HusmanHagberg Ängelholm

HusmanHagberg Ängelholm

Hos oss på HusmanHagberg i Ängelholm och Skåne kan du få hjälp med bostadsaffärens alla steg och processer. Vi kan området runt Ängelholm och Båstad med omnejd, och är både engagerade och passionerade när det kommer till bostäder.

Vare sig du vill sälja eller köpa kan du vända dig till oss. Vi är fria från banker och försäkringsbolag och jobbar alltid för att så flexibelt som möjligt hjälpa dig med just dina önskemål. Varmt välkommen till oss på kontoret på Storgatan 83D så guidar vi dig vidare bland lägenheter och villor!

Läs vad 282 kunder tycker om HusmanHagberg Ängelholm 2

• sålde sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • 90.0 m²
    • Epadalen
    2021-04-12
    Vi har sålt vårt hus och köpt nytt.
    Utan Lindas hjälp och enorma driv hade vi inte lyckats med detta.
    Tack för värmande ord Maria! Så glad att jag har kunnat hjälpa till. <3 Linda Glimmenvall
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • 5:a
    • 116.9 m²
    2021-04-09
    Vi fick en bra kontakt med Linda med vår bostadsköp.
    • 195.0 m²
    2021-04-06
    Sålt villa i Ängelholms kommun.
    Linda har varit exemplarisk i bemötande och hanteringen under hela försäljningsförloppet. Linda överträffade våra förväntningar.
    • 5:a
    • 116.9 m²
    2021-04-04
    Fick ett bra bemötande genom hela processen. Väldigt trevlig och professionell. Kan varmt rekommendera Linda
    • 84.0 m²
    2021-03-30
    Vi upplevde Linda som rak och tydlig, professionell och ambitiös. Vi fick genast förtroende för henne och tror att hon på alla sätt försökte tillvarata såväl våra som säljarens intressen. Vi kan därför rekommendera Linda å det allra varmaste.
    Köpare
    Victorias väg 10 i Vejbystrand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • 66.0 m²
    2021-03-25
    Mycket trevligt och profisionellt bemötande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • 87.0 m²
    2021-03-25
    very pleasant communication, helpful, responsible
    2021-03-15
    Köpt en bostadsrätt.
    Gav bra information och skapade förtroende. Kändes realistiskt och inte för försäljning inriktad vilket jag uppskattar.
    2021-03-15
    Sålde bostad, bra bemötande och väldigt bra samspel under hela försäljningsprocessen med en reflekterande attityd.
    • 72.0 m²
    2021-03-02
    Jag har köpt en Bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett mycket tillfredsställande
    och varmt sätt
    Eva levde absolut upp till mina förväntningar.
    Detta är min första lägenhet jag köpt som ensamstående och jag kände mig helt trygg med Eva som mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • 49.0 m²
    2021-03-01
    Jag har köpt en bostadsrätt av Mathia och är nu i fullgång med försäljning av min nuvarande bostadsrätt. Mathia är snabb och professionell utan att tumma på noggrannheten. Hon svarar på frågor snabbt och är tillmötesgående för en såväl som köpare och som säljare. Likväl som hon följer lagtext och praxis till punkt och pricka Framförallt bidrar hon med en trygghet och professionalism som få mäklare i Ängelholm kan. Rekommenderar starkt samtliga att anlita henne!
    2021-02-04
    Både köpt och sålt av Eva. Alltid blivit super bra bemötta och mycket proffsigt omhändertagna!
    • 82.5 m²
    2021-02-04
    Trevlig, hjälpsam, kunnig och kompetent.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • 85.5 m²
    • Nya Kungsgården
    2021-02-01
    Köpte en Brf av Mathia.
    På visningen blev jag väl mött av henne, hon lät mig titta ifred och sen gick vi lite tillsammans då jag ställde lite frågor som hon elegant svarade på och kom även med lite idéer på lägenheten.
    Hon var mycket väl insatt i objektet.
    På kontraktsskrivningen var hon mycket tydlig och klar med hur allt gicks igenom i detalj.
    Skulle mycket väl i framtiden kunna sälja eller köpa genom henne igen.
    2021-01-21
    Mycket kompetent mäklare. Har både köpt och sålt hus i Vejbystrand med hjälp av Linda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2021-01-21
    Linda kan beskrivas som professionell ut i fingerspetsarna, ödmjuk, inlyssnande och med ett personligt bemötande i absoluta toppklass. Vi har letat hus och gått på visningar under lång tid och slås av att så många mäklare gärna pratar om sig själva som slipade affärsmän/affärskvinnor med skryt om mångmiljonaffärer. Linda pratar inte på det sättet utan delar istället med sig av sin långa erfarenhet och kunskap på ett väldigt ödmjukt sätt. Dessutom, och viktigast av allt, var att hon sade till oss som förstagångsköpare att hon är lika mycket på köparens sida som säljarens, och att det är viktigt att affären blir bra för alla. Linda verkar ha en ovanligt hög kapacitet att hålla många bollar i luften, hon har varit tillgänglig, pedagogisk och hjälpsam. Kan inte nog säga hur nöjda och glada vi är för att Linda hjälpte oss genom en snårig budgivning till att äntligen hitta hus i vårt drömläge!
  • Boel E
    sålde sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • 176.0 m²
    • Kroneslätt
    2021-01-15
    Linda har hjälp oss sälja vår villa i Ängelholm. Hon har ett stort engagemang genom hela affären, i allt från val av bilder, visningarna och vid kontraktsskrivningen. Hon känns som en mäklare som sällan väljer den enklaste vägen, utan den för kunden bästa!
    • 176.0 m²
    • Kroneslätt
    2021-01-15
    Sålt villa, mycket proffsigt bemötande och våra förväntningar uppfylldes väl.
    • 69.0 m²
    2021-01-10
    Väldigt bra, lätt att kontakta och det kändes bra hela tiden. Köpte en bostad och Eva förmedlade vad jag ville på ett väldigt bra sätt.
    • 50.0 m²
    2020-12-19
    Flexibel och seriös fastighetsmäklare.
    • 118.0 m²
    • Skörpabäcken
    2020-12-11
    Otroligt bra, fantastik mäklare! Engagerad, tydlig och mycket duktig.
  • sålde en tomt med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2020-12-11
    sålt tomt och jag är super nöjd!
  • sålde en tomt med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2020-12-10
    Bästa mäklare Bara ++++++++++++ från mig och min man
    Vi har sålt vårt hus och våran tomt
    Kommer att vända oss till Eva om det blir flera affär.
    Sonja
  • Elle O
    • 61.5 m²
    • Bäckadal
    2020-12-07
    När jag funderade på att sälja min bostadsrätt tog jag kontakt med HusmanHagberg för att få lägenheten värderad inför eventuell försäljning.
    Mathia Hagelqvist var mäklaren som värderade min bostad.
    Hon ger ett tryggt och proffesionellt intryck och när jag tog beslut att sälja var det ett enkelt val.
    Processen från fotografering till att skriva avtal med köparen har gått snabbt och utan något krångel. Mathia har kunskap och en elegans i sitt sätt att bemöta sina kunder som skapar ett förtroende.
    Jag kan varmt rekommendera Mathia Hagelqvist och kommer att anlita henne igen om jag ska sälja någon bostad i framtiden.
    /Elle Olsson
    • 59.0 m²
    • Centrum Ängelholm
    2020-12-07
    En oehört lugn och professionell mäklare. Kan starkt rekommenderas för framtida bostadsaffärer.
    • 83.5 m²
    2020-11-30
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mathia är professionell och skapar goda relationer. Trevlig, lättsam och arbetsam. Jag rekommenderar gärna henne till mina vänner och ska jag sälja väljer jag gärna Mathia igen.
    Tack för dina fina ord Ann! Det glädjer mig och det har varit så trevligt att få hjälpa dig med försäljningen av din bostadsrätt! /Mathia Mathia Hagelqvist
    • 103.0 m²
    2020-11-22
    Sålt hus. Funkade bra.
    Fixade visningarna bra.
    2020-11-21
    Kompetent, lyhörd, varm och trevlig.
    2020-11-11
    Vi har köpt nyproduktion nere på havsbaden och är jättenöjda med den kontakt och det bemötande vi har fått av Linda. Rak och tydlig, professionell och tillmötesgående.
    2020-11-10
    Kedjehus
    Bra och snabb service!
    2020-11-04
    Köpt mörtgränd 18. Trevligt bemötande och känns ärlig o rak.
    2020-11-02
    Linda har hjälpt oss med både försäljning och köp. Hon är engagerad, tillgänglig och stöttande längs hela vägen och är dessutom en väldigt proffsig och trevlig mäklare. Vi är supernöjda!
    2020-10-29
    Vi har både köpt och sålt fastighet av Linda.
    Proffsigt intryck och bra återkoppling.
    • 183.0 m²
    • Skälderviken
    2020-10-29
    Har känt mig väldigt trygg att ha Eva som mäklare till försäljningen på vårt hus, hon är väldigt lugn och stabil.
    Eva har varit väldigt tillmötesgående och inkännande för den situation vi hade.
    Trots att vi som säljare inte alltid varit överens har hon kunnat bemöta oss båda väldigt professionellt.
    Rekommenderar verkligen Eva som mäklare.
    • 120.0 m²
    • Luntertun
    2020-10-29
    Engagerad, tydlig och proffsig.
    • 105.0 m²
    2020-10-14
    Sålde en bostadsrätt och är mycket nöjd med hur vi blev lotsade genom försäljningsprocessen av Eva Holmberg. Kunnig och lätt att kommunicera med i allehanda frågor. Vi rekade med andra mäklarfirmor med, men HusmanHagberg Ängelholm var helt rätt för oss.
    • 99.0 m²
    2020-10-12
    Sålt en villa. Eva är mycket proffesionell och har ett vänligt bemötande. Hon presenterar fakta på ett bra sätt och är bra på att återkoppla och uppdatera under hela processen. Jag är mycket nöjd!
    • 70.0 m²
    • Jonstorp
    2020-10-11
    Jag sålde min BR på Beckasinvägen i Jonstorp. Min mäklare Mathia bemötte mig positivt och proffesionellt. Trevlig och lugn i sitt sätt som gjorde att jag kunde lämna över helt utan oro. Jag hade egentligen inga förväntningar men det kändes ändå som att det skulle gå bra. Och det gick över förväntan så jag är jättenöjd och köparen med.
  • Linda Z
    köpte sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2020-10-10
    Vi har både sålt o köpt ett hus via Linda.
    Hon har agerat på ett proffesionellt sätt och tagit hänsyn till våra önskningar.
    Linda har varit tydlig, ärlig, trevlig o lätt att få kontakt med. Hon har varit tillgänglig vid behov och visat ett intresse för oss som kund.
  • Kristian A
    skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2020-10-09
    Vi har haft förmånen att både köpa och sälja hus med Linda. Hon är mycket proffsig i båda situationerna. Linda hade förmågan att se våra behov lika mycket som hon kunde se huset.
    Under båda processerna har hon funnits där och varit nära till hands. Vi kan varmt rekommendera Linda som mäklare.
    • 150.0 m²
    • Strövelstorp
    2020-10-09
    Hej!
    Linda är jättebra som mäklare och har verkligen lagt ner mycket arbeta för få vårt hus såld.
    Från första början gav Linda väldigt bra intryck och vi blev mycket bra bemött.
    Linda levde i allra högsta grad upp till mina förväntningar.
    Vi fick såld Bygdegårdsvägen 32 och jag är mycket nöjd med hela förloppet och beloppet.

Med vänlig hälsning
    Mogens Brandt
    Tidigare:
    Bygdegårdsvägen 32
    254 71 Hasslarp
    Tel 0707663500
    2020-10-08
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket nöjd!
    Trevlig, seriös, tillmötesgående och hjälpsam.
    Känns tryggt att köpa hus med Eva Holmberg som mäklare.
    2020-10-08
    Det var ett informativt och bra möte. Jag blev bra bemött och fick svar på mina frågor.
    2020-10-08
    Har köpt en nyproducerad bostad och möttes av en professionell mäklare, både under beslutsprocessen och då vi bestämt oss.
  • Lena S
    • 70.0 m²
    • Jonstorp
    2020-10-08
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag har blivit trevligt och seriöst bemött. Tillmötesgående och hjälpsam.
    Mina förväntningar var att få vägledning eftersom jag aldrig tidigare har köpt någon bostad. Detta har jag fått med råge.
    Skulle gärna anlita henne vid framtida bostadsförsäljning.
    2020-10-08
    Mycket trevligt bemötande man kände sig trygg med husköpet.
    2020-10-07
    Linda har varit tillmötesgående och stöttande på alla vis och vi är väldigt nöjda. Vi har både sålt hus och köpt hus. Linda uppvisar även goda kunskaper och hög kompetens om både försäljning och köp av bostäder.
    • 72.0 m²
    2020-10-05
    Mycket nöjd med hennes arbete med försäljningen av min bostadsrätt.
    • 146.0 m²
    2020-10-04
    Bra uppföljning efter visning och kontinuerlig kontakt och information fram tills kontrakt skrivits. Även behjälplig med kontakt på banken som är insatt i projektet.