Alla kategorier Mäklare Skåne Ängelholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ängelholm

Fastighetsbyrån Ängelholm

Storgatan 58, 252 52 Ängelholm — Visa karta

I Ängelholm hittar du Fastighetsbyråns kontor mitt i centrum. Hos oss arbetar mäklare med lång erfarenhet och som ser till att alltid ligga i framkant när det kommer till utveckling. Vi är engagerade, trygga och lovar ett förtroende när du ska byta bostad.

Vad är du ute efter i bostadsväg? Vi anpassar oss efter dina förutsättningar och önskemål. Ängelholm har nära till både skog, stadskärna och havet. Orten är helt klart en idyll, och här finns många goda boendemöjligheter. Kontakta oss så visar vi dig var du hittar dem!

Läs vad 215 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ängelholm

• 2019-09-16

Daniel V skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag sålde mitt bostadsrätt i Ängelholm. Elin är jätte trevligt och professionell. Hon uppfyllde alla mina förväntningar. Kan bara rekommenderar henne. Läs mer
  • 2019-09-14

Margot Irene D skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt lantbruksfastighet. Enkel vänlig och kunnig.Miljön hos fastighetsbyrån på Storgatan inte det bästa. Läs mer
  • 2019-09-12

Katarina A skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt en villa, blev såld innan den gick ut till hemnet.
    Mycket trevlig o lugn o hjälpsam.
    Ställer upp till 100%för oss säljare. Läs mer
  • 2019-08-04

Peter G skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt bostad. Kunnig, trevlig och hjälpsam. Alltid snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-07-22

Jalle O skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bostadsrättslägenhet.
    Vänligt, professionellt bemött, kundorienterat bemötande.
    Mäklaren sålde den snabbt, till ett pris över förväntan.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-07-17

Frida H skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Fint bemötande och förklarade saker gällande försäljningen och vårt köp på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-07-12

Rebecka F skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt hus, mycket bra bemötande och service! Väldigt nöjda med husköpet, Läs mer
  • 2019-07-11

Ayar A skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag köpte villa på nyhem.och allt gick bra och utan problem. vi träffade mäklaren få gång och hon var snäll och hjälpsim när det var förfrågan eller något likande.. Läs mer
  • 2019-07-08

Lollo O skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt en bostadsrätt. Elin var professionell men likväl personlig i sitt bemötande. Mina förväntningar på att bli tryggt lotsad genom hela säljprocessen är uppfyllda med råge. Hon gav mej löpande all information och var noga med att jag kunde kontakta henne när som helst om frågor uppstod. Upplevelsen har varit trygg och avkopplad och skulle jag sälja igen så hade jag absolut anlitat Elin Jarl. Läs mer
  • 2019-07-05

Tove C skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har varit i kontakt med Stellan både som köpare och säljare. Stellan är otroligt empatisk och förtroendeingivande. Han håller det han lovar och ger ärliga råd. Vid en affär ger han bra råd både till köparen och säljaren, vilket gör honom trovärdig. Han är en person som är lätt att tycka om och skulle jag sälja fler objekt framöver är Stellan den första jag skulle vilja komma i kontakt med. Han är outstanding som mäklare! Läs mer
  • Curt Göran A

2019-06-24

Curt Göran A skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt min villa genom Marcus Finn och han har gjort det på
    ett proffsigt och helt utmärkt sätt, jag är mycket nöjd med Marcus
    och kan rekommendera honom på det bästa.
    Nu ska vi bara överlåta huset också den 12 juli
    Curt Axelsson Läs mer
  • 2019-06-24

Hans-Frederick J skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt en fastighet i Ängelholms Kommun där Elin representerade säljaren. Hon gjorde ett fantastiskt jobb genom hela processen. Vänlig, alltid tillgänglig, professionell och mån om att båda sidor skulle vara nöjda. Jag rekommenderar gärna Elin till alla som vill sälja sin bostad och skulle utan tvivel anlita henne själv. Gratulerar Fastighetsbyrån, där har ni en kanonmäklare!! Läs mer
  • 2019-06-20

Jesper S skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan är verkligen en proffsig och engagerad mäklare. Från första kontakt via telefon bokade vi ett möte i vår bostad där Stellan berättade enkelt hur han hade velat förmedla vårt hem och vi föll för hans beskrivning och värdering direkt och anlitade honom utan att tveka.
    Från första möte till såld bostad en bra bit över begärt pris, Stellan skötte allt proffsigt och jag tvekar inte att rekommendera Stellan och fastighetsbyrån i Ängelholm till alla jag möter. Läs mer
  • 2019-06-17

Juliana S skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag sålde mitt hus Elin Nilsson fått uppdraget att sälja den . En mycket varm och kunnig person som är lätt att prata med , jag fick svar på mins förväntningar det har hon bevisat tack Elin hälsningar Julia. Läs mer
  • 2019-06-16

Jenny K skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt ett parhus magnarp och sålt en bostadsrätt!
    Marcus har varigt proffsig och väldigt rak och trevlig i alla bemötanden!
    Vi tycker att han har levt upp till alla våra krav och förväntningar med råge! Detta har han skött smidigt och med trygg hand, vi är sååå nöjda!!
    Vi rekommenderar honom verkligen, toppen betyg och så nöjda!! Läs mer
  • 2019-06-12

Ulla B skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har köpt en sommarstuga. Marcus var mycket snabb, smidig och tillmötesgående. Trevlig att ha att göra med! Han ordnade snabbt en extra visning för min familj. Och sen ordnade han en snabb affär. Läs mer
  • 2019-06-10

Kristoffer B skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt lägenhet. Bra och smidig process som köpare, både under visning, budgivning och tillträde. Läs mer
  • 2019-06-02

Carl-Magnus P skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi gillade Elin jättemycket, hon är kunnig, tillmötesgående och väldigt trevlig . Hon får fem plus av oss Läs mer
  • 2019-05-31

Bertil S skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Elin är jättebra mäklare men lite svag i förhandlingar. Läs mer
  • Per A

2019-05-30

Per A skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    När jag träffade Elin första gången så tänkte jag hon är alldeles för ung. Men ack så fel jag hade. Elin är en mycket duktig mäklare hon gör allt för att jag som kund ska få ett så bra resultat som möjligt. Elin gav mig också goda råd om hur jag skulle få så mycket betalt för min fastighet som möjligt. Jag är mycket nöjd med Elins arbete som mäklare.
    M.V.H
    Per Abrahamsson Läs mer
  • Natalie L

2019-05-13

Natalie L skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Trevlig & duktig mäklare som vet vad han gör!
    Genuint intresse för att få sålt !
    Vi sålde vår bostadsrätt och är så nöjda! Bra jobb och alltid bra och tydlig information ifrån mäklaren!
    Att sälja var så mycket mer jobb än vad vi någonsin kunnat tänka oss men mäklaren var alltid tydlig med allt! Läs mer
  • 2019-05-13

Arne L skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har sålt vårt fritidshus genom Marcus Finn. Vi upplevde honom som mycket kunnig vänlig och tillmötesgående. Vi fick genast stort förtroende för honom.Vi hade fått den mäklare vi ville ha. Han genomförde sedan försäljningen av fritidshuset på ett mycket kompetent och ansvarsfullt sätt. Läs mer
  • 2019-05-10

Vann Foon F skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    - I bought and sold an apartment.
    - He was very professional, knowledgeable, honest and reliable.
    - I needed a good English explanation which was provided at all stages.
    - I am totally satisfied with his services and do not have to worry at all on this front. Läs mer
  • 2019-04-10

Michael N skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålde bostadsrättsradhus

Satte ett rimligt ovh ärligt utgångspris Läs mer
  • 2019-04-08

Birgitta F skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt fritidshus. Marcus gav ett mycket gott intryck, lätt att prata med, lätt att få tag på, lyhörd. Mycket bra med andra ord. Läs mer
  • 2019-03-29

Emma K skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt ett hus.
    Fint bemötande kunnig, ung och driven mäklare! Läs mer
  • 2019-03-14

Jessica E skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har sålt vår villa genom Elin. Det gick snabbt , smidigt och proffsigt. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-02-20

Greta Irma W skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Min villaaffär gick mycket snabbt. Vår kontakt var till stor del digital. Upplevde Niclas som en trevlig och duktig person. Läs mer
  • 2019-02-17

Maria Charlotta E skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Kan varmt rekommendera denna mäklare. Kunnig, tydlig och serviceinriktad. Läs mer
  • David L

2019-02-15

David L skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag sålde min bostadsrättslägenhet i samband med köp av en annan fastighet. Stellan Schewenius var för mig det självklara valet när det kom till att anlita en fastighetsmäklare. Han är driven, engagerad och kunnig och de förväntningar jag hade på honom levde han med råge upp till. Jag skulle varmt rekommendera Stellan vidare. Läs mer
    2019-02-19 Stellan S svarar David L
    Stort tack för det fina omdömet! Glädjer mig att du är nöjd och jag önskar dig all lycka till med nya bostaden!
  • 2019-02-12

Leif A skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Hej
    Köpte en tomt genom Niclas,
    Mycket nöjd med tillmötesgående och hantering.
    Leif Aremo
    Prinscarlsgatan 21b
    26337 Höganäs Läs mer
  • Johan N

2019-02-11

Johan N skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt fastighet! Bra bemötande och alltid trygg och saklig. Världsklass! Läs mer
    2019-02-12 Niclas F svarar Johan N
    Tack för återkopplingen och det fina betyget.
  • 2019-02-11

Christian C skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt en villa i Hässleholm.
    Trevligt bemötande från första stund och genom hela processen.
    Väldigt nöjd med helheten. Läs mer
    2019-02-12 Niclas F svarar Christian C
    Tack för att du tog dig att fylla i bedömningen. Hoppas ni ska trivas i huset.
  • David L

2019-02-06

David L skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag kom i kontakt med Elin med anledning av ett objekt som hon förmedlade. Jag fick möjlighet att titta på fastigheten, ett mindre hus vid Hallandsåsens fot, innan det lades ut till försäljning och jag föll direkt för läget och husets charm. Elin var mycket hjälpsam och tillmötesgående, vilket ledde till att jag till slut fick köpa fastigheten innan den annonserades ut, vilket jag är väldigt glad för i dag. Läs mer
  • 2019-01-27

Henrik J skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket nöjda med försäljningen av vår villa. Det blev en snabb och enkel lösning så som vi ville ha det. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-01-17

Marie K skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt bostad gick smidigt och lätt att få ev hjälp med frågor Läs mer
    2019-02-12 Niclas F svarar Marie K
    Tack Marie, hoppas du ska trivas i lägenheten.
  • Camilla B

2019-01-14

Camilla B skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Har köpt en lägenhet. Mäklaren ok. Men kontakter mellan mäklaren och PART AB har inte fungerat helt ut. Viktiga papper har inte kommit PART AB tillhanda. De sista pappret om ändrad tillträde dag
    har inte nått PART AB och det har ställt till det för mig.
    Jag trodde när man anlitade mäklare att det var 100 % koncept man fick då. Läs mer
    2019-01-15 Niclas F svarar Camilla B
    Tack för den återkopplingen. Ber om ursäkt att det har strulat lite i kommunikationen mellan PART och mig. Dock så har vi mailat PART informationen om ändrat tillträdesdatum ett par dagar innan tillträdet så de borde ha fått den infon i tid. Men jag beklagar om det har ställt till det för dig.
  • 2019-01-07

Anne-Charlotte S skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Har köpt en bostadsrätt på tegelmästaregatan. Jag upplever ett mycket gott bemötande från Marcus. Mycket bra mäklare tycker jag.
    /Ann-Charlotte Stjernqvist Läs mer
  • 2018-12-31

Avidan D skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Duktig, snabb med återkoppling. Läs mer
    2019-01-15 Niclas F svarar Avidan D
    Tack för det fina betyget! Hoppas ni ska trivas i bostaden.
  • 2018-12-27

Ann-Christine B skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har sålt vargen 5 i Ängelholm,
    Väldigt bra uppdateringar och bemötande
    , Stellan har verkligen överträffat vår förväntan Läs mer
  • 2018-12-22

Andreas S skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket bra kontakt genom resan fram mot målet. Riktigt proffsigt skött. Läs mer
  • 2018-12-07

Ann-Christine B skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi äger idag en bostad I Munka Ljungby (Vargen 5) och
    ska skriva med ny kund den 10 december efter att första kunden hoppat av. Vi tycker att Stellan har gjort ett jättebra arbete med vårt hus. Han har verkligen överträffat vår förväntan. Läs mer
  • 2018-11-11

Marie K skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt min hus i Vejbystrand och har kunnat fråga allt möjligt eftersom jag är ensam så kan det vara svårt att ta beslut i bland men fått tips av Elin Jarl. Jag är helt nöjd och vi ska avsluta allt i januari så hoppas det går lika bra i fort sättning. Läs mer
  • 2018-11-08

Karin H skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Fastighetsbyrån genomförde försäljningen av mitt föräldrahem på ett proffsigt, lyhört och effektivt sätt. Jag kan varmt rekommendera dom.
    Karin H Läs mer
  • 2018-11-04

Christian J skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus har varit engagerad och hela tiden lyssnat på våra önskemål och jobbat för oss hela vägen. Läs mer
  • 2018-10-28

Edmond S skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra och tydlig kommunikation. Lätt att nå och återkommer som lovat. Mycket nöjd med Marcus som såg till att både föräljning och köp kunde genomföras smidigt. 10/10 klart!! Läs mer
  • 2018-10-18

Ann-Christine B skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt bostadsrätt
    Bra och snabb återkoppling
    Mäklare alltid tillgänglig
    Förklarade bra vad som skulle hända och när Läs mer
  • Johnny J

2018-10-02

Johnny J skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt en gårdsfastighet i norra skåne. Initialt ett bra bemötande. Hade låga förhoppningar om försäljningspriset, men blev nöjd. Stundtals svårt med mäklarkontakten pga att han tog två semesterperioden under handläggandet av min försäljning. Allt gick dock snabbt och både jag och köparen blev nöjda. Läs mer
  • 2018-09-18

Åsa N skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus är en mäklare med stor kunskap och engagemang. Han får både säljare och köpare att känna sig trygga i processen.
    Marcus är tillgänglig och noggrann i sitt arbete.
    Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Markus P

2018-09-16

Markus P skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus Finn hjälpte oss att sälja vårt fina hem på Danielslundsgatan i Ängelholm!
    Från första stund gav han ett mycket proffsigt intryck och det höll i sig genom hela processen! Marcus är kunnig, påläst, tålmodig och det känns verkligen som att han vill sina kunders bästa!

Vi kommer definitivt att ta hjälp av Marcus Finn nästa gång vi behöver en mäklares tjänster! Läs mer

Storgatan 58, 252 52 Ängelholm