Alla kategorier Mäklare Skåne Ängelholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ängelholm

Fastighetsbyrån Ängelholm

Storgatan 58, 262 32 Ängelholm — Visa karta

I Ängelholm hittar du Fastighetsbyråns kontor mitt i centrum. Hos oss arbetar mäklare med lång erfarenhet och som ser till att alltid ligga i framkant när det kommer till utveckling. Vi är engagerade, trygga och lovar ett förtroende när du ska byta bostad.

Vad är du ute efter i bostadsväg? Vi anpassar oss efter dina förutsättningar och önskemål. Ängelholm har nära till både skog, stadskärna och havet. Orten är helt klart en idyll, och här finns många goda boendemöjligheter. Kontakta oss så visar vi dig var du hittar dem!

Läs vad 117 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ängelholm

• Madeleine S
    Madeleine S skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Professionell och aktiv mäklare samt en affärsdriven och målmedveten säljare som motsvarade mina förväntningar mycket väl.
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Professionellt intryck och väldigt ordentlig. Han ville att man som Lund skulle vars trygg i sitt beslut och veta all fakta innan man tog det. Man litade på honom helt enkelt. Gjorde upplevelsen av att köpa lägenhet mycket bra.
    2017-10-11 Stellan J svarar Josefine A
    Tack Josefine för det fina omdömet. Jag är glad att du kände dig trygg och hoppas verkligen du trivs jättebra i lägenheten!
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket bra och proffesionellt . Elin gav. Intrycket att hon visste vad hon pratade om. Hon skötte vår försäljning från början till slut och vi var mycket nöjda med resultatet . Hon har bra koll på processen.
  • Markus B
    Markus B skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Kanon kille! Inga krusiduller.
  • Assar O
    Assar O skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Snabbt korrekt proffsigt
    Har redan rekommenderat honom
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Elin blev sjuk under våra förhandlingar så jag hade önskat att någon annan på kontoret hade informerat mig och tagit emot mina samtal/sms. Annars har jag haft en bra kontakt med Elin ocjh hon verkar kompetent på det hon gör.
  • Ema Pasovic P
    Ema Pasovic P skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Skötte affären bra men vi hade önskat att få haft en tätare kontakt utan att behöva "jaga". Utöver detta är vi nöjda och kan rekommendera Fastighetsbyrån till vänner i säljtankar.

Ema & Deni
    Ängelholm
  • Hans L
    Hans L skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Perfekt försäljning, med en kunnig och trvlig person.Tack än en gång.
  • Christine S
    Christine S skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus ger ett mycket vänligt, seriöst och kunnigt intryck. Han har jobbat för mitt, som kund, bästa, samtidigt som han har jobbat för köparen. Det har inte funnits några oklarheter vad gäller hela affären. Jag är mycket nöjd med honom, som mäklare, och kan varmt rekommendera honom till andra, både köpare och säljare.
    Christine Selander
  • Louise N
    Louise N skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mkt bra bemötande och är fullt nöjd!
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra bemötande, enkelt och smidigt att ha med Marcus att göra.
  • Mona E
    Mona E skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi är nöjda tycker att vi har fått ut vad vi förväntade oss.
  • Karin O
    Karin O skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra bemötande Snabbt agerande. Professionellt.
  • Anita G
    Anita G skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Om ni vill ha ett utlåtande så ska det inte finnas något som hindrar att man sänder in sin enkät utan att skriva en fritex.
    Då tröttnar man som kund.
  • Ivan F
    Ivan F skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan är en trevlig herre som gör ett bra jobb. Bra bemötande och inställning till både köpare och säljare.
  • Eivor A
    Eivor A skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Korrekt, kunnigt och hjälpsamt bemötande. Rekommenderar gärna honom till mina vänner och familj.
  • Zandra W
    Zandra W skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    En mycket bra upplevelse på vårt första husköp! Niclas var väldigt professionell och duktig. Vi kommer definitivt anlita honom när vi ska värdera eller sälja :)
  • Ilse B
    Ilse B skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Tillmötesgående, positiv, förtroendeingivande
  • Solvieg S
    Solvieg S skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    jag är väldigt nöjd med hur mäklaren skötte försäljningen av huset! allt gick väldigt bra från början till slut!! Allt gick övet min förväntan, väldigt nöjd!
    mvh Birggita Sasssart!
  • Johan R
    Johan R skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Duktig, pålitlig och tillgänglig mäklare
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stort engagemang, drivande och väldigt duktig.
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Har fått väldigt bra bemötande.
    Är nöjd med affären jag gjort och som lett till nytt boende för mig och mina barn.
    Kommer anlita er om jag ska byta bostad i framtiden.
    2017-03-27 Stellan J svarar Veronica L
    Hej Veronica! Tack för fina ord, hoppas du kommer trivas jättebra i din nya bostad!
  • Gun-Brith S
    Gun-Brith S skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Hej.Jag har bara positivt att säga om Stellan.Mvh GB
    2017-03-27 Stellan J svarar Gun-Brith S
    Tack Gun-Brith för omdömet! Varit kul att hjälpa dig med försäljningen!
  • Gun-brith S
    Gun-brith S skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Hej.Jag har bara positivt att säga om Stellan.Mvh GB 🤗
  • Linda E
    Linda E skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus har sålt fastighet både åt oss och till oss förut och därför valde vi honom som mäklare igen. Han är väldigt noggrann saklig och proffesionell. En mkt trevlig mäklare.
  • Mats L
    Mats L skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Allt har fungerat utmärkt så här långt, försäljningen är ännu inte avslutad.
  • Lisbeth K
    Lisbeth K skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra bemötande ,kunnig, lätt att få kontakt med
    2017-03-27 Stellan J svarar Lisbeth K
    Tack för de fina orden Lisbeth!
  • Marieann W
    Marieann W skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi tycker att vi har haft ett utmärkt bemötande och samarbete under hela processen. Vi rekommenderar gärna honom.
    2016-12-22 Marcus F svarar Marieann W
    Hej Marieann! Tack för dina fina ord. Uppskattas såhär på slutet av året :) Ha nu en riktigt God Jul! Med vänlig hälsning Marcus
  • Håkan Å
    Håkan Å skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Trevligt bemötande!
    intresserad av både köpare och säljare.
  • Hans P
    Hans P skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Allt har varit bra med Marcus
    2016-12-20 Marcus F svarar Hans P
    Hej Hans! Tack för ditt omdöme. Ha nu en riktigt God Jul! Med vänlig hälsning Marcus
  • Bengt V
    Bengt V skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Gott bemötande och god service.
    En upplevelse som jag kommer att dela med mig av till mina vänner
    2016-12-19 Marcus F svarar Bengt V
    Hej Bengt! Tackar å det ödmjukaste för ditt fina omdöme och dina rekommendationer. Med vänlig hälsning Marcus
  • Anette A
    Anette A skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niklas ger ett intryck av att vara påläst och kunnig, lugn och sansad. Vi fick ett bra bemötande av honom. Han kan utveckla sin förmåga att förhandla och få med sig människor, den sociala förmågan. Vill dock poängtera att han är trevlig, men lite lite "stel" i konversationen. Bättre inlevelseförmåga, är det jag vill få fram.
  • Pär B
    Pär B skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus är en trevlig ihärdig duktig säljare och en stor tillgång för fastighetsbyrån i Ängelholm. Mvh. Pär
    2016-12-19 Marcus F svarar Pär B
    Hej Pär! Tack för ditt fina omdöme! Med vänlig hälsning Marcus
  • Ola L
    Ola L skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    lugn och proffsig sorry jag har inte tid att skriva massa
    2016-12-16 Marcus F svarar Ola L
    Hej Ola! Vet att du har fullt upp men är tacksam för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Hoppas jag får möjlighet att medverka vid fler affärer. Mvh Marcus
  • Roland L
    Roland L skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Elin levde upp till mina förväntningar hon är en bra mäklare.
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bemötandet jag fick av Marcus var artigt och trevligt. Det var en skön atmosfär i rummet, samt att han var noga med att jag förstod allt det viktiga i kontrakten. Som en ung kille på 21 uppskattade jag det då det fanns en del saker som jag inte riktigt begrep mig på.
    2016-12-15 Marcus F svarar Tobias M
    Hej Tobias! Tack för ditt omdöme. Skönt att du känner dig nöjd och trygg i din affär. Hoppas din renovering fortlöper som beräknat! Med vänlig hälsning Marcus
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Trevlig mäklare, han sköter sitt jobb som man ska tycker jag! Däremot så tycker jag att han skulle va den som fullföljer hela vägen fram till tillträdes datumen. Att inte nån annan tar vid det sista liksom.
    2016-12-15 Marcus F svarar Sandra M
    Hej Sandra! Tack för ditt omdöme! Självklart så är jag med er hela vägen såvida jag inte är sjuk eller har ledigt. Då vi ej ännu har haft tillträde på er fastighet så finns det inget som tyder på att jag inte kan medverka även på tillträdet. Dock sköter min kollega Hanna alla tidsbokningar med banker inför tillträdet om det kan vara det du menar? Med vänlig hälsning Marcus
  • Annie S
    Annie S skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi är jättenöjda med Elin som gjorde vårt husköp till en snabb och smidig affär. Vi önskar Elin all lycka i sin framtida karriär som mäklare.
  • Anne B
    Anne B skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra bemötande och trevlig på visning och fram till försäljning. Jag var väldigt oroad under köpet och det blev inte bättre efteråt. Jag tycker att man ska ändra rutinen om att inte ses i bostaden innan avtal blir undertecknat. Efter detta fick vi nästan ingen hjälp alls och mycket var fel i huset. Det borde snarare tillhöra praxis att man ses i bostaden tillsammans med mäklare, säljare och köpare för att gå igenom så att allting fungerar som det ska. Under all kritik faktiskt.
    2016-12-15 Marcus F svarar Anne B
    Hej Anne! Tack för din återkoppling. Att där är brister i fastigheten gällande teknisk utrustning m.m som framkommer först efter tillträdet är förstås inte den start man vill ha i sitt nya boende. Vi mäklare kan/får inte enl. mäklarlagen driva ev. skadeståndsanspråk då detta är en sak mellan köpare och säljare. När/Om sådana situationer uppstår så har vi vår kundombudsman som vi hänvisar till och som kan ge juridisk information och vägledning. Kom gärna förbi kontoret någon dag så kan vi prata om vad jag kunde gjort annorlunda. Mvh Marcus
  • Krister J
    Krister J skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Har varit bra. Verkar vara en stabil man.
  • Roger N
    Roger N skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Det vat väl bra
    Huset blev sålt
    2016-12-15 Marcus F svarar Roger N
    Hej Roger! Tack för ditt omdöme! Mvh Marcus
  • Mansour S
    Mansour S skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra service. Trevlig mäklare. Allt fungerade bra.
    2016-12-15 Marcus F svarar Mansour S
    Hej Mansour! Tack för att du ville ge ett omdöme! Hoppas du kommer att trivas i din lgh. Med vänlig hälsning Marcus
  • Peder B
    Peder B skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Elin har ordnat allting på ett förtjänstfullt sätt.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket professionellt och trevligt bemötande samt stor kompetens när det gäller hus och bostad.
    2016-12-14 Marcus F svarar Camilla B
    Hej Camilla! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mitt jobb känns inspirerande och kul med så fina ord. Med vänlig hälsning Marcus
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus är en bra och engagerad mäklare som i kommer rekommendera andra.
    2016-12-14 Marcus F svarar Pernilla A
    Hej Pernilla! Vad snällt av er att rekommendera mig och tack för ert fina omdöme. Med vänlig hälsning Marcus
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Hon var mycket duktig, trevlig och gav ett seriöst i tryck. Kommer att rekommendera henne.
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan har motsvarat våra förväntningar på hur en mäklare skall vara. Han har satt oss som säljare i fokus och är duktig på att återkoppla information.
  • Christer W
    Christer W skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket bra bemötande från en kunnig och trevlig mälare
    2016-12-14 Marcus F svarar Christer W
    Hej Christer! Tackar och bugar för ditt fina omdöme! Med vänlig hälsning Marcus
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Är nöjd med hur Niclas skött min husförsäljning. Varit en trevlig mäklare och skött det mycket professionellt.
  • Christer A
    Christer A skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra. Som förväntat av en kundrelationer.
    2016-12-14 Marcus F svarar Christer A
    Hej Christer! Tack för ditt omdöme! Med vänlig hälsning Marcus