Fastighetsbyrån Ängelholm

Fastighetsbyrån Ängelholm

I Ängelholm hittar du Fastighetsbyråns kontor mitt i centrum. Hos oss arbetar mäklare med lång erfarenhet och som ser till att alltid ligga i framkant när det kommer till utveckling. Vi är engagerade, trygga och lovar ett förtroende när du ska byta bostad.

Vad är du ute efter i bostadsväg? Vi anpassar oss efter dina förutsättningar och önskemål. Ängelholm har nära till både skog, stadskärna och havet. Orten är helt klart en idyll, och här finns många goda boendemöjligheter. Kontakta oss så visar vi dig var du hittar dem!

Läs vad 348 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ängelholm 2

• Vejbystrand/vejbyslätt
    2021-07-30
    Sympatisk o effektiv vi är nöjda med resultatet
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Tillmötesgående, lugn och saklig
    Lyhörd och förstående.
    Kan rekommenderas❣️
  • köpte sitt hus med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2021-07-29
    Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Ibland har jag upplevt mäklare som påflugna, vilket också har gjort att jag vid några tillfällen lämnat visningar och affärsdiskussioner trots intresse.
    Niclas var väldigt balanserad, kunnig och förtroendeingivande, vilket ger mig enbart väldigt positivt intryck av honom som mäklare. Mycket bra!
    • Vejbystrand/vejbyslätt
    Bra, kunnig, inger förtroende
    • Centralt
    2021-07-28
    Vänligt bemötande. Överträffade våra förväntningar på en skyndsam affär och har agerat med snabb respons på alla våra frågeställningar. Rekommenderas!
    • Centralt
    2021-07-28
    Jag hade gärna sett att han kommunicerat läget i processen bättre med mig. Så gott som alla kontakter har skett på mitt intiativ, bortsett från schablonartade mejl där jag upplysts om hur många besök på internet min bostadsannons haft, uppgifter som jag enkelt hittar själv.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Lerbäckshult
    2021-07-27
    Meget informerende , dygtig og jeg var meget tryg ved Elin som mægler. Vil rekommandere hende i fremtiden.
    • Epadalen
    2021-07-18
    Vi var intresserade från första visningen men inte en ända gång blev vi kontaktade av mäklaren.
  • sålde sitt hus med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2021-07-17
    Vi är jättenöjda med allt Niclas gjort i samband med vår husförsäljning
    Kunnig mäklare
    Tack Nicklas
    Vi på fyren
    • Epadalen
    2021-07-12
    Vissa har det och andra inte.
    Marcus skapar en trygghet och med stor professionalism tar hand om försäljningen.

Som köpare så kände jag en trygghet i att mina intressen som "köpare" också tillgodosågs.
    Jag får känslan av att Marcus älskar att vara mäklare.

Om jag anlitar mäklare i framtiden så är det Marcus som representerar oss!
    2021-07-09
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande i alla delar av försäljningen av bostaden. Kan verkligen rekommenderas!
    2021-07-09
    Trevligt bemötande!
    Tydlig information
    Proffsig presentation av huset.
    Taktisk visning med påföljande budgivning
    Vi blev nöjda med uppdraget.
  • ELISABETH N
    skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2021-07-08
    Köpte vårt hus i Munka med hjälp av Niclas och är så nöjd. Snabb på att svara på sms och samtal och kunde han inte ta det just då ringde han alltid upp så fort han fick möjlighet. Kompetent och väldigt tillmötesgående! Supernöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2021-07-07
    Mycket trevligt mottagande!
    Var kunnig och saklig i info om lägenheten.
    Svarade snabbt på sms, mobilsamtal och mail. Hon är ett föredöme för en mäklare!

Noggrann och proffsig vid kontraktsskrivandet .
    Behåll henne!😊

Mvh Stefan Larsson
    2021-07-02
    Trevlig, kunnig & tillgänglig.
    Alla frågor jag vi hade fick vi snabbt svar på och det han inte kunde besvara direkt tog han reda på.

Rekommenderas varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Ängavången
    2021-07-01
    Ett professionellt och personligt bemötande.
    Snabba agerande som gjorde att vi kom till snabbt avslut.
    Levde upp till våra förväntningar.

Vi är nöjda med helheten.
    • Svenstorp
    2021-06-30
    Ordning och reda. Bred kompetens och erfaren. Rekommenderas
  • Ove Andre P
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2021-06-28
    Hei , takk for muligheten til å gi noe tilbake for den fine mottakelsen Elin Nilsson har gitt oss ! Hun har fra første kontakt , en lørdag kveld ( og søndagen ) stillt opp for oss . Hun har sett vårt « problem « , ordnet privat visning etter sin arbeidstid , tatt vare på våre interesser under budrunder , og sørget for at vi ble riktig informert hele veien . Til og med under møte , kontrakt skriving , utviste hun stor tålmodighet med eierne og oss , som stadig ble veldig engagerte i praktiske og for henne uvesentlige ting !
    Det kan sammenfattes til at hun stilte opp for oss 100% fra dag en , og at hun oppleves svært behagelig og tålmodig .
    Mvh Solveig og Ove A Persson
    • Ängelholm
    2021-06-24
    Vi upplever Nichlas Fisher en som man kan lita på.Fått regelbundet info.om vår bostad.MVH.N-E o Inger Eriksson.
    2021-06-19
    Första gången vi träffade Lotta kände vi direkt att hon var precis en sådan mäklare som vi ville ha! Hon var mycket trevlig, lätt att samarbeta med och verkade veta vad hon pratade om. Detta gjorde att vi fick fullt förtroende för att Lotta skulle uppfylla våra förväntningar till 100%, vilket också blev fallet!
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2021-06-18
    Professional, kind and helpful. Recommended for English speakers, went above and beyond helping understand swedish contract.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Nya Kungsgården
    Trevligt och proffsigt bemötande
    • Lerbäckshult
    2021-06-17
    Mycket hjälpsam, proffsig och trevlig. Lätt att ha kontakt med och skötte allt över förväntan.
    • Magnarp
    Ett rakt bemötande
    Inga falska leenden
    Lotta levde upp till mina förväntningar
    2021-06-14
    Elin är en mycket duktig mäklare, som engagerar sig för både köpare och säljare utan att alls vara ”pushig”.

Hon anstränger sig och gör det lilla extra, exempelvis extravisningar av bostad. Undrar man något gällande sitt bostadsköp - så svarar hon snabbt.

Vi hade berättat för Elin vad för typ av bostad vi sökte - när Elin hittade en, tipsade hon oss, sedan blev det förhandsvisning dagen därpå och dagen efter kontraktskrivning. Klockrent för oss!

Rekommenderar Elin till alla - mycket trevlig och mycket professionell ⭐️ Fem av fem!
    2021-06-10
    Uppfyller alla krav man kan ha på en mäklare !! Från början till slut !
    2021-05-28
    Köpt fastighet.

Bemötande av mäklaren var jättebra och trevligt.

Mäklaren var väl förberedd med fakta om fastigheten.

Så min upplevelse av mäklaren var jätte bra.
    2021-05-27
    Lotta är en grymt duktig mäklare. Alltid ett svar när man frågar och är serviceminded, glad och trevlig. Så ja, Lotta ska få löneförhöjning. Med vänlig hälsning, joakim
    • Svenstorp
    2021-05-26
    Har sålt min villa.

Lotta va sympatisk och kunnig som mäklare kände mig trygg att ha henne som stöd med försäljningen.
    • Roslunda
    2021-05-26
    Kan varmt rekommendera Lotta från Fastighetsbyrå i Ängelholm.
    Väldigt trevligt och hjälpsamma.
    Vi har gjort ganska snabbt och bra affären med husköp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2021-05-25
    Jag har sålt min villa. Elin är en mycket trevlig, professionell och engagerad mäklare. Återkopplar snabbt och kan sitt yrke. Kan varmt rekommendera henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Centrum
    2021-05-20
    Har fått mycket bra hjälp på ett engagerat sätt, snabb återkoppling på mina frågor.
  • Helene P
    sålde sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Haradal
    2021-05-20
    Vi sålde vår 1,5 plans villa på Haradal. Vi är väldigt nöjda med hur affären gick och bemötande vi har fått från start till mål.

Vi är jätte nöjda och kan rekommendera Marcus Finn till 100%!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Errarps Ängar
    2021-05-17
    Lätt att kommunicera med o komma i kontakt med. Trevlig, artig o kunnig !
  • sålde sitt hus med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Vejbystrand/Magnarp
    2021-05-17
    Proffsig, personlig. Gott stöd. Inte alltid tillgänglig annars full pott!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Errarps Ängar
    2021-05-16
    Vi sålde en bostadsrätt i Ängelholm. Marcus gjorde ett bra jobb då han kunde området och marknaden. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och hur Marcus skötte allting.
  • Jimmy J
    köpte sitt hus med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Össjö
    2021-05-14
    Trevlig, hade dock lite information och var en hel del krångel igenom hela affären.
    2021-05-12
    Jag har köpt en bostadsrätt i Ängelholm, har aldrig blivit så bra bemött innan av någon annan mäklare, grymt proffsig och trevlig. Hon uppfyllde alla förväntningar jag hade, bra visning, enkel affär, alltid glad och trevlig, man märker verkligen att hon brinner för detta och älskar sitt jobb. Verkligen en förebild för nya mäklare i branschen 10/10 i betyg!!!
    2021-05-04
    Vi är supernöjda med hjälpen av Niclas när vi sålt vårat hus.
    2021-05-04
    Vi har köpt en bostadsrätt . Ett bra bemötande och tillgänglig, lätt att nå. Absolut bra att ha att göra med och vi kan rekommendera honom
    • Haradal
    2021-04-23
    Sålt en villa på Haradal.
    Professionellt bemötande från värdering till avtalsskrivning.
    • Roslunda
    2021-04-12
    Sålt villa mycket proffsig hade inte förväntat mig något annat.
    Alltid ett klart och tydligt bemötande och ett trevligt sätt lätt att ha att göra med.
    2021-04-08
    Sålt en villa
    Väl bemött och proffsigt agerande.
    Förväntningarna var att komma till avslut snabbt och det skötte Lotta bra!
    Kan rekommendera Fastighetsbyrån.
    Lotta och Stellan då.
    Tack Jonas! Vi är glada att vi fick förtroendet och att vi tillsammans kunde leverera och möta dina förväntningar. Lycka till med ditt nya framtida boende! Lotta och Stellan Lotta Hellzén
    2021-04-03
    Professionell, trevlig effektiv
  • Alexander L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2021-03-25
    En fantastiskt drivande, omtänksam, engagerad mäklare. Som värderar både säljare och köpares känslor och frågor. Som följer en från start till mål och balanserar alla delar i en försäljning och i ett köp. En mäklare som vill ens bästa och finns där som rådgivare i de förvirrande tillfällena. Vi är så nöjda över att vi både köpt och sålt bostad med hjälp av Elin!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Centrum
    2021-03-25
    Fick min bostadsrätt såld av Elin Nilsson. Kan varmt REKOMMENDERA henne! Hon är en lugn, snabb och väldigt skicklig mäklare. Jag hade väldigt höga krav och förväntningar som andra mäklare inte kunde matcha. Men det gjorde Elin! SUPERNÖJD!!!
    • Skälderviken
    2021-03-11
    Marcus Finn hjälpte oss att sälja vårt hus. Han ger ett erfaret, okomplicerat och prestigelöst intryck. Har bra koll på både marknaden och på personligheter.
    2021-03-08
    Vi har sålt vår villa på Munkagårdsgatan
    Är nöjda med mäklaren 😀
    • Roslunda/rebbelberga
    2021-02-23
    Vi har sålt vår villa i Ängelholm. Lotta var rak, engagerad och driven. Tillgänglig och svarade alltid snabbt på telefon, sms och mejl. Även om sälja hus vissa stunder kan vara jobbiga kände vi oss alltid trygga med Lotta. Vi anlitar gärna Lotta i framtiden.
    • Skörpabäcken
    2021-02-13
    Kunnig och proffesionellt. Lite stort arvode utifrån hur lite han behövde anstränga sig för att få villan såld.