HusmanHagberg Sjöbo

HusmanHagberg Sjöbo

• BadgeTwoYears

Välkommen till HusmanHagberg Sjöbo! Letar du efter mäklare i Sjöbo, Grimstofta, Klamby, Brandstad, Ilstorp, Eggelstad och Lövestad med omnejd? Vi på HusmanHagberg Sjöbo har lång erfarenhet inom branschen och hjälper gärna dig när du ska göra ditt livs kanske viktigaste affär. Vi har god lokalkännedom och kommunikationerna till...

44 omdömen om HusmanHagberg Sjöbo

Sedan starten hos Reco 2021

Paula Susanne Kerstin O
Omma

Husmanhagberg sjöbo har uppträtt på ett utmärkt sätt på alla plan, varit väldigt noggranna i sitt arbete och förklarat alla olika delar av en försäljning på ett mycket bra sätt!

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack Paula för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att få sälja ert vackra hem :)

Claes E
Sålde sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo
Brandstad

Bra bemöt och höll bra kontakt.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack för ett fina omdöme. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.

Per Tommy L
Backarna Sjöbo

Engagerad och aktiv mäklare genom hela processen.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack för fina rekommendationer. Det har varit ett nöje att sälja din fina villa.

Nanna Christina M
Sövde

Korrekt , noggrann och personligt bemötande

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Christina. Tack för ert fina omdöme.

John Anders Gunnar M
Sövde

Genomgående mycket positiv upplevelse av Petra mäklare. Proffsig lagom mängd information vid visning av huset, bra löpande kontakt under hösten (mestadels genom min fru som höll kontakt med Petra och uppdaterade henne medans vi förberedde vårt hus för försäljning), lugn och sansad vid budgivningen - kom med bra råd och tips, mkt bra genomgång av huset, genomförande av kontrakt skrivning och diskussioin med ägaren så att bägge parter blev nöjda. Kan definitivt tänka mig att anlita Petra som mäklare i framtiden.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Tack för ditt fina omdöme. Trevligt att läsa. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert nya fina hus.

Emily S
Backarna Sjöbo

Väldigt noggrann och lyhörd i sitt bemötande. Vi skulle egentligen inte ens titta på detta huset men är glad att Petra bad oss ge de en chans för nu hittade vi ett fantastiskt hus för vår familj. Tack för en smidig och bra affär!

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack för ert fina omdöme. Stort grattis till er blivande bostad. Här kommer ni trivas :)

Mathilde M
Eggelstad

Första bemötande var inte flexibelt eller bemötande men efter visning väl var på plats så har samarbetet och kontakten varit suverän. Många bra tips och hjälp på vägen efter köp av hus. Kan varmt rekommendera!

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Mathilde. Tack för ert omdöme och era fina rekommendationer. Tyvärr blev det lite svårt att få till visningsdag då flera hade semester och jag fick bygga ett pussel med tiderna. Som tur är löste det sig. Jag hoppas att ni kommer trivas lika bra som säljaren gjort i ert nya fina hus. Ni får ha det så bra och lycka till med allt fram tills vi ses igen:)

Agneta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo
Sjöbo

Mycket bra bemötande, mäklaren professionell och trevlig, mycket nöjd på alla plan.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Agneta. Tack för ditt fina omdöme om Amanda. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad :)

Jan R
Sjöbo Sommarby

Mycket trevlig och kompetent mäklare.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack för ert fina omdöme. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Trevlig sommar :)

Alexander E
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo
Centrum

Profs jobb. Bra kontakt hela resan, minimum ansträngning från min sida och allt som förväntas jordes av mäklaren och lite till

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Alexander, Tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd. Hoppas du kommer trivas i din nästa bostad. Glad midsommar :)

Dag A
Alesta

Väldigt kunnig och trevlig. Lyhörd och sätter sig in i helheten på ett bra sett.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej, Tack för ditt fina omdöme. Härligt att du är nöjd med affären. Det är viktigt för oss att alla parter är nöjda. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.

Åsa Maria J
Sjöbo Spjälla

Mycket bra. Skötte allting. Trevligt bemötande

Christina Elisabet J
Sjöbo Centrum

Ett fantastiskt bemötande från början till slut. De förväntningar jag hade levde mäklaren upp till mer än väl. Dessutom var mäklaren mycket kunnig och professionell i sin roll. Det som var mycket positivt var att man kände verkligen att man var med i hela processen. Jag haringenting som jag är missnöjd med. Ska varmt rekommendera denna mäklaren.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Åh tack för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att få förmedla er fina villa.

Kenneth Ragnar I
Sjöbo Centrum

Allt har fungerat bra hittills

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej; Tack för omdömet. Jag ser till att tillträdet också kommer bli så smidigt som möjligt :)

Birgitta Margareta Inga B
Svansjö

Bra kontakt! Blir bra informerad! Vänligt bemötande!

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Tack för ert fina omdöme. Härligt att ni är nöjda.

Magnus J
Köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo
Svansjö Väst

Trevlig och hjälpsamt bemötande. Kunnig och lugnande. Jag är mycket nöjd / Magnus

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack för ditt fina omdöme Magnus. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

Ulf A
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo
Östra Förstaden

Inga problem rakt och reko påläst och trevlig

Tack för ditt fina omdöme. Vänliga hälsningar från Nadja på HusmanHagberg

Hans T
Backarna Sjöbo

Trevlig och proffsig mäklare...............................................

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack för ert fina omdöme. Hoppas att ni kommer trivas lika bra som säljaren.

Conny A
Sjöbo Sommarby

Svårt att sammanfatta då inte hela affären är avslutad, återkom gärna efter att avtal är skrivit :-)

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Conny, tack för ditt svar. Amanda kommer ha kontakt med dig tills affären är avslutad. Vi hoppas att du är nöjd än så länge och vår målsättning är att både du och säljaren ska vara lika nöjda hela vägen. Mvh Petra

Malin A

Serviceminded Smidiga Kunniga Bra annonser

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Malin Tack för dina fina recensioner. Det glädjer oss att du är nöjd.

Alf Gunnar Olle K
Sjöbo

Helt perfekt! Inget att klaga på!

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack för era fina recensioner. Det har varit ett nöje att sälja ert hus. Ha det bäst /Peta

Jörgen M
Sjöbo Centrum

Mycket bra bemötande, kunnig mäklare, rak ärlig och snabb.

Tack för ditt omdöme:) God jul och Gott nytt år önskar vi på HusmanHagberg

Birgitta O
Sjöbo Centrum

Proffsigt, sakligt och tydligt. Fick bra råd och svar på mina frågor. Snabb med att höra av sig då jag ringt eller mailat. Mycket bra bemötande. Kände mig trygg med mäklaren.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack för ditt fina omdöme Birgitta. Hoppas du trivs i din nya bostad. God jul och Gott nytt år / Petra

Florina M
Sjöbo Centrum

Bemötandet & sammanfattning: med erfarenhet, professionellt och vänlighet. Rekommenderar gärna vidare.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Tack för era fina rekommendationer. Trevligt att ni känner er nöjda med köpet av er villa. God jul och Gott nytt år önskar vi på HusmanHagberg /Petra

Gun Lis Margret B
Karups Nygård

Över förväntning fantastiskt bemötande och otroligt hjälpsamma, vi kan varmt rekommendera er.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Tack för era fina rekomendationer:) God jul och Gott nytt år önskar vi på HusmanHagberg/Petra

Eva B
Hemmestorp Fure

Tryggt, kunnigt, lokalkännedom, kan marknaden, handlingskraftig och känner av och proffsig! Vi har valt HusmanHagberg för att de är bäst!

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Eva Tack för era fina rekommendationer:) Vi önskar er en God Jul och Gott nytt år /Petra

Helmuth S
Skepperöd

Trevligt bemötande bra information i rätt tid.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Helmuth Tack för ditt omdöme. Hoppas du kommer trivas i din fina stuga.

Birgit H
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo
Skepperöd

Det var en meget positiv oplevelse. Det hele er blevet håndteret meget professionelt. Vores mægler Nadja Andersen har håndteret vores salg af sommerhus meget sikkert igennem hele processen. Nadja har været rigtig god til løbende at informerer / vejlede os om den videre proces og hvornår der blev planlagt fremvisninger + informerer os om udfaldet. Vi har på intet tidspunkt

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Birgit Tack för ditt fina omdöme. Nadja blev väldigt glad och hälsar att det varit ett nöje att få sälja er fina stuga. Ha det bäst så hörs ni snart igen. Petra och Nadja

Ulla Ann-Margaret W
Blentarp

Korrekt och trevligt bemötande,fick dock inte den mäklaren som varit här tidigare vilket var en besvikelse.Allt var bra men blev lite chockad när allmänheten påpekade för mig att mäklaren satt för hög elförbrukning, man hade räknat fel.Vet inte om det avskräckte köpare

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Ann-Margret. Tack för ditt omdöme. Jag blir lite förvånad när du skriver att du inte fick den mäklaren som varit hos dig tidigare. Det var jag som var hos dig första gången. Andra gången var det jag och Nadja som var hos dig. Då var det okej för dig att Nadja stod som ansvarig mäklare och att jag var med hela vägen. Vi har som du vet jobbat tillsammans och vi var båda där på visning och vi har båda haft kundkontakterna. Vi är ledsna för att det blev en felskrivning i elkostnaderna. Det var synd att varken vi eller du...

Luana E
Köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo
Lövestad

Det var bra bemötande av personalen som var där. Tydliga svar och snabba handlingar. Jag är super nöjd med husmanhagerg. Tack för en bra servis

Karin Lisbeth J
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo

Proffsigt bemötande. Lyhörd för mina idéer.Väldigt god service och hjälpsamma.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Lisa Tack för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att sälja din fina villa. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Mvh Petra

Carina Greta Susann N
Backarna Sjöbo

Kunde inte bli bättre, proffsig mäklare

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack för ditt fina omdöme. Det var en ära att få sälja er fina villa. Kram Petra

Ingrid E
Karups Nygård

Proffsigt, lugnt och vänligt bemötande.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej Ingrid Tack för ditt fina omdöme :) Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra i ditt nya hus. Hälsningar Petra

Leif H
Sjöbo Ora

Smidigt, är jättenöjd.Treligt och informativt bemötandev.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack för ert fina omdöme. Hoppas ni kommer trivas på er nya fastighet:)

Dan Anders F
Backarna Sjöbo

Alla var duktiga, kunniga ch trevliga.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack Anders, vi är glada att vi fått äran att förmedla ditt hus:)

Päivi H
Röddinge By

Saklig och objektiv samt snabb på att svara och återkoppla.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Tack för ert omdöme. Vi hörs snart för tillträde:)

Kent Peter Tommy F
Sjöbo Centrum

Väldigt bra bemötande. Vi hade väl förhoppningen att vi i alla fall skulle få vad vi begärde för huset. När man tittar på övriga försäljningar i Sjöbo är det flertalet som slutar med budgivning. Therese gjorde ett väldigt bra jobb. Skall jag komma med något negativt så kanske "förstabilden" i annonsen inte var den bästa. När den kom ut tänkte vi inte på det men i efterhand när vi pratat med bekanta så...

Mokdam J
Karups Nygård

Lögnare fifflare orena affär.

Svar från HusmanHagberg Sjöbo

Hej, vad tråkigt att du upplever oss så. Något måste blivit fel eller missuppfattats. Detta tar vi gärna tag i så att du ska känna dig nöjd. Mäklaren kontaktar dig så vi kan reda upp vad du är missnöjd med.

Mathias S
Snogeholm

Trevligt och professionellt bemötande Våra förväntningar på mäklaren var att mäklaren framförde våra önskemål tydligt till säljaren vilket vi anser att mäklaren gjorde på ett bra sätt och agerade snabbt

Anders A
Grimstofta

Mycket trevlig o bra mäklare. Blev sålt innan visning.

Sanna R
Sjöbo Sommarby

Super bra! Väldigt bra att ha och göra med och kunde svara på alla våra frågor!

Gitte H
Vollsjö

Kan inte säga annat än jättebra bemötande. Trevlig mäklare o mycket lyhörd. Kan inte vara mer nöjd med Petra Gustavsson som mäklare.

Catharina P
Sjöbo Sommarby

Bra bemötande. Trevlig mäklare. Bra information, uppföljning. Rekommenderas.

Anders N
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sjöbo

Trevlig, kunnig, hjälpsam och mån om att genomföra en affär där båda parter blir nöjd.