Alla kategorier Mäklare Skåne Ängelholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ängelholm
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Ängelholm

Fastighetsbyrån Ängelholm

Storgatan 58, 262 32 Ängelholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Ängelholm och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 43 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ängelholm

• Markus A
    Markus A skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Min upplevelse är bra, från första mötet till avslutad affär med kontraktsskrivning. Även fast det var mitt i semestertider så funkade det bra med att en annan mäklare tog över, inga konstigheter. Kan rekommendera.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket nöjd med min mäklare Stella Jakobsson. Skötte allt jätte bra från början till slut!
  • Helen E
    Helen E skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag tycker allt fungerade så bra man kan önska sig med Stellan; det var enkelt, smidigt och han var lättillgänglig när det behövdes. Från första stund fick vi bra kontakt och han verkade förstå vad vi var ute och vad vi behövde. Vi har inget som helst att anmärka på utan rekommenderar gärna Stellan.
  • Mary D
    Mary D skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra. Niclas tyckte jag gjorde allt fantastisk. Han är en fantastisk mäklare och en underbar människa
  • Maria K
    Maria K skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan skötte hela affären snabbt, effektivt och proffsigt. Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera Stellan alla gånger!
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Min kontakt har varit bra med Stellan och det har fungerat bra. God Jul samt Gott Nytt 2016 hälsar Margaretha
  • Ann-christin N
    Ann-christin N skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vid försäljningen av min bostadsrätt kände jag direkt förtroende för Stellan Jakobsson.
    Stellan är mycket effektiv, lyhörd, kunnig och har en professionell attityd.
    Jag kände mig trygg genom hela resan och rekommenderar Stellan och Fastighetsbyrån som hade totalansvar vid försäljningen.
    Stellan du är min hjälte.
  • Louise A
    Louise A skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jättebra och tydlig kontakt! Absolut inga som helst problem!! Har redan rekommenderat Niclas vidare till vänner i området som ska sälja lägenheter :)
    2015-12-16 Niclas F svarar Louise A
    Tack Louise! Jag hoppas på att dina vänner tar samma kloka beslut som dig :) Jättekul att höra att du är nöjd med min insats!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag kände mig trygg genom hela affären med Stellan som mäklare och jag kände en stor tillförlitlighet till honom
  • Erica D
    Erica D skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har fått ett stort hjälp från Nicklas
    2015-12-16 Niclas F svarar Erica D
    Kul att ni känner att ni har fått bra hjälp. Hoppas ni trivs i ert radhus och att era planerade renoveringar har gått bra.
  • Jan O
    Jan O skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag e väldigt nöjd med Niclas, Niclas uppdaterde mig hela tiden hur de gick med lgh.Han var trevlig o bra o prata med.
    2015-12-16 Niclas F svarar Jan O
    Tack för omdömet. Återkopplingen är viktig tycker jag!
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan är den bästa mäklaren vi någonsin mött! Han är mänsklig & ville absolut inte skryta om hur duktig han är som många andra mäklare gärna gör. Vi tvekade inte sekund att välja Stellan som mäklare till att sälja vår fina lägenhet! Stellan kändes ärlig, ville verkligen hjälpa oss och hade ett genuint intresse för sitt yrke. Dessutom gick affären bättre än vad vi hoppats på tack vare Stellan! Alla mäklare borde ha de egenskaper som Stellan har!
    2015-11-11 Stellan J svarar Sandra M
    Hej Sandra! Ett genuint & stort tack för det fina omdömet. Blir verkligen glad att ni uppskattade just de bitar du nämner då jag värdesätter detta högt. Det var verkligen kul att hjälpa er med er försäljning & det glädjer mig att ni blev så nöjda. Jag hoppas ni har det bra & trivs uppe i Halmstad! Med vänliga hälsningar Stellan.
  • Eva K
    Eva K skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niclas gav ett proffsigt intryck och hade bra koll på allt kring bostadsköpet
    2015-12-16 Niclas F svarar Eva K
    Tack Eva! Det är precis det jag eftersträvar.
  • Maria H
    Maria H skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Genomförde affären på bästa sätt:
    Proffessionell
    Inger förtroende
    Lyhörd och Serviceinriktad
    Positiv, lugn och trygg framtoning
    Snabb återkoppling
    Vill rekommendera Nicklas Fischer och kan tänka mig att anlita Fastighetsbyrån.
  • Gunilla J
    Gunilla J skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niclas var helt ok. Alltid trevlig, vänlig och tillmötesgående samt relativt lätt att nå. Hans yrkeskunnande kan jag inte uttala mig om, då jag vet för lite.
    2015-12-16 Niclas F svarar Gunilla J
    Tack för att du tog tid att skriva Gunilla. Jag hoppas att du trivs i din lägenhet.
  • Kristoffer C
    Kristoffer C skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålde bostadsrätt med Stellans hjälp: trevlig, duktig och fick den såld i tid.
    2015-11-09 Stellan J svarar Kristoffer C
    Tack för de fina orden Kristoffer! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad & att allt är bra med er! Med vänlig hälsning Stellan!
  • Kärnfastigheter
    Kärnfastigheter skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har anlitat Stellan vid flertal tillfällen och är mycket nöjd. Vi har haft en god dialog och han har alltid agerat professionellt.
    2015-11-09 Stellan J svarar Kärnfastigheter
    Tack så mycket för det fina omdömet! Kul att höra att ni upplever på det viset som jag vill, då känns det som jag lyckats med det jag sätter som krav på mig själv.
  • Kärnfastigheter
    Kärnfastigheter skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niclas är mycket professionell och lyhörd mäklare. Jag är mycket glad över vårt samarbete.
    2015-12-16 Niclas F svarar Kärnfastigheter
    Tack så mycket! Kul att få hjälpa er i ert arbete!
  • Linda S
    Linda S skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Verkar seriös. Väldigt hjälpsam. Både köpte och sålde genom Niclas och är nöjd och har inte haft några problem. Kan rekommendera Niclas .
    2015-12-16 Niclas F svarar Linda S
    Tack Linda för rekommendationen och att du tog dig tid att skriva en reco. Hoppas du trivs i lägenheten!
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi var mycket nöjda med Nicklas. Snabba besked, tillgänglig och vänlig.
    2015-12-16 Niclas F svarar Jenny F
    Tack Jenny! Superkul med en 5:a i betyg!
  • Elsa P
    Elsa P skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi, mamma Elsa, döttrarna Anette och Yvonne upplevde Niclas Fischer mycket professionell. Han berättade väldigt mycket hur försäljningen går till och vad vi behövde tänka på. Han frågade oss och lyssnade på oss hur vi ville ha det. Visade oss priset på andra liknade lägenheter så vi kom överens om ett rimligt pris. Valde honom framför två andra mäklare.
    2015-12-16 Niclas F svarar Elsa P
    Tack Elsa! Väldigt tacksam att jag fick förtroendet framför två andra mäklare.
  • Liva T
    Liva T skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag fick ett mycket gott intryck av Niclas vid vårt första möte. Han var lugn och saklig. Var personlig men inte privat vilket tilltalade mig. Niclas lyssnade in våra önskemål. Även om Niclas var den av mäklarna vi anlitade, som satte det lägsta utgångsbudet på objektet, kändes det rätt. Visning en måndag, objektet sålt och papperna underskrivna på onsdagen. Snabbt och lätt!
    2015-12-16 Niclas F svarar Liva T
    Tack för förtroendet! Kul att höra att ni var nöjda!
  • Emma F
    Emma F skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Nöjda med allting gällande vårt köp av bostadsrätt hos Niclas Fischer på Fastighetsbyrån. Engagemang, tillgänglighet, service, personkemi! Topp klass! Rekommenderas!
    2015-12-16 Niclas F svarar Emma F
    Tack för det fina omdömet! Verkligen kul att läsa!
  • Jörgen K
    Jörgen K skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag tycker Niclas är toppen. Han har sålt två lägenheter för mig och det har fungerat bra. Det har varit lätt att nå honom också om man har haft någon fråga. Jag skulle rekommendera honom till mina vänner om dom skulle sälja.
    2015-12-16 Niclas F svarar Jörgen K
    Tack Jörgen! Verkligen kul med rekommendationer!
  • Carina J
    Carina J skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag är mycket nöjd med Niklas. Jag både köpte och sen även sålde lägenhet med hjälp av honom. Han svarade alltid snabbt på både telefon och mail. Var snabb att visa då man ville titta. Visningen vid försäljningen var även den mycket bra och effektiv.
    2015-12-16 Niclas F svarar Carina J
    Tack för det fina betyget Carina. Hoppas du trivs i den nya lägenheten!
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi fick ett mycket trevligt och kunnigt bemötande av Stellan Jakobsson.
    2015-11-09 Stellan J svarar Ingrid E
    tack för det fina omdömet! Det var kul att hjälpa er med försäljningen & det glädjer mig verkligen att ni uppskattade mitt jobb.
  • Alf J
    Alf J skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan presenterade vår lägenhet på ett professionellt sätt.Försäljningen gick på ca.2 veckor, och vi är mycket nöjda med hur hela försäljningen genomfördes
    Mvh /Alf
    2015-11-09 Stellan J svarar Alf J
    Tack Alf! Kul att höra att ni uppskattade processen! Även om ni inte flyttade långt så hoppas jag verkligen att nya lägenheten blev som ni önskade. Vi springer säkert på varandra framöver igen!
  • Felix H
    Felix H skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Väldigt duktig och ambitiös.
    Hade hela tiden en öppen kontakt och han hörde av sig så fort något hade hänt ang. Vår lägenhet.
    Kändes väldigt tryckt och hade gärna anlitat Stellan igen.
    2015-11-03 Stellan J svarar Felix H
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Med vänlig hälsning Stellan Jakobsson, Fastighetsbyrån i Helsingborg.
  • Amra S
    Amra S skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niclas var tillmötesgående och svarade snabbt vid frågor och funderingar.
    2015-11-03 Niclas F svarar Amra S
    Tack för återkopplingen och det fina betyget!
  • Visar B
    Visar B skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Allt gick verkligen så som det skulle. Niclas Fischer är klockren, kunnig och lätt att ha med att göra. Är nöjd till 100 %
    2015-11-03 Niclas F svarar Visar B
    Tack Visar! Jag uppskattar att du tar dig och har betygsatt mig. Ha det fint!
  • Staffan B
    Staffan B skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har pga en relativt svårsåld lägenhet varit i kontakt med flertalet byråer och kan därmed relativt lätt jämföra egenskaper hos diverse mäklare. Personligen uppskattar jag högt att känna mig sedd, att oavsett hur många objekt den aktuella mäklaren besitter, eller var mitt objekt hamnar i prioritet, så skall det kännas som att mäklaren gör sitt allra yttersta för just mig. Service-minded är ett nyckelord.
    Så var fallet med Stellan Jakobsson på Fastighetsbyrån. Han framkom som väldigt professionell i sitt bemötande, pedagogisk gällande svåra facktermer och allmänt tydlig i sin kommunikation - vilket inger förtroende.
    Avslutningsvis var känslan från både mig och köparen att det blev en win-win, vilket med all säkerhet var Stellans ambition. Effektivitet när den är som bäst alltså!
    2015-11-03 Stellan J svarar Staffan B
    Stort tack för ditt fina & utförliga omdöme Staffan! Verkligen kul att du uppskattade mitt jobb det viset! Med vänliga hälsningar Stellan, Fastighetsbyrån.
  • Bodo L
    Bodo L skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra engagemang, snbbt bra jobb bra betald.
  • Per C
    Per C skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Min tidigare erfarenhet av Olof var enbart positiv, kontaktade därför honom nu igen när det var dags för nästa försäljning. Från första kontakten till kontraktsskrivning har det fungerat klanderfritt. Jag är mycket nöjd med allt.
  • Svea J
    Svea J skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Dom var duktiga , Kostnaden var lite för hög.
  • Anders L
    Anders L skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Fastighetsbyrån i Ängelholm är alltid super proffsiga, mycket trevliga och engagerade. Kan bara ge de bästa rekonmendationerna om man vill lyckas!
  • Eva W
    Eva W skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Alt var bare helt topp. Kan rekomenderas.
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Högsta belåtenhet på alla punkter
  • Christer L
    Christer L skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Efter 9 månaders oro och dubbelt boende i 4 bytade vi mäklare för andra gången. Han kom med goda råd om enkla förändringar. Då dessa var gjorda ordnade han sin första visning. Och sålde huset direkt! Han är bäst!
  • Siv N
    Siv N skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Min mäklare på fastighetsbyrån var utomordentligt professionel
    Han översteg vida våra förväntningar, dvs vi tjänade mycket mer pengar än vi räknat med. Men som vi drömde om!!!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Lättillgänglig personal. Kunnig, professionella.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket seriösa, kunniga och engagerade.
    Hjälpsamma och tydliga!
  • Susanne Bruhn S
    Susanne Bruhn S skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    En helt igennem professionel og successfuld håndtering
  • Britt- Marie E
    Britt- Marie E skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket bra genomgång över vad som komma skulle. Lätt att nå alltid tillgänglig. Respektfullt bemötande. Alltigenom nöjd kund
    Susanne Bruhn S gillar detta

Storgatan 58, 262 32 Ängelholm