Fastighetsbyrån Burlöv

Fastighetsbyrån Burlöv

• BadgeThreeYears

Välkommen till Fastighetsbyrån Burlöv! Letar du efter bostad i Arlöv och Åkarp med omnejd? Då ska du inte tveka att kontakta någon av våra kompetenta mäklare. Med många års erfarenhet inom mäklarbranschen kan vi guida dig genom värdering, fotografering, visning, budgivning och kontraktsskrivning. Är du inte riktigt säker...

75 omdömen om Fastighetsbyrån Burlöv

Sedan starten hos Reco 2021

Elias M
Arlöv

Väldigt hjälpsamma, kunniga och trevliga!

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Elias. Tack för ditt omdöme och kul att du är nöjd. Lycka till med ditt nya boende. Med vänliga hälsningar Linda.

Kalle J
Åkarp

Ett bra bemötande både via telefon och på plats för visning. Det jag hade önskat är en ännu tydligare kommunikation för att minimera frågetecken.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Kalle, Tack för ditt omdöme. Det ska jag framföra. Lycka till med din nya bostad. Med vänliga hälsningar, Linda, Koordinator

Marija N
Arlöv

Jättetrevligt bemötande av mäklaren. Han upplevdes kunnig och proffsig vilket skapar en trygghet hos köparen.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej, tack så jättemycket för ditt omdöme. Kul att höra att du är så nöjd med mäklaren och grattis till köpet av din nya bostad! Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Elise E

Väldigt effektiva,processen kändes enkel

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej, tack för ditt omdöme och önskar dig lycka till med din nya bostad! Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Samra B
Arlöv

Väldigt proffesionellt, toppen, varmt rekommendera

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej, stort tack för ditt omdöme. Kul att du är så nöjd! Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Vidar N
Arlöv

Det var proffsigt och enkelt att göra affärer

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej, tack för ditt omdömde och grattis till din nya lägenhet. Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Eldina B
Arlöv

Helt nöjd med affären. Mäklaren var helt professionell, ansvarsfull och tydlig.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej, stort tack för ditt omdöme och grattis till köpet av din nya lägenhet. Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Andreas N
Arlöv

Vi kan bara prata gott om Fastighetsbyrån i Burlöv, Maja som har varit våran mäklare har varit super, uppdaterat löpande vad som händer kring försäljningen, trevlig, duktig och en riktigt grym mäklare.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Andreas, tack så jättemycket för ditt omdöme. Kul att du är så nöjd och detta ska jag framföra till Maja. Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Tómas M
Arlöv

Mäklaren mötte oss på ett bra sätt och svarade alla frågor som vi hade.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej, tack så jättemycket för ditt omdöme och stort lycka till med din nya bostad! Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Glenn N
Arlöv

Kompetent och dessutom på ett mycket trevligt sätt.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej, tack för ditt omdöme och grattis till försäljningen av din bostad. Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Kim N
Arlöv

Ingen kommentar i övrigt. Nöjd med resultatet.

Truls A
Åkarp

Bra, hårt jobbande mäklare som jobbade för att få fram en bra deal där både vi köpare och säljarna var nöjda.

Hussein E
Arlöv

Kunniga mäklare lugn o detaljerad

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej, tack för ditt omdöme. Önskar dig lycka till med din nya lägenhet! Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Georgeta M
Arlöv

Very good quality and services.

Balthe G
Arlöv

Helt underbart bemötande av mäklaren, super bra återkoppling och allt gick super smidigt!

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej, tack så jättemycket för ditt omdöme. Kul att höra att du är så nöjd med mäklaren och grattis till försäljningen av din lägenhet! Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Ulf-Christer H
Arlöv

Carl, vilken stjärna, ett föredöme för mäklarebranschen. Jordnära, saklig, informativ och med realistiska förväntningar på vår husförsäljning. Alltid kontaktbar och kan han inte svara på någon fråga, så tar han sig tid att hitta svaret och återkopplar direkt.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Ulf-Christer, Stort grattis till försäljningen av din bostad. Tack för dit fina omdöme, detta ska jag framföra till Carl! Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Wajahat A
Arlöv

Carl var hjälpsam och tillgänglig för frågor och funderingar.

Monica T
Arlöv

Mycket smidig process och professionell mäklare.

Carlos G

Väldigt professionell rekommenderas starkt

Johanna H
Arlöv

Carl en bra mäklare, tillgänglig, jobbar snabbt och ordentligt! Fick sålt snabbare än vi trött till de pris vi ville. Super

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Johanna, tack så jättemycket för ditt omdöme och stort grattis till försäljningen av er bostad. Jättekul att höra att du är nöjd och ska framföra detta till Carl. Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Inge A
Arlöv

Ett fantastiskt bra bemötande. Vi har ingenting att klaga på. Carl Horvath är ett föredöme för hela mäklarkåren.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Inge, tack för ditt fina omdöme, det håller vi helt med om! Ska framföra detta till Carl. Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Farahnaz A
Arlöv

Carl has been extremely professional in his dealing with us. He's been very communicative throughout the process.

Bo A
Arlöv

Första besöket var mycket bra vi fick se bilder på några lägenheter till salu direkt och visning blev det till helgen. Mäklaren var mycket tillmötesgående, hjälpsam och professionell. Sen gick allt mycket fort, mäklaren hjälpte oss hela vägen även med banken som var svår att få kontakt med. Mäklaren fixade det med sina kontakter och vi fick det vi behövde för att lägga bud och straxt efter skriva köpekontrakt,samt alla andra små och stora detaljer. Vi är så nöjda med vår mäklare och det känns jättebra att han är med oss...

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Bo! Tack för dina ord och ditt omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas att du kommer trivas i din nya bostad och önskar dig lycka till med allt. Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Vuong Duc P
Arlöv

Trevligt bemötande. Ha tålamod. Vi är mycket nöjda.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Tack så jättemycket för ditt omdöme och för förtroendet att vi fick förmedla din bostad. Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Thi Khiem T
Arlöv

Rätt så nöjd med mäklare ,processen gå lite för långsam att få huset såld annars han är mycket hjälpsam.

Alexandra B
Arlöv

Trevligt bemötande av den kontakt vi haft hitintills!

Dennis A
Arlöv

Bra bemötande från vår mäklare Carl Horvath. Han gav oss rimliga förväntningar som han sedan överpresterade. Han gav råd kring utgångspris och vid budgivning som vi uppskattade. Ni kommer inte bli missnöjda om ni anlitar Carl. Tack för hjälpen!

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Dennis, tack själv för förtroendet att vi fick förmedla din bostad! Jättekul att höra att du är nöjd och ska framföra detta till Carl. Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Leila Mariann K
Åkarp

* Med engagemang och kunskap. Informativ och tydlig. Tillmötesgående. * Då vi inte varit i kontakt med mäklare tidigare och försäljningar av bostad/hus så visste vi nog inte vad vi skulle förvänta oss. Men som hur vi blev bemötta är det kan stå för våra förväntningar. * Vi har haft en hittills en bra upplevelse fram till kontraktskrivningen men än är ju inte affären avslutad.

Frida F
Arlöv

Vi är nöjda med mäklarens insatser

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Frida, vad kul att höra att du var nöjd med mäklarens insats. Vi tackar så jättemycket för att vi fick förtroendet att förmedla din lägenhet. Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Maria N
Arlöv

Jättebra bemött av Carl/ mäklaren. Artig, hjälpsam och kunnig. Tog sig tid och var lätt att få kontakt med och att ha att göra med. Allt gick lätt och smidigt. Rekommenderar verkligen Carl! Jättenöjd!

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Maria, tack för dit omdöme och vad kul att höra att du var så nöjd med Carl. Vi hoppas att du ska trivas superbra i din nya lägenhet! Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Malin D
Åkarp

Bra bemötande som resulterade i ett nytt hem!

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Malin, stort tack för ditt omdöme. Hoppas du ska trivas i ditt nya hem! Med vänliga hälsningar, Elina, Koordinator

Britt P
Åkarp

Allt har fungerat perfekt. Britt o Gert.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Britt! Tack för ert omdöme och vi önskar er lycka till i nya bostaden. Mvh Linda Sterner koordinator

Julia  S
Arlöv

Vi fick ett superbra intryck av Carl redan vid första telefonkontakt. Vid vårt första möte tog han sig tiden till att förklara allt tydligt och väldigt professionellt. Vi har haft en tät dialog där det var enkelt att få tag på Carl. Vi kan varmt rekommendera Carl hos Fastighetsbyrån!

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Julia! Tack för du tig dig tid att lämna ett omdöme och detta ska jag såklart framföra till Carl. Vi önskar er stort lycka till i nya bostaden. Med vänliga hälsningar Linda Sterner koordinator

Maria L
Åkarp

Gott och professionellt bemötande Tydlig vid försäljning och lätt att nå Känns tryggt att köpa då vi fått svar på alla frågor

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Maria! Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Detta ska jag framföra till mäklaren. Vi hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Med vänliga hälsningar Linda Sterner koordinator

Elin S
Arlöv

Tillmötesgående och tillgänglig. Bra upplevelse!

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Elin! Tack för ditt omdöme och vi vill också tacka för ditt förtroende. Vi hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad-. Med vänlig hälsningar Linda Sterner koordinator

Kristina E
Arlöv

Carl har ett mycket trevligt bemötande och är väldigt kompetent. Han gjorde också sitt yttersta för att både vi som köpare och säljaren skulle känna oss nöjda med affären.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Kristina! Tack för ditt omdöme, detta ska jag framföra till Carl också. Vi hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Lycka till! Med vänlig hälsning Linda Sterner koordinator

Muslim A
Arlöv

Bästa mäklaren som finns speciellt Carl!

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Tack för ditt omdöme, detta ska jag framföra till mäklaren. Vi hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Med vänliga hälsningar Linda Sterner koordinator på Fastighetsbyrån

Viktorija B
Arlöv

Snabb och smidig affär. Väldigt bra mäklare.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Viktorija! Tack för du tig dig tid att lämna omdöme, detta ska jag givetvis framföra till Carl. Vi önskar dig lycka till i din nya bostad. Mvh Linda Sterner koordinator Fastighetsbyrån

Shaymaa I
Arlöv

Väldigt bra mäklare hjälpsam, glad fint bemötande

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Shaymaa! Tack för att du valde oss på Fastighetsbyrån och vi önskar dig lycka till med ditt nya boende. Ha en fortsatt fin dag . Med vänliga hälsningar Linda Sterner

Nishanthi B
Arlöv

Carl Horvath was very calm and composed. He explained the reasons why kronetorps alle 25 was the best option to buy. I was satisfied with the answers he gave to our questions and the way he explained was realy good

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hello Nishanthi! Thanks for your words and that you took some time to answered this. We wish you good luck in the new apartment Best regards Linda Sterner koordinator

Teuta M

Professionellt och pålitlig bemötande

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Teuta! Tack för dina ord och ditt omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas att du kommer trivas i din nya bostad och önskar dig lycka till med allt. Tack för ditt förtroende och att du valde oss på Fastighetsbyrån. Med vänliga hälsningar Linda Sterner

Stefan O
Åkarp

Mäklaren var proffsigt och gjorde ett fantastiskt jobb.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Stefan! Tack för ditt omdöme, detta ska jag såklart framföra till Carl. Vi tackar för ditt förtroende och önskar dig stort lycka till i er nya bostad! Med vänlig hälsning Linda Sterner koordinator

Catarina O
Åkarp

Mer än nöjd av försäljningen av vårt hus. Proffsigt och ett väldigt trevligt bemötande.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Catarina! Tack för ditt omdöme, detta ska jag givetvis framöra till Carl! Vi önskar er lycka till i nya boendet! Med vänlig hälsning Linda Sterner koordinator

Palle G
Åkarp

Mäklaren var väl informerad om huset och gav sig god tid till at besvara våra frågor. vi kände stort förtroende för honom.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Palle! Vad roligt att läsa ert omdöme, det gläder oss att ni känt stort förtroende för mäklaren. Tack för att ni tog er tid att skriva en rad. Lycka till i er nya bostad. Med vänlig hälsning Linda Sterner koordinator

Peter A
Åkarp

Carl är grym. Enorm energi och ser till säljaren och köparens bästa

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Peter! Tack för att du la ner din tid och lämnade ett omdöme, det betyder mycket för oss att våra kunder lämnar omdöme om hur dem upplever vår service. Detta ska jag såklart framföra till Carl. Lycka till med ditt nya boende. Med vänlig hälsning Linda Sterner koordinator på Fastighetsbyrån

Azaliah M
Arlöv

Personable, clear and professional. Flexible on availability and good regular communication. I expected to have a good level of information as a first time buyer/client and I was satisfied that the agent was knowledgeable about the property and could answer everything I asked about, including concerns and general information about the area.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hi Azaliah! Thank you very much. We are happy to hear that you are pleased with our service, I will make sure to forward this to your realtor Carl. We hope you are going to feel right at home in your new house! Best regards Linda Sterner koordinator

Ulf L
Arlöv

Snabb service och trevligt bemötande. Professionellt och effektivt. Känns tryggt

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Ulf! Tack för ditt omdöme och roligt att höra att du är så nöjd. Detta ska jag framföra till mäklaren såklart. Vi hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende. Med vänliga hälsningar Linda Sterner koordinator

Nancy S
Arlöv

Snabbt affär, bästa mäklaren jag träffat.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Nancy! Tack för ditt omdöme, detta ska jag framför till Carl! Vi hoppas att du kommer att trivas bra i ditt nya boende. Med vänlig hälsning Linda Sterner koordinator på Fastighetsbyrån

Meany L
Arlöv

Bra bemötande och kontinuerlig återkoppling.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Meany ! Tack för ditt omdöme och tack för att du valde oss på Fastighetsbyrån. Vi önskar er Lycka till i ert nya boende. Med vänlig hälsning Linda Sterner koordinator på Fastighetsbyrån

Sonja L
Arlöv

Min mäklare:Carl var riktigt professionell. Han var väldigt snällt och trevligt. Jag kunde fråga allt vad jag undrade och fick svar tillbaka. Därför ska han få den högsta betyg "utmärkt" från min sida.

Svar från Fastighetsbyrån Burlöv

Hej Sonja! Så roligt att höra och detta ska jag såklart framföra till Carl. Vi tackar för ditt omdöme och önskar dig lycka till i din nya bostad. Med vänlig hälsning Linda Sterner koordinator