Läs vad 30 Läs vad Elin Nilsson

• 2020-12-17
    Rekommenderar Elin starkt då allt gått enkelt och smidigt till. Vi har både köpt och sålt vår fastighet via Elin och hade gjort det igen.
    Ferki H
    • 2:a
    • 79.0 m²
    • Nya Kungsgården
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
  • 2020-12-04
    We have bought a property in the area of Ängelholm. Elin was very helpfull in the entire procedure. we would recommend her for selling your property or buying a property from her.
    Spiro A
    • 103.0 m²
    • Tullstorp
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
  • 2020-11-26
    Vi köpte vårt första hus och är mycket nöjda med Elin som mäklare. Hon är snabb på att återkoppla, påläst och trevlig!
    Linn M
    • 114.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
  • 2020-11-03
    Vid försäljningen av Brisgatan agerade Elin sakligt och proffsigt, vilket gjorde att vi anlitade Elin vid försäljningen av vårt hus. Elin gjorde sitt yttersta för alla inblandade parter och hon kan varmt rekommenderas.
    Per-erik A
    • 280.0 m²
  • 2020-10-17
    Elin är en mycket lyhörd, professionell, trevlig och engagerad mäklare som verkligen brinner för sitt jobb! Hon hjälpte mig sälja huset på rekordtid. Jag hade många frågor och Elin tog emot och besvarade dem alla på ett pedagogiskt och positivt sätt. Jag fick hela tiden uppdateringar kring vad som hände med försäljningen, vilken gick över mina förväntningar. Jag skulle definitivt vända mig till henne igen, och kan varmt rekommendera denna mäklare!
  • 2020-09-12
    När jag köpte bostadsrättslägenheten, hjälpte Elin till så att allt gick smidigt och bra !!
    Magnus A
    • 2:a
    • 50.0 m²
  • 2020-09-03
    Duktig ,lyhörd säljare med stort tålamod och svara på alla frågor stora som små. Kunnig och man känner att man gör en trygg affär med Fastighetsbyrån .
    Emilia L
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • Villan
  • 2020-08-24
    Jag vill varmt rekommendera Elin, en toppen tjej som avslutade med flaggan högt i topp. Under hela processen hade hon en utstrålning och ett humör som smittade av sig.
    En mäklare som såg till båda parter, mig som säljare men även till kunderna. Värnade om att hålla mig uppdaterad och svarade på alla frågor och funderingar oavsett tid på dygnet.
    Förväntningarna jag hade på försäljningen var höga och Elin överträffade dem verkligen.
    Roland P
    • 3:a
    • 71.5 m²
    • Villan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
  • 2020-08-11
    Jag har sålt ett hus
    Elin är en person med en enorm utstrålning och glädje
    och en som tar hand om både försäljning och kunder.
    Jag hade som mål att få sålt mitt hus till utgångspris och det gjorde hon bra.
    Kunden som köpte är mer än nöjd.
    En trevligare och välvillig mäklare är nog svår att hitta
    Christer N
    • 114.0 m²
  • 2020-07-06
    Jag har sålt min villa.
    Jag blev bemött mycket bra.
    Jag hade stora förväntningar på att det skulle gå bra att sälja villan och Elin levde verkligen upp till dom förväntningarna.
    Hon är vänlig, hjälpsam och supersnabb.
    Jag kommer att rekommendera henne till andra som tänker sälja sin villa.
    Nils Erik F
    • 161.0 m²
    • Södra Utmarken
    sålde sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte