Émile Antier Bandstein

Émile Antier Bandstein

Émile Antier Bandstein är mäklare på Fastighetsbyrån Höganäs

Émile Antier Bandstein har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Émile Antier Bandstein har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.8. Émile Antier Bandstein har haft 38 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 123 Läs vad Émile Antier Bandstein

• köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Höganäs
    2021-07-26
    Han är proffsig, saklig, lugn och förtroendeingivande.
    • Höganäs
    2021-07-10
    Emile var otroligt professionell och alltid lugn och trygg. Under den digitala visningen var han otroligt metodisk och pedagogisk och lämnade inget åt slumpen. Emile fanns alltid tillgänglig vid frågor vilket kändes extra bra för oss som köpte en villa 70 mil från där vi bor :-). Jag kan starkt rekommendera Emile till alla som skall sälja sin bostad eller villa :-)
    • Viken
    2021-06-26
    Proffsig och saklig. Schysst på alla vis mot alla inblandade. Allt kändes tryggt och vi fick bra information längst vägen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-06-12
    Émile skötte husförsäljningen på ett mycket bra sätt. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar honom gärna. Han återkopplar och ger bra och tydlig information till oss som säljare av fastigheten.
    • Viken
    2021-06-10
    Lugn och trevlig. Kunnig och det kändes noggrant.
    2021-06-08
    Bra bemötande rakt igen och kändes väldigt kunnig och ärlig i alla samtal
    • Östra Lerberget
    2021-06-08
    Vi sålde vårt hus sedan 40 år tillbaka..Emilé var väldigt omtänksam, noggrann och såg till att vi fick all information vi behövde och tiden vi behövde. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi kan varmt rekommendera Emilé som mäklare.
    Linda&Irene
    Plöjargränd 7
    2021-06-04
    Vi har precis köpt vårt första gemensamma hus av Èmile.
    Èmile har rakt igenom affärens varit tydlig, professionel och realistisk. Egenskaper vi värderar högt.
    Èmile kom även med bra synpunkter på åtgärder i huset vilket gjorde att vi kände ett genuint intresse från Èmiles sida.
    Èmile har även stor erfarenhet i området där vi köpt huset, vilket känns betryggande.

Vi kommer använda oss av Èmile igen, då vi inte har mer att önska från en mäklare.

Tack!
    Wow! Tusen tack för de fina orden Joakim! Vi hörs och ses snart igen. Mvh: Émile Émile Antier Bandstein
    • Väsby
    2021-05-19
    Jag överlät mäklarkontakten till mina systrar, men fick under hela processen löpande information om läget. Mycket nöjd.
    Christer
    Stort tack Christer för rekommendationen och uppdraget. På återhörande! Émile Antier Bandstein
  • Helené T
    • Väsby
    2021-05-19
    Vi är tre syskon som sålt vår avlidna pappas hus och fick all hjälp och stöttning i detta på ett varmt och proffesionellt sätt av Émile. Med glimten i ögat lotsade han igenom oss i en värld vi inte rör oss i så mycket, sälja hus med allt därtill tillhör inte vardagen för någon av oss tre syskon.
    Största förtroende och högsta poäng till Émile.
    Tack för den fina rekommendationen Helené! Det var ett nöje att få hjälpa er! Vi hörs och ses. Émile Antier Bandstein