Alla kategorier Mäklare Skåne Ängelholm HusmanHagberg HusmanHagberg Ängelholm

HusmanHagberg Ängelholm

Storgatan 85 B, 262 35 Ängelholm — Visa karta

Hos oss på HusmanHagberg i Ängelholm och Skåne kan du få hjälp med bostadsaffärens alla steg och processer. Vi kan området runt Ängelholm och Båstad med omnejd, och är både engagerade och passionerade när det kommer till bostäder.

Vare sig du vill sälja eller köpa kan du vända dig till oss. Vi är fria från banker och försäkringsbolag och jobbar alltid för att så flexibelt som möjligt hjälpa dig med just dina önskemål. Varmt välkommen till oss på kontoret på Storgatan 83D så guidar vi dig vidare bland lägenheter och villor!

Läs vad 87 kunder tycker om HusmanHagberg Ängelholm

• 2019-04-16

Lena Bernadette Mary J skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Ständig bra dialog med vår mäklare som är tydlig och rak i sin kommunikation. Läs mer
  • Lasse P

2019-04-16

Lasse P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålde vår lägenhet
    Snabbt o lätt
    Proffsig mäklare Läs mer
  • 2019-04-07

Per Tommy Alm S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har sålt ett gatuhus från sekelskiftet.
    Linda var väl förberedd och hade stor kunskap om marknaden i Ängelholm, hon var lyhörd för mina önskemål och gav ett förtroendegivande intryck.
    Jag önskade att huset blev sålt snabbt och smidigt och det levererade hon med råge. Läs mer
    2019-04-16 Linda G svarar Per Tommy Alm S
    Tack för din rekommendation Tommy! Glad att jag fick möjlighet att hjälpa dig med din fastighetsförsäljning! Tack! //Linda
  • 2019-03-16

Patrik P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Jag köpte ett hus på pomona och hade Linda glimmenvall som mäklare.
    Hon är verkligen super professionell och har ett härligt bemötande, var aldrig några problem om man hade frågar angående köpet.
    Kan varmt rekommendera husmanHagberg som mäklare Läs mer
    2019-03-21 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Patrik P
    Vilken trevlig läsning Patrik! Tack för värmande ord och feedback. //Linda
  • 2019-03-15

Elin A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket bra service och trevlig bemötande i processen när vi köpte hus. fick svar på alla frågor vi hade. Läs mer
  • 2019-03-15

Sven Magnus Hugo S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Har sålt en villa.
    Mäklaren har uppträtt på ett för oss utmärkt sätt. Mjuk och trevlig att prata med. Vid genomförande av affär sköttes det med auktoritet och bestämdhet vilket uppskattas väldigt mycket.
    Så jobbar man.
    Bättre än förväntat. Läs mer
  • 2019-03-06

Robin N skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Trygg och jordnära mäklare!
    Det var bland dem bättre mäklarna jag stött på under visningar. Läs mer
  • 2019-03-05

Lotta A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt bostadsrätt. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Inga särskilda förväntningar, men som sagt mycket nöjd. Läs mer

Sandra Evelina B skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt en vill. Vi har sålt och köpt lägenhet och denna villan vi sålt nu av husmanhagberg innan och är supernöjd med dem. Proffsigt och noga utförts av allt Läs mer

Erika H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Lite väl uppskruvade förväntningar , annars all kontakt professionell och mkt tillmötesgående vid försäljning av min bostadssrätt Läs mer

Leif Thomas A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpte ett nytt hus igår
    Hitintills har allt varit mycket bra.
    Ska sälja ett hus..
    Anser att denna förfrågan kommer i ett alltför tidigt skede då affärerna ännu inte är slutförda Läs mer

Margareta Marie-Louise O skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt ett nytt hus
    Bästa bemötande
    Mäklaren varit mycket tydlig och noggrann och jag känner mig mycket trygg i övertagandet av annan fastighet . Läs mer
  • Hans Johan Patrik H

2019-03-04

Hans Johan Patrik H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålde huset med hjälp av Eva. Fantastisk mäklare som verkligen lägger ner all energi på både säljare och köpare. Denna gången hade henne som mäklare för att sälja huset och hon höll verkligen våra förväntningar!

Kan varmt rekommendera HusmanHagberg Ängelholm Läs mer
    2019-03-15 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Hans Johan Patrik H
    Tack Patrik! Blir så glad för dina ord, jag hoppas att vi kan hitta ditt nya ställe också snart.
    Vi hörs och ses snart igen!
  • 2019-02-25

Nils Jonny Wilhelm J skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Linda har skött husförsäjningen alldeles utmärkt så vi är nöjda,, är inte bra på att skriva brev Läs mer
    2019-02-25 Linda G svarar Nils Jonny Wilhelm J
    Vad roligt att höra att ni är nöjda!
    Vet inte om jag ska tolka sista meningen om jag "inte är bra på att skriva brev" eller du? :) Tror inte jag skrivit så många brev till er så jag tänker att du kanske menar dig själv och ovana att svara här på Reco.se? Om inte, så lovar jag att verkligen skärpa mig på brevskrivandet. :) Hur ofta vill du att jag skriver till er? Handskrivet eller mail? Jag är urusel på skrivstil så jag hoppas dataskrivet går bra. Skämt åsido... Tack för förtroendet och vi hörs och ses igen! Kram Linda
  • 2019-02-23

Magbule Z skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Bästa mäklaren såm jag har träffat. Bara plus. Vi köpte hus 😀 Läs mer
    2019-02-25 Linda G svarar Magbule Z
    Åh vad roligt att läsa Magbule! Tack för fina ord! //Linda
  • 2019-02-23

Jenny Catarina L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Har både köpt o sålt. Fantastiskt bemötande och oerhört proffsiga. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2019-02-25 Linda G svarar Jenny Catarina L
    Vad glada vi blir att ni är både nöjda köpare och nöjda säljare. Det gör ju oss till nöjda mäklare! Tack för att ni berättar! //Linda & Eva
  • 2019-02-18

Jan Göran L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Trivdes mycket bra med Eva som min mäklare. Hon är kunnig, trevlig och har jobbat på för att hjälpa oss att avsluta affären. Vi har en lite speciell situation som krävt både hjälp från familjejurist och inte minst bank. Här har hon varit till god hjälp. Göran Läs mer
    2019-03-04 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Jan Göran L
    Tack Göran, nu är snart det sista på plats också. Så glad att vi hittade en bra lösning för dig! //Eva
  • 2019-02-04

Roger E skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklarna bemötte mig på ett trevligt sätt.

Jag förväntade mig en ärlig och öppen budgivning. Tyvärr stod budgivningen de sista 225 000 mellan mig och en budgivare (budgivare 4) som enligt mäklaren inte kunde överta lägenheten på önskat datum, utan som jag förstod det var tvungen att sälja annat först. Detta förbehåll visste jag inte utan fick reda på detta då mäklaren ringde upp mig och erbjöd mig att köpa trots att jag inte hade högsta budet. Som jag uppfattade det skulle budgivarna få reda på om det fanns något förbehåll kopplat till buden. Detta fick såklart mig och andra att fundera på hur det egentligen var med den andra budaren som pressade upp priset 225 00 för att sedan inte bli köpare. Denna budgivares bud låg på 1 550 000 och budaren (budgivare 3) innan dess hoppade av på 1 275 000. Jag fick visserligen köpa för 1 500 000 men som sagt jag med flera undrar hur det låg till med budgivaren på 1 550 000.

Jag är glad att jag fick köpa lägenheten och alla inblandade har varit trevliga, men självklart undrar jag hur det låg till med budgivare 4 som bjöd 1 550 000. Säljaren gick ner 50 000 för att sälja till mig. Det ska ju mycket till för att gå ner 50 000 i pris. Men och andra sidan fick ju den budgivaren upp priset 225 000 för att sedan inte bli köpare.

Jag är som sagt glad för lägenheten men självklart har jag en del frågetecken. Läs mer
    2019-02-21 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Roger E
    Hej Roger!
    Vi tillämpar alltid en öppen och ärlig budgivning. Om det är någon i budgivningen som har förbehåll för egen försäljning informeras övriga budgivare om det. I denna affär hade ingen av budgivarna ett förbehåll för egen försäljning.

Roligt att höra att du är glad över att få köpa lägenheten. Den andra budgivaren blev såklart besviken över att inte få köpa den. Lägenheten var ju väldigt fin. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad framöver :) / HusmanHagberg Ängelholm
  • 2019-01-28

Lars-Eric L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    - Vi bad HusmanHagberg i Ängelholm att få hjälp med att sälja vårt kära 80-tals hus på landet.
    - Efter första mötet hemma vid köksbordet med HusmanHagberg Ängelholm blev vårt förtroende för dem mycket stort. De fick därför fria händer att sälja huset på bästa sätt.
    - Servicen var optimal under hela förloppet och alla våra förväntningar uppfylldes väldigt snabbt.

- Både i tal, framförande och skrift gjordes försäljningen både proffsigt och snabbt.

Helnöjda
    Ann-Britt och Lars-Eric Läs mer
    2019-03-04 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Lars-Eric L
    Hej! Tack för era fina ord - det värmer!
    Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er superfina villa! Jag är säker på att era köpare kommer trivas lika bra som ni gjort.
    Jag hoppas ni kommer ska trivas lika bra i ert nya - snart är ni där! // Eva & Mathia
  • 2018-12-12

Kristina L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Eva har alltid återkopplat till våra frågor, trevlig mån om sina objekt. Kunnig. De brister som hon visste om för den besiktning som vi stod för var hon helt öppen med. Vi har bara positiva intryck.
    Köper en villa i Tåstarp.
    Förhoppningsvis kommer vi att trivas i Tåstarp till våren. Läs mer
    2019-02-19 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Kristina L
    Tack för fina ord! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas - och varmt välkomna till Ängelholm!
  • 2018-12-11

Fredrik S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket professionellt bemötande och bra stöd genom hela säljprocessen! Läs mer
  • 2018-12-10

Rebecca S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    jag köpte min första bodstadsrätt. och allting kändes tryggt och enkelt Läs mer
  • 2018-12-09

Evelina G skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt min bostad. Blev jätte bra bemött av min mäklare, allt gick snabbt och smidigt precis som jag önskade. Mina förväntningar levde hon helt klart upp till, upplevde inga problem alls med något.
    Jag har fått en väldigt bra upplevelse och skulle både rekommendera mäklaren igen och använda samma mäklare igen när det skulle behövas. Läs mer
    2018-12-18 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Evelina G
    Tack för ditt fina omdöme :) Det har varit roligt att få hjälpa dig med din bostadsaffär! / Mathia
  • 2018-10-19

Robbin Leif Andreas A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Villa i småstad
    Proffsigt bemötande
    Mäklaren och vi hade väl en större förväntning på budgivning
    Flexibelt och proffsigt Läs mer
    2018-11-09 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Robbin Leif Andreas A
    Tack för fina ord och för lämnad rekommendation. :)
  • 2018-10-06

Emma A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi behövde hjälp med att sälja vår bostadsrätt i Ängelholm. Vi hade hört att Eva Holmberg skulle vara toppen. Vid första träffen med Eva kände vi båda att hon kändes så trygg och påläst.
    Hon har varit superduktig på att återkoppla både innan och efter visningar. Har känts väldigt bra hela vägen med Eva! Läs mer
    2018-10-23 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Emma A
    Tack för fin feedback! Det har varit så roligt att få hjälpa till med er fina bostad också. Stort tack för att jag fick förtroendet! //Eva
  • 2018-09-22

Daniel N skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt bostadsrätt.
    Ärligt bemött vilket kändes mycket bra.
    Vi hade lite småproblem med säljarna men mäklaren medlade på ett väldigt bra sätt vilket förmodligen var en av anledningarna till att det slutade på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2018-09-27 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Daniel N
    Glad att kunna hjälpa till och det är ju också vad jag anser är min viktigaste uppgift som mäklare - att ta hand om er kunder, ge god service och lösa problem när de uppstår. Glad att jag har varit bidragande till att ni nu ska få flytta till ert drömhem! //Linda
  • 2018-09-21

Lina G skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt vår bostadsrätt.
    Mäklaren gick in i sitt uppdrag med stor glöd och arrangemang långt in på natt timmar om de behövdes.
    Fantastiskt duktig på allt och hade jätte driv.
    Super nöjda med var vi hamna i vår försäljning och mycket kan vi tacka vår mäklare.
    Snabbt och enkelt har allt gått med hennes hjälp. Läs mer
    2018-09-27 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Lina G
    Tack för positiv feedback! Glad att ni hittade till mig. :) /Linda
  • 2018-09-14

Linda C skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt bostadsrätt
    Bra, öppen och saklig dialog. Förtroendeingivande. Läs mer
    2018-09-27 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Linda C
    Tack för er feedback! Så viktigt för mig och oss på HusmanHagberg att veta att ni kunder är nöjda och att ni tycker jag sköter mitt jobb på ett bra sätt. :) //Linda
  • 2018-09-13

Carina F skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt Munkagårdsg 9
    Sålt Fjärde Tvärg 7 Klitterbyn
    Tack Linda för en fantastisk fin service💕
    Mvh Carina & Lars Läs mer
    2018-09-27 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Carina F
    Tack snälla ni för fina ord! //Linda
  • G�te A

2018-08-10

G�te A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt en bostadsrätt. Snabb affär och professionellt bemötande av mäklaren. Vi är fullt nöjda och kan absolut rekommendera Linda. Läs mer
  • Alexander E

2018-07-04

Alexander E skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Trevlig, kunnig och anträffbar Läs mer
  • 2018-06-11

Susanne H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt villa i Ängelholm
    Trevlig och kompetent mäklare
    Pedagogisk genomgång av köpet och vad som gäller Läs mer
  • 2018-06-10

Mia F skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Mkt bra erfarenhet både vid köp av bostad och försäljning av bostad!
    Trevliga och tillmötesgående på ett proffsigt och bra sätt. Läs mer
    2018-10-23 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Mia F
    Så kul att att höra - jag hoppas du kommer trivas i det nya nu också när flytt och allt är klart! //Eva
  • 2018-06-03

Kent P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt en mindre gård på landet.
    Fantastiskt engagemang från mäklaren Linda.
    Linda överträffade våra förväntningar med råge!
    Sammanfattningsvis är vårt intryck av Linda mycket högt.
    Proffesionellt, engagerad men ändå väldigt personlig.
    Högsta betyg ! Läs mer
    2018-06-11 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Kent P
    Vad glad jag blir att läsa era ord! Stort tack själva!
  • Kamilla N

2018-06-02

Kamilla N skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi är nu lyckliga ägare till vårt drömhus,mycket tack vare Linda Glimmenvall på HusmanHagberg Ängelholm.Ett otroligt stöd i denna oerhört krävande process,som en budgivning innebär.
    Hon hjälpte oss på så många plan,att genomföra detta köp.Vi har hittat hem tack vare Linda!!

Stort tack!!!♡

Mvh Kamilla Läs mer
    2018-06-11 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Kamilla N
    Tack för superfina ord och så glad att jag kunnat hjälpa på vägen. Ni har nu ett fantastiskt hus att se fram emot senare under året. //Linda
  • Mia J

2018-05-23

Mia J skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Har sålt en bostadsrätt.
    Vi har varit väldigt nöjda med vår kontakt med Anna ifrån första stund och igenom hela processen.
    Vi fick ett glatt och trevligt bemötande, väldigt kunnig och påläst mäklare.
    Anna var realistisk i sin prissättning och i vad vi kunde förvänta oss.
    Vi Ville vara delaktiga under hela förloppet och det såg Anna verkligen till att vi fick vara, vi hade tät kontakt och uppdaterades ofta på vad som hade hänt och om det var något på gång, hon svarade alltid på våra frågor och funderingar och bollade gärna våra tankar och funderingar med oss.
    Vi har varit så trygga och lugna med vår försäljning tack vare Anna, ska vi sälja igen så kommer vi garanterat att komma tillbaka! Är riktigt, riktigt nöjda och kommer rekommendera alla i vår väg att sälja och köpa med Husman Hagberg. Läs mer
  • 2018-05-22

Tobias B skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    * Bostadsrätt
    Från första kontakt till avslut genomgående proffsigt skött. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-05-21

Annie S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi är sedan innan väldigt imponerade av tjejerna på Husman hagberg Ängelholm. Nu senast var det Linda som visade att hon fullständigt kan trolla med knäna när hon sydde ihop en försäljning och ett köp i ett svep. Det känns tryggt att anlita en mäklarfirma som besitter så mycket kompetens, kvalitet och personligt bemötande. Högsta poäng och varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-05-21 Linda G svarar Annie S
    Vilket betyg till oss Annie! Tack snälla!!! Så roligt att kunna hjälpa och lyckas lösa uppgiften som fastighetsmäklare när "caset" vid första anblick kan kännas omöjligt men med vilja och målmedvetenhet så går det att lösa.
  • 2018-03-28

Emelie L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi är jättenöjda med Anna Berg! Vi har både köpt och sålt med hjälp av henne. Hon är mycket engagerad, kunnig och engagerad. En stjärna helt enkelt! Läs mer
    2018-03-28 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Emelie L
    Tusen tack för de fina orden Emelie! Varit ett nöje att samarbeta med er! /Anna

Jennie Madeleine Cusick P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Snabb och smidig affär, professionellt hanterat och mycket trevliga. Läs mer
    2018-04-04 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Jennie Madeleine Cusick P
    Tack för den fina rekommendationen! Du vet var jag finns i jakten på det nya. Mvh Eva

Kristina G skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Fantastiskt fint bemötande! Bra service! Det var Anna som hjälpte oss till en snabb affär. Läs mer
    2018-03-27 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Kristina G
    Tack för de varma orden och stort lycka till med flytten. Är övertygad att ni kommer att stor trivas. /Anna

Ulf Rickard P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    helt lysande från start till slit, har anlitat dem innan och är lika nöjd varje gång Läs mer
    2018-04-04 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Ulf Rickard P
    Tusen tack Rickard - det är ett nöje att få arbeta med er också! Vi hörs snart. /Eva
  • 2018-03-12

Michael L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Det var helt ok. Bra med dubbelkoll på slutet av processen. Läs mer
    2018-03-27 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Michael L
    Hej Michael! Hoppas du trivs bra i nya lägenheten. /Anna
  • 2018-03-08

Jan T skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Alltid bästa möjliga service och positiva bemötande Läs mer
    2018-03-27 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Jan T
    Hej Janne! Tack själv för gott samarbete. /Anna
  • 2018-03-05

Rudi A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Hej

Bemötandet var bra och proffsigt utan att vara stelt. Läs mer
    2018-03-06 Linda G svarar Rudi A
    Hej Rudi!
    Tack för ditt fina omdöme och grattis återigen till ert nya boende. /Anna Berg
  • 2018-03-01

Ida Maria T skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Tydliga, duktiga och mycket trevliga mäklare. Allting gick väldigt smidigt och jag är super nöjd. Läs mer
    2018-03-02 Linda G svarar Ida Maria T
    Tack för värmande ord! Gläder oss att du är nöjd, det är ju det som är det viktigaste för oss! //Linda med kollegor
  • 2018-03-01

Ulla K skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    köpte och sålde hus med husmanhagberg. toppen! Läs mer
  • Ann-Sofie L

2018-02-22

Ann-Sofie L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Proffsigt och engagerat bemötande som väl lever upp till vår förväntan. Läs mer
    2018-02-26 Linda G svarar Ann-Sofie L
    Tack för er fina ord Ann-Sofie! Ska bli kul att få se ert nya hem ta form... //Linda
  • 2018-02-06

Caroline B skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Lite stressad absolut från bud till kontraktskrivning. Vi kände inte riktigt att vi fick all info om besiktningar och kostnader etc. Läs mer
  • 2018-02-05

Jan T skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Toppen, utmärkt och professionellt.
    Positivt på alla tänkbara sätt.
    Rekommenderas till både köpare och säljare. Läs mer
    2018-02-06 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Jan T
    Tack så hemskt mycket Jan för ditt fina omdöme! Uppskattas verkligen! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende :) Mvh, Sandra

Storgatan 85 B, 262 35 Ängelholm