Fastighetsbyrån Ängelholm

Fastighetsbyrån Ängelholm

I Ängelholm hittar du Fastighetsbyråns kontor mitt i centrum. Hos oss arbetar mäklare med lång erfarenhet och som ser till att alltid ligga i framkant när det kommer till utveckling. Vi är engagerade, trygga och lovar ett förtroende när du ska byta bostad.

Vad är du ute efter i bostadsväg? Vi anpassar oss efter dina förutsättningar och önskemål. Ängelholm har nära till både skog, stadskärna och havet. Orten är helt klart en idyll, och här finns många goda boendemöjligheter. Kontakta oss så visar vi dig var du hittar dem!

Läs vad 494 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ängelholm 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Danfors en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Roslunda
    2022-08-04 Verifierad kund
    Fantastisk engagemang av Jenny, var närvarande och kontakt bar, snabba svar.
    Öppen och rak,
    Är super nöjd med hela affären från star till mål.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2022-08-03 Verifierad kund
    Från början till slut har Elin Nilsson varit Proffsig, ärlig och mycket kunnig i sin sak.
    Vi har känt oss mycket trygga med henne under hela processen! Allt gick smidig och alla frågor blev besvarade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2022-08-02 Verifierad kund
    Marcus gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen, kan rekommendera honom, och blir det fler försäljningar kommer jag säkert be honom om hjälp.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Seriös mäklare som medverkat både när vi köpt hus och nu när vi säljer.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Är väldigt nöjd med allt från fotografering till försäljning...har anlitat Marcus flera gånger
    2022-07-26 Verifierad kund
    Blev bra bemött. Hade inte några större förväntningar men Elin gjorde ett bra jobb.
    Fastigheten såldes på ett par dagar så jag fick inte någon längre kontakt med Elin.
    Men det hon gjorde och hjälpte till med var bra
    Mvh Roland Hansson
  • skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2022-07-25 Spontant omdöme
    Proffessionalitet på hög nivå. Enormt kompetent och mycket förtroendeingivande. Rekommenderar Marcus Finn!
    2022-07-22 Verifierad kund
    Elin är ett proffs ut i fingerspetsarna. Vi har känt oss trygga med Elin under hela försäljningen och hon har med stadig hand lotsat oss genom alla steg som ska tas i en husförsäljning. Alla borde ha Elin som mäklare när dem säljer sitt hus.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2022-07-07 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött och fick svar på alla frågor inom kort varsel. 10/10
    2022-07-07 Verifierad kund
    Profiosionell mäklare med ett trevligt bemötande.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Proffsigt och personligt bemötande samt en trygg hand genom hela säljprocessen
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Vejbystrand/vejbyslätt
    2022-07-06 Verifierad kund
    Snabb hantering av affären.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lotta Hellzén en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2022-07-01 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam och lätt att överens med.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Proffsigt bemött, kunde ockå möta oss närmre hemmet för kontraktsignering. Mån om att vi var införstådda i allt vi skrev under. Har inget att anmärka på alls!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Danfors en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vi fick ett bemötande och resultat som vida översteg våra förväntningar:
    - Snabb återkoppling.
    - Kunskap om förväntat pris som stämmer överens med marknadens uppfattning.
    - Flexibel i förhållande till våra önskemål och krav.
    Kort sagt vi kunde inte gjort ett bättre val av mäklare!
    • Gamla Kungsgården
    2022-06-28 Verifierad kund
    Elin har varit mycket hjälpsam och kunnig inom området. Känner att vi fått all den hjälp o stöttning vi behövs. Kvick på att återkoppla och hålla kunden uppdaterad,
    2022-06-28 Verifierad kund
    Lotta är proffsig, trevlig och en lättsam mäklare att ha med sig i sin försäljning av sitt hus.
    Tillmötesgående och lyhörd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lotta Hellzén en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2022-06-27 Verifierad kund
    Vi blev proffsigt, trevligt och personligt bemötta av Lotta. Vi hade vissa förväntningar när vi klev in på visningen men ändå blev vi tagna av husets rymd och atmosfär. Lotta gav oss all info vi behövde på ett personligt sätt. Vi kände oss välkomna och det gjorde att vi dröjde oss kvar i huset en bra stund.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Errarps Ängar
    2022-06-19 Verifierad kund
    Bästa mäklare i Ängelholm

Jag är jättenöjd med mäklaren Marcus Finn i Ängelholm. Det kändes tryggt och säkert, han var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar han stark till alla.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Väldigt lätt att ha och göra med!väldigt hjälpsam på alla sätt och vis
    • Errarps Ängar
    2022-06-17 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av Marcus och han sålde min lägenhet väldigt snabbt. Mkt bra mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Centralt
    2022-06-05 Verifierad kund
    Niclas har bemöt mig super bra
    Tack Liselotte, tror att du kommer trivas kanon i lägenheten. Niclas Fischer
    • Centralt
    2022-06-02 Verifierad kund
    Elin är jätte hjälpsam och proaktiv. Hon tar verkligen hand om kundens intresse.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Haradal
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Alert, tillmötesgående, aktiv, framåtriktad och påläst.
  • Carina O
    2022-05-31 Verifierad kund
    Elin är en mycket trevlig mäklare, kunnig och hjälpsam. Väldigt lätt att få tag i då vi ringt henne. Vi är mycket nöjda köpare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Danfors en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2022-05-27 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Snabb och smidig affär.
    • Gamla Kungsgården
    2022-05-25 Verifierad kund
    Elin har varit perfekt som mäklare och hjälpt oss i alla led.
    Hon har gett tips och råd.
    Bra på att hålla kontakt och se till att vi varit informerade hela vägen.
    Vi kan varmt rekommendera henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lotta Hellzén en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2022-05-23 Verifierad kund
    Jag tycker hon är bra faktiskt
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Märktes att Jenny fokuserade på att hålla en god kommunikation och vi kände att vi var i trygga händer genom hela processen fram till en snabb affär!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Lotta är en person med mycket energi! Hjälper till med frågor som man har och är tillgänglig. Vi kom överens från första stund. Jag är mycket nöjd och rekommenderar henne!
    • Skörpinge
    2022-05-15 Verifierad kund
    Har hittills inget att klaga på. Känns tryggt.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Försäljningen av vårat hus sköttes utmärkt av Marcus.
    Erfarenhet och proffessionalitet.
    Tydlig i alla faser av försäljningen, från att vara behjälplig med vad som kunde göras i vårt hem för att möta intressenters förväntningar, till att vara väldigt tillgänglig för oss som säljare.
    Tydlig och trevlig.
    Teamet runt Marcus har även definitivt motsvarat våra förväntningar.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda. Snabba besked och vänligt och kunnigt bemötande.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Elin Nilsson får allra högsta betyg.
    Pålitlig och förtroendegivande.
    • Svenstorp
    2022-04-19 Verifierad kund
    5 stjärnor till Lotta Hellz'en för professionelt arbete från början till slutet av försäljningen. Har största förtroende för Lotta Hellze'n som mäklare, både som säljare och köpare. Allt som genomförts från värdering, styling till kontraktskrivande ger jag högsta poäng.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Ett toppen bemötande av mäklaren.
    Är super nöjd och även hjälpsam efter försäljningen
    2022-04-14 Verifierad kund
    Väl bemött och initiativtagande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Danfors en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Ausås
    2022-04-11 Verifierad kund
    Proffsig och trevlig bemötande.
    Snabb försäljning och bra kontakt med säljare.
    • Ausås
    2022-04-10 Verifierad kund
    Proffsig, effektiv o snabb kan sammanfatta vår upplevelse.
    Mäklaren tog fram de uppgifter vi fråga om.
    Hon var påläst om bostaden.
    Mycket bra helt enkelt.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Väldigt vänligt bemött, hade svar på alla våra frågor och visste hon inte tog hon reda påsmeta och återkom dagen efter.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Väldigt trevlig. Hjälpsam och kunnig.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Elin som mäklare. Var informativ på ett lättsamt sätt, kommunikativ med snabba svar och vi kunde känna oss väldigt trygga att hon skötte vår försäljning.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Elin var suverän på alla sätt, hon skapade ett förtroende med sin kompetens och sitt engagemang. Allt som vi diskuterat och har haft frågor om har hon genomfört och besvarat på ett proffesionellt sätt. Vi kan varmt rekommendera Elin till andra säljare.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Proffesionellt skött, från visning till köp. Mycket bra service hela vägen, även efter köpet. Trevlig, kunnig och servicemindet.
    5/5 stjärnor! / HZ
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jag blev bemött mycket trevligt.
    Jenny upp fyllde våra förväntningar.
    Hjälpsam, trevlig, bra lyssnare,kommer med förslag.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Hon är trevligt hjälper till med mycket
    Var jättenöjda över Jenny
    Rekommenderar henne starkt 🌟🌟🌟
    2022-04-06 Verifierad kund
    Trevlig och proffesionell. Enkel att göra med o kommer bra överens.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Elin, tack för allt och för all support. Utan dig hade det inte gått så smidigt.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, professionell med koll och svar på alla frågor.
    Alltid snabba svar.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och ett professionellt intryck trots sin unga ålder.