Alla kategorier Mäklare Skåne Bjuv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bjuv

Fastighetsbyrån Bjuv

Södra Storgatan 19, 267 31 Bjuv — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån är din mäklare i Bjuv. För oss är trygghet, förtroende och affärsmässighet de ständiga ledorden som vi alltid siktar mot. Vi värdesätter alltid personlig kontakt och ser varje affär som unik.

Om du är intresserad av bostadsmarknaden i Bjuv är det oss du ska kontakta. Här hittar du engagerade och välutbildade mäklare med god lokalkännedom. Vi vill alltid erbjuda den bästa mäklartjänsten, därför skräddarsyr vi hela processen efter dina behov. Varmt välkommen till oss - vi lovar att det lönar sig!

Läs vad 36 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bjuv

• 2019-06-13

Iréne G skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Sålde en bostad, blev såld efter en del visningar. Läs mer
  • 2019-06-12

Sabine A skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Vi har sålt en villa.
    Det fungerade utmärkt, det är positivt när mäklaren känner till kommunen och området. Läs mer
  • 2019-05-24

Pierre Lennarth Morgan K skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Bra med återkoppling hela tiden från första kontakt till försäljning. Läs mer
  • Daniel H

2019-05-12

Daniel H skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Har sålt min lägenhet .blev bemött bra av mäklaren. Förväntningarna var högre än vad jag ficknför lägenhehen. Men valde att sälja för lägre pengar för att bli av med den. Så.i samråd med mäklaren gjordes affären upp smidigt. Läs mer
  • 2019-04-29

Fannie S skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Har sålt min lägenhet. Blev bemött väldigt väl. Dock la min mäklare ut lägneheten ovanför mig som är identisk till min precis samtidigt, som jag inte hade en aning om. Trots att jag sagt att jag kan vänta att sälja min sålänge jag är ensam på just mitt lilla område. Tråkigt då jag tycker man ska vara ärliga mot varandra och inte allt bara ska vara "sälj". Läs mer
  • 2019-04-09

Lars-Göran Erik O skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    1 planshus 122m2
    Seriöst och vänligt bemötande
    Verkligheten stämde överens med förväntningarna. Läs mer
  • 2019-03-29

Rose-Marie R skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    *Sålt1 1/2plan villa boyta175 med källare på 100 kvm.
    *Tina Leo är en trevlig mäklare och har ett bra bemötande.
    *Att få tips och stöd och ha en bra kontakt under försäljningen, vilket jag fick.
    *Under de förutsättningar med vad som hände under försäljningen, då köpare drog sig ur, har mäklaren skött detta bra.
    Men än är köpet inte helt klart, då det ska göras en besiktning först. Läs mer
  • 2019-03-23

Anne-Marie W skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Köpt en bostadsrättslägenhet .
    Blev trevlig , bra och proffesionellt bemött av mäklaren.
    Allt gick smidigt snabbt och bra.
    Jag är nöjd Läs mer
  • Karin Z

2019-03-04

Karin Z skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Jag sålde mitt hus med hjälp av Oscar Månsson. Han är vänlig, serviceminded och bra på det han gör helt enkelt.
    Visningen och affären gick smidigt och snabbt.
    Jag är nöjd och tacksam över den hjälp jag har fått.

Karin Zeoander Läs mer
  • 2019-02-26

Dinore B skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Han var jeje duktig och lyhörd Jag sålde en lägenhet och köpte hus po alla set som parade både meg och mäklaren Jag blev nöjd och i helhet gick det bra Läs mer
  • 2019-02-21

Anna-Clara K skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Mycket bra bemötande. Mycket snabbt jobbat. Läs mer
  • Wenche B

2018-12-30

Wenche B skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Jag har köpt en bostadsrätt.Mäklaren hade ett mycket trevligt bemötande, och var hjälpsam och lätt att få kontakt med om man hade frågor kring köpet . Läs mer
  • 2018-12-28

Ingemar A skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Oerhört trevlig och tillmötesgåendes personal.. Gör sitt jobb från början till slut helt fantastiskt. Läs mer
  • 2018-12-14

Stig N skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Kontakten med mäklaren Oscar var mycket bra. Läs mer
  • 2018-11-28

Dale M skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Vi har sålt lägenhet. Vi var bra bemötta av mäklare,fick all information som vi behövde. Läs mer
  • Gunilla B

2018-11-19

Gunilla B skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Jag har fått hjälp med att sälja mitt hus,
    från första dagen då jag kom in på mäklarbyrån, tills att affären var avklarad har jag fått ett mycket bra bemötande och hjälp med alla mina frågor och funderingar, och mäklaren har lyssnat på och respekterat mina önskemål. Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-11-15

Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Köpte en bostad.
    Väldigt dålig erfarenhet p.g.a. det var totalt ostädat när jag flyttade in samt det fanns dolda fel, och mäklaren brydde sig inte det minsta. Läs mer
  • 2018-11-08

Almira K skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Vi har sålt vår lägenhet. Det gick smidigt och bättre än vi förväntat oss. Läs mer
  • 2018-10-12

Joanna-Sol B skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    •En byggnad med anor från 1700 talet.
    •Jag blev bemött på ett mycket professionellt sätt av en mäklare som lyssnade och tog till sig mina önskningar om köparen.
    •Mina förväntningar var att huset skulle säljas. Det gick mycket fortare än förväntat och till ett bättre pris. Läs mer
  • 2018-09-26

Niels S skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Very very good.Much value for the money. Very good at communication.I feel I was in good hands all the time. Läs mer
  • 2018-09-23

Britt N skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Fastighetsbyrån Bjuv bemötte oss på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Louise H

2018-09-14

Louise H skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Har köpt nybygget som ska byggas upp vid vattentornet i Bjuv . Mäklaren Oskar Månsson har varit super 👍 & tillmötesgående & har svarat på sms& samtal vilken tid det än varit under dygnet . Allt som allt en bra upplevelse . Läs mer
  • 2018-09-13

Malin Å skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Jätte bra. Lättsam och ger bra och tydlig information Läs mer
  • 2018-09-12

Sven-Åke N skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Köpt och sålt bostadsrätt till bra priser,
    Trevligt bemötande och mina förväntningar blev tillgodosedda
    Kan rekommenderas Läs mer
  • 2018-09-12

Moorena F skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Min man och jag har bokat en nyproducerad bostadsrätt, ännu ej byggd. Mäklaren har hela tiden varit tillmötesgående och positiv. Informationen om projektet och affären har varit tydlig och bra. Våra förväntningar var inte så höga, när det gällde att få tillgång till en bostad, då vi trodde vi var bland de sista på intresselistan. Mäklaren hade förståelse för vår tvekan att bo i Bjuv, men kunde ändå erbjuda oss ett mycket bra objekt av de som fanns möjlighet att boka. Hittills är vi mycket nöjda.
    Med vänlig hälsning
    Moorena Fälth Läs mer
  • 2018-08-30

Pia n skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Bemötandet var mycket positivt och bra. Det var bra. Läs mer
  • 2018-07-07

Per K skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Sålde en BR med hjälp av mäklaren.
    Hade ett bra bemötande men tycker engagemanget kunde varit större med fler visningstillfällen å kanske speciellt inte en visning på en måndag.
    Resultat - få spekulanter å få bud på ett ganska fint objekt som borde gått för mer!
    Efter affären har det varit helt tyst ifrån mäklaren - märkvärdigt tyst. Läs mer
    2018-09-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Per K
    Hej Per,
    tack för att du tagit dig tid att svara. Vad roligt att du tycker dig ha fått ett bra bemötande. Såklart mindre roligt att du känner det brustit i engagemanget. Som ansvarig mäklare tar jag givetvis till mig av kritiken. Vad gäller slutpriset på lägenheten så översteg det utgångspriset, vilket jag inte fått någon indikation från er att ni skulle vara missnöjda med. Jag slår dig en signal så kan vi diskutera vad det är du känner som brustit i engagemanget. Med vänlig hälsning Oscar Månsson, Fastighetsbyrån
  • 2018-06-03

Christopher J skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Väldigt trevligt mäklare, professionellt. Snabb att svara.
    Nu har vi ett hus! Läs mer
  • 2018-03-14

Gun H skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    MyVäldigt kunniga o hjälpsamma.cket trevlig o påläst personal. Läs mer
  • 2017-10-23

Eva K skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Kunnig, hjälpsam mäklare som informerade tydligt och enkelt. Bra att förhandla med då det gällde arvodet till mäklaren. I vårt fall anlitades en skicklig fotograf, vilket kändes bra. Mäklaren visade stor förståelse och hänsyn för den situation vi som säljare befann oss i, då vi bestämt att skiljas och det innebar ökade svårigheter att få alla pusselbitar att passa in. Vi fick mer betalt för vår fastighet än vi förväntat och lägre mäklararvode än vid tidigare försäljning. Läs mer
  • 2017-08-29

Monica Louise G skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Återkopplingen var snabb och jag kände att mina önskemål stod i fokus under hela försäljningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2017-08-08

Suruvi h skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    De har fusk mig. Jag har betalat hogst pris. Mäklaren lögn mycke. Läs mer
  • 2017-06-26

Monica Å skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Kan bara berömma deras sätt och service och att sätta kunden i fokus på ett proffessionellt sätt. De har vårt fulla förtroende. Läs mer
  • 2015-11-26

Alva A skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Snabb återkoppling från mäklare. Kunnig och engagerad Läs mer
    2015-11-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Alva A
    Tack för ditt engagemang.
    Med vänlig hälsning
    Susanna Ottosson
  • Christer I

2014-04-18

Christer I skrev om Fastighetsbyrån Bjuv
    Snabbt och smidigt men priset blev inte så högt. Läs mer
  • 2014-01-03

Jukka Pekka K skrev om Fastighetsbyrån Bjuv