Elin Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2018-07-17
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 21 Läs vad Elin Nilsson

• Nils Erik F sålde sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-07-06

Södra Utmarken
    Jag har sålt min villa.
    Jag blev bemött mycket bra.
    Jag hade stora förväntningar på att det skulle gå bra att sälja villan och Elin levde verkligen upp till dom förväntningarna.
    Hon är vänlig, hjälpsam och supersnabb.
    Jag kommer att rekommendera henne till andra som tänker sälja sin villa. Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Ingrid A sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-06-26

3:a
    Sålt en bostadsrätt.
    Elin var hjälpsam genom hela processen, jag har känt mig trygg och fått ett jätte fint bemötande.
    Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja! 🌸 Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Akif S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-06-07

4:a
    Köpt bostadsrätt av Elin Nilsson. Toppenbra bemötande från första kontakt.

Super proffesionellt, effektiv och hjälpsam. Hon har koll på det hon gör, återkopplar väldigt snabbt och höll oss uppdaterade hela tiden.

Vi är super nöjda med henne och rekommenderar henne starkt! Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Kristina P sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-06-02

Munka Ljungby
    Sålt bostadrätt i småstad under maj månad. Haft kontakt med en och samma mäklaren under hela proccesen, Elin Nilsson. Vi har Fått fantastiskt bemötande och Elin har genom hela försäljningen lagt ner både hjärta och själ på sitt arbete. Otroligt proffsig och har gedigen kunskap inom bostadsförmedling. Försäljningen blev otroligt snabb och smidig, mycket tack vare Elins förmåga att nå ut till potentiella köpare. Vi är enormt nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Elin Nilsson på fastighetsbyrån Ängelholm. Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Siv L sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-05-06

4:a
    Försäljning av bostadsrätt i Ängelholm.
    Jag har blivit bemött med stort engagemang och Elin har alltid snabbt och smidigt hanterat alla frågor och varit ständigt tillgänglig.
    Jag har känt mig trygg med att hon har haft största fokus just på min affär.
    Mina förväntningar på en mäklare är engagemang, närvaro, trygghet. Detta har Elin till fullo motsvarat. Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Jonas O sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-05-03

Munka Ljungby
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Elin N.
    Elin levde inte bara upp till mina förväntningar hon ÖVERTRÄFFADE dem också. Och det gäller från första mötet till avslutad försäljning.

Väljer och inte speca upp dom, risk att det hade blivit ett för långt omdöme🙂

Men behöver ni hjälp kan jag lätt rekommendera Elin. Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Róbert G köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-04-23

3:a
    Villan
    She was wery kind with us, she explained and translated everything 🙂 Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Helena N köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-04-19

Nya Kungsgården
    Köpt en bostadsrätt, det blev en snabb affär tack vare mäklaren Elin. Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Fredrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-04-18

Centralt
    Elin överträffade mina förväntningar, kan varmt rekommenderas! Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Agneta E sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-04-08

Nya Kungsgården
    Jag har sålt en bostadsrätt i Ängelholm. Detta var första gången jag anlitat en mäklare och mina förväntningar var blandade.
    Jag tycker att Elin skött det hela väldigt väl, hon har varit engagerad, noggrann och professionell. Kontakten med Elin har också hela tiden känts avslappnad och positiv, tycker hon har varit bra att prata med, hon har både förmedlat och lyssnat på ett bra sätt. Känner mig nöjd överhuvudtaget. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ängelholm

Marcus Finn