Västkustfastigheter

Västkustfastigheter

Välkommen till Västkustfastigheter!

Letar du bostad i Ängelholm, Rebbelberga, Villan, Stora Vång, Ärrarp, Skörplinge, Gånarp, Skälderviken eller Åkersholm med omnejd eller kommersiella fastigheter i södra Sverige? Vi på Västkustfastigheter är en familjeägd fastighetsförmedling som hjälper dig med köp och försäljning av villor, lägenhet, bostadsrätt, kommersiella fastigheter, fastighetsbolag, gårdar,skog och mycket mer.

Vi kan även hjälpa dig om du är nyfiken på vad din villa, gård, lägenhet eller fastighet är värd. Låt oss värdera fastigheten du är nyfiken på. Med över 49 års erfarenhet o 3500 affärer så är vi säkra på att vi kan hjälpa dig till en bra försäljning. Vi är en fristående fastighetsmäklare vilket gör att vi inte har några krav från banker eller försäkringsbolag.

Läs vad 14 kunder tycker om Västkustfastigheter 2

• sålde sin bostad med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
    • Laholms kommun - Knäred - Brånalt
    2022-08-04 Verifierad kund
    Henrik har varit mycket trevlig och tillmötesgående. Inga problem
    med något alls. Han är noggrann och det har fungerat bra. Vi är
    mycket nöjda och rekommenderar honom.
    MVH Stig
  • sålde en tomt med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
    • Ängelholm
    2022-08-03 Verifierad kund
    Mycket vänligt och professionellt.
    Från början realistisk i både tiden det skulle ta och svårigheterna som skulle uppstå under processens gång.
    Nu är vi framme vid målet och vi är mycket tacksamma.
  • sålde en tomt med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
    • Ängelholm
    2022-07-30 Verifierad kund
    Direktkontakt har skett via min kudin i Ängelholm. Msil med imfo har jag fått regelbundet mef uppdateringar av vårt segdragna ätende. Allt hsr fungerat utmärkt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
    • Ängelholm - Össjö
    2022-07-29 Verifierad kund
    Henrik har varit duktig. Han har gett oss bra information om fastigheten, och vi har inte känt oss stressade att ge oss in budgivningsprocessen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
    • Munka Ljungby - Stavershult
    2022-07-28 Verifierad kund
    snääll kanske behöver hjälp igen
  • köpte en tomt med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
    • Förslöv
    2022-07-27 Verifierad kund
    Henrik har genom hela processen varit tydlig, snabbt skickat extra dokument när vi efterfrågat dem, varit lyhörd för våra synpunkter och frågor, gett raka och begripliga svar. Vi är mycket nöjda med hur han skött säljprocessen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
    • Ängelholm - Ausås
    2022-07-20 Verifierad kund
    Jag rekommenderar gärna Henrik och hans engagemang.
    Han har en bra kommunikativ förmåga och har varit lätt att
    få kontakt med under "projektets" gång. Tyvärr inträffade några malörer i början : För låg angiven boyta samt tvåglasfönster
    i stället för treglas. Huruvida detta påverkade slutpriset torde
    vara svårt att bedöma. Henrik informerade löpande väl om
    budgivningen. En "jordnära" mäklare, som gärna handlägger
    även "udda" projekt.
    Tack än en gång för ditt förtroende och för att du valt att lämna ditt omdöme! Mvh Henrik, Västkustfastigheter Henrik Gustafsson
  • köpte en tomt med hjälp av Västkustfastigheter
    • Ängelholm - Äspenäs nära Västersjön
    2022-07-20 Verifierad kund
    Allting har ett bäst före datum och Arnes har gått ut! Han borde pensionerat sig för länge sen och låtit yngre, hungrigare och mer kompetenta mäklare ta över. Jag skulle aldrig köpa ett objekt till där han står som mäklare och definitivt inte anlita han som mäklare. Uselt, dåligt och värdelöst är bara några av få ord jag skulle beskriva hur Arne varit som mäklare i denna affären!

// Alexander
    Fullföljer man inte ingångna köpekontrakt är de vår skyldighet som seriösa fastighetsmäklare att hjälpa våra uppdragsgivare o säljare så att affären fullföljes och de är väl inte alltid så uppskattat och de är som tur är ytterst sällan vi behöver göra detta. Västkustfastigheter
  • köpte sin bostad med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
    • Laholms kommun - Knäred - Brånalt
    2022-07-15 Verifierad kund
    The contact with Henrik is perfect.
    He did his best for us.
    Thanks for your review, Patrick! Happy to be a part of your journey with buying your new home in a new country! Yours sincerely, Henrik, Västkustfastigheter Henrik Gustafsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
    • Källna vid Össjö - Klippans kommun
    2022-07-15 Verifierad kund
    Vi har 2 ggr anlitat Västkustfastigheter och haft Henrik båda tillfällen och varit mycket nöjd med honom han har genomfört sina uppdrag mycket bra och med ett mycket fint bemötande så när vi sålde Bolestad 4834 var det ingen tvekan vem vi skulle ha att sälja det och det gick ju bra .............
    Stort tack för att du lämna ert omdöme! Tack än en gång för att ni gav oss det fina förtroendet att hjälpa er att byta bostad. Mvh Henrik, Västkustfastigheter Henrik Gustafsson
  • Agneta W
    sålde sin stuga med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
    • Hjärnarp - Västersjön
    2022-07-15 Verifierad kund
    Henrik Gustafsson är en utmärkt fastighetsmäklare. Han sålde vår sommarstuga förra hösten.
    En vänlig man som svarade snabbt på frågor. Förstående och aktiv med att få stugan såld.
    Henrik levde mer än upp till våra förväntningar. Vi har bara gott att säga om honom.
    Stort tack för de värmande orden! Mvh Henrik, Västkustfastigheter Henrik Gustafsson
  • sålde sin stuga med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
    • Hjärnarp - Lerbäckshult
    2022-07-15 Verifierad kund
    Henrik är en trevlig och sympatisk person som är lätt att ha att göra med. Han ger ett professionellt och tryggt intryck - inte bara en känsla av att vilja sälja och få bästa profit till honom själv utan vill verkligen att det ska vara bra för alla parter.

Jag kan rekommendera Henrik till andra.
    Stort tack för att du valt att betygsätta vår tjänst! Vår erfarenhet har format vårt arbetssätt och du bekräftar hur jag vill att vår mäklartjänst ska vara. Mvh Henrik, Västkustfastigheter Henrik Gustafsson
  • sålde sin bostad med hjälp av Västkustfastigheter
    • Laholms kommun - Hishult
    2022-07-14 Verifierad kund
    Arne var mycket trevlig och seriös i sitt arbete.

Arne levererade precis som förväntat av en seriös aktör

Arne är en seriös och erfaren mäklare
    Tack för Ditt omdöme till Reco! Västkustfastigheter
  • köpte sin bostad med hjälp av Västkustfastigheter
    • Laholms kommun - Hishult
    2022-07-14 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande. Bra uppdateringar och uppföljning av händelser.
    Tack för Ditt omdöme till Reco! Västkustfastigheter