en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

4.8 / 5 i betyg — 24 rekommendationer

Läs vad 24 användare tycker om Niclas Fischer

• Hans L
    Hans L skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Perfekt försäljning, med en kunnig och trvlig person.Tack än en gång.
  • Zandra W
    Zandra W skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    En mycket bra upplevelse på vårt första husköp! Niclas var väldigt professionell och duktig. Vi kommer definitivt anlita honom när vi ska värdera eller sälja :)
  • Solvieg S
    Solvieg S skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    jag är väldigt nöjd med hur mäklaren skötte försäljningen av huset! allt gick väldigt bra från början till slut!! Allt gick övet min förväntan, väldigt nöjd!
    mvh Birggita Sasssart!
  • Johan R
    Johan R skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Duktig, pålitlig och tillgänglig mäklare
  • Anette A
    Anette A skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niklas ger ett intryck av att vara påläst och kunnig, lugn och sansad. Vi fick ett bra bemötande av honom. Han kan utveckla sin förmåga att förhandla och få med sig människor, den sociala förmågan. Vill dock poängtera att han är trevlig, men lite lite "stel" i konversationen. Bättre inlevelseförmåga, är det jag vill få fram.
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Är nöjd med hur Niclas skött min husförsäljning. Varit en trevlig mäklare och skött det mycket professionellt.
  • Malin M
    Malin M skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Uppfattar Niclas som både kunnig och artig.
  • Mary D
    Mary D skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra. Niclas tyckte jag gjorde allt fantastisk. Han är en fantastisk mäklare och en underbar människa
  • Louise A
    Louise A skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jättebra och tydlig kontakt! Absolut inga som helst problem!! Har redan rekommenderat Niclas vidare till vänner i området som ska sälja lägenheter :)
    2015-12-16 Niclas F svarar Louise A
    Tack Louise! Jag hoppas på att dina vänner tar samma kloka beslut som dig :) Jättekul att höra att du är nöjd med min insats!
  • Erica D
    Erica D skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har fått ett stort hjälp från Nicklas
    2015-12-16 Niclas F svarar Erica D
    Kul att ni känner att ni har fått bra hjälp. Hoppas ni trivs i ert radhus och att era planerade renoveringar har gått bra.
  • Jan O
    Jan O skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag e väldigt nöjd med Niclas, Niclas uppdaterde mig hela tiden hur de gick med lgh.Han var trevlig o bra o prata med.
    2015-12-16 Niclas F svarar Jan O
    Tack för omdömet. Återkopplingen är viktig tycker jag!
  • Eva K
    Eva K skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niclas gav ett proffsigt intryck och hade bra koll på allt kring bostadsköpet
    2015-12-16 Niclas F svarar Eva K
    Tack Eva! Det är precis det jag eftersträvar.
  • Maria H
    Maria H skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Genomförde affären på bästa sätt:
    Proffessionell
    Inger förtroende
    Lyhörd och Serviceinriktad
    Positiv, lugn och trygg framtoning
    Snabb återkoppling
    Vill rekommendera Nicklas Fischer och kan tänka mig att anlita Fastighetsbyrån.
  • Gunilla J
    Gunilla J skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niclas var helt ok. Alltid trevlig, vänlig och tillmötesgående samt relativt lätt att nå. Hans yrkeskunnande kan jag inte uttala mig om, då jag vet för lite.
    2015-12-16 Niclas F svarar Gunilla J
    Tack för att du tog tid att skriva Gunilla. Jag hoppas att du trivs i din lägenhet.
  • Kärnfastigheter
    Kärnfastigheter skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niclas är mycket professionell och lyhörd mäklare. Jag är mycket glad över vårt samarbete.
    2015-12-16 Niclas F svarar Kärnfastigheter
    Tack så mycket! Kul att få hjälpa er i ert arbete!
  • Linda S
    Linda S skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Verkar seriös. Väldigt hjälpsam. Både köpte och sålde genom Niclas och är nöjd och har inte haft några problem. Kan rekommendera Niclas .
    2015-12-16 Niclas F svarar Linda S
    Tack Linda för rekommendationen och att du tog dig tid att skriva en reco. Hoppas du trivs i lägenheten!
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi var mycket nöjda med Nicklas. Snabba besked, tillgänglig och vänlig.
    2015-12-16 Niclas F svarar Jenny F
    Tack Jenny! Superkul med en 5:a i betyg!
  • Elsa P
    Elsa P skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi, mamma Elsa, döttrarna Anette och Yvonne upplevde Niclas Fischer mycket professionell. Han berättade väldigt mycket hur försäljningen går till och vad vi behövde tänka på. Han frågade oss och lyssnade på oss hur vi ville ha det. Visade oss priset på andra liknade lägenheter så vi kom överens om ett rimligt pris. Valde honom framför två andra mäklare.
    2015-12-16 Niclas F svarar Elsa P
    Tack Elsa! Väldigt tacksam att jag fick förtroendet framför två andra mäklare.
  • Liva T
    Liva T skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag fick ett mycket gott intryck av Niclas vid vårt första möte. Han var lugn och saklig. Var personlig men inte privat vilket tilltalade mig. Niclas lyssnade in våra önskemål. Även om Niclas var den av mäklarna vi anlitade, som satte det lägsta utgångsbudet på objektet, kändes det rätt. Visning en måndag, objektet sålt och papperna underskrivna på onsdagen. Snabbt och lätt!
    2015-12-16 Niclas F svarar Liva T
    Tack för förtroendet! Kul att höra att ni var nöjda!
  • Emma F
    Emma F skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Nöjda med allting gällande vårt köp av bostadsrätt hos Niclas Fischer på Fastighetsbyrån. Engagemang, tillgänglighet, service, personkemi! Topp klass! Rekommenderas!
    2015-12-16 Niclas F svarar Emma F
    Tack för det fina omdömet! Verkligen kul att läsa!
  • Jörgen K
    Jörgen K skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag tycker Niclas är toppen. Han har sålt två lägenheter för mig och det har fungerat bra. Det har varit lätt att nå honom också om man har haft någon fråga. Jag skulle rekommendera honom till mina vänner om dom skulle sälja.
    2015-12-16 Niclas F svarar Jörgen K
    Tack Jörgen! Verkligen kul med rekommendationer!
  • Carina J
    Carina J skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag är mycket nöjd med Niklas. Jag både köpte och sen även sålde lägenhet med hjälp av honom. Han svarade alltid snabbt på både telefon och mail. Var snabb att visa då man ville titta. Visningen vid försäljningen var även den mycket bra och effektiv.
    2015-12-16 Niclas F svarar Carina J
    Tack för det fina betyget Carina. Hoppas du trivs i den nya lägenheten!
  • Amra S
    Amra S skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Niclas var tillmötesgående och svarade snabbt vid frågor och funderingar.
    2015-11-03 Niclas F svarar Amra S
    Tack för återkopplingen och det fina betyget!
  • Visar B
    Visar B skrev om Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Allt gick verkligen så som det skulle. Niclas Fischer är klockren, kunnig och lätt att ha med att göra. Är nöjd till 100 %
    2015-11-03 Niclas F svarar Visar B
    Tack Visar! Jag uppskattar att du tar dig och har betygsatt mig. Ha det fint!
Marcus Finn
Stellan Jakobsson