Alla kategorier Mäklare Skåne Ängelholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ängelholm

Fastighetsbyrån Ängelholm

Storgatan 58, 252 52 Ängelholm — Visa karta

I Ängelholm hittar du Fastighetsbyråns kontor mitt i centrum. Hos oss arbetar mäklare med lång erfarenhet och som ser till att alltid ligga i framkant när det kommer till utveckling. Vi är engagerade, trygga och lovar ett förtroende när du ska byta bostad.

Vad är du ute efter i bostadsväg? Vi anpassar oss efter dina förutsättningar och önskemål. Ängelholm har nära till både skog, stadskärna och havet. Orten är helt klart en idyll, och här finns många goda boendemöjligheter. Kontakta oss så visar vi dig var du hittar dem!

Läs vad 195 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ängelholm

• Natalie L

2019-05-13

Natalie L skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Trevlig & duktig mäklare som vet vad han gör!
    Genuint intresse för att få sålt !
    Vi sålde vår bostadsrätt och är så nöjda! Bra jobb och alltid bra och tydlig information ifrån mäklaren!
    Att sälja var så mycket mer jobb än vad vi någonsin kunnat tänka oss men mäklaren var alltid tydlig med allt! Läs mer
  • 2019-05-13

Arne L skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har sålt vårt fritidshus genom Marcus Finn. Vi upplevde honom som mycket kunnig vänlig och tillmötesgående. Vi fick genast stort förtroende för honom.Vi hade fått den mäklare vi ville ha. Han genomförde sedan försäljningen av fritidshuset på ett mycket kompetent och ansvarsfullt sätt. Läs mer
  • 2019-05-10

Vann Foon F skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    - I bought and sold an apartment.
    - He was very professional, knowledgeable, honest and reliable.
    - I needed a good English explanation which was provided at all stages.
    - I am totally satisfied with his services and do not have to worry at all on this front. Läs mer
  • 2019-04-10

Michael N skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålde bostadsrättsradhus

Satte ett rimligt ovh ärligt utgångspris Läs mer
  • 2019-04-08

Birgitta F skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt fritidshus. Marcus gav ett mycket gott intryck, lätt att prata med, lätt att få tag på, lyhörd. Mycket bra med andra ord. Läs mer
  • 2019-03-29

Emma K skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt ett hus.
    Fint bemötande kunnig, ung och driven mäklare! Läs mer
  • 2019-03-14

Jessica E skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har sålt vår villa genom Elin. Det gick snabbt , smidigt och proffsigt. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-02-20

Greta Irma W skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Min villaaffär gick mycket snabbt. Vår kontakt var till stor del digital. Upplevde Niclas som en trevlig och duktig person. Läs mer
  • 2019-02-17

Maria Charlotta E skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Kan varmt rekommendera denna mäklare. Kunnig, tydlig och serviceinriktad. Läs mer
  • David L

2019-02-15

David L skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag sålde min bostadsrättslägenhet i samband med köp av en annan fastighet. Stellan Schewenius var för mig det självklara valet när det kom till att anlita en fastighetsmäklare. Han är driven, engagerad och kunnig och de förväntningar jag hade på honom levde han med råge upp till. Jag skulle varmt rekommendera Stellan vidare. Läs mer
    2019-02-19 Stellan S svarar David L
    Stort tack för det fina omdömet! Glädjer mig att du är nöjd och jag önskar dig all lycka till med nya bostaden!
  • 2019-02-12

Leif A skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Hej
    Köpte en tomt genom Niclas,
    Mycket nöjd med tillmötesgående och hantering.
    Leif Aremo
    Prinscarlsgatan 21b
    26337 Höganäs Läs mer
  • Johan N

2019-02-11

Johan N skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt fastighet! Bra bemötande och alltid trygg och saklig. Världsklass! Läs mer
    2019-02-12 Niclas F svarar Johan N
    Tack för återkopplingen och det fina betyget.
  • 2019-02-11

Christian C skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt en villa i Hässleholm.
    Trevligt bemötande från första stund och genom hela processen.
    Väldigt nöjd med helheten. Läs mer
    2019-02-12 Niclas F svarar Christian C
    Tack för att du tog dig att fylla i bedömningen. Hoppas ni ska trivas i huset.
  • David L

2019-02-06

David L skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag kom i kontakt med Elin med anledning av ett objekt som hon förmedlade. Jag fick möjlighet att titta på fastigheten, ett mindre hus vid Hallandsåsens fot, innan det lades ut till försäljning och jag föll direkt för läget och husets charm. Elin var mycket hjälpsam och tillmötesgående, vilket ledde till att jag till slut fick köpa fastigheten innan den annonserades ut, vilket jag är väldigt glad för i dag. Läs mer
  • 2019-01-27

Henrik J skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket nöjda med försäljningen av vår villa. Det blev en snabb och enkel lösning så som vi ville ha det. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-01-17

Marie K skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt bostad gick smidigt och lätt att få ev hjälp med frågor Läs mer
    2019-02-12 Niclas F svarar Marie K
    Tack Marie, hoppas du ska trivas i lägenheten.
  • Camilla B

2019-01-14

Camilla B skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Har köpt en lägenhet. Mäklaren ok. Men kontakter mellan mäklaren och PART AB har inte fungerat helt ut. Viktiga papper har inte kommit PART AB tillhanda. De sista pappret om ändrad tillträde dag
    har inte nått PART AB och det har ställt till det för mig.
    Jag trodde när man anlitade mäklare att det var 100 % koncept man fick då. Läs mer
    2019-01-15 Niclas F svarar Camilla B
    Tack för den återkopplingen. Ber om ursäkt att det har strulat lite i kommunikationen mellan PART och mig. Dock så har vi mailat PART informationen om ändrat tillträdesdatum ett par dagar innan tillträdet så de borde ha fått den infon i tid. Men jag beklagar om det har ställt till det för dig.
  • 2019-01-07

Anne-Charlotte S skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Har köpt en bostadsrätt på tegelmästaregatan. Jag upplever ett mycket gott bemötande från Marcus. Mycket bra mäklare tycker jag.
    /Ann-Charlotte Stjernqvist Läs mer
  • 2018-12-31

Avidan D skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Duktig, snabb med återkoppling. Läs mer
    2019-01-15 Niclas F svarar Avidan D
    Tack för det fina betyget! Hoppas ni ska trivas i bostaden.
  • 2018-12-27

Ann-Christine B skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har sålt vargen 5 i Ängelholm,
    Väldigt bra uppdateringar och bemötande
    , Stellan har verkligen överträffat vår förväntan Läs mer
  • 2018-12-22

Andreas S skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket bra kontakt genom resan fram mot målet. Riktigt proffsigt skött. Läs mer
  • 2018-12-07

Ann-Christine B skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi äger idag en bostad I Munka Ljungby (Vargen 5) och
    ska skriva med ny kund den 10 december efter att första kunden hoppat av. Vi tycker att Stellan har gjort ett jättebra arbete med vårt hus. Han har verkligen överträffat vår förväntan. Läs mer
  • 2018-11-11

Marie K skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt min hus i Vejbystrand och har kunnat fråga allt möjligt eftersom jag är ensam så kan det vara svårt att ta beslut i bland men fått tips av Elin Jarl. Jag är helt nöjd och vi ska avsluta allt i januari så hoppas det går lika bra i fort sättning. Läs mer
  • 2018-11-08

Karin H skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Fastighetsbyrån genomförde försäljningen av mitt föräldrahem på ett proffsigt, lyhört och effektivt sätt. Jag kan varmt rekommendera dom.
    Karin H Läs mer
  • 2018-11-04

Christian J skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus har varit engagerad och hela tiden lyssnat på våra önskemål och jobbat för oss hela vägen. Läs mer
  • 2018-10-28

Edmond S skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra och tydlig kommunikation. Lätt att nå och återkommer som lovat. Mycket nöjd med Marcus som såg till att både föräljning och köp kunde genomföras smidigt. 10/10 klart!! Läs mer
  • 2018-10-18

Ann-Christine B skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt bostadsrätt
    Bra och snabb återkoppling
    Mäklare alltid tillgänglig
    Förklarade bra vad som skulle hända och när Läs mer
  • Johnny J

2018-10-02

Johnny J skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt en gårdsfastighet i norra skåne. Initialt ett bra bemötande. Hade låga förhoppningar om försäljningspriset, men blev nöjd. Stundtals svårt med mäklarkontakten pga att han tog två semesterperioden under handläggandet av min försäljning. Allt gick dock snabbt och både jag och köparen blev nöjda. Läs mer
  • 2018-09-18

Åsa N skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus är en mäklare med stor kunskap och engagemang. Han får både säljare och köpare att känna sig trygga i processen.
    Marcus är tillgänglig och noggrann i sitt arbete.
    Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Markus P

2018-09-16

Markus P skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus Finn hjälpte oss att sälja vårt fina hem på Danielslundsgatan i Ängelholm!
    Från första stund gav han ett mycket proffsigt intryck och det höll i sig genom hela processen! Marcus är kunnig, påläst, tålmodig och det känns verkligen som att han vill sina kunders bästa!

Vi kommer definitivt att ta hjälp av Marcus Finn nästa gång vi behöver en mäklares tjänster! Läs mer
  • 2018-09-16

Bo F skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålde vårt mycket fina sommarhus vi haft i släkten sedan 1960. Mycket trevlig. Kunnig avseende lagar och regler. Lättillgänglig. Bra ordning på handlingar mm. Lugn och förtroendeingivande. Smidig och lösningsorienterad.
    Skulle gärna använda Marcus igen vid en försäljning. Läs mer
  • 2018-09-13

Carina L skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi är mycket nöjda med Niclas insats, vid försäljningen av vårt hus. Niclas är kunnig, drivande och lyhörd. Rekommenderas till både säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-09-13

Ann-Britt D skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt villa i Strövelstorp. Allt har fungerat mycket smidigt. Läs mer
  • 2018-09-11

Jörn T skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt bostad. Mäklarn var prof. Alt klar til tiden. Läs mer
  • 2018-09-07

Fredrik D skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag köpte hus i Ängelholms kommun. Från jag visade intresse för objektet så upplevde jag att Niclas tog sig tid för mig. Efter visningen så gick vi båda på semester med vi hade en god kontakt då det uppkom olika frågor.

Då det var mitt första husköp så hade jag inga direkta förväntningar och inte heller någon erfarenhet att jämföra med. Jag har däremot upplevt en bra tillgänglighet från mäklaren så jag är nöjd med bemötandet.

Min sammanfattning är att allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2018-09-05

Claes Birger N skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niclas har utfört sitt försäljningsuppdrag och hjälpt mig med allt övrigt till högsta betyg.Han har varit mycket tillmötesgående. Läs mer
  • 2018-07-10

Sigrun A skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Trävligt bemötande bra kunskap om försäljning Läs mer
  • My P

2018-07-07

My P skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Först köpte jag min lägenhet av Nathalie, och när jag sedan lite oväntat blev sambo och min lägenhet blev för liten, valde jag att be Nathalie om hjälpen att sälja den. Både vid mitt inköp och vid min försäljning har Nathalie varit ett enormt stöd, framförallt vid köpet då jag aldrig köpt någon lägenhet och behövde hjälp med precis allt, samtidigt som jag behövde juridisk hjälp att lösa ut mig ur ett hus jag var delägare i. Nathalie har skött allt galant och på bästa sätt, där jag både som köpare och sedan säljare har känt mig trygg i köp- och säljdjungelns alla juridiska och ekonomiska krångligheter. Läs mer
  • Markus P

2018-07-04

Markus P skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus Finn är den mest professionella mäklare jag jobbat med! Snabb i återkoppling, saklig, engagerad och mycket kunnig! Läs mer
  • 2018-06-25

Carl Sjunne Kenneth N skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mäklaren hade ett bra bemötande och jag fick bra återkoppling som säljare. Läs mer
  • 2018-06-14

Desire S skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Blev bra bemött, trevlig utan att vara inställsam. Det som drar ner betyget är att personen inte var helt insatt i bostaden när vi hade frågor och vi fick heller inte svar på allt innan tillträdet. Läs mer
  • Inga-Maj A

2018-06-04

Inga-Maj A skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Allt var bara perfekt. Vänligt bemött och levererade. Högsta betyg. Läs mer
  • 2018-05-31

Alfred N skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har köpt en lägenhet genom Nathalie. Hon har varit snabb, tillmötesgående och korrekt i sitt bemötande. Mycket bra service! Läs mer
  • 2018-05-25

Hannah L skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpte hus, mäklare Stellan var fantastisk för oss genom hela processen! Läs mer
  • 2018-05-14

Anne-Christin W skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra bemötande, lugn, trygg och ha väldigt god kunskap i sitt arbete. Han är mycket tillmötesgående, tiillgänglig och flexibel. Läs mer
    2018-05-23 Niclas F svarar Anne-Christin W
    Tack för den fina återkopplingen!
  • Dan J

2018-05-11

Dan J skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Hillarpsvägen 3 Munka-Ljungby

Vi tittade på ett hus i Munka-Ljungby men huset föll oss inte i smaken .
    Vi beskrev vårat önskemål och vad vi sökte

två veckor senare fick jag ett SMS från Niclas om en VIP visning
    Huset var precis det vi sökte,
    så vi köpte det.
    Dan Läs mer
    2018-05-23 Niclas F svarar Dan J
    Kul när vi kan utnyttja vårt stora kontaktnät och hitta ett boende som passar utan att det kommer ut på marknaden.
  • 2018-05-11

Indira H skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi sålde vår villa. Stellan var hjälpsam under hela processen.. Läs mer
  • 2018-05-07

Marie A skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpte n bostadsrätt
    Hon är korrekt glad och positiv
    Jag är nöjd med henne och hela affären Läs mer
  • Cecilia L

2018-05-02

Cecilia L skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi kan varmt rekommendera Marcus Finn på Fastighetsbyrån i Ängelholm.
    Väldigt professionell, kunnig och vet exakt vad som gäller. Han känner av både vad säljare och köpare vill och hittar lösningar på allt! Läs mer
  • 2018-04-05

Jesper J skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt en bostadsrätt. Fick mycket trevligt bemötande av Nathalie. Det var min andra visning och hade inte så många förväntningar. Hela affären med fastighetsbyrån och Nathalie har gått snabbt,enkelt och har fått mycket bra bemötande av fastighetsbyrån och Nathalie. Läs mer

Storgatan 58, 252 52 Ängelholm