Eva Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 55 Läs vad Eva Holmberg

• Ulf Axel Henrik H sålde sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-03-31

Kronotorp
    Har sålt ett hus. Ett mycket trevligt bemötande, kompetent och påläst om vad och hur marknaden ser ut. Jag har sålt och köpt ett par hus sen tidigare och det här är den bästa mäklaren jag mött. Kan bara lovorda och rekommendera med högsta betyg. Läs mer
  • Christian A köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-03-31

Kronotorp
    Bra enkel affär, tydliga och raka besked genom hela processen. Läs mer
  • André K köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-03-29

Centrum Ängelholm
    köpte en bostadsrätt 3 rum.
    Blev bra bemött av Eva som gav svar snabbt vid frågor och hade ett proffsigt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • Björn Stefan Joakim R sålde sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-09

Munka Ljungby
    Sålde en villa i Munka Ljungby. Allt vi förväntade oss infriades. Allt från första mötet, planering, fotografering till färdigt kontrakt, gick väldigt smidigt.
    Att vi sen fick 27% mer än utgångspriset gjorde ju inte saken sämre.
    Eva är proffsig och tävlingsinriktad på ett bra sätt, hon ger aldrig upp.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Sander R köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-09

Hjärnarp
    Bought a house.
    Eva was really helpfull, when it comes to explaining paperwork and other things in english.
    Everything was transparent and defined.

Defenetly hope to make another deals with her! Läs mer
  • Tomas E köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-07

Nya Kungsgården
    Jag har köpt Stormgatan 16B. Eva har haft ett mycket bra bemötande. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Mette W sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-07

Nya Kungsgården
    Eva är en jordnära och personlig mäklare som jag verkligen uppskattar! Detta är andra gången jag använder mig av henne för en försäljning och jag rekommenderar alltid henne då andra ska boka in en mäklare. Läs mer
  • Eva Anette A sålde sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-06

Hjärnarp
    Sålt ett hus på landet.
    Blev mycket bra bemött - men tycker jag kunde fått mer info under resans gång. Jag fick själv flera gånger höra av mej och ställa frågor hur allt fortskred osv...
    Annars tycker jag hon var väldigt tillmötesgående o vänlig.
    Kan absolut rekommendera henne Läs mer
  • Josefin P sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-05

Centrum Ängelholm
    Eva var mäklare både när jag köpte och sålde min lägenhet. Supernöjd med bemötandet från start till slut.
    Det var första gången jag kom i kontakt med en mäklare så jag hade inte några förväntningar men jag blev informerad hur allt går till och tycker att jag fick all information som jag behövde Läs mer
  • Bo Christer H
    Bo Christer H sålde sin bostad med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-04

Gånarp
    Försäljning av hästgård.
    Eva H gav ett proffsigt och vänligt bemötande, vilket fortsatte genom hela försäljningsprocessen.
    Eva H var saklig och gav ett gediget intryck under hela tiden.
    Mao: sammanfattas som proffsig, vänlig och realistisk. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kristian II:s Väg