Fastighetsbyrån Bjuv

Vi på Fastighetsbyrån är din mäklare i Bjuv. För oss är trygghet, förtroende och affärsmässighet de ständiga ledorden som vi alltid siktar mot. Vi värdesätter alltid personlig kontakt och ser varje affär som unik.

Om du är intresserad av bostadsmarknaden i Bjuv är det oss du ska kontakta. Här hittar du engagerade och välutbildade mäklare med god lokalkännedom. Vi vill alltid erbjuda den bästa mäklartjänsten, därför skräddarsyr vi hela processen efter dina behov. Varmt välkommen till oss - vi lovar att det lönar sig!

Läs vad 95 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bjuv 2

2021-09-17
    Vi fick ett väldigt professionellt bemötande men det var också enkelt och familjärt. Mäklaren har varit öppen och behjälplig i alla diskussioner och funderingar vi har haft från prissättning till bud och många andra frågor som kan komma upp.
    En väldigt "lätt" och bra upplevelse är sammanfattningen och vi kan varmt rekommendera Oscar Månsson som var vår mäklare.
    2021-09-07
    Vi har brukt Oscar på to kjøp og et salg og er veldig fornøyd. Absolutt en megler vi vil anbefale andre å bruke. Vi har bare positive opplevelser og vill bruke han på vår neste transaksjon også.
    2021-08-20
    Hejsan .
    Oscar är bra man och jätte snäll /Abdalah
    2021-08-20
    Blev bra bemött av mäklaren. Uppskattar ärlighet och inte överdrivenhet. Tycker att vi fick precis det. Blir hellre överraskad av att huset går upp vid eventuell budgivning än att mäklaren värderar huset för högt i pris. Mäklaren har stor kännedom om området och kanske därför har lättare att beskriva huset eller få köpare.
    Våra förväntningar var att det skulle gå snabbt, smidigt och att huset skulle säljas till ett bra pris. Fick allt det. Vi är väldigt nöjda.
    2021-08-19
    trevligt bemötande, kunnig personal.
    Väldigt bra lokalkännedom.
    2021-08-10
    Allt gick smort till. Kan varmt rekommendera Oscar.
    2021-08-01
    Mycket trevlig och duktig mäklare. Tack Oscar för snabb och smidig försäljning av vårt hus.
    2021-07-31
    Blev vänligt bemött och mäklaren höll en trevlig och god ton genom hela försäljningen.

Vi hade inga förväntningar då detta var vår första försäljning men jag skulle kalla oss nöjda ändå.
    2021-07-30
    Mycket bra bemötande och stor kunskap om försäljningsobjektet👍!
    Det gjorde du bra Oscar!
    Mvh Stefan
    2021-07-30
    Vi blev bra bemöta och mäklaren var trevlig

Tyckte dock att själva budgivningen drog ut på tiden och respons från mäklaren var lite långsam.
    2021-06-04
    Blev trevligt bemött och väl omhändertagen ;) toppen service!
    Hej Johanna,
    Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid och svara.
    2021-05-07
    Proffsigt bemötande och väl utfört uppdrag.
    2021-05-05
    Jag anlitade fastighetsbyrån Bjuv för att sälja min bostad. Blev en snabb och smidig affär där mäklaren mötte mina önskemål snabbt och effektivt. Väldigt nöjd!
    Hej Mimmi,
    Stort tack för ditt fina omdöme och vi tackar för förtroendet du givit oss.
    2021-05-04
    Sammanfattning av försäljning som gick smärtfritt och snabbt. Blev proffsigt och vänligt bemött
    Tack för ett trevligt omdöme Karin. Vi tackar för förtroendet.
    2021-04-13
    Mäklare Oscar Månsson

Köpt villa i Bjuv, tydlig, korrekt och positiv. Kändes tryggt att köpa genom fastighetsbyrån Bjuv och Oscar.
    Hej Viktor,

Stort tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd.
    Ha en härlig dag!
    Fstighetsbyrån
    2021-04-08
    Köpt bostadsrätt och sålt villa . Mäklare gav ett gott och förtroligt intryck . Med tanke på marknaden genomfördes båda affärerna på ett snabbt och smärtfritt sett .
    Hej Berne,
    Tack för du lämnat så fint omdöme och tack för förtroendet.
    Ha en fin fredag och en härlig helg!
    2021-04-07
    Köpte vårt första hus via Fastighetsbyrån Bjuv. Vi fick ett fint bemötande och mäklaren var hjälpsam när vi hade frågor om allt från budgivning till tillträde osv. Proffsigt bemötande och hanterande av hela affären. Vi kommer definitivt använda Fastighetsbyrån Bjuv igen om det blir aktuellt.
    Hej Thomas,
    Tack för ett fint omdöme, och vad roligt att allt känns bra.
    Stort lycka till med ert nya hus och tveka inte att kontakta oss om du skulle behöva hjälp med en värdering eller en försäljning vid ett senare tillfälle.
    Carolina, Fastighetsbyrån Bjuv
    2021-04-04
    1.villa
    2.trevligt, förtroende givande,erfaren mäklare
    3.huset sålt på ett smidigt och inom en snar tid, vilket mäklaren löst på ett bra sätt
    4. BRA!
    Hej Agneta,
    Tack för ett fint omdöme och vad roligt att det känns bra.
    Ha en fortsatt bra dag!
    Mvh Carolina/ Fastighetsbyrån Bjuv
    2021-03-31
    Sålde en mindre friliggande villa i kranskommun.
    Oscar var väldigt serviceminded genom hela säljprocessen.
    Aldrig svår att få tag på och alltid snabba raka svar på mina frågor.
    Mina förväntningar var höga från början då jag använt Fastighetsbyrån (HBG) tidigare och tyckt att de var duktiga.
    Min säljprocess var toppen rakt igenom.
    Hej Johan,
    Stort tack för ditt omdöme, det gör oss super glada.
    Ha en fortsatt bra dag!
    2020-12-25
    Jag och min fru köpte en bostadsrätt och blev väldigt väl bemötta. Mäklaren ansträngde sig för att vi skulle få något, och erbjöd oss extra visningar eftersom vi missat den schemalagda.
    Han svarade om vi hade frågor och hjälpte till under hela proceduren.

Det var bara precis i slutet vi inte fick så mycket information, så vi var inte helt säkra på hur det överlämningen skulle gå till.

Generellt mycket nöjd!
    2020-11-01
    Sålt hus.
    Professionellt bemötande men samtidigt en ärlig mäklare med känslan av att han var väldigt mån om en.
    Fick betydligt mer än förväntan och mycket tips från mäklaren.
    2020-10-26
    Snabb o tydlig hantering av ärendet
    2020-10-20
    Vi sålde en villa. En jättetrevlig och mycket kunnig mäklare som fanns för oss när helst vi behövde. Vi valde mellan två mäklarbyråer och valet föll på Fastighetsbyrån i Bjuv pga den kunniga mäklaren. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Oscar Månsson på Fastighetsbyrån i Bjuv.
    2020-10-07
    Sålt en villa. Allt har fungerat till 100 %.
    Enkel och snabb kommunikation.
    Oscar, vår mäklare har bra kännedom om marknaden och har genomfört uppdraget/försäljning på ett utmärkt bra sätt. Allt har går mycket smidigt och vi är supernöjda. Mvh Göran Casparson
    2020-10-06
    Sålt min bostad Allt gick bättre än förväntat
    2020-10-05
    Sålt bostad
    Kunnig mäklare
    Uppfyllde de förväntningarna som ställdes
    2020-08-17
    Mycket kunnig och lyssnade på oss som säljare😃
    2020-08-03
    Sålt 11/2 plans villa i Ekeby med hjälp av Tina Leo. Mycket trevlig, hjälpsam och tillmötesgående under hela processen.Trodde inte att det skulle gå så snabbt och smidigt som det gjorde. Stort tack Tina.
    2020-07-06
    Sålt ett hus i Bjuv
    Det gick bra, trevligt bemötande.
    Ja han levde upp till förväntningar ,
    2020-06-07
    Ingen bra mäklare alls. Undanhållande av information. Ingen bokad besiktning. Pga detta så hade fd. Husägaren ej flyttstädat
    2020-05-20
    Försäljning av villa. Mäklaren var vänlig , lyhörd. Alltid lätt att få tag i.
    Allt gick väldigt smidigt från början till slut.
    Vi tycker att vi hade en mycket bra mäklare!
    2020-05-03
    Har sålt en bostadsrätt. MYCKET duktig mäklare som levde upp till mina förväntningar .Bra bemötande från mäklaren och som kunde svara på allt jag undrade.
    2020-04-24
    Oscar helt otroligt duktig och väldigt professionell
  • Rose-Marie P
    skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    2020-04-11
    Har sålt en bostadsrätt. Har bara positiva erfarenheter av mäklaren.
    2020-04-08
    Jag skrev igår! Undrar om det har gått fram? Hälsningar Gunnel 😊
    2020-02-21
    Bra bemötande kunnig om området vilka priser som var gång bara
    2020-02-20
    Jag har sålt en villa. Jag tog själv kontakt med mäklaren som utan problem tog sig an försäljningen. Alltså ett bra bemötande. Jag förväntade mig ordning och reda under processen med objektbeskrivning och senare visningen, vilket uppfylldes till fullo.
    2020-01-20
    Sålt en villa.
    Påläst mäklare som haft kontroll på affären från start tills nu när huset är sålt

Mycket bra kännedom om läget, husen och prisnivåer
    2019-12-19
    Köpte hus och jag är nöjd över det bemötande som jag fick av mäklaren
    2019-12-11
    Ha köpt hus.
    Oscar är avslappnad och nera på jorden person, och ha koll på läget. En bra kommunikatör med tålamod.
    2019-12-10
    Köpt villa.
    Mäklaren var proffsig och kunde sina saker.
    Förväntade mig dock snabbare svar vid kontakt via sms. Även när man ringde var mäklaren ganska sällan nåbar.
    I övrigt inget att klaga på.
    2019-12-01
    Jag sålde huset och jag fick stort hjälp av mäklare från fastigheten. Hennes tipset och goda råder hjälpte mig att ordna och fixa saker som det borde göras. Tack
    2019-11-27
    Mäklaren i sig är himla trevlig och proffesionell samt hjälpsam men känner att dom kunde varit mer aktiva i både försäljningen samt överlämningen.
    2019-11-21
    Mycket dålig mäklare. Otrevlig och ett katastrofalt bemötande Jag hoppas att jag aldrig ser henne igen. Hon stressa oss till ett köp som vi idag ångrar. Hennes intresse var att sälja objektet så snabbt som möjligt
    2019-11-15
    Sålt en villa, blev jättebra bemött av vår mäklare👍🏻 Hade höga förväntningar och vår mäklare var bäst🌟 vi kommer att rekommendera honom till våra grannar och vänner🍀
    2019-11-14
    Vi har köpt ett större hus med bra läge . Och vi har sålt ett annat hus . Allt blev klart på ca 3 veckor
    2019-11-10
    Kvick, god kundkännedom, hittade köpare snabbt och enkelt.
    2019-11-07
    Sålde min bostadsrätt, mäklarens bemötande var mycket yrkesmässigt och trevligt. Han gjorde sitt jobb mycket bra och försäljning gick fort.
    2019-10-15
    Bra bemötande från mäklaren.
    Tycker dock inte att jag som köpare ska stå för godkännandet av städningen av fastigheten i första hand.
    Det borde fastighetsbyrån göra om inget avtal finns mellan köpare och säljare.

Mvh/ Malin
    2019-10-12
    Jag köpte en lägenhet. professionell och omfattande service. full tillfredsställelse