Alla kategorier Mäklare Skåne Bjuv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bjuv

Fastighetsbyrån Bjuv

Södra Storgatan 19, 267 31 Bjuv — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån är din mäklare i Bjuv. För oss är trygghet, förtroende och affärsmässighet de ständiga ledorden som vi alltid siktar mot. Vi värdesätter alltid personlig kontakt och ser varje affär som unik.

Om du är intresserad av bostadsmarknaden i Bjuv är det oss du ska kontakta. Här hittar du engagerade och välutbildade mäklare med god lokalkännedom. Vi vill alltid erbjuda den bästa mäklartjänsten, därför skräddarsyr vi hela processen efter dina behov. Varmt välkommen till oss - vi lovar att det lönar sig!

Läs vad 7 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bjuv

• Eva K
    Eva K skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Kunnig, hjälpsam mäklare som informerade tydligt och enkelt. Bra att förhandla med då det gällde arvodet till mäklaren. I vårt fall anlitades en skicklig fotograf, vilket kändes bra. Mäklaren visade stor förståelse och hänsyn för den situation vi som säljare befann oss i, då vi bestämt att skiljas och det innebar ökade svårigheter att få alla pusselbitar att passa in. Vi fick mer betalt för vår fastighet än vi förväntat och lägre mäklararvode än vid tidigare försäljning.
  • Monica Louise G
    Monica Louise G skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Återkopplingen var snabb och jag kände att mina önskemål stod i fokus under hela försäljningen. Rekommenderas varmt!
  • Suruvi h
    Suruvi h skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    De har fusk mig. Jag har betalat hogst pris. Mäklaren lögn mycke.
  • Monica Å
    Monica Å skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Kan bara berömma deras sätt och service och att sätta kunden i fokus på ett proffessionellt sätt. De har vårt fulla förtroende.
  • Alva A
    Alva A skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Snabb återkoppling från mäklare. Kunnig och engagerad
    2015-11-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Alva A
    Tack för ditt engagemang.
    Med vänlig hälsning
    Susanna Ottosson
  • Christer I
    Christer I skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Snabbt och smidigt men priset blev inte så högt.
  • Jukka Pekka K
    Jukka Pekka K skrev om Fastighetsbyrån Bjuv