03

Oskar Å skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Kompetent mäklare som hjälpte oss att genomföra en snabb, smidig och bra affär. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-03

Josefine T skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket proffesionell, kunnig och framförallt engagerad mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-02

Ronny P skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Har fem tomter till försäljning. I dagsläget sålt två. Han har ett mycket trevligt sätt. Ordning och reda, ringer snabbt upp om han är upptagen. Förväntningarna är uppfyllda. Patric är en säljare som jag tycker om, är saklig och svamlar inte. Är jordnära sådana människor tycker jag om. Läs mer
  • 2019-09-25

Anders M skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt en villa i Höganäs av Patric Leo och han är kunnig, hjälpsam och är lätt att få tag på. Kan varm rekommendera honom. Vi är mycket nöjda med honom. Läs mer
  • 2019-09-24

Eva J skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålde villa och köpt en mindre villa.
    Émile har alltid haft ett mycket gott bemötande och tålamod. Han har också stöttat och coachat när det varit tufft under sälj o köp processen.
    Han har varit professionell och förtroendegivande under hela processen en utmärkt medlare för både säljare o köpare.
    Mvh/ Eva o Sven Jönsson Läs mer
    2019-10-01 Émile A svarar Eva J
    Tack för att jag har fått hjälpa er med era affärer. Det har varit ett nöje från början till slut! Vi ses och hörs snart igen!
  • 2019-09-15

Lena Ö skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt ett hus i Höganäs
    Bemötandet var bra. En säljare som man snabbt fick förtroende för. Trevlig. Lätt att förstå och det kändes som att han visste vad han gjorde. Så honom fick jag ett bra förtroende för.
    Jag hade förväntningar om att det han gjorde det bästa för oss. Vi var 4 som ägde fastigheten och vi var alla nöjda.
    En säljare som hade läget under kontroll.
    Mycket trevlig och kunnig. Gjorde det bästa för oss. Läs mer
  • 2019-09-15

Marie-Louise S skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric har skött försäljningen av mig mina föräldrars hus helt otroligt bra. Hjälpt mig och mina systrar med alla turer kring försäljningen. Lätt att få tag på för att få svar på alla funderingar. Toppennöjd Läs mer
  • 2019-09-14

Sirpa Kyllikki K skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Gilbert har varit lätt och enkel att kommunicera med. Läs mer
    2019-09-23 Gilbert C svarar Sirpa Kyllikki K
    Tack Sirpa! Kul att få hjälp er :)

Helena C skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi är mycket nöjda med med hela köps processen! Läs mer
    2019-09-12 Émile A svarar Helena C
    Tack så mycket Helena! Det har varit ett nöja att hjälpa er. Varmt välkomna till Höganäs ännu en gång!

Lars A skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Villa i Ingelsträde. Läs mer
    2019-09-12 Émile A svarar Lars A
    Tack för rekommendationen Lars! Hoppas att du trivs i ditt nya hus!

Lars C skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile er meget imøtekommende, og profesjonell - og fremstår med en oppriktighet i alt han gjør. Han får kundene på begge sider av bordet til å føle seg godt tilpass, og går «the extra mile» for å hjelpe kjøpere og selgere i avklaringer. Läs mer
    2019-09-12 Émile A svarar Lars C
    Tack för den fina rekommendationen Lars. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er.

• 2019-09-09

Maria J skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile är professionell. Han skötte vårt kontrakt. Fungerade utmärkt! Läs mer
    2019-09-12 Émile A svarar Maria J
    Tack så mycket Maria! Vi ses och hörs snart igen!

• 2019-09-05

Marie Helen Stojanov J skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket professionell, trevlig och seriös mäklare. Kände mig trygg med att samarbeta med honom. Med försäljningen av hus och köp av bostadsrätt så blev detta två lyckade affärer. Jag anlitar honom gärna igen för framtida uppdrag.
    Hälsningar Marie Läs mer
    2019-09-12 Émile A svarar Marie Helen Stojanov J
    Tusen tack för dina fina ord Marie. Jag vill också tacka för förtroendet att få hjälpa dig med dina affärer. Vi ses och hörs!
  • 2019-08-27

Charlotte Z skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Nyligen sålt en bostadsrätt med hjälp av mäklaren Patric Leo och vi är mycket nöjda med Patric som överträffat våra förväntningar. Önskade oss en snabb bostadsaffär och en effektiv , serviceminded och skicklig mäklare som sätter kunden i fokus och vi fick allt inkluderat när vi valde att anlita Patric!
    Rekommenderar honom starkt till övriga på bostadsmarknaden som behöver en pålitlig mäklare som gör sitt jobb! Läs mer
  • 2019-08-25

Mariana V skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Snabb och effektiv hantering av min husförsäljning med bra kommunikation i de olika stegen och ett trevligt bemötande. Kvalitét genom hela processen och bra bollplank. Läs mer
    2019-08-27 Émile A svarar Mariana V
    Tack så mycket Mariana! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig.
  • 2019-08-20

Steen L skrev om Sarah Ellmin en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jeg har solgt et stort hus, och alt gik vældig snapt.
    Mycket fin behandling af mægler Läs mer
  • 2019-08-19

Nils Ola L skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile har hjälpt mig med skrivaruppdraget för jag hittade köpare själv och trots semestertider har det funkat bra,både jag och köpare är nöjda Läs mer
    2019-08-21 Émile A svarar Nils Ola L
    Tack så mycket Ola! Vi hörs och ses.
  • Gertie L

2019-08-19

Gertie L skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Trevlig, sympatisk och duktig. Mycket seriös. Vi rekommenderar
    honom varmt. Läs mer
    2019-08-21 Émile A svarar Gertie L
    Tack så mycket för rekommendationen Gertie! Vi ses snart.
  • 2019-08-14

Anu S skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Émile är korrekt, kunnig och snabb. Trevlig för både säljare och köpare. Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2019-08-14 Émile A svarar Anu S
    Stort tack för de fina orden Anu! Välkomna till Kullabygden :)
  • 2019-08-13

Per-Åke R skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Kunnig pålitlig hjälpsam trevligtbemötande Läs mer
    2019-08-14 Émile A svarar Per-Åke R
    Tack så mycket för den trevliga rekommendationen. Vi ses och hörs på byn!
  • 2019-08-06

Pia P skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Bostadsrätt i Viken
    Har inget att tillägga. Proffesionellt omhändertagande. Läs mer
  • 2019-07-27

Ditte L skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket proffsig och tillmötesgående på alla sätt! Läs mer
    2019-08-14 Émile A svarar Ditte L
    Tusen tack för rekommendationen Ditte! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med affären.
  • 2019-07-24

John-Erik O skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Försäljning av bostadsrätt. Gilbert var mycket engagerad och höll ständig kontakt. Jättebra !!! Läs mer
    2019-08-15 Gilbert C svarar John-Erik O
    Tack så mycket det var kul att få hjälpa er!
  • 2019-07-12

Gudrun T skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    mycket vänlig, snabb transaktion och mycket korrekt.
    Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-08-14 Émile A svarar Gudrun T
    Danke Gudrun! Hoppas att ni trivs bra i ert paradis!
  • 2019-07-11

Milojka T skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Väl bemött, god kunskap och erfarenhet inom sitt område. Läs mer
    2019-08-14 Émile A svarar Milojka T
    Tack så mycket Milojka! Hoppas att ni har det bra på er semester!
  • 2019-07-11

Adis R skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålde min lägenhet, Patric var hela tiden trevlig, tillgänglig, hjälpsam och profesionell.

Rekomenderar gärna till alla som jag känner! Läs mer
  • 2019-07-10

Heiko H skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Outstanding service and support. Läs mer
    2019-08-14 Émile A svarar Heiko H
    Thank you very much Heiko! Willkommen in Schweden.
  • 2019-07-05

Ralf A skrev om Fastighetsbyrån Höganäs
    Hej
    Trevlig och kunnig personal.
    Rekommenderar gärna.
    Mvh Ralf Adin Läs mer
  • 2019-07-05

Ralf A skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Hej
    Allt har, som vanligt, fungerat perfekt. Patrik Leo är kunnig, duktig, trevlig och väl påläst.
    Rekommenderar å det varmaste.
    Mvh Ralf Adin Läs mer
  • 2019-06-29

Mattias L skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpte en villa och det kändes perfekt med allt från start till mål
    Patric var proffsig och väldigt personlig så ett toppen betyg till patric Läs mer
  • 2019-06-28

Daniel D skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric hjälpte oss nu senaste gången med vår bostadsrätt.
    Vi var oroliga då ingen nappade. Patric fanns alltid tillgänglig, lugnade oss och visste vad han pratade om eftersom han hade rätt.

Allt har gått jätte smidigt från början till slut.
    Kan varmt rekommendera Patric. Läs mer
  • 2019-06-14

Maria G skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Trevlig och inte för ”på” under visningen Kom dock med felaktig info gällande avstånd mellan tomtgräns o nybyggnation som känns som baskunskaper o väsentligt för själva köpet. Hörde inte av sig när han hade lovat. Alla papper i god ordning. Läs mer
    2019-08-14 Émile A svarar Maria G
    Hej Maria!

Tack för er feedback. Jag mins att vi talade om avstånden på visningen och att jag i den situationen muntligt uppgav felaktig information. Däremot så var den skriftliga dokumentationen om avståndet som jag lämnade över i samband med samma visning korrekt.

Gällande återkopplingen så kan jag bara beklaga att jag missade att ringa tillbaka till er.
  • 2019-06-13

Christer B skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi är mycket nöjda med Emil som mäklare. Han är en kompetent

och skicklig sådan. Han har varit mycket engagerad och gjort ett

bra jobb. Läs mer
    2019-06-13 Émile A svarar Christer B
    Tack så mycket Christer!

Det har varit kul att jobba med er och ert fina hus. Allt gott. Vi ses och hörs!
  • 2019-06-09

Dan M skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Trevlig kille, liksom hans kollega Émile som vi hade kontakt med under en stor del av resan. Köpte ett hus med dem som mäklare och tycker att de har skött det bra! Läs mer
  • 2019-06-07

Jessica J skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt en villa och Gilbert har varit tillgänglig, snabb med svar på frågor, uppgifter vi bett om osv. Han ger ett seriöst intryck och kan sin sak. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-06-03

Katarina S skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric var vänlig, hade ett bra bemötande och kändes erfaren. Det var dock inte han som informerade mig om att huset var delvis K-märkt utan säljarna själva. vilket drar ner betyget. Läs mer
  • 2019-05-19

Jesper S skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt och sålt bostadsrätt. Engagerad mäklare med bra kännedom om närområdet och brett kontaktnät. Lätt att nå med snabba svar. Bra kundbemötande och förståelse för kundönskemål. Anlitar gärna Patric fler gånger. Läs mer
  • 2019-04-26

Lillebil R skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Ett gammalt hus.
    Mäklaren skötte sig utmärkt, precis som jag förväntat och önskat mig. Läs mer
    2019-04-26 Émile A svarar Lillebil R
    Hej Lillebill! Tack för den fina rekommendationen, roligt att du blev nöjd. Välkommen till Kullabygden än en gång.
  • 2019-04-26

Kenneth E skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har sålt vår villa och bemötandet har varit utmärkt från första mötet.
    Ambitiös, saklig och bistod med goda råd.
    Kan rekommendera Patric till kommande fastighetsaffärer. Läs mer
  • 2019-04-24

Roni Daniel Clemens E skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt fristående radhus i lerberget, Patric gav en mycket hög servicegrad och vi är mycket nöjda.

Vi fick dock aldrig se någon budgivningslista vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2019-04-26 Patric L svarar Roni Daniel Clemens E
    Stort tack Daniel för de fina orden! Ber om ursäkt för att ni inte fått budgivningslistan. Tidigare gav vi alltid ut dom i samband med kontraktskrivningen men efter en lagändring (GDPR) får vi nu endast lämna ut dom vid tillträdet. Det var en miss från min sida. Har skickat den till dig nu.
  • 2019-04-11

Malin E skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt nybyggt radhus i Höganäs.
    Väldigt proffsig, påläst, kunnig och har ett betryggande sätt.
    Lugn och snabb på återkoppling. Läs mer
  • 2019-04-10

Eva Gunilla C skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt min enplans villa i Viken Höganäs Kommun.

En mäklare som passade mig perfekt, mycket artig,
    tillmötesgående,förtroendeingivande,stöttande,
    så jag kunde sova på nätterna.
    Kände mig mycket trygg under hela försäljningen.
    Allt gick oerhört snabbt och smärtfritt.

Emil Antier är i mitt tycke en super duktig mäklare.

Hälsningar
    Gunilla Cato. Läs mer
    2019-04-15 Émile A svarar Eva Gunilla C
    Hej kära Gunilla!

Tack för dina fina och värmande ord. Stort tack för ett gott samarbete. Vi hörs och ses snart igen!

Mvh: Émile Antier Bandstein
  • 2019-04-09

Victor W skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Patric har ett mycket lugnt och stabilt intryck. Är enligt vår mening den bästa mäklaren som vi stött på i Kullabygden. Både vad gäller på visningar och när han sålde vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-04-01

Emil B skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag sålt mitt radhus, Patric är en fantastisk person att samarbeta.
    Vänlig, korrekt, proffsig och vill alltid hitta lösningar som är bar för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-03-16

Belinda B skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt min bostadsrätt i viken. Proffsig och tydlig mäklare! Läs mer
  • 2019-03-15

Helena S skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi köpte ett sommarhus och fick bra bemötande och snabb hjälp med allt. Eftersom vi skulle resa utomlands direkt efter att vi erlagt handpenning hjälpte Emile oss med allt inkl besök av besiktningsman, kontakter med kommunen ang VA, elabonnemang och han hade också fullmakt att genomföra hela affären på tillträdesdagen. Allt gick toppen! Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-03-12

Johan W skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi har köpt ett hus från 1951 som inte blivit renoverat I princip sedan förra ägaren flyttade in, så behovet är omfattande idag.
    Patric har sedan första kontakten varit mycket tillmötesgående och etremt hjälpsam. Var det något som han inte kunde svara på direct så tog han reda på det och återkom omgående.
    Många husmäklare har man gått igenom med åren men Patric slår nog dom flesta mycket bra mäklarna. Läs mer
  • Johan P

2019-03-07

Johan P skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag hade hjälp av Gillbert på fastighetdbyrån när jag sålde min 2:a i Rörets brf när jag flyttat till Luleå för studier. Han var väldigt bra på att informera mig och samtidigt samarbetade bra med mina föräldrar som skötte de praktiska då jag flyttat norrut.
    Han gjorde även en bra analys av värdet på bostaden och kom med goda val som gav bra slutpris.
    Väldigt nöjd med med Gillbert som jag hade fått tips på bla utav gammal kollega. Läs mer
    2019-03-11 Gilbert C svarar Johan P
    Tack Johan för din feedback och lycka till med studierna!
  • 2019-02-26

Jan N skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt nyproducerad bostadsrätt.
    Korrekt bemötande, svarar alltid eller ringer tillbaka när man sökt honom.
    Patric uppfyllde våra förväntningar, smidigt kontraktsskrivande.
    Vi är jättenöjda. Läs mer

Storgatan 65B, 263 31 Höganäs