Alla kategorier Mäklare Skåne Ängelholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ängelholm

Fastighetsbyrån Ängelholm

Storgatan 58, 252 52 Ängelholm — Visa karta

I Ängelholm hittar du Fastighetsbyråns kontor mitt i centrum. Hos oss arbetar mäklare med lång erfarenhet och som ser till att alltid ligga i framkant när det kommer till utveckling. Vi är engagerade, trygga och lovar ett förtroende när du ska byta bostad.

Vad är du ute efter i bostadsväg? Vi anpassar oss efter dina förutsättningar och önskemål. Ängelholm har nära till både skog, stadskärna och havet. Orten är helt klart en idyll, och här finns många goda boendemöjligheter. Kontakta oss så visar vi dig var du hittar dem!

Läs vad 174 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ängelholm

• Ann-Christine B skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi äger idag en bostad I Munka Ljungby (Vargen 5) och
    ska skriva med ny kund den 10 december efter att första kunden hoppat av. Vi tycker att Stellan har gjort ett jättebra arbete med vårt hus. Han har verkligen överträffat vår förväntan. Läs mer
  • Marie K skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt min hus i Vejbystrand och har kunnat fråga allt möjligt eftersom jag är ensam så kan det vara svårt att ta beslut i bland men fått tips av Elin Jarl. Jag är helt nöjd och vi ska avsluta allt i januari så hoppas det går lika bra i fort sättning. Läs mer
  • Karin H skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Fastighetsbyrån genomförde försäljningen av mitt föräldrahem på ett proffsigt, lyhört och effektivt sätt. Jag kan varmt rekommendera dom.
    Karin H Läs mer
  • Christian J skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus har varit engagerad och hela tiden lyssnat på våra önskemål och jobbat för oss hela vägen. Läs mer
  • Edmond S skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra och tydlig kommunikation. Lätt att nå och återkommer som lovat. Mycket nöjd med Marcus som såg till att både föräljning och köp kunde genomföras smidigt. 10/10 klart!! Läs mer
  • Ann-Christine B skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt bostadsrätt
    Bra och snabb återkoppling
    Mäklare alltid tillgänglig
    Förklarade bra vad som skulle hända och när Läs mer
  • Johnny J
    Johnny J skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt en gårdsfastighet i norra skåne. Initialt ett bra bemötande. Hade låga förhoppningar om försäljningspriset, men blev nöjd. Stundtals svårt med mäklarkontakten pga att han tog två semesterperioden under handläggandet av min försäljning. Allt gick dock snabbt och både jag och köparen blev nöjda. Läs mer
  • Åsa N skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus är en mäklare med stor kunskap och engagemang. Han får både säljare och köpare att känna sig trygga i processen.
    Marcus är tillgänglig och noggrann i sitt arbete.
    Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Markus P
    Markus P skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus Finn hjälpte oss att sälja vårt fina hem på Danielslundsgatan i Ängelholm!
    Från första stund gav han ett mycket proffsigt intryck och det höll i sig genom hela processen! Marcus är kunnig, påläst, tålmodig och det känns verkligen som att han vill sina kunders bästa!

Vi kommer definitivt att ta hjälp av Marcus Finn nästa gång vi behöver en mäklares tjänster! Läs mer
  • Bo F skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålde vårt mycket fina sommarhus vi haft i släkten sedan 1960. Mycket trevlig. Kunnig avseende lagar och regler. Lättillgänglig. Bra ordning på handlingar mm. Lugn och förtroendeingivande. Smidig och lösningsorienterad.
    Skulle gärna använda Marcus igen vid en försäljning. Läs mer
  • Carina L skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi är mycket nöjda med Niclas insats, vid försäljningen av vårt hus. Niclas är kunnig, drivande och lyhörd. Rekommenderas till både säljare och köpare. Läs mer
  • Ann-Britt D skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt villa i Strövelstorp. Allt har fungerat mycket smidigt. Läs mer
  • Jörn T skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålt bostad. Mäklarn var prof. Alt klar til tiden. Läs mer
  • Fredrik D skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag köpte hus i Ängelholms kommun. Från jag visade intresse för objektet så upplevde jag att Niclas tog sig tid för mig. Efter visningen så gick vi båda på semester med vi hade en god kontakt då det uppkom olika frågor.

Då det var mitt första husköp så hade jag inga direkta förväntningar och inte heller någon erfarenhet att jämföra med. Jag har däremot upplevt en bra tillgänglighet från mäklaren så jag är nöjd med bemötandet.

Min sammanfattning är att allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Claes Birger N skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niclas har utfört sitt försäljningsuppdrag och hjälpt mig med allt övrigt till högsta betyg.Han har varit mycket tillmötesgående. Läs mer
  • Sigrun A skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Trävligt bemötande bra kunskap om försäljning Läs mer
  • My P
    My P skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Först köpte jag min lägenhet av Nathalie, och när jag sedan lite oväntat blev sambo och min lägenhet blev för liten, valde jag att be Nathalie om hjälpen att sälja den. Både vid mitt inköp och vid min försäljning har Nathalie varit ett enormt stöd, framförallt vid köpet då jag aldrig köpt någon lägenhet och behövde hjälp med precis allt, samtidigt som jag behövde juridisk hjälp att lösa ut mig ur ett hus jag var delägare i. Nathalie har skött allt galant och på bästa sätt, där jag både som köpare och sedan säljare har känt mig trygg i köp- och säljdjungelns alla juridiska och ekonomiska krångligheter. Läs mer
  • Markus P
    Markus P skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus Finn är den mest professionella mäklare jag jobbat med! Snabb i återkoppling, saklig, engagerad och mycket kunnig! Läs mer
  • Carl Sjunne Kenneth N skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mäklaren hade ett bra bemötande och jag fick bra återkoppling som säljare. Läs mer
  • Desire S skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Blev bra bemött, trevlig utan att vara inställsam. Det som drar ner betyget är att personen inte var helt insatt i bostaden när vi hade frågor och vi fick heller inte svar på allt innan tillträdet. Läs mer
  • Inga-Maj A
    Inga-Maj A skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Allt var bara perfekt. Vänligt bemött och levererade. Högsta betyg. Läs mer
  • Alfred N skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har köpt en lägenhet genom Nathalie. Hon har varit snabb, tillmötesgående och korrekt i sitt bemötande. Mycket bra service! Läs mer
  • Hannah L skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpte hus, mäklare Stellan var fantastisk för oss genom hela processen! Läs mer
  • Anne-Christin W skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra bemötande, lugn, trygg och ha väldigt god kunskap i sitt arbete. Han är mycket tillmötesgående, tiillgänglig och flexibel. Läs mer
    2018-05-23 Niclas F svarar Anne-Christin W
    Tack för den fina återkopplingen!
  • Dan J
    Dan J skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Hillarpsvägen 3 Munka-Ljungby

Vi tittade på ett hus i Munka-Ljungby men huset föll oss inte i smaken .
    Vi beskrev vårat önskemål och vad vi sökte

två veckor senare fick jag ett SMS från Niclas om en VIP visning
    Huset var precis det vi sökte,
    så vi köpte det.
    Dan Läs mer
    2018-05-23 Niclas F svarar Dan J
    Kul när vi kan utnyttja vårt stora kontaktnät och hitta ett boende som passar utan att det kommer ut på marknaden.
  • Indira H skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi sålde vår villa. Stellan var hjälpsam under hela processen.. Läs mer
  • Marie A skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpte n bostadsrätt
    Hon är korrekt glad och positiv
    Jag är nöjd med henne och hela affären Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi kan varmt rekommendera Marcus Finn på Fastighetsbyrån i Ängelholm.
    Väldigt professionell, kunnig och vet exakt vad som gäller. Han känner av både vad säljare och köpare vill och hittar lösningar på allt! Läs mer
  • Jesper J skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt en bostadsrätt. Fick mycket trevligt bemötande av Nathalie. Det var min andra visning och hade inte så många förväntningar. Hela affären med fastighetsbyrån och Nathalie har gått snabbt,enkelt och har fått mycket bra bemötande av fastighetsbyrån och Nathalie. Läs mer
  • Jenny B skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket bra och trevlig mäklare. Snabb återkoppling, engagerad. +++++ Läs mer
  • Lena M skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Tyckte Nicklas varit kunnig tydlig och trevlig! Läs mer
    2018-04-12 Niclas F svarar Lena M
    Tack för den fina rekommendationen och att du trivs i ditt nya boende!
  • Karen M skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Trevligt och proffesionellt bemötande, lätt att kommunicera med, Läs mer
  • Bengt V skrev om Fastighetsbyrån Ängelholm
    Professionellt utfört med god fackmanna engagemang Läs mer
  • Björn B skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Erfarenhet, hög professionalitet, respektfullt bemötande och alltid ett vänligt bemötande. Vi är väldigt tacksamma för att ha fått vara med om detta köp och kommer varmt att rekommendera Marcus! Läs mer
  • Peter O skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycketkorrektovh kunnig mäklare. Trevlig och håller det hon lovar. Etta är inte Peter utan Ulva. Men bara positivt att säga om Elin Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Det var i sin helhet en mycket väl genomförd affär. Marcus är mycket kunnig och trovärdig. Han återkommer väldigt snabbt
    med raka och klara besked. Läs mer
  • Mona E
    Mona E skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi har fått ett bra bemötande o är mycket nöjda. Han fanns alltid tillgänglig när man behövde hjälp. Rekommenderar honom gärna. Läs mer
    2018-04-12 Niclas F svarar Mona E
    Tack Mona, det var kul att få hjälpa er och jag hoppas ni kommer trivas fortsatt bra i er nya lägenhet.
  • Matthias J skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket trevlig och engagerad. Tummen upp Läs mer
    2018-04-12 Niclas F svarar Matthias J
    Tack Matthias. Hoppas det går bra med renovering!
  • Malin R skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Lätt att få tag i, kan sina saker och bra bemötande. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Einar B skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Han gav mycket bra intryck och hade en klar bild över försäljningen! Vi är mycket nöjda med allt och kommer rekommendera honom för våra vänner Läs mer
    2018-04-12 Niclas F svarar Einar B
    Kul och höra, och kul att ni verkar trivas riktigt bra i ert nya hus. Hästgårdar är inte för alla :)
  • Isabelle S skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Nathalie var en otroligt trevlig mäklare att ha att göra med.
    Riktigt bra bemötande när jag kollade på lägenheten och hon var lätt att samtala med. Det var nästan så att vi köpte lägenheten bara för att hon var så trevlig 😀 ;)

Tack för en superbra hjälp med köp av en helt sjukt underbar lägenhet. Mvh Sture och Isabelle Läs mer
  • Visar S skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Nathalie är väldigt tydlig och väldigt lätt att komma överens med.
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande på visningen och den information vi ville ha om huset. Läs mer
  • Arne A skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus är alltid snabbt att informera, återkoppla och framförde våra synpunkter till de vi köpte fastigheten av. Samma gäller vårt ärende när vi sålde vårt hus. Allts korrekt i handläggningen och var alltid mycket tydlig i informationen och vad som hände i de olika stegen i både köp och försäljning. Läs mer
  • Rolf W skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Trevlig ödmjuk och noggrann mäklare.
    Kändes säkert och utan frågetecken då allt förklarades lugnt pch sakligt Läs mer
  • Niklas H skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    En mycket bra och trevlig mäklare.
    hög kundskap med is i magen som gillar att göra affärer. Läs mer
    2018-04-12 Niclas F svarar Niklas H
    Tack för återkopplingen Niklas. Det tog lite tid men blev riktigt bra i slutändan vilket är det viktigaste. Tack för champagnen efter tillträdet!
  • Karolina G skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Elin var väldig trevlig, kunnig och punktigt som meklaren.Varma rekomendationer. Läs mer
  • Caroline B skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Upplevde Marcus som kunnig och proffsig. Processen var smidig utan onödig kontakt. Bra kontakt vid budgivning. Läs mer
  • Rudolf P skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jätte nöjd med min mäklare Marcus . Läs mer
  • Lina M skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi fick den information vi behövde för vårt husköp och fick ett trevligt bemötande. Läs mer
  • David H skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag fick ett mycket bra och förtroendeingivande bemötande och det resultat som uppnåddes låg också långt över det jag hade vågat hoppas på. Läs mer

Storgatan 58, 252 52 Ängelholm