Émile Antier Bandstein
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 86 Läs vad Émile Antier Bandstein

• Carola H köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-02-26

Nyhamnsläge
    Vi har köpt villa i Nyhamnsläge. Mäklaren har varit fantastiskt tillmötesgående och har funnits där för oss. Läs mer
    2020-02-26 Émile A svarar Carola H
    Hej Carola! Tack för de fina orden. Vad bra att ni är nöjda och välkomna till Nyhamnsläge och Kullabygden!
  • Emil E
    Emil E sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-02-13

Höganäs
    Fick hjälp av Emile med försäljningen av mitt hus .
    Andra fastigheten han hjälper mig att sälja och har varit väldigt nöjd båda gångerna.
    Var behjälplig igenom hela försäljningen med alla möjliga frågor jag hade . Var punktlig och väldigt entusiastisk även om marknaden var lite seg i början av försäljningen .
    Kan verkligen rekommendera Emile om man ska sälja sin fastighet i Kullabygden .
    / E,J och Dorran Läs mer
    2020-02-17 Émile A svarar Emil E
    Hej Emil!

Tack så mycket för den fina recon. Det har varit ett nöje att hjälpa dig ännu en gång.

Stort lycka till med det nya huset! Vi ses och hörs snart igen.

/Émile
  • Bo J köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-02-02

Viken
    Mycket trevlig o duktig på alla vis,hjälpt oss att sälja vårat hus samt sålt nytt till oss ,även varit behjälplig att räkna ut vår fastighetsskatt som vi måste betala in till staten,han rekomenderas på det varmaste !
    Med vänlig hälsning,. Bosse o Mai-Lis Johansson. Läs mer
    2020-02-17 Émile A svarar Bo J
    Hej Bosse och Mai-Lis!

Tack för de fina orden. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya villa och att vi ses till sommaren!

Ha det så bra.

/Émile
  • Caroline M sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-12-12

Jonstorp
    Emile har sålt ett hus.

Han e väldigt professionell och duktig i sitt yrke.

Jag hade inte så mycket förväntningar utan jag ville bara ha sålt huset🤣

Jag e super nöjd med Emile som mäklare han har gjort ett super bra jobb. Jag kan rekommendera han vilken dag som helst Läs mer
    2019-12-13 Émile A svarar Caroline M
    Hej Caroline!

Vad roligt att höra att du är nöjd. Jag tackar för ert förtroende och för uppdraget. Glad Lucia och så småningom och God Jul och Gott Nytt, men innan dess ses vi på måndag för tillträdet!

/Émile
  • Ingmar J köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-12-12

Höganäs-Nedre
    Vi köpte en villa. Trevligt bemötande via mejl och telefon innan visningen. Professionell genomgång på plats. Smidig, snabb och tydlig förhandling vid affären.
    Bra överlåtelse av dokument mm Läs mer
    2019-12-13 Émile A svarar Ingmar J
    Tack själva för en bra affär och väldigt trevligt bemötande. Välkomna hem till Sverige! Ha en trevlig Lucia!

Vi ses och hörs igen.

Bästa hälsningar Émile
  • Inga Maj F sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-12-07

Viken
    Emile’ har varit till mycket stor hjälp.
    Vi är nöjda med att ha anlitat Emile’ som vår mäklare.
    Tack från Ingamay och Lars Åke Läs mer
    2019-12-13 Émile A svarar Inga Maj F
    Tack så mycket Ingamay och Lars-Åke!

Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med er husförsäljning. Jag önskar er en fin Lucia, hälsa Picaso!

Vi ses och hörs!

/Émile
  • Sonata H sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-11-20

Viken
    Vi fick direkt ett mycket gott intryck av Émile Antier och han levde mer än väl upp till våra förväntningar genom hela säljprocessen. Mycket nöjda. Läs mer
    2019-12-09 Émile A svarar Sonata H
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er. Vi hörs och ses snart igen!

/Émile
  • Mats E köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-11-11

Mjöhult
    När min hustru och jag flyttade tillbaka till Sverige efter 18 år i UK,
    var förväntningarna och ovissheten mycket stora. Vi mötte i Emile Antier Bandstein i Höganäs den rätte mäklaren för oss.
    Så här efteråt kan vi båda säga att han har exeptionella kunskaper inom sitt område och den rätta känslan för vad kunden
    behöver och handlar därefter. Helt oslagbar! Inte bara gjort oss
    glada och nöjda med vårt husköp utan också givet den bästa starten till att återvända till Sverige.Vi rekommenderar Emile på det varmaste till var och en som går i hustankar och ni blir absolut inte missnöjda, tvärtom synnerligen belåtna. Läs mer
    2019-11-11 Émile A svarar Mats E
    Hej Mats och Claire!

Tusen tack för den fina rekommendationen. Vad roligt att ni är nöjda och att ert köp kändes tryggt. Välkomna hem ännu en gång! Vi ses och hörs!
  • Elin S sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-10-31

Nyhamnsläge
    Vi har varit jättenöjda med Émile som vår mäklare! Supertrevlig, professionell och lätt att få tag på vid frågor eller liknande. Han har hanterat vår försäljning med snabba resultat och med fin framgång! Vi är väldigt tacksamma! Läs mer
    2019-10-31 Émile A svarar Elin S
    Hej Elin och André!

Tack för era fina ord. Det har varit en ära att få hjälpa er med förmedlingen av er villa. Stort lycka till i framtiden med ert nya boende. Vi ses och hörs snart igen!
  • Eva L sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-10-24

Höganäs-Nedre
    Vi har sålt en större villa. Emile var positiv, vänlig och korrekt och hade ett, som jag bedömde, logiskt tänkesätt genom försäljningsprocessen. Han hade även en pedagogisk och tålmodig sida som visade sig då det uppkom frågeställningar, - var professionell i sitt yrkesutövande helt enkelt!
    Eva Läs mer
    2019-10-24 Émile A svarar Eva L
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen Eva!

Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.

Vi ses och hörs snart igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Émile Antier Bandstein