Émile Antier Bandstein
Registrerad mäklare sedan 2014-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2014-09-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 99 Läs vad Émile Antier Bandstein

• Sven J köpte sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-07-07

Etta, lägenhet
    Genomgående professionellt bemötande.
    La fram all information som fanns och visade de möjligheter som fanns i bostaden. Läs mer
  • Ulrika W sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-07-06

Viken
    Professionell mäklare. God tillgänglighet och återkoppling. Bra rådgivande inför försäljning. Läs mer
  • Sanna M köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-06-22

Höganäs
    Vi har köpt ett hus och under hela processen var vi vaä bemötta av mäklaren. Läs mer
  • Albert K sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-06-20

Strandbaden
    Guten Tag
    Emile war immer sehr professionell und
    Es war sehr angenehm und immer freundlichen mit ihm zusammen zuarbeiten.
    Wir hätten keinen besseren Markler auswählen können.
    Mfg Albert Läs mer
  • Magnus L köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-06-10

Gamla Lerberget
    Köpte hus i Skåne med Emilé som mäklare. Professionell och saklig. Trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Märit N sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-05-28

Gamla Viken
    Har sålt en villa.
    Émile har uppträtt proffsigt och varit positiv, Vi har känt oss trygga med honom..Försäljningen av huset gick snabbt och enkelt. Vi hade inga speciella förväntningar, men känner oss nöjda hittills. Läs mer
    2020-05-29 Émile A svarar Märit N
    Tack så mycket Märit! Det har varit ett nöje att få hjälpe er.

/Émile
  • Max D sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-05-28

Gamla Viken
    Mycket nöjd!!
    Professionellt rakt igenom hela affären. Bättre än så här blir det inte. Kan varmt rekommendera Émile Antier Bandstein.
    Sålt ett fritidshus i Viken. Läs mer
    2020-05-29 Émile A svarar Max D
    Tack Max, nöjet är helt på min sida.

/Émile
  • Martin R köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-05-25

Köpte hus. Blev bra bemött och Émile verkar vara mycket kunnig. Läs mer
    2020-05-29 Émile A svarar Martin R
    Hej Martin!

Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni får en underbar första sommar i ert nya fina hus!

/Émile
  • Håkan B sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-05-25

Nyhamnsläge
    Jag har sålt min villa byggd 1969. Emile var helt fantastisk. Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Läs mer
    2020-05-25 Émile A svarar Håkan B
    Vad glad jag blir för de fina orden. Stort tack för ett bra samarbete och en bra affär.

/Émile
  • Gunilla T köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-05-23

Viken
    Proffsigt, smidigt, och effektivt! Trevligt bemötande! Läs mer
    2020-05-25 Émile A svarar Gunilla T
    Tack Gunilla och Niklas! Det var ett nöje att hjälpa er!👍 Hoppas ni får en underbar första sommar i ert nya hus.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Émile Antier Bandstein