HusmanHagberg Ängelholm

Storgatan 85 B, 262 35 Ängelholm — Visa karta

Hos oss på HusmanHagberg i Ängelholm och Skåne kan du få hjälp med bostadsaffärens alla steg och processer. Vi kan området runt Ängelholm och Båstad med omnejd, och är både engagerade och passionerade när det kommer till bostäder.

Vare sig du vill sälja eller köpa kan du vända dig till oss. Vi är fria från banker och försäkringsbolag och jobbar alltid för att så flexibelt som möjligt hjälpa dig med just dina önskemål. Varmt välkommen till oss på kontoret på Storgatan 83D så guidar vi dig vidare bland lägenheter och villor!

Läs vad 114 kunder tycker om HusmanHagberg Ängelholm

• 2019-10-10

Haci Metin T skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har köpt en radhus,så Linda som hjälpte mycket,vi var nöjda att göra affär med er Läs mer
  • 2019-10-09

Carina H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi köpte en liten gård och är mycket nöjd med mäklaren. Hon var tekniskt kunnig och påläst. Kom ihåg frågor vi ställt och återkom med svar på dem. Glad och trevlig.
    Vi jämför med andra mäklare vi träffat under vårt letande av fastighet. En del hade ingen aning om hur tekniska bitar fungerade utan fokuserade enbart på det estetiska. Föreslog oss att riva bärande väggar eller försökte dölja mindre smickrande bitar. Trevlig grej att man kunde leka lite, byta kök och möblera på er sida. Läs mer
  • 2019-10-09

Viktoria Ö skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi köpte ett hus och fick jättebra hjälp av mäklaren. Snabb återkoppling och ordning och reda! Läs mer
  • Mia Emma Priyanka J

2019-10-08

Mia Emma Priyanka J skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi sålde vår villa. Bra nära samarbete med mäklaren, allt har känts tryggt o bra. Fått otroligt mycket råd o hjälp i samband med detta. Så allt har varit över förväntan😄 Läs mer
  • 2019-10-08

Aysun T skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Har köpt bostadsrätt bästa mäklare::)) Läs mer
    2019-10-08 Linda G svarar Aysun T
    Tack för ert omdöme och ord! "Bäst mäklare" det är ju det vi vill vara och fantastiskt när ni kunder väljer att beskriva oss på det sättet. Det värmer! //Linda
  • 2019-10-07

Kajsa R skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt gård i Hjärnarp.

Fantastiskt gott bemötande från Eva, trevlig och oerhört professionell. Hon har väl överträffat våra förhoppningar. Läs mer
  • Patrik P

2019-10-02

Patrik P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt en BRF och haft Husman Hagberg som mäklare för andra gången. Helheten jag båda gångerna varit proffsig, att de haft mitt bästa för ögonen o att de skött affären från start till mål på ett mycket bra sätt. Kommer jag till att sälja igen vet jag vart jag ska vända mig, Husman Hagberg! Läs mer
    2019-10-07 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Patrik P
    Tack, det värmer gott att läsa dina ord! Vi önskar er ett stort lycka till nu med letandet efter en ny bostad och med allt annat också förstås. //Eva
  • 2019-09-12

Thao T skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpte hus på Persikovägen 24D, möttes av en glad Mathia och som hjälpte oss hela vägen in i mål! :) Läs mer
  • 2019-09-11

Tord Peter S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi sålde ett radhus. Eran mäklare har ett engagemang som ligger upp mot toppen, hon var närvarande, påläst och öppen för våra funderingar. Vi lyckades tyvärr inte komma upp till det pris vi tänkt oss, men det blev ändå rimligt. Läs mer
  • 2019-09-04

Bo W skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt en liten vinds-lägenhet och kontakten med mäklaren har uteslutande varit positiv på så vis att jag blivit både professionellt bemött men samtidigt med en mänsklig värme - en annars sällsynt kombination där det alltid tenderar att väga över åt någotdera håll.
    Vis av erfarenheten från tidigare kontakter med mäklare överträffades definitivt mina förväntningar!!
    Sammanfattningsvis en renodlat livsbejakande upplevelse i denna många gånger så stressiga och problem-orienterade samtid.. Läs mer
    2019-09-04 Linda G svarar Bo W
    Vilken härlig läsning Bo! Tack för dina ord! Det värmer både i mäklarhjärtat och i Linda-hjärtat till att fortsätta att leverera, och framförallt VILJAN till att fortsätta leverera, en mäklartjänst med värme, medmänsklighet och samtidig nyfikenhet för nya möten av vår omvärlds unika människor med tillhörande beslut och öden. Jag önskar all trivsel till dig i ditt nya boende! //Linda Glimmenvall
  • 2019-08-23

Patrik O skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt bostadsrätt i Ängelholm centrum
    Proffesionellt mottagande Läs mer
  • 2019-08-15

Lars-Göran B skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt villa med utmärkt hjälp av mäklaren Mathia!!!
    Goda vänner rekommenderade henne och deras erfarenheter
    stämde till 100 %! Jag (vi) kommer verkligen att rekommendera
    henne vidare om tillfälle ges!! Läs mer
    2019-08-21 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Lars-Göran B
    Tack för ert fina omdöme! Jag är glad att jag fick hjälpa er med er fastighetsförsäljning! /Mathia
  • 2019-06-26

Andreas P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Proffsigt och påläst mäklare (Linda Glimmenvall). Välskött hantering genom hela processen, bra kommunikation. Överlag väldigt nöjd med tjänsten som HoH tillhandahöll. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-06-19

Marie Anne-Louise R skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Efter en noggrann "mäklaraudition" ;-), valde vi efter stort övervägande, Husman Hagberg och Eva Holmberg. Vad vi fastnade för, och som var oerhört viktigt för oss var att Eva inger förtroende, pålitlighet och stort kunnande. Vårt hus är väldigt speciellt och viktigt för oss, och därför kändes det betydelsefullt vem som skulle få uppdraget att sälja.
    Nu, i efterhand när affären är klar, kan vi konstatera att vi gjorde helt rätt val! Eva har på inga sätt gjort oss besvikna. Tvärtom!
    Att priset dessutom översteg våra vildaste fantasier, gör naturligtvis inte saken sämre... Eva skulle vi utan vidare anlita igen vid en framtida affär, och rekommenderar varmt Husman Hagberg, Ängelholm. Vi är mycket, mycket nöjda! Läs mer
    2019-10-07 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Marie Anne-Louise R
    Tusen, tusen tack! Jag är så glad att jag fick denna chans att få vara med på er resa och göra vad jag kunde för att underlätta ert bostadsbyte.
    Linda G gillar detta
  • 2019-06-15

Tommy N skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Tydlighet, trevligt bemötande!
    Köper en hästgård via företaget Läs mer
    2019-06-20 Linda G svarar Tommy N
    Tack för era ord! De är såå viktiga för oss! //Linda
    Linda G gillar detta
  • 2019-06-11

Ann-Marie S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Bostadsrätt. Mycket bra bemöt. En mycket engagerad mäklare Läs mer
  • 2019-05-31

Erduan H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Linda har varit till stor hjälp för familjen på Umeågatan 18J. Med hennes stora engagemang och professionella arbete kunde vi sälja bostaden inom 4-5 dagar. Toppen, rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-05-23

Sandra E skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Den bästa och mänskliga mäklaren som finns.
    Hjälpsam. Läs mer
    2019-10-07 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Sandra E
    Tack :-) så kul att det blev som det blev, vissa saker är bara meningen helt enkelt!
  • 2019-05-13

Eva Monica F skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Hus byggt 1939. Lantligt men ganska centralt läge. Trevligt bemötande av mäklaren. Ambitiöst och proffesionellt jobb av mäklaren. Absolut uppnått.
    Kommer att rekommendera denna mäklare till mina vänner.
    Kändes verkligen som om hon sålde vårt hus med hjärtat. Läs mer
  • 2019-05-05

Melinda A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köp ett radhus.
    Mäklarens bemötande var bra! Trevligt och fick bra förtroende. Kunnig inom sitt område vilken gav en bra känsla Läs mer
    2019-05-13 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Melinda A
    Tack för dina ord Melinda! Hoppas ni ska trivas i ert nya boende!
  • Ulla C

2019-05-01

Ulla C skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Min mäklare Mathia har hjälpt mig på ett mycket proffsigt och föredömligt sätt att sälja min bostadsrätt.
    Resultatet av försäljningen har gått långt över mina förhoppningar.
    Jag har kännt mig trygg och omhändertagen på ett utomordentligt sätt av Mathia.
    Hon har ett lugnt och behagligt sätt som lämnar en trygg i en situation som kan kännas ganska känslomässigt svår.
    Kan säga att jag gldeligen rekommenderar Husman&Hagberg till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-05-13 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Ulla C
    Så glada vi blir att läsa dina ord Ulla! Det värmer i mitt hjärta som Mathia's chef att läsa ord som detta. Jag vet att Mathia jobbar på en föredömligt och otroligt engagerat sätt i alla situationer och blir så glad att hon får denna feedbacken tillbaka. Vi alla på HusmanHagberg jobbar för våra kunders bästa och vara anpassningsbara efter alla kunders behov. Vi vill vara goda medmänniskor som samtidigt är proffs på att hjälpa människor att att flytta och "hitta hem". Tack! //Linda Glimmenvall med kollegor
  • 2019-05-01

Anna Carin Maria F skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt ett litet hus i Skälderviken vid havet
    Trevligt bemötande. Återkom och höll kontakten, uppdatera oss kontinuerligt.
    Fick svar på frågor på mail o telefon.
    Även bra genomgång vid kontraktsskrivande.
    Sammanfattningsvis mycket trevlig mäklare. Lugn och förtroende ingivande. Läs mer
    2019-05-01 Linda G svarar Anna Carin Maria F
    Tack för värdefull feedback och bekräftelse att vår tjänst uppskattas!
  • 2019-04-27

Arnhild Beate R skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Har kjøpt legenhet. Bra bemötning. Läs mer
  • 2019-04-25

Frederik T skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har köpt en bostadsrätt. Under hela förloppet har kontakten med mäklaren fungerat perfekt. Och som förstagångs köpare var det lite nervöst men de förmådde att informera väldigt tydligt som alla förstår.

Allt i allt en väldigt bra upplevelse. Läs mer
    2019-05-20 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Frederik T
    Tack för de fina orden och skönt att höra att det känns tryggt! Hoppas ni ska trivas i er nya fina lägenhet - ni vet var jag finns om det dyker upp nya frågor//Eva
  • 2019-04-25

Felicia D skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Jag sålde en lägenhet och ringde själv mäklaren pga rekommendationer. Mäklaren var väldigt proffsig och lyssnade på mig. Trots att de va lite segt första veckorna kände jag mäklarens engagemang hela tiden. Hon gjorde allt för att hjälpa mig och lugnade mina nerver haha. Jag kommer definitivt att anlita henne vid nästa försäljning igen. Hennes engagemang var ovärdeligt. Läs mer
    2019-05-20 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Felicia D
    Det värmer att läsa dina ord! Ja, att sälja en bostad kan var en pärs mentalt, nu är vi i hamn och ni kan fokusera på framtiden istället!
  • Anders B

2019-04-25

Anders B skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Brf som sålts via mäklarens kundregister, vilket underlättade för mig som säljare och medförde att affären förlöpte snabbt. Positivt bemötande, där hon hade både tålamod och lyssnade in hur vi ville ha det.
    bara positivt med andra ord. Läs mer
    2019-05-01 Linda G svarar Anders B
    Tack för dina ord Anders! //Linda
  • 2019-04-20

Peter Lennart J skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket trevligt bemötande med snabb respons!
    Tålmodig med besvärliga spekulanter!
    Vi är jättenöjda!

Tack Läs mer
    2019-05-01 Linda G svarar Peter Lennart J
    Glad att ni är nöjda, för då är ju också vi nöjda! :) Tack!
  • 2019-04-16

Lena Bernadette Mary J skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Ständig bra dialog med vår mäklare som är tydlig och rak i sin kommunikation. Läs mer
  • Lasse P

2019-04-16

Lasse P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålde vår lägenhet
    Snabbt o lätt
    Proffsig mäklare Läs mer
  • 2019-04-07

Per Tommy Alm S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har sålt ett gatuhus från sekelskiftet.
    Linda var väl förberedd och hade stor kunskap om marknaden i Ängelholm, hon var lyhörd för mina önskemål och gav ett förtroendegivande intryck.
    Jag önskade att huset blev sålt snabbt och smidigt och det levererade hon med råge. Läs mer
    2019-04-16 Linda G svarar Per Tommy Alm S
    Tack för din rekommendation Tommy! Glad att jag fick möjlighet att hjälpa dig med din fastighetsförsäljning! Tack! //Linda
  • 2019-03-16

Patrik P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Jag köpte ett hus på pomona och hade Linda glimmenvall som mäklare.
    Hon är verkligen super professionell och har ett härligt bemötande, var aldrig några problem om man hade frågar angående köpet.
    Kan varmt rekommendera husmanHagberg som mäklare Läs mer
    2019-03-21 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Patrik P
    Vilken trevlig läsning Patrik! Tack för värmande ord och feedback. //Linda
  • 2019-03-15

Elin A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket bra service och trevlig bemötande i processen när vi köpte hus. fick svar på alla frågor vi hade. Läs mer
  • 2019-03-15

Sven Magnus Hugo S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Har sålt en villa.
    Mäklaren har uppträtt på ett för oss utmärkt sätt. Mjuk och trevlig att prata med. Vid genomförande av affär sköttes det med auktoritet och bestämdhet vilket uppskattas väldigt mycket.
    Så jobbar man.
    Bättre än förväntat. Läs mer
  • 2019-03-06

Robin N skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Trygg och jordnära mäklare!
    Det var bland dem bättre mäklarna jag stött på under visningar. Läs mer
  • 2019-03-05

Lotta A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt bostadsrätt. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Inga särskilda förväntningar, men som sagt mycket nöjd. Läs mer

Sandra Evelina B skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt en vill. Vi har sålt och köpt lägenhet och denna villan vi sålt nu av husmanhagberg innan och är supernöjd med dem. Proffsigt och noga utförts av allt Läs mer
    2019-10-07 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Sandra Evelina B
    Tack, hoppas att du landat och kommit i ordning med det nya också - lycka till med allt!

Erika H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Lite väl uppskruvade förväntningar , annars all kontakt professionell och mkt tillmötesgående vid försäljning av min bostadssrätt Läs mer

Leif Thomas A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpte ett nytt hus igår
    Hitintills har allt varit mycket bra.
    Ska sälja ett hus..
    Anser att denna förfrågan kommer i ett alltför tidigt skede då affärerna ännu inte är slutförda Läs mer
    2019-10-07 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Leif Thomas A
    tack för dina ord - jag hoppas allt är bra med er nu// Eva

Margareta Marie-Louise O skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt ett nytt hus
    Bästa bemötande
    Mäklaren varit mycket tydlig och noggrann och jag känner mig mycket trygg i övertagandet av annan fastighet . Läs mer
    2019-10-07 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Margareta Marie-Louise O
    Tack för de fina orden - du vet var jag finns om du har några funderingar, varma hälsningar Eva
  • Hans Johan Patrik H

2019-03-04

Hans Johan Patrik H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålde huset med hjälp av Eva. Fantastisk mäklare som verkligen lägger ner all energi på både säljare och köpare. Denna gången hade henne som mäklare för att sälja huset och hon höll verkligen våra förväntningar!

Kan varmt rekommendera HusmanHagberg Ängelholm Läs mer
    2019-03-15 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Hans Johan Patrik H
    Tack Patrik! Blir så glad för dina ord, jag hoppas att vi kan hitta ditt nya ställe också snart.
    Vi hörs och ses snart igen!
  • 2019-02-25

Nils Jonny Wilhelm J skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Linda har skött husförsäjningen alldeles utmärkt så vi är nöjda,, är inte bra på att skriva brev Läs mer
    2019-02-25 Linda G svarar Nils Jonny Wilhelm J
    Vad roligt att höra att ni är nöjda!
    Vet inte om jag ska tolka sista meningen om jag "inte är bra på att skriva brev" eller du? :) Tror inte jag skrivit så många brev till er så jag tänker att du kanske menar dig själv och ovana att svara här på Reco.se? Om inte, så lovar jag att verkligen skärpa mig på brevskrivandet. :) Hur ofta vill du att jag skriver till er? Handskrivet eller mail? Jag är urusel på skrivstil så jag hoppas dataskrivet går bra. Skämt åsido... Tack för förtroendet och vi hörs och ses igen! Kram Linda
  • 2019-02-23

Magbule Z skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Bästa mäklaren såm jag har träffat. Bara plus. Vi köpte hus 😀 Läs mer
    2019-02-25 Linda G svarar Magbule Z
    Åh vad roligt att läsa Magbule! Tack för fina ord! //Linda
  • 2019-02-23

Jenny Catarina L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Har både köpt o sålt. Fantastiskt bemötande och oerhört proffsiga. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2019-02-25 Linda G svarar Jenny Catarina L
    Vad glada vi blir att ni är både nöjda köpare och nöjda säljare. Det gör ju oss till nöjda mäklare! Tack för att ni berättar! //Linda & Eva
  • 2019-02-18

Jan Göran L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Trivdes mycket bra med Eva som min mäklare. Hon är kunnig, trevlig och har jobbat på för att hjälpa oss att avsluta affären. Vi har en lite speciell situation som krävt både hjälp från familjejurist och inte minst bank. Här har hon varit till god hjälp. Göran Läs mer
    2019-03-04 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Jan Göran L
    Tack Göran, nu är snart det sista på plats också. Så glad att vi hittade en bra lösning för dig! //Eva
  • 2019-02-04

Roger E skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklarna bemötte mig på ett trevligt sätt.

Jag förväntade mig en ärlig och öppen budgivning. Tyvärr stod budgivningen de sista 225 000 mellan mig och en budgivare (budgivare 4) som enligt mäklaren inte kunde överta lägenheten på önskat datum, utan som jag förstod det var tvungen att sälja annat först. Detta förbehåll visste jag inte utan fick reda på detta då mäklaren ringde upp mig och erbjöd mig att köpa trots att jag inte hade högsta budet. Som jag uppfattade det skulle budgivarna få reda på om det fanns något förbehåll kopplat till buden. Detta fick såklart mig och andra att fundera på hur det egentligen var med den andra budaren som pressade upp priset 225 00 för att sedan inte bli köpare. Denna budgivares bud låg på 1 550 000 och budaren (budgivare 3) innan dess hoppade av på 1 275 000. Jag fick visserligen köpa för 1 500 000 men som sagt jag med flera undrar hur det låg till med budgivaren på 1 550 000.

Jag är glad att jag fick köpa lägenheten och alla inblandade har varit trevliga, men självklart undrar jag hur det låg till med budgivare 4 som bjöd 1 550 000. Säljaren gick ner 50 000 för att sälja till mig. Det ska ju mycket till för att gå ner 50 000 i pris. Men och andra sidan fick ju den budgivaren upp priset 225 000 för att sedan inte bli köpare.

Jag är som sagt glad för lägenheten men självklart har jag en del frågetecken. Läs mer
    2019-02-21 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Roger E
    Hej Roger!
    Vi tillämpar alltid en öppen och ärlig budgivning. Om det är någon i budgivningen som har förbehåll för egen försäljning informeras övriga budgivare om det. I denna affär hade ingen av budgivarna ett förbehåll för egen försäljning.

Roligt att höra att du är glad över att få köpa lägenheten. Den andra budgivaren blev såklart besviken över att inte få köpa den. Lägenheten var ju väldigt fin. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad framöver :) / HusmanHagberg Ängelholm
  • 2019-01-28

Lars-Eric L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    - Vi bad HusmanHagberg i Ängelholm att få hjälp med att sälja vårt kära 80-tals hus på landet.
    - Efter första mötet hemma vid köksbordet med HusmanHagberg Ängelholm blev vårt förtroende för dem mycket stort. De fick därför fria händer att sälja huset på bästa sätt.
    - Servicen var optimal under hela förloppet och alla våra förväntningar uppfylldes väldigt snabbt.

- Både i tal, framförande och skrift gjordes försäljningen både proffsigt och snabbt.

Helnöjda
    Ann-Britt och Lars-Eric Läs mer
    2019-03-04 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Lars-Eric L
    Hej! Tack för era fina ord - det värmer!
    Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er superfina villa! Jag är säker på att era köpare kommer trivas lika bra som ni gjort.
    Jag hoppas ni kommer ska trivas lika bra i ert nya - snart är ni där! // Eva & Mathia
  • 2018-12-12

Kristina L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Eva har alltid återkopplat till våra frågor, trevlig mån om sina objekt. Kunnig. De brister som hon visste om för den besiktning som vi stod för var hon helt öppen med. Vi har bara positiva intryck.
    Köper en villa i Tåstarp.
    Förhoppningsvis kommer vi att trivas i Tåstarp till våren. Läs mer
    2019-02-19 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Kristina L
    Tack för fina ord! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas - och varmt välkomna till Ängelholm!
  • 2018-12-11

Fredrik S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket professionellt bemötande och bra stöd genom hela säljprocessen! Läs mer
  • 2018-12-10

Rebecca S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    jag köpte min första bodstadsrätt. och allting kändes tryggt och enkelt Läs mer
  • 2018-12-09

Evelina G skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt min bostad. Blev jätte bra bemött av min mäklare, allt gick snabbt och smidigt precis som jag önskade. Mina förväntningar levde hon helt klart upp till, upplevde inga problem alls med något.
    Jag har fått en väldigt bra upplevelse och skulle både rekommendera mäklaren igen och använda samma mäklare igen när det skulle behövas. Läs mer
    2018-12-18 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Evelina G
    Tack för ditt fina omdöme :) Det har varit roligt att få hjälpa dig med din bostadsaffär! / Mathia

Storgatan 85 B, 262 35 Ängelholm