Eva Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2005-07-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 65 Läs vad Eva Holmberg

• Carina G köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-07-13

Havsbaden
    Vi har köpt hus i havsbaden och Eva har verkligen varit tillmötesgående.

Vi blev så glada när hon kom och visade huset en söndag för oss.

Vi är jätte nöjda med Eva, hon tar sig verkligen tid med oss. Läs mer
  • Johan B köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-07-08

Havsbaden
    Eva hjälpte oss med att köpa en nybyggd villa. Kontakterna med henne genomsyrades av bra återkoppling, professionellt bemötande, och tydlig information så att vi kunde ta ett snabbt och bra beslut. Läs mer
    2020-07-10 Eva H svarar Johan B
    Tusen tack för dina fina ord. Så roligt att det blev köp - ni kommer bo så fint när det är klart :-D
  • Rebecca L köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-07-06

Mycket duktig och påläst mäklare. Kunnig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Daniel F köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-07-06

Havsbaden
    Mycket kunnig och duktig mäklare. Förtroendeingivande, lugn och påläst. Läs mer
  • Johan Mattias Ingmar N köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-06-19

Havsbaden
    Eva är professionell, kunnig och har väldigt bra lokalkännedom. Trygg och smidig affär rakt igenom. Läs mer
  • Henrik E köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-04-24

Havsbaden
    Vi har köpt ny fastighet som förmedlades via Husman Hagberg. Köpet var okomplicerat och vi fick ett bra stöd av Eva. Ett bra bemötande som även svarade på de frågor vi hade likväl som en bra genomgång vid signeringen. Våra förväntningar var kopplade till att få stöd i processen då vi var nya i att köpa hus, vilket infriades. Läs mer
  • Per-anders J köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-04-24

Centrum
    Köpt bostad. Bra bemötande. Eva levde upp till mina förväntningar. Eva var engagerad, professionell och lyhörd! Sammanfattat mycket bra. Läs mer
  • Karolin A köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-04-23

Centrum
    Köpt en villa, tyckte Eva var bra! Hon visade runt men var inte för ”påig”. Trevlig på enkelt och avslappnat vis. Läs mer
  • Tobias N sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-04-13

3:a
    Nya Kungsgården
    Jag är helnöjd, jag fastnade för att Eva tog sig tid vid första träffen, att lyssna på vad jag hade för förväntningar och tankar om försäljningen. Att hon när bi väl satt igång budgivningen så körde vi på och väntade inte för att det var helg.
    Och att informera hur det låg till och vad som kunde vara rimlig tid att vänta på svar från budgivare.
    Jag är nöjd, och skulle valt Eva igen om jag skulle sälja. Läs mer
  • Fatmir K köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-04-11

3:a
    Nya Kungsgården
    Hun var mycket trevligt och hjälpsam jag har träffat många mäklare men hun var bäst ☆☆☆☆☆ Läs mer
    2020-06-25 Eva H svarar Fatmir K
    Tusen tack för dina fina ord - jag hoppas ni kommer trivas i ert nya när ni klara med er renovering//Eva

Andra mäklare hos HusmanHagberg Ängelholm

Linda Glimmenvall