Alla kategorier Mäklare Skåne Bjuv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bjuv

Fastighetsbyrån Bjuv

Södra Storgatan 19, 267 31 Bjuv — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån är din mäklare i Bjuv. För oss är trygghet, förtroende och affärsmässighet de ständiga ledorden som vi alltid siktar mot. Vi värdesätter alltid personlig kontakt och ser varje affär som unik.

Om du är intresserad av bostadsmarknaden i Bjuv är det oss du ska kontakta. Här hittar du engagerade och välutbildade mäklare med god lokalkännedom. Vi vill alltid erbjuda den bästa mäklartjänsten, därför skräddarsyr vi hela processen efter dina behov. Varmt välkommen till oss - vi lovar att det lönar sig!

Läs vad 15 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bjuv

• Louise H
    Louise H skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Har köpt nybygget som ska byggas upp vid vattentornet i Bjuv . Mäklaren Oskar Månsson har varit super 👍 & tillmötesgående & har svarat på sms& samtal vilken tid det än varit under dygnet . Allt som allt en bra upplevelse . Läs mer
  • Malin Å
    Malin Å skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Jätte bra. Lättsam och ger bra och tydlig information Läs mer
  • Sven-Åke N
    Sven-Åke N skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Köpt och sålt bostadsrätt till bra priser,
    Trevligt bemötande och mina förväntningar blev tillgodosedda
    Kan rekommenderas Läs mer
  • Moorena F
    Moorena F skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Min man och jag har bokat en nyproducerad bostadsrätt, ännu ej byggd. Mäklaren har hela tiden varit tillmötesgående och positiv. Informationen om projektet och affären har varit tydlig och bra. Våra förväntningar var inte så höga, när det gällde att få tillgång till en bostad, då vi trodde vi var bland de sista på intresselistan. Mäklaren hade förståelse för vår tvekan att bo i Bjuv, men kunde ändå erbjuda oss ett mycket bra objekt av de som fanns möjlighet att boka. Hittills är vi mycket nöjda.
    Med vänlig hälsning
    Moorena Fälth Läs mer
  • Pia n
    Pia n skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Bemötandet var mycket positivt och bra. Det var bra. Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Sålde en BR med hjälp av mäklaren.
    Hade ett bra bemötande men tycker engagemanget kunde varit större med fler visningstillfällen å kanske speciellt inte en visning på en måndag.
    Resultat - få spekulanter å få bud på ett ganska fint objekt som borde gått för mer!
    Efter affären har det varit helt tyst ifrån mäklaren - märkvärdigt tyst. Läs mer
    2018-09-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Per K
    Hej Per,
    tack för att du tagit dig tid att svara. Vad roligt att du tycker dig ha fått ett bra bemötande. Såklart mindre roligt att du känner det brustit i engagemanget. Som ansvarig mäklare tar jag givetvis till mig av kritiken. Vad gäller slutpriset på lägenheten så översteg det utgångspriset, vilket jag inte fått någon indikation från er att ni skulle vara missnöjda med. Jag slår dig en signal så kan vi diskutera vad det är du känner som brustit i engagemanget. Med vänlig hälsning Oscar Månsson, Fastighetsbyrån
  • Christopher J
    Christopher J skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Väldigt trevligt mäklare, professionellt. Snabb att svara.
    Nu har vi ett hus! Läs mer
  • Gun H
    Gun H skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    MyVäldigt kunniga o hjälpsamma.cket trevlig o påläst personal. Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Kunnig, hjälpsam mäklare som informerade tydligt och enkelt. Bra att förhandla med då det gällde arvodet till mäklaren. I vårt fall anlitades en skicklig fotograf, vilket kändes bra. Mäklaren visade stor förståelse och hänsyn för den situation vi som säljare befann oss i, då vi bestämt att skiljas och det innebar ökade svårigheter att få alla pusselbitar att passa in. Vi fick mer betalt för vår fastighet än vi förväntat och lägre mäklararvode än vid tidigare försäljning. Läs mer
  • Monica Louise G
    Monica Louise G skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Återkopplingen var snabb och jag kände att mina önskemål stod i fokus under hela försäljningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Suruvi h
    Suruvi h skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    De har fusk mig. Jag har betalat hogst pris. Mäklaren lögn mycke. Läs mer
  • Monica Å
    Monica Å skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Kan bara berömma deras sätt och service och att sätta kunden i fokus på ett proffessionellt sätt. De har vårt fulla förtroende. Läs mer
  • Alva A
    Alva A skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Snabb återkoppling från mäklare. Kunnig och engagerad Läs mer
    2015-11-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Alva A
    Tack för ditt engagemang.
    Med vänlig hälsning
    Susanna Ottosson
  • Christer I
    Christer I skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Snabbt och smidigt men priset blev inte så högt. Läs mer
  • Jukka Pekka K
    Jukka Pekka K skrev om Fastighetsbyrån Bjuv