HusmanHagberg Ängelholm

Storgatan 85 B, 262 35 Ängelholm — Visa karta

Hos oss på HusmanHagberg i Ängelholm och Skåne kan du få hjälp med bostadsaffärens alla steg och processer. Vi kan området runt Ängelholm och Båstad med omnejd, och är både engagerade och passionerade när det kommer till bostäder.

Vare sig du vill sälja eller köpa kan du vända dig till oss. Vi är fria från banker och försäkringsbolag och jobbar alltid för att så flexibelt som möjligt hjälpa dig med just dina önskemål. Varmt välkommen till oss på kontoret på Storgatan 83D så guidar vi dig vidare bland lägenheter och villor!

Läs vad 208 kunder tycker om HusmanHagberg Ängelholm

• 2020-05-25

Josefine Ida Susanne B skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har sålt en villa med hjälp av Mathia & är väldigt nöjda! Underbart bemötande från start till slut!
    Redan från första mötet så kände vi stort förtroende för Mathia (vi träffade flera olika för att jämföra med men Mathia stod verkligen ut😍).
    Våra förväntningar på en mäklare är att hon/han ska kunna sin sak, ha svar på våra frågor, ha god lokalkännedom, ha en bra strategi för försäljningen och naturligtvis även ha ett konkurrenskraftigt arvode. Och Mathia hade allt detta och mycket mer där till. Definitivt den bästa mäklare vi någonsin stött på (och vi har sålt några bostäder på flera ställen i landet).
    Mathia har verkligen varit engagerad från start till slut och dessutom varit närvarande vid t.ex. fotografering och besiktning, vilket jag inte varit med om att själva mäklaren varit tidigare.
    Hon har på så sätt har stenkoll på varje moment igenom försäljningen och fått oss att känna oss väldigt trygga. Ett ytterst personligt och helt underbart bemötande! Önskar att alla som arbetar med service skulle vara lika engagerade som Mathia🥰
    Kort och gott kan jag inte uttrycka nog med beröm för denna underbara mäklare! Vi har ingenting att klaga på och fick, utöver en väldigt bra försäljningsupplevelse, ett finfint försäljningspris!
    Vi kan varmt rekommendera Mathia till andra kunder, hon har flera som pratar gott om henne när vi hörde oss för (t.ex. genom vår bank) och nu efter att ha anlitat henne själva kan vi inte säga mer än att hon är en riktig ⭐️ !!
    //Josefine med familj Läs mer
  • 2020-05-24

Fatima R skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda har under hela tiden varit trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Det har känts enkelt och jag kan verkligen rekommendera Linda. Hon har bred erfarenhet, fin lokalkännedom och ett fint och lugnt sätt att hantera sina kunder. Tack Linda för din stötta i affären av Eklundagatan 8b. Ser framemot att flytta in! Läs mer
  • 2020-05-23

Richard D skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt bostadsrätter men fantastiskt kundservice från Linda och husmanhagberg.

Jätte bra service från början till slutet. Läs mer
  • 2020-05-19

Bille M skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt bostadesrätt 3 rok. Bemötandet har varit bra och det har gått smidigt. Mathia Hagelqvist har skött det man förväntar sig att en mäklare ska sköta om samt haft en god kommunikation med oss genom varje steg. Har fått bra och smidig hjälp med de frågor vi har haft. Läs mer
  • 2020-05-16

Gustav S skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpet av vår nya bostad gick smidigt, enkelt och proffsigt. Inga konstigheter under resans gång och Mathia har varit behjälplig med allt och lite till. 5/5 🏠 Läs mer
  • 2020-05-13

Åsa Annika Mari L skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har köpt ett hus av HusmanHagberg / PEAB
    Trevlig bemötande både per telefon och personligen vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-05-12

Jonatan O skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    proffesionell, trevlig, tillgänglig Läs mer
  • 2020-05-10

Jannike G skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda känns kunnig på alla sätt och vis Läs mer
  • Rolf O

2020-05-08

Rolf O skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt hus samt tomt i Havsbaden och hon skall även sälja vårt gamla hus jag ger henne högsta betyg än så länge Läs mer
  • 2020-05-06

Britt S skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Mathia har sålt min lägenhet till stor belåtenhet. Mathia har ett mycket trevligt sätt. Försäljningen gick över förväntan.Jag kan verkligen rekommendera henne, . Läs mer
  • 2020-04-24

Henrik E skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har köpt ny fastighet som förmedlades via Husman Hagberg. Köpet var okomplicerat och vi fick ett bra stöd av Eva. Ett bra bemötande som även svarade på de frågor vi hade likväl som en bra genomgång vid signeringen. Våra förväntningar var kopplade till att få stöd i processen då vi var nya i att köpa hus, vilket infriades. Läs mer
  • 2020-04-24

Per-anders J skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt bostad. Bra bemötande. Eva levde upp till mina förväntningar. Eva var engagerad, professionell och lyhörd! Sammanfattat mycket bra. Läs mer
  • 2020-04-23

Karolin A skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt en villa, tyckte Eva var bra! Hon visade runt men var inte för ”påig”. Trevlig på enkelt och avslappnat vis. Läs mer
  • 2020-04-15

Lillemor M skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har köpt ett hus i Havsbaden i Ängelholm.
    Vi är mycket nöjda med Lindas proffsiga bemötande och hantering av detta.
    Vi känner oss trygga och väl omhändertagna och nöjda med
    hennes fortlöpande information. Läs mer
  • 2020-04-13

Tobias N skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag är helnöjd, jag fastnade för att Eva tog sig tid vid första träffen, att lyssna på vad jag hade för förväntningar och tankar om försäljningen. Att hon när bi väl satt igång budgivningen så körde vi på och väntade inte för att det var helg.
    Och att informera hur det låg till och vad som kunde vara rimlig tid att vänta på svar från budgivare.
    Jag är nöjd, och skulle valt Eva igen om jag skulle sälja. Läs mer

Fatmir K skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Hun var mycket trevligt och hjälpsam jag har träffat många mäklare men hun var bäst ☆☆☆☆☆ Läs mer

Isak R skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Tillmötesgående uppriktig ärlig och trevligt bemötande kan rekommenderas absolut!! Läs mer

Emelie Ä skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt en avstyckad gård utanför Åstorp. Bemötandet av vår mäklare var mkt bra. Enda negativa i allt var att när köpet var beslutat och budet antaget. Fick ytterligare en budgive möjligthet att kliva in igen o på så vis tvinga upp priset ytterligare. Detta då försäljningen egentligen av avslutad. Läs mer

Sofia N skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt hus i Strandbrynet (nybygge i Havsbaden). Linda var tillgänglig, trevlig, noggrann och pålitlig. En mycket bra mäklare som dessutom gav oss personliga råd när vi bad om det! Läs mer

Anneli A skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda är mycket professionell och effektiv; hon är väldigt trevlig och jag fick stort förtroende för henne. Jag kan varmt rekommendera henne.

//Köpare av villa i Havsbaden, Ängelholm Läs mer

Lars Å skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda sålde ett nyproduktions-hus till oss. Hon har genom hela processen, från första mötet i ett visningshus till slutfört avtalstecknande, agerat proffesionellt och samtidigt på ett mycket trevligt sätt. Hon har snabbt återkommit med klargöranden vid olika oklarheter. Läs mer
  • 2020-04-05

Anna-klara C skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Mathia har mött om på ett personligt och proffsigt sätt. Läs mer
  • 2020-03-31

Ulf Axel Henrik H skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Har sålt ett hus. Ett mycket trevligt bemötande, kompetent och påläst om vad och hur marknaden ser ut. Jag har sålt och köpt ett par hus sen tidigare och det här är den bästa mäklaren jag mött. Kan bara lovorda och rekommendera med högsta betyg. Läs mer
  • 2020-03-31

Christian A skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Bra enkel affär, tydliga och raka besked genom hela processen. Läs mer
  • 2020-03-29

André K skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    köpte en bostadsrätt 3 rum.
    Blev bra bemött av Eva som gav svar snabbt vid frågor och hade ett proffsigt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-21

Beatrix Hedvig A skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda är oerhört engagerad, sitter med stora kunskaper. Hon har varit en fantastisk stöd, visat stort hänsyn till mitt privatliv. Huset gick till försäljning pga min mans bortgång. Linda förstod hur jobbigt jag har, bearbeta sorgen, tömma ett hus, jobba, hantera visningarna. Jag blev verkligen överraskad över Lindas tekniska kunskaper, hon kunde mer om huset än jag. Linda har även förmedlat en mycket kunnig och mycket vänlig besiktningsman. Läs mer
  • 2020-03-09

Oscar P skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda tog sig tiden att skriva kontrakt mitt i veckan 21:30. Mycket uppskattat! Läs mer
  • 2020-03-01

Marie Helén Kristina K skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har haft Linda Glimmenvall, HusmanHagberg Ängelholm som mäklare vid två försäljningar. Hon är oerhört engagerad och professionell. Lyssnar in och möter på den nivå där kunden befinner sig.

Vi har bara positivt att säga och skulle gärna använda Linda igen vid behov. Läs mer
  • 2020-02-10

Ann Marlene M skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag sålde min villa och hade 5 olika mäklare på besök, valde Mathia. Hon gav ett proffesionellt intryck och gav bra svar på mina frågor.
    Vet att man inte ska välja utefter utseende men jag väljer hellre Mathia som kom i svarta byxor, vit skjorta och kavaj än en av de andra som kom i jeans och t-shirt. Kanske inte alltid man som mäklare tänker på hur viktig klädseln är när man åker ut för att värdera en villa, men några av ”mina” mäklare förlorade redan där.
    Efter första kontakten har Mathia fortsatt vara proffesionell. Hon har hållt mig ständigt uppdaterad och jag är helnöjd! Så nöjd att jag kommer använda mig av hennes kunskaper vid nästa husköp.
    Kan inte vara mer nöjd och det finns inget att förbättra! :) Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Ann Marlene M
    Supertack för ditt fina omdöme Marlene! Vad glad jag blir! :) Jag väntar med spänning över ditt framtida husköp :) /Mathia

Björn Stefan Joakim R skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålde en villa i Munka Ljungby. Allt vi förväntade oss infriades. Allt från första mötet, planering, fotografering till färdigt kontrakt, gick väldigt smidigt.
    Att vi sen fick 27% mer än utgångspriset gjorde ju inte saken sämre.
    Eva är proffsig och tävlingsinriktad på ett bra sätt, hon ger aldrig upp.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer

Sander R skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Bought a house.
    Eva was really helpfull, when it comes to explaining paperwork and other things in english.
    Everything was transparent and defined.

Defenetly hope to make another deals with her! Läs mer
  • 2020-02-09

Mia Anna Maria Jeanette S skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda har sålt vårt hus. Linda har under hela processen varit tillgängligt. Vi har hela tiden blivit bemötta proffsigt, seriöst och pålitligt. Vi har fullt förtroende för Linda och hennes kunskaper. Jag skulle vilja säga att hela kontoret varit tillmötesgående och service-minded under hela försäljningsprocessen.
    Vi är nöjda och rekommenderar gärna HusmanHagberg Ängelholm till andra. Läs mer
  • 2020-02-07

Tomas E skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har köpt Stormgatan 16B. Eva har haft ett mycket bra bemötande. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-02-07

Mette W skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Eva är en jordnära och personlig mäklare som jag verkligen uppskattar! Detta är andra gången jag använder mig av henne för en försäljning och jag rekommenderar alltid henne då andra ska boka in en mäklare. Läs mer
  • 2020-02-06

Eva Anette A skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt ett hus på landet.
    Blev mycket bra bemött - men tycker jag kunde fått mer info under resans gång. Jag fick själv flera gånger höra av mej och ställa frågor hur allt fortskred osv...
    Annars tycker jag hon var väldigt tillmötesgående o vänlig.
    Kan absolut rekommendera henne Läs mer
  • 2020-02-05

Josefin P skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Eva var mäklare både när jag köpte och sålde min lägenhet. Supernöjd med bemötandet från start till slut.
    Det var första gången jag kom i kontakt med en mäklare så jag hade inte några förväntningar men jag blev informerad hur allt går till och tycker att jag fick all information som jag behövde Läs mer
  • 2020-02-04

Eva Monica F skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har sålt en villa byggd -39. Charmigt renoverad med ett uterum som stack ut. Vi tyckte att Linda engagerade sig i försäljningen för att hitta rätt köpare till huset vi lagt ner vår själ i. Hon höll oss underrättade hela tiden. Vi är mycket nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • Bo Christer H

2020-02-04

Bo Christer H skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Försäljning av hästgård.
    Eva H gav ett proffsigt och vänligt bemötande, vilket fortsatte genom hela försäljningsprocessen.
    Eva H var saklig och gav ett gediget intryck under hela tiden.
    Mao: sammanfattas som proffsig, vänlig och realistisk. Läs mer

Mikko Kristian L skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi sålde ett mindre hus på landet. Vi hade tidigare försökt ett par gånger, utan framgång. Att valet föll på Eva och Husman Hagberg var egentligen slumpen. Min sambo tyckte vi skulle prova en mäklare med kvinnlig personal hela vägen, jag tyckte det var en god idé.
    Vi är mycket nöjda med vårt val, all från bemötande, handläggning och till försäljningen. Läs mer
  • 2020-02-03

Lena Bernadette Mary J skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Bra och korrekt i det arbetet hon utför. Saklig och kunnig! Läs mer

Marianne R skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt villa.
    Linda var kunnig och effektiv. Hela affären gick mycket smidigt. Linda har ett trevligt sätt. Hon höll regelbunden kontakt och det var lätt att få kontakt med henne när man behövde. Läs mer
  • Martin R

2020-02-03

Martin R skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Har både köpt och sålt fastighet med Eva som mäklare. Hon är saklig, proffesionell men samtidigt inte opersonlig. Hon har tagit hand om vårt objekt och oss med värme och intresse. Läs mer

Johanna K skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket bra bemötande och bra kommunikation Läs mer

Nina S skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt bostadsrätt.
    Proffsigt och personligt bemötande. Läs mer

Marius J skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Bra och professionell mäklare. Läs mer

Emma L skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har köpt vår första bostad med Mathia som mäklare. Supertrevlig människa. Förklarar på ett sätt som gör det lätt att förstå och begripa vissa processer som kan vara svårt vid första köpet av bostad. Rekommenderar verkligen! Man känner sig trygg med henne, och det tycker jag är det viktigaste! Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Emma L
    Tack Emma för ditt fina omdöme. Det värmer i hjärtat! Det har varit trevligt att träffa er. Nu kan jag tänka mig att ni längtar till tillträdet :) /Mathia

Dödsbo Arne M skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt ett sommarhus, jätte nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2020-02-02

Steven W skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda sold my apartment in Angelholm. She was fantastic to work with and got me a great result in a very short time. She was exceptionally patient with a non-Swedish speaker and organised everything to make the whole experience pain-free. I'd work with her again without hesitation.

Steven Wade. Läs mer
  • 2020-02-02

Henning K skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Rak kommunikation, positivt bemötande i allmänhet. Läs mer
  • Jonatan B

2020-02-02

Jonatan B skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålde min etta in Ängelholm. Mathia var trevlig, saklig, tydlig , professionell och hjälpsam i processen. Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Jonatan B
    Tack Jonatan för ditt fina omdöme! /Mathia