Elin Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 11 Läs vad Elin Nilsson

• Martha N köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-03-12

Villan
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väl bemött av mäklaren. Fick bra information genom hela budgivningen och köpet. Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Ingrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-02-28

Nya Kungsgården
    Kan verkligen rekommendera Elin! Hon gjorde ett kanon bra jobb med försäljningen av min bostadsrätt. Förtroendeingivande, engagerad och proffsig! Läs mer
  • ANNELI A
    ANNELI A skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-02-16

Jag har sålt mitt hus i munka ljungby och hade Elin som min mäklare. Jag har bara gott att säga om Elin. Allt gick så smidigt Elin ställde upp i alla lägen fick snabb feedback var alltid tillgänglig.
    Vill bara önska all lycka till Elin i fortsättningen och tack Elin för allt🙏 Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Jasmin E köpte sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-02-04

Vid vår husköp gick allt bra och smidigt. Hade vi nån fråga fick vi svar senaste på nästa dag, oavsett vilken tid vi skrev.
    Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Eva Margareta P sålde sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-11-01

Södra Utmarken
    Vi har sålt ett hus i Ängelholm. Elin var hemma hos oss på besök och vi föll genast för henne. Hon är väldigt trevlig och hjälpsam och förklarade för oss hur det hela går till på en enkelt sätt så att man förstår. Vi skulle haft fler mäklare på besök men föll för hennes positiva charm.
    Våra förväntningar var väl mest att vi skulle få ett så bra pris som möjligt för huset och många som skulle bli intresserade. Vi är mycket nöjda med Elins jobb och med resultatet.
    Vi är nöjda och belåtna och kan varmt rekommendera Elin till andra som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Mehmet metti M skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-10-15

Hej

Det är nu andra visningen som jag gått på då Elin har varit mäklare, jag själv jobbat inom servicebranchen i många år och kan service och bemötande, vad det gäller service och varm bemötande så är hon verkligen rätt person, hon lägger sin varma personlighet på jobbet och det speglar sig under visningen, det är alltid kul att gå ifrån visningen glad som kund, Rekommenderar Elin
    till er om ni ska köpa eller sälja Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Daniel V sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-09-16

Jag sålde mitt bostadsrätt i Ängelholm. Elin är jätte trevligt och professionell. Hon uppfyllde alla mina förväntningar. Kan bara rekommenderar henne. Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Hans-Frederick J köpte sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-06-24

Össjö
    Köpt en fastighet i Ängelholms Kommun där Elin representerade säljaren. Hon gjorde ett fantastiskt jobb genom hela processen. Vänlig, alltid tillgänglig, professionell och mån om att båda sidor skulle vara nöjda. Jag rekommenderar gärna Elin till alla som vill sälja sin bostad och skulle utan tvivel anlita henne själv. Gratulerar Fastighetsbyrån, där har ni en kanonmäklare!! Läs mer
    Elin N gillar detta
  • Juliana S sålde sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-06-17

Skörpinge
    Jag sålde mitt hus Elin Nilsson fått uppdraget att sälja den . En mycket varm och kunnig person som är lätt att prata med , jag fick svar på mins förväntningar det har hon bevisat tack Elin hälsningar Julia. Läs mer
  • Per A
    Per A sålde sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-05-30

Adolfsfält
    När jag träffade Elin första gången så tänkte jag hon är alldeles för ung. Men ack så fel jag hade. Elin är en mycket duktig mäklare hon gör allt för att jag som kund ska få ett så bra resultat som möjligt. Elin gav mig också goda råd om hur jag skulle få så mycket betalt för min fastighet som möjligt. Jag är mycket nöjd med Elins arbete som mäklare.
    M.V.H
    Per Abrahamsson Läs mer