HusmanHagberg Ängelholm

HusmanHagberg Ängelholm

Hos oss på HusmanHagberg i Ängelholm och Skåne kan du få hjälp med bostadsaffärens alla steg och processer. Vi kan området runt Ängelholm och Båstad med omnejd, och är både engagerade och passionerade när det kommer till bostäder.

Vare sig du vill sälja eller köpa kan du vända dig till oss. Vi är fria från banker och försäkringsbolag och jobbar alltid för att så flexibelt som möjligt hjälpa dig med just dina önskemål. Varmt välkommen till oss på kontoret på Storgatan 83D så guidar vi dig vidare bland lägenheter och villor!

Läs vad 308 kunder tycker om HusmanHagberg Ängelholm 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2021-10-16
    Tillmötesgående, saklig, omhändertagande, kommunicerande.

Mycket bra bemötande på alla vis.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2021-10-14
    Nöjd med Lindas arbete samt hennes tillgänlighet oavsett tidpunkt på dygnet.

Linda fick aldrig chansen att visa hur det hade gått vid en eventuellt budgivning då bostaden såldes innan visning mycket överlag fungera allt utmärkt.
    Tack för dina ord Alexander! Då det är säljaren som säljer sin bostad och jag förmedlar så blir det ibland så som det blev i er försäljning - att försäljningen fick ett snabbt avslut innan ordinarie visningar. Det viktigaste är att ni som kunder känner er nöjda och då mindre viktigt att jag aldrig riktigt fick komma "till min rätt". Jag hoppas kunna få hjälpa dig/er om ni någon gång ska sälja igen. Ta hand om er! //Linda Linda Glimmenvall
    2021-10-09
    Jag tyckte att Mathia mötte mig på ett fint sätt. Saklig och tydlig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Pomona
    2021-10-08
    Bra på alla sätt och vis!
    Inte mycket mer att säga mer än att jag kommer rekommendera andra som är behov av mäklare att anlita Eva
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2021-09-20
    Ett väldigt trevligt bemötande. Mathia är både kunnig och engagerad. Hela upplägget från början till slut har fungerat jättebra då Mathia har förklarat om vad händer nu och vad som händer framgent.
    Stort tack Naemi för ditt fina omdöme! Det gör mig väldigt glad. Trevligt att få träffa dig och få hjälpa dig att sälja din lägenhet. Vi ses snart igen! /Mathia Mathia Hagelqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2021-09-14
    Har både köpt och sålt med lägenhet med hjälp av Linda. Fantastiskt bemötande och en mäklare av toppklass 🤩
    Tack snälla Sofia för de fina orden. Så glad att jag kan göra ett jobb som visar att du väljer att komma tillbaka till mig när du behöver mäklarhjälp på nytt. //Linda Linda Glimmenvall
    2021-08-30
    Med intresserat och kunnigt bemötande svarade Mathia med råge upp till våra förväntningar. Då marknaden gav oss utmaningar hittade hon en vinnande väg till försäljning med ett professionellt agerande.
    Tack för ditt omdöme Johan! Skönt att kunna få hjälpa er med försäljningen av lägenheten och nu förstår jag att längtan är stor efter ert nya :) Ha en fin dag! /Mathia Mathia Hagelqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Haradal
    2021-08-28
    Är mycket nöjd med Eva! Hon har ett fantastiskt bemötande och lyssnade på vad jag hade för önskemål. Eva var engagerad, professionell och trygg att ha vid sin sida genom hela försäljningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2021-08-04
    Jag kände mig mindre bekväm som köpare. Min känsla var att vi alla (köpare och säljare) var mest till besvär och lite i vägen.
    Överlåtelsen skedde med en annan mäklarassistent och det var betydligt mycket mer väl skött och trevligare än vid kontraktsskrivningen.
    Jag kommer inte använda mig av Linda igen vid ev försäljning eller köp.
    Hej Hanna! Att mina kunder "känner att de är till besvär och i vägen" är verkligen inget jag vill att någon av mina kunder, någonsin ska känna. Den kundupplevelsen ligger verkligen inte i den linje vad min grundfilosofi som både mäklare och medmännska är. Min glädje i detta yrke är nämligen precis det motsatta - att nämligen finnas där för mina kunder i vått och torrt, i tid och otid och absolut inte på ett forcerat vis. Att du inte skulle vilja köpa eller sälja via mig igen är ju verkligen det sämsta betyget och hoppas jag kan få möjligheten att samtala vid tillfälle så jag får veta lite närmare vad som fick dig att känna så som du skriver. Jag ser feedback som en gåva man ger någon annan, så tack för att du berättar, om än om denna variant av feedback svider rejält men ack så viktig. Mvh Linda Glimmenvall Linda Glimmenvall
  • sålde sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Centrum Ängelholm
    2021-07-22
    Mathia har ett behagligt och proffesionellt bemötande. Vi är mycket nöjda med henne och hur försäljningen av vår ville fortlöpte. Vi kan starkt rekommendera Mathia!
    Tack Sofia för ditt fina omdöme. Det gör mig verkligen glad! Har varit så trevligt att få arbeta med er! Nu förstår jag att längtan är stor efter ert nybygge :) /Mathia Mathia Hagelqvist
    • Munka Ljungby
    2021-07-10
    Mycket bra bemötande, snabb och effektiv även när det blev problem med en köpare.
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om mig. Det gör mig glad! Nu är det inte långt tills ni får flytta in i nya huset och får lämna över ert nuvarande till era trevliga köpare :) Ha en fin dag! /Mathia Mathia Hagelqvist
    • Munka Ljungby
    2021-07-07
    Mathia kändes seriös i det hon gjorde och är själv från orten där huset ligger. Detta tror vi var en ytterligare positiv detalj.
    Mathia har bemött oss med stor respekt o känsla.
    Tack för ditt fina omdöme Helena. Det har varit ett nöje att arbeta med er! /Mathia Mathia Hagelqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Ängavången
    2021-07-06
    I had the pleasure of having Eva Holmberg as a broker when buying Tegelmästaregatan 8A, apartment no. 66.

Based on her knowledge and overview, she was able to answer all my questions and explain difficult texts in the various documents associated with the purchase.

Eva has shown superb abilities to work with all stakeholders involved, in addition to myself, the seller, the bank, the board of the housing association, insurance company, electriciy and internet provider, etc.

I would always like to have Eva as the broker on my next purchase/sale of a home.
    2021-07-05
    Väldigt väldigt bra , enkelt, och klar information om alla steg i processen. Rekommenderar starkt !
    2021-07-05
    Snabbt, enkelt, proffsigt o smidigt. Jag är supernöjd!
    Tack för feedbacken Johanna! På återseende! //Linda Linda Glimmenvall
  • sålde sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Luntertun
    2021-07-02
    Mycket nöjd. Bra bemötande, där man aldrig kände sig pressad. Ingav förtroende, och gav ett stort proffesionellt intryck. Motsvarade förväntningarna till fullo.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Ängavången
    2021-07-02
    Rimlig i pris och förtroende ingivande som inte drar sig för att göra det lilla extra för att allt skall gå i lås.
    2021-06-19
    Mathia hjälpte mig med min lägenhetsförsäljning. Det var första gången för mig och Mathia var super att ha med sig genom detta! Med sitt lugn och sin stora kunskap gjorde det att jag kände mig trygg genom hela affären.
    Tack för dina fina ord Amanda! Det värmer <3 Så roligt att få hjälpa er med försäljningen! /Mathia Mathia Hagelqvist
    2021-05-28
    En mäklare som ger en ett lugn och trygghet över stora beslut som tas. Rekommenderas varmt!
    Tack Josefine för dina fina ord! Så roligt att få hjälpa dig att både köpa och sälja bostad. /Mathia Mathia Hagelqvist
    • Skälderviken
    2021-05-25
    Linda är en ytterst professionell mäklare som verkligen levererar på det hon lovar. Vi har haft Linda som säljare av en fastighet i det dyrare segmentet, men också mött henne som representant för säljare vid flera tillfällen, alltid med ett mycket bra resultat. Förutom hög kompetens och kundfokus så har hon verkligen med sig hjärtat i sitt arbete, något som borgar för högt förtroende hos både säljare och köpare. Vi ger henne våra allra bästa rekommendationer!
    Tack snälla söta ni som skriver så fina ord! Tack från djupet av mitt hjärta! Och det är ju just med min HJÄRTA jag vill arbeta. Givetvis professionellt med fokus på affären men minst lika mycket på människorna bakom och i affären. Tillsammans med mina kunder får jag vardagen som mäklare att glimra. Att ha roligt varje dag, är jag helt övertygad om leder till ett mycket bättre arbete, på samtliga plan. Tack igen! //Linda Linda Glimmenvall
    • Skälderviken
    2021-05-25
    Linda är en mycket professionell mäklare som på ett korrekt sätt bemöter såväl köpare som säljare på ett sakligt sätt.
    Linda skapar ett förtroende och hanterar hela affären personligt men med integritet och skapar ett förtroende för både sig själv och företaget hon företräder.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2021-05-20
    Jag har köpt en bostadsrätt i Ängelholm. Min upplevelse av mäklaren har varit jättebra, dem har tagit emot mig på ett jättebra sätt och jag har alltid känt att jag kan vända mig till dem.
    Vad roligt att du känner så Sara! Du har helt rätt, bara höra av dig när du har frågor och funderingar, vi kommer alltid ta hand om dig. :) Hälsningar från Linda och Frida Linda Glimmenvall
    • Haradal
    2021-05-19
    Har just sålt en villa på Haradal iÄngelholm. Mäklaren har hjälpt oss med allt från att vi skrev kontrakt med henne ända tills huset blev sålt och köpekontrakt upprättat.Vi kan verkligen rekomendera denna mäklaren till andra.
    Tack Bosse och Anneli för era ord! Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er med huset och hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. /Mathia Mathia Hagelqvist
    2021-05-12
    Supersnäll och förstående mäklare som är väldigt hjälpsam med alla frågor jag har haft.
    2021-05-07
    Mycket bra bemötande och en seriös mäklare.
    Håller en ständigt uppdaterad under resans gång.
    Tack för fina och värmande ord! Hälsningar från er mäklare! :) Linda Glimmenvall
    2021-05-04
    Jag har köpt två bostadsrätter genom Eva och sålt en. Eva har ett enormt proffsigt bemötande.

Eva är helt fantastisk 🤩
    • Epadalen
    2021-04-12
    Vi har sålt vårt hus och köpt nytt.
    Utan Lindas hjälp och enorma driv hade vi inte lyckats med detta.
    Tack för värmande ord Maria! Så glad att jag har kunnat hjälpa till. <3 Linda Glimmenvall
    2021-04-09
    Vi fick en bra kontakt med Linda med vår bostadsköp.
    2021-04-06
    Sålt villa i Ängelholms kommun.
    Linda har varit exemplarisk i bemötande och hanteringen under hela försäljningsförloppet. Linda överträffade våra förväntningar.
    2021-04-04
    Fick ett bra bemötande genom hela processen. Väldigt trevlig och professionell. Kan varmt rekommendera Linda
    2021-03-30
    Vi upplevde Linda som rak och tydlig, professionell och ambitiös. Vi fick genast förtroende för henne och tror att hon på alla sätt försökte tillvarata såväl våra som säljarens intressen. Vi kan därför rekommendera Linda å det allra varmaste.
    Köpare
    Victorias väg 10 i Vejbystrand
    2021-03-25
    Mycket trevligt och profisionellt bemötande
    2021-03-25
    very pleasant communication, helpful, responsible
    2021-03-15
    Köpt en bostadsrätt.
    Gav bra information och skapade förtroende. Kändes realistiskt och inte för försäljning inriktad vilket jag uppskattar.
    2021-03-15
    Sålde bostad, bra bemötande och väldigt bra samspel under hela försäljningsprocessen med en reflekterande attityd.
    2021-03-02
    Jag har köpt en Bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett mycket tillfredsställande
    och varmt sätt
    Eva levde absolut upp till mina förväntningar.
    Detta är min första lägenhet jag köpt som ensamstående och jag kände mig helt trygg med Eva som mäklare
    2021-03-01
    Jag har köpt en bostadsrätt av Mathia och är nu i fullgång med försäljning av min nuvarande bostadsrätt. Mathia är snabb och professionell utan att tumma på noggrannheten. Hon svarar på frågor snabbt och är tillmötesgående för en såväl som köpare och som säljare. Likväl som hon följer lagtext och praxis till punkt och pricka Framförallt bidrar hon med en trygghet och professionalism som få mäklare i Ängelholm kan. Rekommenderar starkt samtliga att anlita henne!
    Tack Isabelle för dina fina ord! Det glädjer mig verkligen. Hoppas ni trivs i nya lägenheten och att vi ses snart igen! /Mathia Mathia Hagelqvist
    2021-02-04
    Både köpt och sålt av Eva. Alltid blivit super bra bemötta och mycket proffsigt omhändertagna!
    2021-02-04
    Trevlig, hjälpsam, kunnig och kompetent.
    2021-02-01
    Köpte en Brf av Mathia.
    På visningen blev jag väl mött av henne, hon lät mig titta ifred och sen gick vi lite tillsammans då jag ställde lite frågor som hon elegant svarade på och kom även med lite idéer på lägenheten.
    Hon var mycket väl insatt i objektet.
    På kontraktsskrivningen var hon mycket tydlig och klar med hur allt gicks igenom i detalj.
    Skulle mycket väl i framtiden kunna sälja eller köpa genom henne igen.
    2021-01-21
    Mycket kompetent mäklare. Har både köpt och sålt hus i Vejbystrand med hjälp av Linda.
    2021-01-21
    Linda kan beskrivas som professionell ut i fingerspetsarna, ödmjuk, inlyssnande och med ett personligt bemötande i absoluta toppklass. Vi har letat hus och gått på visningar under lång tid och slås av att så många mäklare gärna pratar om sig själva som slipade affärsmän/affärskvinnor med skryt om mångmiljonaffärer. Linda pratar inte på det sättet utan delar istället med sig av sin långa erfarenhet och kunskap på ett väldigt ödmjukt sätt. Dessutom, och viktigast av allt, var att hon sade till oss som förstagångsköpare att hon är lika mycket på köparens sida som säljarens, och att det är viktigt att affären blir bra för alla. Linda verkar ha en ovanligt hög kapacitet att hålla många bollar i luften, hon har varit tillgänglig, pedagogisk och hjälpsam. Kan inte nog säga hur nöjda och glada vi är för att Linda hjälpte oss genom en snårig budgivning till att äntligen hitta hus i vårt drömläge!
  • Boel E
    sålde sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Kroneslätt
    2021-01-15
    Linda har hjälp oss sälja vår villa i Ängelholm. Hon har ett stort engagemang genom hela affären, i allt från val av bilder, visningarna och vid kontraktsskrivningen. Hon känns som en mäklare som sällan väljer den enklaste vägen, utan den för kunden bästa!
    • Kroneslätt
    2021-01-15
    Sålt villa, mycket proffsigt bemötande och våra förväntningar uppfylldes väl.
    2021-01-10
    Väldigt bra, lätt att kontakta och det kändes bra hela tiden. Köpte en bostad och Eva förmedlade vad jag ville på ett väldigt bra sätt.
    2020-12-19
    Flexibel och seriös fastighetsmäklare.
    • Skörpabäcken
    2020-12-11
    Otroligt bra, fantastik mäklare! Engagerad, tydlig och mycket duktig.
  • sålde en tomt med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2020-12-11
    sålt tomt och jag är super nöjd!
  • sålde en tomt med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2020-12-10
    Bästa mäklare Bara ++++++++++++ från mig och min man
    Vi har sålt vårt hus och våran tomt
    Kommer att vända oss till Eva om det blir flera affär.
    Sonja
  • Elle O
    • Bäckadal
    2020-12-07
    När jag funderade på att sälja min bostadsrätt tog jag kontakt med HusmanHagberg för att få lägenheten värderad inför eventuell försäljning.
    Mathia Hagelqvist var mäklaren som värderade min bostad.
    Hon ger ett tryggt och proffesionellt intryck och när jag tog beslut att sälja var det ett enkelt val.
    Processen från fotografering till att skriva avtal med köparen har gått snabbt och utan något krångel. Mathia har kunskap och en elegans i sitt sätt att bemöta sina kunder som skapar ett förtroende.
    Jag kan varmt rekommendera Mathia Hagelqvist och kommer att anlita henne igen om jag ska sälja någon bostad i framtiden.
    /Elle Olsson