Fastighetsbyrån Ängelholm

Fastighetsbyrån Ängelholm

I Ängelholm hittar du Fastighetsbyråns kontor mitt i centrum. Hos oss arbetar mäklare med lång erfarenhet och som ser till att alltid ligga i framkant när det kommer till utveckling. Vi är engagerade, trygga och lovar ett förtroende när du ska byta bostad.

Vad är du ute efter i bostadsväg? Vi anpassar oss efter dina förutsättningar och önskemål. Ängelholm har nära till både skog, stadskärna och havet. Orten är helt klart en idyll, och här finns många goda boendemöjligheter. Kontakta oss så visar vi dig var du hittar dem!

Läs vad 288 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ängelholm

• 2020-12-04

Spiro A skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    We have bought a property in the area of Ängelholm. Elin was very helpfull in the entire procedure. we would recommend her for selling your property or buying a property from her. Läs mer
  • 2020-11-26

Linn M skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi köpte vårt första hus och är mycket nöjda med Elin som mäklare. Hon är snabb på att återkoppla, påläst och trevlig! Läs mer
  • 2020-11-11

Joel W skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Kunde inte svara på många frågor kring fastigheten. Läs mer

Evert S skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har sålt vår bostadsrätt och är mycket nöjda med vår mäklare. Vi fick ett bättre pris än vad vi trodde att vi skulle få. Vi är mycket nöjda med fastighetsbyrån . Mycket proffsigt arbete. Läs mer

Bodil S skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt bostadsrätt i Ängelholm. Tyvärr fick vi inte all information vi hade förväntat oss varken av mäklare eller senare av säljare. Mäklaren informerade t ex inte om att det finns en övernattningslägenhet. Processen vid köptillfället var snabb och vi kände att vi var till besvär när vi ställde frågor. Läs mer
    2020-11-09 Stellan S svarar Bodil S
    Hej Bodil,

Tack för ert svar. Beklagar att ni kände att ni på något vis var till besvär när ni ställde frågor. Så var det inte alls och något för mig att tänka på framöver. Gällande övernattningslägenheten så stod det i annonsen på nätet vad jag vet, ber om ursäkt om jag missat svara på det när ni ställt frågan isåfall. Önskar er all lycka till och hoppas ni kommer trivas bra.

Fatima R skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan är kunnig, trevlig och framåt! Han har full koll på marknaden vilket känns trygg och han har erfarenhet av branschen. Läs mer
    2020-11-09 Stellan S svarar Fatima R
    Tack Fatima för ditt fina omdöme!
  • 2020-11-07

Charlotte L skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bostadsrätt
    Fantastiskt bra och engagerat bemötande.
    Stellan uppfyllde våran förväntan med råge.
    Bra kontakt från första mötet till avslutad affär.
    Gav oss möjligheter som vi sedan själva fick ta ställning till. Han fick os till att tänk på möjligheter vi inte tänkt på. Detta ledde till en snabb och effektiv affär . Där vi också fick mer för lägenheten än vad vi tänkt. Läs mer
  • 2020-11-03

Per-erik A skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vid försäljningen av Brisgatan agerade Elin sakligt och proffsigt, vilket gjorde att vi anlitade Elin vid försäljningen av vårt hus. Elin gjorde sitt yttersta för alla inblandade parter och hon kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-10-28

Kristina J skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    har sålt en Skånelänga.Har dålig erfarenhet av att sälja bostad men det fungerade bra allt gick i lås Läs mer
    2020-11-09 Stellan S svarar Kristina J
    Tack Kristina för ditt fina omdöme!
  • 2020-10-21

Igballe Z skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bästa mäklaren i Ängelholm, vi har både sålt och köpt från samma mäklare och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-10-17

Agneta Charlott N skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Elin är en mycket lyhörd, professionell, trevlig och engagerad mäklare som verkligen brinner för sitt jobb! Hon hjälpte mig sälja huset på rekordtid. Jag hade många frågor och Elin tog emot och besvarade dem alla på ett pedagogiskt och positivt sätt. Jag fick hela tiden uppdateringar kring vad som hände med försäljningen, vilken gick över mina förväntningar. Jag skulle definitivt vända mig till henne igen, och kan varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
  • 2020-10-15

Mikael C skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag sålde ett fritidshus. Det finns inget annat att säga än att Elin skötte sitt jobb på bästa sätt. Lugn, samarbetsvillig och med goda råd igenom hela processen. Försäljningen innebar en del utmaningar som löstes på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2020-10-11

Isac S skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpte ett hus på 155kvm i Ängelholm. Marcus var väldigt trevlig och framför allt flexibel och lätt att få tag på när jag hade frågor. Läs mer
  • 2020-10-05

Åsa C skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt en liten bostadsrätt. Alldeles för mycket folk på visningen, såg inte ordentligt pga det var folk överallt. Det var inget pandemitänk över huvud taget!

Den praktiska biten med budgivning, kontrakt och information fungerade bra! Läs mer
    2020-11-09 Stellan S svarar Åsa C
    Hej Åsa! Tack för omdömet. Gällande visningen så var det svårhanterligt i detta fall då folk anmälda sig sent och jag inte hann planera om riktigt, något jag dragit lärdom av sedan dess och numera har ett upplägg som ser annorlunda ut. Vid nämnda visning försökte jag genom att folk fick vänta utanför innan man gick in. Men där fanns förbättringspotential. Kul att ni upplevde det övriga fungerade bra och jag hoppas ni kommer trivas fint!

Christina E skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt fritidsfastighet. Fick bra info inför och under affären. Fick ett bra bemötande. Svarade på alla funderingar vi hade. Positiv upplevelse totalt sett. Läs mer
  • 2020-10-02

Elly Anne-marie P skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi är mycket nöjda med Stellan, som vi har tidigare erfarenhet av inom familjen. Fastigheten är en 60-tals villa på bra läge i Ängelholm. Läs mer

Gitte B skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus Finn är professionel och kompetent. Han brukar den tid som behovs och ställer relevanta frågor. Alltid hjälpsam och svarar snabbt på sms och mails. Läs mer
  • 2020-09-21

Ingegärd A skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag tycker att Elin Jarl skötte sig mycket bra. Kan varmt rekommenderas.Vi fick sålt vår villa snabbt och lätt. Elin var mycket vänlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-09-12

Magnus A skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    När jag köpte bostadsrättslägenheten, hjälpte Elin till så att allt gick smidigt och bra !! Läs mer
  • 2020-09-03

Torben Ulrik Z skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Solgt Fyrens Ekstig 1
    Jeg kom til samtale i Ängelholm
    Jeg var specielt glad for de hurtige svar.
    God oplevelse. Läs mer
  • 2020-09-03

Emilia L skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Duktig ,lyhörd säljare med stort tålamod och svara på alla frågor stora som små. Kunnig och man känner att man gör en trygg affär med Fastighetsbyrån . Läs mer
  • 2020-09-02

Magnus L skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Elin var en mycket kompetent mäklare hade full koll på allt mycket ros till henne Läs mer
  • 2020-09-01

Ulf O skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Elin är en kompetent och engagerad mäklare.
    Hon har med god marginal uppfyllt alla mina krav och förväntningar.
    Ger henne det högsta betyget.
    Mvh ! Ulf Läs mer
  • 2020-08-31

Susanna L skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi köpte en bostad, snabb och bra service. Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
  • 2020-08-24

Roland P skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag vill varmt rekommendera Elin, en toppen tjej som avslutade med flaggan högt i topp. Under hela processen hade hon en utstrålning och ett humör som smittade av sig.
    En mäklare som såg till båda parter, mig som säljare men även till kunderna. Värnade om att hålla mig uppdaterad och svarade på alla frågor och funderingar oavsett tid på dygnet.
    Förväntningarna jag hade på försäljningen var höga och Elin överträffade dem verkligen. Läs mer
  • 2020-08-16

Håkan N skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har Under sommaren köpt en bostadsrätt av Marcus. Efter tidigare kontakter med Marcus som mäklare, var hans kunskap, ärlighet och professionella bemötande ingen överraskning för mig. Läs mer
  • 2020-08-11

Christer N skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt ett hus
    Elin är en person med en enorm utstrålning och glädje
    och en som tar hand om både försäljning och kunder.
    Jag hade som mål att få sålt mitt hus till utgångspris och det gjorde hon bra.
    Kunden som köpte är mer än nöjd.
    En trevligare och välvillig mäklare är nog svår att hitta Läs mer
  • 2020-07-19

Eva G skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har köpt en Bostadsrätt av Marcus och blivit trevligt och proffsigt bemötta.Där för ska vi även anlita honom när
    vi ska sälja vårt fritidshus. Läs mer
  • Jan T

2020-07-18

Jan T skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har anlitat Marcus vid tre tillfällen.
    .Villa försäljning
    .Köp bostadsrätt
    .Köp bostadsrätt 2
    Vi är mycket tillfreds med hur samtliga affärer hanterades. Läs mer
  • 2020-07-13

Gürsel K skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Proffsigt arbete ifrån början till slut.
    Mvh ilhan Läs mer

Kjell O skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har köpt en bostadsrätt där vi nyss flyttat in och är mycket nöjda så här långt.
    Vi har blivit bra bemött av mäklaren och fått de svar vi frågat om.
    Förväntningarna vi hade var också i stort sätt vad vi vi väntat oss.
    Vi upplevde Marcus som en proffsig mäklare där köpet gick smidigt och snabbt. Vi har då jämfört vår försäljning av vår tidigare fastighet, som i slutänden blev helt bedrövlig. Först lurad av en yrkesbedragare och sedan av mäklaren från ERA, som utan förklaring tog ut dubbla arvoden.
    Med vänlig hälsning Kjell o Barbro. Läs mer

Jens A skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har köpt en bostadsrätt på Errarps ängar. Marcus var väldigt tillmötesgående när det gällde visning av bostad på annan tid. Vi är väldigt nöjda från början till slut. Tycker att det blev en väldigt smidig affär. Marcus är väldigt lyhörd på frågor och lätt att komma i kontakt med Läs mer

Nils Erik F skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt min villa.
    Jag blev bemött mycket bra.
    Jag hade stora förväntningar på att det skulle gå bra att sälja villan och Elin levde verkligen upp till dom förväntningarna.
    Hon är vänlig, hjälpsam och supersnabb.
    Jag kommer att rekommendera henne till andra som tänker sälja sin villa. Läs mer
  • 2020-07-01

Monica M skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt en bostadsrätt och fick mycket bra information och hjälp av Elin. Proffsig mäklare! Läs mer
  • 2020-07-01

Jens Aage J skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt Villa på Hallandsåsen.
    Elin är mycket kompetent och imötekommende.
    Super service och Villa sålt innom 14 dagor Läs mer
  • 2020-06-26

Ingrid A skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt en bostadsrätt.
    Elin var hjälpsam genom hela processen, jag har känt mig trygg och fått ett jätte fint bemötande.
    Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja! 🌸 Läs mer
  • 2020-06-25

Joakim S skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålde ett hus, tycker vi har haft en bra dialog. Trevligt bemötande och inga konstigheter.
    Kan varmt rekommendera Marcus. Läs mer
  • 2020-06-24

Anna L skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Smidigt och proffsigt! Marcus har levt upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2020-06-07

Akif S skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt bostadsrätt av Elin Nilsson. Toppenbra bemötande från första kontakt.

Super proffesionellt, effektiv och hjälpsam. Hon har koll på det hon gör, återkopplar väldigt snabbt och höll oss uppdaterade hela tiden.

Vi är super nöjda med henne och rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2020-06-03

Daniel R skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan gjorde ett gott jobb. Försäljningen av bostadsrätten gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-11-09 Stellan S svarar Daniel R
    Tack för omdömet Daniel, uppskattas!
  • 2020-06-02

Kristina P skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt bostadrätt i småstad under maj månad. Haft kontakt med en och samma mäklaren under hela proccesen, Elin Nilsson. Vi har Fått fantastiskt bemötande och Elin har genom hela försäljningen lagt ner både hjärta och själ på sitt arbete. Otroligt proffsig och har gedigen kunskap inom bostadsförmedling. Försäljningen blev otroligt snabb och smidig, mycket tack vare Elins förmåga att nå ut till potentiella köpare. Vi är enormt nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Elin Nilsson på fastighetsbyrån Ängelholm. Läs mer
  • 2020-05-06

Siv L skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Försäljning av bostadsrätt i Ängelholm.
    Jag har blivit bemött med stort engagemang och Elin har alltid snabbt och smidigt hanterat alla frågor och varit ständigt tillgänglig.
    Jag har känt mig trygg med att hon har haft största fokus just på min affär.
    Mina förväntningar på en mäklare är engagemang, närvaro, trygghet. Detta har Elin till fullo motsvarat. Läs mer
  • 2020-05-05

Mattias J skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt lägenhet. Allt gick super smidigt och blev väldigt bra bemött! Läs mer
    Niclas F gillar detta
  • 2020-05-03

Jonas O skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Elin N.
    Elin levde inte bara upp till mina förväntningar hon ÖVERTRÄFFADE dem också. Och det gäller från första mötet till avslutad försäljning.

Väljer och inte speca upp dom, risk att det hade blivit ett för långt omdöme🙂

Men behöver ni hjälp kan jag lätt rekommendera Elin. Läs mer
  • 2020-04-23

Róbert G skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    She was wery kind with us, she explained and translated everything 🙂 Läs mer
  • 2020-04-22

Marie J skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Nybyggnation.

Trevligt bemött och engagerad.

Förväntar mig att alla oavsett yrkeskategori har 100% koll på avtal som någon annan skall signera. Bör ligga i varje persons intresse för sitt yrke. Det hade inte Elin.

Helhetsintrycket blev att hon upplevs okunnig och "grön". Läs mer
  • 2020-04-19

Helena N skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt en bostadsrätt, det blev en snabb affär tack vare mäklaren Elin. Läs mer
  • 2020-04-18

Fredrik A skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Elin överträffade mina förväntningar, kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-11

Dödsboet Efter Åke Ivan J skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket proffsigt skött från första kontakt och igenom hela försäljningsprocessen , kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och Niclas
    Hälsningar
    Mats Johansson Läs mer
  • 2020-04-10

Jesper E skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpte en gård där Niclas var mäklare och fick gott intryck av honom så vi valde att Niclas även skulle sälja vårt hus. Båda affärerna var smidiga och har bara gott att säga om honom.
    Skulle utan tvekan vända mig till Nicklas igen! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte