Émile Antier Bandstein

Émile Antier Bandstein

Émile Antier Bandstein är mäklare på Fastighetsbyrån Höganäs

Émile Antier Bandstein har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Émile Antier Bandstein har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.8. Émile Antier Bandstein har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

175 omdömen om Émile Antier Bandstein

Sedan starten hos Reco 2014
Lena Susann P
Sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Höganäs

Emile är påläst och proffesionell. Jag har som säljare känt mig trygg under hela resan, från första mötet till kontraktsskrivning. Han har hela tiden varit tillgänglig om frågor uppstått. Jag är väldigt nöjd och skulle absolut rekommendera honom till andra.

Lena Ingela K
Höganäs

Émile är en mycket engagerad och kompetent mäklare. Kan varmt rekommendera honom till både köpare och säljare.

Sandra B
Höganäs

Mycket trevlig. Kämpar på ända in i kaklet. Är på och aktiv ända från början. Känns trygg och tydlig. Är även tydlig vid skrivandet av avtal och förklarar tydligt vad det gäller.

Martin P
Köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Höganäs

Trevligt bemötande. Hjälpsam på alla sätt. Får kunden att känna sig som som det tydliga centret.

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack så mycket för de fina orden Martin! Vi ses och hörs.

Astrit S
Viken

En kunnig, förtroendegivande och trevlig mäklare som är lätt att kommunicera med. Har bara gott att säga om Emile!

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack så mycket Astrit, det har varit väldigt trevligt att göra affärer med er. Vi hörs och ses snart!

Marie J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Höganäs

Snabb skicklig vänlig och bra på kundbemötande ! Kan varmt rekommendera

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack för de fina orden Marie och Hanna! De värmde ett mäklarhjärta. Vi ses vid tillträdet!

Lars Viktor Mattias J
Skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

Ett mycket mycket professionell bemötande! Känner en stor tillit till emlie! Kan varmt rekommendera vid köp eller sälj av bostad! Kullabygdens självklara mäklare!

Émile A gillar detta
Janos P
Höganäs

En mycket kunnig och trevlig människa. Proffs mäklare. Vi fick det vi ville ha.

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack för den fina rekommendationen Janos. Kul att ni är nöjda. Vi hörs och ses!

Anja W
Höganäs

Min erfarenhet av Emile är att han är en mäklare som är noga och professionell men samtidigt får en att känna sig avslappnad och ha en rolig och trevlig upplevelse med att köpa hus.

Tack så mycket Anja för de trevliga orden. Vi ses snart igen! Mvh: Émile

Henrik F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Viken

Vi har varit nöjd med Emile båda vad gäller försäljning och köp.!! Det han kan förbättra på är att vara bättre på info, när det händer något eller inte.!!

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack för feedbacken Henrik, jag uppskattar din öppenhet. Vi ses!