HusmanHagberg Ängelholm

HusmanHagberg Ängelholm

Hos oss på HusmanHagberg i Ängelholm och Skåne kan du få hjälp med bostadsaffärens alla steg och processer. Vi kan området runt Ängelholm och Båstad med omnejd, och är både engagerade och passionerade när det kommer till bostäder.

Vare sig du vill sälja eller köpa kan du vända dig till oss. Vi är fria från banker och försäkringsbolag och jobbar alltid för att så flexibelt som möjligt hjälpa dig med just dina önskemål. Varmt välkommen till oss på kontoret på Storgatan 83D så guidar vi dig vidare bland lägenheter och villor!

Läs vad 385 kunder tycker om HusmanHagberg Ängelholm 2

• köpte sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Magnarp
    2022-11-23 Verifierad kund
    Vänlig, saklig, flexibel och lösningsorienterad.
    Tack Cecilia för fina ord, precis vad jag vill att man som kund till mig ska kunna berätta om mig som mäklare (och person för den delen!)😊💙 Linda Glimmenvall
    • Össjö
    2022-11-21 Verifierad kund
    Ett tryggt bemötande. Mäklaren var tillgänglig och flexibel genom processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2022-11-17 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Mathias arbete. Mycket tillgänglig, gav ofta & tydliga uppdateringar om läget. Återkopplade snabbt & en bra säljare. Är sig själv & lyssnar på båda parter. Kan verkligen rekommendera Mathia!
    Tack så mycket Martha för ditt fina omdöme :) Så roligt att kunna hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. /Mathia Mathia Hagelqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2022-11-16 Verifierad kund
    Supertrevlig och hjälpsam mäklare, med ambitionen om att alla parter ska känna sig nöjda med processen. Mån om att hjälpa sina kunder så långt som är möjligt.
    Tack Sofia för ditt fina omdöme :) Så roligt att kunna hjälpa er med ert bostadsköp. Kommer bli så bra för er i nya huset! /Mathia Mathia Hagelqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2022-11-14 Verifierad kund
    Kunnig, lugn, metodisk. Kände mig helt trygg med Mathia under hela köpet, allt från budgivningen till kontraktsskrivningen. Hon blev därför även den som fick förtroendet när jag skulle sälja. Det var ett enkelt val!
    Tack Johanna för ditt fina omdöme! Jag är så glad över att både kunna hjälpa dig till hitta ditt nya boende och även få ditt förtroende att hjälpa dig att sälja din nuvarande bostad :) /Mathia Mathia Hagelqvist
    2022-10-28 Verifierad kund
    Mathia är proffesionell och väldigt trevlig. Hon uppnådde alla våra önskemål och är verkligen den mäklaren jag tyckt bäst om. Det vi uppskattade var ärligheten och öppenheten.

Vi sålde vår bostadsrätt snabbt och allt har gått superbra. Vi är tacksamma för den fina hjälpen vi fått
    Tack Juni för att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja er bostad, har varit väldigt trevligt! :) Ta hand om er så ses vi snart till tillträdet. /Mathia Mathia Hagelqvist
    2022-10-28 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt sätt. Fick snabbt tydliga svar på alla mina frågor och kände engagemang .
    Tack Pia för ditt omdöme :) Det gläder mig! Hoppas du kommer trivas i ditt nya fina boende! /Mathia Mathia Hagelqvist
    2022-10-23 Verifierad kund
    Mycket ; Tillmötesgående, sympatisk, aktiv, kompetent, god förhandlare, noga med information.

Helt enkelt högsta vitsord.
    Tack Knut för ditt fina omdöme! Det gör mig väldigt glad. Kul att kunna hjälpa dig med försäljningen av bostadsrätten. /Mathia Mathia Hagelqvist
    2022-10-22 Verifierad kund
    Hon var väldigt positivt och tillmötesgående. Hjälper en till snabbt avsluta.
    Mycket trevligt och bra på alla sätt
    Tack så mycket för ert fina omdöme! Det gläder mig verkligen! Hoppas det blir bra med lägenheten. /Mathia Mathia Hagelqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Nilsson en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2022-10-22 Verifierad kund
    Inte påtryckande, istället tydlig och trovärdig. Lugn och hjälpsam.
    • Strövelstorp
    2022-10-14 Verifierad kund
    Mycket bra service!
    Enkel och tydlig att använda för mig som kund vid försäljning. Snabb på att återkoppla vid frågor och en hög tillgänglighet.
    Kan varmt rekommendera Frida vid husförsäljning.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Frida har varit allt och lite till.
    Funnits ett mess bort med goda råd under hela resan. Varit ärlig mot oss men samtidigt lyssnat på vad vi vill.
    Hon gjorde verkligen allt för att vårt hus skulle säljas och det lyckades.
    Vi kommer att rekommendera Frida som mäklare till vänner och bekanta, utan tvekan!
    Tack Anette för de fina orden! Jag blir så glad när jag läser din reco! Jag önskar er lycka till med allt och så är det bara att höra av er om ni har fler funderingar! Frida Svahn
    2022-10-11 Verifierad kund
    Bästa mäklare i stan! Hjälpt oss vid flera tillfällen och alltid med lyckade avslut. Varm rekommendation!
    Tack för ert fina omdöme! Så trevligt att hjälpa er i hamn med era bostadsaffärer :) Roligt att kunna hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet och hoppas ni kommer trivas i nya huset! /Mathia Mathia Hagelqvist
    • Skörpabäcken
    2022-10-11 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare som man kan starkt rekommendera! Snabb och framgångsrik process samt trevligt bemötande.
    Tack Martyna! Lycka till med allt så är det bara att höra av dig om du har fler funderingar! Frida Svahn
    2022-10-11 Verifierad kund
    Tack för hjälpen Frida med köpet av vårat nya hus! Vi är så nöjda.
    Vi kan varmt rekommendera Frida på husmanhagberg 🥰
    Så roligt att höra! Jag är så glad när jag får nöjda kunder och kan göra processen så smidig som möjligt! Lycka till med allt! Frida Svahn
    • Villan
    2022-10-11 Verifierad kund
    Hon var glad och positiv. Påläst om lägenheten.
    Proffsigt utfört arbete vid kontraktsskrivningen.
    Personlig - som att man kände henne privat.
    • Pomona
    2022-09-19 Verifierad kund
    På visningen blev vi bemötta av Mathia, som på ett trevligt och avspänt sätt informerade oss om huset. Mathia har gett ett fint bemötande där hon dessutom har gjort sitt bästa för att både vi som köpare skulle känna oss sedda och hörda och även säljaren.
    Tack för ert fina omdöme Mia! Det glädjer mig och det var härligt att kunna hjälpa er med bostadsköpet. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus! /Mathia Mathia Hagelqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefin Nilsson en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Utvälinge
    2022-09-19 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande för både oss i rollen som köpare och därefter som säljare. En trygg coach genom hela processen, alltid med snabb och tydlig återkoppling.
  • Thomas K
    2022-09-17 Verifierad kund
    Helhets intryck. Mycket och väl påläst.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Rar trevlig tjej
    och har lovat att jobba för att jag skall hitta en bostad
    Tack Göte! Du vet att jag kommer gör allt för att allt ska bli så smidigt som möjligt! Mvh Frida Frida Svahn
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Svahn en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2022-08-29 Verifierad kund
    Det blev en snabb och smidig affär, tack för detta Husman och Hagberg!
    Tack Anneli! Så kul att det kunde lösas otroligt smidigt! Vi är här för er! Mvh Frida Frida Svahn
    2022-08-29 Verifierad kund
    Jag är otrolig nöjd med Fridas fantastiska och varma bemötande samt hennes engagemang och ovärderliga kunskap. Det har varit en stor trygghet att ha Frida att luta sig mot under hela resan. Jag kan bara säga stort tack för all hjälp
    Tack Mia för de otroligt fina orden! Jag är så glad att jag har kunnat hjälpa dig! Bara höra av dig om du behöver hjälp med någon försäljning/köp i framtiden! Mvh Frida Frida Svahn
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Svahn en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2022-08-27 Verifierad kund
    Superbra vi är jätte nöjda med allt känns tryggt
    Tack för de fina orden! Lycka till med allt! Mvh Frida Frida Svahn
    • Rebbelberga
    2022-08-13 Verifierad kund
    Mycket väl bemötande , mycket trevlig mäklare förväntningar mer än väl gjorda om det behövs ska jag anlita Frida igen
    Tack för det fina orden! Glad att jag kunde hjälpa dig/er! Hoppas du ska träffas i din nya bostad! Ha en fin sommar! Frida Svahn
    2022-08-10 Verifierad kund
    Trevlig, informativ, gav de besked som behövdes och gav en tid vid visning👍
    Tack för fina ord! Jag är glad att jag kunde hjälpa dig med fastighetsköpet. /Frida Frida Svahn
    2022-08-08 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående och tydlig
    Tack för den fina orden! Ha en fin sommar! /Frida Frida Svahn
    • Vejbystrand
    2022-07-29 Verifierad kund
    Superbra och påläst och väldigt trevlig
    Tack för de fina orden! Jag är så glad att ni är nöjda! Ha en fin sommar! /Frida Frida Svahn
    2022-07-12 Verifierad kund
    Vi har blivit bra bemötta. Har alltid ringt upp eller mailat när vi försökt få fatt i henne.

Trevlig sätt och bemötande
    Hej Madleiene!
    Tack för ditt fina omdömme! Jag är säker på att ni kommer stortrivas. Vi ses snart igen!
    Josefin Nilsson
    • Förslöv
    2022-06-22 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig, väldigt kunnig, oerhört hjälpsam! Mathia är den perfekta mäklaren!
    Tusen tack för ert fina omdöme Sören! Så glad att kunna hjälpa er med bostadsköpet. Hoppas ni trivs i ert nya hus! /Mathia Mathia Hagelqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Nilsson en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2022-06-18 Verifierad kund
    Josefine är definitivt den bästa mäklaren jag haft att göra med!!väldigt bra bemötande,väldigt hjälpsam med allt!!
    Tack Niklas för de fina orden. Det värmer att höra! Josefin Nilsson
  • skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2022-06-17 Spontant omdöme
    Mathia sålde vårt hus nu i våras. Kan varmt rekommendera henne som mäklare. Vänlig, kunnig och med en servicenivå långt utöver det vanliga. Kommer aldrig att anlita någon annan.
    Tusen tack för det fina omdömet Inger <3 Jag är så glad att jag fick ert förtroende att hjälpa er att sälja ert hus! Vi ses! /Mathia Mathia Hagelqvist
    • Epadalen
    2022-06-10 Verifierad kund
    Ett superproffsigt och trevligt bemötande, tydlig info och bra uppföljning. Bra påläst med info och det som behövdes tas reda på fixade hon snabbt. Så än så länge så är Mathia på högsta betyg :)
    • Skörpabäcken
    2022-06-10 Verifierad kund
    Mathia levde upp till våra förväntningar och fick vår bostad såld snabbt!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, engagerad, professionell.
    Tack Peter! Vi ses på tillträdet! Josefin Nilsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefin Nilsson en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Trevligt och proffsigt bemötande
    Tack Krister! Jag är säker på att det här kommer bli toppen för er! Josefin Nilsson
    2022-06-02 Verifierad kund
    Frida är en mycket trevlig och kunnig mäklare som vi gärna anlitar fler gånger.
    Supernöjda med hur hon har hanterat vår försäljning både mot oss som säljare och köparna.
    Tack så mycket Marie för de fina orden! Det var väldigt kul att lära känna er och att kunna hjälpa er med er försäljning. Lycka till! Mvh Frida Frida Svahn
    • Förslöv
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jätte trevlig och förklarade allt vi behövde veta.
    Tack Michael! Så roligt att kunna hjälpa till. Lycka till! Mvh Frida Frida Svahn
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevlig och personlig mäklare men ändå med ett proffisionellt intryck. Hjälpte till och svarade på alla "dumma" frågor som man har som första hus-köpare. Förklarade tydligt så alla var med på vad som gäller under kontraktskrivningen
    Tack Angelica för de fina orden! Jag är så glad när jag kan hjälpa till och framförallt till förstagångsköpare. Lycka till med allt! Mvh Frida Frida Svahn
    2022-05-09 Verifierad kund
    Mathia är en oerhört skicklig och kunnig mäklare. Mycket proffesionellt bemötande, kunden i fokus hela vägen! Mathia har nyligen sålt min lägenhet och uppnått alla mina förväntningar när det gäller affären. Kommer definitivt bli fler samarbeten framöver. Rekommenderar starkt!!
    2022-05-09 Verifierad kund
    Mathia var otroligt respektfull och hade ett fantastiskt bemötande. Jag var ändå köparen, men vet att jag kommer antagligen vilja anställa Mathia som mäklare den dagen jag säljer. Det märktes att hon verkligen gjorde allt för att säljare och köpare skulle känna sig sedda och hörda. Otroligt imponerad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Svahn en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Bäckadal
    2022-04-29 Verifierad kund
    Frida är väldigt jordnära och professionell. Vi kände stort förtroende för henne och upplevde att hon gjorde sitt bästa för vår försäljning.
    Tack Martin! Så kul att kunna hjälpa er och att det blev så bra! Frida Svahn
    • Södra Utmarken
    2022-04-23 Verifierad kund
    Frida är mycket professionell och drivande i sina projekt så att man känner sig trygg . Kan bara rekommendera Frida som sålt vårt hus och även hjälpt oss med vår nya bostad.
    Tack Jonas för de fina orden! Är så glad att jag kunde hjälpa er! Frida Svahn
    • Södra Utmarken
    2022-04-21 Verifierad kund
    Förtroende ingivande mäklare med stort engagemang.
    Så nöjd med vårt val av mäklare till försäljning av vårt hus.
    Tack Camilla! Jag är så glad för er skull! Frida Svahn
  • sålde sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Nyhem
    2022-04-20 Verifierad kund
    Har alltid blivit proffsigt bemött av Mathia.
    Skulle rekommendera henna alla dagar i veckan till mina vänner.
    Hade inte några förväntningar. Visste redan från början att hon är en bra mäklare.
    Tack för det fina omdömet Joel! Glad att kunna hjälpa er med försäljningen av huset :) / Mathia Mathia Hagelqvist
    • Nyhem
    2022-04-20 Verifierad kund
    Hon var proffsig och jobbade effektivt och bra. Förtroendeingivande
    Tack Karin för ditt fina omdöme! Så glad att få hjälpa er med försäljningen :) / Mathia Mathia Hagelqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefin Nilsson en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Skälderviken
    2022-03-30 Verifierad kund
    Klar tydlig, varm och hjärtlig
    Upplever Josefin Nilsson proffesionell
    Ejna Palmén
    • Össjö
    2022-03-30 Verifierad kund
    Jag tyckte att Mathia var professionell och oerhört hjälpsam. Vad gäller försäljningen kunde det inte ha gått bättre. Högt rekommenderad
    Tack så mycket Keith för dina fina ord! Så glad att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus :) /Mathia Mathia Hagelqvist
    2022-03-28 Verifierad kund
    Fantastisk, så engagerad och givmild, sålde vår bostad på rekord tid!

Hon levde upp till förväntningarna, hon hade höga förhoppningar och gav oss möjligheten att vara engagerad, delaktiga.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det gör mig väldigt glad! Roligt att få hjälpa er att både hitta nytt hem och även sälja ert nuvarande :) /Mathia Mathia Hagelqvist
    2022-03-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig, glad och tillmötesgående. Kunde svara på våra frågor och återkopplade med info som vi önskade svar på.
    Kändes tryggt att köpa vår bostad med Josefin.
    2022-03-26 Verifierad kund
    Allt va bra. Snabb och lätt att få tag i!