HusmanHagberg Ängelholm

Storgatan 85 B, 262 35 Ängelholm — Visa karta

Hos oss på HusmanHagberg i Ängelholm och Skåne kan du få hjälp med bostadsaffärens alla steg och processer. Vi kan området runt Ängelholm och Båstad med omnejd, och är både engagerade och passionerade när det kommer till bostäder.

Vare sig du vill sälja eller köpa kan du vända dig till oss. Vi är fria från banker och försäkringsbolag och jobbar alltid för att så flexibelt som möjligt hjälpa dig med just dina önskemål. Varmt välkommen till oss på kontoret på Storgatan 83D så guidar vi dig vidare bland lägenheter och villor!

Läs vad 231 kunder tycker om HusmanHagberg Ängelholm

• 2020-10-01

David S skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi köpte ett radhus. Bra kommunikation etc med mäklaren. Ärlighet och inga floskler. Läs mer
  • 2020-10-01

Peter R skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Lätt att få tag på. Positiv och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2020-09-28

Bengt Erik Ola B skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt ett hus.
    Bemötandet har varit kunnigt och vänligt.
    De förväntningar vi haft på Eva Holmberg har hon helt levt upp till.

Sammanfattningsvis har Eva Holmberg hjälp oss att sälja huset på precis det sätt vi behövde. Vi är helt nöjda med hennes engagemang för vår räkning. Läs mer
  • 2020-09-27

Thomas S skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köp en villa, bemötandet var utmärkt. Läs mer
  • 2020-09-14

Erik Douglas P skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Super bra och extremt duktiga i sitt bemötande.
    Hjälpte oss på alla sätt att sälja vårat hus. Läs mer

Eleonor G skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vårt första husköp.
    Mycket professionellt bemötande. Eva är trevlig och saklig men framförallt kompetent i sin yrkesroll. Det bidrog till en trygghet för oss som köpare.
    Vår upplevelse är bara positiv. Läs mer

Gerd F skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har sålt en villa och tycker att samarbetet med Eva har varit utmärkt. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Eva levde helt upp till mina förväntningar. Läs mer

Martina Pauline G skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Precis sålt vårt hus i Magnarp. Eva har varit super och svarar på både Mail och telefon under hennes semester för att vi ska bli så nöjda som möjligt.
    Kommer absolut rekommendera henne med dom bästa orden. Läs mer
  • 2020-08-31

Eva Catharina M skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt en sekelskiftes villa med stor tomt o tillhörande lador. Hade inga stora förväntningar på varken mäklaren eller husförsäljningen, men blev bemött på ett professionellt sätt. Varit i kontakt med andra mäklare men Linda var bäst. Hon hade oss som säljare o kunder i fokus och ville vårt bästa. Läs mer
  • 2020-08-17

Glenn Ingmar Richard P skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Engagerad till 100%, alltid lika trevlig, bra bemötande mot spekulanter och bara helt underbar. Dock smakar det kostar det, men det var det värt.

Stort tack Linda för husköpet och försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Mattias N

2020-07-29

Mattias N skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Väl genomförd affär och bra återkoppling hela tiden. Mathia är lätt att kommunicera med och ser både till köpare och säljares önskemål. Läs mer
  • 2020-07-27

Per Ola M skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt 1,5-plans hus
    Mkt bra jobb
    Med vänlig hälsning, Ola Läs mer
  • 2020-07-13

Carina G skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har köpt hus i havsbaden och Eva har verkligen varit tillmötesgående.

Vi blev så glada när hon kom och visade huset en söndag för oss.

Vi är jätte nöjda med Eva, hon tar sig verkligen tid med oss. Läs mer
  • 2020-07-08

Johan B skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Eva hjälpte oss med att köpa en nybyggd villa. Kontakterna med henne genomsyrades av bra återkoppling, professionellt bemötande, och tydlig information så att vi kunde ta ett snabbt och bra beslut. Läs mer
    2020-07-10 Eva H svarar Johan B
    Tusen tack för dina fina ord. Så roligt att det blev köp - ni kommer bo så fint när det är klart :-D
  • 2020-07-06

Rebecca L skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket duktig och påläst mäklare. Kunnig och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-07-06

Daniel F skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket kunnig och duktig mäklare. Förtroendeingivande, lugn och påläst. Läs mer
  • 2020-07-03

Inger B skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt villa i Skepparkroken tillsammans med sambo.
    Mäklaren var saklig och förklarade oklarheter på ett
    bra sätt. Läs mer
  • 2020-07-02

Gullan Kerstin Margareta I skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Upplevelsen var över all förväntan, från dag ett. Det finns ingen bättre för uppdraget. Blir glad bara jag ser henne, vilket hjälpt mig i steget att sälja huset o flytta Läs mer
  • Mattias N

2020-07-01

Mattias N skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpte en gård i Skåne, fantastiskt bemötande och väl påläst. Riktigt välorganiserad och responsiv. Läs mer
  • Kjell S

2020-06-29

Kjell S skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Har köpt villa.
    Bra bemötande och saklig Läs mer
  • 2020-06-26

Marcus Henrik K skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi sålde ett 1-plans hus i Skepparkroken med Linda. Hon ordnade fram många visningar, skapade stort intresse och försäljningen blev bra för både köpare och säljare! Läs mer
  • 2020-06-19

Johan Mattias Ingmar N skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Eva är professionell, kunnig och har väldigt bra lokalkännedom. Trygg och smidig affär rakt igenom. Läs mer
  • 2020-06-08

Philip E skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har blivit bemötta professionellt vid vårt villaköp.
    Tydlig information under hela processen och enkelt att göra affär med hjälp av Linda. Läs mer
  • 2020-05-25

Josefine Ida Susanne B skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har sålt en villa med hjälp av Mathia & är väldigt nöjda! Underbart bemötande från start till slut!
    Redan från första mötet så kände vi stort förtroende för Mathia (vi träffade flera olika för att jämföra med men Mathia stod verkligen ut😍).
    Våra förväntningar på en mäklare är att hon/han ska kunna sin sak, ha svar på våra frågor, ha god lokalkännedom, ha en bra strategi för försäljningen och naturligtvis även ha ett konkurrenskraftigt arvode. Och Mathia hade allt detta och mycket mer där till. Definitivt den bästa mäklare vi någonsin stött på (och vi har sålt några bostäder på flera ställen i landet).
    Mathia har verkligen varit engagerad från start till slut och dessutom varit närvarande vid t.ex. fotografering och besiktning, vilket jag inte varit med om att själva mäklaren varit tidigare.
    Hon har på så sätt har stenkoll på varje moment igenom försäljningen och fått oss att känna oss väldigt trygga. Ett ytterst personligt och helt underbart bemötande! Önskar att alla som arbetar med service skulle vara lika engagerade som Mathia🥰
    Kort och gott kan jag inte uttrycka nog med beröm för denna underbara mäklare! Vi har ingenting att klaga på och fick, utöver en väldigt bra försäljningsupplevelse, ett finfint försäljningspris!
    Vi kan varmt rekommendera Mathia till andra kunder, hon har flera som pratar gott om henne när vi hörde oss för (t.ex. genom vår bank) och nu efter att ha anlitat henne själva kan vi inte säga mer än att hon är en riktig ⭐️ !!
    //Josefine med familj Läs mer
  • 2020-05-24

Fatima R skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda har under hela tiden varit trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Det har känts enkelt och jag kan verkligen rekommendera Linda. Hon har bred erfarenhet, fin lokalkännedom och ett fint och lugnt sätt att hantera sina kunder. Tack Linda för din stötta i affären av Eklundagatan 8b. Ser framemot att flytta in! Läs mer
  • 2020-05-23

Richard D skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt bostadsrätter men fantastiskt kundservice från Linda och husmanhagberg.

Jätte bra service från början till slutet. Läs mer
  • 2020-05-19

Bille M skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt bostadesrätt 3 rok. Bemötandet har varit bra och det har gått smidigt. Mathia Hagelqvist har skött det man förväntar sig att en mäklare ska sköta om samt haft en god kommunikation med oss genom varje steg. Har fått bra och smidig hjälp med de frågor vi har haft. Läs mer
  • 2020-05-16

Gustav S skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpet av vår nya bostad gick smidigt, enkelt och proffsigt. Inga konstigheter under resans gång och Mathia har varit behjälplig med allt och lite till. 5/5 🏠 Läs mer
  • 2020-05-13

Åsa Annika Mari L skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har köpt ett hus av HusmanHagberg / PEAB
    Trevlig bemötande både per telefon och personligen vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-05-12

Jonatan O skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    proffesionell, trevlig, tillgänglig Läs mer
  • 2020-05-10

Jannike G skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda känns kunnig på alla sätt och vis Läs mer
  • Rolf O

2020-05-08

Rolf O skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt hus samt tomt i Havsbaden och hon skall även sälja vårt gamla hus jag ger henne högsta betyg än så länge Läs mer
  • 2020-05-06

Britt S skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Mathia har sålt min lägenhet till stor belåtenhet. Mathia har ett mycket trevligt sätt. Försäljningen gick över förväntan.Jag kan verkligen rekommendera henne, . Läs mer
  • 2020-04-24

Henrik E skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har köpt ny fastighet som förmedlades via Husman Hagberg. Köpet var okomplicerat och vi fick ett bra stöd av Eva. Ett bra bemötande som även svarade på de frågor vi hade likväl som en bra genomgång vid signeringen. Våra förväntningar var kopplade till att få stöd i processen då vi var nya i att köpa hus, vilket infriades. Läs mer
  • 2020-04-24

Per-anders J skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt bostad. Bra bemötande. Eva levde upp till mina förväntningar. Eva var engagerad, professionell och lyhörd! Sammanfattat mycket bra. Läs mer
  • 2020-04-23

Karolin A skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt en villa, tyckte Eva var bra! Hon visade runt men var inte för ”påig”. Trevlig på enkelt och avslappnat vis. Läs mer
  • 2020-04-15

Lillemor M skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har köpt ett hus i Havsbaden i Ängelholm.
    Vi är mycket nöjda med Lindas proffsiga bemötande och hantering av detta.
    Vi känner oss trygga och väl omhändertagna och nöjda med
    hennes fortlöpande information. Läs mer
  • 2020-04-13

Tobias N skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag är helnöjd, jag fastnade för att Eva tog sig tid vid första träffen, att lyssna på vad jag hade för förväntningar och tankar om försäljningen. Att hon när bi väl satt igång budgivningen så körde vi på och väntade inte för att det var helg.
    Och att informera hur det låg till och vad som kunde vara rimlig tid att vänta på svar från budgivare.
    Jag är nöjd, och skulle valt Eva igen om jag skulle sälja. Läs mer

Fatmir K skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Hun var mycket trevligt och hjälpsam jag har träffat många mäklare men hun var bäst ☆☆☆☆☆ Läs mer
    2020-06-25 Eva H svarar Fatmir K
    Tusen tack för dina fina ord - jag hoppas ni kommer trivas i ert nya när ni klara med er renovering//Eva

Isak R skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Tillmötesgående uppriktig ärlig och trevligt bemötande kan rekommenderas absolut!! Läs mer

Emelie Ä skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt en avstyckad gård utanför Åstorp. Bemötandet av vår mäklare var mkt bra. Enda negativa i allt var att när köpet var beslutat och budet antaget. Fick ytterligare en budgive möjligthet att kliva in igen o på så vis tvinga upp priset ytterligare. Detta då försäljningen egentligen av avslutad. Läs mer

Sofia N skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt hus i Strandbrynet (nybygge i Havsbaden). Linda var tillgänglig, trevlig, noggrann och pålitlig. En mycket bra mäklare som dessutom gav oss personliga råd när vi bad om det! Läs mer

Anneli A skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda är mycket professionell och effektiv; hon är väldigt trevlig och jag fick stort förtroende för henne. Jag kan varmt rekommendera henne.

//Köpare av villa i Havsbaden, Ängelholm Läs mer

Lars Å skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda sålde ett nyproduktions-hus till oss. Hon har genom hela processen, från första mötet i ett visningshus till slutfört avtalstecknande, agerat proffesionellt och samtidigt på ett mycket trevligt sätt. Hon har snabbt återkommit med klargöranden vid olika oklarheter. Läs mer
  • 2020-04-05

Anna-klara C skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Mathia har mött om på ett personligt och proffsigt sätt. Läs mer
  • 2020-03-31

Ulf Axel Henrik H skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Har sålt ett hus. Ett mycket trevligt bemötande, kompetent och påläst om vad och hur marknaden ser ut. Jag har sålt och köpt ett par hus sen tidigare och det här är den bästa mäklaren jag mött. Kan bara lovorda och rekommendera med högsta betyg. Läs mer
  • 2020-03-31

Christian A skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Bra enkel affär, tydliga och raka besked genom hela processen. Läs mer
  • 2020-03-29

André K skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    köpte en bostadsrätt 3 rum.
    Blev bra bemött av Eva som gav svar snabbt vid frågor och hade ett proffsigt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-21

Beatrix Hedvig A skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda är oerhört engagerad, sitter med stora kunskaper. Hon har varit en fantastisk stöd, visat stort hänsyn till mitt privatliv. Huset gick till försäljning pga min mans bortgång. Linda förstod hur jobbigt jag har, bearbeta sorgen, tömma ett hus, jobba, hantera visningarna. Jag blev verkligen överraskad över Lindas tekniska kunskaper, hon kunde mer om huset än jag. Linda har även förmedlat en mycket kunnig och mycket vänlig besiktningsman. Läs mer
  • 2020-03-09

Oscar P skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda tog sig tiden att skriva kontrakt mitt i veckan 21:30. Mycket uppskattat! Läs mer

Storgatan 85 B, 262 35 Ängelholm