Niclas Fischer

Niclas Fischer

Niclas Fischer är mäklare på Fastighetsbyrån Ängelholm

Niclas Fischer har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Niclas Fischer har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.7. Niclas Fischer har haft 16 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med olika människor i olika faser i livet. Det tillsammans med variationen i yrket gör att det blir roligt att gå till jobbet varje dag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig om du vill ha en personlig och ärlig mäklare samtidigt som du får ut maximalt av din bostadsaffär. Jag är både engagerad, tillgänglig, driven och lugn, vilket är en kombination som får både köpare och säljare att känna stor trygghet.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag helst med familj och vänner samt spelar Padel.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är ett stort fan av Liverpool FC!

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 76 Läs vad Niclas Fischer

• sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Centrum
    2022-09-13 Verifierad kund
    Bra bemötande, smidig och enkel affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Villan
    2022-08-15 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande!
    Förväntningarna uppfylldes verkligen
    Fick en snabb o smidig respons på mina frågor o vid budgivningen.

Väldigt nöjd o kan verkligen rekommendera Niclas!
    • Centralt
    2022-06-05 Verifierad kund
    Niclas har bemöt mig super bra
    Tack Liselotte, tror att du kommer trivas kanon i lägenheten. Niclas Fischer
  • sålde sitt hus med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Södra Utmarken
    2022-01-26 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare i samband med vår försäljning. Proffesionellt bemötande, tillgänglig och höll oss ständigt uppdaterade och informerade längs med hela processen. Rekommenderar varmt Fastighetsbyrån Ängelholm!
    • Ausås
    2021-11-29 Verifierad kund
    SuperMäklare! Snabba besked, raka besked, inget fjant, m a o Suverän! Rekommenderas med Glädje. Bättre Mäklare får man leta efter och jag efter och jag har erfarenhet av andra, så jag vad jag snackar om. Niclas! Du E BäZt!

Tack för supergott samarbete (blir mäklararvodet lite lägre nu? skojar, Du är värd vartenda öre).

Hälsningar Monica Näsberg, Ausås. (snart Rönneberga backar och ännu en "uppletad" SuperMäklare, Sophie, heter Hon och är på Mäklrhuset i Landskrona.)
    • Ausås
    2021-11-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnigt bemötande
    Motsvarade i högsta grad våra förväntningar
    Sammanfattningsvis toppbetyg , med snabb och kunnig hantering.
  • köpte sitt hus med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Luntertun
    2021-11-24 Verifierad kund
    Väldigt snäll, trevlig och hjälpsam.
    • Centrum
    2021-09-17 Verifierad kund
    Allt igenom ett proffsigt arbete som han gjort
    Återkommer gärna i framtiden
    Kan varmt rekommendera honom till bekanta
    • Luntertun
    2021-07-29 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Ibland har jag upplevt mäklare som påflugna, vilket också har gjort att jag vid några tillfällen lämnat visningar och affärsdiskussioner trots intresse.
    Niclas var väldigt balanserad, kunnig och förtroendeingivande, vilket ger mig enbart väldigt positivt intryck av honom som mäklare. Mycket bra!
    • Stavershult
    2021-07-17 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med allt Niclas gjort i samband med vår husförsäljning
    Kunnig mäklare
    Tack Nicklas