Émile Antier Bandstein är mäklare på Fastighetsbyrån Höganäs

Émile Antier Bandstein har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Émile Antier Bandstein har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.8. Émile Antier Bandstein har haft 31 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 145 Läs vad Émile Antier Bandstein

• köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2022-08-18 Verifierad kund
    Det kan inte bli bättre, supernöjda med köpet!
    2022-08-07 Verifierad kund
    Vi blev lurade av Émile.
    Han kom undan med det.
  • Martin H
    sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Jonstorp
    2022-07-25 Verifierad kund
    Mycket påläst och proffsig rakt igenom! Rekommenderas verkligen!
    • Viken
    2022-05-07 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande, bara positiva saker att säga om Émile & kan absolut rekommendera honom vidare!
    2022-05-03 Verifierad kund
    Bra bemötande och pedagogisk! Uppfyllde de förväntningar vi hade!
  • köpte en tomt med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Mölle
    2022-05-03 Verifierad kund
    Émile var trevlig, professionell och gjorde ett mycket gott arbete.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Blev bemött på ett mycket bra och trevligt sätt. Han tog sig tid att förklara och gå runt och visa fastigheten på visningen utan att det kändes stressande. Övriga kontakter har också skötts på ett bra och proffsigt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2022-04-10 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemötta av vår mäklare Émile Antier Bandstein. Han var vänlig, korrekt, påläst och kände väl till bostadsmarknaden i Höganäs. Han var också mycket hjälpsam och svarade på alla våra frågor.

Vi hade höga förväntningar, vilka han levde upp till.
    Tack så mycket för de trevliga raderna Sylvia och Johan!

Vi hörs på fredag i samband med slutförandet av er affär.

2022-04-09 Verifierad kund
    Trevlig, saklig, professionell, tillgänglig och snabb.
    Tack så mycket Johan! Nöjet var helt på min sida.

Émile Antier Bandstein
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Viken
    2022-04-08 Verifierad kund
    Respektfullt bemötande där mäklaren är påläst om fastigheten.
    En lång skilsmässa som resulterat i att hitta nytt boende, en jobbig process både för vuxen och barn. Sättet Emile bemötte min 10-åring på, som var med på visningen, var helt outstanding grymt speciellt när sonen nästa dag slänger ur sig: Man kanske skulle sälja hus när man blir stor, som Emile. 🙏🏻
    Wow, vilka fina ord Annelie! Varmt välkomna åter!