HusmanHagberg Ängelholm

Storgatan 85 B, 262 35 Ängelholm — Visa karta

Hos oss på HusmanHagberg i Ängelholm och Skåne kan du få hjälp med bostadsaffärens alla steg och processer. Vi kan området runt Ängelholm och Båstad med omnejd, och är både engagerade och passionerade när det kommer till bostäder.

Vare sig du vill sälja eller köpa kan du vända dig till oss. Vi är fria från banker och försäkringsbolag och jobbar alltid för att så flexibelt som möjligt hjälpa dig med just dina önskemål. Varmt välkommen till oss på kontoret på Storgatan 83D så guidar vi dig vidare bland lägenheter och villor!

Läs vad 180 kunder tycker om HusmanHagberg Ängelholm

• 2020-02-10

Ann Marlene M skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag sålde min villa och hade 5 olika mäklare på besök, valde Mathia. Hon gav ett proffesionellt intryck och gav bra svar på mina frågor.
    Vet att man inte ska välja utefter utseende men jag väljer hellre Mathia som kom i svarta byxor, vit skjorta och kavaj än en av de andra som kom i jeans och t-shirt. Kanske inte alltid man som mäklare tänker på hur viktig klädseln är när man åker ut för att värdera en villa, men några av ”mina” mäklare förlorade redan där.
    Efter första kontakten har Mathia fortsatt vara proffesionell. Hon har hållt mig ständigt uppdaterad och jag är helnöjd! Så nöjd att jag kommer använda mig av hennes kunskaper vid nästa husköp.
    Kan inte vara mer nöjd och det finns inget att förbättra! :) Läs mer

Björn Stefan Joakim R skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålde en villa i Munka Ljungby. Allt vi förväntade oss infriades. Allt från första mötet, planering, fotografering till färdigt kontrakt, gick väldigt smidigt.
    Att vi sen fick 27% mer än utgångspriset gjorde ju inte saken sämre.
    Eva är proffsig och tävlingsinriktad på ett bra sätt, hon ger aldrig upp.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer

Sander R skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Bought a house.
    Eva was really helpfull, when it comes to explaining paperwork and other things in english.
    Everything was transparent and defined.

Defenetly hope to make another deals with her! Läs mer
  • 2020-02-09

Mia Anna Maria Jeanette S skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda har sålt vårt hus. Linda har under hela processen varit tillgängligt. Vi har hela tiden blivit bemötta proffsigt, seriöst och pålitligt. Vi har fullt förtroende för Linda och hennes kunskaper. Jag skulle vilja säga att hela kontoret varit tillmötesgående och service-minded under hela försäljningsprocessen.
    Vi är nöjda och rekommenderar gärna HusmanHagberg Ängelholm till andra. Läs mer
  • 2020-02-07

Tomas E skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har köpt Stormgatan 16B. Eva har haft ett mycket bra bemötande. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-02-07

Mette W skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Eva är en jordnära och personlig mäklare som jag verkligen uppskattar! Detta är andra gången jag använder mig av henne för en försäljning och jag rekommenderar alltid henne då andra ska boka in en mäklare. Läs mer
  • 2020-02-06

Eva Anette A skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt ett hus på landet.
    Blev mycket bra bemött - men tycker jag kunde fått mer info under resans gång. Jag fick själv flera gånger höra av mej och ställa frågor hur allt fortskred osv...
    Annars tycker jag hon var väldigt tillmötesgående o vänlig.
    Kan absolut rekommendera henne Läs mer
  • 2020-02-05

Josefin P skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Eva var mäklare både när jag köpte och sålde min lägenhet. Supernöjd med bemötandet från start till slut.
    Det var första gången jag kom i kontakt med en mäklare så jag hade inte några förväntningar men jag blev informerad hur allt går till och tycker att jag fick all information som jag behövde Läs mer
  • 2020-02-04

Eva Monica F skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har sålt en villa byggd -39. Charmigt renoverad med ett uterum som stack ut. Vi tyckte att Linda engagerade sig i försäljningen för att hitta rätt köpare till huset vi lagt ner vår själ i. Hon höll oss underrättade hela tiden. Vi är mycket nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • Bo Christer H

2020-02-04

Bo Christer H skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Försäljning av hästgård.
    Eva H gav ett proffsigt och vänligt bemötande, vilket fortsatte genom hela försäljningsprocessen.
    Eva H var saklig och gav ett gediget intryck under hela tiden.
    Mao: sammanfattas som proffsig, vänlig och realistisk. Läs mer

Mikko Kristian L skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi sålde ett mindre hus på landet. Vi hade tidigare försökt ett par gånger, utan framgång. Att valet föll på Eva och Husman Hagberg var egentligen slumpen. Min sambo tyckte vi skulle prova en mäklare med kvinnlig personal hela vägen, jag tyckte det var en god idé.
    Vi är mycket nöjda med vårt val, all från bemötande, handläggning och till försäljningen. Läs mer
  • 2020-02-03

Lena Bernadette Mary J skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Bra och korrekt i det arbetet hon utför. Saklig och kunnig! Läs mer

Marianne R skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt villa.
    Linda var kunnig och effektiv. Hela affären gick mycket smidigt. Linda har ett trevligt sätt. Hon höll regelbunden kontakt och det var lätt att få kontakt med henne när man behövde. Läs mer
  • Martin R

2020-02-03

Martin R skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Har både köpt och sålt fastighet med Eva som mäklare. Hon är saklig, proffesionell men samtidigt inte opersonlig. Hon har tagit hand om vårt objekt och oss med värme och intresse. Läs mer

Johanna K skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket bra bemötande och bra kommunikation Läs mer

Nina S skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt bostadsrätt.
    Proffsigt och personligt bemötande. Läs mer

Marius J skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Bra och professionell mäklare. Läs mer

Emma L skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har köpt vår första bostad med Mathia som mäklare. Supertrevlig människa. Förklarar på ett sätt som gör det lätt att förstå och begripa vissa processer som kan vara svårt vid första köpet av bostad. Rekommenderar verkligen! Man känner sig trygg med henne, och det tycker jag är det viktigaste! Läs mer

Dödsbo Arne M skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt ett sommarhus, jätte nöjd med mäklaren. Läs mer

Steven W skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda sold my apartment in Angelholm. She was fantastic to work with and got me a great result in a very short time. She was exceptionally patient with a non-Swedish speaker and organised everything to make the whole experience pain-free. I'd work with her again without hesitation.

Steven Wade. Läs mer

Henning K skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Rak kommunikation, positivt bemötande i allmänhet. Läs mer
  • Jonatan B

2020-02-02

Jonatan B skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålde min etta in Ängelholm. Mathia var trevlig, saklig, tydlig , professionell och hjälpsam i processen. Läs mer

Sandra S skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har köpt en lägenhet tillsammans med min sambo i Ängelholm. Jag har blivit bemött på ett mycket bra och förstående sätt. Eva har varit en toppen mäklare! Läs mer

Isabell A skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpte ett radhus med min sambo. Mycket duktig mäklare , tillmötesgående och hjälpsam då det var vårt första köp Läs mer

Carl F skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sigrids väg 19 Vejbystrand
    Väldigt trevligt och korrekt bemötande. Läs mer

Nils J skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Mycket bra, professionell, trevlig från start till mål! Läs mer

Alexandra S skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Lägenhet Errarps Ängar Peab
    Ny produktion, inte ännu färdigt
    Trevligt bemötande och snabba svar Läs mer

Mats Erik T skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har sålt en bostadsrätt och köpt en annan.
    Jag fick ett fint bemötande av Eva och allt löpte på bra. Läs mer

Anett A skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt ny bostadsrätt!
    Bra bemötande och sakkunnig.
    Fick god hjälp vid vårat besök, kan varmt rekommenderas. Läs mer

Katja L skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt lägenhet.
    Mäklaren var väldigt trevlig,, saklig och lätt att prata med.
    Inga större förväntningar , men mäklaren kollade upp direkt när jag frågade om garage.
    Har bara allt gott att säga om mäklaren. Läs mer
  • 2020-02-01

Bo A skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag har köpt hus för första gången i mitt liv och har svårt att tänka mig en bättre guide i köpet än Mathia H. Läs mer
  • Kristina B

2020-02-01

Kristina B skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vänlig och trevlig. God kunskap om projektet och allt omkring såsom ex. kommande skatt mm. Läs mer
  • 2020-02-01

Jessica Linda-marie L skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Eva har ett trevligt bemötande och känns pålitlig och väldigt kunnig i sitt yrke.
    När hon sålde vårt hus var hon alltid tillgänglig för frågor från oss som säljare och återkom med uppdateringar kring ev. köpare kontinuerligt. Hon ställde upp på visningar så att det alltid skulle passa kunden.
    Vi har anlitat Eva igen vid en värdering av tomt så för oss är Eva det självklara valet av mäklare. Det är henne vi kommer att vända oss till när vi behöver hjälp av mäklare framöver. Läs mer

Karin Anneli L skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt en villa. Professionellt bemötande. Kände mig alltid trygg och visste att hon gjorde allt för att få det bästa, möjliga priset av försäljningen. Läs mer

Ann-margret H skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt gård, mycket bra bemötande med stor tillgänglighet, ingav förtroende och levde upp till våra förväntningar. Läs mer

Robin N skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Bra bemötande, bra kontakt , trevlig, tydlig och enkel att ha med och göra. Läs mer

Nils J skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpte bostadsrätt radhus
    Väldigt trevligt och proffsigt

Att får hjälp med allt pappersarbete och juridiska frågor. Samt sköta samtal med bankerna.
    Allt detta fungerade väldigt bra

Proffsigt och personligt Läs mer

Tord Peter S skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi sålde ett radhus och hade lite förväntningar om värdet idag,priset blev nästan vad vi nänkt oss, så är det ju , de flesta vill ju ha lite till. Vad jag verkligen vill, lyfta fram det är Mathias proffsiga bemötande.vi hade nyligen skilt oss och våran relation är långtifrån bra. Där balanserade hon riktigt bra, lyssnade av och framförde sina synpunkter på ett positivt sätt trots en tryckt stämning. Mathia kan jag verkligen rekommendera!
    Mvh. Peter Läs mer

Kent W skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Allt funkade, lätt o bra.
    Trevligt bemötande och kan sin sak. Läs mer

Elisabeth Linnea M skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Har sålt bostad med Linda. Hon är väldigt duktig, professionell och har bra lokalkännedom. Hon kändes ärlig i processen. Kan inte annat än att ge henne våra varmaste rekommendationer! Läs mer

Anna-karin K skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt bostadsrätt i Vejbystrand.Linda var mycket kunnig och trevlig.Dock lite svår att få tag på ibland.När jag sålt bostad förut har jag fått hjälp med deklarationen.Är det något som även Husman Hagberg kan hjälpa till med?

MVH Anna-Karin Kindstrand Larsson.(f.d.Schöndorff) Läs mer
    2020-02-01 Linda G svarar Anna-karin K
    Givetvis hjälper jag dig med deklarationen. Maila eller ring så pratar vi ihop oss. Mvh Linda Glimmenvall HusmanHagberg

Carina H skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda är trevlig, kunnig, insatt i husets alla tekniska grejer och intresserad av oss som köpare. Återkommer med svar på frågor vi haft och man märker att hon lagt ner arbete på uppdraget och inte bara vill sälja. Hälsningar Carina Läs mer
  • 2020-01-31

Kristina Margareta S skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Linda är en både en erfaren mäklare och bra person att ha att göra med. Det är ofta många saker att hantera runt en försäljning och Linda hanterar alla olika aspekter med både professionalism och värme. Läs mer

Fredrik O skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Köpt bostad i Båstad och vi är mer än nöjda. Läs mer

Mats Anders Peter T skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Jag är nöjd med Evas arbete och engagemang. Hon skötte det proffigt hela vägen Läs mer

Filip G skrev om Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Professionell och supertrevlig! Bra stöd genom hela affären! Läs mer

Christel Marie Å skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Vi har fått hjälp av Eva att sälja tomter samt en annan fastighet och vi är enbart positiva till den support vi har fått av henne.
    Vi tycker att Eva är en väldigt kunnig mäklare som har ett positivt och glatt bemötande.
    Det finns inget negativt att säga och vi kommer säkerligen att anlita henne vid framtida försäljningar! Läs mer

Bengt-olov Mikael Å skrev om Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Hjälpsam, trevlig och proffsigt bemötande när vi sålde tomter. Läs mer

Anne N skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Lite tidigt att svara på detta eftersom vi precis inlett husaffären Läs mer
  • Lasse P

2020-01-31

Lasse P skrev om Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    Sålt bostadsrätt, trevligt och kunnig,
    Bästa mäklaren vi har haft under alla år. Läs mer

Storgatan 85 B, 262 35 Ängelholm