Eva Holmberg

Eva Holmberg

Eva Holmberg är mäklare på HusmanHagberg Ängelholm

Eva Holmberg har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Eva Holmberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.9. Eva Holmberg har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

105 omdömen om Eva Holmberg

Sedan starten hos Reco 2018
Carina N
Rebbelberga

Eva upplevdes engagerad, kunnig, och kundvänlig. Kände oss väl omhändertagna. Med vänlig hälsning, Carina och Ulf

Philina T
Centrum

Vi fick ett väldigt bra bemötande av Eva. Hon var väldigt profitionell och det märktes att hon hade god erfarenhet.

Evelina G
Centrum

Har både köpt och sålt via Eva och är lika nöjd på båda sidor. Mycket professionell och snabb med återkoppling och svarar alltid på alla frågor och funderingar jag haft. Rekommenderas!

Samuel C
Centrum

Vårt första möte blev jag trevligt bemött med värme och god information om fastigheten. Hon hade svar på alla frågor vi ställde och gav även tips om framtida renoverings tips. Under hela budgivningen och även efter har jag fått snabb respons och fått mycket hjälp. Jag är mycket nöjd med Eva som mäklare, jätte trevlig, alltid väl förbered och väl informerad.

Jan-Allan N
Centrum

Är mycket nöjd med Eva, hon är professionell, kunnig och driven. Hon har varit ett stort stöd genom hela processen. Jag kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta som står i begrepp att sälja.

Minns F
Centrum

Eva har varit ett enormt stöd och bollplank genom hela processen. Förutom att hon hanterat allt kring försäljningen av lägenheten med ett lugn och en effektivitet som jag verkligen uppskattat så har hon även tagit sig tid att ge råd och svara på frågor när jag varit på husjakt. Tack Eva!

Pontus R
Köpte sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
Pomona

Bra på alla sätt och vis! Inte mycket mer att säga mer än att jag kommer rekommendera andra som är behov av mäklare att anlita Eva

Bengt Gustav Harald J
Sålde sitt hus med hjälp av Eva Holmberg en del av HusmanHagberg Ängelholm
Haradal

Är mycket nöjd med Eva! Hon har ett fantastiskt bemötande och lyssnade på vad jag hade för önskemål. Eva var engagerad, professionell och trygg att ha vid sin sida genom hela försäljningen.

Michel M
Ängavången

I had the pleasure of having Eva Holmberg as a broker when buying Tegelmästaregatan 8A, apartment no. 66. Based on her knowledge and overview, she was able to answer all my questions and explain difficult texts in the various documents associated with the purchase. Eva has shown superb abilities to work with all stakeholders involved, in addition to myself, the seller, the bank, the board of the housing association, insurance company, electriciy and internet provider, etc. I would always like to have Eva as the broker on my next purchase/sale of a home.

Liridon K
Nya Kungsgården

Väldigt väldigt bra , enkelt, och klar information om alla steg i processen. Rekommenderar starkt !