Elin Nilsson

Elin Nilsson

Elin Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Ängelholm

Elin Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Elin Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Nilsson har haft 17 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 39 Läs vad Elin Nilsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2021-07-07
    Mycket trevligt mottagande!
    Var kunnig och saklig i info om lägenheten.
    Svarade snabbt på sms, mobilsamtal och mail. Hon är ett föredöme för en mäklare!

Noggrann och proffsig vid kontraktsskrivandet .
    Behåll henne!😊

Mvh Stefan Larsson
  • Ove Andre P
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Hjärnarp
    2021-06-28
    Hei , takk for muligheten til å gi noe tilbake for den fine mottakelsen Elin Nilsson har gitt oss ! Hun har fra første kontakt , en lørdag kveld ( og søndagen ) stillt opp for oss . Hun har sett vårt « problem « , ordnet privat visning etter sin arbeidstid , tatt vare på våre interesser under budrunder , og sørget for at vi ble riktig informert hele veien . Til og med under møte , kontrakt skriving , utviste hun stor tålmodighet med eierne og oss , som stadig ble veldig engagerte i praktiske og for henne uvesentlige ting !
    Det kan sammenfattes til at hun stilte opp for oss 100% fra dag en , og at hun oppleves svært behagelig og tålmodig .
    Mvh Solveig og Ove A Persson
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Stavershult
    2021-06-18
    Professional, kind and helpful. Recommended for English speakers, went above and beyond helping understand swedish contract.
    2021-06-14
    Elin är en mycket duktig mäklare, som engagerar sig för både köpare och säljare utan att alls vara ”pushig”.

Hon anstränger sig och gör det lilla extra, exempelvis extravisningar av bostad. Undrar man något gällande sitt bostadsköp - så svarar hon snabbt.

Vi hade berättat för Elin vad för typ av bostad vi sökte - när Elin hittade en, tipsade hon oss, sedan blev det förhandsvisning dagen därpå och dagen efter kontraktskrivning. Klockrent för oss!

Rekommenderar Elin till alla - mycket trevlig och mycket professionell ⭐️ Fem av fem!
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Stavershult
    2021-05-25
    Jag har sålt min villa. Elin är en mycket trevlig, professionell och engagerad mäklare. Återkopplar snabbt och kan sitt yrke. Kan varmt rekommendera henne.
    2021-05-12
    Jag har köpt en bostadsrätt i Ängelholm, har aldrig blivit så bra bemött innan av någon annan mäklare, grymt proffsig och trevlig. Hon uppfyllde alla förväntningar jag hade, bra visning, enkel affär, alltid glad och trevlig, man märker verkligen att hon brinner för detta och älskar sitt jobb. Verkligen en förebild för nya mäklare i branschen 10/10 i betyg!!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Centrum
    2021-03-25
    Fick min bostadsrätt såld av Elin Nilsson. Kan varmt REKOMMENDERA henne! Hon är en lugn, snabb och väldigt skicklig mäklare. Jag hade väldigt höga krav och förväntningar som andra mäklare inte kunde matcha. Men det gjorde Elin! SUPERNÖJD!!!
  • Amanda H
    2021-01-27
    Vi har sålt vår lilla mysiga tvåa i Ängelholm med utmärkt fin assistans av Elin.
    Väldigt proffsigt hanterat och samtidigt väl balanserat med en familjär omtanke och engagemang för att alla parter skulle känna sig nöjda genom hela processensgång :)
    Bästa erfarenheten av en mäklare vi varit med om :)!
    2021-01-26
    Elin ser kundens behov, har ett proffsigt bemötande, är tydlig och ser möjligheter. Verkligen duktig och vi är så nöjda med hennes arbete!
    • Nya Kungsgården
    2020-12-17
    Rekommenderar Elin starkt då allt gått enkelt och smidigt till. Vi har både köpt och sålt vår fastighet via Elin och hade gjort det igen.