Fastighetsbyrån Burlöv

Fastighetsbyrån Burlöv

Välkommen till Fastighetsbyrån Burlöv!

Letar du efter bostad i Burlöv, Arlöv, Åkarp, Alnarp, Nordanå, Görslöv, Valdemarsro, Segevang eller Spillepengen med omnejd? Då ska du inte tveka att kontakta någon av våra kompetenta mäklare. Med många års erfarenhet inom mäklarbranschen kan vi guida dig genom värdering, fotografering, visning, budgivning och kontraktsskrivning.

Är du inte riktigt säker på om det är dags att sälja än eller inte? Med oss på Fastighetsbyrån Burlöv kan du enkelt få din bostad värderad. Helt kostnadsfritt och inget krångel. Kontakta oss så berättar vi mer. Varmt välkommen!

Läs vad 8 kunder tycker om Fastighetsbyrån Burlöv 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Burlöv
    2021-10-18
    Trevlig och kunnig... kan mycket om sitt jobb
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Burlöv
    • Åkarp
    2021-07-21
    Bra bemötande och bra upplägg för hela affären.
    2021-07-20
    Otroligt bra bemötande av Maja Sandell, allting gick väldigt smidigt. Förklarade allting väldigt bra och besvarade alla frågor man hade. Rekommenderas starkt!!!
    2021-07-01
    Maja var otroligt snabb med återkoppling vilket är ett väldigt stort plus , ett fantastiskt bemötande som gjorde att man kände sig välkommen .

Maja är en av dom två bästa mäklarna som jag träffat hon har det där lilla extra som väldigt få har
    2021-06-12
    Allt gick så fint och smidigt! Det var min första lägenhets inköp och det var en del nya saker som skulle ordnas och fixas. Men vi fick hjälp och förklaring var ska göras i första hand. Mäklaren var underbar, vi fick svar på våra frågor. Bra kontakt och hjälpsam vid behöv. Rekommenderar!
    2021-06-10
    Lugn och proffsig mäklare. Valde att anlita mäklaren till att sälja min bostad och det blev också proffsigt utfört. Mäklarens kollega som tar hand om det administrativa uppgifterna har jag också upplevt som proffsig och serviceminded.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Burlöv
    2021-05-07
    Både köpte och sålde via er. Bra mäklare och service runt omkring.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Burlöv
    2021-03-23
    Smidigt och snabbt sålde lägenhet,trevlig och kunnig personal.