HusmanHagberg Sjöbo

Välkommen till HusmanHagberg Sjöbo!

Letar du efter mäklare i Sjöbo, Grimstofta, Klamby, Brandstad, Ilstorp, Eggelstad och Lövestad med omnejd? Vi på HusmanHagberg Sjöbo har lång erfarenhet inom branschen och hjälper gärna dig när du ska göra ditt livs kanske viktigaste affär. Vi har god lokalkännedom och kommunikationerna till närliggande kommuner är mycket bra.

Vad finns i Sjöbo?
Allt från bad, fiske, vandringsleder, stort fritidsutbud, en av Skånes finaste golfbanor, höghöjdsbana, fina ridleder, motorcrossbana, jaktskytteklubb, mountainbikesleder och mycket mer.

Oavsett om det handlar om att köpa, sälja eller bara värdera din bostad så är du varmt välkommen att kontakta oss.

Läs vad 18 kunder tycker om HusmanHagberg Sjöbo 2

• Skepperöd
    2022-11-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande bra information i rätt tid.
    Hej Helmuth
    Tack för ditt omdöme. Hoppas du kommer trivas i din fina stuga.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo
    • Skepperöd
    2022-11-21 Verifierad kund
    Det var en meget positiv oplevelse. Det hele er blevet håndteret meget professionelt. Vores mægler Nadja Andersen har håndteret vores salg af sommerhus meget sikkert igennem hele processen.
    Nadja har været rigtig god til løbende at informerer / vejlede os om den videre proces og hvornår der blev planlagt fremvisninger + informerer os om udfaldet. Vi har på intet tidspunkt
    Hej Birgit

Tack för ditt fina omdöme. Nadja blev väldigt glad och hälsar att det varit ett nöje att få sälja er fina stuga.
    Ha det bäst så hörs ni snart igen. Petra och Nadja
    • Blentarp
    2022-10-12 Verifierad kund
    Korrekt och trevligt bemötande,fick dock inte den mäklaren som varit här tidigare vilket var en besvikelse.Allt var bra men blev lite chockad när allmänheten påpekade för mig att mäklaren satt för hög elförbrukning, man hade räknat fel.Vet inte om det avskräckte köpare
    Hej Ann-Margret.
    Tack för ditt omdöme.
    Jag blir lite förvånad när du skriver att du inte fick den mäklaren som varit hos dig tidigare. Det var jag som var hos dig första gången. Andra gången var det jag och Nadja som var hos dig. Då var det okej för dig att Nadja stod som ansvarig mäklare och att jag var med hela vägen. Vi har som du vet jobbat tillsammans och vi var båda där på visning och vi har båda haft kundkontakterna.
    Vi är ledsna för att det blev en felskrivning i elkostnaderna. Det var synd att varken vi eller du såg detta när vi läste annonsen innan den kom ut till försäljning. Dock rättades felet till omedelbart det uppdagades (ett par dagar efter annonsen lades ut). Alla spekulanter kontaktades och informerades om vår felskrivning.
    Med tanke på hur stort intresset för din fastighet var och att visningen blev väldigt lyckad så tror vi inte att det avskräckt några köpare.
    Med vänlig hälsning Petra och Nadja
  • köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo
    • Lövestad
    2022-08-14 Verifierad kund
    Det var bra bemötande av personalen som var där. Tydliga svar och snabba handlingar.
    Jag är super nöjd med husmanhagerg.
    Tack för en bra servis
    2022-07-07 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Lyhörd för mina idéer.Väldigt god service och hjälpsamma.
    Hej Lisa
    Tack för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att sälja din fina villa.
    Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Mvh Petra
    • Backarna Sjöbo
    2022-06-11 Verifierad kund
    Kunde inte bli bättre, proffsig mäklare
    Tack för ditt fina omdöme. Det var en ära att få sälja er fina villa. Kram Petra HusmanHagberg Sjöbo
    • Karups Nygård
    2022-05-02 Verifierad kund
    Proffsigt, lugnt och vänligt bemötande.
    Hej Ingrid
    Tack för ditt fina omdöme :)
    Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra i ditt nya hus.
    Hälsningar Petra
    • Sjöbo Ora
    2022-04-27 Verifierad kund
    Smidigt, är jättenöjd.Treligt och informativt bemötandev.
    Tack för ert fina omdöme.
    Hoppas ni kommer trivas på er nya fastighet:)
    • Backarna Sjöbo
    2022-04-25 Verifierad kund
    Alla var duktiga, kunniga ch trevliga.
    Tack Anders, vi är glada att vi fått äran att förmedla ditt hus:) HusmanHagberg Sjöbo
  • Päivi H
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo
    • Röddinge By
    2022-04-04 Verifierad kund
    Saklig och objektiv samt snabb på att svara och återkoppla.
    Tack för ert omdöme. Vi hörs snart för tillträde:) HusmanHagberg Sjöbo
    • Sjöbo Centrum
    2022-03-02 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande.
    Vi hade väl förhoppningen att vi i alla fall skulle få vad vi begärde för huset. När man tittar på övriga försäljningar i Sjöbo är det flertalet som slutar med budgivning.
    Therese gjorde ett väldigt bra jobb.
    Skall jag komma med något negativt så kanske "förstabilden" i annonsen inte var den bästa. När den kom ut tänkte vi inte på det men i efterhand när vi pratat med bekanta så...
    • Karups Nygård
    2022-02-22 Verifierad kund
    Lögnare fifflare orena affär.
    Hej, vad tråkigt att du upplever oss så. Något måste blivit fel eller missuppfattats. Detta tar vi gärna tag i så att du ska känna dig nöjd. Mäklaren kontaktar dig så vi kan reda upp vad du är missnöjd med. HusmanHagberg Sjöbo
    • Snogeholm
    2022-01-25 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande

Våra förväntningar på mäklaren var att mäklaren framförde våra önskemål tydligt till säljaren vilket vi anser att mäklaren gjorde på ett bra sätt och agerade snabbt
    • Grimstofta
    2021-12-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig o bra mäklare. Blev sålt innan visning.
    • Sjöbo Sommarby
    2021-10-31 Verifierad kund
    Super bra! Väldigt bra att ha och göra med och kunde svara på alla våra frågor!
    • Vollsjö
    2021-10-30 Verifierad kund
    Kan inte säga annat än jättebra bemötande. Trevlig mäklare o mycket lyhörd. Kan inte vara mer nöjd med Petra Gustavsson som mäklare.
    • Sjöbo Sommarby
    2021-10-26 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Trevlig mäklare.
    Bra information, uppföljning.
    Rekommenderas.
    2021-10-23 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, hjälpsam och mån om att genomföra en affär där båda parter blir nöjd.