Émile Antier Bandstein är mäklare på Fastighetsbyrån Höganäs

Émile Antier Bandstein har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Émile Antier Bandstein har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.8. Émile Antier Bandstein har haft 41 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 107 Läs vad Émile Antier Bandstein

• 2020-11-08
    Sålt och fick mkt bra vägledningen genom hela köpet!
    Mats M
    Mats M
    • 112.0 m²
    • Skäret
    sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Tack Mats! Det har varit väldigt kul att få sälja er fantastiska fastighet!

• 2020-10-28
    Vi har köpt en villa. Émile har agerat väldigt proffsigt och noga. Han har reagerat snabbt på våra frågor och har även varit väldigt trevlig och hjälpsam. Vi är nöjda med vårt köp som Émile hjälpte oss genomföra.
    Jecicca W
    • 144.0 m²
    • Strandbaden
    köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Tack för de fina orden Jecicca och grattis ännu en gång till ett underbart hus! /Émile

• 2020-10-19
    Vi sålde vårt hus och kände direkt att vi fick förtroende för Émile. Vi är väldigt nöjda med hans engagemang och hur han hanterade affären.
    Rosita J
    • 178.0 m²
    • Höganäs
    Tack så jättemycket Rosita! Vad glad jag blir. :) Det har varit väldigt roligt att jobba med er. Allt gott! /Émile

• 2020-10-13
    Émile är en ytterst kunnig, serviceorienterad och proffsig mäklare. Han hjälpte oss med försäljningen av vårt sommarhus och affären gick inte bara fort, han uppnådde även ett mycket bra pris då han hade stenkoll på marknaden. Émile var under hela försäljningsprocessen mycket närvarande och vi kände att han höll oss uppdaterade och informerade från början till slut, vilket var viktigt för oss. Vi ger Émile våra varmaste rekommendationer och skulle inte tveka att återvända till honom igen i framtiden. På ett personligt plan är Émile dessutom jättetrevlig och ytterst angenäm att ha att göra med, bättre kan det inte bli!
    Louise G
    • 115.0 m²
    • Gamla Lerberget
    Hej Louise och Christian! Vilket fin omdöme, tack så jättemycket. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er pärla i Gamla Lerberget. Vi håller kontakten och hörs snart igen! /Émile

• 2020-10-09
    Positiv, glad o tillmötesgående. Ibland dröjde det innan han återkom med besked, men i övrigt har vi bara goda erfarenheter av Emile!👍
    Eva T
    • 2:a
    • 50.5 m²
    • Höganäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Hej Eva! Tack för den fina orden och för ert tålamod under en annorlunda högsäsong med ovanligt många bollar i luften. Hoppas ni ska trivas riktigt bra i er fina lägenhet. /Émile

• 2020-10-05
    Köpt villa Lyssnar in önskan om och hittar rätt objekt Lugn och informativ presentation vid visning Bra bemötande och stöd i alla delar genom hela köpeprocessen Snabb feedback vid frågor Jättebra helt enkelt
    Elisabeth D
    • 118.0 m²
    • Viken
    Tack så jättemycket Elisabeth! Det var väldigt trevligt att ha och göra med er med. Hoppas ni trivs bra i ert fina hus! /Émile

• 2020-10-04
    Villa. Trevlig och saklig. Jag kan varmt rekommendera honom till andra.
    Liisa H
    • 118.0 m²
    • Viken
    Hej Liisa! Tack för dina fina ord. Det var ett nöje att ha med er att göra. Hoppas allt är väl. /Émile

• 2020-10-02
    Hej, när jag köpte huset brukade mäklaren ringa 4-5 gånger varje dag, och när jag såg misstag i huset informerade jag honom om misstagen och han svarade inte på mig
    Saadi A
    • 107.0 m²
    • Höganäs
    Hej Saadi! Tack för din feedback. Du hörde av dig till mig efter att du tog över huset med synpunkter på brister i fastigheten. Vi tog ett möte på kontoret och gick igenom dina klagomål mot säljaren. Jag framförde sedan dessa till säljaren varpå denne återkom med ett skriftligt svar till dig med sin syn på saken. /Émile

• 2020-07-07
    Etta, lägenhet Genomgående professionellt bemötande. La fram all information som fanns och visade de möjligheter som fanns i bostaden.
    Sven J
    • 1:a
    • 37.1 m²
    • Höganäs
    Tack för fin feedback Sven! Hoppas allt går bra med renoveringen av lägenheten! /Émile

• 2020-07-06
    Professionell mäklare. God tillgänglighet och återkoppling. Bra rådgivande inför försäljning.
    Ulrika W
    • 229.0 m²
    • Viken
    Tack så mycket Ulrika, det var ett nöje att arbeta med er. /Émile

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte