Alla kategorier Mäklare Skåne Ängelholm HusmanHagberg HusmanHagberg Ängelholm

HusmanHagberg Ängelholm

Storgatan 85 B, 262 35 Ängelholm — Visa karta

Hos oss på HusmanHagberg i Ängelholm och Skåne kan du få hjälp med bostadsaffärens alla steg och processer. Vi kan området runt Ängelholm och Båstad med omnejd, och är både engagerade och passionerade när det kommer till bostäder.

Vare sig du vill sälja eller köpa kan du vända dig till oss. Vi är fria från banker och försäkringsbolag och jobbar alltid för att så flexibelt som möjligt hjälpa dig med just dina önskemål. Varmt välkommen till oss på kontoret på Storgatan 83D så guidar vi dig vidare bland lägenheter och villor!

Läs vad 62 kunder tycker om HusmanHagberg Ängelholm

• Lina G
    Lina G skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt vår bostadsrätt.
    Mäklaren gick in i sitt uppdrag med stor glöd och arrangemang långt in på natt timmar om de behövdes.
    Fantastiskt duktig på allt och hade jätte driv.
    Super nöjda med var vi hamna i vår försäljning och mycket kan vi tacka vår mäklare.
    Snabbt och enkelt har allt gått med hennes hjälp. Läs mer
  • Linda C
    Linda C skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt bostadsrätt
    Bra, öppen och saklig dialog. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Carina F
    Carina F skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt Munkagårdsg 9
    Sålt Fjärde Tvärg 7 Klitterbyn
    Tack Linda för en fantastisk fin service💕
    Mvh Carina & Lars Läs mer
  • G�te A
    G�te A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt en bostadsrätt. Snabb affär och professionellt bemötande av mäklaren. Vi är fullt nöjda och kan absolut rekommendera Linda. Läs mer
  • Alexander E
    Alexander E skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Trevlig, kunnig och anträffbar Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt villa i Ängelholm
    Trevlig och kompetent mäklare
    Pedagogisk genomgång av köpet och vad som gäller Läs mer
  • Mia F
    Mia F skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Mkt bra erfarenhet både vid köp av bostad och försäljning av bostad!
    Trevliga och tillmötesgående på ett proffsigt och bra sätt. Läs mer
  • Kent P
    Kent P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt en mindre gård på landet.
    Fantastiskt engagemang från mäklaren Linda.
    Linda överträffade våra förväntningar med råge!
    Sammanfattningsvis är vårt intryck av Linda mycket högt.
    Proffesionellt, engagerad men ändå väldigt personlig.
    Högsta betyg ! Läs mer
    2018-06-11 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Kent P
    Vad glad jag blir att läsa era ord! Stort tack själva!
  • Kamilla N
    Kamilla N skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi är nu lyckliga ägare till vårt drömhus,mycket tack vare Linda Glimmenvall på HusmanHagberg Ängelholm.Ett otroligt stöd i denna oerhört krävande process,som en budgivning innebär.
    Hon hjälpte oss på så många plan,att genomföra detta köp.Vi har hittat hem tack vare Linda!!

Stort tack!!!♡

Mvh Kamilla Läs mer
    2018-06-11 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Kamilla N
    Tack för superfina ord och så glad att jag kunnat hjälpa på vägen. Ni har nu ett fantastiskt hus att se fram emot senare under året. //Linda
  • Mia J
    Mia J skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Har sålt en bostadsrätt.
    Vi har varit väldigt nöjda med vår kontakt med Anna ifrån första stund och igenom hela processen.
    Vi fick ett glatt och trevligt bemötande, väldigt kunnig och påläst mäklare.
    Anna var realistisk i sin prissättning och i vad vi kunde förvänta oss.
    Vi Ville vara delaktiga under hela förloppet och det såg Anna verkligen till att vi fick vara, vi hade tät kontakt och uppdaterades ofta på vad som hade hänt och om det var något på gång, hon svarade alltid på våra frågor och funderingar och bollade gärna våra tankar och funderingar med oss.
    Vi har varit så trygga och lugna med vår försäljning tack vare Anna, ska vi sälja igen så kommer vi garanterat att komma tillbaka! Är riktigt, riktigt nöjda och kommer rekommendera alla i vår väg att sälja och köpa med Husman Hagberg. Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    * Bostadsrätt
    Från första kontakt till avslut genomgående proffsigt skött. Mycket nöjd. Läs mer
  • Annie S
    Annie S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi är sedan innan väldigt imponerade av tjejerna på Husman hagberg Ängelholm. Nu senast var det Linda som visade att hon fullständigt kan trolla med knäna när hon sydde ihop en försäljning och ett köp i ett svep. Det känns tryggt att anlita en mäklarfirma som besitter så mycket kompetens, kvalitet och personligt bemötande. Högsta poäng och varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-05-21 Linda G svarar Annie S
    Vilket betyg till oss Annie! Tack snälla!!! Så roligt att kunna hjälpa och lyckas lösa uppgiften som fastighetsmäklare när "caset" vid första anblick kan kännas omöjligt men med vilja och målmedvetenhet så går det att lösa.
  • Emelie L
    Emelie L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi är jättenöjda med Anna Berg! Vi har både köpt och sålt med hjälp av henne. Hon är mycket engagerad, kunnig och engagerad. En stjärna helt enkelt! Läs mer
    2018-03-28 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Emelie L
    Tusen tack för de fina orden Emelie! Varit ett nöje att samarbeta med er! /Anna
  • Jennie Madeleine Cusick P
    Jennie Madeleine Cusick P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Snabb och smidig affär, professionellt hanterat och mycket trevliga. Läs mer
    2018-04-04 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Jennie Madeleine Cusick P
    Tack för den fina rekommendationen! Du vet var jag finns i jakten på det nya. Mvh Eva
  • Kristina G
    Kristina G skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Fantastiskt fint bemötande! Bra service! Det var Anna som hjälpte oss till en snabb affär. Läs mer
    2018-03-27 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Kristina G
    Tack för de varma orden och stort lycka till med flytten. Är övertygad att ni kommer att stor trivas. /Anna
  • Ulf Rickard P
    Ulf Rickard P skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    helt lysande från start till slit, har anlitat dem innan och är lika nöjd varje gång Läs mer
    2018-04-04 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Ulf Rickard P
    Tusen tack Rickard - det är ett nöje att få arbeta med er också! Vi hörs snart. /Eva
  • Michael L
    Michael L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Det var helt ok. Bra med dubbelkoll på slutet av processen. Läs mer
    2018-03-27 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Michael L
    Hej Michael! Hoppas du trivs bra i nya lägenheten. /Anna
  • Jan T
    Jan T skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Alltid bästa möjliga service och positiva bemötande Läs mer
    2018-03-27 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Jan T
    Hej Janne! Tack själv för gott samarbete. /Anna
  • Rudi A
    Rudi A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Hej

Bemötandet var bra och proffsigt utan att vara stelt. Läs mer
    2018-03-06 Linda G svarar Rudi A
    Hej Rudi!
    Tack för ditt fina omdöme och grattis återigen till ert nya boende. /Anna Berg
  • Ida Maria T
    Ida Maria T skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Tydliga, duktiga och mycket trevliga mäklare. Allting gick väldigt smidigt och jag är super nöjd. Läs mer
    2018-03-02 Linda G svarar Ida Maria T
    Tack för värmande ord! Gläder oss att du är nöjd, det är ju det som är det viktigaste för oss! //Linda med kollegor
  • Ulla K
    Ulla K skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    köpte och sålde hus med husmanhagberg. toppen! Läs mer
  • Ann-Sofie L
    Ann-Sofie L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Proffsigt och engagerat bemötande som väl lever upp till vår förväntan. Läs mer
    2018-02-26 Linda G svarar Ann-Sofie L
    Tack för er fina ord Ann-Sofie! Ska bli kul att få se ert nya hem ta form... //Linda
  • Caroline B
    Caroline B skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Lite stressad absolut från bud till kontraktskrivning. Vi kände inte riktigt att vi fick all info om besiktningar och kostnader etc. Läs mer
  • Jan T
    Jan T skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Toppen, utmärkt och professionellt.
    Positivt på alla tänkbara sätt.
    Rekommenderas till både köpare och säljare. Läs mer
    2018-02-06 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Jan T
    Tack så hemskt mycket Jan för ditt fina omdöme! Uppskattas verkligen! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende :) Mvh, Sandra
  • Sawen K
    Sawen K skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Linda är superbra! Alltid bra bemötande, alltid trevlig, förtroendeingivande och respektfull. Jag litar på henne till 100%. Läs mer
    2018-02-02 Linda G svarar Sawen K
    Tack för oerhört fina ord och din rekommendation Sawen! Vi hörs och ses snart igen! //Linda
  • Behar H
    Behar H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽 Läs mer
    2018-02-05 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Behar H
    Hej Behar! Tack för det :-) Hoppas ni kunnat slappna av lite efter flytt.
    Vi ses snart igen.
    Ha det fint så länge/ Eva
  • Siv A
    Siv A skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Fick ett mycket proffsigt bemötande från en mycket professionell mäklare. Alltid lika hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2018-02-01 Linda G svarar Siv A
    Tack Siv! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er att sälja er bostad. Vi hörs igen! /Linda
  • Lill Annica Sofie K
    Lill Annica Sofie K skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vår upplevelse av mäklaren är rakt igenom väldigt god (från början till slut). Hon gav ett seriöst intryck redan från start och förtroendet har växt allt eftersom vi fått bra bemötande, god service, suverän tillgänglighet och en sakkunnighet som överträffat alla våra förväntningar. Vi vill gärna ge mäklaren våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-02-01 Linda G svarar Lill Annica Sofie K
    Tack snälla snälla för de bästa orden en mäklare kan få höra. Jag själv och mina kollegor vill ju vara det bästa för er kunder i era bostadsaffärer. Så härligt att få svar på att jag levt upp till era förväntningar. /Linda
  • Jack H
    Jack H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Min upplevelse har bara varit positiv och har alltid mötts av ett proffesionellt hanterande. Då jag vid två tidigare tillfällen använt mig av er så var mina förväntningar höga, och de efterlevdes på ett bra sätt även denna gång. Läs mer
    2018-01-31 Linda G svarar Jack H
    Tack Jack! Vi strävar alltid efter att ni kunder ska vara nöjda. Det gläder mig att läsa att ni har varit nöjda även denna gång. Vi finns här när "flytt-feellingen" infinner sig på nytt. ;) /Linda
  • Thomas Carl-Johan S
    Thomas Carl-Johan S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Linda Glimmenvall gjorde ett fantastiskt arbete i samband med vår försäljning.

Återkopplar alltid, bemöter både uppdragsgivare och potentiella kunder professionellt och gav oss goda råd inför försäljning m.m.

Stark rekommendation till er som går i säljtankar! Läs mer
    2018-01-31 Linda G svarar Thomas Carl-Johan S
    Tack Thomas, dina ord värmer och ger energi till en "gammal" mäklare som alltid vill leverera och ligga på topp! //Linda
  • Magnus B
    Magnus B skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Hej.

Vårt intryck av Sandra är att hon är mycket proffsig och påläst.
    Och väldigt trevlig.

MVH
    Eva o Magnus Läs mer
    2018-01-31 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Magnus B
    Tack så mycket för dem fina orden Eva och Magnus! Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya underbara hus! Vi ses imorgon. Vänliga hälsningar, Sandra
  • Tommy Ö
    Tommy Ö skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vår upplevelse har varit mycket god.
    Bra service under budgivningen.
    Trevligt bemötande under hela köp processen.
    Trygg känsla under kontraktsskrivningen.
    Bra uppföljning efter köpet.

Tack:-) Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Anna är mycket trevlig och sprudlande glad. Mycket lätt att ha att göra med och hon har varit mycket behjälplig i allt! Läs mer
    2018-01-31 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Eva M
    Tack Eva för dina fina feedback. Nu närmar sig det snart äntligen flytt och jag är övertygad om att du och dottern kommer att trivas riktigt bra. /Anna
  • Rasmus H
    Rasmus H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Kanon, proffsigt, bra bemötande, bra med hjälp o kommunikation Läs mer
    2018-01-31 Linda G svarar Rasmus H
    Tack för din rekommendation Rasmus! Hälsningar från Linda
  • Micaela Johansson K
    Micaela Johansson K skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi tyckte det var konstigt att 3 andra radhus kunde säljas för 200.000 mer än vad vi fick för vårat hus som ser likadana ut. Så inte jätte nöjda över resultatet. Läs mer
  • Guno M
    Guno M skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Ett mycket proffsigt samarbete med mäklaren Eva Holmberg Läs mer
    2018-01-31 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Guno M
    Tack för fina ord - var mycket trevligt att få arbeta med er också. Hoppas ni kommer trivas med det nya också. //Eva
  • Anders K
    Anders K skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Bra helhetsupplevelse och tryggt navigerad genom processen. Trevligt kontor också. Läs mer
  • Ola J
    Ola J skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Riktigt proffsigt bemötande. Över förväntan Läs mer
    2018-01-31 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Ola J
    Härligt! Nu ska vi bara lösa vart ni ska vägen också ;-) vi hörs ju igen! //Eva & Sandra
  • Hans B
    Hans B skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi fick ett mycket vänligt bemötande av två av Husman-Hagbergs i mäklare i Ängelholm, som hjälpte oss att marknadsföra vår bostadsrätts lägenhet i Vejbystrand. Allt gick snabbt och till vår fulla belåtenhet. Dessutom märkte vi att mäklararvodet var betydligt lägre än andra konkurrerande mäklare på Bjärehalvön, där provisionen i två fall var det dubbla ! Vi kan varmt rekommendera Husman-Hagberg i Ängelholm. Läs mer
    2018-01-30 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Hans B
    Hej Hans! Tack för gott samarbete och för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten när flytten bär av. /Anna & Linda
  • Thomas Peter L
    Thomas Peter L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Trevligt bemötande. Goda kunskaper. Många orienteringar om budgivning. Ordning och reda i pappershantering. God förvarning vid mötesinkallning. God redovisning av genomfört köp. Allt fungerade perfekt. Läs mer
    2018-01-30 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Thomas Peter L
    Tack för fint omdöme till oss och tack för förtroendet! //Linda & Sandra
  • Ulla Marjatta M
    Ulla Marjatta M skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Bra bemötande, kände att jag var delaktig i försäljningen. Hade förtroende till mäklaren. Läs mer
    2018-01-30 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Ulla Marjatta M
    Tack för fina ord! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. /Linda
  • Hans Roger H
    Hans Roger H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Har bara massor av postivt att säga om vår mäklare, Anna Berg, som hjälpte oss att sälja vårt hus på bästa sätt!
    När vi ska sälja nästa hus så är valet lätt vilken mäklare vi vill använda oss av. Läs mer
    2018-01-30 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Hans Roger H
    Hej Roger! Tack för berömmet och det har varit ett nöje att hjälpa er. Jag ser framemot att få se hur ert nuvarande boende blir när ni är klara med renoveringarna! /Anna
  • Jan Peter F
    Jan Peter F skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Trevligt bemötande med bra inriktning på vad jag efterfrågade. Svarade direkt på de som gick och återkopplade med de som inte gick att svara på direkt. Läs mer
    2018-01-31 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Jan Peter F
    Tack för ditt omdöme Peter! Hoppas ni har landat i er nya bostad och trivs bra i Ängelholm! /Sandra
  • Hanna H
    Hanna H skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har haft Linda som mäklare tidigare och när det var dags att sälja så var det ingen som helst fråga vem vi skulle anlita den här gången. Linda är professionell, tillmötesgående och vi är helt övertygade om att hon bidragit till en bra affär för oss. Läs mer
    2018-01-29 Linda G svarar Hanna H
    Tack för fina ord Hanna! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. På återseende... ;) //Linda
  • Mats S
    Mats S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Skapar ett förtroende som de sedan har förvaltat på ett bra sätt Läs mer
    2018-01-30 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Mats S
    Precis så som vi vill att du som kund ska känna. Tack för rekommendationen! //Linda
  • Anders Niklas J
    Anders Niklas J skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket proffesionellt .
    Snabba svar, långt utan för arbets tid. Läs mer
    2018-01-30 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Anders Niklas J
    Varit så trevligt att få hjälpa er - deklarationen är på väg :-) /Eva
  • Maria Emma Terese L
    Maria Emma Terese L skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Ingav stort förtroende och vi kände oss trygga i vårt husköp. Snabbt och smidigt avklarat med stor noggranhet och bra förberedelser. Trevlig stund med säljare och mäklare vid överlåtelse.
    Alltid glad och positiv! Läs mer
    2018-01-30 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Maria Emma Terese L
    Vad roligt att ni känner er nöjda med mig och oss! Det är ju då vi känner oss som allra nöjdast själva! Tack för värmande ord! Lycka till med det nya boendet! //Linda
  • Claes S
    Claes S skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Proffigt och välorganiserat, stort kundregister, bra personal. Läs mer
    2018-01-30 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Claes S
    Vad härligt att vi levt upp till era förväntningar! Tack för ert förtroende. Vi hörs snart igen när flytten närmar sig. //Linda
  • Alexander O
    Alexander O skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Bemötandet var mycket bra på alla sätt och vis. Sandra Petersson är en mycket kompetent och duktig mäklare med ett exemplariskt bemötande. Läs mer
    2018-01-31 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Alexander O
    Vilket fint omdöme, tack Alex! Hoppas du trivs bra i Göteborg och inte längtar hem för mycket ;) /Sandra
  • Brita Monica Marianne B
    Brita Monica Marianne B skrev om HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket tillmötesgående.ledde mej i genom försäjningen på ett proffsigt sätt.kände det som att det fanns bara jag.
    Anna är en varm o God tjej. Lugn o fin. För mej är hon kunnig o påläst.
    Brita Bååth
    Lycka till Anna.med din livsföring
    Kram Läs mer
    2018-01-29 HusmanHagberg Ängelholm/Båstad svarar Brita Monica Marianne B
    Tack Brita för de fina orden. Varit ett nöje att hjälpa dig. Vi ses snart när det är dags för deklaration.
    Stor kram /Anna

Storgatan 85 B, 262 35 Ängelholm